Obránce Hakimi míří za 1,2 miliardy z Realu do Interu

30.06.2020 12:06 - Aktuality
Achraf Hakimi (© bvb.de)
 
Marocký fotbalista Achraf Hakimi je blízko přestupu z Realu Madrid do Interu Milán. Italský klub podle médií za jednadvacetiletého krajního obránce zaplatí včetně bonusů 45 milionů eur (asi 1,2 miliardy korun) a podepíše s ním pětiletou smlouvu.

Odchovanec Realu si udělal jméno během dvouletého hostování v Dortmundu. Za Borussii odehrál 73 soutěžních zápasů a připsal si 12 gólů a 17 asistencí. Hakimi, který může hrát i v záloze, loni na podzim ve skupině Ligy mistrů dvakrát skóroval proti Slavii a dvě branky vstřelil i budoucímu zaměstnavateli Interu.

O talentovaného marockého reprezentanta se zajímala řada velkoklubů, podle britských médií odmítl například nabídku Manchesteru United. Ve hře byl také Hakimiho návrat do Realu, ale tam má pevné místo na pravém kraji obrany Daniel Carvajal.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5621
Komentáře (234 / 0 nových)
dextroza_m
30.06.2020 12:08
#
Ty vole, to je snad ještě větší provar, než ten Arthur... Španělská liga půjde dolů
SIRBRANIKE
30.06.2020 12:16
#
Kokesh
30.06.2020 12:38
#
Real má na jeho místě světovou špičku, která hraje v základu konstantně několikátou sezónu a není důvod nic měnit.

Flore neprodává mladé hráče bez zpětných odkupů nebo jakekoliv výhody při koupi oproti ostatním klubům. Nikde žádný provar nevidím...což se oproti tomu brajglu, co máte nyní v klubu společně s nevýraznými výkony celé zálohy vůbec nedá srovnat.
icka
30.06.2020 13:33
#
misinho7
30.06.2020 13:45
#
Mr.Mike
30.06.2020 14:30
#
Bych ho dal nalevo.. Marcelo uz neni to co bejval
junglist
30.06.2020 14:58
#
taky vlevo už nějakou dobu brousí lajnu Mendy
Mr.Mike
30.06.2020 15:56
#
Jo mas recht.. Na nej sem zapomnel

kazdopadne je blbost aby ho Real prodal.. Mohl rotovat na obou stranach.. Nebo i na kridlech. Me se hrozne ten hrac libi.
Varysovy varlata
30.06.2020 14:49
#
Jenže Carvajalovi už táhne na třicet. Hakimi má snad jenom 20 tuším
IkerCasillas
01.07.2020 08:13
#
Jj Carvajal má před sebou minimálně 4-5 let z toho 2-3 roky mohou být výkonnostní vrchol po fyzické stránce.. ten už se nám nevyplatí
Stiiing
30.06.2020 15:30
#
Aldeano
30.06.2020 15:41
#
Ed_Hazard
30.06.2020 15:48
#
Carvajal spicka. Mozno na papiery. Dlhodobo hori v dolezitych momentoch. Zapas co zapas nezmyselne straty, hrozive centre...Vzdy ho ale vykupi jeho nasadenie a fyzicka. Celkovo, ani z daleka nemam istotu ked ide utok po jeho strane..
Phillipinho
30.06.2020 16:04
#
Tady vsichni palcujete Carvajala jako svetovou spicku, pritom je to dlouhodobe nejslabsi clanek sestavy Realu.
Kokesh
30.06.2020 16:54
#
Takže není světová špička?
Phillipinho
30.06.2020 17:51
#
To nevim no, ale urcite to neni takovej king, kvuli kterymu byste meli poslat Hakimiho a Odriozolu pryc.
Kokesh
30.06.2020 17:58
#
Evidentně je.
dextroza_m
30.06.2020 20:39
#
ZZ kone..
IkerCasillas
01.07.2020 08:15
#
Viděl si co předváděl Odri? Carvajal byl asi 7 levelů před ním.. ten nebyl schopnej dát kloudnou přihrávku a slovo bránit bylo u něj zakázaný
Bayern +
01.07.2020 18:39
#
Odriozola je totalny lempl
Foogle
30.06.2020 17:49
#
Vždycky někdo bude nejslabší.
OT: Koho považujete za nejslabší článek jedenáctky z ME2004?
Radin
01.07.2020 08:20
#
Určitě někdo z obrany, asi Bolf. Jankul se mi zase nikdy moc nelíbil dozadu a s Řeckem jeho strana hořela docela
Shevchenko
01.07.2020 10:39
#
No nevím, spíš Grygera, ten vybouchl s Nizozemskem, pak ho vystřídal Jiránek. Takže bych tam dal ty dva.
garruklol
01.07.2020 10:26
#
Nejslabsi clanek sestavy Realu je dlouhodobe utocnik vedle Benzemy (nahrada za Cristiana) nebo levy obrance, Carvajal rozhodne ne.
Kluivert9
02.07.2020 11:45
#
fenixLFC
30.06.2020 16:05
#
Stepan95
30.06.2020 17:10
#
Doni77
30.06.2020 17:18
#
Myslím, že zpětný odkup u Hakimiho nemá. Ale třeba se pletu.
dextroza_m
30.06.2020 20:37
#
No ja ti nevim, dole jsou veci ohledne smlouvy...
Gazdo
30.06.2020 12:45
#
Eichel
30.06.2020 15:44
#
real sa nechce nechať zahanbiť
Nr.Nobody
30.06.2020 12:09
#
Real naprosto nechapu. Ani ta castka neni nijak vysoka, navic je to podle meho TOP5 bek na svete.
gutr
30.06.2020 12:12
#
Je tam podmínka Realu na zpětný odkup. Nevím kolik, ale ze strany Realu dobrý tah.
Carvahal cca dva roky a pak Hakimi pojd domu
M0rb1D4S
30.06.2020 12:15
#
gutr
30.06.2020 12:17
#
Jo, omlouvám se, bylo tam "neobsahuje"
To bude mít CR7 radost, pokud bude hrát na křídle
Petrinho17
30.06.2020 13:30
#
Je tam doložka, že Real ma právo dorovnať prestupovú čiastku ak by ho Inter chcel predať. Tzv. prednostné právo nákupu
Mastný Chobot
30.06.2020 13:39
#
čiže rovnaké právo, ako má každý iný klub na svete?
Imos
30.06.2020 14:01
#
jackinho10
30.06.2020 14:38
#
Toto je podle me ale mysleno tak, ze jak poda na Hakimiho jakykoliv klub nabidku, Inter to musi dat vedet Realu a ten tu nabidku muze dorovnat. Potom uz je samozrejme na Hakimim, kterou nabidku si vybere.
Luke123
30.06.2020 15:39
#
Takže to vesměs může dopadnout tak, že teď ho prodají za 45 a za 3 roky ho koupí zpět za 80
Coutinho10
30.06.2020 18:12
#
v lepsim pripade
fenixLFC
30.06.2020 16:05
#
M0rb1D4S
30.06.2020 13:56
#
To co popisuješ ale není žádné přednostní právo
kilobyte
30.06.2020 15:41
#
Takže ho musí chtít Inter pustit, Hakimi odejít k nim a ještě zaplatí nejvyšší možnou cenu. Takže jediná výhoda je, že je nikdo nebude moct předplatit na přestupové částce.
Luke123
30.06.2020 12:16
#
Nic takového zatím není jisté.
Greny
30.06.2020 12:32
#
I kdyby to tam bylo tak je pak jen a jen na Hakimim kam pujde
db18
30.06.2020 13:45
#
misomy6
30.06.2020 12:10
#
Z rozhorčenosti tu daj aj názor spod preview keď ešte nebol článok
misomy630.06.2020 12:04#
To akože vážne ide Real predať Hakimiho do Interu ???? Im riadne j.be... človek celu sezónu pozerá na hrozného Carvajala a Odriozolu ktorý hra na úrovni druhej ligy ( a poslať ho do Bayernu bol kuzelnicky trik) a teší sa ze sa vráti Hakimi z 2r hosťovania a ze tu pravú stranu roztrhá a ono toto...
nebabisch
30.06.2020 12:10
#


Neskutečný nákup.
CHONG
30.06.2020 12:16
#
Pokud je tam zpětný odkup, tak v pořádku, radši ať hraje v Interu, než aby pod ZZ proseděl 90% času na lavičce a až přijde někdo, pro koho není rotace sprosté slovo, tak si ho stáhneme zpátky... Pokud tam ale zpětný odkup není, tak jsme stejní kokoti jako kámoši z Katalánska
Greny
30.06.2020 12:33
#
Jak píšu nahoře... Zpětný odkup tam mít můžeš ale pak je otázka zda vůbec hráč bude mít zájem se vratit
CHONG
30.06.2020 12:36
#
Jasně, vrátit se chtít nemusí, ale pořád je to nějaká pojistka, bez zpětného odkupu a s tou cenovkou, je to prostě fail...
Varysovy varlata
30.06.2020 14:52
#
Stejně by ho nejdřív musel Inter chtít prodat, o čemž pochybuju.
Panděvova ofina
30.06.2020 12:40
#
Žádný zpětný odkup není součástí transferu.
CHONG
30.06.2020 12:42
#
Tak jsme kokoti.
Johnny Cage
30.06.2020 13:59
#
No to je větší fail než Arrhur no a nesmyslný prodej no ale nepochopím ti lidi ve vedení klubu no
Gazdo
30.06.2020 12:48
#
ja ale vobec nechapem Dortmund kde mu to sedelo ze to neskusali. A ak to skusali tak nechapem Hakimiho
Eichel
30.06.2020 15:45
#
ďakujeme za solidaritu
Ed_Hazard
30.06.2020 15:49
#
Fairplay
30.06.2020 12:19
#
Tohle je historicky jeden z nejhorších prodejů Realu ne?

TOP 5 talent na světě, perfektní náhrada za chybujícího stárnoucího Carvajala, tohle je krádež
GAUČ()
30.06.2020 12:21
#
Carvajal nikdy nebyl špatný, ale zároveň mě nikdy ani ve svý TOP formě nepřesvědčil že by byl nenahraditelný... taky tenhle prodej nechápu
Fairplay
30.06.2020 12:26
#
Podle mě někdy před 3 lety, když jel ten největší LM válec, tak tu stranu válcoval naprosto suverénně. A ačkoli při něm často trnu, co vyvede, tak pořád přes tu stranu dostáváme mnohem míň gólů než přes Marcela.
GAUČ()
30.06.2020 12:44
#
To souhlasí ale zase při tom největším válci před těmi 3 lety nebyl Marcelo od toho aby bránil
imp
30.06.2020 12:31
#
Carvajal hraje v Realu 7 let a za tu dobu mel hned nekolik konkurentu (Arbeloa, Danilo, Hakimi, Odriozola). Ani jeden z nich ho nedokazal vytlacit ze sestavy. Real ho evidentne jako nahraditelnyho nevidi.
misinho7
30.06.2020 12:33
#
CHONG
30.06.2020 12:34
#
Kecy Gauče nemá smysl řešit, na druhou stranu ta konkurence nic moc, starý Arbeloa, dřevěný Danilo, vyjukaný (tehdy) Hakimi a ignorovaný Odri...
GAUČ()
30.06.2020 12:38
#
Já vím že po mě jedeš. Proč by si jinak psal, že mě nemá cenu řešit a současně se mnou souhlasil
CHONG
30.06.2020 12:40
#
❤️
GAUČ()
30.06.2020 12:44
#
:*
Ed_Hazard
30.06.2020 15:50
#
Ti menovani hraci neboli ziadna konkuremcia. Ako som uz niekde pisal, ZZ nemal zaujem hladat Carvajalovi konkurenciu. Ten by sa z toho zosypal a bol by zrely na cvokara.
Kenneth
30.06.2020 17:35
#
*tragicky Odri.
Israha
30.06.2020 12:34
#
No ale ani jeden z nich na jeho nahrazení v dané době, kdy se v Realu potkali, neměl.
GAUČ()
30.06.2020 12:43
#
Rozhodně ho ve svý době nedokázal nikdo z výše zmíněných nahradit, kdo by to za celou tu dobu dokázal? Lahm? Kimmich? Alexander Arnold? Možná jednu sezónu Walker, možná jednu sezónu Juanfran?... pokud nemá Real opci na případný zpětný odkup, tak je to škoda zbavovat se Hakimiho.
Mercury
30.06.2020 13:10
#
Dani Alves
GAUČ()
30.06.2020 22:33
#
už si to ale moc nepamatuju, oni se minuly jen 2 sezóny, vím že ta poslední Daniho už nebyla ona a tu předpolsední si nevybavím, ale za ní (2013/2014) to pravděpodobně platilo
GAUČ()
30.06.2020 22:37
#
Ve Španělsku se minuly samozřejmě, po odchodu z Barcelony na tom Dani byl i tak mnohdy výborně, ale už to nebylo úplně ono.
Pamatuju si jak hrál Dani na TOP úrovni a pak měl Maicon snad před MS životní formu a pak babo raď koho na pravýho beka když máš asi dva nejlepší hráče na svůj post na světě.
JeséRodriguez
01.07.2020 10:05
#
Fairplay
30.06.2020 12:44
#
Ale všichni tebou jmenovaní mu měli za úkol krýt záda, alespoň po nějakou dobu. A s Hakimim se stalo přesně to, v co se doufalo, tzn. vyrostl z něj vynikající hráč, který by teď měl mnohem lepší pozici než všichni výše jmenovaní. Ale jak píšu jinde, uznávám, že na wing backu vynikne mnohem víc.
Aldeano
30.06.2020 15:45
#
gutr
30.06.2020 12:27
#
třeba Perez shání prachy kde se dá, aby měl na Mpabého
imp
30.06.2020 12:27
#
Jakej starnouci Carvajal? Je mu 28 omg.
Fairplay
30.06.2020 12:29
#
Teprve? Ok sorry, podle výkonů jsem nějak myslel, že už je mu po třicítce, neboť jde poslední dvě sezony značně dolů. Moje chyba.
misinho7
30.06.2020 12:30
#
tych chyb robi viac no ale na druhej strane do zadu je naozaj dobry, hakimi je v tomto slabsi a ako pise imp tak on hral skoro kridlo, neviem ako by si u nas zvykol na tu poziciu viac dozadu... kto vie no
Fairplay
30.06.2020 12:40
#
Čím dál víc nad tím přemýšlím, tak on je prostě do 3-5-2 na wing backa jako zrozený. Víc mě štve, že se takový talent prodá za cenu Odriozoly
Aldeano
30.06.2020 15:45
#
Nadržený šimpanz
30.06.2020 14:49
#
Krádež za miliardu???
Elliasson
30.06.2020 18:12
#
Čas ukáže, jak hrozný přestup to ze strany Realu Madrid je.
GAUČ()
30.06.2020 12:19
#
... tyvole Itálie chce vyloupit Španělsko se vším všudy. Tímhle tempem to bude vážně swap v kvalitě ligy mezi Itálií a Španělskem.
Inter to myslí opravdu vážně, vůbec by mě nepřekvapilo, že Conte nakopně Inter jako před lety nakopl Juve
Gazdo
30.06.2020 12:54
#
Taliansko hlave spravilo super vec s tymi danami a tym padom tam dokazu teraz ftubalisti viac zarabat a to laka a bude lakat stale lepsich a lepsich hracov, lepsi hraci viac divakov, divaci zase sponzorov a pojde to
fenixLFC
30.06.2020 16:09
#
cim taliani vykupuju spanielsko? ze inter zozenie hakimiho ktory v spanielsku ani nehra? alebo ze mozno predaju do spanielska lautara? alebo tym ze barca vymeni arthura za pjanica?
GAUČ()
30.06.2020 22:30
#
Jo tím, takový loupeže po Italsku
Luc-Luc
30.06.2020 12:22
#
Real se s Barcelonou predhani, kdo udela letos horsi obchod ?
gutr
30.06.2020 12:25
#
Barca překecá Robbena na levé křídlo. Barca potřebuje levé křídlo a věkem by se ideálně hodil
Salfovic
30.06.2020 12:35
#
Tak horší než Dembelé nebo Griez by nebyl
gutr
30.06.2020 12:38
#
akorát by půl sezony marodil Robben a druhou pulku Dembelé
Beči
30.06.2020 12:41
#
To je na tom nejsmutnější
Fairplay
30.06.2020 12:24
#
Ještě dodám, že s takovou si jde Inter příští rok pro titul. Pokud udrží Lautara, pak mají hráče na 3-5-2, kteří nebudou mít v Itálii konkurenci. Jeden vhodný tahoun do zálohy ještě a za mě černý kůn Ligy mistrů.
misinho7
30.06.2020 12:26
#
Luke123
30.06.2020 12:27
#
Když získají ještě Tonaliho tak by ten titul mohli dát. Ale nesmí nikoho prodat.
Fairplay
30.06.2020 12:38
#
Nevím, v jaké finanční situaci jsou, ale potenciálně se přímo nabízí prodej Brozovice a dost by se asi dalo ušetřit na platech některých dinosaurů, Inter moc nesleduji, tak nevím, jaký přínos ještě mají takoví hráči jako Candreva.
cink
30.06.2020 14:51
#
Mají hodně peněz inter neboj
icemike
30.06.2020 18:00
#
FFP
cink
30.06.2020 19:23
#
jo, mame spoustu hracu nechtenych velke hodnoty co budou cashovat v lete
Elliasson
30.06.2020 18:18
#
Prý má odejít Škriniar a přijít Aguero. Ale co je na tom pravdy, envím.
fenixLFC
30.06.2020 22:49
#
cink
30.06.2020 14:50
#
Podle mě slabá lavička
LFC182
30.06.2020 15:20
#
no Juve asi takova mala konkurence pristi rok bude
Kucka
01.07.2020 12:49
#
imp
30.06.2020 12:26
#
Hakimimu bylo v Dortmundu umozneny hrat na velice vysunuty pozici. V Interu to bude to samy. Je to dost specificky hrac a nemyslim si, ze se hodi do kazdyho systemu. V Realu by potencialne mohl mit problemy s adaptaci. Druha vec je to, ze chce hrat maximum minut. V Interu tohle dostane. V Realu ne, protoze existuje Carvajal. Mel rok do konce smlouvy a je klidne mozny, ze by novou nepodepsal pokud by od Realu nedostal nejaky zaruky. Prodej me sere, ale chapu to. Co se tyce ceny, tak Real pry mel nabidky od City a Bayernu v rozmezi kolem 60 mega. Hakimi si vybral Inter. Buyback tam urcite neni.
misinho7
30.06.2020 12:29
#
ak tam neni buyback a my sme ho predali takto pod cenu je to smiesne hlavne ze beci ako Danilo stali skoro tak isto... podla mna pekny fail. Urcite sme ich mali viac podojit. Sice som rad ze sme ho poslali Interu a nie Bayernu ci City ale aj tak no.
imp
30.06.2020 12:33
#
Nedovedu odhadnout jestli v soucasny situaci s covidem je ta cena adekvatni nebo ne. Hakimi mel rok do konce smlouvy.
misinho7
30.06.2020 12:34
#
Jaj to o tom roku som nevedel. Tak to urcite hraje rolu, plus aj Covid. Ale aj tak no... zamrzi
gutr
30.06.2020 12:34
#
do 30.6.2022, takže dva roky
icka
30.06.2020 13:37
#
imp
30.06.2020 14:36
#
Mas pravdu. Moje chyba.
Ed_Hazard
30.06.2020 15:52
#
LegaliseRape
30.06.2020 13:04
#
Presne proto se divim, ze nikoho nenapadlo zkusit ho vejs - klidne na kridle v 4-3-3.
LegaliseRape
30.06.2020 13:04
#
...v Realu
andrew96
30.06.2020 14:19
#
Směrem dozadu má velké rezervy a kdyby měl hrát na Carvajalově pozici, tak by to mohl být problém.
Ed_Hazard
30.06.2020 15:55
#
Ked city a bayern ponukli 60M a mt sme prijali 40M, tak v tom musi byt dovod. Spanielske noviny vcera pisali, ze tam buyback option je. Tym padom by to davalo aj zmysel. Ze by dal Hakimi prednost Interu pred spomenutymi tymami? Nevidim dovod. V city by sa doatal do zakldu uplne v pohode.
Kixi Syhimour
30.06.2020 16:09
#
Walker je velmi dobré RB, hraje dobře na obou stranách hřiště a navíc City se bude více hodit obránce co spíš brání než útočí. Rozhodně by se nedostal do základu "v pohodě".
Leo Rekordman
01.07.2020 00:17
#
misinho7
30.06.2020 12:27
#
Ak ma nie je spatny odkup tak pruser. Na druhej strane, zbytocne by u nas sedel na lavke, pripadne Dani. Chcel som ho ku nam ale asi to nema zmysel. Tak snad o 2 roky ked Dani zostarne.
Tesil som sa ako v lete pride on a martin a nakoniec asi ani jeden
CHONG
30.06.2020 12:31
#
Snad ještě prodáme Kuba, Óscara, Cebu a Reguie a přivedeme Pogbu, Camavingu a pár dalších černých frantíků.
misinho7
30.06.2020 12:32
#
no to snad nie.. s hakimim som sice uz ratal do buducna..ale tak Martin, Kubo, Vinco atd su buducnost tak snad ich nezacneme predavat.... co sa tyka Cebu a Oscara tak tam neviem, Oscar nehraje zle ale neviem ci to bude na real v tej konkurencii... A Ceballos mal tiez zablesky ale tiez neviem ci to bude na real. Camavinga sa asi zide za Casemira, ale potom dufam ze uz nebudeme nakupovat dalsich frantikov jak na beziacom pase.
HalaMadrid_Flx
30.06.2020 12:29
#
Jak psal imp, buyback tam není, je to v píči. Tohle mě fakt sere.
adoxx
30.06.2020 12:30
#
Real ...Inter
Alf14
30.06.2020 12:30
#
strašná škoda ale na druhou stranu Hakimi potřebuje hrát a systém Interu pod Contem by mu měl parádně sedět. bohužel Hakimi je víc utočník než obránce a v defenzivě je Carvajal určitě kvalitnější a jestli chtěl po Realu jistotu základní sestavy a nemá chuť se o ní pořádně porvat tak se nedá nic dělat, Jen škoda že to vypadá že nebude klazule na zpětnej odkup nebo že Inter aspon pořádně nepodojili protože jeslti 30letej pjanič stojí 60 tak 21letej Hakimi mohl jít minimálně za podobnou částku.
REPLIKATOR
30.06.2020 12:32
#
Do horší ligy a horšího týmu
Brandon Walsh
01.07.2020 11:49
#
Beči
30.06.2020 12:38
#
Tak Real očividně nechtěl nechat Barce prvenství ani v imbecilitě. Takhle se bobuje s rivalem
Tom Kuča
30.06.2020 12:45
#
pry shanite brankare na lavku
Il Architetto
30.06.2020 12:49
#
Marotta klobouček
Panděvova ofina
30.06.2020 12:51
#
Tohle měl prý na starosti Ausilio.
Largo
30.06.2020 13:26
#
PonySlaystation
30.06.2020 14:19
#
V tom případě Marotta klobouček, že se mu do toho nemotal
RC10
30.06.2020 12:56
#
Pro Real krok vedle, jen škoda, že se ho nepokusil získat natrvalo Dortmund.
RealC.F.
30.06.2020 13:05
#
Tomuhle taky moc nerozumím, v BVB ukázal že je to talent.Nesledoval jsem tolik bundesligu ale z komentu výše usuzuji , že je to top hráč a pokud se víc soustředí na ofenzivu bylo by to super oživení. To se furt budem koukat na ty Baly isca a tyhle dementy ale jak se psalo výše, když Barča tak mi taky dementní přestup. Pro Inter velká posila
cresposuper
30.06.2020 13:06
#
Na papieri dokonaly nakup do 352, snad konci era tragickych bekov
Nuno čomes
30.06.2020 13:09
#
Dej bůh, ať nezapadne mezi ostatní beky.. Hlavně si nic nebrat od Antonia.
Votas
30.06.2020 15:33
#
stejně se neprosadí před D´Ambra
Nuno čomes
01.07.2020 00:01
#
To by mě stalo život.
zurix_new
01.07.2020 06:39
#
To som ja
30.06.2020 13:11
#
Pre Conteho systém ideálny hráč,veľmi dobrý obchod zo strany Interu Ak dajú,ešte Tonaliho...
r.mrazik
30.06.2020 13:16
#
jak je to vubec s realem a penezi? protoze to vypada,ze opravdu potrebujou prachy...
misinho7
30.06.2020 13:47
#
no podla sprav velmi dobre.. skor to vidim ze Floro sa pripravuje na mega prestup Mbappeho o rok ostatne posty sme si pekne do buducna zaistili ale ten Mbappe ten je jeho sen za toho da podla mna sialenu palku
r.mrazik
30.06.2020 13:52
#
aha,tak v tom pripade je tohle i trochu pochopitelny
Müllered
30.06.2020 18:25
#
Prý jste jako jediní ochotni dát 100+ mega za Havertze(snad ne), ostatní už to vzdali.
Leo Rekordman
01.07.2020 00:19
#
To si niekedy písal dokola aj o neymarovi
valloire
02.07.2020 20:25
#
Real hospodaří za Floa dobře. Tenhle prodej sice nedává smysl, ale něco za ním bude. Ovšem sportovně, ne finančně.
Medico
30.06.2020 13:16
#
Stejne se mi libi, jak tu vsichni breci nad prestupem a dohady o existence klauzuli.
Zidane bude chtit pomalinku vyhodit starou kostru a postavi zase novou. Nemyslim si, ze Zidane bude chtit vyhazovat klubove ikony, ktere v minulosti vyhazovali bezne.
Podle me zrovna nakupy od Dortmundy jsou vzdy rizikove, protoze to je klub, ktery maji ekonomicke modely postavene na prodej mladsi hrace. Davaji jim spoustu hraci casu a vytvori si dalsi "hype" okolo nich a pak je prodaji. Tady by si meli italove (Inter) davat pozor zrovna na tenhle vyprodej od Realu
A Real si ho muze koupit zpet i bez klauzule, pokud bude mit skvely vykony. Takze pro Real zatim idealni prodej.
valloire
02.07.2020 20:25
#
DotohoInter
30.06.2020 13:23
#
Ausilio po dlhej dobe skvely deal tak nejak cumel Beppe ked mu o tom povedal tipujem
DotohoInter
30.06.2020 13:23
#
Prave ocko mozno islo trochu do boku ale tak to je len detail.
Svatej
30.06.2020 13:24
#
Conte bude válcovat ❤️
Largo
30.06.2020 13:27
#
Prej chce Conte ještě Gosense z Atalanty
Dejwa
30.06.2020 13:34
#
k tomu Tonali a byl bych spokojenej
Bianconero
30.06.2020 13:55
#
Staví to tam s Marottou skvěle. Příští rok vyhrají titul.
Il Architetto
30.06.2020 14:05
#
Sensi? Barella?
Bianconero
30.06.2020 14:15
#
Gosens, Barella, Tonali (Sensi), Hakimi, před nimi Eriksen. Pokud si dají dohromady obranu, budou zatraceně dobří.
Il Architetto
30.06.2020 14:46
#
Ty mladý italský střeďáky bych jim záviděl.
Largo
30.06.2020 23:11
#
Panděvova ofina
30.06.2020 23:18
#
Tak Gosens je jen spekulace. Momentálně k nám má nejblíže Tonali, který by měl být ale spíše příslibem do budoucna, než hotovým hráčem do základu.
Bianconero
01.07.2020 05:17
#
Musí mít vyhlídku, že si u vás zahraje minutáž aspoň ve 15-20 zápasech za sezónu, jinak je zbytečné, aby k vám (ale ono i případně k nám) chodil.
10
30.06.2020 15:00
#
to už by končila prdel, toho bych bral hned
Ol!ver
30.06.2020 15:21
#
Aký hrá post?
Largo
30.06.2020 23:11
#
Bek, zahraje adekvatne na obou stranach.
RadekVonCZE
30.06.2020 19:45
#
Smreky
30.06.2020 13:41
#
Akože prečo ho Real pustá nechápem.... keď okrem Carvajala nemajú nikoho na jeho pozíciu pritom Hakimi je podľa mna lepší
db18
30.06.2020 13:46
#
Vzhledem k tomu, že zahraje nalevo i napravo a v obraně i na křídle, tak ten prodej absolutně nechápu...
Johnny Cage
30.06.2020 13:52
#
Nejprve Arthur a teď Hakimi no to mě šokuje no a Real dělá pbrovskou chybu podlě mne no tak asi Peréz ví co dělá možná ho nestrpí v klube nebo nevím no tak uvidíme jak bude hrát v Interi no
Yanek
30.06.2020 14:05
#
I když má soupiska Interu stále nedostatky, tak posilují velmi zajímavě a ten tým je o dost dál než minulé roky. Už by mohli něco uhrát i v LM.
luismiksak
30.06.2020 14:32
#
Motorka do Interu!
Kuchta
30.06.2020 14:49
#
Nechápu Real, z toho kluka bude do pár let nejlepší bek na světě Pro Inter obchod snů
Luke123
30.06.2020 15:42
#
Přes Arnolda nepůjde nikdy. Takže nejvýš co může dosáhnout je, že bude druhý nejlepší bek na světě.
Bandita_Harry
01.07.2020 09:20
#
Arnold pravdepodobne nebude RB celú kariéru
10
30.06.2020 14:59
#
podle těch komentářů lidí ze španělský sekce se calcio příští sezonu může těšit na takovýho lepšího Maldiniho a Zidana
M11
30.06.2020 15:04
#
cresposuper
30.06.2020 15:47
#
Co si myslis o Hakimim?
10
30.06.2020 19:52
#
že je hodně rychlej

má zkušenosti s rozestavením, ale v superofenzivním týmu a lize, u těch hráčů z BL bych byl vždycky obezřetnější, Lazaro měl taky dobrý čísla...ale na RB asi zajímavější jméno dostupný nebylo, z tohodle pohledu je to úspěch minimálně pro management, teď se uvidí co na hřišti
Gazdo
30.06.2020 19:57
#
Ciro Immobile nejak tu superofenzivnu ligu nevalcoval
10
30.06.2020 20:24
#
ano, to je jen další důkaz toho, že BL a Serie A jsou jiný sporty
Bianconero
30.06.2020 20:04
#
Jestli ho Conte naučí bránit (taková klasická obezlička), tak bude jackpot. Nebo může skončit jako Cancelo.
cresposuper
30.06.2020 20:19
#
S obozretnostou suhlasim, ale Lazaro mi uz na prvy pohlad prisiel ako nepouzitelny hrac, navyse Hakimi sa ukazal aj v LM. Mna dost prekvapilo, ze po nom nesli lepsie timy. Inak si myslim, ze Hakimi je pre nas vhodnejsi nez napr. Cancelo, o ktorom sa tiez pisalo.
10
30.06.2020 20:28
#
to určitě, Cancelo je unikátní hráč, ale bohužel má asi dost vypatláno v palici a nechce se mu moc makat...není náhoda, že střídá kluby každou sezonu

každopádně bych se v tomhle případě nebál, sice víme, že jste každý léto králové mercata, ale zrovna Hakimi imho bude trefa, s Gosensem na druhým kraji byste to pořešili až moc dobře
cresposuper
30.06.2020 20:48
#
Gosens sa mi paci, ale brat hracov od Gasperiniho moc nechcem, to mnozstvo hracov, ktore hra unho skvele a v inom time hrali minimalne o level horsie, je neskutocne, to si u ziadneho trenera nepamatam. Na druhej strane by s kvalitnejsimi utocnymi bekmi mohol Conte prekrocit svoj tien z poslednych rokov a zacat hrat trosku flexibilnejsi futbal.
10
30.06.2020 20:57
#
to máš pravdu, brát z těchto týmů, kde to ždímají vysoko nad reálný schopnosti těch hráčů, je nebezpečný...ale zrovna u něj bych to risknul, ono na tu pozici moc kvalitních hráčů není
Ed_Hazard
30.06.2020 20:23
#
Nezabudaj na jeho zakoncenie. Na to ze je to obranca, hodne slusne.
Hristo Stoichkov
01.07.2020 08:16
#
Styl hry BVB a obecně Bundesligy šel strašně na ruku jeho přednostem, ale byl bych obezřetný, co dalšího dokáže nabídnout kromě brutální rychlosti, kterou už nebude moct tolik používat. Ale na druhou stranu Inter ho jako jeden z mála klubů mimo BL dokáže využít ve svým systému. I tak bych ale neskákal do stropu, ačkoliv se jeví jako velmi dobrý přestup.
10
01.07.2020 08:56
#


Ty extrémní názory o nejlepším bekovi jsou mimo, zároveň si nemyslím, že by měl být nějakým flopem, takže jsem někde mezi. Čekám dobrou posilu, určitě upgrade proti současným možnostem v Interu, ale představu o nejlepším bekovi mám jinde. Nutno dodat, že takový už snad ani nejsou
Hristo Stoichkov
01.07.2020 09:09
#
Podle mě hlavně ani není bekem, ačkoliv k tomu určitě může dorůst. Jeho pozice v BVB byla dost specifická, takže je spíš takovým hybridem křídla a beka, v Interu se nejspíš uplatní. Myslím, že to je z obou stran dobrý krok, Inter to začíná skládat zajímavě, což může posunout celý Calcio . Naopak LaLiga začíná ztrácet dech a uvadat, léta dominance začínají být minulostí.

O těch becích mám podobnou myšlenku, buď jsou to předělaná křídla, která neumí bránit, nebo naopak mají malou ofenzivní nadstavbu. A třeba i tu totální špičku, za kterou se považuje třeba dvojice z Liverpoolu, táhne daleko víc systém, než nějaká individuální kvalita.
Votas
01.07.2020 09:07
#
Dodal bych, že zrovna u něj je velkou výhodou věk, kdy by snad měl být ještě pro Conteho tvárnej. Velký mínus je otázka letní přípravy, jak to bude vlastně letos probíhat. Bylo by ho potřeba dostat pod Conteho bič co nejdřív.
Hunt
30.06.2020 16:05
#
Nechápu moc tady ty komentáře. Nikdo nevíme, co požadoval sám Hakimi, ale nedivil bych se, kdyby chtěl jasný místo v základu, což přes Carvajala prostě nejde. Problém bych i viděl, že u Hakimiho to dozadu nebude zatím nic moc, což při Rodrygovi nebo Baleovi na křídle není zrovna ideální. A jako náhrada za Carvajala tam může v klidu zaskočit Militao nebo Nacho. Odriozola půjde podle všeho opět někam ven. V současný situaci se Realu peníze hodí, přestavba stadionu taky vyjde pěkně draho a navíc to nevypadá, že se bude lehce zbavovat předraženýho Balea a Jamese.
AjaxFans
30.06.2020 16:19
#
Dobrý nákup
Inter Eterno Amore
30.06.2020 16:33
#
Keďže sledujem BvB a v Nemecku im aj prajem tak som si vždy vravel, že Hakimi v Interi by bol sen. Myslel som si, že Real si na neho počká. Tak sa mi splnil sen. Benvenuto Achraf! FORZA INTER!!!
Johnny Cage
30.06.2020 16:38
#
tak ale no možná vyhoří a proto ho real poslal pryč no a ikdyž by uspěl tak to nebude mít vplyv na italskou ligu kde bude no iba juventus dominovat dalších pár let a vy nedosáhnete také ohrození jako neapol když no bojoval o titul
Panděvova ofina
30.06.2020 17:52
#
Místo slova "no" můžeš použít tečku, nebo čárku.

V každém komentáři máš minimálně čtyřikrát slovo "NO" a nevím z jakého důvodu, ale prostě mě to strašně sere...
Inter Eterno Amore
30.06.2020 19:05
#
Arnar Resmusonn
30.06.2020 17:11
#
Výborný nákup Interu do Conteho taktiky 3-5-2 se hodí dokonale. Snad si sedne s týmem .
Stepan95
30.06.2020 17:13
#
Hakimi asi čekal, že půjde hned do základu a docela bych věřil tomu, že odmítl čekat, resp. se poprat o místo v sestavě s Danim. Tomu by napovídalo i to srovnání s Danim a Alexandrem-Arnoldem, co zhruba 2 dny zpátky sám sdílel.
Ed_Hazard
30.06.2020 17:59
#
Ake srovnani?
dextroza_m
30.06.2020 20:44
#
ينشرهم على الخبز
risk je zisk
30.06.2020 20:55
#
HalaMadrid_Flx
30.06.2020 17:26
#
a Odegaard si domrdal koleno, SUPR
MastourMascarelli
30.06.2020 17:35
#
Coutinho10
30.06.2020 18:13
#
paradni posila pro Inter
drussbarb
30.06.2020 18:43
#
Tak vidím, že blázní i Real
Fodbalysta
30.06.2020 19:19
#
Vidno, že ve Španělsku ta pauza vlezla funkcionářům na mozek. Jak Barcelonu, tak Real nechápu v těchto krocích... možná teda Real nechápu ještě víc, po tom co Hakimi předváděl v BVB
Kily8
30.06.2020 20:00
#
Prípad Hakimi, je presne ten príklad, kde identifikuješ pravých fanúšikov- "znalcov" futbalu, od sledovačov "skills" z youtube. Hakimi vypadá veľmi dobre, keď si pozrieš jeho ofenzivne výpady, jeho rýchlosť a góly, na obrancu výborné. Ja som sa na neho v poslednej dobe zameral a zistil, že Hakimi nevie brániť! Bolo to markantne vidieť v ťažších zápasoch, vyvrcholilo to v zápase s PSG- kde HOREL JAK FAKLA! Nie je to zlý hráč a v systéme, ako hrá Inter, može byt prospešný. Ale on bráni, ako Marcelo, pritom jeho ofenzíva nie je taká dokonalá, ako Marcelova. Má ťah na bránu, je rýchli, ale nemá takú bravúrnu prácu s loptou, nie je taký dokonalý v kombináciách a nemá prekvapivú myšlienku. Áno v skills je famózny, ale v Reale nie sú hlupáci vedia, prečo si tento diamant nechali ujsť. Španielska liga je plná technických hráčov a on vyzeral proti Neymarovi a Di Máriovi až smiešne, bezmocne.
Bianconero
30.06.2020 20:07
#
Jestli je na světě nějaký trenér, který ho dokáže naučit bránit, pak je to Conte. A pokud ne, tak se to nenaučí a zbývá mu posunout se na křídlo.
HalaMadrid_Flx
30.06.2020 20:09
#
10
30.06.2020 20:59
#
což ale bude někde mimo Inter, protože ho Conte prostě a jednoduše odstaví
Bianconero
30.06.2020 21:15
#
Tak jsem to myslel. Pod Conte má jedinou možnost, že se bránit naučí.
Ed_Hazard
30.06.2020 20:26
#
Vsak ale ze by Carvajal branil nejako spolahlivejsie sa tiez povedat neda. O to ide. A ked porovnam tie utocne vlastnosti..
M0rb1D4S
30.06.2020 20:28
#
Conte dokázal z dřevěného Mosese udělat v Chelsea výborného wingbacka. Ani si nedokážu představit, jak pod ním vyroste Hakimi
Kily8
30.06.2020 22:44
#
Može byť. Veď aj hovorím, že Talianske kluby inak bránia, oni aj pozičnú hru, vzájomné zabezpečovanie trénujú do nejmenších detailov. V Španielsku je to viac o improvizácii a hlavne tam to majú ťažké obrancovia Barcelony, ale aj Realu, ktorí musia často hasiť protiútoky a riešiť situácie 1 na 1.
Bandita_Harry
01.07.2020 09:15
#
Takže niečo ako Moreno ?
Godbless
30.06.2020 20:45
#
Hodně zajímavý přestup. Pro Inter neskutečná posila!
Godbless
30.06.2020 20:48
#
Tak ještě Tonali a Alaba a budu spoko.
RadekVonCZE
30.06.2020 21:32
#
Alaba? O něm jsem nic nečetl....
Godbless
30.06.2020 21:44
#
To jsou takový ty kachny klasický, ale je pravda, že levý kraj je slabina a posila by se hodila.

https://sempreinter.com/2020/06/27/italian-media-claim-inter-consider-making-a-move-for-bayern-munichs-david-alaba/
RadekVonCZE
30.06.2020 21:53
#
To je fakt no A co ten Gosens? Mně zas přijde blbý ojebávat konkurenci
Godbless
30.06.2020 22:18
#
Biraghi měl být posila na levý kraj Ale mě přijde tragickej.
Deki
30.06.2020 22:33
#
snad vyjde pro mě jedna z vysněných posil...

priorita ale je také naložit rozumně s návratilci z hostovaček. Perišiče po příchodu Saného v Mnichově těžko koupí, na Radju Cagliari nemá money, stejně tak Lokomotiv na Maria...

v tomto jsou další nepřeberné miliony, a pokud to nevyřešíme, nevěřím v další utrácení, zvlášť když přijde Hakimi a snad i Tonali. ale on půjde Lautaro...
Godbless
01.07.2020 00:30
#
Lautaro kam?
Ingimir
01.07.2020 10:39
#
v nemeckej sekcii písali že Alaba si bude nový tím vyberať podľa toho kde mu zaručia že lavého obráncu hrať nebude
Godbless
01.07.2020 10:58
#
V Interu by pod Contem hrál křídlo. Takže by mohl i útočit
zurix_new
01.07.2020 06:43
#
Neskutečně se na něj těším. Snad klapne i ten Tonali.

Pak hlavně ještě ten druhý kraj, vyřešit náhradní 1-2 stopery a dořešit případně odchody v útoku.
Ed_Hazard
01.07.2020 15:22
#
Je to uz vlastne niekde oficialne potvrdene? Oba kluby nic, ZZ dnes na tlacovke tiez ako keby nebolo o nicom rozhodnute a potvrdil ze je mozne ze bude hrat v dalsej sezone za Real. Ci zase iba blufovanie z jeho strany?
Ed_Hazard
02.07.2020 16:39
#
Ma ale vraj aj buyback option. Len neni zverejnena jej vyska.
Kluivert9
02.07.2020 11:51
#
Super přestup pro Inter. Nesmyslnej přestup Arthura Real rychle trumfnul...
valloire
02.07.2020 20:35
#
To je zase breku jak jsme prohloupili...z nějakýho důvodu jde do Interu, nic dramatickýho bych za tím neviděl. ZZ ví co dělá.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.