Messi na Ronaldův magický večer dokázal rychle odpovědět

14.03.2019 12:00 - Aktuality
 
Tři góly jako jeho velký rival sice nedal, ale i přesto Lionel Messi dokázal na úterní hattrick Cristiana Ronalda z Juventusu najít rychlou odpověď. Ve středeční odvetě osmifinále s Lyonem totiž dvěma zásahy a dvěma asistencemi zařídil Barceloně výhru 5:1 nad Lyonem.

Messi nejprve "panenkovským" dloubáčkem otevřel skóre, po zásahu Philippeho Coutinha zvýšil v závěru na 3:0 a poté připravil zbývající góly pro Gerarda Piquého a Ousmane Dembélého. Po bezbrankové remíze z Francie zařídil Barceloně postup do čtvrtfinále.

"Všichni máme v Lize mistrů obrovskou motivaci a stejně na tom je i Leo. Dnes večer předvedl heroický výkon, byl neuvěřitelný," prohlásil trenér Barcelony Ernesto Valverde. "Dnes hrál jako mistr. Je to génius a umí věci, které nikdo jiný nedokáže. Někdy je prostě nezastavitelný," přidal kouč Lyonu Bruno Genesio.

Nemusel navíc zůstat jen u dvou branek, protože několik dalších šancí Messi neproměnil. Nevyužil tak možnost znovu se osamostatnit na prvním místě v počtu hattricků v Lize mistrů. O prvenství se s osmi třígólovými zápasy dělí právě s Ronaldem, jenž v úterý zařídil výhru 3:0, díky které Juventus vymazal porážku 0:2 ze hřiště Atlética Madrid.

"Čekal jsem, že Atlético ukáže větší sílu, ale Cristiano hrál impresivně. Dal tři góly a prožil magický večer," vysekl rivalovi poklonu Messi, který může na Juventus s Ronaldem narazit ve čtvrtfinále. Pokud by je páteční los proti sobě skutečně poslal, došlo by na reprízu finále Ligy mistrů z roku 2015. Katalánský celek si tehdy s Juventusem ještě bez Ronalda poradil 3:1.

Dalšími možnými soupeři jsou Manchester United, Liverpool, Tottenham, Manchester City, Ajax a Porto. "City a Juventus mají velkou sílu, Ajax má zase hodně skvělých mladíků. Ale ať už dostaneme kohokoliv, bude to velmi náročné," uvedl Messi, který před sezonou prohlásil, že udělá všechno pro to, aby na Nou Camp vrátil trofej pro vítěze Ligy mistrů. A jako nejlepší střelec soutěže zatím slib plní.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3768
Související články
Komentáře (279 / 0 nových)
Pepe1911
14.03.2019 12:03
#
Peknej gol s tim zaseknutim
Pablos
14.03.2019 12:05
#
nechci hejtit... ale mě to přišlo, že ta střela byla strašně špatná a slabá ...a hroznej fail brankáře.
MessiGOAT
14.03.2019 12:09
#
Špatná nebyla, byla to technická. Ale brankář to skoro měl a pak to po*ral.
Pablos
14.03.2019 12:18
#
šlo z ní vidět, že měla být technická ...ale mně přišla až moc pomalá a ani nešla k tyči.. to tam poslal až golman... ale jako jo, vyšlo to a to je asi hlavní, ale prostě jsem měl pocit z těch opakovaček, že to šlo za golmanem hlavně.
Reggie
14.03.2019 12:12
#
Leo to zakoncil docela lezerne, fail golama urcite ne, protoze to dobre vystihl, ale uz to nestihl vyskrabnout. Jindy do toho dava Leo vetsi razanci a golman je pak bez sance.
Pablos
14.03.2019 12:19
#
no je fakt, že to vystihl golman... tak asi ta kritika není tak na místě jak jsem ho zkritizoval i komentem nad Tebou
Manny
14.03.2019 13:50
#
ZoidyMe
14.03.2019 12:04
#
a média idú a fanboy konverzácia môže začať.
Súboj primitívov o 3,2,1 :
Pablos
14.03.2019 12:06
#
hned už se to pod Tebou rozjíždí neboj
Godbless
14.03.2019 12:18
#
drussbarb
14.03.2019 12:34
#
icka
14.03.2019 13:35
#
Joey_Barton
14.03.2019 12:04
#
Tohle byl teda velmi chabý večer oproti CR
messi80
14.03.2019 12:09
#
A to kvôli čomu ? Ronaldo je pán strelec dal dva pekné góly ale v samotnej hre sa nemôžu porovnavat
Mumloch
14.03.2019 12:12
#
Diego2
14.03.2019 12:13
#
ClancyWiggum
14.03.2019 12:13
#
Shot2
14.03.2019 12:14
#
Reggie
14.03.2019 12:16
#
Free_player
14.03.2019 12:23
#
F_C_B
14.03.2019 12:35
#
FUnk
14.03.2019 12:39
#
Hokaido
14.03.2019 12:40
#
REPLIKATOR
14.03.2019 12:49
#
C-M@ster
14.03.2019 12:51
#
technecium
14.03.2019 12:51
#
Pigeon
14.03.2019 12:53
#
přiznám se, že ty narážky na GOAT nechápu, můžete mi to prosím někdo osvětlit?
technecium
14.03.2019 12:55
#
Greatest Of All Time
Pigeon
14.03.2019 12:57
#
A já měl za to že to bude něco s GOD. Tak tedy díky moc za vysvětlení
valloire
14.03.2019 13:45
#
taková blbost co?
technecium
14.03.2019 13:48
#
dědo, chápu, že v pečovácích tě pouští na počítače, ale proč to nevyužíváš konstruktivněji? Plivání na Messiho je předem prohraná bitva
valloire
14.03.2019 15:10
#
tak jak to, že mi stačí málo, abych ji drtivě zvítězil?
MessiGOAT
14.03.2019 14:33
#
U Leoše taková běžná věc, dědo.
wyqinac
14.03.2019 17:11
#
Taky obdivuji Leose Marese, hlavne jeho kozichovou eru
MessiGOAT
14.03.2019 13:24
#
technecium
14.03.2019 13:34
#
ADM
14.03.2019 13:42
#
Bola
14.03.2019 13:02
#
Kluivert9
14.03.2019 13:09
#
fenixLFC
14.03.2019 13:32
#
Manny
14.03.2019 13:51
#
Gareth Bale 11
14.03.2019 14:03
#
Murena
14.03.2019 14:16
#
LM
14.03.2019 15:00
#
Infi
14.03.2019 15:38
#
robbik
14.03.2019 16:27
#
robbik
15.03.2019 00:42
#
Joey_Barton
14.03.2019 12:05
#
Konec spekulací. Ronaldo > Messi
REPLIKATOR
14.03.2019 12:06
#
zlatan-legend
14.03.2019 12:09
#
Godbless
14.03.2019 12:05
#
Dobrý výkon, navíc proměnil penaltu
REPLIKATOR
14.03.2019 12:06
#
Messi > Ronaldo a nikdy jinak
Cipinho
14.03.2019 12:08
#
zlatan-legend
14.03.2019 12:09
#
2miguel1
14.03.2019 12:10
#
je az nepochopitelne, ze sa o tom dokazu ludia bavit. Ronaldo nech sa porovnava s Mbappem,Neymarom ...Messi je tam 3 svetelne roky inde, iny sport hra Messi ako ostatni
Baronne
14.03.2019 12:42
#
valloire by souhlasil
kaja900
14.03.2019 13:14
#
Jak je teda mozny ze ronaldo v lize mistru rozhoduje sam zapasy a je mu jedno jestli za real nebo juve.. a messi v tech nejdulezitejsich zapasech play off kdyz je ho nejvic potreba, tak neni videt a i diky tomu barca temer vzdy vyleti ve ctvrtfinale ? trosku divny kdyz je o 3 svetelny roky jinde a uz vubec nepochopim jak muzes ronalda porovnavat s neymarem a mbappem, asi ten fotbal moc nesledujes co
Manny
14.03.2019 13:53
#
takze messi vcera rozhodl jeste vice nez predevcirem ronaldo, ale neni videt
valloire
14.03.2019 15:12
#
Ronaldo musel dát 3 goly týmu, kterej si Barcelonu vodí v LM. No a dal je. 2 goly Vejprnicím, proč ztrácet čas.
Manny
14.03.2019 16:07
#
ja vim, ze jsi debil, nemusis mi to furt psat..
valloire
14.03.2019 19:41
#
nápodobně smajlíku
Frankie:OL
14.03.2019 19:51
#
jak Vejprnicim dedku
valloire
14.03.2019 19:55
#
Lyon není ani náhodou Atletico. Nicméně včera zřejmě dosáhl velikosti AC Milan 1990, jak to tak čtu.
Frankie:OL
14.03.2019 19:58
#
porovnani s hattrickem do site Atletica je mimo samozrejme, to jsem resit nechtel... spis jen at se do nas moc neseres, porad mame s Realem vyrovnanou historickou bilanci!
valloire
14.03.2019 20:14
#
Jo takhle Sorry, já jsem se nepodíval komu fandíš. To není nic na Lyon, ale allstar světa ala Barcelona by si měla poradit. I bez nasimulovaný penalty, která ovlivnila zápas.
wyqinac
14.03.2019 17:13
#
taky trosku porovnej soupere a vysledky z prvnich zapasu.. Ale to ne, kdyby Ronaldo dal vcera hattrick lyonu a pak Messi predvedl stejnej vykon proti atleticu, tak se budete Ronaldovi vysmivat ze proti takovejm souperum to ma jednoduchy trosku nadhledu by obcas neuskodilo
Red1981
14.03.2019 20:12
#
Moc hezky napsáno... Jinak srovnávat Messiho a Ronalda je ujetá zábava 21. století, nicméně Messi kromě Barcelony -španělska (kde dominuje roky) nicmoc nedokázal kdežto Ronaldo se prosadil vlastně všude kde byl. Další věcí je reprezentace - i s ohledem na kvalitu výběrů - Argentina vs. Portugalsko je na tom rozhodně zase o něco líp Ronaldo. A poslední - a v dnešní době hodně opomíjenou věcí kde má Ronaldo navrch je charakter, protože v době když Barcelona hrála nejlepší a nejhezčí fotbal co kdy hrála - se Zlatanem - jít si ztěžovat Pepkovi, že jestli bude dál na hrotu Zlatan já jdu z Barcelony pryč a před týmem upřednostnit vlastní ego.. Pardon, to ale to je jako rozmazlené děcko na pískovišti když mu rozšlápnete bábovičku ... Každopádně LM letos slibuje ještě zajímavé konfrontace ... Pokud ale vyhraje LM Juve ... chudák Gigi se nejspíš oběsí ...
Mumloch
14.03.2019 12:13
#
clinger
14.03.2019 12:54
#
Seba02
14.03.2019 13:22
#
Ty < hovno
kaja900
14.03.2019 13:31
#
icka
14.03.2019 13:36
#
technecium
14.03.2019 13:39
#
To si fandíš, když jsi ho zařadil pod sebe.
pingla
14.03.2019 14:56
#
Ross Geller
14.03.2019 18:02
#
HalaMadrid_Flx
14.03.2019 12:07
#
Je to prostě génius
Reggie
14.03.2019 12:16
#
SIRBRANIKE
14.03.2019 14:56
#
zlatan-legend
14.03.2019 12:07
#
Nádherný večer! Víc jak magický! Messi předvedl lepší výkon jako CR. Bez debat!
Mateo16
14.03.2019 12:15
#
jj akurat to previedol proti Atleticu a nie proti Lyonu mensi rozdiel Samozrejme to uz je nepodstatne
Pablos
14.03.2019 12:10
#
Jinak za mě tenhle týden jednoznačně nejlepší gól dal Mané ...to byla opravdová lahůdka
MessiGOAT
14.03.2019 12:11
#
Do čtvrtfinále si přeju United, Tottenham, Porto nebo Ajax. Hlavně ne City.
Barcafan10
14.03.2019 12:15
#
My hlavně nesmíme dostal Pool.
icka
14.03.2019 13:36
#
Jakto?
MessiGOAT
14.03.2019 14:35
#
Protože bysme je vykoupali.
Mateo16
14.03.2019 12:14
#
Eder officialne.
vilp
14.03.2019 12:36
#
Přemýšlím nad tím a moc se mi to načasování nelíbí. Takový peníze a co když si do konce sezony stihne zlomit nohu?
Hristo Stoichkov
14.03.2019 13:40
#
To bude pojištěný jako Barca u Frenkieho.
vilp
14.03.2019 13:40
#
Jak?
Hristo Stoichkov
14.03.2019 13:43
#
Pojištění proti vážnýmu zranění. Jak jinak bys to chtěl ošetřit?
vilp
14.03.2019 13:48
#
Počkat si dva měsíce a až pak s ním podepsat, protože do nákupu hráče s těžkým zraněním bych nešel ani náhodou. A stát se to může.
Hristo Stoichkov
14.03.2019 13:52
#
Tímto mu dáváte najevo důvěru, navíc jste určitě nebyli jedinými zájemci, abyste si mohli takto diktovat. Trochu optimismu: máte ho podepsanýho a můžete se začít soustředit na další. Tobě by se Ndombele v Realu nelíbil?
vilp
14.03.2019 13:57
#
Když jsem viděl, jak dobře byl schopný hrát Llorente, tak ne. Z neofenzivních záložníků bych bral jen Frenkieho. Jinak tipuju, že si ho stejně všiml Pep a bude ho chtít jak tehdy Bernarda po zápasech s Monacem.
Reggie
14.03.2019 12:15
#
Bylo by skvely, jednou nereagovat na vsechny ty trolly a kreteny, kteri tady budou zase rozjizdet dokola ty hovna a mohla by tu byt i treba slusna debata.
Godbless
14.03.2019 12:18
#
Opět přehlídka inteligentů.. Nedají se srovnávat dva zcela typologicky odlišní hráči. To je prostě naprostá hloupost. Každý vyniká v něčem jiném, a oba jsou skvělí. Tečka
ADM
14.03.2019 12:19
#
Messi : "What Cristiano Ronaldo and Juventus did was impressive, Ronaldo had a magical night with three goals."
Godbless
14.03.2019 12:23
#
Nic na tom nemění fakt, že se nedají porovnávat. Pro mě jsou oba dva nejlepší hráči historie, ale jsem fanouškem Cristiana..
ADM
14.03.2019 12:25
#
Jo, ja som to ani nechcel napísať ako reakciu na teba, ale nový príspevok
Godbless
14.03.2019 12:38
#
zlatan-legend
14.03.2019 12:20
#
Nevím proč píšeš "tečka". Větu už jsi jednou . ukončil
Godbless
14.03.2019 12:24
#
Hrozně důležitý..
Diego2
14.03.2019 12:28
#
HalaMadrid_Flx
14.03.2019 12:39
#
REPLIKATOR
14.03.2019 12:50
#
Přesně.
Messi vyniká ve všem.
Ronaldo jenom v něčem.
technecium
14.03.2019 12:52
#
messinhovic
14.03.2019 12:54
#
Furia Ceca
14.03.2019 13:07
#
Jj, třeba v hlavičkování je Messi špica...
technecium
14.03.2019 13:09
#
Je
technecium
14.03.2019 13:38
#
Bůh vždy ví, kolik dát gólů, aby jeho tým postoupil.
technecium
14.03.2019 14:42
#
Pepe1911
14.03.2019 14:28
#
Ale ta rotace míče byla fakt zrádná
Manny
14.03.2019 13:57
#
no na jeho vysku opravdu je. stacilo by ho sledovat. btw to jak zapracoval na zakonceni (pravou, levou, hlavou), na standardkach oproti svemu mladi, uplne nici mytus, ze to ma v genech a nemusel tolik drit.
kaja900
14.03.2019 13:33
#
Jak tohle muzes napsat kdyz minimalne hlavou neumi temer vubec a penalty u nej taky nejsou zadna jistota
valloire
14.03.2019 13:44
#
Je to Messi volepíčo, umí fšechno. Nicméně tady se nepovedla ani hlava, ani penalta v jednom : https://www.youtube.com/watch?v=XzIsY-fuLbQ
Manny
14.03.2019 13:54
#
MessiGOAT
14.03.2019 14:40
#
V čem je lepší Messi: dribling, technika, přihrávky, zakončování, střelba z dálky, přímáky

V čem je lepší Ronaldo: hlavičky, penalty, simulování
kattos
14.03.2019 16:44
#
Zakončování a střelba z dálky lepší Messi. to jsi fakt neřekl.
MessiGOAT
14.03.2019 16:50
#
Zakončení o trochu, střelba z dálky o parník.
MessiGOAT
14.03.2019 20:02
#
Proč sem dáváš tu retardovanou opici, dědo?
valloire
14.03.2019 20:16
#
protože si se Sergiem myslíme, že meleš strašný hovna a Sergio ti to tímto dává najevo jebáku
MessiGOAT
14.03.2019 20:26
#
Čísla mluví jasně, dědo.
Messi dal za poslední 2 sezony v lize a LM gól z každých 5,54 střel a 16 gólů zpoza vápna. Ronaldo má 5,61 střel na gól a 2 góly zpoza vápna.

Takže ano, dědo. Messi je o kapku lepší zakončovatel a o parník lepší střelec z dálky.
Mumloch
14.03.2019 20:28
#
Generalní Gladiator
14.03.2019 22:56
#
Jasná věc!
technecium
15.03.2019 09:24
#
Jasná věc
Bola
14.03.2019 19:43
#
Ne, je horší, proto dává z poza šestnáctky více branek než Ronaldo.
valloire
14.03.2019 19:56
#
To je jenom marketing.
DrQQ
14.03.2019 17:08
#
A ešte je lepší v mimošportových aktivitách, napríklad v znásilňovaní. :-)
SIRBRANIKE
14.03.2019 14:57
#
Stepan95
14.03.2019 15:02
#
Shot2
14.03.2019 12:19
#
Ještě přidám zbytek rozhovoru. Zrovna jsem to četl na forcabarca.sk

Nervozita

"Za stavu 2:1 sme sa trochu trápili. Pri štandardnej situácii sme si sami skomplikovali život. Do tohto momentu Lyon na trávniku neurobil nič. Našťastie sme strelili gól na 3:1 a získali sme pokoj."

Príprava na zápas

"Od samotného úvodu sme sa tento zápas snažili rozhodnúť v náš prospech. Veľa sme hrali s loptou, ukázali sme našu najlepšiu verziu. Po góle na 3:1 sa pred nami otvorilo množstvo voľného priestoru. Mohli sme útočiť na protiútoky."

Dva góly

"Gól na 3:1 bol sprevádzaný istým napätím, ale našťastie sa ho podarilo streliť. Ten gól nám doprial pokoj."
Hokaido
14.03.2019 12:42
#
Nemáš to argentinsky? Nerozumím tomu.
Moyes
14.03.2019 13:15
#
Stačilo by i americky.
wyqinac
14.03.2019 12:19
#
https://streamja.com/1Jgd

Moc pekny video, srovnani messi, ronaldo, aguero, rooney, benzema, higuain, lewa a ten pidlozubej ksicht kolik kdo mel golu ve stejnem veku
Shot2
14.03.2019 12:22
#
jo teď jsem na to zrovna koukal. Messi jede jako pila. A Ronaldo to rozjel až v pozdějším věku. A Aguero s Rooneym blázni v tak mladém věku.
wyqinac
14.03.2019 12:24
#
aguero asi doplatil hlavne na hodne zraneni, coz messi i ronaldo meli stesti, ze se jim velky zraneni v podstate vyhybali. Ronaldo zacal strilet poradne goly az posledni nebo predposledni sezonu v MU a pak v realu uz strilel konstatne, ale tak precejen uz mel vyssi vek v tomhle je to znat, co prestoupil do realu, jde hodne nahoru
Shot2
14.03.2019 12:28
#
Akorát tam chybí Zlatan, ten tím mohl pěkně zamíchat.
wyqinac
14.03.2019 13:30
#
tam by nestihali menit ty tymy
Shot2
14.03.2019 14:47
#
Fairplay
14.03.2019 12:33
#
Však to je pochopitelné, když hrál krajního záložníka ze začátku. Kromě té jedné sezony, kdy byl nejlepším střelcem PL to taková hitparáda gólová nebyla. okolo 20 za sezonu.
ttopi
14.03.2019 12:26
#
Díky. Super. Ronaldovi to začalo hezky skákat od 25 let. Aguero v nízkém věku top scorer, Rooney v podstatě taky, pak začal stagnovat.
r.mrazik
14.03.2019 12:51
#
*pak zacal hrat trochu neco jineho
ttopi
14.03.2019 12:58
#
No, pokud by měl stejnou potenci, jako předtím, hrál by to samý. Těžko by mu někdo změnil pozici, aby přestal dávat góly
r.mrazik
14.03.2019 13:28
#
to ale neni tak jednoduchy jak pises
ukazalo se,ze s nim na jine pozici je ten tym jeste silnejsi a ze roli strelce bude mit nekdo jiny
icka
14.03.2019 13:37
#
Nemeni nic na tom, ze se zhorsoval na dane pozici.
r.mrazik
14.03.2019 13:47
#
ke konci urcite...behem kariery ale jeho posunuti nize bylo dano necim jinym nez vykonnosti
icka
14.03.2019 14:06
#
hlavne vyletl strasne brzo a rychlost u neho hrala hlavni roli.
r.mrazik
14.03.2019 14:10
#
to souhlas...jen on sel niz v sestave i kdyz tu rychlost jeste mel...
vlastne pak ze zelvy chodil az na CM,protoze nikdo lepsi tam nebyl
ale on chodil niz uz za Alexe,kdyz hrali s ronaldem...a pak s berbou...a to klidne na toho stredniho utocnika fyzicky klidne mel
Mumloch
14.03.2019 12:31
#
F.Torres
14.03.2019 12:32
#
Tak Ronaldo hrál z křídla u lajny v Manchesteru a až poslední sezony začal být hodně golový. Explodoval až v Realu. Celkově on z počátku měl problém se trefit i třeba v LM, tam mu to hodně dlouho trvalo. o to je neuvěřitelnější, že se z něj stal tréninkem takový zabiják, který je prostě momentálně rozhodně nejlepší v zakončování.
On to má prostě více vydřený a více o sebe pečuje, proto na něm ten věk není moc znát a pořád je extratřída.
ttopi
14.03.2019 12:51
#
Je fakt, že je v jeho věku je na tom fyzicky lépe, než mnozí hráči v nejlepším věku (dejme tomu okolo těch 27 let).
ttopi
14.03.2019 12:37
#
A co tohle? Je tam i Ronaldo (BRA), to je taky mazec

https://www.youtube.com/watch?v=p5pej1F26TM
wyqinac
14.03.2019 13:34
#
taky pekny me potesilo, ze Raul skoncil za nima treti
SIRBRANIKE
14.03.2019 15:10
#
Jak mal Leo počas cele kariéry o 100-150g viac než Chris v jeho veku. To je brutálne.
Gazdo
14.03.2019 22:15
#
Fenomena je proste strasna skoda ten mohol mat neuveritelne cisla. Len zas bohvie ci by mal talu hlavu ako tito dvaja aby sa stale posuval
C-M@ster
14.03.2019 12:50
#
valloire
14.03.2019 13:42
#
nebylo tu před časem, jak Messi v 18 drtil obrany ve srovnání s 18 letym Viniciusem?
ADM
14.03.2019 14:02
#
Ano bolo, ale si si neprecital dalej, ako sa riesilo to, ze vyhodnocoval utocne akcie ovela lepsie... nic o tom ze mal 30 golov rocne
valloire
14.03.2019 15:17
#
No ale dával z nich goly? No nedával. Tak je těžko mohl řešit líp. Vini se do tý šance sám dostane a to je to nejdůležitější. S věkem přijde větší klid.
SIRBRANIKE
14.03.2019 15:04
#
Nádhera. Mna tam okrem Kuna a Roonyho prekvapil Karim.
F.Torres
14.03.2019 15:18
#
karim v lyonu byl hrozný dělo
SIRBRANIKE
14.03.2019 19:03
#
Gazdo
14.03.2019 22:15
#
Chudak aguero. Nebyt zraneni mohol byt numero uno v CF
Dabkooo
14.03.2019 12:22
#
jste hlupáčci s tim porovnáváním pořád... jeden večer září Ronaldo, druhej večer Messi... Oba jsou top tak to pochopte už.
Mara0306
14.03.2019 12:25
#
Kdy se losuje prosím Vás? Díky.
Shot2
14.03.2019 12:27
#
V pátek ve 12:00 . Aspoň to tu někdo psal.
Mara0306
14.03.2019 12:28
#
Díky
F.Torres
14.03.2019 12:32
#
v pátek EL a LM po obědě
oli9
14.03.2019 12:29
#
Zase si tu pomerujete péra ? Ten je lepsi ne ten.. kazdy ma proste nejake sympatie k tomu ci tamtomu... oba dva jsou ale jinde nez zbytek hráčů a to uz peknych par let. Neuvěřitelné, smekám pred nima.... nejlíp to tenkrát vystihl mourek po el clasicu kdy to tusim skoncilo 2:2 a necekane dali oba goly tihle dva... , zeptali se ho kdo je nejlepsi na svete ? Mourek ... nevim kdo je nejlepsi na svete ale tihle dva jsou z jine galaxie
Anacron
14.03.2019 12:30
#
Tohle je prostě pecka. Kéž by tohle vydrželo co nejdéle. Ostatní jsou jenom komparz.
Medico
14.03.2019 12:34
#
Zajic se pocita az pohonu. LAYs je spravdlivy ke vsem, nedela rozdily kdo sedi pred telko a kouka na finale.
Letos je to dost zajimave, ikdyz bych bral PSG misto Porto, ale co nadelame. CF LM je vzdy to nejzajimavejsi kolo v cele souteze.
SF a Finale jsou pak vetsine pripadu uz zjevne dvojice.
Jinak Messi vcera, jak nasel Pique pred branou
drussbarb
14.03.2019 12:35
#
Messi pěkný výkon, já byl spokojen. Škoda jen, že mu obránce odkopl ten dloubáček
C-M@ster
14.03.2019 12:37
#
„ale Cristiano hrál impresivně”

Jsme první, koho bolí oči ze slova „impresivně”? Dá se to tak vůbec v češtině použít?

Jinak Messi vs Ronaldo by bylo taky zajímavý čtvrtfinále. Ale Barca postup v takovým případě.
Hokaido
14.03.2019 12:48
#
To samotný slovo se použít dá, ale řekl bych, že nemá úplně stejnou konotaci jako anglické impressive.
Salfovic
14.03.2019 12:55
#
V češtině se dá použít leccos, ale zrovna tohle může napsat jen bigus dickus.
kilobyte
14.03.2019 16:35
#
Biggus Dickus
Shot2
14.03.2019 12:56
#
Impozatně by sedělo líp.
Shot2
14.03.2019 12:56
#
Impozantně*
Furia Ceca
14.03.2019 13:08
#
Rozhodně.
Salfovic
14.03.2019 12:53
#
Ronaldo měl magický večer, Messi mírně nadprůměrný, a i tak se řeší, který výkon byl lepší. To v rámci celkového hodnocení těch dvou mluví za vše.
technecium
14.03.2019 12:57
#
kaja900
14.03.2019 13:38
#
Tak u messiho nepamatuju ze by barca v prvnim zapase prohrala treba 2:0 a on by v odvete dal hattrick a zaridil tim postup ronaldovi se to povedlo v realu a ted i v juve kde je prvni sezonu a ve 34 letech
ADM
14.03.2019 13:46
#
Tak to máš len krátku pamäť, ak teda hattrick nie je tvoje jediné kritérium

https://www.youtube.com/watch?v=d0-6QhE6xeo

https://www.youtube.com/watch?v=cocfL1hwvQU

Arsenal za stavu 0:1 postupoval
kaja900
14.03.2019 14:01
#
Joo na ten zapas s arsenalem si vzpominam, to je fakt nicmene, ja nechci nijak snizovat messiho kvality nebo hadat se tu ze je ronaldo lepsi a podobne.. jen me stvou ty kecy typu ze je messi o 3 svetelny roky jinde a ronaldo se muze porovnavat s neymarem atd.. nebo ze ten vcerejsi vykon messiho byl lepsi.. vcera hral paradne (2+2 mluvi za vse), ale prece jen to byl jen lyon a myslim ze dat hattrick proti atleticu po tom co prvni zapas prohrajes 2:0 je o malicko vic jinak za me dva nejlepsi hraci v historii fotbalu a nemusim se tu hadat kdo je o malej kousek lepsi
drussbarb
14.03.2019 19:30
#
Ach jo, ten čas ale letí, AC je jak včera
technecium
14.03.2019 13:50
#
Jestli ti je devět, tak chápu, že si to nepamatuješ
Diego2
14.03.2019 13:59
#
kaja900
14.03.2019 14:02
#
Az na to ze mi je 11, takze ses pekne ztrapnil
Mercury
14.03.2019 14:25
#
Tvuj pohled na fotbal by tomu veku odpovidal.
Kluivert9
14.03.2019 14:53
#
valloire
14.03.2019 15:18
#
jeho pohled na fotbal není o nic horší než tvůj milý Mercury
C-M@ster
14.03.2019 14:34
#
Free_player
14.03.2019 14:37
#
to vše vysvětluje
Mumloch
14.03.2019 14:57
#
DrQQ
14.03.2019 18:47
#
Niečo podobné napríklad Liga majstrov 2013. AC Miláno-Barcelona 2:0 a Barcelona-AC Miláno 4:0, prvé dva góly od Lionela. Boli to však len 2 góly. Mimochodom Leo ešte nemá 34, počkajme a uvidíme. :-)
C-M@ster
14.03.2019 14:36
#
Tak ale zas z objektivního hlediska:
Ronaldo dal hattrick poté, co prohráli 0:2 a museli dát minimálně 3 góly týmu, který je vyhlášený tím, že umí ubránit výsledek, co potřebuje.
Messi dal 2+2 proti „šupákům”, u kterých se čekalo, že dostanou výprask.
technecium
14.03.2019 14:41
#
Bez Messiho akcí by se nepostoupilo. Messi si ten jeden gól připravil úplně sám, na dva nahrál. O tom si Ronaldo čekající ve vápně na akce svých spoluhráčů může nechat jen zdát.
messinhovic
14.03.2019 14:50
#
stest, nestesti, faul nefaul, vyslednej dojem vyhral ronaldo, prave kvuli tomu pribehu
technecium
14.03.2019 15:22
#
To je jenom marketing. Žádný příběh v tom nebyl.
messinhovic
14.03.2019 16:25
#
otocit 0:2 na 3:0 proti atletum je vcelku kumst
C0br
14.03.2019 15:58
#
První dva góly, díky kterým se postoupilo, udělal Suaréz. Messi pak už jen naháněl čísla proti zcela otevřené obraně.
technecium
14.03.2019 16:50
#
Ne
Manny
14.03.2019 18:16
#
videl jsi ten zapas?
ttopi
14.03.2019 14:43
#
Jenže Atletico hrálo v úterý možná hůř, než včera Lyon. Messi předvedl defakto při všech 4 gólech, u kterých byl, fotbalovou parádu. Penalta alá Panenka, zamotání 2 obránců a přesný přihrávky. Ronaldo 2 hlavy, kde jedna je diskutovaná kvuli kontaktu rukou s protihráčem, druhá spíš šťastná a pak penalta. No, nechci nic říkat, ale podle mě Messi toho předvedl trošku víc
valloire
14.03.2019 15:19
#
no šmudla, kterou ten náhradní golman pustil je asi taková paráda jako Bale vs karius
Salfovic
14.03.2019 16:35
#
Střela mizerná, ale ta akce před ní byla skělá
valloire
14.03.2019 19:49
#
to jo, posadil je pěkně
kattos
14.03.2019 16:44
#
Manny
14.03.2019 18:15
#
supakum
Fantomasova sestra
14.03.2019 13:11
#
jsem zvědavej, na kom z anglie si messi smlsne, bude to LFC nebo United?
Pigeon
14.03.2019 13:19
#
přes Shawa neprojde
SIRBRANIKE
14.03.2019 15:10
#
Free_player
14.03.2019 13:15
#
Neblbněte...Barcelona - Liverpool až ve finále jedině!
Pibroch
14.03.2019 13:23
#
Barca vs. Juve by bylo super, nejen kvůli těm dvěma
SIRBRANIKE
14.03.2019 15:11
#
To hej, ale už do štrtfinále to nedajú.
Salfovic
14.03.2019 16:36
#
Byla by to škoda. Jen ať ty míčky pořádně ohřejou.
C-M@ster
14.03.2019 14:48
#
Pilsnersfaust
14.03.2019 15:12
#
ale Cristiano hrál impresivně
C0br
14.03.2019 15:57
#
Ve srovnání s Ronaldovým 10/10 zahrál Messi včera solidní 8/10.

K fotbalu nejde přistupovat pouze prostřednictvím banálního statistického redukcionismu. V kontextu obou situací Ronaldo jasně vyčníval
Dr. Admess
14.03.2019 17:47
#
Free_player
14.03.2019 17:57
#
Ross Geller
14.03.2019 18:03
#
Andy Conceicao
14.03.2019 18:06
#
ADM
14.03.2019 18:13
#
By ma zaujímal teda ten spôsob vyhodnotenia. Vyškrtenem si penalty, tak jednému zostali 2 góly hlavou, druhý mal individuálnu akciu, kde posadil obrancov na riť a dal gól plus 2 asistencie. Raz mu obranca vykopával loptu z čiary, raz ho vychytal brankár. Okrem toho mal 3 key-passes a poslal spústu prienikových prihrávok za obranu. To Ronaldove emocionálne burcovanie štadióna vás dosť ovplyvnilo, mám pocit... Inak obaja skvelý výkon, len nechápem v čom Ronaldo jasne vyčnieval okrem emócií
MadMrJacky
14.03.2019 18:47
#
Docela bych to pochopil v kontextu toho v jaké pozici oba týmy šly do toho zápasu. Juve potřebovalo v podstatě zázrak, který jim teda Cristiano dodal. U Barcy se tak nějak čekalo, že si ten postup pohlídá.
Dál bych taky řekl, že tohle ani nebyl nějaký Messiho výjimečný výkon, na který se bude dlouho vzpomínat, protože to je tak nějak jeho standard.
ADM
14.03.2019 18:54
#
Jo, ale nedá sa objektívne zhodnotiť, či bolo ťažšie dať v utorok goly Atleticu alebo včera Lyonu, aj ked Atletico je bezpochyby lepším tímom, len ten ich výkon tomu tiež nenasvedčil moc. Dá sa hodnotiť len výkon ich dvoch, a Leov nebol o nič horší, napriek tomu, že toho hromadu pokazil (čo aj Ronaldo)

A to že toto je Leov štandart vs Ronaldova magická noc .. ehm .... to by si iným diskutérom než ja pekne nahral
technecium
15.03.2019 09:25
#
MessiGOAT
14.03.2019 19:42
#
Ronaldo tím gestem ukazoval, že má o kouli víc než Messi.
Andy Conceicao
14.03.2019 19:50
#
C0br nejspíš reagoval na tu analytickou pozici veřejného mínění, která má tendenci vykazovat včerejší Messiho výkon jako rovnocenný tomu úternímu Ronaldovu, aniž by brala v potaz odlišnou vnější, nejen iracionální, situaci. Do té situace patří rozdílně odporující vnější vlivy jako Ronaldova, jako Juventusu, složitější odvetná výchozí pozice, horší čitelnost favorita dvojzápasu, ambicemi daleko vyprofilovanější charakter soupeře. A zanedbatelná není ani iracionální situace, která na sebe váže onu Ronaldovu magii. Označení "magická noc" v drtivé většině popisuje situaci, kdy se stane něco, v co nevěříme. Co nás probudí a co nás ohromí. V impresi, proti překladu toho slova tady byla námitka, většinou hraje roli nenadálé magické rozložení přírodních úkazů nebo barev, které na nás zapůsobí tak, že cítíme život v jeho intenzivnějším estetičtějším smyslu. Je to například Homérův pojem ranního slunce - "zora růžovoprstá", který v člověku vyvolává iracionální pocit otázky po fenoménech vzniku a zániku, života a smrti, minulosti a budoucnosti a zintenzivňuje uvědomění života jako pomíjivého zázraku. Takový obraz slunce může probouzet nitro a jeho vůli. A je objektivní, protože takový stav slunce dokázal ohromit obecného dějinného člověka. Úterní Ronaldo takovou mocí působil, protože se až nadlidsky vzepřel překážce. Svou přičinlivostí pro teď porazil nepříznivé podmínky osudu, jejichž překonání rozhoduje životně o tom, zdali ho budou lidé vnímat jako skutečného vítěze nebo jen jako částečného vítěze (a v tom je velký rozdíl) a nechal ho nadále otevřený pro snovou velikost, v kterou tolik lidi věří, a pro kterou většinou tolik pláčou. Ronaldo byl zkrátka na hraně a zvládl to. Mě to zas tak nepřekvapilo, bohužel moc dobře vím o jeho schopnosti velkých výkonů proti Atléticu, ale dokážu si představit, že to spoustu lidí vytrhlo z každodenně monotónních životů. Máš pocit, že takový hlubinný vliv měl na člověka včerejší Messi? Já ne.
valloire
14.03.2019 19:58
#
jasná věc, nicméně jsi zapomněl o vlivu na sektu, kterou má její guru
ADM
14.03.2019 19:59
#
Čo dodať
Gazdo
14.03.2019 22:22
#
SIRBRANIKE
15.03.2019 01:09
#
Andy Conceicao
15.03.2019 16:20
#
Jste úplně tupí. A rádoby nadhledem to nezachráníte. Aspoň jedna věc by vám mohla dojít - sám Messi ten Ronaldův výkon takhle označil.
ADM
15.03.2019 16:28
#
toto už bolo zbytočné.

Pod Ronaldovým článkom som aj ja jeho výkon ocenil. Ronaldo vyčnieval oproti Messimu v podmienkach, v ktorých ten výkon predviedol, nie v samotnom výkone oproti Messimu..
Andy Conceicao
15.03.2019 16:50
#
Právě ty podmínky ale vytvářejí velikost toho výkonu. Je v tom stejný rozdíl jako když dá žebrákovi dvaceti korunu člověk, který má na kontě milion a když mu ji dá člověk, který má v peněžence do zítřejšího dne 50 korun. Iracionální obdiv vychází především z míry nepohodlí, které hrdina překonává. Ronaldo se musel v tom srovnání (v měřítku kvality jinak nesmyslném, protože ji mají výjimečnou oba) teď překonat daleko víc než je obvyklé. V tom je ta imprese, na kterou narážel i samotný Messi. Jak je řečeno výše v příkladu - pro porovnání velikosti výkonu nemůžeš přece absolutně vyjmout podmínky situace. Pokud to tak uděláš bude z toho rezultovat zploštění skutečnosti na pouhá odlidštěná data a jevy.
ADM
15.03.2019 17:04
#
Ale zas, ja s tým všeobecne súhlasím, že ten obrat Juve bol oveľa ťažší, bol tam oveľa väčší psychický faktor atď, ale zhodujem sa skôr nižšie s techneciom, že zrovna toto na mňa nepôsobilo ako "magická noc", kde by on musel predviesť niečo, čo doteraz ešte nedokázal Oveľa pamätnejší je pre mňa jeho výkon proti vám v 16/17 napríklad.. A preto čisto z hľadiska výkonu, ktorý som riešil aj vyššie, mi dve hlavičky na bránu neprišli o toľko dominantné než Messiho výkon..
Andy Conceicao
15.03.2019 17:16
#
"Čistě z hlediska výkonu". Jsi v tom paradigmatu zajatý. U toho Ronaldova výkonu je tolik faktorů, které se vymykají, ale ty nejsi schopen empatie. Je například běžné, že je žena svým mužem dojatá natolik, že veřejně pláče? Když ti vůbec nic dalšího iracionálního nenapovídá, stačí jen tohle, aby se ukázalo jak velký vnější tlak ta Ronaldova situace měla.
ADM
15.03.2019 17:39
#
Ženám neverím ani pozdrav, sorry
Mumloch
14.03.2019 20:00
#
Tvl…
C0br
15.03.2019 00:17
#
Velice kvalitní post
technecium
15.03.2019 09:33
#
Ty kombinuješ taková slova do vět, která se vůbec nehodí a snižuješ tím informativní hodnotu textu

Když od tohoto odhlédnu, tak ne, žádná magická noc to nebyla. Nebylo tam nic, co atakovalo Homéra. Prostě se dvakrát zahlavičkovalo na bránu a jednou střelila penalta. Nic, co by se tu nestalo dříve. Nebyl to největší comeback, nebyl to nejvíc nečekaný combeck, nic. Byl to obyčejný zápas, kde se tým s náskokem před odvetou totálně zesral a umožnil favoritovi ho porazit.

Magická noc se odehrála na Nou Campu, když tam Chelsea v 10 vyválčila remízu 2:2 proti asi nejlepšímu týmu historie, nebo když tam Barca rozjebala PSG 6:1 když první zápas projela 4:0. Výsledek 3:0 ničím nevybočuje. Obrat se čekal a nebyl ničím vyjímečný.

Atletico je dávno za zenitem, a s podobným přístupem ke hře by ten zápas otočil každý ze současných čtvrtfinalistů.

A to, že tam Roncek mával rukama na lidi koukám zatemnilo mysl i tobě, který obvykle nad věcmi přemýšlíš víc než jen na základě takovýchto povrchních plytkých motivací.
Zizou
15.03.2019 13:42
#
Taky mi to jako nějaká magická noc nepřišlo. Navíc myslím, že tady se ani tak nesrovnává samotný fotbalový výkon těch dvou, jako spíše ta omáčka kolem. A ten příběh kolem těch zápasů měl prostě Kristýna poutavější. A to i pro mě jako fanouška Messiho. Kdybych se na to podíval jenom z čistě fotbalového výkonu, tak jasně, že to bere Messi. Spoustu kouzel a 2+2 vs dvě superhlavičky a 3+0. I když musím uznat, že Kristýna zahrál opravdu nadstandartně, i co se týče mezihry. Ten souboj je ale už moc na ostří nože. Messiho fotbalové dovednosti nejsou srovnatelné s nikým, ale CR se to hodně snaží dohnat právě takovými emotivními fotbalovými momenty a výsledky a nutno říct, že se mu to daří. A je to jen dobře, i Messiho tohle určitě posunuje a věřím, že dokáže ještě velké věci.
ADM
15.03.2019 16:29
#
obom
Andy Conceicao
15.03.2019 16:27
#
Už tím, že srovnáváš jedincovu vzpouru proti očekávání se vzpourou týmovou dokazuješ, že o iracionalitě nevíš takřka nic.
technecium
15.03.2019 18:42
#
Vzpoura Juventusu je jako vzpoura Chelsea nebo vzpoura Barcy. Žádná vzpoura jedince v kolektivním sportu není možná.
LM
14.03.2019 18:21
#
To je snad poprvé co vidím, že by někdo někdo použil argument "statistiky nejsou všechno" ve prospěch Ronalda
technecium
14.03.2019 18:40
#
valloire
14.03.2019 19:52
#
čemu se tlemíš? používáš to
C0br
14.03.2019 19:47
#
Já to používám pořád. Messi je koneckonců miláčkem těch všemožných ratingových enginů typu Whoscored, které chtějí z fotbalu udělat americkej moneyball.
valloire
14.03.2019 19:51
#
fakt jo? to tu moc nečteš tohle je oblíbenej argument cules plus vytvořený šance
LM
14.03.2019 20:05
#
ve prospěch Ronalda, jo?
Mumloch
14.03.2019 20:06
#
valloire
14.03.2019 20:17
#
tak já nevim, zase běh Terryho Foxe
dejdik
14.03.2019 18:27
#
valloire
14.03.2019 19:52
#
REPLIKATOR
14.03.2019 20:32
#
dave30
14.03.2019 18:10
#
Rozložení sympatií je asi takovéto. 1/3 pro Ronalda, 1/3 pro Messiho a 1/3 fanoušků uznává, že oba jsou výjimeční fotbalisté...
Abner
14.03.2019 20:36
#
Obaja sú výnimočný, to bez debaty.
Ronaldo v 34 rokoch ťahá Juve. Pre porovnanie, o 3 roky mladší Lewandowski je vraj za zenitom a o 3 roky mladší Hamšík to už na vrcholovej úrovni zabalil.
Ronaldo prijíma výzvy a dokázal sa presadiť v troch zo štyroch naj líg.
Messi asi dohrá už v tej Barcelone. Tam predvádzal v minulosti, keď obranu držal Puyol a v zálohe kraľovali Xavi s Iniestom geniálne kúsky. Stále má takéto záblesky, ale keď je zodpovednosť na ňom, tak viackrát bol nevýrazný.
valloire
14.03.2019 20:46
#
jasná věc
Shot2
14.03.2019 22:20
#
Tam predvádzal v minulosti, keď obranu držal Puyol a v zálohe kraľovali Xavi s Iniestom geniálne kúsky. Stále má takéto záblesky, ale keď je zodpovednosť na ňom, tak viackrát bol nevýrazný

Jo je bez nich úplně v lese
SIRBRANIKE
15.03.2019 01:11
#
MessiGOAT
14.03.2019 23:19
#
Messi je nejrozdílovější hráč velkých zápasů. Dokazuje to každou sezonu už od 19 let, nehledě na výkonech spoluhráčů. Ronaldo rozhodl první velký zápas v 31 letech a od té doby to nebyla ani polovina zápasů, co rozhodl Messi. Navíc Ronaldo hraje dobře jen, když hraje dobře celý tým a všechno mu připraví až před bránu na doklepnutí. Messi dává rozhodující góly, který si sám vytvoří v polovině hřiště.

Proto taky ti dva nemůžou být porovnáváni, když jeden je jenom hráč do vápna a mimo vápno je úplně k ničemu a druhý je neustále nebezpečný na celé soupeřově polovině.
ADM
14.03.2019 23:25
#
No ty vole
Abner
14.03.2019 20:37
#
Obaja sú výnimočný, to bez debaty.
Ronaldo v 34 rokoch ťahá Juve. Pre porovnanie, o 3 roky mladší Lewandowski je vraj za zenitom a o 3 roky mladší Hamšík to už na vrcholovej úrovni zabalil.
Ronaldo prijíma výzvy a dokázal sa presadiť v troch zo štyroch naj líg.
Messi asi dohrá už v tej Barcelone. Tam predvádzal v minulosti, keď obranu držal Puyol a v zálohe kraľovali Xavi s Iniestom geniálne kúsky. Stále má takéto záblesky, ale keď je zodpovednosť na ňom, tak viackrát bol nevýrazný.
Visca el barca
14.03.2019 20:44
#
Viděli jste tu fotku na netu, kde je papír a na něm vylosované dvojice na zítra? Máme tam City
Abner
14.03.2019 20:55
#
To Porto má ale konexie...
Shot2
14.03.2019 22:19
#
Jo viděl. Bylo to asi nějak takhle

MC-Barca
Liverpool-Porto
Juve-Ajax
MU-Totenham
Godbless
15.03.2019 08:32
#
ideal
technecium
15.03.2019 09:35
#
Juve
Shot2
15.03.2019 12:16
#
Tak se jenom prohodili Manchastery
abu
15.03.2019 12:27
#
Jj to je lepší los :D City - Barca by mohlo byt finale az :D

Docela zajímavý los. Juventus - city a Barca-Live by byla krasna semifinále na pohled :)
Shot2
15.03.2019 12:29
#
Jo to by byla pecka.
vanGomm
15.03.2019 01:32
#
Tip losu ČF
Ajax-Manchester City
Barcelona-Liverpool
Tottenham-Manchester U.
Porto-Juventus.
eder
15.03.2019 23:11
#
Messi dokázal ledatak tužku...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.