Klopp ocenil Salaha. Jeho statistiky jsou šílené, řekl

07.11.2022 16:57 - Aktuality
Jürgen Klopp (© AFP)
 
Liverpoolský manažer Jürgen Klopp ocenil kanonýra Mohameda Salaha. Jeho statistiky jsou podle něj "šílené". Třicetiletý Egypťan zařídil dvěma brankami vítězství "Reds" 2:1 na hřišti Tottenhamu v nedělním 15. kole anglické ligy. Klopp si triumfu na stadionu aktuálně čtvrtého týmu hodně cenil.

Salah vstřelil obě branky už v první půli, po změně stran pouze snížil Harry Kane. Někdejší útočník Chelsea nebo AS Řím ve 20 soutěžních utkáních této sezony zaznamenal 14 gólů a pět asistencí. Jen tři trefy mu chybí k tomu, aby se před Kennyho Dalglishe posunul na sedmé místo v pořadí nejlepších střelců Liverpoolu. Nyní má na kontě 170 tref. První je s 346 zásahy Ian Rush.

"Kenny Dalglish a Robbie Fowler pravděpodobně prožili období, kdy neskórovali. Mo se ale nezastaví, je mezi osmi nejlepšími kanonýry Liverpoolu. Když se podíváte na Moovy statistiky, góly a nahrávky, je to šílené," řekl Klopp na tiskové konferenci.

"I když prožil 'slabší start' (do sezony), měl prsty ve většině šancí v Lize mistrů. Jen jsme je my nebo on nevyužili. To se útočníkovi stane, je to naprosto normální období. Až se na jeho kariéru ohlédnete za čtyři, pět nebo šest let, všichni si ho budou pamatovat jako jednoho z nejlepších útočníků, jakého kdy viděli," uvedl pětapadesátiletý rodák ze Stuttgartu.

Vyzdvihl Salahův přístup. "Nejvíc mě potěšilo, že dal dva góly a poté hrál jako opravdový týmový hráč," konstatoval někdejší kouč Mohuče a Dortmundu.

Vicemistr poslední sezony zvítězil v Premier League po dvou nečekaných porážkách s nováčkem Nottinghamem a Leedsem a je osmý. Klopp po závěrečném hvizdu triumf divoce oslavil.

"Neměl jsem to v plánu, nechtěl jsem to udělat, ale nechal jsem se trochu unést. Fanoušci si to trochu zasloužili po těžkém období. Něco se nacestovali, než se dočkali prvního venkovní vítězství v Premier League," připomněl Klopp fakt, že si jeho svěřenci na šestý pokus připsali premiérovou výhru na hřišti soupeře v tomto ročníku anglické ligy.

Autor: ČTK
Komentáře (169 / 0 nových)
Jkb
07.11.2022 17:00
#
Je Liverpool fakt na prodej?
ᴍᴀʀᴛᴀꜱ
07.11.2022 17:25
#
jj
Hachim Mastour
07.11.2022 17:35
#
nie
Luc-Luc
07.11.2022 18:07
#
mas zajem?
Jkb
07.11.2022 18:40
#
Liverpool je pro mě jeden z nejsympatičtějších klubů v Anglii ale i celkově, proto mě to celkem zajímá. Je fakt, že Fenway za něj dali hodně malou sumu a prodají ho se slušným ziskem určitě. Snad ho koupí někdo, kdo bude mít ke klubu nějaký vztah a ne nějací šejci.
Luc-Luc
07.11.2022 19:02
#
Koupili za 300 milionu a prodaji za 4 miliardy liber, dobrej business
Jkb
07.11.2022 19:03
#
cubazi
07.11.2022 20:04
#
Za tie prachy mohli zrekonštuovať všetke trubuny, nie len Main stand a teraz rozrobeny Anfield road stand.
Ale na druhej strane palec hore zato čo za 12 rokov dosiahli.
pobody's nerfect
08.11.2022 10:24
#
FSG klub zachránili před krachem. Možná si to nepamatuješ, ale někdy v roce 2009.nebo 2010 zcela reálně hrozila nucena správa, odečet bodů a výhledově by to dost možná skončilo sestupem a dál kdoví. FSG klub stabilizovala, investovala hodně do infrastruktury. Možná nedávají šílené peníze na prestupy, ale to je opravdu to poslední. Takže i pokud na prodeji vydělají, nedá se na ně říct křivé slovo.
aragorn
08.11.2022 11:39
#
WaterEngel
08.11.2022 13:32
#
fenixLFC
08.11.2022 13:55
#
13
08.11.2022 17:15
#
Unpopular opinion (dostanu za něj možná čočku), ale měli šťastnou ruku s Kloppem a předchozí vlastníci ten klub domrdali tak, že jakýkoliv nový majitel to mohl jen vylepšit. Klub je sice nyní stabilizovaný, ale kvůli jejich starosti o net spend jsme nejspíš nedokázali Kloppovo éru vytěžit na maximum.
Luc-Luc
08.11.2022 17:44
#
Tomáš Ujfaluši
09.11.2022 09:59
#
Tak říkat tomu šťastná ruka. Prostě si vybrali nejlepšího možného trenéra a toho dokázali přivést, to je úspěch (kór pro Liverpool v té době).

FSG i hodně vylepšilo strukturu klubu. V klubu jsou teď hodně šikovní mladí trenéři a FSG se hodně zaměřilo na akademii, což hodně lidí zatím nevidí, ale Liverpool tam pár klenotů má. Když si porovnáš akademii Liverpoolu s tou z Chelsea, Arsenalu nebo City, tak je Liverpool o pořádný kus za nimi, ale pod FSG se Liverpool alespoň trochu dokázal přiblížit.
Luc-Luc
08.11.2022 17:48
#
Pamatuju, ale jak pise kolega, nebyt Kloppa, tak nejsme tam kde jsme, stacilo treba, aby prisel Hyypia nebo nekdo jinej tenkrat...nerikam, ze to je uplna bida pod FSG, ale do kadru se investovalo malo a ted nas to dobiha
danielfc
08.11.2022 08:30
#
Majitelia hľadajú spoluinvestora, teda rozumej, ide im o to naliať do klubu ďalšie peniaze. Popri tom si nechajú väčšinový podiel.
SunFells
07.11.2022 17:35
#
Martinelli jede na MS, Magalhaes ne ... divné.
SunFells
07.11.2022 23:30
#
Tim Vickery on Brazil selection: “Gabriel Jesus was always in, while Martinelli has given the coach sleepless nights. I was with the coach two or three weeks ago, after Arsenal beat Liverpool & Martinelli, in the coach's words, was the best player on the field.”
stiflerovamama
07.11.2022 17:37
#
Súhlas, ak keď niekedy ma slabšie obdobia, vždy si u neho môžeš byť istý, že tie góly dá. Výhra proti Spurs veľmi dôležitá, teraz treba zvládnuť tie dva zápasy a dúfať, že po MS nepribudnu ďalší zranení, ale naopak sa po zranení vrátia. Najideálnejšie by bolo keby sa v zime podaril aj stredný záložník. Ten tím je stále veľmi kvalitný keď je komplet. Jurgen trochu zmenil formáciu, kvôli zraneniam, osobne ale budem rad keď sa vo väčšine zápasov vrátime k trom stredným záložníkom, prídeme my vtedy oveľa kompaktnejší a s väčšou kontrolou nad zápasom ako teraz. Na to ale samozrejme musíme mať zdravých hráčov.
iamek
07.11.2022 18:43
#
mufc are seriously interested in signing Eric Maxim Choupo-Moting in January and have enquired about him, but he will stay at Bayern

Lol. Lepší než Ronaldo
J0EL
07.11.2022 18:45
#
never change United, never change
Luc-Luc
07.11.2022 18:57
#
Swarley
07.11.2022 22:29
#
To je teprve legenda
Mastný Chobot
08.11.2022 07:06
#
r.mrazik
08.11.2022 10:15
#
to jsou zpravy
Busby babes
08.11.2022 11:33
#
ten ma skvelou karieru.

btw fans Bayernu psali, ze je posledni dobou celkem tahnul...
Swarley
08.11.2022 15:33
#
Je neskutecny, v jakych klubech se pak pohyboval, kdyz si ho vybavim tehdy ve Stoke
pingla
08.11.2022 17:43
#
týpek spadne se Stoke a to ho nakopne do PSG či Bayernu
FUnk
09.11.2022 11:28
#
dreams come true
Busby babes
08.11.2022 12:38
#
Ronaldo 3 goly (1 z penalty) za 1055 minut. Choupo-Mouting 10 golu za 707 minut. Cisla hovori jasne.
FUnk
09.11.2022 11:28
#
icefish
09.11.2022 15:15
#
Hele ale on v poslední době fakt hraje slušně... účelně, účinně... kdo by to byl před lety řekl
bourbon
07.11.2022 19:03
#
po shlédnutí včerejšího zápasu Chelsea to vidím takto:
(sovu se zprávou jsem Potterovi poslal)

prodej: Havertz, Pulisic, Ziyech, Jorginho
nákup: Rice, Neves, Trossard

Broja
Trossard Mount James
Rice Neves
Fofana Koulibaly Silva Chalobah
Kepa

náhradníci:
Mendy Bettinelli
Azpi Chilwell Cucurella Colwill
Gallagher Chukwueneka Kanté Kovačič RLC Zakaria
Sterling Aubameyang
(za zkomolení jmen se omlouvám)
bourbon
07.11.2022 19:10
#
priorita by měl být Rice, ten chlapík dokáže pokrýt celé hřiště (něco jako Kanté v top formě), i když zrovna včera mu to moc nešlo. to samé se dá říct o Nevesovi (ten navíc má skvělou střelu z dálky).
Trossard by dodal rychlost a dravost do útoku.
SunFells
07.11.2022 19:15
#
Na Rice nám snad šahat nebudete.
bourbon
07.11.2022 19:18
#
já Chelsea nějak zvlášť nefandím, jenom si myslím, že toto by je znovu nakoplo (ostatně jako každý jiný tým.
SunFells
07.11.2022 19:25
#
Okej, pardon. Ale když vidím třeba jen ty navrhované beky, tak by je to nakoplo akorát do prdele
bourbon
07.11.2022 19:29
#
Fofana Koulibaly Silva Chalobah se ti zdají tak špatní ?
SunFells
07.11.2022 19:43
#
Co tě vede dávat Chalobaha a Fofanu na beka, ještě levého? V týmu, který má top3 světové RB a vlevo investovaných 100 mega.
bourbon
07.11.2022 19:56
#
beru to špíš podle aktuální formy-neformy hráčů. vždyť White je taky původně stoper a teď je špička na pravém kraji. v obraně problém Chelsea není, tam má možností bezpočet. otázkou je, jestli by James dokázal hrát tak vysoko. pokud ano, tak ta útočná síla Chelsea by byla úplně jinde.
...když jsem včera viděl Aubu ten člověk se nemohl ani zpotit, tak líného fotbalistu jsem už dlouho neviděl
SunFells
07.11.2022 21:06
#
Ty bereš sestavu s nákupy a prodeji v rozsahu možném až další léto podle aktuální formy-neformy hráčů, s nyní už asi měsíc zraněným Fofanou a úplně na jiných postech a jako ospravedlnění prostě jen tak uvedeš Whitea? Aha.
bourbon
07.11.2022 21:28
#
jsi zbytečně podrážděný, vlevo může být samozřejmě Chilwell nebo Cucurella, vpravo Azpi nebo i ten Chalobah. spíš mi šlo o toho Jamese, aby nebyl zbytečně utopený vzadu.
ale nechci se hádat, tak mi to promiň
SunFells
07.11.2022 22:49
#
Věř mi, že to píšu v chillu, jen to co si uváděl nedávalo smysl.
Jkb
07.11.2022 19:54
#
Pro mě třeba není Chalobah dost dobrý s míčem pro Potterův styl hry, defenzivně celkem v pohodě ale s míčem nedělá úplně optimální rozhodnutí. Jinak do zálohy čekám, že se Chelsea bude pokoušet o Tielemanse, ten by tam Potterovi celkem seděl.
Mastný Chobot
08.11.2022 07:07
#
A my naňho šahať budeme?
SunFells
08.11.2022 10:26
#
Nabízelo by se to, záleží jaký zásah do rozpočtu bude znamenat křídlo.
Gunner14
08.11.2022 10:36
#
Snad jo
iamek
07.11.2022 20:25
#
Jude Bellingham is Manchester United’s No.1 transfer target. #MUFC expect him to cost around €150m, they have scouted him a lot. Erik Ten Hag wants him in 2023

Chances are low due to competition from Man City and Liverpool and due to Financial Fairplay

Snad se cele léto zase nebudeme honit za nereálným cílem
zidane78
07.11.2022 20:47
#
A co tak Rice,a
j ked netusim ci hraje dm alebo stopera?
SunFells
07.11.2022 21:07
#
Taky dobrý
avicii
07.11.2022 21:01
#
Teraz som čítal ze to už má byť posledný veľký prestup FSG ale to by ma fakt zaujímalo ako to je vlastne stým predajom..
iamek
07.11.2022 21:03
#
Bych to viděl na vás nebo Real.
Registrujisejenproto
07.11.2022 21:08
#
Real ne, maji Tchouameniho, Camavingu, Valverdeho, dalsi…
Liverpool ne, maji FSG…
Kixi Syhimour
07.11.2022 21:50
#
Tomáš Ujfaluši
07.11.2022 23:00
#
Už se o tom píše a spekuluje hodně dlouho a podle mě to dává smysl pro všechny strany. FSG by na Liverpoolu extrémně vydělalo a prodalo by ho v daleko lepší kondici než v jaké ho kupovali. Těžko ale říct kdo takovou částku zaplatí.

Takový Jim Ratcliffe vypadá celkem rozumně, ale prý je to fanoušek Manchesteru United.
r.mrazik
08.11.2022 10:42
#
proc by FSG kupovali hrace ze 150 mega a pak ten klub teprve prodali?
avicii
08.11.2022 12:38
#
Neviem, asi len bulvár
r.mrazik
08.11.2022 14:01
#
Busby babes
08.11.2022 11:34
#
proc nerealnym?
Dawon
08.11.2022 13:05
#
Protoze pokud po nem pujde City nebo LFC, tak by byl psychopat, kdyby si vybral nas
Busby babes
08.11.2022 13:11
#
LFC? letos nevypadaj nejlip...
avicii
08.11.2022 13:44
#
No a vy už pár rokov no
Busby babes
08.11.2022 14:01
#
ja tim chci naznacit jen to, co pise SunFells nize.

u nas to ted vypada, ze to je na pomerne dobre ceste... posrat se to muze samo kdykoliv.

U vas je situace jina. ten vas veleuspesnej tym je na konci toho cyklu a ceka vas asi hodne prace. plus spekulace o prodeji... to neni uplne sazka na jistotu na rpistich par let. Ale tak kdo vi, co si vybere, ale rict, ze jsme proti vam bez sance? to mi teda neprijde no...
Dawon
08.11.2022 14:06
#
Jo, dejme tomu, ze LFC je ted takove vselikaje, ale jen blazen by si nas vybral pred City, kdyby mel na vyber.
Swarley
08.11.2022 15:35
#
v soucasne chvili neni o cem

Jedine by tam muselo byt neco spatne, ze v City byl a poslali ho pryc...
Dawon
08.11.2022 16:09
#
To si asi pletes se Sanchem, ne? Bellingham je z Birminghamu, pokud vim
Swarley
08.11.2022 16:21
#
City jako City

Ok, myslel jsem, ze tam byli oba
r.mrazik
08.11.2022 14:02
#
tak vy predloni taky...
avicii
08.11.2022 14:09
#
Aj tak skončí v City, darmo sa tu budeme naťahovať
r.mrazik
08.11.2022 14:11
#
nakonec asi jo,nebo jeste PSG...Haaland byl taky dost jasny,kde skonci
SunFells
08.11.2022 13:18
#
To není pravda, hráč podepisuje smlouvu na 5 a potenciálně může zůstat do konce kariéry, neměl si rozhodovat podle stávajících okolností, resp. výsledků. Možnosti MU nejsou podřazené nikomu, stačí jen mít dobré vedení.
Podívej se na Vlahoviče, který se nezamyslel a pátral jen v celkové reputaci (která je založená na přesně opačné straně časové osy než by ho měla zajímat).
Dawon
08.11.2022 14:06
#
Jenze pokud bys mel na stole City vs United, tak neni jediny faktor, ktery by mluvil pro United...City je aktualne naprosto ve vsech smerech lepe vedeny tym + jsou financne mnohem silnejsi. U LFC dejme tomu, ze tam to neni tak jednoznacne...ale porad to pracuje s nejakym predpokladem, ze to u nas na konci sezony bude vypadat vyrazne lepe a budem zase do budoucna lakavi Coz ja doufam, ze nastane, ale rozhodne si tim zatim nejsem jisty.
SunFells
08.11.2022 14:41
#
To zase mluvíš jen o současnosti a to s finanční sílou jsou pohádky. Tady se nehraje na to, kdo má napěchovanější peněženku, vy často operujete s vyššími náklady než oni, ty možnosti obou klubů jsou zhruba stejné.
U nich končí nepředvídatelnému Pepovi smlouva, jsou skvěle vedení a dlouhodobě budou patrně mezi top týmy, ale výkyvy se ději a tohle může být dost dobrý důvod pro jeden takový. Navíc i teď za Pepa pokud by Arsenal měl ještě jednu top variantu na křídlo a Partey nebyl tak IP, tak jsme jejich vážným konkurentem i kdyby Haalandovi drželo zdraví celou sezónu ...a to je pro Arsenal jaká investice na ty dva posty? 150-200 mio? To je jen jedno přestupové okno dneska a další výrazné náklady nebudou potřeba x let.
To MU má snadnější cestu než Arsenal (nemyslím kratší, Arsenalu už chybí málo viz výš, ale právě skrz možnosti co mají) se té topce vyrovnat, stačí dosadit fakt kvalitní lidi do vedení - a třeba už tam z nějaké části jsou, k nějakým změnám tam přece došlo - agentura starající se o Bellinghama a jeho/jejich další kontakty by měli být víc schopní to vyhodnotit.
Plat mu popravdě můžete dát větší a taky u vás může být daleko prominentnějším hráčem než v City. Jakože byli by asi favoriti, ale není to tak byste měli jen velmi zanedbatelnou šanci a zmiňoval si i LFC, které je v kolika směrem proti vám v nevýhodě. A taky je třeba se odprostit od těch dětských kokotin co se tu furt vykládají o tom že hráč xx by nešel do yy, když neustále vidíme že se to děje.
Dawon
08.11.2022 14:55
#
Mluvim o soucasnosti a blizke budoucnosti, protoze to jsou pro kazdeho hrace ty nejrelevantnejsi faktory. Ikdyby Pep odesel, tak nemam moc pochyby o tom, ze ho city dokaze dobre nahradit.

Ja nikde netvrdim, ze by hrac XX (belingham) nesel do YY (united)...ja tvrdim, ze kdyby mel na vyber mezi nama a City, tak si nedokazu predstavit, proc by si nas vybral (u LFC uz jsem u dvou predchozich prizpevku uznal, ze mate s busbym pravdu). Pokud budeme jedini, kdo za nej 150 nabidne, tak by k nam velmi pravdepodobne chtel jit, ale o tehle situaci ja se vubec nebavim.

Za pul roku treba muze byt vsechno jinak, ten tym se stabilizuje, uhraje top 4, bude evidentni, ze Ten Hag je ten pravy, co nas z hoven vytahne a ze jen potrebuje trochu lepsi hrace...ale to jsou vsechno jen spekulace do budoucna, protoze aktualne porad v tech hovnech ve velke mire jsme a jsem celkem prevedceny o tom, ze to je to, co ten hrac bude resit primarne.

Pokud skoncime treba 5.-6. v lize, v EL vypadneme s barcou v predkole, tak si opravdu nemyslim, ze pak Bellingham bude uvazovat nad tim, ze Pep mozna v brzke dobe odejde a asi by davalo vetsi smysl jit do United, kde si mozna vic zahraje
mithro
08.11.2022 18:45
#
financial fair play neexistuje pls

jasne City, dva platy lepsie ako jeden, plus asi aj nieco vyhra no
bourbon
07.11.2022 21:41
#
Potter ocenil Aubameyanga, jeho statistiky jsou šílené, řekl.
mikelinos
07.11.2022 22:18
#
jeho výkony jsou taky šílené
NANANANANANA GIROUD
07.11.2022 22:56
#
Golasso
08.11.2022 06:12
#
Fakt jsem si myslel, že v sobě má Auba ještě dost sil na jedno slušné angažmá. V Barceloně docela ožil, ale po návratu do PL zase vypadá, že už je totálně mimo.
Nizzie
08.11.2022 06:38
#
Ale furt ti tu bude někdo tvrdit, kdo ví jakým by nebyl přínosem, kdyby u nás půl rok zůstal a bral ten trandilion na výplatě.
J0EL
08.11.2022 08:01
#
Mikel aj Edunmali (zase) pravdu. Ten hejt tu bol zbytocny.
SunFells
08.11.2022 17:43
#
djourouové tu budou počítat jeho góly za Barcelonu a psát Potter>>>Arteta, ale pak se k těm svým pičovinám nikdy nepřihlásí.
J0EL
08.11.2022 20:30
#
djourou
08.11.2022 20:38
#
lol
djourou
08.11.2022 20:35
#
lol
SunFells
08.11.2022 20:42
#
Nizzie
09.11.2022 07:59
#
djourou
08.11.2022 20:39
#
mne prislo predovsetkym smiesne, ze sme za neho nedokazali dostat peniaze a pol roka sa to len podciarklo
J0EL
08.11.2022 20:42
#
A stale to bolo najlepsie a najlacnesie mozne riesenie. Chapes? S tym platom ho nikto nechcel, nepredali by sme ho a hnil by u nas v rezerve za 350k tyzdenne. Tymto sa usetrila kopa penazi.
djourou
08.11.2022 20:48
#
zaujimave, ze ho chcela barca a o pol roka chelsea a dokazala sa s nim dohodnut na plate, aj za neho dat peniaze, nerozumiem ako sa mohli obist pravidla vesmiru ktore to neumoznuju
J0EL
08.11.2022 21:20
#
Barca ho chcela len zadarmo. Chelsea inu moznost nemala a len "vyuzila" (aj ked to skor posrala), ze Barca musela predavat. Z pohladu Chelsea to celkom aj davalo zmysel, ale nevyplatilo sa
djourou
08.11.2022 21:41
#
mne to pridu ako same vyhovorky ospravedlnujuce nasu neschopnost vyjednavat. a pokial si dobre pamatam o tom bola predovsetkym moja kritika. a vy si to tu prekrucate a palcujete
J0EL
08.11.2022 22:07
#
To ale nie su vyhovorky, to je fakt. Snad si ozaj nemyslis, ze Auba chcel odist kamkolvek za akykolvek plat a klub to proste odmietol a povedal mu, ze my chceme aby si odisiel zadarmo

Realita je, ze za neho nikto nechcel zaplatit a ak aj niekto taky bol, kto by nam za neho dal par drobnych, tak tam Auba proste nechcel (Saudi, mozno Katar, Cina, MLS...)
Nizzie
09.11.2022 08:01
#
Tak ono nabídka z nějaké prdele byla, ale Auba tam prostě nechtěl. A jediný, kdo o něj projevil jakýkoliv zájem byla Barcelona. Takže to bylo buď Barca, nebo zůstane hnít u nás.
Mastný Chobot
09.11.2022 07:06
#
Čenda
09.11.2022 10:43
#
Kiss Me Polka!
09.11.2022 10:50
#
Nizzie
09.11.2022 11:39
#
Tak výmluvy, mě to přijde jako zhodnocení vyjednávací pozice a ta nebyla dobrá. Samozřejmě, do té pozice jsme se dostali sami, to rozhodně. Tady prostě spíš než o neschopnosti vyjednávat to bylo opravdu o tom, že jsme se sami zahnali do kouta tím, že jsme jej vyřadili, dali jasně najevo, že ho nepotřebujeme a nehodláme už využívat a tak, pokud jsme jej nechtěli dál platit, jsme museli "přistoupit" na podmínky kupujícího. Nevím, co kdo konkrétně překrucuje, ale to řešení se prostě ukázalo jako správné a pro klub výhodné, což potvrzují výkony Aubameyanga, a také vyjádření zainteresovaných stran včetně hráčů, kteří s Aubameyangem sdíleli kabinu. Toť vše. Naše vedení není ve vyjednávání zrovna dobré, ale v naprosté většině se jejich kroky projevili jako správné. A ideální dohodu nedosáhneš asi nikdy.
Hlahart
09.11.2022 18:38
#
bbbauch
09.11.2022 21:51
#
Nikikrew
10.11.2022 14:00
#
Mastný Chobot
09.11.2022 07:08
#
+ najlepší je ten argument o tom, koľko sme ušetrili za toho polroka. Pritom podľa všetkých reportov sme mu aj tak stále platili väčšiu časť platu za to, aby dával góly v Barcelone

Jednoducho sme v tomto prípade spravili aj z Barcelony majstrov obchodníkov
Nizzie
09.11.2022 08:00
#
Nizzie
09.11.2022 08:24
#
Ty furt nedokážeš pochopit, že i díky tomu, že jsme mu sice nějakou část platu hradili, bylo ušetřeno dost financí. A z těch možností, které byly, tohle byla ta nejlepší varianta. Tady se furt oháníte, že by ho určitě někdo za nějaké peníze vzal, že by byl pro klub prospěšný a nějaké góly by dal, ale jsou to úplné bullshity. Jediná nabídka v lednu na něj přišla z nějakého turkmenistánu, a tam odmítl jít Aubameyang (pochopitelně). A pak už byly jen dvě možnosti, nechat si ho a platit mu plný plat za sezení na tribuně, nebo ho nechat jít a alespoň nějakou část toho platu ušetřit. Jiná možnost prostě neexistovala, protože za celý leden o něj neprojevil zájem jediný klub (znovu celkem pochopitelně). I Barcelona se ozvala až jí teklo do bot. Samozřejmě, do té vyjednávací pozice jsme se dostali tím, že bylo jasné, že se ho budeme snažit za každou cenu zbavit, protože ho Arteta odstavil, ale i to se s odstupem času jeví jako správný krok. Ä to, že za něj Chelsea dala teď 12 míčů je zase jejich neschopnost, protože to je ukázkový panic buy a blbost Chelsea.
J0EL
09.11.2022 08:40
#
Mastný Chobot
09.11.2022 08:49
#
Dobre moj.

Ja samozrejme chápem, že sme na tom niečo ušetrili. A čo ako? V porovnaní rozdielom medzi účasťou v EL a v LM je to prd. Nikto sa tu neoháňa tým, čo píšeš, to si si vymyslel.

Jeho polročný plat nákladovo vychádza na 8m. Keby mu Barcelona platila aspoň polovicu platu (čomu úprimne neverím), tak by sme na tom ušetrili 4m. Hm, hurá.

Fakty sú nasledovné:
- zle hrajúci Auba odišiel za brutálne nevýhodných podmienok pre nás (zadarmo a ešte sme mu platili veľkú časť 350k platu)
- v Barcelona dával góly
- nám zatiaľ šialene chýbal útočník, čo nás v konečnom dôsledku stálo 4. miesto, lebo na hrote hral polomŕtvy Lacazette
- polroka po tom, čo Auba prišiel, ho Barcelona dokázala predať za skoro 15m

To sú fakty, kamarát. Všetko ostatné čo by bolo keby bolo, sú špekulácie. Ja netvrdím, že by niečo bolo tak alebo tak, ale keď sa niekto zdravo uvažujúci pozrie na tie fakty vyššie, tak nemôže nadobudnúť presvedčenie, že toto určite bola "najlepšia varianta" pre Arsenal.
J0EL
09.11.2022 09:03
#
Ty ale zabudas na jednu "drobnost". Auba bol vyluceny z timu pre opakovane disciplinarne prehresky. Takze by nam chybal aj tak a nijako by nam k tomu 4temu miestu nepomohol. Arteta by bol srac keby mu to aj dalej toleroval (najma ak tie orehresky boli opakovane, co sa potvrdilo). Toto by moralke muzstva s mladymi hracmi urcite nijako nepomohlo, keby si niekto robil co chce a aj nadalej hraval.

Ja fakt nechapem ako mozes na takuto zasadnu vec zabudnut pri tych svojich argumentoch.
Mastný Chobot
09.11.2022 09:50
#
V čase odchodu áno, za 2 týždne už mohlo byť všetko inak. Arteta ho vylúčil, mohol ho rovnako tak rehabilitovať ako ten Hag Ronalda už po x-tý krát.
Nizzie
09.11.2022 09:59
#
A že se to ten Hagovi vyplácí.
J0EL
09.11.2022 10:09
#
A ze sa mu to oplatilo
Mastný Chobot
09.11.2022 10:11
#
Pointa debaty neboli individuálne výkony Ronalda, pokiaľ viem.
J0EL
09.11.2022 10:16
#
Ty si tu vytiahol Ronalda, nie ja. Aubove individualne vykony tiez stali (v tom case) a stale stoja za hovno. To ze dal par golov za Barcu je pre tvoju argumentaciu irelevantne. Nebudem tu rozbiehat diskusiu o narocnosti ligy, ale pre PL uz je to nedostatocne proste.
Mastný Chobot
09.11.2022 10:29
#
"To ze dal par golov za Barcu je pre tvoju argumentaciu irelevantne."

Čiže to, ako hral pred odchodom z Arsenalu a a to, ako hrá teraz v Chelsea, to je relevantné (keďže to spomínaš). Ale to, ako hral v tom časovom období, o ktorom sa bavíme (v Barcelone), to je irelevantné. To ti dáva zmysel, čo si napísal?
Nizzie
09.11.2022 10:38
#
Vždyť tam i napsal, proč to je irelevantní.
J0EL
09.11.2022 10:41
#
Je to irelevantne preto lebo je to ina liga. Bud nevies citat alebo schvalne preskakujes podstatu. U nas posledny rok aj v Chelsea aktualne ukazuje, ze v takejto konkurencii to uz proste nestaci. Takze ano, dava to perfektny zmysel a potvrdzuje to aj svojou vykonnostou v Chelsea.

Takze nie, Auba by nam v boji o tom 4 velmi pravdepodobne uz nijako nepomohol. Ba naopak, skazil by moralku celeho timu a ten "togetherness" (neviem jak to poslovencit) by u nas naozaj nemusel vzniknut. A koniec koncov by sme ani nemuseli byt tam kde sme dnes. Jeho odchod (aj za takychto nevyhodnych podmienok) bolo spravne rozhodnutie. A tymto to uzatvorim, pretoze dalej rozoberat to nema zmysel.

Btw. Aubu som svojho casu zboznoval, ale posral si to u nas sam.
Mastný Chobot
09.11.2022 10:46
#
Ty si presvedčený o tom, že to bolo to najlepšie, čo sme mohli urobiť. Ja o tom presvedčený nie som. V poriadku, pluralita názorov. Je to história, našťastie to už pre nás v súčasnosti nemusí byť podstatné vzhľadom k tímu, ktorý máme dnes.
Nizzie
09.11.2022 11:33
#
Nizzie
09.11.2022 10:19
#
Ne pointa debaty je řešení v situaci, když je hráč "problémový", je v určitém věku a stavu kariéry, a bere nejvyšší plat v klubu. A tady ta paralela přesně sedí. Arteta to vyřešil po svém a klub od té doby zažívá velký progress, ten Hag, resp. vedení United to vyřešili tím, že si Ronalda ponechali (přiznám se nevím, jestli měli nabídky a odmítli je, nebo ho nikdo nechtěl) a klub značně stagnuje i díky tomu, že má tohoto hráče v týmu.
Nizzie
09.11.2022 09:59
#
No, a kdyby Aubameyang zůstal, tak bysme hráli LM? Ne. Takže je ten argument úplně zcestný. O LM jsme přišli pro to, že jsme nedokázali přivést útočníka a spoléhali na Lacu a Eddieho. Nicméně žádný vhodný útočník kromě Vlahoviče k dispozici nebyl, a jestli si mám vybrat přivést např. Moratu, na půl roku zalepit problém a zamezit příchodu například Jesuse, nebo nepřivést radši nikoho, a následně v létě doplnit kádr o vhodného hráče na x let dopředu, volím znovu variantu, kterou zvolili Edu s Artetou.

I 4m je ušetření. To, že se ti to zdá málo je jen tvůj problém.

K "faktům", ano zle hrající Aubameyang odešel za nevýhodných podmínek, proč tomu tak bylo jsem ti napsal. Ano v Barceloně dával góly, jakou to má souvislost s Arsenalem nerozumím. Teď v Chelsea góly nedává, a? Ano, útočník nám chyběl, ale ne Aubameyang. Půl roku po odchodu z Arsenalu si udělala Barcelona neskutečnou prdel z Chelsea, protože ta koupila pro PL mrtvého útočníka za 15m jako panic buy, protože jim nikdo jiný nevyšel, v poslední den přestupového období. To jsou ty tvoje fakty. Líbí se mi, jak umíš zmínit A, ale už úplně opomíjíš B.
Nizzie
09.11.2022 10:00
#
Měla být ještě reakce na chobota.
Busby babes
09.11.2022 09:30
#
defakto budem ted neco podobneho resit s Ronaldem. Bude pro nas vyhodny i to, pokud ho nechame odejit zadarmo
Nizzie
09.11.2022 09:49
#
Nizzie
09.11.2022 09:49
#
To je opravdu marné s tebou. To, že dával góly v Barceloně znamená, že by je dával i u nás, když by seděl stejně na tribuně, a tím by nám jako pomohl do LM?
Mastný Chobot
09.11.2022 09:53
#
Marné je to s tebou, lebo máš zjavný problém s chápaním písaného textu. Odpoveď na tvoju otázku je: možno.
Nizzie
09.11.2022 10:00
#
Ne. odpověď na moji otázku je ne. Řekl to Arteta, řekl to Edu, jenom Mastný Chobot si to vykládá po svém ve své křišťálové kuličce.
Mastný Chobot
09.11.2022 10:10
#
Mohol by to povedať aj Thierry Henry a Arséne Wenger a pravda to nebude, lebo to jednoducho nemôžu vedieť, to je totiž pointa hypotézy/domnienky.

Prepáč, možno to vyznie arogantne, ale naozaj nemám chuť viesť diskusiu s niekým, na kom vidím, že mu robia problém základné logické postupy. Dávaš mi tu otázky, na ktoré ti nedokážem odpovedať, lebo na ne neexistuje odpoveď a tváriš sa pritom dosť arogantne.

Skús sa zamyslieť nad tým, o čom píšem ja, a ako scestne mi protiargumentuješ.a zober to ako logické cvičenie do budúcna. To isté platí pre to, čo si mi písal vyššie. Nemám chuť skúšať ti desiaty krát vysvetľovať svoj názor len preto, aby si sa ma spýtal úplne nesúvisiacu otázku alebo odpovedal úplne scestne.
Nizzie
09.11.2022 10:16
#
K prvnímu odstavci: Aha. Takže dotyční, kteří o tom rozhodují, nemůžou vědět, jak by to bylo. To zní opravdu logicky.

To, že nemáš chuť vést diskuzi je na diskuzním portále poměrně s podivem, ale samozřejmě to je naprosto v pořádku, tak ji prostě neveď. Je to takhle jednoduché. Dávám Ti úplně jednoduché otázky, na které existuje odpověď, dokonce na ně bylo již několikrát odpovězeno. Jak se při tom tvářím fakt nemůžeš vědět.

Já se nad ničím zamýšlet nebudu. Já pouze reaguji na Tvoje "fakta" u kterých záměrně opomíjíš velmi podstatné skutečnosti. Nesouvisející ti ty otázky možná přijdou proto, že uvádíš nesouvisející tvrzení. A pokud nemáš chuť mi něco vysvětlovat podesáté, tak to prostě nedělej, znovu, je to takto jednoduché. Já tu chuť Ti svůj postoj vysvětlit mám. Protože mi přijde opravdu hloupé, když si někdo stojí za svým názorem, který mu byl vyvrácen, navíc i skutečnost (Aubovi výkony v Chelsea) a tvrzení osob v té situaci přímo zainteresovaných (Arteta, Edu) jdou proti němu. Respektive stát si za svým názorem samozřejmě není špatné, ale ne za každou cenu.

Mastný Chobot
09.11.2022 10:43
#
Vidíš, to je ten tvoj problém s písaným textom. Ja som napísal, že nemám chuť viesť diskusiu s tebou konkrétne, nie že nemám chuť viesť diskusiu všeobecne. Predpokladám, že budeš chcieť mať posledné slovo, takže si ho pokojne dopraj, ale odo mňa je adieu.
Nizzie
09.11.2022 11:05
#
Nevím, jaký problém myslíš, já tvůj text v pořádku pochopil. Na to, že nemáš chuť se mnou vést diskuzi jsem Ti odpověděl, že ji prostě vést nemáš. Vzhledem k tomu, že jsem reagoval už na Tvé konkrétní tvrzení mi opravdu přišlo zbytečné tam psát "To, že nemáš chuť vést diskuzi SE MNOU je na diskuzním portále poměrně s podivem, ale samozřejmě to je naprosto v pořádku, tak ji prostě neveď. Je to takhle jednoduché.", protože bych očekával, že to každému dojde. Je pravdou, že jsem to myslel jak obecně, tak konkrétně k mojí osobě. Prostě, když s někým vést diskuzi nechceš, neveď ji. A je úplně irelevantní, jestli se mnou, s JOELem, s Babišem, se Zemanem, s mámou.

Pořád se tu oháníš porozuměním, ale jako nechápající tu neustále vycházíš jen ty, tak možná bych doporučil, se i zamyslet nad tím, co píšeš, než to teda napíšeš. A ano, poslední slovo mít budu, protože, no, to už jsem Ti taky napsal, možná, když si přestaneš vymýšlet a ostatní napadat, tak to bude ok. A to je moje adieu.
Nizzie
09.11.2022 10:01
#
Zjevný problém s porozuměním textu, ne jen psaného, máš zjevně ty, dle toho co tu vytváříš.
Nizzie
09.11.2022 10:02
#
Ale vlastně chápu, protože jestli na otázku "když by seděl stejně na tribuně, a tím by nám jako pomohl do LM?" jsi schopný odpovědět "možno", tak to mi asi stačí.
bbbauch
09.11.2022 21:53
#
Velkej problem
Nizzie
10.11.2022 06:21
#
Nizzie
09.11.2022 10:09
#
Btw ještě dodám, nikdo netvrdí, že to bylo nejlepší varianta pro Arsenal, ale že to byla nejlepší varianta v tu chvíli za těch okolností, které nastaly. To je dost podstatný rozdíl. Tak se pak neoháněj porozuměním psanému textu, když ho sám neovládáš.
Kiss Me Polka!
09.11.2022 10:54
#
Busby babes
09.11.2022 09:27
#
Barca mu naslibovala velky penize od letosni sezony + nemeli moc jinych variant do utoku. A pak s nim tak trochu vymrdali no.
J0EL
09.11.2022 10:10
#
a navyse Barca za neho nechcela zaplatit ani cent. To ze s Aubom takto vyjebali je jeho problem.
Bakary3
08.11.2022 09:02
#
A co je skvělý, jo, sice na něm Barca vydělala, ale Chelsea tímhle krokem Arsenal aspoň trošku vycucnul defacto
Auba je lofas linej, dobře mu tak
fenixLFC
08.11.2022 13:59
#
oddy
08.11.2022 16:54
#
SunFells
08.11.2022 10:25
#
Úvahy že to nebylo rozdílem kvality ligy byly naivní.
Gunner14
08.11.2022 10:37
#
Ondiis
08.11.2022 11:16
#
fenixLFC
08.11.2022 14:00
#
J0EL
08.11.2022 15:44
#
Nizzie
08.11.2022 15:56
#
Kiss Me Polka!
09.11.2022 10:49
#
A viděli jste ho v té Barceloně? Furt tu čtu o nějakém oziti, já barcu sleduju a on tam hrál většinou úplně stejně jako v arsenalu/chelsea. On hlavne více těžil z toho, ze barca v lize více dominuje a tedy se dostává do více sanci
WaterEngel
08.11.2022 08:51
#
Slabší štart do sezóny mal preto, že hral až príliš skraja. Akonáhle sa posunul viac centrálne /od zápasu z Rangers/, tak je to už o niečom inom. Našťastie
jk
08.11.2022 09:30
#
#THFC are keen to sign Marcus Edwards from Sporting in the January transfer window

- @Record_Portugal

Prej máme i procenta z prodeje, takže by to mohlo být se slevou
Cobra
08.11.2022 10:13
#
Proč ne, odchovance u nás uvidím rád. Jen si teda nejsem jistý, jestli je to ta správná volba pod Contem.
Hachim Mastour
08.11.2022 11:19
#
How Firmino compares to the other PL forwards picked in the Brazil World Cup squad ahead of him
https://pbs.twimg.com/media/FhB1eNcWQAAoHu-?format=jpg&name=large
Wazza228
08.11.2022 17:02
#
Antony RW, Martinelli LW, Jesus je podobný typ hráče a letos je zatím hodně dobrý a podle mě lepší v mezihře. Richardlison je na druhou stranu odlišný typ, více nepříjemný pro obránce a přináší té hře něco jiného. Celkově jsem zvědav, jak Brazílie ten útok poskládá, protože na každý post mají minimálně dva dobrý hráče. Největší slabinu u nich vidím v obraně a divím se, že nevzali Gabriela z Arsenalu.
El Cid z City
09.11.2022 09:28
#
Neymar?
Wazza228
09.11.2022 17:05
#
Zmiňoval jsem jen hráče, co byli na screenu od Hachima.
SunFells
08.11.2022 11:21
#
10:54 Pablo Marín dostane nový kontrakt
Pablo Marín se prosadil do prvního týmu Realu Sociedad a odměnou mu bude nová smlouva, baskický klub si služby mladého záložníka pojistí do června 2027.

Chvilku mě zaseklo
Nizzie
08.11.2022 15:56
#
iamek
08.11.2022 15:46
#
Facundo Pellistri | Youngster ‘determined’ to leave Manchester United in January – ‘Days numbered’, both parties ‘looking for a permanent exit’

To se taky povedlo
Hlahart
08.11.2022 16:03
#
Tak na tom snad vyděláme, ne?
iamek
08.11.2022 16:21
#
Stal 10 mega cca? Takže čekám prodej za 8
Wazza228
08.11.2022 17:07
#
No, Amad a Facundo... To byly příchody. škoda, za repre mu to prý docela šlo, tak jsem myslel, že se zvedne i u nás. Každopádně příchodem Antonyho a začleněním Garnscha pro něj místo není.
Busby babes
08.11.2022 17:27
#
vsak stal asi 10 mega, za to kupujem hrace do akademie... ze to nevyslo, no, s tim se vicemene pocitalo jako pravdepodobnejsi variantou
iamek
08.11.2022 17:47
#
Za vyšší částku do akademie přišel jen Hannibal. Tam to s bonusama bude taky kolem 10.
Wazza228
08.11.2022 20:04
#
Jak to jde vůbec Hanibalovi na hostování? Ví někdo?
iamek
08.11.2022 21:18
#
Teď se tam slušne rozehral. Diallo teď konečně taky začal hrát.
Wazza228
09.11.2022 09:01
#
Tak alespoň, že tak.
Dawon
08.11.2022 18:09
#
S timhle typem nakupu asi zas takovy problem nemam, jestli ten hrac stoji 5-10 mega, tak pokud je to nahodou trefa, tak se to pak nasobne vrati a ikdyz to trefa neni, tak za nejake drobne casto prodat pujde.
r.mrazik
09.11.2022 10:59
#
za pulku jsme mohli mit Caceida
r.mrazik
09.11.2022 12:30
#
mlady,nadejny...za malo...
minimalne za stejne penize ho prodame...

zase tak hrozny to neni
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.