Skončilo to pro nás ostudně, řekl ostravský Jánoš

11.03.2019 09:01 - Aktuality
 
Podruhé v sezoně si hráči Ostravy připsali sérii tří zápasů bez bodu a po porážce na hřišti vedoucí Slavie 0:4 se podle obránce Adama Jánoše musí Baník zvednout do sobotního domácího duelu s Mladou Boleslaví. Ta ztrácí ze sedmé pozice na pátý Baník pět bodů a duel bude pro Ostravany klíčový v boji o první šestku.

"Skončilo to pro nás ostudně. Neměli jsme pořádně žádné šance a konec jsme absolutně nezvládli po psychické stránce. A přišlo mi, že jsme i kondičně trošku odpadli. Slavia držela balón, my jsme je akorát honili a byli jsme všude daleko. Slavia je teď ve formě a my se poslední tři zápasy hrozně trápíme," řekl Jánoš po utkání na Slavii.

Baník prohrál před dvěma týdny na Spartě 2:3 a v minulém kole doma se Zlínem 1:2. Třikrát nebodoval v sezoně předtím jen v období mezi 3. a 24. listopadem s Plzní, v Opavě a se Slováckem.

"Na Spartě to ještě jakžtaž vypadalo, ale se Zlínem a teď to bylo to samé. Musíme se zvednout a srovnat si to v hlavách. Musíme zvládnout zápas před repre pauzou, abychom se sebrali do těch dalších zápasů. Slavia hrála dobře, je teď v obrovské formě. Ale my jsme byli bez nápadu a hrajeme to bez překvapení," podotkl Jánoš.

Nechtěl se nijak vymlouvat na posouzené penaltové situace v zápase. V páté minutě za bezbrankového stavu Dame Diop přepadl v pokutovém území přes domácího brankáře Ondřeje Koláře, ale sudí Martin Nenadál ani po konzultaci s videorozhodčím Pavlem Královcem penaltu neodpískal. Krátce po poločase za stavu 1:0 pro domácí Peter Olayinka upadl v souboji s gólmanem Janem Laštůvkou a tentokrát video potvrdilo penaltu. Tu neproměnil Miroslav Stoch.

"Těžko říct, jak se to teď posuzuje, ale Olayinka si to píchnul úplně pryč, nemohl dát ani gól... Ale já jsem to fakt neviděl, měl jsem tam i hráče. Myslím, že byla podobná situace na Dameho. Oba si to píchli úplně mimo, Olayinka byl možná trošku blíž k bráně. Musím se na to podívat, ale už to nevrátíme, stejně jsme prohráli 0:4," prohlásil Jánoš.

Podle něj by se mělo posuzování podobných situací sjednotit. "Myslím, že je v tom asi zmatek celkově. Video není na každém zápase. Těžko říct, kde a co se píská. Asi by se to mělo nějak určit. Možná se o tom hádají i bývalí rozhodčí. Ale já se do toho nechci plést. Jsme tady, abychom něco uhráli na hřišti, a ne od toho, abychom posuzovali rozhodčí, jak se má co pískat. Neuhráli jsme si to na hřišti a je to naše chyba," dodal Jánoš.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2777
Komentáře (157 / 0 nových)
cetto
11.03.2019 09:18
#
Copak se to děje s jarním Baníkem? S takovou ani tu top6 neudrží. Pod shrnutím kola jsem si všiml, že mnoho lidí nadává, že hráči nebojují, nedávají do toho srdce. Přitom co si pamatuji z podzimu, za toto Baník právě byl vychvalován - že všichni jedou na 100 %.
Kocour Klapuška
11.03.2019 09:22
#
JrPrinc
11.03.2019 09:28
#
Bobová hra 4-4-2 je pasé, každý náš způsob hry, už prokoukl. Bob žádal o útočníka, který by mu možná pomohl v tom, co chce hrát, ale nestalo se. Vedení by na to mělo reagovat, dát nůž na krk. Bob by měl vylézt z konzervy a zkusit zariskovat. Jinak to vidím bledě a začíná mi to připomínat zmar pod Kučerou.
lichna.
11.03.2019 09:30
#
Zrovna Janoš byl důvod, proč jsme neprohrávali 0:4 mnohem dříve. Aspoň někdo, kdo na hřišti ukazuje bojovnost a snahu..
Puskas
11.03.2019 09:31
#
moc se mi líbí.
frankiefcb
11.03.2019 10:19
#
ShowMan
11.03.2019 10:19
#
didosh
11.03.2019 10:27
#
Mě se též líbí...
Bakary3
11.03.2019 11:04
#
Je fakt, že Jánoš je solidní hráč a nedivil jsem se, když jsem jeho jméno zahlídl na tabuli posil z kanclu Slavie.
Spíš mě překvapilo, že se ho Bolka zbavila, ale tam mají v kádru takovej bordel, že vůbec neví, co dělaj.
HonzaBanik
11.03.2019 11:06
#
Baník ho koupil, on už v Bolce necítil tu motivaci, za něj jsem opravdu hodně rád.
ShowMan
11.03.2019 11:10
#
jak píše honza. Druhá věc je, že Bolku přestala financovat škoda už nedostávali tolik peněz. Tedy naše peníze jim přišli v hod.
icka
11.03.2019 16:41
#
Obr Koloděj
11.03.2019 17:30
#
Y.N.W.A
11.03.2019 09:31
#
není jen zlínský jaro, ale i Bobovo jaro... jeho styl hodně platnej v prvních zápasech do odvet všichni načtou a náběhy křídel si pohlídaj
REPLIKATOR
11.03.2019 09:55
#
SuperBanikovec
11.03.2019 09:57
#
Je to tak
trevorFCB
11.03.2019 10:10
#
ShowMan
11.03.2019 10:20
#
KingMaster13
11.03.2019 11:05
#
Manny
11.03.2019 14:06
#
a na podzim to zase vsichni zapomenou??
Y.N.W.A
11.03.2019 15:06
#
tvl, nekaž mi moji pěknou teorii
Obr Koloděj
11.03.2019 17:30
#
scarp
11.03.2019 15:16
#
icka
11.03.2019 16:41
#
Obr Koloděj
11.03.2019 17:30
#
andrew96
11.03.2019 20:49
#
Han střelil první
12.03.2019 02:25
#
clovek1
12.03.2019 07:40
#
Shevchenko
12.03.2019 09:56
#
Euphael
11.03.2019 16:15
#
A pres leto to zase zapomenou a na podzim si to nepohlidaj jo?
Obr Koloděj
11.03.2019 17:30
#
andrew96
11.03.2019 20:49
#
Dvě kola zpátky bylo zase zlínské jaro...
bobis21
11.03.2019 09:44
#
Pokud s Boleslaví opět propadnem, tak by možná byla ideální chvíle pro změnu, když jsou pak 2 týdny volna. Samozřejmě by záleželo na tom, jaké budou varianty náhrady - jak jsem psal pod souhrnem, Látal by byl sen, ale tak optimistický už snad ani nejsem. Umístění v tabulce pořád nad plán, ale ve hře je vidět, že změna je potřeba...
SuperBanikovec
11.03.2019 10:48
#
Ten Látal je zajímavý no, ale co si ho pamatuju, tak u nás taky měl své koně a svůj styl a velice nerad dělal nějaké změny. Zase je to už 7 let a taky jako trenér nabral kopu zkušeností.
HonzaBanik
11.03.2019 11:05
#
Nějak si nemyslím, že by vedení vyměnilo trenéra ještě v této sezóně...Ani nevím, jaké jsou reálné varianty, v červnu toho bude určitě víc, až skončí sezóna, teď snad jen ten Látal, no...Bude záležet, jak bude Baník pokračovat, řekněme v následujících pěti kolech, s vrcholem ve slezském derby, kdybysme měli paběrkovat, všechno prohrávat, včetně zápasu s Opavou, tak by ten tlak i na tribunách byl obrovský a asi bysme to dohráli s Tchuřem z juniorky, prostě zkusit vsadit na nějaký okamžitý impuls do play-off zápasů skupiny střed, s tím, že by nový trenér nastoupil hned na začátku nové sezóny...Reálnější variantou ale je, že teď chytneme nějakou bodovou sérii, jsem v tomhle docela optimistický, hra bude pořád špatná, ale vrátí se bojovnost a kromě zápasů v Plzni by na naše soupeře mohla platit tvrdá hra a nákopy na Baroše, tedy šestku zachráníme...Stejně tak ale platí i u této varianty, že Baník bude potřebovat změny i kdyby zázračně to předkolo EL uhaluzil, příští sezónu totiž vidím v současném trendu hodně špatně, takže bych se nějakých větších změn nebál, tam se můžeme lepšit aspoň v průběhu sezóny a dostat se zase někde k šestce na konci sezóny...Doufám, že to Brabec vidí stejně...
ShowMan
11.03.2019 11:11
#
těžko soudit on bob i kdyby jsme skončily ve střední skupině. Tak splnil to co se od něj před sezonou očekávalo. Ale souhlasím pro další sezonu to chce novej impuls. Ale to je ještě daleko.
HonzaBanik
11.03.2019 11:27
#
No, ono se to nezdá, ale uteče to rychle, konec sezóny je na konci května, poslední zápasy by se měly odehrát kolem 2.6., to je play-off o předkolo EL myslím, případně v polovině května u těch co vypadnou hned v prvním kole play-off skupiny střed. Začátek nové bude už na konci července, takže začátek přípravy tak kolem 20.6.? Asi ideální. Takže za cca 100 dnů a to není moc, na začátku přípravy by měl být známý minimálně případný nový trenér a jeho realizační mužstvo a ti už by měli mít jasno se kterými hráči nebudou počítat a mohou si hledat angažmá jinde, ti, kteří to mají na hraně a budou je chtít vidět v přípravě a taky o posilách, jak z řad hotových hráčů odjinud, tak snad i z našeho dorostu, kde by si někteří mladíci zasloužili šanci, minimálně v přípravě...Jinak Páník by z Baníku úplně odejít neměl, to říkám už dlouho, třeba pozice skauta by mu mohla sedět, fotbalu rozumí a je to chytrý a charakterní chlap, s jeho reputací trenéra, který má úspěchy jen krátkodobě by to měl asi hodně těžké najít místo někde jinde si myslím. Jinak před sezónou byl cíl skončit v prostřední skupině, ale před jarem už v top 6. No uvidíme.
ShowMan
11.03.2019 11:32
#
Bob si myslím ,že by si právě ještě hledal angažmá. Z dorostu a juniorky znám hodně kluků osobně. Takovej kuba bolf a david buchta jsou naprosto hodní kluci, kteří kvůli toho ,že bydlí mimo centrum ovy nejsou zkažení. Ale tak posily určitě přijdou. Bob jako asistent by taky nebyla špatná věc. uvidíme
HonzaBanik
11.03.2019 11:55
#
To určitě, ať si ho hledá, ale otázkou je, jestli by byl o něj zájem, z řad prvoligových, případně druholigových týmů s ambicemi. Takže taková jistota pro něj v Baníku by nebyla asi od věci, asistent by být mohl, ale většinou si nový trenér vezme sebou své lidi, že jo...Kdo, kde bydlí si nemyslím, že je úplně podstatné, asi tím narážíš na Granečného, tam to možná je tím, že matka je na něj sama a bez otce to ti kluci mají těžké, nemají pevnou ruku a matky jich většinou rozmazlují...On by ale pod trenérem, který by ho vzal pevně pod ruku nemusel být vůbec špatný, naopak, trochu krotit ho musí umět i kabina, v čele s Barošem...Zatím bych se ho úplně nezbavoval. Hodní kluci jsou fajn, ale otázkou je, jestli příliš hodný není ve fotbale spíš na škodu, ať je vychovaný, inteligentní, tohle se bude hodit, ale ve fotbale potřebuješ mít i trochu ostré lokty, k tomu pracovitost, píli, dodržovat životosprávu...Tak to vidím já, no.
ShowMan
11.03.2019 12:22
#
Granec toho znám mamka je na něho sama, ale ten kluk to má vypatlané v hlavě. Přes léto málem dostal přes hubu na stodolní pač si tam hrál, že je snad neprůstřelnej. To nemá nic společného, že je na něj mamka sama
ShowMan
11.03.2019 12:22
#
Jinak ta životospráva v baníku je nic moc když tam 70% kádru si dává krabku na den
Puskas
11.03.2019 12:29
#
a 30 % si dává denně čerstvý ostravský vzdoušek
ShowMan
11.03.2019 12:35
#
tak ono jich hodně bydlí i podivuhodně hodně blízko stodolní. Takovej Dyjan to měl od svého bytu na stodo 5 kroků než tady byl. V té slezské ostravě je to hnus, ale no co někdy jedu služebně něco řešit. Tak jak jedeme přes vysoké pece tak to začínáš cítět ten vzduch. V zábřehu to zas tak hrozné není.
HonzaBanik
11.03.2019 12:46
#
To je super, no
trevorFCB
11.03.2019 11:45
#
Charakterní chlap...
HonzaBanik
11.03.2019 12:47
#
Myslíš, že není?
trevorFCB
11.03.2019 12:53
#
Jak pro koho a v jakých očích...Asi takhle ti to povím.
Han střelil první
12.03.2019 02:30
#
Tak nemlž a poděl se svým názorem a informacemi. Mlčenlivost, předpokládám, podepsanou nemáš.
Kepy_FCB
12.03.2019 06:41
#
Charakterni buď je nebo není. To co napsal je zase kapitání békovina...
lichna.
11.03.2019 11:51
#
Podle mě se letos začíná už v půlce července..
HonzaBanik
11.03.2019 12:19
#
Tím hůř
bobis21
11.03.2019 11:25
#
Jako já bych taky spíše neodvolaval, když je umístění pořád lepší než většina čekala. Jen je to taková myšlenka, že pokud to nebude vypadat na nějaké zlepšení, tak ve chvíli kdy je 2 týdny pauza je to asi ideální...
mihlik
11.03.2019 12:43
#
suska se ze pokud se prohraje i s bolkou tak prijde Latal a kdyz ne ted tak po sezone vystrida Boba
trevorFCB
11.03.2019 12:46
#
Kurva, to je rychlost
A ještě jedno jméno se docela skloňuje, za něhož bych byl úplně nejraději.
mihlik
11.03.2019 12:50
#
jake to je jmeno jestli to neni tajne teda
trevorFCB
11.03.2019 12:52
#
Vrba, ne?

Ale s tím šuškáním máš pravdu... A ani bych se nedivil, kdyby v sobotu nastal odstřel Páníka.
Puskas
11.03.2019 12:54
#
Frňka.
mihlik
11.03.2019 12:55
#
a asistent kucera ne?
Puskas
11.03.2019 12:56
#
ne, mladý Šafarčík
trevorFCB
11.03.2019 12:57
#
Je dobře, že nás humor neopouští
Puskas
11.03.2019 12:57
#
Jednu dobu to bylo jediné, co nám zbývalo.
ShowMan
11.03.2019 13:06
#
se smějete aby zase neletěli tenisáky
Ale tohle dělá náš klub silnější,že jsme se otřepali z takových sraček
Puskas
11.03.2019 13:07
#
Brabec má autobusy, ne tenis, poletí nanejvýš sedačky - jako že autobusové.
Kepy_FCB
11.03.2019 13:24
#
Předplacenky
ratusek
11.03.2019 17:24
#
No a k nim Balda s Hábou
mihlik
11.03.2019 12:55
#
uvidime co se bude dit v sobotu kolem 16 hod
lichna.
11.03.2019 13:01
#
Látala bych bral. A Boba na skauting nebo něco podobného, pokud by měl zájem. Pořád jsou jeho výsledky nadprůměrné.
trevorFCB
11.03.2019 13:06
#
Aby to nedopadlo jak s Vlastou, kterého si velkotovárník nechal a nedělalo to poté dobrotu.
lichna.
11.03.2019 13:10
#
No já to myslel tak, že by se mu dala skutečná pozice.. Ne nějaká "poradní".

Navíc, Petržela je divoch, u Pánika bych takovou revoltu nečekal.
trevorFCB
11.03.2019 13:13
#
Abys nebyl překvapen
lichna.
11.03.2019 13:17
#
Pak už by to ale nebyl hodný strýček.
trevorFCB
11.03.2019 13:18
#
ShowMan
11.03.2019 13:24
#
Obr Koloděj
11.03.2019 17:32
#
Pánik je ještě větší divoch
trevorFCB
11.03.2019 13:18
#
Ale kdyby tato super chvíle nastala...Možný scénař, že by to Látal vzal na nějakou dobu přechodnou, než by si našel toužebné zahraničí a místo něho by přišel Vrba?
Nr.Nobody
11.03.2019 14:05
#
HonzaBanik
11.03.2019 14:25
#
Proč vlastně tak stojíš o toho Vrbu? Jako udělal famózní kariéru, všechno, klobouk dolů, ale je to ten správný trenér pro Baník? V Plzni složil skvělé mužstvo primárně ze starších hráčů, nikdy, nebo aspoň co si pamatuju, během svého působení v Plzni nedal výraznou příležitost hráči kolem 19, 20 let...Není právě tohle to, co potřebujeme? Navíc Vrba má své nároky a jistě nebudou malé, dokázal by mu dát Brabec takový plat? Jako sám Brabec o tom mluvil, že si myslí, že Vrba bude trenér Baníku, ale tak si říkám, jestli by nebylo lepší jít cestou mladého, progresivního kouče, třeba Svědíka...
trevorFCB
11.03.2019 14:33
#
Tak nepočítám moc s tím, že příjde teď. ÚProto to byla jen hypotéza. Ale on i Látal a jeho příchod, to je řešení tak na rok? Nikde snad déle ani nevydržel, myslím si...

A příchod Vrby bych si přál, nikde není psáno, že by u nás nemohl udělat stejnou jízdu jako s Plzní. A posléze tu jsou další věci jako sounáležitost s Baníkem, oboustranné vřelé vztahy atd.

Ohledně Svědíka...Ať se ukáže ve Slovácku dlouhodobě, že je opravdu dobrý a progresivní trenér.
trevorFCB
11.03.2019 14:35
#
A když už mladého trenéra, tak bych klidně vykoupil ze Slovenska Holoubka i za cenu toho, že se moc nemusí se staršími hráči.
frankiefcb
11.03.2019 18:14
#
nečekal bych že budeš chtít Holoubka, ale já bych s ním byla taky spokojený.
KingMaster13
11.03.2019 14:37
#
A vy nemáte staré mužstvo? Jinak Vrba má fantastické výsledky a i hra Viktorky je dlouhodobě dobrá, teď už mi přijde, že ten tým jak je zamořenej úspěchy hraje na půl plynu a nemá motivaci. U vás by to fungovat mohlo ale zase nevěřím, že je ve vašich možnostech přetáhnout Vrbu
trevorFCB
11.03.2019 14:42
#
Furt peníze...
To se nezohledńuje, že by byl zase doma, že by měl touhu s Bnaíkem dokázat velké věci, A na to konto, kdyby se mu podařilo alespoň z poloviny to, co s Plzní, že by dostal dejme tomu i mimořádné prémie?

KingMaster13
11.03.2019 14:53
#
Já to neříkám ale Vrba mi přijde, že je dost na prachy Taky když přišla šance tak páchnul vždy za lepším. Jako v Plzni hraje zatím pravidelně poháry a bojuje o tituly a nevím co by ho mne připmnělo se k vám vrátit. Jak říkáš, možná ten Baník v srdci má, to já nemůžu vědět, nevidím do něj. Jen říkám, že Vrba mi tím svým chováním přijde jako cokoli jen ne srdcař Jako jediné možná si to umím představit, že by chtěl mít motivaci vybudovat nové úspěšné mužstvo jako v podání Plzně. Zatím šel ale vždy za lepším. Z Plzně do repre, pak do Ruska a do Plzně se vrátil protože neměl co na práci Uvidíme ale cesty jsou nevyzpytatelné, jako jestli se někdy u vás objeví tak respekt a vzdám ti hold
trevorFCB
11.03.2019 14:58
#
Boha jeho,jen hold mi prosim tě nevzdávej, na tyhle móresy já si nepotrpím
KingMaster13
11.03.2019 15:09
#
Ok, tak pokud bychom se někdy viděli tak ti třeba koupím pivo, prostě uznám chybu no
ShowMan
11.03.2019 14:48
#
nevím kdo kdy má smlouvu. Ale tady se jedná o trenéra a ne o hráče. Reálné to je, jak psal ale trevor možná tak za 2 sezony až teďkom určitě ne
HonzaBanik
11.03.2019 14:52
#
Právě, že máme, ale neměli bysme mít...Šest třicátníků a z toho Baroš, Laštůvka budou za chvilku končit, Pazderu nevěřím, že by probudil ani Mourinho, tam prostě chybí kvalita, Fillo, Procházka jsou drazí a je evidentní, že i už lehce za zenitem. Pak zbývá Fleišman se smlouvou do 30.6.2021. Kuzmanovič bude mít 30 v květnu, to je celkem v klidu a ostatní jsou mladší, celkem v ideálním věku. Zkusil bych přivést osobnosti a hráče se vztahem k Baníku, typu Frydrycha, Řezníka, kteří ještě nějakou perspektivu mají a pak přivádět mladší a nebát se dát šanci odchovancům a zkusit to mužstvo tři, čtyři roky stabilizovat, vytvořit kostru a pracovat na detailech, doplňovat jen lehce, hrát atraktivní fotbal...Tam by byl nějaký mladší, progresivní coach na tohle asi lepší...Nevím, jestli by Vrba nechtěl úspěchy s Baníkem hned, navíc jsou tam ty možnosti, jak jsem psal, že se mi nezdá reálné, aby mu je Brabec splnil a Vrba může mít nabídky z Turecka, Ruska, možná někde z Emirátů, jméno si udělal hodně dobré...
HonzaBanik
11.03.2019 14:55
#
Ale třeba za 4,5 let to může být reálné, kdyby byl Baník trochu jinde, s jinými ambicemi, třeba na to hrát o top 5 každý rok, třeba i s penězi za poháry, dalšími sponzory, Vrba by se po šedesátce vrátil "domů" a mohl si dovolit poručit si hotové hráče a mít ty nejvyšší ambice...To je všechno ve hvězdách, no.
KingMaster13
11.03.2019 14:56
#
A nebo vytunelovat Spartu na styl Plzně Štětina, Costa, Radakovič, Kadlec.... oživit je a udělat z nich válec v ostravském dresu
HonzaBanik
11.03.2019 15:13
#
Já nevím, tohle není úplně ta cesta, kterou by měl Baník jít, aspoň já to tak vidím, no...Zaprvé by to bylo strašně drahé a zadruhé, Sparta a Baník nikdy nebyly přátelské kluby, jak by to snášeli fanoušci? Šel bych prostě po Frydrychovi a Řezníkovi, minimálně po jednom z nich a udělal z nich nejlépe placené hráče kádru, mají zkusenosti, mají kvalitu, vztah k Baníku a pak po mladších s potenciálem z horších týmů, kteří si budou šance vážit. Všem těmhle tebou vyjmenovaných stoperů Sparty chybí rozehrávka, nejlepší je asi u Štetiny, Radakovič mi přijde jako druhý Stronati a vlastně i Šindelář, Costa tak dva roky před sebou...Kadlec nevím, nevím, toho si nějak v Ostravě nedokážu představit, navíc má za sebou i hodně zranění...Aktuálně bych bral ze Sparty jen Plavšiče, což by bylo asi nereálné i když teď nehraje, pořád má teprve 23 a něco umí, ukázal to například v CZ, toho pustí tak maximálně na hostování do Liberce či Teplic a Pulkraba s Wiesnerem, tam by to mohlo být možná reálnější a asi kvůli jejich mládí by to fanoušci vzali celkem v klidu, šel by možná domluvit i přestup, úplně si nemyslím, že by měli na to, aby za Spartu stabilně hráli...
KingMaster13
11.03.2019 15:19
#
Moje idea byla prostě od nich levně získat hráče co tam nehrají nebo neprosazují se a přitom ještě mají potenciál. Jako je Kadlec, Plavšič, klidně i Štětina s Urošem, Pulkrab taky nevypadá, že se tam prosadí, takže třeba za 2 roky by si dal taky říct až tam bude číslo 3 za Drchalem a Tettehem. Jinak samozřejmě měli by jste zkupovat regionální kluby a své mladé nasazovat. Ale taková ta osa by šla udělat tak jak jsem navrhl Nicméně máš pravdu, že obchody mezi ACS a FCB jsou náročné
HonzaBanik
11.03.2019 15:31
#
Levně je to pro Spartu, Slavii, potažmo pro Plzeň...Ono i 10 milionů je pro Baník už dost, navíc ti borci budou mít i velké smlouvy a nevím, nevím, jestli by šli s platem dolů třeba o 30, 40%, až na ty mladé odchovance typu Pulkraba, Wiesnera, kde by se to mohlo pohybovat kolem těch +- 100 tisíc si myslím...Navíc, sparťanští fanoušci nejsou zase až tak blbí, ví, že Sparta pomohla vytvořit základ úspěšné Plzně a nebudou chtít, aby tu bylo riziko, že se to bude opakovat, navíc u nenáviděného Baníku, takže protesty bych od nich celkem očekával...Plavšič je pro Spartu stále hodně cenný i když to třeba teď úplně nevypadá, ví, co ukázal v CZB, ví, co ukázal v pár zápasech za Spartu, ví, jak je mladý, do přestupu do horšího v rámci České ligy by navíc těžko chtěl jít, jak hráč, tak i jeho agent Gluščevič, hostování bez opce v rámci ligy možná budou zvažovat, tam bych se zase divil, kdyby o tohle měl Baník zájem, když chtějí primárně hráče na delší smlouvu...Kadlec v Baníku asi fakt ne
ratusek
11.03.2019 17:28
#
ty chceš abysme sestoupili? Uroš se Štětinou. tvl to tam může být Šindelář se Stronatim za poloviční plat Kadlece a Plavšiče ani nekomentuju Pulkraba bych vzal,a dal mu asi poslední šanci an rozvoj nějaké zajimavé kariéry
KingMaster13
11.03.2019 17:34
#
Vrba by je nějak nakopnul On to s těma Sparťanama umí
ratusek
11.03.2019 17:36
#
jo to ej vlastně pravda, třeba by z nich udělal i stopery
KingMaster13
11.03.2019 17:38
#
Limberský nebo Kolář byli ve Spartě úplně marný a pak z nich udělal Vrba válec
ShowMan
11.03.2019 15:20
#
s Kadlecem by fakt perkausová do ostravy nešla
ratusek
11.03.2019 17:27
#
Plavšiče?
HonzaBanik
11.03.2019 17:46
#
Jo, mi přijde jako ten typ, kterému zatím nesedlo angažmá ve Spartě, ale něco v sobě má...Je fakt, že tam to moc nedokázal, ale v CZ Bělehrad měl super statistiky a CZ Bělehrad je prostě kvalitní tým, navíc je mladý, ale myslím si, že je to nereálné a raději bych se zkupoval regionální kluby.
ratusek
11.03.2019 17:48
#
dyt ten borec je absolutně mimo. To není o nárocích Sparty. On jde 10x za zápas do brejku a 9x to školácky zkurví. Ten by nás vůbec nikam neposunul
Na druhou stranu by mohl být jako Vatajelu v Jablonci a celkvoě jako většina co vypadli ze Sparty, takže jo proč ne
HonzaBanik
11.03.2019 18:01
#
Rychlostně je o dva levely nad Granečným a to je náš nejrychlejší hráč, jasně tu finálku má ve Spartě fakt hroznou, ale jak si napsal, případ Vatajelu inspiruje...Ale to se spíš nestane, jen fantazíruju.
lichna.
11.03.2019 18:13
#
Tak to vážně není.
HonzaBanik
11.03.2019 18:31
#
Já si myslím, že je Ale je to můj názor, "atomový mravenec" se mu nepřezdívá asi pro nic za nic. Granec je u nás nejrychlejší, společně asi s Bolfem, ale na takovou tu ligovou běžeckou špičku ztrácí i náš nejrychlejší hráč docela dost, Konečného tweet o tom, jak je Baník suverénně nejhorší tým ligy pohybově a běžecky má něco do sebe, asi bych nenapsal suverénně, ale fakt na tom nejsme obecně v tomhle dobře, to je třeba si přiznat.
lichna.
11.03.2019 22:17
#
Jako dá se hodně Grancovi upřít, ale rychlost běhu fakt ne. Ten jak to rozběhne, tak to je neskutečné..

Co se týče Konečného, toho nemá smysl komentovat.. Částečně má pravdu, na druhou stranu na podzim by to ten blb nenapsal.
HonzaBanik
12.03.2019 10:46
#
Je rychlý, ale když si vezmu třeba Matouška nebo i toho Plavšice, jako jedny z top sprinterů v lize, tak přeci tam nějaký rozdíl je a jestli tady mám věřit ShowManovi, že kouří krabku cigár denně, tak to už ani lepší nebude. Granecovi přeju, ale přístup je důležitý ještě víc než talent...Pak se to projeví i třeba v desetinách vteřiny ve sprintu...
lichna.
12.03.2019 11:10
#
No, rád bych viděl jejich souboj. Matoušek je asi extrém, ale s Plavšičem by to bylo dle mě vyrovnané..
ShowMan
11.03.2019 19:09
#
ratusek
11.03.2019 17:25
#
máme díky Bobovi a to je špatně.
Posledni Kovboj
11.03.2019 15:28
#
Lord Beilish
11.03.2019 09:50
#
Je pravda, že Baník měl velmi těžké vylosování, nyní hrál 3 zápasy s giganty z popředí ligové tabulky ( Sparta, Zlín, Slavia ). Nyní hrají s mužstvem šedi ligového průměru ( Mladá Boleslav ), tento zápas ukáže, zda pokles výkonnosti je trvalý a vážný.
REPLIKATOR
11.03.2019 09:54
#
gigantický Zlín
JeséRodriguez
11.03.2019 10:42
#
Kixi Syhimour
11.03.2019 17:09
#
KingMaster13
11.03.2019 17:33
#
andrew96
11.03.2019 20:53
#
REPLIKATOR
11.03.2019 22:41
#
vanGomm
11.03.2019 09:57
#
A kdyby ligu zeštíhleli na 12 týmů,tak by byly všechny zápasy pro každého těžké.No a v dvoukolové nadstavbě 1-6 a 7-12 ještě těžší.Pak by se nikdo na losování vymlouvat nemohl.
Kepy_FCB
11.03.2019 10:01
#
To je sice pravda ale kdo by chtěl hrát 4x třeba s korupcnickym Peltoncem
didosh
11.03.2019 10:28
#
kilobyte
11.03.2019 10:33
#
No Slavie určitě ne.
Vosic
11.03.2019 11:02
#
Ta šeď ligového průměry je 5 bodů za Baníkem
kilobyte
11.03.2019 12:44
#
A 3 body za gigantickým Zlínem.
Vosic
11.03.2019 14:19
#
Jednou prohraješ a jsi z giganta šeď
REPLIKATOR
11.03.2019 09:54
#
Porazili akorát Liberec
Kepy_FCB
11.03.2019 09:58
#
No a v poháru vás opět snadno porazí
REPLIKATOR
11.03.2019 10:14
#
SuperBanikovec
11.03.2019 10:18
#
Jestli nějak uhaluzime poháry tak to bude mazec
lichna.
11.03.2019 10:20
#
Tak ono záleží, kdo by na nás šel v případě postupu s Libercem. Ale i tak bude zázrak porazit Liberec dvakrát v takhle bídném jaře.
SuperBanikovec
11.03.2019 10:49
#
Slávii někdo vyřadí, my Liberec na penalty a už jsme skoro tam
ShowMan
11.03.2019 10:51
#
to nás potom čeká automaticky někdo z té dvojice bohemk- sigma ne to už se nelosuje. To by jsme do finále mohlo vyjít. A pokud to druhé bude slávie sparta tak raději se spartou
Greny
11.03.2019 11:14
#
semifinale se taky losuje ne ? jen uz tam nejsou nasazene a nenasazene tymy
ShowMan
11.03.2019 11:16
#
nevím právě já si myslím, že minulou sezonu to právě šlo podle pavouka. Ale nevím to jistě. Pro nás by bylo určitě lepší kdyby to šlo podle pavouka. Takhle by jsme dostali bohemku nebo sigmu
Greny
11.03.2019 11:29
#
je tam los
ShowMan
11.03.2019 11:32
#
ajajaj tak to bude sparta nebo slávie případně
mihlik
11.03.2019 12:48
#
radeji finale se slavii ktera vyhraje ligu a my jdem do poharu i kdyz prohrajem ve finale
ShowMan
11.03.2019 12:53
#
neposouvá se to náhodou jak v PL o jedno místo nebo se to změnilo s novým systémem ligy. Takhle totiž i když to vyhrála kdysi slávie tak ten druhý finalista nešel do EL
mihlik
11.03.2019 12:56
#
ja si myslel ze to je tak jak jsem psal, jestli ne tak sorry
Losinho
11.03.2019 11:21
#
My máme doma Karvinou
iamek
11.03.2019 11:24
#
Panik po sezóně půjde. Jsem zvědav na nástupce.
teebee8
11.03.2019 11:41
#
radši jsem se včera ani nedíval, protože jsem to čekal.
Od zápasu se spartou je to křeč, asi to chce rychlou změnu taktiky, nevím proč Kuzma nehraje víc.
Ale hlavně-začít zase makat. Abychom ještě na konci nezaplakali, na to jak dobře rozehraná sezóna byla.
HonzaBanik
11.03.2019 13:59
#
Aspoň juniorka vyhrála, nad Zlínem 2:1, góly Bolfa a Kuby Šašinky, tohle vítězství je důležité z toho důvodu, že už máme definitivní jistotu, že béčko bude příští rok začínat v MSFL a to je pořád nejméně o třídu lepší a vyspělejší soutěž než divize...
lichna.
11.03.2019 14:47
#
ShowMan
11.03.2019 14:48
#
ShowMan
11.03.2019 14:49
#
Stále nechápu , že se z kuby bolfa stal takvoejhle hráč dva roky zpět sotva uměl kopnout do balonu něco neuvěřitelného
HonzaBanik
11.03.2019 15:59
#
Tak valašská zarputilost, škola od strýce...Vím, že byl nějak dost nemocný, měl mononukleózu nebo jak se to píše, ztratil nějaký půlrok, rok kariéry. Snad nepřestane na sobě pracovat a bude jednou platným členem áčka Baníku
ShowMan
11.03.2019 16:02
#
je hrozně hodnej. A to opravdu. To měl a on doopravdy fotbalově v té době byl na tom dost bídně. O to z něj mám větší radost
Puskas
11.03.2019 16:08
#
René je jeho strýc? Já myslel, že tata.
HonzaBanik
11.03.2019 16:31
#
Jo jo, strýc, jeho otcem je Petr Bolf, ten hrál fotbal na okresní úrovni.
ShowMan
11.03.2019 16:59
#
scarp
11.03.2019 15:17
#
pingla
11.03.2019 15:18
#
Tymy ktere sestoupi (tusim ze posledni 4 z Moravy a Slezska) budou hrat divize, zbytek MSFL nebo CFL?
HonzaBanik
11.03.2019 15:55
#
ČFL bude na dvě skupiny po šestnácti, aspoň tedy myslím a MSFL bude mít dvacet týmů, tak to bude od příští sezóny. Jak to je v letošní sezoně úplně nevím, nechci šířit nepravdy.
Han střelil první
12.03.2019 02:36
#
Souhlas. Sice jsem v obou soutěžích proseděl jenom jeden zápas na lavičce, ale ten rozdíl jsem cítil.
PlackaSKS
11.03.2019 14:17
#
jánoš patřil rozhodně mezi lepší, ale rozehrávku měl mizernou. v polovině případů se mu nikdo nenabízel a když už se někdo nedejbože rozeběhl, tak to kopnul na tribunu. dojem si ale pro mě zkazil až tou zbytečnou, a jeho sedmou, žlutou kartou.
každopádně z baníku jeden z mála co včera hrál. tvořivej záložník to ale nikdy nebude.
Wyrda
11.03.2019 14:45
#
Tak on taky hraje primárně DZ, ale při absenci Hrubého a postavení Šindeláře se ta role přesunula logicky na něj. To že to není jeho pozice šlo vidět od první minuty. I proto mě sere že nešel Fillo hrát od začátku na střed a ta role nepadla na něj. Horší by to nebylo a na dva útočníky jsme stejně nehráli. Diop akorát zmateně běhal ze strany na stranu a Bary si to celé odchodil a kloudnou přihrávku do zakončení nedostal ani jednou.
lichna.
11.03.2019 14:48
#
Tak tvořivý záložník taky není jeho pozice. Je to spíše pes obranář. V tom je ale většinou výborný. On by se mi líbil v 4-1-4-1. Jako ten def a před sebou mít dva ofenzivní. V našem případě třeba Fillo a Hrubý. Granec vlevo, Kuzma vpravo, Bary hrot. Tohle by podle mě bylo mnohem nebezpečnější než to, co hrajeme teď.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.