Slavii se zúžil okruh soupeřů pro 3. předkolo Ligy mistrů

18.07.2021 16:04, aktualizováno 18.07.2021 20:31 - Aktuality
 
Slávistům se zúžil okruh možných soupeřů pro třetí předkolo Ligy mistrů, které se bude losovat v pondělí. Evropská fotbalová unie UEFA rozdělila los mistrovské části do dvou skupin, během dne ale tuto informaci ze svého webu stáhla.

Pokud bude rozdělení platit, svěřenci trenéra Jindřicha Trpišovského se střetnou s vítězem jednoho ze tří zápasů 2. předkola Malmö - HJK Helsinky, Alaškert - Šeriff Tiraspol, nebo Ferencváros - Žalgiris Vilnius. Před rozdělením byly ve hře i Kluž, přes kterou Slavia předloni postoupila do hlavní fáze, Legia Varšava s českým reprezentantem Tomášem Pekhartem, či bulharský Ludogorec Razgrad.

Slavia byla v druhé skupině mezi nasazenými týmy spolu s Glasgow Rangers a lepším z dvojice Kajrat Almaty - Crvena zvezda Bělehrad. V první skupině měly nasazené celky vyjít z utkání Dinamo Záhřeb - Omonia Nikósie, Olympiakos Pireus - Něftči Baku a Slovan Bratislava - Young Boys Bern.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5362
Komentáře (138 / 0 nových)
Donald
18.07.2021 16:10
#
Juany !!!
Coutinho10
18.07.2021 16:14
#
hmmm zajimavy, ze nejdriv to bylo pred 2 hodinama zverejneny na uefa com v anglicky verzi, pak to stahnuli, uz to tam neni, ale ve spanelsky verzi to porad je, tak to asi teda plati no

https://twitter.com/fc_koeficient/status/1416722690048671748?s=19
Beči
18.07.2021 16:47
#
Tohle je v postavení Slávky prostě povinné vítězství, ať už to bude kdokoliv z nich.
Selänne
18.07.2021 17:06
#
Tyhle soudy o povinných vítězstvích mě asi nikdy nepřestanou bavit. Zrovna české kluby mají pravidelně problémy proti papírově slabším, a bilance proti nim bude určitě negativní. V předkolech se může stát naprosto cokoliv, proto tyhle soudy nejsou na místě.
Beči
18.07.2021 17:10
#
Tak ono já normálně nesoudím. Ale Slávka už si prostě v Evropě vybudovala takové jméno skvělými výkony proti papírově mnohem silnějším soupeřům, že jí nelze stavět na úroveň soupeřů jako Ferencváros, Tirapsol či Malmö a dělat, že je to otevřená bitva. Slávka bude v těchto zápasech zkrátka jasným favoritem.
Franzstadt
18.07.2021 17:32
#
Protože Ferencváros hrál v posledních dvou tužku v pohárech.. Když je dostanou tak je to 50:50, Slavie by určitě nebyla favoritem. U zbylých dvojic ano.
Manny
18.07.2021 18:42
#
Beči
19.07.2021 12:15
#
To snad nemyslíš vážně
dave30
19.07.2021 18:18
#
Máš pravdu. Je třeba hráčům neustále opakovat, že jsou jasnými favority. To by jim mohlo pomoci. Něco jako hráčům Sevilly či Leicesteru v zápasech se Slávií.
Selänne
18.07.2021 17:41
#
Jako s Midtjyllandem minulý rok, co? Nikde nemáš napsáno, že se Slavie dostane do optimální formy a pohody už na začátku soutěže. Český týmy s tímhle obecně odjakživa velký problém a začátek sezony je většinou bídnej.

Tyhle předkola jsou zrádný hlavně z toho důvodu, že ani tak nerozhoduje kvalita týmů, jako spíš forma a další faktory.
delfin
18.07.2021 17:48
#
Zase na druhou stranu z toho pak byla pekna jizda v EL. Kdovi jak by to vypadalo, kdyby pres ne Slavie presla do LM.
Losinho
18.07.2021 18:08
#
Tam se myslím obecně říkalo, že je to 50 na 50.
Bakary3
19.07.2021 08:36
#
V podstatě se psalo, že na sebe narazily dva extrémně podobný a vyrovnaný týmy.
letitfly
19.07.2021 09:24
#
Nebuďme alibisti. Slavia bude v každý z těch dvojic považována za favorita a výmluvy na začátek sezóny a potenciální nesehranost jsou k ničemu. Jasně, že nemusí vyhrát a může vypadnout, ale vzhledem k posledním sezónám a k tomu, že tým nijak papírově neoslabil, je Slavie favorit.
dave30
18.07.2021 19:57
#
I Slavia již několikrát prokázala, že v pohárech je možné vše (obzvlášť na začátku sezóny). Viz loňský rok a Midtjylland či Beer Sheva na straně jedné a Leicester na straně druhé. Takže jakékoliv předčasné soudy bych dal stranou.
Nadržený šimpanz
18.07.2021 16:49
#
Docela bych přál těm zmrdum vyřazení s nějakým outsiderem
Akinfeev
18.07.2021 17:00
#
Přesně tak Rangers si nic jinýho nezaslouží
delfin
18.07.2021 17:01
#
Strojmír
18.07.2021 17:20
#
cr7sux
18.07.2021 17:30
#
RadekVonCZE
18.07.2021 18:06
#
Butter-Fly
18.07.2021 18:13
#
fenixLFC
18.07.2021 18:54
#
tvl to uz je slusny komplex
Desmond Glazebrook
18.07.2021 20:39
#
Remt
18.07.2021 23:38
#
K tomu jak se jich tu zastavas bych ti řekl asi toto: Po tom co předvedli v tunelu a utrobach stadionu (všechny ty věci ten večer, ne jen ta pěst) mělo následovat jednoznačně rezolutní vyřazení z pohárů na 2 roky, takže ANO, nic jiného než toto si nezaslouží.

A nebo pokud ti přijde normální po prohře čekat na soupeře v tunelu a chtít mu rozbít držku, vyhrožovat mu a de facto ho tímto uvěznit na hrací ploše a nevpustit ho do kabin. Jestli ti toto přijde normální, tak ne že my jsme zakomplexovaní, nebo zaujatí, ale ty jsi normalne zaujaty kok*t, nezlob se na mě. Možná už si po těch měsících zapomněl co vše se tam sen večer odehrálo. Teď myslím ty reálné věci na který jsou důkazy, ne shity, co někdo placnul a nemá pro ně důkazy a mohly se stát tak nebo tak.
fenixLFC
19.07.2021 00:04
#
sorry ale riesit to pod kazdym clankom so slaviou nic ine ako komplex nie je. ved ten na ktoreho reaguje nie je ani fanusikom rangers tak aky to ma suvis?
Remt
19.07.2021 06:38
#
já ti na to jen řekl co si o situaci s Rangers myslím
TurboPlastik
19.07.2021 08:56
#
Když ti někdo na hřišti nadává do zkurvenych opic, tak si dokážu představit, že si na tebe počká po utkání v tunelu. A ty máš snad důkaz, že někdo pak dal v tunelu někomu pěsti? Máš hovno
Remt
19.07.2021 09:26
#
a ty máš důkaz že někdo nadával? je svědek pro to že se to stalo? Kdo? jeho spoluhráč? haha. Co řekl Sima a Deli, kteří byli vedle? nic? Pak bych jako jediný důkaz bral to co slyšíš z hlukových mikrofonů na stadionu. Nebylo slyšet nic? Tak bohužel. Jeho spoluhráč a Deli/Sima nestáli o nic moc dál od toho incidentu.

Pro ten druhý incident v tunelu svědci jsou, víš. To je zásadní rozdíl. Když ti nejaky dement dá pěstí a uteče a je u toho 5 lidí, tak je to docela těžko zpochybnitelný.
dave30
19.07.2021 10:42
#
Pojďme v klidu a s nadhledem.
Po tom, co se odehrálo na konci zápasu bylo jasné, že po zápase bude dusno. Protože hráči Rangers utekli ze hřiště dříve (slávistická radost a děkovačka), nařídil zřejmě delegát, aby se hráči Slavie zdrželi na hřišti déle, dokud se situace v tunelu neuklidní (proto to pozdržení na ploše). Napadení Kúdely v šatnách je jistě velice podrobně popsáno ve zprávě o utkání, protože mělo proběhnout před zraky delegátů a Kamara byl na základě ní dodatečně potrestán. V každém případě šlo zřejmě o skrat jedince Mimochodem, jsem velice překvapen, že tato zpráva již dávno nekoluje po sociálních sítích. Protože jinak Jarda sdílí kde co. Asi usoudil, že by mohla negativně ovlivnit některé fanoušky. No a o tom, co všechno vyvedl Kamara kvůli blbému fucking guyovi (kterého musí slýchávat v každém druhém zápase), o tom si každý nestranný fanoušek udělá obrázek sám. Jinak samozřejmě nesouhlasím s trestem pro Kůdelu bez důkazů.
Remt
19.07.2021 11:50
#
Víš co ty naprosto ignoruješ? Ignoruješ to že ti idioti (hráči Rangers) sami v rozhovorech den po tom říkali že chtěli celý zápas soupeři ublížit A HLAVNĚ to že 40 minut čekali v tunelu na hráče Slavie. Pokud to řekli oni sami, protoze jsou zrejme uplni idioti ze si to nenechaji pro sebe, tak na tom zrejme neco bude, co rikas?

Když už tu sdelujes fakta, sdeluj prosím všechny. Ne jen ty které se ti hodí.
stas87
19.07.2021 12:21
#
Co to je za sracku? O tom umysle niekoho zranit hovoril jediny hrac..a to az ako reakciu na to, co mal pocut Kamara. Ze do zvysku zapasu chcel niekoho pokopat, mozno zranit. Takze picovina o tom, ze cely zapas chceli niekomu ublizit je hlupost. Ale u teba to neprekvapuje..
Remt
19.07.2021 13:12
#
Co to meles? Vzdyt doslova cca rekl: Nikdy jsem nezazil takovy zapas, cely zapas jsme jim chteli ublizit.
stas87
19.07.2021 13:22
#
Tak to mi posli link na tuto citaciu. Povedal to obranca od nich, ze chcel zamerne zranit supera az po tom incidentu Kamara x Kudela.
Remt
19.07.2021 14:35
#
OK, mozna se pletu. Uznavam. Nicméne nemeni to nic na tom, ze kdyz nejakej tvuj poblblej spoluhrac, kterej je vyhecovanej jak prase, protoze jste ocividne domrdali zapas a nevite jak na soupere, tak ho prasite, neco zaslechl, tak pujdu a zranim soupere. To udela magor. A magor si zaslouzi stopku jako prase, sorry. Nevím proč tu můžete něco takovýho obhajovat. Čekali na ně v tom tunelu, to chceš taky rozporovat? Sami to řekli.
NANANANANANA GIROUD
19.07.2021 16:12
#
"to chceš taky rozporovat" po tom co nesouhlasí s tvejma vymyšlenejma "doslova cca" prohlášeníma
Remt
19.07.2021 16:45
#
Ok v tom prvním jsem neměl pravdu to jsem napsal. Ptám se na to druhé.
Selänne
19.07.2021 18:52
#
dave30
19.07.2021 18:04
#
Toto snad ani nebudu komentovat. Ale přesto. Používáš "fakta", jak se ti hodí. Jak píše stas87. Do incidentu Kůdely celkem normální zápas s nešťastným zraněním Koláře (a za tím si stojím). Potom tvrdá hra domácích (jak jim docházel čas a začalo jim být jasné, že jdou z kola ven). Zažil jsem jako hráč (košíková, fotbal, házená) pokyn trenéra - když už máme prohrát, tak ať je to bolí (tím ovšem nikdy neřekl, aby někdo někoho zranil). Ve sportu celkem běžné, i když se mi to nelíbí. Co následovalo po incidentu Kúdela vs Kamara již opravdu komentovat nechci. V každém případě mi nesedí, že Jarda nezveřejnil ten zápis o utkání od delegáta zápasu...
Selänne
19.07.2021 18:53
#
Remt
19.07.2021 20:33
#
A můžu se zeptat proč nechceš komentovat věc, o které se chci bavit já? A ke které se hráči sami přiznali?
dave30
19.07.2021 21:04
#
Vždyť jsme to již řešili milionkrát. Tvůj názor je všem jasný, můj také. Ani jeden z nás jej nezmění. Takže má to cenu?
Remt
19.07.2021 22:50
#
Takže tvůj názor je ignorovat fakta. Fajn. Pak to cenu nemá.
dave30
19.07.2021 23:29
#
Pořád nevím, která fakta máš na mysli? Jako to, že se hráč přiznal, že po tom incidentu Kůdela vs Kamara chtěl někomu naložit? Ano, tak by to rozhodně být nemělo. Ale co s takovým doznáním má učinit UEFA, když nakonec nikomu neublížil? Nebo jaká jiná fakta ignoruji?
Remt
20.07.2021 07:38
#
Ignoruješ nejen to že na ně čekali v tunelu a nechtěli je vpustit do kabin. Respektive abych to nazval konkrétně a přesně jak to ty potřebuješ - pokud by Slavia šla do tunelu, dostali by na tlamu. To u mě znamená že je nechtěli vpustit do kabin. Mimochodem k tomu se ten Goldson nebo jak se jmenuje priznal, sam rekl, ze na ne cekali v tunelu a chteli si to s nimi vyridit.

A to je věc, která ve světovým fotbalu nemá obdoby. Mezi profíkama. Někde na vesnici? Tam možná. Tady? By měl padnout trest, který taky nemá obdoby.
dave30
21.07.2021 00:02
#
Znovu opakuji. Pozdržení hráčů na hřišti zřejmě nařídil delegát (a dobře udělal). To určitě nebyla chyba pořadatelů. K žádnému dalšímu napadení (kromě Kudely a ten hráč byl potrestán) nedošlo. Takže co dalšího chceš trestat? Stejně jako ty předvádíš své emoce ještě 4 měsíce po zápase, tak hráči obou týmů je měli několikanásobně větší těsně po zápase. A že to trvalo půl, možná 3/4 hodiny hráče uklidnit a byl z toho pouze jeden incident (intenzitu rány, kterou inkasoval Ondra nemíním rozebírat - to ví pouze on sám, stejně jako to, co řekl Kamarovi) je v této situaci malý zázrak. A trestat někoho za to, že chtěl, ale neudělal? To asi opravdu nejde.
Remt
21.07.2021 06:27
#
Ty píšeš: " Pozdržení hráčů na hřišti zřejmě nařídil delegát (a dobře udělal). To určitě nebyla chyba pořadatelů."

Co tím chceš říct? Slavie ma pravo na dekovacku atd atd po vítězném zápase, na tom se shodneme, že? Stejně tak má právo na to opustit hrací plochu po těchto děkovačkách/ "oslavách". To jako delegát tam ty magory 3/4 hodiny (ok, odecteme dekovacku tak klidne o neco min) uklidnoval a rikal jim "Kucí, serte na to, nerozbíjejte jim držky, serte na to, běžte do kabin"?? Tohle já prostě nepobírám. Asi jsem naprostej dement ale nepobírám tohle. Oni v tom tunelu byli a bránili jim průchodu do kabiny. Tím je defacto "uveznili" na hrací ploše, protože jinak se do kabiny nedostaneš. Teda pozor, hráčům a Gerrardovi se zželelo Ondry s prokoplou hlavou a nechali ho odejít do kabiny ne? Tak to je hned polehčující okolnost.

Nezlob se na mě ale do teď jsi mi nevysvětlil co se v tom tunelu dělo a proč neměli hráči Slavie umožněn průchod. Toto bez trestu prostě nemůže a nemělo být. Ve světě kde je tohle normální se to může stát kdykoliv znovu, což asi nikdo z nás nechce. Proto exemplarní trest měli dostat především Rangers jako tým. A na nějaký jejich emoce, že hele byli hecnutí, bylo jim učiněno příkoří na hřišti a proto tam čekali? Na to jim každej sere. Od toho aby toto řešil je tam rozhodčí, případně komise, která řeší přestupky zpětně. Jsou to profíci. Zachovali se jak malý zasrani někde na vesnici a ani tam jsem tohle nezažil. Hrajou si na ublížence skrz rasismus, cele Rangers se chovalo povysene jiz pred zapasy vuci celemu vedeni Slavie s nosem nahore, no pritom nakonec ukazali svym chovanim ze to oni jsou nekde na urovni opic/neandrtalcu.
dave30
21.07.2021 08:02
#
Ukončeme to (a to myslim v dobrém). Ty si prostě nikdy nepřipustíš, že Ondra mohl na hřišti říci něco, co ten závěr zápasu a dobu po zápasu posunulo do roviny absolutně mimo normálního zápasu. Ta situace byla natolik mimořádná, že ji nemůžeš posuzovat jako normální. A obávám se, že my to ani nemůžeme pochopit, co ce tam dělo. My s rasismem v podstatě nemáme žádné problémy ani zkušenosti...
Remt
21.07.2021 09:03
#
Ano ukončeme.

Můžeme spekulovat zda tam s rasizmem cosi bylo nebo nebylo. My můžeme vycházet na základě faktů, na základě kterých mohli (měli!!) v tu chvíli vycházet i hráči Rangers. Nedělejme z nich chudáky a neomlouvejme jejich chování na základě jakýchsi domněnek. To je asi jako kdybys řekl Hele on mýmu kamarádovi prej řekl něco špatnýho a proto jsem mu dal do držky. Copak takhle je normální se chovat? I kdybychom připustili že chovat se takhle po rasistické urážce je normální, tak oni pro to neměli žádný důkaz a nejsou tam od toho aby brali "spravedlnost" do svých rukou. Dle důkazů, které vyšly na veřejnost se špatně zachovala jen jedna strana. Zachoval se Kudela špatně protože řekl něco se zakrytou rukou? Pak se chová špatně velká spousta fotbalistů, dělo se to a děje se to běžně. Za tohle bez důkazů němůžeš nikoho soudit ani trestat. Když někdo někomu napálí, tak už za to trestat můžeš. Mám pocit že lidi netuší jak soudnictví funguje, nejsem absolutně žádnej expert, ale prostě dle důkazů, které my máme se špatně (nepředstavitelně špatně) zachovala jen jedna strana. Za tím si stojím. Vláčet Ondru mediemi bez jediného důkazu je totální úlet, který vyhajpovala britska ublizena media. Bez dukazu!
Remt
21.07.2021 09:04
#
Klasicky "ukončeme to" ale potřeboval jsem mít poslední slovo Protože tohle tema se me dost dotyka a mrzelo me ze se na to Tvrdik vysral, kdyz skvele zacal (resit tu kauzu). Protoze ocividne mel nabito a ocividne se poucil z minulych kauz.
TurboPlastik
19.07.2021 11:14
#
Ok, každý to vidí jinak. Každopádně se všichni shodneme, že zdroj všech problémů je Kudela. Kdyby neudělal tu hloupost, tak po utkání se řeší, že domácí hráli za hranou tvrdosti. Takhle se řešilo, že jsme národ rasistu. S trestem pro Kudelu jsem souhlasil, ale za ten incident v tunelu nebo kde, měl Kamara dostat podobný trest
Remt
19.07.2021 11:32
#
Já bohužel nesouhlasím ani s tím že udělal hloupost, protože takto s rukou před pusou hovoří spoluhráči/protihráči spolu na hřišti běžně. Kdykoliv by jsi mohl najít x jiných situací v každém zápase pokud by se ti to hodilo.
dave30
19.07.2021 18:14
#
K tomu napadení Kúdely. Měl to na vlastní oči vidět delegát UEFA. Předpokládám, že to přesně popsal ve své zprávě. Problém zřejmě bude v tom, že u nás byl ten konflikt interpretován jinak, než jak jej viděl ten delegát. Kde je pravda se asi nikdy nedovíme.
Remt
19.07.2021 20:36
#
Nedozvíme protože jakékoliv důkazy včetně důkazů, díky kterým obvinili Kudelu si nechá Uefa pro sebe. Kdo by to byl čekal. Navíc netrvalo to dlouho a opět přišel incident, který vůči týmu z Velké Británie uefa vyhodnotila směšným trestem zatímco Maďarsko bude mít zavřený stadion a nepletuli se (ty mi to určitě najdes hledat semi to nechce) bylo to za podobné věci. Ve věci Kudela rozhodli smesne. Dukazy veřejnosti nepredlozili žádné. Nebo máš důkazy k tomu že to bylo jinak?
dave30
19.07.2021 21:02
#
Jestli jsi četl výše, tak také nesouhlasím s potrestáním Kúdely i když jsem si téměř jistý, že mu něco hodně nevhodného řekl (kvůli fuc..ng guyovi by opravdu takové divadlo neztropil). A naposledy ti napíši že jsem přesvědčený, že Slavia vlastní kopii zápisu delegáta utkání. Z té bychom asi mohli být moudřejší. Ale asi se její zveřejnění nehodí...
Remt
19.07.2021 22:57
#
Pokud jsi si všiml tak Tvrdík je dost jasně vyhranil proti této kauze a proti Rangers. Ve chvíli kdy viděl jak jde Uefa Rangers na ruku a že si zkrátka Velkou Británii nerozhází, tak uznal že to nemá smysl. Že kdyby pidi klub z pidi země šel proti někomu z VB že by ho UEFA stejně sesekala. Což se vlastně teď děje. Těch pár tisíc liber pokuta pro Rangers, s tím si můžou vytřít prdel, nejtrapnější a nejubožejší rozhodnutí a gesto Uefy jaké si pamatuji. Vysmech jakemukoliv fair play a jakékoliv soudnosti. Navíc Tvrdík pochopil že jít dál proti nim, odrazilo by se to i na prodejich. Sám jsi viděl jakej bullshit rozjela Anglicka media. Bez jakýchkoliv důkazů měli jasno a jeli nesmyslny shitstorm jen aby nás očernili. V tu chvíli Tvrdík dal zpátečku. Jinak jsem si jistej že by s tím Ale Slavia vyšla na povrch a že by to nic pěkného pro ty hovada nebylo. Ale je to fuk. Proti klubům z VB prostě UEFA nepůjde, to jsem si jistý.

Btw: ani nevím, už rozhodl ten CAS? Doufám že to nejsou takoví vlezdoprdelkove a vemena jako celá uefa
dave30
19.07.2021 23:24
#
Obávám se, že CAS zasedne, až bude mít Ondra po trestu. Možná jej očistí, ale ty zápasy mu to již nevrátí...
Lorcan
18.07.2021 20:30
#
Mass
18.07.2021 20:51
#
John Obi Mikel
18.07.2021 21:49
#
KoryVCF
19.07.2021 07:53
#
Manik...
19.07.2021 12:35
#
Divoká kedlubna
18.07.2021 17:04
#
spTarte? Ti chcípáci se vyřadí sami už cestou.
Losinho
18.07.2021 17:22
#
To je váš každoroční džob
12janjde
18.07.2021 17:12
#
Alaškert to bude
Akinfeev
18.07.2021 17:21
#
Tip: Ferencváros
Losinho
18.07.2021 17:22
#
Tiraspol
PBLead
18.07.2021 17:42
#
Zrovna Ferencváros bych moc nepodceňoval. Ale měli by ho dát.
Perlasberger33
18.07.2021 18:00
#
Slavii vyřadí Tiraspol a kruh se uzavře.
monty25
18.07.2021 18:13
#
* Slavia
PaYaB
19.07.2021 05:11
#
smetos
18.07.2021 18:36
#
Ot: jak chapete to, ze EA chce distribuovat fifu 23 a dal zadarmo? Pro me asi win, hraju jen season mode kdy taham do nejakeho zahranicniho tymu co je ve srajdach a mam ho v oblibe (letos v 21 schalke) cechy, slovaky a par hracu co se mi zrovna libi (Zinchenko), ale FUT asi brutalne podrazi ne? Nebo budu chtit hrat oflline sezonu brazilskou ligu tak si reknou o dvacku a trba za PL dve kila?
smetos
18.07.2021 18:37
#
Seydou Doumbia
18.07.2021 19:14
#
Já četl že ta fifa bude zadara až na jaře...tak kde je pravda?
Nihilister
18.07.2021 21:55
#
Někdy na jaře je "zadarmo" v podstatě i teď. V EA play se to vždy objeví a ten se dá sehnat za 600kč/rok nebo 100kč/měsíc. Je to sice v pohodě cena ale třeba na PS je ta knihovna oproti PC značně osekaná. A taky ty jejich hry nestojí moc řeč ale pokud člověk rád hraje sportovní hry, tak je k nim přístup velice jednoduchý.
naheCZ
18.07.2021 19:34
#
Nebude to podle mě celé zdarma. Udělají to, že FUT bude dostupnej zdarma a zbytek hry bude normálně za prachy. Ono obdobnou free verzi má/měl i PES. Lze však od toho očekávat, že FUT tak bude víc P2W.
Nihilister
18.07.2021 21:50
#
Souhlas s tím, že to udělají jako PES ale ta jejich free verze je naprosto hrozná a nestojí ani za stáhnutí.
Jak může být FUT ještě více pay to win?
JacoBee
19.07.2021 08:06
#
To jde ještě víc?
naheCZ
19.07.2021 08:18
#
Vždycky to jde ještě víc
Rox
18.07.2021 19:36
#
EA něco zadarmo? Tahle svinska společnost si nenechá ujít žádný euro, o to se nebojím. Jestli neco takovýho udělají, tak věř že si to nahrabou někde jinde.
smetos
18.07.2021 19:54
#
Prave, ea jsou zidi v hernim prumyslu. Sem zvedavy jak budou dal skubat decka, aby si poskladali dream team.
Mass
18.07.2021 20:58
#
Oni mají přece miliardu zisku z mikrotransakcí.
celeb
19.07.2021 11:07
#
tak budu chciet 2-3 mld, a nie davat nieco REALNE zadarmo.
Moje maličkost
19.07.2021 07:09
#
Najdi si holku.
Pista Hufnagel
19.07.2021 08:56
#
Ve dvanácti letech to ještě nemá smysl.
12janjde
19.07.2021 08:58
#
Právě,že má,lepší si domluvit svatbu co nejdřív,pak se někam odstěhuje nebo si vezme někoho jiného a člověk je v pr..li
Moje maličkost
19.07.2021 08:58
#
Co se v mládí naučíš...
RadekVonCZE
19.07.2021 09:45
#
smetos
19.07.2021 16:28
#
co máš za problém? došlo kapesné? Asi budeš strašnej borec, co po odpoledne čte Platóna v originále, píše básničky v mandarínštině a u toho popíjí vínečko. Stejně jako ocasové níže. Jsem šťastně ženatý v desetiletém vztahu. To musí hry pařit jen puberťáci, nebo nerdi, co žijou u mámy ve sklepě? Jelito.
Moje maličkost
20.07.2021 10:44
#
Máš pravdu, je to úplně normální v každém věku. Užij si to.

A teď mne omluv, mám rozečtený druhý díl Aristotelovi Poetiky a musím ženě do sklepa pro Chateau d’Yquem ročník 1811, bude podlívat husu k dnešnímu obědu.
smetos
20.07.2021 11:08
#
Pohoda, ja si dam zapecene brambory a pivo
Mass
18.07.2021 21:02
#
Tiraspol
Furia Ceca
18.07.2021 21:26
#
"Nalosovat" Slavii s Rangers a na dvojzápas omilostnit Kúdelu
cihi
19.07.2021 12:26
#
Na odvetu 4. predkola uz Kudela nastoupit muze

Jen co by na to rekl Glen, musime brat ohledy na jeho city
berliner
18.07.2021 23:39
#
Pojdte Slavia udelat nejakou megaostudu v Poharech
delfin
19.07.2021 08:32
#
Rozdrtit Glasgow Rangers, udelat z Gerrarda a vsech jejich hracu voly, a z Kudely mucednika. To prece neni ostuda.
berliner
20.07.2021 01:54
#
Tou ostudou jsem myslel vypadnuti Slavie co mozna nejdriv Ale bohuzel maj jistotu minimalne Konferencni Ligy
JacksLFC
19.07.2021 08:37
#
Na to jsou expertijiz jini
mistr129
19.07.2021 10:24
#
Jablonečáci, vyprodávají se u vás evropské poháry? Docela bych se zajel podívat kdyby zbyly lístky
PavlíčeQ
19.07.2021 12:20
#
Vzhledem k tomu, že povolená kapacita je 50%, tak bude vyprodáno stoprocentně
mistr129
19.07.2021 12:44
#
Povoleno je 5000 ne?
PavlíčeQ
19.07.2021 12:45
#
Na webu FKJ je napsáno, že máme povoleno 50%, tj. 3000.
mistr129
19.07.2021 13:05
#
Aha, tak to je mi nějaký divný, myslel jsem že platí 5 000 až 50 %
Coutinho10
19.07.2021 12:00
#
tak los za chvilku zacina tak pojd Seriffe

Malmö (SWE) / HJK Helsinki (FIN)
Alashkert (ARM) / Sheriff Tiraspol (MDA)
Ferencváros (HUN) / Žalgiris Vilnius (LTU)

a kdyz Sparta postoupi, tak jako zajimavy varianty

Shakhtar Donetsk (UKR)
Benfica (POR)
Monaco (FRA)
Celtic FC (SCO) / Midtjylland (DEN)
Freedo
19.07.2021 12:08
#
To je tak vyjebanej stream tvl, vůbec mi to nejde. UEFA MAFIA
Coutinho10
19.07.2021 12:10
#
mne nastesti teda v poho
Freedo
19.07.2021 12:11
#
Už to šlape i mě. Tak máme Vilnius, jo?
Coutinho10
19.07.2021 12:13
#
kez by
Coutinho10
19.07.2021 12:10
#
hmm tak Ferencvaros ale nastesti odveta doma
penepi
19.07.2021 12:16
#
Ferencvaros vám nemôže robiť problém.
Coutinho10
19.07.2021 12:21
#
necekam, ze to bude uplne lehky orisek, loni hrali skupinu LM, takze uplny nazdarci to nejsou a i formu maji super v poslednich mesicich, ale favorit budeme o tom zadna a jestli LM chceme hrat, tak to musime zvladnout
penepi
19.07.2021 12:23
#
2x 4:0 to asi nebude, ale mal by to byť pohodový postup. Minulú sezónu mali šťastie, že sa hralo len na jeden zápas a nejak prešli. Ale inak ten tím nie je žiadna sláva, za všetko hovorí, že tam hráva Robko Mak, ktorý by nehral asi ani u nás v Slovane.
Coutinho10
19.07.2021 12:36
#
tak uvidime, doufam, ze mas pravdu, ta jednozapasova predkola bych malem uz zapomnel, takze je fakt, ze loni to bylo urco snadnejsi se tam dostat..... urcite se na ne budu chtit kouknout oba zapasy, co je ted cekaji se Zalgirisem, abych si udelal trochu detailnejsi obrazek o nich...mozna ten Mak i prichazi o misto v zakladni setave...minule po 60. minute stridal, tak uvidime, jsem na to hodne zvedavy, co zitra a i v odvete predvedou
stas87
19.07.2021 12:45
#
Stvrte predkolo bolo na dva zapasy, oni hrali v Molde 3-3 a doma 0-0. Videl som az zapas v Madarsku a tam si postup strazili pomerne v pohode. Skor sokovali vyhrou v Skotsku a prekvapili aj postupom cez Dinamo. Tam im ale stacil len jeden zapas na postup.
penepi
19.07.2021 13:09
#
V Škótsku nešokovali, veď Celtic bol minulú sezónu tragický, postup cez Dinamo bol ale určite velké prekvapenie.
Coutinho10
19.07.2021 13:15
#
4. predkolo na dva zapasy, do 3. predkola na jeden...ale jako je fakt ze vyradili zvucny soupere....zadny Tiraspoly nebo tak
John Obi Mikel
19.07.2021 12:33
#
Loni hráli ve skupině LM.
cihi
19.07.2021 12:17
#
Pokud uz v predkolech plati, ze je zruseny pravidlo o golech venku, tak odveta doma je pozitivum
Coutinho10
19.07.2021 12:21
#
jj plati to
cihi
19.07.2021 12:22
#
Tak skvele
Čekám na brejk
19.07.2021 12:30
#
Asi to nejhorší, co tam z těch 3 bylo, ale pořád Slavia bude favoritem. Plusem podle mě, že tam měli reprezentanty jako Slavie, sice maďarské, kteří jeli domů už po skupině a tolik toho nenacestovali a nemám páru, kolik toho odehráli. Na druhou stranu Ferencvároš už hraje od 1. předkola, takže na tom jsou vlastně hůř než hráči Slavie. Třeba hráči Tiraspolu se mohli už během Eura v klidu připravoat a ladit formu, jestli se nepletu.
Coutinho10
19.07.2021 12:38
#
urcite budou rozehranejsi, meli i 3 pratelaky, zatimco my pouze jeden...nastesti pred 1. zapasem odehrajeme 2 ligove zapasy, takze to nacasovani snad bude dobre
Čekám na brejk
19.07.2021 13:23
#
To 3. předkolo už je podle mě relativně v pohodě, díky tomu, že začne liga, tak už se do toho nějak dostanou, na druhou stranu reprezentanti si mohou trochu odpočinout, Maďaři měli EURO a hned od začátku července jedou předkola. Je možné, že to bude něco podobného jako s Kluží 19/20, která také hrála od 1. předkola a bylo vidět, že v tom 4. předkole, kdy hráli už 8. týden anglické týdny, byla Slavia kondičně jinde, hlavně v odvetě.
Coutinho10
19.07.2021 13:36
#
verme tomu
Coutinho10
19.07.2021 12:15
#
Sparta s Monacem, kdyz preleze pres Rapid...to by mohlo bejt dalsi derby dresove
cihi
19.07.2021 12:16
#
Sparticka nejhorsi los

Tezky Monaco ve 3. a ani nebudou nasazeni ve 4.... to by byl daleko lepsi i Sachtar

Takze Sparta hraje jen o EL.
Freedo
19.07.2021 12:17
#
Šachtar nebo Benfica mi přijdou teda těžší soupeři než Monaco.
cihi
19.07.2021 12:19
#
Jenze, to by byli nasazeni ve 4. predkole a mohlo stacit porazit pouze jednoho tezkyho soupere ve 3. a pak dostat treba ten Celtic.

Takhle musi porazit jak tezky Monaco ve 3. predkole, tak ve 4. prave Benficu nebo Sachtar. Takze postup je nerealnej..
Kuchta
19.07.2021 12:21
#
Tak postup byl nereálnej od samého počátku Není náhoda, že žádný český tým nikdy nepřošel ani přes jedno předkolo nemistrovské větve. Vyřadit Rapid by byl pro Spartu megaúspěch.
cihi
19.07.2021 12:23
#
Taky si mysli, ze budou moc radi, pokud se jim podari vyradit byt jen ten Rapid.

Ale urcite sance na LM byla - kdyby dostali ted Celtic a pak meli haluz ve 4., nebo meli haluz ted na los a zapas a ve 4. meli Celtic.

Nicmene me neprekvapi, pokud vypadnou i s Rapidem.
Čekám na brejk
19.07.2021 12:26
#
Celtic tam podle mě už rozhodně nebude . Ty vypadnou buď už teď s Dány nebo pak s PSV (možná Turkem). Což je sice pořád lepší než Benfica, ale i tak by byli proti Spartě favority.
ttopi
19.07.2021 12:23
#
Mně teda taky. Vloni se Monaku v lize sice nakonec celkem dařilo, ale jinak jsou jak na houpačce.
Čekám na brejk
19.07.2021 12:23
#
S tím nasazením máš pravdu, ale na druhou stranu nikdo asi reálně neočekává, že by se Sparta dostala do LM . Jako úspěch se bude brát, když přejdou přes Rapid, kde jsou šance 50/50 a zajistí si EL. A pak pořád ve 3. předkole lepší Monaco než těžký a celkem neatraktivní Šachtar či stejně těžkou Benfikou. S Monakem bych věřil o trošku víc a za 4. předkolo LM už je pěkná finanční odměna, což by při momentální finanční situaci Sparty byla určitě vítaná injekce.
lampas
19.07.2021 12:27
#
Křetínský krachuje?
Čekám na brejk
19.07.2021 12:35
#
Ani tak nejde o Křéťu jako o finanční fair play. Jsou tam dluhy z minulosti po špageťákovi a Sparta sama o sobě i díky tomu, že to v pohárech to v poslední době není žádná sláva není schopná vygenerevat dost peněz, aby je s klidem splácela. A tím, že to zatáhne Křéťa tak porušují pravidla finanční fair play. Je to stejné jako třeba se City, jenže City nikdo nevyhodí, protože je to prostě velký anglický tým, Sparta je příliš malá a bezvýznamná a tak jako je schopná UEFA vyhodit z poháru turecký tým, tak by vyhodila i Spartu.
lampas
19.07.2021 14:01
#
No ale kdyby prodali Karabce a Hložka, tak se to nějak podaří dorovnat, ne? Asi už tedy chápu, proč se nijak neposilovalo letos a přišel jen Pešek...
Čekám na brejk
19.07.2021 15:04
#
To asi jo, pokud by čistě náhodou Sparta měla totální propadák a vypadla 3krát ze 3, tak bych očekával, že minimálně Hložka už prodají. Teď si je ještě nechají, aby se i případně více zviditelnili ve skupinách a zvýšila se jim cena. Jak říkáš, oni tomu i napovídají i příchody, kdy po letech, kdy do Sparty přišla vždycky hromada hráčů, tak teď přivedli jen Peška a ještě Hojera, jinak maximálně návraty z hostování. Celkově ta změna filozofie na větším stavění na odchovancích má podle mě i finanční důvody, nejen že se jedná o Rosovu filozofii. Ale tak zbavili se posledního obřího platu, Plavšiče, teď už se to snad bude lepšit a budou moci do budoucna znovu přivádět i nějaké dražší hotové hráče, kteří budou doplňovat odchovance.
John Obi Mikel
19.07.2021 12:31
#
Slavia i Sparta asi nejtěžší možný los.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.