Manchester United chce Lemara z Atlética

20.03.2020 19:49 - Aktuality
Thomas Lemar (© Twitter)
 
Manchester United si vyhlédl další posilu do záložní řady. Má jí být Thomas Lemar z Atlética Madrid. Podle serveru ESPN už dokonce představitelé anglického klubu kontaktovali hráčovy manažery.

Francouzský reprezentant přišel v roce 2018 do Madridu za 70 milionů eur z Monaca. Ovšem za 18 měsíců odehrál pouze 31 ligových zápasů. Už dříve se objevily informace, že Lemar nenaplnil očekávání, která do něj vkládal trenér Diego Simeone.

Manchester United by chtěl této situace využít a v létě by Lemara rád přivedl. Před časem se ale objevily také informace, že o hráče stojí i londýnský Arsenal.

Předpokládá se, že někdejší hráč francouzského Caen by mohl stát okolo 45 milionů eur.
Autor: Jiří Fišara / football-espana.net
Počet zobrazení: 6730
Komentáře (164 / 0 nových)
RadekVonCZE
20.03.2020 19:54
#
Myslíte, že dokáže hrát na pravo zálohy?
martin.b
21.03.2020 11:45
#
Těžko říct, nepamatuju si, že by tam někdy hrával. Zajímalo by mě, co si Lemar od přestupu k Atletům teda sliboval... atraktivní ofenzivní fotbal ho snad nemohl napadnout. I když tenkrát, co si pamatuju, byl jedinou alternativou Arsenal...
bourbon
20.03.2020 19:57
#
no já nevím, nedávno tu bylo, že dávat šanci odchovancům a budou kupovat jen TOP hráče. tím nechci snižovat Lemarovi kvality.
Likan7
20.03.2020 21:03
#
Top hráče kupovali do teď, a jak to dopadlo Tim ale logiku ohledně Lemara neobhajuju, levých křídel máme jako sraček, a překvapivě i použitelných.
Coniglio
21.03.2020 06:29
#
Pripomen jedného, okrem Lukakua
Uwe háže buly
21.03.2020 10:24
#
Sanchez
Manny
21.03.2020 14:15
#
Di Maria, falcao
Likan7
21.03.2020 15:24
#
Hele i Pogba byla topka a kvůli všem možným důvodům je to zatím celkem flop (tím neříkám, že se to zázračně ještě nevylepší). Ale jak píšou.. Podepsali jsme Pogbu, Alexise, DiMu, Falcaa, Lukaka, se zavřeným jedním okem i Zlatana a zatím se víceméně furt jen plácáme.
Coniglio
21.03.2020 19:41
#
Nigga please
Všetko okrem Lukakua je výsledok hlúpeho, neschopného a populistického skautingu a menovite Falcao a Sanchez jedni z najväčších prestupových flopov v histórii ManU..

Likan7
21.03.2020 21:01
#
No... Vždyť to ale říkáme. Všechno to byli flopy ale hráči to byli AAA
Coniglio
21.03.2020 06:28
#
Presne!
r.mrazik
20.03.2020 20:16
#
no je fakt,ze na levou stranu mame jen asi 4 hrace...
Kapřík
20.03.2020 21:12
#
jedna zpráva mluví o tom, že už dokoupi jen elitní hráče tam, kde nejvic potřebuji. Druhá zpráva mluví o Lemarovi na poresenym postu, kterej se neprosadil v Atleticu. Z toho je jeden zmatenej. Ale snad je to jen kachna. Radši ať kde do Arsenalu, tam ho třeba ocení.
>vyřazen z kádru<
20.03.2020 20:26
#
zadnej Menzestr, do Arsenalu pudes!
Prazak
20.03.2020 20:31
#
Lemara nebrat radeji at dotahnou toho Mbapeho
Luke123
20.03.2020 21:44
#
Mbappe by si s dresem United ani nevytřel prdel.
♥LIVERPOOL - FC♥
21.03.2020 03:13
#
Prazak
21.03.2020 15:04
#
Na co si vytirat prdel dresem .... urcite uz poznal toaletni papir
LokoLFC
21.03.2020 23:50
#
Prazak
22.03.2020 09:18
#
Taky se divím že ani Nick neumíš napsat bezpreklepu na klávesnici ty KokotLFC
♥LIVERPOOL - FC♥
23.03.2020 02:44
#
Zalez zpátky do jeskyně a čmárej si na stěnu.
LokoLFC
25.03.2020 08:09
#
oli9
21.03.2020 08:35
#
Tak bavit se o tom pár let zpět fajn, ale ten chce trofeje
Tomanatura
20.03.2020 20:32
#
To co je za clanek jak z fm, to bych nedal ani do expresky
Swarley
20.03.2020 20:34
#
iamek
20.03.2020 20:48
#
Tolstobik
20.03.2020 21:33
#
cr7sux
20.03.2020 22:04
#
Kapřík
20.03.2020 22:14
#
V fm bych si nikdy Lemara a nevybral.
Ranoth
21.03.2020 10:59
#
v FM je Lemar masina u mna v jednej sezone skoncil v ankete najlepsi svetovy hrac na 2. mieste a mal okolo 25 asistencii v lige
Kapřík
21.03.2020 12:33
#
když nad tím tak přemýšlím, před 5 roky jsem hrál za Monaco a tam by se možná na lesteni lavičky hodil. V základu jsem měl Krejciho.
Rudnevs
20.03.2020 22:15
#
Fakt je to písané takým štýlom, že by to kludne mohlo byť z FM...
Pharrell
20.03.2020 23:35
#
Dandis009
21.03.2020 00:27
#
S kunky doma, pohoda, karantena, fája, susenky, oplatky. Dokonale trefeny postreh na typicky zahranicni zpravy z FM obrazovek
Coniglio
21.03.2020 09:34
#
jenage
21.03.2020 09:51
#
Stačí mrknout na autora a je to jasné.
kvasha16
21.03.2020 13:09
#
gunner123
21.03.2020 21:22
#
TheTopFootbaler
21.03.2020 21:45
#
Sandstorm
20.03.2020 20:38
#
Ten by nebyl dobrý ani jako back up za Bruna. Hráč pro Everton nebo Arsenal. V Atleticu velký propadák.
djourou
20.03.2020 20:38
#
Interesting story this from @gunnerblog and @David_Ornstein on Arsenal's data guru Jaeson Rosenfeld joining Arsene Wenger at Fifa. He was the most influential person in blocking Raul Sanllehi's proposal to give Unai Emery a 3 year contract extension.

typek stal na cele stats dna. vraj sa nepohodol s raulom/raul ho nepotrebuje. sice sa neoficialne hovori ze mustafiho ci xhaku vyhliadlo stats dna, ale za toho emeryho ma 10000 bodov. raul je skodna, postupne sa zbavujeme analytikom aby to cele riadili uz len agenti
iamek
20.03.2020 20:48
#
Busby babes
20.03.2020 20:51
#
kde mas Novy Arsenal? meknes...
iamek
20.03.2020 21:33
#
Týden doma už. Už to začíná mít následky
MastourMascarelli
20.03.2020 21:59
#
Golasso
21.03.2020 16:27
#
Že ta datová analytika z pohledu přestupů pod jeho vedením stála celkem prokazatelně za úplnou pí*u, to je fuk, ale hlavně, že týpek hlasoval proti Emerymu #priorities
Bakary3
22.03.2020 08:25
#
Luke123
20.03.2020 21:45
#
Chtěli jste Sancha a dostanete Lemara
PH8
21.03.2020 01:03
#
Když nemáte svíčkovou tak tam dejte lečo..
Coutinho10
21.03.2020 09:38
#
*Lamara
JessePinkman
21.03.2020 11:43
#
Kendrick
Coutinho10
21.03.2020 12:03
#
a my bereme zase Somara

10:46 Liverpool jedná o příchodu Soumarého
Boubakary Soumaré má řadu nápadníků a k nim se nyní přidal také Liverpool. Mladý záložník je hráčem francouzského Lille, anglický celek o jeho příchodu dokonce už měl začít jednat. (sport-express.ru)
Blasphemer
20.03.2020 23:27
#
hráčovy manažeřy
Busby babes
21.03.2020 00:26
#
https://twitter.com/jburnmurdoch/status/1241092055494995972

Tady jsou nejaka data a porovnani zemi ohledne novych pripadu nakazy. Polde me je naivni si myslet, ze se tahle sezona dohraje. Pokud se nestane nejakej zazrak ohledne vakciny, i kdyz i tam se pry bavime o tom, ze pokud by nektery z programu momentalne vyvijenej big pharmou uspel, tak to bude nejdriv nekdy na konci leta. A to jeste jen pro schvaleni. Pak jeste masova produkce a proockovat populaci... Ja bych byl fakt skeptik v tuhle chvili...
Swarley
21.03.2020 06:06
#
Jako já to říkám celou dobu, tady bych se zaměřoval na to, ze budeme ještě rádi, když nova sezona odstartuje v termínu...
Bayern +
21.03.2020 06:37
#
presne tak
Hristo Stoichkov
21.03.2020 07:39
#
avicii
21.03.2020 08:00
#
Keď sa ale nezačne ani na jeseň je zbytočné začať novú sezónu a na jar dohrať túto
iamek
21.03.2020 08:23
#
Hristo Stoichkov
21.03.2020 10:25
#
Liverpool FC - mistr Premier League sezóny 2019-21.
John Obi Mikel
21.03.2020 18:21
#
Busby babes
21.03.2020 10:39
#
no, rekl bych, ze to je jedina sance pro Pool, ze se to prezene az nekdy v prosinci a pak bude cas jen dohrat par zapasu a rekne se: ok, tak jen dohrajeme tu prechozi sezonu.
avicii
21.03.2020 11:10
#
Na to sa spolieham
Swarley
21.03.2020 11:02
#
to asi neklapne
avicii
21.03.2020 11:12
#
Ako ja fakt nechápem prečo by nezacata sezóna mala mat prednosť pred tou co sa ešte nedohrala
Miguel19
21.03.2020 11:18
#
Protože prachy
Swarley
21.03.2020 11:39
#
avicii
21.03.2020 13:05
#
nech to doapadne ako chce, nech nam daju ten titul uz konecne
Swarley
21.03.2020 13:13
#
*diplom
icka
21.03.2020 15:46
#
vladis271
21.03.2020 15:47
#
ak sa nediohrá táto sezóna, PL bude musieť vrátiť TV spoločnostiam 750 milionov....
Miguel19
21.03.2020 22:03
#
No a kdyby se zrušila komplet další sezóna kvůli dohrání letošní, tak tipuji, ze ty ztráty by byly větší...
cristiano.K.
21.03.2020 22:33
#
máš k tomu nějaký podklad? Fakt nevím, ptáme se.
Miguel19
21.03.2020 22:48
#
Nemám Ale neodehrát 38 kol místo 10 je asi větší finanční pruser.
jiri - fcb
22.03.2020 06:07
#
cristiano.K.
22.03.2020 11:39
#
já furt nevím, proč by se měla neodehrát příští sezona. I kdyby se mělo odehrát jen 19 zápasů a nějaké play off.
Coutinho10
21.03.2020 12:03
#
pak by bylo vtipný, jak by se rozběhla nová a pak by se taky přerušila
pingla
21.03.2020 12:29
#
Protože konec smluv
Bayern +
22.03.2020 07:18
#
vo vrcholovom futbale asi uletená myšlienka, hlavne kvôli peniazom, ale v nižších súťažiach najlepšie možné riešenie
Maresma
21.03.2020 13:45
#
Je to logický řešení.
Swarley
21.03.2020 13:57
#
nepůjde o žádnou logiku, ale o prachy, smlouvy s hráči, smlouvy se sponzory...logiku bych tam hledal jako poslední...
icka
21.03.2020 15:46
#
vladis271
21.03.2020 15:46
#
Corabeu
21.03.2020 08:05
#
Kily
21.03.2020 08:32
#
CHONG
21.03.2020 09:49
#
Já bych přinejhorším radši dohrál tuhle s tím, že by se prostě odpískala ta příští.
Hristo Stoichkov
21.03.2020 10:29
#
To bohužel není tak jednoduchý, podle řádů snad musí být dohrána sezóna do konce června. V LaLize je prý deadline pro opětovný rozjetí kolem poloviny května a to v tý variantě Tebas počítá s tím, že se bude několikrát hrát během 48 hodin. Je samozřejmě jasný, že jsou ekonomicky tlačeni k tomu, aby to rozjeli co nejdřív, ale se stovkami umírajících denně (zrovna ve Španělsku, Francii či Anglii) a prázdnými stadiony si to snad ani oni nemohou dovolit.
CHONG
21.03.2020 10:36
#
S tím koncem června si nejsem úplně jistý, na marce jsem viděl rozpis, který počítal s tím, že by se znovu začalo 17.5. a poslední kolo by bylo 12.7., tak uvidíme. Jinak je mi jasné, že ta moje varianta asi není úplně reálná, ale pramení z takové mojí osobní úchylky, že nesnáším rozdělané a nedokončené věci
Kily
21.03.2020 13:23
#
ideální je mít tohle "postižení" ještě rozvinutější a chtít pak všechno dokončit co nejdřív
jiri - fcb
22.03.2020 06:09
#
No tak v tom případě bych to dokončil a ukončil hned teď, protože za dva měsíce se hrát nezačne.
Mates28
21.03.2020 10:01
#
cristiano.K.
21.03.2020 20:48
#
přijímáme jen v případě, že následující rok vyhrajeme ligu i LM
Busby babes
21.03.2020 10:44
#
https://medium.com/@tomaspueyo/coronavirus-the-hammer-and-the-dance-be9337092b56

jinak tady asi nejlepsi clanek o opatrenich. Nedelame dost.
stiflerovamama
21.03.2020 11:27
#
Podľa mňa sa to teda pri najhoršom dohrá proste bez divákov. Odložilo sa EURO aby sa vytvoril priestor na dohratie zápasov, vedenie FA sa vyjadrilo, že jasným cieľom to je proste dohrať. S ohľadom na sponzorov, financie, kvalifikáciu do pohárov a stým, že jednoducho nemožno ignorovať vynaložené úsilie za trištvrte sezóny, sa to podľa mňa aj za cenu menšej atraktívnosti dohrá v najhoršom bez divákov.
Busby babes
21.03.2020 13:17
#
budes mit zakazy vychazeni, zakazy vetsich shromazdovani. Vlada te proste nenecha udelat zapasy, kde se sejde 60 lidi na jednom miste a jeste kvuli tomu budou cestovat pres pul zeme. EURO se odlozilo, protoze neveri, ze se to do te doby vyresi, ne?

Samozrejme, pokud se najde nejakej lek/vakcina etc tak to zmeni situaci. Ale zrovna UK ma nabehnuto k tomu, aby tam byl jeste vetsi kolaps nez v Italii. V Cine s drastickyma opatrenima trvalo dva mesice nez to dostali pod kontrolu. Jak dlouho to asi bude trvat v Evrope, kde jsou opatreni slabsi. Zaroven v Cine prakticky pres noc postavili dve nemocnice, cimz navysili pocet luzek. Tohle v Evrope nehrozi. Jsem na to zvedavej, ale optimista v tuhle chvili moc nejsem.
stiflerovamama
21.03.2020 14:34
#
No tak keď budú zákazy vychádzania ludí alebo zhromažďovania sa, musi sa to predsa dodržiavať bez ohľadu na to či sa budú hrať zápasy alebo nie.
A EURO sa odložilo po rokovaní, kde boli zástupcovia aj jednotlivých lig a vyhlásenie bolo jasne, odložiť EURO aby sa vytvoril priestor pre dohratie súťaži. Čiže toto rozhodnutie padlo v spolupráci s jednotlivými ligami. Plus teda UEFA bude ako kompenzáciu žiadať od súťaži nejaké prachy, čo by teda mohli mať zástupcovia líg u prdele a nedávalo by to zmysel ak sa na tom nedohodli všetci.
Busby babes
21.03.2020 16:11
#
jenze zakaz shromazdovani a vychazeni bude platit i pro fotbalisty. takze nebudou moct z baraku a natoz se sejit na zapas.
stiflerovamama
21.03.2020 16:27
#
Aha ja som myslel že myslíš akože fans sa budú zhromažďovať niekde pri sledovaní zápasov
Busby babes
21.03.2020 16:29
#
nene, myslim obecne. az ta opatreni pritvrdi ala to, co meli v tom Wuhanu.
ZJEV
21.03.2020 15:19
#
Kdo vi, jak to s tou Cinou vubec bylo, nechce se mi verit, ze priznali problem uz pri nejakych desitkach nakazenych. Ty za noc postavene nemocmice jsou taky slusna story. Ted je pomalu kazdy dava za "vzor", nebo nejake meritko, jak to delat, coz je podle me presne to, co Cinan chtel.
Busby babes
21.03.2020 16:22
#
hele ty nemocnice byly samo nejake papundeklove provizorni. ale proste tu kapacitu to navysilo a dost jim to pomohlo, je to popsane v tom clanku, co jsem daval vyse. Jinak ono se tak nejak vi, jak dlouho to tutlali.

Tohle pise Gibis na Twitteru:
Pacienta 0 neznáme. Pacient 1 byl backtracován teprve zhruba před 3 týdny. Lékaři si špitali o podivných několiaka případech na různých ARO zhruba opd 20. prosince. Ale kvůli strachu z úřadů, soudruhů a byrokracie podezření nehlíásili.
26. prosince našla odvahu a úřadům nahlasila podezření na epidmnie šéfka plicního odělení jedné wu-chanské nemocnice. Úřady nekonaly. 30. prosince se ke zprávě lékařky Dr. Li dostal Dr. Li a zveřejnil ji pros vé studenty na WeChat. Odtamtud se šířila.
O den později, 31. ledna byla informována WHO o možné epidemii. V tu dobu wu-chanské úřady hrozily vězením Dr. Li a dalším whistleblowerům a snažili se všechno tajit. 7. ledna byl virus izolován. 13. prosince Čína genovou sekvenci předala všem zemím.

takze i tu timeline zname.
ZJEV
21.03.2020 17:57
#
Ok, nejaky zacatek a jak rikas timeline zjistit muzes, kdyz tomu budes verit... Ale celkove cisla z Ciny jen tak nezjistis, resp. jim nemuzes verit.... A proto se jen tezko da na zaklade dat z Ciny predikovat, jak dlouho to bude trvat v Evrope
Busby babes
21.03.2020 19:49
#
no, neni to pravda. Cinane testuji o sto sest a naopak diktatura ma v tomhle vyhodu. V tenhle moment mame dost presnou predstavu o tom, jak to v Cine posledni mesice probiha a probihalo. Oni s WHO a dalsima organizacema spolupracuji, rpotoze vidi, ze to je pruser.
ZJEV
21.03.2020 20:11
#
Jo spolupracují, ale podle mě je naivní si myslet, že ti Číňan řekne všechno.
Souhlasím, ze diktatura má asi lepší pozici, co se týče zákazu a hlavně jejich dodržování , ale my jsme zase na tom lépe s hygienou
kilobyte
21.03.2020 19:49
#
Tak ale k těm nemocnicím potřebuješ i doktory a sestry a těch je nedostatek. Ale v Číně jich mají asi dostatek, jako všeho.
Big Virgil
21.03.2020 13:41
#
dělníci mohou do práce a fotbalisti ne. Fotbalisti mají lékařskou péči milionkrát větší než normální lidi co chodí do práce. Pokud jsou všichni hráči v dané lize otestováni ( nechce se mi věřit že by profesionální hráči otestováni nebyli) a byly by v pořádku, tak nevidím důvod proč to nedohrát za zavřenými dveřmi..
Busby babes
21.03.2020 16:28
#
no, uz ted mas dost fotbalistu pozitivne otestovanych. A v momente, kdy zaviras vsechno, co neni nezbytne nutny, tak fotbal nepovolis. Ja fakt nechapu tuhle vasi argumentaci. Hlavne aby se dohral fotbal. Ono je rozdil mezi tim, zavrit doma nekoho, kdo ma 20K rocne a nekoho, kdo ma 200K tydne. Ten druhej bez moznosti pracovat ekonomicky prezije do smrti. ten prvni bude na mizine za tyden. ale stejne se bavim o situaci, kdy ani ty delnici nebudou chodit do prace...
Big Virgil
21.03.2020 18:50
#
Takze priorita je přežít ekonomicky? Ti co si doteď nevydělali dostatečné peníze k přežití tak musí riskovat a chodit do práce kde se střetávají se stovkami, nekde i s tisícovkami zaměstnanci.
První by se mělo řešit zdravý celého společenstva a až pak ekonomická stránka. Stát je tu od toho aby chránil všechny své občany, ne jenom část. Momentalne banky odkládají splátky o 3 mesice a zaměstnanec by mel dostávat 80% platu od zaměstnavatele, kterému stat doplatí 20% nad rámec nemocenské.Aby nebylo pozdě pro ty dělníky, a ne jenom pro ne.

Vrátím se k fotbalu. V soutěžích samozřejmě pokracovat jedině pokud jsou všichni zdravý vcetne všech zaměstnanců klubu a to na uzavřených stadionech. Jinak fotbal i jine sporty neuvidíme hooodne dlouho.
Busby babes
21.03.2020 19:52
#
hehe, hele nemuzes tu zkouset moralizovat nad zivoty delniku, kdyz o prispevek vyse obhajujes pristup: hlavne aby se dohrala sezona. a jinak, psal jsem to za predpokladu, ze budou platit podstatne tvrdsi zakazy o vychazeni a shromazdovani. Za takove situace asi nebude duvod davat fotbalovym klubum nejake vyjimky. Je to uplne stejny jako kdyz bys rekl: pokud ve fabrice budou vsichni zdravi, mohou jet dal... jak to zjistis?

Jinak kazde to rozhodnuti o karantene, zakazu vychazeni, zavreni baru etc je rozhodovani mezi vynosy, v podobe zamezeni sireni etc a naklady, v podobe nejakych ekonomickych dopadu.
Filip12
21.03.2020 08:40
#
Nechci dělat z Lemara komára ale Atlético je jinde
Pony Slaystation
21.03.2020 10:05
#
další Lemra do týmu
CR7RONALDO
21.03.2020 11:10
#
Podľa mňa by bol zbytočný. Proste musí prísť Sancho.
Remt
21.03.2020 11:18
#
Soumaré - má ho někdo více nasledovaného?
avicii
21.03.2020 13:06
#
tiez by ma to zaujimalo, pokial viem tak defenzivny zaloznik?
Big Virgil
21.03.2020 13:35
#
trošku mi připomíná Dembeleho z Tottenhamu, ale taky o něm nevím moc.
Pharrell
21.03.2020 11:26
#
Lemar = lemra líná , on na to nikdy neměl , bohužel ne..
CHONG
21.03.2020 11:56
#
Na top klub v nejlepší lize to není, ale na účkaře by to mělo stačit.
Neutron
21.03.2020 12:38
#
nemalo
Pharrell
21.03.2020 15:19
#
r.mrazik
21.03.2020 14:27
#
No atleti taky nejsou co dříve ...
Jordi Alba
21.03.2020 16:01
#
To momentálně asi nikdo z té špičky v LL.
r.mrazik
21.03.2020 16:52
#
CHONG
21.03.2020 16:07
#
To sice nejsou, ale na bezkonkurenčního lídra PL to pořád stačilo
r.mrazik
21.03.2020 16:52
#
Jj. Tohle jsem čekal....
Ale i tak...kvalita týmu a hra je o dost níž než dříve
CHONG
21.03.2020 17:05
#
Jasně, dolů šli určitě, jim by prospěla změna trenéra, Cholo je sice parádní, ale už trochu přešlapuje na místě. Jinak jak říkal Jordi, celá ta špička La ligy je teď v útlumu.
r.mrazik
21.03.2020 19:51
#
Jj. Ale je fajn, že se to točí...teď se mi líbí, jak jedou zase v Německu
Phillipinho
21.03.2020 22:49
#
Kvalita ne, hra o dost niz to jo
Pharrell
21.03.2020 15:19
#
United?
Ale ti mají Bruna F. a Pogbu..
barwall
21.03.2020 11:41
#
Money for nothing
Pharrell
21.03.2020 15:20
#

on ale stál 70mil.€ , ne ?
havrys99
21.03.2020 17:35
#
https://www.youtube.com/watch?v=Gq_t9GOdzdw

Newcastle dává 4:4 zápas pěkně to Squillaci posunul Diabymu
owny
21.03.2020 17:39
#
jaký je stav?
havrys99
21.03.2020 18:07
#
0:4, druhou půli mám zakázanou od doktora
owny
21.03.2020 18:37
#
>vyřazen z kádru<
21.03.2020 20:40
#
nejvic wtf zapas co sem kdy od Arsenalu videl
Jardin
21.03.2020 21:23
#
za posledních 10 let jsem si to říkal u tolika zápasů, že už si ani na všechny nevzpomenu
gunner123
21.03.2020 21:25
#
herbage
21.03.2020 19:24
#

Barton
Nikikrew
21.03.2020 21:37
#
hajzel
Nikikrew
21.03.2020 21:51
#
Akoby to bolo vcera

Tak kasraty som dlho nebol, najma na toho kkta Bartona co tam skoro zlikvidoval Diabyho. Inac tie goly krasne, Jack neskutocny je velka skoda ako to s nim dopadlo, to iste Diaby Boli to pekne casy docela
owny
21.03.2020 17:40
#
jasná penalta
owny
21.03.2020 17:44
#
TIOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Swarley
21.03.2020 20:49
#
jenom jaký máme plán na to, aby se z lidí nestali během té karantény alkoholici?
cristiano.K.
21.03.2020 22:35
#
včera dvě flašky vína a dneska jsem zapomněl, díky
vladis271
22.03.2020 08:21
#
sunakashi
23.03.2020 11:49
#
taky mi to nějak začíná ujíždět pod rukama!
Busby babes
21.03.2020 22:49
#
Godin, tak jo.
Counter
21.03.2020 23:06
#
To už je skoro riziková skupina.
Busby babes
22.03.2020 02:26
#
drahej pohreb.
Busby babes
22.03.2020 02:29
#
https://www.csfd.cz/film/615646-just-mercy/komentare/

hodim to i sem, at si zase schytam trochu hejtu. Vybornej film. Az se zas lidi budou divit, proc jsou cernosi citlivejsi... po 20 minutach si mozna budete rikat, ze to je jih USA v 50. letech... no a je to z roku 93, s konotacema do 2015. btw.
vodka
22.03.2020 15:06
#
já jsem si dal tohle, taky docela slušné: https://www.csfd.cz/film/362045-koreny/prehled/
Kapřík
22.03.2020 16:01
#
To je klasika
vodka
22.03.2020 19:11
#
jo, já jsem o tom starém věděl, ale neviděl (dokonce jsme měli kdysi i první díl knížky), ale tohle mě celkem příjemně překvapilo.
Kapřík
22.03.2020 16:08
#
Já jsem jako fanda antiky sledoval novy britsky serial BBC Troy: Fall of a City a co se týče SJW témat mám asi na dlouho odpracovano .
Ol!ver
22.03.2020 13:16
#
Ako mám teraz viac času, pozerávam reprízy zápasov LFC. A musím napísať, že Matip v top forme mi príde lepší stopér ako Gomez v top forme. Gomez je síce rýchlejší, ale Matip je komplexnejší, lepší vo vzduchu a väčší líder. Dvojička Virgil-Matip sa mi páči viac ako Virgil s Gomezom. Síce, tuším, dlhšiu sériu bez inkasovaného gólu (či akú?) má dvojička s Gomezom.

Váš názor?
cristiano.K.
22.03.2020 13:58
#
Matip je konzistentnější. Do budoucna doufám, že ho ale Gomez vytlačí. Tady je spíš otázka, co bude v létě s Matipem, když je nesmyslně ignorován.
stiflerovamama
22.03.2020 14:16
#
Nepovedal by som, že je nezmyselne ignorovany. Hral pokým sa nezranil, potom ho nahradil Gomez, ktorý vytvoril s Virgilom dobru dvojicu. Aj napriek tomu, že to v posledných zápasoch nebolo ideálne a tiež sa mi viac páči dvojica Matip-Virgil, tak to proste nie je Jurgenov štýl aby ho hneď posadil. Tak to bolo aj opačne, keď hral super Gomez, zranil sa, nahradil ho Matip, ktorý hral super, a hral aj keď sa vrátil Gomez. Musí si proste znovu počkať na svoju šancu, a nevylúčil by som ani to že mal stále nejaké zdravotné problémy, pretože Jurgen ho má dosť rád .
Ol!ver
22.03.2020 15:09
#
presne tak
cristiano.K.
22.03.2020 22:36
#
pokud je někdo v pořádku od konce ledna a Gomez i Lovren dělají chyby, tak pro mě to je nesmyslně ignorování. I upřednostnění Lovrena před Matip dost napovídá.
stiflerovamama
22.03.2020 14:05
#
Ja už to píšem dlhšie.
Kapřík
22.03.2020 15:59
#
Je nějaký důvod, proč je s United spojováno po Lemarovi už druhé levé křídlo (Jota)? Já žiju v přesvědčení, že je potřeba spíš pravý křídlo. Nebo je to klasická kachna?
Ol!ver
22.03.2020 16:16
#
On zvládne všetky ofenzívneho posty a aj tak je najlepší podľa mňa ako second striker... Typologicky.
sunakashi
23.03.2020 12:02
#
Já myslím ,že to je klasická kachna. Novináři nás spojují se všema ,kdo je jen napadne. Tohle nedělají u žádného dalšího týmu...A tohodle vážně nepotřebujeme...Myslím ,že půjdeme po Sanchovi a Grealishovi...A modlím se ať je oba získáme....
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.