Real dokončil přestup talentovaného Brazilce Reiniera

20.01.2020 18:38 - Aktuality
Reinier (© twitter.com)
 
Real Madrid dokončil přestup talentovaného brazilského mladíka Reiniera. Flamengu by měl zaplatit okolo 30 milionů eur.

Real byl s nadaným útočníkem či ofenzivním záložníkem spojován delší čas. Informace o dohodě obou klubů i hráče s Realem se objevily už na konci minulého roku. Oficiálně však mohl být transfer zpečetěn až poté, co Reiner dovršil osmnáct let, což se stalo v neděli.

S Reinierem podepsal Real smlouvu na šest a půl roku. Své působení v Madridu by měl začít v rezervní Castille, ke které se připojí v únoru po návratu z reprezentace, se kterou jej čeká předolympijský turnaj.

V minulé sezoně odehrál juniorský reprezentant Brazílie 14 zápasů a nastřílel šest branek.
Autor: Jiří Fišara / skysports.com
Počet zobrazení: 6782
Komentáře (208 / 0 nových)
off-olda
20.01.2020 18:50
#
patas92
20.01.2020 18:51
#
Kang & Kodos
20.01.2020 19:28
#
krisa
21.01.2020 14:33
#
CHONG
20.01.2020 18:54
#
Jsem fakt zvědavý, jestli se aspoň jeden z těch našich mladých Brazilců nějak výrazněji prosadí v áčku
Roteiro
20.01.2020 19:44
#
Tak Peréz nechce riskovat, že mu nějaký další "Neymar" zase uteče ke konkurenci. Jenom si neuvědomuje, že v Realu nemůžou nikdy pořádně vyrůst.
Tomik111
21.01.2020 08:54
#
Vyrůst v Realu klidně mohou. Vinicius na tom byl loni nadějně a Rodrygo ze začátku taky. Ještě mají půl sezony před sebou a když nic, tak mohou jít hostovat, kde se vyhrají. Talent oba rozhodně mají a když budou hrát někde každý zápas, tak věřím, že se chytnou.
BílíAndelDrcKo
21.01.2020 11:59
#
Veľa tých hráčov, kt. by v Reale za posledných 20 rokov vyrastli, asi nebude
Roteiro
21.01.2020 13:59
#
Tomik111
22.01.2020 08:18
#
Záleží, kolik je hodně. Za posledních 20 let jich několik bude, ale je to subjektivní. Jenom ze současnýho týmu Marcelo, Nacho, Varane, Valverde, Asensio, Casemiro. Doba je prostě taková, že týmy, jako Real a Barca kupují hotové hráče a nezapracuje ti do týmu každou sezonu 3 mladíky nebo odchovance, ale to je tak ve většině velkoklubů.
Roteiro
21.01.2020 14:00
#
Vlastně si jen zopakoval a potvrdil to co jsem řekl já, že v Realu vyrůst nemůžou.
Tomik111
22.01.2020 08:12
#
Můžou vyrůst když se chytnou jako Valverde. Je to jen slovíčkaření.
Elliasson
20.01.2020 20:33
#
Rodrygo, tipuji.
David143
20.01.2020 21:13
#
Rodrygo je zatím strasny, sice dal par branek ale herně je to velká bída
Kily8
21.01.2020 18:39
#
Veľká bieda, zbláznil si sa? S Viniciusom sú to 18-19 ročný chlapci. Uvedmte si to. Hrávajú v Reale! Kto v Reale v Reale(alebo v Barce) bol výrazne lepši na ich postoch? Megahviezdy v najlepších rokoch?- Hazard, Isco, Bale, Dembele, Coutinho??? Najlepší český hráč posledných desatroči Nedved hrával z B-čko Sparty a najvačsí aktuálny talent Schick sedel v slabej Sparte na lavičke a mal mozole na zadku(tie má stále).
valloire
23.01.2020 00:27
#
Ranoth
20.01.2020 18:54
#
Toho som raz kupoval vo FM
REPLIKATOR
20.01.2020 19:05
#
Rentiér
Mass
20.01.2020 19:07
#
smlouva na 6,5 roku..
TheMally11
20.01.2020 19:07
#
Neznal jsem ale RIP in peace
kardous
20.01.2020 19:25
#
Real bude mit brazilske utocne trio
madridcan
20.01.2020 19:44
#
A toho sa práve bojím. Zatiaľ nič nenaznacuje problémom, ale v minulosti s nimi celkom problémy boli. A sú až príliš mladí, tak dúfam, že im nezajebe ako zajebalo Robinhovi trebárs. Zas na druhej strane Robinho mal vtedy ako mentorov Baptistu a Nazaria de Limu, ktorí mali v tom čase neusporiadane životy. To pri Marcelovi s Casemirom nehrozí...
Whitemedia
20.01.2020 20:58
#
Moc Brazilců pohromadě v týmu prostě nechceš no..
Rssa
21.01.2020 00:12
#
Zalezi, z jakeho prostredi jsou a jakou maji povahu. U nas Alisson, Firmino a Fabinho problem nedelaji.
Pharrell
21.01.2020 00:29
#
Protože to jsou slušňáci.
Hlavně “Bobby”
Gerrard-8
21.01.2020 08:24
#
A to mě přijde že právě Alisson a Fab jsou ti slušnější. Pravda ale je taková, že všichni zatím sekají latinu a žádný problémy nikdy neměli.
madridcan
21.01.2020 10:49
#
Tak Fabinho prešiel Realom, takže on dement byť nemoze Každopádne neporovnateľne. Vy už tam mate Európou ostrieľaných a vekovo sa to tiež nedá porovnať. Je rozdiel keď ti príde 25rocny Brazílčan do kolektívu ľudí, ktorých vlastne pozná a keď príde 18rocny Brazílčan do neznáma. Logicky bude s rovesníkmi tráviť čas. Raz jebne jednému z nich a zábavu majú postarané všetci traja
Gerrard-8
21.01.2020 17:07
#
Pravda
kardous
20.01.2020 21:05
#
Tak jim zacina jebat az kolem toho 25.roku ne ale ted vazne, taky jsem zvedavej,ktery z nich se nejvice prosadi,ale neverim tomu,ze vsichni tri.
Pharrell
21.01.2020 01:01
#
Robinho , ten ale dopadl.
On měl být největší megahvězda , ale pomohl Realu udělat 2.tituly.
Kluivert9
20.01.2020 19:44
#
Tak třeba to Realu aspoň jednou vyjde...
madridcan
20.01.2020 19:45
#
Čo?
CHONG
20.01.2020 19:46
#
Coutinho a Dembélé
pantondavo
20.01.2020 19:52
#
madridcan
20.01.2020 19:54
#
Ja som sa radšej pre istotu spýtal, ze co tým myslel. Ze ci už dáme investíciu veľkých peňazí pre osvedčenie sa klubových lekarov/osvedčenie sa v nemeckej lige alebo či myslel konečne ten správny brazílsky talent, ktorého foter bude s nami vyjebavat, on sa s nami súdiť, ale my ho aj tak budeme chcieť...
Ed_Hazard
20.01.2020 19:57
#
teenz
20.01.2020 20:17
#
misinho7
20.01.2020 20:19
#
valloire
20.01.2020 20:34
#
CHONG
20.01.2020 20:44
#
Kluivert9
20.01.2020 20:47
#
Třeba když koupíte dalších 10 talentů z pralesu po 50 mega, objevíte také svého Neymara
CHONG
20.01.2020 21:39
#
A když se hodně zadaří, tak nás třeba ani nebude žalovat.
Kluivert9
20.01.2020 21:41
#
Třeba ne, ale v první řadě nesmí být všichni flop...
CHONG
20.01.2020 21:49
#
Uvidíme, Vincek bude flop určitě, o tom už nepochybuju, Rodrygo do toho angažmá vlítnul jak vandrák do putyky, ale posledních pár zápasů taky nic moc a do budoucna mu moc nevěřím a tady toho Reiniera ani neznám.
Osobně brazilskou budoucnost v Realu moc nečekám, spíš doufám, že Fede bude pokračovat tak, jak začal, chytne se Jovič a vrátí se a chytnou se Martin, Achraf a Regui, plus se teda koupí Mbappé.
DOM_RMD
20.01.2020 22:00
#
prej vincek bude flop Ten má potenciál ze všech největší..
CHONG
20.01.2020 22:04
#
Potenciál může mít jaký chce, ale po návratu po zranění zatím akorát pobíhá jak kuře bez hlavy a střílí na tribunu, ten půjde brzo o dům dál.
DOM_RMD
21.01.2020 07:16
#
Potenciál je docela podstatnej u tak mladýho hráče, spíš si myslím, že když teď půjde, tak určitě na hostování, ale určitě se nebude prodávat.. Já ho určitě neodepisuju, mně se líbí, teď proti Seville, jestli pobíhal jak kuře bez hlavy, tak nevím, jestli dobře koukáš na fotbal chlape
CHONG
21.01.2020 08:58
#
Z toho, že proti Seville nepředvedl po dlouhé době výkon z kategorie otřesných, si fakt kaťata nepotřísním. Mně se prostě herně nelíbí a jeho budoucnost v Realu nevidím. Samozřejmě pokud se pletu, tak jen dobře pro něj i pro Real
Svatej
25.01.2020 09:54
#
Až takhle šel k zemi? Ještě něco málo přes půlrok zpátky jsem si různě po webech sjížděl srovnání nadšených fandů Realu a Chelsea, kteří si navzájem porovnávali Odoie a právě Vincka a veskrze se shodli na tom, že budou top oba.

Bum, máme leden a oba dva jsou zjevně příšerní, fakt nejde spoléhat na nic.
Kluivert9
20.01.2020 22:11
#
V čem? Běžec bez techniky, nic víc... také nejvíc věřím Rodrygovi.
misinho7
20.01.2020 22:51
#
bezec bez techniky? Neymar to nie je ale pozri si jeho kusky a dribling a potom hovor ze bez techniky ..skor je to typek ktory ma snad najhorsie zakoncovanie ake som u hraca realu videl(ak ratame utocnikov) a ak toto nezlepsi jasne ze nemoze byt top
Luis_Figo
21.01.2020 15:27
#
jeho zakoncenie je zalostne
valloire
21.01.2020 05:57
#
on nemá techniku?
Kluivert9
21.01.2020 09:54
#
Jestli má, tak už by ji mohl aspoň trochu ukázat...
valloire
21.01.2020 10:52
#
jestli nemá Vini techniku, tak potom ji nemá ani Messi
Kokesh
21.01.2020 10:36
#
Znalec.
Raul=Real
21.01.2020 00:21
#
Ja este verim okrem tych ktorych si vymenoval aj v Kuba a Brahima
Baronne
21.01.2020 10:16
#
To vlákno je jaksi o Brazilcích
Raul=Real
22.01.2020 12:14
#
Pozri sa ake mena napisal Chong
Ed_Hazard
20.01.2020 22:07
#
Pharrell
20.01.2020 20:52
#
Josifek
20.01.2020 21:49
#
Pharrell
20.01.2020 22:34
#
RM1999
21.01.2020 00:58
#
IkerCasillas
21.01.2020 08:45
#
Kluivert9
21.01.2020 10:04
#
Ale jo, pár bílejch klaunů to dle očekávání ocenilo, někteří pro jistotu i 2x
madridcan
21.01.2020 10:39
#
A teba to zjavne jebe natoľko, že si to musel okomentovať dvakrat
Luis_Figo
21.01.2020 15:25
#
misinho7
20.01.2020 19:56
#
Kluivert9
20.01.2020 20:48
#
Valverde by zničil i lepší hráče
Gerrard-8
20.01.2020 21:22
#
Cou
madridcan
20.01.2020 21:33
#
Buď rád
Gerrard-8
20.01.2020 22:04
#
Může si ta to hodně sám, ale takhle kvalitní hráč si takový výsměch nezaslouží. Barca/Valverde ho fakt zničil..skvěle jsme díky penězům za něj nakoupili a kádr se zlepšil. Jeho osud je ale velmi smutný.
CHONG
20.01.2020 22:06
#
Ty to píšeš, jak kdyby hrál v Dukle.
Gerrard-8
20.01.2020 22:15
#
To máš pravdu on je teď ale v ideálním věku a jeho jméno mělo bejt někde u top10 v GB. Hrozně šel dolů. I ten přestup mi k němu prostě neseděl. Nebo přestup, spíš způsob. Vždy to byl takovej tichej pokornej kluk, kterej se o LFC vyjadřoval skvěle, na hristi nechal všechno. Skvěle si rozuměl s Firminem a Manem. A najednou ho začli bolet záda.. jemu fakt vedení Barcy muselo udělat hroznou díru do hlavy.
CHONG
20.01.2020 22:24
#
Důležité pro něj bude, kde skončí v létě, Bayern ani Barcelona to podle mě nebudou...
Rattlesnake
20.01.2020 23:02
#
Barca možná - jestli si ho bude chtít v létě stáhnout zpátky Setién, tak by to nebyla úplně špatná varianta. za top prachy ho už stejně nikdo chtít nebude a kvalitu pro ten jeho systém má (ne tak pracovitost).
i když - zhroutil se jednou zhroutí se zas. nevím.
Medico
21.01.2020 13:37
#
Stejne mi nerikej, ze on nesleduje fotbal a nevi za koho jde do Barcelony ? Vzdyt prece vi jasne, ze v Barcelone je Valverde a lepsi jak Klopp to nebude.
Jeste bych chapal kdyby sel z Ajaxu, BvB do Barcelony, ale z LFCv takovem forme ?
A jeste k tomu predvede takovou p*covinu uprostred sezonu odejde.
Nevim ani jaky maji smlouvy, ale vzdyt nemohl ani na jare hrat LM.
To byl uplne stupidni prestup.
Gerrard-8
21.01.2020 17:09
#
Pro Brazilce bude Barca/Real vždy nejvíc. Dostal hrozně nasypáno a Luis velkej kámoš. No nedomyslel to chlapec
Medico
21.01.2020 21:04
#
I tak v dnesni dobe mas spoustu informaci a on ma urcite vic informaci, nez ostatni. Tam nemel ani chodit. Zamrzi takovyhle hrace.
Luis_Figo
21.01.2020 15:24
#
:D :D
misinho7
20.01.2020 19:56
#
LAM
20.01.2020 20:31
#
Zase na druhou stranu,není to pravda?
misinho7
20.01.2020 20:41
#
o kom sa teraz bavime? Vinco alebo Rodrygo nevysli? sak maju 19nast a urcite nehraju zle(uz len to ze hraju za nas v prvom time, Rodrygo ma aj hattrick v LM nieco hovori, kto by dal nieco uz len za taku karieru) , len vela ludi ocakava ze ked ich real kupi tak do roka su opory a tiahnu tim..ale nie kazdy je Ronaldo alebo Messi.
Ako sa ludia smiali Odegaardovi a kde je teraz. Potreboval mozno viac casu ale dostal sa na tu uroven a o pol roka je u nas. Valverde dalsi kupeny talent, prve sme sa cudovali ze kto to je a teraz je jeden z najlepsich v time za tuto sezonu a buducosnot ma sakra dobru. A mame dalsiu kopu velmi nadejnych mladikov za male peniaze ktori maju velky potencial to raz niekdedotiahnut. Neznamena to vsak ze kazdy z nich sa presadi u nas. U brazilcanov to bol risk lebo stali dost penazi na rozidel od Martina ale treba aj riskovat. A zatial sa neda hovorit o tom ci vysli alebo nie na to treba este par rokov.
Kluivert9
20.01.2020 20:50
#
Ano na tom se shodneme. Kupujete děcka jak na běžícím páse a riskujete (doufáte) že třeba se někdo chytne...
LAM
20.01.2020 20:56
#
Ty o Odegaardovi mluvíš,jak kdyby hrál v Liverpool Hraje u Socek kde mohl bejt i dřív kdyby nechodil zbytečně brzo do Realu kde ani nemohl hrát.To že jde asi od příštího roku do áčka ještě vůbec nic neznamená.Stačí ještě jedna neúspěšná ezona a Real zas bude utrácet stamiliony za posily.
Já hlaně nechápu proč furt lovit takhle mladý hráče v Brazílii za takový pálky,bez nějaký možnosti porovnat jak na tom ten hráč je.Třeba Vinicius je snad největší palič,kterej ve Španělsku hrál
misinho7
20.01.2020 21:12
#
Real zas bude utrácet stamiliony za posily..hovori fanusik co fandi barcelone ktora kupila Coutinha a Dembeleho..sak za posledne roky sme nikoho ani za sialenu sumu nekupili narozdiel od vas
Kluivert9
20.01.2020 21:39
#
Taky jste neprodali nejdražšího hráče historie...
Hristo Stoichkov
21.01.2020 03:38
#
Letos jste do posil investovali 340 mega, za poslední dva roky rovnou půlmiliardu a nemůže se o vás říkat, že investujete stamiliony do posil?
Kluivert9
21.01.2020 09:58
#
Misinha začínám podezřívat, že žije někde na Marsu. Nejvíc pokryteckej uživatel EF.
>vyřazen z kádru<
21.01.2020 11:06
#
ne na Marsu, ten zije nekde v detskym svete Legolandu
Luis_Figo
21.01.2020 15:29
#
ale ked aj predas tak musis odratat ze?
Luke123
21.01.2020 15:43
#
Fanoušci pořád řeší zakončení, ale to přijde časem. Podívej se na Sterlinga, ten taky neskutečně pálil šance a potom přišel zlom a teď je to nejlepší Anglicky hráč. Někdo to v sobě má a někdo to prostě musí silit na tréninku, Vinicius musí makat a makat a pak se uvidí, určitě bych ho ale neodepisoval.
Generalní Gladiator
21.01.2020 15:45
#
nejlepší je henderson
kardous
20.01.2020 21:12
#
Vsak ani Ronaldo v tomhle veku netahnul MU. Je jasne,ze musi vsichni nejprve vyrust,ale otazkou je jak na tom budou psychicky,protože ten tlak musi byt na ne velkej.
Aldeano
20.01.2020 21:36
#
patas92
20.01.2020 21:39
#
Valverde nebo Odegaard jsou dobré nákupy, ale to se snad s Viniciusem aspol. vůbec nedá srovnávat, jelikož přišli za zanedbatelné peníze. Naopak pochyby nad kupováním 17 letých brazilců za 50M jsou naprosto na místě.
Kluivert9
20.01.2020 21:40
#
Hristo Stoichkov
21.01.2020 03:43
#
Barca má za hubičku Pedriho, který vypadá úžasně a teď prý dělá na přestupu brazilskýho pravýho nadějnýho beka Couta za 5 mega, to mi dává větší finanční logiku.
Kokesh
21.01.2020 10:44
#
Njn a nebo koupi nepotřebného Malcoma, to je taky přece logicky. RM má za cenu De Jonga poskládanou kompletní zálohu. Prostě jednou vy, jednou my...
misinho7
21.01.2020 11:33
#
patas92
21.01.2020 11:34
#
Tohle snad vůbec není předmětem tohohle vlákna
Kokesh
21.01.2020 12:25
#
Já tam vidím souvislosti a je jedno, odkud kdo přichází. Nejdůležitější bude vždy jen jeho využití a prosazení v týmu.

Jo a Casemiro je nejlepší DM světa, děkuji.
valloire
21.01.2020 12:53
#
máš nějakou hroznou potřebu se držet imaginárních pravidel patricku?
patas92
21.01.2020 12:56
#
wut?
valloire
21.01.2020 12:58
#
co to wut? něco z jeskyně?
patas92
21.01.2020 13:00
#
Nevím, co jsi tím prvním příspěvkem chtěl říct
valloire
21.01.2020 13:01
#
co asi...předmět vlákna? že by?
patas92
21.01.2020 13:05
#
pls....včera mi po měsíci konečně přišel dárek od Secret Santy a v měl dres Bobbyho Orra (musel jsem se pochlubit )
Baronne
21.01.2020 13:23
#
Óóó
valloire
21.01.2020 13:24
#
To ale není předmět vlákna ...Orr dobrý Nejlepčí obránce všech dob.
patas92
21.01.2020 13:28
#
Tak tak, takový Pique mezi hokejistama
valloire
21.01.2020 13:43
#
No
madridcan
21.01.2020 15:15
#
Takže bol debil, ale vďaka tomu, že neboli sociálne siete, tak to nikto nevedel, lebo tam nemohol ryhať svoje pomatene názory?
IkerCasillas
21.01.2020 08:51
#
Samozřejmě, že je tu možnost a ani jeden se trvale do kádru A týmu neprosadí. Na druhou stranu myslíš, že když půjdou v 21 či 22 z Realu pryč tak při současných cenách za ně 40 mio někdo nestřeli?

Potenciál mají, záblesky geniality také a ruku v ruce i několik nedostatků... jenže když budeme každého brazilce srovnávat s Neymarem, tak žádný z nich z toho nevýjde obstojně
Luis_Figo
21.01.2020 15:35
#
ale netvarme sa ze Neymar je nejake meritko, az taky super hrac to nie je.
imp
21.01.2020 15:41
#
Kluivert9
21.01.2020 16:05
#
ACSeRw!n
21.01.2020 16:39
#
to ne no.. je to jenom nejlepsi fotbalista 200 milionovy zeme, kde kazdej fotbal hraje a miluje.. to neni jak u nas, kde to maj jak zamestnani
Gazdo
21.01.2020 19:12
#
IkerCasillas
22.01.2020 07:19
#
Člověk ho nemusí mít rád, může považovat za zasr**** simulanta, ubrečenou holčičku či co a mohlů bych pokračovat... Ale je to frajer, který se v nejlepších letech vyrovná jak Ronaldinhovi tak i třeba Ronaldovi a v některých věcech je statisticky maže na chleba

A I kdyby jsme tohle nechtěli uznat, tak postačí fakt o nejlepším brazilském hráči současnosti. Člověk by si dovolil asi říct i o parník pokud budeme brát ofenzivní přínos a nějakou konzistenci výkonů.
Luis_Figo
22.01.2020 12:54
#
Neymar nebol najlepsi ani Barce ani v PSG. To ze je najlepsi v Brazilii ukazuje ze su na ustupe za posledne roky. A objektivne si nemyslim ze je lepsi ako El Fenomeno ci Ronaldinho. A to som nespomenul Romaria,Rivalda alebo Kaká.
IkerCasillas
22.01.2020 14:20
#
Ale notak v Barce to nemá smysl hodnotit a v PSG se Mbappemu dokáže vyrovnat... Brazilci jsou na ústupu to určitě, ale to není vina Neymara jako spíš ostatních hráčů, kteří nedokáží udržet vysoký standard z let minulých...

Neymar patří dlouhodobě minimálně do 10 nejlepších hráčů na světě... ale já se ptal na něco jiného o čem jsem chtěl diskutovat, možná by tedy příště bylo lepší odpovídat na otázku než subjektivně hodnotit výkony simulujícího brazilce
Luis_Figo
22.01.2020 16:14
#
jaj tak, no to si sa nepytal mna. je jasne ze ked odchadzaju z Realu tak 40 mega za nich niekto urcite da. je to sice risk kupit tinedzerov ale na druhej strane sa to oplati
Kily8
23.01.2020 05:50
#
Neymar Mbappéme dokáže vyrovnať??? Teraz mi povedzte niekto, kto reálne pozerá zápasy PSG, či sú vyrovnaní, alebo dokonca je Mbappé lepší??? Cca polovicu zápasov sú obahja super, ale Neymar podáva rovnaké výkony vždy a Mbappé je vo veľa zápasoch zlý, stratený, stráca veľa lôpt...hlavne keď nehrá Neymar...
IkerCasillas
23.01.2020 08:09
#
Tak jasně... já zápasy PSG nesleduju. Tak těžko můžu nějak přesněji soudit. Je ale potřeba vzít v potaz jejich věk Mbappe je na svůj věk hodně výspělý co se týče zakončení, dává spoustu golů a celkově se týmu určitě vyplatí a na venek třeba právě pro mě jsou oba velmi vyrovnaní. Pak jsou lidi kteří to sledují a můžou k tomu říct víc.
ACSeRw!n
23.01.2020 12:26
#
tak tohle je zase uplne prestreleny.. Ronaldo byl mnohem lepsi
IkerCasillas
23.01.2020 12:54
#
Pokud umíš číst já jsem neřekl, že nebyl R9 lepší... Ale když mnohem tak povídej... Za repre jsou na tom oba statistikama podobně (dle většiny diskutujích R9 měl kolem sebe daleko lepší tým). Co se týče dalších věci tak Neymar právě několik Ronaldových rekordů překonal a tedy porovnání obou je na místě
LAM
20.01.2020 20:30
#
Zvláštní taktika.Za Vinciuse a Rodryga dali už 90 a teď daj další 30 za snad ještě míň kvalitního mladíka.VždyŤ ani spolu nemůžou hrát a místo aby rostl ještě v domácí lize,tak bude hrát nějakou třetí ligu
istrue
20.01.2020 21:16
#
Tie vaše komentáre REAL MADRID vie čo robí je nezmysel kupovat len hráčov za 100 alebo 200mega,Raz je to z Brazile inokedy z Argentiny a potom zase z Europy,premna je to skvelé riešenie hladat talenty Valverde je premna top v strede pola len to chce ešte čas,ludia nechápu že na trhu nieje nik ako Messi alebo Ronaldo a vela rokov ani nebude ako fanušik Realu som rád že kupuju hladaju a robia aj biznis Real nieje PSG ani MC že len minaju a nevedia zarobit !
twelwer
21.01.2020 09:44
#
BílíAndelDrcKo
21.01.2020 12:02
#
DOM_RMD
20.01.2020 21:43
#
Od něj moc nevím co čekat.. Nicméně myslím, že Vini i Rodrygo jdou správnou cestou. Vini podle mě má největší potenciál, Rodrygo by mohl být hrozně golovej, ale jsou ještě mladý, takže to chce čas. Nicméně, myslím, že to byly skvělý investice, protože Vinimu i Rodrygovvi fakt věřím.
Kluivert9
20.01.2020 22:13
#
Florentino, jsi to ty?
ARFK4321
20.01.2020 22:20
#
Souhlas. Hlavně nevím, proč je zrovna na tyto dva hráče tolik kritiky?! Hlavně u Viniho mně přijde, že mu chybí pouze klid v zakončení a když toto zlepší, tak je to top hráč.
misinho7
20.01.2020 22:53
#
Josifek
21.01.2020 07:16
#
A když to nezlepší, na nebude. Je fakt, že i Salah byl dlouho jen rychlý hráč s pruniky, co všechno spálil. Ale taky mu trvalo, než se vyhrál a nebyl ve velkoklubu, jako je Real od 18..
RMCF
21.01.2020 08:42
#
To přirovnání se Salahem není špatný, když si vzpomenu jak nás větral za AS Roma a následně předfinální a finální fázi řešil ještě hůř než Vinicius...
Josifek
22.01.2020 22:57
#
Často si na něj vzpomenu, z dob Basileje v LM třeba. Kolem 20 let to byl děsněj palic a vůbec by mě nenapadlo, že se takhle zvládne v tom zakončování ještě vypracovat. Tak bych nad Vinckem ještě hůl úplně nelamal (ale měl by jít spis tak na 2 sezony na hostovacku..
Luis_Figo
21.01.2020 15:38
#
urcite ano ale je to vela prace na tom zakonceni. kritiku nechapem, Rodrygo povodne ani nemal hrat v Acku tuto sezonu, dostal sancu a ukazal sa.
misinho7
20.01.2020 22:53
#
Hristo Stoichkov
21.01.2020 03:40
#
Obecně to jsou dobří hráči, ale podle mě v tom věku není ideální být už v Realu. Jejich vývoj se snadno může zastavit či minimálně přibrzdit.
IkerCasillas
21.01.2020 08:56
#
Zase oba dostávají celkem pravidelně příležitosti. Což v současnym Realu pro ně není zlé. Každopádně Vini by určitě měl příští rok jí na hostování, teď po zranění je neskutečně plonkový a potřeboval by hrát pravidelněji, což přes Hazarda (pokud bude ok) možné nebude.
Nadržený šimpanz
20.01.2020 23:48
#
Reinier Wolfcastle
Pharrell
21.01.2020 00:29
#
LokoLFC
21.01.2020 07:56
#
Rainier Wolfcastle
LokoLFC
21.01.2020 07:57
#
aha, musím víc koukat po ránu
Ángel di María 22
21.01.2020 08:50
#
At uz se prosím Florentino na ten midnrák z Neymara vysere
Kluivert9
21.01.2020 10:06
#
Ještě prosím ne, je to dost komický
Kenneth
21.01.2020 10:27
#
Vtipnější je spíš ten Váš Brazilec za krásných 160.
Kluivert9
21.01.2020 10:35
#
No ti vaši 3 koupení podle skvrn na slunci stáli už podobně a výsledek zatím stejnej
Ed_Hazard
21.01.2020 18:32
#
Hej, pripomeniem ti to keď ich otočíme za raz toľko jeden z nich pôjde napríklad ako protihodnota za Mbappého
Visca el barca
21.01.2020 09:17
#
Co ten Auba? Bereme?
Petrinho17
21.01.2020 09:22
#
Určite by nebol zlý hoci teda ja som radšej za toho Rodriga Morena, ktorý by sa do hry Barcelony hodil viac. Ale asi by bol aj drahší. Navyše španielske denníky vyšli s informáciami, že sa ide po Wernerovi, ktorý má klauzulu cca 30 mil. Každopádne si osobne myslím, že nepríde túto zimu žiaden hráč... Teda, aj keď minimálne v útoku potrebný je...
columbo
21.01.2020 09:49
#
Wernera nie, prosim.
columbo
21.01.2020 09:54
#
Neviem sice, ako je na tom s aktualnou formou, ale pacila sa mi myslienka Cavaniho, ktoreho tu niekto spominal.
Ale ani ten Auba by nemusel byt zly.
messinhovic
21.01.2020 10:09
#
cavani ne pls, auba by byl skvely
Nebelung
21.01.2020 14:48
#
Jestli se k vám ta spekulace dostala až teď, tak očekávejte, že za týdne až dva to vyvrátí sám Auba
Godbless
21.01.2020 09:24
#
30 mega za 17 letýho klučinu, vedle toho možnost mít za 30 mega Wernera. No
Kenneth
21.01.2020 10:19
#
Mame Benzemu, Jovice za 60 ktery nehraje, Mariana a koupime jeste Wenera. Logika.
Godbless
21.01.2020 10:22
#
Tak logicky bych se některýho nejdříve zbavil.. MAriano hostovačka, Jovic klidně taky, nebo bych pozměnil trochu formace. Každopádně tyhle nákupy mladíků za miliradu jsou o ničem.
Kenneth
21.01.2020 10:24
#
A k cemu ti je Benzema kdyz Benzema dalsi 2 roky stejne ten zaklad hrat bude? Kazdopadne s temi nakupy mladiku mas pravdu.
Kenneth
21.01.2020 10:26
#
*Werner
Godbless
21.01.2020 10:45
#
Já nejsem moc velkej příznivec Karima, ale má formu no.. Těžko říct, nějak by to Zizou vymyslel, aby mohli hrát oba nebo rotovat.
Baronne
21.01.2020 10:53
#
Jenže dokud bude Zizou, bude Benzema v základu stejně jako u nás byl Suaréz pod Valverdem i se zlomenou nohou..
r3
21.01.2020 10:57
#
Toto nie je Football Manager.
Godbless
21.01.2020 11:02
#
Však v pohodě, to jsme se dostali něam, kam jsem ani nemířil, ale jen jsem se vyjádřil, že je za mě chyba nakupovat 17 letý borce z Brazílie, když můžeš mít za 30 hotovýho hráče.
Tomáš Ujfaluši
21.01.2020 11:12
#
Werner by ale teď za 30 milionů nešel.
Ed_Hazard
21.01.2020 18:33
#
Keď si ale porovnám Wernera a Joviča. Ja ti neviem, nie je moc nad čím premýšlať
Teoretik
21.01.2020 10:09
#
30 mega za hráče do béčka
valloire
21.01.2020 11:07
#
Král se v Itálii v novém roce rozstřílel jak u Verdunu.
Frantszek
21.01.2020 11:50
#
Ty toho krále fakt narveš všude

Fakt závislák.

Crisovo kulky mezi půlky na tebe
valloire
21.01.2020 12:47
#
říká posedlej Messim
Frantszek
21.01.2020 13:13
#
Hmmm, to ses netrefil
valloire
21.01.2020 13:25
#
Fakt? Většinou jsi v opozici. A já se tu hádám o Leošovi dost.
imp
21.01.2020 12:30
#
Odriozola dneska netrenoval protoze dojednava odchod, pravdepodobne do Bayernu.

Godbless
21.01.2020 12:52
#
Bayern je úplně mimo, snad se mu povede hostovačka raději v Seville.
imp
21.01.2020 13:27
#
Uz je hotovo. Jde do Bayernu.

Jako nevim, ale teoreticky by tam mohl dostat i dost minut. Co koukam tak tam ted bude jedinej cistej pravej bek a jeho prichod tak umozni hrat Kimmicha a Pavarda na pozicich, ktery jsou pro ne lepsi (Kimmich v zaloze a Pavard stoper).
CHONG
21.01.2020 13:39
#
Takže máme jediného pravého beka, to je fajn
Foppy
21.01.2020 13:52
#
Absolutně mi to nedává smysl. Ani pro nás, ani pro Álvara. Podle mě tam zas tolik minut neposbírá, měl vzít Sevillu nebo Bilbao...
Bayern +
21.01.2020 13:56
#
Pozbiera dosť. Kimmich je geniálny na CM, čiže s ním sa už do obrany ani nepočíta. Tým pádom mame jedine RB v Pavardovi aj to je pôvodne CB, čiže nie moc ofenzívny.

V lete pravdepodobne pôjdeme po Semedovi, ak nebude mat istý základ v Barce tak pôjde.
Foppy
21.01.2020 14:03
#
9k, tak aspoň něco, ale z naší strany to vidím tak, že 1.unora se zraní Carvajal a bude sranda...
IkerCasillas
21.01.2020 14:21
#
Vazques to zahraje
Foppy
21.01.2020 17:22
#
To bylo první, co mě napadlo
imp
21.01.2020 14:34
#
Mame Nacha a Militaa, ktery s tou pozici maji zkusenosti. A nejhorsim pripade jeste Vazqueze. Neprijde mi to jako takova katastrofa.
Ed_Hazard
21.01.2020 18:35
#
Bayern +
21.01.2020 13:58
#
Pavard je v Bayerne na CB zlý, v základe ho drží jedine schopnosť zahrať slušne na RB.
Godbless
21.01.2020 15:50
#
No nevím, u nás měl velkou konkurenci, ale v Bayernu bude mít taky silnou konkurenci..
Bayern +
21.01.2020 13:52
#
Môžete nám niekto popísať toho Odriozolu? Aký je to typ hráča a ku komu by ste ho prirovnali?
Ángel di María 22
21.01.2020 13:59
#
Hodně rychlej, značně podporuje ofenzívu, s míčem problémy nemá. Takticky dost mimo, blbej pozičně, až moc rozlítanej, defenzivně nespolehlivej.
Foppy
21.01.2020 14:07
#
víceméně přesně... Doplním, že vzadu mi nepřijde až tak špatný, hodně napravuje rychlostí. Centry má tragické.
Gristo
21.01.2020 14:20
#
Bayern +
21.01.2020 14:25
#
Takze presný opak Pavarda

Dikes.
misinho7
21.01.2020 14:29
#
a neodpusti si nejaku chybicku niekedy mi prisiel na tom ihrisku moc nervozny a psoobil ako keby prave debutoval...
Ed_Hazard
21.01.2020 18:35
#
Gristo
21.01.2020 14:21
#
Takový Jordi Alba, akorát neumí centrovat.
Kokesh
21.01.2020 14:24
#
Ale má řidičák.
Stepan95
21.01.2020 14:31
#
valloire
21.01.2020 14:35
#
Hristo Stoichkov
21.01.2020 14:37
#
Luis_Figo
21.01.2020 15:41
#
Pharrell
21.01.2020 16:34
#
Ed_Hazard
21.01.2020 18:35
#
teenz
21.01.2020 22:06
#
Frantszek
22.01.2020 09:19
#
HalaMadrid_Flx
22.01.2020 10:40
#
Pharrell
25.01.2020 13:32
#
Reinier?
To bude novej Kaká...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.