Nejtěžší titul v trenérské kariéře, řekl kouč City Guardiola

13.05.2019 12:51 - Aktuality
Pep Guardiola (© mcfc.co.uk)
 
Manažer Manchesteru City Josep Guardiola po nedělní výhře 4:1 v Brightonu a triumfu v Premier League označil zisk letošního titulu za nejtěžší v trenérské kariéře. Zároveň poděkoval druhému Liverpoolu, že z jeho týmu dokázal díky skvělým výkonům dostat v sezoně naprosté maximum.

"Abychom měli titul, museli jsme vyhrát 14 zápasů za sebou. Tohle byl nejtěžší titul, který jsem v celé své kariéře získal. Naprosto jednoznačně," řekl Guardiola na tiskové konferenci po vítězství nad Brightonem.

Jeho svěřenci v posledním kole překvapivě prohrávali, ale ještě do poločasu otočili skóre a po pauze přidali další dvě branky. Ligovou sezonu zakončili rekordní šňůrou 14 výher a tabulku ovládli s 98 body, čímž se postarali o druhý nejlepší výsledek anglické historie. Jen vloni získal obhájce trofeje více bodů (100).

"Musím pogratulovat Liverpoolu, mockrát mu děkuji. Soupeření s takovým týmem nás dotlačilo k tomu, čeho jsme dosáhli. Udělat 198 bodů za dvě sezony, to je prostě neuvěřitelné," uvedl Guardiola.

"Normálně pokud uděláte 100 bodů, je tendence jít dolů, ale Liverpool nám pomohl, abychom takhle pokračovali a byli ve výkonech i výsledcích konzistentní. Dotlačil nás k tomu, že jsme ještě zvýšili náš standard z minulé sezony," ocenil osmačtyřicetiletý španělský kouč soupeře, který uhrál jen o bod méně.

Za posledních deset sezon ve funkci hlavního trenéra získal Guardiola se svým týmem titul osmkrát. Začal třemi prvenstvími s Barcelonou ve španělské lize, tři primáty po sobě vybojoval i v bundeslize s Bayernem Mnichov a nyní bude o hattrick usilovat i se City. Třikrát za sebou dokázal Premier League dosud vyhrát jen městský rival Manchester United.

"Vyhrát potřetí bude ještě těžší, ale my budeme silnější. Mám pocit, že příští sezonu se vrátíme ve formě, v které jsme nyní. Pokusíme se být zase tím, čím jsme teď," dodal Guardiola.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4914
Komentáře (125 / 0 nových)
vladis271
13.05.2019 13:03
#
Barca na co cakas?
blaugrana
13.05.2019 13:07
#
Na Xaviho s Puyolom.
Fesak
13.05.2019 13:38
#
skor Juve
Luc-Luc
13.05.2019 15:59
#
nani92
13.05.2019 16:21
#
na Oleho
eder
13.05.2019 13:26
#
To musí být svinsky těžká práce - kočírovat tým v hodnotě skoro půl druhého bilionu Ł , že se mu vůbec vyplatí vstávat z gauče...
MCFC_8
13.05.2019 13:34
#
Nakupit je 1 vec, ale aby vsetko sedelo, aby si vedel urobit poriadok v time je vec 2....pozri napr. na United ake peniaze dali za Pogbu, Lukaku stal tiez nemaly peniaz...nakupit mozes, ale uspech to nezarucuje
Kixi Syhimour
13.05.2019 16:31
#
prazakj
14.05.2019 09:25
#
Duckiller
14.05.2019 21:01
#
podobné u nás v Chelsea
Thoth
13.05.2019 13:34
#
https://www.eurofotbal.cz/kluby/spanelsko/fc-barcelona/soupiska/2007-2008/

Tento kader ziskal v sezone 2007-2008 len 67 bodov. Aj ked bol tim plny hviezd, nie je to tak jednoduche dosahovat skvelych vysledkov...a priklad je viacero.
pobody's nerfect
13.05.2019 13:46
#
docela jo, podívej se na spoustu hvězd, jaká jsou to namyšlená hovada a ukočírovat je nebude nic lehkého
eder
13.05.2019 14:53
#
Však ano. Já bych se asi radši zabil stát před takovou výzvou. Ale připouštím, že u městského rivala to bude nejspíš ještě daleko horší...
Taiger
13.05.2019 13:58
#
Znalec
Pilsnersfaust
13.05.2019 14:02
#
podivej se kolik rozhazela penez chelsea a jak hrajou
Medico
13.05.2019 14:23
#
Zase Chelsea uz ma 1 titul z LM, tak treba City utrati dalsi pul bilionu a ten titul v LM udelaji take
technecium
13.05.2019 14:25
#
Liverpoolu už chybí jen koupit dalšího nejdražšího beka na světě, pak ještě nejdražšího záložníka a třeba konečně vyhrajou titul.
pedroLFC
13.05.2019 14:27
#
Bolí to vyřazení hodně?
technecium
13.05.2019 14:28
#
Jop, ale tohle tu píšu delší dobu
Kixi Syhimour
13.05.2019 16:33
#
200 mil. ke rozdíl v než spendu, to je dost velká částka
Nihilister
13.05.2019 17:08
#
On je čurák konstantně.
Bandita_Harry
13.05.2019 19:33
#
Josifek
14.05.2019 07:21
#
Medico
13.05.2019 14:31
#
Ja jim ten titul ani nemusim prat, staci kdyz porazi pravidelne Barcelonu v LM
technecium
13.05.2019 14:34
#
Jednou za 12 let je hodně pravidelně
Medico
13.05.2019 14:37
#
No i to malo stacilo, aby teklo tuny slzy do stredomori
Igorrrr
14.05.2019 07:53
#
bradecek
13.05.2019 14:50
#
eder
13.05.2019 14:58
#
Co naplat, když nejlepšího fotbalistu všehomíra, všech světů, vesmírů a galaxiií si stejně nemohou koupit...
Medico
13.05.2019 15:30
#
Na co by jim posledni ty 3 roky bylo i letos ?
vladis271
13.05.2019 16:14
#
už sa objavujú správy, že vaše vedenie má bobky, že vám zlanárime Deligta
Shot2
13.05.2019 20:52
#
Jediná možnost, že by jste nás přeplatili a co jsem koukal kolik za něj chtějí a kolik chce pro něj Raiola plat, tak by mi to v tom případě moc líto nebylo
Kixi Syhimour
13.05.2019 16:32
#
Stále by to na City nestačilo
Kixi Syhimour
13.05.2019 16:33
#
Finančně myšleno
Igorrrr
14.05.2019 07:49
#
ten bek ktoreho spominas stal polovicu penazi, co vy ste utratili na Coutinha
a co z neho mate?
technecium
14.05.2019 07:52
#
Nic, protože Coutinho je líný prase.
Igorrrr
14.05.2019 07:53
#
prazakj
14.05.2019 09:27
#
Medico
14.05.2019 14:19
#
Liny prase za 100 mega *
technecium
14.05.2019 15:44
#
Tiso byl vrah
13.05.2019 15:12
#
titul PL >> titul v LM
Medico
13.05.2019 15:26
#
titul PD >> titul PL >> titul v LM *
La Vecchia Signora
13.05.2019 15:14
#
Medico
13.05.2019 15:25
#
fenixLFC
13.05.2019 16:53
#
tak toto si hovori viacero klubov a vidis ze to enfunguje. united a milanske kluby su njalepsim prikladom
kissak
13.05.2019 13:26
#
Chlapi nevíte někdo, kde se dají stáhnout záznamy celých zápasů. Chtěl bych se podívat na poslední zápas Magpies a nevím jak dlouho budou fungovat online fullmatch. Předem díky.
RM1999
13.05.2019 18:49
#
kissak
14.05.2019 08:52
#
díky
pedroLFC
13.05.2019 13:33
#
Ač bohužel se špatným koncem pro Liverpool, tak tohle byla nejzábavnější sezona, kterou jsem zažil, ať už boj o titul nebo o top4. Každopádně gratulace City, bohužel asi byli o ten bod lepší a snad Liverpool urve tu lm.
Zenthuras
13.05.2019 13:55
#
Guardiola píše historii City.
Robertson
14.05.2019 00:21
#
...nie,on je len "prekupená technológia"...históriu si "píšu-kupujú" šejci...
Rossoneri
13.05.2019 14:06
#
Mít třetí nejvyšší počet bodů v novodobé historii PL a nemít titul to je pech
Jameson
13.05.2019 14:29
#
Závidím im ho, naozaj. Kde sa stala chyba, že nešiel do Chelsea?
lukas.st
13.05.2019 14:39
#
Rozpozná dobro od zla.
La Vecchia Signora
13.05.2019 15:13
#
Vidíš, to s Juventusem se ti to bude vyhrávat daleko snadněji
wyqinac
13.05.2019 15:14
#
Rozhodne se mu nedaji uprit trenerske kvality, ale pral bych si ho jednou videt v nejakem tymu druheho sledu, jestli by s nim taky dokazal velke veci. Ted jsem cetl ze se spekuluje o Juventusu, coz by asi spolu s Bayernem byli takovy nejsnazsi stace..
Elliasson
13.05.2019 16:26
#
Juventus a Bayern týmy druhého sledu?
wyqinac
13.05.2019 16:36
#
A kde jsem neco takovyho psal? napsal jsem ze by naopak Juventus byl spolu s Bayernem jeho nejsnazsi stace..
Elliasson
13.05.2019 16:50
#
Neumím číst.
lukas.st
13.05.2019 16:52
#
Nikdy do tímu druhého sledu nepôjde. Najlepší tréneri trénujú najlepšie kluby. Rovnako ako najlepší hráči hrajú za najlepšie kluby.
wyqinac
13.05.2019 17:08
#
tak je porad dost tymu, ktere by se dali zaradit do druheho sledu a ktery by podle me trenovat mohl, ja tim uplne nemyslim nejaky prumerny tymy, spis tym ktery bezne bojuje o treba 4 pozici misto o titul, napriklad me v italii napada neapol, nebo nektery z milanskych, nebo treba nekdo v nemecku jinej nez bayern, nebo v anglii treba arsenal, takhle si v podstate v kazdy lize vybral top klub, coz je podle me takova kanka na jeho vykonech, coz mu pak spoustu jeho odpurcu vycita.. Samozrejme je dost mozny, ze se neco takovyho nikdy nestane, ale zajimalo by me to, jak by to vypadalo
El Cid z City
13.05.2019 18:13
#
Arsenal sezonu před Guardiolou skončil druhý, city až čtvrté se stejným počtem bodů jako united.
wyqinac
14.05.2019 10:09
#
no taky to byla snad nejslabsi sezona premier league co se tyce vsech velkych tymu taky teda city asi tenkrat nemeli, ale ted uz maji kadr 2x drazsi nez kadr arsenalu a prichod guardioly by to asi tolik nezmenil v arsenalu a tolik by nakupovat nemohl
aramaki
13.05.2019 18:20
#
Na 100% by Guardiola s Fiorentinou titul neziskal, ale urcite by hrali dobre. Na druhej strane, maloktory trener by dokazal s Man City to co Guardiola, a mohol by mat aj dvojnasobny budget. Dalsia vec je, keby Guardiolu naklonujeme a jeden trenuje Arsenal a druhy Man City, Man City by ziskal titul, Arsenal nie. Tot moj nazor.
Abner
13.05.2019 17:30
#
Tiež si často kladiem takúto otázku, ako by sa mu darilo povedzme so Sevillou, Valenciou, Portom, Benfikou, Evertonom, Monchengladbachom, Laziom, Fiorentinou....
_Blind_
13.05.2019 17:46
#
A postup s Barcou B do druhé ligy a to že Barcelonu výtáhl z krize nic neznamenalo?
Atlético de Madrid
13.05.2019 17:53
#
plus ta skutecnost, ze City melo takhle nechutny penize vzdycky, ale jen pod Pepem udelali 100 + 98 bodu
wyqinac
13.05.2019 18:09
#
ja prece nerikam, ze to nic neznamenalo, jen jsem napsal, co bych si pral videt - nic vic nic min
X-bano-X
13.05.2019 17:50
#
A prečo by to robil? Prečo by si najlepšie kluby nechali ujsť najlepšieho trénera?
wyqinac
13.05.2019 18:10
#
to ja nevim, proc ne?
C-M@ster
14.05.2019 03:10
#
Výzva
X-bano-X
14.05.2019 10:33
#
Akoze tie najlepsie kluby ho neangazuju lebo je vyzvou hrat proti timom ktore vedie?
C-M@ster
14.05.2019 10:38
#
Pro něj výzva.
Jak ten Portugalec co furt postupuje ze dvojky.
DrQQ
14.05.2019 11:38
#
Alebo iný Portugalec, pre ktorého bolo výzvou ísť do Juve. :-)
Teoretik
13.05.2019 17:50
#
Zapomíná se, co dokázal v našem béčku za sezónu. Tam opravdu neměl neomezené možnosti. Nemluvím ani o jeho první sezóně u nás, kdy dal šanci neznámým hráčům a bez něj, by možná nikdy nikdo o Pedrovi nebo Busquetsovi neslyšel.
Ale kdyby někdy zkusil převzít Gironu, tak bych se nezlobil
Hristo Stoichkov
13.05.2019 19:39
#
Juventus by byl velkou výzvou a vystoupením z komfortní zóny
Shot2
13.05.2019 20:37
#
El Cid z City
13.05.2019 20:53
#
mikecz
13.05.2019 20:54
#
CHONG
13.05.2019 21:18
#
Ale no tak, tohle je Zenthuras styl, ty máš na víc
Hristo Stoichkov
13.05.2019 21:36
#
Obyčejná provokace. Ale popravdě mě štve ten dvojí metr, který se u podobných situací používá.
CHONG
13.05.2019 21:55
#
To chápu.
Kluivert9
13.05.2019 21:56
#
Godbless
13.05.2019 23:20
#
Vyhrát s ním LM ano.
fenixLFC
14.05.2019 09:10
#
Irek
13.05.2019 16:49
#
Přál jsem to Live, ale nutno uznat, že Šejci do toho napumpovali tolik, že ta dominance je logická ;)
kooth.aan
13.05.2019 17:06
#
Je vtipné sledovat, jak každý umí argumentovat jen penězi, ale šejci do MCFC nenapumpovali řádově víc než napumpovali majitelé MU, Reds nebo Chelsea do svých týmů.
Otázka je, jak ty peníze investují a jestli u těch nákupů přemýšlí.

Taky je úžasné, jak každý píše, že si ty hráče nakoupil Guardiola, ale většina týmu byla složená ještě před jeho příchodem do City...
iamek
13.05.2019 17:08
#
r.mrazik
13.05.2019 17:23
#
Luc-Luc
13.05.2019 17:23
#
coze ? City jsou uplne jinde nez zbytek v "pumpovani", jinak by nemohli z druhoradeho provincniho tymu udelat jakoze radoby velkoklub...jinak United maji sice netspend podobnej jako City, ale nejsu si jistej, jestli to muselo byt dotovany z majitelovych kapes nebo si na to ten klub vydelal provozem., protoze United patrili dlouhou dobu mezi dobre prosperujici znacku...
Andis
13.05.2019 17:32
#
Á tady někdo nemůže unést že titul zasnouženě získal City Cry baby cry
Kixi Syhimour
13.05.2019 17:37
#
Co na jeho příspěvků ohledně City není pravda?
r.mrazik
13.05.2019 17:34
#
majitele united penize z klubu vysavani...zadne do klubu nedavaji
kooth.aan
13.05.2019 18:06
#
United patri mezi elitni kluby z toho duvodu, ze tam jeho majitele napumpoval uz hromadu penez...jen s tim pumpovanim zacali vyrazne drive nez majitele City. City je jinak naprosto stejne tradicnim klubem jako United, jejich vznik deli 2 roky a uspechy z historie ma i City, jen je bohuzel znat, ze v soucasne dobe nejde dlouhodobe byt v takovemto sportu uspesny.
Fanosci tymu do kterych se jiz dlouhodobe pumpuji penize, to jen tezko zkousavaji, ze nekdo pumpuje penize i do jinych tymu a maji ted dalsi konkurenci. A kdyz nemaji pak na takovy tym na hristi, tak ho museji aspon hadit a brecet ze tam tece plno penez (jako by to do jejich tymu neteklo ).
Azazelo RD
13.05.2019 23:41
#
Všechny velkokluby jsou postaveny na penězích, ale někdo stále není schopen zkousnout, když jiný tým penězi vyrovná podmínky rychle.
t0mmy33MCFC
14.05.2019 08:00
#
presne tak, vyborne napsane
BaggioRoberto
14.05.2019 08:03
#
Přesně! Tam je opravdu rozdíl jen v tom, že tam někdo napumpoval peníze před třiceti lety a v jiném klubu až teď. Byla jiná doba, teď je všechno globálnější, všechno je vidět a udělat z běžného klubu velkoklub stojí daleko víc peněz. Za dalších 30 let můžou být City bráni jako velkoklub a United jako současný Liverpool, mají mraky ligových titulů, ale v pravěku. Nehledě na to že v té době se budou všichni dívat na tituly od roku 2000 a na to co bylo předtím si vzpomene jen pár pamětníků.
r.mrazik
14.05.2019 08:26
#
odbornik
diastan
14.05.2019 12:20
#
United je chcanec oproti City
ZJEV
14.05.2019 14:45
#
City urcite nejsou stejne tradicnim klubem jako United. Rozdil v City a United, prip. jinych velkoklubu je ten, ze ti svou eonomickou silu budovali postupne, shaneli sponzory, pronikali na mimoevropake trhy, kde ziskavali dalsi a dalsi fanousky atd. Takovou sportovni znacku a ekonomickou silu neziskali jen tak, ale usilovnou praci vsech lidi v klubu. Je fakt, ze MU melo kliku, ze byl zrovna super uspesny se SAFem v dobe, kdy byl ten nejvetsi globalni boom, coz jim usnadnilo cestu, ale i tak za tim stoji usilovna prace.
Zatimco u City, se par sejku z nudy rozhodlo, ze si koupi klub a udelaji z nej masinu. Vybrali si City, uz ani nevim proc, stejne tak si mohli vybrat jiny klub jako Everton, West Ham, WBA atd. A zacli tam pumpovat sve ropne dolary, a vali je tam jen proto ze je maj. FFP? Nevadi udelame sponzorskou smlouvu a zase je tam budem valit. Je pochopitelne, ze se to lidem nelibi. Fajn je to v tom ,ze je vetsi konkurence, derby ma vetsi stavu a hraje se i o titul(drive).
City ma ted super obdobi, jenze se taky muze stat, ze vyhrajou ligu mistru a budou mit vse, sejky uz to prestane bavit (to zname z FM) a prachy pumpovat prestanou. Bude mit City porad takovou ekonom. silu? Spis ne a budou pomalou zase skolouzavat do prumeru kam patri. Treba Chelsea uz podle me taky trochu doplaci na to, ze se Roman prestal "zajimat". Naproti tomu United, Liverpoolu apod. maji taky hlucha obdobi, ale je jasme, ze se driv nebo pozdeji vrati zase zpet na vrchol, diky svemu renome a obrovske fanouskovske zakladne, ktere si velkokluby buduji roky.
Ale neboj, pak se najde treba zase nejaky jiny miliardar, ktery koupi treba Burnley a zacne tam pumpovat prachy, tak muzes fandit zase jim.
icka
13.05.2019 20:46
#
Swarley
13.05.2019 21:36
#
To je vůl
Kixi Syhimour
13.05.2019 17:32
#
Ederson - Walker, Kompany, Stones, Laporte - Fernandinho - Bernardo, Silva - Sterling, Agüero, Sané

Bravo (Muric), Mendy, Otamendi, Gundogan, de Bryune, Mahrez, Jesus

11 z 18 hráčů je tam díky Pepovi

Jinak k tomu prvnímu tvrzení by to chtělo i důkaz.


Suma sumárum
kooth.aan
13.05.2019 17:57
#
Krom brankářů a obrany (bez Kompanyho s Otamendim), kde většina dosluhovala jak z hlediska věku, tak i smluv, zůstala osa kádru obdobná jako před Pepem. V záloze byl před Pepem už de Bruyne, Silva, Fernandinho, na křídle Sterling a na hrotu Agüero. Jak to bylo s příchodem Saného a Gündogana z hlediska podílu Pepa na příchodu nevím. Každopádně transformace kádru začala už dávno před příchodem Pepa, jen narozdíl od např. United to bylo s rozmyslem.
Pořád to byla daleko menší transformace kádru než třeba u Reds po příchodu Kloppa...
Kixi Syhimour
13.05.2019 18:13
#
Vše bylo přizpůsobeno příchodu Pepa a u nás si teď téměř vše nakoupil Jürgen, ale i tak utratil o dost velkou sumu méně než právě Pep, který "pouze potřeboval hráče okolo osy". Mimochodem, teď jsi napsal něco jiného než-li v předchozím příspěvku. Pep si prostě přivedl 11 nových hráčů za obrovskou sumu.
Teoretik
13.05.2019 18:13
#
Tak je fakt, že transformace začala možná před Pepem, ale za lidí, kteří jsou Pepovou prodlouženou rukou. Na druhou stranu, výčet liverpoolských posil za Kloppa v současném kádru také není malý Alisson, Fabinho, Matip, Robertson, van Dijk, Keïta, Oxlade-Chamberlain, Salah, Shaqiri, Wijnaldum, Mané
icka
13.05.2019 20:47
#
ze mensi
mancini.je.podobojí
13.05.2019 21:06
#
Jinak řečeno - ten tým už díky předchozím investicím našlapaný byl, zatímco pool se teprve zvedal z vykupování průměráků ze Sotonu a z odchodů předchozích tahounů.

Stran nákupů - Klopp má v základu nebo na pomezí základu 2 odchovance, 3 hráče, kteří přišli zadarmo, hráče za 3M, který byl coby přestup do velkoklubu spíš vtip. U nás plní podobnou roli s tak nízkou cenovkou akorát Kompas. Dál je Ilkay a Danilo za 30M a všichni ostatní dalece nad touto částkou.

Srovnávat možnosti těch klubů je úplnej úlet. Výše píšeš, že se neutrácelo řádově víc, než u konkurence. No ještě aby jo - představ si, že tvůj soupeř může zdvojnásobit každou tvoji nabídku. To není řádově jinde a i tak tě to válcuje přímo neuvěřitelně.

Byli jsme lepší než pool. A souhlas, není to jenom penězma - ty tu jsou už dlouho a žádný automatický úspěch nezaručují. Ale to trapný přehlížení toho, jak nesmírnou roli u nás peníze hrají
SCELO
13.05.2019 21:13
#
lepsie by som to sam nenapisal, som rad, ze aj fanusik konkurencie je objektivny a nezaujaty
Teoretik
14.05.2019 10:49
#
Zinchenko
mancini.je.podobojí
14.05.2019 17:19
#
pravda, toho jsem zapomněl
Shot2
13.05.2019 20:41
#
Pumpování peněz není všechno pokud s tím neumíš naložit.
Pharrell
13.05.2019 22:32
#
Abner
14.05.2019 07:08
#
K tomu niet čo dodať.
t0mmy33MCFC
14.05.2019 08:02
#
Xavi
14.05.2019 10:52
#
No nevím, občas mně ty jeho prohlášení připadají, aby se hlavně zavděčil svému chlebodárci. Jako třeba když po chvíli v Bayernu řekl, že ho hráči pochopili dřív než v Barceloně.
Nebo teď... Čím to bylo jako těžší než titul 09/10, kdy se naháněla nejlepší mužstva světa a Mourinho mu neskutečně lezl na nervy?
CHONG
14.05.2019 10:56
#
Falešník, no
Xavi
14.05.2019 11:08
#
Zas tak bych to neviděl.
eder
14.05.2019 18:36
#
Jakýpak falešník? Máš snad něco proti filozofii "Koho chleba jíš, toho píseň zpívej..."?
anonym
14.05.2019 11:45
#
Jo, říká se tomu takt. Vy už hledáte fakt i to nejmenší hovno.

Co to sakra znamená, že se naháněla nejlepší mužstva světa?!?
Xavi
15.05.2019 18:05
#
Co by to mělo znamenat? Je to snad jasné ne?
anonym
16.05.2019 10:17
#
To nejlepší mužstvo na světě, pravděpodobně i v celé historii fotbalu, byla Barcelona.
Jako, že teď se Pep nesnaží být s City úplně top. Kruciprdel to místo otázky nemeš odpovědět.
Být mi to jasné, tak se asi neptám.
Xavi
16.05.2019 18:38
#
Tak podle mě byla Barca nejlepší a Real druhé nejlepší mužstvo na světě, vždyť to z toho jasné vyplývá ne? Az na to pořadí teda, to z toho nevyplývá.
anonym
17.05.2019 14:52
#
Ale jo, to chápu. Ale nemá to tím pádem v City právě těžší, když není v tak dobrém týmu, jakým Barcelona bez debat byla? Teď ty nejlepší musí nahánět z horší pozice, jestli mě chápeš a nepíšu to moc kostrbatě.
Xavi
17.05.2019 16:47
#
Jasně, já jsem to bral z toho pohledu, že tam byl konkurent Madrid.

Není v tak silném týmu, ale Liverpool není až zas tak silný, jak byl Madrid, i když pod Kloppem jsou fakt dobří. A ještě tam byl ten faktor Mourinho ve formě. Ale jo, asi to bude srovnatelné.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.