Karvinou posílil albánský záložník Qose

14.02.2020 14:22 - Aktuality
 
Karvinou posílil těsně před startem jarní části ligové sezony albánský záložník či obránce Kristi Qose. Čtyřiadvacetiletý hráč s třemi reprezentačními starty přestoupil do MFK z Ružomberoku a podepsal smlouvu na dva a půl roku.

Qose strávil tři a půl sezony na Slovensku, kde také působil na hostování v Michalovcích. V minulém ročníku nastřílel za Ružomberok devět gólů, na podzim se střelecky prosadil jen dvakrát.

"Je to velice zajímavý fotbalista. Jakmile jsme zjistili, že se nedohodl v Ružomberoku na smlouvě, začali jsme jednat. Je to záložník, vyhovuje mu pozice takzvané šestky nebo osmičky, ale zaskočit může i na stoperu," uvedl na klubovém webu trenér předposledního týmu tabulky Juraj Jarábek.

Qose očekává, že rychle zapadne do nového prostředí. "Slovensko a Česko jsou podobné národy, s mentalitou lidí nebude problém. I v kabině bude podle mě vše klapat bez problémů. Chtěl jsem zkusit jinou soutěž a vím, že česká liga je na vyšší úrovni. Aspoň si ověřím, jak na tom jsem," uvedl hráč, který s rodiči vyrůstal v Řecku a působil tam v akademii PAOK Soluň.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3276
Komentáře (116 / 0 nových)
Stannis Baratheon
14.02.2020 14:26
#
Super. Tipuju za rok Jablonec a pak někam výš.
M.Vaza
14.02.2020 14:36
#
To zase budou perly s výslovností..
guerro
14.02.2020 15:08
#
Od teď to bude Kosé nebo Kouse :
Stannis Baratheon
14.02.2020 15:29
#
A jak se to teda čte? Čose?
Mariano13
14.02.2020 16:35
#
Wendigo
14.02.2020 17:03
#
Čóze
REPLIKATOR
14.02.2020 17:33
#
Cože
Mumloch
14.02.2020 18:47
#
guerro
14.02.2020 21:49
#
Šose
luismiksak
15.02.2020 07:52
#
Čipčiu
luismiksak
15.02.2020 07:52
#
Možná i Vatažeru!
Losinho
14.02.2020 15:16
#
Kos
smazaný uživatel
14.02.2020 14:36
#
Dobrá posila
PISTOLERO
14.02.2020 14:39
#
Se tam pozabíjí s těma srbama
stas87
14.02.2020 15:44
#
Preco si ludia myslia stale, ze ak v kolektive je jeden chorvat, dvaja srbi a jeden hrac z Albanska, tak sa musi automaticky nenavidiet a neznasat? Preboha, toto v sporte nema miesto, to riesi len hlupaci na tribunach ci socialnych sietach. Vo Werderi je Rashica a Veljkovic a nemaju spolu problem.
RadekVonCZE
14.02.2020 19:28
#
Muffi
15.02.2020 15:01
#

Když spolu hráli Mijatovic s Sukerem v Realu na konci 90. let, brávali si společný pokoj.
Wendigo
14.02.2020 17:09
#
Pokiaľ je v kabíne Karvinej prítomný Martin Kouřil tak si nikto netrúfne nič rozpútať, ani Srbi...
Imos
15.02.2020 22:40
#
pistacik11
15.02.2020 22:18
#
Budú mať bombovu atmosféru v šatni
Salfovic
14.02.2020 14:57
#
Kolik smí vůbec v lize nastoupit cizinců mimo EU ?
Wendigo
14.02.2020 17:50
#
Podľa pravidiel českej ligy môže v ligovom zápase nastúpiť maximálne 5 cudzincov z krajín mimo EÚ.
Kiwi-21
14.02.2020 17:56
#
Jak jsem hrál FM během zápasu mohlo nastoupit i víc jak 5 hráčů mimo EU jenom jich nesmělo být víc jak 5 najednou takže teotericky ze střídáním až 8 hráčů
Wendigo
14.02.2020 18:12
#
Však to je jasné... Na trávniku ich súbežne nemôže byť viac než päť. Keď hráč z krajiny mimo EÚ vystrieda hráča z krajiny mimo EÚ na finálnom počte takýchto hráčov na trávniku sa nič nemení a pravidlá tak nie sú porušené.
Kiwi-21
14.02.2020 18:18
#

Se mi ale zdá že v některých zemích to počítají i střídající
Wendigo
14.02.2020 18:25
#
To vážne? Myslel som, že dôležitý je ten počet na trávniku, ale môže byť. Viem, že v tomto smere je dosť prísna ruská liga, tam bol tuším na zápas povolený počet 7 legionárov všeobecne na zápas, aj to tuším po nejakom vládnom zásahu okresali na ešte nižší počet.
Kiwi-21
14.02.2020 18:40
#
Jistý jsem si tak na 70-80 % tak je možné že se pletu ale zdálo se mi právě že v tom Rusku to tak je
luismiksak
14.02.2020 21:36
#
Tak on je asi i Řek
Scalpelexis
14.02.2020 14:57
#
9 golů a může hrát i stopera? Zajímavá kombinace, tohle by mohlo Karviné i vyjít
Mariano13
14.02.2020 16:31
#
Tak v Ružomberku hral CM, ale zvládal tak odoberať lopty, ako aj byť nebezpečný pred, či dokonca v 16ke. Vysoký, silný s prudkou strelou. Je to dobrá posila.
Frusciante
14.02.2020 15:31
#
celkom šok. Čo som videl, tak v RK bol jedným z kľúčovýchh hráčov.
Na prestup som ho tipoval rozhodne niekde inde. Čo sa stalo?
REPLIKATOR
14.02.2020 17:34
#
Přestoupil do nejlepší ligy světa.
Antitalent
14.02.2020 17:54
#
Petrinho17
14.02.2020 15:33
#
Nadpriemer našej ligy. Ako aj v Michalovciach tak aj v Ružomberku. Výborný na DZ aj na SO. Kľudne sa môže posunúť veľmi rýchlo aj do lepších klubov.
Puskas
14.02.2020 15:36
#
Tak to má být - ukázat se, a když bude dobrý, tak v létě k nám.
aurelio
14.02.2020 15:40
#
Tipoval som skôr tím ako Slovan zvláštny prestup
skat
19.02.2020 14:05
#
my stopery nesháněli
Cukroušek
14.02.2020 15:45
#
Potrebuje mit ksefty s pikem vic pod kontrolou
Noustress
14.02.2020 16:02
#
Daleko väčší tragédi prestupovali z našej ligy do kvalitnejších českých klubov, tento chalanisko mohol hrať kludne prím v klube bojujúcom o top 6 a poháre a on si vyberie takú riť ako je Karviná paberkujúcu na hrane druhej ligy
stas87
14.02.2020 16:05
#
Tak Karvina zrejme mala info, ze nebude podpisovat novu zmluvu a tak ho kontaktovala. V jeho pozicii si zrejme nemohol velmi vyberat a Ruzomberok by ho mozno odstavil na ten polrok, Takto ma istotu hernej praxe a ked sa mu bude darit, tak odide v lete do lepsieho klubu.
Mariano13
14.02.2020 16:26
#
Po tom čo sa dialo s Danielom sa ani nečudujem. Len je to škoda pre RK, no myslím, že v kľude nejaký Jablonec, alebo Boleslav by po ňom mohli ísť.
stas87
14.02.2020 17:05
#
Ja som pred par rokmi velmi veril Dubekovi, ze sa presadi v Liberci..a on vobec nenaplnil potencial. Odchadzal ako nadpriemerny ligovy hrac zo Slovenska a v Cesku dost vyhorel. Od tej doby som opatrnejsi, co sa tyka prestupov zo Slovenska do Ceska. Ked uz ale mam trochu hodnotit Qoseho, tak mu verim. Nie je to flakac, nie je mu cudzia tvrda hra a ak ho Jarabek dokaze vyuzit, tak moze byt platny hrac pre svoj tim. Je mozno pre neho lepsie, ze nejde rovno do Jablonca, kde su vyssie naroky ale do Karvinej. Mal by byt nadstandartny hrac pre nich, tak snad nesklame.



Kiwi-21
14.02.2020 17:08
#
Jsem zvědavý
Je i Albanský reprezentant tak čekám že alespoň průměrný nebo lepší průměr bude přece jenom aklimatizace na ligu i tým a šel z horší ligy
Když bude nadstandardní tak budu jen rád
Wendigo
14.02.2020 17:31
#
Z horšej ligy... V drese Ružomberka ale hrával aj európske poháre. Levski Sofia, nórsky Brann, Vojvodina Novi Sad a najmä Everton, 32 000 divákov v Goodison Parku... toto s Karvinou kedy zažije?
Kiwi-21
14.02.2020 17:36
#
Jsem nepsal že v Karviné bude hrát o poháry jen jde do výrazně lepší ligy a to je pro hráče více než pár předkol v Evropě
Myšleno tedy pomocí růstu a šanci se dostat do lepšího klubu
A ne zážitků zápasů v Evropě
Mariano13
17.02.2020 19:27
#
Ešte že si dodal, tú druhú časť. Lebo radšej hráč prestúpi do Sportingu, než do nejakého Amiens. Ale zase ak je tam potenciál, že v Amiens sa vypracuje a pôjde do Lyonu, tak áno v tomto to má zmysel.
smazaný uživatel
14.02.2020 17:20
#
presne, Dubeka beriem ako jedineho takeho nadpriemerneho hraca nasej ligy, kt. sa v Cesku nepresadil v nedavnej dobe a teda mozno ten Van Kessel, ale tomu nikto neveril.A nie nejaky Skutka, kt. rado zvykne par odbornikov spominat. Ale mohol ist aspon do nejakeho timu zo stredu tabulky, ale kto vie ake boli okolnosti
pistacik11
14.02.2020 18:59
#
Mihalik
smazaný uživatel
14.02.2020 19:47
#
Wendigo
14.02.2020 19:39
#
Gino van Kessel bol obyčajný odrb. Vysoko prolémový a nadrapený hráč, ktorého sa v Trenčíne s pomocou jeho otca chceli elegantne zbaviť a ešte na ňom aj zarobiť. Za divných okolností, ku ktorým je škoda sa vyjadrovať získal nálepku najlepšieho ligového kanoniera, keď v posledných troch ligových kolách, keď už mal Trenčín na čele nedostihnuteľný bodový náskok zrazu súperom nastrieľal sedem gólov, pričom predtým v lige neskóroval pol roka a predbehol tak v tabuľke strelcov svojho spoluhráča Bera. Pridajme k tomu gólov v zápasoch Slovnaft Cupu a portfólio kanoniera bolo na svete. Ostávalo čakať, aká rybička sa na prestupovom trhu chytí na túto nahodenú návnadu. Nakoniec sa chytila Slavia.
Mariano13
17.02.2020 19:25
#
možno to bol u Ďubeka problém, keby ide najprv do nejakých Teplíc, tak by to mohlo vyzerať inak, pre mňa bude naveky sklamanie Zreľák, no tam už bol ten faktor, že v Slovane ho pokazili a v Jablonci sa rozbil zdravotne.
teebee8
14.02.2020 16:06
#
každý nějak začínal
Kiwi-21
14.02.2020 16:19
#
Tak naše druhá liga taky nebude o moc horší jak vaše první
BílíAndelDrcKo
14.02.2020 17:27
#
liga je horšia ako celok, ale tie tímy z vašej druhej, z vrchu tabuľky sú určite zaujímavejšie ako Senica, Nitra, Sered
Kiwi-21
14.02.2020 17:32
#
Já vaší ligu vidím něco mezi naší 2 a 1
1.liga ČR
1.Svk
2.ČR z tím že nevidím tak velký rozdíl mezi naší 2 jak vaší první než u naší 1 a té vaši z výjimkou 2-3 týmů co zrovna hrajou u vás nahoře ale opravdu si myslím že od 4 místa dolů by vaše týmy neměly co dělat v naší
stas87
14.02.2020 17:42
#
Okrem toho spodku v podobe Nitry, Serede ci ZM by Michalovce ci Trencin hrali zhruba to co Zlin alebo Bohemians. Cast sezony v zostupovom pasme s tym, ze niekedy by sa zachranili uz par kol pred koncom a niekedy by ten zostup prisiel. Slovaci maju vylozene slabsie len to ligove dno, takze to co pises je podla mna hlupost.
Kiwi-21
14.02.2020 17:45
#
Věc názoru, já to vidím tak těžko zjistit opak a jsem rád že Československá liga není
Wendigo
14.02.2020 18:02
#
Tie popredné mužstvá z vašej druhej ligy ako Jihlava, Zbrojovka, Pardubice, Dukla, Hradec Králové majú naozaj na solídne účinkovanie v našej prvej lige a možno by sa vyhli aj záchranárskym bojom. Potom je tam vo vašej druhej lige ale značný výkonnostný rozdiel medzi tímami z prvej a druhej polovice tabuľky. Tie z druhej polovice tabuľky druhej českej ligy výkonnostne nemajú ani na dôstojné účinkovanie v rámci druhej slovenskej ligy. Túto scénu sledujem celkom dlho a som o tom presvedčený.
Kiwi-21
14.02.2020 18:06
#
Až na to účinkování v rámci 2.slovenské ligy se dá říci že jsi to vypsal dobře a dost souhlasím
BílíAndelDrcKo
15.02.2020 18:51
#
prvá 6tka by českú ligu uhrala s určitým výkyvmi. DAC, ZA aj Slovan by sa prispôsobili. Trnava sa postupne stabilizuje tiež na lepšej úrovni. TN potrebuje dokončiť štadión. RK je na dobrej ceste. Tieto tímy majú budúcnosť. Ostatné majú svoje limity na SK.
Kiwi-21
15.02.2020 18:55
#
Já věřím jen trojici
U vás je velký problém že se často stává že vaše týmy hrají jednu sezonu o titul a v té další mají takové finanční problémy že je možné že ten tým je rád že nezkrachuje
Jako Košice, Inter, Žilina a jiné
BílíAndelDrcKo
15.02.2020 19:44
#
O tej stabilizacii píšem vyššie. ZA, DAC a SBA sú stabilné. Trnava zmenila v lete majiteľa a uz to bude dobré. Trenčín je vo fin. tiesni najmä kvôli výstavbe štadióna.

Ale tá 6tka sa naozaj stabilizuje na slušnej úrovni. Netvrdím, že by to bolo niekde vyššie v tabuľke ale horšie tímy ako napr. Zlín to nie sú. A treba zohľadniť určitý faktor prispôsobenia sa, kt. by asi prišiel.

Každopádne nejaké spájanie líg je nezmysel pre českú stranu.
Kiwi-21
15.02.2020 19:55
#
Asi i souhlasím a hlavně z tím že pro nás by to opravdu nemělo smysl a v podstatě ani pro vás teď, protože kdyby se to mělo brát dle skutečné kvality tak při 16 týmech bych viděl rozdělení 13-3,18.tymech 14-15 ku 3-4 a až při 20 možná toho 5
BílíAndelDrcKo
16.02.2020 09:08
#
Možno niekedy v budúcnosti. V súčasnosti to nemá zmysel pre nikoho. A ani nemyslím, že to niekedy zmysel mať bude. Hlavne časom tá nostalgia z federálnej ligy úplne vyprchá a mám dojem, že mladšie generácie k sebe majú v rámci CZ-SK ďaleko horší vzťah ako kedysi.
Kiwi-21
16.02.2020 11:55
#
Mě je 32 a už i já to beru tak že ke SVK je sice bližší vztah o něco ale jako Československo mi to už nic neříká a nedovedu si představit a beru nás jako 2 různé národy

BílíAndelDrcKo
16.02.2020 13:01
#
Rozhodne sme dva odlišné národy. Na spoločný štát je tu priveľa zlodejov... Hlavne nech zostane vzájomný rešpekt.
Kiwi-21
16.02.2020 13:19
#
Kuřka
14.02.2020 16:48
#
Nemůžu se dočkat zítřka. Ten Zlín rozebereme a tři body do tabulky. Karviná !!!
Antitalent
14.02.2020 17:31
#
Kuřka
14.02.2020 19:50
#
REPLIKATOR
14.02.2020 17:35
#
Kuřka
14.02.2020 19:50
#
Kiwi-21
14.02.2020 17:37
#
trevorFCB
14.02.2020 19:53
#
Kuřka
15.02.2020 07:04
#
Zmrde
trevorFCB
15.02.2020 09:41
#
Kuřka
15.02.2020 09:51
#
Tě sejmu
trevorFCB
15.02.2020 12:55
#
Tak jo
Kuřka
16.02.2020 00:33
#
Pojď ven
rufus
15.02.2020 13:07
#
Poll Hamm
15.02.2020 18:27
#
Nereaguj na zmrda. Je to stejně jen vygumovaný ostravský buran.
Kuřka
15.02.2020 18:56
#
To je tvůj fotr
pingla
14.02.2020 19:54
#
Wendigo
14.02.2020 17:19
#
Ešte prednedávnom hral v drese Albánska v kvalde proti Griezmannovi, Giroudovi, Kimpembemu, Varanemu a spol., v drese Ružomberku si napríklad predtým strihol aj celkom vyrovnaný pohárový dvojzápas proti Evertonu a teraz ho v rámci bojov o záchranu v českej lige na trávniku čakajú futbaloví virtuózi z Příbramy či Opavy... čakal som predsa len o trošku lepší prestup
Darth Weeder
14.02.2020 17:29
#
Ale pořád se posunul do mnohem ligy
Darth Weeder
14.02.2020 17:29
#
*mnohem lepší
Wendigo
14.02.2020 17:39
#
Ale do klubu, ktorý nemá šancu pôsobiť v pohárovej Európe, čo je zasa oproti Ružomberku do istej miery kariérny krok späť. Skauti európskych klubov si ho sotva všimnú keď bude hrať niekde Na Litavce či v opavských Městských sadech. To musia byť takéto zápasy aby si ho všimli - https://media.gettyimages.com/photos/wayne-rooney-of-everton-in-action-with-kristi-qose-of-mfk-ruzomberok-picture-id823628874?s=2048x2048
Kiwi-21
14.02.2020 17:41
#
Jenže to by se ten klub musel dostat alespoň do skupin, předkola si kromě fans daného týmu co je hraje nikdo nepamatuje
stas87
14.02.2020 17:50
#
Ruzomberok hral od sezony 06/07 v europe len dva roky spät v lete, tak zas z nich nerob stabilneho ucastnika poharovej europy a nevysmievaj sa Karvinej ci inym ceskym timom.
stas87
14.02.2020 17:52
#
Hm, zabudol som tento rok a vypadnutie s Levski, cize od titulu boli v poharovej europe 2x. To nie je nic extra, takze na povodnom komentari to nic nemeni.
Wendigo
14.02.2020 18:30
#
Netvrdím, že Ružomberok účinkuje v európskych pohároch stabilne. V tejto diskusii však ide konkrétne o Qoseho, ktorý si v ich drese strihol za 2 a pol sezóny pôsobenie v pohárovej Európe 2x, čo napokon nie je zlá bilancia.
Darth Weeder
14.02.2020 18:14
#
Rekl bych, že i ty zápasy proti Opavě, Příbrami (+Slavia, Plzeň, Sparta, Jablonec,..) mu dají více než 2 zápasy v evropské lize a hraní proti soupeřům jako Slovan, Trenčín nebo Košice.
Wendigo
14.02.2020 18:40
#
Qose si v drese Ružomberka zahral nie dva, ale dohromady 8 zápasov Európskej ligy s takmer kompletnou minutážou a ak myslíš, že mu tie zápasy českej ligy dajú viac tak OK. Z jeho osobného pohľadu určite. Po pár rokoch určite zabudne na to, ako hral v Goodison Parku proti Rooneymu či Calvert-Lewinovi a bude spomínať na dynamické súboje s Voltrom či Schaffartzikom
Losinho
14.02.2020 20:48
#
Děláš, jako by těch 8 zápasů hrál nonstop s Evertonem. Celkově mu česká liga určitě dá víc.
Wendigo
14.02.2020 20:56
#
Len aby z toho po skončení sezóny nebola napokon druhá česká liga, zápasy s Varnsdorfom, Chrudimom či Vlašimom a vzdialená, nedosiahnuteľná spomienka na Everton
Losinho
14.02.2020 20:58
#
Když bude hrát slušně, tak po něm sáhnou Teplice, Olomouc.. a když ne, tak na Slovensku ho vezmou vždy.
stas87
14.02.2020 21:01
#
Tak to by som si to na jeho mieste 10x rozmyslel. Obaja su dost kluby o nicom, len tych peniazi by mal viac. Ak teda ma sportove ambicie, tak to musi odmietnut.
Losinho
14.02.2020 21:26
#
Tak pokud vyletí, tak i kvalitnější. Ale to bude v Karviné docela těžká práce.
Kiwi-21
15.02.2020 00:35
#
V Olomouci by měl asi těžko víc když Karviná Olomouc přeplatila
skat
19.02.2020 14:28
#
Chrudimí, Vlašimí - skloňuj správně - vy nám taky dáváte sežrat, když někdo napíše s RužomberOkom
Wendigo
19.02.2020 20:04
#
Tie mestá som vyskloňoval absolútne správne a v súlade s pravidlami pravopisu môjho rodného jazyka
zgeroTT
19.02.2020 22:34
#
A co myslis, v sulade s čím je ruzomberokom?
Wendigo
19.02.2020 22:50
#
V súlade s pravidlami českého pravopisu asi nie, lebo to by bolo "s Ružomberkem" a nie s Ružomberokom. A možno práve na tento nesprávny skloňovací tvar ťa tí užívatelia upozorňovali
zgeroTT
19.02.2020 23:13
#
Tak to si rad počkám, ako sa vyjadri nejaky čech.
meno
14.02.2020 18:26
#
Taky si ho sotva všimnou v předkolech... Rožumberok nikdy nehrál skupinu, ale ty to tu prodáváš, jak kdyby pravidelně hráli minimálně LM.
Wendigo
14.02.2020 18:58
#
Pravidelne poháre nehrávajú, ale Qose mal tak trochu šťastie a v drese Ružomberka odohral 8 zápasov EL. Keď už je ale reč o tom predávaní skús si cez google vyhľadať obrázky na meno Kristi Qose. Z prvých desiatych je na štyroch v súboji s Rooneym zo spomínaného pohárového zápasu s Evertonom.. Ono sa to tak nejako predáva samo.
meno
14.02.2020 19:03
#
Nehrál ani jeden zápas v EL.
Wendigo
14.02.2020 19:12
#
Predkolá sú zápasmi EL.
meno
14.02.2020 19:16
#
Nejsou, jinak by to nebylo předkolo EL. Stejně jako předehra není sex
Wendigo
14.02.2020 19:39
#
Emmett Brown
14.02.2020 20:22
#
ak sa spravíš počas predohry, tak sa to počíta...
stas87
14.02.2020 19:14
#
https://sport.aktuality.sk/c/288738/online-mfk-ruzomberok-everton-fc/

Ak ale slovickaris s pojmom hrania v EL, tak potom mas pravdu ty a nie on. Predkolo nie je skupina EL.
stas87
14.02.2020 17:38
#
Ak ma schopneho agenta, tak v Karvinej v pripade dobrych vykonov ostane pol roka len. Ked sa zachrani Karvina a on k tomu prispeje, tak by ma neprekvapilo, ak by mal klauzulu a mohol si vybrat lepsi klub. Nie vzdy je vo vhodny moment po ruke klub, ktory by uspokojil hraca a agenta a este aj diskuterov na nete. Zrejme ine ponuky nemal a nechcel uz cakat ci sa nieco objavi, tak zobral Karvinu.
Figi
14.02.2020 20:01
#
mel jeste nabídku i z Olomouce a vylepsenou nabídku od Ružomberoku. karvina je prý ale přeplatila, tak se rozhodl jít k nám. To že by byl u nás jen půl roku a šel jinam tak toho se nebojím. pokud se v lize zachráníme tak určitě zůstane i další sezonu. má smlouvu na 2,5 roku a karviná nemá ve zvyku pouštet hráče po jednom roce. Navíc částka za něj bude asi dost vysoká navíc pokud bude patřit k oporám
Spalovač šancí
14.02.2020 20:45
#
Na druhou stranu furt lepší proti Příbrami než proti tomu, co by ho čekalo na jaře l lize bez dvojtečky
only1nekka
14.02.2020 20:07
#
Od leta ve Slavii, hodne kvalitni hrac.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.