Projekt superligy končí, potvrdil šéf Juventusu Agnelli

21.04.2021, 12:08
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Vedení Arsenalu se po fiasku se superligou omluvilo hráčům i trenérovi
22.04.2021, 19:06
Ancelotti o superlize: Myslel jsem si, že jde o vtip. Evropa je jiná než Amerika
22.04.2021, 16:53
Superliga podle šéfa Realu není zrušená, ale jen odložená
22.04.2021, 16:22
Funkcionáři spojení se superligou mají rezignovat na své posty v Premier League
22.04.2021, 13:32
Conte zkritizoval superligu i vedení evropského fotbalu
22.04.2021, 12:12
Inter, Juventus a AC Milán trest za superligu nedostanou
21.04.2021, 23:59
Superliga se rozpadá, odchod oznámilo deset z 12 klubů
21.04.2021, 14:41
Krásný den pro fotbal, slaví Anglie po odchodu šesti klubů ze superligy
21.04.2021, 10:25
Manchester City jako první oznámil odchod z plánované superligy
20.04.2021, 23:01
De Zerbi nechce hrát proti AC Milán
20.04.2021, 20:52
Guardiola vyzval šéfy svého City, ať vysvětlí účast v superlize
20.04.2021, 20:50
Šéf německého fotbalu vyzval k vyloučení účastníků superligy ze všech soutěží
20.04.2021, 19:12
Šéf Realu Pérez se ohradil proti ostré kritice za založení superligy
20.04.2021, 17:04
Šéf UEFA Čeferin doufá, že kluby si založení superligy ještě rozmyslí
20.04.2021, 15:42
Nemůžete hrát superligu a současně jiné ligy, varoval kluby Infantino
20.04.2021, 14:45
Majitelé práv na LM odsoudili založení superligy a očekávají její neúspěch
20.04.2021, 13:57
Proti superlize jsou i bývalé hvězdy United Beckham s Cantonou
20.04.2021, 13:00
Neobviňujte mé hráče, vyzval Klopp fanoušky Liverpoolu, superligu také nechce
20.04.2021, 11:23
Účastníkům superligy zakážeme start na ME a MS, říká šéf UEFA Ćeferin
19.04.2021, 20:42
Sny nejdou koupit, napsal k superlize Fernandes z Manchesteru United
19.04.2021, 20:39
Real, Manchester City a Chelsea podle člena UEFA vyloučí z aktuální Ligy mistrů
19.04.2021, 19:11
Podle Fouska je superliga nesmírně nebezpečná, ohrožuje pyramidu fotbalu
19.04.2021, 16:57
Fotbal reaguje na superligu i humorem, regionální kluby "uklidňují" fanoušky
19.04.2021, 14:39
Aktéři superligy jsou pod palbou kritiky. Seberte jim body, říká Neville
19.04.2021, 14:23
Superligové kluby se už údajně právně pojistily proti případným trestům od UEFA
19.04.2021, 12:30

Komentáře (171)

Přidat komentář
Y.N.W.A

Ty zrádcovské podlé hovado, svým přístupem, kdy hraješ na obě strany jsi se totálně zdiskreditoval, vypadni z fotbalu

Reagovat
Pablos

Reagovat
Benfica

Reagovat
p-e-t-k-o

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
smazaný uživatel

Z fotbalu a ještě dál.

Reagovat
Lopiger

A tak co měl dělat, asi to mohl těžko avizovat dopředu, tak prostě předstíral že se nic neděje, že jo

Reagovat
esmuellert

Ta liga byla vskutku tak super, že se nestačil odehrát ani jeden zápas

Reagovat
Infi

ale zas stačili vyhodit Josého

Reagovat
smazaný uživatel

Ale to bylo kvůli tomu, že jim všichni házeli klacky pod nohy, hlavně anglickým klubům, tam to Boris rozjel ve velkém. Kdyby se začala superliga do roka by po Lize mistrů neštěknul ani pes.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
krisa

ani po PL by pes neštěknul?

Reagovat
smazaný uživatel

Tam by to nebylo tak hrozné, ale sledovanost by klesla o takových 60% určitě a všichni to vědí, proto proti tomu všichni tak bojovali.

Reagovat
smazaný uživatel

Jakože by 40% lidí kvůli novým středečním zápasům přestali o víkendu koukat na fotbal v PL?

Reagovat
smazaný uživatel

Asi bych si měl nejdřív pořádně přečíst, na co reaguji, a poté i co napíšu

* 60% lidí .. přestalo

Konec těchto týmu v Premier League nikdy nebyl v plánu ani ve hřem, proto to tak rychle padlo. Na hlavní angl. soutěž by vzniklá ESL měla malý dopad.

Reagovat
smazaný uživatel

No já jsem počítal, že by ty kluby mohli případně vyloučit z těch soutěži.

Reagovat
kilobyte

Jsou fanoušci, co sledují jen zápasy svých týmů. Takže fanoušci těch 6 by z většiny přestali koukat.

Reagovat
smazaný uživatel

To je samozřejmé, ale pořád se jedná o to, že by ona šestka hrála Premier League i superligu, tak jako teď hraje PL a LM resp. EL. Vždyť by se nic nezměnilo. Pořád nevím, kde se vzalo, že vznik superligy znamená odchod klubů z domácích soutěží.

Reagovat
TheTopFootbaler

Tak to by se ty kluby musely vyklidit z Ligy mistrů. Což neudělají kvůli tradici, naštvaným fanouškům, a zejména kvůli problémům s UEFA, která by jim zakázala spoustu věcí a vyloučila by je ze všeho možného.

Reagovat
krisa

Tak ty kluby odejít nechtěly ale UEFA okamžitě oznámila, že pokud hrát superligu, nebudou hrát v domácích soutěžích

Reagovat
smazaný uživatel

Však proto taky všichni od superligy rychle odstupují. Nikdo z nich nepočítal s možností vyloučení z domácí soutěže.

Reagovat
kilobyte

Ale řeč byla o PL bez té šestky, protože kdyby byla SL, tak by je vyloučili.

Reagovat
clinger

Reagovat
stuff

Reagovat
cr7sux

Reagovat
naheCZ

Reagovat
shitcool

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Y.N.W.A

a do dvou let by nikdo nešťeknul po Superlize... hele ten novej formát LM je dobrej, už se to pro ty velkokluby superlize prakticky blíž a navíc to není uzavřený pro celej zbytek Evropy, jako jsou Ajaxy, Slavie, Dinama, Šachtar, Porta atd....

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
smazaný uživatel

Uefa nás má všechny

Reagovat
Beči

Raději UEFA, u které už víme, co můžeme čekat, než elitářská soutěž těch nejbohatších, která by byla výsměchem menším klubům.

Reagovat
Kuchta

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Dobrá minisérie, ale pořád mám radši ten seriál o stadionu v Hradci

Reagovat
hodjohn

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Pravdou je, že Hradecký seriál byl spíš Céčkový, co se obsazení herců týče a přesto mnohem lepší než tenhle "A" seriál.

Reagovat
kilobyte

Tak Hradecký stadion točí už několik let. K SL psali scénář několik let, ale pak ji stihly natočit za 2 dny.

Reagovat
HalaMadrid_Flx

True Hradecký stadion je něco jako Ulice.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jde cas

Reagovat
Salfovic

U SL se natočil jen pilot.

Reagovat
smazaný uživatel

Seriál Kedel má taky dobrý obsazení a pojednává o současných problémech, takže ten se mi taky líbí. Troufám si říct, že je nadčasový.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Reagovat
cetto

Škoda. Těšil jsem se už na nějakou změnu.

Reagovat
kilobyte

Mě ty ta SL docela zajímala, ale jen na jednu sezónu. Mohli by k nějakému výročí udělat, že by si ti nejlepší dali spolu jednu ligovou sezónu místo LM.

Viděli bychom zajímavý souboj a v LM by dostali šanci slabší týmy.

Reagovat
Aldeano

"Podle italské Gazzetty dello Sport by Liga mistrů v novém formátu mohla odstartovat dříve než v roce 2024, jak bylo původně plánováno. Podle italského listu by k tomu UEFA měly přimět události související s vyhlášením a posléze rozpadem evropské superligy. Liga mistrů se v budoucnu už nemá hrát ve skupinách, ale tzv. švýcarským systémem, ve kterém by každý účastník odehrál deset utkání (5 doma a 5 venku) namísto dosavadních šesti."

Dočkáš se. Arsenal nebo AC a další si budou plnit sny o LM (financích) i z 10. místa ligy. Ale ve fotbale jsou sny důležité a někomu se i vyplní, i když na to sportovně nemá.

Reagovat
PJ

Z desátýho místa ligy se do LM nikdo nedostane, půjde jen o top kluby, který se nedostaly do LM, ale dostaly se alespoň do EL nebo KL.

Reagovat
Aldeano

Jo, máš pravdu. Ale hodně lidí tady teď píše o "sportovní spravedlnosti".

Reagovat
Zaschrona

Ledaže by vyhrál LM/EL. Ale teda tahle změna je taky trochu blbá, protože v praxi to nejspíš bude znamenat, že v Anglii dost odpadne boj o top 4, částečně se to změní na boj o top 6/7, minimálně z pohledu těch velkých klubů. Ale ještě to je dejme tomu akceptovatelné, jakkoliv bych to nejraději vyhodil.

Reagovat
clinger

uzavřená soutěž jen pro 12 vyvolených není změna ale vražda evropského fotbalu

Reagovat
Kuchta

Reagovat
smazaný uživatel

*20

Reagovat
smazaný uživatel

Je to škoda, že to nevyšlo..

Přál jsem nenažraným funkcionářům UEFY, aby dostali trochu po koulích

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
vladino10

Cena by bola príliš vysoká. Ale hej, škoda, že sa to trochu viac nenatiahlo, zažili by pár krušných nocí.

Reagovat
vladino10

.. Každopádne, keď toto nevyšlo, mohol by to Perez skúsiť aspoň s tými vlastnými MS, namiesto kataru

Reagovat
exot12

Najskôr som nadával na UEFA, že sa na takéto niečo nepripravila skôr čo môže podniknúť a čo nie. No teraz to vizerá, že idioti boli aj na druhej strane na ktorých stačilo bu bu bu.

Podľa mňa tie kluby mali navrch. Národné asociácie a UEFA potrebuje tieto kluby, neplatí to naopak!

Boris tiež robil bu bu bu, ak by chcel zaviesť víza a podobne, neviem ako by to chcel spraviť, aby pripanejšie opatrenia platili iba pre nejakú časť klubov, dvojité dane by mu tiež neprešli, úprimne čakal som od tých klubov viac

Reagovat
smazaný uživatel

Nejvíc by dostal po čuni fotbalový fanoušek.

Reagovat
Furia Ceca

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Eichel

Reagovat
smazaný uživatel

Hnusny had, dufam ze vas postihy neminu. Hlavne teba a tu staru zdochlinu.

Reagovat
CHONG

Za mě škoda, ten formát mě zajímal, nicméně víc než samotné nevzniknutí SL mě mrzí, že se teď tleská anglickým srabíkům, kteří do SL vstoupili svobodně a z vlastní vůle, následně se schovávali za Péreze a Agneliho, aby se nakonec podělali, nasypali si popel na hlavu, v důsledku čehož posílili pozici borců, kteří mají na jedné straně plné huby keců o fanoušcích, nenažranosti a solidaritě, ale zároveň nemají problém s tím narvar si plné kapsy úplatků, aby nasrali MS do země, kde se kvůli vedru ani nedá v létě hrát, a kde na stavbách stadiónů padají dělníci jak ministři zdravotnictví

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kilobyte

Tak na anglické klub vyvíjeli tlak nejvíc. Liga je chtěla vyloučit, vyhrožoval jim i premiér. A vzhledem k tomu, že UK není v EU, tak by jim vláda mohla dělat problémy s pracovními vízy pro cizince.

Ve Španělsku by si nikdo netroufnul vyloučit Real a Barcelonu z ligy.

Reagovat
smazaný uživatel

tak slo o prachy, a jestli by vsechny kluby v SL nemeli stejne postaveni, tedy rozdilne prijmy, tak jestli jim UEFA neco slibila, pak zas sli jak slepice (vcetne slepic) tam kde jim slibili vic zrni

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Luc-Luc

nejsou borci, tohle jim fans neodpusti...a v Anglii musel byt ten tlak zdaleka nejvetsi, Premier league si troufnu tvrdit je pro vetsinu fans tam nad Champions league a nejaka super liga, kde by jezdili na nudne Atletico nebo do nudne Italie, to je nezajima...

Reagovat
smazaný uživatel

'Na nudné Atletico nebo do nudné Itálie'

To v Itálii se na atraktivní Tottenham, Arsenal nebo Liverpool všichni hrozně těšili

Reagovat
teenz

Reagovat
Aldeano

Reagovat
10

Reagovat
misinho7

Reagovat
Furia Ceca

Reagovat
Infi

Reagovat
smazaný uživatel

Jenomze tohle nemelo viteze. Zmrdi jsou na obou stranach

Reagovat
TheAdy

Reagovat
smazaný uživatel

je to srandovni, vsem jde jenom o prachy ale maskuj to za soutezivost, fanousky atd

Reagovat
DelPiero137

Reagovat
Eichel

Reagovat
bobis21

"Myslím, že naše odvětví není obecně moc upřímné, důvěryhodné a spolehlivé" - zrovna ty tomu taky nepomáháš

Reagovat
Kucka

Reagovat
Shevchenko

Je to dobře že to končí (I když si myslím, že pro AC by to byl dar z nebes), přesto ve fotbale zůstává plno nesmyslných projektů, na které navazuje ten prapodivný formát nové Ligy Mistrů. Rozšíření ME se nakonec sice ukázalo jako dobrý tah, ale rozšířené MS s 16 skupinami po 3 (proboha proč??) se jeví jako šílenost, která zdiskredituje dost možná největší turnaj na světe. O tom zkorumpovaném Kataru, který podporuje terorismus a nezáleží mu na životech dělníků, se nemá ani cenu bavit. Do toho se pořád vymýšlí nové soutěže (LN a KL)... opravdu mš fotbal čím dál tím víc přestává bavit.

Reagovat
Zaschrona

To rozšíření MS byla nutnost kvůli tomu, že to vygeneruje víc peněz na přerozdělení mezi země na rozvoj fotbalu a víc míst pro země hlavně z Asie a Afriky, které se cítily být výrazně podzastoupeny. Nám v Evropě se to může zdát být jako blbost, ale něco na tom je. Jediný problém, který s tím mám, je úplně nesmyslný formát skupin, snad se co nejdřív změní.

A teda s Ligou národů taky nemám problém, dobře to doplňuje repre kalendář zajímavou soutěží, kde hraješ s týmy, které v kvaldě skoro nepotkáš, nekonečně lepší využití kalendáře než přáteláky. Konferenční liga nevím, ale jestli to dá reálnou šanci na vítězství pro kluby třeba od nás a budou v tom prize money aspoň na úrovni současné EL, tak to svůj účel taky splní.

Reagovat
Shevchenko

Já s tím rozšířením MS taky nemám zas takový problém, podle mě je na světě dost kvalitních reprezentací. Problém mám, jak říkáš, s tím formátem. Že se budou hrát v jedné skupině pouhé 3 zápasy, to bude strašně smrdět domluvenými remízami v těch posledních zápasech.

S těmi přáteláky teda nesouhlasím, sice UEFA tvrdila jak pomalu vymizí, ale vždyť se hraje pořád stejný počet přáteláků. A to dokonce i v čase korony, hráli jsme naprosto nesmyslně s Kyprem nebo Německem. Akorát se nahustil už tak dost kritizovaný repre kalendář.

Reagovat
Zaschrona

Souhlasím, ten formát je otřesnej a samozřejmě z toho bude hned po tom prvním velký skandál. Asi bohužel cesta z toho bude leda MS rozšířit na 64 týmů a 16 skupin po 4, asi bohužel to ale takhle několik MS zkazí.

Co se týká těch přáteláků, tak ty se teď masově hráli pouze protože bylo nutný najít extra termíny pro některá mužstva, aby se mohla dohrát baráž, protože byly zrušeny původní termíny kvůli covidu, ostatním repre totiž UEFA v tom extra termínu povolila si domluvit přáteláky. Přišlo mi to divný, ale dejme tomu, no. V standardním formátu s LN se přáteláky budou hrát už jen v případě, že klub dostane kvalifikační skupinu pro pět týmů, pak nutně dojde k tomu, že tým bude mít volno v kvalifikačním cyklu (pokud se teda nedostane do finále LN) + teda jen jako příprava před EURO/MS. Snad je to srozumitelný. Za mě je to takhle ok, je to asi maximální možné využití repre termínu pro smysluplný fotbal a v nejvyšší divizi máme v podstatě něco jako repre superligu.

Reagovat
bourbon

a víš proč se to jmenuje mistrovství světa? protože tam mají hrát nejlepší týmy světa. tak jakých 64 týmů proboha

Reagovat
Zaschrona

Když vymyslíš rozumnej formát pro 48 týmů, který zásadně nenafoukne celé MS, jsem jen pro. Vedle toho teda výhledově v 64 týmech nevidím zas tak extrémní problém, pořád by tam byla jen cca třetina repre světa, což teda na nejglobálnější sport není zas taková bída. I MS v házené má 32 týmů a je to úplně ok.

Reagovat
bourbon

48 by možná šlo. 12 skupin po čtyřech týmech, postup první 2 a 8 nejlepších z třetích míst. to znamená postup 32 týmů a playoff začíná místo od osmifinále už v šestnáctifinále. je to o 16 zápasů víc, ale to je bohužel daň za těch 48 týmů.

pamatuji si MS 1982 ve Španělsku, kde se po základní skupině hráli ještě skupiny tříčlenné a bych to hnus

Reagovat
Zaschrona

No, taky je to ale prodloužení šampionátu o další týden třeba, protože už pak potřebuje vítěz turnaje odehrát o zápas víc, to není moc schůdné. Za mě by pak, když už přidat zápas, by bylo lepší prostě mít týmů 64, jakkoliv by ta celková kvalita ve skupinách šla níž, ten systém je prostě jasně nejférovější. Tříčlenné skupiny jsou šílenství, tady navíc oproti MS 1982 ještě možná s penaltami při remíze, což je dle výzkumů ještě horší varianta.

Reagovat
bourbon

tak o těch penaltách ani nevím, to jim musel poradit Roman B., ten tu šílenost taky propagoval.

Reagovat
Talker

Ono nepůjde o nějaké domluvené remízy, jen spíš oba týmy budou vědět, že stačí, když nedostanou gol a postoupí, takže to pěkně zatáhnou a oba týmy budou hrát automaticky na 0:0 a spousta zápasů tak dopadne.

Co se týče přáteláků, tak podle mého doháněli to, co se nestihlo na jaře, aby získali peníze do kasy a dohráli to domluvené.

Reagovat
mayday

Ty tříčlenný skupiny jsou největší prasárna, co z těch všech inovací mohli vymyslet. To je úplně l ničem, bez kouzla, bez napětí, v podstatě po prvním zápase může být rozhodnuto o postupu, pokud ne, tak v posledním zápase strašnej prostor pro taktizování.

Reagovat
mistr129

Reagovat
Furia Ceca

Reagovat
p-e-t-k-o

Football saved.

Reagovat
Benfica

Tresty pre kluby co ostali.. Real Madrid by som kludne vylucil z aktualnej LM.. Juve na 2 roky bez LM, to iste Real.. nejake tresty potom aj pre AC a Barcelonu..

Reagovat
Tomik111

To furt nemůžeš unést, že Porto přizvali a Benficu ne?

Reagovat
Benfica

Porto prizvali, odmietli.. naši nemali záujem už v novembri keď sa to začalo formovať

Reagovat
Tomik111

Takže jsi jen troll

Reagovat
Benfica

prečo by som bol troll? zato, že chcem aby kluby, ktoré za tým stoja (a to hlavne Juve a RM) boli potrestané? Každý čin má svoj následok.. a toto by nemalo byť výnimkou..

btw chvála bohu, že to nejakým spôsobom obišlo Benficu aspoň som nemusel byť 2x viac naštvaný..

Reagovat
Tomik111

A co ty kluby udělaly tak strašnýho, aby byly trestaný? Kluby přišly s myšlenkou nové soutěže a ať byla sebeblbější, tak to byl v podstatě zatím jen návrh a chtěly jednat. Když se netrestá neplnění finančního fair play, tak proč trestat tohle?

Reagovat
Benfica

obrátili sa proti pravidlám, obrátili sa proti autoritám, obrátili sa proti súťažiam tých autorit.. tak tie autority ich za to môžu a mali by potrestať

Reagovat
smazaný uživatel

jednou mimo, vzdycky mimo

Reagovat
Tomik111

A jakým pravidlám prosimtě?

Reagovat
Benfica

kámo ty si prespal 2 dni?

Reagovat
Tomik111

Tak mi kámo řekni, kde jsou ty pravidla, podle kterých je mají trestat.

Reagovat
Benfica

dobré ráno, stačí prečítať články hoci aj tuna na EF, ktoré sa tomu venovali.. bolo toho napísané na túto tému veľa, príde mi už zbytočne toto tu písať.. ak nevyhovuje EF, tak skús The Guardian, ak by si náhodou vedel portugalsky, tak odporúčam Observador..

to že, chceli vytvoriť uzatvorenú ligu, ktorá by narušila celé fungovanie európskeho futbalu, chceli eliminovať konkurencieschopnosť ostatních klubov, a chceli maximalizovať svoje zisky na úkor ostatných.. to ani nehovorím, že samozvaným šéfom mal byť, šéf klubu.. celé to ich snaženie sa dá označiť o snahu založiť kartel.. a to je nepovolené vo väčšine štátotoch

Reagovat
Tomik111

Tak jsem to přečetl a kromě kartelu jsem žádný pravidlo nenašel. Ty pravidla tedy budou asi v Observadoru, ale portugalsky neumím, tak se to nikdy nedozvím. Perez nebyl samozvaný. Myslel jsem, že jsi tu ty články četl.

Reagovat
Benfica

tak ak by ich chceli dostať za kartel tak Perez a Agnolli skončia zle aj čo sa týka civilného života.. btw tu ide hlavne o ten princíp, chceli sa vzoprieť UEFE, bez ktorej, ale futbal nemôže normálne fungovať.. či sa nám to páči alebo nie UEFA bola a aj bude zastrešovať tie súťaže a není na tom nič zlé.. UEFA v princípe je dobrý orgán, to, že už funkcionári čo ju riadia konajú zle o tom sa môžeme baviť.. ja mám na UEFU tiež, ťažké srdce a stále mám s ňou problém, ktorý sa týka mňa osobne.. nesúhlasím s kopec vecami, čo sa tam robia, ale to nesúhlasím aj s veľa politickými vecami, ale ten úplný základ proste rešpektovať treba.. to isté je aj pri UEFA., kluby môžu diskutovať, ale musia to rešpektovať oni sú v Európe riadiaci orgán..

Observador, Guardian písali to isté.. isto aj ostatné média, veľa z toho bolo aj tuna na EF.. len spomínam zdroje odkaľ to všetko beriem.

Reagovat
Tomik111

To sice souhlasím, ale oni se sice spojili. Založili superligu, ale nikam dál se to neposunulo. Dá se říct, že nebyly ani představeny světu konkrétní detaily. Perez jasně řekl, že superliga může začít za rok dva nebo taky nikdy. Já vidím problém v tom, že málo kdo četl celý rozhovor s Perezem a ještě větší problém samozřejmě je představení samotné superligy, protože fakt nikdo neví pořádně detaily. Ve finále to třeba ani nemusel být takovej tragickej nápad, ale PR nula nula nic. Ono i s tím kartelem je to takový sporný, jestli to je kartel nebo ne. Superliga se dá přirovnat k Eurolize, NHL apod. a taky s tím není problém, takže to je asi to poslední, čeho bych se bál, co se týče toho osobního života.

Reagovat
Benfica

Ja som čítal tie Perézové kecy o akože záchrane futbalu.. o tom ako, neprežijú.. ale Valencia je na tom najhoršie, je to tradičný klub.. prečo do toho nezapojili aj ich ak im išlo ozaj o záchranu klubov. Ja to vidím, len ako zúfalý pokus Peraza nejak dostať peniaze do Realu, lebo ak je pravda, že im v rozpočte chýba 200 mega tak majú seriózny problém.. btw ostatné kluby (tie ktoré do toho neboli zapojené, Valencia, možno Neapol..) nemôžu za to, že v nejakom Madride nevedia riadiť financie.. keď krachoval Setúbal, Leiria, Beira-Mar, Estrela tiež si neprišli z nejakým zúfalým plánom na záchranu..

Euroligu nepoznám, ale na NHL sa to nepodobalo ani trocha.. a do osobného života by mi to nezasiahlo vôbec, lebo ani v TV by som si to nepozrel a už vôbec nie, aby som šiel priamo na zápas, čiže na to by nemali dosah

Reagovat
Tomik111

Třeba ji pozvali. Třeba Sevilla byla taky pozvaná a odmítla. Každýmu velkoklubu chybí peníze v rozpočtu, ale Real dokázal zredukovat náklady, takže by měl být téměr na nule, takže to nebude tak zlé. Přijde mi, že to bereš pouze na Real. Přitom to nevzešlo jen z hlavy Pereze. A to se ho určitě nechci zastávat. S tím osobním životem jsem to myslel na osobní život Pereze, že by za tenhle nápad mohl někdo popotahovat.

Reagovat
Benfica

Neviem, koho pozývali koho nie.. vlastne to už je teraz jedno.. Peréz o tomto spieva dlho.. ja to registrujem niekedy od roku 2010 možno ešte niečo skôr.. teraz sa pridal akurát Agnelli z Juve, čo je ďalší klub s nezdravým finančným fungovaním. Sám Peréz hovoril, že im na budúcu sezónu chýba 200 mega.. ak to dokážu dať na 0 tak len s tým, že sa zadlžia ešte viac a takto to nedá sa robiť do nekonečna.. alebo budú predávať hráčov.. to isté ostatné kluby, ktoré nezvládajú financie.. btw Benfica v 90. rokoch sa správala podobne + ešte nejaké to spreneverenie a od 1996 do cca 2004-2005 bola pomaly krachujúcim tímom.. následne do cca 2017 trvalo, kým sme sa dostali do situácie, kde naše fungovanie neohrozuje ani koronavírus.. ale fungovanie na tento štýl nie je udržateľný trvalo, ak skončí Peréz tak s ním môže skončiť aj sláva, pretože Real si nemôže len tak niekto kúpiť..

Reagovat
smazaný uživatel

Riadna picovina. To je podobne, ako keby 10 pracovnikov niekde vo firme chcel odist a nemohli by a este by sa im vyhrazali trestami.

Reagovat
bobis21

Jenže oni nechtěli odejít. Kdyby úplně odešli z FIFA a UEFA tak není problém. Hrát ligu a zároveň jinou soutěž je ale v rozporu s pravidly.

Reagovat
Benfica

Reagovat
smazaný uživatel

OK, tento argument beriem. Ano, ked odist, tak zo vsetkych struktur UEFA a ked tak, niektore si neskor dojednat separatne.

Reagovat
Benfica

jasné 10 pracovníkov ti kydá na hlavu, osočuje a chce na tom čo si vybudoval postaviť nejaký kartel.. a keď sa doserú tak ich len tak s otvorenou náručou privítaš späť

Reagovat
smazaný uživatel

Čobole tebe ty vaše slovenské "autority" vygumovali solídne mozečky "autority ich za to môžu a mali by potrestať"

Reagovat
Benfica

slovenské autority a ja? seram na ne.. čobole? čo to je

Reagovat
xjert02

Reagovat
cr7sux

hovno jednat, postavili podstatě před hotovou věc

Reagovat
Tomik111

Hovno hotovou věc. Kdyby to byla hotová věc, tak se ví, kdy to začne a jak to bude teda vůbec vypadat. Navíc se furt mluvilo o zakládající 15, takže furt nebyli komplet. Jen udělali bububu a asi se to vůbec nepovedlo, pokud v zákulisí nakonec nedosáhli svého, ale navenek jsou kluby za blbce.

Reagovat
Freedo

Já bych potrestal všech 12 a to zcela smrtelně vážně. Odečet bodů v domácích soutěžích a tučný pokuty.

Reagovat
cresposuper

Jasne, stanovy UEFA k tomu obsahuju presny sadzobnik

Reagovat
smazaný uživatel

Nový formát LM:

“Under the new format, teams will play four matches more than is currently the case. They will no longer play three opponents twice, home and away, but will instead face fixtures against ten different teams, half of them at home and half of them away.”

To môže byť zaujímavé, že si sily zmeriame s viacerými klubmi.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
LesyJePan

Za mna hrozna sračka hlavne v tom ako sa rozdelia 4 nove miesta v LM. Ak by sa novy format hral uz tuto sezonu tak by v LM boli 6 anglicke mužstva, Arsenal a Tottenham aj ked skoncili 6. a 7.

Reagovat
Shevchenko

Snad to bude omezené jako doteď, že z jedné země může být v LM maximálně 5 týmů.

Reagovat
Furia Ceca

Je to píčovina... Já bych raději znovazavedl osmifinálový skupiny.

Reagovat
Dejwa

Reagovat
Dody10

Reagovat
Inter Eterno Amore

to bola najlepšia LM, aj keď stále iba liga "vicemajstrov"

Reagovat
Furia Ceca

To byly strašný režby, když do skupiny třeba nalosovali Barcelonu, Inter, Manchester United a Leverkusen.

Reagovat
Inter Eterno Amore

a hneď ako to zrušili vyhralo LM Porto

prečo to vlastne zmenili, kvôli príliš nabitému kalendáru?

Reagovat
Furia Ceca

Jj, aby měli hráči míň zápasů. Ono se o únavě hráčů z TOP 5 lig hodně mluvilo po MS 2002.

Každopádně dneska, kdy UEFA dělá všechno proto, aby těch zápasů bylo co nejvíc a na hráče zvysoka sere, ten tehdejší argument působí hodně plitce...

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
Pharrell

Reagovat
smazaný uživatel

Ed Woodward confirmed reports of the European Super League to Solskjær once the team sheets had been handed in for #mufc’s game against Burnley on Sunday. Solskjær is said to have cut the conversation short to concentrate on preparing for the game #mulive [@TheAthleticUK]

Reagovat
Furia Ceca

Jak tady dlouho voláme po tom, že se ve vedení Juve musí něco změnit, tak v tom by ten neúspěšný vznik Superligy mohl pomoct... Agnelli by se stáhl "jen" do role majitele a novej prezident by konečně mohl zamést s Nedvědem a Paraticim.

Na druhou stranu mám strach, aby se prezidentem nestal právě Paratici nebo Nedvěd...

Reagovat
10

no právě...on by to dal Paolovi, to by byl při vší úctě výsměch, stačí ty jeho teatrální vystoupení na tribuně z pozice ředitele

Reagovat
Furia Ceca

Já hlavně nechápu, co v tý funkci vůbec dělá...

To že byl super hráčem a neopustil klub ani po calciopoli přece automaticky neznamená, že bude i dobrým manažerem. Kór když je o Pájovi – rovněž při vší úctě – všeobecně známo, že sice není úplně blbej, ale na druhou stranu má jeho inteligence svý limity.

Reagovat
10

to si řekl opravdu při vší úctě

Reagovat
smazaný uživatel

Tomu moc nevěřím. Agnelli doufám pořád příčetnej. Jako joo, známe z minulosti "čestná prezidentství", ale i Gigli nebo Blanc jsou velice vzdělaní lidé, ačkoliv to jejich prezidentování moc dobrého nepřineslo. Takže si nedokážu představit, že by dneska zvolili čestného prezidenta jako byl třeba Boniperti.

Věřím, že pokud dojde na změnu prezidentství, dostane to Alessandro Nasi, jak ostatně spekulují sama média. Což by dávalo i smysl s tím, že pravděpodobně končí Buffon.

Reagovat
smazaný uživatel

Marcelloooo Ale takhle, u Nasiho bych si byl skoro jistý, že by ty dva tupouny, co tam dělají bordel, hodně rychle vyprovodil. U Marcella si tím jistý úplně nejsem.

Reagovat
10

těžko říct...každopádně je to asi stejně jedno, protože Andrea podle všeho rezignovat nebude

říkal, že se teď bude soustředit jen na Juve, tak to snad vezme znovu do pevných rukou a udělám tam v létě pořádek

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně ať se vysere na "projekt". Každopádně je to stejně o třech lidech (Paratici, Nedvěd, Ronaldo), kteří nutně musí skončit ve svých rolích, jinak se to sportovně nemůže pohnout zpátky nahoru.

Reagovat
stuff

Reagovat
smazaný uživatel

Hlupáctví s národními státy opět zvítězilo nad nutností zapojení Afriky do globálních záležitostí jako je fotbal.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

"K odchodu anglické šestice Manchester City, Manchester United, Arsenal, Tottenham, Chelsea a Liverpool podle něj přispěl výrazně odmítavý postoj britské vlády a jejího ministerského předsedy Borise Johnsona."

Skurvena UEFA, tuna uz jej nevadi politicke vmiesavanie sa do sportu? Samozrejme ze nie, ked im to ide na ruku, inak by bliakali a vyhrazali sa distancom, pokutami a vyradeniami zo sutazi! Nedh skape cela skorumpovana mafianska UEFA.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
10

Reagovat
Furia Ceca

Reagovat
Hristo Stoichkov

Reagovat
Manik...

Reagovat
stuff

Reagovat
smazaný uživatel

Aj to niecim zdovodnis? Nie je to snad pravda?

Reagovat
stuff

Nie je

Reagovat
smazaný uživatel

OK, tak si este rypnem!

tak mi napis suhajko, vies predstavit nieco take, ze by sa do Superligy prihlasil napriklad Zenit Petrohrad a Vladimir Putin by si verejne dovolil podporit tento projekt a vstup Zenitu donho?

Dokazes si predstavit tie sproste bliakanice fasistov z UEFY, ktori by cele dni vyblakovali po svete ako je nutne zaviest sankcie za vmiesavanie politiky do sportu, lebo Putin? Tie ich hystericke nareky by nemali konca kraja. A ked si anglosasky politicky kokot dovoli miesat sa do futbalu, tak UEFA drzi unisono picu, tak to je zrazu dobre? Tak kto je je kokot?

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
stuff

Ty

Reagovat
The Krupy

Reagovat
smazaný uživatel

Posledna reakcia na blbecka, ktory nedokaze napisat ani rozvitu vetu. Pravda je neprijemna, vsak?

Reagovat
Tomanatura

Reagovat
DelPiero137

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
Agent z Melmacu

klamárska kurva

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele