Neapol prohrála s Juventusem kontumačně a navíc přišla o bod

14.10.2020 18:40 - Aktuality
 
Disciplinární komise italské ligy potrestala Neapol za nedostavení se k utkání 3. kola Serie A proti Juventusu kontumační porážkou 0:3. Navíc svěřencům trenéra Gennara Gattusa, kteří vyhráli obě úvodní kola, odebrala bod.

Hráči mistrovského Juventusu byli připraveni k duelu podle zápasového protokolu, přestože se vědělo, že soupeř do Turína neodjel. Neapoli zakázaly odcestovat místní zdravotní úřady poté, co byli záložníci Piotr Zieliňski a Eljif Elmas pozitivně testováni na koronavirus.

Utkání ale nebylo odloženo. To by se podle pravidel ligy stalo tehdy, pokud by týmu kvůli nákaze koronavirem zbylo méně než 13 hráčů nebo pokud by se v klubu objevilo minimálně deset nakažených osob během jednoho týdne. To byl případ Janova, jemuž byl odložen ligový zápas proti Turínu kvůli 17 infikovaným členům klubu.

Podle disciplinární komise Serie A neměla Neapol dostatečný důvod k tomu, aby k zápasu neodcestovala. Neapol je od 6. října ve společné dvoutýdenní karanténě v hotelu nedaleko tréninkového centra v Castel Volturno, kde můžou hráči s vyloučením veřejnosti trénovat.

V izolaci je ode dneška i Juventus, jelikož se u jeho záložníka Westona McKennieho objevil koronavirus. Ostatní hráči v případě negativních testů budou moci pravidelně trénovat a hrát, ale mimo mužstvo se nesmějí s nikým setkávat.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4662
Komentáře (179 / 0 nových)
Doni77
14.10.2020 18:42
#
Dvakrát nastoupíš, dvakrát vyhraješ, máš skóre 8:0 a stejně jsi 8. s tím, že tě jeden soupeř po dohrávce kola může přeskočit ...
10
15.10.2020 07:19
#
z toho dali 6:0 Janovu, kterej den poté celej lehnul s Covidem, no...takže je to tak nějak 1:1
Doni77
15.10.2020 16:35
#

Zrovna ten Janov je následně dohrávkou může přeskočit ...
SixSense
14.10.2020 18:43
#
Mozno zle rozhodnutie, ale nic ine som necakal. Regule sutaze ziaden iny scenar neponukaju.
jack_donaghy
14.10.2020 21:09
#
Z uhlu pohlady pandemie to je pravda. Avsak ak sa na to pozrieme tak, ze pre Neapol nastala necakana, vynimocna situacia ktora mala za nasledok nemoznost cestovania a to nie ich vinou, tak by to prelozit mohli.
Analogicky by sa to dalo prirovnat k situacii kedy by s nimi spadlo lietadlo alebo sa niekde vyjebu busom.
SixSense
14.10.2020 21:36
#
Myslim ze nie. Toto je debilne rozhodnutie regionalnej hygieny skor. Ta analogia nie je spravna.
Largo
14.10.2020 23:40
#
Odcestovat mohli. Jenze oni zrusili let, dokonce jeste pred vysledkem ty regionalni hygieny.
SixSense
15.10.2020 11:37
#
Ak je to takto, tak nech idu ti spekulanti do hajzlu.
jack_donaghy
16.10.2020 08:35
#
Jj, o tomto som v case pisania komentu nevedel Potom zjavne nejako spekulovali a teda nepodarilo sa...
dejdik
14.10.2020 18:48
#
a tri goly pro Ronalda nic?
W164
14.10.2020 19:00
#
Juan Román Riquelme
14.10.2020 19:07
#
Culé, to je diagnoza....
ACSeRw!n
14.10.2020 19:37
#
icka
14.10.2020 19:48
#
kaja900
14.10.2020 20:14
#
misinho7
14.10.2020 20:36
#
Aldeano
14.10.2020 20:40
#
SixtoRodriguez
14.10.2020 20:44
#
Bucky
14.10.2020 22:03
#
off-olda
14.10.2020 22:23
#
tr1p
15.10.2020 09:10
#
HalaMadrid_Flx
15.10.2020 10:07
#
Greny
14.10.2020 18:51
#
A za to že Ronaldo porušil karanténu bych Juve odečetl 5 bodů a Ronaldovi všechny góly co dal
KingMaster13
14.10.2020 21:34
#
Dufan
15.10.2020 09:26
#
ano v dnešní době denního testování hráčů, vynaloženejch milionů, povolením od hygieny a doktorů odcestovat na repre sraz. myslím že i trenér repre říkal, že testy měl negativní a pak najednou pozitivní a že neví jak si to mají vysvětlit.
A určitě tohle rozhodnutí jde za Ronaldem, že jim kontumovali mač.
A pak ač nejsem úplně jeho velký obhajovatel, tak na mě zrovna on působí dojmem zodpovědného sportovce, který si dává na své tělo jako zdroj obživy, kurva majzla. Proč by teda šel do rizika? Nebo si dělal špatnou reklamu?
Ale je snažší napsat hejt a udělat si puntík.

Greny
15.10.2020 11:00
#
hele nezlob se na me ale pokud porusil karantenu ... tak je to jeho blbost at to bylo jakkoli ... dle tve logiky jsme klidne mohli hrat se Skotskem s ackem protoze ostatni taky meli testy a byli negativni
Dufan
15.10.2020 11:09
#
ale to je otázka těch pravidel a doporučení, ve kterých se už teď nemůže snad nikdo vyznat jak se to mění... říkám, že by to podle mě nepodcenil ani on, ani Juve, ani portugalská repre. Samozřejmě, že kdyby dostal zákaz a jel, tak je i podle mě čurák, ale zatím se všude o tom vedou jen spekulace.
a právě podle logiky těchto neustále se měnících pravidel jde argument o naší repre trošku mimo
a celkem jsi odběhl od tématu, že za rozhodnutí italské asociace chceš penalizovat Juve a Ronalda ... to je už dost mimo.
jasně nemusíš mít rád Juve, ani nesledovat Insta Ronalda, ale takhle argumentovat na daný článek
Arutha
14.10.2020 18:51
#
LokoLFC
14.10.2020 18:55
#
pobody's nerfect
14.10.2020 18:55
#
Jediné možné a správné rozhodnutí
W164
14.10.2020 19:00
#
To bude zase nářků od antiJuve
a přitom oni za to vůbec nemůžou
***Chelsea FC***
14.10.2020 19:02
#
Nééé, jak by mohli. Juventus přece nikdy nikoho neuplatil a neovlivnil jediný zápas ....
Dufan
15.10.2020 09:28
#
dřív to tak v itálii prostě fungovalo, skoro u všech a silnješí prostě mrdal no
***Chelsea FC***
14.10.2020 19:00
#
Takže zdravotní úřady nedaly povolení odcestovat a svaz říká, že Neapol neměla dostatečný důvod se na zápas nedostavit. Tak tohle je bordel, kterému velí asi italský fotbalový svaz ....
JenkyInterista
14.10.2020 19:07
#
Nodi
14.10.2020 21:45
#
A navrch jim vezmou ještě jeden bod navíc
Vážně rozumím té fotbalovosti v tom rozhodnutí
Gazdo
15.10.2020 13:02
#
fenixLFC
14.10.2020 19:00
#
Neapoli zakázaly odcestovat místní zdravotní úřady....
Podle disciplinární komise Serie A neměla Neapol dostatečný důvod k tomu, aby k zápasu neodcestovala.
blade115
14.10.2020 19:12
#
Protože se rozhodli neodcestovat ještě předtím, než ten zákaz dostali.
10
14.10.2020 19:18
#
Jsou pravidla a postupy, který si VŠECHNY kluby před sezonou odsouhlasili, aby se aspoň dalo uvažovat o dohrání ligy. Stejný doporučení jako dostala Neapol s !2 pozitivníma případama dostalo i AC a Torino, který svoje zápasy odehráli. Stejně tak svůj zápas ve stejný den odehrála Salernitana ze stejnýho regionu. V uniklém dokumentu v sobotu před zápasem byl Neapoli doručen stejný text, jako těmto klubům, tj. doporučená izolace. Neapol žádné stanovisko ten víkend neposkytlo.
PJ
14.10.2020 19:37
#
Takže to "Neapoli zakázaly odcestovat místní zdravotní úřady" je výmysl Neapole, aby tam oslebená nemusela jet? Snažim se to nějak pochopit, v čem byl rozdíl oproti třeba tomu Janovu..
10
14.10.2020 19:47
#
Podle oficiálního vyjádření ligy - http://www.legaseriea.it/uploads/default/attachments/comunicati/comunicati_m/8517/files/allegati/8618/cu65.pdf, Neapol dostala od hygieny stejné doporučení jako Torino s AC, tj. za dodržení postupu a protokolu přebírají plnou zodpovědnost.

Až v neděli v den zápasu v 14:15 vydala hygiena po nátlaku o vyjádření doplnění toho dokumentu, kde píšou, že není možné zajistit bezpečné cestování. Jenže Neapol zrušila let už den předtím, takže je to celé doplněné vyjádření a načasování dost pofiderní.
PJ
14.10.2020 19:50
#
jasný, díky
Ennessis
14.10.2020 20:18
#
Díky za vysvětlení.
Largo
14.10.2020 21:23
#
Bucky
14.10.2020 22:05
#
fenixLFC
15.10.2020 12:55
#
Vtáky cez tepláky
15.10.2020 08:58
#
Neapol si proste zaplatil dodatočne vyjadrenie regionálneho úradu. Len to bohužiaľ urobili okato. Škoda že to bolo práve proti Juventusu lebo za kolotoč buď u niektorých ľudí aj oni. Myslím že Neapol sa chcel práve vyhnúť zápasu takticky a chceli to zvaliť na koronu.
10
15.10.2020 10:42
#
na mě to subjektivně působí stejně, to dodatečné vyjádření obzvlášť...a to, že si vytvořili obětního beránka zrovna v Juventusu, nevnímám jako něco nového

tipuju, že kdyby měli hrát s Crotone, tak by jim to letadlo neuletělo
Zark
15.10.2020 12:17
#
Taky to nebylo poprvé, kdy se takticky chtěli vyhnout zápasu, nedávno v LM taky chtěli odklad.. s námi si vybavím jak chtěli de laurentiis a spol odložit zápas kvůli počasí tuším, nějakých pár let zpět to je. Je to starý šmelinář a hlavně na juve to zkouší, protože to je jejich zápas roku a tam chce mít připravený tým všemi prostředky a urvat si za každou cenu největší možné výhody
a když mu to náhodou nevyjde, tak to svede na juve.. má to vymyšleny
Vtáky cez tepláky
15.10.2020 15:06
#
T9 dokáže spraviť zaujímavé vety. Tu druhu vetu so Škoda nechápem ani ja sám.
fenixLFC
14.10.2020 19:48
#
bud to klasicky CTK posrala alebo su to odlisne situacie. ked je nieco doporucene, tak je to na prizmurenie oci, ale ked neapolu zakazali vycestovat tak by to mal byt pre disciplinarku dostatocny dovod...
10
14.10.2020 19:50
#
viz nahoře
FC Internazionale*
14.10.2020 19:05
#
Podľa môjho nicku môžete vidieť, že nie som fanúšikom Juventusu, ale taktiež som sa skôr podľa dostupných informácií prikláňal ku kontumácii tohto zápasu v prospech Juventusu.
LesyJePan
14.10.2020 19:19
#
Ja taktiež.
oli9
14.10.2020 19:13
#
mastakillah
14.10.2020 19:13
#
nic jiného jsem ani nečekal
stuff
14.10.2020 19:15
#
Kaka14
14.10.2020 19:20
#
Jedine rozumne rozhodnutie, keď chceme aby sa dohrala séria A .... ale aj tak to vyzerá , že sezóna sa bude možno dohrávať play off systémom
Liquid
14.10.2020 19:22
#
no jsem zvědav jak potrestají porušení karantény u Kristýnky, ale že se ptám, určitě nijak
SixSense
14.10.2020 21:39
#
Porusenie karanteny fyzickej osoby maju riesit statne organy a nie futbalovy zvaz. Mas to v hlave domylene.
Largo
14.10.2020 23:45
#
Shevchenko
14.10.2020 19:22
#
Dobrá zpráva v boji o LM
snuff24
14.10.2020 19:28
#
izolovat Juventus do druhé ligy tohle je skandální Ne dělám si srandu pokud Neapol nic nedoložila tak nemohla čekat nic jiného než tohle logické rozhodnutí.
herbage
14.10.2020 19:33
#
Správné rozhodnutí, jinak se liga dohrát nedá
cink
14.10.2020 19:35
#
Ano jinak se dohrát nedá, ale radši ať se to odehraje na hřišti než takhle.
SixSense
14.10.2020 21:41
#
A ked by takymto stylom bolo odkladanych 60-70% zapasov, kedy by sa to akoze odohralo? Len by sa problem nabaloval.
snuff24
14.10.2020 22:45
#
nadruhou stranu pokud tohle nebyl ojedinělý případ tak ať se radši nehraje vůbec
Zark
14.10.2020 19:35
#
Rikomescudi
14.10.2020 19:33
#
Dobrej bordel v tom maj. Hlavne ze hrac Juve nedodrzuje karantenu. Jsem zvedavej, jestli tohle budou resit.
SixSense
14.10.2020 21:42
#
Toto je ale zalezitost a pravomoc v rieseni statnych uradov, nie futbaloveho zvazu!
cink
14.10.2020 19:33
#
Žeby zákulisní praktiky Juventusu? Přichází Calciopoli 2.
10
14.10.2020 19:49
#
je pravda, že jinak asi tu sérii 3425 dnů bez trofeje neukončíte
W164
14.10.2020 20:17
#
neni trošku vycinkanej?
REPLIKATOR
14.10.2020 19:34
#
nevím proč to tam vůbec hrají, dejte to zase rovnou Juvehnusu
W164
15.10.2020 07:15
#
to už chce léčbu
Benzema
14.10.2020 19:35
#
Dá sa hrať FM na Macbooku ?
cink
14.10.2020 19:35
#
ACSeRw!n
14.10.2020 19:38
#
Rikomescudi
14.10.2020 19:39
#
Zark
14.10.2020 19:35
#
ADL to zas chtěl uhrát na odložení aby měl uzdravené hráče a připraveného svého supermana bakayoka...
Stannis Baratheon
14.10.2020 19:49
#
Juventus
TheMally11
14.10.2020 20:06
#
Jsem zvědav jestli by se to stalo opačně
Juventrus
ACSeRw!n
14.10.2020 20:12
#
Juve merda korupcnici
REPLIKATOR
15.10.2020 10:49
#
LAM
14.10.2020 20:21
#
Žumpa a ještě seberou Neapoli bod V opačný případě by byl verdikt samozřejmě jinej. Už teď bude regulérnost soutěže v péči
TheMally11
14.10.2020 21:39
#
Bucky
14.10.2020 22:08
#
Co si o té situaci nejdřív něco zjistit, než tu nableješ? Stačilo si přečíst, co tu "10" psal o pár postů nahoru. Takhle už je to fakt jen doklad o zaujatosti.
W164
15.10.2020 07:20
#
je to LAMa
Godbless
14.10.2020 20:42
#
Akorát jsme přišli o super zápas.
popltak
14.10.2020 20:57
#
klasika, korupcnici
Bucky
14.10.2020 22:09
#
Klasika, nezná situaci, ale soudí.
W164
15.10.2020 06:51
#
Dufan
15.10.2020 09:32
#
Largo
14.10.2020 21:22
#
To zas bude nablito v álejích...
Slavia10
14.10.2020 21:35
#
Tak lidi jdeme na to, iPhone 12 názory??
Za mě je mobil za 22 tisíc základu kde je 64GB úložiště a jak víme Apple nemá paměťový karty, tak letos nemá ani sluchátka ani nabíječku v balení, tobě naprostý Joke.
Bucky
14.10.2020 22:10
#
Přijde mi zvláštní už to, že někdo u iPhonu řeší value. ta tam nebyla nikdy úplně dobrá.
Bianconero
15.10.2020 06:01
#
Absolutní TOP, kdybych už neměl nové SE, tak jdu do iPhone 12 mini, možná ale časem pošlu SE dál a vezmu právě 12 mini. Peníze u Apple neřeším. Buď to chci, tak si peníze vydělám/našetřím, anebo ho nechci a tak ho nekoupím.
Posledni Kovboj
15.10.2020 11:07
#
to odpovida, hracka pro retardy
Bianconero
15.10.2020 11:08
#
Jaký máš důvod k takovéto reakci?
KingMaster13
14.10.2020 21:36
#
Merda Juve
Bucky
14.10.2020 22:12
#
To už je fakt diagnóza. Neapol nesplní povinnost a nic nedoloží, Juventus se v tom nijak neangažoval jinak, než že byl připravený k zápasu, který nebyl zrušený, ale místní předpojatý dementíci mají jasno, že za to může Juve.
Godbless
14.10.2020 23:54
#
Tak jako tak, navždy MERDA JUVE. S Neapolí to nemá nic společného!
Bucky
15.10.2020 12:25
#
S Neapolí to nemá nic společného. Kromě toho, že jsi u článků o Neapoli.
Godbless
15.10.2020 13:15
#
Nepochopili jsme se..
Bucky
15.10.2020 16:32
#
Pochopili - prostě nesnášíte Juve a vždy budete. Ale proč to píšete pod článkem, kde o Juve reálně vůbec nejde?
Godbless
15.10.2020 16:41
#
Mě šlo jen o ten pojem MerdaJuve, o Neapoli jsem se zmiňovat nechtěl, ta si za tu kontumaci může sama.
Godbless
14.10.2020 21:57
#
cresposuper
14.10.2020 23:21
#
Bianconero
15.10.2020 06:02
#
Ruik je web pro tupouny.
10
15.10.2020 07:07
#
touché, god bless!
The Krupy
15.10.2020 16:00
#
Godbless
15.10.2020 13:12
#
Popravdě jsem o něm ještě neslyšel, ale titulek pobavil.
InterMilan
14.10.2020 22:08
#
V téhle sezóně půjde jen o to aby se dohrála
Godbless
15.10.2020 00:46
#
Mr.Jindros
15.10.2020 00:49
#
Je to škoda, tohle nemáme zapotřebí...

Ale zase pravidla se musí dodržovat a komise nemůže vyrobit precedens k tomu, aby si každej dělal co chtěl.

Ale jak říkám, velká škoda.
10
15.10.2020 07:09
#
kdo a co nemá zapotřebí?
FuckT
15.10.2020 07:39
#
Podla mna je uplne jasne co mysli, to sa snad ani neda nevidiet...
10
15.10.2020 08:05
#
počkám na jeho vyjádření, tvoje už znám dostatečně...
10
15.10.2020 08:06
#
a i to tvoje je nesmysl, což jsem ti napsal několikrát, protože tohle není o Juventusu
FuckT
15.10.2020 08:55
#
A kto to povedal? Jedine co som hovoril ja, s vynechanim protokolu, kde zostavam uplne skepticky, su tieto veci: Nechcel by som vyhrat zapas bez zapasu, taktiez by som nechcel hrat ligu v ktorej sa take zapasy hraju, a jediny dovod preco som spomenul Juve bol ten, ze vas prezident doslova dychtil po tych bodoch a zaroven sa oznacil za extremne korektneho cloveka ktory asi nikdy nepochybil. Inak ale vobec nejde u mna o Juve, ide mi o ten sposob akym sa bude hrat liga a o tu ligu samotnu.

Nieco nebude v poriadku na tvojej/vasej strane, kedze som sledoval viacere nazory vo viacerych mediach z viacerych krajin a od fans roznych klubov, a nikto nema problem pochopit ten princip, ktory sa snazim vyjadrit. Naposledy ale, Juve ma nezaujima, nijak ich nedehonestujem ani si nic o tomto nemyslim, iba som zdielal svoj pohlad na vec. Myslim si svoje o modernom futbale ako takom, ale urcite nie o jednom specifickom klube.
10
15.10.2020 09:13
#
To je úplně ubohá demagogie z tvojí strany. Tohle nebyl a není spor Juventusu a Neapole, ale Neapole a vedení ligy.

Že Juventus nepotřebuje 3 body od stolu je pravda, těch posledních 9 let to ukázalo myslím dostatečně. Ale znovu se budu opakovat, tohle není a nebylo o 3 bodech, ale o dodržování postupů a protokolu, který všechny kluby odsouhlasily. Mimochodem z ostatních klubů jde na stranu Neapole oprávněná kritika, protože tenhle precedent mohl ostatní dost poškodit.

Ukaž mi, kde Agnelli "dychtil po tych bodoch a zaroven sa oznacil za extremne korektneho cloveka ktory asi nikdy nepochybil". Jestli po něčem dychtil, tak po dodržování pravidel, které Neapol nedodržela.

Jinak ten poslední odstavec je z mého pohledu už úplný dno, pokud vycházíš z názorů trollů jako třeba fanoušci Barcelony v této disku bez znalosti jakýchkoliv faktů, a používáš to jako nějaký argument, tak k tomu nemám co říct.
FuckT
15.10.2020 09:39
#
Ty sa drzis iba jednej veci ku ktorej sa ja odmietam vyjadrit z toho dovodu, ze nemusim suhlasit so vsetkym co niekto povie a potom nasledne s tym, ako sa riesia problemy ked sa nieco nerobi tak ako ma. A uz milionkrat som ti povedal, ze suhlasim s tym, ze ak ide o ten protokol tak ano asi Neapol ako klub pochybil. Ale to co hovorim ja a to co hovoris ty su uplne rozdielne veci, to nie je demagogia, to je prosty a jednoduchy nazor ktory ty jednoducho z nejakeho dovodu nechces pochopit. Je to take tazke pochopit, ze ja som taky clovek, ze keby som na cele Juve, tak poviem: "Ano, chudaci pochybili a su to hovna, ale tak dajme si ten zapas nech je to spravodlive, aj ked je to banda retardov, ktori nedokazu pochopit listinu pravidiel."? Ci ako ti to mam uz vysvetlit? Ci to nemozem? Nemam na to pravo? Musim sa striktne drzat toho, co mi niekto nariadil? Pravidla su, to je mi jasne. Ale to neznamena, ze sa nemozem rozhodnut roznymi sposobmi, to uz fakt potom ten zivot nema cenu. Podla mna je to pritiahnute za vlasy, taketo striktne riesenie veci. Ale ked sa to vam paci, tak vam to neberiem, je to super. Ale preco ja nemozem byt iny? Je to fakt tak strasne zle, ze by som na silu konal inak? Ze mam tak strasne na haku? Ze chcem byt tak strasne oslobodeny od vzorca ktory je vzdy aplikovatelny na vsetko za vsetkych podmienok a bez ohladov? Agnelli sa vyjadril tak ako sa vyjadril lebo vedel co tym chce docielit, a to iste by urobil aj DL, zas nebudme naivni.

A co je dno, ked ty si bez akychkolvek informacii urcitl, ze z akych nazorov vychadzam? Ci iba fans Juve maju pravdu? Co ak som diskutoval s niekym, kto fandi Dortmundu alebo Atalante? Ta vasa arogancia je do oci bijuca, a hlavne ked nie je ani nejak moc nicim motivovana. Prakticky s tebou suhlasim a len si vyjadrim nazor a nedokazes to prekusnut. Opakujem, nech ta aj prekoti, nebral by som tie body, pravidla nepravidla. Bodka. Bol by som benevolentny. Ani moji kamarati niekedy neveria tomu, akym som clovekom a ako velmi som ochotny sa poskodit pre spravodlivost a solidaritu. Nuz, taky som. Bohuzial. Musime sa s tym naucit zit, ja obvzlast. Vam dam pokoj, ziadny stres.
Bianconero
15.10.2020 10:09
#
Když podepíšeš pravidla a dáš s nimi souhlas, musíš se jimi řídit. To byl případ Neapole. Je to celkem jednoduché. Že ty kolem toho chceš pořád tancovat a řešit svoje "práva a svobody" je úplně jedno, nijak to s tím nesouvisí. Pravidla a smlouvy se v běžné kultivovaném světě a světě obchodu dodržují. Pokud je porušíš, platíš. Běžní lidé to mohou pocítit na naprosto běžné úrovni - nájem, účty za vodu/plyn/elektriku/internet/telefon. Musíš ty pravidla dodržovat, pokud chceš těch věcí využívat. Máš samozřejmě právo nesouhlasit, ale pak nic z toho mít nebudeš. Pokud nechceš respektovat pravidla dané konkrétní společností, máš právo odejít. Pokud chceš být její součástí, musíš ta pravidla dodržovat. Nevím, o čem pořád chtějí lidé diskutovat.
10
15.10.2020 10:21
#
Navíc tohle jsou pravidla (Covid postup, trest), který Neapol sama odsouhlasila.
Bianconero
15.10.2020 10:29
#
Však ano. Už jsem mu to vysvětloval pod jiným článkem. To je pořád dokola. A není to jen o něm. Když to tady čtu, tak si říkám, jestli jsou lidi fakt natvrdlí. Ale ono když si většina lidí není sama schopna mýt ruce, nosit roušku a dodržovat základní věci, aniž by to brali jako "útok na osobní svobodu", tak chápat dohody mezi jednotlivými právními subjekty už je asi vyšší dívčí. Hlavně že všichni mají svoje principy. Ale v zemi, kde si kdekdo půjčuje peníze na dovolenou, Vánoce a má řadu spotřebitelských úvěrů u lichvářů, nejde patrně čekat ani základní porozumění podmínka obyčejné smlouvy.
10
15.10.2020 10:34
#
ne, s ním je to opravdu náročné, protože všechno nesmyslně stáčí do roviny filozofování a tlačení nějakých jeho představ o životě, které jsou ale k tomu tématu naprosto nerelevantní...asi to nemá kde jinde ventilovat, tak to každému tlačí na fotbalovém fóru, kde to je trošku nepatřičné
Bianconero
15.10.2020 10:35
#
FuckT
15.10.2020 12:42
#
Ja si myslim, ze to je dolezite a vy to stale odmietate akceptovat a pozerate sa na vec iba z vasho uhla pohladu, ktory je oficialny a ako som sam uznal, pravdivy. Avsak ak aj odsuhlasil klub nejake pravidla, potom je dolezite sa poriadne opriet do toho, kto pochybil a ci tam naozaj bolo pochybenie. Ocividne bolo, aj ked o vsetkom sa da pochybovat, ale to nemienim robit. Avsak stale si myslim, ze si to nazasluzia hraci, presne ti jedinci, ktorych sa to najviac dotkne. Ja osobne by som potrestal tych za to zodpovednych, a nie hracov, ktori si to odniesli najviac, aj s trenerom a celym timom okolo nich. Je to to podobne tomu, ked sa za spravanie fanusikov pokutuje cely klub a tie pokuty nie su male a idu z vreciek fanusikov, ktori ten klub podporuju. Nemyslim si, ze ak si drzim nejake nazory, ci uz su realne alebo nie su v danej spolocnosti, tak je to nieco zle alebo hodne odsudenia, a ani to neznamena, ze clovek automaticky nechape realitu alebo v nej nevie zit. Mnohi ludia maju hocijake nazory ktore sa vymykaju tomu beznemu a ja v tom nevidim ziadny problem.

Ja som iba vyjadril svoj nazor. Co je tak extremne filozoficke na tom, ze by som nechcel takto vyhrat? Ja uplne chapem ten vas protokol a rozhodnutie plne akceptujem, iba som povedal, ze ak by som mohol rozhodnut ja ako majitel opozicneho klubu, tak by som si zelal odohrat ten zapas znovu, z respektu a solidarity voci hracom a realizacnemu timu. To, ze su pravidla a na zaklade tych pravidiel sa sud rozhodol chapem a vobec mi to nevadi. Podla mna su ale aj postoje ludi k tymto veciam dolezite, avsak uz teraz chapem, ze vas to vobec nezaujima. Tak s tym koncim, s tym, ze podotknem, ze som sa stretol na inych zahranicnych forach s ludmi, ktori maju radi aj trochu sirokospektralnejsie zamyslanie sa, tak sa vam ospravedlnujem, ak sa tu ide iba priamo po jednej ciare. Mrzi ma to, snad som vas moc nehneval. Preberal som to uz aj v Spanielcine aj v Anglictine, a ludia sa radi vyjadrili aj k tym veciam okolo. Tak este raz sa ospravedlnujem.
Bianconero
15.10.2020 12:54
#
Hráči jsou, klub jsou hráči. Nejde říct "hráči si něco takového nezaslouží". To je sice hezký, ale jednou jsou zaměstnanci klubu a klub nesplnil to, k čemu se zavázal, tím pádem za to "platí" všichni, od uklízečky po prezidenta.

Potrestat můžeš jedině toho, kdo dal v pátek příkaz k tomu, aby se zrušilo letadlo a řekl, že tým nikam nepoletí. Ten člověk za to může, když už chceš trestat jedince. Přeber si sám, kdo tím člověkem je.

Respekt? Solidarita? Na jednu stranu tu píšeš, aby za chyby klubu neplatili hráči. Na druhou stranu tu chceš, aby se soupeř postavil úplně stejně, řekl, že chce z respektu a solidarity zápas odložit a výsledkem by byl odpočet bodů nejen pro Neapol, ale i pro Juventus, protože by byl klub z Turína postižen stejně, pakliže by k zápasu nenastoupil. Tím pádem by byli taky přece poškozeni hráči Juventusu, platili by za postoj klubu.

Se vší úctou, sem emoce a pocity absolutně nepatří. Bavíme se tady o skutkovém stavu věci, bavíme se o obchodněprávní záležitosti. Tady nejde o úhel pohledu ale o výklad práva.

Když se před 14 lety řešilo Calciopoli, nikoho taky nezajímaly pocity hráčů, kteří si to vybojovali na hřišti. Fotbal je tvrdý byznys a emoce do byznysu nepatří. Taková je realita. A jak jsem ti už psal, ber, nebo nech být, ale na polemiku tu vážně není prostor, pokud nemáš racionální argumenty a konkrétní realizovatelné postoje. A že někde nějaká sociální bublina vyhovuje tvým postojům? To platí všude a ve všem, to není žádná novinka.
10
15.10.2020 13:16
#
Ale ty pořád dokola předhazuješ fanouškům Juventusu nějaký postoj, který většina fanoušků nemá. Nejde touhle teorií, s kterou klidně souhlasím, argumentovat ve sporu, kde to vůbec relevantní není, to se ti snažím vysvětlit. To jsou 2 samostatný problémy.

Nikdo se neraduje z toho, že by vyhrál od stolu, většina fanoušků by radši viděla ten zápas a vyhrála na hřišti. Zároveň ale většina fanoušků i mimo Juventus vnímá, že to Neapol posrala a potrestání je na místě, protože to ohrožuje ligu. Tenhle názor převládá i třeba v řadách fanoušků Interu, což mě překvapilo, je to vidět i tady v diskusi.
Largo
15.10.2020 11:59
#
10
15.10.2020 10:16
#
Proč to furt nesmyslně stáčíš do nějakýho subjektivního filozování o něčí morálce? Na základě čeho?

To je pořád dokola. Ty si prostě v hlavě vytvořil představu o tom, že Juventus a jeho fanoušci krvelačně touží po 3 bodech a nic jiného je nezajímá, na tom si postavil celou svojí subjektivní moralistickou úvahu. Přitom celý problém je úplně jinde, tohle mohlo v 3. kole vytvořit precedent, který by znamenal téměř jisté nedohrání ligy, to ti tady píšu asi po padesáté, ale ty tyhle objektivní fakta úplně ignoruješ. Já osobně z toho žádnou radost nemám a radši bych průměrnou Neapol porazil na hřišti.

Ale tohle NENÍ A NEBYLO o bodech a Juventusu, tohle je spor Neapole s vedením ligy, která Neapol potrestala DLE PRAVIDEL (to není nic subjektivního, na to je prostě stanovený trest) za NEDODRŽENÍ PRAVIDEL, které odsouhlasili všechny kluby ligy. To jsou fakta, ty zase píšeš o nějakým benevolentnějším potrestání, ale k tomu nejsou základy. Neapol se odvolala, třeba v další instanci pohled změní.

A znovu se tě ptám - Ukaž mi, kde Agnelli "dychtil po tych bodoch a zaroven sa oznacil za extremne korektneho cloveka ktory asi nikdy nepochybil".
popltak
15.10.2020 10:28
#
Vytváříš hovna, měl bys přestat.
10
15.10.2020 10:33
#
můžeš uvést argumenty, jinak radši drž hubu
popltak
15.10.2020 10:56
#
S tebou vést nějakou diskuzi je blbost, jedeš si pořád jednu a tu samou hloupou písníčku dokola.
Bianconero
15.10.2020 10:57
#
Zatím tu z ničí strany nezazněly argumenty, které by "tu samou hloupou písničku" dokázaly jakkoliv racionálně napadnout.
10
15.10.2020 11:01
#
to není o mě, jak vidíš v článku, nejsou to moje subjektivní pocity vycucané z prdele...ale rád si přečtu, jak troll jako ty, přispěje k tématu jeho pohledem a argumenty
Dufan
15.10.2020 11:00
#
to by musel použít víc jak pět slov a obejít se bez smajlíků
FuckT
15.10.2020 12:54
#
Budem reagovat iba na ten posledny odstavec. Z dovodu mojho vysokeho standartu co sa tyka konania dobrych veci a simultanneho pozorovania ludi okolo seba som sa stal extremne cynickym clovekom, cize tieto veci tak nejak citam medzi riadkami, asi aj preto, ze viem, ako by som reagoval ja, co som uz vykreslil. Samozrejme bol to moj subjektivny nazor, ktory je pravdepodobne nepravdivy, ale ja osobne by som tomu aj veril. Kazdopadne koncim, ved aj tak je to len futbal. Sorry chlapi.
popltak
15.10.2020 09:41
#
Mr.Jindros
15.10.2020 10:50
#
Juventus nemá zapotřebí vyhrávat zápasy kontumací.
stuff
15.10.2020 13:43
#
10
15.10.2020 13:59
#
To ale vyznívá tak, že o tento způsob výhry nějak bojoval, nebo se o něj nějak přičinil, což není pravda. Spíš bych řekl, že nepotřebuje vyhrávat od stolu, s tím souhlasím.
Mr.Jindros
15.10.2020 16:49
#
Ne, nevyznívá. Snad všichni víme, že o něj nebojoval, to je fakt, ne? Tak vo co jde?
10
15.10.2020 16:53
#
jak vidíš tady v diskusi, tak ne tak docela...
FuckT
15.10.2020 06:33
#
Podla mna sme chceli zajednat private jet kde by DL pred zapasom nalieval sampanske a boli by aj chlebicky, v ktorom pripade je to, ze sme zrusili let dopredu irelevantne.
Kazdopadne ja chcem vidiet ligu na ihrisku, toto ma fakt bavit nebude. Tak zase za rok, snad.
Kluivert9
15.10.2020 08:17
#
Dávejte Juventusu ten titul pro jistotu už rovnou před sezónou
Bianconero
15.10.2020 08:23
#
Jaký má tato uštěpačná poznámka význam?
TheMally11
15.10.2020 08:55
#
přesně tak Merda Juventrus
W164
15.10.2020 09:00
#
Strašně znát jak zavřeli i ty pomocný školy, jak to tu najednou přibylo
Zark
15.10.2020 12:14
#
svkmd
16.10.2020 02:03
#
GrimeBaller98
15.10.2020 09:15
#
Proto nesleduju a nemam rad Italskou ligu, strasnej bordel. Pochybuju, ze kdyby bylo nakazene Juve, tak ze taky dostanou kontumaci a odebrani bodu
10
15.10.2020 09:18
#
Juventus nakažené hráče má, ale narozdíl od Neapole hrát bude, protože k nehrání nejsou splněné podmínky, které všechny týmy před sezonou odsouhlasili. K tomu řekneš co?
10
15.10.2020 09:21
#
Neapol měla 2 nakažené hráče. Inter i AC mají před víkendovým derby aktuálně každý po 6 nakažených, ale o nehrání se neuvažuje, pokud dají dohromady dohodnutých 13 hráčů (z toho 1 brankář). Tolik asi ke kontextu toho, co tady rozjíždíte za teorie.
10
15.10.2020 09:23
#
°ne po 6, ale celkem 6 hráčů
InterMilan
15.10.2020 09:31
#
Bastoni, Škriniar, Gagliardini, Young, Nainggolan, Radu...jen u nás je to 6...u AC nevím přesně.....
10
15.10.2020 09:35
#
AC by mělo mít 2 (Gabbia, Duarte)
FuckT
15.10.2020 09:44
#
Ja len tolko, ze stastny let z Milana do Milana. Ale teraz vazne, niekto v SSC to asi fakt pokaslal, no co uz, asi by mali menej pit.
Largo
15.10.2020 10:23
#
Naopak, jasně daný pravidla, který se podepsaly a musí se dodržovat. Ale to je asi nad Tvý chápání. Chápu, přijít se sem vyblejt je jednodušší.
Godbless
15.10.2020 16:43
#
Serii A totiž sledují jen znalci fotbalu.
GrimeBaller98
20.10.2020 09:11
#
Jojojo, hlavne ty ktere fotbal bavi no:) to nudny taliansky catenaccio a hra na 5 obrancu
Godbless
20.10.2020 11:19
#
Už dávno to není nudná fotbal. V tomto ročníku průměr 3 goly na zápas. Vloni také padalo mraky gólů. La liga jde dolů se svojí kvalitou.
GrimeBaller98
20.10.2020 12:06
#
Souhlas s tim, ze La Liga upada. Nicmene ja te italske lize neprijdu na chut asi nikdy. Nelibi se mi stadiony, tymy me tam nebavi, prostredi, rozestaveni, styl fotbalu a hlavne to jejich obchazeni financniho fair play - napr. ty hostovacky a podobne veci. To uz se radsi podivam na Francouzskou ligu, ktera je sice samozrejme horsi, ale vetsina stadionu jsou hezke a ten fotbal tam neni spatny
Godbless
20.10.2020 12:12
#
Každý má jiné preference. Já pravidelně jezdím do Itálie na fotbal, ať už na ligu nebo LM a ta atmosféra na takovém San Siru, Stadiu Olimpicu v Římě nebo v Neapoli mě vždy ohromila a ten fotbal mě prostě baví. Ale já preferuju spíš ten "jižanskej" fotbal, takže SA, La liga, Portugalsko apod.. Naopak jsem nepropadl PL nebo Bundeslize, přestože ta atmosféra je tam fantastická a fotbal perfektní.
Zark
20.10.2020 19:25
#
nudná nebyla nikdy, nepřistupuj na jeho dementní hru
Rip
15.10.2020 10:32
#
Zatím z těch informací co jsou si to Neapol posrala sama, možná měli dobrý úmysl, ale na to se nehraje.
Anacron
15.10.2020 11:18
#
Dotaz na fandy Juve. Dementní cules lezli ke každému článku o Juve i před příchodem Ronalda, nebo je to jenom jejich posedlost tímto hráčem?
SixSense
15.10.2020 11:35
#
Moj nazor, ze skor posadnutost hracom.
10
15.10.2020 11:37
#
Ty nejvíc hardcore dementi už sem chodili předtím, v 99% byl obsah jejich příspěvků tenhle - "korupčníci ", to ale platí nejen pro fanoušky Barcelony, oni jsou to furt stejný lidi.
10
15.10.2020 11:38
#
s Ronaldem to dostalo každopádně další rozměr, nedej bože, aby to kolo kopal penaltu, to si pak můžeš rovnou 50 příspěvků z diskuse škrtnout
ACSeRw!n
15.10.2020 15:21
#
ty si asi moc chytrosti nepobral co ?
The Krupy
15.10.2020 15:56
#
Juve answering to shareholders questions: "The investigation is still underway but Suarez decided independently to do the exam despite Juventus had already communicated to him and publicly the desire not to sign him. There is no risk of responsibility for Juventus" ⚫️⚪️ #juventus

Juve does not give up on Calciopoli. The club intends to continue its battle to regain the scudetti revoked in the 2004/05 and 2005/06 seasons, as emerged from the answers to the questions prior the shareholders meeting on Thursday this week. @calcioefinanza ⚫️⚪️ #juventus

K tomu druhému odstavcu, veľmi si cením snahu súčasného vedenia bojovať proti tomu svinstvu spred rokov, spravodlivosť musí zvíťaziť.
ED91
19.10.2020 12:48
#
ernyyyy
15.10.2020 21:32
#
Pinturicchio
16.10.2020 09:28
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.