Plzeň pouští útočníka Wágnera na hostování do Příbrami

27.07.2012 18:13 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4200
Komentáře (150 / 0 nových)
fabec1222
27.07.2012 14:40
#
Na co ho vůbec kupovali?
smazaný uživatel
27.07.2012 15:14
#
nejsi moc inteligentní
soukup
27.07.2012 14:40
#
trochu sem doufal, že to je ten útočník o kterým jednáme
Ivan Bogdanov
27.07.2012 15:29
#
staci vam Rene Wagner
shitcool
27.07.2012 14:41
#
Nikdy se v Plzni neprosadí do základu...
smazaný uživatel
27.07.2012 14:41
#
Pres Bakose je tezky dostat se do zakladu. V Plzni urcite budoucnost ma...
smazaný uživatel
27.07.2012 14:43
#
stavik
27.07.2012 14:44
#
citizens-10
27.07.2012 15:05
#
Ten na ní hezky vlít
AjaxFans
27.07.2012 18:56
#
V Amstru je to známé,thc,sex a párty
smazaný uživatel
27.07.2012 14:44
#
hodně přecenovanej hráč. nemá techniku ani rychlost. je to takovej další Pospěch. nic víc.
smazaný uživatel
27.07.2012 14:44
#
či Bednář
stavik
27.07.2012 14:47
#
Koukám, že ty si zvládneš pokecat sám se sebou. :)
smazaný uživatel
27.07.2012 14:49
#
Ale podivej se kam to Bednar dotahnul Skotsko Anglie jinak je mu porad 21let ma sanci jeste ukazat co v nem je
smazaný uživatel
27.07.2012 16:36
#
Ještě to dotáhnul do hlavních zpráv v Anglii..
smazaný uživatel
27.07.2012 21:36
#
No pokud se o něj, jako tehdy o Bednáře, bude jednou zajímat Tottenham, tak proč ne.
stavik
27.07.2012 14:47
#
smazaný uživatel
27.07.2012 14:47
#
Týpek zase perlí
Silvio Piola
27.07.2012 14:48
#
Ty pracuješ někde jako fotbalový scout? A pokud n0, tak proč né? Jakéhokili hráče dokážeš stručně a rychle zhodnotit, nějaký velkoklub by tě platil zlatem
smazaný uživatel
27.07.2012 14:49
#
levný hráč k mání pro velkoklub? Aršavin
Silvio Piola
27.07.2012 14:52
#
smazaný uživatel
27.07.2012 14:49
#
kámo každý tvůj příspěvek u kteréhokoliv článku stojí za hovno
stavik
27.07.2012 14:49
#
smazaný uživatel
27.07.2012 15:58
#
Ty jsi dobrej humor :) Ty tomu fotbalu moc nerozumíš, viď? :)))
smazaný uživatel
27.07.2012 14:47
#
čo si myslite o PES a FIFE ja posledne roky hravam pes ale sere ma to že tam je malo lig a tak...zas na FIfe ma vie nasrať to že tam je napr norska či irska liga čo je zbytočne...radšej ukrajinsku alebo turecku....a fife mi pride trocha divna..čo PES je viac živšie čo radšej hrate vy ?
stavik
27.07.2012 14:48
#
PES byl dlouhou dobu lepší, teď už je zase fotbalovější FIFA.
smazaný uživatel
27.07.2012 14:50
#
souhlas,Fifa ho už docela dohnala.takže Fifa
Nr.Nobody
27.07.2012 14:50
#
na PC nevim, ale na konzole je FIFA jasnej vitez
L4HV4CZ
27.07.2012 14:54
#
Uz i na PC.. Jedine co ma pes a fifa ne je licence na ligu mistru..
smazaný uživatel
27.07.2012 14:51
#
od roku 97 sem hrál Fifu asi tak do roku 2003. Pak sem PES až do roku 2011. Ale ted hraju FIFU. Hraju vždy to co je lepší. Momentálně je lepší FIFA.
smazaný uživatel
27.07.2012 14:57
#
podle úrovně tvých příspěvků bych typoval že ses v roce 1997 teprve narodil
smazaný uživatel
27.07.2012 14:59
#
stavik
27.07.2012 15:02
#
To je blbost, Typek je starší, prostě jen mentálně nevyspěl a zasekl se.
smazaný uživatel
27.07.2012 15:06
#
v tom případě je to horší ale tak aspon se máme u čeho bavit
mvv
28.07.2012 12:15
#
Vy všichni, co se tady do něj navážite jste strašní svalovci... nejprve se podívejte na sebe. Celkem solidní šikanu tady předvádíte, smekám před Vaší inteligencí.
smazaný uživatel
27.07.2012 15:10
#
Totalny suhlas, este aj roky sedia akurat ja som sa k fife vratil uz v 2010
smazaný uživatel
27.07.2012 15:44
#
Záleží jakej mod hraješ. Jestli normalne za celej tým tak je určitě lepší FIFA. Je taková fotbalovější a líp to vypadá. Já hraju jenom mod kde si vytvorim hrace a hraju jenom za něj celou karieru. Tam je zase PES mnohem mnohem lepší. Je to reálnější, obtížnější a má super pohled kamery.
8lampard8
27.07.2012 17:17
#
jednoznačně FIFA. PES má akorát licence na LM a EL, plus u většiny hráčů reálnější obličeje. FIFA má lepší grafiku, hratelnost, licence, hra je taky o moc reálnější (pohyb hráčů, míče, vliv počasí na hru,...)
Losinho
27.07.2012 18:48
#
Poslední roky je lepší FIFA.
smazaný uživatel
27.07.2012 21:36
#
Co to bylo za článek, jak se pod ním tak maximálně dva týdny zpátky řešily hry (hlavně FIFA a PES), nevíte někdo?
Nr.Nobody
27.07.2012 14:50
#

to je dobre, vedel jsem o tom uz delsi dobu, na hrot mame Bakose a Durise, toho snad uz konecne prestane cpat na kridlo
smazaný uživatel
27.07.2012 14:54
#
OT:
Ščešny
Sagna(Jenkinson)-Vermaelen(Mertesucker)-Koscielny(Djouru)-Santos(Gibbs)
Song(Diaby)-Arteta(Wilshere)
Ox(Gervinho)-Jovetic(Rosa)-Podolski(Walcott)
Giroud(Chamakh)

co myslíte? takhle by se mi to moc líbilo
smazaný uživatel
27.07.2012 15:03
#
Chamakh jako no. 2 na hrotu Tak s tím by asi moc Arsenal nepochodil.
smazaný uživatel
27.07.2012 15:05
#
Podolski je marnej. Wilshere jasnej základ. Walcott hraje vpravo. chybí kvalita na hrotu
smazaný uživatel
27.07.2012 15:08
#
Podolski se mi naopak líbí, Walcotta jsem viděl hrát i vlevo a skvěle, Giroud je kvalita... když se nechytne, může se tam přesunout Jovetic... toho bych moc rád viděl u Gunners
smazaný uživatel
27.07.2012 15:10
#
Jack bude potřebovat dlouho na rozehrání se
smazaný uživatel
27.07.2012 15:11
#
Podolski na Euru marnej.
Babacar:)
27.07.2012 15:13
#
Ty musíš mít hodně neštastnej život...
Babacar:)
27.07.2012 15:06
#
Mertesucker
Pa2el
27.07.2012 15:14
#
Jovetic určitě nepřijde
Pa2el
27.07.2012 15:14
#
Jovetic určitě nepřijde
smazaný uživatel
27.07.2012 14:56
#
Co hra vlastne Duris v Plzni?
soukup
27.07.2012 15:00
#
prvního náhradníka kamkoli v ofenzivě, aspoň teda loni
smazaný uživatel
27.07.2012 15:02
#
Je horsi ako Filo alebo Malakjan?
stavik
27.07.2012 15:03
#
Těžko říct, než Fillo určitě ne - to je naprostý tragéd.
smazaný uživatel
27.07.2012 15:05
#
A namiesto neho by mohol nastupovat? Fillo je kridlo vsak?
stavik
27.07.2012 15:06
#
To asi ne, na křídlo se moc nehodí, řekl bych, že víceměnně místo Bakoše resp. Koláře.
smazaný uživatel
27.07.2012 15:13
#
Na křídla máme variant docela dost. Napravo Fillo, Štípek, Hora (nouzově i Rajty nebo Malakjan) a nalevo Malakjan, Zeman i ten Hora (ve Slávii mu to tam docela šlo, ale to by byla spíš zase nouzovka).
Ďurišovi to sedí pod hrotem nebo na hrotu, takže bych ho viděl spíš jako dvojku za Bakošem a za Koláře Hanouska.
smazaný uživatel
27.07.2012 15:18
#
Dik vsetkym.
smazaný uživatel
27.07.2012 16:40
#
?
smazaný uživatel
27.07.2012 15:06
#
Duriš je lepší než Bakoš. Jsem zvadav jak dlouho to bude Vrbovi trvat než mu dojde. Bakoš umí jen přímáky jinak je hroznej. je pomalej jako šnek.
stavik
27.07.2012 15:08
#
Babacar:)
27.07.2012 15:08
#
Ty jseš netvor tvl...
smazaný uživatel
27.07.2012 15:09
#
Ty vole, ty seš znalec
smazaný uživatel
27.07.2012 15:22
#
zase ty
smazaný uživatel
27.07.2012 15:22
#
no on je Vrba teprve začátečník co s Plzní ještě nic nedokázal...ale ty jako laik a nevíš to
smazaný uživatel
27.07.2012 15:23
#
*jsi
smazaný uživatel
27.07.2012 15:46
#
Losinho
27.07.2012 15:06
#
A na jaře už může vystrnadit Ďuriše z pozice dvojky.
smazaný uživatel
27.07.2012 15:09
#
Pokud se v Příbrami dostane do základu. Je tam Krbeček, Šlapák a Střihavka. Určitě dostanou šanci nejdřív oni.
smazaný uživatel
27.07.2012 15:56
#
Se Šlapákem hrával a šlo jim to, je lepší než Krbeček i Stříhavka, tým ho zná líp než oba...
havrys99
27.07.2012 15:09
#
Já spíš čekal, že už teď bude dvojka a Ďuriš s Fillem na pravý křídlo. Ale takhle je to ideální, Michal hrál včera výborně.
smazaný uživatel
27.07.2012 15:08
#
k nám do Anži nahradit Honzu Holendu
smazaný uživatel
27.07.2012 15:09
#
tohle nechápu...Bakoš ani Duriš nejsou teda žádný zázraci
stavik
27.07.2012 15:10
#
Kolik těch nicků máš Typku?
smazaný uživatel
27.07.2012 15:41
#
paranoia? nebo jenom pokus o vtip?
havrys99
27.07.2012 15:10
#
Jak to vypadá s Čišovským?
smazaný uživatel
27.07.2012 15:15
#
No, to by mě taky zajímalo. Ale Prochy s Ševinským to zahráli dobře, i když ti Gruzijci moc nepředvedli.
havrys99
27.07.2012 15:21
#
Někdo říkal, že je to formalita, do pár dnů bude zpět, ale od půlky přípravy se nikde neobjevil. Včera stopery neprověřili, ale Prochy zase ověřil rezervy v rozehrávce V Bolce hrál za ty roky více méně DM, tak to ještě dohání. Ale když tak je tu Hejda, jen aby nešel za týden na hostovačku do Sparty
smazaný uživatel
27.07.2012 15:23
#
hejda bude až stoper číslo 4. chudák si ani nekopne. je to vina Plzně že kupuje hráča a ví že nebude hrát. takhle likviduje i Řezníka. za rok už Řezník bude na odpis.
smazaný uživatel
27.07.2012 15:35
#
Blbost. Jakmile se zraní nebo vykartují Darida nebo Horvi, tak Procházka půjde do zálohy. A pak už máme jen tři stopery. Navíc Ševinský už není nejmladší, může se taky zranit, po sezoně odejde nebo se přes něj Hejda dostane. A v poháru šanci dostane určitě, stejně jako Řezník nebo Štípek. Určitě je s ním počítáno do budoucna.
smazaný uživatel
27.07.2012 15:38
#
no zkrátka je úplně ve stejný situaci, ve který byl ve Spartě několik let (a to byl mladší), kvůli čemuž chtěl za každou cenu odejít.
smazaný uživatel
27.07.2012 15:47
#
Podle mě kdyby přišel dřív, třeba hned po sezoně, a absolvoval s Plzní celou přípravu, tak včera seděl na zadku Ševinský a Hejda hrál. Až se dostane do formy, bude lepší než Ševa.
havrys99
27.07.2012 17:23
#
smazaný uživatel
27.07.2012 15:55
#
alternativa za Daridu je Hanousek.
havrys99
27.07.2012 17:28
#
Určitě Prochy. Představ si zálohu Horváth, Hanousek před nimi Kolář, s tím, že Horvi by měl defenzivní povinnosti. On potřebuje jednoho rozbiječe k sobě, co uběhá celý zápas v plném tempu. Netvrdím, že Hanousek by to nezvládl, ale je to typově jiný hráč, tvořivý do ofenzivy, skoro podhrot. Mára je hlavně náhrada místo Koláře, ale nechci aby se zabil jeho talent na střídačce. Má na to být lepší než Kolář.
smazaný uživatel
27.07.2012 18:08
#
a Darida je rozbíječ?
havrys99
27.07.2012 18:27
#
Je to jinak napsaný a myšlený. Prostě někdo, kdo Horviho vždy zajistí ve stavu nouze.
smazaný uživatel
27.07.2012 18:35
#
V podstatě kdokoli, kdo se za Horviho rozběhne, když nebude moct.
smazaný uživatel
27.07.2012 18:49
#
Hanousek umí bránit.
smazaný uživatel
27.07.2012 15:25
#
nikdy s neprosadí, až bude potřeba, tak raději koupí někoho kvalitnějšího. Ale samozřejmě vim, že nákupy Plzně se kritizovat nesmí, takže vlastně
smazaný uživatel
27.07.2012 15:29
#
Mišůn, Hájovský, Trapp, Krbeček a teď Wágner - koukám že mezi Plzní a Příbramí funguje hezká spolupráce. Akorát nechápu, proč tam šel Trapp jen na hostovačku. Proč si ho furt držíme? Co poprvé odešel do Slávie, tak už nestojí za nic. To spíš vyplave někdo lepší z béčka.
smazaný uživatel
27.07.2012 15:37
#
Mišůna jsem vůbec nepochopil. Proč ho brali, když už byl zas jednou nohou zpět na ostrovech? Divim se o něm v souvislosti s Plzní vůbec nepsalo, je lepší než Hejda, i když stejnej lazar.
smazaný uživatel
27.07.2012 15:55
#
Mišůn není lepší. v příbrami ukázal že na to nemá.
smazaný uživatel
27.07.2012 15:57
#
Lepší než Hejda? Kolik jejich zápasů jsi viděl?
smazaný uživatel
27.07.2012 16:03
#
několik s Hejdou, několik s Mišůnem a nějakej velkej rozdíl jsem v nich neviděl. Mišůn spíš doplatil na to, že Příbram se celkově na jaře zhoršila. Zkrátka se divim, že o něm vůbec neuvažovali
Wu-36-man
27.07.2012 15:30
#
OT: nevite kolik procent z kapacity museji v evropskych poharech dostat fans hostu?mel jsem za to,ze je to 5 ne-li 10%....dik
smazaný uživatel
27.07.2012 15:45
#
no tipoval jsem Příbram na sestup, ale potom co přišli Trapp, Kalivoda, Střihavka a teď Wágner tak to vidím na klidnej střed 8-9 místo
smazaný uživatel
27.07.2012 15:55
#
Vrba, ty si vůl :( Wagy je jeden z nejnadějnějších útočníků ligy a ty tam místo něj furt cpeš Ďuriše... Škoda pro repre, pro Plzeň, dobře pro Příbram... Ale radši bych ho viděl pravidelnějc v Plzni...
smazaný uživatel
27.07.2012 16:02
#
Duriš je lepší.
smazaný uživatel
27.07.2012 16:13
#
Leda v tvých snech podle Fottball Manageru :))
smazaný uživatel
27.07.2012 16:50
#
Ďuriš není vůbec špatný hráč a lepší jak Wágner.. No spíš trochu typově jiný. Ale Plzeň předvádí fotbal jaký předvádí a momentálně tam sedí přesně Bakoš. Ještě do minulé sezóny lepší než Ďuriš, takticky a čuchem na góly resp. proměňováním šancí..
Uvidíme jak letos..
r.mrazik
27.07.2012 16:24
#
plzen zabiji talenty!
smazaný uživatel
27.07.2012 16:35
#
Staví kádr rozumně, do budoucna. Mladý hráče nechává rozehrát v nižších soutěžích nebo na hostováních. Ne jako Sparta, která skupuje a pak dřepěj na lavičce nebo na tribuně.
smazaný uživatel
27.07.2012 16:56
#
Ty hráči ae přicází s odehranými zápasy v lize a ač věkem mladí, tak už relativně něco odkopali.. Fillo, Hora, Wagner.. Problém je j ten žeVrba staví kádr na GL o 13 hráčích.. To si někteří asi neuvědomují a myslí že se prosadí, jenže on umí i podržet kluka ze základu, když mu to nějaký čas nejde..
Těžký to mají tihle noví, manažeří by jim to měli říct dopředu..
smazaný uživatel
27.07.2012 18:10
#
Ano, ale to, že staví tým pro GL na 14-15 hráčích je ukázkou kvality týmu. Nemusí dělat rošády po každém zápase jako spousta dalších týmů. A Vrbovy kaufy zatím neskončily žádným velkým provarem snad kromě Neuwirtha a možná Šírla, kterej ale přišel zadarmo a Vrba čekal odchod Limby. Ale jinak Pavlík, Rajtoral, Bystroň, Čišovský, Pilař, Jiráček, Bakoš, Ďuriš a nakonec i Fillo a Malakjan byly rozumné nákupy, vždy do základní sestavy. Půlku hráčů Vrba vytáhl až do reprezentace. A k tomu si v Béčku vychovává další mladé hráče, kteří jednou vyletí jako Jiráček nebo Darida. Mladý hráč, co přijde do takového týmu nemůže hned naskočit, musí něco ukázat. Hejda na to asi zatím nemá, ale neměl šanci se ukázat. A s Wágnerem se počítalo, kdyby odešel Bakoš. A ten neodešel. Tak přeci nebudu dávat do základu horšího útočníka. To samé třeba Hora. Ale jinak je kádr Plzně tak akorát široký a navíc je plný univerzálních hráčů.
A nevidím tam jediného zabitého talenta, ani jsem žádného neviděl předtím.
smazaný uživatel
27.07.2012 18:17
#
Trapp, Wagner, Misun, Fillo, Hora, Neuwirth, Brezinsky, Čech, Řezník, Střihavka, Varadi, Berger.....nektery jsou mozna starsiho data, ale zkrátka z Vrby se všude děla neomylnej anděl
Nr.Nobody
27.07.2012 18:27
#
Trapp byl kdysi v Plzni skvelej, prisel, dostal sanci a hral strasne, tak ho prece nebue stavet.. Wagner do budoucna v pripade odchodu utocnika, Misun to same v obrane, Fillo taky dostal sance, ale neprosadil se, Neuwirth byl fail, Brezinsky prisel zdarma na lavicku a to si i odvedl, Cech chytal poradne, Reznik zaskok za Rajtyho, Strihavka se neprosadil, Varadi to same, Berger na to nemel, ale vsichni co jsi vypsal meli sance na to, aby se ukazali..
smazaný uživatel
27.07.2012 18:38
#
to co tady píšete nejsou žádný argumenty. To, že se hráč neprosadí, protože nemá kvalitu, není omluva pro vedení, který ho přivedlo. Takhle by se u Sparty daly všechny faily omluvit taky. Chovanec vodil každýho joudu, kterej byl zadarmo a i když to Spartu v podstate nic nestálo, tak se jí to omlati o hlavu.
smazaný uživatel
27.07.2012 18:44
#
Jenže v Plzni to takhle nechodí, žádný joudy zadara sem netahají a rozhodně je to v menším počtu než jinde.
smazaný uživatel
27.07.2012 18:32
#
Trappa zabil přestup do Slávie, zpět se vrátil v horší formě a už jí nezískal zpět.
Wágner svoje šance dostal, ale nevyužil a navíc je v Plzni půl roku, to se nedá posoudit, jestli je to zabitej talent.
Mišůn dál hostuje. Fillo si za to mohl svou povahou, teď se vrací. S Horou se taky počítalo, ale taky nehrál dobře. Berger a Neuwirth na to prostě neměli, ale taky šance dostali. Čech byl dřevák, ale stejně byl většinu času jednička. S Brezínským máš asi pravdu. Varadi hrával základ a Střihavka většinou taky. Pak se tam nacpali Rezek nebo Bakoš.
Kromě Brezínskýho a Neuwirtha tam žádnej provar není a tihle dva se rozhodně nedají počítat jako zabití talenti.
r.mrazik
27.07.2012 17:16
#
ja vedel,ze se v reakci ta sparta objevi
smazaný uživatel
27.07.2012 18:12
#
je to jedno a to samý, akorát u Sparty je to víc na očích, protože se do toho všichni opíraj. Chovají se takhle všechny kluby, který jsou zrovna úspěšný. Třeba Slavia v době kdy postoupila do ligy mistrů tenkrát skoupila půlku ligy.
smazaný uživatel
27.07.2012 18:20
#
To je trošku přehnaný, ne? Žádný skupování jsem teda za dobu, co je v Plzni Vrba, nezaregistroval. Jmenuj mi ty talenty, co Plzeň zabila.
havrys99
27.07.2012 18:29
#
Když půjdu jako Plzeňák proti sobě, tak si Plzeň nechala za levno "utéct" Čecha nebo Fořta jinam. Ale už je to dávno, to jsme na tom byli jinak finančně i kvalitativně.
havrys99
27.07.2012 18:30
#
Ale Plzeň je nezabila..to jsem napřed pochopil jinak, moje vina.
smazaný uživatel
27.07.2012 18:34
#
Já třeba tu původní hlášku "plzeň zabíjí talenty" chápu tak, že to bere od doby, kdy je Plzeň nahoře.
havrys99
27.07.2012 18:45
#
Souhlas. To byl sice provar, ale jak jsem napsal, Plzeň kolovala mezi I. a II. ligou.
smazaný uživatel
27.07.2012 18:51
#
A ten Čech měl přeci jen jednoletou smlouvu, ne? A vedení jí odmítlo prodloužit, protože chtělo Bolka. Takže to taky nebyl provar A už vůbec ne zabitej talent
havrys99
27.07.2012 19:05
#
Já myslel Peťulku, z Chelsea Ten šel do Blšan a odtamtud za balík do Sparty. I když kápnu božskou, že nevím co za tím stálo. Fořt vlastně do Slávky.
smazaný uživatel
27.07.2012 19:26
#
Jo aha já nevěděl, že jdeš až takhle daleko
r.mrazik
27.07.2012 19:17
#
a ja to chapu tak,ze jsem si delal srandu...proste hlaska,ktera by se objevila hned,kdyby to udelala sparta...
koupila si za draho hrace,nechala ho vycukat pul roku v kadru a pak ho vratila do materskyho klubu na hostovani
plzen zabijet talenty nemuze,protoze kdyz nejakyho mela,tak driv odesel...pak sesbirala "odpad" ze sparty a neco z ligy se kterym vrba vyhral titul...
uvidi se co bude s hanouskem,wagnerem,hejdou a dalsimi...
smazaný uživatel
27.07.2012 18:35
#
Plzen je na spicce dva roky a teprve ji odchazi prvni uspesna generace, kterou musej nahradit, takze za tu dobu nikoho zabit stihnout ani nemohli. Par nepovedenejch prestupu, co me z hlavy napadne, mas o jedno vlakno nahore. Zatim muzes zit v predstave, ze Reznik, Hora, Hanousek, Wagner, Misun, vsichni odchovanci a spol. se do jednoho prosadej, ale jestli bude Plzen nahore dalsich pet let, tak uvidis..
smazaný uživatel
27.07.2012 18:42
#
V tom je na Plzni dobré, že kádr obměňuje postupně, po kouscích. Každej půlrok jeden, dva hráči a už má připraveno, kdo je nahradí. A ten někdo se sveze s formou zbytku sehranýho týmu. V půlce mistrovský sezony odešli jen Rada s Navrátilem. Na konci jen Rezek a hned naskočil Pilař. Loni jen Jiráček a hned byl připravenej Darida. A naposledy Petržela s Pilkou a jdou tam Fillo s Malakjanem. A čekám, že to takhle půjde další roky. Stejně chtěli nasadit Wágnera za Bakoše, Hanouska za Koláře, Šírla za Limbu nebo Řezník za Rajtyho. Ale radši kádr udrželi a zimě odejde zase jen jeden nebo dva. A pak můžou eventuelně nasadit náhrady. Tohle je správná cesta.
Nr.Nobody
27.07.2012 18:52
#
tohle musi chapat kazdej, to ani nema smysl vysvetlovat..
smazaný uživatel
27.07.2012 18:54
#
Malakjan neni pripavena nahrada, ale prisel pul roku po tom, co bylo jasny, ze Pilar odejde, ale jinak je to samozrejme dobrej system, jen si nemyslim, ze to ve vsechn pripadech vyjde. Napr. krajni beci jsou nenahraditelny, at tam maj z ligy pripavenyho koho chteji.
smazaný uživatel
27.07.2012 19:02
#
Máš pravdu, ale na druhou stranu: kdo před lety znal Rajtorala nebo Limbu? Hráli jiné posty a až Vrba z nich udělal nejlepší kraje ligy. A takovej Štípek má dobrej potenciál. Třeba ho Vrba pak dá na pravýho beka a bude z něj taky hvězda ligy. A Malakjan byl dlouhodobě sledovanej, ovšem kdyby Pilka odešel v zimě, tak by asi byli nahraní a museli by to odehrát s Ďurišem.
smazaný uživatel
27.07.2012 19:14
#
vim, co chceš říct, ale psát o nich jako o neznámých není dobrej příklad. Rajtoral byl hvězda mládežnickejch repre a hodně dobrý křídlo v Baníku, než ho zbrzdila nemoc a Limberský byl jako mladík v Tottenhamu a i ve Spartě mi přišel dobrej, doplatil na nestálou situaci a asi měl i malou trpělivost.
smazaný uživatel
27.07.2012 19:25
#
Spíš jsem to myslel ohledně progresu, kterej udělali v Plzni a taky té změny pozic.
smazaný uživatel
27.07.2012 19:29
#
Limbersky hral beka uz ve Sparte a jeste pred tim v Plzni za staryho vedeni. Rajtoral sel na beka, protoze po nemoci nemel jinde misto a ze zacatku horel...ale asi Vrba vedel, co dela.
smazaný uživatel
27.07.2012 19:50
#
Tak Limba hrával SZ, pak PZ, PO a až pak ho Vrba nasunul na LO.
r.mrazik
27.07.2012 19:54
#
limba hral levou obranu uz ve sparte...
smazaný uživatel
27.07.2012 19:57
#
Ale v Plzni pak zase pravou
r.mrazik
27.07.2012 20:00
#
jen rikam,ze uz pred vrbou tam hral...neni to jak u rajtorala,kterymu to misto nasel...
zas z toho vrby nedelejte kouzelnika,co uci hrat fotbal gramlavy lidi
smazaný uživatel
27.07.2012 20:14
#
to ne, on z nich jen udělal hvězdy ligy a reprezentace (v případě Rajtyho ne doslova) a hráče, po kterých touží spousta evropských klubů.
r.mrazik
27.07.2012 19:18
#
tak limberskyho znal snad kazdej...rajtorala v baniku taky...
Nr.Nobody
27.07.2012 19:26
#
tak rozhodne to nebyli nejlepsi cesti krajni beci, jako jsou ted
r.mrazik
27.07.2012 19:29
#
a?? samozrejme,ze nebyli...ale to neznamena,ze to nebyli dost znami hraci
Nr.Nobody
27.07.2012 19:35
#
jo, ale tady jde o to, ze z nich Vrba udelal dustojny reprezentanty
r.mrazik
27.07.2012 19:41
#
reagoval jsem na tohle "kdo před lety znal Rajtorala nebo Limbu"...ja je znal...kdo koukal na ligu je znal....dokonce limbu znali v anglii a italii kdyz tam sel...
vrba udelal hlavne tym z plzne...
limbersky hral uz pred prestupem do sparty slusne...rajtoral toho v repre moc neodehral...
na rajtoralovi ma vrba nesmazatelny vliv,kdyz mu zachranil karieru...jak rikam...vrba udelal hlavne dobry tym z plzne...
smazaný uživatel
27.07.2012 19:43
#
špatně jsem to napsal - prostě jsem to myslel tak, jakej progres udělali za tu dobu v Plzni tihle hráči.
r.mrazik
27.07.2012 19:54
#
jj,rajtoral byl v baniku dost slusny a v plzni na beku sel jeste o uroven vys...
limba mi pripada tak nejak stale stejny...spis se na nem podepisuji zkusenosti...
pisu to stale...vrba udelal hlavne dobry tym z plzne,coz je tedy jeho prace a dela ji skvele...
na druhou stranu...mel stesti,jaky material se mu tam naskupil a jaci hraci tam sli...nekdy prijde trener k muzstvu a ma tam kopyta...vrba dostal 4 hrace ze sparty,talenta z baniku a dalsi...
jsem zvedavej,jak se mu bude darit dal,protoze takova konstelace uz jen tak nebude...
smazaný uživatel
27.07.2012 20:09
#
Taky pravda, spousta hráčů tam přišla za Šilhavým, ale tomu to nešlo a vyhodili ho. A pak Přišel Vrba a udělal z toho tým. Kdyby stál jako trenér za hovno, tak se mu to nepovede ani s lepšími hráči. A pokud bude Viktorka praktikovat přestupovou politiku jako teď, může na vrcholu být dál dlaší roky.
smazaný uživatel
27.07.2012 19:29
#
ligovy beci
smazaný uživatel
27.07.2012 19:30
#
*ligovi
rufus
27.07.2012 16:36
#
smazaný uživatel
27.07.2012 17:52
#
Nr.Nobody
27.07.2012 18:07
#
jo aha
goodbay
28.07.2012 16:03
#
smazaný uživatel
27.07.2012 17:54
#
100. pro Gambáč Ligu
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.