Ševčíkovi se zápas povedl se vším všudy, přihrál i Stanciuovi

21.07.2019 23:53 - Aktuality
Petr Ševčík (© slavia.cz)
 
Slávistický záložník Petr Ševčík nastoupil v dnešním duelu druhého ligového kola v Teplicích na netradičním postu na kraji zálohy, a přesto zažil jeden ze svých nejpovedenějších zápasů v nejvyšší soutěži. Poprvé od dorostu si pětadvacetiletý středopolař připsal tři asistence v jednom utkání, kterými přispěl k vysoké výhře Pražanů 5:1.

"Musím si říct, že se mi ten zápas povedl se vším všudy. Jak výsledkově, že jsme vyhráli, tak z osobního pohledu. Nepamatuju si, že bych měl v poslední době tři asistence, možná někdy v dorostu. Z pohledu kanadských bodů můj nejlepší zápas v lize," řekl novinářům Ševčík.

Nejprve kolmicí přihrál ve 20. minutě na druhý gól Micku van Burenovi. "Té přihrávky si cením asi nejvíc. To byla taková jednoduchá kolmá akce a myslím, že i hezká," podotkl Ševčík.

Poté těsně před pauzou nabil na třetí trefu Josefu Hušbauerovi a v 67. minutě připravil premiérovou soutěžní branku pro nejzvučnější letní posilu červenobílých Nicolaeho Stanciua. "Hned po zápase mi gratuloval. Asi to bude mít drahé, to nám ale nevadí," smál se Ševčík.

"Nemůžu mluvit za něj, jaké měl kondiční manko. Netrénuje s námi takovou dobu, ale asi s každým tréninkem bude blíž k základní sestavě. Je to pro nás konkurence, ale to je zdravé. Na tréninku i v zápase je to hráč, který si pořád chodí pro míče, ať zkazí, nebo ne, chce být furt na balonu a vymýšlet finální přihrávky," dodal k rumunské posile, která ještě vloni na podzim hrála za Spartu.

Ševčík zažil mimořádně povedený zápas, i když obvykle hraje ve středu zálohy. Dařila se mu spolupráce s pravým bekem Vladimírem Coufalem. "Jelikož na kraji nehrávám, tak jsme to nějak extra netrénovali. Jen teď pár tréninků. S Vláďou se mi hrálo dobře, protože je výborně kondičně připraven. Takže když se občas nevrátím, nic tak hrozného se neděje, protože on to zvládne," uvedl Ševčík s úsměvem.

V úvodním kole ve Zlíně nenastoupil v základní sestavě. "Nikdo nemá nic jistého, pro nás všechny je to dobře. Kdyby to tak nebylo, každý v tréninku nemaká tak, jak u nás makají všichni. Minule jsem se dostal na druhý poločas a dělal jsem vše pro to, abych to byl příště třeba já, kdo se dostane první na hřiště. To se mi povedlo a musím furt makat, abych se tam udržel co nejdéle," řekl Ševčík.

Se vstupem do sezony je nadmíru spokojený, Slavia coby obhájce titulu má ze dvou venkovních zápasů šest bodů. "Každý tým chce do sezony vstoupit co nejlíp, to se nám povedlo. Navíc jsme dnes přidali hodně gólů. Teď to chceme potvrdit doma," dodal Ševčík.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3843
Související články
Komentáře (86 / 0 nových)
Barcafan10
22.07.2019 05:43
#
Doufám, že už zůstane zdravý, i mě osobně překvapil, já věděl, že dobrý je, ale je výborný, tohle myšleni a přihrávky jako má on tu moc hráčů v lize nezvládne, Jen tak dál!
Remt
22.07.2019 07:45
#
takhle parádní přihrávku jako na první gól si osobne dlouho nepamatuju v ceske lize, to byla nadhera
Mumloch
22.07.2019 08:51
#
KingMaster13
22.07.2019 15:24
#
Wendigo
22.07.2019 07:18
#
Som zvedavý, dokedy bude Slavia hrať s van Burenom na hrote v základe a do akej miery zasiahne v tejto sezóne do ligového diania Milan Škoda... na lavičku je ho podľa mňa škoda.
Liquid
22.07.2019 07:31
#
Škoda půjde zpátky na stopera
Logan
22.07.2019 07:37
#
MvB bude hrát asi dokud se Škoda s Teclem neuzdraví, protože Yusuf evidentně nemá na to, aby odehrál víc jak 30 minut a jiná alternativa kromě falešné devítky není. Má teď šanci ukázat, že není jen žolíkem, ale že zahraje i zápasy od začátku, podle mě ještě tak 2 kola před sebou v základu má a dnes s Teplicema do bylo z jeho strany povedené.
PetrJ
22.07.2019 07:57
#
Remt
22.07.2019 08:28
#
na co nemá konkretne Yusuf? (zapasy jsem nevidel)
Mumloch
22.07.2019 08:51
#
Kondičně by to ještě nedal, tak bude zatím chodit z lavičky.
mistr129
22.07.2019 09:46
#
Remt
22.07.2019 11:19
#
myslím, že jsem ho viděl v zápase proti těm slovákům jestli si to dobře pamatuju, přišel mi docela fajn, líbil se mi
TurboPlastik
22.07.2019 11:31
#
A to si jako myslíš, nebo to víš? Odjel kompletní přípravu. JT du jeho přístup pochvaloval. Ale to, že je to kopyto, které ve vyložené šanci netrefi branku jako včera nemá s kondici nic společného
Mumloch
22.07.2019 11:39
#
Vycházím z vyjádření trenéra. A kopyto to není, naopak už stihl ukázat, že má na to být časem ve Slavii útočníkem číslo jedna.
Bakary3
22.07.2019 08:29
#
Na druhou stranu, on kdyz za sebou Buren bude mit treba prave Sevcika nebo Stanciua, Balutu... Mohl by byt o hodne platnejsi, a to i nez skoda.
Vcera ten jeho nabeh super, on to umi, jen mu to nikdo neumi dat.
Blasphemer
22.07.2019 09:20
#
On ty náběhy, kdy se uvolní sám před gólmana umí, ale co jsem tak viděl, tak je to tak 50:50, že to dá místo do brány do gólmana popř. někam vedle. Tady by podle mě Slavia potřebovala nějakýho lepšího zabijáka.
Bakary3
22.07.2019 09:34
#
Je to tak
Na druhou stranu, on tu hru Slavie aspoň rohejbe, ostatním nějaký prostor vytvoří hraje se s ním kombinačně, s Teclem taky.
Oproti Škodovi bych ho upřednostnil..., ten ve hře nemá velkej přínos a pak to jen svádí to na něj bouchat.
Blasphemer
22.07.2019 10:07
#
Jo, Škodu bych taky určitě neupřednostňoval.
Tecl byl v Plzni podobnej palič jako Buren, takže je asi jedno, jestli bude hrát ten nebo ten. Nejfotbalověji vypadá Yusuf, ale ten na to (zatím) nemá kondičně.
Fakt se divím, že s tímhle materiálem jde Slavie do sezóny hrát o Ligu Mistrů a o titul. Já si byl skoro jistej, že přivedou nějakýho prověřenýho hroťáka, kterej bude na sto procent ready od prvního kola.
Bakary3
22.07.2019 10:49
#
Oni si zavařili tím unáhleným přestupem Jusufa, kdyby ho v zimě nekoupili, po jarní části by ho nepřivedli určitě.
Což jim tak nějak asi zavřelo prostor k dalšímu posilování do útoku, aby tam němeli šílenej přetlak - ikdyž s jejich přestupovou politikou bych se ani pátýmu hráči na jeden post nedivil...

Teď jsou ve stavu, že musí doufat, že se jim dle typu zápasu podaří uplatnik Škodu / Jusufa - Tecla / Burena a že zrovna budou mít den.
Reálnější možnost je ta, že zase produktivitou hodně pomůže záloha, na což se naštěstí docela dá spoléhat, ta kvalita tam je, jsou golový.
j_mrazik
22.07.2019 12:23
#
Je super, že každý z té zálohy je schopný dát gól a nespoléhá se na pár jedinců.
salami
22.07.2019 12:50
#
Yusuf je od zacatku polovicaty reseni, ve chvili, kdy potrebujeme do utoku jednoznacnou kvalitu, posilime o dalsi otaznik k Teclovi, Skodovi a Burenovi. U Skody je pokles vykonnosti znat a je otazka, jestli vubec bude platnej, u Tecla otaznik v jakym je zdravotnim stavu. van Buren je do tymu super, ale stojim si za tim, ze jenom do urcitejch zapasu anebo idealne jako oziveni, dlouhodobe ale na zaklad nema. yusuf me nepresvedcil a je to spis hrac, co se ma dat dohromady zdravotne a kondicne a ukazat nekde v Liberci nebo Zline, ze na Slavii ma.
Losinho
22.07.2019 09:47
#
50:50 by bylo super
salami
22.07.2019 13:06
#
Proti takovymu cedniku mozna, ja jsem za nej v tymu rad, ale na nem je ta nekvalita pak dost znat, jak v zakonceni, tak hlavne v mezihre, v mezihre je to s nim fakt bida a proti organizovanymu souperi je takovej hrac problem. To castecne vynahrazuje tou energii, kdyz tam jde na 20 minut.
Tochal
22.07.2019 15:33
#
Yusuf evidentně *zatím* nemá na to, aby odehrál víc než 30 minut

Trpiš a spol. si ho připraví. A až se tak stane, za mě by měl být naše jednička.
Obr Koloděj
22.07.2019 08:54
#
Buren bude mít konkurenci hlavně s Teclem. Škoda je jiny typ útočníka a bude společně s Yusufem bojovat o post útočníka v zápasech do zavřené obrany.
cetto
22.07.2019 09:42
#
No Yusuf není žádný obr koloděj. Ač papírově má vejšku, tak co sem viděl, tak je to vyloženě hračička. Technický hráč, akorát s vysokým těžištěm. MvB je breakový hráč, Škoda kladivo do vápna, Tecl je takový spíše defensivní útočník do kombinace a Yusuf je takovej atyp...trochu mi připomíná Schicka ze začátku kariéry. Hodně technickej, ale působí nemotorně. I přes tu nemotornost však ty kličky dokázal obvykle dotáhnout. Vypadalo to sice v jeho podání někde mezi komicky, trapně a náhodně, ale ovoce to přinášelo. Akorát Schick se pak vyprofiloval trochu jinak, Yusuf je, co sem mohl vidět, jako Schick když mu bylo 18.
Obr Koloděj
22.07.2019 12:21
#
Tak není úplně jako Škoda, spíš mi připomíná Necida.
dontcallmeandre
22.07.2019 09:57
#
Však
dontcallmeandre
22.07.2019 09:59
#
Však už máme béčko, tam se může Škoda realizovat dostatečně.
Wendigo
22.07.2019 10:13
#
V béčku by ho bola myslím škoda (škoda Škodu), to potom asi radšej niekam na hosťovanie...
dontcallmeandre
22.07.2019 10:19
#
Pro mě za mě, ať jde třeba do Sparty
Stannis Baratheon
22.07.2019 10:36
#
Ty jsi pravděpodobně jeden z těch "Slávistů", kteří jí začli fandit předevčírem....
dontcallmeandre
22.07.2019 10:57
#
Jj, jsem fanoušek úspěchu, začal jsem slávii fandit v sezoně, kdy získala titul a dařilo se jí v pohárech :D 95/96

Já jenom nemám rád Škodu. Mám k němu averzi od té doby, co k nám přišel. Jo, nastřílel góly, ale mě fakt není sympatický. Nemá to racionální základ, prostě mi není sypatický a nepřeju mu.
dontcallmeandre
22.07.2019 10:59
#
Stejnou averzi mám mimochodem k bratrům Doškům, ale tam mě štvalo, že kvůli jejich příchodu tenkrát Slavia nekoupila Malára ze Slovácka.
Mumloch
22.07.2019 10:59
#
Stannis Baratheon
22.07.2019 11:16
#
Proti tomu, že ti není sympatický nic nemám, a vlastně ani nemůžu, jak píšeš, sympatie jsou založeny na zcela subjektivním pohledu na věc. Taky je mi spousta hráčů nesympatických, a vlastně ani nevím proč.

Ale jsou chvíle, kdy je třeba tento subjektivní názor potlačit, a jestli to nedokážeš, tak už jeto spíš nenávist než antipatie. Ať už to musí (měla by) dělat učitelka/zkoušející na vysoké, která/ý zkouší pro sebe nesympatického studenta, tak bys to měl v tomto případě dělat ty.
dontcallmeandre
22.07.2019 12:32
#
Ale tak já Škodovi nepřeju, ať si zlomí nohu nebo tak něco. Prostě bych mu přál jiný klub.. škoda že ho Tvrdík tenkrát nepustil někam do Emirátů či kam.
salami
22.07.2019 13:03
#
Mne prijde naprosto legitimni si prat odchod nejakyho hrace z klubu kvuli antipatii. Ma to nejakou hranici, treba mu neprat zraneni nebo podobne. Navic ted i odpada argument, ze je Slavia bez nej slabsi, Skoduv prinos uz letos urcite nebude nejak zasadni, ja treba proti Skodovi vubec nic nemam a odchod do Sparty ani nekam do divize mu nepreju, ale respektuju, ze nekdo jo.
Wendigo
22.07.2019 11:22
#
Ja to dokážem pochopiť, že človek môže začať fandiť klubu na základe úspechu či sympatického herného prejavu. Nie som zástancom názoru, že keď napríklad môj starý otec aj otec fandili Slavii, tak musím byť slavista automaticky aj ja.
Stannis Baratheon
22.07.2019 11:38
#
No, na druhou stranu, když je člověk malý a jezdí s dědou nebo tátou na zápasy, nebo jenfandí v TV atd.. tak si většinou k tomu stejnému klubu lásku vypěstuje taky.
insane
22.07.2019 12:04
#
Ja treba zacal Sparte prat kvuli tomu, ze se mi libily ty rudy dresy. Ale jeste tak tri roky od ty chvile jsem to nejak extra nesledoval, byl jsem malej a sport me moc nezajimal, az pri ty jizde Ligou mistru v sezone 01/02 jsem zacal fotbal vnimat vic a Sparte jsem od ty doby fandil dost, takze i ja jsem treba vlastne fanousek uspechu
Wendigo
22.07.2019 12:21
#
Mám zopár kamarátov, ktorý fandia napríklad Trnave, ktorá je od našeho mesta vzdialená 130 km a to najmä preto, že v detstve chodili s otcami na zápasy tamojšieho Spartaka. Mňa otec na ligový futbal nebrával, takže fanúšikovskú klubovú príslušnosť som si vypestoval na základe vlastného vkusu
dontcallmeandre
22.07.2019 12:30
#
Shodou okolností je děda celoživotní fanoušek Slavie, máme doma nějakou jeho korespondenci s Bicanem a tak, ale já si cestu ke Slavii našel sám, otec fandil spíš Zbrojovce, a z pražských klubů určitě preferuje Spartu. Nicméně, ten opravdu domácí klub pro mě byl Tatran Poštorná, na který jsem chodil jako dítě fandit .)
Hokaido
22.07.2019 12:04
#
Třeba mne jako Spartanovi přijde Škoda možná jako největší sympaťák od vás. Proti němu fakt nemůžu říct vůbec nic.
Blasphemer
22.07.2019 12:09
#
Mně taky nevadí. Je s nima už od dob, co byli totálně ve sračkách, kde byl jeden z těch, co je spíš drželi a výrazně jim pomohl i při vzestupu.
Občas teda spadne jako pytel hoven, což u týpka, co má dva metry vypadá trošku komicky, ale takovejch v lize je...
lichna.
22.07.2019 16:24
#
A ještě by neměl dávat rozhovory..
Obr Koloděj
22.07.2019 12:22
#
Josifek
22.07.2019 12:31
#
Mně vždycky přišel takový hloupější a nudný, moc ho nemusím, ale být slávista, tak na něj zas takovouhle averzi nemám
insane
22.07.2019 12:11
#
Ja Skodu taky hrozne nemam rad, ale ani ne tak kvuli klubovy prislusnosti, jako spis kvuli tomu, co on jako hrac reprezentuje. Takovej ten ceskej stereotyp fotbalisty, co evidentne nema zrovna pod cepici, vyzarujici takovym typem malomestskyho joudovstvi, kopyto, ktery se sice snazi, ale fotbalove je na tom spatne. On to bude treba hodnej kluk, ale vzdycky, jak jdu z Tesca v Edenu a vidim ty obrovsky podobizny slavistickejch ikon, kde je proste Skoda ve spolecnosti Smicera nebo Bicana, tak se mi chce placnout pres celo.
Bakary3
22.07.2019 12:15
#
s tím, jak ho nacpali mezi legendy, souhlas...
Obr Koloděj
22.07.2019 12:31
#
Podle mě je tam zaslouženě.
Josifek
22.07.2019 12:32
#


Přesně
Kang & Kodos
22.07.2019 12:33
#
Hledat nějaký nový legendy je pro kluby jako Slavie nebo Sparta těžký. Dneska už ti žádná opora nezůstane v klubu 10 let jako za komunistů nebo první republiky. Jestli chtěli vybrat někoho ze současnosti (přeci jenom Šmicer už taky 10 let nekope a za Slavii to nejlepší odehrál skoro čtvrtstoletí zpátky), tak je Škoda jasná volba. Prošel si ve Slavii to největší temno, zažil 0:7 s Teplicema, rok na to by bez jeho gólů možná i spadli, a ještě loni pořád patřil mezi platný hráče.
Mumloch
22.07.2019 12:37
#
dontcallmeandre
22.07.2019 12:45
#
Hele, nemusí mít každý obodí legendu, z zrovna období, kdy šla Slavie skoro totálně do kopru už vůbec ne. Na tom kopru má mimochodem podíl. Stejnou optikou by mohl být legendou Zmrhal, který má podobně startů, je to odchovanec a reálně může za Slavii ještě něco odehrát.

U Zmrhala bych se vlastně nedivil, kdyby se legendou Slavie opravdu stal, prootže nejlpší roky má ještě před sebou, Škoda v jeho věku ještě ve Slavii snad ani nebyl
salami
22.07.2019 13:08
#
skoda sel ve Zmrhalove veku vyrazne nahoru, zatimco Zmrhal se uz 4 roky nehnul z mista a stagnuje, finalni fazi zlepsi taky jenom tezko, kdyz uz ted dokaze vytezit tolik kanadskejch bodu z nevyraznejch vykonu. Jemu by pomohl prestup.
dontcallmeandre
22.07.2019 13:23
#
to bylo ještě později, než ve Zmrhalově věku. Ve Zmrhalově věku teprve přišel do Slavie, hrál prd (jako tehdy skoro celá Slavia) rozehrál se až po té stoperské anabázi, což je cca o dva roky později.
Losinho
22.07.2019 13:38
#
Škoda hodně dojížděl na slabou zálohu, ale určitý náznaky tam měl vidět vždycky. U Zmrhala ty náznaky v herním projevu už snad ani neexistujou, uhrává to většinou na produktivitu a v tom moc potenciál ke zlepšení nemá, snad jenom zlepšit určitou konzistenci.
dontcallmeandre
22.07.2019 13:52
#
Je pravda, že by Zmrhal potřeboval zařadit další stupeň, ale podle mě má pořád velkou rezervu. A nebyl bych překvapený, kdyby tohle byla jeho sezona.
Losinho
22.07.2019 14:42
#
Nevím, nevidím u něj posun. Ale zároveň je to frajer, kterýho do nějaký Příbrami prostě nepošleš, takže budoucí rekordman v počtu startů je jasnej
salami
22.07.2019 15:04
#
Odpadla mu konkurence v podobe Stocha, teoreticky by nalevo mohl mit konkurenci pouze v Olayinkovi, pokud tam nezacne Trpis zkouset i Balutu nebo Sevcika, takze by mohl zase sbirat vic startu i minut.
mayday
22.07.2019 17:57
#
Zmrhal je naprosto mizernej fotbalista, kterej to akorát odjezdí a sem tam se ukopne do šibenice. Technicky je to naprostej bídák.
salami
22.07.2019 12:59
#
Obr Koloděj
22.07.2019 13:19
#
20DollarsInMyPocket
22.07.2019 13:45
#
insane
22.07.2019 16:46
#
Ja myslim, ze cpat tam nutne nekoho ze soucasnosti nebylo nutny, vetsina tyhle dekady byla pro Slavii katastrofa, dlouho hrali ve druhy polovine tabulky, v tomhle svetle za tohle obdobi Skoda treba vycuhuje, presto neni podle me dustojnym spolecnikem ostatnich ikon/legend, a nemel by tam bejt jen proto, ze v tomhle pro Slavii ostudnym obdobi byl nejvyraznejsi tvari.
salami
23.07.2019 09:42
#
Pro me je Skoda vetsi legenda nez Smicer. bican je samozrejme uplne jina liga, ale s tim se srovnavat neda.
Mumloch
22.07.2019 12:35
#
Myslím, že ty podobizny hráčů mají každá symbolizovat jiné období, takže na umístění Škody nevidím problém.
Obr Koloděj
22.07.2019 13:20
#
Souhlas.
T7s
22.07.2019 16:04
#
uz sem to tady parkrat psal, ale hral sem v dorostu proti nemu a bylo to teda drevo k pohledani.. velkej rozdil napriklad oproti Necidovi, ten vsechny prevysoval o tridu
monty25
22.07.2019 19:15
#
A co teprve Jirka Jeslínek...
http://abload.de/img/bls8byciqaajttm0skp4.png
Wendigo
23.07.2019 07:46
#
Njn, ale to drevo malo vo svojich najlepších rokoch v lige priemer jeden gól na dva zápasy a figurovalo na čelných pozíciach v tabuľke ligových strelcov, takže určitá efektivita v zakončení sa mu nedá uprieť...
Obr Koloděj
22.07.2019 12:17
#
Mumloch
22.07.2019 10:58
#
Obr Koloděj
22.07.2019 12:18
#
Obr Koloděj
22.07.2019 12:18
#
Godbless
22.07.2019 09:11
#
Ševčík by měl dostávat prostor v základu.. Jeho přihrávka mají myšlenku a to se vidí v dnešní době v český lize minimálně.
skat
22.07.2019 11:06
#
a proto po jeho odchodu hrajeme to co hrajeme.... prostě on se nahradit z domácích zdrojů nedá. Ale taky mu trvalo, než se u nás víc prosadil. Hlavně i díky zraněním.
Godbless
22.07.2019 11:15
#
Vás moc nesleduju popravdě, ale jeho absence bude určitě znát.
Mumloch
22.07.2019 11:21
#
https://www.instagram.com/p/B0Mfcz3ord3/
Rozloučení Ngadea se Slavií.
Dody10
22.07.2019 12:01
#
Elliasson
22.07.2019 11:50
#
Mimo téma, ale týká se to Slavie: Proč včera nebyl Baluta ani na lavičce náhradníků? Toto se mi k čertu nelíbí.
Mumloch
22.07.2019 11:51
#
Kvůli operaci zubů.
Obr Koloděj
22.07.2019 12:27
#
Obr Koloděj
22.07.2019 12:27
#
Šilhan říkal, že ho bolel zub
Elliasson
22.07.2019 13:01
#
Děkuji pánové oběma!!!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.