Manchester City ztrácí už 11 bodů, ale dál věří v obhajobu titulu

02.12.2019 13:53 - Aktuality
John Stones (© mancity.com)
 
Před sezonou byli fotbalisté Manchesteru City jasným favoritem anglické ligy, už po 14 kolech ale mají k titulu hodně daleko. O víkendu jen remizovali 2:2 v Newcastlu a po páté ztrátě v ročníku ztrácejí z třetího místa tabulky na vedoucí Liverpool už propastných 11 bodů. V obhajobu titulu přesto dál věří.

"Ještě se do boje o titul můžeme vrátit. Musíme dál bojovat a soustředit se na každý zápas. Jsem si jistý, že to tak cítí každý v šatně. Budeme bojovat do posledního dne a dechu. V minulé sezoně jsme dokázali smazat devítibodovou ztrátu, nevidím důvod, proč by se to nemohlo podařit znovu," řekl obránce City John Stones. "Nikdy se nevzdáváme, pořád jsme tu. Tak to cítím a věřím, že i celý tým," dodal trenér City Josep Guardiola.

V minulé sezoně City se zápasem k dobru ztráceli na konci prosince na Liverpool deset bodů, přesto dokázali manko vymazat. Ligovou sezonu zakončili sérií 14 výher a radovali se z titulu. Za celý minulý ročník Manchester přišel o body jen šestkrát, nyní už má pět ztrát.

"Musíme prostě vyhrávat, vyhrávat a vyhrávat. Když se nám to nebude dařit, bude to už složité. Ale nepočítám, kolik zápasů musíme vyhrát. To jsme nedělali ani minulou sezonu. Myslím jen na to vyhrát příští zápas," podotkl Guardiola.

City zažívají jedno z nejhorších období v posledních letech. Bohatý velkoklub vyhrál jediné z posledních pěti soutěžních utkání. Podobnou výsledkovou krizi měl naposledy vloni v dubnu, kdy třikrát za sebou prohrál.

"O nějaké krizi bych vůbec nemluvil. Ano, výsledek 2:2 v Newcastlu pro nás není dobrý, pro soupeře ano. Dostali jsme gól z jejich první i druhé střely na branku. Vím, že se to nepočítá, ale já musím analyzovat výkon a ten byl dobrý," uvedl bývalý kouč Barcelony a Bayernu Mnichov.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4776
Komentáře (219 / 0 nových)
AngryPrd
02.12.2019 13:56
#
Verit je pekne, ale toto si uz Liverpool neda ujst
Bojko Mitič
02.12.2019 16:29
#
Liverpool si už za tie roky nechal újsť hocičo
atlee
02.12.2019 19:33
#
Trebárs poslednú edíciu LM
Buddhista
02.12.2019 20:40
#
Tu si spíš nechaly utýct ostatní týmy a Liverpool byl poslední, co zbyl.
Gerrard-8
02.12.2019 20:44
#
Luc-Luc
02.12.2019 21:07
#
Setwo
02.12.2019 22:11
#
4:0 No Salah, no Firmino, no problem for Liverpool
LokoLFC
03.12.2019 11:20
#
a co vic, Liverpool hral skvele, uz na Camp Nou meli na vyhru
Generalní Gladiator
03.12.2019 11:57
#
Setwo
03.12.2019 12:21
#
presne tak
Luc-Luc
03.12.2019 15:13
#
martin.b
02.12.2019 14:24
#
Líbí se mi, jak se man city odkazuje na minulou sezonou. Nejdřív Pep zmiňoval, že stáhli 10 bodů, teď si Stones vsugeroval, že to byl 9 bodový náskok. Přitom největší náskok Liverpoolu na City byl 7 bodový před vzájemných zápasem
vladis271
02.12.2019 14:33
#
presne. 10 bodov to reálne nikdy nebolo.
Kixi Syhimour
02.12.2019 17:08
#
a teda ješte 7 bodů po Leicesteru, tuším
MCFC_8
02.12.2019 17:30
#
Bolo 10, s tym ze City malo o zapas menej odohrane...na konci decembra
kiciN
02.12.2019 19:45
#
takze nesmysl to vubec zminovat tech 10 bodu
Liverpool F.C.
02.12.2019 14:24
#
Sancho a Sander Berge možná v lednu posily LFC
Kucka
02.12.2019 14:27
#
Momo9
02.12.2019 14:29
#
A Kucka taky.
Benzema
02.12.2019 15:17
#
Závidiš?
SunFells
02.12.2019 15:51
#
Závidíš ale drinu nevidíš.
Kucka
02.12.2019 16:16
#
No tak vzhledem k tomu, že zejména Sancho si v lednu těžko půjde sednout na lavičku na Anfield, není co závidět.
Benzema
02.12.2019 17:57
#
No asi si nevidel výkony Salaha tuto sezónu, keď tvrdíš , že Sancho by sedel
Gerrard-8
02.12.2019 14:41
#
fenixLFC
02.12.2019 14:44
#
RadekVonCZE
02.12.2019 15:36
#
iamek
02.12.2019 16:04
#
JessePinkman
02.12.2019 16:58
#
To jsou hrozně hezký spekulace, kéžby se tak stalo.
Rudnevs
02.12.2019 18:48
#
Pekné špekulácie.
Sander Berge je zaujímavé meno z rôznych manažérov, je skutočne tak dobrý?
avicii
02.12.2019 19:12
#
To neviem.. Tie špekulácie budu vychadzat asi po tom co on sam povedal ze mu Klopp povedal po zápase LM že je zaujímavý hráč..
Fesak
02.12.2019 18:58
#
ne dik, radsej Mbappe
♥LIVERPOOL - FC♥
03.12.2019 11:53
#
Dík...ale nechci
icka
02.12.2019 21:19
#
Kluivert9
02.12.2019 21:21
#
Eichel
03.12.2019 10:36
#
určite pustia Sancha v lednu
Pibroch
02.12.2019 14:26
#
to už je podle mě bez šance, Liverpool vyhrává a to momentálně ani zdaleka nepředvádí nejlepší hru, jak vepředu, tak ani dozadu to není úplně ono - až si to zas lépe sedne, bude utíkat ještě rychleji

naopak u Mcity už moc prostoru ke zlepšení nevidím, navíc když bude déle chybět Aguero

klidně může ten Leicester být ten nejvážnější soupeř o titul, ten tým pracuje výborně, Vardy je v top formě, nemají slabinu, jen slabší lavičku
djourou
02.12.2019 14:44
#
kridla su slabsie ale inak je zostava takmer az svetova
lexess
02.12.2019 15:37
#
Barnes hraje naprosto výborně a Ayoze není tolik křídlo, takže mimo post a křídlo tam supluje Pereira.
djourou
02.12.2019 21:14
#
oks
t0mmy33MCFC
03.12.2019 08:03
#
City hraje ted dost spatne, a ty reknes ze nevidis prostor ke zlepseni? prave, ze je hodne co zlepsovat, hlavne v obrane
Momo9
02.12.2019 14:29
#
Myslel jsem ze to jeste daji, zrani se VVD, Mane bude z formy a ukaze se ze bez tech dvou je to kadr tak na 5. misto... neprovokuju a nepotrebuju pripominat v jakych uber srackach jsou United, dekuji... Ale musim se opravit, City letos je o neco zranitelnejsi nez loni a bude ztracet vic.. ne moc, ale o par bodiku vic ztrati.. to rozhodne pro LFC, i kdyz na ty taky prijde horsi obdobi. Ale titul jim preju, nejspis hlavne kvuli Kloppovi.
Hafna
02.12.2019 14:39
#
Podle mě u nás rozhodne období mezi 21.12. a 21.1. Už do té doby nás čeká mj derby, nepříjemný zapas na Bournemouthu a souboj o postup v LM. Mám obavy ze zranění, z toho, ze jen par hráčů má ideální formu a z nerozehranosti lavičky, ale snad Klopp ví, co děla. Zatím vždy věděl

V tom zmiňovaném období nás kromě poháru a MS klubu čeká venku West ham a Leicester, doma Sheffield a Wolves, venku Slepice, doma United a venku Wolves. Tam se podle mě bude lámat sezona, teď je na vše brzy
Hai
02.12.2019 14:51
#
cristiano.K.
02.12.2019 23:28
#
v podstatě souhlas.
janinho
02.12.2019 14:42
#
ked sa pozeram na zreb City, Leicestru a LFC tak pokojne je mozne ze po vianociach moze City byt definitivne z boja o titul von. hlavne okolo vianoc sa tesim na 2 zapasy: 21.12. City-Leicester a 26.12. Leicester-LFC. po tych 2 zapasoch moze byt hotovo.
protiproudu
02.12.2019 22:39
#
Leicester tam hraje o hodně :)
Busby babes
02.12.2019 14:44
#
ja myslim, ze jedina sance je, ze by Pool nezvladl to, jak se jim rozesere kalendar diky MS klubu. Jinak uz to je fakt velkej naskok a museli by to fakt hodne zeslonit.
Hafna
02.12.2019 14:45
#
MS klubu nám byl čert dluznej...
Gerrard-8
02.12.2019 14:48
#
pobody's nerfect
02.12.2019 14:55
#
proto bych tam poslal juniorku, áčko by mělo zůstat na ostrovech, vyřadit Villu z poháru a soustředit se na vánoční důležité ligové zápasy
Busby babes
02.12.2019 14:59
#
doufam, ze pak by se na vas taky rozjel hejt na tema jak znevazujete jmeno klubu.
Gerrard-8
02.12.2019 15:10
#
Spíš znevazujeme soutěž v naprosto debilnim termínu. Kdyby to bylo po sezoně místo pratelaku bylo by to mnohem lepší.
Spalovač šancí
02.12.2019 15:11
#
A kdyby s juniorkou to MS vyhráli?
pobody's nerfect
02.12.2019 15:19
#
možná si to nepamatuješ, ale zrovna manchester by se ohledně tohoto neměl vůbec ozývat, když se odhlásil z FA Cupu 99/00
duchnik
02.12.2019 15:26
#
Proc? Jedna ta soutez se stejne s juniorkou odehraje..
Busby babes
02.12.2019 15:27
#
mozna si to nepamatujes, teda ocividne si to nepamatujes, ale to nebyla nase volba, ale FA nas k tomu donutila, protoze bojovali o poradatelstvi MS. btw vubec to nebyla narazka na MS klubu, ale na kecy na nas, ze jsme v Astane postavili juniorku.
pobody's nerfect
02.12.2019 15:41
#
nepamatuju si podrobnosti, to máš pravdu, přece jenom se o United podrobně nezajímám a nezajímal jsem se nikdy, takže beru, no a ohledně juniorky v Nur-sultanu (Astaně)? Já osobně s tím nemám absolutně žádný problém a beru to jako logickou věc, že prostě zápasy a soutěže mají určitou prioritu a podle toho se samozřejmě volí sestava a odpočinek pro příliš vytížené hráče, navíc United již postoupili, tak my přijde logické, že pošetří všechny co pravidelně hrají, zejména při takové marodce
Busby babes
02.12.2019 15:46
#
hele byl to jen vtip/rejpnuti do tech, co nam to predhazovali, ne rypnuti do Poolu.
pobody's nerfect
02.12.2019 15:51
#
v poho, beru, jenom říkám, že nedokážu pochopit, že někdo zrovna tohle může předhazovat ve zbytečném zápase, kdy o nic nejde
Vopi11
03.12.2019 07:36
#
mistr129
02.12.2019 15:38
#
Real v sezóně 16/17, kdy vyhrál MS klubů, vyhrál ligu i LM, Barcelona při dvou ze tří vítězství na MS taky vyhrála ligu, Bayern to taky zvládnul, stejně tak MU.

Vy navíc máte osm (spíš jedenáct) bodů náskok na konkurenci, takže v případě promrhání toho náskoku budou výmluvy na MS klubů pod úroveň.
bbbauch
02.12.2019 16:04
#
Tak zas musis vzit do uvahy, ze Real/Barca/Bayern meli zimni prestavku/prosincovej program neni co do poctu zapasu tak narocnej, jako v PL
mistr129
02.12.2019 16:19
#
Program jim to stejně nabourá, každopádně máš pravdu, proto jsem tam dával i ty United.
Gerrard-8
02.12.2019 16:19
#
Úplně stejný jak v Anglii no
kiciN
02.12.2019 19:48
#
technecium
02.12.2019 20:19
#
V Anglii je natřískanej prosinec, ve Španělsku se celej leden - březen hraje systémem víkend - středa... Podle mě to je naprosto validní argument.


Skuteční šampioni nevzdávají hru ani na jedné frontě.
Gerrard-8
02.12.2019 20:31
#
Anglie je na tom v tomhle fakt nejhůř. To musí uznat všichni.
technecium
02.12.2019 20:31
#
Tak tam je problém, že jsou dva poháry. Ve Španělsku se zas každý kolo poháru hraje na dva zápasy... Všechno má svoje pro a proti
Busby babes
02.12.2019 20:44
#
United tenkrat nehrali FA Cup, ostatni si to odehrali v dobe zimni pauzy... vicemene.
afc
02.12.2019 15:09
#
City bude rado, keď LFC nezíska titul o 10 bodov a viac, takže nech sa radšej zamerajú na reálne veci ako je LM a nie snívať o nereálnych veciach.
Stannis Baratheon
02.12.2019 15:15
#
25 zápasů, to je pořád velká porce zápasů. Stačí 2-3 zaváhání Reds a opět je z toho drama.
Busby babes
02.12.2019 15:27
#

alison becker
@thealisonbecker
·
8h
Can someone tell me how many matches I'm out for? Because I wanted to get my nails done this week. #ynwa

https://twitter.com/thealisonbecker/status/1201386559934582785
bbbauch
02.12.2019 15:33
#
masina_LFC
02.12.2019 15:39
#
vtipná baba
cr7sux
02.12.2019 15:55
#
To je nějaká blbost, ne?
Busby babes
02.12.2019 15:58
#
co? Zenska se jmenuje Alison Becker a dela si prdel z toho, ze ji porad nekdo oznacuje v tweetech o golmanovi Liverpoolu.
cr7sux
02.12.2019 16:23
#
Byl to pokus o sexistický vtip
Busby babes
02.12.2019 16:40
#
aha, sorry.
cr7sux
02.12.2019 22:19
#
kvasha16
02.12.2019 22:23
#
HalaMadrid_Flx
02.12.2019 15:57
#
top
protiproudu
02.12.2019 22:41
#
Luke123
02.12.2019 15:38
#
City už to asi nedá, ale tak nejde tu ligu vyhrávat do nekonečna zvlášť při tom množství zraněných hráčů, v momentu kdy se zranil Laporte se to zlomilo. Mít na obraně Otamendiho a Stonese případně Fernandinha je prostě fail.
lexess
02.12.2019 15:40
#
Tak hlavně Otamendiho vůbec nestaví, kdyby hrál, tak to bude spíš lepší. Fernandino a Rodri na stoperu byl megafail a Stones taky není žádný zázrak.
Busby babes
02.12.2019 15:47
#
cudak Pep, zbyli mu dva 50 megovi stoperi.
lexess
02.12.2019 16:04
#
Je to ale až vtipný jak jsou City marní dozadu bez Laporteho a Kompase.
Front hell
02.12.2019 16:07
#
Docela by mě zajímalo jak by vypadal live vzadu bez virgila?
lexess
02.12.2019 16:16
#
Hráli by jim tam dva stopeři dohromady za 30 mega. Ale asi by to letos zas tak podstatný nebylo, protože do obrany Van Dijk nijak zázračnej není, chyběl by spíš vpředu a jako kapitán. Podobně jako nejspíš chybí Kompany v šatně.
Gerrard-8
02.12.2019 16:28
#
Virgil není tak dominantní jako loni, ale furt je zázračnej
R22
02.12.2019 16:30
#
lexess
02.12.2019 20:04
#
Ok no. Vycházím hlavně z toho, co tu psali fandové LFC + jsem viděl pár jeho hrubek v MOTD, tak to na člověka zapůsobí, že letos nijak nevyčnívá jako třeba Sayancu
fff
02.12.2019 22:14
#
Pár hrubek? Mňa z hlavy nenapadá ani jedna.
lexess
02.12.2019 22:21
#
Hrubek přímo ne, ale takových laciných obejití třeba. Nevim, dohledávat to fakt nebudu, ale zkusím dávat pozor do budoucích zápasů.
fenixLFC
03.12.2019 01:23
#
lacinych obejiti? presiel cez neho tusim jeden alebo dvaja hraci za celu sezonu, z toho jeden bol enjaky mongol v LM akoze takto- on furt hra vyborne, ale minulu sezonu nastavil latku neskutocne vysoko
cristiano.K.
02.12.2019 23:31
#
LokoLFC
02.12.2019 19:39
#
Tvle napsat o nejlepsim stoperovi ligy, ze neni zazracnej do obrany...
Tchn69
02.12.2019 16:22
#
To už sme predsa všetci videli predtým než tu dvojicu Van Dijk - Alisson kúpili
diastan
02.12.2019 16:01
#
Letos už to Live zvládne, po pravdě už si to i zaslouží, příští rok je ale náš
t0mmy33MCFC
03.12.2019 08:10
#
nebud jak oni
diastan
03.12.2019 15:39
#
bylo naschvál
redyyz
02.12.2019 16:18
#
Ja chcem ist konecne zachlastat v maji do Liverpoolu a nemat s toho pachut...tak sa uz tuto sezonu do toho neserte...
Angelonewarrior
02.12.2019 16:20
#
vieru teda maju silnu ale na ihrisku sa az tak neprejavuje.
Godbless
02.12.2019 19:03
#
Kam reálně může jít Pochettino? Údajně chce brzy zpátky do práce..
Golasso
02.12.2019 19:09
#
Může jít klidně zítra místo mě do práce
SunFells
02.12.2019 19:35
#
LokoLFC
02.12.2019 19:40
#
Cobra
02.12.2019 19:45
#
kiciN
02.12.2019 19:49
#
Ligter
02.12.2019 19:54
#
Spasitel
02.12.2019 19:57
#
Godbless
02.12.2019 20:03
#
djourou
02.12.2019 20:07
#
EXoRcIsT
02.12.2019 20:13
#
diastan
02.12.2019 20:20
#
fenixLFC
02.12.2019 20:30
#
patas92
02.12.2019 20:44
#
Coutinho10
02.12.2019 20:45
#
Kluivert9
02.12.2019 21:21
#
mickey mouse
02.12.2019 21:40
#
efellipe
02.12.2019 21:55
#
kvasha16
02.12.2019 22:24
#
wild
03.12.2019 07:46
#
HalaMadrid_Flx
03.12.2019 08:05
#
Ondiis
03.12.2019 10:05
#
naheCZ
03.12.2019 10:06
#
♥LIVERPOOL - FC♥
03.12.2019 12:04
#
Těžko říci, jestli dostane do smlouvy třeba 8 milionů euro za rok, když bude sbírat odpadky v oranžové vestě. #nohateonlyfun
Bandita_Harry
03.12.2019 18:23
#
vladis271
02.12.2019 19:14
#
MU. Fakt netuším načo čakajú. Ole už mal byť vonku.
iamek
02.12.2019 20:28
#
Nepochopitelne. Jako tenkrát s Pepkem. Pokud teda z naši strany byl o nej zájem.
Busby babes
02.12.2019 20:46
#
vedeni vsadilo na Oleho a vedi, ze v lete se neposililo dostatecne. Tim je to imho dany. Uvidime jestli se to zmeni do pondeli. A jestli k tomu bude duvod.

Dalsi manager, dalsi novej zacatek, dalsi vyhazov hracu a privedeni novych...
iamek
02.12.2019 20:48
#
K druhému odstavci. Tam nesouhlasím. Hráče které vyhodime/prodame tak si myslím, ze by je vyhodil snad každý manager. Ole to dost pročistil. Nákupy pod Olem tri a nový manager by všechny tri určitě využil.
iamek
02.12.2019 20:49
#
Respektive tam není moc hráčů na prodej. Odejde Mata, Matic, Rojo, Jones a máme tak 12 hráčů
Busby babes
02.12.2019 20:53
#
no dobry, ale prijde pochettino a rekne si: hm, potrebuju jinej typ pravyho beka a sup, 50 mega v hajzlu. Je to jen priklad,ale proste se to deje pokazdy, kdyz prijde novej manager.

Tohleto: vsak skoro nikoho nepotrebuje... tak to nefunguje. Kazdej manager si bude chtit privest sve hrace a predelat ten tym.
ZJEV
03.12.2019 08:09
#
Kdo si mysli, že nikoho nepotrebujem? Potrebujem min. 2 stredaky a jedno kridlo plus jeste hrotak by se taky hodil. Jakou nakoupit se musi tak jako tak, ted je jenom otazka, jestli to nechat na Olem nebo to zkusit s Pochem, kdyz je ted volny
Busby babes
03.12.2019 09:02
#
jenze novej trener a najednou muze byt nepotrebni i hraci jako Martial, Lindelof, Shaw, Tuanzebe, McTominay a dalsi... Ta predstava, ze prijde novej trener a rekne si: ted uz potrebuju jen dva tri hrace na doplneni a zbytek je super... no nevim.
ZJEV
03.12.2019 11:00
#
No u nas by mu asi nic jineho nezbylo ... Ne ale tak to je otazka priorit, zase treba vytahne nekoho jineho. Kdy k nejakemu tymu prisel trener a chtel kopmlet novou jedenacku? My proste nakoupit musime, protoze kvalita chybi a je otazka jen komu to sverit. Jako Oleho v tom nechali slusne vykoupat a bylo jasne, ze kvalita neni, a to Ole hraje jeste bez Pogby. Na druhou stranu, kdyz je k dispozici ten Poche
wild
03.12.2019 07:48
#
Kedy? Po odchode z Barcy ci Bayernu?
Momo9
03.12.2019 11:04
#

Ja mam strach, ze je Ole takovej fakt az moc hodne picusek.. ze nebude vedet jak rict nekterym hracum ze na to nemaji a musi jit do prdele a zarovne nebude s to premluvit poradny hrace aby k nam sli, ze fakt chceme byt zase top.. takze z toho bude nejaka bramboracka, tim ze nekdo odejde sam (bohuzel mozna ti co patri k lepsim - Pogba) Perreirove a podobny hovna zustanou.. a prijde neco nemastnyho neslanyho. Je to podle me idealni trener pro juniorku nebo tym kterej si zaklada na vychove mladych hracu a prodavani do ciziny ale fakt ne pro PL. Musi prijit nekdo kdo rekne: Ty, ty ty a ty a taky vy dva negri v zadu, vy pujdete v zime do kurev... a zaroven rekne vedeni Toho chcu, toho chcu, toho nechcu, toho kurva ani omylem a tyhle dva na rozsireni kadru klidne. Takze Poch, Allegri, za me idealne Simeone (uz celkem zadrel v AM se mi zda).. proste nejakej namyslenej curak, co z nas udela masinu rudych zmrdu. (omlouvam se za pejorativni vyrazy, neni to mysleno na nikoho konkretne)
Busby babes
03.12.2019 11:22
#
a to na zaklade ceho? vsak poslal x hracu v lete do haje. a nejspis by poslal i dalsi, ale pak by mel v kadru 15 hracu.
Busby babes
03.12.2019 11:24
#
btw takovyho jsme meli, ted trenuje Spurs, ze by to u nas nejak dobre dopadlo se rict neda. Pred nim byl u nas jinej takovej, ted uz je v duchodu a taky to uplne nedopadlo.

A ta predstava jak reknes: ty, ty, ty a ty muzete jit do hajzlu. no nevim, neni to football manager.
r.mrazik
03.12.2019 11:40
#
r.mrazik
02.12.2019 20:45
#
stiflerovamama
02.12.2019 19:37
#
Stream na zlatu lptu ?
masly008
02.12.2019 20:07
#
To jako někoho krom messifans a crfans zajímá?
technecium
02.12.2019 20:20
#
Třeba Liverpool fans
Nikikrew
02.12.2019 20:38
#
Dnes je to presne rok NLD kde sme vyhrali 4-2, asi najlepsi zapas pod Emerym ktory som si osobne vychutnal
https://www.youtube.com/watch?v=A9AeynFOh7A
Golasso
02.12.2019 21:28
#
Skvělý zápas .
Nikikrew
02.12.2019 21:34
#
Najlepsi
iamek
02.12.2019 20:44
#
Počet víťazstiev trénerov Manchestru United vyjadrených v percentách. #manutdczsk

-Sir Alex Ferguson - 59.67%
-Jose Mourinho - 58.33%
-David Moyes - 52.94%
-Louis van Gaal - 52.43%
-Sir Matt Busby - 52.38%
-Ole Gunnar Solskjaer - 27.30%
r.mrazik
02.12.2019 20:46
#
sice ma nejslabsi kadr,ale i tak je opravdu marny
iamek
02.12.2019 20:47
#
To já s tebou bych měl stejnou bilanci
Busby babes
02.12.2019 20:48
#
o co?
r.mrazik
02.12.2019 20:52
#
o levou kouli
r.mrazik
02.12.2019 20:52
#
a to bych hral misto andrease
Paddington
03.12.2019 10:42
#
serem aj na to, ze sme v tabulke tak ako sme, ale tu nie je vidiet ani ziadny herny posun, aspon nejake naznaky niecoho, Ole s tym nerobi absolutne nic, toto sa uz neda hodit len na to, ze nedostal posily
r.mrazik
03.12.2019 11:05
#
no...kdyby nebyl k dispozici Poche,tak bych tak neprskal...ale vzhledem k okolnostem...ehm
bbbauch
02.12.2019 20:47
#
Z poslednich 22 zapasu v lize 6 (!!!) vyher
pingla
02.12.2019 21:09
#
tragéd, hlavně za ty venkovní zápasy musí letěl
Rothbard
02.12.2019 23:28
#
Až na to, že má 48% a jeho statistika v 50 zápasech je následující: 24 výher, 12 remíz a 14 proher. Letos zatím v 21 zápasech: 8 výher, 8 remíz a 5 proher. Jestli něco z toho dává 27,30 % výher, tak jsem asi Santa Claus křížený s papežem.
Mastný Chobot
03.12.2019 08:56
#
27.3% je to, odkedy je permanent manager a nie interim
Momo9
03.12.2019 11:05
#
bbbauch
02.12.2019 20:46
#
ARSENAL vs LEEDS
MANCHESTER CITY vs PORT VALE
LIVERPOOL vs EVERTON
CHELSEA vs NOTTINGHAM FOREST
WOLVES vs MANCHESTER UNITED
MIDDLESBROUGH vs TOTTENHAM

Los FA cupu. Mam jen takovej pocit, nebo vetsinou City preje stesti? Naopak Pro Lfc docela naloz k tomu, co je ceka
Busby babes
02.12.2019 20:47
#
uplne napicu los. City klasika.
t0mmy33MCFC
03.12.2019 08:15
#
mame to zaplacene, ale na VAR uz nezbylo
iamek
02.12.2019 20:47
#
Hmm takže my konec.
Nikikrew
02.12.2019 20:50
#
City maju na tieto losy neskutocne stastie
avicii
02.12.2019 20:52
#
Toto je v prdeli.. V tom FA cupe furt dostavame timi PL..
Kixi Syhimour
02.12.2019 21:03
#
fenixLFC
02.12.2019 21:03
#
lfc ma vzdy vtipny los
jk
02.12.2019 22:08
#
Woodgate nám to nechá
Setwo
03.12.2019 12:22
#
City môže vždy rovno nastúpiť do finále oboch pohárov.. minulú sezónu mali cestu FA Cupom lahsiu ako su predkola Europskej ligy
Coutinho10
02.12.2019 20:48
#
tak před chvilkou se vylosovalo 3. kolo FA Cupu

LFC doma s Evertonem bude masakr, ale těšim se...hlavně že doma
Arsenal vs Leeds může bejt zajímavý

a Wolves opět doma proti MU a Micah Richards si to užil po svém
https://youtu.be/uj65xnq4j1U?t=1182
JessePinkman
03.12.2019 08:54
#
Everton, to už tu dlouho nebylo zase.
ManUnited
02.12.2019 20:49
#
Nové angažmá vyhlíží Mauricio Pochettino. Sedmačtyřicetiletý manažer si po odchodu z Tottenhamu dopřál desetidenní odpočinek v Argentině, delší přestávku ale neplánuje a je připravený se opět vrhnout do práce. (skysports.com)

Tak co myslíte, už ED žhaví telefon?
matZz
02.12.2019 21:01
#
Although Poch has left Spurs, he is not a free agent and any club wishing to appoint him would have to agree a compensation package with Levy.

As well as Premier League clubs, that also applies to overseas clubs such as Bayern Munich and Real Madrid.
Busby babes
02.12.2019 21:15
#
proste by nas to vyslo na 13 mega.
ManUnited
02.12.2019 21:43
#
Což je celkem zanedbatelná cena a ač jsem Oleho bránil a hlavní problém je v kvalitě kádru (zálohy), tak za ten rok pořád nevím, co chce vlastně hrát a příjde mi, že ani on sám to neví
matZz
02.12.2019 21:58
#
nevím, z jakýho zdroje čerpají Sky Sports, ale já jsem z jeho prvního rozhovoru po vyhazovu pro argentinskou televizi vyrozuměl, že teď si chce dát spíš pauzu. z jeho pohledu mi to fakt nedává žádnej smysl zachraňovat teď někomu sezonu a riskovat svoji reputaci, když peníze se mu sypou dál a v létě si bude moct vybírat z více nabídek a myslím, že tomu nahrává i fakt, že teď odletěl do Argentiny
Kohout-NL
03.12.2019 06:47
#
Já fakt doufám, že si počká na to PSG, Juve nebo Real. Snad se do PL ještě vrátí, ale pro ted bych mu přál jednodušší angažmá než ManU nebo Arsenal.
djourou
02.12.2019 20:51
#

Z
@ZR_7G1
West Ham had been monitoring Freddie Ljungberg's situation as they viewed him as a possible replacement for Manuel Pellegrini. [@guardian]

ruky prec freddie je nas
djourou
02.12.2019 20:53
#
https://streamable.com/y1o7l

a keowna zamestnat ako trenera obrany
fenixLFC
03.12.2019 01:23
#
Busby babes
02.12.2019 20:53
#
cr7sux
02.12.2019 22:21
#
SunFells
03.12.2019 01:10
#
Lol
r.mrazik
03.12.2019 08:33
#
Na druhou stranu tohle je situace, kdy tam nějaký běháním nikomu nepomůže a má čekat na balón do vápna
Busby babes
03.12.2019 08:59
#
tak me to prijde primarne vtipny. Ale jako nejakej nabeh by tam asi i tak udelat mohl. Vsak takhle se hrozne snadno brani.
r.mrazik
03.12.2019 09:32
#
jj,trochu hybat by se mohl...ale zas ne moc
zas pak daval james slusny dva balony do vapna a tam nikdo
stiflerovamama
03.12.2019 11:08
#
To je možno pravda ale už minule kolo proti Sheffieldu bola ,,radosť,, sledovať jeho pohyb a chuť pobiť sa o výsledok Keď si to porovnaš s prácou, ktorú robí na tom hrote trebárs Firmino pre ostatných spoluhráčov je to nebe a dudy.
r.mrazik
03.12.2019 11:12
#
souhlas,ze je liny
ale srovnavat to s firminem je tezky,kdyz firmino hraje spis falesnou devitku,stahuje se niz a dela prostor pro krajni hrace a jejich nabehy
Kohout-NL
03.12.2019 11:31
#
Má dělat přesně to, co ten hráč označený červeným kruhem. Jak by ho měl někdo najít přihrávkou, když tam stojí se stoperem metr od něj, kompletně "flat footed", nenaznačí, kam by případně balon chtěl a jen se zašívá? Jako jestli to není jedna situace, ale jen vykreslení jeho obvyklého chování ve vápně, tak potěš koště.
vodka
03.12.2019 11:33
#
r.mrazik
03.12.2019 11:42
#
cerveny kolecko je mata,kterej prave tohle ma delat...ale jasne,tohle je situace,kdy se moc nepohne
Swarley
03.12.2019 12:39
#
Kritizuju dlouhodobě, to stejný dělá Rashford, když hraje na hrotu...
Paddington
03.12.2019 16:31
#
Tak to je nieco, co suvisi s trenerom no. A o tom hovorim, ok Ole nedostal posily, ale kde je nejaky herny posun, co sa vlastne meni, srať na vysledky, ale na takychto veciach vidiet, ze ten tim sa herne nezmenil aboslutne v ničom, to uz bude suvisiet s Olem..
Swarley
03.12.2019 16:46
#
Jo to jo, rozhodne jde část za Olem, ale v tohle je i dost o hráči...stačí se podívat na pohyb Greenwooda, ten to prostě ma v sobě, je tam aktivní, dělá ty dobré náběhy...ty dva jsme profilovali spis do křídla a tohle může byt výsledek...ale rozhodne to je jak pises, pokud tam hráč takhle stoji a nehýbe se, tak to ma bud v pici nebo nemá jasný pokyny, co ma dělat...a oboje jde za Olem...
Momo9
03.12.2019 11:10
#
Vubec nechapu co v nem kdy kdo videl, ma v pici, nepromenuje sance, takovej Macheda, akorat ze ten nam aspon udelal titul. Mozna kdyby chtel a hral na 100% ale to nikdy nebude.. alespon ne u nas, prumernej utocnik Lique1
r.mrazik
03.12.2019 11:15
#
186 zapasu a 53 golu...to neni uplne marny
Kohout-NL
03.12.2019 11:27
#
Ale ani úplně oslňující. Ale on hrál dost z křídla, ne?
vodka
03.12.2019 11:33
#
tak 90 % herního času
r.mrazik
03.12.2019 11:43
#
jj,hral prevazne z kridla...
Kohout-NL
03.12.2019 12:34
#
Ok, na křídlo je to fajn.
SunFells
03.12.2019 16:49
#
Tak ale potenciál měl obrovský. Aj s tím mámvpičismem působil zprvu jako sebevědomý a chladnokrevný frajer a postupně se s tím dokurvil do obyčejné pohodlnosti
nani92
02.12.2019 20:53
#
Chalani z Liverpoolu to už nepustia,prajem im to
technecium
02.12.2019 21:33
#
JE TO TAM
Generalní Gladiator
02.12.2019 21:41
#
Busby babes
02.12.2019 21:47
#
v poradku.
Xaver
03.12.2019 10:33
#
Celkem dost konkrétní zvolání - co je kde ?
protiproudu
02.12.2019 22:37
#
Jestli bych chtěl něco vidět, tak jak Liverpool vyhraje PL. Fakt jim to přeji. Klopp je super a team celkově je sympatický. Takže Live poď poď.
Luc-Luc
03.12.2019 09:55
#
presne tak, nechapu, ze jsou lide, co nam to nepreji
cristiano.K.
02.12.2019 23:34
#
ted mají čtyři těžké zápasy, které všechny nevyhrajou bez Aguera
ďuriLFC
03.12.2019 12:16
#
A my 14 zapasov za 44 dni...bude to velky boj este
Setwo
03.12.2019 12:24
#
Aguero je dokedy mimo?
cristiano.K.
03.12.2019 18:37
#
do vánoc
Kohout-NL
03.12.2019 06:41
#
Furt je sezóna dlouhá, ale je fakt, ze i kdyby ManCity vsechno vyhralo, tak daji max 101 bodu. Liverpool furt může začít hodně ztrácet, stačí dvě prohry proložené plichtou a hned je z 12ti 5 bodů. Spurs vloni na podzim taky sbirali body i kdyz ta hra stála za prd a rvali to na silu v poslednich minutach. Treba je to taky dozene.
Momo9
03.12.2019 11:07
#
OT: Nebude nejaka Eurofotbal appka? Ze by mi vyskakovaly reakce na komentare, clanky s oblibenym tymem, upozorneni na koncici Bany apod.?
Bandita_Harry
03.12.2019 18:36
#
Naši to tak moc chcú, že to už vyjde
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.