Liverpool si najal dánského experta na vhazování autů

07.09.2018 21:47 - Aktuality
Jürgen Klopp (© liverpoolfc.com)
 
Hráči Liverpoolu pracují na nové zbrani. Manažer Jürgen Klopp se rozhodl v létě posílit realizační tým o kouče vhazování autů. A najal na to opravdového experta Dána Thomase Grönnemarka, který je hodem dlouhým 51,33 metru držitelem světového rekordu ve vhazování.

Klopp si o Grönnemarkovi přečetl v německých médiích. "Když jsem se o něm dozvěděl, hned jsem měl jasno, že se s ním chci potkat. A po našem setkání jsem si byl stoprocentně jistý, že ho chci mít v týmu," prohlásil Klopp pro BBC.

Dvaačtyřicetiletý Grönnemark je bývalý sprinter a čtyři roky byl členem dánského čtyřbobu. Už 15 let se ale specializuje na dalekonosné hody s míčem, k čemuž využívá i přemety. V roce 2010 vytvořil světový rekord a následně své umění učil ve fotbalových klubech.

Velký vliv má zejména na dánský fotbal. Pracoval mimo jiné pro Viborg, Midtjylland, Silkeborg a Horsens, který v minulé sezoně i díky jeho radám vstřelil deset branek právě po autových vhazováních. Dánský reprezentant Andreas Poulsen pod jeho vedením zlepšil délku vhazování z 25 na 38 metrů.

Nyní své vědomosti předává v akademii Liverpoolu a pomáhá u prvního týmu. "Kromě tréninku rozebírám autová vhazování při zápasech a pak to probíráme u videa," popsal.

Liverpool tak piluje silnou zbraň. Podle statistik má tým během utkání 40 až 50 vhazování, Liverpool jich měl v posledních dvou zápasech dokonce pokaždé 54. "Vhazování zaberou celkem zhruba 12 minut z utkání. A je téměř padesátiprocentní šance, že o míč přijdete, když ho rozehrajete nakrátko do zahuštěného prostoru," vysvětlil Grönnemark.

Nyní pracuje zejména s krajními obránci Trentem Alexanderem-Arnoldem, Andym Robertsonem, Albertem Morenem, Nathanielem Clynem a Joem Gomezem, který například v posledním utkání s Leicesterem několikrát hodil nebezpečný aut do soupeřova vápna. "Kdybych byl obránce, nechtěl bych být na konci Gomezových autů," chválil dánský expert.

Podle statistik padlo po vhazování v Premier League 20 gólů za posledních pět sezon. V aktuálním ročníku je to jedna branka. Liverpool pak za celou minulou sezonu z autů ohrozil branku jen třikrát. Grönnemarkovým cílem ale není pomocí autů jen častěji ohrožovat branku, ale také zakládat protiútoky a celkově zrychlit hru.

"Když z autů dáme dva góly za sezonu, bude to skvělé, ale má to mnoho využití. Zejména pro rychlost a plynulost hry. Malým klubům může pomalé vhazování hodně pomoci jako technika přežití, ale velké kluby naopak potřebují co nejplynulejší hru. Ať už jste v tabulce na jakékoli pozici, vhazování je výhoda. A to nejen dlouhé, ale i rychlé a chytré," dodal.

Z liverpoolského kroku angažovat Grönnemarka si však na Britských ostrovech dělají i legraci. "Pardon, ale k čemu je trenér vhazování? Každý hráč ví, že míč je třeba chytit oběma rukama a hodit ho, zatímco musíš oběma nohama zůstat na zemi," prohlásil bývalý skotský reprezentant Andy Gray v rozhlasovém přenosu.

"Chápu, že se na to někdo dívá takhle. Jsem světový rekordman a světový expert, ale to neznamená, že si ze sebe neumím udělat legraci. Vím, že mám jedno z nejdivnějších povolání ve fotbale. Málokdo však ví, že správné vhazování má až 30 různých technických aspektů," dodal Grönnemark.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 9997
Komentáře (283 / 0 nových)
Gunner14
07.09.2018 21:49
#
Kixi Syhimour
07.09.2018 21:50
#
REPLIKATOR
07.09.2018 21:54
#
RadekVonCZE
07.09.2018 21:55
#
lexess
07.09.2018 21:58
#
sakra, jsem zvědavej
Fesak
07.09.2018 22:00
#
takemu odpadu, co jebe zenu svojemu bratovi sa da povedat velmi vela
Al Capone
07.09.2018 23:45
#
Neutron
08.09.2018 06:17
#
ona asi nebude tiez velmi cista, co myslis?
sima.vok
07.09.2018 22:21
#
"I saw John Terry going to your house one hour ago."
Hawkcz
07.09.2018 22:39
#
Smreky
07.09.2018 22:41
#

cr7sux
07.09.2018 22:50
#
REPLIKATOR
07.09.2018 22:50
#
Frank Lampard 8
07.09.2018 22:53
#
Gunner14
07.09.2018 23:09
#
ke kanaka
07.09.2018 23:09
#
celeb
07.09.2018 23:19
#
*to your brother's house ...
PlackaSKS
08.09.2018 00:57
#
*his, your by ho asi moc neděsilo ani nepobavilo. leda by měli dobrý vztahy
SunFells
08.09.2018 09:32
#
El-Pistolero-68
07.09.2018 23:26
#
Euphael
08.09.2018 01:23
#
prevadec spojitosti
08.09.2018 01:24
#
hodjohn
08.09.2018 07:00
#
Nebelung
08.09.2018 11:25
#
KingMaster13
08.09.2018 12:03
#
vladis271
08.09.2018 12:19
#
naheCZ
08.09.2018 12:36
#
TopinB
08.09.2018 17:10
#
kvasha16
09.09.2018 14:50
#
El-Pistolero-68
07.09.2018 23:26
#
Azazelo RD
08.09.2018 00:54
#
Něco jako: "Jsi prima kluk."
Zark
08.09.2018 18:50
#
Vosic
08.09.2018 09:30
#
kvasha16
09.09.2018 14:51
#
Kixi Syhimour
07.09.2018 21:50
#
, ok no
Stannis Baratheon
07.09.2018 21:53
#
Super
je to fajn, když každé autové vhazování na soupeřově polovině znamená nebezpečí
papanegra
07.09.2018 22:02
#
G ö t z e u s
07.09.2018 22:17
#
PISTOLERO
08.09.2018 00:14
#
batercia
08.09.2018 10:06
#
KingMaster13
08.09.2018 12:03
#
Gerrard-8
09.09.2018 19:53
#
lajka30
07.09.2018 21:55
#
To mohli rovnou najmout Rory Delapa.
https://www.youtube.com/watch?v=h7-mGH6X3PI
Manny
07.09.2018 22:00
#
nejlepsi tribute song, ruben zadkovich by mohl vypravet
masina_LFC
07.09.2018 22:09
#
on to hádzal neskutočne...
andrew96
08.09.2018 07:55
#
Hawkcz
07.09.2018 22:43
#
Žuty
08.09.2018 02:06
#
Porsmouth ještě v PL
Žuty
08.09.2018 02:07
#
*Portsmouth
werwolf
08.09.2018 22:09
#
Neutron
08.09.2018 06:18
#
to je do pici celkom smutne, ked Delap dokaze lepsie nacentrovat do vapna rukou ako taky Valencia nohou
Mass
08.09.2018 06:19
#
oddy
07.09.2018 22:03
#
Ten komentář Graye Se divím, že nechce zrušit všechny trenéry, každý přece ví, že se kope nohou do míče a musíš ho dostat do branky....
vilp
07.09.2018 22:04
#
masina_LFC
07.09.2018 22:09
#
Gray bol vždy vymetený kokot
prokop
07.09.2018 22:12
#
tak Gray hrál za Everton, takže provokuje... anebo je taky tradičně úplně mimo, nedávno doporučoval Martíneze do United
Torte
07.09.2018 23:16
#
Vosic
08.09.2018 09:32
#
SIRBRANIKE
08.09.2018 13:02
#
Kucka
09.09.2018 15:01
#
nani92
07.09.2018 22:13
#
Klopp nezvláda
YNWA__MSN
07.09.2018 23:07
#
Hlavne ze Man united, Sparta a Necastle slapou jak hodinky...
Zwwarac
10.09.2018 08:17
#
Torte
07.09.2018 23:16
#
batercia
08.09.2018 10:06
#
Benfica
07.09.2018 22:18
#
Kixi Syhimour
08.09.2018 11:35
#
El Fáňos
07.09.2018 22:19
#
platí pro hráče nahrávajícího na gól z autu asistence? nebo to není asistence ve smyslu pravidla, že po vhazování neplatí ofside
pobody's nerfect
07.09.2018 22:38
#
Ofsajd není ani po odkopu od brány, dokonce ani z rohu
Manny
07.09.2018 23:14
#
jak by mohl vubec byt ofsajd z rohu?
pobody's nerfect
07.09.2018 23:19
#
Nemohl, stejně jako při všech typech rozehravky, kdy předtím míč přešel čáru, i když chápu že u rohu je navíc i to, že nejde přihrávka dopředu
Chim
07.09.2018 23:26
#
Tak teoreticky jít dopředu může.
pobody's nerfect
07.09.2018 23:32
#
Nemůže, kopes z čáry (čtvrtkruh u praporku nehraje roli, bere se furt jako branková čára)
Chim
07.09.2018 23:34
#
Tak z pohledu pravidel to neznám, ale asi máš pravdu. Ale z pohledu geometrického to možné je.
Rakoid
07.09.2018 23:42
#
Tak hráč může čekat na centr za brankovou čárou, a až pak vybíhat ne?
Manny
07.09.2018 23:47
#
za brankovou acrou jsi mimo hriste, to se nepocita
Hokaido
08.09.2018 00:31
#
Samozřejmě se to počítá.
Manny
08.09.2018 00:50
#
11.4 Hráč není v ofsajdové pozici, jestliže:
d) je mimo hrací plochu (třeba i v prostoru branky).
PlackaSKS
08.09.2018 00:58
#
ale zase nesmíš opustit hřiště bez svolení rozhodčího... když z něj jen vyběhneš, bere se to podle mě jako, že jsi ve hřišti. tohle se týka třeba ošetřování?
Manny
08.09.2018 01:00
#
v prostoru branky osetrovani?
PlackaSKS
08.09.2018 01:03
#
myslel sem mimo hrací plochu

Manny
08.09.2018 01:13
#
no vsak jo, ale kdyz je tam napsane i to o te brance, tak z toho jde vycist, ze to asi nebude jen behem osetrovani ne?
PlackaSKS
08.09.2018 02:31
#
takže zaběhneš do brány a si mimo offside.. to je prostě divný...nějak si nedokážu představit, že to tak fakt funguje
Stiksxx
08.09.2018 06:45
#
Presne. Si vem ze za brankovou caru postavim dva utocniky a pak budu nakopavat dlouhý balony dopředu a oni budou vybihat pak před brankáře. To je blbost.
PlackaSKS
08.09.2018 10:23
#
To by tam soupeř nechal i dva obránce a sbíral to golman :) ale celý je to divný
fenixLFC
08.09.2018 11:13
#
Tak uz bol taky gol ze hrac sa ryxhlo presunul za ciatu aby nebol v offside
PlackaSKS
08.09.2018 02:32
#
leda bys byl ošetřovaný uvnitř branky... nic lepšího mě nenapadá
Hokaido
08.09.2018 01:57
#
Přijde mi to jako blbost a myslím, že by toho týmy využívaly. Zítra na to mrknu. Pokud máš pravdu, tak to pro mě bude docela šok.
Manny
08.09.2018 21:25
#
ja prave mam pocit, ze uz se to tady minimalne jednou resilo. kdyz hrac zustal behem rozehravky rohu v brance.
Chandy
10.09.2018 23:49
#
Takhle tusim dostali kdysi italové gol myslim od holandanu? Hrac se valel za carou, pak vybehl a dorazil mic...
andrew96
08.09.2018 08:06
#
Zvláštní.
A když je bránící hráč mimo hřiště, tak taky neposunuje hranu ofsajdu?
Firkraag
08.09.2018 10:53
#
určitě posunuje, padlo tak mnoho golu, ze obrance zaletel pri skluzu za autovou caru a pokud tedy golman napr. zustal na care, tak ofsajd nemohl nastat.
andrew96
08.09.2018 13:01
#
Právě. Proto mi přijde zvláštní, že útočící hráč za brankovou čarou být může.
Firkraag
08.09.2018 13:35
#
Nemůže, je to blbost.
Swarley
08.09.2018 15:25
#
Tak pak bych každý brejk rozbíhal v autu mimo hřiště a nebyl by ofsajd?
Stiksxx
08.09.2018 06:42
#
To je podle me blbost.
Protože branici hráč kdyz je za brankovou čarou se porad počítá, tak se ofsaijd nemava. Tak proč by to melo byt v opačném případě jinak.
Ale pravidla jsem nečetl.
Vosic
08.09.2018 09:33
#
v offsidu můžeš být i za brankovou čárou ne? To řešili na nějakém MS
Manny
08.09.2018 10:00
#
no pri rohu urcite ne (na coz jsem primarne reagoval) nazbytek si pockam, co kdo najde
El Fáňos
08.09.2018 09:35
#
ten ofsajd asi nebyl nejlepší příklad, k vášním diskuzím sice posloužil výborně, ale na to jsem se ptal, bohužel nereagoval nikdo. uzná se hráči házejícímu gol spoluhráčí, který posléze skóruje asistence, nebo nikoliv?
Ferguson6
08.09.2018 10:38
#
Tak ak sa z autu uzna gól, podľa mňa aj asistencia
El Fáňos
08.09.2018 17:37
#
no a z autu se gól uznává? to jsem taky ještě neviděl..
mikelinos
08.09.2018 17:48
#
ne, musí se někdo na hřišti dotknout, aby gól platil
El Fáňos
08.09.2018 20:57
#
a ta asistence teda?
mikelinos
08.09.2018 21:03
#
to netuším
Kucka
09.09.2018 15:04
#
áčko z autu se normálně uznává
El Fáňos
10.09.2018 08:32
#
proč by neměla, že? ale v tradičním pojeté to bylo dost ojedinělé, teď to uvidíme v Liverpoolu a jak se k tomu whoscored postaví
Johnny Bravo
10.09.2018 15:12
#
Je to úplně klasická asistence jako třeba z rohu
DrQQ
09.09.2018 18:05
#
Uzná.
GAUČ()
07.09.2018 22:22
#
Už Riise tak před lety mrskal delší auty
Rozum
07.09.2018 22:34
#
Výročí, jak Poborák režíroval výhru proti Leedsu. <3
https://www.facebook.com/premierleague/videos/318576915567796/
Alpha_Mule
08.09.2018 04:16
#
U 3/4 gólů
luismiksak
08.09.2018 06:47
#
Poborak fantastickej
pepinho2
08.09.2018 08:17
#
naheCZ
08.09.2018 12:39
#
Liquid
07.09.2018 22:36
#
Klopp - jeden z nejvíce přeceňovaných manažerů na světě
YNWA__MSN
07.09.2018 23:05
#
Tak ty absolutne nerozumis fotbalu....a ocividne jses i hodne podprumerne inteligentni opice
Ranoth
07.09.2018 23:15
#
naco vobec reagujes na takych trollov
Liquid
07.09.2018 23:15
#
opici máš tak ty doma, jsem tu jeden z nejrespektovanějších uživatelů, který tu je již 11.rokem, zřejmě sis mě s někým spletl slováčisko
oddy
07.09.2018 23:19
#
YNWA__MSN
07.09.2018 23:20
#
nasral sem trolla.... Kterej je tu uz 11 let.. Tyvole to uz si velkej kluk
king23
08.09.2018 16:53
#
Nahodou te krasne setrel
YNWA__MSN
08.09.2018 18:17
#
Spis naopak Vsichni su tu z nej delaji prdel
Chim
07.09.2018 23:27
#
El-Pistolero-68
07.09.2018 23:27
#
Manny
07.09.2018 23:31
#
lexess
07.09.2018 23:38
#
datum registrace na EF by se měl víc respektovat, dneska si mladíci dovolujou strašný věci, mládež jedna zkažená
Lib.city
07.09.2018 23:48
#
Moje slova, moje slova.
mistr129
08.09.2018 00:11
#
pane Liquid
Erdovec
08.09.2018 00:15
#
Filipow
08.09.2018 01:00
#
Nr.Nobody
08.09.2018 01:29
#
Shevchenko
08.09.2018 02:07
#
Liquid
08.09.2018 05:55
#
M0rb1D4S
08.09.2018 10:03
#
Přesně tak
Kovi81
08.09.2018 10:54
#
Manik...
08.09.2018 11:00
#
hefy
08.09.2018 11:38
#
KingMaster13
08.09.2018 12:22
#
J0EL
08.09.2018 13:04
#
aj ked u tohoto debila to neplati.
Pride
08.09.2018 15:08
#
Counter
08.09.2018 15:11
#
Busby babes
08.09.2018 19:18
#
J0EL
08.09.2018 20:04
#
Busby babes
08.09.2018 20:18
#
J0EL
08.09.2018 20:31
#
Holub
kvasha16
09.09.2018 14:51
#
Benzema
08.09.2018 00:47
#
PlackaSKS
08.09.2018 00:59
#
Nr.Nobody
08.09.2018 01:29
#
Kůň Hatatitla
08.09.2018 02:58
#
Adalberto.Littleoak
08.09.2018 05:12
#
ukaž mi jednoho jedinýho člověka, ktetej tě respektuje, jsi stejně zbytečnej jako Dolara
batercia
08.09.2018 06:38
#
Tady někdo v noci bumbal.
SunFells
08.09.2018 09:34
#
HalaMadrid_Flx
08.09.2018 10:33
#
MichalKotukov
08.09.2018 11:22
#
Nikikrew
08.09.2018 11:25
#
ty určite
vladis271
08.09.2018 12:20
#
KingMaster13
08.09.2018 12:23
#
Slonky Terik
08.09.2018 13:04
#
Rarášek
08.09.2018 13:53
#
db18
08.09.2018 15:37
#
Busby babes
08.09.2018 19:18
#
kvasha16
09.09.2018 14:51
#
bbbauch
08.09.2018 08:04
#
Zvladej trochu
Torte
07.09.2018 23:17
#
Proč? Jak to souvisí s článkem?
Liquid
07.09.2018 23:23
#
už to, že snad nikdy nic pořádnýho nevyhrál, nezvládá taktiku na nejdůležitější matche a souvisí to s tím, že jméno Klopp je v článku zmíněno 4x
YNWA__MSN
07.09.2018 23:34
#
2x titul v Bundeslize, Nemeckej pohar a superpohar, 2krat finale LM, finale league one cupu, finale evropsky ligy, postup s Mainzem do prvni ligy
Neutron
08.09.2018 15:06
#
asi je tazke pochopit vyznam slova "vyhral", ale znamena to nie, ze sa zucastnil, ale ze to aj ziskal, cize 2x finale LM, finale League One Cup mimochodom netusim co presne je, ale pravdepodobne si myslel League Cup, finale EL mozes kludne vylucit, pretoze to nevyhral
Torte
08.09.2018 00:12
#
Nejdůležitější matche, jako třeba s City minulý rok v LM? S Dortmundem proti Realu? Proti Dortmundu v EL? Proti silným týmům, ve velkých zápasech, je Liverpool nejlepší, proto byl např. ve finále LM o čemž se může třeba ManU od dob SAF jen zdát a kam se z anglických týmu dostala v poslední době jinak jen Chelsea.
papanegra
08.09.2018 00:15
#
možná to je tím, že byl ve finálech většinou v roli outsidera ? jak s BVB, tak i s LFC.. Konkurence ve světě je ohromná a je jasné, že s LFC nebude lehké něco vyhrá, nicméně dokázal dostat LFC ze sraček a pravidélně se kvalifikuje do LM, což už to je úspěch......

Nyní staví sympatický tým a začne sklízet ovoce, ty jedna EF legendo
Malresi
08.09.2018 05:21
#
No jó no... vyhrať 2x za sebou Bundesligu v konkurencii Bayernu, to dokáže každý. Oh wait.....
Odkedy prišiel tak bilanciu proti TOP 6 má pozitívnu a je to jediný kouč, ktorý pozitívnu bilanciu proti Guardiolovi. Niečo mi tu nesedí
Liquid
08.09.2018 06:06
#
Vyhrál LM? Vyhrál PL? Mourinho ano. 5 prohraných finále, neříkám, že je to tragéd, ale mezi top trenéry/manažery ho zatím dle mého řadit nelze a to i přes ty 2 tituly v Německu. Poslední titul ale 6 let z pět, to se mu samozřejmě nemaže, ale už by potřeboval další. Že postoupil s Mohučí do bundesligy, to dokázali jiní s s daleko většími outsidery např. Darmstadt
Malresi
08.09.2018 06:24
#
Mainz pod jeho vedením postúpil do Bundesligy prvý krát v histórii, ale chápem tvoju pointu. Dá sa na to ale pozrieť z inej stránky a to tej, že zatiaľ trénoval tímy, kde si to defacto musel vybudovať od nuly resp. od základov a až na LFC mal doposiaľ všade úspech. V Mainzi aj Dortmunde bude kvôli jeho ére v týchto kluboch legenda, to mu nevezme nikto. V LFC síce 3x prehral finále, ale toto je v podstate jeho iba tretia sezóna v klube, kde si od začiatku postupne prebudovával káder na svoj obraz. Z priemerného tímu spravil finalistu LM a podľa punditov najväčšieho konkurenta City v boji za titulom. Uvidíme po tejto sezóne. Každopádne je to manažér, ktorý pracuje na úplne inej báze ako Mourinho, ktorý mimo Porta, trénoval len TOP tímy. Jurgen z priemerného Dortmundu urobil majstra v konkurencii dominantého Bayernu 2 roky po sebe a dostal ho do finále LM. U nás to dúfam dopadne podobne a tiež budeme majstri... len s tým rozdielom, že aj tú LM vyhráme
batercia
08.09.2018 06:36
#
S ním se nemá cenu bavit. Buď trollí a nebo má skutečně mindrák. Racionální fanoušek s inteligencí musí Kloppa ocenit. Neříkám milovat, ale ocenit. Je to stejné, jako srovnávat Modriče a Ronalda a tvrdit, že Ronaldo je lepší a Modrič si poslední ocenění nezasloužil, když každý hraje jinou roli a pozici. Srovnávat kvality a posuzovat a shazovat Kloppa na základě toho, že ty trofeje nemá, když se vezmou další aspekty jeho práce, je černobílé. Ani Mourinha nechci shazovat i když se bojím, že svůj styl autobusu nezmění a s tím titul v LM nevyhraje a možná MU byla jeho poslední šance na TOP angažmá a po MU si myslím, že může jít postupně dolů.
batercia
08.09.2018 06:32
#
Nechápu tvojí zášť vůči Kloppovi. Já nejsem jeho fanda ani fanda LFC, ale jeho práci musí ocenit každý racionální fanoušek fotbalu. Ano, titul mu chybí. Ale dokázal tehdy průměrným BVB vrátit respekt. A v konkurenci FCB vyhrát titul a prohrát s nimi finále LM, to je prakticky jak vítězství. To samé dokazuje u LFC. A klubu na ústupu opět vrací slávu. Že prohrál se Zidanem a Realem není neúspěch. Ba naopak.

Je to kouč budovatel. Je mu teprve 51 let. Po BVB mohl do lepšího klubu než byl před tím Liverpool. Kdo ví, co s LFC dokáže, nebo zda nepůjde do většího klubu. Ale i když mu chybí tituly, mezi nejlepší trenéry aktuálně patří. Neměl ve finále potřebné štěstí, stál vždy proti top týmům, trénoval v tu chvíli outsidera.

A další věc, která tu nebyla uvedená, skvěle pracuje s hráči. Umí si vybrat mladé a talentované hráče, naslouchá jim, pomáhá jim růst. Díky němu Götze, Lewa, Auba, Kagawa a další mohli zářit na top úrovni a byli vyhledávanými hráči. A tohle si cením u každého trenéra, když dokáže budovat.

Asi nemá cenu se s tebou hádat. Očividně ti leží v žaludku. Tvoje škoda.
Rudnevs
08.09.2018 07:48
#
Lenže Mainz, ktorý vtedy postupoval do Bundesligy, nebol tým dnešným Mainzom a nemali to vôbec jednoduché... Prvé, čo Kloppa po nástupe do práce trénera v Mainzi bol boj o to, aby sa zachránili vôbec v tej druhej lige. A to, čo je súčasný Mainz (klub, ktorý sa etabloval v stáleho účastníka Bundesligy - čo sa mimochodom Darmstadtu a mnohým ďalším nepodarilo), je čiastočne i jeho zásluha. A to je práve to, prečo je Klopp považovaný za špičku - preto, že každý klub, ktorý viedol, sa pod jeho vedením vždy výrazne posunul.

A ohľadom toho rešpektovaného uživateľa - myslíš si, že skutočne rešpektovaný uživateľ by to o sebe takto napísal?
batercia
08.09.2018 10:05
#
Ten bumbal.
iamek
08.09.2018 09:21
#
YNWA__MSN
08.09.2018 11:16
#
Si bumbal vid? Ty EF legendo
Kůň Hatatitla
08.09.2018 02:58
#
stas87
07.09.2018 22:41
#
Z liverpoolského kroku angažovat Grönnemarka si však na Britských ostrovech dělají i legraci. "Pardon, ale k čemu je trenér vhazování? Každý hráč ví, že míč je třeba chytit oběma rukama a hodit ho, zatímco musíš oběma nohama zůstat na zemi," prohlásil bývalý skotský reprezentant Andy Gray v rozhlasovém přenosu.

Skoti blbi...preto su sto rokov za opicami a na euro ci Mundial sa mozu pozerat maximalne v TV.
Counter
07.09.2018 22:42
#
stas87
07.09.2018 22:44
#
Counter
07.09.2018 22:51
#
Takový Gašparovič řekl během prezidentování spoustu hovadin, znamená to teda, že jsou Slováci žialbohu blbý nádor a chvalabohu sto roků za opicema?
suicide
07.09.2018 22:58
#
Hej, lebo si ho opätovne zvolili. Čo mi to len pripomína...
stas87
07.09.2018 22:59
#
Mne nemusis davat priklady zo Slovenska, aj na Slovensku su blbci. Ja si rad kopnem do kopacov a tento blb mi krasne nahral. Sak ja si myslim presne to iste, co ty v komentari pod tym na ktory reagujes. S tym uplne suhlasim, ze pristup aky ma ten Gray je uplne mimo.
Counter
08.09.2018 15:12
#
No však jo, ale je blbost to kvůli němu vztahovat na celé Skotsko.
Lamskej#RMCF
07.09.2018 23:06
#
nevím jestli kvůli tomu výroku, ale ano opravdu jsou
Chim
07.09.2018 23:29
#
slovák mluví o opicích
Neutron
08.09.2018 06:20
#
neber si to tak osobne
SIRBRANIKE
08.09.2018 13:09
#
andrew96
08.09.2018 08:01
#
Ty máš ze Skotska nějaký traumatický zážitek?
stas87
08.09.2018 10:55
#
Nn, ja tych ostrovnych kopacov nemusim vsetkych. Futbal sa neustale posuva, kazdy detail dnes moze rozhodnut o vyhre a ten trouba asi stale zije v tom, ze styl hry nakopni a bez ti prinesie uspech. Priznam sa, ze som si jeho meno musel vygooglit, pretoze vobec netusim, kto to vlastne bol.
oddy
08.09.2018 11:51
#
No hlavně, že sis kopnul že jo...a rovnou do všech Skotů, když už v tom jsi. Nakonec jste si s tím Grayem docela podobní.
Momodou#
08.09.2018 13:12
#
Counter
08.09.2018 15:13
#
db18
08.09.2018 15:40
#
Skoti blbi ✓

(vždycky si vzpomenu: https://www.youtube.com/watch?v=fO4_yZGFMso&t=149s )
stas87
08.09.2018 16:08
#
Shot2
08.09.2018 16:51
#
ti komentátoři
Counter
07.09.2018 22:47
#
https://twitter.com/Ultra_Suristic/status/1035889841563754497

Tady jsou videa, kde si Gray jede tuhle svoji tragédii. Jak trefně poznamenal Rory Smith, přesně tenhle přístup dlouhá léta britský fotbal brzdil.

https://twitter.com/RorySmith/status/1036131690152947712
Iacob
08.09.2018 09:30
#
Football coach Here's the ball. You kick it.
SunFells
08.09.2018 09:47
#
Dinosaurus zabedněný.
Mindas
08.09.2018 09:48
#
pobody's nerfect
07.09.2018 22:59
#
Mě spíš překvapuje, že týmy obecně nemají specialisty na auty, přece jenom je to nejčastější situace ve fotbale po kterých padá poměrně dost gólů
Mass
08.09.2018 06:26
#
Specialista na to být nemusí, ale trénovat by se to mělo. Jako třeba při basketu nebo ragby se na to dělají signály, je to taková menší standartka.
Rudnevs
07.09.2018 23:05
#
Správny krok! Vhadzovania sú vo futbale veľmi podceňované a pre kluby je to pritom relatívne jednoduchá cesta, ako sa dostať k ohrozeniu brány... V prípade, že hráč dohodí približne 40 metrov, tak sa lopta dostane od postrannej čiary až do okolia pokutového územia. Pokiaľ to vedia hráči dobre hodiť, tak si z toho môže tím, ktorý sa vzhadzovaniam hlbšie venuje, vytvoriť ďalšie štandardky a ako sa ukázalo na posledných WM - tie sú vo futbale veľmi dôležité. Získať vhadzovanie je navyše oveľa jednoduchšie než získať priamy kop alebo trebárs roh.

Len pre zaujímavosť - dánsky majster FC Midtjylland dal minulú sezónu 10 gólov z vzadzovaní. Ten klub sa mi mimochodom veľmi páči, tam to robia fakt rozumne a používajú neobyčajné a inovatívne metódy. Ten Poulsen, čo sa v článku spomína, je teraz mimochodom v Bundeslige, v lete ho priviedol Gladbach, na toho som celkom zvedavý.

Jürgen Klopp sa inak dnes nachvílu vrátil na lavičku Dortmundu, brankár Weidenfeller, ktorý ukončil kariéru, mal totiž rozlúčkový zápas... Nechýbali viaceré legendy, medzi nimi trebárs i Jan Koller. https://tinyurl.com/ybudxhhj
suicide
07.09.2018 23:07
#
Pán Rudnevs, máte blog alebo píšete niekam?
Rudnevs
09.09.2018 11:38
#
Občas niečim prispejem na bundesliga-czsk.cz, napríklad včera som písal o Littbarskim, neni to nič extra, ale keby mal niekto záujem - https://tinyurl.com/ycy8t36g
Torte
07.09.2018 23:18
#
Nehrál/Nehraje tam Novák?
biggpee
08.09.2018 08:34
#
Loni ho koupil Trabzonspor
Rudnevs
09.09.2018 11:47
#
Hral tam, ale ako už bolo uvedené - už tam nehrá, šiel do Turecka...

Čítal som s ním rozhovor a vravel o tom, že ako sa tam dostal... Vraj čakal, že mu prídu ponuky odniekadiaľ z Bundesligy a podobne a keď mu agent povedal, že sa o neho zaujíma Midtjylland, tak netušil, čo to je za tím... Následne mu však povedal, že ako to tam robia a že podľa toho svojho počítačového programu sú schopní zistiť, ktorí hráč je presne pre nich vhodný a že týmto spôsobom získali titul. To Nováka zaujalo.

Okrem iného taktiež vravel i že si celkom rozumel s van der Vaartom...
Liquid
07.09.2018 23:19
#
a Rosický nikde, no myslím, že se psalo, že ti 2 se nemuseli
gocii
08.09.2018 07:59
#
Měl nejakou akci s legendama arsenalu
vteco
08.09.2018 12:13
#
Má dneska.
gocii
08.09.2018 20:25
#
jo ale už den předtím měli nějaký focení spolu, proběhlo to na twitteru
SpartaOvenka
09.09.2018 11:09
#
suicide
07.09.2018 23:06
#
Auty sú dobrá, hoc podceňovaná situácia. Sám som ich za mlada hádzal, i keď som nebol krajný hráč. No myslím, že to chce veľa cviku a poriadnu rozcvičku pre vzhadzujúceho hráča. Každému tímu sa zíde udržať loptu po aute a ak majú dvaja hráči na starosti 20 hodov, dá to zabrať.
Pipo123
07.09.2018 23:11
#
Jasne, v FM to hram na dlhe vzhadzovania, hrávam 4-4-2 a 7 hracov ma cez 1,90, golov pada po vhadzovaniach plna prdel, snad si to prečíta nejaky trener a zamestná ma.
Chim
07.09.2018 23:31
#
Já na to v FMku mrdám. Asi chyba.
Pipo123
07.09.2018 23:49
#
Ja som tomu tiez nevenoval pozornost, no Hrajem za Wrexham a v nižších anglických ligách využívam silových hracov, takze hlavne standartky, po vhadzovaniach pada dost golov, oplatí sa tomu venovat päť minut
Chim
07.09.2018 23:52
#
Ok, mrknu na to. Taky rád hraju ty nižší ostrovní soutěže.
djourou
07.09.2018 23:14
#
mne vzdy piskli zly aut
Lacko_Boh
08.09.2018 20:03
#
hrozne s tebou
LFCfan10
07.09.2018 23:25
#
Podľa mňa dobrý krok. Autov máme zá zápas neurekom, bude len plus ak z toho dokážeme vyťažiť viac. Možnosti na zlepšovanie sú tu vždy, a toto je tiež jeden z aspektov, kde na to priestor rozhodne je.
151bar151
08.09.2018 00:18
#
Ajaj, mám pocit, že už se to trochu přehání. Za chvíli budou mít týmy specialistu na vázání tkaniček...
Mass
08.09.2018 06:30
#
V Nice mají specialistu na navlékání rozlišováků.
eder
08.09.2018 06:35
#
Skvělý nápad. I specialista na oblékání se hodí - https://www.youtube.com/watch?v=lYU-SeVofHs
batercia
08.09.2018 06:42
#
Měl by se spíš inspirovat v naší lize, co? Nějak to ukopat, než řešit slabiny svého klubu nebo řešit nějakou odlišnost, výjimečnost, aby přivedl úspěch a trofej.
151bar151
08.09.2018 14:34
#
Gól po povedeným vhazování se povede vstřelit možná jednou z padesáti případů, takže je to zbytečný. Spíš jde o náhodu.
LFCfan10
08.09.2018 15:58
#
No vidíš. Ak sa mu to podarí vylepšiť na 1 z 30 prípadov, už to má veľký význam.
dwarf253
08.09.2018 09:15
#
Vždyť se jedná o fotbalovou situaci, která může častokrát rozhodnout zápas. Dnešní fotbal je tak vyrovnaný, že klidně může rozhodnout i ideálně vhozený aut, tak proč by na to nemohli mít kouče, který má za sebou prokazatelné výsledky? Zavázat tkaničky si umí i malé dítě a není na tom třeba nic zlepšovat.
151bar151
08.09.2018 14:34
#
To byla nadsázka s těma tkaničkama...
Vtáky cez tepláky
08.09.2018 06:59
#
51 metroch? Chlap si asi pomylil sport neee?
***Chelsea FC***
08.09.2018 08:12
#
to by měl Wenger radost. Pamatujete, jak si stěžoval na vhazování Delapa?
PROrock
08.09.2018 08:26
#
v poslední době to je celkem přínosné a ve vyrovnaných utkáních to může být i rozdílová situace...vzpomeňme si např. na Island... za mě palec, že takhle uvažuje
Iacob
08.09.2018 09:50
#
Kdyz ti borec zlepsi prumernou delku vhazovani o 10 metru, tak z ofenzivnich autu mas najednou rohy bez ofsajdu a z defenzivnich, kdy to hazes do lajny do souboje, mas kazdy ten souboj o 10 metru dal od tve brany. 40-50 vhazovani za zapas... Dansky klub s timhle koucem dal za sezonu z autu dvojnasobek golu, co padlo za celou sezonu v PL.... I na MS bylo u skandinavskych tymu videt, ze na tom pracovaly a jak efektivni to je. Evidentne se doted auty jako herni aspekt podcenovaly. Dedky jako toho ve studiu strilet nebo zavirat do izolovanejch duchodaku, protoze jejich kecy uz akorat skodi.

SunFells
08.09.2018 09:51
#
Mindas
08.09.2018 09:53
#
oddy
08.09.2018 10:04
#
Euphael
08.09.2018 10:19
#
lexess
08.09.2018 10:21
#
Mates_Matesović
08.09.2018 10:28
#
HalaMadrid_Flx
08.09.2018 10:36
#
Atlético de Madrid
08.09.2018 10:45
#
Firkraag
08.09.2018 10:56
#
Rohy jsou totiž běžně s ofsajdem totiž
Chim
08.09.2018 11:20
#
db18
08.09.2018 15:41
#
tomasinho
08.09.2018 11:00
#
Manik...
08.09.2018 11:01
#
bbbauch
08.09.2018 11:15
#
djourou
08.09.2018 11:23
#
Nebelung
08.09.2018 11:29
#
cr7sux
08.09.2018 12:16
#
KingMaster13
08.09.2018 12:18
#
vladis271
08.09.2018 12:25
#
Blasphemer
08.09.2018 12:46
#
SIRBRANIKE
08.09.2018 13:15
#
Amen.
niflheim
08.09.2018 13:25
#
Pride
08.09.2018 15:11
#
Counter
08.09.2018 15:14
#
vilp
08.09.2018 15:15
#
blade115
08.09.2018 15:37
#
Manny
08.09.2018 21:39
#
cristiano.K.
09.09.2018 22:26
#
Mindas
08.09.2018 09:52
#
Ty vole, ten Gray. Presne diky temto zkostnatelym a arogantnim nazorum ted Anglie pracne dohani ujety vlak.
diastan
08.09.2018 12:32
#
Chim
08.09.2018 10:05
#
smazaný uživatel
08.09.2018 10:11
#
Klopp
Chim
08.09.2018 10:14
#
Random dement z internetu.
smazaný uživatel
08.09.2018 11:35
#
Nebuď k sobě tak přísný.
mike.84
08.09.2018 10:39
#
enemak
08.09.2018 12:46
#
Expert na vhazování autů
Whitemedia
08.09.2018 12:53
#
Terry na dva roky do Spartaku
owny
08.09.2018 13:14
#
to je nějaká léčebna pro sexuální devianty?
SpecialOne
08.09.2018 18:26
#
co bylo na jeho konání deviantního?
Chim
08.09.2018 19:31
#
Blasphemer
08.09.2018 14:13
#
Dá se ještě dopisovat na soupisku EL? Budu akorát ve Vídni, když tam bude hrát Spartak, na Terryho bych se zašel i podívat.
Hokaido
08.09.2018 13:36
#
pepinho2
08.09.2018 14:53
#
Máte někdo stream? Zatím jsem našel jen na ofiko stránkách..
havrys99
08.09.2018 17:23
#
OT: V noci si připsali premiérový start za Brazílii Richalison a Everton
owny
08.09.2018 19:03
#
Sonny Anderson
09.09.2018 12:34
#
SpursFan3
13.09.2018 00:35
#
V tom fotbale to už směřuje k situaci jak v americkém fotbale... kromě trenéra brankářů, obránců, záložníků a útočníků přidáme i trenéra autu, nezapomeňme na video experta, a ještě bych zabudoval všem do uší mikročipy aby mohli poslouchat pokyny trenéra a budou následně rozehrávat nacvičené situace podle pokynů že shora... a běda jak během zápasů dojde k situaci která v nácviku nebyla všichni pak budou koukat jeden na druhého...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.