Nezmar se dozvěděl, že figuruje v odposleších v kauze s Berbrem

26.11.2020 12:20 - Aktuality
Jan Nezmar (© slavia.cz)
 
Nedávný funkcionář Slavie Jan Nezmar se dozvěděl, že figuruje v policejních odposleších v kauze údajné korupce a ovlivňování výsledků zápasů druhé a třetí ligy. Vloni v dubnu měl s nejvýše postavenou osobou aféry bývalým místopředsedou FAČR Romanem Berbrem po telefonu mluvit o delegaci rozhodčího Petra Ardeleanua na utkání Pražanů s Olomoucí. Serveru SeznamZprávy.cz řekl, že policie ho nekontaktovala.

"Doneslo se ke mně, že se snad v odposleších, které jsou ve spisu v souvislosti s vyšetřováním Romana Berbra, měl objevit i jeden můj telefonát. Já si ho nepamatuju, takže opravdu nevím, jak přesně jsme ten rozhovor měli vést. Ale podle fotbalové šuškandy tam má být hovor, ve kterém jsme se bavili o nominaci rozhodčího Ardeleanua k našemu utkání s Olomoucí," citoval Nezmara server SeznamZprávy.cz.

Slávisté hráli v mistrovské sezoně 2018/19 s Olomoucí poslední kolo základní části a na dálku bojovali o ligový titul s Plzní. Sigmu po obratu porazili 2:1.

"Bylo to těsně před rozehráním nadstavbové části ligy. Petr Ardeleanu je všeobecně považován za hodně proplzeňského rozhodčího. Takže ve Slavii vznikla z jeho nominace docela panika. Asi mi šlo o to, aby nám nebylo ublíženo," řekl Nezmar s tím, že policie ho nekontaktovala. Na dotaz, zda Berbrovi něco nabízel, odpověděl, že ne.

S Berbrem se prý vídal několikrát do roka. "Potkával jsem se s ním tak pětkrát do roka, možná jednou měsíčně jsme si zavolali. Probírali jsme různá témata: reprezentaci, termínové listiny, juniorky ve třetí lize. Debaty o delegaci sudích mezi námi určitě běžné nebyly," řekl Nezmar.

"Lidé mají kolikrát pocit, že ten, kdo se s ním kdy potkal, musel jet nutně na červenou, ale tak to není. Možná někdo řekne, že jsem jel na oranžovou. Pohyboval jsem se v šedé zóně, ve které se v českém fotbale funguje," podotkl Nezmar, který ve Slavii skončil v létě. V Edenu nejprve dělal sportovního ředitele a pak krátce viceprezidenta klubu pro sport.

Výkony rozhodčích se prý ovlivňovat nikdy nesnažil. "To by byla jasná červená. A na ni já jsem opravdu nikdy nejel," řekl Nezmar. I vzhledem k tomu, že figuruje v odposleších, neuvažuje o tom, že by kandidoval do nového vedení FAČR. "Ne, já se nemůžu zapojit do žádných nových struktur, nemám na to právo," dodal bývalý liberecký funkcionář.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4393
Komentáře (176 / 0 nových)
Sheldon
26.11.2020 12:24
#
Nedivím se.Nezmar je neúspěšný kandidát na senátora za SPOZ- Zemanovci-nevím, kde se vzala na diskuzích představa, že Nezmar je slušný člověk.
Jan Horáček
26.11.2020 12:28
#
Jak souvisí kandidatura do senátu s otázkou, jestli je Nezmar slušný člověk ? Já osobně bych senát zrušil, myslím si o něm svoje, nicméně slušný člověk se tam asi najít může.
Sheldon
26.11.2020 12:34
#
Souvisí to s tím, za klkoho kandiduje.Slušný člověk se s hradní žumpou nepaktuje.Senát je jediná zaruka zachování demokracie.Buď rád za Senát, nebýt toho, je tu už dávno totalita.
grumpa
27.11.2020 21:17
#
Možná trochu přeháníš, ale taky nechápu ty útoky na senát. Stačí se podívat na jejich jednání a pak na sněmovnu a je jasné, v čem je rozdíl.
 neuminis 
26.11.2020 12:39
#
nejde o senát, ale od SPOZ
Jan Horáček
26.11.2020 12:41
#
Já o SPOZ vlastně nic nevím, zprávy mám jenom z médií. Jestli tedy máte nějaké vlastní informace, tak v pořádku, názor vám nemohu brát.
naheCZ
26.11.2020 12:43
#
Slušný člověk by Senát zrušil nechtěl
Jan Horáček
26.11.2020 12:46
#
Já jsem ale extrémista, fašista, nacista, komunista, xenofób, islamofób, homofób, šiřitel dezinformačních narativů, volič Klause mladšího, Okamury, Babiše, komunistů atd.
 neuminis 
26.11.2020 12:50
#
to seš docela nezmar
Jan Horáček
26.11.2020 12:51
#
C-M@ster
26.11.2020 14:44
#
ZB 07
26.11.2020 18:28
#
Canario
26.11.2020 18:57
#
cr7sux
27.11.2020 23:52
#
smazaný uživatel
26.11.2020 13:01
#
A má to někoho zajímat?
PH8
26.11.2020 13:45
#
Nechtěl by ses přidat k nám anarchistům?
meno
26.11.2020 14:57
#
Takový nechceme
Mumloch
26.11.2020 16:03
#
Manny
26.11.2020 16:49
#
schurrleho na tebe
smazaný uživatel
26.11.2020 13:02
#
sima.vok
26.11.2020 13:23
#
Godbless
26.11.2020 14:17
#
Filipow
26.11.2020 14:17
#
Shevchenko
26.11.2020 14:29
#
v dnešní době je Senát hodně potřeba. Zrušit ho chtějí jen voliči ANO, SPD a komunistů.
bobis21
26.11.2020 14:31
#
Hlavně když ANO, které na senát pořád nadává, teď prosí senát ať opraví sračku co vylezla ze sněmovny. Ani si to neuvědomují, ale právě dokazují že jejich kritika senátu byla celou dobu nesmyslná.
kilobyte
26.11.2020 14:45
#
Mass
27.11.2020 00:26
#
Takže by si měl opačný názor na Senát, kdyby byl obsazenej většinově ANO, SPD a KSČM (jako sněmovna)?
C-M@ster
26.11.2020 14:43
#
meno
26.11.2020 14:57
#
ratusek
26.11.2020 17:08
#
pingla
26.11.2020 17:28
#
Mass
27.11.2020 00:47
#
Já asi nejsem slušný člověk. A chtěl bych zrušení senátu, i kdyby v něm seděli SPD s KSČM. Ta instituce a hlavně lidi co v ní sedí, sou zbytečný už jen z důvodu, že jim vyhovuje, že je tak málo lidí volí, takže se oni ani nesnaží vyvíjet nějakou aktivitu. To je trochu málo za skoro miliardu ročně. Buď jim zvýšit kompetence a přesvědčit víc než těch 20% co tam chodí volit, že to má smysl, nebo je zrušit.
vestinustarychdubu
26.11.2020 13:40
#
Ono ta kandidatura nebyla úplně z jeho hlavy a sám z ni nebyl nadšenej. Sám od sebe by do toho nešel, bohužel tam víc šlo o Karla a jeho kšefty, takže by se mu hodilo tam Nezmiče mít, dost se to řešilo už tehdy.
kilobyte
26.11.2020 13:43
#
Takže on je vlastně hodný a slušný člověk. Jenom dělá kurvičku šmejdům.
grumpa
27.11.2020 21:20
#
Olen, Tomi Hohuluk
28.11.2020 18:45
#
Aldeano
26.11.2020 13:44
#
Tak snad tím hůře pro něj ne?
Šukézní Dušan
26.11.2020 13:59
#
takže jenom nastavoval biskupa za dobrou věc
r.mrazik
26.11.2020 14:27
#
v tom pripade to je jeste vetsi kaspar,nez kdyby tam sel sam za sebe
verv
26.11.2020 14:53
#
oddy
26.11.2020 17:44
#
RM1999
26.11.2020 14:16
#
meno
26.11.2020 14:58
#
2013 neměl věk na Senát, byl na kandidátní listině pro volby do PSP
Mass
27.11.2020 00:28
#
Jak si to debunknul Mmch nevim, proč tady na trolla Sheldona reaguje tolik lidí.
GrimeBaller98
26.11.2020 12:33
#
Buhvi co pro Tvrdika delal.
Z legendy na psance
Liquid
26.11.2020 12:34
#
tady to začíná smrdět kolosálním skandálem, je ostuda všech těch sponzorů, že nevyžadují padání hlav, možná si za to vyžadonili to, že včera během 3 minut před zápasem Blanska s HK nám proběhl 3x v TV Oldřich Navrátil
Salfovic
26.11.2020 12:35
#
Cukroušek
26.11.2020 12:43
#
ACSeRw!n
26.11.2020 12:44
#
zacatek konce
Mass
27.11.2020 00:34
#
Tak jeden telefon neni jako když tě někde chytěj s kabelou plnou peněz
FCB1922
26.11.2020 12:50
#
REPLIKATOR
26.11.2020 12:55
#
Kapr liga... všichni musí jít štěstíčku naproti
Donald
26.11.2020 12:57
#
Bouře ve sklenici vody. Zajímavé je, že nejvíce se ozivaji fanoušci "cinklého jara".
kilobyte
26.11.2020 13:41
#
Jací fanoušci? Mohl bys je vypsat?
stas87
26.11.2020 13:01
#
Veď to absolútne nič nedokazuje. Tak zavolal Berbrovi že si nepraje Ardeleana na zápas svojho klubu, asi s ním mali z minulosti zlu skúsenosť.
Jan Horáček
26.11.2020 13:04
#
To aby zase bylo o čem psát...
bobis21
26.11.2020 13:04
#
No už jen to že kluby volají ohledně nominace člověku který by neměl mít na nominaci rozhodčích žádný vliv je dost špína.
stas87
26.11.2020 13:12
#
V tom vychodnom bloku je tato vec dost casta, pretoze rozhodcovia alebo byvali rozodcovia maju abnormalne velky vplyv na riadenie sutaze. To uz samo o sebe je chyba, ale tak hlboko zakorenena, ze nikto to nechce riesit. Celkom pochybujem, ze ligu piska nejaky rozhodca, ktory chyby nerobi a nepiska v uvodzovkach pre ziadny klub...vzdy budu pochybnosti, ze piska v prospech nejakeho timu.
Cukroušek
26.11.2020 13:13
#
Zvláštní, že na finále poháru jim pan "milionová penalta" vyhovoval.
bobis21
26.11.2020 13:17
#
Jo, tam vlastně pískal on
clinger
26.11.2020 13:57
#
ikdyž chápu.pro vás to byl zápas století.a ta křivda v tobě bude ležet nadosmrti.ikdyž jste hráli ho.no.a teď k tomu ještě ten otočenej roh
Cukroušek
26.11.2020 13:59
#
*De.set.i.letí.
bobis21
26.11.2020 14:01
#
Hovno jsme hráli, o to smutnější je že přesto potřebujete pomoc rozhodčích. Mohli jste si to vyhrát na hřišti férově a nikdo by nemohl říct půl slova. Vy ale radši žumpu, vaše rozhodnutí.
Greny
26.11.2020 14:07
#
ono je to zajimave ... pise se vsude jak je Ardeleanu pro Plzensky.. ale piskal ten pohar.. nepiskal i ten zapas kdy Slavia kopala ty dve penalty po sobe proti Plzni ?
frankiefcb
26.11.2020 14:25
#
Jo myslím, že jo
kilobyte
26.11.2020 14:47
#
I rozhodčí jsou jenom lidi a můžou udělat chybu.
ratusek
26.11.2020 17:09
#
grumpa
27.11.2020 21:24
#
"Celou kariéru jsem se nechal uplácet, ale teď uznávám, že to byla chyba." Kvůli jedné chybě soudit člověka
cr7sux
28.11.2020 00:05
#
clinger
26.11.2020 15:00
#
to si poznal z čeho prosímtě že my radši žumpu?já z toho radost neměl, a co ostatní nevím stejně jako ty
Losinho
26.11.2020 17:15
#
A myslíš, že to bylo pořešený, nebo že je Ardeleanu neschopa (což imho je a ultimátní)?
bobis21
26.11.2020 17:24
#
Netuším. Ale to že člověk který byl v té době ve vašem vedení mluví o tom že volal ohledně delegací Berbrovi a pohyboval se v šedé zóně tomu obrazu moc nepomáhá.
andrew96
26.11.2020 17:35
#
Netušíš, ale i tak hned slávisty obviňuješ z neférovosti.
bobis21
26.11.2020 18:09
#
Kde? Píši že rozhodčí pomáhal Slavii a že díky tomu nevyhráli férově.
andrew96
26.11.2020 18:16
#
"Vy ale radši žumpu, vaše rozhodnutí." – o čem slávisti rozhodli?
bobis21
26.11.2020 18:21
#
Hodně z nich se rozhodlo tu vymyšlenou penaltu pak obhajovat (naštěstí ne všichni). A co třeba předvedli po předkole LM letos jasně ukázalo jak chtějí aby se jim pískalo.
andrew96
26.11.2020 18:28
#
Tak záleží, v jakém tónu byla diskuze vedena. Každopádně ze zkušeností předpokládám, že kvůli jednotlivým výkřikům není třeba démonizovat celou Slavii.

U předkola LM míříš na penaltu v Dánsku? Pokud ano, tak to byl moment, na kterém ve veřejnosti nepanovala shoda ani po výkladu Skominova rozhodnutí.
bobis21
26.11.2020 18:31
#
Nevím co myslíš veřejností, ale Slavia normálně chtěla ať se nedodržují pravidla a chtěla ať se neopakuje v situaci kdy pravidla jasně říkají že se musí opakovat. Prostě žádali zářez soupeře a když nepřišel tak na rozhodčího nadávali.
andrew96
26.11.2020 18:41
#
Ok no, když to takto absurdně vyhrotíš a ignoruješ, že šlo o sporný moment, o němž se ještě týden debatovalo, tak chápu tvoji sešívanou noční můru.
bobis21
26.11.2020 19:18
#
A v čem byl sporný?
andrew96
26.11.2020 19:32
#
V tom, že Kolář byl před čarou těsně, a v tom, že šlo o relativně čerstvou novinku v posuzování pravidla. Skominu chválím, nicméně mám pochopení pro způsobené vášně.
bobis21
26.11.2020 19:36
#
"těsně" je něco co vyhodnotit nejde, pravidla mluví jasně. A pravidlo nové není, jen doteď neměli rozhodčí technologii pro jeho správné posouzení. Snad před každou penaltou říkal rozhodčí brankářům ať zůstane na čáře. Prostě se jen Kolář spoléhal na to že mu to projde.
andrew96
26.11.2020 19:55
#
Jak říkám, Skomina rozhodl správně. Jen nechápu, proč paušalizuješ a demonizuješ slávisty (ne poprvé). Přitom zrovna u předkola LM se debata vedla napříč fotbalovou obcí a rozhodně nebyla určována pouze konfliktní linií slávisti vs. neslávisti.
Bakary3
26.11.2020 20:22
#

Spoustu neslavistu mi taky reklo, ze to bylo prisny a ze by byli nasrany taky.
Jenze to tady nikdo pres jeho ego na EF neprizna
Bakary3
26.11.2020 18:34
#
Jojo, vsichni slavisti chtějí, aby se jejich tymu nadrzovalo.
No dobra kravina.

Ta penalta... myslim, te zanedlouho, přitom, jak se to bude dit casteji, na to i my slavisti budem koukat smirliveji, stalo se.

Ale byla to celkem novota, v zapase o vsechno, pocit krivdy byl obri. A tady se zase z toho vyvozujou zavery, jak jsou vsichni slavisti nefer.

Přitom po tomhle by rvaly vsechny fan tábory z vetsiny jejich clenu...
Ale to tu nikdo pokrytecky neprizna.
KingMaster13
26.11.2020 18:35
#
Asi tak a kdyby se to pískalo všude ale to pravidlo o čáře se furt nepíská tak v půlce Evropy, pak nemá být člověk nasranej
bobis21
26.11.2020 19:22
#
Když dostaneš pokutu za to že jedeš městem 80, taky se obhajuješ tím žes jel včera taky 80 a pokutu jsi nedostal, takže ji nemáš dostat ani teď?
NANANANANANA GIROUD
26.11.2020 21:56
#
Hloupé přirovnání
Bakary3
26.11.2020 22:27
#
KingMaster13
27.11.2020 11:06
#
mistr129
27.11.2020 10:21
#
jako když vidím že se to tedy fakt letos hlídá obecně, tak to beru mnohem víc
Bakary3
27.11.2020 10:23
#
ale tehdy... to byla smrt, no....
mistr129
27.11.2020 10:27
#
A myslím že ostatní týmy si to taky prožily, tak dva roky zpátky tady u každý naší penalty za držení ve vápně bylo křiku, teď si všichni zvykli že se to píská a odnaučili se to dělat
Bakary3
27.11.2020 10:30
#
S tím jsem třeba snad nikdy problém neměl a jsem pro, aby se to trestalo fest, fotbal se rukama prostě nehraje.

Tady to... jako já bych pořád byl pro nějakou lidskost, když je vidět, že ten golman měl fakt snahu být na čáře, ale nepovedlo se mu to jen proto, že o setinu vteřiny odlepil dřív paty... Ale asi si na to musíme zvykat, no...
mistr129
27.11.2020 10:37
#
Jo to já taky problém nemám.

A ohledně těch brankářů, já jsem tu psal že bych byl pro, aby to hlídal pomezní a video už do toho nezasahovalo, popřípadě maximálně to rozhodčímu pustit v reálné rychlosti a když porušení pravidel uvidí, tak nařídí opakování penalty. Totéž pro ofsajdy, pustit záběr z nějakého rozumného úhlu, ale čáry bych nedělal.
Bakary3
27.11.2020 11:56
#
byl bych pro... stala se z toho teď hrozná úchylárna...
KingMaster13
27.11.2020 11:07
#
KingMaster13
27.11.2020 11:07
#
Mada
27.11.2020 12:44
#
kilobyte
26.11.2020 13:40
#
dave30
26.11.2020 13:44
#
Tak už to u nás chodí. Například když chceš obchodovat v Rusku, tak voláš Nejedlému a Minářovi. A ti by na to také neměli mít vliv...
bobis21
26.11.2020 13:47
#
Ano, a to je přesně ta špína. Stejně jako je špína volat Berbrovi když se ti nelíbí rozhodčí.
dave30
26.11.2020 15:30
#
A ty bys čekal, že fotbal bude nějaký rajský ostrov v moři špíny? Ne, i ten fotbal odráží stav naší společnosti.
Olen, Tomi Hohuluk
28.11.2020 19:51
#
jakoze chvilkovymu Mikulasovi?
frankiefcb
26.11.2020 14:25
#
tak halvně člověku, který by neměl mít na nominace vliv. To je asi ten největší bordel Kdyby volali Chovancovi, tak si řeknu budiž. Ale doprdele on volá kvůli nominaci rozhodčích místředsedovi svazu. To je prostě zvěrstvo a Malík se tváří, ež o ničem neví a nic se neděje.
REPLIKATOR
26.11.2020 13:05
#
Otázkou je, co mu za to "slíbil". Nic není jenom tak.
Heisenberg
26.11.2020 13:10
#
Že by nějaký hráče "na hostování", jestli mi jako rozumíš...
mistr129
26.11.2020 14:05
#
Jestli mu za to něco slíbil, tak to má policie na odposleších a brzy se to dozvíme.
ACSeRw!n
26.11.2020 13:12
#
jasne.. volal mu a normalne na nej tlacil, at se piska rovina..
PH8
26.11.2020 13:48
#
Jo ale píše o šedé zóně a jízdě na oranžovou. To prostě nechceš slyšet
20DollarsInMyPocket
26.11.2020 14:05
#


Nedělám si iluze, že tohle v českým prostředí není "standard", ale na druhou stranu je to fakt smutný a jak píše nahoře stas, tohoto východního myšlení se budem dlouho zbavovat.
Šukézní Dušan
26.11.2020 14:00
#
to říká von! ale pokud je to ve spise, tak tam budou určitě lepší špeky!
Heisenberg
26.11.2020 13:13
#
ČTK: Obrana podepsala miliardovou smlouvu na nákup terénních toyot

Prosím prosím prosíííím Slováci, kupte je taky a dáme druhou válku Toyot. První proběhla takhle:

https://www.youtube.com/watch?v=cDN23Wqva4s
PH8
26.11.2020 13:51
#
Zabíráme si Chad.
Greny
26.11.2020 13:59
#
noo kontakt tam byl.. Jednu dobu se taky Tvrdik hodne šil do Berbra a pak se vse zklidnilo a spekulovalo se ze uzavreli "příměří" ...
jsem zvedav co vse se jeste dostane ven .. vypada to ze show teprve zacina
mistr129
26.11.2020 14:06
#
Tady jsou konspirace na úrovni že ODS hlasovala s Babišem o daních, takže po příštích volbách určitě udělají koalici
kilobyte
26.11.2020 14:51
#
Jaký konspirace? Sám Nezmar se přiznal, že se pokoušel ovlivnit nominaci sudích v zákulisí.
inferno08
26.11.2020 14:15
#
To vypadá, že ho vyfotili zrovna, když se to dozvěděl.
RM1999
26.11.2020 14:19
#
Tady není moc co řešit, zvlášť když se Nezmar přiznal. Odebrat 2 poslední tituly, 2. liga a minus 12 bodů mi přijde jako přiměřený trest (když vezmu to přiznání jako polehčující okolnost).
Mass
27.11.2020 00:32
#
A tituly by připadly Plzni? Vzpomeň si, Ardeleánu řezal i vás.
letitfly
26.11.2020 14:21
#
Jsem z reakcí dikustujících trošku nesvůj, z článků rozhodně nejde usoudit, že by Nezmar jel v nějaký šmelině.
Mám kamaráda, kterej je vlastníkem jednoho extraligovýho klubu (není to teda fotbal) a člověk na základě zkušeností z mnoha utkání samozřejmě pozná, kterej rozhodčí ho sere a zdá se mu, že píská proti němu. Nevím, jak to je ve fotbale, ale v mnoha jiných sportech může klub určitýho rozhodčího vetovat a potom nemůže být nasazovanej na zápasy tvýho klubu. Vzhledem k tomu, že se v tomhle prostředí všichni majitelé, ředitelé, manažeři a členové federace moc dobře znaj, rozhovory typu "Vy ste na nás zas delegovali Pepu vole, to zas bude porno.", jsou úplně běžný...dokud nebudou konkrétnější informace, který by Nezmara měly skutečně z něčeho obviňovat, je tohle házení špíny na jeho hlavu úplne zcestný
db18
26.11.2020 14:31
#
Blasphemer
26.11.2020 14:37
#
Ajajaj.
C-M@ster
26.11.2020 14:47
#
To je těžký. Na jednu stranu Nezmarovi v tomto věřím, na tu druhou bych si rád kopl do slávistů o kterých říkám, že posledních x sezóny převzali otěže po Plzni a sudí tlačí je a Baník.
bobis21
26.11.2020 14:49
#
Baník? Kdy jsme získali nějaké body díky rozhodčím? Myslím že v minulé sezoně jsme chybami více ztratili než získali
Cukroušek
26.11.2020 15:01
#
Tak s c-máslem je to těžké. Na tohle téma vydal pár článků dement Procházka(SMS před losem a podobně...) a on tomu slepě věří a špiní Baník i pana Brabce už dlouho.
ratusek
26.11.2020 17:09
#
ratusek
26.11.2020 17:10
#
nereaguj na něj, je mimo opět
Greny
26.11.2020 14:52
#
Proc volal Berbrovi a ne Chovancovi?
C-M@ster
26.11.2020 14:59
#
Ze stejnýho důvodu proč Křetínský kupoval šperky Nagyové a ne Nečasovi.
Věděl, kdo to řídí.
Chovancovi volali před baráží jihlavští.
Remt
26.11.2020 18:04
#
Za tu baráž tenkrát měly padat tresty jak kráva. Ti rozhodčí už by si při nejlepším neměli ani zapískat.
C-M@ster
26.11.2020 18:25
#
Jeden ten lajnovej teď povýšil na hlavního. Skoro všechny vídáme pravidelně v první lize.
Akorat Myška z brněnské kauzy je i teď v té nové vyšehradské kauze.
Remt
26.11.2020 18:50
#
Největší prasárna v českým fotbale co si pamatuji za dlouhé roky. Jasně, ještě aby nepovýšil když dovedli společně utkání k předem stanovenému výsledku
Losinho
26.11.2020 17:16
#
Asi věděl, kdo to může ovlivnit ne?
Losinho
26.11.2020 17:18
#
V tomhle asi Nezmar nic špatnýho neudělal, na druhou stranu každej z tý špičky (nejen) aspoň o něčem ví, když už nic horšího. Hrozně naivní si myslet opak.

Plzeň má tu podporu furt nejlepší, Baník naopak tlačili naposled jak jim šlo o padáka.
Bakary3
26.11.2020 15:24
#
Tohle je proste prasarna a nemam z toho radost, ikdyz verim, ze umyslem nebylo ovlivnit zapas, ale nenasazeni Ardeleana.

Mozna kdyz to vezmu, chyba byla uz jeho prvotni nasazeni.

Jinak jak tu nekdo psal, vetovat nasazeni rozhodciho - určitě to slo udelat oficialni cestou, ne takhle.

Je jen ukázka smutny reality naseho fotbalu, ze i Nezmar, u kteryho jinak verim, ze je celkem moralni clovek.. vzal tyhle praktiky za svy jako nezbytny pro fungovani v ty funkci.
r.mrazik
26.11.2020 17:58
#
je to stejny smejd jako ostatni...a mozna jeste horsi,kdyz pracoval pro tvrdika a pro cinany
Bakary3
26.11.2020 18:14
#
Chápu, ze pro tebe jako spartana je snadný to takhle rict
Mne Nezmar taky zklamal, uz kdyz se zacalo proslychat, ze chodi na kaficka s Berbrem.

Ale i tak si myslim, ze on jel fakt "jen" na tu oranzovou a neudělal nejakou prasarnu.

A do toho bych se nerad poustel, kolik z nas by odmitlo asi neodmitnutelnou nabidku...
KingMaster13
26.11.2020 18:19
#
Ono kdo ví, proč nakonec odešel, jestli za tím nebylo něco víc. Klidně mohl mít nějaký hlubší vztah s Berbrem a Tvrdík to nestrpěl nebo tak něco
Bakary3
26.11.2020 18:23
#
To by me pekne nasralo...
Sere me to teda uz ted, tohle je prostě spatny..
KingMaster13
26.11.2020 18:27
#
Tím by mě Nezmar nasral podruhé no
r.mrazik
26.11.2020 19:38
#
kandidoval za zemanovce,
utekl z liberce za pracha do slavie,
delal pro cinany a tvrdika,
odesel ze slavie,protoze chtel dostat vic prachu z ucasti v LM,
paktoval se s berbrem,kterej sel vzdy za tim,kdo daval vic prachu...

sikovny je,ale smejd je stejny jako ostatni
Bakary3
26.11.2020 19:48
#
Zemanovci - no a?
Sel za prachama - jako vsichni.
Delal pro cinana - viz bod 2, proste sel za pro nej zajimavou nabidkou.
Ty penize za ucast LM, to fakt? Ptam se, to jsem nezaznamenal.

Ale ten Berbr, ten me fakt sere.

Jinak ho nechci obhajovat, jen mi prijde, ze se z nej najednou zacalo delat hrozny zlo
Mne lidsky spatnej neprijde, ale kazdej z nas vi prd, jakej je...
r.mrazik
26.11.2020 20:48
#
zemanovci jsou dno
neni loajalni
upise se kazdy svini
tohle neni ofiko

berbr je jen tresnicka

muze byt fajn,ale je to stejnej smejd jako kdokoli jiny ve fotbale
Bakary3
26.11.2020 20:52
#
No, uplne nesouhlasim, ale ok.
Cukroušek
27.11.2020 09:41
#
Bakary3
27.11.2020 10:24
#
Zase nemáš co napsat? Bez argumentu?
Pojď, já nemám problém normálně diskutovat, jestli to umíš.
Cukroušek
27.11.2020 10:33
#
Ty máš jiné problémy, no. Třeba s lhaním... nebo už si mi našel pro kolik baníkovců byl Smola miláček?
Bakary3
27.11.2020 10:38
#
To ani ne.
Minimálně pro dva byl brácha miláček, ty dva jsem taky měl na mysli.

A ještě něco k tématu?
Cukroušek
27.11.2020 10:44
#
Jaké dva? Řekni jména, nebuď slušný. Jestli to teda umíš, na základě tvého chování v poslední době mám o tom vážné pochyby...
Bakary3
27.11.2020 11:57
#
Ať se v tom najde, kdo chce
Tak to mě od morální kapacity, jakou jsi, dost vážně znepokojuje
Cukroušek
27.11.2020 12:00
#
Takže žádné jména nemáš a prostě si tehdy jenom sprostě lhal a ještě kolem sebe kopal jako dítě. Díky, že jsi potvrdil moje slova o tobě, že jsi ubohý lhář a křivák.
Bakary3
27.11.2020 12:18
#
Nemyslel jsem si o tobě, že jsi nejchytřejší, ale možná bych čekal, že ty 2 jména, co jsem myslel, trefíš
No tak ty a trevor.

Tak snad jsem splněním tvojí podmínky vyvrátil, že bych byl ubohý lhář a křivák.

Tak se měj hezky a někdy zkus jako člověk reagovat argumenty, ikdyž vím, že se smajlíkama jsi šikovnější.
Cukroušek
27.11.2020 12:28
#
Pro mě byl Smola miláček? Tak teď ses tady totálně a navždy znemožnil. Tohle naprosto překonalo všechny tvoje bláboly co jsi tady kdy vypustil, a že jich nebylo zrovna málo. Tímhle si nic nevyvrátil ale spíš potvrdil jak velký lhář jsi.
Bakary3
27.11.2020 13:15
#
No vidíš, že bych byl takovej popleta?
Jsem měl za to, že nesnášíte Opavu a Smolu jste hejtili, jakej je zmrd.
Pak šel do Ostravy, dvakrát si poklepal na znak na triku, zachrochtal Baník nejlepší u nás, jednou šel mezi fanoušky, už měl familiární přezdívku brácha a vše bylo ok.
Nebo tys k němu takhle nezměnil postoj?

Jestli ne, tak se ti samozřejmě omlouvám, že jsem tě urazil na cti.
Byl bych moc nerad, aby tu utrpěl tvůj vysoký morální kredit.
Cukroušek
27.11.2020 13:22
#
Popleta je někdo kdo se mýlí omylem, ty tady lžeš záměrně takže jsi jen obyčejný lhář a křivák. Brácha byl jen pro Trevora, a byla to jen taková cimrmanovská resece na vzhled, výšku a styl hry. Že sis to zase celé překroutil aby ti to sedělo do tvé vymyšlené pohádky je tvůj problém. Nebo jestli žiješ v domnění, že tady byl Smola masově oblíbený tak by ses měl rychle probrat... A omlouvat se nemusíš, od tebe bych ji ani nevzal, stačí když ty tvoje ubohé lži omezíš aspoň mimo Baník a lidí kolem něj.
FCB1922
27.11.2020 13:43
#
FCB1922
27.11.2020 13:13
#
Jediný já sem ho tu obhajoval, jinak nebyl pro nikoho miláčkem, ani u reálných fanoušků FCB, natož u těch imaginárních na netu.
Takže zase vedle.

A Cukrouš naopak do "bráchy" jebal.
Bakary3
27.11.2020 14:56
#
Ok, tak beru a omlouvam se.

Proste jsem to zmotal - takze tato reakce patri i cukrouskovi.
Mada
27.11.2020 12:47
#
Vosic
26.11.2020 16:34
#
To bude vtipné příští Tiki Taka. Šmíca se tam celou dobu tváří jako že je v České lize všude hrozná špína. Kromě Slávie samozřejmě
Losinho
26.11.2020 17:19
#
Šmicer mi tam přijde jako nejlepší host, a ne kvůli názorům na Slavii.
Cukroušek
26.11.2020 18:03
#
Tak určitě.
noustres
26.11.2020 20:00
#
Kdo chce nahoru, musí si "něco" koupit. Je jedno jestli je to Jihlava, Olomouc nebo Slavia. Špína se pak vytahuje podle toho, kam vítr fouká a co má vyfoukat. Přece nesuším hovna na zahradě, když mi de od zahrady vítr do voken. Počkám na severák.
Losinho
26.11.2020 23:37
#
Jj, určitě.
HorajzmAmmann
27.11.2020 08:49
#
mistr129
27.11.2020 10:23
#
Vosic
28.11.2020 19:54
#
To neříkám, že ne Ale teď jsem koukal na videa z Tiki Taka o Berbrovi a tam dělal, jak kdyby celá liga byla prolezlá, kromě té Slávie. Tak jsem zvědavý, jestli to tam vytáhnou a co on na to.
Witcher
26.11.2020 17:29
#
Proto tak spěchal od válu njn na každou svini se vaří voda
Shottack
26.11.2020 18:24
#
Vaz mu zlomí ty třetiligové juniorky.
KingMaster13
26.11.2020 18:29
#
Dimik8
26.11.2020 23:36
#
Dimik8
26.11.2020 23:38
#
Džeky to řekl na rovinu
Mass
27.11.2020 00:38
#
Křetínskýmu prošla kabela plná peněz, jeden telefon, že nechceš rozhodčího známýho řezáním pražských S, nemůže Nezmarovi ublížit.
ACSeRw!n
27.11.2020 09:08
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.