Ronaldo budoucnost v Juventusu neřeší, myslí jen na obhajobu titulu na ME

14.06.2021 23:47 - Aktuality
Cristiano Ronaldo (© AFP)
 
Budoucnost Cristiana Ronalda v Juventusu je sice nejasná, šestatřicetiletý portugalský útočník to však před vstupem do mistrovství Evropy neřeší. Před úterním zápasem s maďarskými fotbalisty myslí jen na obhajobu titulu.

"Na nejvyšší úrovní už hraju dost dlouho, takže tohle mě nechává v klidu. Kdyby mi bylo osmnáct nebo devatenáct, tak bych kvůli tomu asi pár nocí nespal, ale je mi šestatřicet a co přijde, to přijde," citovala Ronalda agentura Reuters.

"Myslím jen na Euro. Je to už moje páté mistrovství Evropy, ale beru ho jako moje první, takže chci do turnaje dobře vstoupit," přidal Ronaldo, který na šampionátu s Portugalskem obhajuje titul.

Ronaldo by na mistrovství mohl dosáhnout na rekord bývalého íránského útočníka Aliho Daeího, který dal v mezistátních zápasech 109 branek. Bývalý hráč Manchesteru United nebo Realu Madrid má na kontě 104 zásahů.

"Bylo by to krásné, ale moc na to nemyslím. Mnohem krásnější cíl je vyhrát podruhé za sebou," řekl Ronaldo. "Samozřejmě máme jiný tým než v roce 2016. Je tady víc mladých hráčů s velkými možnostmi, ale až výsledky na Euru ukážou, který tým byl lepší," dodal.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3917
Komentáře (148 / 0 nových)
The Krupy
14.06.2021 23:52
#
Díky za všetko a čau.
madridcan
15.06.2021 01:47
#
Nevďačnosť

Rozumiem ti ale v postoji klub/hráč. Že Juventus spravil marketingový ťah na hranici ktorej, to nedal Perez nie je chyba Ronalda, ale vás. Že ste si ho podpisali. Stále je TOP, ale nikdy viac nebude hráč viac ako klub.

Preto som sa čudoval Merengue alebo teraz kamarátom čo fandia Juventusu, že čo ,,plačú", že Cristiano môže odísť. Fandiš klubu. Že niekto nemal krásne vydlaždenú cestu ako ja so Zidanom ako hráčom, a potom ako trenérom nemôžem. Odišiel, ok. Priviedol ma k Realu pred dvadsiatimi rokmi
kattos
15.06.2021 02:01
#
Tak on Ronaldo splnil proč přišel. Vyhrával nejlepší střelce, v důležitých utkáních se ukázal (sestřelil Atlety, 2 goly proti Ajaxu, 2 goly proti Portu).
To že ten kup nebyl dobrý z hlediska nedostatku peněz na zbylej top kádr není prostě jeho chyba, oni si ho nenejali jako hráčo-manažera
Bianconero
15.06.2021 07:26
#
Pohár pro vítěze LM nikde nevidím. Nesplnil to, proč přišel. Pokud na to mám nahlížet objektivní optikou, neudělal o nic víc než Higuaín, který na rozdíl od Cristiana makal pro tým.
Mecikyknedliky
15.06.2021 08:07
#
stuff
15.06.2021 09:05
#
Kokesh
15.06.2021 10:48
#
A v konkurenci co je v LM, ho ani hodně dlouho neuvidíš. To není Crisem.
Bianconero
15.06.2021 12:45
#
Do Higuaína se kopalo stejně a Cristiano neudělal pro tým o nic víc než on. Jde mi jen o tu argumentaci, že lidi říkají, že Cristiano dává góly, tak za nic nemůže, za to můžou ostatní. Leda tak velký kulový. Higuaín dělal to samé a od těch samých lidí, kteří se tu Cristiana zastávají, to Higuaín schytával. Oba přišli ze stejného důvodu, klub si s nimi vytyčil stejný cíl. Cristiano ovšem přišel do horší situace a k jejímu zhoršení nepřímo přispěl, bohužel. Měl chtít větší záruky ze strany Juventusu. Jinak pro mě titul v LM není takovou noční můrou a posedlostí, jakou pro pana viceprezidenta Nedvěda, který na tom postavil svoji kariéru po aktivní kariéře. Takže pokud vítězství v LM dlouho neuvidím, žíly mi to netrhá.
valloire
19.06.2021 15:07
#
To tě baví vyhrávat furt scudetto?
Bianconero
19.06.2021 15:16
#
Baví, mám rád Serii A. Neříkám, že není pěkný vyhrát evropskou trofej, ale nepovažuju to za něco, čemu bych se měl zaprodat a chovat se kvůli tomu jako kokot. Ta posedlost je směšná. Chci vyhrát vše, ale mě za cenu ztrátu identity.
valloire
19.06.2021 15:32
#
S tou identitou tě chápu. Vy musíte kupovat hráče jako je Locatelli nebo Spinazzola. Příliš cizinců je na škodu. Nicméně Juve měl vždycky super hráče z ciziny, tady ten CR docela sedí. Ovšem jako třešnička na italským dortu. Za mě ale dávám přednost LM před ligou.
Bianconero
19.06.2021 15:44
#
Spinazzola je na tom všem nejsmutnější, protože to byl nás hráč a vyměnili jsme ho za kluka, který trpí na zranění - Luca Pellegrini, za poslední tři roky na minuty odehráno sotva 40 zápasů, za tři roky! Ale Cristiano je bez ideálních spoluhráčů k ničemu. A když si to vezmu, tak je to on a Dybala, žádný jiný cizinec by si 20 let zpátky v Juve s tou svou kvalitou nekopl, snad ještě De Ligt. Pokud cizince, jediné do základní sestavy, na lavičce nemají co dělat.

Jasný, každý má rad něco jiného.
valloire
19.06.2021 16:01
#
Průser dneška, dřív musel být cizinec lepší a bejt tahoun v základu.
Bianconero
19.06.2021 16:04
#
DelPiero137
29.06.2021 08:32
#
TurboPlastik
15.06.2021 12:36
#
Tomik111
15.06.2021 13:35
#
Tak ono když tam byl Gonzalo, tak měl od zálohy trochu servis. Současná záloha Juve je slabá.
kattos
15.06.2021 16:39
#
Jenže on nepřišel aby vyhrál sám.
Však je to fotbal.
On přišel aby byl rozdílovej útočník. A tím byl, goly dával a to včetně důležitých zápasů a těžkým týmům, jeden za druhým.
Pokud si myslíš že Ronaldo nesplnil to co splnit měl protože nevyhrál LM, tak jsi stejně delusional jako vedení Juve
snuff24
15.06.2021 21:49
#
valloire
19.06.2021 15:08
#
Bianconero
15.06.2021 07:24
#
Nevděčnost? Možná podle tebe. Sorry, já Ronaldovi nemám za co děkovat, nejsem vděčný za nic, co v klubu za svého působení udělal. Respektuju ho, obdivuju ho jako jednotlivce, ale jako fanoušek klubu mu vděk nemám za co prokazovat. 36letého individualistu v kolektivu nebudu blahořečit.

Ronaldova chyba je, že je nepřizpůsobivej. To je holej fakt. Chyba vedení je, že byli natolik zaslepení, že jeho nepřizpůsobivost nevzali na zřetel. Což je další holej fakt. Tyhle dvě skutečnosti žádným argumentem nevyvrátíš, na to argumentace neexistuje. A je to přesně jak říkáš, hráč nikdy nebude víc než klub.
Pharrell
15.06.2021 07:29
#
Hele prosím měj aspoň trochu větší úcty k 1 z nejlepších hráčů fotbalové historie. Spíše o něco větší úctu. On je to proč miluji a fandím Realu a je to hráč na kterého se nikdy nezapomene. Je to hráč co přepisoval rekordy a i historii tohoto sportu. Dokázal toho v kariéře více než miliony jiných profi fotbalistů. A to je fakt. Až skončí on a nebo Messi budeme smutnit než přijdou podobní hráči jako tihle 2. Teda jestli někdo další takový bude.
Bianconero
15.06.2021 07:37
#
Pro mě je dost pravděpodobně nejlepší fotbalista historie, to tu opakuju celkem pravidelně, ale je nepřizpůsobivej. Tým musíš postavit kolem něj. Jak jsem naspal, respektuju ho a obdivuju ho jako jednotlivce, ale do týmu, jak vidím tým já, je pro mě absolutně nepoužitelnej a netýmovej.

A to, že je pro můj pohled týmového pojetí fotbalu absolutně nepoužitelnej se nijak nevylučuje s tím, že jako fotbalista je nejlepší, jaký tu kdy byl. Spíš byli lidi měli pochopit, že je tu více úhlů pohledu na jeho hru a že zkrátka do všeho nepasuje. Tvůj názor krásně demonstruje to, jak se na něj koukalo vedení Juventusu. Fotbalová stránka a chemie šly stranou. Peníze, prestiž, marketing a to, co má Ronaldo v životopise rozhodlo. Nikdo neřešil, že je to nekompatibilní článek do skládačky.
Pharrell
15.06.2021 07:47
#
Dobře uznávám máš pravdu.
r.mrazik
15.06.2021 09:44
#
tak ono se vzdy stavi tym kolem nejlepsiho hrace/hracu...
skoda,ze neprisel ronaldo do juve,kdyz hraval treba jeste pirlo a juve mel ten tym na trochu jine urovni...to by bylo uplne o necem jinem
10
15.06.2021 09:46
#
takovej je život, no
Bianconero
15.06.2021 10:18
#
Samozřejmě, ale ti nejlepší hráči se nesmí mimo hřiště chovat jako velcí kamarádi a na hřišti pak, že jim všichni spoluhráči vadí. Když už, tak naopak. Mimo hřiště se spolu třeba nebavit a nemít se rádi, ale na hřišti za sebou stát. Kdyby ubral na chtíči být "No. 1" a víc běhal a nechával zodpovědnost i svým spoluhráčům, nakonec by z toho celek vytěžil víc. Přišel jako celebrita, choval se jako celebrita, hrál jako celebrita a jeho spoluhráči se k němu chovali jako k celebritě. To je celé špatně. A to, jak se k tobě lidé chovají, je obvykle odrazem toho, jak se chováš k nim, zvlášť když máš vyšší postavení. Oslavy každého gólu Ronalda vypadaly, jako když se seběhne dav nadržených fanynek. Zatímco když dal gól někdo jiný, tak oslava gólů nevypadala tak pateticky v pejorativním významu toho slova.

Ten tým byl na jiné úrovni, protože se nevyhazovaly peníze oknem, Marotta to měl pevně v rukou. Pak na jeho kolegy přišla krize středního věku, jak tu nedávno trefně poznamenal Krupy, a šlo to do sraček. Klub by si ho za doby Pirla nemohl dovolit.

Užívám si hry Cristiana Ronalda, pokud není v mém týmu. V United, Realu, reprezentaci, rád se na něj podívám a je to zážitek. O Juve to neplatí, protože je součástí toho, proč šly peníze do hajzlu.
r.mrazik
15.06.2021 10:40
#
rozebirat slaveni golu na hristi se mi zda usmevny...ale ok

mozna nebyl problem prachy na ronalda,ale prachy na plat rabiota a ramseyho...a nebo predtim koupit za 90 micu hugiana...
jak pises,od urcite doby to slo s prestupy juve do kopru...ale zrovna ronalda bych jako nejakou silenost nevidel...to spis prichody hracu kolem nej...
Bianconero
15.06.2021 10:57
#
Tobě to přijde úsměvný, ale vidíš tam tu chemii a podřazenost všech hráčů. Pro mě je chemie a psychologie jednou z nejvýznamnějších složek.

Rabiot a Ramsey přišli po něm. Higuaín? Ronaldo pro tým nedovedl víc práce než on a jeho výplata je 3-4x taková. U Ronalda není šíleností přestupová částka, ale jeho 31m čistého ročně. To je průser. Jednak je to nálož pro rozpočet a za druhé tím říkáš, že jeden hráč je pro tebe podstatně důležitější než ostatní v týmu, což je zase špatně. Tohle si můžeš dovolit v NFL nebo NBA, tam ti jednotlivec totálně změní výkon, ale ne ve fotbale. A zase se dostáváme zpátky k tomu na začátku, jaká je chemie v týmu a co to říká o vnitřním nastavení klubu.

Ano, příchody hráčů kolem něj. On potřebuje vysoce specifické hráče, kteří jednak budou mít vysokou kvalitu, vejdou se rozpočtově příchodem a platem, podřídí veškeré své ambice tomu, že oni jsou "dělníci" a mají hrát ve prospěch "alfa samce", který když nebude mít den a oni budou hrát i tak slušně, se bude vztekat a dá průchod svému znechucení. Ten tým v Realu byl kolem něj geniálně složený, protože Kroos, Modrič, Casemiro byly hvězdy světového formátu, nejlepší hráči na svých pozicích na světě. Takový servis Ronaldovi už nikdo nikdy nezaručí. Takže pokud on nespolkne svoje ego a nesleví ze svých nároků, tak má holt smůlu.
Ditas7
15.06.2021 11:57
#
Co třeba Maradona v Neapoli, to byl vyloženě tým jednoho hráče...
Bianconero
15.06.2021 12:31
#
Před 30 lety. Jeden "role player" vedle druhého. Maradona jako jediný cizinec v týmu. Neapol byla vystavěná tak, aby vynikl, nechali ho hrát, nechali mu volnost. On sám o sobě byl architektem té hry, fantasistou, tvůrčí špičkou. Ronaldo nikdy nebyl architektem, nebyl mozkem hry, vždy byl závislý na spoluhráčích.
valloire
19.06.2021 15:12
#
Nebyl jediný, další 2 tam měl a hlavně měl Carecu, což byl tehdejší top útočník. Ale jinak no name hráči dělníci, to jo.
Bianconero
19.06.2021 15:18
#
Máš pravdu
r.mrazik
15.06.2021 13:27
#
samozrejme i ve fotbale to jedinej zmeni
at uz v obrane...viz liver a dijk, nebo v zaloze...viz bruno v MU,nebo Zidane kdekoli...nebo v utoku viz Lewa,Messi a Ronaldo

jak uz rikal mnohokrat treba Keane...opravdu nepotrebujes byt s lidmi v tymu kamarad, potrebujes,aby delali poradne svou zasranou praci

jestli bude juve kupovat rabioty,ramseye a ted tollisa,tak bude mit smulu taky..

prekvapive svetove tymy potrebuji svetove hrace
Bianconero
15.06.2021 13:40
#
Za mě je lepší mít za cenu 1 špičkového 5 vysoce nadprůměrných. Lepší mít 5 střelců 8+ než 1 střelce 30+. Vyváženost je pro mě cesta k úspěchu.

Van Dijk ti to zvedne, protože je to osobnost, která působí na své spoluhráče, dělá je lepšími. Messi dělá to samé, díky němu jsou schopní jiní vyniknout. Sám Lewa taky nic nezmůže, stačí se podívat na Poláky. Ronaldo své spoluhráče lepšími nedělá. On je fenomenální v tom, resp. byl, že v určité fázi kariéry mohl přebrat vše na sebe, teď už na to nemá a musí hru změnit. Musí se změnit, stejně jako to udělal třeba Jágr, Crosby, Lebron...
vilp
15.06.2021 13:50
#
Cristiano ale nezmění nic, když nemá servis. Tu poslední sezonu v Realu se mu dlouho nedařilo a byl na hřišti naprosto nesnesitelný, vztekání, vyčítání spoluhráčům, že se mu opovážili nenahrát, sólování, obrovský množství ztrát míče a nesmyslných střel, nulová práce pro tým.
Bianconero
15.06.2021 13:54
#
r.mrazik
15.06.2021 14:11
#
zmeni tu praci hracu hrajici pod nim,ze ten tym da gol...
servis potrebuje kazdy

vsak si pockame na to,az odejde z juve,jak na tom kluci budou a jak si ty goly rozdeli
DelPiero137
15.06.2021 15:00
#
Az tak usmevne to nie je. Ked vidis mladych chalanov ako sa tesia z golu a potom tam ledva dokulha Ronaldo s kyslym usmevom "pogratulovat" kazi to nadsenie aj mne ako divakovi pred TV. Nie to este na ihrisku.
Poslednu dobu bol dost neprijemny ak mu neprihrali, zjebal spoluhracov. Naopak si vybavim mozno jednu akciu ked prihraval lepsie postavenemu spoluracovi. Poslednu sezonu sa z neho staval docela palic, na pomery kvalitneho utocnika. O priamych kopoch sa ani nemusime bavit.
Samozrejme ze Ronaldo nie je vsetkemu navine ale nehodi sa do toho tymu. Ako fanusik Juve by som uvital keby prestupil. Nie som nevdacny ale nie je to ono.
TurboPlastik
15.06.2021 12:38
#
Chybu bych hledal v trenérovi, ne u CR7. Zidane ten tým kolem něj postavil a byly z toho tři tituly v LM
Bianconero
15.06.2021 12:48
#
Řekl bych, že to byla spíš z větší části Ancelottiho práce, ale Zidanovi určitě zásluhy neubírám.

Každopádně souhlasím, že jednou z celé té škály chyb byl problém v trenérském obsazení. Tři roky, tři trenéři. To je špatně. Kontinuita žádná. Ale to se vracíme zpátky k vedení.

Cristiano pro mě není hlavním viníkem, je součástí komplexního průseru, na kterém nese díl viny.
vilp
15.06.2021 13:35
#
Tým kolem něj od sezony 07/08 stavěli úplně všichni, už SAF mu postupně dával naprostou volnost a Rooney nebo tehdy Tévez makali na něj. Nejdůležitější pro Real byl jednoznačně Mourinho, ten převzal tým individualistických looserů a naučil je hrát velké zápasy a bojovat o všechny trofeje, dal jim mentalitu mistrů. Zidane tehdy vychytal čas, kdy všichni z té kostry dozráli a byli maximálně zkušení a vyhraní, z obou stran skvělá symbióza s úžasným načasováním.
smazaný uživatel
15.06.2021 14:36
#
Mourinho na tom má paradoxně velké zásluhy, jakkoliv neni žádný budovatel týmů
valloire
19.06.2021 15:14
#
smazaný uživatel
15.06.2021 14:37
#
a kolik titulů ve španělské la lize?
Bakary3
15.06.2021 10:48
#
Ronaldova chyba je, že je jako hráč po třicítce nepřizpůsobivej, jasně.
Juventus věděl, co kupuje a že takovej je a bude - proto ho koupili.

On přišel, aby dával goly, ty dává.

Že kolem něj Juve postavil tým nahovno není jeho chyba. Kdyby každý ze spoluhráčů jen trošku dosahoval jeho kvalit, tak tu LM třeba udělali - a třeba ne, LM není samozřejmost.

Ale tohle jeho shazování je fakt šílený, a to říkám jako Ronaldův největší kritik.
HalaMadrid_Flx
15.06.2021 10:54
#
Bianconero
15.06.2021 11:06
#
"Juventus věděl, co kupuje a že takovej je a bude - proto ho koupili." - proto jsou Paratici, Agnelli a Nedvěd pro mě dementi. Sportovně to nemělo šanci na úspěch, ve spojení s tím, co píšeš dál.

Nemůžeš koupit takového hráče a vystavět kolem něj to, co vystavěli. Tady se pánové těžce přepočítali. A pokud Ronaldo nechtěl záruky, že dostane potřebnou podporu, pak je stejný dement jako oni. A řešení při tom bylo snadný, slevit ze svého ega, svého platu a nelpět na své pozici celebrity. Ronaldo nikdy neukázal, že chce jít týmu naproti, ponížit se na nižší úroveň. Pořád to chtěl ze své pozice tahat sám, brát zodpovědnost na sebe, jakoby byl jen on.

On přišel, aby vyhrál s Juve LM, což se nestalo. Góly zvládne střílet kdokoliv a je lepší mít pět 8-10+ střelců než jednoho 30+ střelce.

Vidíš to, a já to říkám jako jeho fanoušek, který obdivuje, co dokázal. Jako jedinec je pro mě jedním z 5 nejlepších sportovců všech dob.
Bakary3
15.06.2021 11:37
#
Argument, že nedokázal vyhrát LM, přeci není vůbec validní, když vy sami víte, že s tím týmem to jaksi nešlo.

Na tom celým a tom, že se nepřizpůsobí, stavíš jeho kritiku, přitom on je zřejmě ten poslední, kdo jí za přínos týmu zaslouží. Prostě mít borce, co nasype přes 40 golů za sezonu, je dar z nebes.
Že jsou tam ostatní neschopný a ani tak to nestačí na nějakej úspěch, to je těžký.

Vždyť těm ostatním nikdo nebrání, ať těch 40 kusů nasypou taky. Ne, opravdu jim nebrání ani Ronaldo. Že má pozici jedničky, tak ať ti ostatní hráči nejsou posraný alibisti a ukážou, že ty kvality mají taky a tu jeho pozici si můžou získat sami.
A že se za něj schovávaj, no, to zase není Ronalda chyba.
stuff
15.06.2021 11:41
#
pred jeho prichodom sme mali lepsie vysledky. To je hlavny argument. Po jeho prichode horsie. Je to takto jednoduche
Sonny_n7
15.06.2021 12:18
#
herold
15.06.2021 13:43
#
Je to tak.
Sonny_n7
15.06.2021 16:47
#
Bianconero
15.06.2021 12:26
#
Ty si řekl, že přišel, aby dával góly, já říkám, že to, proč ho vedení angažovalo, bylo vítězství v LM. Stejně jako před tím angažovali Higuaína, aby vyhráli LM. Jak říkám, góly ti dokáže dávat kdokoliv. Ten argument je validní, krásně podtrhuje to, co píšeš, že to zpackalo vedení.

Koukáme se na přínos týmu úplně odlišně. Já nechci mít střelce se 40 góly, já chci mít 5 borců, kdy každý zvládne dát 8-10 gólů. Závislost na jednom článku je k ničemu. Pro mě to není dar z nebes, ale cesta do pekla.

Ronaldova glorifikace jim v tom brání. Schovávají se za něj, protože on jim to umožní, aby to dělali. Kdyby byl vůdčí osobností, tak tomu týmu pomůže vyrůst a netáhne to na vlastních bedrech. Vůdce není ten, kdo tým táhne svými góly a asistencemi, je to ten, který dokáže svým přístupem a hrou nechat vyniknout i ostatní. Ronaldo není vůdce, ačkoliv se tak snaží chovat.

Je to ve své podstatě jednoduché, dej člověku rybu a nasytíš ho jeden den, nauč ho rybařit a nasytíš ho na celý život. Ronaldo dává týmu hromadu gólových ryb, ale nenaučí ostatní vzít si prut se zodpovědností.
TurboPlastik
15.06.2021 12:44
#
Sám se v tom motáš. Koukáš na to očima fanouška a máš jen svoji pravdu. Představuješ si to strašně jednoduše. Góly dokáže dávat kdokoliv Pro mě jsou tvoje názory až úsměvné
Bianconero
15.06.2021 12:51
#
V čem se motám? Podívej se, jak fungoval tým na hřišti mezi lety 2010-2016. Dohledej si střelce a jejich čísla. To je to, čím tu já argumentuju a k čemu se vracím, co fungovalo. Takže pokud ti jsou fakta úsměvná, pak v pořádku. Já nemám žádnou pravdu, mám názor, úhel pohledu.
Bakary3
15.06.2021 12:48
#
Dobře, i kdyby tak, tak ho z nezískání titulu LM nemůžeš vinit, protože ten tým na to neměl.

A ty ho na základě toho hodnotíš absolutně negativně, že mu prý nemáš být za co vděčnej, za co děkovat, hm, silný slova.

Proč je hlavním kritizovaným Ronaldo, kterej odvádí služby na úrovni TOP světovýho útočníka, a ne ostatní, který hrajou jako lemplové?

To prostě nedává smysl.
Bianconero
15.06.2021 13:03
#
Já ho neviním. Píšu to nahoře Kokeshovi. Do Higuaína lidi za stejný výsledek kopali a Cristiana budou hájit? To je pokrytectví, ne?

Proč nekritizuju stejně ostatní? Protože na to nemají. Nemůžeš mít stejný metr na všechny lidi, musíš brát v úvahu jejich limity. Ty bys měl ke každému přistupovat individuálně. Od každého hráče máš jiná očekávání, každý hráč má jinou roli, bere jiné peníze a na základě komplexního balíčku těchto parametrů hodnotíš jejich výkony. Tohle jediné mi dává smysl. A pokud někdo bere 31m čistého, 2,5krát více než druhý nejlépe placený hráč, tak musí předvést víc než jen salvu gólů, které ve výsledku k ničemu velkému nevedou. Bude mi k ničemu, že mám ultramoderní stroj, který vyprodukuje kvanta produktů, když mi vedle toho bude zatékat do skladů, bude mi hořet účetnictví a ostatní zaměstnanci se budou flákat.
Bakary3
15.06.2021 13:34
#
No, myslím si, že fanouškům nesledujícím Juve jako já byl Higuain u zadku... že ho kritizovali za nezískání LM nemá s Ronaldem nic společnýho, to používáš jen jako berličku, aby sis ospravedlnil kritiku Ronalda.

A kritizoval jsi za to taky Higuaina? Nejsem si jistej, ale řekl bych, že ne, zato teď za to kritizuješ Ronalda - takže jestli to tak je, je to od tebe taky pokrytecký.

Jinak samozřejmě, na každýho jsou jiný nároky, ale Ronalda plat je založenej dost na něčem jiným, to určitě víš sám, takže srovnávat, že když bere 2,5x víc než druhej nejlíp placenej, je mimo, protože u Ronalda je to prostě postavený na marketingu.

Je placenej za to, co umí. Za střílení golů. A to dělá dokonale.

To, že tu o něm píšeš, že by vlastně měl dělat ještě kdoví co, snad zakládat útoky, bránit před stoperama a nevím, je holej nesmysl, protože to od něj nikdo ani nečekal, není to součástí jeho schopností.

To bych to taky mohl otočit a říct, že Dybala za to, jaký bere peníze a má renomé by měl dávat sezonu co sezonu ve všech soutěžích aspoň 30 golů - přestože to neumí a často to není v náplni jeho práce.
Asi tak je to pitomý, jako když u Ronalda, prostě čistokrevnýho hrota, píšeš, že by měl dělat mnohem víc než jen střílet goly, protože bere hodně peněz.
Bianconero
15.06.2021 13:51
#
Já hnal Higuaína vidlemi byl jsem jeho velkým kritikem, nechtěl jsem ho v týmu.

Hele, tu vzájemnou diskusi ku prospěchu všech ukončíme. Obracíš proti mě moje slova, kdy jako jeden z velkých kritiků Higuaína se tu stejně stavím k Ronaldovi. Předhazuješ mi sem něco o tom, že by měl zakládat útoky, bránit před stopery atd. a ještě vytáhneš Dybalu, který s tím nemá co dělat. Tuhle rétoriku s podtextem melodramatu si nechám ujít. Koukáme na to oba jinak a zjevně ani jeden z nás dvou nemá tendenci pochopit toho druhého. Takže děkuju za tvůj čas, pro mě to moc přínos nemělo, ale aspoň vím, že společnou řeč nenajdeme.
Bakary3
15.06.2021 14:08
#
Higuain dobře, psal jsem pokud....
Tak já Dybalu, ty Higuaina, který s tím taky neměl co dělat.
Melodrama, dobře, no...
Beethoven
15.06.2021 13:16
#
goly dokaze davat kdokoliv, to jo
Bianconero
15.06.2021 13:32
#
Juventus Serie A

2011-12 - 68:20 - 6 střelců 5+ gólů
2012-13 - 71:24 - 8 střelců 5+ gólů, z toho 5 střelců 10+ gólů
2013-14 - 80:23 - 5 střelců 5+ gólů
2014-15 - 72:24 - 7 střelců 5+ gólů
2015-16 - 75:20 - 7 střelců 5+ gólů
2016-17 - 77:27 - 7 střelců 5+ gólů
2017-18 - 86:24 - 8 střelců 5+ gólů
2018-19 - 70:30 - 4 střelci 5+ gólů
2019-20 - 76:43 - 3 střelci 5+ gólů
2020-21 - 77:38 - 4 střelci 5+ gólů
r.mrazik
15.06.2021 13:28
#
"Góly zvládne střílet kdokoliv"
Bianconero
15.06.2021 13:32
#
Juventus Serie A

2011-12 - 68:20 - 6 střelců 5+ gólů
2012-13 - 71:24 - 8 střelců 5+ gólů, z toho 5 střelců 10+ gólů
2013-14 - 80:23 - 5 střelců 5+ gólů
2014-15 - 72:24 - 7 střelců 5+ gólů
2015-16 - 75:20 - 7 střelců 5+ gólů
2016-17 - 77:27 - 7 střelců 5+ gólů
2017-18 - 86:24 - 8 střelců 5+ gólů
2018-19 - 70:30 - 4 střelci 5+ gólů
2019-20 - 76:43 - 3 střelci 5+ gólů
2020-21 - 77:38 - 4 střelci 5+ gólů
Cottage
15.06.2021 13:49
#
No jediné co z toho vyplývá je zhoršení obrany o cca 30 %, fakt že Ronaldo nebrání na tom asi až takový vliv mít nebude
r.mrazik
15.06.2021 14:14
#
i pres pokles kvality zbytku tymu to ronaldo svymi goly dokazal udrzet nahore,bohuzel zbytek tymu se vysral na braneni
Bianconero
15.06.2021 14:20
#
Haha
DelPiero137
15.06.2021 21:49
#
vacin
15.06.2021 14:23
#
Já Juve nesleduju, takže se nechci hádat a usuzuju jenom na základě statistik.
Nebude chyba někde jinde než v Ronaldovi? V době, kdy se o ty branky dělilo víc hráču byli v Juve záložníci, kteří dokázali dát gól Vidal, Pogba, předpokládám, že Pirlo kopal penalty. A podle mňe tam od příchodu Ronalda nikdo takovej nebyl. Navíc nikdo z těch záložníku kromě Pjaniče nemá výrazně menší počet gólu po příchodu Ronalda než měl před tím během kariéry,
Bianconero
15.06.2021 14:36
#
Ale to s tím souvisí. Po sezóně 2017-18 měla nutně přijít obměna záložní řady, finance měly téct do revitalizace týmu. Naproti tomu se většina peněz nasypala do Ronalda a splatily se výkupky za Cancela s Costou a vrátil se Bonucci. Záložní řada zůstala beze změn, protože nezbyly peníze. Další léto přišel De Ligt, vyměnili se Cancelo s Danilem a zadarmo přišli žebráci Ramsey s Rabiotem. Vedení si myslelo, že zalepí díru hráčem, který to má za sebou a klukem, který měl dosud problémy s motivací a kázní. To nebyly posily, ale figurky do počtu. A naposledy přišel McKennie. Další hráč, který nemá na to, aby se stal pevným stavebním kamenem základní sestavy TOP 10 klubu na světě. Ale je to prostý. Když nemá peníze, nekoupíš si nic lepšího. Investice do Ronalda velkou měrou ovlivnila klubovou přestupovou politiku. Hodně tomu pak přispěl i zmíněný De Ligt, který taky bere naprosto nesmyslný peníze s ohledem na věk a předvedenou hru. A když dáš těmto hráčům tolik peněz, projeví se to i na dalším podepisování smluv. Zvlášť pak když nasypeš hráčům při "free transferech". Je to jedno s druhým. A Ronaldův příchod a jeho plat byly rozbuškou. Načež se na to nabalilo to, že nebyly peníze na lepší spoluhráče a lepší servis pro Ronalda. Poslední tři sezóny s Ronaldem nejsou víc než Pyrrhovo vítězství.

Ta čísla mezi lety 2018-2021 dokazují, že tým cílil svou finální hru na užší záběr hráčů. Co padlo z první vlny, to padlo, druhá vlna neexistovala. Ty góly s více hráči z let minulých jsou důkazem toho, že tým měl více možností. Standardky kopali hráči, kteří je kopat uměli a ne borci, co z 50 pokusů trefí 1 gól - Ronaldo. Kdyby měl Ronaldo lepší kopací techniku, musel by s ohledem na počet příležitostí, mít minimálně 50 gólů v lize za sezonu.
vacin
15.06.2021 15:00
#
Tady ten argument beru a i chápu, ale podle mně tohle není chyba Ronalda, ale vedení, že si nedokázalo spočítat, že když dají takový peníze za Ronalda a Ronaldovi, tak nebude na zbytek sestavy,
Když to přeženu, když nemám na servis Ferrari, tak si ho nekoupí, i když na jeho pořízení mám
Bianconero
15.06.2021 15:11
#
Vůbec nepřeháníš, je to logické. Ronaldo chyboval tím, že tam vůbec lezl. Při takovém obchodě bych očekával, že tam budou z obou stran záruky, co musí obě strany splnit. Asi bych jako agent nechtěl, aby můj hráč šel do týmu, který dost dobře neví, jak si bude dál počínat a vše sází na mého klienta. A "Ronaldocentrismus" je pro mě nevhodným způsobem budování týmu, proto to považuju za velkou chybu. A jak vidno, Cristiano se nezmění. Úplně by stačilo, kdyby se necpal do standardních situací, raději byl daleko od toho a naopak se angažoval při vracení se z útoku, místo rozhazování rukama a šklebení se do kamery, jak je všechno na hovno. Hned bych na něj mohl koukat lepší optikou. Góly z mého pohledu nespraví. Při poměru příležitosti/vstřelené branky na tom tak úžasně nebude.
Eichel
15.06.2021 15:20
#
ako si inak spokojný s De Ligtom?
Bianconero
15.06.2021 15:39
#
Až vypiluje trochu neohrabanosti a získá o něco víc klidu, bude to dobrý. Herně se mi líbí. Každopádně bere o 1/4 víc peněz než Van Dijk v Liverpoolu a upřímně, jeho kvalit ještě nedosahuje.
smazaný uživatel
15.06.2021 14:41
#
misinho7
15.06.2021 11:15
#
Sonny_n7
15.06.2021 12:18
#
TurboPlastik
15.06.2021 12:40
#
Musím souhlasit
Beethoven
15.06.2021 13:15
#
smazaný uživatel
15.06.2021 14:39
#
shazujou Ronalda, protože je nepřizpůsobivej sólista a tim je, podobně ty "shazuješ" jeho spoluhráče, že nedosahujou jeho kvalit, což nemůžou a při Ronaldovi dost možná to neni ani možný, protože takový spoluhráč tě nepodpoří ale frustruje, což je důvod proč Messi > Ronaldo, protože Ronaldo je při neúspěších problémovější

i proto má CR7 jen dva tituly z la ligy a snad jednu copu del rey
svkmd
16.06.2021 00:45
#
ide o uhol pohľadu zasa. Ani jeden nemajú dokonalý príklad osobnosti. Jeden je neviditelný na ihrisku keď nemá svoj deň druhý na teba kričí aby si mu prihral. Ideál mať možno mentalitu Ramosa alebo Van dijka, alebo Buffona ktorý keď sa nedarí snažia sa ťa podporiť aby si zo seba dal úplne všetko.
smazaný uživatel
16.06.2021 15:42
#
týmoví hráči, ano, bez těch úspěchy obvykle nepřicházejí
valloire
19.06.2021 15:20
#
Zase má CR 5 titulů z LM a Messi defacto 3.
el Principito
20.06.2021 18:55
#
ty si defacto debil
valloire
20.06.2021 22:04
#
ahoj
kattos
15.06.2021 16:40
#

Do písmene přesné
Sonny_n7
15.06.2021 12:16
#
madridcan
15.06.2021 14:03
#
Si vlastne päť minút svojho života strávil tým, že si napísal to čo ja

Si reagoval na slovo ,,nevďačnosť" v podstate. Vdační však máte byť začo. Za góly, za titul. Tažko sa však Juventusu prekusuje keď ten titul nevyhrá a padá to na hlavu jedného.

A tým sa dostávam k tomu, že toto úplne všetko si ako fanušik mohol čakať. Čiže príchodom Ronalda už budete len Ronaldo. Od pridelenie sedmičky, cez penalty, priame kopy, až po pozornosť. Preto je tam nevďak, lebo neverím, že trebars je niekto z vás, ktorý na ten moment pri hattricku Atleticu nedostal erekciu a nebol vdačný.

Že po ňom siahol Juventus nie je jeho chyba a keď ideš do takého hráča s takým egom, tak vieš, že si bude robiť čo chce a sa mu to aj dovolí. A už s prirodzeného rešpektu mu dovolia aj spoluhráči všetko na ihrisku. Tam smerujte kritikou vyššie a nie na jednotlivca.
Bianconero
15.06.2021 14:13
#
Já to čekal. Proto říkám, rád se na něj dívám (United, Real, Portugalsko), ale v týmu ho nechci.

Promiň, vděčný vážně nejsem. Poslední tři sezony špatné, poslední dvě noční můrou. Takhle zle mi z toho bylo naposledy v letech 2008-2010. Chápu, že pro řadu zdejšího osazenstva je to nepochopitelné, ale taky nechci zapadat do koloritu většiny zdejšího osazenstva.

"A už s prirodzeného rešpektu mu dovolia aj spoluhráči všetko na ihrisku." - trefa. A tohle já považuju za chybu člověka, který tímto způsobem negativně ovlivní zbytek. To je ta tenká hranice mezi tím, co je ještě přirozený respekt a co už je patolízalství. Pořád je to ale jeden z mnoha segmentů, který sám o sobě moc neznamená, ale ve sledu událostí bije do očí.

V momentě, kdy na to Agnellimu s Paraticim kývnul, stal se součástí průseru, který se započal. On není hlavní viník, těmi byli ty ústavní postavy z vedení.
madridcan
15.06.2021 18:14
#
V pohode proste máme iný názor alebo skôr iný pohľad. Možno on sám čakal, že s ním príde aj optimalný káder. Tvoj názor nie je zlý a v Reale som to mal s ním poslednú sezónu tiež, ale tvoj názor by bol iný keby prišiel skôr, prišiel do tímu kde je ako tu niekto písal trebars Pirlo, kde sa zabezpečí zostava na úroveň Juventusu a nie výpredaje na úrovni Neapolu. Chybou a nepremyšľaním vedenie bude Ronaldo tŕňom v oku. Že vie sa aká povaha a osobnosť príde do tímu, tak proste sa nad tým malo uvažovať.

Zhodnotiť jeho pôsobenie ,,Diky za všetko a čau" nevďačne pôsobi, lebo úspechy má a aj podiel na nich. Že pre teba ako romantika to nebolo to pravé, tak to rozumiem tiež. Klub je vždy najviac a keď máš v tom svojom dementa, ktorý si nevie dať pre a proti k prestupu Ronalda, tak to nie je chyba Ronalda. A Ronaldo nerozhoduje o žiadnych prestupoch. Ja som bol rád, že išiel, lebo Perez povedal na jeho trucovanie nie. Že ste vy prikývli ma potešilo, lebo takto zakončil pôsobenie vo všetkých kluboch, ktoré mám rád. Že ste všetko dali donho a na ostatné neostalo nie je Ronaldova vina.

Videlo sa meno, marketing. Že futbal bude až na poslednom mieste niektorí zisťujú až teraz po titule Interu.
Bianconero
15.06.2021 18:47
#
Souhlasím. Zase tolik se názorově nerozcházíme. A ono už nemá smysl řešit, kdo za co může. Symbióza mezi Cristianem a historickou kulturou Juve nikdy nemohlo dost dobře fungovat. On nedělá žádná rozhodnutí, ale působí na své spoluhráče. Povahově nezapadá do toho poměrně mladého týmu, který nemá žádnou osobnost, která by mu pomohla hrát fotbal. Starší si z něj nic nedělají, ale jsou to de facto obránci a brankáři, a ti mladí kluci jsou z něho pobláznění. V United i Realu se měl o koho opřít, ale v United přišel do hotového týmu a Real? Tam vždycky byly, jsou a budou peníze, aby se osobnost do party přivedla.

Masochisticky jsem si přál, aby to Pirlovi pořádně bouchlo pod rukama a těm třem pánům ve vedení se to vrátilo jako bumerang do ksichtu. Aktuální složení kádru vyloženě nesnáším, vře ve mě krev, když vidím tu sebranku cizinců. Bude to chtít čas, než se tým nyní revitalizuje. Pro mě to jsou ztracené tři roky, proto ta "nevděčnost".

A máš absolutní pravdu, sportovní stránka věci ohromně utrpěla ve prospěch marketingu a všeho kolem.
Pharrell
15.06.2021 07:25
#
Sonny_n7
15.06.2021 12:15
#
The Krupy
15.06.2021 16:12
#
Čo môj, pustili ťa z ústavu?
Pharrell
15.06.2021 00:02
#
Sorry CR uznávám tě hodně a mám tě rád ale popravdě si nemyslím že Portugalsko zase vyhrají ME. Jsou tady mistři světa a ti vás předčí a porazí.
Pharrell
15.06.2021 00:02
#
***vyhraje ME
Salfovic
15.06.2021 01:16
#
Ti si museli minule vybrat štěstí tak na sto let dopředu.
Bianconero
15.06.2021 07:27
#
Nooo, možná bych se snad i vsadil, že další trofej vyhrají dřív než Anglie.
JeséRodriguez
15.06.2021 10:27
#
To není sázka ale maskovaná žebrota
Bianconero
15.06.2021 10:32
#
stuff
15.06.2021 11:42
#
vacin
15.06.2021 12:34
#
smazaný uživatel
15.06.2021 14:43
#
Nihilister
15.06.2021 19:22
#
valloire
19.06.2021 15:23
#
krisa
15.06.2021 13:39
#
to se navzájem nevylučuje
Bianconero
15.06.2021 15:12
#
Moje maličkost
15.06.2021 07:13
#
Tak snad si to i přečte.
Pharrell
15.06.2021 07:23
#
Možná jo. Ale já ho fakt miluju a respektuji ho nejvíce ze všech fotbalistů současnosti ale tohle nedá. Portugalci jsou silnější než na Euru 2016 ale teď je tady dost nabušená Francie,Anglie,Belgie.Itálie a možná i Němci a Holanďané můžou taky překvapit. Tak uvidíme no.
Seydou Doumbia
15.06.2021 10:31
#
Sory ale Němci a Holanďané fakt ne...Itálii a Anglii bych taky věřil méně než Portugalsku, které má letos skvělý kádr...rozhodně lepší než když to vyhráli minulé, kde to byl Ronaldo, Pepe a zbytek s nadsázkou nadprůměr
smazaný uživatel
15.06.2021 14:44
#
valloire
19.06.2021 15:24
#
Itálie bude hodně kousat.
herold
15.06.2021 13:42
#
smazaný uživatel
15.06.2021 14:44
#
bruno fernandes, joao cancelo, ten snad teda chybí, bernardo silva... takový tým je prostě jeden ze širší špičky, zvlášť s ronaldem, jsou silnější jak minule, takže navzdory těžké skupiny by měli být vysoko, jinak neúspěch
johan14
15.06.2021 04:59
#
Portugalsko a Ronaldo patria medzi favoritov, to nikto nemôže poprieť, a ja im budem.fandiť. Minule to bolo super ako ich všetci hejtili a ja som si to užíval. Bolo by fajn kedy sa toto zopakovalo.
Dufan
15.06.2021 12:03
#
super je jejich podáníí by na ME 2016 přesně co? ze skupiny postoupili se štěstím jak svině po 3 remízách, pak v prodloužení porazili chorvaty,na pencle polsko, jediná výhra v základní hrací době s Walesem a finále po prodloužení s Francií.
nic proti Ronaldovi ani Portugalsku, ale to je jen zatracený štěstí a ne super
valloire
19.06.2021 15:25
#
Pfff, zkušený tým zkušeného hráče ví přesně jak má hrát, aby vyhrál.
DiegoArmandoMaradona
15.06.2021 06:09
#
Pojď do Neapole vole Já to vidím na Sporting nebo MLS.
ttopi
15.06.2021 07:30
#
Obhajoba ME, zas neblázni
Godbless
15.06.2021 09:08
#
Ideálně druhé místo ve skupině a v osmifinále na Anglány!
Sztanda
15.06.2021 09:15
#
Když vidím tu sestavu tak mi ten tým přijde rozhodně silnější než ten co to vyhrál v roce 2016, hodně se na ně těším, mohli by snad i hrát atraktivnější fotbal. Samozřejmě to vůbec nemusí znamenat, že se jim ten turnaj povede, myslím, že vyhraje někdo jiný.
Je úžasné i smutné si uvědomit, že ta jeho kariéra pomalu končí, člověk si živě vybavuje jak to jako mladý drak začal trhat na EURO 2004, a teď je mu 36 a je totální ikona fotbalu...end of an era!
stuff
15.06.2021 11:19
#
Jeho odchod by bola najvacsia letna posila juve. Uz nech je prec!
Seydou Doumbia
15.06.2021 23:32
#
No jo ale jakou superstar koupí Juve místo něj?
W164
16.06.2021 08:17
#
Pjaniče
stuff
16.06.2021 13:58
#
Pokojne aj Bendtnera, Adriana a Icardiho zenu
10
15.06.2021 12:03
#
Tolisso další jméno do skládačky hororových spekulací
Bianconero
15.06.2021 12:34
#
To je ten "plán B/C/D", když se nepodaří Loca, ne?

Když jsem včera viděl Wojciecha, musel jsem se smát. Je úplně jedno, kdo před ním bude v obraně nebo záloze hrát.
10
15.06.2021 12:45
#
...a pak večer Moratu
Bianconero
15.06.2021 12:52
#
Vypnul jsem to po té jeho zahozené tutovce zkraje zápasu, jak mu to Koke naservíroval na zlatém podnose.
10
15.06.2021 13:12
#
v kombinaci s těma spekulacema to bude fajnový léto, to zase jo
DelPiero137
15.06.2021 21:51
#
Kto z Juve moze zahranit cest na ME? Matthijs, mozno Enrico...
DelPiero137
15.06.2021 21:52
#
*Federico
Panděvova ofina
15.06.2021 13:37
#
Taková levnější varianta Ndombeleho, no.
Když já vidím ty jména, o kterých se spekuluje ohledně Interu, tak bych Tollisa bral všemi deseti.
Většinou se jedná o nějaké "talenty z Argentiny, vyčpělé hráče provinčních klubů a staré týpky z Lazia . Vyber si
Bianconero
15.06.2021 14:21
#
Však teď Lazio vykoupíte.
Panděvova ofina
15.06.2021 19:16
#
Člověk začíná silně pochybovat o nějaké koncepci, či projektu.
Chápu, že většina z těch spekulací nejsou nijak založena na pravdě, ale základ tam je.
Průměrný člověk začíná přemýšlet o tom, že by to ve většině případech a za pomoci nějakého menšího přičinění specialistů na dané odvětví, zvládl udělat lépe a za zlomek platu těch, co tam momentálně úřadují
Seydou Doumbia
15.06.2021 23:31
#
Co má jinak Ndombele společnýho s Tolissem? To nechápu moc.
Panděvova ofina
16.06.2021 00:56
#
Pozici, národnost, bývalý klub... barvu pleti, jestli jsi si nevšiml
Seydou Doumbia
16.06.2021 12:53
#
To jsou všechno druhořadé společné věci ve fotbalovém světě. Ndombélé svou hrou je typologicky úplně odlišný hráč než Tolisso.
Panděvova ofina
16.06.2021 13:06
#
Přímo nebe a dudy. Jseš hnidopich, tady jde spíš oto, že si tu přejí Ndombeleho, ne Tolissa
Bianconero
16.06.2021 15:28
#
Když už, tak Locatelliho.
Beethoven
15.06.2021 13:12
#
Skoda ze ma kolem sebe takova jelita na hristi, kdyby mel poradny servis tak 50g za sezonu da
W164
15.06.2021 19:23
#
W164
15.06.2021 19:56
#
Jediný hráč na světě, který skoroval ve všech herních minutách!
DelPiero137
15.06.2021 21:59
#
Medialna sila Ronalda uz je daleko silnejsia nez jeho vykony.
stuff
15.06.2021 22:17
#
snuff24
15.06.2021 22:38
#
Viz.pokles akcií Coly
smazaný uživatel
16.06.2021 15:44
#
Beckhamizuje... ale saamozřejmě pořád je kvalitní hráč, ale to nevyvrací, cos napsal
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.