Novák už radil trenérovi, mrzí ho, že Sparta bude hrát bez diváků

22.07.2019 21:29 - Aktuality
Filip Novák (© trabzonspor.org.tr)
 
Obránce Trabzonsporu Filip Novák se těší, že si ve 3. předkole Evropské ligy proti pražské Spartě zahraje s klubem na české půdě. Mrzí ho však, že letenský celek bude mít kvůli disciplinárnímu trestu za fanoušky uzavřené hlediště. Devětadvacetiletý reprezentační bek viděl oba dosavadní zápasy Sparty v nové ligové sezoně a už stihl předat pár základních informací o soupeři trenérovi Ünalu Karamanovi.

"Tím, že mám v Trabzonu české televizní kanály, snažím se sledovat skoro všechny zápasy české ligy, samozřejmě včetně duelů Sparty. Už mě zastavil trenér a vyptával se mě, co všechno o Spartě vím. Takže pár základních informací jsem mu už předal," uvedl v rozhovoru pro klubovou televizi Novák.

"Sparta to nemá jednoduché, protože první zápas ligy prohrála doma (se Slováckem) 0:2. Druhý zápas ale už sparťané vyhráli (nad Jabloncem) 2:0, takže se uklidnili," konstatoval Novák.

Poprvé od odchodu do zahraničí v létě 2015 z Jablonce se s klubem představí na české půdě. "Hraje se v Čechách, takže hned po losu mě kontaktovala spousta kamarádů a hlavně pak rodina, která mě chtěla vidět po dlouhé době hrát doma," uvedl Novák.

"Bohužel, co jsem slyšel, Sparta bude mít na náš první zápas zavřený stadion, takže vůbec netuším, zda bude šance dostat na utkání alespoň nějaké vstupenky," doplnil Novák, který před angažmá v Turecku působil v dánském Midtjyllandu.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2415
Komentáře (62 / 0 nových)
Squinty
22.07.2019 21:41
#
Krysa
Liquid
22.07.2019 22:11
#
jasně nejtěžší možný los co Sparta mohla dostat jsem rád, že už snad počtvrtý za sebou jsem Spartě přál soupeře, který by jí z těch možných seděl nejhůře a opět jsem se trefil
Netvor
23.07.2019 16:53
#
Zruš ten účet. Svět pak bude lepší místo.
Já vám třeba tu LM přál. Ale doufám kvůli tobě ty zmrde, že se zraní půlka týmu a nedostanete se v tý Evropě nikam.
Liquid
23.07.2019 19:53
#
only1nekka
23.07.2019 05:11
#
Za me je lepsi, aby Sparta hrala proti silnejsimu souperi, nez nekomu slabsimu, to by se zase jen trapili. Postup v suchem triku
Wendigo
23.07.2019 07:15
#
Všimol som si, že Novák má doma v Čechách pomerne veľa kritikov. Na margo jeho výkonov v repre sa neviem vyjadriť, ale v tureckej Süper Lig je to spolu s Kaldirim z Fenerbahce najlepší ľavý obranca. V minulej sezóne v rámci ligy výkonnostne predčil napríklad aj Clichyho z Basaksehiru. Naviac je ladený dosť ofenzívne a na obrancu strieľa aj dosť gólov
Lemond Laws
23.07.2019 07:42
#
Možná to bude systémem, který se hraje v repre. Občas hrál "levého" stopera. On je asi takový ten, co lítá po lajně tam a zpět. Ale jak mi nějak nevadí, docela sympaťák, tak v repre to opravdu není úplně ideální. Snad se ještě zvedne. Na levvou obranu moc velký výběr nemáme..
salami
23.07.2019 08:52
#
Zrovna jeho 7arazeni na levyho stopera byl fakt ulet, ale ja ho jinak mam celkem rad, ale v repre se mu zatim moc nedarilo.
Blasphemer
23.07.2019 09:37
#
Stopera hrál akorát pod Jarolímem. Tam bych mu vůbec nic nezazlíval, když ho stavěl na takovou pozici.
Jenže teď už hraje zpátky "to svoje" a je pořád špatný. To už nebude systémem.
dave30
23.07.2019 10:30
#
A čím to tedy je? Proč někteří naši reprezentanti podávají dlouhodobě dobré výkony v klubu a v reprezentaci je to špatné? Novák, Suchý, Kalas, dříve Plašil - všechno hráči, kteří jsou (byli) ve svých klubech hodnoceni jako jedni z nejlepších. Naštěstí pro ně, kariéra fotbalisty je posuzována nejen podle dvou zápasů za čtvrt roku (už jsem to sem psal).
Blasphemer
23.07.2019 10:33
#
První tři jsou dřeváci a Plašil v repre právě nikdy nehrál to, co v klubu, u něj se dá bavit o nějakým systémovým pochybení.
dave30
23.07.2019 11:06
#
Jak je možné, že dřevák Novák je jeden z nejlépe hodnocených hráčů na své pozici v Turecku, dřevák Suchý je dlouhodobě vysoce hodnocen ve Švýcarsku a koupí ho klub z BL, dřevák Kalas je dlouhodobě hodnocen jako top stoper v Champu a letos ho koupil Bristol za více peněz, než dostala Slavia za Deliho a Ngadeua? V té Evropě tomu asi vůbec nerozumí...
Trapný diskutér
23.07.2019 11:20
#
možná má novák v klubu před sebou týpka, co se vrací a odběhá to za něj, protože jeho obranná činnost je katastrofiš.. kalas určitě neni hodnocen jako top stoper champu, to je nesmysl.. a v augsburgu tomu fakt asi moc nerozuměj a brzo poznaj svůj tupej omyl.
dave30
23.07.2019 11:29
#
Jasně, takže Nováka si tam nechávají, aby tam za něho běhal někdo jiný. A toho Kalase si zjisti, tuším, že loni měl 4. nejlepší statistiky. Nicméně proč si nepořídili za takové prachy (tuším klubové max.) nějakého nedřeváka? No a u toho Suchého uvidíme. Já mu prostě také věřím.
Blasphemer
23.07.2019 12:02
#
dave30
23.07.2019 12:16
#
Nerozumí, že?
Blasphemer
23.07.2019 12:29
#
Sorry, u top stopera Kalase jsem skončil.
Losinho
23.07.2019 12:45
#
Tak fans Bristolu na fb ten jeho příchod slavili jak blázni. Asi tam hraje fakt dobře.

Ale ne náhodou je to druhá liga. Stačí se podívat na Vydru
Blasphemer
23.07.2019 12:49
#
Však jo. Ale souvislost s jeho výkony v reprezentaci to bohužel nemá ani trochu.
Šancí dostal dost a pokaždý totálně vyhořel. Nevím, proč se ještě pořád najde někdo, kdo má potřebu upozorňovat v souvislosti s jeho reprezentační výkonností na jeho výkony v Champu. Že tam hraje dobře je mi úplně jedno, když potom vidím, jak hraje za nároďák. Stejně jako u těch dvou dalších dřeváků.
dave30
23.07.2019 13:49
#
Ale já ho neobhajuji směrem k reprezentaci a když ho nebudou povolávat, tak mi to vůbec nebude vadit. Já chci jen říci (a psal jsem to již vícekrát), že kariéra fotbalisty se neposuzuje jenom podle dvou reprezápasů za čtvrt roku a pokud tito hráči hrají tam kde hrají, tak to asi nebudou dřeváci. Mají zřejmě své přednosti, které ti trenéři dokáží využít lépe, než naši repretrenéři. Proto také říkám, že repretrenér musí být především manažer a psycholog. Je potřeba povolat hráče, kteří se mu hodí do systému.
Blasphemer
23.07.2019 14:11
#
Kalas ale dřevák je, protože přesně takovej typ stopera je v Champu žádanej. Vysokej atlet bez techniky, co umí akorát bourat a v poziční hře, rozehrávce a ve všem dalším stojí za hovno. Pro moderní evropskej fotbal hráč úplně o ničem.
Sucháč udělal pěknou kariéru, o tom žádná. Nebejt zranění, tak jí měl asi ještě lepší. Ale taky je to pro mě spíš takovej ten "dřevní" stoper, u kterýho převažuje ta fyzická hra nad těmi fotbalovými atributy. Ale samozřejmě je daleko jinde než Kalas.
A Novák? Je mi úplně jedno jak hraje v Turecku. To pro mě fakt není měřítko. To by musel hrát alespoň za Galatasaray.
dave30
23.07.2019 14:44
#
Ono těm 3 dřevákům je zase úplně jedno, co si o nich myslíš ty. Jejich kariéru (kam přestoupí, jakou budou mít smlouvu) totiž hodnotí odborníci (já vím - oni tomu nerozumí...).
Blasphemer
23.07.2019 14:46
#
Wow, nekecej.
dave30
23.07.2019 14:55
#
Reagoval jsem pouze na tvé: "Jemi úplně jedno..."
Blasphemer
23.07.2019 15:07
#
No, mně to fakt jedno ale.
dave30
23.07.2019 15:26
#
Dauda
23.07.2019 14:47
#
Odborníci z Premier League maj na Kalasovu top kvalitu dost jasnej názor...
Blasphemer
23.07.2019 14:49
#
Losinho
23.07.2019 14:53
#
dave30
23.07.2019 15:22
#
To je stejné, jako že Ngadeu a Deli skončily v belgické lize a ne v top5. Vypovídá to o nich, že jsou to dřeváci? V PL hraje 60 - 80 top světových stoperů (ekonomické možnosti klubů z PL jsou takové, jaké jsou). Když se někdo do této úzké skupiny vyvolených nedostane, tak je to dřevák? Třeba je Champ opravdu jeho strop, ale přiznejme si, kdo z našich kluků by to odmítl?
Uwe háže buly
23.07.2019 18:19
#
Tak zas lepší je vrch belgický ligy, jak průměr v Champu..
dave30
23.07.2019 19:01
#
To asi ano, ale on mi nepřipadá jako průměr. Byl u 2 postupů, 2 krát baráž a nejhůře 8. místo loni. To určitě nejsou průměrné týmy (když je tam 24 družstev). Jinak teda na průměráka za něho dal Bristol slušný balík (alespoň to tak psali).
dave30
23.07.2019 15:25
#
skončili
JeséRodriguez
23.07.2019 16:33
#
Kalas je strašnej...s tím Suchým moc nesouhlasím, podle mě když bude v repre hrát vedle Čelůstky, tak to může být fajn dvojice Blbý je, že se většinou jeden z nich zraní, a hlavně už maj oba přes 30, jestli se nepletu. No a Novák je momentálně nejlepší českej LB, Turecká liga je určitě lepší, než naše, ale je to obránce, kterej je platnější spíš v ofenzivě, a to se do našeho nároďáku moc nehodí.
Selänne
23.07.2019 12:44
#
A nebude to třeba tím, že reprezentační úroveň je o třídu výš než Turecko a o dvě třídy výš než druhá anglická liga?
ladyboy arsenal
23.07.2019 16:03
#
tohle mě vždycky posílá do kolen, hráče z Champu ať si povolá do repre Makedonie, ale pro nás by tohle vůbec nemělo být měřítko, že je nějakej vocas jako Kalas oblibenej v Bristolu
ladyboy arsenal
23.07.2019 16:04
#
Palec mě být nahoru samozřejmě
JeséRodriguez
23.07.2019 16:33
#
Plašilůvstrejc
23.07.2019 11:06
#
Jj.. dřevák, o kterého 3 roky stál bundesligový klub...
Blasphemer
23.07.2019 12:49
#
Tak to mu gratuluju.
db18
23.07.2019 12:18
#
naheCZ
23.07.2019 08:02
#
Tak extra výkony v repre nepředvádí, má dobré snad jen dlouhé auty. A taky už spálil několik tutovek...
raduinho
23.07.2019 08:04
#
Tak Clichy byl vždycky podprumerak.
Wendigo
23.07.2019 08:18
#
Tak trochu som si myslel, že tureckej lige bude po toľkých sezónach v PL o triedu prevyšovať ostatných ľavých bekov, no nie je tomu celkom tak...
Bakary3
23.07.2019 08:48
#
V ofenzivním týmu mu to sedět může, jeho problém je ten, že dozadu je úplně tragickej.
A v repre ještě k tomu nezahraje ani dopředu, neudělá nic a když už se dostane do šance, spálí jí.
Klokanomet
23.07.2019 09:10
#
ladyboy arsenal
23.07.2019 16:06
#
Losinho
23.07.2019 09:26
#
V repre je tragickej a Trabzonspor 99 procent lidí nesleduje, proto.
Blasphemer
23.07.2019 09:32
#
V reprezentaci stojí za hovno. S ním v obraně máme de facto o obránce míň a ta ofenzivní nadstavba od něj není vůbec taková, aby se to tím vykompenzovalo. Je splašenej, špatně řeší situace, z malýho vápna není schopnej trefit zařízení.
kilobyte
23.07.2019 10:04
#
Takže nám dá tak dva góly.
Losinho
23.07.2019 10:35
#
A umožní Kozákovi spálit tak 3 šance. V každým zápase.
Elliasson
23.07.2019 12:34
#
Divím se, že měl z Fenerbahce dobrou sezónu. Jak dobrý byl Elmas?
Wendigo
24.07.2019 07:15
#
Jemu osobne dosť pomohol príchod trénera Yanala. Ten ho postupne zo stredu poľa začal presúvať viac do ofenzívy a Elmas sa v druhej polovici sezóny celkom chytil.
Zark
23.07.2019 14:03
#
A kolik celych zapasu feneru si videl ??
Wendigo
24.07.2019 07:20
#
Podle tebe samozřejmě žádný, to je jasné
Zark
24.07.2019 07:35
#
ne, fakt by me to zajimalo
Wendigo
24.07.2019 08:30
#
Kvůli Martinovi Škrtelovi, který tam působí mám o zápasy Fenerbahce jistý zájem. V ostatní sezóně jsem viděl jejich čtyři celé zápasy
Wendigo
24.07.2019 08:34
#
+ dva zápasy v EL, na které jsem zapomněl
db18
23.07.2019 07:51
#
Tak to má Sparta jistý postup.
Liquid
23.07.2019 16:36
#
proč, když Novák bude radit trenérovi, tak je jasné, že ho bude chtít mít vedle sebe na lavičce a ne na něj někde pokřikovat k lajně
TheMally11
23.07.2019 11:02
#
Pro Trabzon nejlehčí možnost
RadekVonCZE
23.07.2019 11:17
#
Filip je příkladem pro zahraniční kariéru hráčů z ČR, kteří odchází z klubů jako Jablonec, Slovan, Baník, Slovácko, Teplice....
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.