Lavička rezignoval. Spartu povede Chovanec

07.10.2008, 19:05
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (253)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Rozumný krok, Lavička se do Sparty absolutně nehodil....

Reagovat
smazaný uživatel

SOUHLAS

Reagovat
smazaný uživatel

,

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem rád, že odešel ne z důvodu těch špatnejch výsledků ale kuli Křetinskýmu a spol. a on nema na to povahu. Chtelo by to kouče něco jako Scolari ve Chesly, když tam šel dal si jasný podmínky a tak to ma bejt. Po tom co sem čet tak Křetinský tam řídí skoro všechno už jen to že měl pro Lavičku podmínku že v evropskej pohárech a proti silnějším bude hrat na 2 defenzivní založníky to mě docela dostalo. To by si snad měl rozhodnout trenér jak se bude hrát..i nákupy Hada atd.. určitě nejsou z Lavičkovy hlavy..

Reagovat
milan78

souhlas doufám, že se vrátí k U21, protože ten co to trénuje, nemá páru koho a proč trénuje

Reagovat
smazaný uživatel

čtu samý sračky.SPARTA potřebuje změnu ud zhora.Akorát trenér vymění trenéra.Všechno se bude opakovat.SPARTA PRAHA !!!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Rijkaard je přeci volný !!!

Reagovat
smazaný uživatel

Hovno rozumný krok.Sparta potřebuje revoluci od základu

Reagovat
božský John

Viťa je chlap s velkym CH jinak krok sparty absolutnere nechápu...

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě křetínskýmu došlo že se hlavně musí zbavit chovance-a tohle je ideální příležitost protože přes zimu tam bude trénovat zase někdo úplně jinej nebot trapák chovanec na to nemá

Reagovat
smazaný uživatel

Slavná Sparta - čtvrtfinalista poháru UEFA !!!

Reagovat
smazaný uživatel

Ligy mistru

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

pane jo, to je další z koncepčních kroků

Reagovat
smazaný uživatel

Vito jsi dobrej člověk,jsi ten nejlepší trenér v ČR ,měl by si ty vest reprezentaci a ne Rada.Jsem hrozně rád že už nejsi v tom týmu rudých debilu.

Reagovat
Shevchenko

Dobře, poslední trochu sympatický člověk je pryč ze Sparty.

Reagovat
smazaný uživatel

ten kluk má pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

To ať jdou do PR***E! ( Omlouvám se redakci, ale kdy jindy dodat slovům patřičný důraz, když ne teď .) Doufám, že přijde masivní protestní akce, protože tohle je i na mistra Křetínského neobvykle zoufalý krok a plivnutí do tváře všem sparťanům.

Reagovat
smazaný uživatel

Sice bez "PR***E", přesto souhlasím.

Reagovat
smazaný uživatel

S takovu se Sparta nikdy nezlepsi kdyz bude kazdy pulrok odvolavat trenera !!!

Reagovat
božský John

Souhlasim,naprostá pravda...

Reagovat
smazaný uživatel

podivejme se na slaviu: jarolimovi se taky ze zacatku nejak extra nedarilo, nechali ho a jak hraje slavia ted! momentalne nejlepsi klub u nas!!! (samozrejme az po banicku!!! )

Reagovat
božský John

a po Jablonci... ..koncepce Slavie je dobra..u vas ten Vecera je taky uz dlouho docela co..

Reagovat
smazaný uživatel

jj a zlepseni je videt !!!

Reagovat
božský John

Presne..doufam ze José tam zustane a nebudou loudit Frantu Komňackého...

Reagovat
smazaný uživatel

nechcu to zakriknut ale franta dela v jablonci zatim goog work !!

Reagovat
smazaný uživatel

no jo když mají trenéři dostatek času poznat POŘÁDNĚ tým, tak pokud má trenér zkušenosti tak se úspěch musí dostavit

Reagovat
$dolar$

Myslim,ze pokud bych dodal po Plzni , tak by jste mi asi neuverili

Reagovat
božský John

od tebe bych jineho necekal... ..ok prebirate misto za nama nekde...

Reagovat
$dolar$

3. misto taky neni spatny

Reagovat
božský John

Co si budem povidat...1. misto je 1. misto... a neudelejte v UEFE ostudu kdyz budete 3.

Reagovat
$dolar$

Klidek Lavicka nas pripravi dobre

Reagovat
božský John

jen aby..mne by se libil Vrba....nebo Vlasta Palička

Reagovat
$dolar$

Palicka nikdyyyyyyyyyyyyyyyyy !!!!!!!!!!! To rdasi bez trenera

Reagovat
božský John

Náhodou..s nim sme nikdy nespadli..nebo Pešice..já bych chtěl vidět třeba Luhovýho..odborníka...

Reagovat
$dolar$

Ty jsi masochista, Palicka byl u vas dobry, ale jen od ty doby zmrvil snad kazdy tym v kterym byl Pesice je tezuz za zenitem Jediny dva kandidati, mezi kterymi bych se rozhodoval by byl Lavicka a Vrba Nejspis bych zvolil Lavicku

Reagovat
božský John

Já jsem spíš srandista,tyhle "trenéry" jsem už dlouho neviděl...já Vrbu a asistenta Lavičku nebo oba hlavními trenéry

Reagovat
$dolar$

Oba hlavni jako v Liberci ( akorat ze Vrba je lepsi nez Griga)

Reagovat
božský John

Jasny...

Reagovat
smazaný uživatel

hmmm tim ze sel do sparty udelal velkou chybu.mel zustat u jednadvacitek,postoupil by s nima na ME a nebo by sel trenovat Acko.ted nema nic.

Reagovat
smazaný uživatel

Mě mrzí hlavně ta jedenadvacítka.

Reagovat
smazaný uživatel

Teda fandim spartě ale nechápu vedení...Jestli budou neustále střídat trenéry tak to k úspěchu nepovede...Slavii se pod Jarolímem přece taky nedařilo a zůstal..a taky je vidět výsledek..slavie má titul..je v UEFA a hraje nejhezčí fotbal v česku...

Reagovat
cubinho

Sparta skončí letos tak 5....Chovanec je tragédní trenér....Jinak Lavička Jediný sympatický sparťan, ještěže skončil.

Reagovat
božský John

Tak kdo bude hrát libero???

Reagovat
smazaný uživatel

pro tyhle okamžiky stojí za to žít

Reagovat
cubinho

Přesně! Nezbývá, než projednou s tebou souhlasit

Reagovat
F.Torres

jj poprvi a mozna naposled, ale aspon jednou musim dat

Reagovat
smazaný uživatel

Tedy že to bude tak brzy, to jsem nečekal. Zahradovi se něco líbí!!! Šampus bouchnu hned, ohňostroj bude v pátek večer.

Reagovat
božský John

Muzu prijit?

Reagovat
smazaný uživatel

Určitě. Nemáš to do Znojma trošku daleko?

Reagovat
božský John

ted vyjdu z baraku a v patek tam jsem jak na koni...

Reagovat
smazaný uživatel

jejej to jsou šašci

Reagovat
smazaný uživatel

Spartička už není to co bývala....

Reagovat
$dolar$

Do Plzne s nim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

víá´to,každej fanoušek ví,že v tobě chyba není....na ostatní a hlavně na Křetínskýho se vyser....ty seš borec a inteligent,takže to neuděláš,ale já sem výbušnej cholerik a být tebou tak Křetinskýmu naplivu do krku...měj se a drž se....SPARTáááá

Reagovat
božský John

José!! E? A casa!!...a je zle...

Reagovat
smazaný uživatel

Křetínský řekl, že za prohrané zápasy můžou hráči ze základní sestavy i lavička a chudák Víťa si to špatně přebral. Na druhou stranu udělal dobře, protože Sparta je vyloženě neperspektivní...

Reagovat
hawk

No super obcas lituju toho ze jsem spartan, kdyz mu ten deb.l kterinskej posle vystrahu smskou tak se mu nedivim. Proste dokud u nas bude soucasny vedeni, tak budu sedivet uz ted.

Reagovat
hawk

Jinak hodne stesti lavickoj v novym angazma. Doufam, ze chytne tym, kde nebude mit nad sebou takovy v.ly jako u nas.

Reagovat
smazaný uživatel

on byl pro mě jediná sympatická stránka Sparty

Reagovat
smazaný uživatel

pekne prekvapko...spartanem zustanu stale,ale tohle me dostalo

Reagovat
smazaný uživatel

druhá perfektní zpráva po prohře Sparty proti Slavii co potěšila celou republiku

Reagovat
alegre

Trenéři Sparty

v éře šéfa Daniela Křetínského

do prosince 2004 František Straka (23 zápasů v lize, 18 výher - 4 remíz -1 porážek)

2004-05 Jaroslav Hřebík (22 zápasů, 11-2-9)

2005-06 Stanislav Griga (27 zápasů, 12-7-8)

2006- květen 2008 Michal Bílek (54 zápasů, 33-12-9)

květen 2008 Jozef Chovanec (1 zápas, 0-0-1)

červen - říjen 2008 Vítězslav Lavička (9 zápasů, 5-2-2)

od října 2008 Jozef Chovanec (???)

Vskutku koncepční práce pane Kreténského!!!

Reagovat
$dolar$

Vsechny problemy zacaly vyhazovem Straky Fraaanta Straka

Reagovat
smazaný uživatel

přesně tak...

Reagovat
smazaný uživatel

Nepochopitelného vyhazovu Stračeny...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
alegre

Nejlepsi bilanci mel Straka a hned po nem Lavicka!

Reagovat
hawk

tj ta jedna porazka v lize byla jasna, prohral a skoncil, navic se na ten fotbal dalo divat to byl dalsi duvod vyhazovu

Reagovat
fantomas

Tak ten ale taky odešel sám, jinak by ho vedení zřejmě nechalo.

Reagovat
smazaný uživatel

Straka toho neměli vyhazovat a dnes by bylo vše jinak.

Reagovat
smazaný uživatel

Jdi do prdele Křetínský...jsi fakt hovado

Reagovat
smazaný uživatel

znovu vyzývám pana Křetinského jestli má alespoň kousek hrdosti-táhni už!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

To by museli táhnout i majitelé a to nevidím moc reálně.

Reagovat
smazaný uživatel

když je manažer v nějaké firmě neúspěšnej tak ho logicky vyhodí,na co vedení ještě čeká???

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže po stránce ekonomické tak neúspěšný není a to těm majitelům očividně stačí.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže díky posledním neúspěchům už tak úspěšný nebude ani z hlediska ekonomiky. Všechno se vším souvisí...Je škoda, že si to vlastníci neuvědomují.

Reagovat
smazaný uživatel

Když jsem četl ten článek v Hattricku a jeho hodnocení jednotlivých období, tak mi přišlo, že vládne spokojenost

Reagovat
smazaný uživatel

Ten článek jsem ještě nečetl....Ale tak to většinou bývá, že se při menší krizi říká, že je vše v pořádku :)

Reagovat
One-Real

Jinak reagovat nemůžu.

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta jen přešlapuje na místě, tam se musí stát zemětřesení, aby se věci pohly směrem kupředu. Co si jako od Chovance slibujou?

Reagovat
božský John

hru na libero?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Přešlapuje na místě? Tohle je rozklad, co bych dal za klidné přešlapování na místě.

Reagovat
smazaný uživatel

Tento rok Sparta bude mít co dělat, aby udělala první čtyřku.

Reagovat
božský John

tam bude Baník,Slávka,Bolka a Jablonec...

Reagovat
smazaný uživatel

Jablonec si na podzim zajistí záchranu, na jaře to bude tradičně pouštět. Baník musí zabrat.

Reagovat
božský John

Mas pravdu..pro nas je to dulezity si na podzim neco ukopat ale uvidime co Franta v zimě vymyslí.......Baník jsem vcera nevidel ale patri tam kazdopadne,...

Reagovat
$dolar$

... a Plzen

Reagovat
božský John

no jo plzeň..tak místo Bolky...

Reagovat
smazaný uživatel

Kopy by tě hnal...

Reagovat
božský John

Jsem si toho vědom avšak nebojím se následků

Reagovat
božský John

to je spis preslapovani na zemi-porusena statika-nasledne propadani se ke dnu...

Reagovat
smazaný uživatel

...Ale Lavička je sympatický trenér a dobře udělal...

Reagovat
alegre

Jak ja tohle Lavickovi preju! Vzdyt ten vyhazov ze Sparty je pro nej vlastne darkem, vykoupenim!

Reagovat
smazaný uživatel

To je pravda, asi věděl, že dokud bude šéf vydávat patnáctistránkové manuály pro hráče s pokyny, tak se Sparta nezvedne.

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel tohle jsem předpokládal už při tipovačce s Petrem Břízou. Je to smutné, Lavička nebyl špatnej, na ty hovada byl však příliš měkkej. Chovanec musí ihned nastoupit na stopera po boku Řepky, jiné místo pro něj není !!!

Ten hajzl Křivínskej je snad nezničitelnej, to ho nikdo nemůže vyhodit z ochozů nebo co?!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Upřímně tě lituji, já kdysi zažíval podobné chvilky zoufalství s panem Leškou.

Reagovat
smazaný uživatel

Strašně sympatickej a inteligentí kouč. Doufám, že mu to vyjde zase někde jinde...jen s ním mohla postoupit 21, a nemusel se srát se Spartou, té už nepomůže nic.

Reagovat
One-Real

To mě mrzí nejvíc.

Reagovat
$dolar$

Mas pravdu JJe to skoda

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím že to sparte nepomuze.. s Lavickou meli jit i nekteří hráči je tam tolik marných trapáků že se na to nedá koukat

Reagovat
$dolar$

Ted koukam Tavares v repre Tak si rikam , ten Raymond prekvapuje, uplne jsem cumel na ten napis s otevrenou pusou a pak jsem na to kliknul a zjistil, ze ...

Reagovat
One-Real

Reagovat
božský John

taky sem koukal..a docela me to rozesmalo...

Reagovat
smazaný uživatel

Raymond ? to myslis jako Domenecha ? ten ho urco nepovolaval

Reagovat
smazaný uživatel

Víťa má navíc než trénovat takový tým s Chovancem si nemohou pomoci

Reagovat
božský John

Řepka bude hrát libero...je to více méně jasný

Reagovat
smazaný uživatel

hm tak to se Sparta nikam nehne

Reagovat
Xavi8

Cawte najde sa tu nejaky ochotny Spartan?

Reagovat
smazaný uživatel

Coze? Lavicka uz nie je na lavicke?

Ale teraz vazne, nemyslim si ze problem bol v nom, problem Sparty su h(s)raci

Reagovat
fantomas

Tak se o titul bát nemusime, jestli bude koučovat Pepíno. Nanejvejš Bolky.

Reagovat
božský John

Uvidíme co tam Chosé vymyslí...

Reagovat
F.Torres

no spis co nevymysli , podle me jeden z nejhorsich treneru v historii

Reagovat
božský John

Podle mne nejhorsi

Reagovat
božský John

100. pro mě

Reagovat
smazaný uživatel

To se dalo čekat, bohužel.

Reagovat
smazaný uživatel

Trochu mě mrzí, že tentokrát se v tom Sparta nevykoupala sama a stáhla s sebou ke dnu i jednadvacítku. Lavička je pro mě v poslední době jedno velké zklamání.

Reagovat
irik

Na jednu stranu je to škoda , na druhou stranu to pod Křetínským asi žádnou budoucnost nemělo ...

Reagovat
Ligter

Ach jo, zase trenér v hajzlu. Třeba toho nechá Hiddink ...ještě že mám Football Manager 2008 snad to Slavii oplatim

Reagovat
alegre

Osiřela lavička, potápí se nám Spartička. Na Kreténského hlavičku, je třeba těžkou paličku! Z patra spadnul chovanec, přijde další Řepkův blikanec? Hráči se smějí, fandové pláčí, svá rudá trika slzami smáčí.

Reagovat
plechi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A jaká že to ve vedení Sparty sedí lůza? Popíše vám alegreho veršovací můza.

Reagovat
smazaný uživatel

to je hrůza.....

Reagovat
smazaný uživatel

Duo Chovanec - Křetínský se rozhodlo dovést Spartu na úroveň Teplic nebo Plzně...

Ale svým způsobem to bude (tragi)komický sledovat Sparta v rozestavení 3-5-2 s liberem...

Reagovat
smazaný uživatel

To jako že by Pepik sám nastoupil, to by pak mohl i Siegl na hrot

Reagovat
smazaný uživatel

Chovanec chce hlavně silnou zálohu, prý zvažuje Řepku na DM.

Reagovat
smazaný uživatel

nevím co by už sparta chtěla dyť Víta je jeden s nej trenéru v lize!!!je ale asi pravda, že ti frajírci se sparty by potřebovali trenéra kterej na ně bude víc tvrdej, jelikož oni jako pofi hráči maj svoje velký penízky jistý a pro některé je sparta konečný vrchol kariéry-tak nač jezdit po prdeli?? s tímto týmem se toho moc dělat nedá-jsou tam vyhaslý hvězdy, zraněný hvězdy a mladí kteří ve spartě nemají co dělat!!! managent sparty dělá dost podivné nákupy i prodeje!!

Reagovat
smazaný uživatel

Spartan Ultras Víta je prič a ješte ty ostatní svině skurvení vedení at dou taky do hajzlu budou biti akorád díky jim je přednáma zasraná Slavia nesnáším je ale mi jsme Ultras Sparta nás nedostanou

Reagovat
smazaný uživatel

tjn, Vás nedostanou.. .hlavně podle tvého pravopisu soudím..

Reagovat
smazaný uživatel

Pane prokurátore, co že tak rozohněně?

Reagovat
smazaný uživatel

Lavička k repre.

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, to zavání magickým trojúhelníkem. Chovanec se dočkal klopýtnutí Lavičky, který čeká na zaváhání Rady, ten by pak nahradil Chovance ve Spartě.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
alegre

A co takhle použít tento recept na záchranu Sparty: šlehaný bílek s rozemletým hřebíkem a oškubaným stračím peřím. Servírováno na tvrdé lavičce slovenským číšníkem Grigou přímo do úst nenasytného chovance...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tohle bylo ze slabšího soudku

Reagovat
alegre

Možná, že tato šestice trenérů by vás z té bídy dostala...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jj sranda musí být

Reagovat
smazaný uživatel

Nebylo to špatné ...

Reagovat
smazaný uživatel

Náhodou povedené zasmál jsem se

Reagovat
alegre

No jo, ne každé jídlo chutná. Záleží na náladě, žaludku a jiných okolnostech...

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš záleží na tom, jestli je to vtipný nebo ne...i když někteří jedinci se očividně smějí všemu...

Reagovat
alegre

Někdy je dobré zasmát se i sám sobě. Chápu, že situace ve Spartě je spíš k pláči, ale nikdy není tak zle, aby nemohlo být ještě hůř!

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já na to nehledím jako že je to o Spartě (proti ní), ale prostě mi to vtipné nepřijde, spíš trapné.

Reagovat
alegre

No tak Jakoubku, nedělej z té trochy žvance tragédii! Ale jinak máš samozřejmě nárok na vlastní názor! Ten ti nikdo nebere!

Reagovat
smazaný uživatel

Asi nemá náladu, Sparta nemá totiž "dělá radost".

Reagovat
smazaný uživatel

*nám

Reagovat
alegre

Chápu...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak v tom to rozhodně není.

Reagovat
smazaný uživatel

Křéťa nejen, že zhasnul světlo na konci tunelu, ale navíc pověřil Pepa Chovance, aby tunel zasypal.

Reagovat
smazaný uživatel

*nejenže

Reagovat
smazaný uživatel

v Cechach muj nejoblibenejsi trener. Veril jsem, ze vezme repre. Ale vzal Spartu...po tom derby me ho bylo aj torchu lito. Ale ted kdyz odesel, muzu prat Sparte zase jen to nejhorsi :D:D.Vsechno zle je pro enco dobre

Reagovat
smazaný uživatel

Ta Sparta je fakt trapná ...si myslí že prostě kdokoliv trenuje spartu tak hned musi od začátku všechno vyhrávat? ..a hned po sezone double ? at se vzpamatujou..na to nemaji

Reagovat
smazaný uživatel

No, Bílek ten double získal

Reagovat
F.Torres

(de)Bilek

Reagovat
alegre

Bílek měl silnější kádr než Lavička. A taky víc času...

Reagovat
smazaný uživatel

Ano...ale pak měli skoro jasný titul a uplně to posrali...newím no..Trenerům by měli dávat více prostoru...šak spartě to jen uškodí...a příští rok budou hrát o záchranu

Reagovat
smazaný uživatel

Lavička je sice sympaťák a dle včerejšího pozápasového rozhovoru možná i dobrej psycholog, ale jako trenér sparty selhal a je dobře že odchází ! Argumenty že nemá hráče, že mu je rozprodali, že za vše může Křetínský....neberu! Trenér sparty musí prostě bejt osobnost ,která si prosadí své hráčské požadavky.

Reagovat
smazaný uživatel

Ono když je jedním z kritérií výběru kouče "soulad s filozofií vedení", tak to jde asi poněkud ztuha.

Reagovat
smazaný uživatel

Trenér sparty musí prostě bejt osobnost ,která si prosadí své hráčské požadavky. - to beru ,ale že jako trenér selhal? Kromě Kisela tam nikdo nehraje naplno ,vetšina ten zápas odflákla ,spíš selhává sparta na hrišti.

Reagovat
smazaný uživatel

Kisel je tragéd, ten už tam nemá dlouho co dělat. On se snaží, ale to nestačí.

Reagovat
smazaný uživatel

Je fakt, že Kisela taky nemám moc v oblibě, ale v současném kádru je celkově určitě nadprůměrný. A když mu to sedne...

Reagovat
smazaný uživatel

tak tak...jako možná zahrál ho*no ,ale narozdíl od jiných bojoval...

Reagovat
smazaný uživatel

Sedne mu jeden zápas v sezoně...toť vše. Jinak tam běhá a neproměňuje šance. Ve středu zálohy nemá co dělat, protože to žádný tvůrce není. Na kraji ujde, ale je třeba lepších. On se hodí tak maximálně na lavičku, ale to pak zase dík své povaze, když už nastoupí, hraje totálně nic.

Reagovat
Shevchenko

On nemyslel, že mu sedne zápas.

Reagovat
smazaný uživatel

Když jsem to psal, tak jsem myslel ze 70 procent střelu, ale nechal jsem původní znění, protože skutečně zřídkakdy mu sedne i zápas.

Reagovat
smazaný uživatel

To si děláš srandu ne ? ..kdo je podle tebe lepší v záloze ?

Reagovat
smazaný uživatel

Co se ofenzivnách záložníků týče, tak je jednooký mezi slepými. Jinak já tvrdím, že i Matušovič, i ti mladí nemají co ve Spartě pohledávat.

Reagovat
$dolar$

Radsi snaziciho Kisela nez motajici a bez zajmu hrajici hrace

Reagovat
smazaný uživatel

Bych neřekl, že se nesanží, ale jsou tam hráči, kteří na to nemají - Kozáčik, Kučera, Had, Matušovič, Kisel, Holenda, Vacek, Zeman, Kušnír,...

Reagovat
$dolar$

Njn to je tim, ze kazdou pulsezonu si tam nejaky kouc privede svoje kone a je to takhle stale dokola, nikdo nema sanci zbudovat tym podle sebe

Reagovat
smazaný uživatel

Jde o to, kdo se podílí na příchodu takových hráčů? Jak mohli koupit hráče jako je Had, to fakt nechápu. A nejen jeho...

Reagovat
smazaný uživatel

Nepřišel na hostování?

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím, to je v zásadě jedno, větší kopyto jsem v celé naší lize už dlouho neviděl.

Reagovat
smazaný uživatel

to je přesně ono

Reagovat
alegre

Tak to je skoro celá Sparta...

Reagovat
smazaný uživatel

Vím, to tvrdím už několik let, že tam mnoho hráčů nemá co pohledávat. A výsledky i herní projev mi dávají za pravdu.

Reagovat
alegre

Ale klub s takovou tradicí by mel mit snad i jiné vedení, majitele! Proc si to ty desitky tisic priznivcu nechavaji libit? Plati prispevky, plati vstupne...

Reagovat
smazaný uživatel

To souhlas, majitelé jsou hlavní problém, pač ti tam dosadili Křetinskýho a ten ty další, ale s tím fanoušek nic nenadělá.

Reagovat
alegre

No tak Slavia prozivala podobne a mnohem delsi obdobi neuspechu. A vedeni stalo rovnez za starou backoru. Nevim zda v tomto pripade pomuze bojkot fanousku, prazdny stadion... Ale on kdyz je nekdo Spartan, Slavista, Banikovec, tak tam proste jde i kdyz vi, ze bude odchazet zase zklaman, nasran...

Reagovat
smazaný uživatel

Já tam nechodím, i když bych mohl. Prostě mi to za to nestojí. Když už jdu na fotbal, tak se chci bavit a né tam trpět.

Bohužel momentální šéfové chtějí jen vydělávat a na sportovní úspěchy z vysoká se**u. Pak to tak vypadá a přitom by stačilo vcelku málo, jednu - dvě sezony neprodávat hráče, nechat trenérovi volnou ruku atd.

Reagovat
alegre

Problem je v tom, ze vedeni na proznivce z vysoka... Penize ze vstupneho nehraji temer zadnou roli, fanouska si nikdo nevazi. Hlavni zdroj prijmu je z prodeje hracu (ale uz brzy nebude mit Sparta koho prodavat...), z Poharu (ale tam se nedostava...) a ze sponzoru. Tech ma zatim dost, v mnoha pripadech se jedna o ponekud "zvlastni" penize. Az vyschne i tento zdroj, bude pozde!

Reagovat
smazaný uživatel

No a není to třeba taky trochu tím že je na hráče až moc hodnej? A to že je prostě povahově takhle měkej a že si nedokáže zjednat aby hráči zápas "odjezdili" nadoraz, je podle mě Lavičkovo selhání.

Reagovat
smazaný uživatel

tak jasně že je měkkej ,ale jestli chce hrát takovej matušovič pravidelně tak by se mohl více snažit i bez buzerací trenéra ,míra se mi fakt nelíbil

Reagovat
smazaný uživatel

Když odfláknou derby, tak jak asi vypadá přístup hráčů k trénování...a vše se to odvíjí od měkkosti kouče, i když je to morálně určitě dobrý člověk. A proto je dobře že skončil.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo to souhlasím , je dobře ,že ukočil ve spartě ,dokud tam bude takové vedení co pořád obměnuje kádr ,prosím ,ale takovej klub toho ve světě moc nedokáže

Reagovat
smazaný uživatel

ze sparty, nicmene pan lavicka v ni opravdu nema co delat, je na ni moc velky charakter, takze je mi lito, ze kvuli ty rudy luze uz nevede u21 a podle vseho do ni ma dvere zavrene kvuli vymene funkci

Reagovat
$dolar$

Vrba bude trenerem PLZNE Takze hodne stesti

Reagovat
smazaný uživatel

Plzen alias Sparta B?6 Spartanu v Plzni a jak to tam vypada!!!!To svedci o kvalite kadru naseho ,,nejslavnejsiho" klubu.Pulka tech pitomcu by se ztratila po divizich

Reagovat
smazaný uživatel

To fakt nechápu jak můžou být na Letné tak hloupí . Když tam mají konečně pořádného trenéra, tak ho nechají jenom tak odejít? To je přece blbost, když pan Lavička podá rezignaci, tak se přece mohli domluvit a kdyby ho porželi mohl by zůstat. Slavisti hráli v derby se stejným trenérem už proti čtvrtýmu ve Spartě a když byli s Jarolimem na začátku spolupráce, taky hned nebyli nejlepší a stačilo pár let a Slavia je navrchu. Myslim že Křetinský má problém, že chce všechno a hned, ale to musí podpořit aspoň jednoho trenéra ve funkci a být trochu trpělivý. Pan Lavička byl podle mě pro Spartu nejlepší a kdyby počkali aspoň na nějaké zimní posily a na jarní část, mohlo být všechno OK. Doufám že někde jinde Lavičkův potenciál rozpoznají lépe a přeju mu hodně štěstí ....

Reagovat
smazaný uživatel

Podle myho meli podrzet uz Hrebika,a ,,mohli" byt mozna nekde jinde.Panove ja byl vcera uplne KO,z ty komedie a celej den v praci se Slavistama.Ach jo

Reagovat
smazaný uživatel

Podle čeho soudíš že je tak dobrej trenér? Že měl kdysi úspěchy v Liberci?

Reagovat
smazaný uživatel

Dva tituly ve Spartě a působení v 21 asi nic neznamená, že...

Reagovat
smazaný uživatel

To sem trošku nepatří.. Pardon

Reagovat
smazaný uživatel

To vedení jen vyměňuje trenéry, koho přivedou příště? Nejsou na to sázky?

Reagovat
smazaný uživatel

trenér novej to nevyřeší, ale je potřeba asi větší autorita, která donutí žrát trávu v zápase celej mančaft. Víto díky

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Současný neúspěch není o tom, že by hráči nemakali či že by Lavička byl moc měkkej, ale že ti hráči na to prostě nemají. S tímto kádrem by ani Hiddink nic nesvedl.

K zamyšlení je to, že se určití hráči prodali, určití bohuže zůstali a adekvátní nepřišli, to je vina celého vedení.

Reagovat
smazaný uživatel

Naprostý souhlas. S tímtokádrem by opravdu ani nejlepší trenér nic nesvedl. Obrana je naprosto žalostná. No jo no, nejlepší hráči se prodají...Já vím že na kdyby se nehraje, ale kdyby zůstali Pospěch a Kadlec, bylo by to jiný kafe a klidně by Sparta mohla v poho LM hrát. Ale to je chyba vedení no, Křetínský je hrozný člověk, Spartu má jen pro peníze a doufám, že mu to fanoušci dají řádně sežrat!

Reagovat
$dolar$

Jenze koho bys privedl? V cesky lize proste nikdo dobry nebeha tak kde bys chtel brat? Slavia to vyresila posilama ze zahranici! Sparta se chvali jaky, ze jeji skauting je na vysoke urovni, ale kde jsou ti hraci? Jediny je Bony Wilfried, ale ten je jeste mlady, zadnyho hotovyho hrace Sparta ze zahranici neprivedla a v tom vidim obrovskou chybu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, v Česku není moc kde brát, ale i přesto se tu pár vhodných jmen najde a pokud může Slávia přivést hráče jako Tavares či Sparta mohla přivést Silvestreho, tak proč by nemohl přivést i další...hlavně tedy né Slováky či hráče z bývalé Jugoslávie. Ty už nikdy.

Reagovat
smazaný uživatel

jeho bylo pro Spartu škoda

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zase pan Křetinský něco posral...Křetinský demisi...Spartu miluju, ale to vedení je nejhorší co může bejt :(...My chceme skutečnou SPARTU!!!

Reagovat
Kily

krásná práce, Spartu už nevede nejlepší trenér, který se na území České republiky v současné době pohybuje. Rozdíl mezi Spartou a evropskou špičkou, které se Letenští chtějí stále rovnat, je v tuhle chvíli propastný a pro Spartu je ještě horší, že ztrácí kontakt i se Slavií.

Jinak bych to shrnul ještě jinak - Sparta reprezentaci do 21 let přetáhla trenéra, lvíčata vyhořela pod netrenérem Kotrbou, kterého spousta lidí za trenéra považuje jenom díky jedné úspěšné sezoně v Příbrami, a tohle všechno se stalo jenom pro to, aby Lavička ve Spartě nedostal příliš prostoru. Gratuluji, pane Křetínský, překonal jste se

Reagovat
smazaný uživatel

Spartu nejlepší trenér ani nevedl

Reagovat
smazaný uživatel

V lecčems máš recht, sice jsem nas...na vedení, ale i Víťa si tak trochu podřezal větev nasazováním Kučery atd. Možná ztratil respekt kabiny, asi to chce tvrdou ruku. Navíc je fakt, že z lavičky asi cesta zpět do sportovní komise nevede, takže Chovanec buď uspěje, nebo (snad) zmizí.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle mě zklamalo ješt víc než včerejší derby. Já už se na to opravdu vyseru ...

Reagovat
Logan

stava se

Reagovat
Logan

200. pro Lavicku at se mu dari jinde

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

KONEČNĚ.VŠECHNO UŽ BYLO ŘEČENO!!!!!!! SPARTA POTŘEBUJE TVRDOU OČISTU VČETNĚ DISCIPLÍNY

Reagovat
smazaný uživatel

co dělá Horst ???

Reagovat
$dolar$

Uz si asi sel lehnout ...

Reagovat
smazaný uživatel

Lavička taky udělal pár chyb, když jsem se dozvěděl, že Kučera je v sestavě, jímaly mě mdloby. Ale oproti Chovancovi byl zlatý, taky mě to štve víc než derby, protože teď je pramalá naděje na zlepšení.

Reagovat
smazaný uživatel

jako spartanovi je mi z toho smutno. Víťa je dobrej chlap i trenér a v současný době u nás nemá co dělat, bohužel. KŘETÍNSKÝ + CHOVANEC PRYČ

Reagovat
smazaný uživatel

ten obrazek k tomu dobre sedi ale dobre sparta dostala slavia forever

Reagovat
soukup

tak a Lavička do Brna místo Uličnýho

Reagovat
smazaný uživatel

Na to můžu říct jediné Ale vážně, nevím jestl ise naplňují naše slova nebo koncepční kroky sparty

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta měla Žofčáka, onehdá mohla dotáhnout v klidu Otepku, kdy by Baník bez problémů přeplatila, při honbě za Kuličem pustila nesmyslně Kopice. Kdyby chtěli řešit stopera, tak třeba Killar nepředvádí vůbec špatný výkony, Rada z Plzně by na lavičku taky stačil (ostatně místo Kučery by stačil i strašák z kukuřičného pole). Sparta hráče neuvěřitelně kurví a cizinci jí v tom nezachrání. Ti jsou dobří jen na doplnění, ale základ musí tvořit domácí.

Teď si budou všichni myslet, že to říkám jen ze slávistických antipatií, ale Sparta musí začít od Řepky - bere moc, dovolí si ještě víc a poslední zápasy hraje opravdu hrozně. Jeho excesy vytváří na Spartu ještě větší tlak, než by na ní byl vyvíjen jako na nejbohatší (možná už ne) klub. S ním by měl jít Blažek, údajně taky nenese roli dvojky zrovna s klidem. Nějací Kučerové, Kyselové, nebo nedej Bože "zkušení reprezentační útočníci" už ani nestojí za řeč.

Reagovat
smazaný uživatel

Killar - Rada, to je jak Kušnír, přijdou mi ještě mnohem horší než legendární dvojka Petrouš - Lukáš, na Spartu absolutně nemají (do Kladna Sparta vyhazuje svůj odpad). Myslím si, že pokud by se opravdu vrátil Pelta, tak v nejbližším přestupním termínu dotáhne Košťála, ale ani tam si nejsem jistý kvalitou hráče. Jinak bych se díval hlavně do ciziny a sledoval situaci kolem Laštůvky, Jiránka, Rozehnala, Hubníka, Šimůnka, Zápotočného, Holka, Kaloudy, Jarošíka, L.Jarolíma , Filla, Pudila, Pitáka nebo Magery. Ale na to musí nejdříve mít schopného sportovního ředitele...

Reagovat
smazaný uživatel

Tím Košťálem jsem samozřejmě myslel stopera Liberce .

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, ale to je neskutečné kopyto...

Reagovat
smazaný uživatel

S Pitákem nestraš, o tom už sním na léto, kdy mu údajně končí smlouva A navíc by do Sparty nikdy nešel. Mohl tam jít hodněkrát, kdy byla Sparta daleko před Slavií a vždy to odmítl, je to velký slávista, tak teď by tam nešel vůbec... A stejné to bude u spousty dalších hráčů, pokud ty hráče vyloženě nepřeplatí, tak do trápící se Sparty se nikdo hrnout nebude

Reagovat
smazaný uživatel

Asi máš pravdu, těch slávistů jsem tam napsal fakt nějak hodně . Jsem si říkal, že záloha Piták - L. Jarolím - Jarošík - Skácel by se dotáhnout dala, ale tak ne no . S tím přeplácením ale počítám, pořád lepší přeplatit takové hráče než Kušníra.

Reagovat
smazaný uživatel

Košťál je fakt dřevo, proto jsem ho ani nepsal, i když se o něm ve spojitosti se Spartou mluví už asi dva roky. Killar se mi zdá slušnej, spolehlivej a vyrovnanej, to Kladno tady drží nad vodou. Ono není moc kde brát, v lize nenajdeš kromě Slavie někoho, kro by měl větší zkušenosti v pohárech. Všichni talenti ve Spartě končí před branami áčka, většinou jim ty "hvězdy" ještě zaberou plac i v béčku, takže nedoplní ani tady. Rozhodně je Killar lepší než Kučera, stejně tak i Rada, kterýho sem myslel spíš jen jako třetího nebo čtvrtýho stopera. Nejlepší možností na koupi je asi ten Lencevič, ale stál by hodně a je zraněnej, takže Křetínský ještě neměl možnost se do něj zamilovat... Na druhou stranu - nikdo ve Spartě neví, co vlastně chce, takže je pár hráčů nevytrhne, kor když tam Řepka kecá do práce nejspíš i uklízečce.

Přišlo to na ně v tu nejlepší chvíli - za rok bude největší šance na LM, mistr dostane spíš lehčího soupeře z nějaké zevlácké ligy možná dokonce pod úrovní té naší. Za další rok ale bude jen jeden tým v kvalifikaci a dostane už někoho z top ligy (Slavia prostě 6 výher neudělá). A bude záležet na příští pohárové sezóně, jak to bude za dva roky. Takže pro sparťany nejhorší možný scénář, pro lidi radost.

Reagovat
smazaný uživatel

Ať se zaměří na Rajnocha, to je nejlepší defenzivní hráč ligy ... Ale je to mladoboleslavský patron a museli by hodně připlatit ...

Reagovat
rufus

Hübschman, Matějovský, Sionko.

Reagovat
smazaný uživatel

u nás to už dlouho není o trenérovi

Reagovat
smazaný uživatel

ať si říká kdo chce co chce, můj názor je takový, že obrana která neinkasuje několik zápasů za sebou, najednou dostane 10 gólů za 3 zápasy?! A nebylo to náhodou v době kdy se panu Řepkovi něco nelíbilo a vystoupil proti Lavičkovi! Takže rezumé je takové že by měli nejdříve vyhodit arogantního Řepku a možná ještě jiné rádoby hvězdy a začít tvrdě pracovat. A pan Lavička je chudák, protože mohl zůstat u 21 a tam by sbíral ůspěchy. Pro mě to je pan trenér.

Reagovat
smazaný uživatel

vyhodit nejlepšího stopera ligy? Opravdu geniální tah. Jak ten konflikt proběhl nikdo z nás neví, navíc Řepka i v posledních zápasech byl z obránců nejlepší, i když dělal chyby.

To je jako když vyhodili Horvátha a teď na to doplácí...

Reagovat
smazaný uživatel

pro mě je to "pan člověk", ale ne pan trenér. Nechápu, proč ho tu všichni tak glorifikujete, respektive jeho schopnosti. Sparta by asi potřebovala zcela jiný typ kouče, nejspíše někoho, jako je Petržela. Protože s mixem přeplacených bývalých hvězd (Berger), psychicky nevyrovnaných opor (řepka) a řady nezkušených hráčů si těžko poradí nějaký Mirek Dušín. Repka a podobní mají na mladé hráče zřejmě větší vliv, než hodný trenér.

Jinak ve Spartě je od základu něco hodně špatně, pokud kapitánskou pásku dostane nějaký hráč okamžitě po svém příchodu, tj Berger, jenom protože je to bývalá hvězda. To je přeci absolutní nesmysl. U Řepky jsem to ještě chápal, protože ve Spartě toho odehrál celkem dost, ale Berger se tam jen mihnul, i když je tuším odchovanec.

Reagovat
fabec1222

myslim ze nejlepsi by bylo kdyby repka ukoncil karieru a stal se trenerem sparty.pac by se ho vsichny hraci baly kdyby prohraly

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tohle je celkem překvápko a myslím že je to škoda i když Spartu vůbec nemusím,tak tohle trenérem rozhodně nebylo.Spíš bych řekl že za tohle může jedině Řepka.

Reagovat
alias

Tak tohle už je doslova provokace všech sparťanských fanoušků. Tohle bude ještě Křetínského a spol. hooodně mrzet.

Reagovat
smazaný uživatel

Dekujeme Sparte ze vyfoukla trenera 21, ktera dopadla jak dopadla. A kdyz se zrodi par neuspechu tak hned tlaci vedeni sparty na trenera aby odesel. Kkti delate jenom ostudu ceskymu fotbalu. Chovanec si asi mysli ze bude lepsi nez vichni pred nim, nechapu proc teda nezustal ve sparte hned po odvolani bilka? Zrejme si delal chute na trenera repre. Sparta banda ubozaku co kur*i ceskej fotbal

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas

Reagovat
alias

takovej bordel jakej je ve Spartě nyní nebyl ani za Rezeše...

Reagovat
smazaný uživatel

no jak to tady tak cele ctu,tak z toho mam velice rozporuplne pocity.Muj prvni nazor byl aby Lavicka za kazdou cenu zustal,zacatek podzimu byl hodne slusny,ted jeden cerny tyden a je vsechno pryc.Ale ted si myslim ze je asi dobre ze sam odesel,ukazal tim svuj supr charakter a navic asi i to ze by s tou situaci nedokazal pohnout.On je bohuzel az moc mekkej, a na ty nase primadony to nestaci,na ne se musi poradne od podlahy!!Nevim jestli je Chovanec zrovna ten pravej,celou dobu nechapu pro neangazuji zpet cisare Franze Straku,ted je snad taky volny ne?dokavad neprijde trener jeho kvalit a charakteru tak se nic nezmeni.Mozna by se nam paradoxne hodil nejvic Jarolim proste clovek co se s tim nesere a hned kazdemu rekne co si mysli a kdyz se to dotycnemu nelibi tak B tym a jestli stale nic tak nashledanou,tak to musi s tema preplacenejma frajera chodit...

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímavý názor. Ale Straka ke Spartě asi nepůjde, averze mezi ním a Křéťou je moc silná.

Reagovat
smazaný uživatel

The days of Sparta have just come to an end.... sparte sem fandil uz od utleho veku, ale na to co se tam deje ted, uz fakt nemam nervy.. odted uz se v cesky lize neda fandit fakt nikomu.. jediny v co ted doufam, je ze Slavia neziska titul.. to uz by bylo opravdu ostudne.. jeste ze Vita odesel, protoze do Sparty se proste normalni dobrej trener uz nehodi, takze tam ted budou ztroskotanci typu Chovanec, etc...

Reagovat
smazaný uživatel

To seš teda fakt borec...doporučoval bych fandit Brnu, ještě půjde nahoru

Reagovat
smazaný uživatel

Bolka je taky zajímavá.

Reagovat
soukup

No tak v Brně aspoň není současná situace vinou vedení, naopak si myslím, že Pros je nejlepší šéf za posledních x let co v brně byl.

stačí si porovnat Brno před 4mi lety a Brno v současnosti

Reagovat
smazaný uživatel

doufam ze bude pred Slavii

Reagovat
smazaný uživatel

Ja jsem se z toho jeste nevzpamatoval doted.Byl jsem taky Rudoch,ale mam je v pr..li.Je tady spoustu zajimavych nazoru a na kazdym je kus pravdy,ale podle me to tim Chovancem posr..li.Psal jsem to uz vcera ,ty dva vocasnici uz tam davno nemaj bejt .Blazek/jasna 1 v brane po prichodu Pepika/,Repka,Kucera,Kisel,Dosek,Matusovic,Berger,Husek do pryc s nima,bo do Evropy s timto ansamblem je pro ostudu,a jestli skonci na 5 nebo 8 miste je uplne jedno.Sportu zdar

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele