Slavia se zajímá o tři hráče z Česka a zahraničí, je mezi nimi Chytil i stoper

22.11.2022 17:01, aktualizováno 22.11.2022 20:25 - Aktuality
Mojmír Chytil (© twitter.com/ceskarepre_cz)
 
Slavia se podle trenéra Jindřicha Trpišovského aktuálně zajímá o tři hráče z Čech a tři z ciziny. Jedním z nich je útočník Mojmír Chytil z Olomouce, o jehož možném přestupu do Edenu momentálně oba kluby jednají. Pražané usilují také o nejmenovaného stopera ze zahraničí, naopak s návratem rumunského záložníka Nicolaeho Stanciua Trpišovský během zimní přestávky nepočítá.

"Tady v Česku se nám líbí tři hráči, o které usilujeme. Je otázka, koho z nich se nám podaří přivést. Stejně tak jsou nějací hráči i ze zahraničí. Jeden už tu byl minulý týden se podívat. V klubu se mu líbilo, chtěl by jít do Slavie. Teď je otázka domluvit se s mateřským klubem," řekl Trpišovský v rozhovoru s ČTK a Sport.cz.

"Dnes přiletí další hráč a příští týden další. Jsou to tři hráči ze zahraničí, u těch dvou to ale je takové oťukávání. Zahraniční hráči se chtějí podívat, do jakého prostředí by šli. Uvidíme, co z toho bude. Většinou to bývá tak, že v přestupním období dopadne tak 50 procent z toho. Rozhlížíme se po hráčích, kteří by týmu výrazně pomohli a měli typologii, kterou nemáme," doplnil Trpišovský.

Vedle nedávného reprezentačního debutanta Chytila, který se blýskl při premiéře v národním celku hattrickem, Slavia delší dobu sleduje i slovenského útočníka Ladislava Almásiho z Baníku Ostrava. "Oba jsou to dobří hráči. My jsme o Almásiho usilovali už před rokem, i v létě, ale jednání nikdy nedopadla. S Mojmírem jsme v kontaktu také delší dobu. Jednání mezi kluby probíhají. On sám má velký zájem jít do Slavie, my také máme velký zájem. Otázkou je, jestli se domluvíme s mateřským klubem, což nebude nic jednoduchého," prohlásil Trpišovský.

Druhý tým ligové tabulky by podle něj rád získal i středního obránce. "V průběhu podzimu jsme měli na stoperu velké problémy, ať už zdravotní nebo tím, že hráči byli noví. Mělo to souvislost i s tím, že odešel Ondra Kúdela, který řídil druhého stopera. Hodně se nám v defenzivně točili hráči. Ale ke konci podzimu už stoperská dvojice fungovala dobře, je pořád varianta s Tomášem Holešem na stopera. Nějaké hráče si budeme stahovat z hostování. Priorita je ale stoper a je to stoper ze zahraničí, o kterého jsme měli v minulosti zájem," poznamenal Trpišovský.

Úřadující ligový vicemistr by rád získal i záložníka Stanciua, jeho návrat z čínského Wu-chanu Three Towns, kam zamířil z Edenu v únoru, ale není pravděpodobný. "S Nicem jsme v kontaktu celou dobu. Slavii má rád, má ji v srdci, je i s námi trenéry v kontaktu. Při odchodu říkal, že když se jednou bude vracet do Evropy, chtěl by se vrátit do Slavie. To platí. Víme, jak moc nám chybí. Náhradu jsme za něj dodnes nenašli, furt nám chybí typologie takové klíčové přihrávky. Je to hráč, o kterého bychom hodně stáli, přání je to velké. Ale myslím, že je nereálné, aby se kluby domluvily. Odešel za nějaké peníze, mateřský klub ho nebude chtít uvolnit," řekl Trpišovský.

Nečeká, že během zimy Slavii potkají velké odchody. "Jsou nějaké náznaky ze zahraničí. Registrujeme nějaké věci na Srdjana Plavšiče ze zahraničí. Hraje teď skvěle, o je něj zájem," řekl Trpišovský na adresu srbského křídelníka, který v září zamířil na hostování do Ostravy.

"Co jsme se bavili s (šéfem klubu) panem Tvrdíkem, tak bychom přes zimu nikoho moc uvolňovat nechtěli. Zásahy za poslední rok a půl byly velké, myslím, že ke konci podzimu se nám podařilo kádr stabilizovat. Do léta bychom chtěli udržet tým, jak je," dodal Trpišovský.

Jeho tým po nezvykle brzkém konci podzimní části sezony kvůli mistrovství světa v Kataru bude ještě do 2. prosince trénovat a k zimní přípravě se sejde na začátku ledna. "Každý klub to má trochu jinak. My jsme k tomu přistupovali podle zátěže. Máme v kádru hodně cizinců, kteří nejsou celý rok doma. Takže jsme se rozhodli, že budeme trénovat déle o dva týdny, aby pak cizinci mohli odcestovat přes Vánoce za rodinami," podotkl Trpišovský.

Jarní část ligové sezony začne na konci ledna. "Program byl nahuštěný, za nějaké tři měsíce jsme odehráli asi 30 zápasů. Takže konec podzimní sezony se víceméně hodí. Samozřejmě je to pro všechny nové, nikdo s takhle brzkým koncem nemá zkušenosti. Když byl covid, také jsme nevěděli, co to udělá. Pro všechny to bylo nové, teď také," doplnil kouč.

Slavii se postupně uzdravují marodi. Záložníci Petr Ševčík s Ibrahimem Traorém už naplno trénují, od ledna by se měli zapojit do přípravy i brankář Aleš Mandous, univerzál Ivan Schranz a defenzivní středopolař Tomáš Holeš. "Tomáš má zranění šlachy od kotníku, pořád se to nelepší. Je to o klidovém režimu, ale je velká šance, že stihne začátek přípravy. Ivanu Schranzovi sundali krunýř, během ledna by se měl zapojit přípravy. Ale je otázkou, jak to bude v hlavičkových soubojích," uvedl Trpišovský.

Lepší se i stav dlouhodobých marodů obránce Davida Hovorky a Jana Bořila. "David vypadá hodně dobře, nechci to zakřiknout. Má tohle zranění potřetí a momentálně je nejlíp nastavený. Věří, že se vrátí, vyvíjí se to dobře. Honza Bořil s námi včera poprvé hrál bago, byl s týmem na hřišti. Otázkou pak bude, co udělá jeho noha po zátěži. Přece jen rok a čtvrt, rok a půl nehrál soutěžní zápas," dodal Trpišovský.

Autor: ČTK
Komentáře (107 / 0 nových)
MarNovy
22.11.2022 17:20
#
Chytil by měl být velmi dobrej, Hronek je běhavej fotbalista, ale jinak mi nepřijde, že by měl takovou kvalitu, plus bejval zraněnej a Pech, kterej má odehranej 1 podzim v lize, i když velmi slušnej. Jestli se mluví o stoperovi o kterýho v minulosti už stáli, tak možná zas budou prosit Sinyana, kterej už xkrát nevyšel anebo jsem slyšel o tom Igohu Ogbovi
RM1999
22.11.2022 17:24
#
Sinyan by byl majstrštyk, protože kvůli zranění už rok nehraje a předtím kvůli zranění nehrál už v letech 2016-18. To by byl super parťák k Hovorkovi.
MarNovy
22.11.2022 17:37
#
jojo pražský S se poslední dobou vyžívaj v tědle skleněnkách holt
Mr.Mike
23.11.2022 03:06
#
ten Pech je zajímavej ..toho bych bral klidně k nám
MarNovy
23.11.2022 22:36
#
taky se mi líbí. Jen mě trochu nervuje, že v lize nenecháme žádnýho mladýho kluka rozehrát. Dobrej půlrok a už je ve Spartě/Slavii. Přitom Slavie by zrovna potřebovala se opřít o nějaký zkušenosti, já bych víc ocenil, kdyby zas naskautovali někoho na severu kolem 24 let. Stejně tak Sparta, ta uvažuje sebrat mladýho Ševčíka z Brna rovnou
mario23
24.11.2022 16:31
#
Sinyan je takovej Tijani, kvalitu má, ale je skleněnej, takže to asi Slávka riskovat nebude.
h8_sfatto
22.11.2022 17:55
#
Chytil by měl jít rovnou do Rakouska,Německa nebo Holandska. Slavie už mu nemá, co dát
El-Pistolero-68
22.11.2022 18:16
#
Fotbalista Sigmy dá v pouťáku hattrick Faerům a už mu Slavia nemá co dát?
kattos
22.11.2022 18:45
#
Tak Schick se taky vydal cestou zahraničí brzo.
Ted prostě by do toho zahraničí měl jít, zpátky se může vrátit kdykoliv a do Slavie/Sparty/Viktorky probojovat taky
El-Pistolero-68
22.11.2022 20:24
#
Schick byl ale taky jiný talent než Chytil, při vší úctě k Mojmírovi.
kattos
22.11.2022 20:56
#
Jo, to určítě.
Selänne
22.11.2022 23:08
#
A co by mu dal třeba Rapid Vídeň oproti Slavii?
kattos
22.11.2022 23:50
#
Rozhodně více na očích
kattos
22.11.2022 23:51
#
Se podívej na Alexe Krále, přestup do Ruska mu dost pomohl na týmy
Selänne
23.11.2022 00:13
#
Rozhodně určitě ne. Nedělám si iluze, že Rakousko sledují skauti stejně jako nás, ale Slavia si udělala skvělý jméno díky svým výkonům v Evropě. Za poslední dva roky poslala svoje hráče do West Hamu, Brightonu, Benficy, Turína, Spartaku Moskva nebo Lokomotivu Moskva. A rozhodně se u těchto klubů nezastaví.
Witcher
22.11.2022 18:17
#
KnoxXx
22.11.2022 19:07
#
ACSeRw!n
22.11.2022 20:17
#
Uwe háže buly
22.11.2022 21:34
#
Vždyť ať si klidně jde, myslím že všichni mu to přeji
Selänne
22.11.2022 23:08
#
Zdechlina
23.11.2022 08:02
#
Nemůžu nesouhlasit
Greny
22.11.2022 18:31
#
Nejlepší je ta pasáž o Plavsicovi..

Buď neznám přesně přestupni řád a pak jsem kokot a omlouvám se nebo jsou mimo ve Slavii a buď musí dohrát sezonu tam nebo v Baníku(jedině že by to zahraničí bylo někde kde by začínala nová sezóna ne?)
Pablos
22.11.2022 19:03
#
A byl zaregistrovanej za Slavii do ligy letos ? I když on do toho Baníku možná šel až po pár kolech né ? Ale zase si nevybavím, že by hrál něco v lize... jen snad v předkole EKL né ?
jackinho10
22.11.2022 19:04
#
Vsak muzes behem sezony hrat za 3 kluby ne?
Banikovec7
22.11.2022 19:12
#
Můžeš patřit třem, ale nastoupit jen za dva. Je otázka, jestli se počíta jen liga nebo i poháry.
jackinho10
22.11.2022 19:14
#
V jednom soutěžním ročníku je hráč oprávněn působit nejvýše ve třech klubech s možností nastoupit k soutěžnímu utkání nebo v rámci zahraniční asociace ve dvou z nich. V jednom přestupním období podle odstavce 3 může hráč přestup v režimu amatérských hráčů uskutečnit pouze dvakrát.

Proc by mohl nastoupit jen za dva?
Banikovec7
22.11.2022 20:34
#
Vždyť je to doslova napsáno v tom co jsi poslal
jackinho10
23.11.2022 08:14
#
Vzdyt Plavsic je vedeny pod ceskou asociaci, takze muze hrat za tri kluby. On tady neni ze zahranicni asociace, aby mohl nastoupit jen ve dvou.
bobis21
22.11.2022 23:23
#
"s možností nastoupit k soutěžnímu utkání nebo v rámci zahraniční asociace ve dvou z nich" - tos to nečetl když jsi to kopíroval?
John Obi Mikel
23.11.2022 07:42
#
jackinho10
23.11.2022 08:15
#
Vzdyt Plavsic je vedeny pod ceskou asociaci, takze muze hrat za tri kluby. On tady neni ze zahranicni asociace, aby mohl nastoupit jen ve dvou.
bobis21
23.11.2022 08:42
#
Aha, takže je problém jen s pochopením textu. To znamená evropské poháry - zápasy ligy, poháru nebo evropských pohárů může hrát jen za 2 týmy v jedné sezóně. Může přestoupit do třetího, ale ten ho bude moct registrovat až v další sezóně.
jackinho10
23.11.2022 09:12
#
Ano mate problem s pochopenim textu. Toto jsou prestupove pravidla FAČR

V jednom soutěžním ročníku je hráč oprávněn působit nejvýše ve třech klubech s možností nastoupit k soutěžnímu utkání = muze v sezone hrat za Slavii, Baník a třeba Spartu.

nebo v rámci zahraniční asociace ve dvou z nich = ano pokud by byl Plavsic clen srbske asociace, napr by hral v Partizanu, tak muze prestoupit v jedne sezone do Slavie a Baníku a dál uz ne

Jestli muze nebo nemuze nastoupit do evropskeho poharu se neridi temito pravidly.
bobis21
23.11.2022 09:19
#
Tohle ale bylo přidáno jen kvůli té covidvé sezoně 2020, kde byly sezony prodlouženy přes přestupové okno. Teď už to neplatí, protože v tom pravidlu je doslova napsané " pokud nastoupil k soutěžnímu utkání v soutěžním ročníku 2019/2020 po 30. 6. 2020 a tento start se započítal do počtu nastoupení v soutěžním ročníku 2020/2021".
A přestupní pravidla UEFA a FIFA samozřejmě platí i pro hráče v ČR
jackinho10
23.11.2022 09:37
#
To nevim kde sis vycucal z prstu, ale v techto pravidlech neni nic takoveho napsano. Nikde tam neni v odstavcich o prestupech a hostovanich zmineno to co tady pises.

https://urednideska.fotbal.cz/document/download/3446

A nikde jsem nenapsal, ze prestupni pravidla UEFA a FIFA neplati pro hrace v CR to samozrejme plati.

A uz to rovnou ukoncim, ano ja se pletu, Slavia taky nevi, za kolik klubu a kdy muze hrac hrat, ale vy mate pravdu
bobis21
23.11.2022 09:42
#
Ano, protože to už neplatí, přesně jak jsem psal. Tady je napsané, že může nastoupit za 2.
A i podle tvé teorie by tedy už mohl nastoupit jen v dalším klubu v ČR ne? Protože v zahraničí už by nemohl? Nebo jak z "ve dvou z nich" uděláš 3 kluby?
jackinho10
23.11.2022 10:07
#
Protože kdyby přestoupil např. do Rakouska, tak by v rámci té zahraniční asociace (rakouské) působil pouze v jednom. Tzn. může přestoupit 3x a hrát za ty kluby soutěžní zápasy, ale v rámci jedné zahraniční pouze za dva. Když přestoupí v srpnu ze Slavie do Salzburgu, tak v zimě může přestoupit do Austrie např. Tam je napsáno 3 NEBO 2 zahraniční.
bobis21
23.11.2022 10:11
#
Ne, je tam napsáno 2.
Jen FAČR pojem "soutežní zápas" rozdělila na " k soutěžnímu utkání nebo v rámci zahraniční asociace", čímž tu větu možná udělala složitější na pochopení.
Je to tak proto, že v rámci jejich pravidel je "soutěžní zápas" jen zápas pod hlavičkou FAČR. Takto to rozepsali jen aby bylo jasné, že se do toho limitu počítají i zápasy v zahraničí, nejen v rámci FAČR. Vychází to právě z pravidel FIFA poslaných níž.
jackinho10
23.11.2022 10:33
#
Tak pokud to je teda takto, tak jedine ze by to zahranici bylo s ligou systemem jaro/podzim..
Greny
23.11.2022 10:35
#
Přesně tak pak by to bylo v poradku
bobis21
23.11.2022 10:35
#
Ano, mohl by přestoupit do ligy, která hraje jaro - podzim, protože by to tam už vlastně byla další sezona. Takže nějaký sever nebo mimo Evropu...
bobis21
23.11.2022 09:45
#
A pokud ti ta věta dělá problém v češtině, tady máš přestupová pravidla FIFA:
https://digitalhub.fifa.com/m/41c272bcbc3b19df/original/c83ynehmkp62h5vgwg9g-pdf.pdf
"Players may be registered with a maximum of three clubs during one season. During this period, the player is only eligible to play official matches for two clubs"
jackinho10
23.11.2022 10:01
#
Greny
23.11.2022 10:33
#
A za vás nastoupil v těch předkolech ne? Což je ofiko zápas UEFA a pak v lize za Banik
jackinho10
23.11.2022 10:52
#
Ja se dival, ze byl treba na lavicce i v ceske lize, coz nevim jestli se pocita, ale asi ne. Kazdopadne nastoupil v teto sezone i v 2.lize za B-tym. Takze mi prave ted vubec nedava smysl, proc by ho nekdo jiny kupoval, pokud jsou ty pravidla takto. Takze bud to je fakt nekam jaro/podzim nebo se jen snazi zvysit jeho hodnotu.
bobis21
23.11.2022 11:02
#
Tak klidně to může být nějaká asijská liga apod. za prachama ...
Pablos
22.11.2022 19:14
#
To bych právě řekl, že liga ...poháry tam můžeš jen za jeden né ?
jackinho10
22.11.2022 19:17
#
To tak byvalo podle me, ted uz to tak asi neni. Loni Diaz hral LM z Porto a po prestupu i za Liverpool.
Pablos
22.11.2022 19:33
#
A Porto pořád bylo i na jaře v soutěži, když už byl v Liverpoolu ?
jackinho10
22.11.2022 19:36
#
Nebylo. Ale to nevim, jestli hraje roli.
Pablos
22.11.2022 19:38
#
Hraje to roli... pak může.
Pablos
22.11.2022 19:39
#
resp. jsem to špatně napsal předtím, že můžeš za jeden.... to platí jen, když jsou oba v pohárech pořád.
jackinho10
22.11.2022 19:44
#
Aha tak to jsem nevedel
Salfovic
22.11.2022 18:58
#
Filla 2.
Hlahart
22.11.2022 19:39
#
Slavia se podle trenéra Jindřicha Trpišovského aktuálně zajímá o tři hráče z Čech a tři z ciziny. Jedním z nich je ... z Olomouce
RM1999
22.11.2022 19:40
#
Tohle českomoravská tisková kancelář zase posrala.
Pablos
22.11.2022 19:44
#
Však jedním z těch ciziny né ?
Coutinho10
22.11.2022 22:58
#
kilobyte
22.11.2022 23:38
#
Asie
Bakary3
22.11.2022 20:13
#
Se mi líbí, jak je Slavia s každým už "delší dobu v kontaktu"...
Asi tak s půlkou ligy.

Být teď konkrétně Chytilem, tak se na ně vyseru.
Tady může i makat jak o život, a přesto může rok poslouchat kecy, jak má ohromný předpoklady a typologii, jakou potrebuji, ale musí si zvykat na jejich fotbal, zlepšit se kondičně... A nikdy nebude vědět, jestli bude hrát, nebo místo něho bude hrát další 3 zápasy pokaždý jinej hráč.

Strašně škoda, že si Slavia svůj kredit ohledně rozvoje hráčů úplně zkurvila.
El-Pistolero-68
22.11.2022 20:26
#
Jindra už začal moc vymýšket a zjarolímovatěl, no.
kattos
22.11.2022 21:01
#
Slávie je šílená v tutom. Furt musí "dokazovat" ukazovat jak je světová, nejlepší lize atd. Přitom výsledky nikde.
Bakary3
22.11.2022 21:54
#
No...
LM, čtvrtfinále EL a KL, tituly i domácí poháry.
Výsledky jsou.
Jen je tu silná sestupna tendence po směrech výsledků i stavby kádru.
Selänne
22.11.2022 23:10
#
Bych nečekal, že se vás budu někdy takhle zastávat... ale to se někteří probudili po pěti letech zimního spánku?
Bakary3
23.11.2022 07:29
#
Mr.Mike
23.11.2022 03:09
#
to je i ve Spartě vsechny sme skautovali už delší dobu...i trenéra Priskeho

ale jinak by se Chytil do Slavie dost hodil..podle mě to je idealní hráč do jejich hry..s Jurečkou by byly dobrej tandem
81Tomas
23.11.2022 08:36
#
A se Standou a Schranzem a s Filou,.......
KoryVCF
23.11.2022 09:09
#
Ty seš poslední dobu strašnej butthurt
Bakary3
23.11.2022 10:20
#
Fakt ? No ber to jak chceš, ale důležitý - podle tebe to není pravda?
Mě to sere, protože to Slavia několik let dělala naprosto skvěle, zatímco teď se nestačím divit, co dělají za kraviny.
Freedo
23.11.2022 10:55
#
Mladí hráči, co se ve Slavii neprosadili, jednoduše na to neměli, ať už to byl Matoušek nebo Beran. Můžeme se bavit o tom, jestli to byly koncepční nákupy s ohledem na to, jak jejich typologie seděla do našeho stylu hry, ale kdyby to byli fakt dobří hráči, tak by se prosadili i tak. Důležitý je vědět, co chceš hrát a od toho by se nemělo ustupovat jen kvůli tomu, aby mladí dostali šanci.
Chytil je jeden z nejlepších mladých hráčů v lize, a tak je přirozený, že se o něj top 3 zajímají. Zároveň i normální, že v top klubu ve své zemi je větší konkurence než v klubu provinčním. Svoje místo si bude muset vybojovat a skutečně mu nikdo základ garantovat nebude. Co je na tom špatně?
Freedo
23.11.2022 11:06
#
To je hezký, že máš koníčky. Já jsem na tohle nikdy nebyl, ale je dobrý, že díky tý mobilní hře se děti dostanou na čerstvý vzduch.
bobis21
23.11.2022 11:10
#
On je to hlavně koníček sešívek na přestupovém trhu...
Losinho
23.11.2022 11:53
#
ještě ani neskončil listopad a my se zajímáme o 6 hráčů tvl
doshcz
23.11.2022 13:07
#
a žádný nechcete prodat
Mass
23.11.2022 22:48
#
Zkontroluj si za kolik hráče prodává Slavia a za kolik ostatní kluby v ČR
doshcz
24.11.2022 00:18
#
A to s tím má společného co? Já reaguju na vyjádření Trpiše, že nechce nikoho v zimě prodat, což je trochu směšný když jedná s 6 novejma lidma. Vaše prodejní úspěchy nikdo nerozporuje.
Mass
24.11.2022 03:27
#
Většinou se prodává v létě. Vůbec neni špatnej brát hráče půlrok dopředu, aby zase nenastala situace, že v létě prodali (odešli) hráči, nový se zatim neadaptovali a vypadlo se v předkole evropský ligy. Předpokládám že přijdou (nejspíš) jen tři hráči- útočník, stoper a pravej bek, i když se jedná se šesti. V létě Slavia jednala se třema stoperama ze zahraničí a nakonec nepřišel ani jeden.
Puskas
23.11.2022 13:39
#
předvánoční nakupovací mánie
Mass
24.11.2022 03:28
#
Igoh Ogbu a Sheriff Synian by mohli být v rámci Black Friday
Bakary3
23.11.2022 11:51
#
Já neříkám, že se tam měli tlačit, pokud na to neměli - v tom případě ale teda vyházeli spoustu peněz na náhodu, že se třeba chytí, nebo jich spoustu špatně oskautovali.

Že se zajímají o chytila? Na tom není špatně nic, ani na tom, že mu nikdo nebude garantovat základ.

Jen říkám, že být na jeho místě a vidět, jak nakládají s dalšíma (nejen) mladejma hracema, kteří na to třeba i maji a přesto nedostanou odpovídající příležitost, tak bych se na to Slavii vysral.
Losinho
23.11.2022 11:56
#
Za těch 200k+ se k nám logicky bude tlačit skoro každej. Skauting je příšernej. A když už někoho najde, tak ho Bílek a spol. nedotáhnou - viz celá ta grupa stoperů z Evropy.

S posledním odstavcem souhlas, ale druhá možnost je jít do Plzně, která do ciziny nedokáže nikoho posunout. A třetí Sparta, kde dáš sbohem úspěchům a ještě má útok pořešenej.
Bakary3
23.11.2022 15:47
#
Nebo když se naskytne rozumná možnost, tak jít ven...
Losinho
23.11.2022 20:02
#
Z Olomouce tomu teda vůbec nevěřím.
soukup
24.11.2022 13:48
#
Když je pod smlouvou 40 hráčů, tak se jich plno neprosadí administrativně a nejde jen o kvalitu nebo typologii. Když přijde Chytil, tak bude hrát místo koho? Jurečky? Bude to znamenat, že na to Jurečka neměl?
Freedo
24.11.2022 22:29
#
Určitě by někdo odešel. Tipoval bych odchod Sora, kterej už by byl pryč, kdyby se nehrála skupina EKL. A útok by byl Jurečka, Chytil, Tecl. Jinak já zase tak velký zastánce Chytila nejsem. Je šikovnej, ale ještě se musí vyhrát a zavřel bych ho na měsíc do posilky, protože je dost hubenej.
$dolar$
22.11.2022 20:43
#
Krom Stancia a stopera se kazdej z těch hráčů ve Slavii akorát zakope na lavici. Úplně zbytečně si takhle kurvit kariéru.
smetos
22.11.2022 21:03
#
Chytil jasny prestup, ale Hronek neni hrac, ktery muze jeste nekam slavii posunout a Kvet zatim jeden pulrok dobry. Pro vsechny v bohemce by mohl byt win zustat do leta, udelat 4-8 misto a hlavne posbirat body. Pak muze mit Kvet u nas v lize vsude otevrene dvere a byt pri vyjednavani ve vyhode. Mam pocit, ze se tady tymy rozhodly nasadit taktiku skoupit kazdeho, kdo udela par bodu.
$dolar$
22.11.2022 21:31
#
Však u Květa to tak platí už teď.
papanegra
22.11.2022 23:10
#
Jestli je rozumnej, tak do Slavie nepůjde..
r.mrazik
22.11.2022 23:20
#
S kým se Chytil sejde na hostování?
S Filou...s Matouškem...nebo s Burenem?
RM1999
23.11.2022 00:35
#
Na jaře s Horským a Vágnerem. První půlrok chodí nové posily do Vlašimi, aby se ve Slavii líp aklimatizovaly. Liberec/Bolka přijde až na podzim.
r.mrazik
23.11.2022 11:22
#
tak to by byl dobrej chudak,kdyby ho soupli do Vlasimi
na jare dostane par treninku s Ackem...pak zapasy v Becku
pak se objevi neco na tom,ze nezvladl prestup do prahy a do velkeho klubu,protoze dostal hodne penez a pak se objevi v Budejovich vymenou za nejakeho jineho hrace
Losinho
23.11.2022 11:52
#
Jestli přijde, tak bude na jaře stopro v áčku. Pak půjde buď do Liberce nebo za lepším.

A určitě to nemyslím tak, že jsou ty šance padesát na padesát
r.mrazik
23.11.2022 11:57
#
ratusek
23.11.2022 06:03
#
Mass
23.11.2022 02:35
#
Jak Trpiš dobře mluvil o Chytilovi po zápase s Olomoucí, tak mi bylo jasný, že po něm v zimě půjdou. Stoper bude nejspíš Ogbu, pochybuju že by chtěli znova Syniana, když v létě neprošel lékařskou prohlídkou.
Almási nevim k čemu by byl, to stejný Hronek, i když oba mají řekněmě zajímavou typologii. To už radši Davida Pecha, Maso je poslední dobou skleněnej a Douděra na beku slabej.
John Obi Mikel
23.11.2022 07:50
#
Chytil se mi líbí, ale Hronek mi přijde úplně mimo. Almási kdyby přišel, tak by musel odejít buď Jurečka nebo Tecl, což pochybuju, že se stane. Stopera snad vyberou pořádně, protože tam máme tři podprůměráky. Pech je podle mne podobný typ jako ti dva, co máme. Záložník, co zahraje i beka. Nevím, jestli by na tom nebyl stejně jako Douděra.
Losinho
23.11.2022 10:06
#
clinger
23.11.2022 10:29
#
za ty poprůměráky.to už je trošku přehnaný
soukup
24.11.2022 13:43
#
hráčů se zajímavou typologií má Slavia na hostování v lize tak 10
db18
24.11.2022 14:19
#
ondrasch77
24.11.2022 08:55
#
OT - Jestli si Plzeňáci brousí zuby na návrat Daridy, tak mají s největší pravděpodobností smůlu..., podle řeckých medií se o něj zajímá Aris Soluň, kam by měl v zimní pauze přestoupit.
Aris se zároveň také zajímá o Hušbauera.
ACSeRw!n
24.11.2022 09:42
#
vic cechu do Arisu
eleven11
24.11.2022 15:31
#
Rothbard
24.11.2022 10:06
#
Tak Viktorka Plzeň aktuálně komplet zaplacené všechny dluhy a nastavený rozpočet na rok dopředu. Adolf Sádek chce klub prodat za 20m Euro. Jedna se zhruba s pěti investory, situace má být vyřešena do léta 2023.

Z internetu, nevím, co je na tom pravdy.
db18
24.11.2022 12:54
#
Jo, psalo se to v HN a teď ten článek vykleštil Bartoš a schoval za premium na isportu.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.