Skvělý zápas, zní po výhře nad Juventusem z tábora Atlética

21.02.2019 15:02 - Aktuality
 
Atlético Madrid může i po včerejším večeru snít sen o tom, že si zahraje finále Ligy mistrů na vlastním stadionu. Španělský celek v úvodním osmifinále milionářské soutěže jasně přehrál Juventus a zaslouženě vyhrál 2:0, Starou dámu vzhledem k vynikající defenzívě soupeře čeká hodně náročná odveta...

"Věděli jsme, že nás čeká vyrovnaný a obtížný zápas a dle mého názoru jsme svou práci odvedli tak, jak bylo třeba. Vypracovali jsme si více šancí, podle mě můžeme být se zápasem spokojeni," radoval se po utkání brankář Jan Oblak.

Atlético mělo od úvodních minut více ze hry a hned několikrát se z jeho tribun snesl hlasitý pískot na rozhodčího Zwayera poté, co došlo k jeho konzultaci s kolegou u videa. V první půli domácím správně upřel pokutový kop, po změně stran pak neuznal vedoucí branku Moraty, jelikož španělský útočník si v souboji s Chiellinim pomohl drobným přistrčením.

Přesto se Atlético gólu dočkalo a nezůstalo jenom u jednoho. V 78. minutě se po standardní situaci prosadil Giménez, o pět minut později pak uruguayského reprezentanta napodobil jeho kolega ze stoperské dvojice Diego Godín.

"Bylo trochu zábavné, že naše góly dali střední obránci, není to obvyklé, ale nejdůležitější je výsledek. Oběma blahopřeji, zaslouží si ty góly. Když proti vám nastoupí Cristiano Ronaldo, nepřipravujete se nějak jinak. Je jedním z nejlepších fotbalistů historie a dal spoustu branek, ale v zápase s Juventusem se musíte připravit jako tým. Těší nás, že hrajeme ty největší zápasy a tenhle byl jedním z těch vůbec nejlepších," domnívá se Oblak.

"Jsme velmi šťastní, byl to skvělý zápas. Jednalo se o kompletní výkon, efektivní v defenzívě i ofenzívě, měli jsme správný přístup. Vytvořili jsme si spoustu gólových šancí včetně dvou, kdy jsme šli sami na brankáře, nebyl nám uznán jeden gól a nastřelili jsme břevno. Nakonec jsme dva góly dali a dosáhli na vítězství, díky němuž půjdeme do odvety s náskokem 2:0," pochvaloval si autor druhé trefy Godín.

Juventus suverénním způsobem proplouvá italskou ligou, včera ovšem zaostal a v domácí odvetě bude bojovat i s historií, ještě nikdy totiž nepostoupil do další fáze Ligy mistrů, když v prvním zápase prohrál 0:2. Starou dámu navíc v případě nezdaru bude čekat poměrně nudný závěr sezony, nedávno totiž vypadla z Coppa Italia a o její obhajobě titulu zřejmě už nikdo nepochybuje.

"Druhý poločas byl z naší strany příšerný, udělali jsme chybu a ta vedla k vedení soupeře. Atlético je velmi dobré, kontroluje hru a nepouští vás k zakončení. Opakovaně jsme riskovali rychlé protiútoky po ztrátách míče a ve druhém poločase ani jednou nevystřelili na bránu. Atlético bylo agresivnější, překvapilo nás. Ještě budeme mít šanci vše otočit, musíme věřit. Vrátí se nám několik hráčů, není důvod brečet nad rozlitým mlékem. Věděli jsme, že to bude těžké, Atlético vás svým pomalým tempem donutí ke špatnému výkonu. V prvním poločase jsme dokázali hrát s míčem rychle, ve druhé půli už ne," hledal hlavní důvody středečního nezdaru trenér Max Allegri.
Autor: Tomáš Pavlík / football-espana.net
Počet zobrazení: 3368
Komentáře (161 / 0 nových)
Dr. Admess
21.02.2019 15:04
#
Opět a zase. La Liga
SchweiniToniKlose
21.02.2019 15:09
#
johan14
21.02.2019 15:11
#
Veru, už je to nuda ako Patriots v NFL.
Kily
21.02.2019 15:21
#
na Patriots kdysi platil Sanchez, možná by někdo mohl zkusit jít na španělské kluby se Strakou jako trenérem a do základu nasadit hráče divizních kvalit
PP
21.02.2019 15:49
#
v duchu.. "se slabýma se špatně hraje"
JenkyInterista
21.02.2019 15:14
#
ale prosimte, nejlepsi liga ve vesmiru je pl :D
X-bano-X
21.02.2019 18:55
#
Preco prave polska?
el Principito
21.02.2019 19:53
#
Anacron
21.02.2019 17:31
#
Snad to dnes potvrdí všichni v EL.
technecium
22.02.2019 07:14
#
Setién to zas prosral, tuhle sezónu to moc nezvládá
Andy Conceicao
22.02.2019 12:18
#
Co? Jak nezvládá? Betis byl do února ve všech soutěžích.
technecium
22.02.2019 12:21
#
V Evropský lize se od Betisu čekalo víc. Stejně tak je za očekáváním v La Lize. To vše vzhledem k tomu jejich výbornýmu kádru.
Andy Conceicao
23.02.2019 15:08
#
Zas tak výborný není.
Y.N.W.A
21.02.2019 15:04
#
Juve mě překvapilo
mayday
21.02.2019 15:07
#
Musím uznat, že tým mají poskládanej skvěle, ale větší nesympaťáky až zmrdy aby člověk pohledal.
popka
21.02.2019 15:13
#
kosačky z Madridu
kiciN
21.02.2019 15:45
#
Spalovač šancí
21.02.2019 15:55
#
A přitom se stačilo dívat zrovna na ten včerejší zápas a viděl bys je
>vyřazen z kádru<
21.02.2019 17:32
#
Costa je sympatak
mayday
21.02.2019 17:37
#
Mimo hřiště možná jo, na hřišti je to ultrazmrd Ale je to obrovskej bojovník, to se mi na něm líbí. Ale zaskočila mě jeho letošní statistika teda, v únoru mít dva góly za sezonu...
>vyřazen z kádru<
21.02.2019 17:43
#
On terorizoval aji obrance Arsenalu, mel bych ho nesnaset, ale proste se mi libi ten jeho styl, ze to jde vyvalcit. Tak byl zranenej ne? Moc LaLigu nesleduju, ale ted mesic treba nehral co vim
mayday
21.02.2019 17:52
#
Jo, byl, má tam tuším jen 14-15 startů letos, ale i tak jeden gól nic moc.
Jo jo, je to typickej hráč, kterýho by každej chtěl v týmu, zatímco ostatní ho nenávidí. Lepší příklad by asi najít jen tak nešel.
mojmira
21.02.2019 18:26
#
už jen ten blbeček na lavičce stačí
mayday
21.02.2019 19:07
#
Jo jo, v čele s trenérem na lavičce.
SpecialOne
21.02.2019 18:29
#
Naprostý souhlas, ten neustále vyvíjený tlak na rozhodčí je odporny
pingla
21.02.2019 19:30
#
kilobyte
21.02.2019 15:07
#
Kdyby obránci Juventusu více bránili než se snažili spadnout nemuseli dostat dva góly.
Furia Ceca
21.02.2019 15:10
#
Mně přišlo, že se úplně nechali oblbnout VARem... Si asi mysleli, že VAR je uchrání i od regulérních gólů.
Spalovač šancí
21.02.2019 15:55
#
Zenthuras
21.02.2019 16:25
#
Tohle privilegium má jen Real.
Juan Román Riquelme
21.02.2019 20:26
#
Ty bez toho Realu ani neusnes....ty ho musis tajne milovat
Zenthuras
21.02.2019 20:37
#
Real nejde milovat. To je jako milovat plíseň.
technecium
22.02.2019 07:15
#
popka
21.02.2019 15:11
#
Furia Ceca
21.02.2019 15:12
#
Na druhou stranu: po tom, co Bonucci po našem návratu v SA předváděl, jsem tak nějak čekal, že nás ten kokot ve vyřazovačce LM zase potopí.
kilobyte
21.02.2019 15:17
#
Ten byl asi nejvtipnější, jak tam ležel a koukal a když padl gól tak dělal jak ho to bolí.
popka
21.02.2019 15:27
#
charakter, chapem preco sa vsetci z talianov smeju, to ich simulovanie
Furia Ceca
21.02.2019 15:37
#
Jj, jak koukal, jak to dopadne a pak se složil! To ani Drogba nebyl takhle okatej.
RM1999
21.02.2019 15:19
#
Free_player
21.02.2019 15:49
#
asi Ronaldo efekt nebo co
pequeno
21.02.2019 17:09
#
dva stastne goly, stesticko. juventus to otoci... atletiko zbytecne nadeje... to je fotbal, to je zivot :D
pequeno
21.02.2019 17:12
#
ale je to sila, dnesni fotbalisti... pro uspech, jebat fair play, odraz dnesnich lidi na zapade...
simulovat, spolehat na video, na penaltu...
Manny
21.02.2019 17:22
#
na vychode ne jo?
FuckT
21.02.2019 17:39
#
Tak vseobecne sa da povedat, ze kapitalisticka natura je dominantna najma na zapade, i ked v dnesnej dobe uz je to vcelku vyrovnane.
kilobyte
21.02.2019 18:03
#
FuckT
22.02.2019 00:24
#
Co sa ti nezda? Takato reakcia nema absolutne ziadny vyznam, dat si facepalm a uskrnut sa nie je tak velmi zaujimave, ako si ty mysls.
kilobyte
22.02.2019 00:58
#
Jakou má "kapitalistická nátura" spojitost s unfair play?
FuckT
22.02.2019 10:20
#
Mozno ziadnu, ale ja si myslim, ze aspon nejaka tam je. Ti hraci zarabaju obrovske peniaze, maju sponzorov, vstupenky su drahe, PR okolo nich je neskutocna. Toto vsetko vytvara na tych hracov tlak, pretoze ti rozumnejsi fanusikovia vidia, ze tito hraci ziju uplne ine zivoty ako drviva vacsina otrokov, no a tak si sem-tam zoberu jablka a dojebu ich, popripade nejaky kamen.

A co sa tyka tej natury, tak ja osobne som si na vela kapitalisticky zmyslajucich ludoch vsimol tu crtu, ze uspech za akychkolvek podmienok je dobry uspech. Velakrat to napriklad znamena, ze mamu ktora ich vychovala poriadne nevideli 30 rokov, ale hej, mam 14 aut, 3 domy, atd.

Nemyslim tam nejaku extremnu spojitost, iba som narazal na to, ze kapitalisti casto zabudaju na stare dobre hodnoty a ide im iba o uspech, respektive v ich oblasti zisk. No a hraci sice nie su motivovani iba tym ziskom, ale ci uspeju cestne alebo nie uz im tiez starosti vobec nerobi.
kilobyte
22.02.2019 12:12
#
A myslíš že v socialismu je víc fair play? Není to spíše o jednotlivcích než o systému?
Já bych radši kapitalismus, i když bych se s rodinou neviděl 30 let, než socialismus a mít rodinu popravenou.
FuckT
22.02.2019 14:09
#
Dole to Andy celkom dobre popisal. Napisal by som nieco velmi podobne, cize to netreba uz viac rozpytvavat. A ak si myslis, ze ideologia socializmu masovo zabijala ludi zatial co kapitalizmus robi nieco ine, tak potom by som ti odporucal rozsirit si obzory. Staci sa pozriet na tie zverstva, ktore napachala aristokracia, t.j. velky dovod nastupu socializmu. Tam uz potom hra rolu ludsky faktor a tento nas zvlastny error sme este zatial nevyriesili, kazdopadne by som ale takto lahko nekategorizoval ani jeden system. Kapitalisti zabijaju domorodcov a podporuju otrocku pracu. Kapitalisticka ideologia casto nuti ludi v chudobnych oblastiach tazit suroviny, ktore ich zabiju do 30 a este im aj nam s usmevom povedia, ze mozu byt radi. Jednoducho silnejsi pride a mame moderne otroctvo.

Ludia ktori dnes ziju pokojne v dobrych oblastiach si myslia, ze to je vsetko bez ujmy na ludskych zivotoch. Avsak tie zivoty sa stracaju, iba na inych miestach. V tom horsom alebo lepsom pripade, sam neviem, su ti ludia drzani pri zivote ako pracovna sila, pracuju s chemikaliami a usmev na tvari mali naposledy ked sa narodili, a castokrat su to DETI!

Ale toto je presne to, co kapitalisti chcu a propaguju. Dnes uz im ta propaganda zafungovala natolko, ze ludia v anketach hlasuju, ze USA boli tou velmocou, ktora mala najvacsie zasluhy na tom, ze Hitler nevyhral Druhu svetovu vojnu. A potom taktiez chcu presne to, co si urobil ty, t.j. radsej kapitalizmus ako socializmus. Takze ked skocime z hovna do kaluze, tak budeme spokojni v kaluzi lebo aspon nie sme v hovnach. Ale ked sa pozrieme na ten prehnany luxus niektorych ludi, tak nam asi musi byt vsetkym jasne, ze ako celok mame na viac. Ale na to by sme potrebovali viac ludi, ktori nepodlahnu tej danej propagande.

Ja nechcem tvrdit, ze je to cele nejaky plan urcitej skupiny, ale kazdy jednotlivec ktoremu jeho postavenie urcuje spolocnost, v ktorej zije, uz sam urcite vie ako by sa asi mal spravat, no a toto individualne a zaroven vzajomne pochopenie situacie vytvara tu celoplosnu propagandu a ludia ruka v ruke kricia: "Zly socializmus!" a konzumuju, konzumuju, a konzumuju...

A to sme este ani nezacali hovorit o tom, aky vplyv ma konzum na zivotne prostredie, ktore nemame ani len to najmensie pravo nicit. Global warming = Ocean acidification, Ice melt, etc. Je toho naozaj moc a myslim si, ze aj ta krutost komunistov mozno vyplyvala presne z toho, ze si velmi dobre pamatali vela tych zverstiev, ktorych bola marnotratna ideologia schopna a sami sa stali rovnako krutymi, ak nie horsimi...

Andy pise, ze je materia vytlaca abstraktne hodnoty, co je samozrejme pravda. Ja chcem len povedat, ze kapitalisti su za to zodpovedni pretoze kontroluju masy takisto ako ich kontrolovali socialisti. Bezni ludia v podstate nepotrebuju extremy ani jedneho systemu, potrebuju ich iba ti, ktori z toho tazili v socializme a tazia z toho teraz v kapitalizme. Vlastne by ma ani neprekvapilo keby to boli presne tie iste typy ludi a iba zmenili taktiku.

Bohuzial stale mame vacsin ludi na tom tak, ze su velmi lahko ovplyvnitelni. Ludia ako Carl Sagan sa snazili vzdelavat ich vedou, ludia ako Malcolm X hodnotami, vnutornou silou, a nepoddajnostou, ludia ako Martin Luther King Jr. laskour a porozumenim. Prveho menovaneho, vedca, nikto velmi nepocuval a tym padom si dozil zivot ako clovek, ktoreho nazormi ti mocni a ti hlupi opovrhovali, zatial co tie vlastnosti druhych dvoch menovanych uz boli blizsie k obycajnym ludom, no a hlavne ludom ktori mali velke dovody sa burit(cernosi), a obaja museli byt odstraneni...
valloire
22.02.2019 14:36
#
"Vlastne by ma ani neprekvapilo keby to boli presne tie iste typy ludi a iba zmenili taktiku." Jsou to jedni a ti samý.
kilobyte
22.02.2019 16:17
#
Tak to číst nebudu.
Andy Conceicao
23.02.2019 16:28
#
Pod tímhle poznáním jsou ale ještě další struktury, které každou takovouhle naši výpověď mění v tichý mravní rozměr nebo k vůli naplnění vlastní moci a pod touhle tíhou se jakákoliv výpověď o světě mění jen v bezvýznamné útěšné plkání o něm - "dobře, tak víme jak to zhruba je a co dál?" A když už něco globálně změníš, vždy to bude na úkor, např. technika ulehčila lidský život, ale zároveň ho prodloužila a přelidnila planetu na úkor divoké přírody. Křesťanství rozvinulo lidský druhový logos, vymýtilo odlišnost a zploštilo zemi atd. Pak zůstává jen tiše poznání spolknout nebo nastolit svou perspektivu. Hluboce osudový rozměr.
Andy Conceicao
22.02.2019 12:48
#
Je to o zaměřenosti lidského vědomí a platí, že hodnota matérie má tendenci zastiňovat abstraktní hodnoty, mezi které patří i uvědomění o charakteru mezilidského vztahu. Neplatí to celoplošně, ale vesměs platí, že čím vyšší hodnota matérie tím víc se lidské vědomí zaměřuje na ni, na úkor abstraktních hodnot. Co je viditelnější a srozumitelnější má tendenci získávat si lidskou pozornost. Tím, že matérie ulehčuje život si získává lidskou pozornost a v návaznosti na to i větší podíl lidského času na úkor otázek po abstraktních hodnotách, po charakteru života, smrti. Takže tam kde je větší hodnota matérie tam taky můžou být ohroženější lidské vztahy, protože matérii věnujeme víc času než lidským vztahům. Prostředí kolem nás má svou intencionální moc a společné člověku je, že jsou jeho abstraktní hodnoty ohroženy podléhat jí. A podléhat jejímu zvyku. Takže to není tak, že by vůle západního člověka byla z podstaty jiná než vůle východního člověka, ale prostor a jeho možnosti z člověka dělají jiného.
♥LIVERPOOL - FC♥
24.02.2019 19:04
#
Chtěl bych s tebou na pivo... Óóó mocný
pequeno
22.02.2019 14:18
#
fuckt-t good koment. kdysi sem mel jen plakat barose a cekal az bude v tv chelsea, dnes ty fotbalisty vidis na soc. sitich. 100% ma dnesni digitalizace vliv na ne, nechavaji se programovat mainstreamem... a je na ne vetsi tlak... kdysi se tem celebritam lepe zilo :D a v pulce 90 let zacal trump ucit v eu budte sobecti chamtivi prahnete po bohactvi a majetkach ... podle toho to dnes vypada
kilobyte
21.02.2019 18:04
#
Jako že lidé na východě jsou čestnější než na západě?
Furia Ceca
21.02.2019 15:09
#
Včera to bylo po všech stránkách příšerný. Takhle hraje tým, kterej otevřeně přiznává, že to chce celý vyhrát? Jako s čím do Madridu Max přijel? Že ušolícháme remízu 0:0 a rozhodneme doma? Tak to je ovšem super taktika

Na druhou stranu stále věřím, že se to dá otočit. S Bayernem 3 roky dozadu a loni s Realem Juventus nebyl od zázraku příliš daleko.
Mates28
21.02.2019 15:14
#
Akorát teď narazíte na soupeře, kterej už je schopnej a má kvalitu na to, si takovejhle výsledek pohlídat.
kattos
21.02.2019 15:43
#
Tenhle kvalitní tým dostal s týmem co Juve málem otočil trojiku a byli rádi.
andycek1
21.02.2019 19:47
#
A Real snáď nevie brániť tú LM 3 krát v rade ako vyhrali?? Stále je Real>Atletico a to sme prehrali doma 0:3
technecium
22.02.2019 07:23
#
V tý odvetě jsem vám to moc přál. Ale nalijme si čistýho vína. Ze tří šancí jste dali tři góly. Real naopak svoje neproměnil.
valloire
22.02.2019 14:31
#
To je jedno, ale bylo obdivuhodný, že za tím šli....oni fakt věřili, že můžou postoupit a málem se jim to povedlo. Potřebuješ jistý štěstí, to jo. Teď je to podle mě ještě otevřený.
ED91
23.02.2019 23:09
#
Tak v prvom zapase zas malo Juve nejake sance ktore nepremenili.
johan14
21.02.2019 15:14
#
Ten druhý polčas to bola ako cesta na popravisko. Šli ste tomu napred a ani ten neuznaný gól hráčov nezobudil. Profesorský futbal a nie po prvý raz so silným súperom. No majú ešte odvetu, tak hádam to neodfláknu ako včera.
Barcafan10
21.02.2019 15:19
#
Akorát Simeone jé mistr na betonovani. Fanoušci Bayernu by ti vyprávěli dlouho.
ED91
21.02.2019 17:24
#
Strasne to pripomina tie dva zapasy, mozno este zlahka aj ten s Tottenhamom. Allegri mi pride, ze vie pripravit tim az na druhy zapas, ked mu hori u prdele. Snad sa mu to podari a este to ukopeme.
La Vecchia Signora
21.02.2019 15:14
#
Je to škoda, Atleti to už nepustí...
mayday
21.02.2019 15:28
#
No, brzká červená karta, předpokládám že o prasečiny nebude nouze, a potom se ze soustavnýho tlaku dva góly na prodloužení dají dát. Nebude hrát Costa, Partey, možná ještě někdo, já myslím, že Juve šanci má. I když teda gólmana a obranu mají možná nejlepší na světě.
ADM
21.02.2019 15:34
#
Tiež si myslím, že to je stále dosť otvorené.
Furia Ceca
21.02.2019 15:39
#
Navíc když nasadíme od začátku Ronalda, Mandžukiće, Bernardeschiho, Costu a Cancela, tak ta ofenzivní síla je dost velká na to, aby zatočila i s obranou Atletica.
Zenthuras
21.02.2019 16:28
#
V zadních řadách to pak ale bude naopak moc snadný pro Atletico.
Furia Ceca
22.02.2019 01:52
#
To sice jo, ale nám už nic jinýho nezbývá...
popka
21.02.2019 15:29
#
doma maju velku sancu otocit, ale musia pritvrdit hru a poriadne im vratit tie kopance a fauly
Kepy_FCB
21.02.2019 15:23
#
Snad už to sudí a uefa neotočí
Pipo123
21.02.2019 15:25
#
“Atlético vás svým pomalým tempem donutí ke špatnému výkonu.@
Ako keby Juve hráva vo vysokom tempe :D
Zark
21.02.2019 15:30
#
zato vyste se předvedli
Pipo123
21.02.2019 18:21
#
My sme Lazio, šupaci, vy ste Juve team na LM
Zark
21.02.2019 18:32
#
nj, ale voba sme stejni šašci italští
Hristo Stoichkov
21.02.2019 15:40
#
Atléti mě příjemně překvapili, letos jsem je neviděl odehrát tak kvalitní zápas. Mentálně Juve úplně přejeli, připomínalo to Real v LM, absolutní víra ve svůj tým, finále na Wandě pro ně evidentně je obrovskou motivací. Cholo je výborně připravil a překvapil mě, jak zareagoval na vývoj zápasu a proaktivními a včasnými střídáními si došel pro zasloužený vítězství. Gratulace.
kattos
21.02.2019 15:44
#
Ono když máš v bráně Oblaka tak prostě ta důvěra tam je
ED91
21.02.2019 17:27
#
ale aj Juve tomu prispelo svojim nevykonom ktory predvadzaju poslednych par mesiacov, bohuzial v serii a im take vykony stacia...
Andy Conceicao
21.02.2019 17:39
#
vanGomm
21.02.2019 15:59
#
2:0 je pro Atl.Madrid do odvety ten nejlepší možný výsledek.Ano jsou i lepší,třeba 4:0,ale takové dokáže otáčet pouze Barcelona
rave
21.02.2019 16:02
#
Zápas dobrý, ale z těch nekonečných hádek s rozhodčím se mi chtělo blít. Proč po každé sporné situaci za sudím přiběhne deset idiotů a teatrálně se na něho sesypou, když ví, že stejně čeká na pokyny ze sluchátka? Jedním z cílů při zavedení videa bylo tohle vymýtit, ale přijde mi, že je z toho ještě větší fraška, než dřív.
vanGomm
21.02.2019 16:40
#
Řešení by bylo a sice zavedení čistého času.Všeobecně se už ví,že fotbalová utkání trvají ve skutečnosti kolem 60 minut čistého času,tedy čas,kdy je míč ve hře.Vyjímečně 65 minut.takže se nehraje 25-30 minut!! Nastavování v 1. pol. o 1-2 minuty a ve 2.pol o 3-5 minut je proto o ničem.Také by neškodilo v těchto případech začít hráče trestat.Dát všem protestujícím žlutou.No a když by mělo 7-8 hráčů v 10.minutě žlutou,tak myslím,že by tohle běhání za sudím velice rychle přestalo.
ED91
21.02.2019 17:29
#
Alebo mat rozhodcu mimo ihriska a hraci by nemali za kym behat.
ADM
21.02.2019 16:03
#
Tak nakoniec to s tým Ronaldom bolo uplne inak

https://twitter.com/BarcaWorldwide/status/1098356987295948808
Gareth Bale 11
21.02.2019 16:08
#
fenixLFC
21.02.2019 16:10
#
Kokesh
21.02.2019 16:48
#
Nejak postradam tu vtipnost, kdyz byl z Juve nejlepsi na place...
Zenthuras
21.02.2019 18:35
#
Za celý zápas jsem ho viděl jednou, když se válel a brečel. Nic jinýho nepředvedl. Další z jeho otřesných výkonů.
valloire
21.02.2019 19:30
#
protože jsi byl hrozně zhulenej
Zenthuras
21.02.2019 19:49
#
Už to není vtipný, dědo. Zaspal jsi svoji dobu.
valloire
21.02.2019 20:07
#
Není to vtipný, to tě nemůže už bavit bejt furt zhulenej.
Zenthuras
21.02.2019 20:11
#
Najdi si nějakou zachovalou babku, dědku a otravuj ji.
Juan Román Riquelme
21.02.2019 20:26
#
To spis ty
JohnDeere
21.02.2019 16:13
#
Konecne, sice jeste neni konec, ale doufam ze ten hype okolo Juventusu respektive Ronalda skonci
nani92
21.02.2019 16:28
#
tak Juve sme dokázali poraziť my ešte s Mourinhom a Fellainim, neviem ako im niekto dával čo i len najmenšiu šancu proti Atelticu
♥LIVERPOOL - FC♥
21.02.2019 16:29
#
Kéž by mohli skončit oba.

Atleti, mužstvo které nemá nikdo rád a Juve mafie hadr.
Kruth
21.02.2019 16:47
#
tím nikdo asi myslíš sebe
JuveGrandeAmore <3
21.02.2019 17:32
#
Ved on aj je "nikto". Ale ved to je ten PL odpad a stoka tam je fakt iba par normalnych ludi z tej sekcie s ktorymi ma aj zmysel sa zacat bavit ci reagovat.
Wambasen
21.02.2019 18:02
#
♥LIVERPOOL - FC♥
21.02.2019 20:13
#
"Nikdo" je ve tvých gatích GrandeAmore.
♥LIVERPOOL - FC♥
21.02.2019 20:10
#
Kdybych myslel sebe, tak nebudu psát v množném čísle chytrolíne.
La Vecchia Signora
21.02.2019 18:15
#
To Livrpůl bude venku o den dřív
smazaný uživatel
21.02.2019 18:31
#
Liverpool je z hry vonku už dlhé roky.
♥LIVERPOOL - FC♥
21.02.2019 20:19
#
Nemůžu se s tebou přít, mohli bys mi vmést do ksichtu jednu z hromady trofejí.
Kixi Syhimour
21.02.2019 21:52
#
technecium
22.02.2019 07:27
#
Narozdíl od vás nějaké mají v posledních letech no
Kixi Syhimour
22.02.2019 07:48
#
A co já s tím? To co napsal Annapurna je kravina. Jinak pořád těch trofejí máme víc, včetně té nejcennější
technecium
22.02.2019 07:51
#
Ale v rámci posledních 10 let jsou Atleti mnohem významějším týmem, než vy.
♥LIVERPOOL - FC♥
22.02.2019 11:00
#
Bavíme se zde o lize mistrů.
technecium
22.02.2019 11:15
#
I tam jsou významnějším týmem než vy
♥LIVERPOOL - FC♥
22.02.2019 11:19
#
V posledních 10ti letech se ti hodí co? Ptám se, vyhráli něco? Odpověď zní ne..
technecium
22.02.2019 11:21
#
Vyhráli Evropskou ligu, superpohár a domácí ligu. Vy ne.
♥LIVERPOOL - FC♥
22.02.2019 11:59
#
Ještě jednou pro méně chapavé. Bavím se o lize mistrů.
technecium
22.02.2019 12:00
#
No ale tu jste taky nevyhráli v posledních deseti letech. A triumfy z pravěku fotbalu nikoho nezajímají.
♥LIVERPOOL - FC♥
22.02.2019 12:03
#
Nikdo neříká, že jsme vyhráli. Přečti si to vlákno ještě jednou.
♥LIVERPOOL - FC♥
22.02.2019 12:06
#
Co do ligy mistrů vyhráli v posledních 10 letech oba kulový.
technecium
22.02.2019 12:09
#
Oni mají aspoň dvě finále.
valloire
22.02.2019 14:27
#
v éře Realu Madrid je finále pro každý evropský tým maximum
technecium
22.02.2019 14:31
#
Kromě Barcelony
valloire
22.02.2019 14:38
#
výjimka potvrzuje pravidlo
♥LIVERPOOL - FC♥
24.02.2019 00:30
#
Je to zisk poháru? Není.. Děkuji
technecium
24.02.2019 07:33
#
Je to víc než vy.
♥LIVERPOOL - FC♥
24.02.2019 19:00
#
Bla
Kixi Syhimour
22.02.2019 15:47
#
Pravěk
♥LIVERPOOL - FC♥
22.02.2019 12:02
#
V širším kontextu jsou na tom lépe, to ano. Nemá smysl se dohadovat.
♥LIVERPOOL - FC♥
22.02.2019 12:02
#
Dejme tomu v horizontu těch 10 let.
Kixi Syhimour
22.02.2019 15:47
#
Ano, ale toto je jejich asi nejlepší období historie a stejnak toho "moc" nevyhráli. Ano tituly ze všeho beru, ale o tomhle ta diskuse nebyla, znova Annapurna napsal kravinu a to musíš uznat.
♥LIVERPOOL - FC♥
21.02.2019 23:19
#
Mohl*
♥LIVERPOOL - FC♥
21.02.2019 20:14
#
Nemám důvod tomu odporovat. Stát se to může.
Doni77
21.02.2019 18:28
#
Já měl tohle dilema v úterý - Bayern jsem nikdy neměl rád a Liverpoolu nepřeju skrz fanoušky na EF
♥LIVERPOOL - FC♥
21.02.2019 20:16
#
To je pádný důvod nepřát klubu (Live). Zkus taky občas vystrčit hlavu z okna a rozšířit si obzory.
Doni77
21.02.2019 20:32
#
Ano, dokážu Vám (Live) to nepřát skrz ty arogantní kecy, které tady spousta fanoušků má. A ty píšeš, že nemá Atlety nikdo rád i přesto, že i tady na EF mají spoustu fandů, a já jsem ten, co by si měl rozšiřovat obzory? Dobře tedy
♥LIVERPOOL - FC♥
21.02.2019 20:59
#
Nebudu mít rád burákové křupky, protože nějaký jouda ve večerce na ně hází jednu špínu za druhou. Dost mimo že?

Ano i tak by sis měl rozšířit obzory.

Zaprvé: EF není středem fotbalového vesmíru.

Zadruhé

Pro tebe speciálně ještě jinak.

Kromě jejich fanoušků které jistě mají, si troufám si říci, že většina fandů z jiných týmů je mít rádo nebude.
Doni77
21.02.2019 21:56
#
Dobře
Kixi Syhimour
21.02.2019 21:53
#
Arogantní kecy?
Doni77
21.02.2019 22:01
#
Ano. Třeba to jak se oháníte neustále nadřazeností PL (teď myšleno nad La Ligou, ne nad Serii A/BL), to že se po prohře v Neapoli (kde jste byli za 90 minut bez střely na bránu) začnete vymlouvat jak jste se šetřili na ligu (což tuším zaznělo nejen po Neapoli) místo toho uznat kvalitu soupeře (kterému nechybělo mnoho a mohl vás nechat ve skupině) a podobně, dost vašich fandů mi letos přijde, že je strašně na hrušce a bere jen a jen LFC a cokoli jiného je něco míň.
Jinak proti tomu klubu, hráčům či fanouškům přímo na stadionu nic nemám. Ale tady mě vaši fandové strašně štvou a proto přeju postup už raději Bayernu, aby jim zmklo.
Přirovnání k burákovým křupkám výše je samozřejmě úplně mimo
Kixi Syhimour
21.02.2019 22:33
#
Jasně o nadřazenosti PL mluví jenom fandové LFC . S tou Neapolí to tak vypadalo, později jsem to tvrzení stáhl, mimochodem doma jsme je mohli v pohodě rozstřílet a kvalitu uznáváme. Jinak nevím, kdy to zaznělo.


Ale zrovna a zrovna letos jsou všichni až na Malresi setrvační, všichni si myslí, že ztratíme hned další zápas, že City nejde porazit a že na to nemáme. Zkus někdy zajít po PL sekci, tady sis vybral vyjímky, nikdy ještě nebylo méně do věci nás takto nazvat než-li teď. Zjisti si i druhou stranu mince
♥LIVERPOOL - FC♥
21.02.2019 23:11
#
Přirovnání to nebylo úplně nejšťastnější, ale nechápu jak můžeš na základě chování zdejší komunity nepřát nějakému týmu? Nedává to smysl. Nepřát bys mohl kvůli dalším deseti jiným pochopitelným důvodům, ale tohle nechápu.
♥LIVERPOOL - FC♥
21.02.2019 23:22
#
Kluby se ne vždy stotožnují s chováním svých fanoušků. Už vůbec ne někde na EF.
mikelinos
21.02.2019 18:37
#
Já mám Atlety rád
♥LIVERPOOL - FC♥
21.02.2019 20:17
#
To jsi vzácný druh.
Elliasson
23.02.2019 22:36
#
Odkdy se fotbal hraje na oblíbenost?
Kowanda
21.02.2019 17:08
#
OT: Neví někdo, jak dlouho před zápasem LM dává Barcelona do prodeje lístky? Díky
martakubis
21.02.2019 18:25
#
1-2 weeks
Kowanda
21.02.2019 20:43
#
Díky
valloire
21.02.2019 19:31
#
v semifinále 4 roky
Juan Román Riquelme
21.02.2019 20:27
#
ED91
21.02.2019 23:00
#
technecium
22.02.2019 07:28
#
Stepan95
22.02.2019 13:41
#
>vyřazen z kádru<
21.02.2019 17:31
#
Griez a Costa Stejne ale ze vcesrejsich zapasu byla nejlepsi reakce jednoho hrace Schalke po druhe pisknute penalte Jak ho tam stastne libal, sem nemohl jak sou stastni
Andy Conceicao
21.02.2019 18:45
#
+ Morata, Correa a Kalinič
martakubis
21.02.2019 18:25
#
OT: Neví někdo, proč na všech androidech je takový to kolečko, kde se čistí nějaký catche nebo podobnej bordel a iPhone nic takového nemá?
Zenthuras
21.02.2019 18:36
#
Z Juventusu se stal tak nesympatický simulantský tým, co tam přišel král uplakánků. Ten jeho pláč byl k nezaplacení.
Andy Conceicao
21.02.2019 18:42
#
Ten včerejší zápas v plné nahotě ukázal negativní vliv techniky na lidské posuzování. Třeba tím, že technika ukazuje doteky a ne míru intenzity doteku, bere člověku střízlivý zkušenostní úsudek a člověk se pak stává jen nástrojem techniky nebo jejím odpůrcem. Ideální by bylo něco mezi tím. Třeba video rozhodčí, který sám hrál soutěžní fotbal, aby dokázal posoudit, který dotek a který ne ovlivní soupeře natolik, aby mu znemožnil hru. Protože ne každý dotek znemožní hru jak se to snaží technika namluvit a vzít člověku zkušenostně racionální úsudek. Naopak penaltu na Griezmanna bych taky nepískal. Ten zákrok přišel po situaci. Fotbal zkrátka bolí a je kontaktní.
Andy Conceicao
21.02.2019 18:44
#
Omšele se dá říct, že technika by měla být nástroj, ne pán. Platí tu staré známé, že oheň je dobrý sluha, ale špatný pán.
ED91
21.02.2019 23:13
#
Ked narazas na situaciu s Chiellinim tak je jasne ze ten pad prifarbil, ale keby to nespravi myslis ze by to rozodca piskol? Ono ta dokaze rozhodit na pohlad aj jemnejsi kontakt a v ten moment si znevyhodneny, zaroven ten zakrok by rozhodca posudil ako hratelny. Tak v tom pripade chapem ze hrac to trochu prifarbi aby to uz nevyzeralo ako zakrok ktory rozhodca pusti. Dalsia vec je ze vsetci riesia ze ten kontakt mohol Chiellini ustat ale nikto sa nepozerie na druhu stranu mince a to je ze Morata nemal co mat na nom obidve ruky.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.