Na soupisce Slavie pro LM jsou i Provod a Takács, chybí Baluta

03.09.2019 22:31 - Aktuality
Nicolae Stanciu (© slavia.cz)
 
Slavia zařadila na soupisku pro základní skupinu Ligy mistrů i dvě čerstvé posily Lukáše Provoda a Ladislava Takácse. Nedostalo se naopak na dalšího nováčka v týmu Jakuba Horu a také rumunského záložníka Alexandrua Băluțu, který by mohl odejít z Edenu na hostování. Uzávěrka soupisek je dnes o půlnoci.

Provoda, který dosud nastupoval za České Budějovice, získala Slavia v pondělí z mateřské Plzně. Na poslední chvíli dnes přivedla na hostování Takácse z Mladé Boleslavi a Horu z Teplic.

Slavia, která se v základní skupině utká s Barcelonou, Dortmundem a Interem, má na soupisce A dvacet hráčů do pole a dva brankáře. Na soupisce B určené pro hráče narozené po 1. lednu 1998 je gólman Jakub Markovič.

Soupisku A nelze měnit až do vyřazovací fáze. Výjimkou je dlouhodobé zranění brankáře.

Soupiska Slavie Praha pro základní skupinu Ligy mistrů:

Brankáři: Ondřej Kolář, Přemysl Kovář,

Obránci: Jan Bořil, Vladimír Coufal, Michal Frydrych, Tomáš Holeš, David Hovorka, Ondřej Kúdela, Ladislav Takács, Jaroslav Zelený,

Záložníci: Josef Hušbauer, Lukáš Masopust, Peter Olayinka, Lukáš Provod, Tomáš Souček, Nicolae Stanciu, Petr Ševčík, Ibrahim Traoré,

Útočníci: Júsuf Hilál, Milan Škoda, Stanislav Tecl, Mick Van Buren.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4101
Komentáře (124 / 0 nových)
Losinho
03.09.2019 22:33
#
Čekal jsem Horu místo Tecla. Pro novýho hráče nic moc signál.
Coutinho10
03.09.2019 22:40
#
mistr129
03.09.2019 22:45
#
ShowMan
03.09.2019 22:59
#
luismiksak
03.09.2019 23:06
#
KingMaster13
03.09.2019 23:14
#
jakubbosak
04.09.2019 00:38
#
podle mě to musel vědět když s ním jednali, nevím - můj názor
kilobyte
04.09.2019 07:19
#
On se zeptal na jestli bude na LM a oni řekli že jo. Teď mu dají 6 lístků.
Beči
04.09.2019 06:18
#
8lampard8
04.09.2019 07:27
#
Blasphemer
04.09.2019 10:08
#
Jeho mám docela rád. Už v Plzni sem si ho docela oblíbil, a tohle mi vůči němu přijde fakt zmrdský... kór když tam dá Provoda i Takácse.
Losinho
04.09.2019 10:20
#
Provoda chápu, pokud v něm vidí nástupce Zmrhala - dobře bránící křídlo. To by smysl dávalo a vůbec bych se nedivil, kdyby v nějakým zápase nastoupil i v základu. Osobně bych vynechal Tecla.
Blasphemer
04.09.2019 10:27
#
Tak to si úplně nejsem jistej, že to Trpiš trefil. Na jezdiče po lajně je ho docela škoda.
Losinho
04.09.2019 10:36
#
Já vůbec nevím jen to vysvětluju z jeho pohledu
Pablos
04.09.2019 10:40
#
však sám něják říkal, že to je jeho nejoblíbenější post né ?
Bakary3
04.09.2019 10:50
#
Já Jusufa - podle mě k ničemu...
fabec1222
03.09.2019 22:34
#
Tak to má Hora určitě radost , dávám mu do konce podzimu tak 50 minut v lize
martin1
03.09.2019 22:49
#
Na to už je zvyklý z Plzně
ShowMan
03.09.2019 22:59
#
Nuno čomes
03.09.2019 23:21
#
Rano euforie, odpoledne dojeb.
sajmon10
03.09.2019 22:42
#
Teď u19 Sparty půjde do uefa juniorské ligy pro vítěze ligy místo slavie, která půjde do skupinové fáze, že?
kilobyte
03.09.2019 22:49
#
Ne, obráceně.
Nadržený šimpanz
04.09.2019 04:30
#
Ne, Slavia skupiny a do toho play-off se posunuje mistr z jiný země, vicemistr od nás ne
kilobyte
04.09.2019 07:12
#
A nejdou do předkola všichni mistři?
Imos
04.09.2019 13:21
#
Nadržený šimpanz
04.09.2019 15:42
#
Právě že když mistr se kvalifikuje do skupiny(teda Áčko), tak se to posouvá....nasazených 32 mistrů z 32 zemí, když nějakej jde do skupiny, tak se to posouvá na 33,34,35 atd.tým
kilobyte
04.09.2019 16:10
#
Tak to je pěkně blbý, když některé země nemají šanci.
SpecialOne
03.09.2019 22:52
#
Horovi to při jednání určitě řekli, věděl do čeho jde.
TurboPlastik
03.09.2019 23:03
#
Tím si nejsem úplně jistej
Kang & Kodos
03.09.2019 23:05
#
Nejspíš jo, ale potom bych tam fakt nešel
PlackaSKS
04.09.2019 09:25
#
za ty peníze? hned..
Blasphemer
04.09.2019 10:02
#
20DollarsInMyPocket
03.09.2019 23:11
#
To by byla jinak docela vyjebávka. Však Hora chtěl do Jablonec, ve Slavii bude aspoň hrát o titul.
Mumloch
04.09.2019 13:27
#
monty25
03.09.2019 22:56
#
Kubovi jsem přál Slavii hlavně kvůli LM...
John Obi Mikel
03.09.2019 23:05
#
Hora měl jít místo Provoda
Kang & Kodos
03.09.2019 23:12
#
Provod patří Slavii, Hora ne. Spíš nechápu, proč tam jsou čtyři útočníci. Z nichž je teď navíc nejlepší stoletej Škoda
pingla
03.09.2019 23:38
#
van Buren na brejky, Tecl má relativně dobré zkušenosti z LM, však i nějaký ten gól tam dal a Jusúf spíš pro to, aby si udělal jméno či nasbíral zkušenosti do dalších let
meno
04.09.2019 00:01
#
Buren bude hrát z pravýho kraje od 70. minuty, Tecl je náš nejlepší útočník, Škoda na standardky a Yusuf, protože je to první Bahrajňan v LM a až udělá kličku Škriniarovi, pošlem ho pryč za 10M v eurech.
Losinho
04.09.2019 00:10
#
Po utkání v Opavě Trpiš Burena na kraj jen tak nepošle.
PlackaSKS
04.09.2019 09:26
#
to doufám...
salami
04.09.2019 08:48
#
Protoze tenhle problem mame od zacatku sezony, mame 4 utocniky na podobny urovni, kazdej z nich ma docela vyrazny nedostatky, ale typologicky jsou odlisny, poskladat je dohromady, tak je to superutocnik, takhle to budeme muset tocit jak Sparta stopery a doufat, ze nekdo chyti poradnou formu.
PlackaSKS
04.09.2019 09:26
#
no, ani jeden z nich neumí zakončit
salami
04.09.2019 09:39
#
Kdyz das Teclovo a Skodakovo zakonceni dohromady, tak to pujde
PlackaSKS
04.09.2019 09:50
#
trošku mi to připomíná univerzálního vojáka
kilobyte
04.09.2019 13:28
#
Když se Tecl se Škodou rozběhnou a oba nakopnou míč ve stejnou chvíli, tak by to tam spadnout mohlo. Ale nevím jestli jim takhle dovolí kopat i penaltu.
Aldeano
03.09.2019 23:29
#
To se Baluta koupil aniž by ho Trpiš chtěl?
meno
04.09.2019 00:02
#
Spíš neplní, co po něm Trpiš chce.
fabec1222
04.09.2019 09:17
#
spíš hraje na pozici, kterou Trpiš v rozestavení nemá
krisa
04.09.2019 09:36
#
jo, na lavičce
salami
04.09.2019 09:40
#
Ale ma.
basleg
03.09.2019 23:49
#
Myslím, že Trpiše v téhle skupině čeká krutý vystřízlivění z euforie. Soupiska plná atletů a jen 2 fotbalisti - Stanciu a Hušbauer, kterého na poháry na jaře stejně nestavěli, protože na té úrovni nestíhá. To mohl být místo něj na soupisce klidně Baluta. Důvod, proč Slavia dominuje lize, je ten atletický styl, fotbalově to žádná hitparáda není. Tím stylem "uběháme je" může v Evropě přehrávat týmy jako Genk, ale tady ho čeká setkání s absolutní evropskou elitou a třeba Barceloně bude úplně jedno, jak je Slavia fyzicky nabušená, když jim vůbec nepůjčí míč.
Spalovač šancí
03.09.2019 23:54
#
Třeba fyzicky nabušená Slavia nepůjčí míč Barceloně
Kang & Kodos
03.09.2019 23:57
#
Uběhali Sevillu, to už neni moc daleko od Dortmundu a Interu
Mistikei
04.09.2019 00:12
#
Právě to jsem se divil... Sevilla měla pressing vysunutej jak sviňa ale k prdu to vedlo. Běhači jak kr*va a stejně dostali na pr*el. No snad nebude Slavia bránit ale ukáže co umí jako proti Chelsea
(tyhle uápasy se nedaj porovnávat). Vůbec to není nijak blízko interu (kterej není uplně tam kde bejval) a BVB, který se teď spíš topí ale stejně jsou tyhle dva týmy o velkou třídu vejš.
Kang & Kodos
04.09.2019 00:18
#
U Chelsea by zas někdo chytrej mohl podotknout, že oni přece EL nebrali vážně. Podle mě klidně můžou Inter i BVB doma hodně potrápit. Záleží jak zahrajou stopeři, který jsou o něco slabší než loni. Ale určitě bych Slavii nepodceňoval. Takhle takticky připravenej tým od nás LM dlouho nehrál. Mít dobrýho útočníka a štěstí na los, dokázali by tam letos velký věci
Přehršel
04.09.2019 02:32
#
Obecne cesky tymy v Evrope hrajou doma proti velkoklubum solidne (...pokud se to zrovna nerozpadne tak, ze hraje na stoperu Marecek s Frydkem)
Tipnul bych ve skupine 2 body za domaci remizy.
JeséRodriguez
04.09.2019 10:37
#
Kucka
04.09.2019 11:58
#
JeséRodriguez
04.09.2019 10:38
#
Podle mě to vážně brali, ale po tom nástupu a první půlce na Chelsea, kdy to bylo teď tuším 4:1, přece jen polevili v koncentraci a chtěli to profesorsky dohrát. Jinak ale souhlas, očekávám 2 body za domácí remízy s Interem a Dortmundem, což je podle mě v téhle skupině hodně slušnej počin.
andrew96
04.09.2019 12:32
#
BVB se teda moc netopí.
Beči
04.09.2019 06:21
#
To bych úplně netvrdil. Dokázali tímhle stylem přehrát Sevillu a vyrovnaně bojovat s Chelsea. Takže nevidím důvod, proč by to nemělo fungovat na Inter nebo i Dortmund.
Bakary3
04.09.2019 08:18
#

Akorát teda... Souček, Ševčík, fotbalisti určitě jsou. Na svůj post rozhodně celá obrana nejsou kopyta. Takhle bych to nenapsal.

Ale na začátku sezony byla laťka vysoko - dva černý vzadu, kvalitní krajní beci, silnej střed se Součkem a Králem, před nima kvalitní Stoch (dobře, přišel Stanciu)...
Z mýho pohledu stačilo někoho do zálohy na kraj a vyřešit hrot (když přimhouřím oko nad Kolářem).

Místo toho pryč Deli, Ngadeu, Král (nebudu počítat Stocha a Zmrhala, za který přišly asi náhrady na jejich úrovni).
Ale prostě upgrade tam není, laťka byla posunutá pořádně dolu, v lize to být vidět nemusí, ale na ty nejlepší v pohárech už potřebuješ kvalitu.

Kdyby ten kádr zůstal aspoň na úrovni, na jaký byl, dobrý, ale šlo to ještě dolu.
Až odejde Souček, děsím se, kým ho nahradí.
Takhle jsem si růst klubu se šílenýma ekonomickýma možnostma nepředstavoval.
Neříkám tím ale, že se musí nutně vyhazovat po stomilionech, ale každý příchozí už by měla být jasná a logická posila do základu.
Místo toho se po lize sbírají lepiči děr, jen ať je nemá nikdo jinej, a ještě někdy s dost pochybnou kvalitou (Jusuf, Provod, Takács, Hora...).

Naproti tomu, sorry, jestli neumí Trpišovský pracovat s hráčem kvalit Baluty, kterej je prostě fotbalově pro mě malej Stanciu, tak je někde chyba.
Jestli si vybereš a za velký peníze koupíš hráče kvůli něčemu - mimořádná fotbalová kvalita, myšlení, technika, má super střelu... A pak ho nestavíš, že nepracuje dozadu nebo proč, no tak s tím už přeci přicházel, ne?
Se Stochem si vzhledem k jeho kvalitám taky pěkně vytíral prdel...
Matoušek - top talent a technickej hráč, ale Trpišovský ho nevyužije, možná tak na hrotu nebo lajně, kde je poloviční, tak se ani Matouškovi nedivím, že jde radši hrát do Jablonce...

Funguje to, tak si to užívejme...
Ale dlouhodobě je pro mě tohle hodně na pováženou.
O přefouklým kádru už se radši ani nebudu rozepisovat, to je čirá magořina - RIP, slávističtí odchovanci. Doufejte, že budete jeden z X, kdo by musel na nějaký hostovačce totálně zazářit, jinak nemáte šanci, jste až tak čtvrtý na danej post...
salami
04.09.2019 08:51
#
K ctvrtymu odstavci, podle Trpisovejch slov asi Takacsem
Bakary3
04.09.2019 08:53
#
jo...
Rarášek
04.09.2019 10:21
#
Střízlivý zhodnocení .
Klokanomet
05.09.2019 01:41
#
salami
04.09.2019 08:55
#
Zadny vystrizliveni to nebude, v tyhle skupine nam fotbalisti chybet nebudou a i kdyby jsme nejaky meli, tak nikdy nebudou na urovni ty konkurence, tady se nam naopak nas fyzickej styl hodne vyplati. Plzen se snazila relativne odvazne hrat dopredu a zandoura v tech prvnich letech moc neumela, my s timhle stylem, kdyz se trosku zatahneme a budeme hrat zajistenejc budeme docela tvrdej orisek, protoze fyzicky jsme neprijemny pro kohokoliv. Jediny vystrizliveni ocekavam trosku u stoperu, ty doted pusobej fajn, ale latka souperu se vyrazne zvedne a budou s tim mit velky problemy. Paradoxne vetsi vystrizliveni by prislo v EL, kde bychom hrali i z pozice favoritu a bylo potreba ukazat ofenzivni kvalitu.
Blasphemer
04.09.2019 10:11
#
Asi tak, no. V týhle skupině to individuální kvalitou Slavia fakt nevytrhne, naopak fyzickej a běhavej fotbal bude možná o dost víc platnější.
Se stačí podívat, jak to dopadlo, když Plzeň chtěla hrát fotbal doma s Realem Madrid.
John Obi Mikel
04.09.2019 15:35
#
Klokanomet
05.09.2019 01:42
#
Zato s ním hrála fotbal venku
mistr129
04.09.2019 08:59
#
Hovorka má k atletovi taky daleko teda
montaigne33
04.09.2019 00:35
#
TO se směrem k Horovi nepovedlo- tedy pokud už nepřicházel do Slavie s tím, že se ho LM netýká...
ttopi
04.09.2019 06:58
#
Vzhledem k tomu, že je to takhle časově blízko sebe a jak moc je teď aktuální, že Slavia jde do LM, tak na to určitě řeč padla a Horovi naznačili, že do sestavy pro LM už nepůjde.
Jolly Roger
04.09.2019 07:39
#
Zahraje si až v dalších kolech Ligy Mistrů.
oli9
04.09.2019 07:25
#
nechápu proč odepsali toho Balutu
Jolly Roger
04.09.2019 07:38
#
On zatím nic moc nepředvedl. Mně připadá na úrovni Mingazova, za ty prachy nic moc.
Kucka
04.09.2019 11:59
#
3M
04.09.2019 07:42
#
Hora leštit lavičku v lize budeš ty nýmande
Bakary3
04.09.2019 08:06
#
Naopak, tipl bych si, že bude hrát skoro všechno jako Hušbauer, ty zhrzenej nýmande
monty25
04.09.2019 08:19
#
To je taky možný, ale Kubovi jsem přál, aby si zahrál LM.
Bakary3
04.09.2019 08:20
#
Já taky, fandím mu.. bohužel...
3M
04.09.2019 09:34
#
ale hovno. kdyby odešel středem jako Král, budu mu fandit a přát LM, ale na to že tady 3 měsíce brečí, tak ať jde do prdele a tu lavičku si užije
jinak do kabiny asi super parťák, no uvidíte sami
Bakary3
04.09.2019 09:52
#
Neber to ve zlým, ale on nějakou výkonnost měl a Teplice jsou teď fakt špatný, asi dokážu pochopit, že chtěl jít.

Proč, v kabině dělal bordel?
3M
04.09.2019 10:49
#
ano, měl, ale právě díky Teplicím, kde dělal kapitána a hrálo se převážně na něj. ale brečet že chce pryč za každou cenu, sračky na insta atd., to snad není hodný dospělýho člověka.
asi nejen on, u nás v kabině je těžkej bordel, Moula se pere s Marešem na tréninku, pak se málem poperou při zápase jde to do kopru
Bakary3
04.09.2019 10:55
#
Tak tohle vidím obráceně - tu pásku měl, protože on dělal tým a on ho táhl.
Říct, že to bylo díky tomu, že se hrálo na něj - kdyby to byl hroťák stojící ve vápně, neřeknu, tohle mi ale přijde jako blbost.

Jo, jestli má na insta takovýhle posty, to je tedy opravdu trapný.

A Mareš je kokot, nedivím se
3M
04.09.2019 11:51
#
ale ono se hrálo opravdu většinou na něj, jelikož to byl asi jedinej fotbalista co tady zůstal

Mareš už by si kopnout neměl, ten to má v hlavě víc hráblý než Hora s Potočným dohromady
monty25
04.09.2019 10:58
#
Kapitán je Ljeva, Kuba byl zástupce... Mareš kromě gólu v Příbrami zatím nic nepředvedl a chová se jako magor.
3M
04.09.2019 11:51
#
tak hlavně že toho Ljeva letos odehrál, když chtěl Hejkal učit Tp hrát bez Ljevy
Rolf
04.09.2019 08:47
#
Messimu se rozklepali kolena,když to dočetl.V LM to nebudou pískat Berkové,Fraňkové,
Julínkové,Pechancové,atd.jak se ta verbež z FAČR jmenuje.I když on ten ital s Cluží
asi zapoměl,že za úder do obličeje Krále v 35min. se měla pískat penalta a LM byla v ...
jackinho10
04.09.2019 10:11
#
Ty jsi fajn
wyqinac
04.09.2019 10:50
#
ty musis mit hrozne veselej zivot
Puskas
04.09.2019 09:27
#
Provod si musí připadat jak ve snu, o víkendu zaskakoval na levém beku proti Zlínu a teď možná pojede na Barcelonu...
Pablos
04.09.2019 09:41
#
a všechny si tam provodí
Puskas
04.09.2019 09:48
#
Pokud ho nevyprovodí rozhodčí.
Lord Beilish
04.09.2019 10:20
#
Jede jenom jako doprovod.
mayday
04.09.2019 10:34
#
Kdo? Provod?
Pablos
04.09.2019 10:46
#
jakože hody hody doprovody ?
Remt
04.09.2019 10:52
#
Puskas
04.09.2019 10:59
#
Bude chodit pro vodu.
John Obi Mikel
04.09.2019 15:30
#
Selänne
04.09.2019 16:48
#
Pablos
04.09.2019 09:42
#
Jinak ta soupiska pro LM je jen na 22 hráčů jo ? Jsem myslel, že alespoň na 25
LFC & STEVEN 8
04.09.2019 09:57
#
má 25, ale 4 z toho musí být odchovanci, Slavia má ale jen jednoho (Součka) a tak za každého chybějícího odchovance přichází o jedno místo.
Pablos
04.09.2019 10:03
#
oká, dík
kilobyte
04.09.2019 13:33
#
Plus ještě jakýkoliv hráči pod 19 (myslím)
kilobyte
04.09.2019 13:34
#
Ale jsou ještě omezený, že musejí být déle v klubu.
Kang & Kodos
04.09.2019 17:56
#
Tim spíš nechápu, proč 4 hráči z 20 jsou jenom na hrot. Nebo proč nepřitáhli nějakýho odchovance, třeba Petráka nebo i Vaňka. Nebo úplně jednoduše Hanuše jako dvojku, ten myslim taky začínal ve Slavii
Fernando_Torres
04.09.2019 10:10
#
Můžeš mít 25, ale určitá část z toho musí být odchovanci. Vzhledem k tomu, že Slavia jich v týmu už moc nemá, tak to má sesekaný o tři místa...
Blasphemer
04.09.2019 10:04
#
Provod po osmi zápasech v lize hned Liga Mistrů. A Matoušek může tak maximálně ladit přenos někde pod Ještědem.
krisa
04.09.2019 10:21
#
v článku o přestupu Hory a Takácse, mluví o LM pouze Takács, takže hádám že Hora věděl do čeho jde.
exse
04.09.2019 10:47
#
4 útočníci na jednu pozici, ale 3 křídla na 2 pozice a z toho jeden Olayinka a druhej nováček s pár starty v lize. Hmmm, makes sense.
pytlerLFC
04.09.2019 16:13
#
Hmm tak Ševčík taky hraje často křídlo + Trpiš často v EL vyrukoval s rozestavením 3-5-2 - viz. Sevilla
Kocour Klapuška
06.09.2019 15:30
#
Viz není zkratka
FoxCox
04.09.2019 14:47
#
myslete si o mě, že jsem retardovanej, ale já napočítal 22 hráčů. Když pominu Markoviče, kterej neubírá místo na soupisce. Je to proto, že by museli ti tři další být odchovanci? jestli to funguje jako v FM, tak místo odchovance, nebo hráče ze země může zůstat prázdné místo. opravte mě prosím.
FoxCox
04.09.2019 14:50
#
sorry, už to tady čtu, tak se na mě vyserte.. :D
Zaschrona
04.09.2019 15:33
#
Smutný zjištění, že klub jako Slavia vlastně má v týmu jen jednoho odchovance.
pytlerLFC
04.09.2019 16:15
#
Kixi Syhimour
04.09.2019 17:06
#
Losinho
04.09.2019 18:06
#
gretzkybyldruhy
04.09.2019 17:01
#
zkrocená Hora
DieFohlenBMG
04.09.2019 22:39
#
Přihrávky Hory mají oči.
Klokanomet
05.09.2019 01:46
#
Útěk na Horu čarodějnic
Brkoslav
05.09.2019 02:59
#
Takácse nechápu, jak mohl zaujmout ligové mužstvo natož Slávii. Ten neumí nic, než naprosto naslepo nakopnout míč dopředu.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.