Neuwirth se po zraněních zkouší v Ostravě vrátit k fotbalu

13.01.2014 13:18 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5095
Komentáře (163 / 0 nových)
Filip12
13.01.2014 13:20
#
Žito 44
13.01.2014 13:23
#
Legenda?
Joe.Cole
13.01.2014 13:23
#
Tak to je fakt pech, mít opakovaně problémy s kolenem už od 22 let.
Tomoro
13.01.2014 13:29
#
Tarasovs a Kozlovs uz zas po jednom zapase bali kufry.. tudletu tu strategii 1 zapasovych testu nikdy nepochopim
patas92
13.01.2014 13:34
#
mně se ten Tarasovs proti Třinci docela líbil...hlavně, že Ciku, který byl naprosto marný, zůstává
Puskas
13.01.2014 13:45
#
a jak to vypadalo celkově?
patas92
13.01.2014 13:57
#
Těžko se to hodnotí, velká nesehranost, bylo vidět, že spolu ti hráči hrají krátce. První půlku se mi líbil Greguš. Druhou půlku, ikdyž sem ji už viděl hůř, už to bylo lepší, nejlepší asi Holzer. Obrany v obou poločasech v docela pohodě (zaujal mě Vengřinek). Posily zatím nic moc. Jak se řekl Tarasovs vypadal docela slušně. Dyjan hrál z prava a tam mu to asi tolik nesedí. Ciku mi přišel vyloženě špatný. Ostatní posily nijak nevyčnívaly.
patas92
13.01.2014 13:58
#
Jo ještě se mi líbil Krmenčík. Ten dělal Třinci docela problémy. Na svoji výšku mi přišel docela rychlý a technický.
Puskas
13.01.2014 14:04
#
dík.. holt první zápas
frankiefcb
13.01.2014 15:38
#
Asi tak a co říkáš na Krautovu trefu, kdyby si to ten kluk schoval do ligového zápasu.
patas92
13.01.2014 15:48
#
trefa pěkná, ale co z toho, jak v lize zas bude hrát to co vždycky...
iamek
13.01.2014 14:08
#
U takovych zapasu poznas hovno. Nechapu proc je zkousi jen na jeden zapas. Demence.
veikko
13.01.2014 14:49
#
Tak tak, demence, nic jiného to nedokáže vysvětlit.
cetto
13.01.2014 15:54
#
Tak tam asi nejde o ten zápas, ale ti hráči s něma každej den trénovali. Asi trenér vidí, jak na tom jsou .)) a pokud na to nemají na treninku, hodí je do zápasu a když ani v něm nic moc nepředvedou, tak jdou pryč. Komnacký avizoval, že nechce další průměráky, že bude brát jen hráče, kteří zvýší kvalitu
veikko
13.01.2014 15:56
#
Přiznám se, informace mám pouze z druhé ruky, ale co jsem slyšel, tak Tarasovs hrál z té druhé sestavy nejlépe + uměl něco vymyslet. Taky jsem však slyšel, že měl možná trošku přes váhu. Ovšem třeba hra Plzně nebo Chelsea na cvalíkách stojí, tak proč nejít s dobou.
Nr.Nobody
13.01.2014 13:49
#
asi jedinej z tech hracu nepotrebuje vyplatu..
veikko
13.01.2014 14:38
#
To si děláš srandu, ne? Zase si nechají největší kopyta. Hráč z prvního týmu lotyšské ligy je už z principu lepší než naše ostravské kopyto hrající už tři roky o udržení.
Puskas
13.01.2014 14:39
#
v principu je spíš třeba porovnat kvalitu těchto dvou lig
veikko
13.01.2014 14:41
#
Viděls někdy Baník v posledních třech letech? Viděl jsem zápas Skonto - Liberec a to mi stačilo, abych si na dálku porovnal kvalitu Lotyšů a našich Bombardinhů, Lukešů a jiných hovádek.
chlup
13.01.2014 15:44
#
jestli chceš porovnávat naši a lotyšskou ligu tak se na mě nezlob ale
veikko
13.01.2014 15:46
#
Ne naši a Lotyšskou, na tom jsme ještě chválabohu lépe. Porovnávám na dálku Ventspils a Baník. Ventspils 1, Baník 0
chlup
13.01.2014 15:51
#
To je možné
Puskas
13.01.2014 15:46
#
vidím Baník skoro každý zápas... jestli jsi viděl jeden jediný zápas a děláš závěry, tak jako sorry
veikko
13.01.2014 15:46
#
Nápodobně
Puskas
13.01.2014 15:47
#
co nápodobně?
veikko
13.01.2014 15:48
#
Nic nápodobně, to nepatří sem.
veikko
13.01.2014 15:50
#
Podle mě prostě Baníku stačí hráč typu Tarasovse, který umí dát hře myšlenku. Ovšem možná Baníku křivdím a on si řekl např o příliš vysoký plat.
veikko
13.01.2014 16:26
#
Mimochodem, chceš porovnávat kvalitu Virsligy a 2. slovenské ligy?
miguel bain
13.01.2014 19:35
#
takhle se u nás dělá fotbal, je to banda tupých hlav
adalbertus
13.01.2014 13:30
#
Čeladná krásná krajina
Tomoro
13.01.2014 13:34
#
je tak Neuwirth to tam radne prevysoval..jen to zdravicko aby drzelo..
Puskas
13.01.2014 13:45
#
marty9637
13.01.2014 14:48
#
jarax
13.01.2014 15:29
#
frankiefcb
13.01.2014 15:39
#
Jo, ale Lukša ji kurví.
Puskas
13.01.2014 15:42
#
Robin Hood?
adalbertus
13.01.2014 16:23
#
jak to?
frankiefcb
13.01.2014 19:29
#
Některé projekty byly relativně fajn. Ale to zaměření na ty hotely a rezidence pro smetánku. Některé hotely vapdají otřesně a ani tím golfovým hřištěm nejsem nadšen.
smazaný uživatel
13.01.2014 13:34
#
amatérům Čeladné v I. A třídě Moravskoslezské župy.

a já si myslel, že jsem profesionál... navíc když jsme tam uhráli remízu
Nr.Nobody
13.01.2014 13:49
#
Nejlepsi je, ze on se nam fakt vyplatil
taws
13.01.2014 13:54
#
jistě..2 mega na jeden jeho odehraný zápas za Plzeň..slušný
Nr.Nobody
13.01.2014 13:56
#
on nam vyhral prakticky titul - postoupilo se do LM - miliony na nasem ucte
taws
13.01.2014 13:59
#
on vám vyhrál titul? co jsem pár zápasu viděl, tak vždy předváděl hrozný minely
Nr.Nobody
13.01.2014 14:00
#
Totalne vymazal Kwaka
smazaný uživatel
13.01.2014 14:05
#
Tak ale to dokázal i Šourek nebo Trousil Kweukeho vymazal kdekdo
nerozumim_fotbalu
13.01.2014 14:06
#
To je pravda. Jakpa to bude s tím Rybalkou, nějaký info?
Nr.Nobody
13.01.2014 14:16
#
Nepotrebujeme ho, stred zalohy mame vyresenej vic nez kvalitne. Ale zustava porad jako varianta, kdyby nekdo odesel, nebo se treba zranil.
taws
13.01.2014 14:21
#
to zas není nic tak složitýho ale jo, je potřeba nějak obhájit, jeden z těch plzeňských nesmyslných přestupů
smazaný uživatel
13.01.2014 13:56
#
A v čem?
iamek
13.01.2014 14:05
#
Wu-36-man
13.01.2014 14:07
#
Marv
13.01.2014 18:01
#
iamek
13.01.2014 14:07
#
db18
13.01.2014 14:09
#

...jen je zajímavé, že v Čeladné nevěděli, jak to má Neuwirth se smlouvou v Plzni
smazaný uživatel
13.01.2014 14:09
#
Do Ostravy v pondělí přiletí kanadský reprezentant Issey Nakajima-Farran (viz foto) a ghanský talent Derrick Mensah.

to by mě zajímalo, kde se najednou objevily prachy prachy ušetřené za platy fantiše, vomáčky atd. asi nebudou nejmenší, ale i tak...
Puskas
13.01.2014 14:11
#
to je nějaký další Mensah? jeden je ve Slávce
patas92
13.01.2014 14:17
#
tak v Ghaně je Mensah každý druhý ...tady ten by ale mohl být slušný, reprezentant U20 a prý byl blízko podpisu v Atleticu Madrid
JAMESRODRIGUEZ
13.01.2014 14:11
#
prý vypomáhal ,,amaterům" z 1.A třídy....tak já jsem potom co, když hraju 1.B? jsem vlastně úplná nula
Puskas
13.01.2014 14:13
#
amatér z vedlejší třídy
Cukroušek
13.01.2014 14:16
#
ale jo, zkušený náhradník po končícím Vomáčkovi by se hodil
Puskas
13.01.2014 14:23
#
každopádně nebýt Benjiho, jsme v II. lize, tehdy tu obranu zpevnil jak hrom
Cukroušek
13.01.2014 14:30
#
Jo, tehdy byly jeho výkony příjemný šok po tom co předváděl ve Slavii.Král sezony 11/12
Wu-36-man
13.01.2014 14:25
#
Co Brabec?
Puskas
13.01.2014 14:27
#
to jo, v Baníku ještě nebyl
taws
13.01.2014 14:32
#
to snad ne! než přeplácet jakýsiho pražáka, tak radši mít za náhradníky nadějný mladíky (stronati, kaša)
Wu-36-man
13.01.2014 14:39
#
...no potrebujete se predevsim zachranit a nejakou zkusenost by to chtelo a hlavne vzadu...
Puskas
13.01.2014 14:42
#
Místo koho? Oba stopeři jsou výborní.
Wu-36-man
13.01.2014 14:52
#
...o tom jak jsou vyborni nebo ne bych se nebavil,kazdopadne muze nastat situace,kdy budete treba 5 kol pred koncem na sestup a stoperi v rozmezi rocniku 90-94 to zrovna ustat nemusej...
Puskas
13.01.2014 14:54
#
To jistě, ale zkušenost není záruku momentální kvality, on nějaký čas nehrál, a pokud by se nedostal přes ty dva, taky by to těžko zachraňoval.
patas92
13.01.2014 14:58
#
toho bych se nebál...Frydrych to dokázal ustát loni a jelikož je pro Baník klíčový v podstatě každý zápas, tak bych neměl strach ani u Baránka, který už musí být na tlak zvyklý
cetto
13.01.2014 15:51
#
Tohle je totální kravina, že mladí hráči neunesou tlak. Vždycky to bylo, je a bude přesně naopak. Ti mladí kluci si nic nepřipouštěj .)) může se stát, že nemají kvalitu a pak se vezou, ale to už není problém věku
Puskas
13.01.2014 15:55
#
to zas ne, je to případ od případu, mladí se už hodněkrát sesypali
taws
13.01.2014 14:43
#
to sice jo..ale stoperská dvojice Frydrych - Baránek zatím funguje dobře..nemyslím se že by se přes ně dostal Brabec do základu, když už ani v Senici nehrál
Cukroušek
13.01.2014 14:32
#
Byl bych radši kdyby za Baník hráli odchovanci a hráči z okolí Navíc Brabec je prodejná děvka co byla snad v každém druhém klubu
smazaný uživatel
13.01.2014 14:36
#
ovšem všude odvedl velmi vysoký standard. A nevím, jestli to není to, co Baník zrovna potřebuje....
Wu-36-man
13.01.2014 14:37
#
...no myslim,ze Vomacka zhruba stejne prodejna devka,akorat na Spartu nemel kvalitu...
Cukroušek
13.01.2014 14:45
#
No to klidně být může, každopádně to neřeší fakt, že starého Brabce na lavičku nepotřebujeme
Puskas
13.01.2014 14:47
#
tak tak, lepší Baranek na hřišti než Brabec na lávce
smazaný uživatel
13.01.2014 16:29
#
Wu-36-man
13.01.2014 14:53
#
..me ta obrana prijde moc mlada na to kde se pohybujete...
Puskas
13.01.2014 14:55
#
celý tým je mladý
Cukroušek
13.01.2014 14:59
#
No proto bych taky Neuwirtha bral. Samo, pokud ukáže nějakou výkonnost a bude zdravý..Je to odchovanec a pro Baník už něco udělal,.. v tom vidím hlavní rozdíl proč on jo a Brabec ne
cetto
13.01.2014 15:52
#
Zápasy nevyhrává věk, ale kvalita
veikko
13.01.2014 15:54
#
Teď to ještě nějak taktně naznačit Lukešovi.
veikko
13.01.2014 14:56
#
Teď se Baník snaží přivést Japo-Kanaďana. Lépe řečeno, dají mu zápas na to, aby dal hattrick, jinak do týmu nemůže, protože by nebyl lepší než ti, co tam jsou teď.
veikko
13.01.2014 16:04
#
Je to oficiální, vedení Baníku je senilní se vším všudy.
http://www.fcb.cz/a-muzstvo/aktuality/v-baniku-padlo-rozhodnuti-o-budoucnosti-novych-hracu.html
Hlavně věta, že ač Lotyši nezklamali, tak Estonci prokázali vyšší výkonnost je docela směšné když si vezmete, že Hunt neuspěl ve 3. německé lize a Lindpere se prakticky hned zranil.
chlup
13.01.2014 16:10
#
Ten Farran nevypadá vůbec špatně
veikko
13.01.2014 16:11
#
To se zatím říkalo o všech. Pokud nedá minimálně gól, vyhodí ho jako ty ostatní.
chlup
13.01.2014 16:14
#
Jako kdyby hrál dobře a vyhodili ho, tak jsem ten poslední komu by to vadilo
veikko
13.01.2014 16:19
#
Vyhození tarasovse mi opravdu vadí. Prohlásí, že měl kvalitu i dobrý přístup, ale protože jsou imaginární Estonci lepší, vsadíme všechno na jednu kartu - že se Lindpere ve svých 33 letech rozhodne restartovat kariéru v podprůměrném českém klubu. TO HO SAKRA NEMOHLI NECHAT UKÁZAT SE VE VÍCE ZÁPASECH???
Puskas
13.01.2014 16:21
#
veikko
13.01.2014 16:23
#
Jediné pozitivum na tom je, že pokud bude mít Ventspils štěstí na soupeře, s jeho pomocí může přejít přes 2. předkolo LM a pak se pokusit o zázrak v EL.
chlup
13.01.2014 16:36
#
Asi všude stejné, u nás to až donedávna fungovalo podobně
smazaný uživatel
13.01.2014 16:16
#
smazaný uživatel
13.01.2014 16:08
#
Hosi, uz v Baniku hral jen pul sezony hazky, jinak sympatak to byl. Ale letos jsem ho videl dostkrat hrat za Celadnou a rikam rovnou: ten bidak je ztelesnene nestesti. Kdyz uz se pani skauti byli na nej podivat v Celadne, tak by meli videt aspon 3 nebo 4 opravdove talenty a ne nekoho, kdo ma jen historii.
smazaný uživatel
13.01.2014 16:12
#
a mnohem lepsi hrac hraje stejnou soutez za TJ Dolni Datyne a nebyt zraneni, byl by jeste slavnejsi- Petr Tomasak.
smazaný uživatel
13.01.2014 16:18
#
Tomašák kope v Datyních? Tak to se někdy musím přijít kouknout.
Puskas
13.01.2014 16:22
#
to byl talent... jeden z nejlepších levonohých hráčů
smazaný uživatel
13.01.2014 16:28
#
taws
13.01.2014 17:28
#
chudák, ten taky dopadl..byl to velký talent..to je to baníkovský prokletí kolenních vazů..
smazaný uživatel
13.01.2014 16:17
#
Přístup vedení mi v tomhle případě až moc připomíná období, kdy tomu všemu ještě velel Petera. Očividně jsme se nepoučili..
veikko
13.01.2014 16:19
#
smazaný uživatel
13.01.2014 16:22
#
smazaný uživatel
13.01.2014 16:25
#
Co zas? Jinak se vyjádřit neumíš?
smazaný uživatel
13.01.2014 16:28
#
Píšeš píčoviny. Tady se zkouší odlišné typy hráčů. Za Petery přicházeli jen Velkoborští nebo hráči z Příbrami, aby se pořešili kšefty. Btw, někde si psal, že máš na mě ignor. Tak kde je pičo ?
smazaný uživatel
13.01.2014 16:32
#
Nejde vůbec o typy hráčů, ale o to, že lepší hráči z testů odejdou a zůstanou tady ti horší. A s ignorem to nebylo na tebe, ale na trošku jinou osobu a navíc jsem napsal, že jsem rád, že to existuje ten blok, takže v případě, že se mi něco líbit nebude, tak si kohokoliv bloknu.
Koukám, že zase vaříš z hoven. Dobrou chuť.
smazaný uživatel
13.01.2014 16:43
#
Jak můžeš vědět, že jsou horší ? Jsi snad jejich agent ?
smazaný uživatel
13.01.2014 16:46
#
Viděl jsi ten zápas? Očividně ne, tak se nevyjadřuj.
smazaný uživatel
13.01.2014 16:52
#
Přiznám se, že sem ho neviděl, slyšel sem, že ti, co odešli jsou dobří ale hned odsuzovat ty, kteří zůstali ?

Až liga ukáže, jestli vedení udělalo dobře nebo ne...
smazaný uživatel
13.01.2014 16:54
#
Já je neodsuzuju, jen píšu, že jsou horší než ti co odešli, což jsi teď sám potvrdil.
smazaný uživatel
13.01.2014 16:59
#
"Nejde vůbec o typy hráčů, ale o to, že lepší hráči z testů odejdou a zůstanou tady ti horší."

Já ti na to napsal, že jak můžeš vědět, že ti, co tu zůstali jsou horší než ti z Lotyšska (i když proti Třinci zahráli dobře). Nikde sem nepotvrdil, že ti, co zůstali jsou kvalitativně horší.

A druhá věc, nikdo ani netuší, co stálo za jejich odchodem, třeba si mohli říct podmínky, co klub odmítl akceptovat.
Takže bych rozhodně zatím naše vedení nehanil za výběr potencionálních hráčů...
veikko
13.01.2014 17:01
#
Odešli proto, že údajné estonské posily mají vyšší kvalitu, ale že rozhodně nezklamali. Takže je možné, že nekonec z nich nepřijde vůbec nikdo.
smazaný uživatel
13.01.2014 17:08
#
No vidíš a já mám jiné info o Huntovi a Lindperem.
veikko
13.01.2014 17:10
#
Tak nepiš blbárny a poděl se.
smazaný uživatel
13.01.2014 17:29
#
Já že píšu blbárny ? Ty vole, vy tu naříkáte nad posilama jako bychom byla Barcelona. Nezapomeň, že před pár měsíci byl Baník na smrtelné posteli a teď tu někteří skučí. Buďme rádi, že zas k nám začínají pomalu přicházet hráči alespoň na zkoušku. A věc druhá je, že zrovna Slončíkovi věřím, že by mohl mít dobrý čich na případné posily.

A ohledně mého infa. Počkej si pár dní a uvidíš sám
smazaný uživatel
13.01.2014 17:31
#
*jako kdybychom byli Barcelona a mohli si vybírat hráče.
veikko
13.01.2014 17:39
#
A hráče si vybírat můžem. Nebo si myslíš, že po Tarasovsovi prahl Bayern Mnichov společně s Manchesterem United?
smazaný uživatel
13.01.2014 18:06
#
Vybírat k našim finančním možnostem. Myslel sem, žes to pochopil.
veikko
13.01.2014 18:11
#
Jistě, jenom rýpu. Ale i v našich možnostech můžeš získat výborného hráče. Například by byla sranda přivést někoho z iráckého výběru U20. Ti, kteří skončili 4.
smazaný uživatel
13.01.2014 18:34
#
Jo, chápu

Ono mi totiž příjde, že si naši někteří fanoušci nevidí na špičku nosu a hned by chtěli do Baníku minimálně Messiho. Já se spokojím s málem, viz. Davor. Nikdo ho neznal a jak se vyhrál.
Taky čtu, že sleduješ pobaltské země a jejich hráče a chápu, že tě zamrzelo, že nechali jít tu lotyšskou dvojku ale taky je brát v potaz to, že ke vší úctě k nim, mohli si stanovit takové finanční požadavky, že by to bylo pro Baník neúnosné resp. nevyhovující. Takový Joel dohrává, má vyděláno, tak už si vybírá jen destinace na dohrání kariéry, proto ani nemusí chtít takové finanční nároky

Každopádně dejme tak měsíc času na posily, na sehrání týmu. Ne hned nadávat na vedení...
veikko
13.01.2014 17:38
#
Blbárnami v mé hantýrce rozuměj zbytečnosti. To jsi tímto ultradlouhým komentářem jen potvrdil.
veikko
13.01.2014 16:48
#
Agenti vědí prdlajs.
Kenneth
13.01.2014 16:40
#
Chovej se trosku sedlaku.
božský John
13.01.2014 17:21
#
Kenet pls...
patas92
13.01.2014 16:23
#
to si nemyslím, ten kádr teď prostě potřebuje rozšířit, proto se zkouší tolik hráčů...když nepočítám Greguše a Krmenčíka, tak podepíšou dva, maximálně tři
smazaný uživatel
13.01.2014 16:25
#
Ale já myslím v tom, že i když se hráč ukáže v dobrém světle, tak radši vezmou z nepochopitelných důvodů toho horšího.
veikko
13.01.2014 16:26
#
patas92
13.01.2014 16:28
#
jo takhle, já myslel, že narážíš na to kvantum nových hráčů
veikko
13.01.2014 16:25
#
Já jako fanda pobaltského fotbalu jsem prostě Igorse chtěl. Ale snad přijde ještě aspoň ten Nakajima a bude dobrý.
veikko
13.01.2014 16:27
#
Navíc po zkušenostech s Gregušem z minulých sezon si udržením dobré výkonnosti nejsem vůbec jistý.
Puskas
13.01.2014 16:23
#
a je to věc vedení nebo trenéra? Nebo jejich manažéři chtěli hned uzavřít smlouvu, ale naši chtěli ještě počkat, tak je ti manažéři stáhli..
kalla
13.01.2014 16:26
#
Mám doma jeho dres z Kladna , tak mu přeji návrat na vrchol
Puskas
13.01.2014 16:27
#
kdybys ten dres neměl, tak mu to nepřeješ?
kalla
13.01.2014 16:34
#
Přesně jsem čekal tydle hnidopichy Ale ať odpovím na tvé klišé.... Bylo by mi to jedno...
Puskas
13.01.2014 16:40
#
proč se cukáš, to nesneseš obyčejné rýpnutí, jakých tu jsou kvanta?
kalla
13.01.2014 17:30
#
Já se necukám moji odpověď tam máš, jen když už jsem to psal, tak jsem čekal kdo todle napíše, čekal jsem spíš někoho typu filipa no...
Puskas
13.01.2014 17:34
#
no, já mám moc rád jazyk a jeho vymoženosti, a když se mi namane takovýto dvojsmysl, chytám se ho
smazaný uživatel
13.01.2014 16:44
#
Tak to pozor, s Puskásem se bude hovořit s úctou a s respektem a ne takhle.
kalla
13.01.2014 17:31
#
Ústu mám mít já, když jsem tu déle
božský John
13.01.2014 17:36
#
A proc? Protoze je starsi a neni uplne blbej, tak z nej mame delat hnedka neco vic? Cimz nerikam, ze bysme se s nim meli bavit jak se dementem (kdyby to nakej trouba nepochopil)
smazaný uživatel
13.01.2014 17:44
#
Pro mě je Puskas jeden z mála opravdu rozumných lidí na téhle stránce a jeho články jsou úžasné, názory kvalitní a na úrovni. To se tady dá říct jen o pár lidech.
veikko
13.01.2014 17:47
#
božský John
13.01.2014 17:59
#
Nevim, mne tema nazorama prijde nejak normalni, nevybocuje, akorat ma krasny clanky, to zas jo
Nr.Nobody
13.01.2014 19:25
#
Carrick
13.01.2014 18:11
#
Minulý týden jsem proti němu hrál futsal. Byl jsem dost překvapený, jak špatná je jeho rozehrávka a práce s míčem celkově. Byl hrozně dřevěný.
smazaný uživatel
13.01.2014 18:57
#
To mě třeba ani moc nepřekvapuje On to není žádný technik, ale zabránit umí parádně.
Tom11
13.01.2014 19:10
#
Já nechápu, jak někdo může říct, že pustí toho lepšího... jasně vám se může zdát, že hrál ten hráč lépe, byl výraznější, častěji u míče, geniálnější myšlenky, ale co když prostě se nehodil trenérům do systému? například neplnil pokyny a tak dále.vždyť tým, který hraje o záchranu musí vynikat právě jako tým a body vybojovávat a ne hrát krásny ale neefektivní fotbal
Cukroušek
13.01.2014 19:15
#
veikko
13.01.2014 19:24
#
Dyjan se prý dostal k míči nejvíce třikrát. Ciku dal gól, ale jdou na něj spíše špatné reference. Navíc hlavní věc je to, že po 45 minutách, kdy hrál hráč pěkně mu bodnou kudlu do zad a pošlou ho domů. Dyjan, který nic nepředvedl a zkušenosti má leda z pralesní ligy (nic proti bratia).
veikko
13.01.2014 19:24
#
pokračuje vesele dál (což je správné, šanci si zaslouží)
Tom11
13.01.2014 19:34
#
Jenže většina lidí je vidí během 45 minut. Naopak realizační tým sním pracuje celý týden, během dvoufázových tréningů...tudíž spolupracují nějaké 4 hodiny denně... dá se tedy odvodit, že trenér byl částečně rozhodnutý už před zápasem a ten zápas byl už jen poslední hřebíček nebo to mohla být poslední záchrana...
veikko
13.01.2014 19:36
#
Jenže oficiální vyjádření zní, že Lotyši nezklamali ani kvalitativně, ani v přípravě. Jenom proto, že počítají s Huntem a Lindperem je nevzali.
Tom11
13.01.2014 20:00
#
Jasně, takže třeba ti ostatní pracovali lépe v tréningu, nebo lépe sedli do toho, co budeme chtít hrát... přesně tam je tohle: "Svým přístupem a kvalitou určitě nezklamali, ale jejich estonští kolegové na stejných postech prokázali vyšší výkonnost a proto dostali v dalších jednáních přednost."
smazaný uživatel
14.01.2014 07:05
#
miguel bain
13.01.2014 19:33
#
No jo, že by práce Renka Boglevského? Celá ta jejich parta z Ostravské nemocnice umí skvěle spravovat vazy, do dneška díky tomu trpím.
Kepy_FCB
13.01.2014 20:07
#
NEBRAT!!!
smazaný uživatel
13.01.2014 22:32
#
Tarasovs byl docela dobrý, ale nemá rychlost, to ho limituje. Přijdou lepší hráči. Žádnou tragédii bych z toho nedělal.
smazaný uživatel
13.01.2014 22:45
#
Tak jestli příjde Hunt a Lindpere, tak mi nějaký Tarasovs nebude chybět.. Já si myslím, že on neodchází z důvodu špatného výkonu v zápase, ale asi to flákal na treningu.. A jak řekl Komňacký a Šafarčík.. Hráče, kteří nebojují tu nepotřebujeme
smazaný uživatel
14.01.2014 07:06
#
veikko
14.01.2014 18:23
#
Lindpere má nabídek na rozdávání. Na toho zapomeňme. A pokud Hunt neuspěl na testech ve 3. německé lize, tak i kdyby to byl sebevětší bojovník, tak na naši ligu asi kvalitu mít nebude. Mimochodem, pomalé hráče se supr přehledem mám nejradši. Např. Horváth
smazaný uživatel
14.01.2014 20:27
#
No, bylo překvapivé že Lindpere vůbec u nás trénoval..
veikko
15.01.2014 15:44
#
Tak už vím proč tam furt smrdí Lukeš. On bojuje!
smazaný uživatel
15.01.2014 22:03
#
Ne, on je ikona
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.