Luis Enrique: Nejsem Harry Potter

04.08.2011, 14:56
Aktuality
AS Řím má nového majitele a i nového kouče. Tím se v létě stal Luis Enrique a je otázkou, kam až klub z hlavního města pod jeho vedením může dojít. Fanoušci Giallorossi jsou ve velkém očekávání a o tom, jak bude nadcházející sezona vypadat, neví nic ani sám někdejší kouč rezervního týmu Barcelony...

"Nejsem Harry Potter, nemám křišťálovou kouli, nevím, čeho tento tým může v nové sezoně dosáhnout. Pracujeme na vybudování nového týmu; nevím, kolik nových hráčů ještě budeme potřebovat, ale několik nám jich stále chybí," prohlásil někdejší záložník Barcelony a Realu Madrid.

"Nechci nějak specifikovat to, co je třeba ještě udělat, o tom se bavím soukromě s Walterem Sabatinim (sportovní ředitel AS Řím - pozn. red.). Na základě toho, co jsem viděl na tréninku, jsem optimistou, těší mě vidět, jaký přístup ukázali hráči," dodal.

Autor: Tomáš Pavlík / goal.com

Komentáře (182)

Přidat komentář
Filipow

Teď lže!

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

někdo bylo napsaný, že chce pět hráčů ještě, 2 + 2 +1

Reagovat
smazaný uživatel

SKANDÁLNÍ ODHALENÍ!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

ŠOK!!! EXKLUZIVNÍ ZPOVĚĎ!

Reagovat
smazaný uživatel

asi se svěřil někomu, kdo neumí držet jazyk za zuby

Reagovat
smazaný uživatel

Chcel by som sa opýtať fanúšikov AS, ako vidia toto "pošpanielšťovanie" svojho klubu....lebo mne je z toho pri všetkej úcte zle. Príde mi vrcholne trápne že sa snažia opičiť po nich...." španieli sú momentálne najlepší, budme ako oni" - takto mi to príde....

A znechucuje ma to o dosť viac preto, lebo AS je tradičný taliansky klub voči ktorému nemám absolútne žiadny problém, a štve ma čo z neho urobili.....

Reagovat
smazaný uživatel

POSPANELSTOVANI ??? to nemyslis vazne ze ne ? TO ZE MAJ SPANELSKEHO TRENERA :D a jednoho hrace ESP narodnosti ?? V tom pripade ses pekne hloupej protoze tenhle tvuj koment je hloupej...=>musej bejt vsechny takovy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nerozumiem reči tvojho kmeňa....

Reagovat
smazaný uživatel

Milý Palini, není hloupý ten co má jiný názor...........

Reagovat
Francesco Totti AS

spíš se bojim toho, že přitáhne dalších 5 ESP hráčů U20, pak ho vedení vyhodí a celá tato španělská školka nám zůstane na krku...nehledě na to, že s trenérem by odešel prakticky celý realizační tým

Reagovat
smazaný uživatel

Máš naprostou pravdu, stačí jen vzpomenout jak to dopadlo v Liverpoolu,když z něj dělali španělskej mančaft. Vzhledem k tomu, že Totti se do systému nehodí je to jeho konec, pustit Menéze byla další kravina. Nechápu proč je třeba budovat novou Romu za situace, kdy poslední 3 sezony byl vybudovanej velice kvalitní tým, který vloni porval i s problémy s financováním a nejistotou kolem investora. Vzhledem k tomu, že nejen trenér, ale i oba asistenti a i kondiční trenér jsou Španělé, včetně 3 nových hráčů a další se daj čekat z béčka Barcy, a za situace, kdy tam není žádná kontinuita to dopadne tak jak se dá asi čekat. Itálie je specifická a obávám se, že Enrique, navíc úplnej nováček si pěkně naběhne. Je pravda, že kostru týmu a zázemí rozprášil tak, že už mu opravdu nezbývá než začít od nuly. Vzhledem k tomu, že France přestane hrát a bude zlobit, bude to mít Enrique 2yx těžký. Tuto sezónu odepisuju.

Reagovat
Francesco Totti AS

proč by se Totti nehodil do systemu? Respektive proč by měl přestat hrát?

Reagovat
Alberto Aquilani

dle mna sa prave hodí ked mu budu po stranach hrat ráči ako Bojan a Lamela moze im davat kolmice do behu ...

Reagovat
Francesco Totti AS

a podle mě to bude mít s Lamelou a Bojanem jednodušší než s Menezem a Vučiničem

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Robbie

španělský styl může být v Itálii dobrý

Reagovat
Alberto Aquilani

ááá to je v riti ....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Francesco Totti AS

Reagovat
smazaný uživatel

Určitě bude Luis působit v Itálii se svým stylem fotbalu jako zjevení. Teď jde o to, jestli to bude zjevení pozitivní nebo noční můra. Můj názor je spíš negativní. Tu ligu nezná. Nikdy ji nehrál ani netrénoval. Nezná tamní styl. Pojí ho s ní jen povídání s Pepkem ...

Reagovat
Pipo123

Hlavne je otázne či ho "nepreštia" skúsenejší kolegovia, možno Calcio nemá takú kvalitu ako mávalo, ale trénerská kvalita je tam stále na vysokej úrovni.

Reagovat
smazaný uživatel

ať vezmou voldemorta alias Balotelliho

Reagovat
smazaný uživatel

Harry Potter nemá ale křiš´tálovou kouli,ale hůlku

Reagovat
smazaný uživatel

Tam udělali hauptrefu s tím Bojanem!

Reagovat
smazaný uživatel

Môže mi niekto popísať prípravné zápasy AS ?

Reagovat
smazaný uživatel

---------Stekelenburg-------

-Jose Angel---Juan--Heinze--Cicinho

-------Brighi--De Rossi---Pizarro-

-------Totti---Borriello-Bojan

Reagovat
smazaný uživatel

Keď už tak prehoď Cicinha a Jose Angela + Totti na krídle? a čo Lamela

Reagovat
smazaný uživatel

mas jedno.

Totti v utoku,pricom to moze prechadzat do 4-3-1-2,s Tottim na trequartistovi.

Lamela sa nezmestil

Reagovat
smazaný uživatel

A Nico je kde?

Reagovat
smazaný uživatel

Na lavicke

Kazdopadne AS na posilach este pracuje,malo by prist este vela hracov,takze je to len velmi odhadovana zostava.

Reagovat
smazaný uživatel

Na turnaji dvadsaťročných. Že mu to tam celkom ide. Ale to aj Coutinhovi, ktorý sa v Interi nepresadil.

Reagovat
smazaný uživatel

Říkám Nico!

Reagovat
smazaný uživatel

Aha. Ja som najprv si myslel, že to máš takú prezývku na Erika.

Reagovat
Pipo123

---------Stekelenburg-------

-Cicinho---Juan--Burdisso--Heinze

-------Brighi-----De Rossi-

--------------Pizarro---------------

-------Bojan---Borriello---Lamela ... to by sa mi docela páčilo

Reagovat
smazaný uživatel

A Totti?

Reagovat
Pipo123

Príde mi zbytočný, to najlepšie má za sebou, ak sa budú kopať penalty tak tam môže byť, takto zavadzá len mladším, ako povedal Di Canio, Juventus a AS nemôžu spoliehať na Tottiho a Del Piera, to nevytrhne Calcio v európe.

Reagovat
Alberto Aquilani

no jo , Di Canio ktoý dal slovami 8 golov za Lazio a je tam hrdinom ide niečo rozpravat o kvalitach Tottiho a podobnych , ten človek by mal najst sudnost najprv tým že do podobnych relacii kde hovori svoje mudra ani nechodiť .

Reagovat
cresposuper

Stále je to ich najlepší ofenzívny hráč, Lamela je tak o dve úrovne nižšie. Totti aj Del Piero práveže vo svojich týmom musia hrať.

Reagovat
smazaný uživatel

S tím Delpierem máš úplnou pravdu a měli by ho vzít i do nároďáku aby i tam hráli v 10

Reagovat
cresposuper

1991–1993 Padova 14 (1)

1993– Juventus 490 (205)

National team‡

1993–1996 Italy U-21 11 (3)

1995–2008 Italy 91 (27)

Stačí?

Reagovat
smazaný uživatel

V dané logice bych ještě povolalal Baggia a Vialliho taky dobří střelci v minulosti, nechápeš, že hraje už jem za zásluhy? Anebo my vysvětli proč v Barce ješte nenechali Ronaldinha a hráči na hrotu nemaj víc jak 30 let

Reagovat
smazaný uživatel

spíš mi řekni, proč byl Totti v tomhle věku loni na hřišti nejlepší

Reagovat
cresposuper

Nedokážeš pochopiť, že Totti, či sa ti páči alebo nie, je stále najdôležitejším hráčom Rímskeho útoku? Pripravuje šance, dáva góly, tvorí hru, rozohráva. Má úžasnú kreativitu, kopaciu techniku, vie to s loptou, je kanonier. To, že má 35 je absolútne irelevantné, keď podáva stále rovnako dobré výkony. Máš pravdu, nie je najrýchlejší, lenže to nie je pri jeho štýle hry dôležité. Nechápem toto posudzovanie (bohžial to tak vníma väčšina ľudí), že hráči nad 30 už strácajú rýchlosť a tým pádom sú nepoužiteľný. Nikto z mladých hráčov nemá Tottiho vlastnosi, aj keď je mnoho rýchlejších hráčov, ktorý ho neskôr môžu nahradiť (Lamela), ale v súčastnosti nie.

Reagovat
smazaný uživatel

Ačkoliv Tě neurážím, mám na věc svůj názor. Ukaž mi jedinýho Španěla v nároďáku, v Realu, Barce, nad 30, nemluvím 35. Proč je Milan v prdeli, je přestárlej, stejně jako celoej Italskej fotbal, kde to vždy zachraňoval systém, jakmile už nestačil ani systém, chtěj ho změnit, proto povolali někoho zvenku. Respektuju Tvou naivitu i mladickou zbrklost, čas mi dá za pravdu

Reagovat
cresposuper

Končím, maj sa

Reagovat
Kovi81

to jako maj vsechny tymy vyhodit hrace starsi 30 let? podivej se jak hral treba takovy giggs, van der sar, lampard (lonska sezona se mu nepovedla vlivem zraneni), drogba, atd. atd. vek je, jak uz bylo zmineno, irelevantni, pokud ma hrac i v pokrocilejsim veku kvality na to, aby hral v zakladu, tak nevidim duvod, proc tam cpat na jeho ukor nekoho mladeho, kdo je akorat rychlejsi, ale postrada prehled, klid, rozehravku a treba zakonceni toho starsiho. a i tebou zminovani real a barca maji v zakl. sestave par mazaku (carvalho, casillas, alonso nebo treba puyol)

Reagovat
smazaný uživatel

Srovnáváš golnana s hráčem v poli? Ano Giggs je jediná vyjímka potvrzující pravidlo. NEMLUIVÍM O 30 ALE 35 TO JE VELKÝ ROZDÍL!

Reagovat
Kovi81

v predchozim prispevku si mluvil i o tricitce 35 uz je na fotbalistu zaslouzily vek, ale jak vidno, u nekterych hracu to neni prekazka (viz. totti, del piero, giggs, nebo treba takovemu cannavarovi, kdyz vyhral zlaty mic bylo 34)

Reagovat
galacticosi

Puyol 33, Xavi 31, Casillas 30, Xabi Alonso 29 (v novembri 30), Capdevila 33

Reagovat
smazaný uživatel

Hm obránci a brankář

Reagovat
X-bano-X

jj Xavi je obranca ako víno

Reagovat
Francesco Totti AS

Reagovat
DelPiero137

Tak Ronaldinho po velkom boome nepovadaval take vykony ako Totti s DelPierom po 30-ke. Preto musel ist, nebol pre muzstvo platny.

Gigsa uznavas?

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím si, že máme stejný názor, Vzali tam Enriqueho proto, aby hru zrychlil, italskej fotbal začínal být chodící, Totti je pravej příklad toho co Enrique nechce. Chce mladý běhavý kluky a hlavně výbušný kluky. Totti je typ hráče, kterýmu se musí přizpůsobit celej mančaft, pak dává góly. JInak je ze hry, zcela logicky, poněvadž je bez výbušnosti a tudíž všude pozdě. Buďto se smíří s tím, že bude hrát posledních 15-20 minut nebo odejde.

Reagovat
cresposuper

Ty si dobrý dement..

Reagovat
smazaný uživatel

Zkus mě o tom přesvědčit jinak než urážkou, jsi-li toho schopen

Reagovat
smazaný uživatel

ještě že si tohle myslíš jenom ty a ne Enrique

Reagovat
Francesco Totti AS

Reagovat
smazaný uživatel

Angel, nejlepší hráč přípravy na lavičce? Hustý

Reagovat
Francesco Totti AS

díval ses včera?

Reagovat
smazaný uživatel

Jo

Reagovat
Francesco Totti AS

a jaký máš z toho pocit? Já sledoval jen první půlku a druhou jenom tak jedním okem...co říkáš na Bojana, Angela, Heinzeho a Simplicia?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Bojan byl výborný, umí 1 na 1 výborně. Angel se ukazuje jako supr posila zatím, tam je příjemný překvapení. Gabo bude jistota, tam se moc nebojím a Simplicio toho včera moc neukázal, takže tady fakt nevím. Zatím mi smrdí ta obrana, ale až bude Juan a Nico + Kjaer? bude o ok + někoho do zálohy, i když ten Viviani se ukazuje v dobrém světle.

Reagovat
smazaný uživatel

kvalitní shrnutí, ta levá strana se mi hodně líbila, ale ten včerejší zápas mi potvrdil to, že Totti nemůže hrát s Borriellem,Jelikož Franče je takovej typickej rozehrávač a Marco koncovej hráč do vápna,což znamená že nemůže hrát z kraje a Frančemu tak ubude hráč pro přihrávku...doufám že si to uvědomí i Luis

Reagovat
Francesco Totti AS

jj...4-3-Totti-Borriello, Bojan/Lamela

Reagovat
smazaný uživatel

to spíš Bojan-Totti/Marco-Lamela,proto bych si přál dalšího křídelního hráče (Palacio,Marin???)

Reagovat
Francesco Totti AS

Totti na křídle?

Reagovat
smazaný uživatel

Promiň s Francém už moc nepočítej,španělskej styl je založenej na vířivým pohybu. Proto musel odejít Ibra z Barcy. Italskej styl je založenej, že 9 brání a poté se hraje na pár brejků a jednoho špílmachra, útočí se zásadně ve 4, jakmile se skóruje alespoň jednou pak už se zase jen brání a čeká na zářez, ke kterýmu dochází ale zřídka, 1: 0 bohatě stačí.

Reagovat
Francesco Totti AS

Reagovat
smazaný uživatel

ty si niekedy videl hrať nejaké Talianske mužstvo? Lebo to, čo si opísal sa hralo naposledy v 80-tych rokoch

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem zapomněl, že na MS 2006 ME 2008 resp. 2010 či teď v kvalifikaci to byli brankový dostihy, pokud vím pořád se vyhrává o gól 1:0 a pak se brání, toto se teď snaží bšichni měnit aby poté co půjdou Španělé do prdele se k tomu zase vraceli

Reagovat
smazaný uživatel

jelikož Totti pod Montellou běhal nejvíc z celýho týmu,tak sou tvoje argumenty dost k ničemu

Reagovat
smazaný uživatel

Chceš srovnávat 35 Tottiho, kterej nebyl nikdy moc rychlej a kterýmu dnes ani kolena neslouží s mladýma klukama, ano Totti nebo Delpiero jsou géniové, ale rychlostně už nestačí a proto už to nepůjde, poněvdž nikdo nepřistouí na jejich fotbal v chůzi, pořádně se dívej hrajou jen když josu u balónu, snaží se ho krýt a pak jdou pro faul už nidky nikomu neutoečou a fotbal není hokej ani házená, kde se dá střídat jen kvůli standardkám

Reagovat
smazaný uživatel

tohle není atletiak,ale fotbal,takže ano chci srovnávat 35ti letýho tottiho s 19ti letejma klukama, protože ani jeden z těch 19ti letejch kluků neumí s balonem tolik co on,nikdo z nich nemá takovej přehled o hře a dovolim si říct že nemaj ani takovou střelu,on tam není od toho aby někde běhal stovky, od toho tam sou právě ty mladý, kterejm on bude posílat balony za obranu, připravovat golovky, stejně,jako to dělal když v Římě začínal a to mu de nejlíp

Reagovat
cresposuper

Reagovat
smazaný uživatel

Nepodsouvej mi 19 letý kluky, mám na mysli hráče do 30 let. pak už je konec, když ne ve 32 tak rozhodně po 34, nejsi-li stoper.Fotbal je právě je dnes atletika, vše je o síle, rychlosti a výbušnosti. Tottimu odzvonilo,náznaky tady byly už tuto sezónu, kdy byl na lavce, či dokonce šel jednou na taktický. Taky bch ho tam rád viděl, ale je konec.

Reagovat
cresposuper

Fotbal je právě je dnes atletika, vše je o síle, rychlosti a výbušnosti. To už fakt nemá zmysel diskutovať.

Reagovat
j_mrazik

V Itálii je to jinak. To je pravda, ale všude jinde to tam opravdu je. V tomhle má pravdu, ten věk je individuální. Někdy je za zenitem ve 29, někdo na vrcholu v 32. To se nedá házet do jednoho pytle.

Reagovat
smazaný uživatel

ale nikdo v 35

Reagovat
j_mrazik

Nedvěd?

Reagovat
smazaný uživatel

Jinej typ hráče

Reagovat
Votas

Zanetti?

Reagovat
smazaný uživatel

Zanetti a Nedvěd podobní typy hráčů, tzv. přírodní typy, který budou běhat do 50 třeba o půlnoci ,Totti DelPiero pravej opak

Reagovat
Votas

tak nepaušalizuj...nikdo je hodně silně přehnaný slovo

Reagovat
cresposuper

Totti a Del Piero sú podľa teba za zenitom?

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím zda píšeš ze záhrobí, poněvadž si se již loučil. Mám pocit, že mi nerozumíš. Totti je jeden z nejlepších hráčů co jsem kdy viděl, tak jak jsi to popsal to vše sedí, sám mám jeho orgiginál dresu Kappa combat Kit s jeho 10 a když hraju fotbal furt ji nosím Tottiho mám nesmírně rád, ale už tam není šťáva a je to strašně vidět, alespoń já to vidím, možná se pletu, ale obáváím se toho, že to tak skončí, Totti má alespoň ještě schopnost ten souboj ustát, ale Delpiero to je už hodně špatný. Jám ám rád fotbal jeden na jednoho a rychle do vápna a to tak, že je tam dynamika tak jak ji maj Ronlado a Messi, jakmile o výbušnost přijodou, na čemž je jejch hra založena budou muset taky skončit

Reagovat
smazaný uživatel

u Ronalda a Messiho to je něco úplně jinýho,oni ke svýmu stylu tu dynamiku a rychlost potřebujou,Totti ne,nikdy jí nepotřeboval,on v tom týmu není od toho aby běhal sprinty po lajně, nebo lítal mezi obráncema, on má dostat balon a vymyslet něco pro spoluhráče a to může dělat v jakymkoliv systému

Reagovat
smazaný uživatel

Messi a Ronaldo ke svém stylu dynamiku nepotřebujou, ty jeden arogantní osle právě to, že oni narozdíl od ostatních ty stejný kličky dělaj v obrovský dynamický rychlosti, je důvodem proč jsou nejlepší na světě, což při své zaslepenosti nevidiš. Nemluvím o běhání, ale o rychlosti a pro ostatních o rychlosti hráčů dopředu, ktetej každej smrtelník ztratí nejpozději v 35.

Reagovat
cresposuper

Reagovat
smazaný uživatel

tak ty mi to nejdřív vyvrátíš a pak potvrdíš? si ty vůbec normální?těšim se až začne škola a ty a tobě podobní arogantní zaslepenci,mající jen tu svojí pravdu se vrátí do školních lavic, kde si nebudou moct dovolit takovýhle chování k učitelům a budou zticha

Reagovat
smazaný uživatel

a navíc vůbec nechápeš pointu mýho příspěvku,reagueš na něco úplně na něco jinýho, než o čem sem psal a jenom se snažíš urážet, protože nemáš argumenty a nedokážeš zkousnout, že nejeden člověk nesouhlasí s tvým názorem

Reagovat
Francesco Totti AS

si borec

Reagovat
smazaný uživatel

Až si k němu někdo stoupne a von se už nepohne, poněvadž už na to nemá, bude po systému.........

Reagovat
smazaný uživatel

jelikož poslední 2-3 sezony hraje úplně stejně a pořád je pro tým platnej (a třeba tuhle sezonu nám zachránil evropskej pohár,i když tam měl mladší a běhavější hráče) tak tyhle tvoje komentáře sou úplně mimo

Reagovat
RMCF

Totti je pořád výbornej, ale pokud Luis bude hrát Barcelonskou klasiku, tak v tom si ho moc představit nedokážu, jasný nedynamickej s takovou tvořivostí a přehledem se uplatní v každým systemu, ale v tomto spíš víc z hlouby v te trojce, jako třeba Xavi, ono obecně v moderním fotbale, hráči tohoto typu se přesouvají hlouběj do hřiště na pozici jako třeba Pirlo. Ve Španělsku hrají na už Mediapunta většinou taky dynamičtější a golovější hráči(golovost Totti splňuje pořád), v Italii se pořád na trequartistovi drží klasiští tvůrci. Su zvědavej jak to Luis udělá, pro Tottiho, by místo udělat mohl buď 4-2-3-1 a nebo něčím podobným co hraje teď ačko Barcelony, což je taková kombinace 4-3-1-2 a 4-3-3, ale zas to nesedí Bojanovi, kterýho si přvedl.

Reagovat
Francesco Totti AS

přesně

Reagovat
smazaný uživatel

Snad jedinej fundovanej komentář co tady má hlavu a patu. Podotýkám i nadále, že s Tottim bude problém a on tam sám ví nejlíp. Je pravda, že je gólovej a extrémně fotbalovej, nicméně pouze v případě, kdy je na něm postavena hra.Bude-li se hrát vířivej fotbal, tj. neustále rotace s extrémním měněním pozic s dlouhým držením míče a hlavně využíváním krajů, pak nebude ve hře a bude mít velký problémy. Vzhledem k tomu, že nelze a nová Roma ani nechce stavět budoucnost na jednom nota bene 35 letým hráčí, bude sice ne hned ale pomalu upozaďován. I já bych ho tam chtěl vidět navěky a nejraději s Contim a Pruzzem, nicméně, čas nezastavíš.

Reagovat
smazaný uživatel

ty už tady prosimtě nic nekomentuj,protože v každym dalším komentáři vyvrátíš to, co si napsal v tom předchozím...a líbí se mi to, že komentář od RMCF je jedinej fundovanej (hlavně proto, že to tak sedí tobě,protože když má někdo jinej názor jak ty, tak je to idiot )

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně už nic nepiš, poněvadž fotbalu vůbec nerozumíš, nauč se italsky přečti si pár novin v italštině, žij 3 roky v Římě, míjej každej den Porta Metronia a pak mi napiš. A smiř se s tím, že Totti končí.

Reagovat
smazaný uživatel

A to že tady tvrdíš že mluvíš italsky, že tady tvrdíš že žiješ tři roky v Římě, jako znamená že rozumíš fotbalu? Že to tady nepředvádíš, ukazuješ jenom jak si paličatej,snažíš se prosadit tu svojí "pravdu" i přesto, že tě tady x lidí přesvědčuje o opaku. V jednom komentáři řekneš něco, co hned v následujícím vyvrátíš,když s tebou někdo nesouhlasí, tak ho hned začneš napadat, nepřišel si ani s jednym pořádnym argumentem k potvrzení tvejch názorů a zřejmě (narozdíl od Enriqueho) tu křišťálovou kouli máš, když předpovídáš že Totti skončil (co už mi píšou takový jako ty minimálně dva roky a pokaždý jim můžu s klidnym srdcem říct, že byli mimo).

Reagovat
smazaný uživatel

Poslední co Ti píšu, I když bude 100 lidí tvrdit kravinu, je to furt kravina. Ti nejlepší šli vždy proti proudu a byli svý a nepotřebovali se zaštiťovat názory druhých. Pak jsou ti druzí co papouškujou názor druhejch (to je ten Slovák) , ty ještě beru a pak jsou Ti co druhým berou jejich názor a snaží se je neustále tzv. umravňovat. Byl bys výbornej komouš a mohl bys hlásat něco o třídním boji, dokážu si Tě představit jako zavilýho levíčáka s příjmem do 20 000 Kč hrbýho samozřejmě

Reagovat
smazaný uživatel

1)V tomhle případě píše kravinu jen jeden.

2)Umravňovat? Jenom diskutuju, předhazuju svoje názory podložené argumenty (což ty si neudělal ani jednou),od toho tady ta diskuze je,čekal sem že si rozšířím obzory a místo toho se mi dostalo jenom urážek.

3) Považuj se za toho nejlepšího, protože nedokážeš uznat argumenty druhých,nazvi si to třeba že deš "proti proudu" a díky tomu si výjimečnej,budeš tak ze sebe dál dělat blbce,hlavně že máš ze sebe radost

4) Opět si se zaměřil na jedinou část měho předchozího komentáře ale celek ti pořád jaksi uniká. Radši už vážně nic nepiš, bude to to nejlepší co pro kvalitu týhle diskuze můžeš udělat

Reagovat
smazaný uživatel

Jenom jsem napsal svůj názor, že Totti má 35 let a nebude se hodit do systému a argumentů tam bylo dost, to že jsem se dotknul Francého mě mrzí. Pokud vím, začal jsi argumentovat zpsůobem hysterickým na což jsem přistoupil, což je má chyba. Za urážky se Ti omlouvám a prosím Tě nepoužívej v každým příspěvku ty sajlíky, je to dětinský a nehodí se to tudíž k k Tobě.

Reagovat
smazaný uživatel

A prosím Tě mluv vždy sám za sebe, je to víc chlapský

Reagovat
smazaný uživatel

Tak znova, napsal si, že s Tottim nemáme počítat,protože už nemá rychlost a dynamiku(což je pravda) jenže od toho tam není, nikdy nebyl. Potom si řekl, že se ti líbí rychlá kombinace, 1 na 1 a honem do vápna, jenže timhle se taky nikdy nevyznačoval, našel si místo, zpracoval balon,přikryl ho a poslal dál a to může dělat klidně ještě dvě,tři sezony pokud k tomu bude mít spoluhráče,což po dlouhý době mít bude.Napsal si že se ti líbí Messi a Ronaldo, protože maj tu rychlou kličku,tu dynamiku, jenže to je porovnání odlišnejch typů hráčů Není z nejrychlejších a nenaběhá toho tolik jako jiný, ale dožene to svojí fobalovostí a přehledem a o zbytek ať se postaraj ostatní. Navíc ke konci minulý sezony na to všechno byl prakticky sám a právě on byl tím rozdílovým hráčem, kterej nám vyhrával zápasy. Takovej hráč se nehodí pokud hraješ na brejky, nehodí se pokud hraješ na jedinýho útočníka, ale když se hraje 4-3-3 s rychlejma technickejma hráčema na křídlech, tak se do toho systému sakra hodí a je irelevantní za jak dlouho uběhne stovku, protože balon se u něj dlouho nezdrží (holt už nebude dávat tolik golu,ale bude to ve prospěch celýho týmu)....

Reagovat
smazaný uživatel

dodatek: tohle je můj pohled na celou tuhle věc, jesli ty osobně ho odepisuješ jen kvůli atletickým předpokladům,je tvoje věc i když to považuju za nesmysl,ale když se na danou stránku věci podíváš přes tyhle argumenty,musíš i ty uznat, že Totti má Římu pořád co nabídnout

Reagovat
smazaný uživatel

S tím cos napsal souhlasím. Francého mám moc rád, i když mě málem přejel v Trigorii svým šedým Ferrarim.Mrzí, že jsme se tady napadali, je to ubohý, myslím si, že dokážu uznat argument jinejch, pakliže ho považuje za lepší než můj, nicméně italskej botbal byl vždy defenzivní 9 bránilo (nejlépe 10) a 2 útočili zpravidla špílmachr (fantasista) a il bomber střelec. Sám určitě víš že i Francé putoval sestavou z trequartisty za Capella až na jedinej hrot za Spala.V národáku na ME 2000 začínal na křídle. Přepokládám, žes byl v Římě a jeho duch tam je stejně přítomný jako duch Maradony v Nápule. Příšerný je vždy špíl derby della Capitale, to už je hysterie. Problém je však ve věku. Rád bych se mýlil, ale co jsem vyčetl z italskej novin, kde jsou většinou stejný kraviny co tady píšem my, uvedl, že sám neví a vyjádřil a to opakovaně jak to dopadne, navíc je zřejmý, že ani neudrží pásku a budu ji tak mít capitan futuro. Enrique rovněž opakovaně uvedl, že se vše bude točit kolem DDR a to je zejména ten typ, pro kterýho je systém, jak dělanej, ačkoliv se na něj dívat nedá. Rád bych Francému přál aby si ještě za rok zahrál LM a třeba ji i vyhrál, ale nejsem naivní. Psal-li jsem konec, nemyslel jsem dnes nebo zítra, to by si Enrique zlomil vaz, ale osobně za sebe což je můj názor, který mi prosím nevyvracej, že s Francém se budeme k mý osobní nelibosti muset pod Enriquem rozloučit, což je i důvod proč jsem Enriqueho nechtěl.

Reagovat
smazaný uživatel

Řím je specifickej už několik let tím,že nehraje na tu typickou italskou defenzívu. Třeba Luciánův systém 4-5-1 je podle mě to nejlepší, co v Římě za posledních pár let bylo,bohužel pak na to nebyli hráči, teďko přišel Luis se svojim systémem,kterej (podle mě) se nebude tolik lišit od toho Sppalletiho a ten Tottimu seděl jak p*del na hrnec a přivedl si svoje hráče, což Řím zase vyzvedne. S Frančem se rozloučíme, to je mi jasný,ale neodepíšu ho tuhle sezonu a když zdravý vydrží, tak ani tu příští,svojí fotbalovostí na to pořád má a věřim tomu, že dokud on sám nebude chtít skončit, tak neskončí. Navíc tam pořád není nikdo kdo by ho nahradil (nemyslim kvalitou,ale stejnej,nebo podobnej typ hráče)

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, ale v tom systému byl Francé jedinej hrot a bylo mu o minimálně 4 roky míň. Dnes toho hrota hrát nemůže, křídlo vůbec, záloha bude samá narážečka a rychlej přechod, tudíž bez špílmachra, kterej by hru zpomaloval a nebránil, za situace kdy se bude hrát na 3, takže MŮJ SUBJEKTIVNÍ NÁZOR JE ŽE TO BUDE RYCHLÝ A ENRIQUE SI JEN POČKÁ NA TU CHVILKU.

Reagovat
cresposuper

Reagovat
smazaný uživatel

a Ty už mě taky nezlob :)

Reagovat
Francesco Totti AS

ty fandíš AS?

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím co je AS? Je to česká zhovadilost stejně jako AC. Bohužel Bosák se spíše věnuje svým sucharským bonmotům, než aby Ti to vysvětlil. V Itálii nikdo nepoužije spojení AS s ROMOU. Existuje Roma. Lazio, Milan, Inter apod. Romě fandím od 19883 cos ještě nebyl na světě.

Reagovat
smazaný uživatel

od 1983, druhý scudetto

Reagovat
Francesco Totti AS

když teda píšeš že žiješ v Římě, tak sem se tě chtěl zeptat jak je to tam s tou kartou pro fanoušky...co nebo k čemu vůbec je a kde nebo za kolik se dá sehnat? diky

Reagovat
smazaný uživatel

V Římě jsem žil 3 roky, od 2002-2005, kartu jsem neměl a kupoval jsem si většinou lístky na Sud a to zásadně na jméno v Roma storu, který ch je tak asi kolem desiti v Římě. Nechodil jsem ale pravidelně tak 10 za rok. Na stadionu se lístky neseženou, poněvadž vždy kupuješ lístek na pas./carta d identitá. Ty lístky tehdy stáli tak do 30 Euro. Musel bych se poptat ragazzi, kteří mi vždy lístek rezervujou

Reagovat
Francesco Totti AS

i tak dík

Reagovat
smazaný uživatel

pořád ale předpokládáte, že bude hrát tu "Barcelonskou klasiku" nebo "typicky španělskej fotbal" a i kdyby, tak i v takovymhle systému by se Franče uplatnil a vysvětloval sem to tady už někloikrát, takže se nebudu opakovat

Reagovat
Francesco Totti AS

Messi je génius ten vydrží dlouho ale Ronaldova hra je založená na rychlé kličce do vápna...tomu až ve 32 dojde rychlost, tak bude v prdeli...Totti je rozehravač kterému stačí převzít míč a hodit pas za obranu

Reagovat
smazaný uživatel

všude se u fotbalu musí běhat,ale není to jen o tom, podívej se Xavi, ten toho za zápas taky nenaběhá tolik jako třeba Gattuso,ale pořád je pro ten tým platnej a takovejch hráčů najdeš plno v těch nejlepších týmech na světě

Reagovat
smazaný uživatel

Srovnávat Xaviho a Gattusa, je jako umělce a nádeníka. Pokud vím tak Xavi vždy běhán ze všech nejvíc, ty jeden chudej kantore.

Reagovat
smazaný uživatel

jj Xavi má z celý Barcelony vždycky naběháno nejvíc piš dál,začínám tě chápat, v cirkuse si se neuplatnil, tak nás rozesmíváš tady

Reagovat
smazaný uživatel

je konec....to je to nejvtipnější co si tady zatim napsal. Je to nejlepší fotbalista současnýho Říma a ty by si ho odepsal jen kuli věku a kuli tomu že uběhne o kilometr na zápas míň, než ostatní hráči, hlavně že jim to běhá,balon přece nepotřebuješ u fotbalu,vždyť je to atletika

Reagovat
smazaný uživatel

Po sezóně vyskakuj, doufám, že si to budeš pamatovat cos tady napsal a když ne, dosvědčí mi to cresposuper, kterej tomu rozumí minimálně jako ty

Reagovat
smazaný uživatel

já si to pamatovat budu,já tady ten názor obhajuju už několik sezon a potvrdí ti to i jiný fanoušci AS, který ho zatracovali už dávno a nakonec je stejně přesvědčil že Totti=Řím

Reagovat
smazaný uživatel

a pořád tady mluvíš o španělskym způsobu hry, rád bych viděl ten zdroj, kde píšou, že Luis chce z AS udělat španělskej klub

Reagovat
smazaný uživatel

a jakej asi, když hrál jen ve Španělsku, prošel jejich mládežnickým systémme, učil se a trénoval ve Španělsku a Italy vůbec nezná.

Reagovat
smazaný uživatel

a to nutně musí znamenat že s typicky Italskýho mužstva udělá španělskej velkoklub? hmmm zajímavé,stejně jako tvoje ostatní názory

Reagovat
smazaný uživatel

Nic takovýho jsem neřekl, pouze má zkušenosti jen se Španělským fotbalem a myslím si, že do nejpozději do konce sezóny půjde i s tím Tvým jogurtem

Reagovat
smazaný uživatel

tak pořád čekám na ten zdroj,kde se uvádí že bude hrát typicky španělskej fotbal,jogurte

Reagovat
Francesco Totti AS

na hřišti je dalších 10 hráčů

Reagovat
smazaný uživatel

Promiň s Francém už moc nepočítej,španělskej styl je založenej na vířivým pohybu. Proto musel odejít Ibra z Barcy. Italskej styl je založenej, že 9 brání a poté se hraje na pár brejků a jednoho špílmachra, útočí se zásadně ve 4, jakmile se skóruje alespoň jednou pak už se zase jen brání a čeká na zářez, ke kterýmu dochází ale zřídka, 1: 0 bohatě stačí. Mám Francého strašně rád, ale myslím si že je jen otázkou času, kdy k tomu dojde. Ten vířej pohyb se musí hrát v 10 jakmile jeden vypadne jsou tam díry.

[reagovat]

Reagovat
smazaný uživatel

Gasperini: "Zanetti v Interi do roku 2025".

Reagovat
smazaný uživatel

Na Harryho Pottera vo futbale vlastní práva José

Reagovat
Carlos Juan Pablo

Reagovat
božský John

To je docela chudák ten José, Harry by se mu s tim životnim stylem moh někdy zranit....a co pak s takovym kouzelníkem

Reagovat
smazaný uživatel

José Théodore?

Reagovat
smazaný uživatel

no uvidíme, co z toho bude

Reagovat
DelPiero137

Nato ze za par dni zacne liga a je hlavnym trenerom toho vie sakra malo

Pravdepodobne to na nas len hraje. Tato cast vety mi pride zvlastna "Na základě toho, co jsem viděl na tréninku, jsem optimistou" ako keby ani nevedel do coho ide ked prijal ponuku AS (aspon na mna to tak vplyva).

Som zvedavy ako sa im bude darit. AS svojim utocnym pojatim bolo spravne korenie pre ligu.

Reagovat
smazaný uživatel

Necelý měsíc je pár dnů?

Reagovat
smazaný uživatel

tenhle článek byl na goal.com nebo asroma.pl už před nějakou dobou a bůh ví kdy ten rozhovor poskytl

Reagovat
smazaný uživatel

škoda AS je jak nebelvír..

Reagovat
smazaný uživatel

pro nějakého fandu AS: ten zápas co včera hráli s tím, tuším to byl Vasas, to byl jen přátelák nebo nějaké předkolo evropské ligy nebo co?? děkuju

Reagovat
smazaný uživatel

byl to přátelák,Vasas slavilo nějaký výročí založení klubu (nevim přesně jaký)

Reagovat
smazaný uživatel

to byl přátelák

Reagovat
smazaný uživatel

Nevim kde pořád vidíte ten španělskej styl. Enrique jenom přišel s novou koncepcí celýho klubu, novou taktikou a podle ní si vybírá hráče,navíc přivádí mladý perspektivní hráče s chutí něco dokázat a zbavuje se otřepanejch znechucenejch hráčů, který každej v Itálii zná (viz Vučinič a Menez). A že do týmu přivedl 3 španěly? Díky bohu, ani italská liga ani samotný AS se nezlepší, když budou probíhat obchody jen v rámci Serie A

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zatiaľ tri dobré posily: Stekelenburg, toho netreba opisovať, Krkič, ak sa chytí, tak bude veľká opora, podľa mňa nedá viac ako 10 gólov, ale raz toľko ich môže pripraviť a Lamela, najlepší hráč Argentíny na MS20 v oboch zápasoch, má veľkú budúcnosť, som rád, že ho AS kúpili už pred MS, lebo jeho cena pôjde hore. Heinze môže byť dobrá alternatíva na streda, aj naľavo, Angélom sa nechám prekvapiť, trošku sa bojím o jeho fyzickú pripravenosť, Nego má len 19 rokov, Sabatini a LE myslia dosť na budúcnosť, ale nedá sa hrať štýlom Arsenalu, stále mladíci a bez trofejí. takže ak zostáva ešte 25 miliónov, tak to akurát vychádza na Lucha, Kjaera/resp. iného stopéra a nejakého útočníka na lavičku, uvdíme ako to bude s Borriellom a PSG, Nilmar mi však nepríde lepší, aj keď ho mám rád

Ja to chcem vidieť takto: Stekelenburg - Cicinho, Juan/Kjaer, Burdisso, Heinze - Pizarro, De Rossi, Lucho - Bojan, Lamela - Totti/Borriello

Reagovat
smazaný uživatel

to je první zhruba reálná sestava tady (Brighi ), i když Lucho bere v OM nehorázný prachy a spíš na tom LB bude ten Ángel

Reagovat
smazaný uživatel

jn,včera hrál Brighi spolu s Vivianim a Pizarrem na středu a Viviani ho strčil do kapsy s prstem v nose....tenhle hráč u nás už nemá co dělat (i když ho mám hodně rád)

Reagovat
smazaný uživatel

Bojan byl včera našim nejlepším hráčem a to břevno co trefil,se klepe ještě teď, takže do něj vkládám velký naděje

Reagovat
Francesco Totti AS

Bojan > Menez

Reagovat
smazaný uživatel

Skvělý hráč a v našem béčku ukázal, že i skvělý trenér, snad to potvrdí i ted

Reagovat
smazaný uživatel

Už se těším, jak budou Bojan a Lamela motat italské obrany a ze zadu to bude jistit úžasný Cicinho...

Reagovat
cresposuper

A Totti na lavičke...

Reagovat
smazaný uživatel

Co by tam dělal? Toho prodat někam do Emirátů.

Reagovat
cresposuper

Reagovat
j_mrazik

Ať si na starý kolena ještě vydělá.

Reagovat
smazaný uživatel

cítím lehký závan ironie

Reagovat
Yanek

fakt lehký...

Reagovat
lnterista

100. Forza Inter

Reagovat
Votas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cresposuper

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Píše se o Luganovi. Haha, mít trojici Nico,Heinze a Lugano je zabíjarna

Reagovat
smazaný uživatel

kde se to píše prosimtě?

Reagovat
smazaný uživatel

romanews

Reagovat
Francesco Totti AS

o tom se psalo už v Lednu

Reagovat
smazaný uživatel

PIPO123

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mesyas

to už víme HP je přece Daniel Radcliffe

Reagovat
Biozdenda

Hehe, kazdy prece vi, ze Harry byl ve vesteni uplne k nicemu a v kristalove kouli videl maximalne tak mlhu a u zkousky si musel vymyslet, ze tam neco vidi, aby nepropadl

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

opakuje po Jose Mourinhovi

Reagovat
smazaný uživatel

Když čtu některé komentáře, tak nemám slov. Pošpanělšťování? Totti na křídle (resp. vedle Borriella v útoku); ještě lépe na střídačce? Přiznejte se, kdo ve skutečnosti sleduje AS?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cresposuper

Reagovat
Francesco Totti AS

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele