Pogba nehodlá prodloužit v Manchesteru. Co nejdřív chce jít do Realu Madrid

29.08.2019 16:37 - Aktuality
Paul Pogba (© manutd.com)
 
Francouzský záložník Paul Pogba údajně informoval vedení Manchesteru United, že další prodloužení smlouvy s Rudými ďábly už nepodepíše. Podle španělského deníku Marca chce odejít do Realu Madrid. Současná smlouva mu ale vyprší až v roce 2021.

Pogba chce údajně odejít do Realu tak brzy, jak jen to bude možné. Spekulace o možných jednáních mezi oběma kluby se objevovaly už letos v létě, nicméně nakonec k žádnému transferu nedošlo. Pokud by ale informace Marcy byly pravdivé, pak Manchester bude mít v následujících dvou přestupových obdobích prakticky poslední dvě možnosti, jak Pogbu zpeněžit.

Letos v létě chtěli United údajně za Pogbu 165 milionů eur, což všechny případné zájemce v čele s Realem odradilo.

Manažer Red Devils Ole Gunnar Solskjaer musel otázkám na Pogbovu budoucnost čelit prakticky celé léto. Rozhodit se jimi ale nenechal. "Nepochybuji o tom, že Paul Pogba zůstane v této sezoně v Manchesteru United," prohlásil nedávno.

Co ale bude dál, to teď neví možná vůbec nikdo.

Pogba za Manchester hraje od roku 2016, kdy za 95 milionů eur přestoupil z italského Juventusu. Tehdy šlo o nejdražší přestup světa.
Autor: Jiří Fišara / football-espana.net, marca.com
Počet zobrazení: 8212
Komentáře (267 / 0 nových)
Busby babes
29.08.2019 16:41
#
Pristi leto pujde, to je temer jasny.
fff
29.08.2019 17:01
#
Co s vami bude?

Ako neberte to ako vysmech od fanusika rivalov ale ked pojde Pogba ostane vam tam podla mna jeden jediny hrac, ktoreho mozno oznacit ako top kvalitu.

Bez mien ako Lukaku, Sanchez, Pogba, DDG casom podla mna, bude ohromne tazke pre vas prilakat nejakych top hracov ci talenty. Napr. tie uvahy o Sanchovi, ten chalan nema jeden jediny dovod k vam ist, ked sa onho bude zaujimat kazdy velkoklub.
rabbitweed
29.08.2019 17:03
#
Hlavně nemá důvod odcházet po jedné sezóně z bvb
fff
29.08.2019 17:06
#
Tak o rok by to bolo po dvoch sezonach, nie?
Godwinson
29.08.2019 17:07
#
Však teď tam hraje vlastně třetí sezónu. Podle mě téměř jistě poslední v Dortmundu
fff
29.08.2019 17:08
#
Ja nevravim, ze neodide. No urcite nie do MU.
fff
29.08.2019 17:08
#
Pomylil som sa v tom na koho reagujem .
Godwinson
29.08.2019 17:10
#
Tak jako bojím se, že ho vezmou Citizens. Tím spíš při odchodu Saného.
fff
29.08.2019 17:14
#


Hoci tajne dufam, ze o rok sa onhpo kusime aj my, ked uz sme mali toto leto bez nakupov a bude nova zmluva s Nike. On alebo Havertz.
Godwinson
29.08.2019 17:19
#
Je fakt, že top hráčů tam bude víc. Otázka je, jestli třeba někdo z tý vaší trojky si neřekne, že by rád zkusil Real nebo Barcu
fff
29.08.2019 17:21
#
Nemozeme to nikdy uplne vylucit samozrejme. Maju myslim vsetci este dlhodobe zmluvy.

Ale osobne by som si tipol, ze nikto z nich nebude chciet odist. Najmenej pravdepodobny je podla mna Firmino.

Ale nebol by som prekvapeny, pokial by vsetci ostali minimalmne do doby kym tu bude Klopp.

A keby aj mai ist, tak to budu neskutocne prachy, ktore by nam niekto musel zaplatit.
Godwinson
29.08.2019 17:24
#
To je pravda, není to moc pravděpodobný a pokud by se tak stalo, byla by to darda.
Paddington
29.08.2019 17:30
#
Bez LM to bude asi nerealne, ale hlavne pri anglicanoch by som United s urcitostou nevylucoval..
Bandita_Harry
01.09.2019 11:31
#
rabbitweed
29.08.2019 17:09
#
Jako v první sezóně nastoupil k kolika minutam ? Prosadil se až teď , jen v jeho vlastním zájmu bych zůstal déle aby nedopadl jako dembele kterého teď barca prodává za pytel s micema
ShowMan
29.08.2019 17:08
#
bude s náma co tuhle sezonu, že stěží dáme EL i tu si myslím, že nedáme. Jestli nepřijde novej majitel, a Edík bude stále při funkci tak se žádná změna nenastane. Co se týče Pogby klidně bych ho prodal jeden z mnoha hráčů jako neymar, kterej je dobrej, ale rozesírá kabinu, a chováním čuráčka
rabbitweed
29.08.2019 17:11
#
Souhlas
lukformis
29.08.2019 21:58
#
Busby babes
29.08.2019 17:15
#
no co by, budem muset privest nejakou nahradu.
fff
29.08.2019 17:16
#
Ale kvalitou to nebude ziadny Pogba, bude to urcite horsi hrac, dost mozno za velke prachy.

A tak pojdete krok za krokom zase nizsie.
Paddington
29.08.2019 17:23
#
Tak sa privedie mozno viacej hracov, bude sa hrat inak, aj Ronalda nahradili Obertanom a o dva roky boli vo finale LM.
fff
29.08.2019 17:26
#
Vtedy ste mali SAF a po odchode Ronalda ste mali stale tim uplne inde nez teraz. Ta kvalita je absolutne neporovnatelna.

Tu po odchode Pogbu ostane jeden top hrac v celom time. To sa neda porovnat s tym co ste mali po odchode Ronalda.

ShowMan
29.08.2019 17:28
#
a co čekáš vedení jako celek, které máme to ani jiné nebude. Majitelové, kteří raději Edíkovi přikážou aby hledal nové sponzory sám Edík, kterej než se rozkouká tak je konec sezony. Navíc je tam zde milej klidnej přikývač Ole, kterej zůstane u nás i kdyby ukopal 10 místo.
Paddington
29.08.2019 17:29
#
Ja neporovnavam timy. To, ze odide Pogba neznamena, ze ten tim pri vhodnom doplneni nemoze hrat lepsie ako teraz, aj ked budu ti hraci horsi kvalitou ako Pogba.
fff
29.08.2019 17:31
#
Stat sa to moze, ale pokial nepride vyrazna zmena v tom ako nakupujete, tak je to podla mna vcelku nepravdepodobne.A ani 100m, ktore za Pogbu mozno dostanete, nie je uz dnes az taka suma a urcite sa z toho ziadna velka prestavba neda urobit. Ked z vas CP vytiahli 50m za AWB, tak by som nebol prilis optimisticky na mieste fandu MU.
ShowMan
29.08.2019 17:32
#
r.mrazik
29.08.2019 17:32
#
jenze to bychom museli koupit vice skvelych hracu

jde o to,ze dalsi svetovy hrac odejde...a uz ted nemame nahradu za lukakua a odejde i david
ten tym se normalne rozpada,misto toho,aby se doplnoval kvalitou
ShowMan
29.08.2019 17:33
#
to se taky spadne, že se rozpadne. Jediná možnost je, že by to amíci prodali, ale to neudělají když z nás mají BANKOMAT
Busby babes
29.08.2019 17:31
#
hrac jako Pogba na svete neni zadnej, takze ho stejne budem muset nahradit jinak.
mesyas
29.08.2019 18:48
#
A Pogba má nějaký přínos? Kvlaitu má, ale nepraokazuje ji. Záblesky kvality opravdu nestačí a pochybuju, že v MU ho budou postrádat.
Busby babes
29.08.2019 20:38
#
https://www.football365.com/news/abysmal-or-world-class-stop-misunderstanding-paul-pogba

For every sensational pass directly into the onrushing Marcus Rashford’s path in the 67th minute, there was an infuriating pirouette in his own half to barely escape the attention of two opponents within the opening five. For every irrepressible run to instantly turn defence into attack to assist Daniel James, there was a gratuitous backheel on the halfway line under pressure from Tammy Abraham to turn attack into defence with the scores still level.

Yet, to call these actions unnecessary or pointless is to ignore the very essence of Pogba. To implore him to “keep it simple” and “focus on the basics” is to misunderstand what he offers. A “simple” pass would never have reached Rashford for the third goal. A “basic” run would not have found James for the fourth. Those buzzwords should be saved for the more limited but reliable Scott McTominay, not the player he is there to enable.

Pogba’s price tag gives the illusion of a player who can – or must – control and dictate any given game at all times; his skill set enables him do the opposite. Pogba exerts authority not through metronomic passing over 90 minutes, but showmanship and theatre in 90-second spurts.

‘There are stronger, quicker players and more clever, skilful ones, but few combine physical and technical excellence like Gerrard. It might have been easier if he’d had a more conventional blend of qualities; he might not have had to spend so long figuring out what kind of player he was meant to be.’

The same stands for Pogba – except he knows precisely ‘what kind of player he was meant to be’, while everyone else is still trying to figure out what they want him to be.

mesyas
29.08.2019 21:07
#
ok
icka
30.08.2019 11:07
#
Busby babes
29.08.2019 17:16
#
ad Sancho, kdo vi, moc tomu taky neverim, ale tak hlavne by to nebyla zadna nahrada za Pogbu.

zkusim bych treba Maddisona, Nevese, Milinkovice a tak, uvidime.
Dablo
29.08.2019 22:13
#
bohuzel pro vas bych to videl spis na nejakyho Longstaffa nebo McGinna za 50 s anglickou prirazkou
Busby babes
29.08.2019 22:17
#
ten Longstaff vypada nadejne ale. McGinn, nevim, to asi ne. to by musel letos hodne zazarit
vodka
30.08.2019 09:15
#
Maddison podle mě na to hrát v klubu bojujícím o titul nemá...
Johnny Bravo
30.08.2019 12:54
#
Právě proto by mohl jít k nám no
JackDaniels.
29.08.2019 17:34
#
Je tam predsa Maguire
fff
29.08.2019 17:35
#
ShowMan
29.08.2019 17:35
#
Tak to trio co přišlo hraje dobře. Ba naopak Shaw a Victor tam to hoří co zápas
tripco
29.08.2019 16:43
#
Vzdy pri pohlade na jeho beh som ho povazoval za drevo
bbbauch
29.08.2019 16:47
#
A uz jsi prisel na to, ze neni?
tripco
29.08.2019 17:55
#
Neni, ja som narazal na jeho “beh”
Whitemedia
29.08.2019 16:49
#
Mě vždy baví ta jeho nasraná chůze
Gerrard-8
29.08.2019 17:04
#
ShowMan
29.08.2019 17:09
#
dřevo je. Jenom někteří z našich řad ho mají za boha. Když dal minulou sezonu 75% golu z penalt. Bohužel z něho děláme něco více, a díky tomu odešel i Mourek bohužel.
Busby babes
29.08.2019 17:17
#
ani procenta ti moc nejdou.
ShowMan
29.08.2019 17:19
#
tobě nejde zase zeměpis když si pleteš, že žiješ v belgii přitom žiješ v chomutově co je horší potom. Ale zase jsi nemocnej no to je pravda do těch nekopu
bbbauch
29.08.2019 17:36
#
Tyvole, muzes zpochybnit jeho chovani a podobne, ale za drevo ho muze oznacit maximalne fotbalovej analfabet
Whitemedia
29.08.2019 16:43
#
Jirkův článek člověk hned pozná a to ho ani nemusí otvírat
Stannis Baratheon
29.08.2019 16:44
#
Super. Po jeho odchodu by mohl být z United zase docela sympatický klub.
rabbitweed
29.08.2019 16:57
#
Obyčejné píšeš jen sracky ale teď ses trefil
Stannis Baratheon
29.08.2019 17:01
#
Já že píšu sračky?
ShowMan
29.08.2019 17:09
#
Godwinson
29.08.2019 16:45
#
Jako v případě, že by Manchester neuhrál LM, což je dost pravděpodobný, je čeká dost náročný léto
Cartmanova máma
29.08.2019 16:46
#
Bez zmínky o jednostranné opci k prodloužení smlouvy ... ✔️
Citace spekulací z shitty Tier 4 zdroje ... ✔️
Zařazení článků Fišary v příštím Anglickém glosáři do sekce How is this still a thing... ... ?
owny
29.08.2019 16:56
#
Smazání tvého komentáře za to že píšeš o Fišarovi ... ?
cr7sux
29.08.2019 17:03
#
cr7sux
29.08.2019 17:03
#
afc
29.08.2019 17:07
#
Ďalšie leto ide, takže sa s tým zmier.
>vyřazen z kádru<
29.08.2019 18:06
#
... ✔️
BrainBlender
29.08.2019 18:49
#
Posledni Kovboj
29.08.2019 21:56
#
IkerCasillas
30.08.2019 08:02
#
Myslíš, že hráč jako Pogba co šel za takovou pálku si nechá do smlouvy nacpat klauzuli o jednostrané opci?? Ty jsi blázen

Zajímalo by mě odkud jsi čerpal tuhle informaci
Cartmanova máma
30.08.2019 09:42
#
Ano. V United je to standard.

Můžeš použít třeba google.
Kincl
29.08.2019 16:46
#
oli9
29.08.2019 16:48
#
musí být mazec platit a mít v týmu borce o kterém víte, že chce jinam a nejspíš na tom hřišti nenechá všechno... jako Fletcher, Carrick a podobní...
icemike
29.08.2019 16:55
#
S takovou bude mít united na hřišti víc mladíků jak Chelsea s banem
Jandak
29.08.2019 17:42
#
Je to smutné ale máš recht
Obr Koloděj
29.08.2019 20:38
#
kiwwi
30.08.2019 11:09
#
to aj bez toho aby Pogba odisiel
Raylan
29.08.2019 16:57
#
To ještě neví, že za rok bude v Realu José
Obr Koloděj
29.08.2019 20:38
#
lukformis
29.08.2019 21:59
#
Paddington
29.08.2019 17:00
#
Ten Real mu aj doprajem, fakt som zvedavy, ako bude hrat tam.
Gerrard-8
29.08.2019 17:05
#
Tak jak za srovná vyspí..a spaní asi není jeho nejsilnější stránka
IkerCasillas
30.08.2019 08:03
#
ShowMan
29.08.2019 17:10
#
co věřím, že proti Eibaru apod. Nějaké goly asistence dá pak přijde zápas proti Barceloně Atletům, a bude nulovej. Maximáně za 5 sezon dejme tomu co bude mu vyjdou tak 2 zápasy proti nějakému top klubu.
***Chelsea FC***
29.08.2019 17:00
#
Charakter, tohle oznámit, když v Anglii nemůžou nakupovat ....
Průměrák jeden, jediný Deschamps se nebál ho posadit na lavičku.
Whitemedia
29.08.2019 17:11
#
Já bych řekl, že pokud něco oznámil, tak to oznámil už dřív, že prostě další smlouvu nepodepíše a ať se vedení podle toho zařídí..
ShowMan
29.08.2019 17:15
#
a co čekáš on má od těch našich amíků, a celkově od klubu volnost. Protože je to něco jako Neymar v PSG prostě Reklama kam se všude podíváš tak je prostě on nebo Lingard s Rashfordem. Já to říkám furt kdyby tam přišel Roy. Tak tam z tohodle mančaftu hrají tak max 5-6 hráčů. Tohle si za Sira nikdo nedovolil něco jako Romelu, Di Mária apod.
Busby babes
29.08.2019 17:18
#
vsak nic neoznamil.
wyqinac
29.08.2019 17:27
#
Oznamil, ze neprodlouzi smlouvu, to vadi, kdyz nemuzou nakupovat? Tohle prece neznamena, ze odchazi hned.
Sandstorm
29.08.2019 17:31
#
Vždyť nic neoznamil. To fakt všichni čtěte jenom nadpis a hned stříkate na fóru rádoby chytré příspěvky a děláte závěry na základě nadpisu bulvárního článku? Přečti si článek a možná pochopíš, že nic neoznamil. Pokud to nepochopis tak ses dement.
wyqinac
29.08.2019 19:00
#
a jak ty vis, ze nic neoznamil, si volal vedeni?
Sandstorm
29.08.2019 19:33
#
Tak píše o tom Marca.
***Chelsea FC***
29.08.2019 21:15
#
Marca psala o spoustě přestupů, které se nakonec uskutečnily ....
***Chelsea FC***
29.08.2019 21:14
#
Pokud budeme vycházet z údajného prohlášení, kdy chce odejít "jak jen to bude možné", proč by to nemělo být možné právě toto léto? Fo ty víš, co se mu odehrává v té jeho makovici a jestli sis nevšiml, tak Real staví nový tým už nyní, nebo si jako myslíš, že budou čekat 2 roky .....?
IkerCasillas
30.08.2019 08:06
#
Jenže Real za něj ty prachy teď nedá, jelikož se nikoho nezbavil.. Takže nejdříve příští rok a jestli vůbec
Shales
29.08.2019 20:17
#
Jediný Deschamps?
owny
29.08.2019 17:05
#
SAF věděl, proč takového blba nechtít v týmu, inu, United se nepoučili a koupili ho zpět, tak dobře jim tak.
ShowMan
29.08.2019 17:12
#
přesně tak . Fandím nám už několik let, ale za to v jakých sračkách se topíme si můžeme my samotní. A nevypadá to, že se to zvedne. Aby hráč jako Pogba si diktoval co jak bude tak to prostě nemůže bejt bohužel na to dojel Mourek
Sandstorm
29.08.2019 17:18
#
Je hezké, jak strkas palec do zadku tomu slepicimu kokutkovi.
ShowMan
29.08.2019 17:20
#
když má pravdu osobně tady na EF co vidím Gaysbyho apod. Fans MUFC tak patří právě oni mezi největší kokotky na foru, kteří navíc trpí nemocí typu, že si myslí, že žijou v belgii
Sandstorm
29.08.2019 17:25
#
protiproudu
29.08.2019 20:17
#
Johnny Bravo
30.08.2019 14:05
#
Tobě ta Belgie prostě nejde přes srdce
ShowMan
30.08.2019 14:07
#
tak když se mi ten šulínek prozradí, že je z chomouta, ale pak si dále jede to svoje lháře nemám prostě v lásce
Sandstorm
29.08.2019 17:14
#
Tak MU na něm dost vydělají, protože půjde za cenu přes 100 mega liber. Takže máš vlastně pravdu, že na tom budeme dobře.
fff
29.08.2019 17:15
#
Rok do konca zmluvy a 100m libier? Nie je to trosku optimisticke navyse ked mozno cakat, ze on sam bude na prestup velmi tlacit?
Busby babes
29.08.2019 17:18
#
2 roky do konce smlouvy.
Sandstorm
29.08.2019 17:20
#
Plus opce, ale nejsem si jistý...
fff
29.08.2019 17:21
#
fff
29.08.2019 17:21
#
owny
29.08.2019 17:23
#
ale příští léto to už bude 1 rok
Sandstorm
29.08.2019 17:28
#
Ne, to budou také dva roky.
Busby babes
29.08.2019 17:30
#
pristi leto bude rok 2020. smlouvu ma realne do 2022, dal uz tu matematiku necham na tobe.
owny
29.08.2019 17:41
#
v tuto chvíli má smlouvu do 2021, jestli se MU rozhodne UEC aktivovat není v tuto chvíli jisté, sloužilo by to jako prostředek k navýšení jeho ceny, ale co když se ho nepodaří za tak vysokou cenu prodat? co když se pogba rozhodne trucovat, pobírat plat a pak odejít zdarma? drž se faktů pls
Busby babes
29.08.2019 17:43
#
no fakta jsou takova, ze ma realne smlouvu do roku 2022. Pokud se tu nekdo ohani tim, ze jeho cena nemuze byt velka, kdyz mu bude brzy koncit smlouva, tak ta nase opce hraje velkou roli.
Kixi Syhimour
29.08.2019 17:51
#
A Pogba na to má vliv? Jako jestli je třeba jeho souhlas.
Busby babes
29.08.2019 20:34
#
ne, je to opce z nasi strany, takze kdyz uplatnime, tak proste plati smlouva do 2022
blade115
29.08.2019 18:03
#
r.mrazik
29.08.2019 17:22
#
s letosni sezonou tri roky...
Kixi Syhimour
29.08.2019 17:31
#
Tak letos už neodejde
r.mrazik
29.08.2019 17:34
#
tak dva a pul se zimnim prestupakem no
Kixi Syhimour
29.08.2019 17:41
#
No, v zimě neodejde tuplem
Sandstorm
29.08.2019 17:27
#
Hazard měl rok do konce smlouvy a šel za 100. A to byl Real jediný zájemce. Pogbu ještě může chtít PSG.
Busby babes
29.08.2019 17:32
#
spis Juve.
Sandstorm
29.08.2019 17:35
#
No vidis, to by mohl byt další zájemce. Takže se smlouvou do roku 2022 bude částka za něho hodně přes 100 mega.
Hokaido
29.08.2019 17:47
#
Tak Hazard je taky o level lepší hráč.
Sandstorm
29.08.2019 18:12
#
To musí nejdřív prokázat v Realu.
Hokaido
29.08.2019 20:21
#
Huh, ani ne? Nebo se jako výkony v PL nepočítají?
Obr Koloděj
29.08.2019 20:40
#
Abner
29.08.2019 20:54
#
Cobra
29.08.2019 21:26
#
cristiano.K.
29.08.2019 22:47
#
fenixLFC
30.08.2019 00:24
#
icka
30.08.2019 11:09
#
Gareth Bale 11
30.08.2019 23:51
#
cristiano.K.
29.08.2019 22:48
#
fenixLFC
30.08.2019 00:25
#
Kixi Syhimour
29.08.2019 20:11
#
Jakou cenu má podle tebe Maddison?
Hokaido
29.08.2019 20:43
#
Těžká otázka. Mahréz byl o třídu lepší hráč a šel myslím za 60. Maddison je homegrown, mladší, má delší smlouvu a nikam zatím odejít nechce. Možná 65 mega? Jako kupující bych za něj asi víc nedal, zatím tak dobrej není.
Kixi Syhimour
29.08.2019 21:51
#
Díky
Mastný Chobot
30.08.2019 07:59
#
Obr Koloděj
29.08.2019 20:40
#
Fesak
29.08.2019 18:19
#
skor znizia sumu co na nom prerobili
RonaldinhoCFC
29.08.2019 21:32
#
V dlouhodobém měřítku? Pár mega co na něm vyděláte je v dnešní době to nejméně podstatné, především v MU.

Opravdu se vyplatilo do něho investovat a dát za něho takový balík, když se nikdy nepřiblížil tomu, co se od něj očekávalo a MU pod nim nic nevyhrálo?
cristiano.K.
29.08.2019 22:47
#
vodka
30.08.2019 09:18
#
? SAF ho chtěl udržet, ale odmítl mu garantovat herní čas.
diastan
29.08.2019 17:08
#
nejde se mu divit, má mnohem na víc
owny
29.08.2019 17:15
#
ale s takovým přístupem si můžou tak maximálně s Neymarem založit klub rádobytop zmrdů, protože je nikdo soudný nebude chtít, platit je a ani si s nimi rozesírat tým
diastan
29.08.2019 17:17
#
Soudný ne, ale takový Real či PSG by rvali ruky, takže bude spokojen
Kyros MUFC / ACM
29.08.2019 17:17
#
Svatej
29.08.2019 17:21
#
ShowMan
29.08.2019 17:22
#
Vsadim gule
29.08.2019 17:37
#
Jakým přístupem? Je nás nejlepší a nejplatnejsi hráč, snaha je u nej vidět. Ale koho by bavilo, jak na nej vlastní fanoušci pořad nadávají. Koukat se, jak vedení ten tým úplně rozesira a jde to pořad z kopce. Pokusil se united pozvednout když se vrátil a podle mě cítil, ze to tak chtějí všichni, ale my pořad klesame. Ještě nejsme na dně. Opravdu se nedivím ze chce odejít a ani mu zo nemám za zle, ačkoliv bych byl rad kdyby zůstal.
ShowMan
29.08.2019 17:38
#
Vsadim gule
29.08.2019 18:32
#
Co se směješ, koště...
ShowMan
29.08.2019 18:38
#
uklidni se chápu v pondělí zase škola
Vsadim gule
29.08.2019 18:57
#
Tak si mi to nandal, ale odpověď nikde, tak se nezdrzuj, nasaď si síťku na vlasy a šup ke friťáku na šichtu do kfc ty dospelaku
ShowMan
29.08.2019 19:08
#
pěkně trolle
Bojko Mitič
29.08.2019 19:24
#
protiproudu
29.08.2019 20:18
#
To jsou argumenty, teda ubohy keci.
Obr Koloděj
29.08.2019 20:40
#
lukformis
29.08.2019 22:14
#
Ty asi na united moc ne koukáš viď Pogba má obří dementní ego co si myslí že je nejlepší... psychicky nezvládá vypjaté situace.. zpomaluje hru ..jde do nesmyslných soubojů..a má nevyrovnané výkony...
Vsadim gule
30.08.2019 07:44
#
Koukám na každý zapas. Je jediný co se snaží míč neposouvat, ale něco vymyslet. Je schopny míč podržet a když ho ztratí okamžitě se snaží ho získat zpět. Hru určitě nezpomaluje, spis opak. Problém je, ze hraje hrozne hluboko. On by potřeboval hrát vejš. Všichni by to potřebovali, aby hrál vejš
Busby babes
29.08.2019 17:47
#
a s Eriksenem
djourou
29.08.2019 20:03
#
Obr Koloděj
29.08.2019 20:40
#
lukformis
29.08.2019 22:03
#
cristiano.K.
29.08.2019 22:48
#
vodka
30.08.2019 09:23
#
mohli by se jmenovat Unsettled FC, spolu s Eriksenem a Vertonghenem by to byl zajímavý tým...
La Vecchia Signora
29.08.2019 17:10
#
Taky pěkný parchant
Sandstorm
29.08.2019 17:12
#
Vzhledem k situaci MU je jasné, že toto je jeho poslední sezóna na OT. Je v nejlepším věku, kdy by měl hrát o tituly a ne o 4.misto v lize a Evropskou ligu. Bohužel vedení MU je sice schopné dát za jednoho hráče velké peníze, ale ne doplní kádr tak, aby mohl hrát MU na té nejvyšší úrovni o titul a pravidelně v LM.
iamek
29.08.2019 17:48
#
r.mrazik
29.08.2019 17:16
#
vzdyt tam je jeste rocni opce...
Sandstorm
29.08.2019 17:33
#
S letošní sezónou má smlouvu na tři roky - takže pokud příští léto odejde, bude to za raketu.
iamek
29.08.2019 17:47
#
Už to vidím jak to utratíme za nějaké prumeraky
ShowMan
29.08.2019 17:52
#
Sandstorm
29.08.2019 18:15
#
To ne. Spíš utratime za nového hrace tak polovinu z té částky... A druhá polovina bude v Americe... Edo dostane pochvalu.
BaggioRoberto
29.08.2019 17:23
#
Obr Koloděj
29.08.2019 20:42
#
T7s
29.08.2019 17:24
#
Tombull
29.08.2019 17:32
#
Poslední velká ryba pro Bartomeua.
Sandstorm
29.08.2019 17:37
#
No bude určitě zase nabízet toho trageda Coutinha plus cash.
Tombull
29.08.2019 17:39
#
Ani bych se nedivil, jestli dopadne Neymar,tak už je možný všechno.
Gerrard-8
29.08.2019 19:27
#
Traged Coutinho lepší hráč v MU není..
vladis271
29.08.2019 17:38
#
hádam nie.....jmyslí si, že je world class ale nejde mu ani tancovanie. Jeho odchod by bol pre MU posila.
Sandstorm
29.08.2019 17:40
#
ShowMan
29.08.2019 17:43
#
lukformis
29.08.2019 22:16
#
iamek
29.08.2019 17:43
#
Skoda, ze se to nestihlo letos a neprivedla se ihned náhrada
ShowMan
29.08.2019 17:45
#
kdyby ho prodali tak by náhrada nepřišla. Nebo max by přišel druhej fred s přestřelenou cenou
iamek
29.08.2019 17:47
#
U našeho vedení bych se nedivil . Každopádně poslední až zhasne.
r.mrazik
29.08.2019 17:47
#
idealni je koupit v zime/v lete kvalitniho hrace do stredu...hrat nahore a bud pogba podepise,nebo dalsi sezonu bude nahrazen jinym kvalitnim hracem/hraci...
ShowMan
29.08.2019 17:49
#
jo, ale tady nejsme někde v liverpoolu nebo podobně tady tak přijde Cleverley nazpět
Kixi Syhimour
29.08.2019 17:50
#
Mastný Chobot
30.08.2019 08:02
#


#Cleverback
iamek
29.08.2019 17:49
#
V zimě nám nikdo nikoho neprodá. V létě musí přijít minimálně 2 top stredaci a třeba jeden velký talent. Každopádně ten klub týden co týden klesá do větších sraček
r.mrazik
29.08.2019 17:56
#
Angelonewarrior
29.08.2019 18:18
#
nahrada by Manchester vonkoncom nevymanila z bezodnej priepasti do ktorej pada po odchode Fergusona.
Sandstorm
29.08.2019 18:20
#
Z té propasti by nás vymanila snad jen změna majitelů a odchod Woodwarda, protože manažer jako byl SAF neexistuje.
Kixi Syhimour
29.08.2019 17:53
#
Kde je diskuse k losu?
ShowMan
29.08.2019 17:57
#
asi tady
Angelonewarrior
29.08.2019 18:05
#
V Juventuse bol buducnostou europskeho fotbalu, v Manchesteri je za blbca. Bohuzial takych po Fergusonovi uz bolo... ManU je uz proste uplne iny klub.
dantetomas
29.08.2019 18:07
#
Hned podla titulku clovek pozna, kto je autorom.
janinho
29.08.2019 18:12
#
pozerate zreb LM? ja som si myslel ze celkom dobre hovorim po anglicky, ale dajak som nepochopil o com hovoril Cantona. asi musim este raz s EN titulkami
Sandstorm
29.08.2019 18:19
#
Smalling do Říma?
iamek
29.08.2019 18:25
#
Letos bude konečně důvod tu ligu sledovat. Darmian, Smalling, Lukaku a Sanchez. Kezby tam někdo chtěl Roja ještě
Sandstorm
29.08.2019 18:27
#
Hlavně Alexis a Lukaku budou TOP.
iamek
29.08.2019 18:31
#
Taky myslím. Stačí vidět jak oba hrajou v repre.
Busby babes
29.08.2019 20:39
#
Darmian zustane.
Sandstorm
30.08.2019 00:27
#
Při zranění Shawa to může dávat i smysl...
Johnny Bravo
30.08.2019 16:11
#
Ne, no
Busby babes
30.08.2019 16:12
#
zaplatpanbuh za to.
Johnny Bravo
30.08.2019 16:15
#
Těžko říct, jestli místo něj uvidim radši v sestavě Younga no
Fesak
29.08.2019 18:20
#
Alisson
Skalda29
29.08.2019 18:24
#
Míčky jsou už nahřáté, můžeme jít na to
maxton
29.08.2019 18:26
#
Slavia, Inter, Real, Barcelona what a group
Catenaccio
29.08.2019 18:28
#
2 španelaci v jedne skupine
sinter
29.08.2019 18:29
#
je to blb
maxton
29.08.2019 18:29
#
Kixi Syhimour
29.08.2019 18:28
#
To nejde
Skalda29
29.08.2019 18:30
#
Hezucký po CZC vzal i los LM
maxton
29.08.2019 18:33
#
tak a stream je v pecku, stihol som akurát ze k PSG ide Real
maxton
29.08.2019 18:40
#
wow
Fesak
29.08.2019 18:35
#
Dobre Peta vybral Tottenhamu
havrys99
29.08.2019 18:38
#
Zenit, Benfica ... nuuudááá
Mates_Matesović
29.08.2019 18:39
#
Bayern super
Mates_Matesović
29.08.2019 18:41
#
A navíc nedostaneme Bayer ani Lipsko
vladis271
29.08.2019 18:43
#
Klokanomet
29.08.2019 18:46
#
Tvl, zas Inter
vladis271
29.08.2019 18:49
#
City zas s nahriatymi loptičkami.
diastan
29.08.2019 18:49
#
Fesak
29.08.2019 19:07
#
Teba nelakaju nejake zapasy s gigantmi? Ved vypadnete s Monakom, LFC a Spurs nez sa stihnete dostat k nejakemu zaujimvemu zapasu.
avicii
29.08.2019 19:09
#
fakt si ani nejak nepamätám City v nejakom veľkom dvojzápas.. Odohrali vôbec niečo také? až na nás samozrejme
13
29.08.2019 19:13
#
s Barcelonou myslím hráli
fenixLFC
30.08.2019 00:26
#
Semifinale s realom este s pellem?
diastan
29.08.2019 19:19
#
Barca, REAL, PSG, Liverpool, Bayern, Juventus, Dortmund, Ajax atd..se všemi jsme minulé roky hráli, není toho letos v LM nic moc víc co by jsme mohli dostat. Raději klidný postup a šetření sil na ligu, a pak řežba v playoff, které je pak stejně úplně něco jiného než skupina... Stejně zas totálně zahodíme jeden zápas a bude po srandě
Kixi Syhimour
29.08.2019 19:35
#
Tak třeba na tom něco je, že nedostanete těžkou skupinu pak to play-off není ono
diastan
29.08.2019 19:40
#
Možná a možná ne
Fesak
30.08.2019 09:31
#
Tak ale samozrejme som myslel nieco pod Pepkom a hlavne teraz ked je City taka masina, tu Barcu este beriem... ale minuly rok Sachtar, Lyon, Hoffe, Schalke, Spurs rok predtym Sachtar, Neapol, Feyenoord, Bazilej, LFC a tie 3 roky dozadu aspon ta Barca no, ale tam bol koniec hned s tym Monakom inak vam jebe? az teraz som si vsimol, ze mate Sachtar v skupine 3. rok po sebe
Fesak
29.08.2019 19:06
#
a potom vyhoria v play off, nech si uziju no
Luc-Luc
29.08.2019 19:09
#
to je dobre, nenaberou zkusenosti a vypadnou zase nekde ve ctvrtfinale
Miguel19
29.08.2019 19:18
#
Však Live má podobně lehkou skupinu
Mates_Matesović
29.08.2019 18:50
#
Pireus docela v pohodě, byli tam i horší...
afc
29.08.2019 18:51
#
City zas najvacsi odpad dostali
Kixi Syhimour
29.08.2019 18:52
#
LGT
29.08.2019 18:56
#
CIty skupina jak z Evropské ligy, dobře oni
Klokanomet
29.08.2019 18:59
#
Jooopp kurva!!! Přesně jak sem si přál
avicii
29.08.2019 19:00
#
Celkom spokojnosť zo žrebom.. Miesto Neapola tam mohol byt niekto skym sme nehrali minuli rok ale postup by mal byť jasná zalezitost
Kixi Syhimour
29.08.2019 19:35
#
Snad jsem se poučili z loňska ohledně té Neapole, ale jinak musíme prostě vzít to 1. místo, po prvním zápase LM, ale máme Chelsea venku
Whitemedia
29.08.2019 19:02
#
Nemůžu se dočkat našeho zápasu s Ajaxem
Mates_Matesović
29.08.2019 19:11
#
Hm, až na to trošku delší cestování pěkná skupina, tohle bychom snad měli zvládnout.
Anon2662
29.08.2019 19:18
#
Řešíte hovna, píše to Marca, to nikdy nebyl důvěryhodný zdroj.
C-M@ster
29.08.2019 21:14
#
Pak se nemůže divit, že ho někdo rasisticky uráží.
Cartmanova máma
29.08.2019 22:08
#
Přesně. Jak si Pogba mohl dovolit, že o něm Fišara odcituje článek z naprosto nedůvěryhodnýho zdroje.
C-M@ster
29.08.2019 22:16
#
Přesně, on vlastně chce celou dobu zůstat a jeho kroky, kroky jeho agenta a rozhovory o novejch výzvách jsou jen fejk jako že planeta je kulatá.
r.mrazik
30.08.2019 09:34
#
vsak zas tak nic silenyho nerika
zadny level Lukaku
C-M@ster
30.08.2019 12:57
#
Mně stačí, že tu nechce hrát, nechal bych ho hnít v juniorce.
r.mrazik
30.08.2019 14:44
#
to je hloupost...to by tam byl i s davidem
Busby babes
30.08.2019 16:13
#
a co se treba zrovna u nej i kouknout na to, proc chce odejit?
C-M@ster
30.08.2019 16:19
#
Je to žoldácká kunda s hovadským agentem, tak asi proto.
Já bych na jeho místě neodešel.
Busby babes
30.08.2019 16:40
#
ty na jeho miste nejsi. Jsi fanousek, beres to uplne jinak.
Busby babes
30.08.2019 16:40
#
btw samozrejme, ze pokud by ti nekde nabizeli lepsi praci, lepsi kolegy a lepsi plat, tak bys odesel...
C-M@ster
30.08.2019 17:00
#
Ne. Totti taky odmítl spoustu lepších nabídek po všech stránkách. Zůstal věrnej AS.
Busby babes
30.08.2019 18:01
#
jeden z mnoha... navic po velkou cast jeho kariery patrilo AS ke spicce.
C-M@ster
30.08.2019 18:33
#
Až taková špička to nebyla, když vyhráli jednou ligu, dvakrát pohár a dva superpoháry.
Busby babes
30.08.2019 19:16
#
ale porad o to celo hrali. Ano, vetsinou to nevyslo. Navic teda Totti se v Rime narodil, coz je neco uplne jinyho.

https://www.espn.com/soccer/english-premier-league/23/blog/post/3156825/wayne-rooney-everton-return-is-about-career-not-sentiment

tady to je presne popsane.

Of course, there are some players who never leave: think Paolo Maldini, Philipp Lahm, Xavi, Paul Scholes or Ryan Giggs. These men are often lauded as "loyal servants" of their club. But it would be more accurate to say that they were in good employee-employer relationships. They were playing for Europe's best and highest paying clubs. Why would they leave?

It's true that Giggs didn't squeeze every last pound out of the game but he made the best career choices he could have. United gave him a role even during his decline, and another after he retired. As for Scholes, if he had chosen to play for the club he supported, he would have spent those 20 years at Oldham Athletic

Fans often write off pros as mercenaries who will sign for whichever club offers them most money. If that were true, Rooney would have moved to China long ago and for a salary he couldn't earn in Europe.

Just listen to how they talk about themselves: they are "professionals" who have "careers." Like professionals in all industries, they pursue success. If they get that, the money will then follow.

Instead, they regard clubs as employers. A player joins the employer where he thinks he will be happy, needed and best able to fulfill his ambitions. That's his project. The fan's very different project is lifelong identification with the imagined magical institution that is his club.
Busby babes
30.08.2019 16:12
#
vlastne si za to muze sam, negr jeden...
C-M@ster
30.08.2019 16:16
#
ban
Busby babes
30.08.2019 16:39
#
cristiano.K.
29.08.2019 22:49
#
utíkej synu
fefo
30.08.2019 01:18
#
Nechutak
kissak
30.08.2019 08:20
#
Mufani ho nikdy neměli brát zpět.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.