Mahrez nepomýšlí na odchod z Manchesteru City. Pořád si věřím, říká

14.05.2019 11:41 - Aktuality
Riyad Mahrez (© mancity.com)
 
Alžírský záložník Riyad Mahrez vyloučil, že by si pohrával s myšlenkami na odchod z Manchesteru City. Přestože v mistrovském týmu Pepa Guardioly nejlepší hráč Premier League z roku 2016 nehrál takovou roli, jakou by si představoval, chce se o místo v sestavě v příští sezoně porvat.

Mahrez přišel do Manchesteru z Leicesteru, se kterým senzačně vyhrál v roce 2016 titul, za 60 milionů liber. Za Citizens ale naskočil v základní sestavě pouze do čtrnácti ligových utkání.

"Ale pořád si věřím a zůstávám silný, je to součástí mojí osobnosti. Jsem tady velmi šťastný. To, že občas nehrajete, je součástí hry. I když bych chtěl nastupovat víc," řekl Mahrez.

"Určitě neplánuju odejít teď někam jinam. To by bylo jednoduché. Pořád ale věřím ve své kvality. V příští sezoně je budu chtít předvést," doplnil osmadvacetiletý Alžířan, který má v klubu z Etihad Stadium smlouvu ještě na další čtyři roky.

Během prvního roku v City nastřílel Mahrez ve všech soutěžích 12 branek, což není zase tak špatná bilance.

"O svých kvalitách nikdy nepochybuji. Zároveň vím, že není snadné přijít do klubu, který loni vyhrál skoro všechno. Věděl jsem, že když dostanu šanci, musím ji chytit. Dávat góly, pomoct týmu. Myslím, že jsme hráli dobrý fotbal a zasloužili jsme si ligu vyhrát," řekl Mahrez po nedělním vítězství nad Brightonem, které zajistilo Citizens mistrovský titul.

Díky němu je Guardiolův tým stále ve hře o treble. Po vítězství v Ligovém poháru i Premier League se 18. května utká ve finále FA Cupu s Watfordem o třetí cennou trofej.
Autor: Jiří Fišara / bbc.co.uk
Počet zobrazení: 3969
Související články
Komentáře (114 / 0 nových)
Hank
14.05.2019 11:58
#
Výplata pořád chodí, tak kam by chodil.
lajka30
14.05.2019 12:01
#
Podle vyšetřovatelů UEFA Manchester City znovu porušil finanční pravidla evropské fotbalové unie a hrozí mu roční zákaz startu v Lize mistrů. Čerstvý šampion Premier League ale porušení Financial Fair Play odmítá. Podle vyšetřovacího týmu maskovali Citizens překročení limitů FFP "umělým nafouknutím" sponzorských smluv.
Salfovic
14.05.2019 12:11
#
Asi potřebuje Infantino peníze na dovolenou.
Godbless
14.05.2019 12:17
#
Odebrat titul a poslat je do Championship
Bucky
14.05.2019 12:18
#
Abner
14.05.2019 12:23
#
Liverpool F.C.
14.05.2019 12:36
#
Pojďte je seřezat, nic jiného si nezaslouží ksindl City
MCFC_8
14.05.2019 12:59
#
To aj simulant Salah si zasluzi, vyhrat bolo treba na ihrisku...
Liverpool F.C.
14.05.2019 14:06
#
Běž do prdele
icka
14.05.2019 16:32
#
zlatan-legend
14.05.2019 13:01
#
Fotbal se hraje na hřišti. Tam jste to nezvládli
Shot2
14.05.2019 13:11
#
Benzema
14.05.2019 13:24
#
LM
Busby babes
14.05.2019 13:31
#
presne, na nejaky pravidla se vykaslem.
Busby babes
14.05.2019 14:22
#
presne tak.
lukas.st
14.05.2019 14:25
#
Ale pridávate sa
Busby babes
14.05.2019 15:08
#
my ani ne. zrovna FFP dodrzujeme.
protiproudu
14.05.2019 17:58
#
Evidentně se hraje i na jiných "hřištích".
lukas.st
14.05.2019 14:10
#
Kluivert9
14.05.2019 14:36
#
Jediná šance Liverpoolu na titul
Godbless
14.05.2019 15:42
#
Je jedno, jak k němu dojdeš..
The Krupy
14.05.2019 16:11
#
#Nerazzurri
Kluivert9
14.05.2019 16:15
#
Godbless
14.05.2019 20:10
#
Mafiánům z Juventusu za tu korupční historii sebrat všechny tituly.
The Krupy
15.05.2019 11:53
#
To by sa vampires páčilo, ale ako povedal Moggi, Inter získa ďalší titul až vtedy, keď si zase vymyslí CP
Godbless
15.05.2019 13:42
#
Ale..
Busby babes
14.05.2019 12:22
#
If UEFA investigators do recommend a CL ban for City, it won't automatically mean a ban; adjudicatory chamber may decide on other measures. City will appeal any punishment. They may or may not win at CAS. Only current certainty = payday for lawyers.
Taiger
14.05.2019 12:31
#
Takže Wolves do LM
Busby babes
14.05.2019 12:47
#
Taiger
14.05.2019 17:16
#
Everton?
Busby babes
14.05.2019 17:33
#
proc by tam sel Everton nebo Wolves misto Arsenalu nebo United?
Taiger
14.05.2019 17:40
#
A jo, jsem blb, máš pravdu. Takže West Ham.
Busby babes
14.05.2019 17:45
#
pojd, to dame az k tomu Brightonu.
Taiger
14.05.2019 17:52
#
Brighton tam logicky být nemůže, jelikož to je přístavní město a přístavní města z technických důvodů hrát nemůžou.
Taiger
14.05.2019 17:52
#
LM
zlatan-legend
14.05.2019 13:00
#
Cože?
C-M@ster
14.05.2019 14:35
#
United, vole.
fenixLFC
14.05.2019 15:24
#
Taiger
14.05.2019 17:40
#
To asi těžko, podle barvy dresů má přednost Leicester.
Teoretik
14.05.2019 12:44
#
A právě proto celé FFP nedává smysl. Chudí zůstávají chudí, a bohatí bohatnou.
imp
14.05.2019 13:46
#
Smyslem FFP ale neni nastolovat nejakou financni vyrovnanost. ¯\_(ツ)_/¯
Lib.city
14.05.2019 13:50
#
Smyslem FFP bylo zabránit bankrotům klubu, jak tomu bylo běžný v Itálii nebo ve Španělsku, kdy kluby měly extrémní náklady a půjčky, který nedokázaly splácet.
lajka30
14.05.2019 13:58
#
chavi.27
14.05.2019 15:32
#
¨co je na tom k smichu? dyt je to pravda
Taiger
14.05.2019 17:41
#
imp
14.05.2019 13:59
#
t0mmy33MCFC
14.05.2019 14:12
#
jo tak bych videl smysl toho ja, meli by hlidat aby se nedelaly nakupy na obrovske pujcky, a ne omezovat majitele v utraceni jejich penez
Shot2
14.05.2019 16:15
#
mistr129
14.05.2019 16:41
#
Golasso
15.05.2019 08:14
#
Pravda, ale má to víc dimenzí. I když ten název, který obsahuje "fair play" je vzhledem k nastavení a vymahatelnosti těch opatření dost zavádějící . Třeba z pohledu platů to znamená, že bohatší klub může vynakládat víc a víc protože ten nárůst se myslím řeší procentuálně a roli hrají i příjmy. Kdežto pokud klub vynakládá málo peněz na platy a chce skokově např. podepsat smlouvy pro všechny svoje opory (a dát jim o dost vyšší plat) a třeba i posílit, tak může narazit na problém, aby se vešel do podmínek FFP. To ho svým způsobem chrání, aby se jeho výdaje nedostaly přes únosnou mez a nevznikly finanční potíže.
Druhým efektem je samozřejmě to, že opatření do určité míry zabraňuje situaci, kdy by hypoteticky koupil nějaký klub extrémně bohatý majitel, během jednoho léta si tam natahal smetánku z ostatních klubů tím, že by je nalákal na nastřelené platy a hned by třeba válcoval PL. To je asi to FFP, jak ho chápe většina.
Jinak teda tohle je zjednodušená teorie, praxe vypadá vzhledem k všemožným kličkám trochu jinak. Taky se asi bude řešit víc věcí, než jenom platy.
Teoretik
14.05.2019 22:17
#
to je hezké, ale v tom případě nezáměrně nastoluje finanční nevyrovnanost
MCFC_8
14.05.2019 12:58
#
Ked nedostal trest PSG tak ani my, neminali sme tolko ako oni
Setwo
14.05.2019 12:59
#
trest by malo dostat PSG aj City samozrejme
MCFC_8
14.05.2019 13:08
#
Lenze PSG po vysetrocani nedostalo...
Setwo
14.05.2019 13:10
#
Šejk vybavil
since1880
14.05.2019 14:39
#
fenixLFC
14.05.2019 15:25
#
vy ste to uz raz porusili, takze by bolo na vs nahliadane ako na recidivistov. takze prisnejsi trest
Setwo
14.05.2019 12:58
#
už by mali klepnúť po prstoch tým ropným klubom
Luc-Luc
14.05.2019 14:01
#
na kazde prase se vari voda
lukas.st
14.05.2019 14:08
#
Nech šejk radšej kúpi celú UEFU.
pampeliska.ultras
14.05.2019 15:00
#
Nechutná arabská pakáž to je, plivou do tváře všem slušným muslimům.

Citizens jsou vtip, jejich titul nemá žádnou váhu, nikoho nezajímají. Liverpool je skutečným šampionem. Guardiola je jenom plešatý gloryhunter ..... díky Messimu a Iniestovi s Xavim se mu povedlo vyhrát LM, ale od té doby? Kompletně zničil Heynckesův Bayern..... s Citizens je v LM pouze pro smích. Hnus, ten tým je irelevantní jako Jarrel "big pharmacy baby" Miller.
diastan
14.05.2019 15:15
#
t0mmy33MCFC
15.05.2019 07:45
#
to by me zajimalo jakym postupem si prisel k tomu ze titul v rukou City nema vahu, ale druhej Liverpool je skutecny sampion to musi byt neskutecne myslenkove pochody
Kixi Syhimour
14.05.2019 15:20
#
Nic nedostanou
Bucky
14.05.2019 12:27
#
Hodně doplatil na letošní formu Bernarda Silvy, který pak dostával často přednost na křídle, i když hrál primárně zálohu. Na druhou stranu má celkem štěstí, že Guardiola kádr skvěle protáčí a i jako 3. v pořadí na pravé křídlo si zahrál poměrně dost a měl i dobrá čísla. Pokud odejde David Silva a Bernardo se přesune na pevno na střed zálohy (kde mu to podle mě sedí víc), tak by toho příští sezónu mohl odehrát ještě víc.
since1880
14.05.2019 14:41
#
Bernardo je na stredu najlepsi. Mahreze nemuzu stale zkousnout a prijt mu na chut...
Bucky
14.05.2019 18:24
#
Ve finální fázi je fakt hodně produktivní, ať už při střelbě nebo přihrávkách. To je jeho hlavní deviza a to má v City pořád super. Horší je to směrem dozadu, tam se mu moc nechce a to může být pod Pepem problém.
since1880
16.05.2019 08:54
#
Teoretik
14.05.2019 12:42
#
Tenhle hráč mě nepřesvědčuje a nějak tu euforii od titulu Leicesteru kolem něj nechápu, ale zas v posledním kole zařídil titul City vítěznou asistencí a gólem na 3:1 tož jako hráč na lávku v top klubu dobrej.
t0mmy33MCFC
14.05.2019 14:11
#
mel svoje chvilky ale jinak se mi taky vetsinou nelibil, jak rikas od toho titulu kolem nej byl hrozny hype ale pojistka kvalitni, ale castka za kterou prisel podle me taky prehnana...
since1880
14.05.2019 14:41
#
Nejak ho nemusim...
Gunner14
14.05.2019 12:51
#
VAR bude použito ve finále EL
Golasso
14.05.2019 13:19
#
Jan Horáček
14.05.2019 13:34
#
No nazdar ...
Salfovic
14.05.2019 13:42
#
A bude u něj Královec
oli9
14.05.2019 14:18
#
takže se budou dít věci
8lampard8
14.05.2019 13:57
#
havrys99
14.05.2019 14:08
#
je to tak, v semifinále EL snad navždy skončila éra brankových sudí
http://law5-theref.blogspot.com/2019/05/gianluca-rocchi-appointed-for-uefa.html
http://law5-theref.blogspot.com/2019/05/damir-skomina-appointed-for-uefa.html

Skomina se jinak dočkal finále LM.
kvasha16
14.05.2019 20:30
#
C-M@ster
14.05.2019 14:36
#
Kdyby Arsenal vyhrál Emery League a City by sebrali LM, šli bychom tam my, nebo by se to hodilo jinam?
Fesak
14.05.2019 14:58
#
dufam, ze inam lebo potom by tu borci nemohli vypisovat ze do ManU nikto nepojde lebo nehraju LM
Busby babes
14.05.2019 15:09
#
jacobT
14.05.2019 15:02
#
Zbytocna uvaha, aj keby rozhodli o vyradeni City z LM, s najvacsou pravdepodobnostou by sa to netykalo hned nasledujucej sezony, kedze City by urcite vyuzili vsetky moznosti, aby sa voci trestu odvolali. Aspon tak o tom reportovalo BBC.
fenixLFC
14.05.2019 15:26
#
presuvalo by sa to v tabulke, takze na arsenal tak ako tak. smola

a nebolo by to od buducej sezony
C-M@ster
14.05.2019 15:39
#
Takže by Arsenal hrál dvě skupiny, jo?
Gunner14
14.05.2019 15:41
#
v jedný Bayern a v druhý Barca a v osmifinále nemůžeme chytnout ani jednoho
C-M@ster
14.05.2019 16:10
#
fenixLFC
14.05.2019 15:48
#
presunulo by sa miesto pre dalsiu ligu v poradi
_Blind_
14.05.2019 15:36
#
Hodilo by se to logicky na Celtic.
C-M@ster
14.05.2019 15:39
#
Ajo, pravda.
since1880
14.05.2019 14:42
#
Mahrez je nemastny, neslany... ma sve chvilky, ale je to lavicka. Kdyz odejde budu i rad.
Frantszek
14.05.2019 15:44
#
Rajad Mahriz
RadekVonCZE
14.05.2019 18:08
#
Rijád Mahríz
nani92
14.05.2019 16:34
#
Danko
Busby babes
14.05.2019 16:58
#
https://www.football365.com/news/f365-says-under-woodward-man-utds-ship-will-always-flounder

It seems David Moyes, Louis van Gaal and Jose Mourinho were not to blame for Manchester United’s descent from the summit of English football after all. Blameless? Of course not. All three committed acts of self-sabotage which made them easy to scapegoat. But with Ole Gunnar Solskjaer struggling to keep control so soon after grabbing the wheel, the time is now – after six long years – to shine a light on the common denominators in United’s decline.

Two things link three failed managers and the one currently flailing. Firstly, the players.

The man passing down the verdicts is the second common theme running through four struggling regimes and the biggest hindrance to reform and redemption at Old Trafford. While Ed Woodward remains judge and jury, nothing will change.

Busby babes
14.05.2019 17:13
#
https://www.football365.com/news/frio-next-five-clubs-who-trusted-former-stars-with-major-roles

a tady jeste clanek o tom, jak se exfotbaliste dostavali do tech pozic ve vedeni klubu.
Sandstorm
14.05.2019 17:31
#
Tuhle jsem o tom přemýšlel a to proč jsme v takové agonii už má počátek v době kolem roku 2008.

Vezmi si, že stoperskou dvojici Rio, Vidic jsme nenahradili do teď.
Poslední TOP pravý bek je Gary Neville.
To samé platí o levé straně, kde byl Evra.
Na pravém křídle Ronaldo - od té doby Valencia, Lingard, částečně Mata.
Když si k tomu vezmeš Carricka, Scholes, Giggse...

Poslední kanonýr byl Ibra a to jen krátkodobě. Před ním RvP.

Prostě tyhle ikony a legendy jsme nebyli schopni dostatečně nahradit tak, abychom byli i nadále jedni z nejlepších v Evropě.

Naše prestupova politika zacala trpět s nastupem LVG.

Vlastně přivedl všechny hráče z MS
Blind, Rojo, Depay zarili na MS. K tomu italský terno Darmian. A superhvezdy, které byly zrovna k mání Di Maria a Falcao. Prostě strašně jednoduchý recruitment a nikdo neresil jsou ti hráči Good fit. Plus Schneiderlin je taková třešnička.



Busby babes
14.05.2019 17:34
#
"Naše prestupova politika zacala trpět s nastupem LVG." ehm... jakoze za Moyese to byla parada?

btw. LVG si sam stezoval ze na recruitment nemel moc vliv a ze chtel jine hrace.
Sandstorm
14.05.2019 17:40
#
Myslel sem to tak, že Moyes nenadelal tolik škody. Herrera s Mátou byli fajn, Shaw ujde, Fella byl prumerak, ale jedná vlaštovka jaro nedělá.
Sandstorm
14.05.2019 17:44
#
Tak zrovna Blinda s Depayem musel chtít hlavně on
Busby babes
14.05.2019 17:47
#
Blind byl dobrej, Depay dojel na to, ze se zmenil trener, vlastne oba na to dojeli.
Sandstorm
14.05.2019 17:52
#
To asi jo. A taky mi přijde, že jsme nenahradili ty velký osobnosti. Ten nynější tým ať má Pogbu, Rashe, tak mi přijde bez tváře, bez charakteru, vůle vyhrát za každou cenu. To není problém jenom v kvalitě ale i v mentalite.
r.mrazik
14.05.2019 18:08
#
blind byl stejnej prumerny hrac jako tam jsou ted...akorat byl dobry na rozehravku zezadu,o to ale ztracel na fyzicke strance...ted je to naopak...fyzicka stranka jde,kontrola mice na hovno...chtelo by to je skrizit
Busby babes
14.05.2019 18:16
#
ne, Blind byl lepsi.
Busby babes
14.05.2019 18:17
#
respektive takhle. Blind dokazal sve nedostatky nahradit tim, ze dokazal daleko lip cist hru. Zatimco ti, co tam mame ted, to, ze jsou kopyta nahradit nicim nemuzou.
r.mrazik
14.05.2019 19:10
#
Třeba Mike pozicne taky není úplně marný...ale s míčem je tragický
Sandstorm
14.05.2019 17:38
#
Prostě musíme se vrátit k tomu, že budeme schopni provádět hráče za dobré ceny, kteří se u nás dostanou až na vrchol jako Ronaldo, Carrick, Vidic atd. A občas se nebát dát více peněz za hráče jako tenkrát Rooney.
kvido17
14.05.2019 21:44
#
Jenže tehdejší Rooney by stál dnes 150+ v tom věku..krásný důkaz je Mbappe
cristiano.K.
15.05.2019 16:39
#
je ho tam škoda na lavičce , měl jít hrát do Arsenalu/CFC
Kohout-NL
16.05.2019 01:10
#
Furt bych ho bral.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.