Před začátkem jara: SK Slavia Praha

07.02.2019 21:10 - Názory a komentáře
Jaromír Zmrhal (© slavia.cz)
 
Mají široký kádr, skvělého trenéra a čtyřbodový náskok na Viktorii Plzeň (která má také skvělého trenéra, ale o něco užší kádr). Nové posily se jeví velmi dobře, do výtečné formy se vracejí staré známé tváře, na stoperu i pátý hráč v pořadí by jinde byl lídrem obrany. Má současná Slavia vůbec nějakou chybu? Pohled na kádr a styl hry sešívaného kolosu před startem jarní části sezony nabízí tento rozbor.

Slavia může být se zimní přípravou maximálně spokojená. Z pěti zápasů čtyři výhry a jediná prohra proti silnému Salcburku, přičemž už samotné setkání s takto ambiciózním klubem, kde se fotbal zkrátka dělá dobře (ať má na jeho původ názor leckdo jakýkoliv), je rozhodně pro Nezmara s Trpišovským zdrojem inspirace. S trochu nadsázky se dá říct, že ty nejlepší přípravné zápasy Slavia absolvuje každodenně na tréninku. Disponuje totiž tak silným kádrem, že zápas proti druhé jedenáctce může být pro hvězdy Slavie daleko větší výzvou i cennější zkušeností, než srandamače proti mladíčkům z Brentfordu či přátelům z Pekingu. Slávistická příprava se neobešla bez bolístek (zejména ohledně trenérova nosu), Slavia ovšem z podzimního ajfru nic neztratila a do ligy může vstoupit suverénně, hrdě jako vedoucí mužstvo a největší adept na celkový triumf.

Defenziva

Přestoupí, nepřestoupí? Deadline day ovládla kauza Michel Ngadeu. Slávistický stoper už byl jednou nohou ve Fulhamu, ke transferu ale nakonec nedošlo. Jestli si někdo může drbat hlavu, jsou to ale právě Angličané. Pro SKS šlo totiž o win-win situaci.

Pokud by Ngadeu odešel, Slavia by inkasovala 4,5 milionů euro za letos 29letého stopera, který ne zcela zapadá do současného herního stylu a navíc za něj má několik potenciálních náhrad. Pokud by neodešel, tak oblíbenec fanoušků a proslulá defenzivní zeď, která limity a nedostatky (rozehrávka, sbírání žlutých karet, občas poziční hra a zbytečné vystupování) kompenzuje přednostmi (zvíře v osobních soubojích, když zapne beast mode, naprosto neprostupný), zůstává.

Nakonec došlo k možnosti číslo 2. Ngadeu zůstává, což je možná trochu škoda pro Alexe Krále, který dorazil z Teplic. Na věci se ale příliš nemění. Klíčovou roli ve stoperské dvojici nadále bude mít Ondřej Kúdela, který je pro současnou Slavii díky svým schopnostem v rozehrávce téměř nepostradatelný a doplní ho právě Ngadeu či Simon Deli, pokud bude zdravý. Král díky svým přednostem eventuelně může naskočit občas místo Kúdely.

Na pravém beku řádí Vladimír Coufal, jeden z nejlepších hráčů podzimu. Hned v úvodu sezony nasadil laťku proklatě vysoko a téměř po celou podzimní část z ní neslevil. Malý výpadek formy přišel až v prosinci, když se vracel po zranění, to je ale aspoň důkaz, že jde o člověka a ne robota. Jinak totiž byly jeho výkony nadpozemské.

Nalevo lajnu i trenérův nos kosí Jan Bořil. Co do fotbalové kvality asi nejslabší článek obrany Slavie, to ale nahrazuje bojovností a lídrovstvím. "Béřa" je populární v kabině i mezi fanoušky, navíc mu i dle slov trenéra Trpišovského prospívá konkurence - když ví, že nemá nic jistého, o to víc zapne. Na podzim tak do sestavy téměř nepustil posilu z Jablonce Jaroslava Zeleného. Blonďatý fotbalista na omezeném prostoru příliš nezazářil, to ale není dáno jeho malými fotbalovými schopnostmi, jako spíše nedostatečnou suverenitou a sebevědomím. Aby Zelený nebyl na hřišti zakřiknutý, potřebuje hrát. Určitě by bylo fajn, kdyby dostal během jara víc příležitostí, což se možná díky Bořilově stylu hry a sbírání žlutých karet i stane.

Branku pak střeží Ondřej Kolář, který si dosud úplně nezískal srdce slávistických fans. Brankář, na kterého Trpišovský sází díky jeho rozehrávce, podle mnohých nechytí nic navíc, není tou jistotou a oporou, kterou musí tým mít, pokud chce vyhrávat důležitá utkání a dojít do Ligy mistrů. V průběhu podzimu to žádná sláva nebyla, ke konci podzimní části si ale přece jen trochu reputaci napravil, když v několika prosincových duelech Slavii podržel.

Co se týče defenzivních postů, v záloze je pak nejgólovější bek široko daleko Michal Frydrych, který zastane post stopera i pravého obránce. Na hostování do Bohemky zamířil Lukáš Pokorný, který po návratu z Montpellier dosud nenašel starou formu a o hostování se uvažuje i v případě Jakuba Jugase. Bývalý zlínský kapitán pod Trpišovským na jaře učinil značný progres a i přes své pohybové limity a do určité míry nemotorný projev byl spolehlivou součástí slávistické defenzivy. Pak se ale zranil a na podzim do hry nezasáhl, teď je kvůli obrovské konkurenci až stoperem číslo pět. Hostování dává smysl.

Střed pole

Tomáš Souček a Josef Hušbauer, dva klíčové slávisté, kteří v ligové soutěži na podzim nastříleli devět branek. Zatímco za jednoho není náhrada, za druhého alternativa dost výrazně vystrkuje růžky. Tomáš Souček je nejlepším hráčem Fortuna ligy a jeho progres za poslední roky je úctyhodný. Zapracoval na svých limitech a blonďatý čahoun je teď hvězdou Slavie i celé soutěže. Slávisté za něj nemají náhradu, což může být po jeho odchodu velký problém. Zatím to vypadá, že by jeho roli mohl převzít Alex Král, který má na pozici defenzivního středopolaře velmi dobré předpoklady.

Co se týče Hušbauera, to je samozřejmě po všech stránkách kontroverzní postava. Ať už z hlediska jeho rudé minulosti, tak z hlediska jeho herního přínosu. Asi žádný jiný hráč sešívaných totiž nerozděluje fanoušky tolik jako právě muž s desítkou na zádech. Jedni ho obdivují a považují za rozdílového hráče, druzí mu vyčítají, že je líný na krok a že slávistickou hru v důležitých a náročných zápasech zpomaluje. Pravdu mají oba tábory.

V zápasech vyššího tempa (především v evropských pohárech, kde Slavia příliš nedržela míč) bylo vidět, že Hušbauer zkrátka má své jasně dané limity. Na druhou stranu, jeho úloha kreativního záložníka vedle Součka, který sbírá předfinální a finální pasy, tam tmavovlasý středopolař neměl konkurenci. Hušbauera nemusíte milovat, má svoje negativa, kvůli kterým nikdy neudělal díru do světa v zahraničí, zároveň jde ale o hráče, který má něco navíc - klíč k otevírání obran pouhou kolmicí či jednoduchým nápadem. Proto za něj Slavia neměla alternativu.

V zimě ale z Liberce přestoupil Petr Ševčík, jenž logicky nejvíce zapadá právě na Hušbauerovo místo. Není tak gólový jako jeho nový spoluhráč, přihrávat a zakládat akce ale umí stejně tak dobře. Oproti Hušbauerovi je samozřejmě navíc rychlejší a poctivější při napadání. Najednou tak Trpišovskému vzniká příjemný problém - na jeden post tu jsou dva velmi dobří fotbalisté.

Dá se čekat, že řešení bude ve většině zápasů šalamounské. Nechat sedět Ševčíka, to by byla chyba. A nechat sedět Hušbauera, který je z lavičky prakticky nulový a navíc rozhodně není připraven na pozici náhradníka? To by byla taky chyba, tím spíše, že Hušbauer ve většině zápasů, kde bude Slavia soupeře drtit, stále má hře SKS co nabídnout.

Dá se tedy čekat, že Ševčík obsadí post AM, na kterém se v závěru podzimu krásně zabydlel Miňo Stoch. Slovenský už znovu reprezentant si z křídla stejně neustále sbíhal do středu, takže jeho přesunutí na post ofenzivního středopolaře dával smysl. Teď se ale zřejmě bude muset vrátit zpět na křídlo.

Útok

Tím pádem bude většinu času ze čtveřice Jaromír Zmrhal, Lukáš Masopust, Peter Olayinka a Mick van Buren hrát jenom jeden (když budeme předpokládat, že v útoku bude stále ve většině ligových zápasů nastupovat Milan Škoda). Vypadá to nejspíš na Olayinku, neboť Zmrhal bude díky své defenzivní práci na křídle využitelnější v Evropě.

V útoku je pak jedničkou stále Milan Škoda. Slávistický kapitán už má svá léta, už není jasným lídrem sešívaného hrotu, ostatně se tam už v minulé sezoně střídali se Stanislavem Teclem a lehce výhodnější pozici ve finále měl právě druhý jmenovaný. On však ukazuje, že stále má Slavii co nabídnout, v přípravě hrál velmi dobře a v generálce s Rosenborgem se během pěti minut podílel na dvou nebezpečných situacích, když se skvěle uvolnil na pravém křídle a odsud centroval. Jako by vzkazoval fanouškům i trenérovi, že není jen kladivem do vápna a sklepávačem balonů, ale hodí se i do rychlejšího, kombinačnějšího stylu hry.

Na hrotu se dále můžou objevit Peter Olayinka či Mick van Buren, typologicky jiní útočníci, vhodnější více do zápasů ve vysokém tempu, kde Slavia bude spíše spoléhat na brejky, hned příští týden se tedy nabízí první utkání s Genkem v Evropské lize. Výhoda ofenzivní lajny Zmrhal - Stoch - Olayinka a van Buren nad nimi navíc je, že se téměř všichni mohou na hrotu libovolně točit v průběhu utkání.

Muris Mešanovič je protagonistou výtečného chorálu, ve Slavii už se s ním ale příliš nepočítá a minuty tak bude sbírat zřejmě akorát v poháru.

Taktika a sestava

Zatímco přes řeku se rozmýšlejí, v jakém rozestavení nastoupit a zda hrát na tři či čtyři obránce, na Slavii je jasno. Rozestavení 4231, které se případně s přísunem Hušbauera blíže vápnu může měnit na 4141, už je v sešívaných duelech poměrně rigidní. V obraně není pochyb o tom, že jasnou jedničkou mezi stopery je nyní Ondřej Kúdela, kdyby vypadl, je třeba nahradit ho Králem, duo Deli - Ngadeu je sice impozantní, má ale své limity, což ukázal třeba zápas s Bordeaux, v němž Kúdela chyběl kvůli zranění.

Ve středu pole je klíčovou postavou Souček, místo v základu má jasné i produktivní Stoch. Otázkou tedy je, zda bude svými střelami děsit brankáře soupeře z pozice AM či z křídla. To bude zřejmě záležet jen na tom, zda se trenér Trpišovský rozhodne do utkání poslat zároveň Hušbauera i Ševčíka. Pokud ano, vrátí se Stoch na pravé křídlo, pokud ne, zůstane uprostřed.

Co se týče hádanky Hušbauer/Ševčík, dá se čekat, že v ligových utkáních bude nadále dostávat prostor Hušbauer. Jelikož ale Ševčík rozhodně v přípravě ukázal, že si místo v základu zaslouží, bude operovat výše, na podhrotu. Otázkou je, jak mu to sedne a jak si oba hráči vyhoví na hrací ploše.

Co se týče Liberce, tam Ševčík vystřídal v záloze snad všechny pozice a všude byl platný. Jelikož se totiž jednalo o kvalitativně odskočeného hráče, většinou se hra Liberce přizpůsobovala jemu a nikoliv on hře Slovanu. To samozřejmě bude v SKS jiné, tady Ševčík bude muset plnit pokyny a jeho pole působnosti nebude tak široké a variabilní. Dá se ale čekat, že hra s ním coby AM bude jiná než se Stochem nebo s Balutou. Asi se nebude tolik pokoušet o střelu jako slovenský hráč, zároveň nemá takové individuální schopnosti jako rumunský reprezentant, po fyzické stránce a z hlediska napadání by ale svou úlohu měl plnit na výbornou. Utkání v Liberci navíc ukázala, že se umí zapojit do povedené kombinace před vápnem a pobídnout ostatní ke skórování, což se ve Slavii může hodit. Sešívané mužstvo totiž často soupeře opticky drtí po vápno, tam ale nastává problém - neefektivní koncovka a velké spalování šancí. Většinou tak Slavii musel zachraňovat screamerem zpoza vápna Stoch či Hušbauer. V tomhle by mohl být Ševčík užitečný.

Coby startér se dá určitě brát Peter Olayinka, drahá posila se v závěru podzimu rozehrála do nebývalé formy. I když zrovna nebyl produktivní, skvěle bojoval a zapojoval se do akcí. Ku prospěchu mu hraje i to, že v utkáních, kde nebude třeba, aby hrál útočník zády k bráně, je použitelný i na hrotu útoku, což platí pro i Micka van Burena.

Blonďatý Nizozemec ukázal v přípravě velký zápal pro hru, kdy i po nepříjemném zranění vlétnul zpět na trávníky jako velká voda. Jde o rychlostního, náběhového, agresivního hráče, schopného zahrát na křídle i na hrotu. Ve Slavii určitě najdeme lepší fotbalisty, van Burenova agresivita, agilita a univerzální využitelnost z něj ale dělá nebezpečnou zbraň, ať už na závěrečné dvacetiminutovky do unavených obran, nebo do evropských duelů proti silnějším soupeřům.

Jaromír Zmrhal, slávistický odchovanec a další hráč, na kterého existuje dvojí názor. On ale ukazuje, že do Slavie patří, i do té současné, která má dobrých hráčů plný kádr. Skvěle brání, zapojuje se do akcí, jde o perfektního tahového hráče, který má především čuch na góly v důležitých zápasech. Pokud má Slavia vyhrát proti Plzni, Spartě či důležité utkání v evropských pohárech, buďte si skoro jisti, že branku vstřelí Zmrhal.

A co z toho plyne?

Slavia má ohromně silný tým, mohla by v klidu sestavit dvě výtečné jedenáctky. Duo Nezmar - Trpišovský si jede podle sebe a jejich ideje zatím vychází na výbornou. Na první pohled je tak těžké najít, kde by se mohl v současné Slavii vyskytnout problém, samozřejmě kromě neovlivnitelných faktorů typu zranění.

Největším slávistickým problémem nadále zůstává koncovka. Někdo, komu by se dalo říkat gólový útočník, ve Slavii chybí. Jaro ukáže, zda se do této pozice zvládne nominovat nestárnoucí MŠ21. Komplikací by samozřejmě bylo i to, pokud by tam Stochovi přestaly padat rány zpoza vápna a naopak se vrátil ke své neformě z úvodu sezony, kdy byl naopak nejhorším hráčem na hřišti.

Jinak to ale zatím vypadá na samá pozitiva a sociální jistoty. Slavia samozřejmě nemá titul v kapse, čtyřbodový náskok na Plzeň není nijak obří, nota bene když výjezd na Viktorii Slavii už příští týden čeká. Otázkou je, zda může hrát v konečném zúčtování úlohu to, že zatímco Trpišovský o titul dosud nehrál, Vrba je naopak zkušeným mazákem. I tak by ale ve zbytku jara měla Slavia být tím nejlepším týmem. Má jednoznačně nejširší kádr, fungující kabinu, v domácích utkáních je navíc žene dopředu nabitý Eden. Tým navíc zaznamenává neustálý progres. Už na jaře uměl Trpišovského tým fotbalem nadchnout (viz skvělá otočka proti Sigmě), stále to ale zejména v obraně mělo velké nedostatky. Když to srovnáme s podzimem, tak Slavia najednou měla po Chelsea nejlepší defenzivu v Evropské lize.

Tým, který měl na jaře v obraně okénka a působil rozhašeně, najednou v šesti zápasech proti obtížným evropským soupeřům inkasoval tři branky. Právě zápasy proti Zenitu, Bordeaux a Kodani přitom pro sešívaný tým můžou být další cennou zkušeností. Ukázalo se, že fotbal made by Trpišovský funguje i v Evropě. Je samozřejmě otázkou, zda to bude stačit i na belgický Genk, který i přes nepříliš zvučné jméno rozhodně nenabídne žádnou procházku rozkvetlou loukou, budou to dva nesmírně obtížné duely. I kdyby se ale nepostoupilo, Slavia může být s vlastní prezentací v Evropě v aktuálním ročníku spokojená.

A soustředit se na domácí scénu, kdy musí být jasným cílem double. Lepší mužstvo totiž v lize aktuálně není.
Autor: Jan Pikous
Počet zobrazení: 7603
Komentáře (207 / 0 nových)
mistr129
07.02.2019 21:16
#
db18
07.02.2019 21:17
#
OT: Weber vzal Buchu na půl roku, aby "přestál" období, než v létě přivedou Budínského (o kterého už dlouhodoběji stojí i Baník...), teď v zimě je ale jeho příchod asi nereálný, tak brali Buchu na hostování.
Spalovač šancí
07.02.2019 21:25
#
Může se ten jeho přestup do Plzně zrušit?
db18
07.02.2019 22:27
#
Pochybuji, jelikož měl rok do konce smlouvy, tak si myslím, že bychom max. museli zaplatit Slavii jeho zbývající plat... (to UEFA umožňuje)
Euphael
07.02.2019 22:15
#
blbost
Nr.Nobody
07.02.2019 23:20
#
20DollarsInMyPocket
07.02.2019 23:25
#
U Budínského se divím, že je furt v Karviné, pro Baník nebo Jablonec by to byl super hráč.
Tom11
07.02.2019 23:28
#
Tak Jablonec ho asi nějak zatím nepotřenuje, jelikož je stále v týmu Trávník, i když zraněný. A pro Baník bude asi dost drahý.
20DollarsInMyPocket
07.02.2019 23:29
#
Však Baník právě prašule má, jen se nechce nechat natáhnout, jak to lze vidět u dnešní Sparty nebo Slavie.
Cukroušek
07.02.2019 23:50
#
A hlavne pro nej nemame misto. 4-5-1 sme nehrali, nehrajem a ani hrat nebudem...
Tom11
08.02.2019 07:34
#
Tak on Budínský nemusí hrát přímo ofenzivního záložníka. Myslím, že by byl platný i v té dvojici například s Janošem. Konkurenc pro Hrubého by se hodila jako sůl. Ten kluk za poslední 3-4 sezóny totálně stagnuje.
Cukroušek
08.02.2019 07:47
#
Vsak tu je 2 roky. Ale jinak souhlasim, ze konkurence pro Hrubeho by se hodila,... nicmene urcite jiny typ nez je Budinsky.
Tom11
08.02.2019 10:18
#
Nepočítám jen v Baníku, ale i v Teplicéch a předtím v Baníku taky. Neustále se mi nelíbí jeho laxnost v soubojích. Samořejmě je to jiný typ, nicméně variabilita je důležitá a fotbal se dávno posunul k univerzálnosti. Hráči se musí umět systému přizpůsobit, těžko jim trenér ušije roli na míru.
Tochal
08.02.2019 13:18
#
Hrubý je skvělej hráč do přípravy, kde všichni hranou na 80 %, takže vyniká jeho technika a přehled a nedostatky se ztrácejí. Jenže jak se začne hrát naostro, je v polovině soubojů trochu pozdě, z druhé poloviny uhne, a rázem nabízí v podstatě jenom dobře zahrávané standardky.
Tom11
08.02.2019 14:15
#
Souhlas, je to průměrný hráč do středu zálohy, který má dobrou střelbu ze střední vzdálenosti, slušnou techniku, ale chybí mu důraz.
Barcafan10
08.02.2019 14:39
#
A co kdyby ste v záloze měli nějaký soubojovy hovado jako Ngadeu a vedle něj Hrubý??
Tom11
08.02.2019 14:43
#
Tak už tam hraje Janoš. Problém je, že hráč v lize nesmí ti ze soubojů uhnout, ačkoli to není jeho primární úkol, tak je musí absolvovat během zápasu. S Hrubého mám pořád pocit, že tam jde tak nějak na půl plynu, aby si náhodou neublížil.
salami
08.02.2019 16:13
#
Tam ani tak nejde o ten prinos z pohledu nejakyho vybojovani balonu, jemu ten neduraz brani v tom predvest dobrej vykon, nechava se odstrcit a nema prostor ani nic vymejslet nebo hrat individualne, kdyz ho rozhodi v podstate kazdej kontakt. To byl jeho problem uz ve Slavii a cekal jsem, ze na tom trochu zapracuje, evidentne podle reakci banikovcu zadnej posun nenastal.
lichna.
08.02.2019 10:19
#
Vosic
08.02.2019 19:57
#
Baník má víc peněz než Plzeň. Vždyť přeplatili i Filla...
Spalovač šancí
07.02.2019 21:23
#
Trpiš by mohl začít pomalu předělávat Zmrhala na levého beka
Sheldon
07.02.2019 21:42
#
LegaliseRape
07.02.2019 22:28
#
Mohl by tam zkusit Sykoru, kterej po prichodu Sevcika nebude dostat tolik minut v zaloze.
Spalovač šancí
07.02.2019 22:31
#
Sýkora neumí bránit
LegaliseRape
07.02.2019 22:51
#
Kdyz tam hral, tak se mi docela libil a dopredu by byl lepsi nez Boril. Musel by mu dozadu ale pomahat Zmrhal, no.
Spalovač šancí
07.02.2019 23:22
#
Jenže Zmrhala bych posunul dozadu jako alternativu k Bořilovi proto, že na něj pravděpodobně nezůstane místo na křídle.
skat
08.02.2019 11:47
#
Sýkoru bych bral jako podhrota do slovanu - jestli nebude hrát, tak by mohl zaplácnout to místo po Ševčíkovi. Jeho nej zápasy ve slovanu byly právě na podhrotu za Barošem. A mohl by k nám i chtít - ne jako Baluta - i když na půlroční hostovačku bych ho nechtěl ani zadara
mayday
08.02.2019 09:03
#
Ale jo Při vší úctě teď co tam mají fotbalisty, tak Zmrhal se může rovnat maximálně nasazením. Na beka by mohl být ale ideální.
Mass
08.02.2019 13:05
#
A nakonec, podobně jako Hloušek, skončí na stoperu
Adhol
07.02.2019 21:25
#
Letos double
Bucky
08.02.2019 13:16
#
Byl by zasloužený, letos o parník nejlepší tým v lize.
Adhol
08.02.2019 14:24
#
cením a dvonásob od Sparťana
Kocour Klapuška
08.02.2019 19:38
#
Kocour Klapuška
08.02.2019 19:39
#
Bucky
09.02.2019 23:07
#
Tak abys měl radost i Ty, tak doufám, že spadnete. Lepší?
Kocour Klapuška
10.02.2019 01:32
#
Urs
07.02.2019 21:29
#
Trpiš jak prohlásil, že Škoda má jiný styl, tak už tím určitě myslel, že Škoda se do našeho herního systému prostě už nehodí.
PROrock
07.02.2019 21:33
#
Predstaveni MISTRA
Mumloch
07.02.2019 21:38
#
Klidný střed
08.02.2019 01:41
#
skat
08.02.2019 11:50
#
neříkej hop, dokud nejsi za základní částí - jestli nebude odstup po zákl části mezi 1. a 2. větší než 6b tak není nic jistýho... Jako jestli někomu z té první pětky přeji titul, tak je to slávie, ale tohle chvástání nemám rád.
PROrock
08.02.2019 16:49
#
tady nejde o chvástání, ale důvěru...prostě věříš jako fanda, že to tvůj oblíbený klub ukope.
Urs
07.02.2019 21:33
#
Hlavně by to chtělo už úspěch v Evropě, ale letos tomu věřím
Tom11
07.02.2019 21:47
#
Tak Genk by asi Slávie měla porazit, pak bude hodně záležet na losu. Nicméně trošku slabina v Evropě může být útok.
Urs
07.02.2019 21:48
#
Jo toho se obávám. Proto doufám, že v útoku nebude v Evropě Škoda, ten může hrát maximálně proti Dukle.
Tom11
07.02.2019 22:33
#
Otázka koho na ten hrot postavit. Přece jenom v Evropě už je potřeba útočník, co dokáže trefit zařízení, nebo zápas tvrdě odmaká a vytvoří příležitost pro hráče z druhé vlny. Možná by nebyl špatnou variantou Buren, ten je aspoň schopný do všeho vletět po hlavě.
ClancyWiggum
07.02.2019 21:52
#
Genk letos ve všech soutěžích 3 prohraný zápas jen. No sem zvědavej.
Euphael
07.02.2019 22:18
#
nelzi
Tom11
07.02.2019 22:34
#
Na druhou stranu je to vcelku přijatelný soupeř. Samozřejmě tam byly i slabší týmy, ale taky o dost silnější.
Mates28
08.02.2019 09:33
#
ClancyWiggum
08.02.2019 09:38
#
Jo, ale bude to těžký. Slavie není favorit.
Stannis Baratheon
07.02.2019 22:35
#
Genk 4 prohry, Slavia 5 proher. Slavia i Plzeň musejí projít, protože lehčího soupeře ve vyřazovací fázi EL už snad nejde.
Uwe háže buly
07.02.2019 22:47
#
To teda jde.
Stannis Baratheon
07.02.2019 23:15
#
Ano, možná pokud vyhrají svojí skupinu a budou nasazení. Pak možná ano.
MichalKotukov
08.02.2019 06:54
#
"Tak Genk by asi Slávie měla porazit"
Tom11
08.02.2019 07:37
#
Co je na tom vtipného?
Doni77
08.02.2019 08:14
#
To neustálé podceňování suverénního lídra kvalitnější ligy, než je naše
Fabregas@ole
08.02.2019 09:27
#
ClancyWiggum
08.02.2019 09:37
#
Coutinho10
08.02.2019 10:04
#
Tom11
08.02.2019 10:24
#
Slávie dokázala doma porazit Bordeaux a Zenit, remizovala s Kodaní. To nejsou úplně slabé týmy. Genk naproti tomu ve skupině, kde byl papírově silnější nebo srovnatelný soupeř Besiktas uhrál jen o bod více než Slávie. Ty šance bych viděl tak 55:45 pro Genk, ale proč by to Slávie nemohl zvládnout
Fabregas@ole
08.02.2019 10:37
#
"Tak Genk by asi Slávie měla porazit,..." - Už to tady nechci vidět.
Slavia hraje proti favorizovanému soupeři. Tečka
salami
08.02.2019 11:08
#
"Slavia hraje proti favorizovanemu souperi. Tecka." Uz to tady nechci videt. sance jsou plus minus vyrovnany, nekdo muze lehce favorizovat Slavii, nekdo Genk. Vysledky v Evrope podobny, Slavia herne obstala proti souperum jako je Dynamo Kyjev nebo Zenit, ktery stavim kvalitativne vejs nez Genk. Navic Genk byl v podstate nejslabsi klub, kterej Slavia ve svy pozici a tyhle fazi mohla dostat, kazdopadne ja to vidim 50 na 50, rozhodnou detaily.
Tom11
08.02.2019 11:43
#
V jakém kritériu je Genk výrazně lepší než Slávie?
Fabregas@ole
08.02.2019 12:02
#
Upřímně, nevím. Belgickou ligu nesleduji. Jsem však přesvědčený, že profi bookies korektně favorizují vskutku lepší tým.
Tom11
08.02.2019 12:42
#
Já sem si hru Genku trošku nastudoval a Slávie to bude mít nesmírně těžké. Ale třeba sem si všiml, že obě jejich porážky v lize byly právě na domácím hřišti. Takže i tam by Slávie nemusela být bez šance. Navíc jsou to dva zápasy a ne dlouhodobá soutěž. Jejich silnou stránkou je ofenziva, avšak dost inkasují.
Fabregas@ole
08.02.2019 12:17
#
+ si myslím, že 5 % dělá to, že SKS hraje odvetu venku
JeséRodriguez
08.02.2019 10:53
#
KingMaster13
08.02.2019 11:51
#
Mass
08.02.2019 12:30
#
Bucky
08.02.2019 15:41
#
Fabregas@ole
08.02.2019 10:10
#
Btw. sázkovky to mají přibližně 65 ku 35 % pro Genk. Postup SKS by byl pro Evropu překvapením
Baryss
08.02.2019 10:15
#
Taky jsem toho názoru,že to není 50/50. Genk je třída a Slávka může jen překvapit. To by trpiš byl bůůůůůůůh.
ClancyWiggum
07.02.2019 21:36
#
Super článek
stas87
07.02.2019 21:36
#
Nech uz ta liga zacne, je dost otravne ked je tu za den sedem clankov o ceskej lige.
Urs
07.02.2019 21:38
#
Protože to je ČESKÝ server, tudíž tu jsou hlavně články o ČESKÉ lize.
ClancyWiggum
07.02.2019 21:39
#
Ty seš otravnej.
Urs
07.02.2019 21:41
#
ClancyWiggum
07.02.2019 21:48
#
Stannis Baratheon
07.02.2019 22:16
#
popltak
07.02.2019 22:22
#
Umři
Uwe háže buly
07.02.2019 22:56
#
T7s
08.02.2019 12:34
#
TheAdy
09.02.2019 04:41
#
petasino
07.02.2019 21:41
#
my se těšíme, protože naše kluby za něco stojí
C-M@ster
07.02.2019 21:57
#
To nechápu. Však je jedno jestli jich je tu denně 5, 10 nebo 50, ne?
ClancyWiggum
07.02.2019 22:02
#
Proč to taky psát zrovna u článku který není jen blábol z ČTK.
Greny
07.02.2019 22:06
#
Ideální je 5-7
Liquid
07.02.2019 22:01
#
jen si je čti, pouze ti to může pomoct
Stannis Baratheon
07.02.2019 22:16
#
Tak choď na německé stránky a budeš moci diskutovat a číst články jen o BL. A kromě toho, až začne, tak jich tu bude ještě víc.
Mumloch
08.02.2019 12:56
#
Losinho
07.02.2019 22:19
#
Vem si klíčenku a jdi do pr..
Stannis Baratheon
07.02.2019 22:36
#
ať si jí ani nebere
20DollarsInMyPocket
07.02.2019 22:35
#
Těžký články ignorovat a bejt radši v BL sekci... všem by se podle mě ulevilo
stas87
07.02.2019 22:44
#
Milujem ak niekto hovori za väcsinu, to ma vzdy pobavi. Je tu takmer 50 komentarov a ten moj vyvolal najviac reakcii a to ste reagovali na uplnu blbost. Taky maly rypanec a kolko emocii a reakcii to vyvola..
20DollarsInMyPocket
07.02.2019 22:56
#
Já za nikoho nemluvím, však tam píšu podle mě... Se nediv, že to vyvolá nějaký reakce, když tu úplně zbytečně píčuješ. Já taky nechodím do španělský sekce psát, že je El Clasico podělaný divadlo.
ClancyWiggum
07.02.2019 23:10
#
Mumloch
08.02.2019 12:57
#
TheAdy
09.02.2019 04:42
#
Baryss
08.02.2019 10:11
#
Taky se mi nelíbí, jak někteří reagují a je mi jasné, že jsi se český lize nevysmíval.
Diego2
08.02.2019 08:09
#
Nonstop rypes do neceho ceskeho, ja se divim nac sem vubec chodis....co to ma hlavne za vyznam nekam chodit a kritizovat to nonstop...kdyby hrala Slavia i s Pjunikem Jerevan tak nabehnes jak sledujes Pjunik a jak jim fandis
mayday
08.02.2019 09:06
#
U nějakýho vtipnýho zatrollení se zasměju, v pohodě. Ale jestli něco nesnáším, tak že někdo leze na článek, kterej ho asi nezajímá a píše tak, že už je těch článků moc atd.
Ať už to myslí vážně nebo ne a snaží se jen rýpat a pak se ukájet, jak se někdo rozčiluje. Největší chudáci tyhle typy...
Zark
08.02.2019 09:39
#
teď mi asi napíšeš něco o tatrách a sandálích, ale vážně..., nemáš už z toho česka nějaký komplex? Zkus zvážit odbornou pomoc
stas87
08.02.2019 15:22
#
Ty jediny mi stojis za reakciu, na zvysok tych smudlov sa mozem vysrat. Mna len bavi, ako cesi vyskoci jak certik z krabicky, pokial do nich clovek trochu rypne. Slovaci su presne to iste co cesi, tiez neznesu rypanec.

Ale vazne...preco cesi jazdi do Tatier? Sak su to najhorsi turisti na horach, akurat stoji kazdy vyjazd tisicky euro zachrannu sluzbu a vela casu, kym sa najdu. Nemozu ostat doma na svojom kopceku menom Snezka?
andrew96
08.02.2019 15:35
#
Ale vůbec, do Tater se vždy rád vracím, lidé příjemní. Jen se člověk musí umět chovat.
Zark
08.02.2019 16:18
#
Díkyy abych rekl pravdu, nevedel jsem prave jestli trollis, ale nekde uz v diskuzi predtim jsem videl, ze si mel narazky na cz opetovane, tak jsem to vzal vazne-

Kdyz teda vodbocim od tech tater, protoze sam sem tam nikdy nebyl a nevim jaka je statistika nehod cechu oproti jinym v %... proto bych do toho jaxi nechtel nejak zabruslovat hh.
Slysel sem, ze bydlis v cr? nebo bydlel si, asi mas timpadem dobre moznosti na srovnani cesi X slovaci a asi jsi i v prime konfrontaci tehle vtipku a mezinarodnosti rivalite delsi dobu a uz to mozna ani nevnimas,.. nebo prave naopak vice..? Tak pak by me zajimalo, estli si tady v cr jinak rad, nebo by ses radeji sebral a sel zpatky na slovensko, kdyby ti nic nebranilo.. ? Pripadne teda jesti mluvis slovensky nebo ty slova placas jak ti huba narostla a zdali mas nejakou perlicku ci vtipek nakonec na odlehceni..
stas87
08.02.2019 18:17
#
Rypnem si ako vela uzivatelov tu, nie som vynimka. Ale troubove ako vyrazenzkadru ci ako sa ten lojza vola, tak im takmer vzdy stojim za reakciu. Naopak to nie je, pretoze ked niekto podrypne do Slovenska ci slovakov, tak s tym väcsinou nemam problem. Sam pre seba si poviem ze ten clovek je mental a uz to dalej neriesim. A fakt ma bavi tie reakcie blbov, sa mozu posrat ked nieco napisem, sak to pod tymto clankom vidis sam.

No, ja praveze drvivu väcsinu zivota prezil v CR, takze to rypanie poznam z oboch stran. Ked som mal menej rokov, tak som niekedy neunasal ked sa tu navazali do vsetkeho slovenskeho, ale casom som si sam pre seba tieto reakcie zakazal, nestoji mi to za to uz a nevidim v tom zmysel.

Slovensko bolo velmi fajn v casoch pred zavedenim eura, vtedy som premyslal ze by som tam nejaky ten rok zil aj zarabal. Ale od zavedenia eura uz tu potrebu nemam, vela veci sa zhorsilo a tym padom to pre mna prestalo byt aktualne. Na dovolenku tam vyrazim rad, ale zit tam? To asi nie, ale k tomu mam aj ine dovody a tie tu ventilovat nebudem.

To nemam, mozno niekedy inokedy.
Zark
10.02.2019 20:32
#
opet diky.

Jsi zajimavy uzivatel stasi, tvoje laska k BL je vsem jasna, ale co jine ligi..? mas cas je sledovat nebo te nektera aspon laka a chtel by jsi na ten a ten zapas nekdy vyjet?
A kdy vodbocim .. Do ktere sekce tady na ef rad zavitas, a do jake zase radeji nepachnes a proc? Tyjo, trochu jako interview ze
stas87
10.02.2019 22:15
#
Pokial mam cas, tak sa snazim sledovat timy, ktore mam v oblubenych. Dost casu mi zoberie aj SHL a v nej mam oblubenu Frölundu. Takze svoj cas mam rozdeleny medzi tieto dve sutaze. Inak sem tam zavitam pod LL, ale v inak citam prevka aj suhrny z kazdej ligy. Prilis nemusim PL, tam je koncentracia blbov spolocne s LL asi najvyssia. Musim velmi dlho hladat relevantne info.

Tak sa spytam aj ja teba. Ktoru ligu okrem talianskej sledujes? Ktora sekcia ti pride z hladiska diskusie a prinosnych informacii najlepsia a ktora naopak najhorsia?
db18
08.02.2019 19:34
#
Myslím, že procentuálně vyjdou nejhůř Poláci...
ClancyWiggum
08.02.2019 16:17
#
Odborná pomoc nebo se nesrat do český sekce aspoň
Tochal
08.02.2019 13:25
#
Vidíš, a já bych jí tu měl nejradši denně 70, i ten nejhorší zápas český ligy je pro mě atraktivnější než všechna ta El Clásica a Ligy mistrů.
Lof
09.02.2019 12:59
#
Mumloch
07.02.2019 21:39
#
Super článek!
Zark
08.02.2019 07:48
#
a ten na bezfrází jsi četl?
Moyes
08.02.2019 09:25
#
Můžu poprosit o odkaz?
Zark
08.02.2019 09:39
#
jasne, že můžeš kamaráde, tento odkaz bude jednou znát celý svět !
https://www.bezfrazi.cz/nez-me-poslou-domu/
PlackaSKS
07.02.2019 22:06
#
víceméně souhlas až na tu hru škody v přípravě. vyjma posledního zápasu byl marnej.. už se těšim na sobotu
Sheldon
07.02.2019 22:12
#
Vyjma posledního zápasu?Vždyť tam ani jednou nevystřelil.Akorát na začátku tam dvakrát dobře přihrál, protože Rosenborg ten začátek totálně prospal.Oni jsou na začátku přípravy.Pak už si ani nekopl a v poločase byl střídanej.
PlackaSKS
07.02.2019 22:28
#
to řikáš jakoby byl v poločase střídanej kvůli výkonu, což neni pravda. je mi jedno v jaký fázi přípravy byli, je mi jedno kolikrát vystřelil na bránu. herně byl jen proti rosenborgu slušnej, do tý doby mu to nešlo.
Tom11
07.02.2019 22:36
#
Z rozhovoru sem pochopil, že ani Trpiš už moc na Škodu nespoléhá.
PlackaSKS
08.02.2019 00:03
#
naprosto jasně řekl, že škoda je útočník číslo jedna.. na tiskovce a těmihle slovy. mně by to nevadilo kdyby hrál třeba mick, ale nevim nevim
Tom11
08.02.2019 07:40
#
Otázkou je, jestli je první volbou jelikož nikoho lepšího nemá, nebo protože je tak úžasný. A tady sem měl pocit, že je to ta první varianta. Možná i proto chtěli ještě Doležala.
PlackaSKS
08.02.2019 09:18
#
Ta varianta že by byl úžasný určitě ne ale jestli vážně chytil formu jak říká trpis, tak proč ne no
Tom11
08.02.2019 10:27
#
Přiznám se, že přípravu Slávie nemám detailně nasledovanou, takže si nedovolím hodnotit formu Škody. Nicméně z toho mála, co sem měl možnost vidět je daleko od své ideální formy. Samořejmě netuším, co po něm Trpiš chtěl a ve výsledku třeba hrál přesně dle pokynů.
PlackaSKS
08.02.2019 12:41
#
je to klidně možný.. daleko víc se zapojoval do rozehrávky, sklepával míče pro ostatní hráče.. asi taková klasika od vysokýho hrotovýho útočníka. jen chodilo daleko mín centrů do vápna, bylo to víc po zemi v rychlosti. to neni úplně pro něj. ale víc to bude vidět asi zítra, přeci jen to byla jen příprava. ale je vidět, že už to není ono, ztratil hrozně moc na rychlosti, výbušnosti. se zraněnym teclem je to ale pořád náš nejlepší útočník no. dávat tam olayinku mi přijde .. škoda , obzvlášt když i z křídla se do zakončení dostane
Mass
08.02.2019 12:51
#
Taky dřív to bylo vidět víc, protože neměl až tak kvalitní spoluhráče v záloze. Kolikrát to musel vzít sám a probít se do vápna. Teď mu stačí sklepnout na bombera a čekat na dorážku.
PlackaSKS
08.02.2019 13:27
#
to máš pravdu. navíc on mi přijde jako ten typ, že když se ostatním nedaří, tak o to víc zapne. ted je to takový "když tam nepudu, ono se nic neděje"..
salami
08.02.2019 16:17
#
Zjednodusil bych to na to, ze uz dost ztratil hlad po golech, neni tam to za kazdou cenu dat gola, hraje vic profesorsky a na to zase uplne nema.
PlackaSKS
08.02.2019 16:20
#
Možná.. Nevím.. Je to takový.. S menším nasazením jako v pratelaku no. Asi se to tak teda dá rict
Tom11
08.02.2019 12:51
#
Jsem hodně zvědavý, jak tu zálohu Trpiš poskládá. Nejsilnější varianta mi připadá s trojicíc Ševčík-Hušbauer-Souček ve středu a Stoch, Olayinka na křídlech. Ale čekám spíše nějakou rotaci skrz blížící se EL.
Mass
08.02.2019 13:02
#
Já předpokládám, že se rozestavení ani sestava z podzimu nebude měnit.
PlackaSKS
08.02.2019 13:27
#
já vidim nejsilnější asi bez hušbyho se zmrhalem a olayinkou na křídlech.. rozhodně v el, kde to bude daleko rychlejší. s teplicema čekám přesně to co si napsal.. ale pro trenéra musí bejt příjemný rozhodování mezi 16 kvalitníma hráčema na základ s tim, že je i dost zápasů, aby to protočil. v tom je obrovský pokrok
Tom11
08.02.2019 14:36
#
Já něvřím tomu, že Trpiš posadí Hušbauera. To už spíše bych si tipnul, že si sedne Ševčík.
PlackaSKS
08.02.2019 15:01
#
V lize klidně, 14.cekam Ševčíka místo husbyho. Trpis zatím neměl problém posadit kohokoli když se našel lepší. snad mu to vydrzi
Aleš Bejr
07.02.2019 22:07
#
OT: Sala ofiko dead
petasino
07.02.2019 22:17
#
kde to je? nikde to není . furt věřím
Davos1
08.02.2019 01:50
#
The Sun, Mirror a další. Už je to i na FB, jeho tělo našli na dně mimo letadlo.
SIRBRANIKE
08.02.2019 20:01
#
Stannis Baratheon
07.02.2019 22:36
#
Nesmysl. Však ho unesla mafie.
ratusek
08.02.2019 06:02
#
Nebo krabí lidi
Aleš Bejr
13.02.2019 21:18
#
nebo pan Krabs se Spongebobem a teď z něj dělají krabí hambáče a všem nám ohledně těla lhali
Venny
07.02.2019 22:49
#
Pěkně napsaný Jsem zvědavej, jestli si na jaře vůbec zahraje Baluta, vypadá to s ním neslavně.
Tom11
07.02.2019 22:53
#
Já bych ho ještě neodepisoval. Měl pár dobrých momentů na podzim a musí si zvyknout na specifika ligy. Teď to bude mít asi těžké, ale do budoucna by se měl prosadit.
20DollarsInMyPocket
07.02.2019 22:58
#
Měl by rozhodně hru o dost zjednodušit, dost často vymejšlí úplný hovadiny. Bude to mít teď těžký, když bude přinejlepším takovým třetím střídajícím hráčem.
20DollarsInMyPocket
07.02.2019 22:56
#
Beči
07.02.2019 23:51
#
Je to od Sparťana asi paradoxní, ale přeji titul víc Slávce než Plzni.
Netvor
08.02.2019 06:51
#
Vsadim svoje poslední kilo na to, že nejsi sám.
Rarášek
08.02.2019 16:30
#
PlackaSKS
08.02.2019 09:37
#
Taky ho přeju spíš Slavii...
SIRBRANIKE
08.02.2019 20:01
#
JeséRodriguez
08.02.2019 07:36
#
Konečně je to tady, nejlepší liga na světě se opět hlásí o slovo
petasino
08.02.2019 08:46
#
ClancyWiggum
08.02.2019 09:25
#
sosna
08.02.2019 08:16
#
"zvíře v osobních soubojích, když zapne beast mode"
Mass
08.02.2019 12:27
#
Asi nevíš proč mu ve Slavii říkají Nespoutaný Django
sosna
08.02.2019 13:07
#
To teda nevím. Na to přišli ve vířivce?
Losinho
08.02.2019 13:37
#
To asi nebude popis Hušbauera
salami
08.02.2019 16:19
#
husbauer kdyz zapne beast mode, tak to vetsinou znamena zakrok smrdici sadrou, tady se z nej dela pomalej chodici flegmous a to teda rozhodne neni
Losinho
08.02.2019 17:51
#
95 procent času je
Doni77
08.02.2019 08:18
#
To hodláte do startu jarní části ligy (dnes 18:00) stihnout všech 16 týmů?
vaala
08.02.2019 10:51
#
Všechny ne, jenom budoucího mistra ligy.
RM1999
08.02.2019 16:12
#
Taky už se těším na článek o Spartě.
Scorsesehö_öbočí
08.02.2019 08:37
#
Docela slušný počet kvalitních hráčů, když se přihlédne k tomu, že v článku vůbec není zmíněn třeba Sýkora, Matoušek nebo Kovář
PlackaSKS
08.02.2019 09:38
#
Kovář
salami
08.02.2019 09:35
#
baluta zasahnul skoro do kazdyho zapasu alespon jako stridajici hrac a v podstate jsem ho nevidel obejit hrace, udelat nejakou zajimavou nahravku nebo krom golu nejak dobre vystrelit, takze se divim, kde se furt bere neco o jeho individualni kvalite. Prebrani a vedeni mice ma fajn, ale neumi to vyuzit ve prospech tymu, tak k cemu to je?
mayday
08.02.2019 12:50
#
Hlavně taky stal nějak 70-80, což je randál a tak nějak se to schovalo za Spartu, protože ta těch provarů má samozřejmě víc.
Ale celej podzim v podstatě paběrkoval a neudělal vůbec nic.
salami
08.02.2019 13:09
#
Mel jsem pocit, ze se mluvilo o 60-70, ale to na veci nic nemeni. Pro me velky zklamani no. Navic mu pribyla konkurence.
ratusek
08.02.2019 13:12
#
No proti nám ten trpaslík zlobil a kdyby ho Trpiš nesmyslně nestřídal, tak bychom to nedali
salami
08.02.2019 16:20
#
S vama jsem to zrovna nevidel a nenapadlo me, ze by zaril zrovna tam, protoze to vsichni hodnotili jako nas nejhorsi zapas na podzim
mayday
08.02.2019 14:37
#
Tak to nehraje moc roli, je to hodně i tak.
Tochal
08.02.2019 13:30
#
Tak zrovna střelbu má vynikající, z kroku posílá přesně mířený pumelice, dal i nějaký břevno z velký dálky atp. U něj je hlavní problém přepínání z útoku do obrany a zpátky, má spíš chuť toulat se na soupeřově a úkolovat se tak nějak sám.
Shevchenko
08.02.2019 10:33
#
To máte co dělat abyste během dneška přestavili zbylých 15 týmů.
ZB 07
08.02.2019 11:38
#
Coutinho10
08.02.2019 11:41
#
KingMaster13
08.02.2019 11:53
#
db18
08.02.2019 12:56
#
Coddy
09.02.2019 10:25
#
ZB 07
08.02.2019 11:40
#
Konečně solidní rozbor, škoda, že se s tím nezačalo dřív. Takovej článek by si zasloužil určitě každej tým.
ManUnited
08.02.2019 11:46
#
Mass
08.02.2019 12:04
#
KingMaster13
08.02.2019 12:14
#
Mumloch
08.02.2019 13:06
#
ratusek
08.02.2019 13:10
#
Každej den jeden tým a po dvou kolech budou ty poslední týmy psát znova
Mass
08.02.2019 12:25
#
S článkem se dá souhlasit, jen to že Kúdela je defenzivní jednička bych netrvdil, v obranných statistikách je horší než Král a mnohem horší než Deli a Ngadeu.
T7s
08.02.2019 12:34
#
BílíAndelDrcKo
08.02.2019 12:56
#
ten článok písal fanúšik Slávie. Až príliš sa to opiera o dojmy a také jednoduché frázy to je skôr manifest ako rozbor
JeséRodriguez
08.02.2019 13:04
#
Piky
08.02.2019 13:12
#
A taky fanúšik Plzně, protože během dneška vyjde víceméně stejně pozitivně vyznívající text i o Viktorce
Mass
08.02.2019 13:14
#
20DollarsInMyPocket
08.02.2019 14:28
#
Gloryhunter
ClancyWiggum
08.02.2019 16:24
#
Coutinho10
08.02.2019 17:29
#
Euphael
08.02.2019 14:44
#
O kom vsem vyjde podobny clanek? Nerikej mi ze das celou ligu
BílíAndelDrcKo
08.02.2019 15:09
#
Ak je to tvoje tak to nemyslím v zlom, ale naozaj je to také povrchné, ako.... máme stopéra Kamila, kt. je silny hlavičkár a Peter má výbornú ľavačku tak hrá laveho záložníka. Jirka je najslabší hráč tak hrá pravého obrancu. Snažime sa hrať kombinačne, každý stráži hráča a dlhé lopty nenecháme padnúť.
PlackaSKS
08.02.2019 13:29
#
akorát tomu na slovensku nerozumíte, protože je to o fotbale. jooo, kdyby to bylo o ovcích, tak to je jiná
Radar
08.02.2019 14:18
#
triggered
Rarášek
08.02.2019 14:50
#
BílíAndelDrcKo
08.02.2019 15:04
#
natiahni sa máš kŕč
PlackaSKS
08.02.2019 15:06
#
sem to zkusil a ted mě bolí noha ještě víc.. klasická rada z východu
Stannis Baratheon
08.02.2019 21:16
#
brát si radu od Jidášů... to můžeš do toho hrobu skočit rovnou sám
PlackaSKS
08.02.2019 21:25
#
Berou zidi jidase vůbec za svého?
Stannis Baratheon
08.02.2019 21:40
#
to já nevím to bys měl vědět ty

PlackaSKS
08.02.2019 22:29
#
nastuduju a dám vědět
RM1999
08.02.2019 16:13
#
dadoprso
09.02.2019 12:52
#
Co to je podzimní ajfr?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.