Noha reaguje na zátěž, jak by měla, těší rekonvalescenta Dočkala

03.12.2019 15:57, aktualizováno 03.12.2019 16:02 - Aktuality
Bořek Dočkal (© sparta.cz)
 
Rekonvalescence sparťana Bořka Dočkala po operaci Achillovy šlachy postupuje podle plánu, možná až nad očekávání dobře. Jednatřicetiletý reprezentační kapitán postupně začíná s tréninkem venku a už dělal i některá cvičení s míčem. V průběhu zimní přípravy se chce připojit k týmu. K možné účasti na červnovém Euru se neupíná.

"Zatím to probíhá ke spokojenost nás všech. Už jsem prošel lehkým testováním některých věcí, abychom věděli nějaká čísla, hodnoty, které jsou ukazatelem toho, jak na to jsem, co se týče svalové připravenosti. Je složité být v tomhle případě nějak přehnaně optimistický a vyhlašovat nějaké termíny, kdy naskočím do zápasů, protože těch jednotlivých věcí, které si musím odškrtnout, než budu zpět, je hodně," řekl Dočkal novinářům na představení kalendáře agentury Sport Invest, která ho zastupuje.

"Už se mi jich podařilo odškrtnout dost. Když se to plánovalo, tak jsem teď tam, jak jsme si řekli. Možná to vypadá ještě o trochu pozitivněji, než jsme si mysleli. Teď jsem spokojen s tím, kde jsem. Ale kdybych za měsíc na tom měl být tak jako teď, tak zase tak spokojeni nebudeme. Pořád jsme opatrní, ale na zátěž noha reaguje, jak by měla," dodal.

Do Sparty se vrátil v únoru, ale odehrál jen tři ligové zápasy. V květnu absolvoval první operaci a v červenci musel na další. "Až ta druhá operace to vyřešila, bez druhé by to nešlo do fotbalu ani do normálního života. Je to strašná doba, co jsem zraněný. Ale když to vezmu od doby, kdy se moje zranění vyřešilo, tak jsme ušli velký kus cesty a jsem relativně brzy na dobré cestě být zpátky na hřišti," řekl Dočkal.

Věří, že se v zimní přípravě bude moci připojit k mužstvu. "Nerad bych vypouštěl nějaké termíny, ale cíl je takový, abych v průběhu zimní přípravy byl schopen už něco absolvovat s týmem. Jestli to bude víc nebo míň, to se teprve všechno ukáže," poznamenal Dočkal.

K případné účasti na Euru, kde český tým nastoupí v základní skupině proti Anglii, Chorvatsku a vítězi play off Ligy národů, se nechce upínat. "Euro je pro mě daleko. Já se teď koukám z týdne na týden, z tréninku na trénink, jak jsem schopný trénink zase zvednout. Pro mě je primární, abychom přidávali v tréninku, ale tak, aby mě to nevracelo třeba 14 dní zpátky. Když se podařilo postoupit na Euro, hodně lidí mi připomínalo, že mám hezkou motivaci. Samozřejmě je to velká motivace, ale mám před sebou mnohem bližší jiné věci, které jsou pro mě jako motivace," uvedl Dočkal.

"Asi největší motivace, co před sebou vidím, je nějaký první oficiální zápas, do kterého budu moci vyběhnout. Proto nevidím jako hlavní cíl Euro v létě. Cítím i určitý dluh vůči klubu. Stalo se mi to poprvé, co jsem takhle dlouho zraněný. Je mi ten pocit nepříjemný, že jsem někde, kde se ode mě něco očekává a já nejsem schopen to klubu dávat. Takže mojí hlavní prioritou je být zdravý pro klub," doplnil.

S tréninkem se přesouvá ven a už stihl i určitá cvičení s míčem. "Už tam takové drobné věci postupně jsou. Mám kolem sebe odborníky, kteří mě v některých věcech brzdí. A budou to mít čím dál těžší. Jsou tam pořád věci, které se musejí dělat vevnitř, chodím běhat na fakultu, kde mohu běhat s odlehčením. Takovou vzdálenost bych venku neuběhl. Ale už se to postupně přesouvá ven a jsem schopen do nějaké zátěže venku jít," řekl Dočkal.

"Na kličky to ještě zatím není. Ale já kličky nedělám, ani když jsem zdravý," usmál se. "V těch cvičeních, která teď děláme, se cítím dobře. To pro mě bylo velké povzbuzení, když jsem se tam poprvé dostal před nějakými pár týdny a ověřil si, že se na noze cítím stabilně. Že tam nejsou věci, že bych do toho šel s nějakou obavou. Doufám, že teď už to půjde rychle. Ty hlavní body, jako že achillovka drží, což jsme zkontrolovali rezonancí, jsou tak, jak mají být," dodal Dočkal.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3360
Komentáře (212 / 0 nových)
r.mrazik
03.12.2019 16:32
#
kdyby se aspon on dokazal vratit,tak by to bylo skvely...
kadlec to ma nejspis uz za sebou co? podle tech zprav z posledni doby...a panak to same?
iamek
03.12.2019 17:19
#
Proč se Panák vůbec kupoval v takovém stavu?
Mr.Mike
03.12.2019 17:20
#
to taky nechápu absolutně
r.mrazik
03.12.2019 17:29
#
tezko rict...treba to nevypadalo tak spatne a doufali,ze se da brzy do poradku
Rarášek
03.12.2019 17:24
#
Jako, zranění mu nepřeju. Ale stejně .. Neměl zdrhat do Číny, nahlížel bych na něj jinak.
Bucky
03.12.2019 17:27
#
Zdrhat? Vždyť za ty peníze z toho byl i klub nadšený.
dave30
03.12.2019 18:07
#
No nevím. Moc by mě zajímalo, kolik z těch uváděných maximálních částek (u nás se vždy při prodeji uvádějí maximální částky i s bonusy, na které většina hráčů nemá šanci dosáhnout) dostala Sparta a kolik on sám. Je mi jasné, že bídu tříd nebude, ale mohlo by to být poučení pro ostatní potencionální zájemce o Čínu.
anarchochuligan
04.12.2019 11:43
#
*Bídu třít,
dave30
04.12.2019 22:15
#
Omlouvám se.
Uwe háže buly
03.12.2019 18:39
#
Jako sama to byla hodně pěkná ale stejně jsme za něho nedokázali žádnou náhradu přivést.
andrew96
03.12.2019 18:55
#
Stanciua...na křídlo.
r.mrazik
03.12.2019 17:29
#
takhle to neberu
Rarášek
03.12.2019 17:31
#
Já jo .. Psal jsem to už před jeho návratem, já ho tu nechci už.
Hokaido
03.12.2019 17:36
#
Konatého bys ale bral, viď?
Rarášek
03.12.2019 17:37
#
Hned, Jablonec neprohloupí .
meno
03.12.2019 18:25
#
Konaté má jít do Gablonz?
Rarášek
03.12.2019 18:37
#
Juj, já to vlastně říkal jen na discordu a tady ne.
r.mrazik
03.12.2019 17:45
#
divny pristup
Rarášek
03.12.2019 17:47
#
Tak sorry, ale za to jak se tenkrát zachoval si nic jinýho nezaslouží.
r.mrazik
03.12.2019 17:50
#
zadnou kasu neukradl jak repka, od tymu neutekl jak stanciu
odesel naprosto v klidu,kdyz to bylo vyhodny i pro klub
SaianSupaCrew
03.12.2019 19:54
#

Je to dětinské a srandovní.
Rarášek
03.12.2019 21:01
#
Neutekl? V době, kdy se nám úplně nedařilo, hned po první nabídce pláchnul. JAKO KAPITÁN TÝMU TYVOLE. Místo toho, aby pomohl týmu, když se ani konkurentům nedařilo .. Nehledě na to, co předváděli s Lafim a spol v kabině.
r.mrazik
03.12.2019 22:19
#
tak prvni nabidku odmitli...vzali az tu druhou,ktera byla lepsi pro nej i pro klub
co predvadel v kabine nevim,ja tam nebyl
Rarášek
03.12.2019 22:30
#
Tak jestli ti to u kapitáná týmu v takový situaci nevadí, tak prosím. Není v tom žádnej rozdíl od Stancia.
kilobyte
03.12.2019 22:47
#
Stanciu sliboval titul a utekl, Dočkal udělal titul a odešel.
Rarášek
03.12.2019 22:48
#
Sorry, ale ne. Oba utekli jako kapitání z potápějící se lodě.
Likan7
04.12.2019 06:07
#
Ty seš fakt jak dítě...
andrew96
04.12.2019 08:28
#
Rarášek
04.12.2019 09:13
#
Losinho
04.12.2019 10:32
#
šílený to číst
Rarášek
04.12.2019 16:13
#
To nečti .
andrew96
04.12.2019 11:46
#
Ale za dost jiných okolností.
VP85
04.12.2019 06:41
#
Měl finanční nabídku jak hrom. I Sparta byla za to ráda, protože dostala balík peněz.

Takže pokud bys dělal za 25 tisíc, a někdo by ti nabídl za tu stejnou práci 250, nevzal bys to, viď.

Tak moc se to tady rozebíralo, když odcházel. Ale je to jeho život, jeho situace, on se nemusí co ohlížet na druhé (pouze na rodinu), jen aby vypadal hezky. Zkrátka to tak cítil, že je to správně a odešel po adekvátní nabídce, rozhodně neutíkal. A soudit ho za to, že se rozhodl přijmout více než lákavou nabídku do Číny? No co? Kdo jsi, že ho za to soudíš. Sedíš snad na jeho místě - vidíš to z jeho perspektivy? Kolik jsi v životě udělal rozhodnutí, podle sebe, svého pocitu? Tuším, že hodně a chceš, aby tě za to jiní soudili a mluvili do toho, že jsi to udělal blbě? Asi ne, že?
dave30
04.12.2019 07:51
#
Rarášek
04.12.2019 09:15
#
To byl úplně zbytečnej momentář, já ho nesoudim. Jen říkám, že já ho ve Spartě nechci.
dave30
04.12.2019 09:40
#
Ty ho nesoudíš, ty jsi ho již odsoudil.
VP85
04.12.2019 11:18
#
vypadá to tak.
Rarášek
04.12.2019 16:14
#
Mně je úplně jedno jakej je. Zachoval se jako dement a nezaslouží si nic jinýho. Ještě z něj můžou udělat kapitána a budou úplně k pláči.
VP85
04.12.2019 19:42
#
Nerozumím tvé reakci. Dement? Jen proto, že neodolal lákavé nabídce? Není ani první ani poslední, co šel zarobit do Číny. A proto si zaslouží takové urážky? On neprchal zadním vchodem, prostě se rozhodl přijmout nabídku. Bych chtěl vidět tebe na jeho místě. Snad o svém životě může rozhodovat sám a svobodně.
Kdybys nadával na Stanciua - to bych pochopil, ten říkal něco jiného, než dělal. Ale Bořek? Neudělal nic, čím by se provinil. Fakt nechápu tenhle postoj.
IkerCasillas
04.12.2019 11:10
#
SpartaOvenka
03.12.2019 17:33
#
clovek1
03.12.2019 18:10
#
Svěrkoš říkal, že Panák už začíná trénovat. Bylo to v dohránu, Svěrkoš je jeho agent.
r.mrazik
03.12.2019 19:04
#
bylo by to fajn...ale to uz zacinal i v minulosti parkrat...snad mu to ted vyjde
Wyrda
03.12.2019 18:24
#
Tak u Panáka se zrovna včera Svěrkoš vyjádřil, že mu koleno už neotéká a začíná běhat.
r.mrazik
03.12.2019 19:05
#
dontcallmeandre
05.12.2019 09:19
#
Běhání je nic, to je teprve tak 30% cesty. Reálně až yrychlení, brždění a změny směrů ukáží, jestli to tak je. Spolužák musel skončit s fotbalem kvůli kolenům (ne z nějaké vysoké úrovně), ale běhá maratony a dlouhý triatlon a tam ho to neomezuje.
Y.N.W.A
03.12.2019 17:11
#
Pojd a dotahni Spartu do poharu!
Sheldon
04.12.2019 17:04
#
shitcool
03.12.2019 17:14
#
On ještě žije?
Bruny
03.12.2019 17:14
#
Snad se nejlepší český hráč brzy vrátí na trávníky, a pomůže jak Spartě, tak i repre.
Nr.Nobody
03.12.2019 17:17
#
Bruny
03.12.2019 17:24
#
Směj se jak chceš, ale málokdo z českých hráčů dokáže být tak rozdílový jako Bořek. Je to vysoce inteligentní leader, který navíc vždy patřil k nejlepším nahravačům, a to i na mezinárodní scéně. Repre (i Sparta) v jeho přítomnosti vždy o dost vyrostla. Jediný, kdo se mu v tomhle může aktuálně rovnat je asi Souček. (A ano jsem si vědom toho, že po zranění to už nemusí být starý dobrý Bořek, ale doufám v lepším variantu).
Bucky
03.12.2019 17:30
#
Čemu se směješ? Dočkal má lepší kopací techniku, než celý kádr Plzně dohromady.
dave30
03.12.2019 18:15
#
Uvidíme. On již před zraněním patřil k těm méně běhavým (velice mírně napsáno). Pochybuji, že se to po zranění zlepší (spíše naopak). Navíc Slavie za poslední rok vnesla do naší ligy (i reprezentace) trochu jiné nároky na fyzickou kondici hráčů. Takže mít v mužstvu statistu a čekat, že mu vyjde nějaká finální přihrávka mi příjde trochu riskantní. Ale třeba se mýlím.
Wyrda
03.12.2019 18:28
#
Tak tady nesouhlasím. I Slavia má v kádru Hušbauera, který je líný na krok. Nicméně kopací techniku má a přihrávku dát umí. Dočkal na tom byl před zraněním lépe. Otázkou samozřejmě je jak bude vypadat po něm.
dave30
03.12.2019 18:46
#
Hušbauer letos na podzim a Hušbauer před rokem, jsou 2 úplně jiní hráči. Trpišovský ho přinutil ke změně. Nevím, jestli tohoto bude schopen Bořek (také má o 1,5 roku více), obzvlášť po zranění. Ale třeba jo...
Lof
04.12.2019 13:23
#
Tak tady nesouhlasim zase ja. Styl hry Slavie vyzaduje, aby vsichni hraci behali a byli v pohybu. Neni to takovej chodec jako driv.
mayday
03.12.2019 21:04
#
Ono když budou běhat ti ostatní, tak si jednoho línějšího můžeš dovolit, kor když je jedinej, kdo ti z kádru dá smysluplnou nahrávku nebo je schopnej posadit centr do místa, kam chce. Nesmí to být vyloženě stojan na místě, to je jasný.
Ale střed Souček, Darida a Dočkal si dokážu představit.
dave30
03.12.2019 21:16
#
Respektuji tvůj názor, ale úplně s ním nesouhlasím. Nicméně chytřejší budeme tak za 3-4 měsíce.
mayday
04.12.2019 07:58
#
Samozřejmě pokud bude hrát na jaře a vykazovat nějakou formu.
Teď opravdu nemá cenu to řešit
dave30
04.12.2019 08:02
#
Bucky
04.12.2019 13:19
#
Právě proto, že neběhal ani předtím si myslím, že to na jeho hru vliv mít nebude. Jeho hra na tom nikdy nestála.

A ani s tou Slávií nesouhlasím, Hušbauer je línej na krok a hraje pořád. Pokud si pro takového hráče dokáže udělat místo Slavie, tak Sparta už tuplem.
Nr.Nobody
04.12.2019 08:40
#
Borek není ani nejlepší českej hráč ve Spartě..
Manny
04.12.2019 09:16
#
doshcz
04.12.2019 10:50
#
Sáček
Mumloch
03.12.2019 18:51
#
SpartaOvenka
03.12.2019 17:27
#
Snad to vyjde, už se těším.
Blasphemer
03.12.2019 17:31
#
Na to Euro jsem zvědavý. Ten střed pole se podle mě teď docela hezky vykrystalizoval, takže tam pro Dočkala tam moc nevidím místo. Navíc možná ještě bude ready druhej marod Pavelka, na kterýho Šilhavý taky dost sázel.
Jsem zvědavej, jak ta nominace nakonec bude vypadat.
Baronne
03.12.2019 17:35
#
Ta osa Suk Král Darida vypadá dobře, navíc s tim, že Souček a hlavně Král maj potenciál to ještě někam dotáhnout, Pavelku bych asi viděl na lavičku, no a u Bořka těžko říct co očekávat
mistr129
03.12.2019 17:38
#
Podle mě je bez šance, jestli bude Pavelka zdravý, tak pojede on, Suk, Darida, Král a Kalvach s tím, že tam prinejhorsim zaskočí z krajů Sevcik nebo Jankto
Blasphemer
03.12.2019 17:41
#
Kalvach by mě spíš překvapil, kdyby jel, ale pokud bude hrát na jaře jako teď na podzim, tak by bylo nepozvání dost nespravedlivý.
Nicméně taky bych viděl radši Ševčíka jako kreativnější variantu do středu než Dočkala.
dave30
03.12.2019 18:19
#
Ševčík je technicky podobný, navíc běhavější a hlavně rychlejší.
meno
03.12.2019 18:38
#
Blasphemer
03.12.2019 18:46
#
Já bych řekl, že je i kreativnější. Dočkal je super rozehrávač, ale spíš standardek. Balón ve hře umí dál líp Ševčík.
Uwe háže buly
03.12.2019 18:48
#
Běhavější a rychlejší je o dost ale fotbalově je o level níž, možná o dva.
Blasphemer
03.12.2019 18:49
#
V čem je "fotbalově" níž?
Uwe háže buly
03.12.2019 21:32
#
Myslíte toho ze Slavie, co byl předtím v Liberci a předtím v Olomouci ne? Vždyť ten nikdy nebyl ani špička ligy ne?
Blasphemer
04.12.2019 09:56
#
V Liberci byl naprosto skvělej a ve Slavii v tom pokračuje, a to hraje mimo jeho post, kterej je podle mě ve středu pole.
dave30
03.12.2019 19:05
#
Obávám se, že éra postávajících dispečérů je nenávratně pryč i v kaprlize, natož na mezinárodní úrovni. Nevím, co si mám představit pod pojmem fotbalovější? To, že hráč stojí s míčem u nohy a čeká, že ho přihraje někomu do gólovky? Na toto přestávám slyšet.
Manny
04.12.2019 09:18
#
Blasphemer
04.12.2019 09:56
#
Roteiro
04.12.2019 15:39
#
Čapoune si to ty?
hromdopolice
04.12.2019 19:00
#
Tak já si za poslední leta nevybavuju, že by takhle někdo hrál na vrcholové úrovni, protože hrát rychle neznamená bejt rychlej, a kouzlo fotbalistů jako Bořek ze hry nikdy nevymizí si myslím, protože takový hráči zrychlí hru prvním dotek, rychlým pasem z jedničky, a neříkej mi, že tohle je devízou rychlých hráčů jako Masopust kupříkladu
VP85
04.12.2019 19:43
#
Dobře ty
hromdopolice
04.12.2019 19:02
#
Pár chytrých kvalitních doteků s míčem udělá za zápas víc muziky než 15 km za zápas a z toho 10 ve sprintu, ale samozřejmě takové typy jsou taky potřeba
Manny
04.12.2019 09:18
#
fotbalove je orave uplne jinde. fotbal je totiz o aktivitě
Wyrda
03.12.2019 18:32
#
Zas na druhou stranu Šilhavý vezme alespon 6 hráčů na střed a pokud by byl Dočkal zdravý tak jako backup za Daridu na AM mi přijde daleko lepsi než tam cpat Husbauera. Pavelka bude určite 4 založník ale vzhledem k tomu ze je DM tak s ne/nominaci Dockala to niajk nesouvisi
Roteiro
04.12.2019 15:39
#
Tak Hušbauerův čas v repre je snad po těch otřesných výkonech z tohoto podzimu definitivně pryč.
iamek
03.12.2019 18:06
#
urbis_
03.12.2019 18:30
#
Dočkal a reprezentace, z toho se chce strašně blít Totální odpornost. Prostě někteří nemusí ukázat vůbec nic za celou kariéru, a mají reprezentaci jistou. To samé Pavelka a Ondrášek. Nasází se tam tihle lemplové místo hráčů z LM nebo top lig světa, a pak se řekne, že nikdo lepší nebyl
urbis_
03.12.2019 18:32
#
Čekám, že opět sklidím kupu kritiky, takže každého hejtera prosím o uvdení pár faktů:
Počet startů Dočkala, Ondráška a Pavelky v LM
Počet startů Dočkala, Ondráška a Pavelky v jedné z top lig na světě

A to stačí, víc psát nemusíte.
urbis_
03.12.2019 18:33
#
A ono je stranšně nepochopitelné, jak si někdo může myslet, že by tihle hráči mohli mít pro repre přínos, když na této úrovni nikdy nehráli. Já si třeba taky myslím, že by na to třeba Pavleka měl, ale to by s tím napřed musel mít nějaké zkušenosti. Jinak to prostě nepůjde.
urbis_
03.12.2019 18:35
#
A pak se kvůli nim vyhodí třeba Ševčík, a ještě se řekne, jak je to zasloužené, protože přece jen 5 zápasů v LM a jen dva góly Chalsea které si určitě nechala dát sama. Kam se hrabe na Dočkala že....
VP85
03.12.2019 19:23
#
jmenuj hráče, který přestoupil z české ligy za větší částku, než za kterou přestoupil Dočkal.
Král, Souček jej taky překoná... a dál..

Dočkal má kopací techniku, jakou ze současných českých hráčů nemá nikdo. A pokud se dá dohromady a bude ve formě, nevidím jediný důvod, proč by na euro nejel. Když převzal repre Šilhavý a dal tam Bořka, jeho finální přihrávky byly velkým přínosem. Na AM lepší než Darida. Ten je dříč a komplexní fotbalista (CM/DM), ale přihrávkou se Dočkalovi nevyrovná. To vážně nikdo.
dave30
03.12.2019 19:48
#
Dobrá kopací technika je výborná vlastnost fotbalisty, ale pouze jedna z mnoha. K této vlastnosti se musejí přidat další (neméně důležité). Brát hráče kvůli jedné by bylo chybné. Nároky na fotbalistu se neustále zvyšují a éra statických dispečerů je dávno pryč.
VP85
03.12.2019 20:02
#
přihrávka, kopací technika, fotbalová inteligence. Pokud jsou na vysoké úrovni, dokážou převážit nedostatky.
Můžeš mít hráče, který toho hodně naběhá a třeba i nic nepokazí, ale zároveň nic nevymyslí...
Když Bořek odcházel ze Sparty, byl nejlépe nahrávajícím hráčem EL. A za dva, tři roky se ten fotbal tak moc nezměnil. Nehledě na to, že repre není Slavia. Nehraje tím stejným způsobem.
dave30
03.12.2019 20:23
#
Takže budeme spoléhat na to, že zařídí více gólů, než zaviní? O to nestojím. A repre doufám bude hrát něco podobného, jako Slavia. Proti Anglii mi připadalo, že se to velmi blížilo... Světový (evropský) fotbal je o kreativních rychlých fotbalistech. Za mě raději rychlý a trochu méně kreativní, než kreativní a pomalý.
mayday
03.12.2019 21:08
#
Nemůžeš mít mančaft složenej jenom z dříčů a běžců. Minimálně v tom středu musí být člověk, kterej je schopnej tu uličku vidět a dát přesnej balón, ne jen běhat tam a zpět s klapkama na očích jak dostihovej kůň.
VP85
04.12.2019 05:59
#
Dauda
04.12.2019 07:49
#
Když tam bude Darida, Král, Jankto nebo Ševčík....všechno hráči schopný hrát 1 na 1. Ano, nejsou to myslitelé jako Dočkal, ale společně jsou schopni ho nahradit a zároveň neubrat na běhání.
mayday
04.12.2019 08:06
#
No, nevím. Všechno jsou to dobří hráči, ale ta "myšlenka" jim chybí, za tím si stojím. Netvrdím, že v tomto složení by nešlo odehrát euro, asi šlo, ale asi se shodneme, co by šlo v takovým případě od těch zápasů čekat, z herního hlediska.
dave30
04.12.2019 10:46
#
Ty děláš, jakoby Slavia měla v záloze nějaké super hvězdy. A dá se na to koukat - dá. Většinu příležitostí si "vypracují" pressingem", ne nějakou kombinací "ala Barcelona". Na to prostě hráče nemáme.
mayday
04.12.2019 12:07
#
Dá se na to dívat, to nerozporuju. Důvodem je opravdu enormní nasazení a kondice. A taky trochu to, že v té LM je ty týmy malinko podcenili/hráli co potřebovali. Že měla Slavia v každým zápase šance, to pramenilo víceméně z toho podcenění (můj názor). První zápas, kdy soupeř opravdu potřeboval hrát naplno, byl s Interem, a podle toho to vypadalo.
Na Euru pojede každej na 100 % od prvního zápasu a tam by ta fotbalovost měla chybět víc.
Ale vůbec netvrdím, že nejsme schopni zahrát dobrý zápasy, jen reaguju na to, že zdravýho Dočkala ve formě bych já ze sestavy nevyndal.
dave30
04.12.2019 22:21
#
ok
Uwe háže buly
03.12.2019 21:38
#
Tak ostatní repre hráči jsou spíš totálně nekreativní, než "trochu méně kreativní".. Ale záleží taky proti komu budou hrát a do jaký formy se Dočkal vůbec dostane.
dave30
03.12.2019 21:43
#
Odpovím jako mayday:
Respektuji tvůj názor, ale úplně s ním nesouhlasím. Nicméně chytřejší budeme tak za 3-4 měsíce.
Uwe háže buly
03.12.2019 21:41
#
Nehledě na to, že i ta Slavie má pořád v základu Hušbauera.
dave30
03.12.2019 21:52
#
Na to ti odpovím jako Wyrda:
Hušbauer letos na podzim a Hušbauer před rokem, jsou 2 úplně jiní hráči. Trpišovský ho přinutil ke změně. Nevím, jestli tohoto bude schopen Bořek (také má o 1,5 roku více), obzvlášť po zranění. Ale třeba jo...
VP85
04.12.2019 05:58
#
ale pořád je Hušbauer pomalejší než Dočkal. A Trpišovský by i pro Dočkala našel optimální využití. Ale ještě jednou - reprezentace není Slavia.
dave30
04.12.2019 07:58
#
Opravdu nepůjdu testovat, kdo z těch 2 je rychlejší (pomalejší). Na druhou stranu Hušbauer udělal za poslední rok neskutečný pokrok ohledně pohyblivosti na hřišti. Nejsem si úplně jistý, že totéž bude schopen udělat Dočkal (obzvlášť po takovém zranění).
VP85
04.12.2019 08:35
#
Také jsem psal, pokud se dá dohromady a do formy. Fotbalovou inteligencí je jeden z našich nej fotbalistů. Třeba se pletu, ale věřím mu. I Sparta půjde s jeho příchodem na hřiště nahoru.
dave30
04.12.2019 09:41
#
Uzavřel bych to takto - uvidíme...
VP85
04.12.2019 10:34
#
ale jako fanoušci českého sportu musíme přát, ať se dostane do formy.
dave30
04.12.2019 10:47
#
VP85
04.12.2019 05:56
#
Takže Jaromír Zmrhal je pro Tebe optimální typ hráče - hodně štěstí.
anarchochuligan
04.12.2019 11:54
#
Dávno pryč ve Slavii, kde májí místo fotbalistů atletický družstvo. Teď dá BD tak 4 fíky Slavii a přitom naběhá tak o 50km méně
Mustang™
04.12.2019 06:53
#
Nemůžeš porovnávat západní ligy a čínskou. Nic proti Dočkalovi, ale Čína těmi přemrštěnými částkami ničí trh. Vždyť do Číny měl přestoupit Škoda za nějakých 100+ M. Kdo by to za něj ze západních lig dal?
VP85
04.12.2019 08:38
#
Tak já bych tam nanominoval samé Plzeňáky a exPlzeňáky - Petržela, Kolář, Limberský... mají v pohárech přece odkopáno nejvíc !! A to se počítá.
Losinho
04.12.2019 10:34
#
Hezky sis pokecal?
IkerCasillas
04.12.2019 11:32
#
Chtěl jsem Ti na to napsat, ale koukám, že si vystačíš sám
VP85
04.12.2019 08:40
#
Dočkal už svůj přínos pro repre dokázal, kvalifikace na minulé euro se mu velmi povedla, takže jak můžeš psát, že na té úrovni nikdy nehrál?
Wyrda
03.12.2019 18:38
#
ok tak teda jmenuj v současné dobe hrace kteri teda ty stary v LM a v jedne z top lig maji a v repre nejsou....
Me teda napada Vydra ktery nehraje, Barak ktery nehraje, Gebre ktery ukoncil repre karieru, Moravek ktery hraje sporadicky.

Z hracu co hraji/ hrali LM jezdi snad vsichni
urbis_
03.12.2019 18:42
#
No tak někdo musí ven když přijde do středu Dočkal s Pavelkou. Ševčík? Jankto? Král? Vyber.

Wyrda
03.12.2019 19:38
#
Tvle když vezmu poslední nominaci tak jednoznačně místo Kalvacha Pavelka. Dočkal místo Hušbauera. A je to.
urbis_
03.12.2019 18:42
#
Samozřejmě jsou tu další hráči, kteří ani nedostanou čuchnout. Třeba už dlouho probíraný Matějů.
dave30
03.12.2019 18:57
#
Matějů hrál ještě na jaře 2. italskou a vypadá to, že si tuto úroveň přenesl společně se spoluhráči i do SA...
urbis_
03.12.2019 19:02
#
No tak vypadá. Já ho na Euro netlačím. Ale pořád je to mnohem lepší, než tihle. Pavelka se na jaře těžce zachraňoval v Turecku, ale v repre hrál základ. Strašně dvojí metr.
dave30
03.12.2019 19:19
#
Na místě Matějů je Novák (špička turecké ligy a EL), Bořil (LM), případně Krejčí (SA). Kde je problém?
Baronne
03.12.2019 19:48
#
Asi hned u toho Nováka je problém.
urbis_
04.12.2019 06:51
#
V EL mají jeden bod. Fakt chceš preferovat před Sérií A????
dave30
04.12.2019 07:51
#
Používáš argumenty, jak se ti hodí. Na jedné straně zmiňuješ Sadílka, který vypadl s PSV v předkole LM (odehráli 2 zápasy), a když někdo hraje EL (museli se tam nějak dostat) a nehodí se ti to, tak začneš zjišťovat, kolik tam mají bodů. To ti nevadí, že Brescia má jenom 7 bodů v SA? A co takový Čelůstka (nehraje EL ani v top lize)? Vždy jenom to, co se ti hodí. Pěkně si s tím hraješ.
VP85
04.12.2019 08:44
#
urbis_
03.12.2019 18:45
#
A Morávek hraje sporadicky... tihne nehrají vůbec a vůbec na téhle úrovni ani nehráli. Pořád má Morávek jasný náskok.
Losinho
04.12.2019 12:42
#
Jenže Morávek nezvládne 4 zápasy za sebou, jak asi bude vypadat, když si místo odpočinku prodlouží o měsíc sezónu?
dave30
04.12.2019 22:27
#
Jj, bohužel. Jeho asi 20 zranění za 3 roky...
urbis_
03.12.2019 18:47
#
A Sadílek... nechci ho tam, PSV se nedaří, ale hraje pravidelně a tu LM si alespoň kopnul...
lampas
03.12.2019 19:41
#
Přesně tak. Vzal bych v létě na EURO Ramba pokud bude zdravej. Vždyť má v jedné z top lig čtyřikrát víc startů jak Krmenčík, Ondrášek, Doležal a Škoda dohromady!!
Kang & Kodos
03.12.2019 19:47
#
To je tak, když už tě má každej v píči, tak si se sebou začneš povídat sám
Blasphemer
03.12.2019 20:00
#
KingMaster13
03.12.2019 20:26
#
SpartaOvenka
03.12.2019 21:19
#
Petr325
03.12.2019 21:26
#
JeséRodriguez
03.12.2019 21:50
#
Wyrda
03.12.2019 22:43
#
kilobyte
03.12.2019 22:51
#
tnt03
03.12.2019 23:27
#
urbis_
04.12.2019 06:56
#
Hele, proč bych si povídal s lidmi, kteří před půl rokem posílali Koláře do druhé ligy? A před rokem Součka?
Dauda
04.12.2019 07:51
#
Lhát kvůli tomu, aby sis dokázal svou pravdu, fakt nemusíš.
Kang & Kodos
04.12.2019 08:02
#
To bylo hodně zoufalý
HalaMadrid_Flx
04.12.2019 08:10
#
IkerCasillas
04.12.2019 11:33
#
Zephyr
03.12.2019 20:30
#
Když vybereš pár náhodných statistik, které se ti hodí, a na zbytek řekneš "to stačí, víc psát nemusíte", tak je pak diskuze těžká Ale zkus to pro jistotu ještě jednou probrat sám se sebou, třeba se k něčemu dohrabete...

btw ani z jednoho z těch hráčů taky nejsem kdovíjak odvařený, ale je teprv prosinec a když budou mít dobré jaro, tak proč by nemohli promluvit do nominace?
mistr129
03.12.2019 22:38
#
Tak mi řekni počet startů Krále v LM
A počet startů Krále v jedné z top lig na světě

Taky tam nepatří?
tnt03
03.12.2019 23:32
#
Moc hezky. Přestože urbis vymyslel úplnej haluz tak si nasral do vlastní huby
Kang & Kodos
04.12.2019 01:04
#
V nejlepší lize na světě hrál snad 4 roky
urbis_
04.12.2019 06:58
#
Jo, jen je mu 21
ono se ukazuje, až jak moc mám pravdu, když jediné, s čím dokážete přijít, je to, že mladý hráč ještě nehrál LM a hraje až v šesté lize v evropě
HalaMadrid_Flx
04.12.2019 08:12
#
Ty vole, co ty jsi za inteligenta..
Uwe háže buly
03.12.2019 18:50
#
Od Ondráška málokdo něco čekal, včetně mě a podle mě to dost oživil.
Kang & Kodos
03.12.2019 19:51
#
Hlavně sestřelil Anglii. I kdyby už do konce kariéry předvedl úplný hovno, tak tohle se mu připomene vždycky.
urbis_
04.12.2019 06:59
#
Což jaksi není důvod k nominaci. Hlavně hovno předváděl po celou kariéru.
Uwe háže buly
04.12.2019 09:09
#
Tak se podívej na jeho konkurenty, když nepočítám Schicka a Krmenčíka. Zpívají hráči jako Kozák, Doležal, Tecl, Škoda, Necid, Vydra.. jedině že by vzal Hložka.
Manny
04.12.2019 09:26
#
vydra a i ten necid jsou uplne jinde fotbalovym umem.. vzdyt ondrasek se tam mota
Uwe háže buly
04.12.2019 11:11
#
Tak kdy má hlavně odehraných asi 100 minut a v první lize se zatím nikde neprosadil a v repre zatím zanechává po Dolezalovi asi nejhorší dojem. Ondrášek je kopyto, ale jako zolik zatím překvapuje ne?
IkerCasillas
04.12.2019 11:36
#
Anglii máme ve skupině, tak je sestřelí znova 3 body jsou určitě důvod k nominaci
Greny
04.12.2019 09:27
#
v tom pripade by musela byt v repre pulka Plzne protoze ty starty z LM maji
oli9
04.12.2019 14:11
#
radši dočkala s jednou nohou než pepíka hušbauera... jinak prijdees mi jako troll takže
ACSPARTAPRAHA
03.12.2019 20:14
#
Kurva snad to zvládne a vrátí se, strašně mu to přeju
fabec1222
03.12.2019 21:48
#
HonzaBanik
04.12.2019 08:16
#
Prý odchází Kanga, ale premium si nekupuju, nechci je podporovat. Viděl jsem to na FB, je to pravda nebo je to jen vytržené z kontextu?
Myslím si, že je to nejlepší rozhodnutí Rosického ve funkci, bohužel. Hložka šoupnou na podhrot a budou hrát mnohem týmověji, navíc až se vrátí Dočkal...
r.mrazik
04.12.2019 08:23
#
Týmové pojetí je super..ale nesmi chybět kvalita..
HonzaBanik
04.12.2019 08:34
#
Trávník je kvalitní dost, stejně jako Hašek, box to box záložník jako vyšitý, Krejčí je velký talent, Havelka mě udivuje svým prvním dotykem, u českých hráčů celkem nevídaně kvalitním, Dočkal bude mít obrovskou motivaci, Sáček se může vrátit do středu zálohy, jak jsem psal Hložek může hrát pozici č. 10, spíš takového secondary strikera, příležitost může dostat v přípravě i ten nový váš "wonderkid" Karabec, co jsem pochopil, tak je to osmička/desítka a dost lidí ho bere jako obrovského talenta...Kvalita tam fakt chybět nebude Nemám nic proti černochům, ale Kanga je...Prostě svůj, ve výsledku vám spíš ubližuje, i když čísla má to je jasné, kouká se na něj hezky, ale...
Nr.Nobody
04.12.2019 08:42
#
VP85
04.12.2019 08:43
#
frankiefcb
04.12.2019 09:15
#
r.mrazik
04.12.2019 09:19
#
u dockala se nevi,jestli se vrati a v jakym stavu
jinak vsechno je pekny a stejne jde videt,ze kanga je kvalitou proste jinde nez vsichni jmenovani (dohromady)
samozrejme,ze tak kvalita chybet bude..

ve vysledku ublizujou jiny veci nez kanga
IkerCasillas
04.12.2019 11:40
#
Jednoznačně od týmu jako je Sparta bych spíše čekal jeho postupné nahrazení, než se ho zbavit nikoho nepřivést a doufat, že ho ostatní nahradí. Případně spoléhat na Bořka co rok nehrál jako spasitele.
r.mrazik
04.12.2019 12:46
#
no prave...aneb situace jako se stracatelou a jeho "10 vubec nepotrebujeme"
ACSeRw!n
04.12.2019 09:40
#
chapu, ze nam prejes to nejhorsi
Amerika
04.12.2019 09:41
#
na jednu stranu máš možná pravdu, když se člověk divá na zápas, tak je trend tahat všechno přes něj... pokud tam nebude, třeba se Trávník dostane více ke tvoření, pokud navíc vysunou Hložka výš, pro něj jen dobře... ale teda nesouhlasím, že Kanga ubližuje, nebo resp. ubližuje tam mnohem víc věcí než je Kanga... Individuálně je to jeden z nejlepších borců v lize, první půlku nové sezony prakticky dělal sám, přihrávky, góly, tvoření hry... Nevím, za sebe bych se teda Kangy ani trochu nezbavoval, naopak bych ho moc rád prodloužil... A zbavil bych se teda raději Frýdka, ale to jsou dost možná jen mé osobní antipatie z dob, kdy ho chtěl "We need to kill the game" udělat náhradníkem a on se nasral a chtěl odejít... Do toho ani teď až na pár výjimek nehraje oslnivě, pitomá penalta v derby... A pokud je pravda, že Rosa má zájem, zřejmě kvůli Vencovi "nevím co mám dělat, máme málo bodů", prodloužit Mandjecka, tak už to vůbec nechápu. Jestli někoho z tý Stramaccioniho éry prodloužit, tak tak možná Kayu s o polovinu nižším platem. Představa, že další sezony sleduju Frýdka na bekovi a Mandjecka na DM/stoperu mi teda optimismus do žil zrovna nedávají... Ještě, že maskot Husťa už bude snad pryč...
Kang & Kodos
04.12.2019 10:53
#
Kanga je génius, ministr swagu a bůh v jednom, ale tady si zaprvý kurví kariéru a zadruhý je dost svůj, tak bůhví jak to vypadá v kabině. Lepší aby šel teď, než za půl roku po konci smlouvy. Mandjeck ať jde do píči, Kayu bych zkusil s nižším platem, protože stoper to neni špatnej, ale za plat Součka to fakt neni adekvátní
HonzaBanik
04.12.2019 13:13
#
Samozřejmě jsem myslel v tom smyslu, že přílišná závislost na Kangovi leckdy ničí týmové pojetí celého týmu a přitom Kanga vážně ani není takový bůh, pár čísel:
Má 53 zápasů v naší lize, 25 gólů (z toho 15 z penalt), 8 asistencí, 20 ŽK a 1 ČK. V této sezóně nemá ani nejvíc přihrávek do šance, má jich 23, stejně jako Plavšič, o jednu víc jako Hložek, nejvíc jich má Hašek (26)...
Také má 29 a šance, že se někde prodá za raketu při prodloužení smlouvy dejme tomu o 3 roky je jen velmi malá, větší šance je, že při posazení na lavičku by se ještě více projevila jeho problémová povaha a netýmový duch, dělal by v kabině dusno. Sám hráč je známý tím, že si nechává doběhnout kontrakt u stávajících týmů a pak jako volný hráč podepíše někde jinde, dostane větší podpisový bonus, jestli je to praktika jeho manažera nebo to jde od něj těžko říct, ale on chce v této praktice pokračovat i se Spartou, takže tomu Rosovi ani nedává nějakou zprávu, že se mu ve Spartě líbí a chtěl by zůstát déle, z pohledu Rosy a Sparty je zase na velké zamyšlení, jestli dávat takovému hráči minimálně dvojnásobný plat oproti konkurentům, jak jsem psal, statistiky až tak brilantní nemá, když nebudu počítat penalty, jasně, proměnil snad skoro všechny, které kopal, jeho sebevědomí by potřebovalo více hráčů v ACS, možná i tu jeho aroganci, která dřív Spartu zdobila, ale bez penalt je to prostě 10 gólů a 8 asistencí v 53 zápasech, to není nic závratného. Určitě je jeho plusem, že chce stále míč, protihráči ho hodně faulují, ale když pominu, že jeho simulace jsou dost často dost trapně vidět, tak přílišným předržováním míče zdržuje hru a častěji jsou ty zákroky spíš lehčího charakteru než že by ho někdo vyloženě "přebrousil"...
SaianSupaCrew
04.12.2019 13:37
#
Všechno ale nemůžeš vyčíst z čísel. Třeba u těch áček, zdá se, že jich není moc, ale ono to není jen o finálkách, ale i o odemykání obran. Kdyby se asistence počítaly jako v hokeji, tak jsou tihle kluci s číslama úplně jinde a nevěřím, že by to byl Trávník schopný táhnout podobným způsobem.

Křetinský na mě nepůsobí, že by musel mermomocí prodávat a pokud nechce pryč, klidně bych ho podepsal a snažil se řešit dysfunkční věci okolo, kterých není málo.

Dočkal může jen překvapit a Hložek není budoucnost sparty, ten půjde ven.
Amerika
04.12.2019 14:11
#
Jak říkám, já částečně souhlasím. Ta závislost na Kangovi, tím spíš na začátku sezony, byla šíleně viditelná. Nezahrál on, nezahrál nikdo. Trávník (dosaď si tam Hložana nebo i kohokoliv jiného) místo aby tvořil, tak hledal Kangu. Takhle to ve Spartě nebo i jakémkoliv týmu fungovat může jen těžko. Ani ta Barcelona s Messim na něm není tak šíleně moc závislá, a to si řekněme, že kádr i bez něj mají výbornej... U Kangy je podle mého názoru problém, že pokud odejde, odejde s ním i ta arogance a sebevědomí. To jsou atributy, který nikdo jinej ze současný Sparty nemá. Většina z našich kouká do země, nikdo nepočastuje soupeře za hnusnej zákrok na kapitána, když jde o něco, nikdo na sebe nechce vzít tu odpovědnost. Kanga "má v piči", je svůj, je sebevědomej, když je potřeba, umí něco říct (jasně, taky simuluje, ale kdo ne)... A jak říkáš, tohle je atribut, který Spartě bez něj chybí. Ale jak zmiňuje i Kang, ono se možná něco sere i v kabině, Kanga je svůj i tam, viz třeba loni tuším proti Baníku nebo proti komu to bylo, jak vynadal Hložanovi, že mu to v nastavení za rozhodnutého stavu nedal a vzal to na sebe... Jinak čísla sice nemá až tak oslnivá, ale není to jen o nich. On umí vymyslet uvolňující pas na Plavšiče, který dá centr a je z toho branka. Ale Kanga už A nedostane, jen Plavšič... Ale je možné, že se s jeho odchodem něco změní, třeba se vyčistí vzduch a ti hráči si začnou víc věřit, protože budou vědět, že tam není Kanga. Jinak to s tím platem a věkem naprosto chápu, v 29 už nikam za 200 - 300 mega nejspíš nepůjde a plat bude chtít určitě dvojnásobnej než má většina týmu. O to víc to pak ale kontrastuje s Mandjeckem (nedovedu si představit, že by tak moc slevil ze svých nároků)...
r.mrazik
04.12.2019 17:16
#
jestli si myslis,ze barca neni obrovsky zavisla na messim,tak se pak prijd omluvit,az skonci uvidis ten rozdil
Lof
04.12.2019 13:32
#
Blasphemer
04.12.2019 09:05
#
Tak určitě.
ACSeRw!n
04.12.2019 08:25
#
takze Kanga konci uz v zime.. proste neschopny lidi ve vedeni no
Nr.Nobody
04.12.2019 08:42
#
Kanga je rakovina, něco jako Pogba v MU. Jeho odchod vám jedině prospěje.
r.mrazik
04.12.2019 09:20
#
Matys5557
04.12.2019 09:18
#
A co další? Nemohl bys shrnout, co se píše na isportu? Předpokládám, že vycházíš z aktuálního článku tam. Díky
ACSeRw!n
04.12.2019 09:40
#
nevim, ne, nevychazim
Amerika
04.12.2019 09:34
#
to snad ne... já jsem včera na FB četl na titulce Sportu, že snad chce Sparta prodloužit s Mandjeckem jestli máš přístup, co o něm?fakt chce Rosa ho a Kangu ne, nebo Kanga sám chce jít?
ACSeRw!n
04.12.2019 09:41
#
nezajem na prodlouzeni smlouvy je prej oboustrannej.. takze pujde ted, aby za nej aspon neco malo dostali (pravdepodobne navrat do Zvezdy)
Spalovač šancí
04.12.2019 11:06
#
Ono je to těžké. Díky Kangovým individuálním fotbalovým kvalitám sparta - i přes nefunkční souhru - urvala spoustů bodů. Jednou z hlavních příčin nefunkční souhry jsou Kangovo mentální nastavení vnímání týmového pojetí fotbalu a jeho vlastní role.
...
Krátkodobě tedy Kangův odchod spíše uškodí, ale z hlediska dlouhodobějšího by měl prospět, pokud se zapracuje na ostatních slabinách.
j_mrazik
04.12.2019 12:06
#
Když Kanga bude chtít pryč a pak půjde do Slávie, která s ním bude umět pracovat, tak bude taky za mrdku jako Stanciu?
Losinho
04.12.2019 12:39
#
Proč by neměl?
Momo9
04.12.2019 14:19
#
Tak se Stanciem o moc lip nez Sparta pracovat neumime. Co se vykonu tyce.
mistr129
04.12.2019 14:44
#
Kanga nemusí chodit do Slavie, aby byl za mrdku
Uwe háže buly
04.12.2019 16:29
#
Stanciua vám zpětně moc nezávidím, i když mi to na začátku sralo..
Losinho
04.12.2019 16:50
#
Já jsem za ten přestup pořád rád teda. A ne kvůli nasrání sparťanů, jeho výkony nevidím zrovna nízko.
Uwe háže buly
04.12.2019 17:05
#
U vás podává stabilnější výkony, ale zas u nás měl chvilky kdy daleko víc zářil. U frajera, co dvakrát překoná přestupový rekord český ligy bych asi čekal trochu víc.
Losinho
04.12.2019 19:47
#
Jj, vzhledem k penězům to je slabší, to určitě. Ale Slavie myslím i teď ví, že na něm neprodělá, takže to neberu tak v potaz. Otázka je, co s ním udělá zimní pauza, většina hráčů u nás ten čas potřebuje (Ngadeu, Stoch, Olayinka, vlastně i Kolář, dříve Hušbauer) - hned začali zářit myslím jen kluci přímo z ligy. Počkal bych.
Sheldon
04.12.2019 17:10
#
Za mě je to největší zklamání hned po Provodovi, Horovi a Teclovi.i když nakonec kdyby byl tak dobrej, tak se z Arábie nevracel do žumpa ligy.jeho rozehrávka není špatná, jeho standardky jsou otřesný a jeho ztráty míče fatální.Nejpřeceňovanější hjráč Slavie hned po Škodovi
Mumloch
04.12.2019 18:01
#
Provodovi??????? Kolik u nás odehrál zápasů?
Mumloch
04.12.2019 18:02
#
Hora ještě míň…
Losinho
04.12.2019 19:51
#
Provod se kupuje spíš do budoucna a neviděl bych na něm nic špatnýho zatím, Hora klidně může být wtf hostovačka, ale v podstatě u něj o moc nejde. Naopak jestli se u nás neprosadí, tak je dost v prdeli, v Teplicích na něj asi moc zvědaví nebudou. Určitě bych vysoko dal Yusufa, nějaký výkony bych konečně čekal od Zeleného. Dlouhodobě Pokorný určitě, ten nechápu do jakejch sraček se dostal.
Mumloch
04.12.2019 18:01
#
Joey_Barton
04.12.2019 14:43
#
Leoš Noha ?
Greny
04.12.2019 16:58
#
co ta spekulace ze chce Slavie Krmencika?
Mumloch
04.12.2019 18:03
#
Blbost Taky jsem ty spekulace zaznamenal, ale myslím, že by to vůbec nedávalo smysl.
Losinho
04.12.2019 19:52
#
V zimě Kanga + Krmelec? To asi nevyhrajeme miss sympatie.
Blasphemer
04.12.2019 21:19
#
To byste nevyhráli ani tak.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.