Nejdražší kádr má podle studie Manchester City

12.02.2018 13:53 - Aktuality
 
Nejdražším kádrem mezi fotbalovými kluby disponuje Manchester City. Podle žebříčku Mezinárodního centra pro sportovní studie (CIES) anglický celek do svého současného mužstva investoval 878 milionů eur (asi 22,25 miliardy korun). Jde o nový rekord od roku 2012, kdy začalo CIES žebříček sestavovat.

Na druhém místě za Manchesterem City se umístil Paris St. Germain s 805 miliony eur a třetí je Manchester United, který za hráče zaplatil 747 milionů. Až čtvrtá příčka patří Barceloně se 725 miliony. Pátá je Chelsea (592) a šestý Real Madrid (497). Do nejlepší desítky se dostaly ještě Liverpool, Juventus, Arsenal a Everton. Z německých celků je na tom nejlépe Bayern Mnichov na jedenácté příčce.

Kádr 42 evropských klubů má hodnotu přes 100 milionů eur (asi 2,5 miliardy korun). Nejvyšší průměr hodnoty je v Anglii - 291 milionů. Ve Španělsku je průměr 131 milionů, v Itálii 124 milionů, v Německu 113 milionů a ve Francii 97 milionů eur.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 6862
Komentáře (228 / 0 nových)
Thoth
12.02.2018 13:55
#
Bayern
godwood
12.02.2018 17:38
#
CHONG
12.02.2018 13:56
#
Hypediola
Visca el barca
12.02.2018 14:08
#
Drtí to tam slušně. A z Mnichova se nemusel pakovat jak žebrák, na rozdíl od Ancelottiho
CHONG
12.02.2018 14:12
#
A stálo ho to jenom 22 miliard
Žebráka z něj v očích Mnichovanů letos udělá Heynckes
Melda
12.02.2018 14:29
#
Jup
Konspiracni teoretik
12.02.2018 14:42
#
Visca el barca
12.02.2018 14:43
#
Je zajímavé jak ty všechno vidíš dopředu
Spalovač šancí
12.02.2018 15:18
#
Jakých 22 miliard?
krabatt
12.02.2018 15:37
#
13,2mld (něco kolem 460 mega liber) Nějací hráči tam totiž byli i před ním
PS:Odečti si ještě prachy za hráče co prodal...
since1880
12.02.2018 15:44
#
Visca el barca
12.02.2018 15:52
#
On tu není od toho aby posuzoval dobrý fotbal, chod klubu, práci trenérů. On je tu jen od kopání
CHONG
12.02.2018 15:57
#
To je jedno, ne? Prostě to drtí s kádrem za pouhých 22 miliard.
Visca el barca
12.02.2018 16:16
#
Ještě nám řekni, že velký taktik Zizu je lepší trenér
CHONG
12.02.2018 16:20
#
To není, Hypediola je výborný trenér, ale zatím je to tak, že měl jenom jedno skvělé angažmá ze tří a vy z něj děláte pomalu nejlepšího trenéra všech dob
Visca el barca
12.02.2018 16:22
#
Tak ono se vyhrát LM každý rok nedá že? Pokud jí vyhraje ještě jednou, tak to bude velký strop v dnešní konkurenci
CHONG
12.02.2018 16:27
#
ZZ má dvě ze dvou
Jako já chápu, proč zrovna vy ho tak hypujete, u vás dokázal neskutečné věci, ale minimálně ty dvě semifinále s Bayernem (Real, Barcelona) ukázaly, že by to přeci jen chtělo dívat se na něj střízlivějším pohledem.
Visca el barca
12.02.2018 16:44
#
Tak letos se ukáže co bude dál. City šlapou jako dobře namazaný stroj. U Zizua kor v té první sezoně mám dojem, že ani neví jak to vyhrál.
smazaný uživatel
12.02.2018 17:06
#
To je tvůj dojem, no. Špatnej.
krabatt
12.02.2018 21:41
#
Já si myslím že je na začátku třetího úspěšného/skvělého angažmá ze tří.
krabatt
12.02.2018 21:39
#
No není to jedno, třeba takový Mourek má kádr za necelých 19mld a vynuluje je i Dúbravka...
El Cid z City
12.02.2018 16:24
#
to měl už anceloti a byl vypráskán jak real v lize
CHONG
12.02.2018 16:28
#
Co měl Ancelotti?
El Cid z City
12.02.2018 16:34
#
zesměšnit pepka tím,co dokáže se stejným kádrem
CHONG
12.02.2018 16:40
#
Tu ligu by udělal taky
Visca el barca
12.02.2018 16:45
#
Carlo už žádnou ligu nikdy neudělá.
CHONG
12.02.2018 20:30
#
Příští rok PL s Arsenalem
krabatt
12.02.2018 21:42
#
El Cid z City
12.02.2018 16:50
#
třeba jo,ale dopadlo to propadákem, prostě zklamal,byl vyhozen a jestli pro trenérské kvality nebo neschopnost sjednat si respekt či něco jiného na věci nic nemění
since1880
12.02.2018 16:54
#
Bayern +
12.02.2018 18:01
#
Stejnym? Nerob si srandu...
Stepan95
12.02.2018 14:27
#
Tak ještě aby ne, potom kolik do toho nalil prachů
hona.kub
12.02.2018 15:14
#
jo, to sme viděli loni, když si ho povodil Anotnín s kádrem, kterej měl poloviční hodnotu
Jameson
12.02.2018 15:17
#
Si za to drtenie celkom slušne zaplatil.
Thoth
12.02.2018 14:13
#
smazaný uživatel
12.02.2018 21:48
#
To sedí od nuzáka s čínským nickem. Ten Hypediola ovlivnil moderní fotbal jako málo kdo. A dlouho jeho styl motal hlavu nejsilnějším evropským gigantům. Ačkoliv v Bayernu spíše zklamal a v MC ještě nic velkého neukázal, tak si zaslouží větší uznání. Ono honění péra na pornhubu větší úspěch bohužel není.
CHONG
13.02.2018 08:34
#
Co si pouštíš nejčastěji?
comeonwilfriedbony
12.02.2018 13:58
#
A najlepší útok má United
smazaný uživatel
12.02.2018 14:00
#
chvrches
12.02.2018 14:02
#
CristianoMiDalJasle
12.02.2018 14:08
#
Busby babes
12.02.2018 14:09
#
ja bych Newcastle tak neprecenoval...
hilarious
12.02.2018 14:42
#
Martin Dubravka approves
diastan
12.02.2018 16:49
#
pedrofcb
12.02.2018 20:05
#
PSG
skat
12.02.2018 13:58
#
Zajímaly by mě pozice a sumy HL týmů v kontextu střední Evropy.
Frantszek
12.02.2018 15:24
#
V hanspaulce ty ceny tak vysoké nebudou
Luis Vostřel
12.02.2018 13:59
#
Everton v nej desítce a stejně hraje tužku? Ukázka předražené PL...
Busby babes
12.02.2018 14:18
#
Soton zas patri mezi 20 nejbohatsich klubu sveta a realne jim hrozi sestup...
tnt03
12.02.2018 15:52
#
Souhlas
werwolf
12.02.2018 14:00
#
Everton Zabudli aktualizovať Rooneyho hodnotu.
CristianoMiDalJasle
12.02.2018 14:08
#
tnt03
12.02.2018 15:53
#
fenixLFC
12.02.2018 18:02
#
Hoolahan
13.02.2018 01:22
#
jiri - fcb
12.02.2018 14:03
#
Studie o tom, kdo kolik investoval do kádru je o hovně. Něco takovýho dokáže udělat kde kdo za pár minut.

Studie s opravdovou vypovídací hodnotou by byla, kolik plus mínus mají ti hráči teď. Jestli se v novém klubu zhodnocují nebo naopak jejich hodnota klesá.
smazaný uživatel
12.02.2018 14:05
#
Viz Dembélé. toho by teď nechtěl nikdo ani zadarmo.
jiri - fcb
12.02.2018 14:06
#
zadarmo asi jo, ale těch 100 mega bychom za něj asi nedostali
mayday
12.02.2018 19:27
#
Když si vezmu, co dělal na hřišti proti Getafe, tak bych za něj nedal ani 30.
Busby babes
12.02.2018 14:11
#
coz je prakticky nemozne rict. hodnotu hrace urci az prestupovej trh v momente prestupu.
Placebo
12.02.2018 14:26
#
Ani to ne. V celkové částce je mnohem víc faktorů než jen hodnota hráče.
r.mrazik
12.02.2018 14:29
#
tohle cucani s prstu ohledne cen tu predvadi s tou svoji strankou owny...
Busby babes
12.02.2018 14:32
#
tohle je stejna stranka.
jiri - fcb
12.02.2018 14:33
#
Nevím - mě tohle "cucání z prstu" řekne daleko víc, než jen prostej součet cen hráčů kádru. To mi přijde strašně jednoduchý a nepřesný. Kdyby alespoň ty ceny hráčů byly v té studii očištěny o inflaci na trhu, ale takhle je to fakt dost k ničemu.
r.mrazik
12.02.2018 14:39
#
to by me zajimalo,co by ti to reklo,kdyz by ta cisla nicemu neodpovidala...kdyz nikdo nevi,jakou cenu maji ti hraci ted...akorat na honeni ega urcitych jedincu
vodka
12.02.2018 14:50
#
jakou referenční hodnotu bys dal jako základ pro to, abys tu inflaci zjistil?
jiri - fcb
12.02.2018 18:56
#
Udělám si spotřební koš, kterým by v tomhle případě mohlo být několik desítek přestupů na jednotlivých pozicích a vím, jestli ceny obecně klesají nebo rostou. Čím víc přestupů by bylo započítáno, tím větší výpovědní hodnotu by to mělo.
vodka
13.02.2018 08:28
#
to by bylo i tak hausnumero, bys to musel mít dělené na přestupy v rámci jednotlivých lig, porovnat s kupní sílou jednotlivých klubů a lig. navíc hlavní problém by pořád byl v tom, že nemáš jak vyhodnotit, jak kvalitní je daný hráč, co zrovna přestupuje, abys měl nějaký základní poměr toho, co nakupuješ za jaké prachy.
Busby babes
12.02.2018 17:07
#
a jakym zpusobem tu bajnou promennou zvanou hodnota chces pocitat?
tnt03
12.02.2018 15:56
#
Tato stránka je super. Taková orientační cena u každého hráče je zde celkem přesná. Pak se ale najde někdo jako my (UTD), PSG, nebo Barca a mrdnou na stůl balík a škatulata se hýbají.
Busby babes
12.02.2018 17:10
#
ani ne, maji je prave casto dost podstreleny.... Messi za 180 mega asi k mani nebude...
tnt03
12.02.2018 22:22
#
Jsou tam i takový blbosti no. To souhlasím ale z většiny je ta orientační cena přesná. :-) Jak jsou ale dneska ty ceny vyšponovaný, tak je v tom guláš
Busby babes
13.02.2018 08:53
#
no nevim, v lete schvalne koukni po nejakem prestupu kolik maji castku... je to z velke vetsiny uplne mimo.
krabatt
13.02.2018 12:06
#
Tak samozřejmě nemůžeš porovnávat odhadovanou hodnotu hráče s částkou kterou je někdo za něj ochotný poslat... Když bude stát lízátko 5kč a já ho budu fakt hrozně moc chtít, dám za něj i 15kč aby mi ho někdo nevyfoukl...
r.mrazik
13.02.2018 12:38
#
takze jsi vlastne prisel sam k tomu,ze odhadovany ceny jsou k nicemu,protoze nesedi
Busby babes
13.02.2018 13:00
#
libi se mi, kdyz nekdo vyvraci to, co rikam, tim, co rikam celou dobu...
r.mrazik
13.02.2018 13:33
#
obcas je to tezky
Busby babes
13.02.2018 08:56
#
no nevim, v lete schvalne koukni po nejakem prestupu kolik maji castku... je to z velke vetsiny uplne mimo.
Spalovač šancí
12.02.2018 15:22
#
To nikdy nedáš dokupy, protože tržní hodnota je ovlivněna spoustou faktorů, které se některé při přestupu materializují a některé zase ne. Navíc tržní hodnota vůbec nemusí odpovídat kvalitám hráče.
Jediným kritériem, který lze dát relativně snadno dokupy, a dává alespoň slušnou aproximaci kvality/hodnoty kádru, jsou výdaje na platy.
spider_8
12.02.2018 15:47
#
(za první odstavec)
bbbauch
12.02.2018 16:09
#
ten druhej je nic nerikajici
Busby babes
12.02.2018 17:11
#
vydaje na platy dlouhodobe nejvice koreluji s umistenim v tabulce. Je to vypovidajici nez prestupove castky. Nejlepsi hraci dostanou nejlepsi vyplatu. Samozrejme v ramci jedne souteze.
spider_8
12.02.2018 17:26
#
To ale muzes rict i o přestupových částkách, že nejlepší hráči stojí nejvíce. Obecně mi přijde, že co píše Spalovač nahoře, platí jak pro platy, tak pro přestupový částky.
Busby babes
12.02.2018 17:32
#
tak jasne, ze i tam korelace je. Ale ne takova jako u vydaju na platy. Aspon to platilo v roce 2014, kdy to Kuper a jeho tym pocitali pro Soccernomics. A nemyslim, ze se neco zmenilo.

U prestupovych castek ti chybi volne prestupy a odchovanci. U platu ne.
spider_8
12.02.2018 18:07
#
Ok, beru že tam bude větší korelace s umístěním v tabulce, ale tady se primárně mluvilo o změně hodnoty/kvality hráčů v průběhu času. Ta se s umístěním v tabulce nedá úplně zaměnit..
blade115
12.02.2018 18:34
#
Super je, že tohle se dá poměrně dobře statisticky ověřit, jak silná závislost tam mezi tím je. Ale je to taková pakárna, že se do toho asi nikomu moc chtít nebude. Leda by to už někde na netu bylo. Možná na té stránce, co tu házel dole owny, tam to vypadá solidně.
spider_8
12.02.2018 18:57
#
Já jsem zrovna nedávno viděl u nás na škole příklad práce, která zkoumala vlivy různých faktorů na platy hráčů v PL A jak píšeš, není moc těžký to udělat, spíš je namáhavý sesbírat data (ale i to může být v pohodě se správnou databází).
bbbauch
12.02.2018 18:59
#
Ja si delal prdel, vsak ten prispevek na kterej spider reaguje druhej odstavec nema
Busby babes
12.02.2018 19:45
#
ma.
bbbauch
12.02.2018 21:17
#
Uz to vidim, ja byl predtim na telefonu a tady to to vypada, ze to “jedinym”, kterym zacina druhej odstavec je normalne dalsi veta akorat na dalsim radku.. ted kdyz jsem na notebooku tak to vidim
Jameson
12.02.2018 19:54
#
bbbauch
12.02.2018 21:14
#
Ahoj ublizence, vse pri starym
Jameson
12.02.2018 21:27
#
Prostacek
tnt03
12.02.2018 15:59
#
Pak si vem ale, že jsou tu takový týmy jako například Fiorentina či West Ham United, které platí hráčům pálky a oni se plácají někde ve středu tabulky.. :-)
tnt03
12.02.2018 16:02
#
To je pak krásný sledovat, jak je výše platu nedůležitá věc, když se zrodí "zázrak" typu Leicester, který s rozpočtem nula nula prd urve titul před bohatými "hráči" kádrů Chelsea, ManUTD, City atd.. :-)
Spalovač šancí
12.02.2018 19:10
#
Holt se to nesmí brát v rámci 1 sezóny, ale průměrem za více
vladis271
12.02.2018 16:54
#
a v tom je samozrejme najlepší na svete Klopp a najhorší naopak Mourinho.
jiri - fcb
13.02.2018 07:06
#
Liverpool má, zdá se, jednu zajímavou vlastnost - dokáže dotáhnout opravdu zajímavé hráče ze zahraničí - Luisito, Can, Couts, Firmino, Salah, který zhodnotíte a nakonec i prodáte. Naopak dokážete nakoupit hafo předražených hráčů v Anglii - Ox, Wijnaldum, Benteke, Clyne, Lallana, Lovren, Allen, Downing, Carroll, kteří u vás svoji cenu spíš ztratí.

Samozřejmě jsou i výjimky, jako Henderson, Sturridge nebo naopak Borini, Balo, Markovič, ale to, že vám vycházejí přestupy ze zahraničí daleko víc, je jasné.

Mourinho je čiré zlo, ale v tomhle zase tak špatný není - v Interu to poskládal za docela přijatelný peníze. Jeho osa toho týmu byla Milito, který přišel z provinční Zaragozy, Etoo, který přišel jako přívažek za Zlatana a Sneijder, který byl odložený v Madridu.
Jeho největší problém je spíš ten, že ty týmy skládá s velkým důrazem na nynější úspěchy a nedívá se, jak ten tým bude vypadat po jeho odchodu.
Barcafan10
13.02.2018 07:34
#
Ox se poslední dobou zlepšil, Henderson podle mě není kvalita, ale ní zas tak příšerný, jak tu z něj lidi dělají.. Wijnaldum byl loni dobrý, Clyne momenty měl a jako Back up v klubu být může a Lallana byl před zraněním jedním z tahounu za LM loni.
cristiano.K.
13.02.2018 08:46
#
dokáže dotáhnout opravdu zajímavé hráče ze zahraničí - Luisito, Can, Couts, Firmino, Salah, který zhodnotíte a nakonec i prodáte. Naopak dokážete nakoupit hafo předražených hráčů v Anglii
kiwwi
13.02.2018 09:38
#
tak zase u nas kupil 6 hracov + zadarmo Zlatana (toho tu ratat nemusime) a z toho dvaja mali v case prestupu 28 resp. 29 rokov a zvysok Bailly 22, Lindelof 23, Lukaku 24, Pogba 23

to mi pride skor ako budovanie kadra do buducna ako na aktualne uspechy, aj ked Pogba a Lukaku je zaroven aj okamzita kvalita
kiwwi
13.02.2018 09:59
#
+ este teda poznamka ze ten 28 rocny hrac (v case odchodu uz 29) sa vymenil za 29 rocneho, cize tam sa v konecnom dosledku nic nezmenilo
smazaný uživatel
12.02.2018 14:06
#
To je nejaky kec, mourin prece rikal, ze ma finance jen na vymenu hrace, ale chybi nam penize na posileni, kdezto City si kupuji obrance za 50 mega!!! Tohle mela byt ultimatni druha sezona, ale golmani proti nam stale podavaji zivotni vykony a souperise snazi vyhrat. Achjo, pristi rok vyhrajeme treble
CristianoMiDalJasle
12.02.2018 14:09
#
ultimatna ? ====> slovnik
bbbauch
12.02.2018 14:11
#
Ty si hroznej frustrat
fefo
12.02.2018 15:22
#
iamek
12.02.2018 16:48
#
Co ten Shaw?
Busby babes
12.02.2018 17:08
#
vladis271
12.02.2018 16:55
#
Vasil
12.02.2018 14:13
#
Do nejlepší desítky... krásná formulace ta nejlepší desítka v utrácení peněz
Svatej
12.02.2018 14:29
#
Ten kadr bych si s takovym realem vymenil, s cenou by si evidentne polepsili
blade115
12.02.2018 14:50
#
A přijít tak o nejkrásnějšího útočníka na světě? Ne díky.
Rarášek
12.02.2018 15:37
#
PP
12.02.2018 16:09
#
takže jsi na brunety.. A modrooké nebo hnědooké, resp. Giroud nebo Morata?
blade115
12.02.2018 16:11
#
Vždyť fandíš Arsenalu, tak co bych ti měl vysvětlovat...
Shevchenko
12.02.2018 14:48
#
Everton
owny
12.02.2018 15:02
#
Celý žebříček:

http://www.football-observatory.com/IMG/sites/b5wp/2017/214/en/

Nutno podotknout, že to není žebříček toho, kdo má nejcennější tým, ten vypadá trochu jinak:

http://www.football-observatory.com/IMG/sites/b5wp/2017/202/en/
One-Real
12.02.2018 15:52
#
Studie ve který není Messi považovanej za nejcennějšího hráče současnosti má vypovídací hodnotu 0.
blade115
12.02.2018 16:07
#
To je samozřejmě hloupost.
Taiger
12.02.2018 18:35
#
blade115
12.02.2018 18:46
#
No a ne? Vždyť tržní hodnota přece není jen odrazem toho, jak daný hráč aktuálně hraje. Do úvahy se bere řada faktorů, z nichž třeba potenciál nebo marketingová síla mluví daleko spíš ve prospěch takového Neymara. Messi podle mě určitě není nejcennější hráč na světě a naopak žebříček, který ho tak označí, bych zpochybnil spíš.

Můžeš se třeba podívat na algoritmus výpočtu těchto jejich tržních hodnot a korelaci se skutečnými částkami. Dokonce to tam i statisticky testují a vychází jim to náramně. Náhodou tohle je podle mého suprový žebříček.
Barcafan10
12.02.2018 19:23
#
Tak samozřejmě, že Messi není nejcennější, protože jsem jeho velký fanda jo, ale má 30 let a tím pádem nemá třeba takoviu hodnotu jako Mbappe, který může dát 12 let po sobě 30 gólů.
mayday
12.02.2018 19:30
#
Messi je stále strašně dobrej, ale ten mírný pokles tam vidět přece jen je už. Nejcennější samozřejmě není.
kiwwi
12.02.2018 22:18
#
mierny pokles? však hra jak boh, ja mam pocit ze hra na úplnom vrchole momentálne
mayday
13.02.2018 10:59
#
Hraje furt kurevsky dobře, ale Messi pár let zpět už to prostě není, což je pochopitelný. Nicméně je stále na top levelu samozřejmě.
kiwwi
13.02.2018 11:33
#
agree to disagree...mozno mal sezonu dve ked dal viac golov, ale celkova hra je podla mna momentalne na jeho vrchole
Johnny Bravo
13.02.2018 12:17
#
Lib.city
12.02.2018 16:19
#
Taky to jsou starý data. Současná hodnota Messiho je teď přes 200 mega.
Dr. Admess
12.02.2018 17:25
#
bayern987
12.02.2018 17:49
#
jiri - fcb
12.02.2018 19:22
#
Lukaku 165
blade115
12.02.2018 19:44
#
Já nějak nevidím důvod se tomu vysmívat. Máš tam jasně popsaný statisticky testovaný algoritmus výpočtu spolu se vším co zohledňuje. Pokud máš výhrady, napiš, kde bys co udělal jinak, a můžeme se o tom bavit.
Busby babes
12.02.2018 19:49
#
ja tam teda nic jako jasne popsany statisticky testovany algoritmus vypoctu nevidim.
Busby babes
12.02.2018 20:05
#
dik
Slonky Terik
12.02.2018 15:14
#
Už aby ta anglická bublina splaskla a svět se vrátil do normálu....
Jameson
12.02.2018 15:21
#
do normálu medzi roky 2006 až 2012 napríklad
icka
12.02.2018 16:30
#
do normalu, kde semifinale LM bylo vetsinou z casti anglicke...
Gerrard-8
12.02.2018 16:31
#
Molos
12.02.2018 16:47
#
a pro jednou taky zábavné
miguel bain
12.02.2018 15:14
#
To musela být studie aspoň za 100 mega a musel na ni pracovat tym kapacit. Na to by normální člověk v životě nepřišel.
since1880
12.02.2018 15:25
#
Barcafan10
12.02.2018 15:44
#
Řekl bych, tě u nás se to sníží a vyrovname se přes léto a Realem, u nás byla potřeba obměna kádru, ale už čekáme asi jen Arthura a snad mladého stopera (De Light) a jsme hotový asi, Luis ukazuje, že rok ni dva muže být top útočník, když Real i letos i loni vsazel na Benzemu a vyhrával.
Shevchenko
12.02.2018 16:16
#
Crystal Palace před Interem a Neapolí Burnley před Lyonem
r.mrazik
12.02.2018 16:48
#
uz ho vyhodili??
kiwwi
12.02.2018 16:51
#
ee, Wenger je stale v Arsenale, Klopp stale v Liverpoole a Conte stale v Chelsea
r.mrazik
12.02.2018 16:54
#
vsichni jednou pujdou...a driv nebo pozdeji se pridate i k mourkovi...
kiwwi
12.02.2018 16:56
#
z tychto by som veril ze prezije Mourinha len Wenger
r.mrazik
12.02.2018 17:01
#
klopp taky zustane dele...conte utece od modraku asi driv,nez vykopneme mourka kvuli jeho debilnim krokum sami
kiwwi
12.02.2018 17:09
#
Klopp bude mat s najvacsou pravdepodobnostou uz tretiu sezonu v rade bez trofeje a uvidi sa ci skonci v top 4 - zase tak jasnu poziciu nema (ale je na tom podobne ako Mourinho a Conte aj ked ten je z nich asi v najhorsej situacii)

u Wengera tazko poedat, ale najsilnejsiu poziciu ma asi Poche s Pepkom
El Cid z City
12.02.2018 17:17
#
conte skončí nejdřív..pokud mourek letos nic nevyhraje a příští rok nedá ligu nebo LM, tak se taky pakuje
vladis271
12.02.2018 17:19
#
number six number six number six is coming home
r.mrazik
12.02.2018 17:21
#
jj,ti dva jsou v klidu...klopp mi prijde taky v pohode,liver na tom neni tak jako my,nebo city s ohledem na prachy...takze asi nebude tak silene pod tlakem (navic nevyhrat neco si uz zvykli... )
takze z meho pohledu pepek a poche...pak klopp s josem...wenger...a conte

u nas bych to tak jednoznacne nevidel...hodne prachu,hra takova divna...ted si zbytecne pridelal tlak s tim alexisem...no,uvidime na konci sezony,jak dopadneme v soutezich
Busby babes
12.02.2018 17:34
#
musi udrzet to druhe misto, jinak to bude hodne spatna sezona. A zrovna kdyz prijde LM, tak se prestava darit... no neni v uplne jednoduche situaci.
r.mrazik
12.02.2018 17:35
#
neni...ale muze si za to šašek sám
Busby babes
12.02.2018 17:39
#
bohuzel. tvrdohlavej dedek no.
Tolstobik
12.02.2018 17:35
#
Pokud Mourinho tuto sezonu nic nevyhraje, mel by vypadnout.
r.mrazik
12.02.2018 17:36
#
ligu neda...LM neda...v FA jsme,takze ma sanci jeste tam
Tolstobik
12.02.2018 17:39
#
Ja to vidim stejne, ze jedina sance je v FA cupu, otazkou je, jestli by i pripadny vitezstvi tam nebylo malo. Nevim no, Mourinho se privedl ne kvuli koncepci, ale kvuli trofejim a kdyz ty trofeje nebudou (a nebo jen ty mensi - a to kdovi jestli), nema v United imo co delat
Busby babes
12.02.2018 17:40
#
to si to malujes moc ruzove. Vedeni ho nevyhodi ani kdyz nevyhraje zadnou trofej a skonci v top 4. A osobne si myslim, ze ho nevyhodi ani pokud skonci mimo top 4. Woodward ho podrzi, protoze by to byl jeho neuspech...
r.mrazik
12.02.2018 17:43
#
jak pise Busby...pokud bude v top 4,tak neodejde a dostane dalsi sezonu
pokud by ale po dalsich investicich koncil za City opet o 16 bodu,tak by to bylo na zvazeni...

ja bych ho nejradeji vykopl hned...neskutecne me sere s tim alexisem hrajicim nalevo...
Tolstobik
12.02.2018 18:50
#
Vsak ja bych ho taky vyhodil rovnou. Ale s tim, ze jeste dalsi sezonu u nas smrdet bude samozrejme pocitam no. Jo a Alexis vlevo me teda sere taky
krabatt
12.02.2018 21:52
#
Koho byste si tam přáli místo Mourka? Máte někoho vyhlédnutého?
scheeza
13.02.2018 09:06
#
Poche
krabatt
13.02.2018 11:58
#
Myslíš že je to reálné?
scheeza
13.02.2018 14:01
#
Reálný to je,nemyslím si že je hodně trenérů kteří by odmítli nabídku od United jestli takový vůbec jsou
since1880
13.02.2018 13:17
#
Tezko jestli odejde, tak jedine Spanelsko.
Divik
12.02.2018 17:44
#
Klopp má hodně jistou pozici. Zůstal by i kdyby skončil mimo top 4.
Gerrard-8
12.02.2018 17:06
#
vladis271
12.02.2018 17:18
#
Ol!ver
13.02.2018 00:21
#
Busby babes
12.02.2018 17:12
#
vedou ligu, tak nemaj duvod...
Teoretik
12.02.2018 17:15
#
Taky je to vidět
J.Defoe
12.02.2018 17:18
#
cestou City, PSG se časem vydá víc klubů... Taky předpokládám postupný vzestup MLS. Fakt by mě zajímalo, na jaké úrovni bude ta soutěž za takových 50 let. Klidně je možný, že přijde obrovská vlna odchodu talentu do USA a tím strašně uškodí soutěžím v Evropě. Když už hvězdy chodí do Číny...Bohužel tomu, ale nejde zabránit.
diastan
12.02.2018 17:24
#
To se nestane..
El Cid z City
12.02.2018 17:24
#
reakcí evropy by mohla být super ligu,ta by byla schopná konkurovat všemu,ale jo,za 50let se může všechno otočit..ale s tou čínou to vůbec nevidím nijak nebezpečně pro evropu,občas někoho urvou,silou ho přeplatí,asi tak,jako KHLobčas přeplatila nějakého borce ze třetí-čtvrté lajny z nhl,ale nic víc v krátkodobém horizontu bez šance
r.mrazik
12.02.2018 17:34
#
tezko tipovat...ale nemyslim,ze bude soccer pred nfl, basketem a baseballem...
since1880
12.02.2018 21:15
#
Evropa je top. Amerika neni na fotbal stavena, tam vladnou jine sporty. To stejne Cina a dalsi kazdy chce byt sousasti fotbalove Evropy nez Los Angeles nebo Shanghai Shenhua atd.
To co pise nize Ed o super lize je daleko realnejsi a lepsi.
krabatt
12.02.2018 21:56
#
Myslím si že větší "nebezpečí" pro Evropu je spíš Čína než MLS. V horizontu Tebou zmíněných 50let určitě. Není možné že z destitisíc špičkových akademií nevzejde do dvaceti let tým mistrů světa.
J.Defoe
12.02.2018 22:52
#
tomu já zase vůbec nevěřím... předpokládám, že se tamní fotbal zlepší, ale pochybuju, že se v tomhle časovém horizontu dostanou do top 15 fotbalových zemí. Rozhodně ne, dokud tam budou vládnout komunisti. Amerika je mnohem lákavější, jak pro hráče, tak pro trenéry a nemusí každému platit miliony... každým rokem se fotbal v USA zvedá a není podle mě jediný důvod, proč by se ten vývoj měl zastavit. Číňani nejsou zřejmě na fotbal fyzicky stavení, jinak už by jich dávno v top ligách běhalo. Akademie, neakademie...
scheeza
13.02.2018 09:38
#
Dyť v Americe hrají fotbal jenom mladý holky ne? Aspoň podle fílmů :D
since1880
13.02.2018 09:55
#
El Cid z City
12.02.2018 22:58
#
tým mistrů světa třeba jo,ale tady jde o přesun špičkových hráčů z evropy na jinej kontinent, to s tím zas tak moc nesouvisí
since1880
13.02.2018 09:54
#
Ne tomu take neverim. Napisi to na rovinu, Evropa je top v mnoha vecech, zrovna fotbal se tu hraje nejlepsi na svete. (celkove) Ty ligy jsou strasny tahak at uz je to Anglie, Spanelsko, Italie, Nemecko, Francie a dalsi. Navic vetsina hracu sni o tom se dostat ze zemi, kde fotbal neni na dobre urovni prave nekam do Evropy. (i kdyby to mela byt treba Belgie nebo Holandsko)

Cina se jen snazi dohnat Evropu, tak jako to dela v mnoha jinych vecech. Nechci se jich dotkout, ale neverim ze zrovna Cinani prorazi ve fotbale na urovni top hracu, pripadne jestli vubec. Oni vynikaji v jinych sportech. Z Asie prorazi spise Turkove, Korejci, Japonci a mozna trochu Saudove nebo Iranci, ale Cina je proste mimo. Na druhou stranu mozne je vsechno.
jiri - fcb
13.02.2018 07:22
#
50 let je strašně dlouhá doba. To fakt nemá cenu na tak dlouho uvažovat.

Ale takových 10 let se uvažovat dopředu dá.

Cestou City, PSG a Chelsea (nezapomínat, že oni byli ti, kdo tuhle dobu začal) se vydá tolik klubů, kolik bohatých majitelů se rozhodne si namasírovat ego ve fotbale. Já doufám, že takhle masivně už se do toho neopře nikdo.

Mimoevropské soutěže porostou a Evropě pár talentu stáhnou, ale tam to taky nevidím na nějak masivní odliv. Ty kluby v Evropě mají takový zvuk a mají tak ekonomicky našláplo, že OPRAVDOVOU konkurenci postavit někde mimo Evropu by stálo ohromné peníze. Zkoušela to Machačkala třeba a jak to tam dopadlo. Prostě kde není tradice, tak to prachama nenahradíš. Nikdo nemá jako sen hrát v Číně, USA nebo v Rusku. Všichni chtějí hrát v Itálii, Anglii, Francii, Německu nebo Španělsku. To se ještě pár (desítek) let nezmění.
Vosic
12.02.2018 17:36
#
Chudák Mou má o 130M levnější kádr. Se nedivím, že si stěžuje. Představte si, co by nám předváděl, kdyby měl toho 1-2 hráče za ty prachy!
Busby babes
12.02.2018 18:11
#
no mit jeste jedno 70 megovy CM a 70 megoveho stopera, tak si myslim, ze jsme na tom taky jinak.
El Cid z City
12.02.2018 19:39
#
zase u vás hrál ibra ,kterej přišel za nulu a sanchez,za mizivej zlomek jeho ceny..
cm-spekulovalo se o zájmu barcelony o herreru před sezonou,podle vás klíčovej hráč,kterej nesmí bejt prodán, a jak dopadl?žádnej posun,šel dolů, mourek to neumí poskládat nebo tomu dát správnou koncepci, matič-herrera-pogba- todle trio mělo drtit každého ve středu pole..skutek utek
Busby babes
12.02.2018 19:46
#
No Herrera dopadl tak, ze hraje spatne, tak vypadl ze sestavy. To se tak obcas stava no. Pred sezonoz tomu nic nenasvedcovalo, takze prodavat ho by byla kravina.
Busby babes
12.02.2018 19:47
#
a skutek utekl, protoze tahle trojka spolu nastoupila asi jednou nebo dvakrat. To je pak tezky. Vsak na to taky nadavame.
Mindas
12.02.2018 20:14
#
To uz radeji s Matou. Porad lepsi fotbalista nez Herrera. Matic - Pogba - Mata vypada brutalne a je to presne takova ta trojka do stylu Manciniho v City.
lexess
12.02.2018 20:42
#
ten prestup Matice na ose CFC - MUFC je stejne naprosto nepochopitelnej, kdy naposledy sel takovej hrac k primy konkurenci do zakladu? Van Persie?
Busby babes
12.02.2018 21:07
#
Naposledy? Alexis.
krabatt
12.02.2018 21:57
#
Busby babes
12.02.2018 21:08
#
ale jinak bych rekl, ze ten Persan no. V ramci anglie urcite.
lexess
12.02.2018 21:12
#
fakt mě napadají jen odchody z Arsenalu k City jinak, Alexis mi úplně vypadl.. asi proto, že ho FAKT nemam rád, zadrbe tisíc balonů a ještě zhoršuje náladu v kabině
>vyřazen z kádru<
13.02.2018 06:36
#
jeste Sterling k Citizens
lexess
13.02.2018 06:43
#
since1880
13.02.2018 08:00
#
https://media.giphy.com/media/3ohhwHcAp4r9lkr1uM/giphy.gif

I tak vsem zavrel hubu za posledni dva roky, hlavne letos.
Busby babes
13.02.2018 08:52
#
Busby babes
13.02.2018 08:53
#
jj, poztraci hrozne micu.
Busby babes
13.02.2018 08:56
#
jj, poztraci hrozne micu.
r.mrazik
13.02.2018 12:40
#
Carrick
13.02.2018 10:59
#
Co je na tom brutálního? Pogba je jako CM sice dobrý, ale jeho potenciál je tam stejně nevyužitý. A Mata (když pominu, že je to celkově spíše průměrný hráč) je na AM nebo na pozici ve středu hřiště slabý, musí hrát spíše z kraje. Tato trojka by na hřišti vážně nebyla žádné terno.
since1880
13.02.2018 07:57
#
Vosic
13.02.2018 09:52
#
By mě zajímalo to 70 mega CM při dnešních cenách, který by spolu se stoperem MU pomohlo dát o 28 branek a 16 bodů víc
Zaschrona
12.02.2018 21:08
#
V pomeru kvalita/cena jsme jasny lidr. Konecne nekde prvni.
Busby babes
13.02.2018 08:55
#
jakoze platite nejvic penez za nejhorsi kvalitu?
since1880
13.02.2018 09:34
#
Zaschrona
13.02.2018 14:58
#
blaugrana
12.02.2018 22:49
#
S tym Dubravkom uz to vsetkym seriozne jebe. Spirt.sk bude o tom, ze vygumoval hviezdy united pisat este na velku noc v roku 2034.
krabatt
12.02.2018 23:35
#
Né jenom do 2033. Zatím bych nepředbíhal ale uvedl se parádně. Nakonec ještě půjde za Pepkem do City.
blaugrana
12.02.2018 23:44
#
v dalsich troch zapasoch fasne 10 golov a bude po bubline
since1880
13.02.2018 07:57
#
alcantara
13.02.2018 00:34
#
Vdaka veku to nastastie nebude ako so Skriniarom. Nejaky bulvarny shit nieco napise a uz idu clanky vo velkom o tom, kam zase prestupi. Novinarcina na urovni.
blaugrana
13.02.2018 00:36
#
Skriniara mi tym pekne znechutili. Nechcem si predstavit ako dlho by pisali o jeho pripadnom prestupe napr. do Barcy.
kiwwi
13.02.2018 05:57
#
jak ti preboha mozu novinari znechutit hraca
lexess
13.02.2018 06:44
#
asi jako ti fanoušci na EF znechutí Tottenham
jiri - fcb
13.02.2018 07:45
#
Akorát teda mě spíš znechutili fandové United.
nani92
13.02.2018 14:33
#
blaugrana
13.02.2018 09:19
#
No jako ked citas len o tom, ako si Milan cisti zuby v protismere, Natahuje predkozku 3 x denne a ze zahradu polieva vylucne v zime, tak jednoducho.
kiwwi
13.02.2018 09:48
#
tak sa mi jednoducho znechutia novinari/media ktori o tom pisu
blaugrana
13.02.2018 10:14
#
to ide ruka v ruke...sport.sk je ten najväčší odpad, najmä tie diskusie tam, to je ako keď vypustia psychiatrickú liečebňu
kiwwi
13.02.2018 10:31
#
diskusie inde ako na EF uplne ignorujem a FB diskusie pod takymi clankami su taky odpad ze to nema fakt zmysel ani citat nieto este niekomu nieco vysvetlovat

ja si naozaj uplne vystacim len s redditom a eurofotbalom
blaugrana
13.02.2018 10:44
#
tak ono aj tu to často vyzerá ako na liečebni...občas tomu prispejem aj ja, ale v poslednej dobe je to skôr o osočovaní, trollovaní a nadávaní než o nejakej konštruktívnej diskusii
Ol!ver
13.02.2018 15:15
#
Nitram
13.02.2018 15:15
#
Jenze teď ta Hodnota toho kádru minimálně dvojnasobna.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.