Smola přestupuje z Ostravy do rumunského Mediasu

15.09.2020 17:01 - Aktuality
Tomáš Smola (© fcb.cz)
 
Útočník Tomáš Smola přestoupil z Ostravy do rumunského CS Gaz Metan Medias. Oba kluby o tom informovaly na svých webech.

Jednatřicetiletý útočník vypadl v úvodu sezony ze sestavy Baníku a kouči Luboši Kozlovi se nevešel vůbec do nominací na zápasy. Baník ho tedy prodal do týmu českého kouče Dušana Uhrina mladšího.

"Rumunská strana splnila všechny naše finanční požadavky," uvedl sportovní ředitel Baníku Alois Grussmann.

Smola odehrál v české lize za Opavu a Ostravu 61 utkání, ve kterých vstřelil 13 branek.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4204
Komentáře (129 / 0 nových)
teebee8
15.09.2020 17:04
#
Oni za něj fakt něco zaplatili? mohli se tam rovnou porozhlédnout po nějakém opalenem talentu
ACSPARTAPRAHA
15.09.2020 17:10
#
Koukám na jejich soupisku a už jsou tam dva Češi, nějakej Bačo a Droppa
Nebelung
15.09.2020 17:32
#
Nějakej Bačo
ACSPARTAPRAHA
15.09.2020 17:33
#
No neznám ho, no, co mám dělat
Beči
15.09.2020 17:48
#
Buď v klidu, nejsi sám.
Kocour Klapuška
15.09.2020 18:09
#
ondrasch77
15.09.2020 18:16
#
Freedo
15.09.2020 19:08
#
Nějakej Bača spíš bude Slovák, ne?
Jolly Roger
16.09.2020 09:09
#
Tak co dělal víme, ještě jak se ten Slovák jmenuje.
Miroslav Kalousek
15.09.2020 20:03
#
prcinu má dobrou
repkajebuh
15.09.2020 21:01
#
znas ji?
Fodbalysta
15.09.2020 21:24
#
znám, v pohodě, chytrá, normální a navíc hezká
repkajebuh
15.09.2020 22:02
#
Nebelung
15.09.2020 23:09
#
Chytrá určitě
ACSeRw!n
16.09.2020 12:03
#
Imos
15.09.2020 17:33
#
zrovna Bača a Droppu bys znát mohl
ACSPARTAPRAHA
15.09.2020 17:34
#
Droppu znám podle jména
Imos
15.09.2020 17:49
#
kapitánoval vám béčko nebo něco takovýho ne a Bačo je prostě odchovanec zlína, co se mu to asi nepovedlo, ale rumunsko za mě dobrá
repkajebuh
15.09.2020 22:01
#
kilobyte
15.09.2020 17:35
#
Reprezentant Droppa
Cukroušek
15.09.2020 17:15
#
Zpusob jakym sme se ho cele leto snazili nekam udat nebyl moc dustojny ale nakonec aspon neco lepsiho nez ruzne Brna a podobne. Utocnik na boj o pohary to neni tak snad najde v Rumunsku vetsi uplatneni nez u nas. Diky za gol Opave a zidum
Banikovec7
15.09.2020 17:20
#
Puskas
15.09.2020 17:20
#
HorajzmAmmann
15.09.2020 18:08
#
didosh
15.09.2020 19:16
#
clovek1
16.09.2020 19:01
#
PlackaSKS
15.09.2020 17:25
#

"Rumunská strana splnila všechny naše finanční požadavky," uvedl sportovní ředitel Baníku Alois Grussmann.

Tri rozlisovaky a dva míče?
ratusek
15.09.2020 17:30
#
Doufám, že ty míče byly aspoň čtyři a rozlišováků aspoň dvě sady
PlackaSKS
15.09.2020 17:40
#
To uz by za nej nebylo zas tak spatny...
Cukroušek
15.09.2020 17:53
#
5 micu, rozlisovak zadny.
teebee8
15.09.2020 19:28
#
Na to že přišel zdarma..
Uwe háže buly
15.09.2020 20:20
#
Dobrá cena
Losinho
16.09.2020 09:31
#
konečně se něco Brabcovi vrací
nebabisch
15.09.2020 23:37
#
Zabijou mentala Cukrouska.
Cukroušek
16.09.2020 10:22
#
Koste.
jouzy
16.09.2020 00:04
#
Tři oříšky pro Popelku!
clovek1
16.09.2020 19:05
#
FINANČNÍ požadavky...rozlišováky a míče Ale lepší než další dole, který za finančními požadavky vidí zabití
Skalda29
15.09.2020 17:32
#
jako, nakonec asi lepší než Karviná, jak se tu psalo
Kepy_FCB
15.09.2020 17:34
#
Aby rumun vůbec něco dal, nelze si nevzpomenout na případ Magera a Temešvár...
didosh
15.09.2020 19:17
#
clovek1
16.09.2020 19:09
#
O to jsme přišli kvůli jejich krachu, ne?
Mimochodem, která je ta liga, v které se tak často krachuje a vznikají nové týmy? Jednou to tu někdo psal (buď jen komentář, nebo rovnou článek)...není to zrovna rumunská?
Joey_Barton
15.09.2020 17:39
#
Smola pro Medias
Obr Koloděj
15.09.2020 17:41
#
Duml dělá v Rumunsku českou kolonii
ondrasch77
15.09.2020 18:18
#
Takže to dopadne tak, že ho brzo vyrazej
Badbravo
15.09.2020 17:42
#
To je novým cílem AG dostat se na úroveň Opavy? Podzim s 1 hroťákem zní fajn. Tak snad Zajíc bude k dispozici co nejdřív.
ratusek
15.09.2020 17:57
#
tak zrovna zbavení se téhle zátěže nás na uroveň Opavy nedostane. je to jen pozůstatek nezvládnuté Jankulovskiho práce
Cukroušek
15.09.2020 18:02
#
Nezvladnute prace? Udelal utocnika na prani tehdejsiho trenera...
clovek1
16.09.2020 19:11
#
Navíc zdarma, ne?
Cukroušek
16.09.2020 20:16
#
Ale vis kde jsi a komu chces argumentovat?
clovek1
17.09.2020 17:55
#
HorajzmAmmann
15.09.2020 18:08
#
tak já ho tenkrát chtěl taky. Určitě jsem z jeho příchodu nebyl zklamaný. Myslým, že o něj měla zájem i Boleslav.
Bakary3
15.09.2020 18:16
#
Boleslav neni meritko, kdyz vzali i Michala Skodu, hroznej smetak ten klub
ondrasch77
15.09.2020 18:57
#
Škoda je fail, ale jinak umístění úplně blbý nemaj...
https://www.fortunaliga.cz/historicke-umisteni
Bakary3
15.09.2020 19:06
#
To jo, ale je to pro mě tak nějak úplně tragickej klub...
ratusek
15.09.2020 19:15
#
ondrasch77
15.09.2020 19:18
#
Pro mě je spíš tragickej klub Karviná nebo Teplice...
Proč je Bolka tragická?
Bakary3
15.09.2020 20:10
#
Teplice bez debat, ty v ty lize prezivaj.

Karvina nesouhlasim, ty maji prd a privadej do ligy zajimavy hrace, zkusili neokoukanyho trenera... mne prijdou fajn.

Bolka... nulova koncepce, celou dobu jen vyzobavali to nejlepsi, co neulovila prvni trojka, bez ladu a skladu... ti hraci se tam tocili jak na bezicim pasu... treneri taky.

Ted s weberem se asi o nějakou koncepci pokousi, nevim?
Privadi milion hracu na hostovani.
Vubec nechapu, co jako chteji dokazat.

Nedaleko Prahy, skodovka v zadech, i mladez by tam asi mohli slusne stahovat... zrejme slusny potencial..
Ale nakladaji a tim totalne tragicky.
Mata
15.09.2020 20:53
#
souhlas s každým písmenkem
ondrasch77
15.09.2020 21:00
#


Ale taky se pokaždý klepou do posledního kola jestli nespadnou..., za hráče co se zviditelní

MB je na tom stejně jako my (spíš líp díky Škodě), LBC nebo Baník, tam se do těch zbytků sereme všichni (ale teď, co si Slavie usmyslela, že koupí i sebemenší talent, tak je daleko těžší). Po rozprodeji všech klíčových hráčů je pro ně ta pozice nová, dřív tohle neznali... Jožka podepsal dlouhodobou smlouvu s vidinou nějaké koncepce a oni mu rozprodali tým doslova pod rukama. Je to mladý trenér a po vzoru starších zkušenějších (Rada, Hoftych) kolegů se snaží dohonit kvalitu hostováním z top 3 stejně jako oni... Navíc teď díky coronapauze Škoda asi ani není v úplně top ekonomické rovnováze, aby mohla rozhazovat.

S mládeží to v "našem" regionu není vůbec jednoduché (stejně jako s návštěvností) a jsou to jednoduché počty. Liberecký kraj je jedním z nejmenších v republice, středočeský na tom není sice tak blbě, ale Praha je lákavější..., zkrátka na 50 km tři ligové týmy, obyvatel málo a Praha na dostřel. I v našem ročníku dětí U11 vozí ženská kluky od MB do Jablonce...
Imos
15.09.2020 22:36
#
Tak Bolka na tom není vůbec jako my (Lbc a Jabka) nebo baník. Je to hrozně žoldáckej ne moc sympatickej klub, který se furt sral do evropy, i když tam pokaždý ukázal hovno. To také kurví jejich pověst, kdy dost z nás je má za mrdky. Teďka jak Škodovka utla prachy, tak to není moc zajímavej kádr a určitě jim přeju spodní půlku tabulky.
berliner
16.09.2020 00:35
#
2 krat byli v zakladni skupine poharu UEFA, takze to tvy pokazdy si odpust,ale taky bych byl rad spis aby tech ceskejch klubu co v evrope nic neukazou bylo vic.
Imos
16.09.2020 10:38
#
ohánět se pohárem UEFA nic moc nemění na tom, že teďka je to tak jak píšu, v EL jak je teďka nic neukázuje dlouhodobě
ondrasch77
16.09.2020 09:43
#
Rozpočty (odhadované Hattrickem):
JBC 150 mil.
LBC 120 mil.
Baník 180 mil.
MB 110 mil. (takže srovnání zrovna s vámi je docela trefné)

Jinak, co se týče Evropy, tak souhlas s berliner..., v posledních letech jsou v Evropě špatní, ale po vstupu do ligy hráli krátce po sobě základní skupinu UEFY.
Imos
16.09.2020 10:39
#
nevím o tom, že bych se bavil o rozpočtech jasně, že z tohohle hlediska jsou s námi v top7, ale to okolo je jak píšu
ondrasch77
16.09.2020 10:53
#
Ale já jsem to myslel především finanční stránkou a myslel jsem, že odpovídáš na to...
Imos
16.09.2020 11:27
#
aha, tak to sorry, přeci jen na baníku vidíš, že to není úplně o penězích, tak mě nenapadlo na takový ptákovině hodnotit kvalitu klubu (koncepci, práci s mládeží, pověst, pohled ostatních fandů, atp)
ondrasch77
16.09.2020 12:11
#

Ale tak bez peněz to nejde nikde...
I u toho Baníku to není ideál. Podle mého nemají moc hráčů na hru, kterou s nimi chce hrát Kozel, ale ani ne dost peněz na to, aby obměnili půlku kádru...
Hrozně jim chyběl nějaký kreativní hráč do středu zálohy, chtěli Lingra, přeplatila ho Slavie, pak chtěli Vlkanovu a Hradec si řekl o 8 mil., takže taky nic..., nakonec až jako třetí variantu dotáhli Tetoura, takže jak vidíš, tak prachy hrajou velkou roli i v té koncepci apod...
Imos
16.09.2020 14:48
#
Joo, peníze až na prvním místě
Baník dost trpí na to, že dost jejich transferů moc nevyšlo, takovej Potok, Reiter, Smola a spol. a Kozel není schopnej pracovat s tím, co má, docela očekávám, že ještě nějakej čas ta jejich přestavba bude trvat
Přitom si myslím, že po top3 mají nejlepší podmínky a o toho 4. fleka by bojovat měli. Návrat Vrby do Baníku bych docela ocenil, ten by si vybral svých 13 hráčů a aspoň krátkodobě by je zvedl před nás.
ondrasch77
16.09.2020 19:08
#
Já spíš počítám, že pokud o víkendu neporazí Pardubice (a myslím si, že neporazí), tak začnou možná i řešit Kozla...

A Vrba tam podle mě, hned tak nedorazí, předpokládám, že v Bulharsku udělá skupinu EL i titul a ikdyby ho náhodou vyhodili, tak po něm šáhne podobně ambiciozní klub z východní Evropy.
Do Baníku se určitě vrátí, ale počítám, že nejdřív tak za 5 let. Navíc by ho Baník v současnosti asi nedokázal zaplatit.
Imos
19.09.2020 12:34
#
Ambiciozní klub z východu myslíš třeba Slovan Bratislava?
Alan_Shearer
16.09.2020 19:02
#
120
ondrasch77
16.09.2020 19:09
#
Je to moc?
Alan_Shearer
16.09.2020 19:24
#
Ja bych rekl ze urcite neverim, ze mame pres 100
ondrasch77
16.09.2020 20:09
#

Je to odhad podle Hattricku...
skat
17.09.2020 06:56
#
Tuhle jsem četl odhady - nevím kde, asi ve sportu - a tam jsme měli 90 a JBC kolem 120. Tak si pak vyber. Ono záleží, jak to kdo uchopí. Jestli jde opravdu rozpočet pouze na áčko, nebo je to sakum prdum včetně mládeží akademií atd....
ondrasch77
17.09.2020 08:26
#

Jasný, ale šlo mi o relaci těch rozpočtů, že jsou ty týmy na podobné fin. úrovni.
skat
17.09.2020 13:31
#
Tak to určitě, v těchto relacích kolem 100 M, se jedná, jak s nima kdo nakládá a jaký má poměr cena/výkon. Není to málo, ale rozhodně to není tolik, aby nemuseli obracet každou korunu, kterou chtějí někam vrazit.
ondrasch77
17.09.2020 13:35
#
Bakary3
16.09.2020 06:07
#
Je fakt, ze Slavia to ted ztizila vsem...
A co v Bolce chteji dokazat fakt nevim, mozna utahli kohoutek i proto, jak do noch prali prachy, aby platili ty drahy odlouzence a neprineslo to vubec nic.

A to bych cekal, ze zrovna v ty mladezi to budou mit trosku jednodussi, minimalne, ze jim nebudou prchat deti treba do Jablonce a jeste treba posbiraji neco malo z okraje Prahy.
ondrasch77
16.09.2020 09:33
#
Co chtějí dokázat? Asi by rádi koncepční vývoj, proto podepsali Jožku.
Asi by se rádi dostali do top 6, ale mají omezené finance a bohužel pro ně, rozprodali vše, co trochu umělo kopnout do balónu...

Já samozřejmě nejsem odborník na mládežnický fotbal, jen popisuju stav z mé "bubliny"...
Praha podle mě naopak stahuje hráče ze širšího okraje středních Čech, kromě prvoligistů tam máš fůru dalších - Dukla, Tempo, Motorlet a další a i z těchto "okrajových" týmů je do S+S daleko blíž než z MB.
Imos
16.09.2020 10:40
#
s ohledem na mládež bych asi klidně řekl, že jsou na tom lépe než my nebo jabka, i když těm teďka pár mladíku vyrostlo
Bakary3
16.09.2020 10:44
#
Možná jo, ikdyž takhle z dálky mi to přijde jako rezignace na nějaký ambice, ale je to těžký, když vidíš, že vepředu jsou ty 3, přes který nemáš skoro šanci...

A to chápu, v Praze je i spoustu menších klubů, ale právě dostat se do S a S je dost složitý, tak bych čekal, že třeba zkusí tihle kluci Boleslav... Ale jak je to v reálu, to netuším.
eleven11
15.09.2020 19:23
#
Tá tabuľka je pekná blbosť!
ondrasch77
15.09.2020 19:33
#
to není historická tabulka, ale tabulka umístění v jednotlivých ročnících...
eleven11
15.09.2020 19:36
#
Prečo je plzeň pred Slaviou,Žižkov má 2 tretie miesta atď
ondrasch77
15.09.2020 20:08
#
Proč je Plzeň před Slavii netuším, ale ta tabulka ukazuje kolikrát které mužstvo získalo některé umístění...
ratusek
15.09.2020 19:16
#
Tak Boleslav chce vše, co nebere TOP3. Očekával jsem fail, a nemýlil jsem se.
Bakary3
15.09.2020 20:10
#
Neopisoval jsem
Badbravo
15.09.2020 18:09
#
Asi nemůžu tak úplně souhlasit. Není tak dobrý aby hrál v základu ale na lavičku měl. Takhle nám zase budou sedět mladí "nadějní" místo aby hostovali jinde.
Oliver Roland
15.09.2020 18:24
#
Celou sezónu jsme hráli dost neatraktivně a už před tou další se spekulovalo o Kozlovi. Vedení a sportovní úsek určitě měli nějakou představu, kam se chtějí ubírat. Naproti tomu se přivedli dva hráči (Smola a Reiter) podle představ trenéra, který už v té době určitě neměl důvěru.
Baník chce hrát v regionu prim, ale i taková Karviná to zatím s přestupy dělá lépe (minimálně na tržbách z odchodů už od Laštůvky, Panáka nebo naposledy Lingra).
ratusek
15.09.2020 19:15
#
clovek1
16.09.2020 19:25
#
Brabec je "nový", sám říkal, že bude dělat chyby. A nebojím se, že by se z nich nesnažil poučit. Taky říkal, že dělá nerad unáhlené změny, že mu to spíše trvá déle. Třeba to bylo i tímto.

Každopádně souhlasím, že s přestupy Karviné to vypadá lépe, ale zároveň si říkám, že je rozdíl i v tom, jestli se chceš jako Karviná zachránit, zkusit někoho bezejména (jo, jde jim to) a přilepšit si na prodeji toho hráče dále do české ligy, nebo jestli se chceš bít o to třetí až páté místo, tam musíš občas koupit právě někoho kdo vyletěl, z týmů jako Karviná...jenže když nás přebije čína jen proto, že neví co s penězi, je to o to těžší. Takže bych to tolik nesrovnával s Karvinou, srovnával bych nás spíše právě s Bolkou, Jabloncem, Libercem

A Bolka, ta se poslední dobou spíše zhoršuje, Jablonec - kdo ví jak to bude s Peltou, jestli nespadnou do průměru až nebude takový přísun černých peněz, Liberec to dělal dobře, ale myslím, že s nimi zamávají do příštího ročníku ty letošní hostovačky.
Oliver Roland
16.09.2020 20:55
#
To je pravda, kdybychom přeposílali dál do české ligy, tak možná už jsme bez Stronatiho a Jánoše.
A neunáhlenosti Brabce rozumím, jen mě mrzí, že když už se unáhlil, tak zrovna s Petrželou
Banikovec7
15.09.2020 18:15
#
už je
plechi
15.09.2020 19:55
#
Zajíc už hrál v neděli za béčko, tak snad už zítra dostane nějaké minuty v poháru...
Shevchenko
15.09.2020 17:48
#
super
Zark
15.09.2020 17:56
#
to byl ten Trevoruv kůň z Vopavy
Kepy_FCB
15.09.2020 18:00
#
brácha
Kocour Klapuška
15.09.2020 18:18
#
Pokáč
Nadržený šimpanz
15.09.2020 18:26
#
Sp
Nadržený šimpanz
15.09.2020 18:27
#
Spíš Tyson Fury
Kocour Klapuška
15.09.2020 18:36
#
Sp
Kocour Klapuška
15.09.2020 18:36
#
Spíš Pokáč
Rust Cohle
15.09.2020 18:25
#
Hurá
Zephyr
15.09.2020 18:39
#
Hlavně vůbec nechápu, proč ho tehdy Baník vůbec kupoval. Zároveň je ale malý zázrak, že ho někomu udali za přijatelných podmínek, tak se to asi vyrovnává...
didosh
15.09.2020 19:18
#
Gelu28
15.09.2020 19:44
#
přesně tak
C-M@ster
16.09.2020 01:09
#
Chtěli oslabit konkurenci v boji o sestup.
negrles
23.09.2020 06:39
#
Jj určitě někdo bojuje o sestup ty génie
HonzaBanik
15.09.2020 19:09
#
Snad se mu bude dařit, v Baníku odvedl celkem dobrou práci.
kuqidzan
16.09.2020 04:53
#
nevím teda, co by musel udělat hráč, aby odvedl špatnou práci
vždyť Smola byl úplnej tragéd...vždycky zkusil nějakej teatrální pád na pencku...
to jako Vráťa Lokvenc byl proti němu pan fotbalista
skat
16.09.2020 07:52
#
přesně jsi to vystihl.
HonzaBanik
16.09.2020 07:53
#
Odvedl celkem dobrou práci, když byla hra postavena pro něj, tak ukazoval, že ve vápně má velmi dobrou orientaci. Celkově se snažím fotbalisty respektovat a ne na ně jenom plivat
clovek1
16.09.2020 19:30
#
Minusy - simulace, zbytečné fauly rukama, kdy přibíhal k obránci na kterého letěl míč a vrážel do něj
Plusy - zápal pro hru, schopnost napadat (s jeho postavou bych tak aktivní využití při pressingu nečekal), orientace ve vápně, žádná lhostejnost, pokud tam šel na pár minut z lavičky
Bakary3
17.09.2020 06:11
#
Z tech vlastnosti nevidim nic moc fotbalovyho, ale asi by to platilo pro spoustu hrotaku v nasi lize
ACSeRw!n
16.09.2020 12:08
#
Lokvenc radil v LM a v repre..
Petr325
16.09.2020 14:07
#
Proč zrovna Lokvenc?
berliner
15.09.2020 22:07
#
Smola a zahranicni angazma gratuluji doufam ze se mu v tom Rumunsku bude darit vic cechu v zahranicnich ligach i treba na urovni cesky ligy,jen houst
ondrasch77
16.09.2020 09:44
#
clovek1
16.09.2020 19:30
#
REPLIKATOR
15.09.2020 23:14
#
Přestup roku!
didosh
15.09.2020 23:25
#
Vůbec jsem ho k nám nechtěl, když nastoupil rval se ,ale ba Baník prostě nemá...ať se daří
Začalo to U Dubu
16.09.2020 00:55
#
Nezbývá, než věřit, že si svoje bude schopen odvést Tijani. Smola nebyl zrovna klasa, ale svoje plusy taky měl. Když už se do něčeho namotal, měl zakončení lepší, než třeba Šaša. A musíme počítat, že to nepůjde pořád, pouze a jenom přes kombinaci. Někdy přijdou pasáže, kdy bude třeba to úplně zjednodušit a co nejvíc centrovat nebo nakopávat do vápna a zkoušet, že se tam něco odrazí, povede hlava ....Je to pro něj v této chvíli lepší, ale že bych jásal na 120% nemůžu za sebe říct. Tak snad Tijani v těchto momentech bude dobrý, pak OK. Samozřejmě doufám, že si Kozel připouští možnost, že někdy bude třeba od kombinace ustoupit, i kdyby na několik minut.....
Liquid
16.09.2020 01:17
#
jde rozhodně za lepším
Kepy_FCB
16.09.2020 08:40
#
Bude někde přenos z Frenu?
slonzacky_lenoch
16.09.2020 11:07
#
Tipáč?
ACSeRw!n
16.09.2020 12:02
#
prestoupit do zahranici z Baniku neni jen tak.. asi schopnej manazer
ondrasch77
16.09.2020 15:26
#
OT - Michal Frydrych údajně podstupuje zdravotní prohlídku ve Wisle Krakow...
DanielRahl
16.09.2020 18:38
#
Nechápu proč ho Baník vůbec bral. To je typický útočník pro druhou ligu, nebo pro týmy v dolní polovině tabulky.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.