Podle Van Nistelrooye získá Zlatý míč Ronaldo

17.10.2008, 20:44
Aktuality
Již za několik týdnů francouzský magazín France Football udělí jednomu hráči Zlatý míč, tedy cenu každoročně udělovanou nejlepšímu fotbalistovi působícímu v Evropě. Nejžhavějším kandidátem je Cristiano Ronaldo a myslí si to i Ruud van Nistelrooy...

"Hlasoval bych pro Casillase, každopádně si myslím, že vyhraje Cristiano. Hráč jako on by byl dobrý pro každý tým. Vše o tomto tématu bylo podle mě již řečeno," nechal se slyšet kanonýr Realu Madrid.

Portugalský reprezentant měl vynikající loňskou sezonu a velkou měrou pomohl Manchesteru United k prvenství v Premier League i v Lize mistrů. Jenomže Zlatý míč se neuděluje za sezonu, nýbrž za kalendářní rok, a tak jeho prvenství není tak jisté.

Velkou roli vždy hrají evropské a světové šampionáty a na tom letošním se Ronaldovi zase tolik nedařilo. Portugalsko vypadlo ve čtvrtfinále, záložník se poté navíc podrobil operaci kotníku a přišel o úvod nové sezony. Mistrovství Evropy v Rakousku a Švýcarsku vyhráli Španělé a díky tomu odborníci a veřejnost dávají šanci ještě dvěma hráčům - Ikeru Casillasovi a Xavimu.

Autor: Tomáš Pavlík / goal.com

Komentáře (101)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Podle me taky a byl by ve zpravnych rukou i kdyz uz tu vidim miliardy prispevku o tom ze umi jen simulovat ale nejspise a doufam ze vyhraje prawe C.Ronaldo

Reagovat
smazaný uživatel

No wow, objavil Ameriku..To je jasne že to vyhra Ronaldo, i ked sa s tym moc nestotožnujem

Reagovat
smazaný uživatel

Ruude tys pil?

Reagovat
smazaný uživatel

Scolari ty sis slehl?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Já a hulit? To nejde k sobě

Reagovat
smazaný uživatel

Odkdy je šlehání hulení?

Reagovat
smazaný uživatel

Od té doby, co jsou na světe takový chytráci jako je pan Scolari.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Odpradávna

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

no v palici to máš pomotaný dost - to je vidět

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak----scolari, ty běš do popelnice

Reagovat
smazaný uživatel

Neee....to ty si pil, komentáře co tady přidáváš jsou naprosty nesmysly, skuz radši držet hubu seš kripl, nikdo tě tady nechce Scolari

Reagovat
smazaný uživatel

hmm ja zastavam nazor že toto ocenenie by mal dostať hrač ktory pre futbal niečo znamena ale ja ho žial neudelujem

Reagovat
smazaný uživatel

spíš díky bohu....

Reagovat
smazaný uživatel

Maldini....

Reagovat
smazaný uživatel

seš blázen??? Maldini by si to možná zasloužil v sezoně 2002/03.... taková blbost

Reagovat
smazaný uživatel

NEMYSLEL JSEM TENHLE NEBO MINULY ROK.jENOM, ZE BY SI TO ZA TU SVOJI CELOU KARIERU ZASLOUZIL.sry za caps ale prepisovat se mi to nechtelo

Reagovat
smazaný uživatel

Cristiano si to zaslouží... byl proste nejlepsí a proto vyhraje...

Reagovat
smazaný uživatel

Anio tak to jo to byl bezkonkrenčně nejlepší, ale v simulování bohužel.

Reagovat
smazaný uživatel

aha to mas asi pravdu, a kdo dal nejvíc golu v sezone???jo simuluju - mas pravdu, ale presto vyhraje a asi to nezměníš

Reagovat
smazaný uživatel

simuluje- samozrejmen i kdyz já obcas taky

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ono i sám Ruud by si to za tolik golu zaslouzil....

Reagovat
smazaný uživatel

tak tak Ruud :)) mas pravdu, Ronaldo si to urcite zasluzi, chvaaaalim

Reagovat
smazaný uživatel

naprosto porste byl nejlepsi a kdyz tu cenu dostane tak bude ve spravnych rukou to ze je simulant to je te nalepky se uz nikdy nezbavi ale to kdo tady pise ze je jen simulant tak bud fotbalu nerozumi nebo nema objektivni pohled na fotbal v Italske lize je tucet takovyh simulantu ktery by v anglii byly jeste vice na ocich proste Ronaldo je simulant ale taky je to nejlepsi fotbalista uplnynuleho rocniku dal nejvic golu jak v PL tak LM oboje taky vyhral a jeste k tomu ac to Fans chelsea arsenalu a spol nepriznaji tak i bavil divaky pokud cenu dostane tak se nemuze nikdy divit

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ale ja som myslel praveho Ronalda

Reagovat
smazaný uživatel

Jedine Messi. Nejaky Ronalda tazko.

Reagovat
smazaný uživatel

messi za minuly rok by si ho zaslouzil a za co kdyz byl casto zraneny kdyz hral byl vyborny ale Barca nevyhrala ani PD ani LM a messi nehral ani ME a zas tolik toho neodehral aby mohlo vyhrat zlaty mic to ze je ted skvely to je zas o necem jinem

Reagovat
smazaný uživatel

Rozdiel v pocte odohratych zapasov Ronalda a Messiho je cca len 5 zapasov. Vyhral Olympiadu a hlavne sa neprepadol pod zem v tazkych zapasoch.

Reagovat
smazaný uživatel

tak tech 5 zapasu se mi nezda Olimpiada nikdy sem nevidel ze by se na Olimpiadu mel davat zlaty mic a nwm v jakych zapase se propadl proti Arsenalu dal jak doma tak venku gol proti Live dal taky gol a chelsea doma sice nedal ale herne nebyl spatny venku hral sotva 25 minut ve Finale lm dal gola a v prvni polocase byl jeden z nej na hristi pak odesel ajko Cele MU nwm jake zapasy mas jeste namysly nez zapasy Big Four a Finale

Reagovat
smazaný uživatel

Sezona 2007/2008(neviem odkedy sa to presne pocita) : Messi 28 zapasov La Ligy, Ronaldo 34 v Premier League.

Sezona 2008/2009 : Messi 6 v La Lige, Ronaldo 3 v Premier League.

34 proti 37. Neratal som Lm, ta vsak ten rozdiel nijak extra nezvacsi.

Proti CHelsea a hlavne proti Liverpoolu tragedia, v dvojzapase s Barcelonou az na 2-3 momenty podobne. Cena sa nedava ani za Bundesligu.

Reagovat
smazaný uživatel

ale tak proti chelsea hral 20 minut a proti Live hruza sak Live se nedostalo ani za pulku skoro po vylouceni mascherana dal gola v tom zapase takze o tragedii bych nemluvil to ze je messi skvely to je jasne ale za minuly rocnik by si to proste zaslouzil vice ronaldo nez messi roky messi ted asi prijdou bo jeslti se nezrani tak pristich 8-10 let bude horkym favoritem na zisky trofeji on ale jak rikam Ronaldo byl za minulou sezonu lepsi to je muj nazor

Reagovat
smazaný uživatel

Ale cim si to zasluzil ? 90 percent jeho vykonu tvoria zapasy proti bundesligovemu zvysku Premier League.

Reagovat
smazaný uživatel

*dobreho vykonu

Reagovat
smazaný uživatel

42 golu mnohe prihravek na goly viteztvy v Pl a LM a nespocet technickych fines ja nwm co vic neni dokonaly ale minuly rocnik proste nejlepsi

Reagovat
smazaný uživatel

Nespocet technickych fines spomalujucich hru, nulovy presing a defenzivnu cinnost. Vacsina z tych 42 golov proti timom tak na urovni Bundesligy(-Bayern, Schalke, Werder).

Reagovat
smazaný uživatel

nevim, proc snizujes kvalitu bundesligy?

Reagovat
smazaný uživatel

Příští rok už snad Leo

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo jiný.

Reagovat
smazaný uživatel

ako moze niekto povedat, ze ronaldo bavil divakov? vacsina divakov su fanusikovia a urcite ich nepotesilo ked nejaky metrosexual v cervenom proti ich klubu nasimuloval penaltu.. akosi vsetci zabudaju, ze hrac by mal byt aj clovek na spravnom mieste.. a najviac prave hraci.. osobne by som tu cenu udelil rooneymu za to, ze cely cas makal, tvrdo pracoval pre tim, vymyslal prihravky , dostaval sa do golovych sanci, vela golov dal ronaldo hlavne vdaka nemu a este si rooney aj zlizne kritiku za to, ze striela malo golov nuz a pri tom vsetkom stiha vyhlasovat, ze ronaldo je jeho vzor

Reagovat
smazaný uživatel

Promiň, ale těch 42 gólů nepadlo ze simulování.

P.S. zbytek jsem nečetl, první věty mi stačily

Reagovat
smazaný uživatel

no tak to sa potom ani necudujem.. inteligencia za vsetkych desat - reagovat na prispevok, ktory si ani neprecitas

Reagovat
smazaný uživatel

ako moze niekto povedat, ze ronaldo bavil divakov? vacsina divakov su fanusikovia a urcite ich nepotesilo ked nejaky metrosexual v cervenom proti ich klubu nasimuloval penaltu

Jestli tomuhle říkáš inteligentní, tak potom by sis to IQ měl změřit

P.S. Toto už tu psaly miliardy před tebou, je to už docela ohrané

Reagovat
smazaný uživatel

ak si uz vystudoval tak ti poradim aby si sa vratil na skolu, vraj sa zavadza novy trend "citanie s porozumenim" .. ohrani su akurat vsetci trapny smajlici na eurofotbale a zhruba taketo podobne prispevky ako ten nad tymto.. povedz co na tom nie je pravda? sedis pred telkou aby si pozrel zapas svojho oblubeneho muzstva v anglicku a tam sa hrac supera hodi o zem, no kolko uz len to zabavy na tom, ze?

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, ještě jsem opravdu nevystudoval.

Přijdeš mi opravdu směšný, to jsi tak zabedněně zaujatý proti Ronaldovi, že ani nedokážeš říct, že ten fotbalista baví lidi? A nebo to se zrovna díváš na zápasy, ve kterých jen padal a nebavil lidi? To snad nemůžeš ani myslet vážně.

A ještě mi vysvětli, co máš proti smajlíkům na eurofotbale

Reagovat
smazaný uživatel

nuz bavil ako bavil.. tym, ze simuluje si to sam len kazi.. v tom pripade poznam vela futbalistov, ktori bavia divakov viac, to ze, mnohi ho nedokazu vystat ale zaroven ho mnohi maju celkom v laske tiez o niecom svedci, takych hracov ako gerrard, fabregas ci rooney nemozes neznasat, nemozes to brat celkom doslovne, ide o princip a nad tym sa treba zamysliet.. pretoze o nikom sa tak casto nehovori ako o ronaldovi, ze bavi divakov

no a aby bolo jasne, zo vsetkeho najviac neznasam toto - a potom sa mi este nepaci .. no a ostatne tiez neznasam.. jediny znesitelny smajl je mozno tento

Reagovat
smazaný uživatel

V tom případě si ale protiřečíš. napíšeš - ako moze niekto povedat, ze ronaldo bavil divakov? - a teďka napíšeš - nuz bavil ako bavil -. Asi vím, jak to myslíš, ale diváky baví Messi, Ronaldo, Ronaldinho a podobně.

Ty, co jsi vyjmenoval, jsou dříči a baviči toho společenstva, které si zakládá na důsledném výkonu a nezajímají je fintičky a parádičky. Do toho se řadím i já

Reagovat
smazaný uživatel

no ved aj ja.. v tom pripade sa vsak ale bavime o niecom inom, ja som to myslel inak a ja teda verim, ze ty si moj prispevok pochopil.. ja uz k tomu nemam co dodat pokial ani ty

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A k těm smajlíkům, vždyť je to docela sranda ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Že nemůže nikdo nesnášet Rooneyho? Tak to se pleteš....Já ho nesnáším...

Reagovat
smazaný uživatel

Je vidět, že toho o fotbalu moc nevíš. Dej si radši čajíček

Reagovat
smazaný uživatel

To říkáš mě?

Reagovat
smazaný uživatel

hlavne s tim metrosexualem mi to prijde jako dost trapny sprym a takhle nazivat fotbalistu davat mu nejake vtipalkovske nazvy podle vzhledu a tak

Reagovat
smazaný uživatel

no a povedz mi co ine si uz len na prvy krat pomyslis ked vidis takeho typka ako sa vala po zemi? to nie je ziadna "vtipalkovska" prezyvka, to je vyjadrenie toho ako mi ten hrac nesedi a zvlast v takej polohe ako som prave uviedol

Reagovat
smazaný uživatel

a podle tebe typek ktery si vali po zemi je Metrosexual ?? tak asi nevis presny vyklad tohoto slova

Reagovat
smazaný uživatel

Tak,tak..Futbalista by sa nemal hodnotit podla vzhladu, ale podla vykonov..A tie musim aj napriek tomu, ze ho nemam rad, uznat, ze ma...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Je to těžký rozhodování, vůbec jim to nezávidim.

Xavi - měl dobrou formu, takový vyvrcholení jeho celoživotního umění, který předvádí v Barce s téměř železnou stabilitou. Nejlepší hráč EURa, mistr Evropy.

Messi - nejlepší hráč na světě, "Maradonův gól", hattrick proti Realu, fenomenální výkony v drese Barcelony. Jediný minus je to, že s Barcou nic nevyhrál.

Ronadlo - nejlepší střelec Evropy, nejlepší hráč v Premier League. Fantastickej fotbalista, mistr Anglie, vítěz Champions League. Mínus jedinej - je nulovej v důležitých zápasech.

Těžký rozhodování...

Reagovat
smazaný uživatel

Iniesta - vyhral Euro, nebol zraneny a mal stabilne vykony pocas celeho obdobia.

Reagovat
smazaný uživatel

Prostě celá Barcelona...

Reagovat
smazaný uživatel

Fandovia LFC zvyknu mat Barcu vo velkej ucte, ale az tak by som to neprehanal.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ok, potom ale i Torres a Casillas Já vybral tyhle tři, protože se bude rozhodovat pravděpodobně mezi nima.

Reagovat
Radin

Iniesta průměrnej hráč,kterej střídal skoro pokaždé v druhém poločase většinou Fabregase,protože by celej zápas neodehrál tak dobře jak jeden poločas?Navíc brzdil hru atd,někdy mi příjde že jste se asi na Španěly dívali jen v některých zápasech,protože po vystřídání Xaviho a Iniesty byli mnohem lepší někdy...

Reagovat
smazaný uživatel

Ktory bol striedany v druhom polcase...Cazorlom.

Asi si sa spatne dival.

Reagovat
Radin

Fajn tak Xavi byl Fabregasem,oni většinou střídali naráz

Reagovat
smazaný uživatel

Kecy, kecy a zase kecy....Xavi že brzdil hru? to je k smíchu....Iniesta - "průměrnej hráč,kterej střídal skoro pokaždé v druhém poločase většinou Fabregase" - na jaké EURO jsi se to díval? Iniesta byl v každém zápase v základu, Fabregas většinou střídal v průběhu druhého poločasu. Tyhle povídačky si nech někam jinam....

Reagovat
Radin

škoda že si to nepochopil,zaprvé Iniesta brzdil hru,ne Xavi.Za druhé Iniesta že střídal,potom co odehrál třeba poločas v základu,vidíš tam někde napsané že sem psal že byl na lavičce?Nauč se číst :-)

Reagovat
Radin

a když byli tak ohromní každej zápas,proč teda střídali?

Reagovat
Radin

Kecal bych jakej to byl match,ale pamatuju si moc dobře jak se Španělům nedařilo ve středu a střídal aji Xavi aji Iniesta a pak to najednou šlo,nevím podle mě jsou přeceňovaní oba dva,minimálně ve Španělské repre byli hned tři lepší hráči...Casillas,Villa a Senna,jinak první zápas všichni pěli ody na Villu,ale to že prakticky pro něj hrál Torres ,toho si nikdo nevšímal,tam byl Torres lepší :-)

Reagovat
smazaný uživatel

Tak s tím Sennou a Casillasem souhlasím, ale Xavi podle mně patřil společně s nimi k nejlepším na hřišti.

Reagovat
smazaný uživatel

"nevím podle mě jsou přeceňovaní oba dva"...ak je Iniesta podla teba priemerny hrac, tak to nebude precenovanim alebo tvojim podcenovanim.

Reagovat
smazaný uživatel

Nauč se psát česky.....Věta "Iniesta, průměrnej hráč,kterej střídal skoro pokaždé v druhém poločase většinou Fabregase" vyznívá jednoznačně tak, že tím náhradníkem, který přišel na hřiště byl Iniesta. A s tím Xavim máš asi pravdu, tam jsem se seknul, ale z tvého příspěvku vyznívá že Xavi a Iniesta byli většinou Španělům spíše na škodu.

Reagovat
Radin

Však střídal,sice teda ne Fabregase,to sem si nepamatoval dobře já,ale střídal jako že šel dolů.Na škodu ne,ale určitě nebyli vždy nejlepší jak si myslí rominho :-)

Reagovat
Radin

I když máš pravdu měl bych spíš psát na první místo toho co šel z lavičky,než toho co odešel ze hřiště,každopádně už víš jak sem to myslel :-)

Reagovat
smazaný uživatel

Když řekenš, že střídal někoho, tak to znamená, že ho nahradil na hřišti. Takže prostě bud neumíš česky nebo jvůbec nemáš páru o tom, co se na euru dělo - druhá varianta je pravděpodobnější.

Reagovat
Messiáš

Vyhraje Ronaldo, není o čem. Příští rok pokud se vyhnou Messimu zranění a Barca bude šlapat, tak pak je to jeho..

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas, od října do května ujel vašim neustále vypískávaným hráčům o patnáct parníků. 1. Ronaldo, 2. Messi, 3. Xavi, Casillas

Reagovat
smazaný uživatel

Nejvíc by si to zasloužil Torres

Reagovat
Devil

Ty by jsi zaslouzil taky jedno oceneni.

1 misto za nejdebilnejsi prizpevky na EF.

Reagovat
smazaný uživatel

Scolari- dívám se, že máš naprosto přihlouplý komentáře....moc inteligence si nepobral a taky toho nevíš moc o fotbale, jak se zdá!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Tady není o čem, jednoznačně Xavi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Kdybys do svého příspěvku vložil ještě jeden smajlík, tak bys mě možná přesvědčil, že tomu tak není, ale jen se čtyřmi se ti to nepodaří.

Reagovat
smazaný uživatel

To radši Saviola než Xavi. Že Xavi

Reagovat
madridcan

Mal si dat trosku ine prirovnanie...U Xaviho je to odovodnene a kludne by ho mohol ziskat...Samozrejme,ze na Ronalda a Messiho nema a neziska ho,ale urcite patri za tentorok k horucim kandidatom

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to asi ne nemá tak dobrou sezonu ty kriple

Reagovat
smazaný uživatel

prostě těžko říct doufám že to Scolarimu zas nevyjde, že když dá někomu hlas tak on to většinou nevyhraje a teď ho dá C.Ronaldovi, Deco měl výbornej vstup do sezóny ale minulou sezónu nic moc a ronaldo zas obráceně, a Messi sice hraje výborně ale časté zranění ho brzdí takže asi CR7

Reagovat
Devil

Podle me,nejlepsi fotbalista dnesni doby je Messi!

Zlaty mic ziska ale za vydarenou uplynulou sezonu R7.

To snad je uz ted kazdymu jasny i pres to,ze toho padavku nema zrovna v oblibe!

Reagovat
smazaný uživatel

Kam dovedl barcu messi, nikam! Vyhrál sice bejing, ale to se do toho nepočítá, navíc nebyl nejlepší střelec a nedal tolik golu

Reagovat
Devil

Vzdyt rikam,ze zlaty mic ziska ta padavka R7,asi si to zaslouzi.Ale Messiho hra se me libi vic.Je to vec nazoru,kazdymu se libi neco jinyho.Me osobne se libi styl jakym hraje Scholes,Rooney-to je u me fotbalista,nebo jak hral Keane,Gazza,Shearer-to byl aspon kanonyr,kterej se rval o kazdej balon,pri porovnani s temito fotbalisty je u me R7 pouze simulant a padavka!

Reagovat
smazaný uživatel

Jednosznačně Cristiano Ronaldo, není o čem mluvit, sezona jak višitá-42 golu, nejlepší střelec pl vyhrál lm a pl a ta technika a všechno....nooo prostě Cristiano Ronaldo

Reagovat
smazaný uživatel

tak jednoznačný to není v této sezoně už vysimuloval jednu penaltu a nedaří se mu sice dal včera gól, ale to nic neznamená

Reagovat
smazaný uživatel

dufam, ze ronaldo to nezyska ...viac by som to priala villovi al casillasovi

Reagovat
Tomanatura

Nezýska?

Reagovat
Tomanatura

100. pro Rooneyho jako držitele Zlatého míče pro rok 2008

Reagovat
smazaný uživatel

Tuhle sezónu vyhoří ...

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele