Laporte absolvoval operaci kolena, doba absence je zatím neznámá

04.09.2019 13:17 - Aktuality
Aymeric Laporte (© mancity.com)
 
Obránce Manchesteru City Aymeric Laporte je po operaci pravého kolena, které si poranil v utkání s Brightonem. Kvůli zranění přišel stoper o návrat do francouzské reprezentace, kam jej po delším čase znovu povolal trenér mistrů světa Didier Deschamps.

Laporte, který se zranil při souboji s obráncem Brightonu Adamem Websterem, absolvoval zákrok v Barceloně. Operace dopadla úspěšně, ale přesnou dobu absence zatím Citizens nezveřejnili.

Pětadvacetiletý Laporte patřil v minulé sezoně ke stálicím týmu Pepa Guardioly. Odehrál 35 utkání, přičemž pouze záložník Bernardo Silva jich z hráčů do pole zvládl více.

Minimálně v první části nového ročníku se Guardiola bude muset spolehnout na jiné muže. V kádru má ale z klasických stoperů jen Nicolase Otamendiho a Johna Stonese.
Autor: Jiří Fišara / bbc.co.uk
Počet zobrazení: 5611
Související články
Komentáře (293 / 0 nových)
***Chelsea FC***
04.09.2019 13:27
#
Kdyby mohli v Anglii nakupovat, tak ještě toho 31.8. , hned po zápase, by někoho koupili za 60 mio do obrany
fenixLFC
04.09.2019 15:05
#
vy ste dali 50 mega za hraca aj ked ste nakupvoat nemohli
***Chelsea FC***
04.09.2019 15:15
#
Kdyby se ban vztahoval i na registrované hráče, vůbec bych se nezlobil. Zrovna Kovačiče sem nechtěl, ale poslední dva zápasy nebyl nejhorší, tak třeba z něho něco bude ....
tripco
04.09.2019 13:29
#
Guardiola to zakrikol.. len co povedal, ze je najlepsi lavy stoper..
IkerCasillas
04.09.2019 14:17
#
Přesně dostal ho pod tlak, tak se radši zranil
Taiger
04.09.2019 13:32
#
WENGERS Last Season vs EMERYS first season

OFFENSIVELY

Possession 59% vs 56%
Passing completed 85% vs 83%


DEFENSIVELY

Goals conceded 51% vs 51%
Clean sheets 13 vs 8
Shots at our goal 422 vs 493

Taiger
04.09.2019 13:32
#
*51 vs 51
oddy
04.09.2019 13:45
#
Není tam těch ofenzivních statistik nějak moc?
Mastný Chobot
04.09.2019 14:34
#
zbytočne veľa, úplne by stačilo porovnanie, koľko pätičiek na súperovej polovici naši hráči urobili, to by bola dôležitá štatistika
Taiger
04.09.2019 15:15
#
Si tady nedávno vyčetl SunFellsovi, že pokud nesouhlasí s něčím a má odlišnej názor, tak se chová jak arogantní kokot. Přitom jseš úplně stejnej
Mastný Chobot
04.09.2019 18:23
#
nie, že nesúhlasím, však postuješ fakty, tak musím súhlasiť. Len je to proste pičovina. Ako vidíš, nemyslím si to sám.
Acquanni
04.09.2019 15:15
#
Jenže 90% těch patiček dělal Alexis a Santi, to by bylo pro Unaie kruté
Kixi Syhimour
04.09.2019 14:34
#
>vyřazen z kádru<
04.09.2019 14:38
#
Taiger
04.09.2019 15:07
#
Protože ty ofenzivní statistiky nás momentálně trápí nejvíc
Svatej
04.09.2019 15:23
#
Kluivert9
04.09.2019 15:31
#
Hokaido
04.09.2019 15:33
#
krisa
04.09.2019 15:37
#
blade115
04.09.2019 15:40
#
icemike
04.09.2019 13:50
#
Však poslední sezóna pod Wengerem byla už taková slabší, ne?
Taiger
04.09.2019 13:56
#
No právě a o tom to je, že i když to byla Emeryho první sezóna, tak tam progress po celou sezónu nebyl, o to důležitější je tahle sezóna, kde se musí markantně zlepšit. Mohlo by se argumentovat tím, že neměl tolik času za tu sezónu tým dát do latě nebo to, že mu zůstali slabý hráči z Wengerovy poslední sezóny. Myslím si ale, že je to celkem důležitá statistika, hlavně ta kolonka "shots at our goal" je alarmující a nevypadá to, že by se to tuhle sezónu zlepšilo.
wenca01
04.09.2019 14:20
#
To je sice pravda. Ale soudy ohledně Wenger vs. Emery bych dělal aspoň po první půlce týhle sezóny. Na druhou stranu bych řekl, že Emerymu (vedení) se víc daří ten tým posilovat a z kvalitativního pohledu ho někam posouvat. Já mám z těch příchodů relativně radost. Chybí tomu akorát TOP stoper (uvidíme, jak se chytne Luiz) a ten tým může v pohodě bojovat o LM.
Taiger
04.09.2019 15:45
#
Tak porovnával jsem Wengerovo poslední a Emeryho první víš co. Jinak s tebou souhlasím.
Nikikrew
04.09.2019 14:12
#
vidim ze niekto sledoval AFTV
Taiger
04.09.2019 14:23
#
Poslední dobou tam mají dobrý show
Golasso
04.09.2019 15:19
#
To je z AFTV? Hovada, cíleně se s*ali do AW celou dobu a teď akorát změnili objekt hejtu. Hlavně, že to sype. Statistika o ničem, ale pár lidi se tu na té vlně zase sveze...
Taiger
04.09.2019 15:24
#
Jop, úplně všichni Asi problém s angličtinou
Nikikrew
04.09.2019 15:34
#
Sype to kvalitne, to isto. Ale ta statistika nie je od veci, pod Emerym sme obranu rozhodne nezlepsili
Taiger
04.09.2019 15:38
#
J0EL
04.09.2019 15:43
#
Ako by sme aj mohli ked mu tam ostal odpad od Wengera?
Nikikrew
04.09.2019 16:10
#
mozno odpad ale da sa s tym pracovat
J0EL
04.09.2019 17:13
#
S Mustafim? Vazne?
Taiger
04.09.2019 17:28
#
Já si myslím, že tady lidi na pár věcí zapomínají. Pamatuješ, když Mustafi byl naším klíčovým hráčem a pak se zranil? Všichni byli z toho dost špatný, páč hrál fakt fenomenálně. Takže jo, dá se s ním pracovat, to, kde je teď je zase věc druhá.
Golasso
04.09.2019 15:59
#
Mi jde hlavně o to, že AFTV je totální odpad. Jak já Wengera dost kritizoval, tak při pohledu na AFTV mi ho bylo líto. Poslední Wengerovu sezonu by byli schopní porovnávat Wengerův tým s orlem bělohlavým, když by lidi zajímalo, že orel má dvě křídla a Arsenal ani jedno. Level komparace by byl přibližně stejný jako u tohoto. Ano, defenziva se nezlepšila, ale to vidím i bez statistiky (což vidí i oni a všechna čísla na to napasovali).
Nemůže se zlepšit všechno hned. MU po odchodu SAF zahučeli a nevzpamatovali se doteď. Emery viceméně udržel status quo během hektického roku a teď se začínáme zvedat
Nikikrew
04.09.2019 16:10
#
Na AFTV su niektori fanusikovia aj v pohode ale vacsina sa bohuzial nerozumeju do futbalu a len tam hulakaju bud kvoli sledovanosti alebo preto, ze su tak hlupi. Ak robbie tvrdi ze dava kazdemu fanusikovi prietor pre jeho nazor, tak je to smiesne pretoze sa to vzdy toci vacsinou stale okolo tych istych. Najhorsie je asi player rating, to sa niekedy fakt neda.
Jasne, treba cas ale cakal som ze Emery bude takticky na tom lepsie a tu obranu da aspon trocha dokopy, bohuzial je to stale velka bieda. Uvidime tento rok, na dalsie zlyhanie uz cas nie je
Golasso
04.09.2019 16:50
#
Právě, ono jim stejně bude nejvíc rýžovat to, když se povezou na vlně nějaké senzace. A když se něco nedaří, stačí se na tom přiživit a je to. Nevíš náhodou, jak se k AFTV staví klub?

Mně přijde právě takticky ok vzhledem k možnostem. Spíš pořád dojíždíme na individuální chyby v obraně a záloze. S tím Emery moc neudělá. Si vezmi jenom poslední dvě derby se slepicemi, v jednom nesmyslná penalta v režii Mustafiho a ve druhém v režii Xhaky. A tak je to pořád... obě bychom jinak vyhráli a ještě bychom se loni umístili v TOP 4.

Každopádně uvidíme, letos musí TOP 4 dát, jinak půjde.
Nikikrew
04.09.2019 22:39
#
Tak to absolútne neviem. Viem oem, ze raz sa nato opýtali Bellerina ktorý odpovedal že majú nato názor a to je cele. Podľa mňa to majú ťažko v prdeli, dúfam pretože je to uz len zlata baňa pre zakladateľa
Golasso
05.09.2019 08:35
#
Máš pravdu, koukám na ten rozhovor s Bellerinem . https://www.90min.com/posts/5979305-hector-bellerin-questions-whether-arsenalfantv-are-real-fans-labels-them-hustlers-in-q-a

"I think it's so wrong for someone who claims to be a 'fan' and their success is fed off a failure, so how can that be a fan?" the 22-year-old replied when asked his thoughts on the outlet from a member of the audience.

"I think it's just people hustling; trying to make money their way, which everyone is entitled to do, but for us players it doesn't affect us.

"If people want to have fun with it, let them have fun, but when you grow you realise what's important for you to listen to and what not to take.
Nikikrew
05.09.2019 09:57
#
Mastný Chobot
04.09.2019 14:36
#
ofenzívna komparácia má veľmi veľkú výpovednú hodnotu
Taiger
04.09.2019 15:08
#
Ofenzívna komparácia je momentálně ta nejvíc relevantní, tam nás tlačí bota
Jameson
04.09.2019 17:52
#
A kde Arsenal momentálne tlačí bota?
Taiger
04.09.2019 17:56
#
V obraně a hlavně defenzivní činnosti?
Jameson
04.09.2019 18:08
#
To sa ma ako fanúšik Arsenalu pýtaš?
Taiger
04.09.2019 18:22
#
Tak jsem myslel, že se ptáš provokativně
Jameson
04.09.2019 18:27
#
Nesúď iných podľa seba
Kixi Syhimour
04.09.2019 14:43
#
Vypadá to poněkud demagogicky
Bakary3
04.09.2019 15:16
#
Golasso
04.09.2019 15:21
#
Je to totální demagogie
Taiger
04.09.2019 15:29
#
Né no
Kixi Syhimour
04.09.2019 15:31
#
Tak jsou tam vyjmenovány 3 negativní věci (což je docela málo) a zbytek je vynechán aby to vypadalo, že je Wenger lepší.
Taiger
04.09.2019 15:33
#
Tak jo, ti dám třeba 1 ofenzivní položku

Poslední Wengerova sezóna (74 gólů) a první Emeryho sezóna (73) gólů, zajímavý co.

Se tu všichni vysmívají, demagogie sem, demagogie tam, ale třeba mi sem nepostli ani jednu pozitivní věc, prostě všude biggriny a facepalmy. Cool.
Golasso
04.09.2019 15:35
#
demagogie
Taiger
04.09.2019 15:39
#
Níc jinýho jsem od tebe nečekal, nezazpomeň mi těch biggrinů a facepalmů dát víc
Golasso
04.09.2019 15:48
#
Kdybych věděl, že se s tebou normálně diskutovat dá, tak bych to možná i zkusil. Jenže na tebe je škoda i těch blbých "smajlíků", takže jich víc nedostaneš
Taiger
04.09.2019 15:50
#
Jsem si myslel, že k tomu nemáš co říct relevantního. Tak dík. Měj se.
protiproudu
04.09.2019 19:36
#
Nemá, je to lempl.
Taiger
04.09.2019 19:51
#
protiproudu
04.09.2019 19:36
#
Ty seš debil bez názoru.
Taiger
04.09.2019 19:51
#
Golasso
04.09.2019 21:17
#
Když tě teď nějak utřu a budu "proti protiproudu", budu teda vlastně po proudu. Ale to je moc mainstream, takže tě nechám být.
Taiger
04.09.2019 21:20
#
cringe
Golasso
04.09.2019 22:00
#
Jak prase , ale tak... co mu na to chceš napsat? Borec mi řekne, že jsem lempl a debil bez názoru a jsou to toho času jeho jediné dva komentáře v celé diskuzi. To je tak všeříkající, že prostě nemám, co bych pořádně dodal.
Kixi Syhimour
04.09.2019 15:39
#
A Emery třeba získal o 7 bodů více, což je nejpodstatnější a ve tvém výčtu to chybí
Taiger
04.09.2019 15:41
#
A skončil stejně mimo Evropu, navíc to, jakým způsobem posral, je snad nevídaný, los jsme měli top a podělal to neskutečným způsobem. (Já Emeryho mám rád, jen i on musí čelit průserům, Wenger by dostával zpíčováno každej den)
Cartmanova máma
04.09.2019 16:23
#
tak nejpodstatnější je asi pozice
Kixi Syhimour
04.09.2019 16:25
#
Pravda no, ale taky je ta spojitost snad nejužší
Golasso
05.09.2019 08:44
#
Tak pozice v tabulce se vždycky odvíjí i od kvality konkurence, která se obecně v PL zvedá. Mít o 7 bodů víc je úspěch i bez umístění v TOP 4, jen to prostě není dost vzhledem ke konkurenci. Emery měl podle mě nejslabší kádr z TOP 6 a TOP 4 nám unikla vyloženě o chlup. To úplně neukazuje na to, že by tým vedl špatně. Letos máme kádr lepší než loni, tak uvídíme, co předvede.
TopinB
04.09.2019 17:29
#
Hokaido
04.09.2019 15:34
#
Hodně dobrá analýza. Můžu se zeptat, jak dlouho jsi to dělal?
Taiger
04.09.2019 15:38
#
No tennis for you fella.
Hokaido
04.09.2019 15:55
#
Stejně nic neposíláš, takže tě budu konstantně roastovat.

Jinak když půjdeš na understat.com a vytáhneš sem nějaký data, tak tuhle diskuzi bez problémů vyhraješ, protože máš samozřejmě pravdu. Emeryho loňská ligová sezona byl jeden velkej luck.
Taiger
04.09.2019 16:00
#
Pošli FB/WA a možná se podělím tam Scrollovat tou diskuzí mě mrdá

Takže ty se vysměješ na tom porovnání a pak mi vlastně dáš za pravdu. Fair enough
Manny
04.09.2019 18:02
#
smeje se te "analyze", ktera je smesna
>vyřazen z kádru<
04.09.2019 15:38
#
jakoby analyza no, delali na tom s Babicem celou noc
Kluivert9
04.09.2019 15:41
#
djourou
04.09.2019 17:16
#
inak tuto sezonu sme mali zatial v kazdom zapase horsie xg a xgproti oproti ekvivalentnemu v minulej sezone
Taiger
04.09.2019 17:27
#
>vyřazen z kádru<
04.09.2019 22:41
#
Counter
04.09.2019 19:37
#
Nelži pls.
djourou
04.09.2019 21:49
#
videl som to na jednom fore, neviem to uz najst. teraz som to cekol na stranke understat a tam to fakt nevychadza. ospravedlnujem sa, nepisal som to s cielom klamat
Hokaido
04.09.2019 22:22
#
Vždyť tohle to tvé původní tvrzení ani nepodporuje!?
djourou
04.09.2019 22:25
#
hej asi som chcel napisat expected points..tam nesedi len liverpool(vlani sme dostali vacsiu nakladacku), ale spurs zase sedi

v expected points sme tuto sezonu v tabulke 12....na understate
djourou
04.09.2019 22:26
#
takze hej ano bola to blbost co som napisal hore priznavam
Counter
04.09.2019 22:27
#
Ony jsou různé modely xG, třeba to v nějakém vychází, ale podle understatu jsme oproti loňsku rozhodně nebyli horší jak na Newcastlu, tak na Anfieldu. Burnley cca nastejno a NLD horší. A třeba Caleyho model u NLD má loni xG 1,5 + penalta a xGA 0,5 + penalta a letos 2,3 x 1,4 + penalta, takže akorát obrana horší.
djourou
04.09.2019 22:33
#
dobre dobre, uz som sa tu dvakrat priznal a ospravedlnil, dufam ze si pohonil
Counter
04.09.2019 22:37
#
Nah, předhazoval bych ti to jen tehdy, kdybys chybu neuznal.
djourou
04.09.2019 22:41
#
diky
Ondiis
05.09.2019 10:12
#
Všichni víme, že cílem byl hate
J0EL
05.09.2019 11:09
#
djourou
05.09.2019 17:23
#
ee to mala byt len pikoska na danu temu, keby bol cielom hejt tak to napisem hned ked to uvidim
Busby babes
04.09.2019 20:06
#
coz neznamena vubec nic.
J0EL
04.09.2019 20:12
#
Tak urcite
avicii
04.09.2019 13:35
#
Emre Can, dobre ti tak
Bukaj LFC
04.09.2019 13:46
#
Co se stalo?
nani92
04.09.2019 14:16
#
nie je na supiske pre LM
Kixi Syhimour
04.09.2019 14:36
#
Johnny Bravo
04.09.2019 15:00
#
Navíc s ním asi slušně vyjebali, protože tvrdí, že o něj byl zájem ze strany PSG, ale on zůstal pod podmínkou, že bude hrát v Juve LM
Kixi Syhimour
04.09.2019 15:03
#
Jo, už jsem to hodil pod článek, Krupy to psal pod Icardiho. Jako dost hnusné od nich
fenixLFC
04.09.2019 15:06
#
typicki korupcnici
icka
04.09.2019 23:34
#
MastourMascarelli
04.09.2019 20:30
#
piče
technecium
04.09.2019 15:21
#
Proč od vás odcházel?
Kixi Syhimour
04.09.2019 15:23
#
Tak on se rozhodl před tím finále a Juventus o něj jevil zájem a samozřejmě si myslil, že to bude posun, takže toho využil. Ale Klopp o něj eocela stály co se pamatuju, prostě chtěl v té dpbě za lepším.
Kixi Syhimour
04.09.2019 15:25
#
*docela stál
**době
Fesak
04.09.2019 17:23
#
ty opravujes snad kazdy druhy prispevok
Kixi Syhimour
04.09.2019 17:49
#
Vcelku jo, alespoň vidíš, jak jsem starostlivý
technecium
04.09.2019 15:43
#
dík
tomasinho
04.09.2019 16:18
#
Taky to byla ale neschopnost vedení, měl mít rok předtím už smlouvu že jo. Ale nezlobím se, přišel o parník lepší Fabinho.
Divik
05.09.2019 11:12
#
No on asi chtěl výkupku nebo něco takového a tu mu vedení dát nechtělo. Proto odešel zadarmo.
fenixLFC
06.09.2019 13:18
#
on chcel vykupku a vysoky plat. my sme chceli dat bud jedno alebo druhe....
>vyřazen z kádru<
06.09.2019 19:52
#
Nebylo vedeni trochu obezretny z predchozi hostovacky Sahina, k temhle typum zaloznika? Can sel myslim po vyprseni smlouvy v Bayernu, mel vetsi plat ten Can nebyl zas tak dobrej jak se zdalo..
tomasinho
06.09.2019 23:50
#
To ne, jen byl zřejmě problém v té výkupce.
fenixLFC
04.09.2019 15:06
#
Marv
04.09.2019 13:46
#
90% trenérů by ho tam taky nedalo.. Klidně ho mohli nechat jít
fff
04.09.2019 17:38
#
Vcelku som bol vtedy smutny, ked odchadzal, no to som este nevedle, ze ziskame Fabinha.

A ten odkedy sa dostal do zostavy tak je uplna topka.

Takze sme velmi dobre dopadli.
avicii
04.09.2019 17:52
#
fenixLFC
04.09.2019 20:29
#
Vopi11
05.09.2019 12:18
#
SpecialOne
04.09.2019 14:27
#
Tohle bylo velmi zbytečné podcenění situace. Mám 4 stopery, Kompany odejde, tak snad je potřeba někoho přivést ne, zvlášť, když je už tak průměrný Otamendi zase o rok starší. Teď to budou lepit Walkerem nebo Fernandinhem, což taky nebude 100% náhrada. Tohle City nezvládli.
r.mrazik
04.09.2019 15:13
#
a jo...jinak...pripravuje se novy kontrakt pro greenwooda...pry 25 tacu tydne...
jeste ze nemel cislo na Odoie
Kixi Syhimour
04.09.2019 15:16
#
Pochopitelně, že dostane méně vzhledem k tomu, že nemá takovou pozici jako Odoi při vyjednávání.
r.mrazik
04.09.2019 15:26
#
Hokaido
04.09.2019 15:28
#
Ty doufej, že nemá číslo na Lingarda.
Whitemedia
04.09.2019 15:51
#
Odoi ale zatím nic nepodepsal, takže tam by mu to číslo bylo k ničemu..
r.mrazik
04.09.2019 16:04
#
icka
04.09.2019 23:35
#
Kovi81
06.09.2019 10:31
#
mimi_united
04.09.2019 15:27
#
Sila ako zatienil Stonesa, o tom už nie je ani počuť.
Largo
04.09.2019 15:39
#
OT:
Chci se zeptat, byl nekdo z vas na City? Shanim listky. Poradili byste mi, kde je sehnat? Diky
SpecialOne
04.09.2019 16:36
#
vitasrp@centrum.cz
Blaza27
05.09.2019 15:26
#
Teoretik
04.09.2019 15:49
#
Hmm, Sané out, Laporte out, klidně i na celou sezónu. Jestli tohle Liverpool nedá...
Ol!ver
04.09.2019 16:08
#
Lol
castelL
04.09.2019 16:20
#
wtf veď City majú stále lepší tím
Johnny Bravo
04.09.2019 16:25
#
však to skoro ani nepocejtěj
tripco
04.09.2019 16:27
#
Ty si velky teoretik
MCFC_8
04.09.2019 16:48
#
Hmmm KDB a Kompany minulu sezonu tri stvrtiny zapasov out a treble..
haiv
05.09.2019 16:45
#
A pak Kompany nastoupí a životním gólem trefí titul....
Anon2662
04.09.2019 16:53
#
jdi do háje. Klopp má asi druhý nejběhavější tým v PL a zatím se mu zranění zdatně vyhýbají, ale to ještě neznamená, že taky nepřijdou
Busby babes
04.09.2019 17:01
#
Busby babes
04.09.2019 17:02
#
chudak Pepek, zbyly mu tam jen dva padesatimilionovy stoperi, jeden 50 milionovej RB, co tam muze alternovat a Fernandinho... jestli takovehle nevyhody Pool nevyuzije...
diastan
04.09.2019 17:17
#
salami
06.09.2019 08:56
#
Jasne, na druhou stranu tohle je jejich suverenne nejlepsi stoper a oslabeni to fakt bude, a rekl bych ze citelnejsi nez na jinejch postech, ktery maj vetsinou adekvatne zdvojeny. Tim ze tam neni uz ani Kompas tak by to mohlo bejt zajimavy. Vykrik o vyuziti Liverpoolem je samozrejme blbina.
fff
04.09.2019 17:33
#
Laporte out je pre nich urcite velka rana, tak isto ako Sane, no stale maju sirsi kader a budu sa vediet s tymto vysporiadat.

My mame stale dost stastie, ze vsetci nasi hraci (ok samozrejme aktualne s vynimkou Alissona) su zdravi. No keby nam vypadol VVD alebo ktokolvek z trojice Mane/Firmino/Salah, tak sme na tom urcite horsie. A nechcem byt zly proroko, no pri tom ako pressujeme a behame sme mali celkom stastie, ze vydrzali vsetci zdravi minulu sezonu a uvidime ci sa to zopakuje tuto sezonu.
vladis271
04.09.2019 18:24
#
museli by sme dať sezónu relatívne bez zranení. Ale ak by sa tá anomália podarilo, šance sa rapídne zvýšia.
Teoretik
05.09.2019 10:21
#
No zaprvé nikdo jiný než City a Liverpool na titul nemá, tož kompliment Liverpoolu. Zadruhé, když vidím, jak jste vletěli do nové sezóny, tak je patrné, že loňský rok nebyl náhoda a opět uděláte spoustu bodů, a to i kdyby vám přišla nějaká zranění. Klopp dokáže i toho náhradníka hecnout k super výkonům na pár zápasů. No a nakonec věřím, že City má letos za prioritu úspěch v LM, ač to Pep nikdy nepřizná.
Ol!ver
05.09.2019 11:16
#
City má prioritu, tobôž s tým kádrom, vyhrať úplne všetko a najväčšie ciele sú jednoznačne LM a liga.
vladis271
05.09.2019 14:47
#
Hej, ale ak by sme boli v závese a city v boji o LM okolo Semifinále, tak tentokrát uprednostní LM a slabšiu zostavu pošle na ligu. Tento rok to spravil naopak keď vLM na Spurs poslal to slabšie.
smazaný uživatel
04.09.2019 17:35
#
V Liverpoolu taky přijdou zranění a čím později se to stane tím hůř.
Bandita_Harry
04.09.2019 19:31
#
fenixLFC
04.09.2019 20:37
#
kissak
05.09.2019 12:45
#
Nezapomínej, že v lednu je také přestupák.
vladis271
04.09.2019 18:16
#
OT na najbližšom svetovom pohári nebudú mať Češi svoj vlastný tím. Budú sa musieť spojiť s nami. Super.
masina_LFC
04.09.2019 19:19
#
zbytocny turnaj v takomto formate ako to bolo naposledy
Swarley
04.09.2019 19:36
#
A budete tam mít vůbec někoho?
ZoidyMe
05.09.2019 07:54
#
Cháru
Zaschrona
05.09.2019 13:50
#
Kdyby jen s vámi, aspoň by to mělo nějaký smysl a dalo by se tomu fandit. Jenže my se budeme spojovat i se Švýcary, Němci, atd. Radovat se z toho, že sousedovi chcípla koza, to je trochu smutný, ne?
vladis271
05.09.2019 14:48
#
Jj, precital som si len titulok toho článku. Zas to bude tím Európy.
Johnny Bravo
05.09.2019 13:54
#
Proč?
tomasinho
05.09.2019 18:57
#
Protože to zřejmě bude v půlce sezony a bude tím pádem kratší turnaj a jen 6 týmů. Zámořské, Rusko, Švédsko, Finsko. A NHL nechce přijít o své hvězdy jako Draisaitl, Kopitar, Josi atd.
Coutinho10
04.09.2019 18:43
#
celkem komplikace pro draft
blade115
04.09.2019 18:45
#
Walker na stopera, Cancelo do hry a je po problému. Aby City něco takového seriózně ohrozilo, museli by se dlouhodobě zranit ještě tak tři další hráči.
icemike
04.09.2019 19:39
#
Walker nemůže hrát stopera
blade115
04.09.2019 19:54
#
Nesouhlasím
Generalní Gladiator
04.09.2019 19:55
#
V tříčlenné ano, na dva stopery poteče.
Swarley
04.09.2019 20:02
#
Cancelo stejně nemůže hrát beka, když budou vzadu čtyři
Generalní Gladiator
04.09.2019 20:04
#
Souhlasím,podle mně je to velká komplikace pro city.
Usty
06.09.2019 15:30
#
Wtf
Busby babes
04.09.2019 20:05
#
City to stejne hrajou tak, ze v pripade potreby se mezi stopery stahne DM...
vodka
05.09.2019 08:50
#
a kdyžtak zatahají za dres hned jak ztratí balon...
Busby babes
05.09.2019 10:32
#
fenixLFC
04.09.2019 20:45
#
na stopera pojde fernandinho a aj tak su tam furt stones s otamendim
Mastný Chobot
04.09.2019 21:21
#
Granit Xhaka has made the most errors (7) leading to goals in the Premier League since the start of the 2016-17 season

hlúpy a zlý hráč
ElectrickMann
04.09.2019 21:44
#
Counter
04.09.2019 22:32
#
According to Opta, Arsenal have made 13 errors leading to goals in the Premier League since the start of last season, when Unai Emery took over – the most of any club. Leno, with six, has more than anyone else during the period.

Oproti Lenovi je Xhaka ještě bourák, když si téměř totožná čísla rozložil na podstatně víc sezon. A přitom se tady asi všichni shodneme, že jsme za Lena rádi
>vyřazen z kádru<
04.09.2019 22:45
#
Smutny je to, ze Leno "vyhral" tuhle statistiku i svoji posledni sezonu v Bundeslize
Mastný Chobot
04.09.2019 22:47
#
hm, ja si vybavím tak jednu, max dve

ale šialené každopádne
Mastný Chobot
04.09.2019 22:48
#
aha, tam sa vlastne rátajú penalty
Counter
04.09.2019 23:00
#
Já taky no. Ono hraje roli i to, že na rozdíl od jiných brankářů bývá vystavený extrémní zátěži, jeho loňskou sezonu můžeme navzdory těmhle číslům pořád hodnotit jednoznačně pozitivně.
lexess
05.09.2019 08:14
#
Vám by se hodil Given. Ten byl pro tu permanentní zátěž ideální golman.
Dody10
05.09.2019 09:51
#
Golasso
05.09.2019 11:53
#
Občas mi je ho za tou obranou až líto, je to frajer. Jednu chvíli tu na něj bylo poměrně dost hejtu, ale naštěstí to utichlo. Máme v Lenovi do budoucna poklad
djourou
05.09.2019 12:38
#
Ol!ver
05.09.2019 11:17
#
Hokaido
04.09.2019 22:20
#
https://imgur.com/a/iorA3UM

Jsem si v pondělí udělal print screen, ale zapomněl jsem to sem dát. Neuvěřitelný čísla, tak nějak mi ani nedošlo, jak je pod Rodgersem skvělej.
Mastný Chobot
04.09.2019 22:46
#
tak on dlhodobo je strašná mašina, mimo top 6 s prehľadom najlepší hráč ligy dlhodobo
lexess
05.09.2019 08:13
#
měl slabší období, dokonce byl chvíli na pomezí základ/lavička ne?
Mastný Chobot
05.09.2019 08:36
#
to len preto, že Puelovi jebalo
r.mrazik
05.09.2019 10:08
#
pristi zapas si neskrtne...
Busby babes
05.09.2019 10:34
#
vzal jsem ho do Fanty, az takhle jsem se obetoval pro tym. Misto Rashe. Takze je jasny, jak to dopadne. Rash hattrick, Vardy cervena.
r.mrazik
05.09.2019 10:45
#
pry bude ready martial
Gunner14
05.09.2019 09:06
#
Sporting Lisbon President: ''To buy Bruno Fernandes Spurs offered 45M€ + 20M€ in clauses. One of them was to Spurs win the CL or the PL, something that never happened.''
niflheim
05.09.2019 09:39
#
No já bych se moc nesmál, Spurs aktuálně na to mají daleko větší předpoklady než Arsenal.
Ondiis
05.09.2019 10:55
#
I když nejsme v LM tak si myslím, že naše šance na letošní výhru máme stejné
Golasso
05.09.2019 11:54
#
tunkic
06.09.2019 07:57
#
lexess
05.09.2019 11:04
#
To bych právě ani neřekl. Spurs působí dost utahaně a zasekle na jednom místě. Ten peak měli v sezoně, kdy vyhrál titul Leicester a dost možná tak působili výrazně líp hlavně díky tý marnosti ostatních.
owny
05.09.2019 11:12
#
tak to se pleteš, protože ten peak byl až sezonu poté, v sezoně, kdy vyhrála titul Chelsea
lexess
05.09.2019 11:36
#
To je pravda.
Mastný Chobot
05.09.2019 11:37
#
z toho vtedy bol slávny Put the pressure on Cup
owny
05.09.2019 11:39
#
takový, o kterém si Arsenal mohl nechat jenom zdát, když si šel zkušeně pro 5. místo
Gunner14
05.09.2019 11:55
#
A vyhrál FA Cup
Svatej
05.09.2019 12:04
#
ještě že jsme to byli my ten ročník, abychom zlu nedovolili vyhrát.
hona.kub
06.09.2019 14:05
#
To byl ten špíl u nás doma, jak těžce nezvládali? No oni vlastně těžce nezvládají každej špíl proti nám
r.mrazik
05.09.2019 11:15
#
jestli bruno zopakuje lonskou sezonu,nebo se aspon trochu priblizi,tak pristi leto ten prestup prijde
nani92
05.09.2019 12:02
#
hej,ale do Realu a pod., teraz bol idealny cas pre nas to s ním aj risknuť, aj keby to bol tragéd..ale vdaka Fredovi sme asi o dost opatrnejší
r.mrazik
05.09.2019 13:29
#
i to je vlastne mozny...ale tipuju,ze do realu pujde eriksen
salami
06.09.2019 09:02
#
Tak vy si zatim budete muset vystacit s Pereirou a Oleho pohadkama o probuzeni Freda.
Ol!ver
05.09.2019 11:17
#
werwolf
05.09.2019 17:44
#
Zasmial by som sa, keby sme pred 3 mesiacmi neboli vo finále. Takže to až tak od veci nie je.
Counter
05.09.2019 20:06
#
Jasně, ale favorit prostě nejste a aby na to prodávající vsadil takovou výraznou část přestupové částky je blbost.
salami
06.09.2019 09:03
#
One of them je tam docela podstatny.
jk
06.09.2019 10:25
#
jako vtip to asi celkem dobrý ale....

Nevím, jestli jsi četl to vyjádření nebo sis tohle někde převzal z twitteru. Každopádně Varandas je dost směšnej prezident, když se snaží Fernandese prodat do kterékoli prdele, pošle ho snad na 30 medicals a ve finále mluví o tom, jak je pro ně důležitý hráč a kapitán a jak má Sporting DNA a oni si ho moc váží na to aby ho prodali za tak málo kolik nabízeli Spurs. Když navíc byli Spurs jediní, která nějakou konkrétní nabídku podali Ve Sportingu maj fakt "štěstí" na úplný debily v čele, bohužel
Mastný Chobot
05.09.2019 10:12
#
Granit Xhaka: "Of course critics are always there. I made a mistake with the penalty but if you saw the game, we could have won."

Hej, no, mohli... keby neurobil tú penaltu napríklad. Idiot
Golasso
05.09.2019 11:59
#
Kdyby Xhaka aspoň věděl, kdy má mlčet . To je vyjádření jak ...
Ondiis
05.09.2019 13:04
#
Tak na IG se omlouval spíš no ... a myslím, že dost fandů uznalo, že je dobře že se omluvil
Golasso
05.09.2019 13:52
#
To je dobře, že se omluvil . Já se po Xhakovi vozit nechci, jen mě zarazila ta konkrétní věta, co postoval Chobot.
Dawon
05.09.2019 12:32
#
Je sranda jak to Xhaka neskutecne za tu penaltu schytava, ale to ze pred nim tam udelali dve naprosto fatalni hrubky dalsi dva hraci Arsenalu a on se to pak akorat tupe snazil hasit, to uz nikdo nezmini
Trand
05.09.2019 12:40
#
Zmíní, jenže u Xhaky je to prostě klasika a fanoušci už toho mají dost. Když už si člověk prostě myslí, že se zvednul, zlepšil a má na to hrát u nás základ, tak se ukáže, že je to pořád ten stejnej hráč, kterej v určitých situacích prostě nepřemýšlí.
Dawon
05.09.2019 12:51
#
Jako ja na jednu stranu chapu tenhle pohled, ale na druhou stranu mi prijde hrozne nefer nezminit, ze cela ta situace vznikla silenyma hrubkama jinych hracu a vesmes cele to pak vyzere on
Trand
05.09.2019 13:01
#
Chazy01.09.2019 18:16#
Jako xhaka debil je... ale co tam předtím dělali guendouzi a pepe

Samozrejme pojeb schyta jen xhaka, ale sehalo více hráčů v kratkej cas
[reagovat]
Trand01.09.2019 18:20#
Pepe to měl těžký, ta největší chyba podle mě přišla od Guendouziho.

Dawon
05.09.2019 13:04
#
Nikikrew
05.09.2019 13:18
#
>vyřazen z kádru<
05.09.2019 12:42
#
Xhaka funguje jako dobrej hromosvod fanouskovske frustrace, ale je pravda, ze tomu nekdy jde sam zdatne naproti. Ja ho casto branim, ale letos uz bych ho upozadil a do zakladu bych ho nedaval za zasluhy, ale jen podle typu soupere
Nikikrew
05.09.2019 13:19
#
Ja som napr. zvedavy, co by fanusikovia hovorili na Ceballosa ktory tam nepochopitelne tahal Aliho a kludne z toho mohla byt penalta / priamy kop, bolo to docela na hrane. Podla mna to bola docela hlupost od neho
Golasso
05.09.2019 13:57
#
Jestli myslíme to stejné, tak to podle mě nebyla Ceballosova vina. Alli si prostě řekl, že poběží skrz Daniho a ten tam víceméně jen stál. Hodně zajímavá situace .
Ondiis
05.09.2019 13:58
#
Máš video? Nevybavuju si tuhle situaci vůbec
nani92
05.09.2019 15:39
#
nie, ale pre lepsiu predstavu ti to možem priblizit, bol zápas a Ceballos na hrane 16ky tahal Alliho
salami
06.09.2019 09:05
#
Ondiis
06.09.2019 09:42
#
Tak to bych stejně nepískal
Nikikrew
05.09.2019 16:23
#
Nemozem ho nikde bohuzial najst
Mastný Chobot
05.09.2019 14:00
#
bola, taktiež
FUnk
05.09.2019 13:27
#
Johnny Bravo
05.09.2019 14:00
#
Man Utd má stále zájem o Fernandese škoda, že v tu dobu už nebude mít Fernandes zájem o Man Utd
niflheim
05.09.2019 14:57
#
Manchester United have decided against making an offer for Bruno Fernandes when the transfer window re-opens in January, according to the Manchester Evening News.
Johnny Bravo
05.09.2019 15:34
#
My jsme prostě taková sázka na jistotu, když nemáš o čem psát, piš o MU o našich přestupech se píše, i když neni otevřený přestupový okno
Busby babes
05.09.2019 16:16
#
pohadkari z MEN.
r.mrazik
05.09.2019 16:18
#
hrozny kaspari
Busby babes
05.09.2019 16:53
#
ale jinak je to cele super. Cele leto vsichni jedou zarucene zpravy o tom, jak ho chceme, aby na konci vyslo najevo, ze jsme o nej vubec zajem nemeli.
Reditel Sportingu pak rekne, ze jedinej, kdo se zajimal byli Spurs. A reakce? United i v lednu budou mit zajem...
r.mrazik
05.09.2019 16:59
#
hah...jj...je to sranda
ale treba jsme se na nej ptali...
Busby babes
05.09.2019 17:06
#
co psali nejak duveryhodny zdroje, tak jsme se jen nejak informovali o jeho situaci nekdy na zacatku leta a to bylo vsechno.
r.mrazik
05.09.2019 17:17
#

no jsem zvedav,koho ma nase vedeni jako variantu do toho stredu zalohy
Busby babes
05.09.2019 17:18
#
Garnera.
r.mrazik
05.09.2019 17:35
#
vypada zajimave...ale to treba ted i angel,kterej v rezerve hraje uzasne
ale i tak by to chtelo do toho stredu dalsiho hrace
Busby babes
05.09.2019 17:39
#
ja bych prave Angela docela zkusil na tom CM. Uvidime, co budeme zkouset v EL.
r.mrazik
06.09.2019 08:25
#
je zvlastni,jak hraje andreas a pak vidis angela,kterej si to dava mnohem vic...divny
iamek
06.09.2019 09:35
#
kiwwi
06.09.2019 11:42
#
Angel na CM? To asi nebude fungovat - fyzicky nema na to zohravat suboje v PL v strede pola...ked uz tak na AM, kde vie unlocknut obranu
Busby babes
06.09.2019 12:03
#
vsak po nem taky nikdo nechce aby byl DM, ale aby pripadne tvoril z pozice CM ve triclenne zaloze.
Busby babes
06.09.2019 12:03
#
nebo jako souboje se zaloznikama neda, ale souboje s obranci by mel dat?
kiwwi
06.09.2019 13:20
#
v strede pola je to boj o loptu - hracovou ulohou je dajme tomu 50% rozvijat utok a 50% ziskavat loptu, kdezto v utocnej tretine na pozicii AM je dajme tomu 80% creativita s lotou na nohe a 20% aktivny pressing bez lopty

akoze cisla su nastrelene od brucha, ide mi skor o pointu tych subojov
r.mrazik
06.09.2019 16:04
#
by me zajimalo,kolik lopt vybojoval takovy andreas
kiwwi
07.09.2019 10:03
#
On je práve v osobných súbojoch dosť hustý...
r.mrazik
07.09.2019 10:25
#
Jj. Že někoho zprasí leda
icemike
05.09.2019 20:52
#
Spurs jediní podali nabídku, zajímalo se určitě víc klubů
Busby babes
05.09.2019 16:53
#
Nejlepsi je to slovo STALE.
Busby babes
05.09.2019 16:17
#
hehe Luke Shaw je mezi odchovancema na soupisce pro EL. A je tam i Matej Kovar.
Busby babes
05.09.2019 16:18
#
Matej Kovar, the young Czech goalkeeper, is on the A List because he is not yet eligible for the B List, having arrived at United's Academy in January 2018.

Luke Shaw is considered Club Trained, despite signing from Southampton, because the criteria includes players who have been registered with the club for 36 months between the ages of 15 and 21. The left-back was aged 18 when he joined the Reds in June 2014.
Kixi Syhimour
05.09.2019 19:21
#
"when he joined the Reds in June 2014."

Reds
r.mrazik
05.09.2019 20:57
#
https://www.youtube.com/watch?v=Oz4AiigHMxk
trochu delsi...ale Roy a Gary o vyhazovu Roye z MU
Roy je hrozne ubrecena ublizena zenska...
Busby babes
05.09.2019 21:15
#
klasika.
r.mrazik
05.09.2019 21:19
#
jojo...ale tak propaguje knizku nebo co...tak at prska blbosti
Busby babes
10.09.2019 10:07
#
jsem si to ted poslechl, ale neprislo mi to zas tak hrozny, na konci pak byl trochu ublizneje ale na jeho pomery jeste ok.
r.mrazik
10.09.2019 10:09
#
hh...je to kasparek...takovej drsnej pozer
Busby babes
10.09.2019 10:14
#
ja myslim, ze u nej to neni poza.
r.mrazik
10.09.2019 10:15
#
Whitemedia
05.09.2019 23:09
#
Matic už má nějaké blbé kecy?
vodka
06.09.2019 08:41
#
docela normální.. u něj je správně, že je nasraný, třeba ho to probere...
Hokaido
06.09.2019 12:48
#
Odoi bude krátce po repre pauze připravený hrát. Skvělá zpráva.
Miguel19
06.09.2019 12:55
#
Spíš by mě zajímal James..
slavex
06.09.2019 13:50
#
Azpi je bohužel poslední zápasy úplně mimo
hona.kub
06.09.2019 14:06
#
mě teda hlavně Rüdiger
Whitemedia
06.09.2019 14:09
#
ten už by měl být po repre pauze minimálně na lavičce spolu s Odoiem.. Kanté s Pedrem asi základ a Reece konec září
Whitemedia
06.09.2019 14:08
#
Na konci září
Mastný Chobot
06.09.2019 16:04
#
Nicolas Pepe has withdrawn from the Ivory Coast squad. As I understand it he'll spend remainder of international break back in London, agreed by Arsenal and Ivorian federation.

No injury, just without a pre-season it's felt best he works on fitness at Colney.

paráda
owny
06.09.2019 16:33
#
such a pussy
Golasso
06.09.2019 18:34
#
Růže jsou rudé,
owny je číslo,
Lo Celso si při repre pauze poranil tříslo.
SunFells
06.09.2019 18:59
#
Mastný Chobot
06.09.2019 19:41
#
Cobra
06.09.2019 20:08
#
MastourMascarelli
06.09.2019 20:48
#
prokop
06.09.2019 21:36
#
Luigi4
06.09.2019 22:00
#
iamek
07.09.2019 09:46
#
Ol!ver
07.09.2019 10:22
#
Majk25
07.09.2019 12:50
#
JohnKoul
09.09.2019 10:39
#
Nikikrew
09.09.2019 11:30
#
Gunner14
06.09.2019 16:54
#
Golasso
06.09.2019 18:36
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.