Novák by góly vyměnil za turecký titul, Trabzonspor možná opustí

28.07.2020 10:46 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5901
Komentáře (132 / 0 nových)
Scalpelexis
28.07.2020 10:49
#
Sparta se neměla ptát neformálně, ale dost formálně. Novák by vyřešil dost problémů.
veikko
28.07.2020 10:52
#
Tak hlavně po takové sezoně na špici turecké ligy by byl nesmysl se vracet do Česka. Už jen kvůli situaci Trabzonu, kdy asi nebudou hrát poháry (není to ještě rozhodnuté, ne?), po něm klidně může sáhnout nějaký jiný tým ze špice kvalitní ligy.
Scalpelexis
28.07.2020 11:06
#
Neříkám, že by šance Sparty byly velké, obzvlášť, pokud skrblí, ale přeci jen - levý bek je určitě trápí, je to Čech, hodně zkušený a kvalitní. Nedokážu si představit o moc lepší variantu než jeho.
Selänne
28.07.2020 11:11
#
On sám nemá v úmyslu se teď vracet, tak pořád nevím, co by s tím měla Sparta dělat. Upřímně by byl blbej, kdyby si vybral návrat do naší ligy. Teď po něm může sáhnout třeba někdo z velký istanbulský trojky, takže proč chodit do horšího.
Pride
28.07.2020 11:15
#
Velká istanbulská trojka je dost v prdeli.
veikko
28.07.2020 11:19
#
Beşiktaş ne, ten pořád ty úspěchy má, ale jestli Istanbul, tak nejlépe Başakşehir, tam to dělají dobře. Každopádně já bych ho viděl nejradši třeba v nějakém špičkovém ruském týmu. Tam by na to měl a i sportovně by se posunul. Ruská liga je pořád výš než turecká.
Doni77
28.07.2020 12:10
#
Besiktas není? Vždyť ti byli ještě před koronakrizí finančně naprosto vyždímaní ...
veikko
28.07.2020 13:36
#
Je to Turecko, finanční problémy se tam sem tam vyskytnou u každého klubu. Důležité je, že se stabilně drží na špici tabulky, což třeba o Fenerbahçe říct nejde.
RadekVonCZE
28.07.2020 14:18
#
Ruská=Turecká za mě
dontcallmeandre
28.07.2020 14:20
#
Plus v Rusku je to cestování fakt hrůza. V Turecku to asi taky nebude žádná sláva, Šural by ze záhrobí asi mohl povídat, ale proti Rusku furt pohoda.
RadekVonCZE
28.07.2020 14:34
#
To je fakt
insane
28.07.2020 12:43
#
To může bejt, ale pořád jsou to velký jména a finanční sílu mají taky.
Muffi
28.07.2020 14:29
#
a Sparta ne?
Ty kluby jsou finančně jinde a i když jsou po sportovní stránce vedeny nesrovnatelně hůř než třeba Plzeň, jediný český tým, který je s nimi srovnatelný je Slavia s LM.
Pride
28.07.2020 17:15
#
Co mi tady cpeš Spartu? Píšu snad, že by tam měl jít?
Pride
28.07.2020 11:07
#
Nemá jediný důvod proč by se teď měl vracet . Možná tak za 3 roky.
illnoir
28.07.2020 11:47
#
Berbatov9
28.07.2020 11:38
#
Kačena nebude chtít přijít o celoroční zásobu fotek z pláží ...
FC Porto FC
28.07.2020 11:12
#
Čeká poslední smlouva na 3-4 roky, pak až možná do Česka...
cetto
28.07.2020 11:23
#
Dle nepotvrzených zákulisních informací má být na stole dohoda se Schalke nebo Fiorentinou
verv
28.07.2020 12:10
#
Odkud máš ty informace? Ty spekluace o Schalke proběhly snad jenom tureckým tiskem už někdy měsíc zpátky a od té doby ticho.
Stannis Baratheon
28.07.2020 12:15
#
spíš to vypadá na Fenerbahce
didosh
29.07.2020 21:43
#
snad ne
John Obi Mikel
29.07.2020 08:50
#
To by pro něj bylo super.
cetto
29.07.2020 11:05
#
Tak Viola hraje na wingbacka, což je pro něj optimální pozice. Zároven tam letos měli Dalberta, který pouze hostoval, takže by v Novákovi získali zadarmo hráče na post, kde je tlačí bota
John Obi Mikel
29.07.2020 18:09
#
JeséRodriguez
30.07.2020 11:33
#
Beči
28.07.2020 11:43
#
Letošní sezóna měl statisticky vynikající a byla by chyba se teď vracet do ČR, i když bych ho u nás samozřejmě rád přivítal, ale nedivím se, že se ještě vracet nechce.

V současné formě klidně může hrát v základ v klubech druhé poloviny tabulky v TOP ligách. Nebo strop v Rusku i Nizozemsku (asi ne Ajax, ale ty ostatní kluby jsou reálnější).
Losinho
28.07.2020 11:52
#
Nějakou top ligu by si určitě zasloužil, místo Cresswella by mohl klidně i za Součkem
OTASi
28.07.2020 11:53
#
Už 30
Unikitty!
28.07.2020 12:04
#
Začal hrát wingbeka, že začal tolik sázet gólů? Jinak by mohl někam do Španělska.
Stannis Baratheon
28.07.2020 12:17
#
No v zimě se o Getafe psalo
Neyjrayx
29.07.2020 17:41
#
Mám pocit že hraje levého stopera ze 3 a góly má dle mého z rohů
20DollarsInMyPocket
28.07.2020 12:13
#
Losinho
28.07.2020 12:36
#
ttopi
28.07.2020 13:14
#
Rád bych si to přečetl celé, nemá někdo placenou verzi?

Jinak čemu se kluci smějete?
20DollarsInMyPocket
28.07.2020 13:23
#
Myslím, že ten komentář pod tweetem je dost vypovídající
ttopi
28.07.2020 13:29
#
Jo, četl jsem. Já nevím přesně, co má ta jejich agentura za cíl, ale když to řeknu hodně jednoduše, tak i tak základní věc, kterou všichni považujeme za zcela normální, tedy že brankáři před penaltovým rozstřelem řekneme, kam exekutoři soupeře nejčastěji kopu, není nic jiného, než využití analýzy. Čili smysl to samozřejmě má. Nevím teda o jakých 100 atributech Otava mluví, ale faktem je, že každý hráč má své automatizmy, ze kterých nějak neodbočuje, takže z těch dat něco zajímavého může být.

Jinak samozřejmě vím, že Otava je trochu trol, ale ta agentura není zdaleka jen o něm, jak tam píše sám Dobiáš.
smazaný uživatel
28.07.2020 13:33
#
Na lávku repre dobrej
JeséRodriguez
30.07.2020 11:35
#
Mohl by v 3 5 2 hrát klidně v základu, Bořil toho krajního stopera a napravo Kadeřábek.
Reggie
30.07.2020 11:49
#
Problém je v tom, že máme sotva dva jakž takž stopery, 3 by se sháněli dost těžko
JeséRodriguez
30.07.2020 12:59
#
Čelůstka - Hovorka - Bořil by mohlo být v klidu. Záleží, jak na tom bude po zranění Hovorka.
Reggie
30.07.2020 15:48
#
Ale jo, dejme tomu, Bořil by to tam asi zvládl.
JeséRodriguez
30.07.2020 21:58
#
oli9
28.07.2020 14:04
#
Kdyby klaplo Německo tak by to bylo super
Rolf
28.07.2020 14:21
#
Kdopak ze Sparty se na něj ptal,že by Luftjarda?Bořil jde do Realu a Tecl do Barcelony,
každý za 25mil.Eur,tak ho snadno koupí.

dave30
28.07.2020 16:43
#
Svatá prostoto...
h8_sfatto
28.07.2020 14:34
#
ligově nejvýše postavený český hráč
h8_sfatto
28.07.2020 14:35
#
tedy kromě Krmelce, kde se nedohrálo ...
db18
28.07.2020 14:44
#
Pekhart
Rolf
28.07.2020 15:15
#
Jdi ty blábolo.
REPLIKATOR
28.07.2020 15:34
#
Slavia
Mass
28.07.2020 16:38
#
Kaprligu asi nepočítá jako ligu
dave30
28.07.2020 16:57
#
3. místo Schicka,či 4. místo Vaclíka bych asi řadil výš.
Stannis Baratheon
28.07.2020 17:59
#
Lüftner má kyperský titul s komoušskou Omonií.
dave30
28.07.2020 19:26
#
Jestli se nepletu, tak na Kypru se nedohrálo a vítěze nevyhlašovali. Jinak tam hrál s Lecjaksem. Pokud jde pouze o titul, tak tu máme Pekharta v Polsku, či Medveděva a Daniela ve Slovanu...
Stannis Baratheon
28.07.2020 19:48
#
Fakt ne? O to lépe, že to ty ..... nevyhráli.
dave30
28.07.2020 19:51
#
Stannis Baratheon
28.07.2020 20:16
#
Tím jsem nemyslel Luftnera s Lecjaksem
8lampard8
28.07.2020 21:54
#
John Obi Mikel
29.07.2020 08:52
#
smazaný uživatel
29.07.2020 14:14
#
Komunistům nelze přát nic dobrýho.
Pokahontas
30.07.2020 11:00
#

Zamrzlý antikomunismus,to je holt těžká diagnóza.Zakomplexovaný jedinec,který musí říct,že prší,když komunista řekne,že svítí sluníčko.Z takových by měli pánové Franco,Mussolini,Antonescu,Pavelić,Horthy,Hitler radost(ostatně hlavně díky takovým se dostali tito zločinci k moci ).
Rozlišuj mezi komunisty a bolševiky,to zdaleka není totéž.Někteří komunisté jsou bolševici a někteří bolševici jsou komunisté.Bolševismus je nebezpečný ať je rudý,modrý,černý,žlutý,fialový či jakéhokoliv jiného politického zbarvení.
RadekVonCZE
28.07.2020 19:56
#
Komoušskou? O tom nic nevím
Stannis Baratheon
28.07.2020 20:17
#
No tak si přečti nějaké články. Na netu jich bude minimálně v angličtině dost.
RadekVonCZE
28.07.2020 21:01
#
Dobře díky
Coutinho10
28.07.2020 20:53
#
do Fenerbahce to pro nej bude super krok....jsou taky bez poharu, takze na tom neztrati a pujde smerem do lepsi a zvucnejsiho tymu, ktery by se uz mel zvednout
mayday
29.07.2020 10:37
#
Nevím, co se tam děje, ale postavení v lize strašný, i ten kádr nevypadá nijak zvučně. Jestli nejsou love nebo co nevím, ale ten Trabzon je možná momentálně i lepší destinace než Fenerbahce.
Coutinho10
29.07.2020 21:27
#
je fakt, že i Rizespor proti nim měl dost šancí, ale měli by posilovat určitě jít tabulkou výš, takže v momentě, kdy máš zákaz na evropský poháry a ozve se ti takový gigant jako Fenerbahce, tak bych asi neváhal....zvlášť v momentě, kdy mu Trabzonspor nedal nabídku nové smlouvy včas
mayday
30.07.2020 06:48
#
Asi ano, je mu 30 a zahrát si za klub z Istanbulu má taky svou váhu. Přece jen je to Fenerbahce a měli by příští sezonu hrát určitě výš.
Spíš by mě ale zajímalo, jestli vůbec někdy se v Turecku stalo, že by na prvních dvou místech nebyl ani jeden klub z té jejich Top3.
Coutinho10
30.07.2020 08:17
#
j, to je taky hodne zajimavy a prekvapujici....abys z toho nestalo neco jako v Italii ACM nebo i Inter, kterej taky pak mimo posledni dobu byl prumer v lize po te, co odesli legendy a nedoplnilo se to kvalitou
smazaný uživatel
28.07.2020 20:54
#
Novák ještě ok, za mě byl Frýdek lepší ale budiž.
Ovšem Čelůstka či Pavelka... to už je fakt příprava o boj o záchranu? Nebo si Sparta myslí, že s třicátníky co kopali o záchranu v Turecku bude tady bojovat o titul?
Selänne
28.07.2020 21:46
#
Přesně takový hráče právě momentální Sparta potřebuje.
Bakary3
28.07.2020 21:59
#

Ono jen napsat, ze Frydek jd lepsi nez Novak, to musi byt clovek radne nabsracky.
Neyjrayx
29.07.2020 17:47
#
Selänne
29.07.2020 18:37
#
Urbis napsal, tam si mohl klidně skončit.
Uwe háže buly
29.07.2020 18:47
#
V defenzivě možná jo.
Selänne
29.07.2020 18:54
#
Ani jeden z nich bránit neumí. Ten největší rozdíl je asi v tom, že Novák umí přihrát po zemi na 3 metry.
Uwe háže buly
29.07.2020 19:01
#
Frýdek má zas lepší centry no. Já ho rád nemam, ale na beku neni tak tragickej.
Selänne
29.07.2020 20:11
#
Frýdek a centry. To je zrovna kapitola sama o sobě.
JeséRodriguez
30.07.2020 11:58
#
20DollarsInMyPocket
28.07.2020 22:11
#
smazaný uživatel
28.07.2020 22:27
#
Nezkušené a staré... jak říkám, už se asi počítá s boji o záchranu.
bobis21
28.07.2020 22:46
#
Novák by byl adept na nejlepšího hráče ligy a překvapí mě když půjde do ČR. A Čelůstka který byl poslední dobou jednička reprezentace na postu stopera že by neměl na ligu? To ty lidi pořád baví tak trollit?
PaYaB
28.07.2020 23:12
#
neasi
lichna.
29.07.2020 06:57
#
Dokud na ne lidí reaguji...
smazaný uživatel
29.07.2020 07:25
#
Když nemá ani na spodek Turecké ligy, tak má mít na Spartu? Vždyť tam hrál katastrofálně. Že je v repre je bohužel smutný fakt a pořádná ostuda repre. A taky důvod děravé obrany.
Losinho
29.07.2020 07:45
#
Vždyť byl v repre nejlepší stoper.
veikko
29.07.2020 08:30
#
Docela zajímavé vnímání reality, 9. místo z 18 týmů je podle tebe spodek tabulky
icka
29.07.2020 09:53
#
John Obi Mikel
29.07.2020 08:53
#
Ale taky jako fanda soupeře doufám, že do Sparty Čelůstka ani Pavelka nevleze.
icka
29.07.2020 09:53
#
JeséRodriguez
30.07.2020 11:59
#
Shevchenko
29.07.2020 09:15
#
JohnKoul
29.07.2020 09:39
#
Frýdek lepší než Novák? Ty fetuješ asi ještě víc než já
smazaný uživatel
29.07.2020 13:24
#
Rozhodně.
icka
29.07.2020 09:53
#
dobrej troll
mayday
29.07.2020 10:38
#
Jakože by Čelůstka nezvládal českou ligu? Po jeho příchodu do repre se hra obrany o dost zvýšila, je to vůdčí typ a že má 39? To je jako důchodce? Ve Spartě by ještě v klidu čtyři roky odkopal.
Losinho
29.07.2020 10:58
#
Ve 39 bych se na něj vysral taky.
ratusek
29.07.2020 12:19
#
Jsem si musel najít, jestli mu je fakt 39
mayday
29.07.2020 14:15
#
Sorry kurva
smazaný uživatel
29.07.2020 13:25
#
v repre byl katastrofální. Nemá techniku, nezvládá souboje, hoří i po taktické stránce Nemá tam co dělat.
Bakary3
29.07.2020 13:37
#
Urbis - katastrofalni troll.
smazaný uživatel
29.07.2020 18:04
#
Nevím, jestli je to docela trollení, ale je to docela zábava napsat do diskuze nějaký objektivní fakt, a sledovat, jak se jistí jedinci sypou s urážkami
PaYaB
29.07.2020 16:29
#
Bohužel je v dnešní době na internetu "moderní" dělat ze sebe idiota.
smazaný uživatel
29.07.2020 18:08
#
dnes je moderní urážet lidi s jiným názorem, především když své názory mají podložené fakty. Nejdřív se podívej na to, jak tam Čelůstka hrál, a pak něco piš do diskuze.
PaYaB
29.07.2020 18:35
#
Koukal jsem na každý zápas živě a se ten tvůj pohled na Čelůstku je úplně mimo, je jasný, že to není žádnej stoper evropské extratřídy, ale svoje si odehrál, sem tam udělal nějakou chybku, ale kdyby byl katastrofální, tak asi neodehraje všechny zápasy, z toho se našemu týmu vyloženě nepovedly jenom dva (v Anglii a v Kosovu). A tvoje fakty jsou podloženy doslova ničím, tak nevím, co si tu vymýšlíš.
Bakary3
29.07.2020 19:32
#

On si ty fakta vymysli a podává je za fakta.
smazaný uživatel
30.07.2020 08:57
#
Jo, určitě jsi koukal živě na každý zápas Antalyasporu Zjevně přitom ani nevíš, jak hraje naše repre.
Uwe háže buly
29.07.2020 18:49
#
db18
30.07.2020 08:46
#
Sedí na oba... jak Nováka, tak i Frýdka.
smazaný uživatel
30.07.2020 08:58
#
Teď se bavíme o Čelůstkovi
JeséRodriguez
30.07.2020 12:03
#
je to aktuálně nejlepší českej stoper a řekl bych i základní stavební kámen, když si vezmu osu Vaclík - Čelůstka - Souček - Schick. Snad všude, kde hrál se prosadil...Ve Spartě bych ho viděl rád, navíc by mohl na EURU s Hovorkou vytvořit solidní stoperskou dvojici.
smazaný uživatel
31.07.2020 10:51
#
Sevilla - Antalyaspor - West Ham - Lipsko .... najdi co do řady nepatří

Je pravda, že se prosadil skoro všude kde hrál, jenže to skoro všude znamená turecká liga. Byl jeden rok tuším v druhé německé a druhé anglické. Ale pak zase pádil do Turecka.
JeséRodriguez
02.08.2020 22:16
#
V repre hraje skvěle a je navíc vůdčí typ, na kterým se dá postavit obrana. Spolehlivej obránce, co by za 4 takový další náš fotbal dal.
Losinho
29.07.2020 10:57
#
naprostej klasik
Uwe háže buly
29.07.2020 18:47
#
Čelůstka podával z repre stoperů asi nejlepší výkony, takže proč ne, i když už tu měl třeba rok hrát.. Pavelka se na 100% neztratí, herně nešel dolů od svého odchodu z ligy.
Josifek
30.07.2020 07:43
#
John Obi Mikel
29.07.2020 08:56
#
Ideálně kdyby dostal nabídku ze spodku nějaké lepší ligy (Německo, Itálie, Francie, Španělsko; v Anglii by asi tolik nehrál). Na základ by to být mohlo a zahrál by s TOP soupeři.
John Obi Mikel
29.07.2020 08:56
#
*si
Losinho
29.07.2020 09:00
#
No když vidím toho Cresswella třeba..
PaYaB
29.07.2020 16:42
#
Podle mě ho nějakej průměrnej tým z top5 ligy klidně může podepsat třeba na 2 roky.
smazaný uživatel
29.07.2020 17:57
#
Určitě Proto doteď hraje v podprůměrném týmu v Turecku
PaYaB
29.07.2020 18:35
#
Selänne
29.07.2020 18:38
#
Se kterým málem vyhrál titul, no.
Uwe háže buly
29.07.2020 19:03
#
V kvalitnější lize, než je ta česká... navíc dost vynikal v dresu vicemistra.
smazaný uživatel
29.07.2020 19:10
#
VRAŤTE NÁM REAL URBISE
Losinho
29.07.2020 19:39
#
Takže dle postavení je Plzeň podprůměrný tým v Česku?
veikko
30.07.2020 09:55
#
No u nás v lize to bylo letos takové specifické. Dalo by se to charakterizovat jako: Slavia - nadstandard, Plzeň - průměr, 3.-13. místo podprůměr a poslední trojka - naprosté dno.
Losinho
30.07.2020 10:52
#
Podle urbisovo logiky asi jo.
db18
30.07.2020 08:46
#
Chtělo ho Schalke.
smazaný uživatel
29.07.2020 19:09
#
"... a střílel jsem jenom góly, což mě trošku mrzí."
smazaný uživatel
30.07.2020 06:34
#
Se mi líbí, jak tu lidi píšou, že by 30 let starý levý obránce měl přestoupit do 5 TOP lig. A třeba do nějakého lepšího týmu. A co by z toho ten tým měl? Obrácen na 1-3 sezóny? Pokud ten tým přemýšlí, tak si koupí hráče mladšího. Až naše fotbalová liga začne nasazovat hráče v 16-17 letech do áčka, nebo začne takové hráče skautovat a kupovat, když naše mládež na Spartu nemá, jak říkal odborník Sčasný, pak možná budou ti kluci přestupovat jinam. A pro hokej platí něco podobného.

A teď nastává otázka. Když 30 let starý Novák má na víc než na návrat do naší ligy, koho bychom potom chtěli kupovat? Chtělo by to začít pořádný skauting. Abychom mohli z těch slabých týmů někoho vykoupit dřív, než to udělá jejich konkurence. Případně se zaměřit na východ Evropy. Ale Slavii a spol stačí vykupovat Liberec, Karvinou apod., takže pohoda.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.