Nebudeme se pouštět do přestupů za každou cenu, řekl Rosický

11.02.2020 14:58 - Aktuality
 
Sportovní ředitel Sparty Tomáš Rosický nechce přivádět hráče za každou cenu. Letenské v zimní pauze posílili pouze Lukáš Hušek z Leicesteru, který zatím bude působit v rezervním týmu, a Filip Souček z Opavy, jenž stráví jarní část soutěže na hostování ve slezském celku. Rosický současnému týmu věří, přestože nevyloučil, že Sparta do konce zimního přestupového období možná ještě někoho přivede.

"Měli jsme okruh vytipovaných hráčů, které jsme chtěli, což nám z určitých důvodů nevyšlo. Nebudeme se pouštět do přestupů za každou cenu jenom proto, abychom nějaký udělali. Máme dobré hráče, u nichž věříme, že se nadále budou zlepšovat a že budou dobře fungovat v týmu," řekl Rosický na tiskové konferenci.

"Co se týká stávajícího kádru, chceme mít mladý tým, který spolu bude růst a bude dobře doplněný o starší hráče. Tým, který tady momentálně je, je velice silný. Těm klukům, co tady jsou, věřím. Věřím, že v sobotu, až přijdeme na fotbal (proti Liberci), tak to ukážou," uvedl devětatřicetiletý funkcionář.

Sparta je po 20 kolech podzimní části čtvrtá s pětibodovou ztrátou na druhou Plzeň. Na vedoucí Slavii má dokonce manko 21 bodů. Rosický ví, že v jarní části musí Letenští předvádět lepší výkony.

"Všichni si to uvědomujeme. Ať už ze strany vedení, hráčů i trenérského štábu. Naši fanoušci hráčům a nám vytvářeli velmi dobré prostředí a podporu. Doufám, že to bude pokračovat. Ale stejně tak si uvědomujeme, že musíme ukázat, že cesta je správná. To se potvrdí jenom výsledky a výkony," konstatoval Rosický.

Sparta se v zimní pauze zajímala o záložníka Patrika Hellebranda ze Slovácka a obránce Mohameda Tijaniho z Jihlavy. Oba ale skončili ve Slavii. "O Hellebranda jsme také měli zájem, ale tam to bylo jednoduché. Nebudeme se pouštět do žádných finančních závodů," prohlásil Rosický.

Na rozdíl od Hellebranda byl Tijani velice blízko přestupu na Letnou. Z transferu nakonec sešlo, jelikož neprošel lékařskou prohlídkou. "Když jsme se bavili o pozici stopera, Tijani byl z toho klubka námi vysledovaných hráčů naše priorita. Ale bohužel u nás neprošel zdravotní prohlídkou. Pro nás to byl dlouhodobý plán, chtěli jsme ho na dlouhou dobu. Rizika jeho omezení jsou velká natolik, že jsme se rozhodli ten transfer neudělat," vysvětlil Rosický.

Na zisk další možné posily má Sparta stále čas, zimní uzávěrka přestupů je 22. února. "Kádr v tuto chvíli uzavřený není. Pokud se nám naskytne dobrá příležitost na dobrého hráče, budeme aktivní," řekl Rosický.

V přípravě zaujal jednadvacetiletý záložník Jan Fortelný, který strávil podzim na hostování v druholigové Jihlavě. "Je to hráč, se kterým jednoznačně počítáme do budoucna, proto s námi šel do přípravy. Poslední půlrok v Jihlavě udělal 'Forty' velký výkonnostní vzestup," uvedl někdejší hráč Sparty, Dortmundu a Arsenalu.

"Co se týká jeho vytížení a dalšího zlepšování, je pro něj lepší, aby zůstal ještě půlrok v Jihlavě a nasbíral cenné zkušenosti, protože teď udělal dopředu velmi dobré kroky. Počítáme s tím, že se nadále bude zlepšovat. A že se k nám v létě připojí do kádru jako plnohodnotný hráč," řekl Rosický.

Naopak nejasná je budoucnost jiného záložníka Guélora Kangy, s 10 brankami jednoho ze čtyř nejlepších střelců podzimní části. Devětadvacetiletému Gaboňanovi skončí po sezoně smlouva. "S Guélorem se bavíme. Může se stát, že nás opustí, nebo že zůstane. Obě varianty jsou momentálně ve hře. Nebojím se o Guélorovu motivaci do jarní sezony, protože buď si hraje o kontrakt tady, nebo někde jinde," konstatoval Rosický.

Ani jeho případný odchod by ale podle Rosického Spartu nepoznamenal. "Kdyby Guélor od nás odešel, dlouhodobý plán na jeho pozici je zcela jasný. I s tím, že je to jedna z pozic, kde nás momentálně určitě nebude tlačit bota, protože se nám vrátil Bořek (Dočkal), který tuhle pozici může hrát. Dorůstá nám mladý Karabec a můj názor je, že tam do budoucna skončí Adam Hložek. Je to jedna z pozic, kterou budeme mít vždycky dobře obsazenou," prohlásil Rosický.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4642
Komentáře (252 / 0 nových)
Wendigo
11.02.2020 15:04
#
Tvl, Rosa bol alibista ako aktívny hráč a rovnakým alibistom zostal aj ako futbalový funkcionár.
Marv
11.02.2020 15:10
#
To je zase reakce na článek, v čem by si z jeho pozice odpověděl jinak?
Wendigo
11.02.2020 15:22
#
No minimálne by som to neformuloval tak, že mali vytipovaných istých hráčov, no nevyšlo to a že sa nechcú púšťať do nejakých prestupov za každú cenu či finančných pretekov s inými klubmi a zakončiť to tým, že si napokon vystačia s tými hráčmi, ktorých už v kádri majú, lebo tí sú aj tak najlepší... Takéto reči podľa mňa fanúšikom nevysielajú príliš pozitívne signály a Sparta tak v porovnaní s Plzňou či Slaviou pôsobí tak nejako menejcenne...
Momo9
11.02.2020 15:25
#
Tak trosku slabossky a odevzdane..
Messier
11.02.2020 22:38
#
Momo9
12.02.2020 08:25
#
čemu se smějeme?
mefff
11.02.2020 15:28
#
A co bys na to tedy řekl? "Víme, že naši hráči jsou k prdu, ale Slavie nás na přestupech přeplatila a může si dovolit hráče, co u nás prošel prohlídkou? Nejsem spokojený s kádrem a že jsem neposílil, tak je chyba?" To by si u fanoušků určitě pomohl...
r.mrazik
11.02.2020 15:12
#
Bakary3
11.02.2020 15:35
#
Tak zrovna Rosa byl prototypem hrace, ktery hral porad dopredu, nehral na jistotu, balon prevzal klidne v tezky pozici mezi stopery a nebál se pak mic vyvezt pres nelolik hracu klidne pres pul hriste 》》 jsi kokot
Momo9
11.02.2020 15:40
#
Mozna myslel spis to, ze po kazdym pichnuti pul roku nehral.. Nevim
Ondiis
11.02.2020 16:02
#
Přesně. Alibista! ..
Rolf
11.02.2020 18:40
#
On toho odehrál za špičková mužstva víc než všecny ty "legendy"typu Šmicra,Poborského,
atd.dohromady ty blbe!!!
Reggie
11.02.2020 16:08
#
Wendigo
11.02.2020 18:33
#
Nevyjadroval som sa k jeho hráčskym schopnostiam, ale k povahovým vlastnostiam, takže tvoja reakcia je úplne o hovne. A keď už sme pri tom, opisuješ toho skleneného poseru ako nejakého Zidaneho, čo svedčí o tom, že si buď slabovidiaci a potrebuješ predpísať poriadne dioptrie alebo si proste len obyčajný slaboduchý retard.
UK-77'
11.02.2020 18:44
#
Bakary3
11.02.2020 18:50
#
Vyjadril ses k jeho stylu hry, a styl, jakym jsi to udelal, svedci o tom, ze retard jsi ty.
Mimochodem, i ja jsem se prevazne vyjadril k jeho stylu hry nez kvalite (nepsal jsem o tom , ze se mu to vzdy povedlo, nahravku nezkazil, mic neztratil), takze krome toho, ze jsi hloupej, mas problem i s chapanim textu.
Wendigo
11.02.2020 19:26
#
Úplne si sa v tom celý domotal a doplietol... Ja som napísal, že Rosa bol alibista ako aktívny hráč a ty už znova točíš niečo o štýle jeho hry, nahrávkach, držaní lopty. Mne je u prdele ako ten lazar hrával, ja som napísal, že to po ľudskej stránke bol a je pokrytec a tlčhuba, trpíš snáď pokročilou dyslexiou?
Bakary3
11.02.2020 19:29
#
Ani ne, alibista nebyl na hristi ani mimo nej, coz jsi sam potvrdil tim jeho vyjadrenim, ze kdyby hral, porazili jsme vas. To by alibista nerekl.

Tedy plati, co jsem napsal, ze moc chytrej nebudes.
Wendigo
11.02.2020 19:40
#
Keby vtedy hral, neporazili by sme vás o jeden gól ale po jeho hrubej chybe v strede poľa o dva, to obaja dobre vieme. Tvrdiť niečo takéto, vyjadrovať sa k zápasu v ktorom nehral a pasovať sa niekam do pozície futbalového supermana či fiktívneho kvalifikačného záchrancu bolo z jeho strany jedno veľké pokrytectvo.
Bakary3
11.02.2020 20:22
#
Rosa byl velmi kvalitni fotbalista.

Takze - bud jsi hodne spatnej troll, nebo jsi opravdu uplne blbej.

V tvym zajmu se radsi priznej k prvni moznosti, primhourime nad tebou oko
Bex5
11.02.2020 21:34
#
Reggie
11.02.2020 15:39
#
Jak přesně se Rosa projevoval za hráčský kariéry jako alibista??? Jako funkcionáře ho nehodnotím.
r.mrazik
11.02.2020 17:13
#
On to bere podle toho, jak tenkrát Rosa řekl něco na Slováky...brečí doteď
Bakary3
11.02.2020 17:45
#

Kdyz uz, kdyby to nebylo tak okaty
Wendigo
11.02.2020 18:09
#
Eee... my sme vtedy boli v osemfinále jedinečných MS v JAR. To by ste vtedy závideli a plakali pri TV obrazovkách a Rosický si navyše utŕžil aj poriadnu hanbu...
r.mrazik
11.02.2020 18:37
#
no vsak to rikam...
Wendigo
11.02.2020 19:28
#
Ale medzi nami priznaj, však ťa ešte aj teraz trochu zabolí pri srdci, keď počuješ zvuk vuvuzely?
3M
11.02.2020 19:31
#
Běž prasit nějakou ovci
Wendigo
11.02.2020 19:43
#
A konkrétne ovcu šumavskú či ovcu valašskú, teda uznané české plemená, ktoré si českí bačovia počas dlhých zimných nocí na salašoch s výrazným vlastným prispením vyšľachtili?
Bex5
11.02.2020 21:35
#
ty jsi vyslechtenej ty woe. Uz mlc fakt
Selänne
11.02.2020 19:09
#
♥LIVERPOOL - FC♥
11.02.2020 19:51
#
Slovensko se nepočítá.
TurboPlastik
11.02.2020 21:38
#
Nevím, už si moc nepamatuju, ale Maďaři v JAR nestartovali ne?
Reggie
11.02.2020 18:12
#
Jo, já zapomněl, že je to další místní šašek.
Wendigo
11.02.2020 18:28
#
Napríklad počas kvalifikácie na MS 2010 z ktorej Češi nepostúpili, keď sa namiesto toho, aby chlapsky priznal, že Češi v tej kvalde nehrali dobre a presrali si to sami začal prostredníctvom médií nezmyselne púšťať do slovenskej reprezentácie. Výrokmi, že keby hral proti Slovákom on tak prehrajú a že Slováci z kvalifikácie nepostúpia a v baráži utŕžia len hanbu si urobil hanbu jedine on sám. Spolu s Ujfalušim klamali a zahmlievali aj vtedy, keď sa mediálne prevalila aféra s prostitútkami v dejvickom hoteli po prehratom zápase s Nemeckom. U mňa to proste nikdy nebol rovný a férový chlap.
Bakary3
11.02.2020 18:51
#
Prosim te nebrec po takovejch letech uz, nikoho to nezajima
PlackaSKS
11.02.2020 19:29
#
další kterýho měli hodit do dunaje a ne až na druhou stranu...
Wendigo
11.02.2020 19:36
#
Zrejme si myslel Vltavu, keďže Rosický sa narodil v Prahe a nie Dunaj (geografia evidentne nie je tvojou silnou stránkou...), ale inak áno, má pravdu - mohli tam Rosického po narodení hodiť, aspoň by bol pokoj a ako Arsenal Londýn tak britský sociálny systém by ušetrili státisíce na nemocenských dávkach, ktoré tam vyčerpal...
PlackaSKS
11.02.2020 19:49
#
ne, nemyslel
Rarášek
11.02.2020 15:07
#
Beči
11.02.2020 15:07
#
Rosovi věřím, ale to je také jediný, o kterém se to z našeho vedení dá říci.
PISTOLERO
11.02.2020 15:09
#
Mě teda zatím moc nepřesvědčil. Bohužel
Foogle
11.02.2020 15:10
#
A důvod takové důvěry? - to že by dobrý hrát z něho zákonitě nedělá ani dobrého člověka ani dobrého manažera.
De Likt
11.02.2020 15:16
#
říkám to pořád a není to nic proti Rosovi, velký hráč, ale přestupy dělat je o něčem jiném, Sparta potřebuje tým skautů a ne jeho. Posily jsou i levnější a kvalitnější, chce to mít ale přehled, sledovat si hráče, nižší soutěže, ne jen aktuální lídry ligy o které se pak musí přetahovat a finance zbytečně vyhodí na jednoho za kterého by koupila dva a lepší.
Wendigo
11.02.2020 15:23
#
Beči
11.02.2020 15:20
#
Je velice inteligentní (což se o mnoha fotbalistech ani manažerech říci nedá), býval elitní hráč - tím pádem fotbalu skutečně rozumí a snaží se pracovat s našimi odchovanci a ne za každou cenu nakupovat průměrné hráče za přemrštěné ceny. Samozřejmě to chce také praxi v manažerském oboru, ale tu postupně získá. Navíc je to prostě sympaťák a vždycky byl.
Momo9
11.02.2020 15:23
#
Rozumi fotbalu a dost potencionalnich hracu Sparty k nemu vzhlizi, to ale neznamena ze je schopnej Sparte vybudovat fungujici tym. Zatim to spis vypada ze vubec nevi.
Salfovic
11.02.2020 16:04
#
Si mu dělal IQ test ?
mayday
11.02.2020 16:25
#
Tak vůbec nechci Rosu nějak shazovat, ale mně zas bůhvíjak inteligentní nepřijde. Takovej normální borec bych řekl, velice inteligentní bych to ale teda nenazval.
Momo9
11.02.2020 16:35
#
PlackaSKS
11.02.2020 19:29
#
andrew96
11.02.2020 21:58
#
Losinho
11.02.2020 15:15
#
Takový ty Arsenal fráze no..
FCSL
11.02.2020 15:16
#
Wengerova škola
Momo9
11.02.2020 15:22
#
Boze chudinky, vy jste chteli ale z nejakych duvodu to nevyslo. No ze Sparty se stavaji hrozni slabosi a buzny…, Nikdo se k vam nehrne, ale co je vetsi problem.. vas skauting stoji za vylizprdel a sami nevite, koho vlastne potrebujete a jak ho chcete ziskat.
Rarášek
11.02.2020 15:24
#
Neuvěřitelný myšlenky .
Momo9
11.02.2020 15:27
#
"vas skauting stoji za vylizprdel a sami nevite, koho vlastne potrebujete a jak ho chcete ziskat." ... myslis ze Sparta ma jasnou vizi, vi jaky hrace potrebuje a kde je vezme? Neuveritelny je napsat "Neuveritelny myslenky", protoze tak nejak mas potrebu reagovat, tak trochu vis ze mam pravdu ale zaroven te to strasne sere a chce se ti z toho brecet.
Rarášek
11.02.2020 15:45
#
Neuvěřitelný je to, co si schopnej tu vyplodit nesmyslů. :-) A že tu urážíš na ptokání, o tom už se vůbec nemusíme bavit, už dávno bys tu neměl bejt, škoda že admini nic nědelaj, ale aspoň je sranda. :-)
RuneSKS
11.02.2020 15:48
#
Tak co se týče BANu, tak spíš pro tebe by byl vysvobozením..
Rarášek
11.02.2020 16:04
#
A ty si kdo?
RuneSKS
11.02.2020 16:08
#
Nikdo
Rarášek
11.02.2020 16:09
#
Sorry, já fakt nevím.
Momo9
11.02.2020 16:32
#
Jen ty jsi tady někdo.
Rarášek
11.02.2020 16:34
#
Tak to je snad jasný.
♥LIVERPOOL - FC♥
11.02.2020 19:54
#
Manny
11.02.2020 19:50
#
Wendigo
11.02.2020 19:20
#
Je jasné, že skauting na dobrej úrovni nemajú, stačí spomenúť pôsobenia legionárov z posledných rokov, ktoré im nevyšli. Vukadinovič, Mebrahtu, Vatajelu, Néstor, Kaya, Civič, Mandjeck, Mavuba, hosťovanie Biabianyho, v podstate už aj Karlsson, za očakávaniami je stále Vindheim... všetko hráči, ktorým sa v iných európskych či českých kluboch darilo no v Sparte nezapadli do koncepcie... Je toho proste akosi priveľa a to že u nich toľko legionárov, mnohokrát prichádzajúcich z na české pomery solídnych zahraničných klubov neuspelo, už jednoducho nie je náhoda. Je to prejav zlej práce zástupcov klubu, ktorí si nevedia dopredu nasledovať vytipovaného hráča a odhadnúť, či u nich zapadne. Absolútne zlým bolo podľa mňa aj hosťovanie Chipciua, o ktorom som presvedčený, že je dobrým futbalistom, no v Sparte sa stretol s nepochopením a zaradením na zlý herný post. Keď na celú sezónu potrebovali pravého obrancu, načo na jeho záskok na hosťovanie angažovali pravého krídelníka z Anderlechtu, ktorý sa tam po celú dobu viac-menej iba trápil? Len preto, že bol na hosťovanie proste k dispozícii a mysleli, že sa to nejako poddá? A keď im už ojedinele nejaký legionár vyjde, ako trebárs Stanciu, tak ho neudržia a po roku pustia Arabom, aby ho po pol roku získala pre seba Slavia
Momo9
11.02.2020 19:27
#
Samozrejme ze ne.. a ohanet se tim, ze chteli stejny hrace jaci jsou ted ve Slavii je picovina, protoze 1. Slavia s nima proste momentalne umi lip pracovat a maji nejakou vykonnost. a za 2. Sparta je (mel by byt) dost specifickej klub kterymu nesmi stacit jen nejaka herni kvalita, ti si maji vyskautovat hrace primo na miru, nejaky nesympaticky hovado co se z niceho neposere... a ne ty tragedy ktery si tam vodi a delaji akorat klientelu psychiatrum po cele Praze.
♥LIVERPOOL - FC♥
11.02.2020 19:53
#
Měl bys jen tiše závidět.
kilobyte
11.02.2020 15:25
#
Náš skauting stojí za vyližprdel a přitom většina hráčů o které jsme měli zájem přestoupila do Slavie a nebo se o ně Slavia snažila.
Momo9
11.02.2020 15:28
#
Tak to zkusim preformulovat, skauting mate dobrej, ze vidite dobry hrace ktery vidi vsechny ostatni kluby. Fakt top. To ze jsme vetsinu nakonec ziskali my, z vas dela jeste vetsi srace.
kilobyte
11.02.2020 15:36
#
Největšího sráče že sebe děláš ty. Když je článek o Slavii, tak tam většinou nic nenapíšeš. Maximálně něco o Spartě. Ale jak se objeví článek o Spartě, tak házíš jeden rozum za druhým. Skoro to vypadá, jak kdyby jsi měl Spartu nasledovanou více než Slavii.
Momo9
11.02.2020 15:39
#
ok
mefff
11.02.2020 15:30
#
Přesně Nebo jsme je Slavii předpřipravili rovnou u nás v klubu...
Momo9
11.02.2020 15:33
#
Díky za váš top skauting borci
mefff
11.02.2020 16:19
#
A takovejhle borec si byl i před číňanem, když jste hráli o udržení v lize?
Momo9
11.02.2020 16:33
#
Ne, ale nesnazil jsem se ve vsem hledat pozitiva jako vy. Priznal jsem si ze spatne bylo vsechno.
r.mrazik
11.02.2020 17:16
#
Jako že jsi začal dělat chytrýho teprve před dvěma lety?
Momo9
11.02.2020 17:54
#
Jakoze.. Co to meles?
r.mrazik
11.02.2020 18:38
#
Momo9
11.02.2020 19:06
#
Ahahaahaha
♥LIVERPOOL - FC♥
11.02.2020 19:57
#
jako že cože... udělám ti že života peklo.. where is my brambory..
Bex5
11.02.2020 21:40
#
Bex5
11.02.2020 21:40
#
Varysovy varlata
11.02.2020 17:27
#
S kým to vlastně mluvíš? Předpokládáš snad, že jsou v komentářích členové sparťanského vedení?
Momo9
11.02.2020 19:20
#
Mluvím směrem do diskuze na Eurofotbalu, tak jako všichni. Ale dobrý, varlata, ser na to.
ACSeRw!n
11.02.2020 19:17
#
uz me fakt mrdas.. v pet rano pred zidenem
Momo9
11.02.2020 19:19
#
Já su z Brna, bro.
Slavia10
11.02.2020 15:23
#
Nebudeme nakupovat nikoho, koho jsme neviděli hrát proti nám aspoň 20 minut!!
Momo9
11.02.2020 15:24
#
Nebudeme kupovat nikoho, kdo nas nevyradil z poharu!!!
Kluivert9
11.02.2020 15:25
#
Skleepy
11.02.2020 15:28
#
Děkuji za tiskovku, konečně jsem se něco dozvěděl. Úplné hov*o.
verv
11.02.2020 15:34
#
A cos jako čekal, že se dozvíš? Že Kanga žere malý děti?
Tady všichni dělaj, jak kdyby se někdy na těchhle předsezónních tiskovkách dozvěděli něco novýho a zajímavýho.
Skleepy
11.02.2020 15:42
#
Jo no jsem bláhový, že jsem z tiskové konference čekal nějaké informace.
verv
11.02.2020 16:03
#
Znovu se ptám, jaký informace jsi očekával, že se dozvíš?
Skleepy
11.02.2020 16:18
#
Tak v první řadě bych očekával lepší dotazy novinářů. Rosa byl v minulosti celkem upřímný, např. když byla kauza Stanciu atd. Proto by mě zajímalo např. pokud byla priorita příchod stopera, tak jaký byl důvod, že po pádu přestupu Tijaniho se to dál neřešilo a nikdo nepřišel. Dále třeba jaká je situace kolem Drchala a Kadlece, kdy můžeme očekávat úplný návrat na trávníky (v případě Kadlece jestli vůbec). Prostě dotazy na konkrétní věci a konkrétní odpovědi. Stanoviska jako: „Jediná naše správná odpověď jsou body. Nic jiného nerozhodne,“ mě fakt nezajímají. Fráze typu: "mužstvo je silné, výsledkově se příprava nepovedla, cesta je správná nebo Dočkal může být vůdčí osobností" mě už nebaví.
verv
11.02.2020 16:59
#
Na Drchala odpovídal Jílek, v přípravě prej vypadal dobře, rozehraje se v béčku a pak se s ním počítá do áčka, pokud bude mít odpovídající výkonnost.
O Tijanim a dalších případnejch nákupech na stopera Rosa mluvil.
To, že úroveň novinářů je tady tragická a kdejakej radaktor z ef, kterej to dělá ve volným čase, strčí ty "profíky" do kapsy, je bohužel fakt. Ale není to záležitost téhle jedné tiskovky.
ratusek
11.02.2020 17:52
#
akorát za to můžou dementní redaktoři
♥LIVERPOOL - FC♥
11.02.2020 19:58
#
Neser
Spalovač šancí
11.02.2020 15:33
#
Rosa jede jako podle příruček typu "Top manažerem snadno a rychle". Bohužel jsou to všechno jen fráze. Na druhou stranu se musí uznat, že to má těžké, neboť sparta momentálně nemá moc velkou šanci získat rozdílovou kvalitu z jiných českých klubů.
Rarášek
11.02.2020 15:46
#
Má, ale nechce. V tom je rozdíl. Vzhledem k tomu jaké cenovky tu začínají lítat, je to naprosto pochopitelné. Když vy jste schopný vyhodit 30 mega za hráče, co si ligu sotva zahrál, tak to neznamená, že to budou takhle bezmyšlenkovitě dělat všichni.
Losinho
11.02.2020 15:51
#
Ale šílený platy Turka a spol. jsou ok?
grumpa
11.02.2020 15:54
#
Tak to je pozůstatek éry, která nevyšla. Vědělo se, když to krachlo, že se to potáhne. Na druhou stranu, kdo tu zbyl se ukazuje slušně: Kaya, Mandjeck, Plavšič. Platově to ale bordel v týmu dělat musí, to je jasný.
Losinho
11.02.2020 15:59
#
Třeba Hašek dostal taky raketu, a ten je tam rok.. spíš mi přijde úsměvný, aby se Sparta oháněla nějakou svojí finanční opatrností.
grumpa
11.02.2020 16:04
#
Možná jim prostě ta cena už přišla neúnosná konkrétně u těch hráčů. U jasnější posily by třeba ještě přihazovali.
Ostatně to vypadá, že od Křetínského přišly pokyny směrem k finanční samostatnosti. Už do toho další miliardu asi nenasype.
Uwe háže buly
11.02.2020 16:27
#
To víš odkud, že bere raketu? podle mě nemá víc jak 400k
JeséRodriguez
11.02.2020 16:55
#
RuneSKS
11.02.2020 16:57
#
Almužna
Uwe háže buly
11.02.2020 18:31
#
Kolik jako berou hráči u vás? nejmenší platy hráčů z základní sestavy budou asi větší ne?
RuneSKS
11.02.2020 18:49
#
Taky hodně bych řekl.. i víc.. jen mi 400k v jeho věku nepřijde málo.. vůbec nepochybuju o tom, že kdyby dál podával výkony jako doteď tak mu 200 přidaj..
Uwe háže buly
11.02.2020 20:26
#
To já taky nepochybuju, možná i víc..
Losinho
11.02.2020 18:14
#
To je za mě slušný pro kluka z Bohemky. Jasně, že se to nedá porovnávat s platy Kayi nebo Stancia, ale stejně..
Uwe háže buly
11.02.2020 18:31
#
U vás tolik bude mít Hellebrand.
Momo9
11.02.2020 19:07
#
Asi se jdu zabit.
Uwe háže buly
11.02.2020 20:27
#
Nebudu ti tohle rozhodnutí vyvracet.
Momo9
11.02.2020 19:19
#
Vy už se chytáte opravdu každýho, sebenesmyslnějšího stébla.. Vy co ste si natahali do kádru a platíte nehrající nebo hrozně hrající Ben Haima, Kayu, Manjdecka, Biabyanyho apod... budete u nás hledat nějaký chyby že někomu dáváme moc peněz.. hrozná tragédie pro nás jim dát o něco víc, když je pak prodáme jako Součka, Ngadeua, Deliho, Krále. ..ano dáme mladýmu klukovi raketu, ale za mě furt lepší než dát pětkrát větší raketu nějakýmu vyhořelýmu turkovi ty vole..
Uwe háže buly
11.02.2020 20:28
#
Jako Kayuv plat se podle mě skoro rovná raketě za Hellebranda a možná i jeho platu..
Momo9
11.02.2020 20:32
#
Ok
Losinho
11.02.2020 20:58
#
No to fakt ne. U nás jsou ty skoky furt dost velký.
Bakary3
11.02.2020 15:56
#
No to je otazka, bezmyslenkovite - Trpisovsky rikal, ze ho skaut slavie 2 roky otravuje, at ze slovacka koupi hellebranda, ze je vybornej. Znaji jeho kvality a jsou ochotny zaplatit cenu, ktera zkratka za mladyho kluka, kteryho chce celá ligova spicka, je.
Je tu predpoklad, ze slavia vi, co kupuje, asi se chyti aspon na ligu, kdyz to pujde dobre, pujde ven za vic. Kdyz ne, slavii to tolik bolet nebude.

A pak je tu Sparta, u ktery to na me pusobi jako "hale, rikaj, ze prej dobrej, zkusíme ho.. aha, chtej za nej moc a slavia to da, kaslem na to , stejne jsme ho videli jen vcera na nove"
Rarášek
11.02.2020 16:05
#
Takhle si to ale představuješ ty, co se týká toho druhýho odstavce. :-)

Jasně, jsou to hráči s velkým potenciálem, ale chápu, že ty částky příjdou vedení moc, když to jsou hráči s pár minutama v lize.
Bakary3
11.02.2020 16:11
#
To jsem nadsadil, ale vzhledem k tomu, jak se posilam Sparty dari, bych to shrnul jednoduse - sami nejsou presvedceny o tom, ze ta dana posila bude trefa, a proto pri konkurenci nejsou ochotny jit do nejaky pretahovany.

U Slavie to vidim opacne - jsou presvedceny o svy volbe (a jasne, v jejich pozici se jim nejakej ten fail odpusti snaz) a proto jsou ochotny prisypat.

To je pro me mezi nima zasadni rozdil.
Rarášek
11.02.2020 16:12
#
Pak nechápu, proč to dokážeš rozumně popsat až ve třetím komentáři a dáš tu nejdřív dva zbytečně hloupý.
Bakary3
11.02.2020 16:15
#
Tak byl to druhej komentar, a myslim, ze nadsazku lze pochopit a neni treba to psat polopaticky, jako kdybych psal tiskovou zpravu
Rarášek
11.02.2020 16:18
#
Je, jsou tu určitý typy hlupáků jako já, který to nepochopí.

Sice stejně nesouhlasím, ale sem rád, že jsme si normálně pokecali.
Bakary3
11.02.2020 16:23
#
Ale, sice jsi nazorove jinde, ale to si uplne nemyslim
Ok
Rarášek
11.02.2020 16:28
#
Podle mě není problém ve skautingu a výběru hráčů, hlavní problém vidím v práci s nima. Jsem třeba hrozně zvědavej jak dopadne takovej Hušek. Jestli půjde v kolejích všech juniorů, dostane 20 hostovaček apod. Nebo se konečně něco změní. A stejně to je i se zahraničníma hráčema, který tu odstřelí po pár minutách a ten přístup k ním je prostě šílenej. Typologicky to jsou hráči, který jsou zajímavý a pasujou do systému, kterej Jílek chce nastavit, ale ta práce s nima je žalostná .. Bohužel.
Bakary3
11.02.2020 16:51
#
Tak ja si taky nemyslim, ze by Sparta vybirala spatny hrace, ma tedy ale velkej problem, ze se ji v kadru nakumulovaly prusery od stramy a nemehla z drivejska. Pak chapu, ze chteji ten kadr nejdriv vycisgit a nezaplevelit jeste vic.
Jenze kdyz hracum, kteri uz x-krat selhali, jeste prodluzuji smlouvu nebk davaji dalsi sance, tak to je tezky. Costa, Stetina, Zahu, Vacha , Frydek.. kusu jako mandjeck a chaim, ktery jsou bud nepouzitelny nebo delaji problemy, bych se zbavil i za cenu rozvazanj smlouvy, priznal bych si ze to byl krok vedle a aspon bych si rozvazal ruce.
Zvlastnj pripady jsou pro me treba i graiciar a hancko, ktery z ruznych duvodu nebyli prinosem, opce na ne musi byt vysoky s ppdle me vedeni vi, he konci, v tom pripade bych je poslal domu...

Prpblem je tam taky to prostredi, mozna by Sparte prospela trosmu rezignace na vysledky, aby se mohli v klidu odrazit, ale s tím by muselk byt zajedno i fanousci.

Ty mladiky maj zajimavy.. otazka je, jestli jim to prostredi bude svedcit.
Losinho
11.02.2020 18:17
#
S Hanckem najednou Jílek počítá do základu, tak ho pryč nepošle.
Bakary3
11.02.2020 18:53
#
Nojo, u Sparty nebo Jilka je blby, ze za dve kola muze skoncit na tribune a hrat misto nej bude costa se stetinou
Rarášek
11.02.2020 16:28
#
Jo a díky za pozitivní odezvu. :-)
Slavia10
11.02.2020 17:06
#
Zrovna Hellebrand mel velký potenciál, všichni říkali, že je škoda, že nezvládne víc jak 20 minut, JT a JN mu věřili, v přípravě hrdlo skoro každý zápas dokonce, nebál bych se říct, že byl nejspíš nejlepším mužem přípravy, ten půjde hrozně nahoru, ten míří mnohem dále, už tu nějaký fans Slovácka psali, že on mohl rovnou do zahraničí a půjde tam, tím jsem si dost jistý, hráč jako on v lize moc není, ještě k tomu Čech to je přidána hodnota.
Zima - všichni vidí, že nastoupil do 2 zápasů, Psotka říkal že ho zná jako kluka malého, jeden fanda Olomouce mi říkal, že ho taky zná dlouho a že je to velký stopersky talent, v přípravě šlo vidět že má drzost, věří si, to se mi líbí.
Tijani jediný nevím, to uvidíme. Takže zimu zase Nezmar ovládl skvěle.
Slavia10
11.02.2020 17:06
#
Hrál skoro
Spalovač šancí
11.02.2020 16:53
#
Neřekl bych, že Hellebrandův přestup do sparty ztroskotal na tom, že Slovácko neakceptovalo přestupní částku nabízenou spartou.
Rarášek
11.02.2020 16:53
#
Sparta žádnou nenabídla.
Spalovač šancí
11.02.2020 17:01
#
Tak proč s tím operuješ při argumentaci?
Rarášek
11.02.2020 18:13
#
Vždyť píšu, že se nepouští do žádnejch cenovejch válek.
Spalovač šancí
12.02.2020 10:23
#
Ale to přece není argument na můj první příspěvek. Já psal, že sparta nemá na to koupit rozdílového hráče z českých klubů: Samozřejmě to bylo myšleno nikoliv tím, že nemá peníze, nebo nechce přeplácet, ale protože: a) ze Slavie a z Plzně přetáhnout hráče moc nejde; b) Jablonec má ty rozdílové hráče vypůjčené ze Slavie a c) ti vynikající hráči se moc do současné sparty neženou. Takže i kdyby sparta Slovácku nabídla těch 30 mega (otázka, jestli to tolik opravdu bylo) či více, tak by si jí Hellebrand pravděpodobně nevybral. A to je momentálně hlavní problém pro sportovní vedení sparty.
Rarášek
12.02.2020 11:53
#
Já chápu, jako to myslíš asi, ale příjde mi to nabubřelý trochu. Jasně, na první pohled vidíš ten rozdíl, jste první a my za váma, ale to přece neznamená, že by měli automaticky hráči chodit k vám. Já být tím hráčem, tak se třikrát rozmyslím kam jdu, jestli tam zapadnu, jestli mi bude sedět styl toho týmu, jaká je konkurence. Nehledě na to, že příští rok může ten titul klidně vyhrát Sparta o 15 bodů, proč by ne?
Spalovač šancí
12.02.2020 12:08
#
Já netvrdím, že automaticky do Slavie jo a do sparty ne kvůli rozdílnému postavení. Stejně jako to vidíme my fanoušci, že po manažerské linii sparta min. 3 roky nefunguje dobře, vidí to i hráči a zvažují rizika. Menší konkurence a větší šance na základ tak vůbec nemusí být rozhodující faktor při rozhodování, protože vidí, že za pár týdnů může být všechno jinak. A z posledních přestupů do Slavie mám pocit, že hráči už takto (menší vs větší konkurence v týmu) vůbec nepřemýšlejí. Všichni přestup komentovali slovy, že se chtějí poprat o možnost zahrát si LM. A ti nejlepší to v minulosti viděli úplně stejně u sparty či u Plzně.
Jinak samozřejmě kdyby sparta hodila laso Janetzkému, Plškovi, Hubínkovi apod., tak by nebylo co řešit, protože ti by to vzali všema 10. Jenže to nejsou hráči, kteří by spartu posunuli.
Rarášek
12.02.2020 12:21
#
Nojo, ale tak to je problém toho hráče už pak. Jestli nekouká na to, jestli bude hrát nebo ne, tak je to s prominutím hlupák. To si to tam jde jen odsedět, trochu povydělat, protože mu ty prachy dáte a pak zmizí hostovat, nebo pryč. To už je na každým hráči, jak mu záleží na kariéře. Někdy je lepší jít tam, někdy zas tam. Nebudu do toho počítat nějáký rodilý Sparťany, nebo Slavisty, který by si pokaždý vybrali stejně, ale chápeš.

Slavia10
11.02.2020 17:11
#
Nevěřím že by Hellebrand šel do Sparty. V zimě se mu u nás vyklízelo místo v záloze, aby hrál. A on ví že přes Slavii půjde dále ještě.
r.mrazik
11.02.2020 17:37
#
Jj....asi jako Matoušek...vy jste děsný kněžny Libuše
Losinho
11.02.2020 18:19
#
Furt ten Matoušek.. tak měl něco hrát, když tady byl. Gól Kodani super, ale jinak byl snad pokaždý nejhorší na place.
Mates28
11.02.2020 18:34
#
Tak měl něco hrát
Losinho
11.02.2020 21:05
#
Hrál úplný hovno.
Slavia10
11.02.2020 18:37
#
Přesně tak. Tohle je něco jiného, Hellebrand hrál v přípravě skoro nejvíc a to se říkalo že fyzicky nevydrží, v přípravě to byl náš nejlepší hráč. Odešel Hušbauer, Souček + Traore stárne a tím přibývají zranění, Hellebrand přichází hrát základ, pokud postoupime do LM tak už možná za rok ho budeme prodávat za 10m+, s prací s balonem je úžasný. Matoušek je především second striker a my na tu pozici nehrajeme.
JeséRodriguez
11.02.2020 18:59
#
Proč jste ho teda kupovali, když na tu pozici nehrajete?
Slavia10
11.02.2020 19:30
#
Talent má to se popřít nedá, ve svém věku má už tolik gólů co průměrný útočník v naší lize za půlku své kariéry, tímhle tempem co má bude v nějakých 25-26 letech na 100 ligových gólech, zakončení má na ČESKÉHO hráče velmi slušný, JT se asi domníval, že by zvládl být na hrotu sám, ale na to prostě Matoušek není stavěný, aby byl sám na hrotu. Můžeme ho zkusit ještě na křídle v létě, ale kupoval se protože talent v něm je, to že v sestavě JT nemá pozici je věc druhá no, ale právě Hellebrand je úplně jiný případ, ten jde hrát jasný základ.
JeséRodriguez
11.02.2020 19:50
#
Díky. Jinak osobně bych Matouška taky zkusil na křídlo, myslím, že by tam mohl být hodně platnej. Snad se budou mladí prosazovat v lize čím dál víc.
wjillm
11.02.2020 20:47
#
Já bych ho zkusil u nás na křídle na hrot bych dal Hložka.
JeséRodriguez
11.02.2020 20:52
#
to bych bral
TurboPlastik
11.02.2020 21:45
#
Ty máš věci Fotbalu nerozumíš, ale pobavit dokážeš
Uwe háže buly
11.02.2020 20:28
#
Protože mají super skauting, dneska to tu psali.
Momo9
11.02.2020 20:33
#
Stéblo
Uwe háže buly
11.02.2020 20:47
#
Nejsou argumenty no.
Momo9
11.02.2020 20:56
#
To nevadi. Nezoufej.
Losinho
11.02.2020 21:00
#
Protože Tvrdík.
Bex5
11.02.2020 21:42
#
aby ho neměla Viktorka no ...
r.mrazik
11.02.2020 18:39
#
zabili jste matouska vy parchanti
Modi6
11.02.2020 15:40
#
No, že by Kanga nechyběl? To bych se dost divil. Jasně za dvacet let doroste ten Karabec
ratusek
11.02.2020 15:42
#
Chudák Rosa, je mi ho svým způsobem líto. Takovej hráč a nechá ze sebe neustále dělat blbce
Bakary3
11.02.2020 15:44
#
At uz to s nim ted ve Sparte dopadne jakkoliv, jak ze sebe dela blbce?
Ze dal hlavu na spalek a sel pomoct totalne rozjebanymu klubu?

Jinak si myslim, ze zatim se ty jeho kroky nedaji moc hodnotit, ve Sparte je vsechno rozporuplny.., ja mu ale verim docela.
Jirka3811
11.02.2020 17:03
#
Už jenom to ,že nechtěl nazpátek Stancia za to jak se Spartou vyjebal.A až nabere víc zkušeností bude dobrej
TheMally11
11.02.2020 18:35
#
schválně za jak dlouho bude Hašek zpět v A, dává max 3 kola a je zpět
grumpa
11.02.2020 15:52
#
Mně se to trpělivé zapracovávání hráčů jak koupených, tak z mládeže líbí moc. Konečně nastalo období, kdy během přestupáku nezmění polovina týmu a čeká se až se sehrajou.
Na druhou stranu bych čekal u kupovaných posil větší odvahu - i finanční. Určitě ten tým posílit potřebuje (ostatně to každý;).
Zapracovávání mladých ať už v Ačku, Bčku, hostováních vnímám jako popravdu promyšlené a účinné.
Co mě negativně fascinuje je optimismus v nasazování hráčů, kteří v minulosti opakovaně selhali. Konkrétně tedy Štetina. V přípravě měl víc času, než bych mu dal já (nula). Proč potom nehraje Karlson, jehož přínos pro tým určitě horší nebyl, nechápu.
Celkově se mi ale nastolený trend líbí.

ManUnited
11.02.2020 16:06
#
OT: Slovan má novýho sponzora: ŽOS Trnava, dokáže někdo přiblížit zda z nich něco kápne?
Rarášek
11.02.2020 16:07
#
Karlovi určitě.
smazaný uživatel
11.02.2020 16:15
#
zgeroTT
11.02.2020 18:17
#
dolezite je, ci si moze na funkcie dosadit svojich ludi. ak ano, tak ti su vacsinou bezcharakterni zmrdi, ktori maju velmi malo schopnosti na to, v akych su poziciach. takze spojenie poor-hoftych by ma celkom znepokojilo.
KnoxXx
11.02.2020 21:02
#
byt fanusik Liberca, mal by som strach ...
Fabregas@ole
11.02.2020 16:22
#
Těším se na Graicara, na pravým křídle by se mi líbil. Rosa chce mít mladý kádr, je mu 20 let. Snad se ukáže,než ho pošlou domů.
Rarášek
11.02.2020 16:38
#
urbis_
11.02.2020 20:07
#
Zkusil bych ho na hrotu. Ale tam přece musí mít jisté místo megahvězda Tetteh. Jinak by Rarášek dostal infarkt.
Rarášek
11.02.2020 20:25
#
JeséRodriguez
11.02.2020 20:36
#
Taky bych ho dal na hrot, horší než Kozák s Tettehem být nemůže. Věřím, že se dá do kupy i Drchal, a na hostovačce se vzpamatuje Pulkrab.
Mates28
11.02.2020 16:42
#
Otázky novinářů ale taky na hovno..jako dotaz "jak je to s Kangou" je pěkně okecatelnej...kdyby někdo řekl "Kanga je váš jasně nejlepší hráč, proč už dávno nemá novou smlouvu?", tak to ti komici tak neokecaj..a Jílek ještě řekne, že záleží na jeho výkonnosti, no pičo to mě poser uplně..kdyby záleželo na výkonnosti, tak Kozák už je někde v Poděbradech...
Puskas
11.02.2020 16:47
#
Kozák je ze Skrochovic.
ratusek
11.02.2020 17:54
#
SIRBRANIKE
11.02.2020 18:07
#
Selänne
11.02.2020 19:11
#
ACSeRw!n
11.02.2020 19:19
#
Momo9
11.02.2020 19:22
#
V Anglii by mu to vypálili napřímo.. tady novináři ani neví, co chtějí vědět.
urbis_
11.02.2020 20:06
#


Právě Kanga je obrovský průšvih a už dávno s ním měli vyrazit dveře. Ale protože si díky svému arogandnímu chování získal spoustu "fanoušků", tak se ani nesmí kritizovat a musí hrát za každou cenu, jinak se zase do skutečných opor klubu budete zase trefovat výbušninama že... Klasický problém Sparty.

A ano, očekávám spoustu spoustu edukovaných komentářů doplněných urážkami, jako že Kanga tam přece není od bránění a dodržování taktických pokynů a že jeho produktivita mluví sama za sebe.

KAŽDÝ hráč na hřišti je tam od dodržování taktických pokynů, KAŽDÝ hráč na hřišti musí bránit. O středních záložnících to platí dvojnásob. A Kangova produktivita není nijak vyjímečná pokud odečteme penalty. Každý hráč na jeho postu v týmech horní poloviny tabulky má produktivitu podobnou i přes to, že si plní jiné povinnosti.
Uwe háže buly
11.02.2020 20:31
#
Ale jdi ty arogrande.
Mates28
11.02.2020 22:12
#
ratusek
12.02.2020 06:51
#
Sw!fty
12.02.2020 07:07
#
Sw!fty
12.02.2020 07:06
#
papanegra
11.02.2020 16:47
#
Já Rosovi fandím a věřím. Je mladý, jedná se o jeho první takovou to pozici a hned musí tahat Spartu z nejtěžších sraček... Má v týmu žoldáky, kteří tam jsou jen pro peníze, kterých se těžko zbavuje, hodně průměrných hráčů a sehnat v lize nějakou kvalitu jde těžko, protože tu teď skupuje Slavie.. Tak se aspoň dávají cestou mladých hráčů.

Je jasné, že udělá několik chyb, ze kterých se snad následně poučí. Každopádně o fotbale něc vědět musí a hlavně je to Sparťan a bude se jí snažit vést správně.

Bohužel si podle mě vybral špatného trenéra, kterej si neví s takovým kádrem rady a budeme si muset počkat ještě i příští sezonu, než se to nedá do kupy...
Rarášek
11.02.2020 16:52
#
Schválně. Vyjmenuj mi ty žoldáky, co tu jsem jen pro peníze.
papanegra
11.02.2020 17:07
#
Pro angažmá ve Spartě dle mě byly největší lákadlo finance pro tyto hráče:
Ben Chaim
Kaya
Mandjeck
Kanga, ze sportovního hlediska si možná taky polepšil, ale dle jeho chování u něho rozhodují především peníze


Martin Hašků je taky žold, ale do Sparty šel kvůli kariéře...

Rarášek
11.02.2020 19:09
#
Přesně jak jsem čekal, cizinci. :-) Gratuluju. A co třeba takovej Kadlec?
papanegra
11.02.2020 19:54
#
To je srdíčko, on kdyby mohl, tak se bije..
Rarášek
11.02.2020 20:25
#
Jojo, to víšžejo. :-)
Uwe háže buly
11.02.2020 20:32
#
Tak jsou to ukázkové případy.
Rarášek
11.02.2020 20:54
#
Ben Chaim ok, vypadá tak, ale ten zbytek?
Uwe háže buly
11.02.2020 21:12
#
Proč myslíš, že sem šli??? Kaya by v životě takovýhle plat už nikde nedostal.
Rarášek
11.02.2020 21:55
#
Sorry bruh, ale žoldáci vypadaj jinak. Tyhle kluci se na hřišti rvou za tým.
rufus
11.02.2020 21:13
#
salami
11.02.2020 23:11
#
Mandjeck srdcar
Rarášek
11.02.2020 23:20
#
Nevypustí jedinou vteřinu na hřišti, rozhodně to není žádnej žoldák, co by se sem jel vyprdelit za penězma jenom.
wjillm
11.02.2020 20:51
#
Nový Bor? Tam jsem se skoro před 15ti lety ocitl na hostování v Jiskře, než jsem ukončil svoji zářivou kariéru
Rarášek
11.02.2020 20:54
#
To jsme se asi nepotkali no .
TurboPlastik
11.02.2020 21:47
#
Pamatuješ, kdo to tehdy trénoval?
wjillm
11.02.2020 22:11
#
Jméno už bych si nevybavil. Já byl ve starším dorostu a byl to takovej mladší cápek, okolo 35ti, černý vlasy, kouty, když s náma hrál bago, tak musel mít zatejpovaný obě kolena. Měl k sobě nějakýho nerudnýho dědka. Já se tam ale jen mihnul, pár tréninků, přáteláků, nějaký zápas a pak jsem přestal s fotbelm úplně.
TurboPlastik
12.02.2020 01:16
#
Franta Kubáň
wjillm
12.02.2020 03:29
#
Ty voleeeeeee
Uwe háže buly
11.02.2020 20:32
#
Losinho
11.02.2020 18:20
#
Spíš kdo z nich není.
Pilsnersfaust
11.02.2020 16:53
#
chudak rosa, ze do tech spartanskejch sracek lezl, pro dobrotu na zebrotu
nani92
11.02.2020 16:54
#
Samozrejme,že nikoho nevyjednal, keď sa pri každom vyjednavani zranil
Pilsnersfaust
11.02.2020 17:46
#
stas87
11.02.2020 17:18
#
Tak možno konečne si priznajú, že na Slaviu aktuálne a výhľadovo este fake dva roky nat nebudú a musí sa sústrediť na boj o pozíciu s Plzňou. Ta je po športovej stránke lepšie vedená dlhodobo, Sparta začína robiť niektoré kroky k tomu, aby sa jej priblížila. Ale stále nemá úplne vyriešenú minulosť po Talianovi a uškodila si prepalenym platom pre každého cudzinca. Toto práve ta Plzeň riesit nikdy nemusela.

Rosický je tam už celkom dlho, no aj tak úplne nevyriesil kraje obrany. Zatial Zdravie drží Vindheimovi, ale stále je tam prienerny Hanousek, Frýdek anebo Sáček. To skratka nedostatočné je, pretože Sáček je kvalitný stredný záložník a nie obranca. Frydek by v Sparte mal byt 13-14 hráč s využitím len do určitých typov zápasov. Boril ani Coufal nie sú bohvie aké futbalové typy, vďaka vynikajúcej fyzicke a fungujúcemu systému hry sa ale ich nedostatky dokazu zakryť. Toto Sparta nemá a o to horšie to potom vyzerá.

Minimálny posun oproti minulosti je to, že chcú podržať Jilka a že mu verí. Na druhu stranu..momentalne zrejme nie je domáci kouc väčších kvalít voľný a zahraničného trénera by museli dlhší čas sledovať a viest s ním rozhovory o jeho a ich predstave futbalu. Strach aby
neurobili chybu ako u makarona tam vždy bude. Za mna je teda rozumne prestať si hrať na veľkoklub, dať si reálny cieľ v podobe toho skončiť do tretieho miesta a pokúsiť sa priblížiť Slavii. Hovna o titule už snáď nikdo z huby nevypustí. A nie, nie je to strata víťaznej mentality a ústup z historickej pozície. Je to len smutná realita posledných rokov.
RuneSKS
11.02.2020 17:27
#
ratusek
11.02.2020 17:56
#
Udržení Jílka je taková nouze, protože český trenér pro Spartu volný není a jinak by je kotel sežral za to vyměnit zase hned trenéra, i když Jílek opakovaně ukazuje, že na to nemá a hlavně vypadá v rozhovorech a na lavičce, že se každou chvilku rozbrečí
Losinho
11.02.2020 18:22
#
Absolutně nepochybuju o tom, že v létě vyhlásí útok na titul.
Mumloch
11.02.2020 18:45
#
RuneSKS
11.02.2020 18:50
#
ACSeRw!n
11.02.2020 19:20
#
pokud by to nevyhlasil, tak by moch rovnou rezignovat
Uwe háže buly
11.02.2020 20:42
#
rufus
11.02.2020 20:03
#
Tak samozřejmě, je to pro nás povinnost.
Uwe háže buly
11.02.2020 20:42
#
KingMaster13
11.02.2020 22:31
#
Mumloch
11.02.2020 18:45
#
Uwe háže buly
11.02.2020 20:42
#
Co se týče těch krajů obrany, tak Hanousek je sice průměrný, možná na ligu nadprůměrný, ale když by měl být jen backup, tak si myslim nikdo nebude nespokojený. On asi neni ten typ, co by si neuvědomoval, kde je jeho strop (jako Frýdek), on si vydělá slušný prachy a Sparta to s nim taky muže aspoň rok tahnout
Frýdka všichni znají, je to jeho nejsilnější pozice, když je ve formě tak na to má, když ne, tak je to tak na Příbram.. Navíc je to dement, bylo by super, kdyby jsme mu mohli udělat vstřícné gesto a pustit ho někam do Ruska.
Sáček je průměrný jen v záloze, v obraně bych ho v našich podmínkách zařadil mezi nadprůměr, navíc má konkurenci v podobě Vindheima, který by se teď mohl rozjet..
Takže ve výsledku je potřeba kvalitní LB.
Spíš bych řešil stopera, tam asi věří Hanckovi, což mi teda přijde málo, když si vezmu ten zbytek stoperů (Kaya neprodlouží smlouvu kvuli přemrštěným požadavkům, Štetina výkonnostně 4.-5. stoper a Costa na konci kariéry) tam měl někdo přijít.
JeséRodriguez
11.02.2020 21:06
#
Očekávám, že v létě kromě Kangy a Kayi odejde i Mandjeck. Asi by bylo super pokusit se udělat Čelůstku, k němu by bylo kromě Lischky hned několik variant. Pokud se uplatní opce, tak Hancko, bojovat o šanci by mohli Plechatý, Hušek, a líbil by se mi na přestup i Talovierov. Pravej kraj vidím taky pozitivně, nalevo by se mi líbil Holík. Obávám se, že pokud Nita prosedí jaro, tak v létě taky zamíří jinam. Záloha je celkem pořešená, ještě by to chtělo jednoho zkušenějšího plejera, a na hrotu bych klidně zkusil Drchala s Graciarem + snad se dostane do formy Pulkrab.
Uwe háže buly
11.02.2020 21:14
#
Jo, ty odchody by byly fajn, jen Kanga by mi trošku sral.. Čelůstka by byl super, ale čekam že ještě bude chtět být venku.
JeséRodriguez
11.02.2020 21:21
#
Mám to podobně, Kanga by určitě chyběl. I s tím Čelůstkou souhlas, nikdo lepší mě nenapadl. Je to takovej vůdčí typ, kterej by tu obranu trochu dirigoval a s Dočkalem a někým třetím by mohl vytvořit kostru, kolem které by se postavili mladší a běhaví hráč. Jsem na to hodně zvědavej, ty mladý teď máme dobrý a je jich docela dost, jen to chce vhodně poskládat.
stas87
11.02.2020 22:31
#
S problémom na IV až tak nesúhlasím. Jilek robí hlúposti v tom, že mení stopérov tak, ako sa vyspi. Nedokáže nechať jednu dvojicu štyri zápasy po sebe spoločne. Potom nestihneš vytvoriť automatismy a ti hráči sa po sebe len pozerajú a hádžu vinu na seba. Ono ani ten Stetina by nebol tak márny, ak by vedľa seba mal konštruktívneho parťáka a staral by sa len o defenzívu.Lenže on asi najviac šiel výkonnosťou dole, nehral pravidelne a ked nastupil, tak chyboval. Ale akým spôsobom..tuším proti Olomoucu doma namiesto hlavičky trafil loptu ramenom a útočníkovi tak loptu pripravil presne do behu. Ja sa ho nezastávam, v Sparte už byt dávno nemal. Len beriem výkony čo podával do kontextu s tým, v akej krízi bola cela Sparta v obrane aj on sám. Z Hancka nič nebude, ten nechápe svoj pôst a takticky je v lese a nepríde mi, že s na tom čokoľvek zmenil. Počtom hráčov to je dobre obsadené, na Česku ligu by to malo stačiť.

Hanousek ako hráč do MOL cupu ok, nejakých šesť či sedem zápasov proti tým Opavam či Bohemians by mal zvládnuť tiež. Frydka nikto chcieť nebude, max nejaké to Maďarsko. Tiež by som ho poslal preč, keby mal záujem Liberec tak sj tam, ak by nechcel mimo CR.. Sparta stráca vyhodu toho, že ak nemáš kvalitu na oboch krajoch, tak si pre súpera ľahko čitateľný. A ak máš len jeden, tak útočiť nonstop len cez Vindheima sa súperom po čase podarí eliminovať a stracas tak výhodu toho, že môžeš center poslať z oboch krajov a si nebezpečný všade.
wjillm
12.02.2020 03:34
#
Souhlas ještě se divím, že nenastal odchod hráčů jako Kaya, Mandjeck, kteří jsou neperspektivní (zdraví, délka a výše kontraktu, problémy v minulosti), chápu, že TBC nikdo nechce, ale tyto ALESPOŇ na hostování, ať se zbavíme části jejich platu.
rtr
11.02.2020 17:58
#
Ono to v té Spartě nepůjde tak rychle. Klub se musí napřed pomalu zbavit hráčů, kteří se tam vůbec nehodí (Kanga charakterem, Frýdek, štětina zase kvalitou atd...). Jílek si myslím, že je dobrá volba, ale Rosa na něj musí umět trochu přitlačit, protože ty jeho harakiri se stopery jsou absurdní(tohle se s ním táhne od sigmy). Chce to pomali vytvořit základní kostru na kterou pak může začít navazovat
stas87
11.02.2020 18:01
#
V čom presne ma Kanga zlý charakter? Že nechce predĺžiť zmluvu?
rtr
11.02.2020 18:53
#
Kanga je super hráč, ale nehraje za spartu, ale za sebe. Hráči ve spartě by měli být hrdí, že hrají za spartu a nechat na hřišti duši.
Mates28
11.02.2020 18:36
#
Charakter ...Kanga je náš nejlepší hráč s Hložkem..toho bysme měli udržet za každou cenu.
Coutinho10
11.02.2020 18:20
#
1. velky rozhovor s Nicem po navratu do Prahy
https://twitter.com/TomasVanak/status/1227185230945058817?s=19
Mumloch
11.02.2020 18:44
#
shitcool
11.02.2020 19:24
#
Antitalent
11.02.2020 19:59
#
KingMaster13
11.02.2020 22:34
#
Sw!fty
12.02.2020 07:16
#
ACSeRw!n
12.02.2020 12:06
#
TheMally11
11.02.2020 18:36
#
Cirkus Generali Česká pojišťovna aréna
Rolf
11.02.2020 19:01
#
Porovnávat fotbalové znalosti Tomáše s těmi Nezmary a podobnými vexláky je ubohost.
V tak zkorumpované soutěži jako je kaprliga mají úspěch ti vexláci,pak se nedivme jaká
je úroveň nár.mužstva.Bláboly,že Sparta nikoho nekoupila a Cirkus Eden ano,jsou stupidní.
Oni v tom Cirkusu nikoho nevychovali,tak jim nic jiného nezbývá,že Mumloší a Losinhové.
Pablos
11.02.2020 19:12
#
Oni fakt chtějí udělat z Hložka do budoucna záložníka jo?
r.mrazik
11.02.2020 19:17
#
On tam dřív hrával pravidelně...na tom podhrotu / 10...
Momo9
11.02.2020 19:21
#
Na desítce si ho dovedu představit.. nebo ne vyloženě 10 ale volnej hráč co si bude hledat místo a bude chodit z druhé vlny do náběhu.. tvůrce hry jako Rosa apod. asi spíš ne..
JeséRodriguez
11.02.2020 20:19
#
Něco jako hrával Kolář v Plzni
Momo9
11.02.2020 20:33
#
Ju
rufus
11.02.2020 20:05
#
Jenže než se nám podaří Hložka pravidelně nasazovat do zápasů jako podhrot, tak už bude pryč v cizině..
PaulinhoTheGunner
11.02.2020 19:51
#
Hráči typu Fortelný, Krejčí, Hušek a Souček jsou poměrně sympatické a smysluplné přestupy. Ale u klubu s ambicemi Sparty bych čekal větší přestupovou aktivitu a důraz na okamžitou kvalitu. Jestli chtějí tu současnou prohnilou kostru kádru obměnit postupně těmito mladíky, tak to vidím na dlouhou cestu a pochybuju, že to Jílek a Rosa ustojí...
Rolf
11.02.2020 20:07
#
Fortelný,Hušekjsou sympatické a smysluplné přestupy "odborníku"?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.