Sané po ročním odkladu míří z Manchesteru City do Bayernu

30.06.2020 20:48 - Aktuality
Leroy Sané (© mcfc.co.uk)
 
Německý reprezentant Leroy Sané se podle listu Bild po čtyřech letech vrací z Manchesteru City do bundesligy, kde bude oblékat dres mistrovského Bayernu Mnichov. Čtyřiadvacetiletý ofenzivní záložník by měl přijít do Bayernu za 50 milionů eur (1,3 miliardy korun) a podepsat pětiletý kontrakt do roku 2025.

Představitelé mnichovského velkoklubu usilují o Saného už rok. Loni se spekulovalo dokonce o stomilionovém odstupném, ale když si jednadvacetinásobný reprezentant začátkem srpna přetrhl zkřížený vaz v koleně, z očekávaného přestupu sešlo. Za City si Sané zahrál poprvé až minulé pondělí proti Burnley.

Pokud skutečně Sané do Bayernu za 50 milionů eur přestoupí, stane se druhým nejdražším hráčem v historii klubu po francouzském mistru světa Lucasi Hernándezovi, jenž loni přišel z Atlética Madrid za 80 milionů eur.

Syn senegalského otce a německé matky Sané od roku 2016 v dresu Manchesteru City vyhrál dvakrát Premier League a získal Anglický a dva Ligové poháry.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 6649
Komentáře (182 / 0 nových)
Mato178178
30.06.2020 20:51
#
Skoda
Godbless
30.06.2020 20:53
#
Skvělá cena.
TurboPlastik
30.06.2020 21:36
#
Souhlas
HiGHshaaa
30.06.2020 21:57
#
To je to...v city prostě prachy neřešej..sou chopný prodat za málo a koupit za hodně..jim je to jedno..taky to tak dopadlo že maj ban na LM.
Godbless
30.06.2020 22:23
#
Ještě ho přeci nemají ofiko ne?
Svatej
01.07.2020 07:43
#
a nebo je to tím, že by za rok odešel zadarmo a je po zranění
Y.N.W.A
01.07.2020 08:13
#
spíš bych řek, že jim konečně došlo, že maj taky prodávat, aby ten ban neměli... a teď je situace taková, že za 100 mil. e prostě neprodáš, navíc dlouho zraněnýho hráče, kterej může být i do budoucna trochu skleněnej
prazakj
03.07.2020 09:10
#
Počkej, rozdíl je 7mil euro. To myslím, že za ty poslední 4 roky splatil neskutečně. Navíc je vtipný mluvit o financích u City, když v Bayernu bude vydělávat dvojnásobek toho, co v City.
Gazdo
30.06.2020 22:07
#
Za Saného pred zranenim je to kradez za Saneho po zraneni sa este nevie
Godbless
30.06.2020 22:23
#
Snad se nezraní no..
Gazdo
01.07.2020 07:06
#
snad lebo talent ma neskutocny.. to iste aj coman aj ked ten uz je podla mna odpaleny a uz nedosiahne na to na co mal ale mozno ma este prekvapi
Godbless
01.07.2020 11:00
#
Y.N.W.A
01.07.2020 08:13
#
prazakj
03.07.2020 09:12
#
65% hráčů s ACL mají šanci hrát na max 3 roky profi. Takže to je ještě otázka. Super prodej pro City.
Ed_Hazard
30.06.2020 23:58
#
Whitemedia
30.06.2020 20:56
#
Luxusní cena i přes to zranění.
Malresi
30.06.2020 20:59
#
WTF tá cena ?
Fairplay
30.06.2020 20:59
#
Po koroně dva přestupy (Hakimi) a dvě cenové anomálie, bude to předzvěst toho, že se prestupove částky nějak razantně sníží?
martakubis
30.06.2020 21:05
#
jj s tím se dá očekávat, že to každej agent bude vehementně používat, koneckonců klub je firma tak jako každá jiná
martakubis
30.06.2020 21:06
#
* koronu jako důvod
Luke123
30.06.2020 21:13
#
Podle mě vůbec. Jako Sane je kvalitní hráč, ale už skoro rok nehrál zápas a má rok před koncem smlouvy. Tady City vytřískalo nejvíc co mohli a Bayern kupuje zajíce v pytli, nikdo neví v jaké formě se Sane vrátí a jestli se mu zranění nevrátí. Hakimi má potenciál, ale taky - dva roky před koncem smlouvy a navíc nechtěl hrát v Realu takže mu Perez pravděpodobně ustoupil. Kvalitní hráči jsou pořád drazí, v City se teď zajímali o Rubena Diase a Benfica si řekla rovnou o 100 mega. To samé Neapol za Koulibalyho, BVB za Sancha atd.
Godbless
30.06.2020 21:30
#
Benfica si může říct kolik chce, ale 100 za něj nikdo nedá. Letos se těžko uskuteční nějaký přestup nad 100 mega.
Luke123
30.06.2020 21:48
#
Klidně si vsadím, že PSG, City a možná United udělají přestup za 90 - 100 mega. Tohle léto je povoleno utrácet prachy protože se nebude kontrolovat FFP a bohaté týmy toho využiji. Však podle posledních zpráv jsou v City ready na koupi Koulibalyho.
Gazdo
30.06.2020 22:09
#
Ako ze sa nebude kontrolovat FFP? To je co za blbost? Zdroj prosim
Luke123
30.06.2020 22:20
#
https://www.si.com/.amp/soccer/2020/04/07/uefa-financial-fair-play-ffp-rules-coronavirus-pandemic
Dokonce i Tebas obrátil. FFP se musí pro tenhle rok zmírnit protože díky pandemii klesly příjmy klubů.
Gazdo
01.07.2020 07:05
#
pekna blbost praveze teraz by to mali kontrolovat len dalsia vyhoda pre kluby ktore maju bohatych majitelov
Vincent Vegan
01.07.2020 08:40
#
Y.N.W.A
01.07.2020 08:15
#
zmírní, ne, že nebude.... utrhnout se nemůžou.. a ani neutrhnou, protože ten trh tak našponovanej nebude
Godbless
30.06.2020 22:24
#
Uvidíme, přeci jen ty ztráty budou pro všechny kluby výrazný.
Greny
01.07.2020 01:00
#
Pokud se nebude kontrolovat FFP tak je to ještě větší výhra pro nás a koupil bych fakt Havertze, Chillwella a ještě stopera a brankare
Kongo
01.07.2020 05:02
#
Jako že na něj nikdo nemá 50, tak dá City 100?vzdyt to byl byl nejhorší krok od City. Začíná se vždy na nejnižší možné částce.
cristiano.K.
02.07.2020 11:48
#
TurboPlastik
30.06.2020 21:37
#
Koukám odborník Ale úplně mimo
Luke123
30.06.2020 21:51
#
Úplně mimo? Co je na tom úplně mimo? Ale chápu, v Madridu musíte mít teď špatnou náladu, zraněný Odegaard a ještě k tomu ten odchod Hakimiho. Prachy na přestupy nemáte, Mbappeho kupujete 3 roky a pořád ho nemáte, takže taky bych měl špatnou náladu
TurboPlastik
30.06.2020 21:58
#
Pokud fandis Barcelone, tak v dobrý náladě rozhodně být nemůžeš.
Luke123
30.06.2020 22:26
#
Já to až tak neprožívám, popravdě jsem se už nějakou dobu na zápas Barcelony ani nepodíval. A jak jsem tak četl na diskuzích tak jsem ani o nic nepřišel.
HalaMadrid_Flx
01.07.2020 09:15
#
prazakj
03.07.2020 09:13
#
prazakj
03.07.2020 09:13
#
Souhlas. To zranění je hodně velkej otazník.
db18
01.07.2020 06:24
#
Sane by měl ale dostat 17 mil. € takže se to zas tak nehne... jen se tam promítlo zranění a končící smlouva.
Giginek
01.07.2020 08:14
#
takovou raketu mu snad nedaj :D
db18
01.07.2020 08:17
#
V City bral 22, takže to vidim docela reálně.
Hristo Stoichkov
01.07.2020 08:33
#
Sané měl v City cca čtvrtinu toho, o čem mluvíš, což byl jeden z hlavních důvodů jeho touhy odejít.
db18
01.07.2020 08:40
#
Aha, tak to co jsem našel bylo možná k nějaké smlouvě, kterou mu chtěli nabídnout před zraněním, aby neodcházel, co?
Hristo Stoichkov
01.07.2020 08:47
#
To netuším, ale měl nějaký problémy s Pepem kvůli jeho přístupu, takže by mě to celkem překvapilo. Ani si nemyslím, že by měli prostor dát někomu takovou dardu, když jsou ohledně financí pod přísným dohledem.
prazakj
03.07.2020 09:14
#
Tak tak. V Bayernu bude vydělávat dvojnásobek.
Tchn69
30.06.2020 21:00
#
Bayern
Ragnar Lothbrok
30.06.2020 21:01
#
Souhlas
Klokanomet
30.06.2020 21:08
#
Co by na té ceně mělo být divného? Vždyť víc než rok neodehrál zápas tvl
Whitemedia
30.06.2020 21:09
#
A i přesto by si City jinak řeklo alespoň o 80..
Mimalu
30.06.2020 21:24
#
No nevím, tak 60 max. MCity byl dost zahnaný do kouta, rok do konce smlouvy, pouze jeden zájemce a držet si hráče který ani nepatří do základu, chce odejít a připravit se tím tak o 50 mega mi nepřijde z pohledu City úplně logické
Aldeano
30.06.2020 21:35
#
Whitemedia
30.06.2020 21:52
#
Hlavní problém je v tom, že jsem úplně zapomněl, že mu končí smlouva už za rok..
Ruprecht
30.06.2020 22:35
#
tahle skutečnost City docela ospravedlňuje a to s tím zajícem v pytli, jak tu někdo psal, je docela trefné... ale Bayern na to má a to riziko je ochoten podstoupit, fiasko to IMHO nebude
prokop
30.06.2020 22:06
#
prazakj
03.07.2020 09:15
#
City moc zahnaný do kouta nebylo. Kvůli přístupu Bayernu dokonce zvažovali nechat ho sedět do příštího roku, pokud by to jen znamenalo, že tím naštvou Bayern a Saného.
stiflerovamama
30.06.2020 21:13
#
Plus mu budúci rok končí zmluva.
Fesak
30.06.2020 21:16
#
podla mna slusna cena za v podstate ,,lavickoveho" hraca, ktory nechce podpisat zmluvu a buduci rok mu konci
Mass
30.06.2020 21:21
#
Arnar Resmusonn
30.06.2020 21:13
#
Bayern tu Bundesligu další rok zdemoluje luxusní posíla.
Swarley
30.06.2020 21:14
#
avicii
30.06.2020 21:34
#
Dobrý deal pre Bayern.. Kto k City? Grealish?
nebabisch
01.07.2020 02:28
#
Hložek.
zlatan-legend
01.07.2020 08:17
#
Pep bude chtít podobně typologického hráče. Sancho, Bailey.
prazakj
03.07.2020 09:16
#
Sancho nebude, Pep to sám řekl. Nabízí se Graaf z akademie, o Baileym se mluví. Ale je taky možný, že si vystačí s tím, co mají.
diastan
30.06.2020 21:38
#
Tak snad dostane konečně prostor, aby se naplno ukázal. Hlavně ne dalśí zranění. Cena ok na obě strany.
Rich
30.06.2020 21:39
#
Výborná zpráva. Super posila a ještě za dost slušnou cenu.

Ofenzíva pro příští rok nezní špatně: Gnabry, Sané, Coman, Muller, Lewy, do toho talentovaný útočník Zirkzee. Ještě někoho do obrany a spokojenost a možná toho Havertze.
Gazdo
30.06.2020 22:14
#
Ale Zirkzee sa uz musi v buducej sezone zaclenovat viac a viac ak sa ma nahradit Lewa. Ten uz nie je najmladsi a kludne moze za dve sezony zhasnut. Treba tam mladeho Zirkzeeho posielat aj ked budu len tri striedania. Lewa uz bude tiez potrebovat viac odpocinku cize uplne krasne ho moze postupne nahradit ak sa ukaze ze na to v plnom rozsahu ma. A Havertz este by aj rok pockal ked ma Thomas taku formu ako ma
vladino10
30.06.2020 22:24
#
Ja neviem, podľa mňa na to zirkzee nemá- ma dobrý výber miesta a koncovku, ale inak na ňom nevidím zhola nič..
Samozrejme, možno sa zlepší, je mladý, ale neviem, v jeho veku sa objavujú aj útočníci ktorí vedia dať góly tiež a okrem toho majú aj nejaký prínos pre hru
Müllered
30.06.2020 22:32
#
Kteří?
Rich
30.06.2020 22:37
#
Nějaký přínos pro hru? Vždyť Zirkzee ve třech zápasech zachránil Bayernu zadek, on má taky podíl na tom titulu jako ostatní a když nastoupil vůbec poprvé dal důležitý gol a otočil tak skóre a navíc první veliký zápas.
Müllered
30.06.2020 22:46
#
On tu jeho hru porovná určitě s Lewou, ale Lewa se na tenhle level dostával taky postupně. Už teď má proti němu Joshua náskok.
Rich
30.06.2020 22:58
#
Souhlas
Gazdo
01.07.2020 07:07
#
vladino10
30.06.2020 23:12
#
Tak si to skús prečítať ešte raz a pomalšie, napísal som, že ma skvelý výber miesta a kvalitnú koncovku, čo ho predurčuje k tomu, že bude vedieť byť gólový všade kam príde.
Okrem toho má však množstvo technických nedostatkov a kopec hráčov v jeho veku je na tom oveľa lepšie, preto som napísal, že si nie som istý, či sa mu to podarí dohnať.
Rich
30.06.2020 23:21
#
Tak dej příklad, proč neodpovíš nahoře Mulleredovi? Kteří hráči v jeho věku, útočníci jsou lepší?
Rich
30.06.2020 22:33
#
Víš teď mě napadlo, že by Zirkzee mohl být budoucí Muller, že by se orientoval na jeho místo, ale on mi svým způsobem ho připomíná i těmi zakončení třeba... Rozhodně Zirkzee bude budoucnost a Flick si ho nechá... Koho bych se zbavil je Arp, skoro žádné minuty, zraněný celou sezonu a hráč bez výrazu. Pryč s ním, prodat někam do druhé ligy. Thomas může mít formu, stejně jako Lewa třeba 2-3 roky... Haverrtz je dobrý, ale prostě nevím, kam s ním a ty prachy, co stojí je moc prostě... Já bych dával šanci mladíkům prostě.
Müllered
30.06.2020 22:37
#
Odejde pravděpodobně Thiago a Thomas už taky není nejmladší. A Flick by Kaie chtěl, pod ním by ještě vyrostl.
Rich
30.06.2020 22:45
#
Thiago do Liverpoolu asi, bohužel... Thomas není nejmladší, ale pořád je přínosem týmu a upřímně, kdyby tuto sezonu srovnával Havertze s Thomasem, tak ano Havertz dává goly a asistence, jenomže Muller je král asistencí v Bundeslize. Real láká Havertze a prostě pokud ho Bayern chce, tak by si měl pospíšit, ale problém je prostě ten, že Bayer ho nebude chtít poslat zrovna do Bayernu.
Müllered
30.06.2020 22:50
#
To platilo za Ulliho. Teď už je tam jiné vedení a ty vztahy nejsou tak napjaté. Záležet bude hlavně na tom, kam bude chtít Kai. A Kai je i nákup do budoucna, pak to dopadne jako s Leroyem, nejdříve se nekoupil, protože se údajně nepotřeboval a za dva roky už zase jo, protože Robbery už nebyl na takové úrovni...
Rich
30.06.2020 22:54
#
Já mám za to, že Bayern ho chtěl koupit, ale bránilo tomu Schalke nebo za koho to původně hrál. Ono by to dávalo smysl ho přivést,
Ta představa ofenzívy: Sané, Gnabry, Coman, Havertz, Muller, Zirkzee a Lewa. No páni, to budí hrůzu docela.
Müllered
30.06.2020 22:57
#
Tohle stoplo vedení, že ho nepotřebuje, stejně jako teď s Wernerem.
Rich
30.06.2020 22:59
#
Nevím no, Werner mě vlastně ani nějak nemrzí, jsem na něho zvědavý, jaký bude v Chelsea, ale nemrzí mě, že nepřišel.
Gazdo
01.07.2020 07:11
#
No mna Werner mrzi ovela viac ako by ma mrzel napr Kai. Werner by do Bayernu sadlo ako prdel na hrnec si myslim
fenixLFC
01.07.2020 02:14
#
thiago do liverpoolu nepojde, respektive nie tuto sezonu, 50 mega za 29 rocneho hraca davat nebudeme
Kixi Syhimour
01.07.2020 11:32
#
Rich
02.07.2020 11:12
#
Upřímně, tak nezískáte jednoho z top záložníků, u nás v Bayernu je klíčovým hráčem, ale v Liverpoolu bych si ho dovedl představit, který je mi sympatičtější, než Chelsea.
fenixLFC
02.07.2020 11:35
#
to je pekne ze je u vas klucovym zaloznikom ale jednak musime sustredit pozornost na ine posty nez na zalohu, jednak nebudeme davat 50 tanho ked sme to nedali za wernera a uz obzvlast nie je prestupovou politikou liverpoolu kupovat 29 rocneho hraca za obrovsku palku
Rich
02.07.2020 13:14
#
Ono stejně, o Thiagovi se šíří zprávy každý den jiný, nejdříve, že má zájem Liverpool, pak zase, že proběhli s Bayernem neurčitá jednání... Který post potřebuje LFC vyřešit?
fenixLFC
02.07.2020 20:20
#
budeme hladat back up na kridla a a bekov. alebo teda v idelanom pripade by sme mali hladat
Rich
03.07.2020 18:08
#
Nějaký vyhlídnutí back upy? Co zkusit někoho z mládeže, jako to bude dělat Bayern?
cristiano.K.
02.07.2020 11:51
#
jako kdyby bylo na mě, tak dám radši 50 za Thiaga než za Wernera. Ale co se týče postů, tak spíš jsme potřebovali Wernera, takže ta myšlenka s Thiagem vyzní do ztracena.
Gazdo
01.07.2020 07:09
#
Ja si prave Zirkzeeho predstavujem ako cisty hrot a zatial mi najviac pripomina takeho slabsieho Ibru
Müllered
30.06.2020 22:30
#
Do obrany možná pravý bek, jinak není potřeba, pokud podepíše Alaba, přišel Kouassi a podle toho jak jsou v PSG nasraní, tak špatný nebude.
Rich
30.06.2020 22:40
#
Alaba podle mě nepodepíše a odejde do Španělska... Ale jinak těší mě, že PSG jsou nasraní, když si na to vzpomenu, hned mám lepší náladu.
Müllered
30.06.2020 22:42
#
Spekuluje se spíš o Interu a ten teď asi prachy má a chce rozhazovat, ale stejně doufám, že podepíše, u něj jde hlavně o částku, chtěl by plat na úrovni Lewy a podle mě na něj nárok má.
Rich
30.06.2020 22:48
#
To je platová politika Bayernu, když jeden hráč bude chtít výší plat, další by ho chtěl taky. U Alaby hodně záleží, jak dopadne tato sezona, když by Bayern vyhrál Ligu mistrů, tak by stejně hledal výzvu jinde, on se netajil nikdy tím, že by chtěl vyzkoušet Španělsko, ale kdo ví... Zatím není nic jistého... Inter ať si rozhazuje prachy, stejně nebudou na to mít. Ještě ohledně Thiaga, v pár zápasech Bayernu nastoupil Cuissance a povím ti, že bych s ním počkal a dal mu šanci ještě rok, jestli odejde Thiago a Tolisso, tak by bylo dobré ho vyzkoušet.
Müllered
30.06.2020 22:53
#
To už naboural Couts a jeho 24 mega. Cuisanceho podporuji už od začátku, prý ale jeho přístup nebyl 100%, proto nedostával tolik šancí, až po koroně se to změnilo.
Rich
30.06.2020 22:58
#
Jako mě přišel takový frajírek a celkově i jeho vystupování nic moc, pod Kovačem snad nastoupil jenom na pár sekund. Pod Flickem pořádně, až když byl jistý titul, ale i tak ukázal, že má potencionál, škoda za mě je Tolissa, kdyby netrpěl na zranění, tak by byl skvělý, ale jsou tak častý, že není dobrý do základu, proto ideálně ho poslat do nějakého týmu jako je M.United.
stas87
30.06.2020 22:49
#
No ale to je ohromny narast u Alabu. Doteraz ma myslim 10 mega, Lewa ma 19,5. Bayern si to dovolit moze, no ja osobne by som Alabovi namieste Hasana ponukol nieco ako 16-17. Snad to nebude komedia a najdu nejaky kompromis. Ale nesmie Bayern dlho cakat, pretoze konkurencia moze mu to zaplatit moze..
Müllered
30.06.2020 22:55
#
Tak on byl doteď podhodnocený, za ty roky neměl velký kvalitativní propad, tím že ukázal, že je výborný i na stoperu, jeho cenovka ještě stoupla.
stas87
30.06.2020 23:00
#
To zasa ano, pretoze alternoval na troch postoch a vsade si viedol vyborne. Toto sa malo vyriesit o nieco skor aby bol Alaba spokojny. Rokoval s nim Bayern uz pred rokom a Alaba nechcel podpisat s tym, ze konci v lete 2021 jeho zmluva? Vsetky tromfy drzi on, je mu 28 a asi ma najvyssi cas na odchod, ak uz nechce dalej byt v Bayerne.
Gazdo
01.07.2020 07:15
#
Ja si myslim ze zrovna Alaba si to zasluzi. Je v Bayerne dlho a nikdy v podstate nesklamal. Ano je obranca a ti su vacsinou plateni menej ako utocnici ale zrovna jemu by som ten plat dal
pedroLFC
01.07.2020 13:38
#
To zní naprosto šíleně už teď lituju obrany ostatních týmů
Rich
02.07.2020 11:14
#
A do toho Davies a Pavard. Chtělo by to odvetu s Liverpoolem.
pedroLFC
02.07.2020 13:14
#
SpartaOvenka
30.06.2020 21:43
#
Neuvěřitelné, můj nejoblíběnšjší křídelník do Bayernu, ještě k tomu tak málo, ještě k tomu Němec, neuvěřitelná radost, vítej
Neuer - Pavard, Sule, Alaba, Davis - Kimmich, Goretzka/Thiago - Gnabry, Muller, Sané - Lewa
Takhle krásně bych to neposkládal ani ve Fifě
Gazdo
30.06.2020 22:11
#
No vo FIFE by isli hned traja prec lebo uz maju vek na Fifu privysoky a Pavard je vo fife kopyto ale inak suhlasim s tym ze nadherny prestup a v reali ten tym vyzera paradne
skrepeace
30.06.2020 22:20
#
Co s tím má společného real?
DotohoInter
30.06.2020 22:43
#
Mrvinho
01.07.2020 01:06
#
Gazdo
01.07.2020 07:15
#
krisa
01.07.2020 08:23
#
HalaMadrid_Flx
01.07.2020 09:19
#
prazakj
03.07.2020 09:17
#
Ndombele18
30.06.2020 23:57
#
Pavard hraje na RB vyborne aj vo Fife,samozrejme kariera
Bayern +
01.07.2020 18:22
#
Presne tak, a Kimmich na DM taktiez vyborne.
Salfovic
30.06.2020 21:49
#
Podle mě je to naopak pro City skvělá částka.
JsemBayernista
30.06.2020 22:19
#
Nové číslo 7?
Rich
30.06.2020 22:34
#
Já bych chtěl u Saného číslo 10. Prostě mi k němu to číslo více sedí.
JsemBayernista
01.07.2020 00:53
#
Pravda 7 bude mít Kai
Rich
02.07.2020 08:52
#
K tomu by mi více seděla 11. 7 bych nechal vyřazeno stejně, jako čísla 31 a 33.
Müllered
30.06.2020 22:27
#
Částka je dobrá, před měsícem ještě chtěli 70, ale za tuhle částku tu mohl být už čtyři roky, místo toho se ty prachy použily na samé průměráky...

Teď ještě snad Havertz za 70-80, ať už je to taky u konce. Podepsat s Alabou a bude spokojenost.
Giginek
01.07.2020 08:22
#
Myslím, že Havertze kupovat nebudeme a budou čekat až mu skončí smlouva. Alaba si myslím, že nepodepíše a to by mě mrzelo
Werkrider
01.07.2020 09:21
#
To sú ešte dva roky.
stas87
30.06.2020 22:35
#
Plus Bayern podpisal toho mladeho stopera z PSG, keby im vysiel aj on...ako vravel Rummenige, ze pre Bayern nikdy nebudu na prvom mieste peniaze ale sportovy uspech. Ten Kouassi je zadarmo, konci mu teraz zmluva, takze zatial to bude skor posila pre rezervu ale v Pokali by si mohol kopnut. Pri zraneniach stoperov sa moze dostat aj na lavicku v BL.

Na jednu stranu je smiesne, ze svoj rekord vystrielali za Hernandeza, na druhu je fajn, ze aj ked si mozu dovolit v podstate cokolvek, nebudu sa pri rokovaniach niekam ponahlat a ponukat nezmyslene ciastky. Aj u toho Hernandeza prevazilo to, ze ten post potrebovali surne vyriesit, takze tu sa nechali pritlacit k muru a Atletico toho vyuzilo. Vrati sa im Süle, maju Saneho...ako ich poznam, tak pekne potichu budu rokovat aj s Havertzom, casom skusi nieco ponuknut Bayeru, napriklad prestup o rok a dovtedy hostovacka v Bayeri..
Müllered
30.06.2020 22:40
#
Kai už nechce být další sezonu v Bayeru, když neudělali LM.
stas87
30.06.2020 22:57
#
Lenze s prichodom Saneho je jeho cas na ihrisku zasa mensi...musel by okrem Thiaga odist este niekto, co Tolisso? Ja rozumiem tomu, ze nechce ostat v Bayeri, ale aktualne pre neho nie je skratka miesto a to by si mal uvedomit. Preto sa necudujem tomu, ze bude chciet skusit inu ligu ak neklapne Bayern. Taka trosku scifi predstava by bola, ze ho Bayern kupi ale posle na rok do BVB ci RB.
Müllered
30.06.2020 23:03
#
Ohledně Tolissa se skloňovalo United. Místo by se našlo, Coman, Gnabry jsou skleněnky a navíc mají dost kolísavé formy. Bayern usiluje o Kaie tři roky, byla by blbost si ho nechat teď vyfouknout. Zvlášť když ho Flick hodně chce a dokázal by z něj určitě vymáčknout ještě víc.
Gazdo
01.07.2020 07:18
#
Tak zrovna Gnabry uz je dobre dva roky velmi vyborny
Greny
01.07.2020 01:01
#
Kai půjde do Chelsea
Müllered
01.07.2020 01:09
#
Chelsea o Havertzovi s Bayerem zatím vůbec nejednala, jiné týmy už jsou dál.
Werkrider
01.07.2020 09:22
#
S Leverkusenom zatím právě jednala len Chelsea a Real.
tommyb55
01.07.2020 13:56
#
Müllered
01.07.2020 17:16
#
Lampard tvrdil něco jiného dva dny zpět.
Werkrider
01.07.2020 20:12
#
Vím
Spalovač šancí
30.06.2020 23:37
#
City dobře natáhly Bayern. A Sané evidentně nemá ambice.
Rich
30.06.2020 23:42
#
City mohou být rádi, že dostanou 50 mega, tak Bayern mohl počkat a Sané by šel zadarmo.
Greny
01.07.2020 01:02
#
Nemohl rok počkat
prazakj
03.07.2020 09:18
#
Tohle je mega skvělej kauf pro City. Sané má kvůli svému zranění hrát na vrcholu max na 3-5 let, rok nehrál a City štvalo, jak Bayern jednal, takže uvažovali, že ho nechají jít zadarmo příští rok, jen tak ze srandy.
Kocour Klapuška
01.07.2020 00:06
#
Ndombele18
01.07.2020 07:09
#
Vincent Vegan
01.07.2020 08:43
#
Tak bude mit predplaceny titul v TOP3 lize na svete. To neni tak spatny. Navic tomuhle Bayernu uz se zase da verit i v LM..
irik
01.07.2020 01:41
#
LokoLFC
01.07.2020 07:34
#
Rozklad City začíná!
Doni77
01.07.2020 08:26
#
Odchodem v poslední době věčně zraněného chlapa, kterému za rok končí smlouva?
prazakj
03.07.2020 09:19
#
zlatan-legend
01.07.2020 08:18
#
Pep bude chtít podobně typologického hráče. Sancho, Bailey.
db18
01.07.2020 08:18
#
Snad si teda vezmou Baileyho.
Gazdo
01.07.2020 08:28
#
Verim ze Pep by ho nakopol
zlatan-legend
01.07.2020 08:30
#
Viz Sterling.
zlatan-legend
01.07.2020 08:29
#
Joo, dávalo by to asi větší smysl. Zvlášť, když Sancho odcházel trochu zvláštně...
Hristo Stoichkov
01.07.2020 08:34
#
Podle mě půjdou po Ferranu Torresovi.
Mastný Chobot
01.07.2020 08:31
#
Tá cena je podľa mňa úplne primeraná, ak človek vezme do úvahy okolnosti. Dokonca by som povedal, že by mohla byť aj nižšia.
Cartmanova máma
02.07.2020 10:34
#
cristiano.K.
02.07.2020 11:54
#
* aj vyšší
Hristo Stoichkov
01.07.2020 08:36
#
Bayern pro mě s přehledem nejlépe vedený velkoklub posledních let, našlapaný a motivovaný kádr s kvalitním trenérem za rozumný prostředky, ostatní mohou jenom závidět.
Muffi
01.07.2020 10:09
#
mají monopol na hráče z Německa, které produkuje výrazně vyšší kvalitu než Itálie s jediným srovnatelným Juve. Navíc řada klíčových hráčů je tam už dlouho a v CL pro ně platí první silný soupeř rovná se konečná, za poslední 4 sezony vyřadili v PO Besiktas, Sevillu, Arsenal, Juve (jedna výjimka) a Benficu, vyletěli 2x s Realem a jednou s Atlety a vloni LFC, kde to od nich doma bylo dost špatné.
JsemBayernista
01.07.2020 13:25
#
Rich
02.07.2020 06:26
#
Nedá se ale soudit tuto sezonu, jelikož Bayern vyřadil finalistu Ligy mistrů, Tottenham, nebudu předbíhat, ale zápas s Chelsea je taky dobře nakročený. Ta ostudná prohra s LFC jde na triko Kovačovi a jeho nesmyslné, nudné hře a taktiky.

Letos, jak je nakopl Flick, mají šanci vyhrát, ať se to jiným líbí nebo ne. Lewa má fenomenální formu, Muller po tom, co pravidelně nastupuje, tak je skvělý a to nemluvím o Boatengovi, který byl za zenitem a taky se zvedl.
djourou
01.07.2020 09:33
#
Talker
01.07.2020 10:21
#
Slušná cena pro Bayern. Čekal jsem, že to bude 50-60 v librách, nakonec dostali slušnou slevu za koronavirus, zranění, končící smlouvu a neochotu hráče zůstat.

Sané ukázal svojí kvalitu, je stále mladý, podle mého pro Bayern super obchod. Snad ho zranění neovlivní.
Werkrider
01.07.2020 10:23
#
Bayern Munich got..

- Leroy Sané (£41m).
- Alphonso Davies (£11m).
- Serge Gnabry (£7m).
- Joshua Kimmich (£6.5m).
- Leon Goretzka (£0).
- Robert Lewandowski (£0).

For a combined total of £65.5m.
db18
01.07.2020 10:33
#
A pak za stejnou (nebo vyšší částku) Lucase
prazakj
03.07.2020 09:19
#
80 no.
Jardman
01.07.2020 12:22
#
Coman taky nestál moc.
Fesak
01.07.2020 13:20
#
by ma zaujimali ti podpisove bonusy hracov zadarmo
Rich
02.07.2020 08:50
#
Coman tuším dohromady i s hostováním stál 25m.
Řehák>Matějovský
01.07.2020 10:26
#
djourou
01.07.2020 10:52
#
Ferragamo7
01.07.2020 11:55
#
Veľmi sa teším,že do môjho milovaného klubu príde ďaľší rýchlostne nadpriemerný hráč.Kto číta moje komenty,tak vie,že z hĺbky duše neznášam pomalých,lemráckych hráčov.Aj v Bayerne pochopili,že toto je jediná cesta ako byť úspešný v LM.No mám aj také nepríjemné pocity,či sa Sanemu budú vyhýbať zranenia a dokáže sa dostať do takej formy,aby bol rozdielovým hráčom.
r.mrazik
01.07.2020 14:35
#
kazdopadne nakupy bayernu skvely...uzasne nahradili rychlou rotu...
jsem zvedav koho pak dovedou misto Lewy...tipuju Halanda
Rich
02.07.2020 06:28
#
Haland je možnost, ale Dortmund už nedopustí podle mě, aby top hráč odešel ke konkurenci. Čili tři možnosti jsou, buď skutečně přijde Haland, nebo Zirkzee ho nahradí a nebo přijde úplně někdo jiný. Bayern ty útočníky umí celkem přivádět.
r.mrazik
02.07.2020 10:11
#
jojo,maji na to dobry cuch...u halanda se psalo,ze ma/bude mit vykupku...tak bych se za dva roky vubec nedivil,kdyby skoncil v bayernu
Rich
02.07.2020 11:10
#
To je otázka, on Haland spíše skončí v Realu, já si myslím, že Bayern šáhne, pokud se rozehraje po Piatkovi.
Mato178178
02.07.2020 11:58
#
Asi nie
Ndombele18
02.07.2020 12:14
#
po Piatkovy? To tam radsej moze hrat Lewandovsky navždy...
r.mrazik
02.07.2020 13:49
#
uvidime
db18
03.07.2020 07:09
#
Dokud ho zastupuje Raiola, tak si to moc nemyslím.
Gazdo
03.07.2020 09:22
#
Jezis s Piatkom nestras
Rich
03.07.2020 18:10
#
Co ti na něm vadí? Piatek má podobný styl jako Lewa a až se více v Bundeslize rozehraje, bude to top útočník.
Gazdo
03.07.2020 19:42
#
Ja tvrdim uz od zaciatku este predtym ako prestupil do AC ze je to hype a priemerny utocnik ktoremu tam v jednu chvilu padalo vsetko na co siahol. Rovnako som na tom aj u nazoru s Jovicom aj ked ten mal relativne dobre dve sezony ale v tej druhej mu tam tiez padali aj lopty od podavacov
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.