Ronaldo překonal rekord kvalifikací ME, dal v nich už 25 gólů

11.09.2019 13:53 - Aktuality
Cristiano Ronaldo (© flickr.com)
 
Hvězdný portugalský útočník Cristiano Ronaldo se díky čtyřem gólům proti Litvě stal nejlepším střelcem v historii kvalifikací mistrovství Evropy. V bojích o účast na evropských šampionátech dal už 25 branek, čímž o dva góly překonal dosavadní rekord Ira Robbieho Keanea.

"Prožívám skvělé období, ale to samé platí o celém týmu. Jsem spokojený a užívám si to, ne kvůli gólům, ale spíš kvůli tomu, na jaké úrovni poslední roky hrajeme," uvedl po úterní výhře 5:1 ve Vilniusu Ronaldo, který v roce 2016 ovládl s národním týmem evropský šampionát ve Francii.

Ve čtvrtém utkání současné kvalifikace vybojovali Portugalci teprve druhou výhru a ve skupině B jsou druzí o pět bodů za Ukrajinou, která má o zápas více.

Hodně důležité podle Ronalda bylo předchozí vítězství 4:2 v sobotním duelu v Srbsku, kde skóroval jednou. "Ten nejtěžší zápas jsme zvládli, Srbsko jsme porazili. Dneska bylo důležité se na vítězné vlně udržet. Teď je všechno otevřené. Brzy nás čekají další dva zápasy, jeden doma, druhý venku. A když ještě jednou vyhrajeme, mohlo by to stačit," prohlásil útočník Juventusu. Nejbližší zápas sehrají Portugalci 11. října doma proti Lucembursku, které začalo kvalifikaci překvapivou výhrou nad Litvou.

Podle kouče Fernanda Santose předložil Ronaldo v úterý nezpochybnitelný důkaz, že je nejlepším fotbalistou světa, a ocenil jeho střeleckou formu. "Lidé říkají, že už se to chýlí ke konci, ale nic nekončí. Opatrně s tím, protože tohle nikdy neskončí. Spíše je divné, když gól nedá," uvedl trenér Portugalska.

Čtyřiatřicetiletý Ronaldo má na kontě v národním týmu 93 gólů ze 160 zápasů a 16 branek mu chybí k absolutnímu rekordu Íránce Aliho Daeího, který dal 109 gólů ve 149 duelech. Ve Vilniusu pětinásobný nejlepší fotbalista světa zaznamenal osmý hattrick v reprezentaci, za kterou se trefil proti čtyřiceti různým soupeřům.

Jeho bilanci umocňuje, že pouze devětkrát skóroval z pokutového kopu a jen 17 jeho gólů připadá na přípravná utkání. Navíc v posledních letech se bývalé hvězdě Realu Madrid a Manchesteru United v portugalském dresu daří střelecky čím dál víc. Po 31. narozeninách nasázel v 37 reprezentačních duelech 38 gólů. "Jako dobré víno z Madeiry," komentovala stanice ESPN Ronaldovo "zrání" s odkazem na jeho rodiště.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3931
Související články
Komentáře (251 / 0 nových)
Seba02
11.09.2019 13:55
#
Je to Král
callix
11.09.2019 15:22
#
TheMally11
12.09.2019 10:49
#
nene tohle není Alex
icka
12.09.2019 10:51
#
technecium
11.09.2019 13:55
#
Legenda kvalifikačních zápasů s Litvami a Faerskými ostrovy
Jandak
11.09.2019 14:10
#
, tedy s narodaky se kterymi by ta nase klidne prohrala!

By me zajimalo kolik by takovy Messi dal golu za Argentinu treba Litve? Ze by 0? a jo vlastne on ma distanc... Myslim ze to v Argentine prijali .. jelikoz alespon konecne ten tym funguje a da i nejake goly kdyz nehraje ten stupidni hobit, ktery bez spoluhracu z Barcelony je jen prumerny poulicni hrac.
čameleón
11.09.2019 14:15
#
Ty jsi dobrá guma
technecium
11.09.2019 14:19
#
Zdechlina
11.09.2019 14:49
#
Stupidní hobit, pouliční hráč... Poď, pokračuj. Hlášky máš dobré
callix
11.09.2019 15:22
#
T7s
11.09.2019 16:13
#
protiproudu
11.09.2019 18:42
#
oli9
11.09.2019 19:19
#
tunkic
12.09.2019 02:24
#
A kdo ze je nejlepsi strelec repre Argentiny, kde hrali takovy matlaci jako napr. Maradona, Batistuta nebo Kempes?? Jo aha, tenhle prumernej stupidni hobit
pingla
12.09.2019 06:38
#
Ano, v reprezentaci je průměrný stupidní hobit, máš pravdu
tunkic
12.09.2019 13:03
#
Presne to co jsem napsal predtim, to 100% podtrhuje!!
Jandak
12.09.2019 10:39
#
Tak to vezmeme postupně.. Takže první matlak i když měl ještě v nose půl kila neapooskeho koksu, tak dokázal dovést Argentinu k titulu MS. Nehledě na to jakou modlou byl a ještě stále v Argentině je. Druhý matlak sice už není nejlepším střelcem, ale i tak měl nás hobit po 73 zápasech 56 gólů? No a do třetice matlaku, tak Kempes stejně jako první matlak dokázal vyhrát MS. Fotbal je hold kolektivní sport, ale všichni tihle jmenování matlaci dokázali dotlacit Argentinu navrchol. Proc? Protože to byly charakterni individuality, lidi je měli rádi a fotbalem bavili. Nevšiml jsem si teda že by nás hobit Leo měl v Argentině nějakou zvláštní oblibu i po svém 2/3 návratu do repre to bylo všem burt. Jen zoufali fanoušci Barcelony ho pořád tlačí do míst, kde nemá co dělat. Pravdou ale je, že pokud a narodakem nic nevyhraje tak nejlepší nikdy nebude ani v Argentině natož na světě.
tunkic
12.09.2019 13:02
#
No prave nechapu, jak tam muze bejt tenhle prumerak nejlepsi strelec, kdyz pred nim hrali takovy legendy a navic to jejich reprezentaci jde ocividne o dost vic, kdyz ten hobit nehraje divny!!! Jo a jak bylo v Argentine, kdyz si tam osobne zjistoval dojmy lidi na Messiho navrat, resp. jeho popularitu??
Jandak
12.09.2019 13:14
#
V Argentine nic moc, paradoxne radeji jezdim do Venezuely
tunkic
12.09.2019 15:14
#
valloire
12.09.2019 14:01
#
tak
skrepeace
12.09.2019 10:34
#
TheMally11
12.09.2019 10:50
#
Ronaldovec se ozval a kolik golů by dal Ronaldo proti Brazílii, Chile? Že by 0?
HalaMadrid_Flx
11.09.2019 14:12
#
Seba02
11.09.2019 14:33
#
Nedáváš to
hyper01
11.09.2019 14:57
#
hyper01
11.09.2019 15:04
#
Zato Messi si v repre nejvíce užívá střeleckých hodů proti vyhlášeným soupeřům jako Nicaragua, Haiti, nebo Guatemala technecium pls
technecium
11.09.2019 15:05
#
Pak třeba Brazílii a tak
Anacron
11.09.2019 15:20
#
A že tu Brazílii hodně drtí teda.
Anacron
11.09.2019 15:33
#
Jeden hattrick v bezvýznamném přáteláku no. Ale to je jeho obliba. Přátelská utkání.
technecium
11.09.2019 15:35
#
Mezi Brazílií a Argentinou to není nikdy přátelák. To bys mohl vědět. Nehledě na to, že to byl první hattrick, který Brazílie dostala od roku 1982
Anacron
11.09.2019 15:38
#
Ale jo je to samozřejmě parádní počin, ale to nic nemění na tom, že proti Brazílii vážně nezažívá nějaké střelecké hody o kterých byla řeč.
hyper01
11.09.2019 17:06
#
TheMally11
12.09.2019 10:51
#
Brazílie není Litva
Pilsnersfaust
11.09.2019 15:40
#
nejlepsi fotbalista historie pele v nich dal pulku svejch golu
technecium
11.09.2019 15:41
#
valloire
11.09.2019 23:24
#
čemu se gebíš spratku? messi to má snad jinak?
technecium
11.09.2019 23:43
#
Přáteláky se přece nepočítají
valloire
11.09.2019 23:54
#
jistěže, počítá se jenom playoff MS
valloire
11.09.2019 23:04
#
Jo a tu druhou na MS, který vyhrál 3x....pověz hlavo, kolikrát to vyhrál messi a kolik golů dal v playoff MS? Vyjdou ti 2 nuly a ta třetí seš ty.
Pilsnersfaust
11.09.2019 23:20
#
jono je to skoda, ze messi zatim nevyhral MS, jinak by o nejlepsim hraci historie uz nikdo nemohl pochybovat, takhle vas par je
valloire
11.09.2019 23:22
#
prej pár o Pelém pochybuje jenom pár lidí většinou od Barcelony...no a na MS by musel taky předvíst nějakej výkon a ne se toulat po hřišti
technecium
11.09.2019 23:45
#
https://www.youtube.com/watch?v=G4wTERfoPfA

Vidíme na začátku, že většina nepochybuje, že Messi je lepší než Pelé
valloire
11.09.2019 23:53
#
ani by mě nebavilo sestavit něco podobnýho o Pelém, strávil bych na tom půl roku
technecium
11.09.2019 23:59
#
Tak Pelé to říká především sám o sobě a velmi často, to máš pravdu, to by bylo na dlouho
marke7
11.09.2019 15:32
#
Sis naběhl no.
Anacron
11.09.2019 15:53
#
Já si to samozřejmě dopředu zkontroloval kolik jim těch gólů dal abych nebyl za kreténa, takže jsem o tom hattricku logicky věděl ty náběhu.
hyper01
11.09.2019 17:07
#
hyper01
11.09.2019 17:05
#
Jeden hattrick v přáteláku, wow. Chceš to snad srovnávat s hattrickem Ronalda proti Španělsku na MS?
technecium
11.09.2019 17:16
#
Skupina nic neznamená
hyper01
11.09.2019 17:18
#
Ale přátelák pro Messiho ano. Rozumím
technecium
11.09.2019 17:29
#
valloire
11.09.2019 23:05
#
neznamená, když hraješ proti Nigérii nebo Iránu...Španělsko je jiná liga
technecium
11.09.2019 23:22
#
Irán z roku 2014 by porazil Španělsko z roku 2018
valloire
11.09.2019 23:25
#
tak to bylo z hodně slabýho soudku
icka
12.09.2019 10:52
#
technecium
12.09.2019 11:07
#
dyť je dali Rusáci, co měli horší obranu jak Irán
Zenthuras
11.09.2019 22:14
#
Pleteš si Střední a Jižní Ameriku. Všechny 3 týmy patří do Concacaf, Argentina do Conmebol.
hyper01
11.09.2019 22:30
#
Nic si nepletu, pouze jsem vyjmenoval některé z týmů, proti kterým se (také) trefil Messi. To celé jen proto, abych ukázal, jak je jednoduché psát zavádějící komentáře s nepodstatnými informacemi
Netris
12.09.2019 00:18
#
Nikaragua, Haiti ani Guatemala nejsou v jižní Americe, takže Messi proti nim zrovna často nehraje. Konkrétně jednou dal tři góly Haiti a jednou dva góly Nikarague.
hyper01
12.09.2019 14:08
#
Přečti si moji předchozí reakci na Zenthuras, třeba ti dojde, proč jsem to celé psal..
dejdik
11.09.2019 15:24
#
nezvládá
Darren Fletcher
11.09.2019 13:58
#
pre mna je najvacsi king, ale toto je tiez zaujimave najma pre hejterov :D
Po 5 gólov strelil proti Andorre, Arménsku, Lotyšsku aj Švédsku, štyri kusy adresoval do siete Estónska, Faerských ostrovov, Litvy a Holandska. "Nikdy neskóroval proti Francúzsku, Nemecku, Taliansku aj Anglicku," pripomína portál UEFA.
wyqinac
11.09.2019 14:01
#
tak treba Svedsko bych jako tak slaby nepovazoval, 4 goly jim nasazel v pamatnem dvojzapase o postup na MS2014, kdy rozjeli strelecky souboje se Zlatanem
technecium
11.09.2019 14:21
#
A na velkých repre turnajích neviditelný
migwel
11.09.2019 14:33
#
Přesně... Messi není vidět... kdepak vznikla legendární hláška ... " Messi KDE SI? "
Gerard Piqué
11.09.2019 18:05
#
Že by mezi bezmozky, kteří to zároveň považují za legendární hlášku?
GAUČ()
11.09.2019 18:53
#
No řekněme, že slovem legendární se již hodně plýtvá, rozhodně však ta hláška zlidověla...
Zenthuras
11.09.2019 22:16
#
Chceš přesnou adresu nebo ti stačí název ústavu?
valloire
11.09.2019 23:06
#
skončil ti ban ajťáku?
Zenthuras
12.09.2019 15:26
#
Už před dvěma týdny, dědo. Jinak Kily to tu posledních pár měsíců cenzuruje. Pak se nemůže divit, že si tady diskutéři stěžují, že kvalita diskuze upadá, když polovinu věcné diskuze, která se mu nelíbí, pravidelně maže.
valloire
12.09.2019 15:48
#
Já jen žes říkal, že to nějak hekneš a ono nic Mně nic nemaže a ani těm, co se mnou diskutujou, takže nevim. Ale asi má důvod ne, některý příspěvky jsou dechberoucí debilita.
Zenthuras
12.09.2019 16:22
#
Tvoje určitě. Jinak já neříkal, že to hacknu, ale že to je špatně naprogramovaný, a tudíž by nebyl problém pro průměrného programátora se tam dostat. Jinak se divím, že tobě nedal ban. Asi s ním máš nějakou orální dohodu, díky které ti toleruje ty tvoje nesmysly nebo má podobně narušené myšlení.
Jinak já dostal ban za 3 příspěvky mimo fotbal, a to jsem jen reagoval na urážky. To není oprávněný důvod. Tam bude nějaká skrytá zášť.
valloire
12.09.2019 19:46
#
Podle mě ti závidí jakej jsi skvělej ajťák. To bude ono. Tvoje příspěvky jsou samozřejmě na úrovni, řekl bych galaktické. Velmi osvěžující. A říkat o adminovi, že má narušený myšlení... jo, to je taky galaktický.
Zenthuras
12.09.2019 23:11
#
Tak když admin dá někomu ban na měsíc, když se ve třech příspěvcích brání urážkám a jako důvod tam napíše něco o zbytečných příspěvcích a demagogovi jako jsi ty, co tu neustále píše blbosti ho nedá, tak je to nějak divný, dědo.

Jinak si z tebe a tobě podobných dělám většinou prdel, ale ty jsi 100x horší, dědulo.
valloire
13.09.2019 18:31
#
Blbý je, že to co si myslíš, že ty si děláš prdel, tak je to přesně naopak.
Zenthuras
13.09.2019 21:45
#
Tvoje deduktivní a pozorovací schopnosti nejsou nijak oslnivý, dědo. Už bys to měl zabalit a předat štafetu nám mladým.
valloire
13.09.2019 22:21
#
Jo a svět už nebude vědět, kdo je to Holeček a Vasconcellos.
Zenthuras
13.09.2019 22:41
#
Tyto osoby postrádají důležitost, dědo.
valloire
13.09.2019 23:19
#
Holeček je mistr světa. Messi není. Kdo je důležitý, kdo to rozhodne? Ty? V 16 letech? Jsi snad Greta?
Zenthuras
14.09.2019 15:08
#
To o ničem nerozhoduje, dědo. Záleží jen na kvalitě hráče. A kde jsi vzal těch 16 let? Máš to nějak pomotaný. Sice mi není 70 jako tobě, dědo, ale pamatuju ještě doby, kdy v ČR neexistoval internet, ani mobily.
valloire
14.09.2019 15:32
#
Lžeš. V ČR existuje internet a mobil vždycky.
Zenthuras
14.09.2019 18:26
#
Máš problém jak s historií, tak s časem českého jazyka, dědo.
valloire
14.09.2019 19:38
#
nemam mladej kačírku
Zenthuras
15.09.2019 07:33
#
Ale máš, starej kačere.
TheMally11
12.09.2019 10:52
#
Legendární
krisa
11.09.2019 15:40
#
ale třeba to vítězné finále odkoučoval dobře
Selänne
11.09.2019 15:47
#
Hlavně na tom posledním, no.
Y.N.W.A
11.09.2019 14:26
#
Fairplay
11.09.2019 14:45
#
Zrovna v 2014 nebylo Švédsko o nic slabším týmem než tehdejší Portugalsko.
LAĎA_Z_MADRIDU
11.09.2019 14:02
#
Sledovat jak se rodí FENOMÉN v přímém přenosu je privilegium, za které děkuji Vesmíru, je to opravdový KRÁL a doslova nepředstavitelný role model. I Messi na něm může oči nechat.
Y.N.W.A
11.09.2019 14:27
#
a naopak, oba fenomény (Messi i Ronaldo) to vědej, jsou to kámoši a navzájem se dokážou vyhecovat... jen jejich fanatičtí fanoušci, tím pádem zapřísáhlí odpůrci toho druhého, to nejsou schopní pohopit a stále musí propagovat jen tu jednu svou stranu, které věří, strašná omezenost
Al Capone
11.09.2019 14:33
#
Kamosi to nevim, ale kdyby jednou sli na veceri tak bych chtel jejich pokec slyset.
El-Pistolero-68
11.09.2019 19:21
#
- I’m goat. - No, I’m goat. - No, I’m...
Zenthuras
11.09.2019 22:20
#
Nějak takhle:

Ronaldo: "Jsem nejlepší fotbalista na světě!"
Messi: "Jídelní lístek prosím."
Ronaldo: "Jsem nejkrásnější!"
Messi: "Zatím si dám Colu."
Ronaldo: "Jsem bohatý!"
Messi: "Máte místo brambor hranolky?"
Ronaldo: "Jsem krásný, bohatý a voňavý!"
Messi: "Tak mi dejte rýži."
technecium
11.09.2019 23:23
#
tunkic
12.09.2019 02:26
#
PP
12.09.2019 08:45
#
Y.N.W.A
12.09.2019 09:46
#
jj, takhle jsou mediálně podávaný a oba to tak sami živěj, věděj, že nemohou vystupovat oba stejně, to by bylo špatný pro marketingovej business... ale dle mýho jsou si oba podobnější a bližší.. když se sejdou, jde to z jejich uvolvněnejch debat vidět
skrepeace
12.09.2019 10:36
#
krisa
12.09.2019 11:21
#
Zizou
12.09.2019 12:01
#
valloire
12.09.2019 12:24
#
to tě pobaví jo?
Zizou
12.09.2019 14:45
#
Ale jo. Tak nejak by to byt mohlo. Ale neboj, ty me bavis taky. Ale to bych nedelal nic jineho nez hazel biggriny pod tve prispevky.
valloire
12.09.2019 14:58
#
krisa
11.09.2019 15:42
#
El-Pistolero-68
11.09.2019 19:19
#
C-M@ster
11.09.2019 14:10
#
LAĎA_Z_MADRIDU
11.09.2019 14:14
#
Cris - Hold My Beer Wobbie...
Anacron
11.09.2019 14:18
#
wyqinac
11.09.2019 14:22
#
Stepan95
11.09.2019 14:33
#
Fairplay
11.09.2019 14:48
#
hyper01
11.09.2019 14:58
#
ShowMan
11.09.2019 15:06
#
king23
11.09.2019 15:45
#
T7s
11.09.2019 16:15
#
Infi
11.09.2019 16:55
#
Konspiracni teoretik
11.09.2019 18:42
#
El-Pistolero-68
11.09.2019 19:20
#
naheCZ
11.09.2019 20:24
#
Al Capone
11.09.2019 14:31
#
Kdyz hraje za klub tak je to absolutni profik a velky respekt k nemu. Ale kdyz hraje za repre tak za tu by i umrel.
technecium
11.09.2019 14:37
#
Má to jednodušší. Portugalci nemají dementní fanoušky, kteří by pálili jeho dresy nebo mu vyhrožovali smrtí.
ShowMan
11.09.2019 15:06
#
Al Capone
11.09.2019 15:07
#
Jednodussi jak kdo? Ja na nikoho nenarazel, jen konstatuji, ze repre je pro neho nejvic.
Stepan95
11.09.2019 14:43
#
menezeris
11.09.2019 14:47
#
ShowMan
11.09.2019 15:08
#
tak hlavně hraje přáteláky i zápasy o postup ne jenom jako někdo nepřijde na hotové. Proto respekt
tunkic
12.09.2019 02:28
#
Jako treba v lize narodu??
valloire
11.09.2019 23:08
#
Somero
11.09.2019 14:54
#
ShowMan
11.09.2019 15:06
#
https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/breaking-barcelona-star-arda-turan-20009646?fbclid=IwAR0UsJu7h-QIlIN_eN0aKn10y2T8oy3S07mBNOV975szDi706LoeFEsA-kI

Kdyby to byl normální člověk tak už jde bručet. Navíc chtějí po něm přiznání když to vidí na kameře
unoboss
11.09.2019 15:24
#
Je to frajer za chvíli přestane on a Leo hrát a budem muset čumět na Higuainy a Neymary, achjo.
HalaMadrid_Flx
11.09.2019 16:34
#
valloire
11.09.2019 23:08
#
dejdik
11.09.2019 15:25
#
Litva silnej tym
FC Porto
11.09.2019 15:58
#
To jsou hejty zas. Proti slabým týmům jako Moldavsko, Andora, lucembursko, Kosovo, Malta a další hrajou i ostatní dobrý repre. Tak proč tam nejsou jiný hráči? Prostě Ronaldo je asi Nejlepší hráč světa.
Camaro
11.09.2019 16:04
#
T7s
11.09.2019 16:17
#
proc Kosovo ?
GAUČ()
11.09.2019 18:55
#
Protože Kosovo je Srbsko
T7s
18.09.2019 11:12
#
nevypada to hele
GAUČ()
18.09.2019 20:51
#
Kosovo je Srbsko!!!!!
Benfica
11.09.2019 16:55
#
Benfica
11.09.2019 16:55
#
že po dlhom čase s tebou súhlasím
dejdik
11.09.2019 16:56
#
To je debil
luismiksak
12.09.2019 03:23
#
blb
icka
12.09.2019 10:53
#
Barcelona
CHONG
11.09.2019 17:40
#
Messi je asi o fous lepší, každopádně ti dva jí sami u jednoho stolu a ostatní se můžou snažit jak chtějí, ale nezbude jim nic jiného než ohlodávat kostičky, které oni zahodí.
kattos
11.09.2019 18:04
#
Proč by byl Messi nebo Ronaldo o fous lepší? Messi má více golu, Ronadlo více golu v důležitých zápasech. Ronaldo má jasně více úspěchů týmové, Messi individuální. Oba jsou si naprosto na stejné úrovni a rozdělit je je prakticky nemožné
kattos
11.09.2019 18:09
#
I to co jsem napsal dává dokonalej smysl.
Více golu (Messi) zní na papíře lépe, ale ve skutečnosti je důležitější a lepší více golu v důležitých zápasech (Ronaldo). Týmové úspěchy zní lépe (Ronaldo) ale individuální je těžší (Messiú
Gerard Piqué
11.09.2019 18:11
#
Napsal jsi nesmysl a hlavně lež.
smazaný uživatel
11.09.2019 18:12
#
Messi ma vyrazne lepsie celokarierne statistiky.
Messi ma lepsiu maximalku(91 golov a 28 asistencii)
Messi ma viac trofeji.
Messi je lepsi na medzinarodnej scene.
Messi je lepsi herne.
Anacron
11.09.2019 18:37
#
thot je v Messiho prdeli až po kotníky.
kardous
11.09.2019 19:27
#
Gerard Piqué
11.09.2019 20:04
#
Prosťačci statistice nerozumí
Kixi Syhimour
11.09.2019 20:14
#
To zní objektivně
technecium
11.09.2019 23:35
#
Až na tu mezinárodní scénu, kde jsou na tom podobně, to je všechno v Messiho prospěch
Pilsnersfaust
11.09.2019 20:25
#
furt ty statistiky, staci vole mrdat statistiky a koukat se co predvadeji na hristi
icka
12.09.2019 10:53
#
Zenthuras
11.09.2019 22:25
#
Ronaldo v porovnání s Messim má týmových trofejí hodně málo.
Zenthuras
11.09.2019 22:24
#
Messi má víc gólů, asistencí - jak v normálních, tak v důležitých utkáních, individuálních i týmových trofejí, lepší výkony a jejich stabilitu.
valloire
11.09.2019 23:09
#
lžeš
Zenthuras
13.09.2019 21:47
#
Obvinění ze lži od lháře se dá znegovat a aplikovat na výsledek jako 100% pravda, dědo.
technecium
11.09.2019 23:25
#
Tys to dobře pomotal. Víc úspěchů na týmové úrovni má Messi, víc gólů Ronaldo, víc gólů v důležitých zápasech Messi...
PP
11.09.2019 18:49
#
Gerard Piqué
11.09.2019 18:08
#
Určitě není.
kattos
11.09.2019 18:09
#
S Messim jsou prostě na rovince neskuteční
PP
11.09.2019 18:55
#
lepší hráč určitě Messi (více golů, asistence, přínos hře), nicméně jako týmový leader je Ronaldo o parník před Messim (úspěchy s repre, klíčová role v důležitých zápasech) a pro mě je i lepším zakončovatelem (zabijákem) než Messi..
Oba jsou to fenoméni a bude se na ně vzpomínat jako na jedny z nejlepších hráčů všech dob.
Zenthuras
11.09.2019 22:22
#
Protože nejlepší útočníci jsou jihoameričani a nejsou tak staří.
TheMally11
12.09.2019 10:54
#
nejlepší, to už je lepší náš lord Schick
Majk91
11.09.2019 16:17
#
Vidím že okrem análov znásilňuje aj tími ktoré su v rankingu Fifa o trošku lepšie než Vatikan
lichna.
11.09.2019 16:41
#
Hahaha vtípek.
SixtoRodriguez
11.09.2019 16:47
#
To si musel dlho vymýšlať.
GAUČ()
11.09.2019 18:58
#
A přitom to je škoda, ten Vatikán, znásilňování a anál... to je svatá trojce
Zenthuras
11.09.2019 22:26
#
Ronaldovo svaté tercero.
The Krupy
12.09.2019 12:20
#
A ty okrem análov znásilňuješ aj slovenský jazyk.
Donald
11.09.2019 16:41
#
Ale.hovno Ronaldo nebo Messi. Bican je králem světa.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_men%27s_footballers_with_500_or_more_goals
Uwe háže buly
11.09.2019 17:52
#
Ibrahimovic mi docela překvapil, jak je vysoko ještě 12 ´gólů a je v top 15..
GAUČ()
11.09.2019 18:59
#
Pepi Bican
FUnk
12.09.2019 09:30
#
1,52 golu na zapas
Benfica
11.09.2019 16:58
#
Nechápem, čo do toho ťaháte Messiho.. hrá európske kvalifikácie, nie? Messi s týmto nemá nič spoločné on hrá iné zápasy, a tváriť sa, že nikdy nehrá proti slabým je hlúpe
Gerard Piqué
11.09.2019 18:10
#
Mnohem hloupější je přehlížet fakta, jako např. že Ronaldo průměrně skóruje proti daleko horším týmům než Messi.
SaLaDiN
11.09.2019 18:35
#
Hej, to hovoril aj ten, co ho mas v mene, ze to je maly tim a vyhra v LM proti takym malym timom nema hodnotu, resp. nieco v tom zmysle a potom Barcelona s tym malym timom vyhrala vo vyrodavacke, cize tvoje IQ je asi na urovni Piqueho.
SaLaDiN
11.09.2019 18:35
#
*vypadla, pisane z mobilu tak mi to prepisalo.
Gerard Piqué
11.09.2019 20:01
#
To hovoří hlavně statistika. Ale ta někomu s tvým IQ asi nic neříká
Anacron
11.09.2019 18:35
#
A na to máš nějaký zdroj nebo jenom plácáš nesmysly?
Gerard Piqué
11.09.2019 20:00
#
Na to je zdrojů hafo. Zkus použít Google, klíčová slova dokáže zadat i hloupější opička.
Anacron
11.09.2019 20:11
#
Jo takže kulový.
Gerard Piqué
11.09.2019 21:18
#
Kulový máš v hlavě, když takový lehký úkol nezvládneš.
Gerard Piqué
11.09.2019 21:38
#
Tak třeba první odkaz: 56 of his 67 international strikes (84%) have been against FIFA's top 50 ranked nations, while Ronaldo has only scored 35 of his 88 goals (35%) against teams inside the top 50.

Zvládneš použít Google aspoň na překladač, nebo ti to mám přeložit já?
Anacron
11.09.2019 23:09
#
Šikula. Ano tuhlu statistiku jsem už taky viděl. I když top50 je docela vtipný samo o sobě. Plus jak je tu psáno již několikrát, tak spousta z toho jsou přátelská utkání. Ale asi je mnohem hodnotnější, že dal víc gólů týmu třeba na 48 místě v přáteláku, než Ronaldo a jeho góly týmu na 51 prvním místě v kvalifikaci ve které každý tým hraje naplno.

Ale musím ti uznat, že vážně děláš čest svému nicku.
Gerard Piqué
12.09.2019 06:55
#
Vy jste tak zabedněný, že to není možný Když se na všechna možná čísla podívá nezaujatý člověk, který má kapacitu na to, aby těm číslům rozuměl, jasně chápe, že Messi vychází jako vítěz. Ale vy tu kapacitu očividně nemáte. Statistiku ohýbáte a znásilňujete tak dlouho, dokud se nenajde nějaké kritérium ve prospěch Ronalda, a pak na základě tohohle prohlásite Ronalda za vítěze, přičemž všechno ostatní ignorujete. A navrch mě jako obvykle sestřelíte narážkou na nick

Další věc je, že zřejmě nejsi schopný se sám něco naučit. Žebříček FIFA je objektivní kritérium s velkým množstvím dat a podle něj dává Ronaldo góly průměrně asi tak dvakrát horším týmům. Co se týče narážky na přátelská utkání, i na to existují argumenty, které je potřeba zohlednit a které nejsou nijak složité, nicméně pro tebe by to složité bylo, tak ti radši nebudu motat hlavičku.
technecium
12.09.2019 08:18
#
Jasná věc
Anacron
12.09.2019 11:53
#
Celková statistika v repre jasně vychází pro Ronalda to vidí každý. Ty tu vytáhneš statistiku s top50, ale my ohýbáme statistiku a hledáme něco v čem je lepší

Pověz mi prosím ty argumenty pro přátelská utkání, která jsou pro mě tak složitá. Jsem vážně zvědavý.
Gerard Piqué
12.09.2019 13:28
#
Já statistiku gólů nezpochybňuju. Pouze ji dávám do kontextu. Z toho kontextu plyne, že ač má Ronaldo více gólů v repre, rozhodně to z něj nedělá celkově lepšího hráče než Messiho. Dokonce podle řady podstatných kritérií není ani lepší reprezentační hráč, nebo určitě ne tak výrazně, jak tu někteří tvrdí. Ale to bohužel nepochopíš, pokud nebudeš otevřen tomu se sám něco dozvědět.
Anacron
12.09.2019 13:48
#
A já tu někde píšu něco o tom kdo je lepší hráč? Tu budeš psát něco o hloupé opičce a sám asi neumíš ani porozumět pár řádkům textu. Právě že tu řešíme reprezentaci a tam má(ano i díky tomu, že má víc zápasů) víc gólů, vyhrané trofeje a i podle cules ultra cenné prohrané finále. A stejně jako se dají snižovat jeho góly tím že je nastřádal proti nekvalitním repre, tak Messiho góly se dají snižovat tím, že jich je skoro půlka v přátelských utkáních a k tomu zatím nevyhrál nic důležitého. Na tom snad není nic složitého pochopit.
valloire
12.09.2019 14:03
#
No on má i daleko lepší průměr že...159 zápasů / 93 gólů oproti 135 / 68. Plus vyhraný ME.
Gerard Piqué
12.09.2019 16:40
#
Vida, použití průměru, třeba ještě nebudeš tak ztracený
valloire
12.09.2019 19:47
#
Za války nám to vtloukli od hlavy.
Gerard Piqué
12.09.2019 16:28
#
Nepíšeš, to máš pravdu. Taky jsem reagoval obecně na narážku o ohýbání statistik a následné porovnání s Messim, na které jsem upozornil tím příspěvkem, kterého ses i ty pak chytil.

Navíc já se tu skutečnostem jako poměru soutěžních a přátelských zápasů nevysmívám, kdežto vy zohlednění síly soupeřů ano.
valloire
11.09.2019 23:23
#
blábol
technecium
11.09.2019 23:25
#
Takže to chceš znova vysvětlit? Minule ti to nestačilo?
valloire
11.09.2019 23:29
#
Minule jsi to napsal jako tydýt, i tak je to nepodstatnej blábol aneb tonoucí se stébla chytá. Celej slavnej žebříček FIFA je píčovina a nemá žádnou výpovědní hodnotu. Žádnou.
technecium
11.09.2019 23:32
#
Proč nemá?
valloire
11.09.2019 23:38
#
Protože se nedá úplně objektivně určit pořadí.
technecium
11.09.2019 23:42
#
Ale pokud existuje oficiální určování pořadí, a je tu už nějakej ten pátek, tak je zcela relevantní ho použít do porovnání statistik Messiho a Ronalda. A ty na něj prskáš čistě protožže z něj Ronaldo vychází jak nýmand oproti Messimu.
valloire
11.09.2019 23:51
#
Existuje, ale protože se nedá úplně objektivně určit pořadí, tak celej slavnej žebříček FIFA je píčovina a nemá žádnou výpovědní hodnotu. Žádnou.
technecium
11.09.2019 23:58
#
Ale pokud existuje oficiální určování pořadí, a je tu už nějakej ten pátek, tak je zcela relevantní ho použít do porovnání statistik Messiho a Ronalda. A ty na něj prskáš čistě protožže z něj Ronaldo vychází jak nýmand oproti Messimu.
marke7
12.09.2019 08:03
#
Bílá díra?
technecium
12.09.2019 08:17
#
A coto je?
marke7
12.09.2019 10:16
#
Red Dwarf
marke7
12.09.2019 12:03
#
"No a co to je?" řekl jsi to špatně... kdo to má poznat, že hrajem.
PP
12.09.2019 08:46
#
valloire
12.09.2019 11:58
#
Gerard Piqué
12.09.2019 10:49
#
Takže žebříček FIFA je vlastně jako ty.
technecium
12.09.2019 11:07
#
Atlético de Madrid
11.09.2019 18:37
#
1) Messi hraje mnohem min souteznich zapasu, protoze Jizni Amerika nema kvalifikaci na Copu. Takze Argentina krome kvalifikace na MS hraje behem sezony jenom pratelaky. Pak je samozrejme otazkou, nakolik ma Messi motivaci hrat v nich na maximum.

2) Pokud prislo na soutezni zapasy, tak Messi Argentinu vetsinou tahnul. Je nejlepsim strelcem v historii jihoamericky kvalifikace na MS (21 golu, prumer 0,47 g/z). Zaverecne turnaje je obtizne porovnavat z dlouhodobeho meritka, protoze reflektuji aktualni formu. Messimu samozrejme nikdo neodpare, ze ma "jenom" ctyri stribra. Kazdopadne o tom, ze prakticky na vsech tech turnajich od MS 2010 byl nejlepsim hracem Argentiny, se asi netreba shodovat.

3) Messi ma ve svoji zone mnohem vyrovnanejsi soupere, v CONMEBOL prakticky neni slabych tymu...7 z 9 jihoamerickych tymu aktualne patri do top 26 na svete podle zebricku FIFA Je to stejny, jako kdyby Ronaldo hral vsechny svoje soutezni zapasy proti nejlepsim deseti evropskym tymum.
SaLaDiN
11.09.2019 18:46
#
Ronaldo 93 golov, z toho 17 v priatelkoch.
Messi, 68 golov, z toho 32 v priatelakoch, pomaly 50%.

Cize Messi je nabijac golov v priatelakoch.
bystri14
11.09.2019 20:40
#
Pod ten komentář Atlética, kde to trochu rozebírá napsat tohle, gratulace
garruklol
11.09.2019 21:26
#
SIRBRANIKE
12.09.2019 00:48
#
technecium
11.09.2019 23:38
#
Ty kdybys s erekcí naběhl do zdi, tak si narazíš nos
F.Torres
11.09.2019 22:34
#
Zase objektivne zaujaty. Treba jen fakt ze pri tom stribru na MS byl sice zvolen nej hracem, v argentine ovsem zvolili Angela a ta vyhr messiho byla vseobecne velky vysmech. To ze hodnoceni zebricku FIFA je nesmysl je take vec druha,jelikoz ti indiani nemaji krome uruguaye a brazilii zadnou poradnou kvalitu.
valloire
11.09.2019 23:13
#
technecium
11.09.2019 23:28
#
Vždyť Di Maria půlku turnaje nehrál, jak by mohl bejt lepší než Leo? A ten jedinej gól, co dal DiMar na celým šampionátu v prodloužení se Švýcary, byl po Messiho přihrávce po sólu přes půlku hřiště

Já fakt nevím, jestli si to nepamatujete naschvál, nebo jste na ty zápasy nekoukali.
valloire
12.09.2019 12:01
#
to je u tebe solo přes půlku hřiště jo?
marke7
12.09.2019 12:07
#
Nebuď hnidopich Ludvo.
valloire
12.09.2019 12:24
#
nemem rád. když se lže Emile
technecium
12.09.2019 12:27
#
Neznám exatní vzdálenost v milimetrech, kterou urazil při té akci s míčem u nohy, než přihrál Dimarovi, tak nědělej pitomce. Sám se tady dopouštíš větších omylů, jako třeba těch o Zicových přímácích.
technecium
12.09.2019 12:27
#
exaktní
valloire
12.09.2019 12:39
#
Zicovo přímák nikdy omyl nebyl. U mě je solo přes půlku hřistě tohle :
https://youtu.be/azQabU537Rs?t=112

Možná máš napsaný jiný rozměry hřiště a někdy jsi četl, co to vlastně solo je. No musím ti říct, že ti lhali.
Reggie
12.09.2019 08:19
#
Jojo, například Chile nebo Kolumbie nemá pořádnou kvalitu, no . A vyhrát někde v Ekvádoru nebo Bolívii v tý nadmořský výšce je taky určitě na pohodu

Argentinci zvolili? Skvělej argument, když je známo, že Messiho v Argentině moc nemusí. Ale dobře, mohl to dostat Mascherano, ten byl asi lepší. Ale celkově je fakt, že Argentinu vždycky tahá Messi, ať to stačí na finále nebo skončí brzo.
alcantara
12.09.2019 09:42
#
icka
12.09.2019 10:55
#
technecium
12.09.2019 11:08
#
oli9
11.09.2019 19:22
#
Zizou
11.09.2019 18:42
#
Borec! Daeiho da s prstem v nose. Messiho talent pro me bude ale vzdy nade vsemi statistikami. Kazdopadne CR se nikdy nevzda. A za to ma muj velky obdiv.
PP
11.09.2019 18:59
#
Benfica
11.09.2019 19:18
#
Toľko ľudí čo má z Ronalda komplex

bude Musíme si promluvit vol 2?? Ako Ronaldo znásilňuje reprezenácie?
oli9
11.09.2019 19:30
#
Je to pan hráč a když už se mtaháte Messiho tak ten je také pan hráč ti dva jsou jinde budme rádi,že hrají ve stejné době a už tak neuvěřitelně dlouho dokazují to co dokazují....

jinak dívám se na jeho statistiky v repre.. nám dal 2 branky 2008 a 2012 ... jeho první goly byli na EURU 2004 ?
Benfica
11.09.2019 19:58
#
Presne tak: ČR dál gon na Euru 2008 a 2012 Slovensku v kvalifikácii na MS 2006 a prvý repre gól dal v otváracom zápase Eura 2004 proti Grécku, potom pridal ešte gól proti Holandsku.
valloire
11.09.2019 23:15
#
Král
luismiksak
12.09.2019 03:24
#
TheMally11
12.09.2019 10:55
#
Krásně Alex vybojoval tu penaltu
Luc-Luc
12.09.2019 10:30
#
legenda kvalifikaci ME
vanGomm
13.09.2019 11:31
#
Říká se,že rekordy jsou od toho,aby se překonávaly.jenže někdy ty podmínky nejsou stejnéTřeba taková statistika repre startů.Ty součastné generace fotbalistů jsou v mnohem větší výhodě než ty co hrály npř. před 40-50 lety.Když vezmu pouze ty soutěžní repre zápasy,tedy bez přáteláků.Tak nejvíc takových startů má Petr Čech.Ten za víc ja 13 let (2002-2016) odehrál 82 těchto soutěžních,tedy kvalifikačních,nebo,na EURU a MS.Ovšem pokud by ta jeho kariéra by třeba od roku 1970-1983 tak by mohl odehrát pouze 49 takových zápasů a to by nesměl za toto období ani jednou chybět.Ono je totiž veliký rozdíl hrát kvalifikaci (na MS 1974) o 4 zápasech.nebo o 12 zápasech (kval. na EURO 2008).To se to pak ty rekordy překonávají Samozřejmě,že to platí i u vstřelených gólů.Navíc,když jsou soupeři týmy jako Andorra,San Marino,Gibraltar atp.Pro zajímavost v součastnosti 5 našich hráčů s největším počtem startů za národák v těchto zápasech.
1. 82 Petr Čech
2. 71 Tomáš Rosický
3. 67 Karel Poborský
4. 62 Jaroslav Plašil
5. 59 Milan Baroš
Všechno to jsou hráči z doby nedávno minulé.Z výše uvedených důvodů nemají proto proti ním žádnou šanci jak hráči Viktor,Dobiáš,Adamec,Panenka atp.Ze součastných hráčů má nejvíce těchto startů Darida 31.
valloire
13.09.2019 18:33
#
tak je to se vším v současnosti, to je ale blbečkům nevysvětlíš
vanGomm
13.09.2019 22:45
#
Jo a také v hokeji se začaly proto počítat druhé a třetí asistence jen aby se bodově překonávaly ty rekordy. a tak je to se ve všem kam se člověk podívá..Mladá generace se dá tzv. opít rohlíkem.To samozřejmě neplatí jen v této oblasti.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.