Moje budoucnost je v Arsenalu, zdůraznil Fabregas

04.12.2008 17:51 - Aktuality
 
Cesc Fabregas nedávno převzal kapitánskou pásku a znovu zopakoval, že bude dál hrát za Arsenal. Italská média totiž informovala, že se o španělského záložníka zajímá AC Milán. Fabregas má v Arsenalu smlouvu do léta 2014.

Mistr Evropy z letošního léta má za sebou první dva zápasy v roli kapitána. Fabregas pásku převzal po Williamu Gallasovi, který otevřeně zkritizoval své spoluhráče, a vedl si úspěšně. Arsenal zvládl důležitý zápas Ligy mistrů proti Dynamu Kyjev a také domácí šlágr s Chelsea.

Fabregas má s Arsenalem podepsaný kontrakt do léta 2014, anglická média spekulovala, že záložník odmítl prodloužit smlouvu o další dva roky. Podle zpráv z Itálie se chystá 21letého hráče získat AC Milán.

"Je pravda, že Milán obdivuji pro jeho historii a způsob hry, ale to je všechno," reaguje Fabregas. "Jsem poctěn, že můžu nosit kapitánskou pásku v Arsenalu jsem tomuto klubu stoprocentně oddaný. Moje budoucnost je tady."
Autor: Radim Šantrůček / football365.com
Počet zobrazení: 3613
Komentáře (122 / 0 nových)
smazaný uživatel
04.12.2008 17:53
#
nooo ale som zwedavy co bude howorit po sezone
honziss
04.12.2008 17:57
#
Zlobí ti V, asi bys měl opravit klávesnici.
jtbs
04.12.2008 18:01
#
problem bude medzi tou klavesnicou a stolickou...ten by som vyhodil
smazaný uživatel
04.12.2008 18:03
#
ty jsi polák?
$dolar$
04.12.2008 18:08
#
Ne akorat debil
smazaný uživatel
04.12.2008 18:28
#
Jestli pšonek nebo debil...to je jedno
$dolar$
04.12.2008 18:31
#
smazaný uživatel
04.12.2008 18:34
#
Názor jako názor,já Pšonky nemam rád...
$dolar$
04.12.2008 18:36
#
No mne jsou Psonci uplne jedno, ale prijde míi debilni jim nadavat
smazaný uživatel
04.12.2008 18:39
#
No jo,hold každej sme jinej,já je nemusim,tobě sou volný...
smazaný uživatel
04.12.2008 19:29
#
myslim ze tve nazory jen hovori o tobe samem a za druhe se to absolutne netyka teto diskuse.Mohl bych ti ale poradit,najdi si na netu nejaky SS stranky ,ale tady radeji neprispivej.I ty jsi se mohl narodit v Polsku bohuzel delas ostudu tady u nas v Cesku.
smazaný uživatel
04.12.2008 19:30
#
samozrejme vincent vega neni sam pripojilo se vas vice ke stupidite
$dolar$
04.12.2008 19:31
#
Koho myslis?
smazaný uživatel
04.12.2008 19:36
#
no tebe ne
smazaný uživatel
07.12.2008 13:24
#
najzaujimavejsie je,ze ti,co na to reaguju,tych sa to najviac tyka...
smazaný uživatel
04.12.2008 19:46
#
Víš já bydlim hodně blízko polských hranic(nebudu uvádět kde),s Poláky mam docela neblahou zkušenost. Proto je nemám rád. Navíc tu přispívám cca 3/4 hodiny,takže prosím Tě,nedělej závěry: Děkuju.
smazaný uživatel
05.12.2008 11:36
#
otázka je jakou mají poláci zkušenost s tebou....
smazaný uživatel
05.12.2008 12:43
#
Mně také.
smazaný uživatel
07.12.2008 13:23
#
asi si nemal od nich dzinsy alebo koselu-potom by si pochopil ten jeho vztek
smazaný uživatel
05.12.2008 12:29
#
Ano - do té doby dokud Ti nezahraje na notu tým, který hraje stabilně o LM. A arsenál doplací na neefektivnost a zcela souhlasím s Gallasem, že jste banda mladých nevyzrálých fotbalistů oproti konkurenci úrovně Arsenálu.
smazaný uživatel
04.12.2008 17:53
#
"... Fabregas má v Arsnelau smlouvu do léta 2014." - opravit. Škoda, v AC by se mi líbil.
smazaný uživatel
05.12.2008 15:22
#
Hm, ale cena peněz boří dlouhodobé smlouvy.
smazaný uživatel
05.12.2008 16:34
#
To neni zrovna styl AC, řekl bych. Wenger by chtěl mezi 35-50 M liber. A do toho asi AC nepude. Leda by se jim ho podařilo nějak psychicky rozhodit (přes média nebo zákulisně) aby tim snížili jeho cenu. Tomu bych se z jejich strany nedivil.
smazaný uživatel
05.12.2008 17:01
#
co prosím ? jaké psychické rozhazování máš na mysli ? na přestupovém trhu se chováme jako jedni z mála ve vší slušnosti..., narozdíl třeba od Wengera, že jo.
smazaný uživatel
05.12.2008 17:07
#
Přesně.
smazaný uživatel
05.12.2008 17:21
#
No, to věčný Gallianiho vyjadřování do médií zní často docela hloupě, jako by sami v klubu nevěděli koho chtěj vůbec koupit. Jednou chtěj toho (Ronaldinha, Etooa) pak toho (Adeho), když Adeho AFC neprodá, tak zas toho (Etoo a nakonec Ronaldinha). Jako by všude nejdřív veřejně zkoušeli jaká je půda, jestli by ten hráč měl zájem. Třeba ho i trochu rozhodili aby trucoval. Zbytečně moc věcí "perou" na veřejnosti. Je jasné, že to dost hráčů ovlivní. Pak je tady taková ta vychcanost, že občas nepřijdou za klubem, neřeknou - tohoto hráče chceme, jste ochotni o prodeji jednat a buď se dohodnou nebo ne? Ale spíš tak různě zkouší jeho cenu a čekají až klesne. To se samozřejmě může, ale když se pak zas objeví Galliani v médiích a něco plácne, zase to změní situaci nebo cenu hráče - jsem přesvědčen, že ostatní týmy díky tomu neví co přesně od nich můžou čekat, nepřijde mi to uplně na rovinu.
Wenger je v tomhle oproti jim pravý opak. Zisk Cesca a Meridy byl spíš využití právnický trhliny. Nelíbí se mi to, ale mimo těchto dvou případů by Wengerovo chování mohlo být vzorem pro ostatní.
smazaný uživatel
05.12.2008 17:38
#
a kdo tohle nedělá ? je snad jasný, že klub nejdřív zkusí, jestli by byl ten a ten hráč vůbec k mání a když už to zkusí, je jasný, že se dříve, či později na veřejnost provalí, že by měl o něj ten a ten klub relativně zájem. loňská sezona byla ze strany AC hrubě nepovedená a je logický, že chtěji fanoušci, veřejnost, sponzoři atd. změny..., samozřejmě k lepšímu. Galliani s Braidou dostávají denně dotazy, kdo teda příjde a tifosi požadují odpovědi. musí tudíž zmínit pár hráčů, o které se klub více, či méně zajímá a jejichž nákup přichází za jistých okolností v úvahu (je to jejich až skoro povinnost). o co mi ale jde - nikdy nevyhlašujem do médií věty typu "ten a ten bude náš" apod. vždy jsou to zdvořilostní fráze, že o hráče by zájem byl, pokusíme se jej získat, ale záleží na jeho klubu a samozřejmě na něm..., tak jak se sluší a patří. že rozhodíme více sítí - Real letošní léto rozhodil v podstatě jednu (C.Ronaldo) a jak to dopadlo. o nějaké křivé snaze za účelem snížení hráčovy prodejní ceny nevím..., pokud teda nebereš rozumné vyjednávání za vychcanost. to pak promiň, ale my nejsme nějací arabové s prázdnou šekovou knížkou. na fotbalovém trhu, tak jako na každém jiném se smlouvá a znou opakuju - my na něm smlouváme ve vší slušnosti.
mimochodem - jestli jsou ty Wengerovy "zlodějny" a chování vzorem pro ostatní, tak to mě teda podrž...
smazaný uživatel
05.12.2008 18:25
#
Wenger tohle nedělá, jestli chceš opravdu odpověď ;-)
Napsal jsem o Wengerovi všehovšudy 2 věty a podle tvý odpovědi sis je ani nepřečet...
Říkat do médií jména hráčů o které by byl zájem rozhodně není nějakou povinností. Dokud alespoň neprobíhá jednání, tak jmenovat hráče je zbytečnost a fanušci i média tohle musí chápat. Rozhodně má vedení AC dost silnou pozici aby si to mohlo dovolit.
Tvrzení, že toto léto koupíme Adebayora nebo nikoho, mi jako zdvořilostní fráze nepřijde, když o 3 týdny později koupí Ronaldinha.
Nebo ohledně toho, že se provalí zájem klubu o hráče - např. při nákupu Eduarda do AFC, který trval několik týdnů se neprovalilo nic. Nědělali se žádná vyjádření aby se uklidnili fanoušci nebo médii. To AFC nemělo zapotřebí. Wenger (když už jsi o něm začal) prostě řekne, že má o někoho zájem a bude se ho snažit získat. AC by si to určitě taky mohlo dovolit.
Real je v tomhle podle mě nejhorší v Evropě, to sem snad ani radši netahej
Cena hráče se obvykle snižuje vytvořením nespokojenosti hráče se současnou situací. Stačí naznačit jaký obrovský prachy bude brát u nás a jak "malý" bere teď, rozhádat ho s vedením aby se ho vedení snažilo zbavit atd. atd. Nedělám si iluze, že by to takhle někde neprobíhalo a podle některého chování vedení AC a nebo i hráčů, kteří k nim pak přestoupili bych se opravdu nedivil kdyby to takhle probíhalo i při obchodech AC.
smazaný uživatel
05.12.2008 19:56
#
ale přečet, přestaň s tímhle potencionálním očerňováním (uráží mě to). v podstatě jsem napsal, že Wengerovy "zlodějny" a chování bych fakt nebral jako vzor pro ostatní a nevím, proč jsi z toho usoudil, že jsem mimo mísu. poněvadž za 1) co je na jeho přestupové politice vzorového ? za 2) Arsenovo chování ať pouze na přestupovém trhu, nebo obecně si nemůže ani z legrace přezdívat "vzorové", nebo "slušné" (výroky do médií a krádež Fabregase a Meridy bohatě stačí). to už ale moc odbočuju, protože se bavíme hlavně o AC. můžeš mi říct hráče, o kterém jsme se zmínili v médiích a nejednali s jeho klubem o přestupu ? Adebayor byl slušně rozdělanej. že jste si kladli přehnané podmínky přece není naše chyba..., museli jsme tudíž ustoupit (opakuju, že nejsme Arabové) a zaměřit se na Ronaldinha. o co tady ale jde je, že jsme nikdy nevyhlásili do médií "ten bude 100% náš", stejně tak, jako jsme nikdy nevyhlásili do médií "pokusíme se přívést tohodle" a zároveň nejednali s jeho klubem. nevím, co je na tomhle chování špatného. Galliani vyjmenoval hráče, které by rád na San Siro přived a taky se o to pokusil..., standardní přestupovou praktikou. jak říkáš - jmenovat nemusel a je sympatický, že se vám to třeba s Eduardem podařilo udržet pod pokličkou..., jenže nevím, jak to chodí v Anglii, ale v Itálii je calciomercato něco absolutně šílenýho a jména hráčů v médiích se prostě musí točit. kor kolem velkoklubu velikosti AC (Arsenal je přecejen pořád ještě někde jinde). no a my jsme vypustili pouze ty, o které jsme měli vážnej zájem..., za což si nemyslím, že by jsme byli hodni sklidit takovou kritiku, jakou nás tady podrobuješ...
smazaný uživatel
05.12.2008 22:24
#
Ty se mě na něco zeptáš, já ti odpovim a pak řekneš ať s tim přestanu,že tě to uráží Jen jsem se snažil vypsat pár důvodů kvůli kterým jsem získal takový pocit. Nehodlám teď vyhledávat články a vyjádření od Gallianiho, který za to můžou. A jak jsem napsal jsou to spíš divný pocity než nějaký důkazy. Logicky, protože většina věcí se děje v pozadí.
Ani teď nemám moc čas, jen jsem napsal, že bych se já takovým věcem nedivil. To neni žádný rezolutní tvrzení.
smazaný uživatel
05.12.2008 23:34
#
tím potencionálním očerňováním jsem měl na mysli to tvoje "Napsal jsem o Wengerovi všehovšudy 2 věty a podle tvý odpovědi sis je ani nepřečet..."
jinak bych to asi uzavřel. sám jsi teď přiznal, že jsou to jen tvý divný pocity, takže se vlastně není o čem bavit, protože ty Ti fakt nemám jak vyvracet..., každopádně dík za debatu.
smazaný uživatel
06.12.2008 09:03
#
Žádný očerňování to nebylo, protože jsem tvrdil, že když pomineme ty lapálie ohledně Cesca a Meridy, tak by jeho chování (i vystupování) na transfer trhu mohlo být vzorem - a to je pravda. A ty jsi místo (ne)uznání tohoto fakta, začal mluvit o nějakym jinym vyjadřování - vyjadřování mimo transfer trh. Což je přece mimo debatu, že?
Vyvracet mi to nemusíš, to je v pohodě Stejně tak ti já netvrdim, že to tak 100% je. Určitě ve mě ten pocit vyvolaly taky některá Gallianiho vyjádření v médiích, která byla opravdu směšná tohle léto (jedno jsem ti např. už nadhodil a ty jsi ho potichu ignoroval) . A jestli se dobře pamatuju, tak i dříve. Možná jen divný pocity, ale ty se nejspíš odněkud vzaly a já nemám důvod si je bezdůvodně vytvářet sám. Takže odůvodněný nejspíš jsou, otázka je jestli mají blízko k pravdě.
A to přesně koresponduje se vším co jsem napsal - nic víc, nic míň.
smazaný uživatel
05.12.2008 22:25
#
btw: Ale ty Wengerovi výroky, který se ti nelíbí bych rád slyšel. A ty "krádeže" jsem už uzavřel, kde se bere ta potřeba to zas vytahovat?
smazaný uživatel
05.12.2008 23:42
#
krádeže tedy uzavíráme, ok (což samozřejmě neznamená mažeme). a výroky ? jelikož spadají převážně do mé "kritiky obecného chování Wengera", tak mám na mysli to jeho častý stěžování si na cokoliv, vymlouvání se a podobně..., ale nepochop to špatně - nechtěl jsem tím začít nějakou debatu o Wengerovi, nebo Arsenalu, natož je začít kritizovat (na to já moc nejsem..., kor v jiných ligách..., kor v Anglii). jen mě překvapilo a zarazilo, že nás špiní - co se týče chování na přestupovém trhu - fanoušek Arsenalu, v jehož čele stojí zrovna Wenger. tím bych to asi uzavřel kompletně...
smazaný uživatel
06.12.2008 08:49
#
Tak to je dost mimo naši debatu, přišlo mi to tak na začátku a teď vidim, že sem se nepletl. Vůbec si s tim neměl začínat. O těch "krádežích" sem už řekl svý, ať už si to pochopil jakkoliv, to teď řešit nebudu. Jen teda nevim, proč jsi začínal o Wengerovi a jeho prohlášeních ohledně přestupový politiky a pak jsi napadal jeho vyjadřování, které nemělo s přstupovou politikou nic společného.
btw: Jsem fanouškem i jiných týmů, nejen AFC. A i kdyby ne, tak něco takového můžu v klidu řikat.
smazaný uživatel
04.12.2008 17:54
#
jj budoucnost v Gunners , jsi borec Cescu
smazaný uživatel
04.12.2008 17:58
#
To si ještě v budoucnu povíme Kyslík by asi jeho příchod do Barcelony nepřežil
Bart
05.12.2008 09:49
#
Asi nejen Kyslík. Ať se ani nezkouší přiblížit šatně domácích na Nou Campu.
smazaný uživatel
05.12.2008 20:11
#
smazaný uživatel
04.12.2008 18:02
#
Doufám že dostojí svého slova Kdyby tam skončil kariéru vůbec bych se nezlobil...
Daniel
04.12.2008 18:02
#
cavenaghi
04.12.2008 18:06
#
Stejně jednou přestoupí do Španělska.
Daniel
04.12.2008 18:10
#
smazaný uživatel
04.12.2008 18:11
#
Asi jo, ale když se vezme v potaz že má před sebou ještě nějakých 12 let na vrcholu (snad), tak na tom neni nic divného vrátit se do rodný země.
Yanek
04.12.2008 18:08
#
do AC!
$dolar$
04.12.2008 18:08
#
Nerikal Hleb, ze tam taky zustane
smazaný uživatel
04.12.2008 18:14
#
Ale o Cescovi si naštěstí Arsene nemyslí, že je nahraditelnej.
smazaný uživatel
04.12.2008 18:15
#
No jeho poslední slova jak lichotí AC můžou něco znamenat. Zda o něj máme opravud zájem, tak Galliani asi Pirlovi už moc nevěří :\
georgeo
04.12.2008 18:27
#
Pirlo už také není nejmladší, ikdyž AC je trošku ohledně věku jiné než ostatní kluby
smazaný uživatel
04.12.2008 19:36
#
tak u Pirla to není o věku. při jeho stylu hry je schopnej hrát na téhle úrovni v pohodě do 35. důvodem jeho možného nahrazení jsou jeho podprůměrné výkony, které trvají už takřka rok. nicméně si myslím, že hned tak ho u nás nikdo nahrazovat nebude..., je to Carlettův výtvor a šancí dostane určitě ještě habaděj. teď navíc může Ancelotti argumentovat tím, že je po zranění, takže potřebuje co nejvíc hrát...
Bart
05.12.2008 09:50
#
Chtěl jsem se tě jako odborníka zeptat. V jaký rovině je možný Pirlův odchod ? A zájemci ?
smazaný uživatel
05.12.2008 15:02
#
momentálně tak v rovině říše snů (navíc o žádných konkrétních zájemcích nevím). pro Carletta nepostradatelný hráč základní sestavy, i když se už nějakej čas ukazuje, že dokážem hrát bez něj..., a lépe. pokud bude pokračovat v matných výkonech nadále, tipl bych si, že by mohla vedení dojít trpělivost tak s příchodem léta (ale nevsadil bych na to ani korunu).
p.s.: dejte už pokoj s tím odborníkem...
smazaný uživatel
04.12.2008 18:30
#
O AC mluvil z toho důvodu, že o něm mluvila média. Určitě nezačal sám od sebe.
smazaný uživatel
04.12.2008 18:39
#
:D frajerina :D lol proc by chodil do spanelsky nebo italsky ligy did je to liga pro lemry cesc vi ze v anglii si zahraje nejlepsi fotbal
j_mrazik
04.12.2008 18:45
#
Tohle sem netahej.
Bart
05.12.2008 09:52
#
Další debata jaká liga je lepší. Kolikrát ještě? Každěj přece ví, že je to PD.
smazaný uživatel
04.12.2008 18:47
#
tak španělská liga je pro lemry jo? to nevím kde si na to přišel...to zas promluvil inteligent...mě je třeba bližší španělskej fotbal než anglickej, ale sleduju obě ligy...
j_mrazik
04.12.2008 18:51
#
Ligy se prostě nedají srovnávat. Lidi pochopte to.
smazaný uživatel
04.12.2008 18:53
#
taky že jo, nedají..každá má svou kvalitu, a určitě se nedá říct jaká je nejkvalitnější...
cavenaghi
04.12.2008 19:41
#
Taky je mi španělská liga bližší a rozhodně je techničtější. špičky obou jsou vyrovnané, ale španělský střed je rozhodně silnější. To vyplývá ze vzájemných pohárových duelů. španělský tým téměř vždy vyklepne ten anglický, i týmy z chvostu španělské ligy mají sílu na to, aby porážely Tottenhamy a jiné Albiony.
smazaný uživatel
04.12.2008 19:43
#
smazaný uživatel
04.12.2008 19:43
#
jj
Aranea
04.12.2008 19:16
#
máš recht. PL je good cesc musí zustat ale kdiby prestoupil do Chelsa bilo by to good komu fandis v PL??????
N.Novo
04.12.2008 19:17
#
kdiby, bilo?
Aranea
04.12.2008 19:19
#
nwm............ kdybi?
$dolar$
04.12.2008 19:21
#
Jsi Cech Cech Cech tak si toho vaz
Aranea
04.12.2008 19:23
#
Cech je good mel bi jit do Chelsea!
Aranea
04.12.2008 19:24
#
mnel
fantomas
04.12.2008 19:25
#
$dolar$
04.12.2008 19:25
#
vass
04.12.2008 19:43
#
ten vam dava na prdel hoši asi si tohle vytisknu a ukážu našemu češtinářovi bude mít radost
smazaný uživatel
04.12.2008 19:46
#
spíš vyskočí z okna
smazaný uživatel
05.12.2008 15:11
#
Perodaktyl 2.
Bart
05.12.2008 09:53
#
Asi nějakej fake, že ?
N.Novo
04.12.2008 19:19
#
Mysli, že v Chelsea střed není problém Lamps, Ballack-ještě ano, Essien, Obi Mikel proč jako do Chelsea??Asi Čukotce nefandíš moc dlouho co?
Aranea
04.12.2008 19:22
#
Nwm co to je cukotka?? cesc je good, mnel bi jit do Chelsea!
smazaný uživatel
04.12.2008 19:38
#
tak ty to zabal chlape, už sem radši ani nepiš
Aranea
04.12.2008 19:44
#
uz wm! cukotka je good polostrov ale chelsea je 43v3r!!!
smazaný uživatel
04.12.2008 19:47
#
to děláš schválně že jo?
$dolar$
04.12.2008 19:48
#
Proste chce byt chvili stredem zajmu Doprejme mu to , kdyz proto aby na nej nekdo zaregoval musi ze sebe delat debila
Aranea
04.12.2008 19:51
#
původně jsem chtěl zapříst rozhovor na úrovni s manťákem Recavalierem, což jste mi úspěšně překazili
$dolar$
04.12.2008 19:56
#
Tak to sorry
herbage
04.12.2008 21:30
#
Tys si nevšiml toho "did", myšleno vždyť?
smazaný uživatel
04.12.2008 21:50
#
tak to sorry, myslel jsem že si vážně tak blbý
smazaný uživatel
05.12.2008 15:12
#
Ty jsi z Anglie, že používáš "did"?
smazaný uživatel
05.12.2008 15:26
#
tobe to pripada jako minuly cas???
j_mrazik
04.12.2008 18:49
#
Vůbec bych se nezlobil, kdyby v Arsenalu ještě nějakým 7 nebo i víc let zůstal. Snad má ještě to nejlepší před sebou. Arsenal mu sedí.
smazaný uživatel
04.12.2008 18:53
#
jj souhlasím
smazaný uživatel
04.12.2008 18:58
#
do 2 let je v realu nebo brcelone, zadny nadejny mladik nikdy v arsenalu nezustal (jen henry tam byl dlouho ale ze zcela zjistnych duvodu)
j_mrazik
04.12.2008 19:05
#
To si rád poslechnu ty Henryho důvody...
smazaný uživatel
04.12.2008 19:07
#
cesc zustane a jestli nekdy v budoucnu prestoupi tak do barcy ale do AC ne
smazaný uživatel
04.12.2008 19:09
#
ja by som ho chcel do barcy ale bude tazke dostat ho z arsenalu, iba ak by sa stalo nieco nepredvidatelne...barca zanho urcite neda 40-50 mega
smazaný uživatel
04.12.2008 19:11
#
Cesc by se měl především soustředit na svůj výkon poslední dobou hraje pěknou tužku ...
smazaný uživatel
04.12.2008 19:23
#
Přesně tak - Fabregasovy výkony v poslední době jdou celkem "slušně" dolů. Nehraje nic, proti Chelsea byl jasně neviditelný. A myslím, že po sezoně bude mluvit jinak, protože Arsenal s tou "slavnou" Wengerovou politikou zabudovávat do týmu mladé hráče nikdy nic nevyhraje. Pořád bude jenom zabudovávat a nic z toho, výsledek neviditelný.
smazaný uživatel
04.12.2008 19:25
#
A nie len v poslednej dobe. Minulu sezonu mal v uvode vybornu, potom vsak isiel citelne dole.
afc
04.12.2008 19:31
#
to iste sa moze stat aj Barce..
jiri - fcb
05.12.2008 06:42
#
tak tohle byl argument přímo do diskuse . Můžeš mi říct, ty trdlo, co to má společného?
Bart
05.12.2008 09:56
#
Ty jsi moula. Co s tím má Barca proboha společného ?
vass
04.12.2008 19:33
#
tak odchodu Cesca se boji každý fanda gunners, ale ta kapitánská páska ho tu prostě udrží
smazaný uživatel
04.12.2008 19:40
#
smazaný uživatel
04.12.2008 19:40
#
jo, o půl roku....
smazaný uživatel
04.12.2008 20:16
#
on jako ocenuje zbůsob hry AC Milán jo?? no klobouk dolů blázen....
Tomanatura
04.12.2008 20:26
#
OT: Bruce: Keane mě překvapil

Bruci, bruci, nemusíš to dávat do expresek, už jsi to tu psal, že jak hraje Robbie...
$dolar$
04.12.2008 20:27
#
smazaný uživatel
04.12.2008 20:36
#
smazaný uživatel
04.12.2008 20:43
#
Mam Fabregase velice moc rad,ale myslim ze tak za 3-5 let opusti Arsenal a vrati se do "sve" Barcy,uz jednou rekl ze by se tam chtel nekdy vratit.Ale ted jeho srdce patri GUNNERS a to je pro nas dulezite!
smazaný uživatel
04.12.2008 20:45
#
Nejvic me ted ale sere ze jsme prodaly Gilberta,pze presne takovyho hrace ted potrebujeme.Song se mi na defenzivnim stitu libi,ale potrebujem vetsi zkusenost.Prodat Gilberta byla hrozna chyba.
Daniel
04.12.2008 21:57
#
chyba bola neudrzanie Flaminiho
smazaný uživatel
04.12.2008 22:05
#
ano,chyba byla neudrzeni Flaminiho,Hleba a Henryho......alespoň podle mne.....
Daniel
04.12.2008 22:08
#
len Flaminiho a Hleba
fantomas
04.12.2008 22:11
#
Každý odchod letos v létě týmu v určitém směru uškodil. Prostě sme to prokaučovali, totálně.
Daniel
04.12.2008 22:12
#
my? prekaucoval te len AW
Daniel
04.12.2008 22:12
#
TO*
fantomas
04.12.2008 22:13
#
Jistě...
smazaný uživatel
04.12.2008 22:08
#
jo byl bych rád - ale jsou to jen kecy kecy kecy ktery bere vazne jen nejaky jelito - stejne mluvil hleb a flamini a kde dneska jsou a defakto lesti lavici - nevim ale co fabregas obdivuje na hre AC buh vi jak to bude po sezone - muzou odejit fabregas i adebayor - no a moc bych se nedivil kdyby AW prodal i Rosu - ani bych se mu nedivil...
smazaný uživatel
04.12.2008 22:09
#
Daniel
04.12.2008 22:11
#
smazaný uživatel
04.12.2008 22:13
#
smát se vlastnímu komentáři který postrádá jakoukoliv dávku humoru, to je ubohé
jiri - fcb
05.12.2008 06:44
#
Cescu, kdo je blbej, tak ti to věří ...
smazaný uživatel
05.12.2008 12:43
#
Takže věříš?
smazaný uživatel
05.12.2008 12:06
#
Devil
06.12.2008 12:06
#
Bla bla bla
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.