Slávisté získali po remíze Sparty jistotu mistrovského titulu

02.05.2021 18:58, aktualizováno 02.05.2021 19:31 - Aktuality
Eden (© slavia.cz)
 
Slávisté před večerním šlágrem 30. kola první ligy s Plzní získali definitivu třetího titulu po sobě. Po dnešní remíze Sparty 2:2 v Liberci už mají "červenobílí" jistotu, že do konce sezony nepřijdou o první místo v tabulce.

Sparta byla jediným týmem, který ještě mohl Slavii teoreticky připravit o titul. Letenští na pražského rivala před dnešním programem ztráceli 17 bodů a měli k dobru domácí utkání s Plzní. Po remíze v Liberci však už slávisty předstihnout nemohou, i kdyby lídr tabulky všech pět zbylých ligových zápasů prohrál.

Slavia získala tři ligové tituly za sebou poprvé v samostatné historii, hattrick se naposledy povedl Spartě, která nejvyšší soutěž v letech 1997 až 2001 vyhrála hned pětkrát za sebou.

Od rozdělení federace "červenobílí" ovládli ligu posedmé a jsou v tomto ohledu druhým nejúspěšnějším týmem po Spartě. Třetí je s pěti tituly Plzeň. V součtu s Československem má Slavia na kontě 21 mistrovských primátů. Trenér vršovického mužstva Jindřich Trpišovský dosáhl na vítězný hattrick jako třetí v české i československé historii po Emilu Seifertovi a Jaroslavu Vejvodovi.

Slávisté se o titulu dozvěděli krátce před výkopem večerního utkání s Plzní a na rozcvičku už vyběhli v mistrovských tričkách s nápisem hattrick. "Věřili jsme, že to zvládneme bez ohledu na to, jak dopadne zápas v Liberci. Měli jsme to ve svých rukou. Kluci si to chtěli užít se vším všudy," řekl pro O2 TV Trpišovský.

"Viděl jsem prvních 20 minut a poslední dvě minuty utkání v Liberci, protože jsme měli přípravu na zápasu. Pak až ke konci to měli kluci v posilovně na rozcvičení puštěné. Pro nás je to hezká chvíle, ale nejdůležitější je dnešní zápas, který potřebujeme zvládnout," dodal Trpišovský.

Slávisté mají šanci, že celou ligovou sezonu odehrají bez prohry, což se naposledy povedlo v ročníku 2009/10 Spartě. "Červenobílí" v nejvyšší soutěži bodovali už 41 utkání po sobě a překonali historický rekord v neporazitelnosti.

Slavia si díky titulu zahraje mistrovskou část kvalifikace Ligy mistrů. Vršovičtí mají jistotu, že všech předkolech budou mezi nasazenými týmy a vyhnou se papírově těžším soupeřům.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5943
Komentáře (296 / 0 nových)
Vrbička
02.05.2021 19:02
#
Nezájem
Axelrose
02.05.2021 19:47
#
Třetí a pátý místo taky není k zahození.
callix
02.05.2021 19:05
#
ACSeRw!n
02.05.2021 19:05
#
Kop do titulků
02.05.2021 19:10
#
REPLIKATOR
02.05.2021 19:21
#
BAN
Posledni Kovboj
02.05.2021 19:28
#
Mr.Mike
02.05.2021 19:32
#
Kaspar
02.05.2021 19:35
#
ratusek
02.05.2021 19:52
#
Vrbička
02.05.2021 19:56
#
Selänne
02.05.2021 19:58
#
RM1999
02.05.2021 20:28
#
RadekVonCZE
02.05.2021 20:32
#
Blasphemer
02.05.2021 20:48
#
Manny
02.05.2021 21:09
#
Manik...
02.05.2021 21:52
#
martin1
02.05.2021 22:56
#
KingMaster13
02.05.2021 19:06
#
Je to tam paráda
srandamač
02.05.2021 20:45
#
Kde?
OTASi
02.05.2021 20:54
#
Liquid
02.05.2021 19:07
#
nebylo o čem od prvního kola a tvrdil jsem to již během července
Pablos
02.05.2021 19:08
#
gratulace, potvrdili i letos, že jsou ještě stále jinde než zbytek ligy. Snad Sparta zamaká líp příští rok.
Liquid
02.05.2021 19:11
#
nezamaká
pobody's nerfect
02.05.2021 19:11
#
Očekávané, teď ještě, aby šlo do pohárů slovacko
Liquid
02.05.2021 19:13
#
a do LM Jablonec místo Sparty
clinger
02.05.2021 19:14
#
TheMally11
03.05.2021 08:50
#
Losinho
03.05.2021 08:56
#
forma
03.05.2021 09:30
#
Fabregas@ole
03.05.2021 13:02
#
Inamoto
02.05.2021 21:39
#
Bylo by to zajímavé zpestření, ale skončilo by asi hodně rychle. Radši bych tam viděl Plzeň a Liberec, které mají už díky vyššímu koeficientu lepší šanci dostat se do skupin...
clinger
02.05.2021 19:15
#
další parádní slavistický rok!!!
Kincl
02.05.2021 19:17
#
Lze brát Slavii za takové naše PSG, City?
clinger
02.05.2021 19:19
#
chceš snad říct že a úspěchy můžou rekordní přestupy a neomezený rozpočet
REPLIKATOR
02.05.2021 19:21
#
Z části ano.
OTASi
02.05.2021 20:55
#
no jako, na naše poměry částečně jo z ligy ponakupovali co se dalo, kdo se neosvědčil tak ho zase poslali na hostování nebo se zbavili
r.mrazik
02.05.2021 21:19
#
samozrejme ze ne...preci jen vlastnit pulku liberce, kupovat matousky za 30 milionu a hellebrandy za 25 a nechavat je hrat v nejakych vesnickach muze kazdy klub u nas...
Bakary3
02.05.2021 22:45
#
Tak jeste jeden klub u nas muze.
Jen je tak tragickej, ze mu ani to nepomuze.
nebabisch
02.05.2021 23:02
#
Freedo
03.05.2021 00:08
#
r.mrazik
03.05.2021 00:24
#
Ne.
Ale jako pokus to bylo klasicky debilní...
nebabisch
03.05.2021 00:37
#
Asi jako ty, joudo.
Bakary3
03.05.2021 07:14
#
Prosim te, co zas zkousis?
Pred par lety sparta pretahla z anderlechtu stanciua, mohla platit vyslouzilce mavubu, janka... dal mandjecka, kayu...
Mohla si dovolit platit stracately oscarovej štáb...

A ted jako nemuze financne konkurovat slavii, jo?

Nebud smesnej.

Ze da vetsina hracu pri stejny nabidce prednost slavii, protoze to tam ted funguje sportovne lip, to je jina vec.

Jinak sparta taky mohla koupit baha, zimu, simu, provoda...
Ze radsi vezmou radakovice, lischku, panaka, vindheima, hanouska, travnika... to opravdu neni problem financni nekonkurenceschopnosti.

Spis neschopnosti.
r.mrazik
03.05.2021 09:30
#
Ne. Teď už nemůže, protože to podělali u Itala a byla to cesta do pekla.
Zimu co stal 25 Mega právě koupit nemohli.
Baha co stal 50 (nebo kolik) už taky jen tak ne.

Samozřejmě že to je i o financování...že mají Číňani dobrého trenéra je věc druhá.
Ale že vlastní půlku Liberce a na hostování jim hrajou hráči co stali 30 a 25 Mega. To si nemůže dovolit ani Sparta.
PH8
03.05.2021 09:43
#
Vždyť Sparta za více než 50 mega koupila Mincheva (neznám ho, třeba bude časem terno). Ale prostě vytipovaný a dlouho chtěný Bah, který okamžitě zapadne, je přesně ukázka dobrého scoutingu a ne přemrštěných nákupů.
r.mrazik
03.05.2021 09:48
#
cisla viz nize
Přehršel
03.05.2021 11:33
#
co?
Bakary3
03.05.2021 09:50
#
No, do peněženky jim nevidíme ani jeden, ale já si myslím, že může, jen už nechce.

Bah měl stát prý 1,5m eur.
A jak jsem psal, za Trávníky, Lischky atd. vyházeli velký prachy tak jako tak, tady to není úplně o tom, že by Slavia přeplácela.

Jo, obchodů dělá víc, z toho se snad poučí.

Ale že si Sparta nasrala do bot a teď musí spíš čistit, to je její problém.
Že by ale měli hluboko do kapsy.. to asi ne...
r.mrazik
03.05.2021 09:53
#
v porovnani s cinanama za posledni tri roky cca tretinove finance na prichody hracu...
nebabisch
03.05.2021 12:02
#
Ty jsi strašně zamindrákovaná pička.
John Obi Mikel
03.05.2021 09:59
#
Tak my jsme za poslední roky prodali Coufala, Součka, Krále, Zmrhala, Stocha, Ngadea a Deliho (a předtím Lüftnera, Baráka, Pavlenku). Vydělali jsme docela dost z LM a EL za poslední 3 roky.

Vy teprve prodávat budete (nepočítám-li Stanciua, Civiče, Koubka a Dúbravku) (my taky btw) a přes evropská předkola jste se od příchodu Itala nedostaneli.
r.mrazik
03.05.2021 10:01
#
viz odpoved niz
r.mrazik
03.05.2021 09:48
#
a tady cisla prichodu podle Transfermarktu,ktery je casto mimo:
slavia 20/21 - 5,26 mega euro
slavia 19/20 - 10,49 mega euro
slavie 18/19 - 11,64 mega euro
slavia 17/18 - 5,47 mega eur....celkem 32,86

sparta 20/21 - 2,9
19/20- 3,41
18/19 - 4,29
17/18 - (doba itala) - 16
celkem tedy 26,6 mega euro

po obdobi itala uz opravdu sparta v nakupech slavii nekonkuruje,takze ji srovnavat s financemik klubu v nasi lize je extremne usmevny a jeste se o tom dohadovat...
Bakary3
03.05.2021 09:53
#
Ale vždyť to píšu, Sparta na to má, jen se spálila a čistí si chlív.

Bavíme se teď o tom, jestli konkurovat může - ne jestli chce a jak moc - a podle mě prostě může.

Ono se jim do toho bordelu taky těžko přivádělo hráče, co za něco stojí.
A když už někoho přivedli, byla to nekvalita za vysokou cenu.

Další věc je, že u Slavie uvádíš sumy nákupů - který ale jdou ruku v ruce s odchody, a Slavia prodala za velký prachy. Takže tohle je hodně omezenej pohled vůbec neodrážející realitu.
r.mrazik
03.05.2021 10:00
#
ty nevidis ty cisla za posledni tri roky? sparta na takove prichody realne nema
ze je kretinsky bohaty a mel by na to je mozny,ale sparta jako klub ne

dal bych se opakoval...jestli si i podle tech cisel za posledni tri roky nekdo mysli,ze sparta muze financne konkurovat v lize slavii,tak je naprosty blazen
PH8
03.05.2021 10:09
#
Já už Tě asi chápu. Ty nehodnotíš fungování týmu, kdo se do té situace jak dostal a podobně, ale čistě zda Sparta může aktuálně utrácet stejně jako Slavia. To máš pravdu, nemůže. Slavia zkrátka hraje evropské poháry a má peníze z přestupů. Navíc pokud se bude žádaný hráč rozhodovat kam v rámci ČR půjde, tak bude upřednostňovat Slavii, protože hraje evropské poháry.

Dobře Vám tak.
r.mrazik
03.05.2021 10:15
#
no vidis
Bakary3
03.05.2021 10:16
#
Jo, chápu - myslím, že teď jsme se trošku přiblížili....

Ano, Slavia má teď lepší možnosti s ohledem na poháry a prodeje.

Ale reálně - myslíš, že když se tu objeví zajímavej hráč, s určitou hodnotou, třeba 40... Bude ho chtít S a S... Tak že po něm Sparta nepůjde, protože na něj nemá?

Půjde... ty sumy, co ty kluby nabídnou, podle mě nebudou moc rozdílný, Slavia nakupuje hodně, ale zase nějaký dostihy, aby přeplatila o hodně víc taky hrát nebude.

Podle mě prostě Sparta má na to Slavii v přestupový politice konkurovat.
Jen teď čistí svůj bordel a často ví, že ten hráč stejně radši půjde do Slavie.

r.mrazik
03.05.2021 10:22
#
zbytecny neco psat,cisla jsou jasny,historie prestupu taky
sparta nekoupila za 30 matouska,za 25 zimu a 25 hellebranda protoze to na ne bylo prilis
a o platech se taky bavit nemusime
celkova cisla jsou pak jasna sama o sobe...
takze to dal nema smysl,jestli to nevidis
Bakary3
03.05.2021 10:45
#
Nekoupila, no, ale koupila za 20+ Lischku, Trávníka, Hanouska, Minčeva... - to šlo?

Že neprodává, což zmiňuješ jako jeden z důvodů, proč draze nenakupuje - no jak taky, za co prodá vysloužilce Čelůstku, Pavelku, Dočkala, Krejčího st., Kozáka?
Ale hlavně, že byli zadara, ikdyž prodejní potenciál 0.

U Sparty je to, nemůžu si pomoct, jen ve špatným výběru hráčů...
Ne o nemožnosti finančně konkurovat.
Samozřejmě, že finančně u jednotlivých přestupů konkurovat může.
A skupovat půlku Liberce jí nikdo nenutí - nemusí dělat tolik přestupů jako Slavia a tím pádem vynaložit celkově tak velkou sumu. Ale u jednotlivých přestupů prostě nemůže mít s částkama, za který Slavia nakupuje, problém.
letitfly
03.05.2021 10:52
#
pořád je to všechno o tom fungování klubu. Já věřím tomu, že kdyby Sparta koupila za ty prachy Matouška, Zimu, Hellebranda, Berana, Holeše a naopak Slavia by vzala Hanousky, Lischky atd., ty oba týmy by byly pořád v úplně stejný situaci, protože Sparta by ty kluky zadrbala a Slavia by s nima hrála LM
r.mrazik
03.05.2021 11:13
#
Já už fakt nevím. Čísla tam máš a stejně říkáš, že finančně konkurovat může.
Ne nemůže, protože Slavie může dát na přestup a plat vždy víc. I proto nepřišel třeba Hellebrand z poslední doby.
Poper se s tím sám. Mě to fakt nebaví, protože mi to přijde dost jasný, že jsou Číňani finančně prostě teď jinde.
Bakary3
03.05.2021 12:05
#
To, že Sparta ty peníze nevynaložila, teda podle tebe znamená, že je nemá, že nemůže?

Podle mě to může znamenat i to, že prostě jen nechce.
A ne to, co ty s jistotou tvrdíš.

Já nevim, poper se s tim sám.
r.mrazik
03.05.2021 12:08
#
PH8
03.05.2021 10:03
#
A nepřijde ti seriózní k tomu dopsat i odchody? Mimo sezony 18/19 Slavia mnohem více prodává, než investuje.

Ten rok 17/18 jsme posrali podobně jako Vy, jen nás to nestálo tolik peněz díky příchodům zdarma a charakteru hráčů.

V té sezoně 18/19 jsme si v té částce pořídili (mimo jiné) Coufala, Krále a Olího, což nám v zásadě zajistilo rozpočet na přestupy v dalších 3 sezonách. Tak z Vás zase nedělej chudáky, výchozí pozici jste měli podobnou.
r.mrazik
03.05.2021 10:12
#
ne,neprijde,protoze o tom primarne rec neni...bavime se o momentalnich financnich moznostech ceskych klubu a ze sparta slavii ted konkurovat v cenach a platech jednoduse nemuze...
PH8
03.05.2021 10:24
#
Platy jsou v téhle diskusi novinka. Ale ta situace je tady asi stejná no, Sparta může nabídnout polovinu toho co Slavia a přidá k tomu dres Ben Chaima, Kaya a Mandjacka.
r.mrazik
03.05.2021 10:30
#
mnojo...obdobi itala bylo hrozny peklo
letitfly
03.05.2021 10:04
#
teď si do toho ale připočti i zisky z přestupů. Slavie si může dovolit rozhazovat především proto, že je schopná opory dobře zpeněžit a vlastně je za poslední 4 sezóny i přesto v plusu. Sparta svoje přestupy dotuje z vlastní kapsy
r.mrazik
03.05.2021 10:11
#
odpoved opet viz nize
Losinho
03.05.2021 08:57
#
Jakože Sparta by si to dovolit nemohla jo?
Bakary3
03.05.2021 09:04
#
Jemu tam fakt šplouchá už...
r.mrazik
03.05.2021 09:24
#
Prosím tě zrovna ty si tady budeš hrát na chytrýho
r.mrazik
03.05.2021 09:25
#
Já nevím, co si teď Kretinsky může dovolit. Jde o to, že to už nedělá a finančně sesivkam nekonkuruje
mistr129
03.05.2021 09:35
#
Tak Slavia jako klub je aktuálně, tedy poslední dva roky, v plusu. A předtím do toho nekřesťanské peníze rvaly oba.
r.mrazik
03.05.2021 09:36
#
no jasne,a o tom to je taky...
mistr129
03.05.2021 09:38
#
? Teď nechápu
r.mrazik
03.05.2021 09:49
#
no ze maji dost penez z LM a z prodeju,tak si muzou dovolit vice utracet
diskuze neni o tom,kdo to dela dobre a kdo ma uspechy,ta je jasna
diskuze je financnich moznostech ostatnich klubu a tam proste v lize konkurovat cinanum nikdo nemuze
mistr129
03.05.2021 10:05
#
Jo, to určitě, jen vidím jako velký rozdíl mezi modelem United (o který se Slavia momentálně snaží), tedy utratím hodně, ale taky si na sebe vydělám, nebo modelem Machačkala, tedy někdo do toho narve prachy a dokud bude sypat, budou nějaké výsledky.
r.mrazik
03.05.2021 10:14
#
zezacatku do toho rvali cinani,po LM a prodejich uz asi ne...kazdopadne to na tom nic nemeni...posledni dva,tri roky sparta financne slavii konkurovat opravdu nemuze...a doufam,ze uz to pisu naposledy
mistr129
03.05.2021 10:18
#
Já tomu rozumím a asi teda konkurovat nemůže, ale zároveň říkám, že tohle je dáno tím trenérem a výběrem hráčů, zkrátka sportovní stránkou. Jasně, Opava, Zlín nebo Příbram neměly šanci se na tuhle pozici dostat. Prachy do toho jeden čas rvala Sparta, Jablonec, myslím že Boleslav taky před časem neškudlila každou korunu. Akorát u nich ta sportovní část nebyla tak dobrá jako u Slavie, takže se do téhle fáze, že si hodně vydělají, ani logicky dostat nemohly.
r.mrazik
03.05.2021 10:28
#
koukni se pak i na pocet hracu,kteri do slavie prijdou...na jednoho zimu jsou tam takaczove,kacarabove,karafiatove a dalsi
ta flukturace a pocet hracu jsou taky dost velke...ze pak z toho trpis vybere a udela dobry tym je neoddiskutovatelne

ale znovu...financemi a poctem prichodu a castkami na plat zadny jiny klub slavii konkurovat nemuze. drivejsi moznosti jablonce a bolky se s tim srovnavat vubec nedaji
mistr129
03.05.2021 09:33
#
John Obi Mikel
02.05.2021 19:28
#
PSG určitě ne,

konkurenci (finanční) tu máme. Akorát my kupujem Olayinku a oni Ben Chaima.
czechfant
02.05.2021 19:51
#
RadekVonCZE
02.05.2021 20:32
#
Coutinho10
02.05.2021 23:53
#
Euphael
03.05.2021 00:09
#
TheMally11
03.05.2021 08:51
#
Manik...
03.05.2021 10:55
#
Přehršel
03.05.2021 11:35
#
meli
Coutinho10
02.05.2021 20:29
#
spis Ajax
clinger
02.05.2021 20:30
#
kilobyte
02.05.2021 20:46
#
Ajax má taky volná místa na soupisce pro EL, protože nemá v týmu odchovance?
PH8
03.05.2021 09:45
#
Ajax má na soupisce pro EL volná místa, protože jednoho hráče zapomněl dopsat a druhý jim žere antikoncepci
John Obi Mikel
03.05.2021 09:46
#
Kixi Syhimour
03.05.2021 10:51
#
Coutinho10
03.05.2021 19:07
#
nize jsem to rozvedl, tak pojd reagovat...
bobis21
02.05.2021 20:54
#
Ano náhodou to PSG je fakt blíž
Coutinho10
02.05.2021 22:09
#
otazka, z jakyho pohledu se na to koukame...
John Obi Mikel
03.05.2021 14:59
#
Asi to budeš muset rozvést.
Coutinho10
03.05.2021 18:29
#
j vypada to tak
Coutinho10
03.05.2021 19:07
#
nize jsem to rozvedl, tak pojd reagovat...
ACSeRw!n
02.05.2021 20:58
#
clinger
02.05.2021 21:01
#
zalez do kanálu mindráčku.když neumíš unést prohru tak tady aspoň neopruzuj
ratusek
03.05.2021 09:45
#
clinger
03.05.2021 10:53
#
druhej takovej co nedokáže sportovně unést že je někdo lepší, kterýho poslední roky víc zajímá plivání na Slávii než starání se o svůj klub
ratusek
03.05.2021 11:48
#
Manny
02.05.2021 21:07
#
Coutinho10
03.05.2021 19:09
#
nize jsem to rozvedl, tak pojd reagovat...
r.mrazik
02.05.2021 21:19
#
Coutinho10
03.05.2021 19:09
#
nize jsem to rozvedl, tak pojd reagovat...
martin1
02.05.2021 22:57
#
Coutinho10
03.05.2021 19:09
#
nize jsem to rozvedl, tak pojd reagovat...
Nr.Nobody
02.05.2021 23:09
#
Coutinho10
03.05.2021 19:09
#
nize jsem to rozvedl, tak pojd reagovat...
DeformFCB
03.05.2021 08:21
#
Coutinho10
03.05.2021 19:09
#
nize jsem to rozvedl, tak pojd reagovat...
Blasphemer
03.05.2021 08:26
#
Coutinho10
03.05.2021 19:09
#
nize jsem to rozvedl, tak pojd reagovat...
RadekVonCZE
03.05.2021 08:48
#
Coutinho10
03.05.2021 19:09
#
nize jsem to rozvedl, tak pojd reagovat...
hefy
03.05.2021 09:19
#
Coutinho10
03.05.2021 19:09
#
nize jsem to rozvedl, tak pojd reagovat...
lichna.
03.05.2021 09:44
#
Coutinho10
03.05.2021 19:10
#
nize jsem to rozvedl, tak pojd reagovat...
Cukroušek
03.05.2021 12:48
#
Jakože taky židi ?
Coutinho10
03.05.2021 19:10
#
tesne vedle, nize jsem to rozvedl, tak pojd reagovat...
Coutinho10
03.05.2021 19:04
#
ok tak pro vsechny, kteri se zmohli jenom na biggrina, tak zalezi, z jakyho pohledu se na to koukame, jak zminil Mikel o kousek vejs, tak z hlediska financni dominance v lize to urcite neni jako PSG, ktere ve sve lize nema konkurenci z hlediska nakupu...oni si muzou koupit koho chteji a Lyon, Lille apod. nema sanci...my tu mame Spartu, ktera ma Kretinskyho a ma uplne stejny moznosti z hlediska financi, takze tady to je 50 % na 50 %...rozdil je jenom v tom, ze my kupujeme lepsi hrace nebo takto, umime s nima lepe pracovat a tak to vypada jako ze sme dominantni jako PSG, ale ne z financni stranky....

navic napr. PSG zrovna tuto sezonu neni uplne v lize dominantni a mozna titul nevyhraje, proto jsem zminil Ajax, ktery ligu drti, ale zaroven to neni uplne ten nejzvucnejsi tym, ktery hraje pravidelne vyrazovaci zapasy playoff LM a muze si koupit tu nejvetsi hvezdu...Ajax stejne jako my ma taky konkurenci v lize a to PSV, ktere taky muze koupit dobre hrace napr. Zahavi, ale Ajax ma lepsi tym a lepe pracuji a v jejich lize se to projevuje stejne jako v nasi a v evropskych poharech jsme kvalitativne bliz prave Ajaxu nez PSG, ktery je s par tymy uplna spicka a v LM to posledni 2 sezony potvrzuje....Ajaxu za poslednich par let dosel 2x daleko (jako my), takze i proto mi prijde Ajax jako lepsi priklad nez PSG, ktere v minulych letech ligu drtilo, ale jenom diky top top hvezdam...Ajax to ma zalozeno na tymovem vykonu jako my a v lize si vede podobne, takze mi prijde jako lepsi pripad nez PSG
ACSeRw!n
03.05.2021 19:14
#
prvni odstavec - blbost.. proste financni moznosti Slavie jsou ted jiny, nez Sparty.. ma uspechy v Evrope, coz sou velmi slusny penize navic.. Kreta se rozhodnul rozjet supermoderni hotel, kterej se prestal pri covidu stavet.. platy hracu mate taky jinde a proste hraci tam i ted sami chteji logicky prestoupit, kdyz maji na vyber.. my proste setrime, je to videt na hodne prikladech

jinak tady se snad nesrovnava jedna ligova sezona, jak si v ni kterej tym stoji, ale celkovej profil tymu a na cem si zaklada.. vy zkupujete co muzete, ale Ajax vychovava, to je proste srovnani mimo misu.. vysel bys z toho lip, kdyby si uz nic nepsal
Coutinho10
03.05.2021 19:37
#
covidova situace je pro vsechny stejna, ani mi nemuzeme prehnane rozhazovat a kdyz uz nekoho koupime, tak proto, ze muzeme, vydelali sme si na to v evropskych poharech nebo ziskali penize prodejem nasich top hracu (Soucek, Coufal, Kral), cinani by nas nedotovali do nekonecna, pokud bysme byli stejne neuspesni jako vy v poslednich letech...Kretinsky ma porad penez dost a i bez uspechu, ktere mate, tak prachy z neho budete mit porad a neverim, ze jeden hotel to zastavi a ze nebudete v lete kupovat dalsi hrace a jestli opravdu ne, tak Vrba se vam na to vykasle...
bobis21
03.05.2021 19:21
#
Ajax má úplně jinou přestupovou politiku, úplně jiný přístup k nasazování odchovanců, kontinuitu této filozofie několik desítek let. Přirovnání sks k Ajaxu je prostě nesmysl. Vy jste klub který se dostal na "vrchol" tím že do něj před pár lety někdo nasypal hromadu peněz.
Navíc jako jediný argument který máš proti přirovnání k PSG je, že je v lize i Sparta, což s tím nijak nesouvisí a rozhodně neznamená že se nechováte stejně jako PSG (byť samozřejmě s nižšími částkami).
bobis21
03.05.2021 19:25
#
Navíc Ajax je v posledních letech taky finančně naprostý hegemon ligy. Nejlépe placený hráč PSV by byl v Ajaxu někde na 7.- 9. místě až za 18 letým mladíkem, takže tam platí to samé co u PSG bereš jako důvod proč to nejde srovnávat.
Coutinho10
03.05.2021 19:44
#
podle me to souvisi, pokud se bavime o postaveni v domaci soutezi...Sparta je pumpovana Kretinskym dlouhodobe, takze mame konkurenci, jenom s tim umime lepe pracovat a fungujeme jako jeden tym...
bobis21
03.05.2021 20:19
#
Což vás ale nijak nepřibližuje k fungování Ajaxu.
Manny
03.05.2021 19:22
#
Souhlasím s ervinem, jak píše, kde o celkový pohled na klub a tam máte prostě mnohem blíž k tomu psg vzhledem k tomu, jací majitele vás vlastní, jak do vás napumpovalipenize, jak jste najednou z průměru vyletěli úplně jinde nez zbytek ligy (což je i práce vedei/trpise, ale to u toho psgbylo do jisté míry taky). Srovnání s ajaxem, který má nějaký koncept a drží se ho v podstate desítky let je vedle.
Coutinho10
03.05.2021 19:49
#
jako majitele nam pomohli, ale pokud bysme s temi penezmi nalozili stejne jako Sparta, tak urcite by nemeli takovou trpelivost jako ma Kretinsky nebo sejkove...
kilobyte
03.05.2021 19:30
#
Kolegové nade mnou to napsali dobře. Můžeš reagovat.
Coutinho10
03.05.2021 19:59
#
odchovance asi nevyvratim , bral jsem to z pohledu financni konkurence v lize
kilobyte
03.05.2021 20:22
#
Tak Ajax je na tom finančně o dost lépe než ostatní kluby v Eredivisie.
stas87
03.05.2021 23:28
#
Ajax ma financnu rezervu 400 milionov euro, ten by si mohol len tak pre srandu kupit Haalanda aj Mbappeho. Ale k comu? Oni maju svoju siet scoutov od Juznej Afriky po Braziliu. Plus maju podchytene Holandsko, cize prakticky ziadny talent im neunikne a nespoliehaju sa ako Slavia na Taborsko ci Liberec.
nebabisch
04.05.2021 00:31
#
Nebo na ovce jako ty, Maďare.
r.mrazik
03.05.2021 19:51
#
K finančním možnostem jsem toho napsal už dost..tady jsi mimo.
Ajax je založený dost na odchovancích, takže taky nic

Reagovat nemusíš
Coutinho10
03.05.2021 19:58
#
ty odchovance jsem puvodne nebral v potaz, spis to postaveni v lize a hlavne tu konkurenci, ktera s tim souvisi, takze tento argument jde bohuzel proti me
RadekVonCZE
02.05.2021 20:32
#
ACSeRw!n
02.05.2021 20:48
#
sejkove jsou oproti cinanum uplny vzor poctivosti a lidskosti
Pilsnersfaust
02.05.2021 19:19
#
nejlepsi tym v cr neni o cem
REPLIKATOR
02.05.2021 19:21
#
Jenom díky Liberci
Urs
02.05.2021 19:27
#
John Obi Mikel
02.05.2021 19:29
#
MISTŘI Mistři Mistři
montaigne33
02.05.2021 21:00
#
ABSOLUTNĚ ZASLOUŽENĚ
Coutinho10
02.05.2021 23:52
#
Beči
02.05.2021 19:33
#
Naprosto zaslouženě, není o čem.
Momentálně nejsme pro Sešívky relevantní konkurencí, to je prostě realita.
Axelrose
02.05.2021 19:43
#
doshcz
02.05.2021 20:31
#
Spalovač šancí
02.05.2021 19:36
#
Gratulace Slavii, zcela zaslouženě.
iHawX
02.05.2021 19:37
#
TOMMY HOLES
h8_sfatto
02.05.2021 19:42
#
takovejch remíz , to už není Berbr liga, to dostalo novej level
Kepy_FCB
02.05.2021 20:19
#
https://1url.cz/0Ke6b

Takto dnes slavi Ajax! Snad se slavisti taky pochlapi..
Rothbard
02.05.2021 20:48
#
Tohle se nelíbí uživateli Petr Arenberger.
bobis21
02.05.2021 20:56
#
Tam taky před týdnem oslavy van der Sar rozpustil
montaigne33
02.05.2021 20:59
#
AJAX!!!
montaigne33
02.05.2021 20:58
#
Baví mě MvB- "jen" by měl proměňovat asp. 1šanci ze tří... v Edenu se dnes hraje výborný fotbal
Imos
02.05.2021 21:08
#
Slávka o dvě třídy lepší jak Sparta a o ještě o třídu lepší jak Plzeň tady nebylo o čem, kšilt doručuje ve velkým
Alons0
02.05.2021 21:19
#
祝贺中国妓女
Nieuwendyk
02.05.2021 21:31
#
Gratulace z Letný do Edenu, hráčům i fans.
Ale ten Tvrdík je tak vodpornej slizkej z*rd
nebabisch
02.05.2021 21:36
#
muzajs
03.05.2021 02:24
#
Freedo
03.05.2021 08:10
#
Losinho
03.05.2021 08:56
#
ratusek
03.05.2021 09:45
#
clinger
03.05.2021 10:53
#
stejně jako Křetínskej
Nieuwendyk
03.05.2021 12:03
#
Tak to asi nemůžeš myslet vážně ne? Srovnávat rudou (politicky) ulhanou lúzu, která posrala co mohla (kromě Slavia, tam ji ale koukají na prsty) a úspěšnýho podnikatele
clinger
03.05.2021 12:57
#
no když myslíš že Daniel je slušnej kluk v brejličkách...pro mě je to prašť jak uhoď. prostě hraboš co nikdy nemá dost
Nieuwendyk
03.05.2021 15:54
#
Já nejsem žádnej zvláštní adorátor právě Dana, ale srovnávat ho se šíbrem ČSSD, co podělal všecky instituce do kterých byl instalován, kterej je osobní kámoš sráčů jako Hamáček a spol... uf... Nevím no. Jasně, Dan taky nemá jenom príma kamarády určitě, ale ti mají aspoň extrémní koníčky
Manik...
03.05.2021 10:56
#
Slavia10
02.05.2021 21:46
#
Jsem zvědavý co bude v létě. Agent Sony prý tlačí na přestup. Tvrdík řekl, že tohle léto Kolář a Olayinka mají domluveno, že můžou odejít.
delfin
02.05.2021 22:01
#
Hlavne nepoustet pryc Nica, to by mi uronila slza.
Rothbard
02.05.2021 22:30
#
Kdo je Soňa?
Greny
02.05.2021 23:01
#
Sima?
Slavia10
02.05.2021 23:03
#
Ano
nebabisch
02.05.2021 23:03
#
Takže nejenže mu je 38, ale on je i ženská!
John Obi Mikel
02.05.2021 23:48
#
TheMally11
03.05.2021 08:53
#
HalaMadrid_Flx
03.05.2021 13:31
#
Mass
02.05.2021 23:17
#
Kdo je agent Sony a proč tlačí?
Rudnevs
03.05.2021 00:01
#
Sony z Draft Day? (sorry to mi len tak napadlo)
Freedo
03.05.2021 00:10
#
Domluveno, pokud přijdou adekvátní nabídky. U Oleje je otázka, jestli za něj někdo nabídne částku kolem deseti mil.
Losinho
02.05.2021 21:58
#
muzajs
03.05.2021 02:25
#
mario23
03.05.2021 07:39
#
Příští sezonu to asi nebude jiný bohužel. Další sezóna bez progresu pro Spartu je zklamání.
Jolly Roger
03.05.2021 07:41
#
Výtečné zápasy Sparty i Slavie včera, hlavně Liberec se Spartou, Karlsson gól sezóny.
Kaspar
03.05.2021 10:04
#
naheCZ
03.05.2021 10:09
#
20DollarsInMyPocket
03.05.2021 10:28
#
Kixi Syhimour
03.05.2021 10:52
#
ratusek
03.05.2021 11:49
#
ACSeRw!n
03.05.2021 12:28
#
PH8
03.05.2021 10:26
#
Sparta nás to prostě nechtěla nechat vychutnat po výhře nad Plzní
John Obi Mikel
03.05.2021 10:37
#
Tak se prý zajímáme o Daňka z Olomouce.
iamek
03.05.2021 10:49
#
A Mandouse
prokop
03.05.2021 10:47
#
Plavsic do Slavie
letitfly
03.05.2021 10:48
#
docela se na to těším jsem zvědavej, jestli z něj Trpiš zase udělá hráče pro západní ligy
jackinho10
03.05.2021 10:53
#
Co tam bude delat? Vzdyt jak kolem neho Boril probehne, tak sam spadne
chrojo
03.05.2021 11:18
#
to vedení Sparty prostě nepochopíš .. a za rok a půl půjde za 300 mega do Španělska.. hodně dobrý tah od Slavie
ACSeRw!n
03.05.2021 12:29
#
Ne.
iamek
03.05.2021 10:51
#
lichna.
03.05.2021 11:20
#
mistr129
03.05.2021 11:22
#
iHawX
03.05.2021 11:23
#
To jsou fakt klauni. Jako že s ním nepočítají, ok, ale tak proč ho v zimě neprodali za nějaký šušně?
Euphael
03.05.2021 11:26
#
oli9
03.05.2021 11:28
#
Ta Sparta je prostě banda hlupáků a s těma jejíma možnostma bude prostě pořád několik levelu za Slavii
Přehršel
03.05.2021 11:30
#
jakyma moznostma?
oli9
03.05.2021 11:32
#
Finance, prestupovy trh... Vždyť je Slavie a Sparta.... Potom možná Plzeň a všichni ostatní jen drobky
letitfly
03.05.2021 11:35
#
to přece není pravda, přečti si diskuzi výše
oli9
03.05.2021 11:53
#
Tak ono to nechce sypat Borkovi meha a půl za měsíc, kupovat lišky a podobně... Jasný musí taky něco střelit třeba Kadlece atd.. Ale ta politika Sparty je špatná
Přehršel
03.05.2021 11:38
#
aktualne nejsou moznosti ani na Plavsicovu smouvu pozustalou po Italovi
r.mrazik
03.05.2021 11:39
#
nejaky insider to uz vyvratil,ze to je nejspis hra agenta,aby dostal plavsic vetsi plat
andrew96
03.05.2021 11:45
#
Vždyť už teď má nadstandardní, ne?
Losinho
03.05.2021 11:55
#
A chce si ho udržet
r.mrazik
03.05.2021 12:13
#
to fakt nevim,jen tipuju...ale nakonec mozne je vse i ten prestup
Losinho
03.05.2021 11:42
#
adam95
03.05.2021 11:44
#
Trpiš z něj udělá dělo a za dva roky jde do West Hamu
ratusek
03.05.2021 11:48
#
PH8
03.05.2021 11:55
#
Do Realu Madrid za Simou nebo do Bayernu za Součkem.
Losinho
03.05.2021 12:20
#
Do Realu za Daridou, případně do Juve za Necidem.
PH8
03.05.2021 13:56
#
Do Barcy za Haškem.
ratusek
03.05.2021 11:50
#
tak Plavšič zas není kdovíjaké terno, ale pod Trpišem by asi vyletěl no nicméně že se o tomhle vůbec přemýšlí, že Slavii čeká asi pořádná proměna kádru a berou hráče zadarmo
iHawX
03.05.2021 11:54
#
Simu se budou snažit v létě střelit za co nejvíc, dokud to jde a Olayinka má prej taky lsíbeno, že může za relevantní peníz odejít. Místo nich Plavšič zadáčo dobrej.
Losinho
03.05.2021 11:54
#
O to nejde, ale je zájem o Simu a Olayinka má slíbenej přestup, takže ty křídla budou fakt akutně potřeba.. a jestli to druhý má bejt z ciziny (tzn. 40 mega a víc), tak by byl Plavšič fakt slušnej dárek.

Ale kdo ví, jestli to dopadne.
ratusek
03.05.2021 11:57
#
Stanciu taky určittě bude chtít pryč ne?
Nicméně Plavšič zadarmo je výhra, buď se chytne a překvapí, nebo se nechytne a za rok půjde za pár éček pryč. Nemžůete na tom prodělat. I když si myslím, že tady se fakt potvrdí to, že se mu fakt dařit nebude.
Losinho
03.05.2021 12:18
#
Zatím asi ne, směřují to zas k LM.. teď má slíbeno Olej a Kolář + se počítá s odchodem Simy.. v zimě možná Ševčík, Provod..

V lize by byl Plavšič myslím v pohodě.. otázka co v pohárech, kde byl Olej vždycky super
Přehršel
03.05.2021 12:32
#
kdyby na nej za tech par ecek byla poptavka, tak je davno pryc. S jeho platem je tezky ho udat
Losinho
03.05.2021 12:49
#
Plavšiče? To je možný, no.
Freedo
03.05.2021 13:59
#
Stanciu je podle všeho ve Slavii velmi spokojen. Narodilo se mu konečně živý dítě, fotbalově se mu daří. Myslím si, že se nemusí nikam hnát. Ale uvidíme, jestli do toho nevstoupí agentka.
ratusek
03.05.2021 14:30
#
No právě, ta jeho milfka agentka
PH8
03.05.2021 11:55
#
Nebrat. Jen ať vyžírá Spartu liliput
Nieuwendyk
03.05.2021 12:11
#
Jestli nechce přistoupit na snížení platu, který se zdá logický vzhledem k neproduktivitně, tak ať táhne do píči nebo do Edenu
PH8
03.05.2021 13:36
#
My dáváme plat podle výšky hráčů.
Nieuwendyk
03.05.2021 14:38
#
Tak to je Jusuf za vodou, a nemusí pro to nic dělat. Chudák Ševčík
John Obi Mikel
03.05.2021 14:57
#
Butter-Fly
03.05.2021 12:00
#
John Obi Mikel
03.05.2021 12:07
#
Tvl Takového dřeváka.
Coutinho10
03.05.2021 12:18
#
achjo, ja nechci toho letce
clinger
03.05.2021 13:07
#
vidím to podobně
KingMaster13
03.05.2021 12:36
#
No počkat moment takže tohle je ten přestup o kterým mluvil Tvrdík v podcastu? Ty vole
Freedo
03.05.2021 14:00
#
Podle mě by mohl být dobrej. Je třeba ho naučit nesólovat. Dribling a rychlost super, kombinovat umí. Furt mu je jen 25. Zadarmo beru.
PH8
03.05.2021 14:46
#
Proč Srb píše Slovensky?
r.mrazik
03.05.2021 14:54
#
Nieuwendyk
03.05.2021 15:18
#
uf, dobře, už jsem jej chtěl věšet
KingMaster13
03.05.2021 15:25
#
No tak může to být jen pro uklidnění situace. Přeci jen nechce dostávat po zbytek sezony bídu zvlášť když se vrací diváci
Nieuwendyk
03.05.2021 15:52
#
A to že by dostal neskutečně, to je fakt. Tohle se mezi SS nedělá prostě
A jestli fakt půjde, tak zase vybereme nějaký plyšáky no příští sezonu
KingMaster13
03.05.2021 16:10
#
Alespoň se zapomene na Stanciua
Nieuwendyk
03.05.2021 16:27
#
Straka, Hušbauer, Stanciu - a to je z poslední doby - never forget
r.mrazik
03.05.2021 15:53
#
teoreticky muze...dopadnout to muze jakkoli
KingMaster13
03.05.2021 16:10
#
Já si myslím že teď se hlavně klidní emoce, protože před derby prohlásit jdu do Slávie.... jak by to vypadalo, navíc fanoušci by si ho šli asi podat
r.mrazik
03.05.2021 16:21
#
pravda,ale po tomhle vyjadreni kdyby tam fakt sel,tak by si tedy taky vubec nepomohl
KingMaster13
03.05.2021 16:23
#
Jako to rozhodně ne no Nicméně Stanciu taky prohlásil něco podobného ne? Jako záleží jakého má člověk agenta a jak ho zblbne
r.mrazik
03.05.2021 16:27
#
Losinho
03.05.2021 19:46
#
Podroužek si furt stojí za svým
r.mrazik
03.05.2021 19:52
#
Taky jsem koukal...no uvidíme
KingMaster13
03.05.2021 20:40
#
Prostě Plavšič to vydat musel Kdyby teď napsal seru na vás jdu do Slávie, Nico mi tam drží místo tak by zažil poslední týdny ve Spartě asi dobrou šikanu
Losinho
03.05.2021 21:00
#
Totéž ale musel i Podroužek, přece nepotopí vlastní lidi. Kdo ví, ale aspoň je sranda
KingMaster13
03.05.2021 21:58
#
Tak to je jasný ale myslím si, že to je pravda. Úplně by to vše zapadlo do sebe. Od Tvrdíka hovořícího že 1 transfer máme skoro hotovej ale nemůžu o tom mluvit, přes finanční situaci kdy nebudeme asi tolik rozhazovat až po to, že Plavšičovi končí smlouva
exse
03.05.2021 11:41
#
Plavšič proč ne, ve Spartě byl nedoceněnej a Slavie skoro nic ztratit nemůže, ale já jsem spíše zvědavej na Daňka, toho jestli dokážou zapracovat jako Zimu, tak to bude velká pecka.
PH8
03.05.2021 11:54
#
Vždyť chce plat jako nejlepší hráči v lize.
exse
03.05.2021 12:05
#
No a? Přijde zadarmo, tak mu rok budou královsky platit, když se neprosadí tak ho pošlou za rok dál a za prodej získaj to co mu dali na platu, když se prosadí tak budou mít přínos po fotbalové stránce a pak ho ještě prodaj a udělaj na něm hromadu peněz. Takže prostě fakt nemaj skoro co ztratit.
Radek Voltr
03.05.2021 12:34
#
takhle to nefunguje.. když se neprosadí, tak ho těžko za rok prodáš, takovej hráč ti většinou zůstane viset na krku až do konce smlouvy
exse
03.05.2021 12:40
#
To by musel být úplný kopyto, což on samozřejmě není. Za +-1 mega ho prodaj někam na východ úplně v pohodě. Stejně jako Balutu či Sýkoru.
Přehršel
03.05.2021 12:45
#
Jeste s tim musi souhlasit.
nebabisch
03.05.2021 13:18
#
Hlavně když bude mít smlouvu třeba na 800k € / rok a na další 2-3 sezony...
PH8
03.05.2021 13:35
#
No to je nesmysl. Ten hráč nepůjde pryč nikam kde mu dají nižší plat a když se neprosadí, tak o něj s tímhle platem nikdo nebude mít zájem ani z východu. Slavia takhle naštěstí běžně nefunguje.

Například Baluta byl naprostý finanční propadák, kde jsou na něm -3M EUR.
Freedo
03.05.2021 13:51
#
Tak Baluta stál 2,6 mega €. Už jen to je fail, vzhledem k výkonům.
PH8
03.05.2021 13:58
#
Tak já věřím, že pod trenérem bez koncepce a herního systému by se chytnul a vypadal by vizuálně skvěle. Jen by tým nehrál tak dobře a špatně by se hledala příčina. Každopádně jsem ho uváděl, protože exse ho níže uvádí jako příklad, že Slavia nemá co ztratit.
nebabisch
03.05.2021 12:27
#
Tak ať mu půlku platí Sparta, dementní na to jsou dost.
Nieuwendyk
03.05.2021 12:28
#
Zase TAK dementní u nás nejsou On si to TR10 dobře rozmyslel, ne že ne. A když to malé prase nechce, tak ať jde no. Jako měl jsem ho rád, nepopírám, ale tvl tohle židácký chování a vřískot o peníze... fuj. Jestli jemu na to Luftjarin zvědavej, bon voyage Srki.
nebabisch
03.05.2021 13:20
#
No hele mohl by jít do Liberce, Sparta ho platit a pak hostovačka do Slavie Lepší?
Nieuwendyk
03.05.2021 13:38
#
Mmm.... Nějak pořád nevím, co z toho budeme mít Jeho platu se nezbavíme, navíc bude hrát proti nám
Ale když chce bejt další krysa, ať jde. Val val, stejně je to kosovskej albánec
nebabisch
03.05.2021 14:26
#
No pak ho koupíte zpátky a pošlete za něj Vitíka, co víc byste chtěli?
Nieuwendyk
03.05.2021 14:36
#
Ale my chceme Vitíka a ne to kosovský zrádcovský čuně Ze Slavie nikoho kupovat nebudeme.
1. nikdo by k nám nešel - proč taky?
2. nemáme na to - Dan šetří
nebabisch
03.05.2021 16:21
#
Nebyl tam problém s finanční fair-play a proto šetří? Prodáte Hložka a můžete nakupovat. Třeba Yusufa.
Nieuwendyk
03.05.2021 16:26
#
Nee, Dan neví co je to finanční fair-play
prostě nechce no. Já s ním souhlasím, po tom, co mu pustil Zmrzlinář žilou. A ještě čekáme, až nám vrátí Hašan co nám dluží
Prostě u nás si žádnej hráč nemůže vymýšlet nějaký nesmysly, Srdjan je fakt klaun.
On když bude chtít sám, tak je to rozdílovej hráč, ale zatím jsme to moc neviděli a to říkám jako Sparťan. Pak by mohl třeba dostat něco navíc, ale u fans stejně dost klesne.

Jusufa nechceme Já pevně doufám, že nepřijde Krmelec, to bych kousal hodně dlouho
PH8
03.05.2021 13:35
#
Nieuwendyk
03.05.2021 15:18
#
Vrbátor jej ale nyní oceňuje, dyk hraje v základu!
iHawX
03.05.2021 13:21
#
Když už se tady řeší ty přestupy tak k tomu ještě trochu přileju.

Nevíte, jeslti se bude Deli prodlužovat / podepisovat na přestup? Když má Kedel stopku, tak nevim jeslti chtěj jít do předkol LM s Holešem na stoperu.

A druhej dotaz, kterej s tím souvisí: Když se ta Kedelova stopka vztahuje i na repre, tak ho asi těkžo vezmou na EURO, ale tím pádem, se mu ty zápasy z EURA nebudou do toho trestu počítat ne? To je taková Hlava 22.
nebabisch
03.05.2021 13:28
#
Přijde ještě Hancko.
Nieuwendyk
03.05.2021 13:39
#
Neee, to už ne, to je že konec. Dyk ten chudák hraje rozbitej. A ani nevím jako je to s Fio, jestli jej koupíme nebo ne. A jako že by jej koupili Čínani, z Fio?
Všecko je možný
nebabisch
03.05.2021 14:28
#
Tal jestli ho nutí hrát zraněnýho, je to logický...
Nieuwendyk
03.05.2021 14:35
#
Je to dospělej chlap a když řekne, že to zvládne, tak mu trenér i spoluhráčí věří. Mě je to dycky líto jak tam trpí
nebabisch
03.05.2021 16:21
#
Podle mě jde přes hranu pro tým... Kdyby to bylo možný, tak si dá měsíc na uzdravení.
Nieuwendyk
03.05.2021 16:28
#
Souhlas
Je to frajer.
Ale ta marodka je fakt děsivá, já do toho nevidím jak je to možný. Ale to je furt někdo...
kilobyte
03.05.2021 19:32
#
To je tak, když ti záda jistí Hanousek. Radši si obnovíš zranění než abys ho tam pustil.
Butter-Fly
03.05.2021 19:49
#
Prý se mu zápasy na Euru budou počítat i bez nominace, protože je členem reprezentace (odehrál určité % zápasů za poslední dobu)
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.