Solskjaer se nebál ostrých slov: Někteří se musí vrátit do reality, řekl

19.04.2019 14:58 - Aktuality
Ole Gunnar Solskjaer (© manutd.com)
 
Někteří hráči potřebují vrátit se do reality. Tak ostrá slova volil po sérii nepovedených výsledků manažer Manchesteru United Ole Gunnar Solskjaer. Jeho mužstvo prohrálo pět z posledních sedmi zápasů. V úterý navíc vypadlo z Ligy mistrů v Barceloně po jednoznačné porážce 0:3.

Solskjaer měl start do angažmá přímo snový a překonával rekordy. Nyní ale přichází návrat do reality. Přesně to samé by podle manažera potřebovali i někteří hráči.

United jsou v Premier League na šestém místě s dvoubodovou ztrátou na čtvrtý Arsenal. Právě čtvrtá příčka je klíčová z pohledu postupu do příštího ročníku Ligy mistrů. Do konce ligy schází pět kol.

"Většina hráčů mě opravdu zaujala svým přístupem. Ale stejně tak se někteří další potřebují vrátit do reality a uvědomit si, kde momentálně jsou," prohlásil Solskjaer.

Při otázce, zda je jedním z těchto hráčů také útočník Anthony Martial, Solskjaer nic nezastíral. "Mluvil jsem s několika jednotlivci a Anthony byl jedním z nich. Dobře ví, co od něj očekáváme. Má obrovský talent, podepsal novou smlouvu a ví, že v něj věříme. Teď musí pokračovat v tvrdé práci," uvedl manažer Red Devils.

"Každý, kdo hraje za Manchester United musí neustále dokazovat, že si zaslouží být v kádru. Ani Anthony není výjimkou. Stejně tak ale i Marcus Rashford, Romelu Lukaku a Alexis Sánchez, tedy hráči, ze kterých vybíráme sestavu," dodal Solskjaer.
Autor: Jiří Fišara
Počet zobrazení: 6892
Komentáře (198 / 0 nových)
Joey_Barton
19.04.2019 15:01
#
Už by měl skončit ... Cantona Cmon
Fantomasova sestra
19.04.2019 15:10
#
Protože ten kádr je slabší, Citizens a Liverpool utrácejí horentní sumy, je třeba se jim vyrovnat:

De Gea - Shaw, Varane, Bailly, nějaká posila - Pogba, Kanté - Martial, Isco, Lingard – Rashford

za mě vítězná, protože Pogba-Kanté by si rozuměli jako v repre a Kantého Chelsea neudrží, navíc přesun jen v rámci PL... Isco a Varane nechtění v Realu, na pravo nevim, že by Alex Sandro? (Juventus)
Fantomasova sestra
19.04.2019 15:11
#
možná by se dal odkroutit Dybala a nastartovat v PL, je Solksjaer motivátor??? uvidíme
Salfovic
19.04.2019 15:16
#
S tím Iscem by to tedy byla velká loterie.
technecium
19.04.2019 15:18
#
Isco v PL
SIRBRANIKE
20.04.2019 01:39
#
Kixi Syhimour
19.04.2019 15:19
#
"Citizens a Liverpool utrácejí horentní sumy, je třeba se jim vyrovnat:", jasně MUN totiž utrácí málo a logicky
El Cid z City
19.04.2019 15:30
#
Varane jedině přes výkupku, takže 500, radil bych cestu quardiolovu, mladšího hráče z lehce nadprůměrného celku- desetkrát levnější
Miguel19
19.04.2019 15:35
#
United horentní sumy neutrácejí
afc
19.04.2019 15:45
#
Ten Lingard tam
Bayern +
20.04.2019 10:45
#
CristianoMiDalJasle
22.04.2019 12:18
#
avicii
19.04.2019 15:53
#
Euphael
19.04.2019 16:23
#
Kante
Babacar:)
19.04.2019 16:31
#
Svatej
19.04.2019 16:54
#
Kante nikam určitě nepůjde
icka
19.04.2019 17:17
#
Ranoth
19.04.2019 17:22
#
nemal by si to doma tolko prehanat stou fifou
REPLIKATOR
19.04.2019 17:24
#
Jacks11
19.04.2019 17:51
#
to je zabiják
Reggie
19.04.2019 19:10
#
Na pravo Alex Sandro
Josifek
19.04.2019 19:46
#
Bandita_Harry
19.04.2019 22:08
#
Liverpool predal svoju najvacsiu hviezdu tak akoze sorry ze si za to dovolili nakupit
smazaný uživatel
20.04.2019 07:28
#
uz fakt nic nepis
Bayern +
20.04.2019 10:45
#
mivoda
21.04.2019 10:08
#
Manchester United do tří let?
De Gea
De Light Maguire Varane

Winks Pogba
Bale Sessegnon
James Rodriguez
Sancho Rashford

berte to s humorem prosím
RadekVonCZE
21.04.2019 12:37
#
No za mě De Gea - Wan-Bissaka, Koulibaly, Lindelof, Shaw - Pogba, Rice, Kanté - Martial, Rashford, Sancho
since1880
23.04.2019 09:29
#
fenixLFC
19.04.2019 15:19
#
Italský Juventus se údajně chystá okysličit svůj kádr. V případě zajímavé nabídky by se prý byl ochoten vzdát hned tří svých hvězd. Konkrétně jde o Brazilce Douglase Costu, Argentince Paula Dybalu a bosenského záložníka Miralema Pjaniće. Za utržené peníze by se pak pokusil získat například Mohameda Salaha z Liverpoolu, portugalského mladíka Joaa Félixe, či Itala Nicola Zaniola

jj lebo liverpool potrebuje predavat a salah by siel do horsieho ale dybalu by sme mohli skusit
Whitemedia
19.04.2019 15:21
#
do horšího?
fenixLFC
19.04.2019 15:25
#
seria A je o tolko nizsie oproti PL ze ani to ze by bol v time kde ma garantovany domaci titul by to nevyrovnalo. nehovoriac o tom ze liverpool stale stupa a ma sa kam posuvat aj s nim, bojuje o trofeje atd. aka vyzva by ho celila v turine? ziadna. maximalne posadnutost LM a aj tu ma rovnaku sancu vyhrat u nas (vid finale a SF) nez v turine
scarp
19.04.2019 15:30
#
Kixi Syhimour
19.04.2019 15:32
#
Btw. Jak dlouho bude u nás Klopp?
Sm0ker
19.04.2019 16:45
#
Měl by mít smlouvu do roku 2021
Kixi Syhimour
19.04.2019 17:02
#
Hmmm...
SCELO
19.04.2019 15:34
#
fenix tu z nejake dovodu eguje ako fan LFC, si dovolim napisat, ze fantomasova to napisala skoro presne, a ak sa da tymto spekuliacam verit, tak dybala by bol sen a costa mozno tiez..
Ejzy
19.04.2019 15:45
#
Juventus je roky konzistentny, Liverpool je top prvu sezonu. Navyse, dovolim si povedat ze klucovych hracov neudrzite
Kixi Syhimour
19.04.2019 15:55
#
Tohle je 2. sezóna. Nicméně záleží jaké hráče, podle mě ti opory moc nebudou odcházet i díky Kloppovi. Coutinho odešel v momentě, kdy se nečekalo, že budeme tam, kde jsme.
Kixi Syhimour
19.04.2019 15:57
#
A u Cana totéž, ale postupně se dostáváme na tu úroveň, navíc náhrady jsou slušné, záloha je dobrá a prodej Coutinha nám umožnil koupi van Dijka.
Abner
19.04.2019 16:04
#
Liverpool vykročil tam, kde takýto klub patrí.
Toto nie je "Tancovala jedno leto". Asi to dlho nesleduješ, ale už vlani sa dostal na top úroveň.
Momentálne sa do klubu hráči pohrnú a nie že budú odchádzať.
Myslím si, že ak by bol Coutinho v tomto teame, tak sa nikde nehrnie. Ale koniec koncov, takých, čo si myslia, že Barcelona je viac ako Liverpool, takých nie je škoda.
Ať si jdou....ako sa vravelo v 1992 . No a úplne najlepšie je, takých ani nekupovať!
Ejzy
19.04.2019 16:23
#
vykrocil ale ci tam vydrzi je otazne. Bude zalezat ako dopadne tato sezona. Stale je to len zaciatok. Maju daleko od toho aby boli tak dominantny klub ako Juventus
Abner
19.04.2019 16:31
#
To ukáže čas.
Inak oni v minulosti dominantný už boli a Juventus zas nebol takto dominantný, keď bol konkurencieschopný AC Milan a Inter.
FCBarcelona22
19.04.2019 17:20
#
Dominantní kde? V Serii A, která nikoho nezajímá. Liverpool je momentálně lepší tým a není jako Ajax, který zhasne po jedné sezoně. Live se vrátili mezi elitu a jen tak z ní nevypadnou
Benzema
19.04.2019 17:40
#
Salfovic
19.04.2019 17:51
#
Třeba jako po jeho posledním vítězství v LM.
fenixLFC
19.04.2019 19:22
#
to zas je prehnane ze z nej nevypadne, ale v sucasnosti s nami treba ratat
fenixLFC
19.04.2019 19:22
#
ako dopadne tato sezona? aj ked to envyjde tak furt je to semifinale LM a boj o titul v lige. a juventus je dominantny tim tak max v lige lebo tam nema konkurenciu, v europe to je celkom slabota poslednych neikolko rokov. su tam dve finale co je o cele jedno finale ako liverpool ktory ich pri troche stastia moze vyrovnat uz tuto sezonu. trochu malo na udajneho aspiranta na titul nie? alebo povazujes za dominantne aj PSG?
Ejzy
19.04.2019 23:49
#
nemate zatial konzistenciu na to sa radit medzi absolutnu elitu. Vykonnost ano, ale je to prikratko. Nevidim dovod kvoli tomu hned prskat a byt butthurt a obhajovat to tym ze budes ratat semifinale a pocet finale a podobne nezmysli. Barcelona nebola v semifinale od 2015 a nemyslim si ze stratila status velkoklubu. Ide o to ako dlho sa na spici udrzis a z toho plynie aj zaujem tych najlepsich hracov sveta. Proste to chce mat podobne uspechy nasledujucich par rokov a nemyslim si ze je to nemozne. Ale je to proces. To iste mal klopp v dortmunde ked hral finale, nalozil pepovi v lige a domacich poharoch a ako to dopadlo. Aj tak mu ti hraci usli prec. Aj ked to tu teraz tahat nechcem lebo liverpool ma lepsie zazemie ako bvb.

Pozri Juventus dokazal v lete prilakat Ronalda do timu vam odisla hviezda.
The Krupy
20.04.2019 08:30
#
Fantomasova sestra
20.04.2019 09:33
#
heynckesovi*
Ejzy
20.04.2019 13:24
#
smazaný uživatel
19.04.2019 19:32
#
provinční liga...
Bayern +
20.04.2019 10:48
#
Udržia, v pohode. Už druhý rok sú v najlepšej štvorke, možno najlepšej dvojke, možno vyhrajú v Európe a v lige tiež budú bojovať o titul aj budúci rok.
Ejzy
19.04.2019 15:46
#
tak je to dost velkohube povedat ze do horiseho
Zark
19.04.2019 16:07
#
zapominas ze nebyt Serie A, nebyl by ani Salah. tak trochu ucty ty liverpoolska mrdko
kylo ren
19.04.2019 16:08
#
ClancyWiggum
19.04.2019 16:11
#
Swarley
19.04.2019 16:49
#
Fantomasova sestra
19.04.2019 17:01
#
Mrvinho
19.04.2019 17:08
#
The Krupy
19.04.2019 17:33
#
Ragazzo d'oro
19.04.2019 18:24
#
Kyros MUFC / ACM
19.04.2019 18:37
#
fenixLFC
19.04.2019 18:57
#
svetovu hviezdu z neho spravila az PL. je sice pekne ze sa tam rozohral ale rovnako ako alisson sli proste do daleko kvalitnejsej sutaze nez stracat cas v podradnej lige
Shot2
19.04.2019 19:42
#
Josifek
19.04.2019 19:47
#
Pharrell
19.04.2019 20:40
#
SIRBRANIKE
20.04.2019 01:40
#
Dody10
20.04.2019 10:50
#
Eichel
19.04.2019 17:06
#
smazaný uživatel
19.04.2019 19:33
#
určitě, provinční liga
Fantomasova sestra
19.04.2019 15:22
#
Juventus je pořád TOP klub a narozdíl od wás má tituly jak na běžícím páse, horší liga, to asi ano, ale i tak. Až wyhrajete PL, tak už budete jiná kávička.
Zdechlina
19.04.2019 15:29
#
W
Remt
19.04.2019 17:29
#
Live má v lize kureWsky kvalitní další týmy, proti komu musí ubránit titul Juventus? Ono pokud by každý rok bojoval o titul s týmy jako je momentálně City, United, Tottenham, těch titulů by zřejmě měl o dost míň, ta konkurence je o dost slabší
oddy
19.04.2019 18:09
#
snad Juwentus ne
Rudnevs
19.04.2019 19:13
#
No kurwa...
El Cid z City
19.04.2019 15:35
#
Dybala k vám vůbec nepasuje,kdokoli ho z PL koupí,udělá velkou chybu.
Salfovic
19.04.2019 15:38
#
Ten by byl zajímavej v Realu.
El Cid z City
19.04.2019 15:40
#
Jenom teoreticky v jaké formaci a na jakém místě ho vidíš?
Salfovic
19.04.2019 15:55
#
V útoku by mohl hrát kdekoliv.
Ejzy
19.04.2019 15:41
#
naopak Costa by bol v PL zviera
El Cid z City
19.04.2019 15:46
#
Do liverpoolu on,ne Dybala.
Acquanni
19.04.2019 16:50
#
Toho bych hrozně chtěl, sice to není úplný sympaťák, ale je přesně ten typ, který nám nejvíc chybí, hráč co se prostě rozeběhne, udělá kličku a bez vymýšlení jde směr k bráně. A myslím, že by mohl být zajímavý nalevo se Seadem
Ondiis
19.04.2019 17:00
#
od té sezóny, kdy neskutečně motal Bellerina v LM jsem ho chtěl. Ale není on skleněnka?
Acquanni
19.04.2019 20:11
#
No, to je druhá věc. Ale už jsem tak nějak realista a vzhledem k tomu, že čekám (Při kvalifikaci do LM) tak možná 80m na posily, tak nikoho lepšího nemáme šanci sehnat, když je potřeba víc než křídlo. Pak už se jen modlit, aby držel pohromadě
Bayern +
20.04.2019 10:49
#
To je ešte len hlúpáčik...
Ejzy
20.04.2019 13:24
#
hm?
Bayern +
21.04.2019 13:07
#
Náladový debilko, ktorý hral z dvoch rokov skvele asi tri mesiace a potom sa posral z veterána Ribéryho a sklenenky Comana, začal plakať, že nehráva (ešte aby áno, keď sa na to nedalo pozerať) a chvalabohu za dosť dobrý peniaz zmizol.

Ani poriadne neviem, kde by v PL mohol hrávať základ, ale v LFC, Chelsea a City bez šance, v MU cez Martiala asi tiež nie...
celeb
21.04.2019 00:41
#
Diego urcite
FCBarcelona22
19.04.2019 17:20
#
Nepasuje čím?
El Cid z City
19.04.2019 19:02
#
Nenašel místo v argentině,nemá ho v juvre.Na křídlo pomalý,přidržuje míče, na hrot se nehodí, presování není jeho přednost,defenziva také ne.
TurboPlastik
19.04.2019 16:36
#
do horšího ty seš šašek
The Krupy
19.04.2019 17:50
#
Do horšieho by samozrejme nešiel a toto je jeden z dôvodov, prečo ste tu častokrát na smiech. Stačí pár zápasov a Salahovi by ste dávali zlatú loptu a staviate ho na úroveň Messiho, predtým to isté so Suarézom, VVD je najlepší obranca histórie futbalu, chýba vám pokora a nerozmýšľate zo širšieho hľadiska. Ak bude Liverpool na vrchole tak dlho ako Juventus, potom sa môžeme baviť, navyše tituly v lige, no, SA je na tom síce zle v porovnaní s minulosťou, ale to neznamená, že by ste tam získali titul, buď by vás porazil Neapol tak ako v LM, alebo by ste mali problém s Empoli, to sa predpovedať nedá liga neliga, všetko je to hrozne špecifické a treba sa riadiť faktami, my tie tituly doma máme, vy nie.

Patríte medzi kluby, ktoré sa pohybujú na tenkom ľade, pretože u vás odviedol fantastickú prácu tréner, a to po dlhých rokoch, kdežto ostatné dlhoročné top kluby ťažia hlavne z fantastickej práce vedenia. Ak odíde Klopp, čo sa stane?

Takže by bolo získať trochu pokory, užívať si čo máte a nehrať sa na namyslených fanúšikov, pretože pád na hubu bude o to tvrdší. A to píšem ako niekto, kto oceňuje prácu Kloppa vo vašom klube. Nič však netrvá večne a práve roky na vrchole sú tým, čo vás oddeľuje od Realu, Barcelony, Juventusu či Bayernu, ktorý taktiež nehrá v ktovieako silnej lige a nevyhráva LM, no vždy patrí medzi úzky okruh favoritov.
Gazdo
19.04.2019 18:12
#
Malresi
19.04.2019 18:24
#
Samozrejme súhlasím skoro so všetkým, až na tú časť, že sa pohybujeme po tenkom ľade pretože Klopp, pričom ostatné kluby ťažia z fantastickej práce vedenia. Kto toho Kloppa angažoval? Kto mu kúpil tie posily, ktoré má? Áno, uznávam, naše súčasné vedenie urobilo mnoho chýb, ale aj napriek tomu sme tam kde sme, práve vďaka nim.
The Krupy
19.04.2019 18:37
#
A nie je to skôr o tom, že motyka konečne vystrelila? Skrátka že ste skúšali rôznych trénerov ale vyšiel až Klopp, ktorý si v klube urobil poriadok. Vedenie ste pred jeho príchodom kritizovali vo veľkom, sedia tam teda stále tí istí ľudia, nie?
Malresi
19.04.2019 18:44
#
To áno, kritizovali a oprávnene. No, zas toľko tých trénerov u nás pod nimi ale nebolo. Hodgson tu bol ešte pred nimi. Prvý ich manažér bol King Kenny, ktorý mal zo začiatku podobný efekt ako Ole a rovnako ako United, aj naše vedenie mu dalo šancu, čo sa ukázalo ako chyba. Druhý bol BR, pod ktorým sme boli k titulu veľmi blízko a tretím je práve Klopp. Čiže motyka konečne vystrelila je imo nie moc presné.
Talker
19.04.2019 19:04
#
Tak hlavně vyšel Klopp a postavil jim tým, který klidně může být ve špičce dalších 5 let či více - ti klíčoví hráči jsou relativně mladí, nad 30 jsou Lallana a Milner, kteří mají dohromady 3000 minut letos. Pokud budou pokračovat stejným stylem a kupovat špičkové, mladší hráče, tak spadnout zpátky do středu tabulky nemůžou jen tak jednoduše.
Talker
19.04.2019 19:01
#
Já vás řadím vysoko, ale prostě jít ze současného Liverpoolu do Juventusu je zbytečné. Přišel by aby vyhrával další ligové tituly u vás? Co pro vás je ligový titul? Aby přišel vyhrát LM? To může zkusit s Liverpoolem, kde se dostali loni do finále a letos mají šanci znova. K vám může jít na závěr kariery ve stylu Ronalda. Na tu ligu to furt bude asi stačit.

Liverpool prostě momentálně patří do TOP5 klubů na světě (a po úpadku Bayernu možná ještě užší skupiny) a byl by prostě hloupý chodit do Juventusu. Bayern, Juventus a PSG jsou sice skvělé týmy, ale v ligách, které nejsou tak zajímavé. Pokud má Salah koule, tak do těch 3 týmů prostě nepůjde. Nemá jediný důvod.

Navíc ani nemá jediný důvod ho Liverpool pouštět. On má smlouvu ještě na 4 sezony, proč by ho vlastně nechali odejít? Nebo byste byli ochotní napálit 200 mega za něj? Protože pokud nepůjde o takovou částku, tak ho prostě nenechají odejít.
fenixLFC
19.04.2019 19:54
#
Svatej
19.04.2019 20:31
#
avicii
19.04.2019 20:44
#
celeb
21.04.2019 00:45
#
nieco sa pisalo o tom, ze mal na jesen velky problem s Kloppom a poziadal klub o prestup po konci tejto sezony. Ale je tam velka sanca, ze je to blud a niekto sa len nahana za senzaciou.
fenixLFC
19.04.2019 19:10
#
tak si si zas zaprehanal, ako skoro vzdy. na uroven messiho salaha nikto nestavia, to je vasa klasicka prehanka ked si dovolil niekto minuly rok tvrdit ze mal najlepsiu sezonu zo vsetkych. rovnako ako vvd, patri v sucasnosti medzi minimalne top3 obrancov na svete. ale chapem, pre vas je arogancia to ze si dovolime vyzdvihnut nejakeho hraca ktory hra fest dobre. a ked budeme tvrdit ze su to obycajni priemerni hraci, tak zas dostaneme vysmech ze sme alibisti.

tak dlho na vrchole ako juve? vrcholom je to ze vyhravate rok co rok kde nie je ziadna konkurencia? to potom su na vrchole aj timy ako PSG. pretoze oni tiez tie trofeje maju takze su rovnako dobri ako vy? neviem kde si vycital ze by sme mali vyhrat seriu, do toho sa nepustam ci by nam to sedelo alebo nie, ale riesim ze kvalitativne je seria dost hlboko pod PL.

je otazne ci sa pohybujeme po tenkom lade alebo sa iba vracimae kde sme patrili, medzi sirsiu svetovu spicku. klopp nas dostal na uroven kde sme mali byt cely cas a z ktorej sme vypadli. hovoris o fantastickej prace vedenia, u nas to prechadzajuce vedenie bolo dovodom preco sme sa tak prepadli. klopp nas zas vytahuje do popredia.

neviem co je arogantne na tvrdeni ze prestup do juve je krok spat. netvrdim ze liverpool je vacsi klub ako juventus, ale je to krok spat. ked uz niekam salah pojde tak do barcelony alebo realu. ja pracu kloppa ocenujem enskutocne a viem ze sme kde sme len vdaka nemu. roky na vrchole su tym co nas oddeluje od juve? to ze ste tam teraz o nejaku dobu dlhsie nez my? pokial si spominam rovnako ako my ste mali obdobie kedy ste sli dole (doslova) takze hovorit o vas ako o nejakom vecnom clenovi uzkeho okruhu adeptov na titul je prehnane. tento rok ste tam bolir adeni len vdaka ronaldovi, herne to ide s vami dole vodou. tak ako PSG aj vy doplacate na to ze v tej lige vyhrajete tak ako tak.
The Krupy
19.04.2019 20:24
#
V tomto príspevku tvrdíš, že nie ste arogantní a potom napíšeš, že Seria A je podradná liga
fenixLFC
19.04.2019 20:35
#
to nie je arogancia to je fakt
The Krupy
19.04.2019 21:58
#
Not arrogant, just better....čo mi to pripomína
fenixLFC
19.04.2019 22:10
#
tvojich sukmenovcov?
The Krupy
19.04.2019 22:25
#
To nie, ale viditeľne sa nezhodneme. Serme teda v piatok večer na to, jeden druhého aj tak nepresvedčíme o opaku.
smazaný uživatel
19.04.2019 19:35
#
korupčníci si můžou o LM jen nechat zdát a provinční ligy nikoho nezajímají... malej klub, viz přestup Pogby
Divik
19.04.2019 20:33
#
V něčem máš pravdu, ale v něčem bych tě trošku opravil. To, že u nás dělá skvělou práci trenér je samozřejmě pravda. Ale vás taky vytáhl ze sraček hlavně Conte. Pokud bys začal argumentovat někým z vedení a výbornýma posilama, tak bych ti jen řekl jedno jméno a to Michael Edwards. To je hlavní člověk, který stojí za dnešním Liverpoolem a který sem přitáhl většinu posil se kterými teď Klopp hraje.

A k prvnímu odstavci. Salah nejspíš na úrovni Messiho nebyl ani loni, ale Suarez tehdy byl. To byla nejlepší sezona, co jsem kdy od hráče Liverpoolu viděl a ubírat mu nějaké kvality nemůže nikdo.
Talker
19.04.2019 21:55
#
Tak nejde jen o Conteho, ale zároveň úpadek všech ostatních gigantů v Itálii najednou. AC a Inter jsou v hajzlu a při vší úctě k Neapoli a ASR, tak to jsou kluby, které nemají finanční sílu na to dlouhodobě bojovat o titul. AS prodává klíčové hráče každý rok, Neapol má generaci, kterou neměli X let, ale očividně to nestačí.
Gareth Bale 11
20.04.2019 00:52
#
cristiano.K.
23.04.2019 15:09
#
Can nešel do horšího, dotáhli jsme se na úroveň Juventusu. Ty týmy jsou srovnatelné.
Kixi Syhimour
19.04.2019 15:19
#
Za přístup
Jameson
19.04.2019 15:30
#
Aký klub, takí hráči. Si tam koncepčne nakúpili pokemonov, dali im krásne výplaty a čuduj sa svete, chlapci by sa mali vrátiť do reality.
Abner
19.04.2019 15:39
#
Lenže to bolo pred Oleho príchodom.
Jameson
19.04.2019 15:40
#
Ja nespochybňujem Oleho slová, spochybňujem politiku klibu.
Abner
19.04.2019 15:49
#
OK. Tam je kritika namieste.
mesyas
19.04.2019 15:44
#
Di matteo pohádka
Whitemedia
20.04.2019 04:05
#
stiflerovamama
19.04.2019 15:49
#
Aha takže to bola Mourinhova chyba a ten tím je super a potrebuje len nejakých dvoch hráčov...
Busby babes
19.04.2019 15:58
#
takze Ole kritizuje stejne hrace a ze stejnych duvodu jako Mourinho... Ale ma pravdu. Vykonnost tech jmenovanych musi byt vyssi. U nekterych podstatne.
vodka
19.04.2019 16:15
#
ale kritizuje úplně jinak...
Busby babes
19.04.2019 16:22
#
jenze ani s tou podstatou tady spousta lidi nesouhlasila...
Paddington
19.04.2019 16:44
#
No to neviem, hlavne islo o tu formu akou to Jose hovoril predsa, ked si spomeniem co hovoril o Shawovi asi pred 2 rokmi, strasne nieco..
r.mrazik
19.04.2019 20:03
#
Boban
19.04.2019 16:21
#
kritizuje jejich opakovaný "výkon" na hřišti

Jose kritizoval aniž by pořádně dostali prostor. Konkrétně pod Olem ho Martial dostal víc než dost, na to co předvádí
Busby babes
19.04.2019 16:22
#
Martial hral i pod Mourinhem.
cr7sux
19.04.2019 16:26
#
Jak kdy
Boban
19.04.2019 16:29
#
Myslíš to nastupování v lepším případě ob zápas nebo ze střídačky? Tohle fakt nejde porovnat, navíc i styl hry je jiný a měl by jim více vyhovovat.
Busby babes
19.04.2019 16:42
#
tim spis je ted na povazenou, ze hraje jeste hur. Btw 2300 a 2500 minut neni zrovna malo.
Boban
19.04.2019 16:58
#
Tak už se alespoň nemá na co vymlouvat. Chápu, že se nedaří, ale aspoň at v zápase maká, jinak klidně může jít. Nebude to první talent který to nezvládá (konzistentní výkony na úrovni).

Proto jsem psal i jiný styl hry, navíc se podívej na rozložení těch minut. Jakmile přišel Sanchez tak jeho minuty šli rapidně dolů a když už nastoupil tak bez golu. Ten problém je pak i v hlavě a to se týká skoro celého týmu.
Busby babes
19.04.2019 19:25
#
ano, ke konci lonske sezony hral malo. Ale v prubehu tehle hral i pod Mourinhem dost.
Boban
19.04.2019 20:03
#
ano a taky mu to tam začalo padat, jakmile měl větší zápasovou vytíženost.
Busby babes
20.04.2019 02:55
#
no a pak mu to tam padat prestalo a ted je bidnej i kdyz je v zakladu porad...
Boban
20.04.2019 06:42
#
s tím souhlasím a pravem ho kritizuje i Ole, vzdyt pokud nenastoupil, tak to bylo hlavně díky zraněním.

Jinak je mu cca 23, takže prostor na progres/konzistentnost tam pořád je, jen musí makat, ne se plahočit a mávat rukama. To že bere tolik je bohužel dáno tím, že jsme tam kde jsme a platy se v rámci PL dost utrhly oproti jiným ligám. Pokud se chytne, tak to bude pořád dobrá investice a nebudeme ho třeba muset později vykupovat, viz Pogba. Pokud ne tak provar, ale nikdo nebude moci říct, že šanci nedostal.

Největší problém je, že tam není žádná osobnost, hecíř a mladí nemají vedle koho růst (mladí beru max do 24-25)
r.mrazik
19.04.2019 20:03
#
myslis do te doby,co prisel alexis?
Busby babes
20.04.2019 03:01
#
nope. ja vim, ze po prichodu Alexise ho Mou odstavil. Ale vem si jakekoliv obdobi mimo to... On neni nadejny mladik. Je to jeden z nejlip placenych hracu v klubu. A vykony ma mizerny. Zahraje super, pak dobre a pak tri zapasy uplne mimo... sorry ale to je malo. A neni to jen Martial. A ted to same zacina rikat i Ole... Martial, Pogba, Lukaku maji takove platy, ze by meli byt vetsinu zapasu nadprumerni. Problem pro nas je, ze nejsou. Jsou brutalne nekonzistentni. Spicka v lize nema takove vykyvy. Salah, KDB, Kun, Silva etc... ti si drzi nejakou vykonnost. obcas ustreli nahoru, obcas dolu. Problem u nas je, ze Martial, Lukaku, Pogba maji super zapasy, pak jeden prumernej a pak mesic nejsou videt vubec.
Fantomasova sestra
20.04.2019 09:25
#
Carrick
20.04.2019 10:22
#
Všichni ti výše jmenování jako Salah, KdB nebo Kun hrají dobře a konzistentně hlavně proto, že jejich týmy mají hru. Mají jasně nastavenou filozofii, systém a herní styl, proto u nich k těm výkyvům nedochází. My žádný herní styl nemáme. Neměli jsme ho pod Josem, nemáme ho ani pod Olem, proto ti hráči podávají nevyrovnané výkony. Jsem si naprosto jistý, že ten Pogba či Martial odejít do špičkového klubu typu City, Barcelona, Liverpool, budou podávat výborné výkony týden co týden (viz Pogba v repre), protože krásně zapadnou do daného systému. To není o hlavě nebo morálce, ale je to právě tímto. A i když v létě nakoupíme další dobré hráče, budeme se s touto nevyrovnaností výkonů potýkat zas a zas, ať už přijde kdokoliv. Ole není a nebude řešením.
Busby babes
20.04.2019 11:29
#
to mi prijde jen jako hledani vymluv. Me prijde, ze je videt jakym stylem chce Ole hrat.
Busby babes
20.04.2019 11:31
#
jo a tohle: musi mit okolo sebe spickove hrace aby hral dobre... no tihel hraci jsou prave ti, kteri maji byt temi spickovymi, kteri potahnout ty horsi. Pokud okolo sebe potrebuji x dalsich skvelych hracu aby hrali aspon trochu dobre, tak mame velkej problem.
cr7sux
20.04.2019 22:04
#
Ole není a nebude řešením.

To si můžeme říct po pořádné přípravě v létě
SunFells
19.04.2019 16:12
#
Myslel Woodwarda?
Liquid
19.04.2019 16:54
#
Ole-Gunnar Santiago Solari Solskjaer
kylo ren
19.04.2019 16:58
#
A skywalker
REPLIKATOR
19.04.2019 17:25
#
Tohle je realita!
Nikikrew
19.04.2019 17:42
#
United majú podobné problémy ako my. Veľa priemerakov ktorí tu špičku jednoducho nedosahujú.
Liquid
19.04.2019 19:20
#
mickey mouse
19.04.2019 17:55
#
Leeds
Kixi Syhimour
19.04.2019 19:49
#
Jak můžou vyhrát 1:2, když měli 1 střelu na branku?
Busby babes
19.04.2019 19:59
#
to je jen druhej polocas.
REPLIKATOR
19.04.2019 19:59
#
Aha...
Kixi Syhimour
19.04.2019 20:00
#
Sorry
Fesak
19.04.2019 20:36
#
ak sa nemýlim tak vlastnim golem napr. a neviem ci nahodou sa niekedy aj goly od tycky nepocitali ako strela mimo brany
Posledni Kovboj
19.04.2019 19:58
#
39 uspesnejch prihravek wtf the fuck
REPLIKATOR
19.04.2019 19:59
#
Wigan 3 fauly a 4 karty
REPLIKATOR
19.04.2019 20:00
#
Tak nic, to je jenom druhej poločas...
Busby babes
19.04.2019 20:02
#
Grahf
19.04.2019 20:21
#
klasické fm, kde chceš rozbiť monitor
RadekVonCZE
21.04.2019 12:46
#
Fanoušci defenzivního fotbalu jásaj
REPLIKATOR
19.04.2019 18:35
#
Leeds
Coutinho10
19.04.2019 19:16
#
Leeds klasika , ale Sheffield United tak má postup ve svojí moci, protože sice je s Leedsem na tom bodově stejně, ale má o 6 gólů lepší skóre, takže i to by bylo zajímavé osvěžení PL
Bakary3
19.04.2019 19:27
#
Problem je, ze se do ty reality prave vratili.
Na zacatku z nich neco vymacknul, ted jsou zas na normalu.
Jameson
19.04.2019 19:40
#
Už aby vymenili trénera
Busby babes
19.04.2019 19:29
#
https://twitter.com/BBCSport/status/1119268165446451207

Holandskej svaz presunul cele kolo kvuli Ajaxu pred zapasem s Tottenhamem. Tomu rikam podpora ze strany svazu.
Gerrard-8
19.04.2019 20:24
#
C-M@ster
19.04.2019 22:56
#
Kohout-NL
20.04.2019 00:45
#
werwolf
20.04.2019 08:57
#
A nám určite dajú zápas v nedeľu o 17:30
werwolf
20.04.2019 09:00
#
No ako píšem, zatiaľ je na programe v pondelok pred odvetou zápas proti Bournemouthu. To by ho ale mali posunúť, i keď v PL na to kašlú.
Counter
20.04.2019 12:42
#
Z pondělí vám to stoprocentně přesunou.
Kixi Syhimour
20.04.2019 10:42
#
LAM
19.04.2019 19:50
#
Jedinej hráč kdo se mě z United líbil byl Rashford.Dle mě by jsme ho měli zkust podepsat jako budoucí náhradu za Suareze.Je rychlej,dokáže hrát hrot i křídlo a nešetří krok s napadáním.Navíc jen rok do konce smlouvy.
Sarrin
19.04.2019 20:00
#
Tak Eden prý v řádech dnů potvrdí v Realu, chápu ho, ale i tak
pantondavo
19.04.2019 22:28
#
Jestli to bude za těch 85, tak je to po CR jeden z nejlepších přestupů poslední dekády.
r.mrazik
19.04.2019 20:04
#
to urcite mluvil o davidovi...posledni zapasy a ty kiksy jsou sileny...mel by se probrat,nebo pomaze na lavici
fenixLFC
19.04.2019 20:48
#
v stredu by mohol predviest vykona ko proti sliepkam
Counter
19.04.2019 21:30
#
Zrovna s West Hamem ale podržel, ne?
r.mrazik
19.04.2019 22:14
#
ten jejich gol padl tusim po jeho velmi spatnem vyhozu/rozehrani
posledni mesic je proste divny
Busby babes
20.04.2019 03:03
#
u DDG je hrozne videt to, jakou latku nastavil v predchozich sezonach. Ano, ted dela obcas chyby, ale tim se jen vratil z tech nadpozemskych vykonu na tu normalku.

Btw zajimavy, ze u Jonese a Smallinga ti to nevadi a nepises nic jako: tak pomazou...
Neutron
20.04.2019 11:15
#
no u nich to nie je zrovna nic vynimocne, nie?
kiwwi
22.04.2019 23:16
#
tych chyb robi strasne vela, to uz je na povazenie co sa deje v jeho hlave - pripomina mi to situaciu pred jeho poslednym podpisom zmluvy, ked ho LVG posadil
Busby babes
22.04.2019 23:52
#
strasne vela. letos v lize konkretne 2 dle squawky
Busby babes
22.04.2019 23:53
#
LVG ho posadil na zacatku sezony, ne po nejake chybe ale...
Counter
19.04.2019 21:31
#
fenixLFC
19.04.2019 22:11
#
Coutinho10
19.04.2019 22:46
#
to jsem nechapal, kdyz jsem to ted sledoval ale Norwich skvele dohrany zapas a zaslouzene to alespon z toho primaku srovnali
Busby babes
20.04.2019 03:04
#
to se smi?
C-M@ster
19.04.2019 22:58
#
Věří kromě mě ještě někdo Alexisovi, že se zvedne a potahá nás?
Podle mě se trefí už teď s Evertonem.
Counter
19.04.2019 23:00
#
Takže říkáš, že si ho mám vzít do fantadraftu?
C-M@ster
20.04.2019 10:46
#
Ano!
U nás je obsazenej neaktivníma, takže toto dilema nemusím řešit.
Kincl
20.04.2019 09:49
#
Co Pogba nevadí vám tam fanouškům United? Když se nedaří tak to není moc tahoun :D
nani92
20.04.2019 10:14
#
Je to Pogcock
kiwwi
22.04.2019 23:19
#
a hned nato pride najhorsi mozny vykon

mam mix hracov, ktori na to nemaju ale snazia sa a hracov co na to maju ale jebu na to...tych ktori na to maju a aj sa snazia je tam ako safranu
Busby babes
22.04.2019 23:53
#
a nejhorsi je, ze tam jsou i taci, co na to nemaj a serou na to.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.