Kapitán Watfordu Deeney se nevrátí do tréninku, bojí se o dítě

19.05.2020 16:12 - Aktuality
Troy Deeney (© watfordfc.com)
 
Kapitán anglického Watfordu Troy Deeney se odmítá vrátit do tréninku kvůli obavám o zdraví své rodiny. Má strach, že by mohl koronavirem nakazit malého syna, který trpí dýchacími obtížemi.

Kluby anglické Premier League mohou ode dneška trénovat ve skupinách, ale například Watford tuto možnost využije nejdříve od středy. Sedmnáctému týmu tabulky bude v přípravě na restart sezony chybět kapitán a nejlepší střelec.

"Oznámil jsem, že nebudu trénovat. Nejde o peníze. Mému synovi je teprve pět měsíců, má dýchací problémy, takže ho nechci vystavovat ještě většímu nebezpečí," řekl Deeney během internetové talkshow.

"Po tréninku se nemůžete vysprchovat a ve špinavém dresu přijedete domů. Když ho dám k oblečení svého syna a ženy, tak je pravděpodobnější, že s sebou domů něco přinesu," přidal jednatřicetiletý útočník.

Upozornil i na fakt, že Afroameričané jsou ke koronaviru náchylnější a na covid-19 častěji umírají. "Pro lidi tmavé pleti, Asiaty a smíšené etnikum je čtyřikrát pravděpodobnější dostat nemoc, je u nás dvakrát větší šance na dlouhodobý průběh nemoci," prohlásil Deeney. "Dělá se něco extra, jako dodatečné screeningy nebo vyšetření srdce, aby se poznalo, že lidé mají problém? Ne. Podle mě by se tohle mělo řešit," doplnil rodák z Birminghamu.

Vadí mu nejednotná pravidla a nařízení ve Velké Británii během pandemie. "Nemůžu si do poloviny července dojít do kadeřnictví, ale můžu skákat a hlavičkovat v pokutovém území s dalšími 19 lidmi. Nevím, jak to funguje. Na to mi nikdo nedokáže odpovědět. Ne protože nechce, ale protože to neví. Takže nechápu, proč bych se měl vystavovat nebezpečí," uvedl Deeney.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3819
Komentáře (211 / 0 nových)
Pepe1911
19.05.2020 16:15
#
Týpkovi se nechce do práce
Infi
19.05.2020 16:18
#
Podle těch posledních prohlášení x fotbalistů mi je až skoro líto, že zvolili dráhu sportu a ne medicínu, protože zjevně všemu rozumí daleko lépe
j_mrazik
19.05.2020 16:21
#
Týpek pracuje s informacemi, které dostal + s ním cloumají emoce. Když mu to třeba řekl doktor jeho dítěte, tak čekáš, že si řekne: "Já to můžu prcat, udělám si kdykoli další."?
Y.N.W.A
19.05.2020 16:32
#
Ja můžu prcat, a tím si udělám další
Infi
19.05.2020 17:24
#
proč tak podrážděně hned, reaguji na jeho vyjádření ohledně rizikovějších skupin a rady ohledně screeningů, vyšetření srdce apod.

kdyby celé jeho vyjádření skončilo u toho dítěte, tak v pořádku
j_mrazik
19.05.2020 17:27
#
Sorry, tohle ve mně vyvolává odpolední káva.
Infi
19.05.2020 17:53
#
neměla by právě uklidňovat?
Y.N.W.A
19.05.2020 18:46
#
já po kávě seru spodem, ne vrchem
forward
19.05.2020 16:20
#
Luc-Luc
19.05.2020 16:21
#
Skocdopole
19.05.2020 16:32
#
Na ubytovnu s ním a až bude mít odpracováno, tak se může vrátit zpět k rodině. Znám hodně lidí, co takto fungují a ještě jsem neslyšel, že by se z toho někdo po*ral.
Skocdopole
19.05.2020 16:37
#
Jsem si přečetl aspoň odstavec odstavec.... On se vosprchuje po tréninku a potom na sebe navleče ten propocenej dres a de takhle několik ulic až domů? Já měl za to, že na tejhle úrovni maj na praní špinavejch hadrů nějaký lidi placený klubem.
Bakary3
19.05.2020 16:49
#
Ne, on se po treninku vysprchovat ani prave nemuze.
Priste na to radsi ser
technecium
19.05.2020 16:52
#
chudáček
stas87
19.05.2020 16:51
#

"Po tréninku se nemůžete vysprchovat a ve špinavém dresu přijedete domů. Když ho dám k oblečení svého syna a ženy, tak je pravděpodobnější, že s sebou domů něco přinesu," přidal jednatřicetiletý útočník.

Fakt je to napisane tak, ze si to nepochopil?
Skocdopole
19.05.2020 17:14
#
Ajooo, NEmůžou.

Tak to je jiná. Vtipná představa, jak skončí trénink a každej jak je (v dresu a kopačkách), se rozběhne vlastním směrem ke svýmu domovu.
stiflerovamama
19.05.2020 17:17
#
A kde tam je napísané, že sa nemôžu prezliecť ?
bbbauch
19.05.2020 19:59
#
To ma bez sprchy urcite velkej vyznam
bobis21
20.05.2020 15:29
#
Spíš nechápu že ho nenapadlo to své oblečení prostě k tomu oblečení zbytku rodiny nedávat, když z toho má strach. Mi neříkej že hráč PL si nemůže dovolit druhý koš na prádlo
Arnar Resmusonn
19.05.2020 16:41
#
Ťuťu ňuňu , slzička ukápla.
Jestli by mluvil stejně, kdyby nebyl fotbalista , musel do práce a z 100%platu živil rodinu...ono totiž spoustu lidí to postihlo tak jak píšu.
Cartmanova máma
19.05.2020 16:42
#
Hele, asi by stejně nemluvil. Díky za postřeh
Busby babes
19.05.2020 16:52
#
hm, jestli bys nemluvil jinak, kdybys nezil v zemi, kde nemoc probiha v pohode ale v zemi, kde umiraji stovky lidi kazdy den...
dave30
19.05.2020 17:18
#
Jj, u nás je již spousta lidí přesvědčených, že tuto "chřipečku" již má celý svět za sebou a hurá do normálního života. Takže honem otevřít hranice, ať je můžeme na prázdniny zase zavřít...
Skocdopole
19.05.2020 17:22
#
Aspoň poznáme, jak moc je stádo tupé. Pokud lidé vezmou rozum do hrsti, tak ani ty otevřené hranice nemusí znamenat, že na nich bude stejný provoz jako před covidem.
dave30
19.05.2020 17:32
#
Myslíš, že jsme tak osvícený a zodpovědný národ, jako třeba Švédové? Těm nikdo nezakázal chodit do restaurací a přesto tam přestalo chodit až 70% zákazníků. Je něco takového možné u nás, kde co není zakázáno, to je povoleno a co je zakázáno, to se alespoň porušuje?
Skocdopole
19.05.2020 17:39
#
Netvrdím ani jedno, ani druhé, ale podle té flexibility, jakou tady lidé projevují při aktualizaci vládních nařízení, si troufám odhadovat, že jsme národ tupých ovcí. Aspoň já to tak vnímám.


Nouzový stav, nevycházejte ven - Lidi začali panikařit, všichni hned roušky, hned dezinfekce, hned karantény, hned by zavřeli všechno, div by sousedovi nezakázali vylézt na balkon.


Rozvolňujeme, riziko není tak vysoké - Lidi vylezou všichni ven, začnou se srocovat, kašlou na rozestupy, kašlou na všechno a ohrazují se argumentem: Vždyť oni říkali, že to není tak vážné.
dave30
19.05.2020 17:45
#
Toť otázka...
J0EL
19.05.2020 17:46
#
Davat zrovna Svedov za priklad
Skocdopole
19.05.2020 17:49
#
Mám jen mlhavý přehled, jak to v tom Švédsku vypadá, ale do tohoto okamžiku, kdy jsi mě znejistil, jsem také považoval Švédy za celkem zodpovědný národ, pokud jde o přístup jednotlivců.
J0EL
19.05.2020 17:56
#
Ak si odpocitas "mini" staty (Andorra, San Marino) tak maju najhorsiu statistiku v pocte umrti na 1mil. obyvatelov. Aj tu je jasne vidiet, ktory pristup je najlepsi. Svedi sa na to vysrali a rizikove skupiny "umyselne" hodili cez palubu.
J0EL
19.05.2020 17:57
#
*6. najhorsiu statistiku.
Skocdopole
19.05.2020 18:04
#
Pakliže bych měl vycházet z tohoto zdroje:

https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries

A vyjmul tebou zmiňované malé státy, pak jsou až 6. nejhorší v téhle statistice. Ale ok, i tak musím uznat, že jsou na tom špatně. Problém však je, že je můžeme srovnávat maximálně s Běloruskem, pokud bychom chtěli nějakým způsobem určit, do jaké míry jsou nezodpovědní. V drtivé většině ostatním zemí převzaly zodpovědnost vlády.
J0EL
19.05.2020 18:35
#
Nerefreshol si, vypadla mi 6.tka kazdopadne nic to nemeni na tom, ako laxne k tomu Svedi pristupili.
bobis21
20.05.2020 15:32
#
To ale může klidně být způsobeno úplně něčím jiným. Třeba v případě kdy má někdo rakovinu a má oslabenou imunitu chemoterapií dostane virus a zemře - jeden stát tohle může reportovat jako smrt na rakovinu, druhý jako smrt na virus - první se pak bude chlubit jak to skvěle zvládá, přitom jsou na tom stejně. Jediné co půjde použít budou až finální čísla o změně míry úmrtnosti, tyto čísla jsou samy o sobě k ničemu pro srovnání.
dave30
19.05.2020 18:30
#
V tomto případě jsem měl na mysli pouze ty hospody (pro mě u nás nepředstavitelné). Že k tomu vláda zřejmě nepřistoupila nejlépe (stejně jako Nizozemsko, Švýcarsko, Velká Británie), to je na jinou diskuzi.
Hany45
20.05.2020 07:03
#
Švédům vládne Zlatan...
Bakary3
20.05.2020 08:32
#
Už ne další z jeho trapných vtípků, prosím...
Hany45
20.05.2020 10:16
#
je holý fakt
Busby babes
19.05.2020 18:31
#
Svedsko dneska prekonalo poctem obeti na 1000 obyvatel UK.
dave30
19.05.2020 18:34
#
Viz. příspěvek nad tebou...
sima.vok
19.05.2020 17:51
#
Godbless
20.05.2020 09:49
#
Pony Slaystation
20.05.2020 11:06
#
jestli bys mluvil stejně, kdybys věděl něco o demografii daných států a o tom, jak ty statistiky počítají...
Busby babes
20.05.2020 11:31
#
enlighten me.
Pony Slaystation
21.05.2020 13:45
#
Jako mluvit do dubu, podle tvého vystupování zde v diskuzich
Busby babes
21.05.2020 13:45
#
super, uz ti davam za pravdu.
Stannis Baratheon
19.05.2020 16:45
#
Tak ať mu ale zastaví mzdu. Spoust lidí musí chodit do práce, která není zábavná jako hrát fotbal, potkají se tam s mnohem víc lidi na menším prostoru a hlavně nejsou vůbec testovaní, tak jak to je u čutálistů.
Bakary3
19.05.2020 16:51
#
Ja to u nej zrovna beru, a myslim, ze i jeho vyjadreni je v duchu "tak me neplatte, ale ja si to nelajsnu".

Je jasny, ze kdyby delal ve fabrice, asi by to dopadlo jinak, ale muze si tohle rozhodnuti dovolit, tak budiz mu to prano..
Stannis Baratheon
19.05.2020 16:55
#
Článek jsem nečetl, mám nějakou slušnost a sebereflexi. Ale pokud sám přistoupí na snížení nebo zastavení mzdy, tak prosím. Na druhou stanu si myslím, že zrovna on si asi s vedením nějakou výjimku skutečně vyjednat dokáže, protože už je to v podstatě legenda klubu.
Skocdopole
19.05.2020 17:20
#
Beztak by ještě měl platit za ušlý zisk. U něj nevím, ale u ostatních ještě hraje roli přestupová částka. Nikdo nekupuje fotbalistu, aby ten pak nehrál, byť třeba zadarmo. Vložili do přestupu peníze, protože počítali, že se jim vyplatí.

Mutu taky musel Chelsea kompenzovat přestupovou částku, protože nemohl nastupovat do zápasů. Ten teda neměl na výběr, zda nastupovat či nenastupovat. To, že ji Deeney má, je ještě přitěžující okolnost.
Alex10
19.05.2020 17:50
#
Přesně tak, nepracuješ přestože můžeš -> jsi bez peněz, nazdar.
Zmínka o příbuzných je klasický trapný hraní na city který naráží na základní logiku. S timhle přístupem by nikdy v živote nemohl vylézt z baráku během chřipkový sezony.
Nedavno se tu lidi smáli Messimu za jeho "trapně očividný" názor a o pár dní později tu brečí další pitomec, kterej je vyděšenej z rádoby apokalypsy.
Agent z Melmacu
19.05.2020 16:50
#
je to jeho slobodné rozhodnutie, ale ľahko sa mu mudruje, keď má zarobené
Busby babes
19.05.2020 16:50
#
Frajer.
Liquid
19.05.2020 16:51
#
Hokaido
19.05.2020 16:57
#
Lololo
19.05.2020 17:21
#
Vtipný jak si lidi tvoří na tyhle věci názory jen podle klubu, kterýmu fandí.
Manny
19.05.2020 17:31
#
Vtipný, jak si člověk na základě komentáře na internetu, dokáže myslet, že ví, jak si úplně neznámý člověk tvoří názory.
Lololo
19.05.2020 18:01
#
Jojo jednoho komentáře. Už dlouho je vidět, že se mu těm lidem jenom vaří čůrání z toho, že by se ta sezona mohla dohrát a Liverpool získá titul.

Určitě jim záleží na nějakym kaštánkovi, kterej bude tisíckrát otestovanej a šance jeho nakažení bude 0 :)
Busby babes
19.05.2020 18:30
#
jj, a proto tu rikam, ze bych titul Poolu klidne dal ale sezonu nedohraval...
bbbauch
19.05.2020 20:03
#
Tyhle ublizenci za vsim videj jen ten titul.
Busby babes
19.05.2020 18:28
#
kde tam u me vidis Watford?
Whitemedia
19.05.2020 23:22
#
Fandíš United, takže máš rád Cleverleyho a tím pádem fandíš Watfordu. Smiř se s tím.
Busby babes
20.05.2020 09:11
#
jsem uplne zapomnel.
J0EL
19.05.2020 17:47
#
prokop
19.05.2020 19:25
#
bbbauch
19.05.2020 20:00
#
cristiano.K.
20.05.2020 17:22
#
Busby babes
20.05.2020 17:45
#
Liquid
19.05.2020 16:50
#
opravdu ale opravdu čeká PL jediná možnost a to je anulování sezóny
RM1999
19.05.2020 17:01
#
Ještě bych počkal, co si o tom myslí owny.
Skocdopole
19.05.2020 17:32
#
Já bych to dohrál penaltami. Každý tým bude mít 11 penalt proti svému soupeři a hotovo. A aby ty výsledky nebyly tak divoký, tak na tyčích by mohl stát vždycky jeden stoper a ten by pomáhal brankáři chytat. Za ruku by měl červenou a předčasné vyběhnutí od lajny žlutou, aby se taky rozdala nějaká ta karta a bylo by.
Vsadim gule
19.05.2020 20:58
#
Ale kopacak ať si vezme kazdej svůj z domova. Kurva nějaká hygiena ne..
***Chelsea FC***
19.05.2020 16:53
#
Ta sezona se dohraje i kdyby to mělo být na opuštěném ostrově ...
sima.vok
19.05.2020 17:52
#
Tak na ostrově to už je
Vsadim gule
19.05.2020 20:58
#
Konspiracni teoretik
20.05.2020 09:55
#
kiwwi
20.05.2020 11:01
#
no po Brexite uz aj opusteny
raduinho
21.05.2020 22:11
#
TheAdy
21.05.2020 14:20
#
LeonardoUžoa
19.05.2020 16:53
#
Afroamericane?
RM1999
19.05.2020 17:03
#
Blbci z ČTK nerozlišují Afroameričany od Afroevropanů, příště budou psát článek o labradorech a zamotají do toho kólie...
SixSense
19.05.2020 18:03
#
Ziadni Afroamericania, ani afroauropania neexistuju. Je to len pojebany politicky korektny newspeak, ktoremu sa podriaduju hlupaci.
Su to cernosi alebo negri (z anglickeho negro), odjakziva nimi boli, Rovnako tak cigani a nie romovia.
TopinB
19.05.2020 18:51
#
Anglickeho
SixSense
19.05.2020 21:48
#
A keby si chcel spochybnit ten prekladac od Googlu, nech sa paci, vynatok z vykladovegho slovnika:

https://i.postimg.cc/FRkNQPdz/IMG-20200519-213538.jpg
https://i.postimg.cc/4x4G347r/IMG-20200519-213554.jpg

To plati aj pre toho nestastnika dole. Smejte sa z vlastnej blbosti a neznalosti.
fenixLFC
19.05.2020 18:51
#
SixSense
19.05.2020 21:28
#
Ty si znamy blbecek, ziadne prekvapenie.
fenixLFC
19.05.2020 22:58
#
ako povies fasounek
LeonardoUžoa
19.05.2020 19:26
#
To negro bude asi ze španělštiny, ale i tak jsem to pochopil, což mě šlechtí.
Ol!ver
19.05.2020 19:55
#
"z anglickeho negro"
SixSense
19.05.2020 21:25
#
SixSense
19.05.2020 21:55
#
Neviem co tam je, ale daj to radsej na postimg.cc, pretoze aj pri Gbitovom pripojeni mi ten shitny image server nenacita.
TopinB
20.05.2020 09:27
#
icemike
19.05.2020 21:47
#
Ano, je to z Latiny
SixSense
19.05.2020 21:49
#
Hore mas dokaz z vykladoveho slovnika, ze slovo negro je oficialne v slovnej zasobe Anglictiny.
Rišty
19.05.2020 22:20
#
a to jsou přesně ty hranice, kterých se dotýkáš...
fenixLFC
19.05.2020 22:59
#
Cartmanova máma
19.05.2020 23:39
#
bbbauch
20.05.2020 08:39
#
TopinB
20.05.2020 09:29
#
Ale dobrá, zkusíme osvětu:
Na impově obrázku jde krásné vidět, že ano, do angličtiny si to cestu našlo, ale je to původem z latiny skrz španělštinu a portugalštinu
Kucka
20.05.2020 19:30
#
Mastný Chobot
20.05.2020 08:12
#
negro je pôvodom anglické slovo, rovnako ako slovo lobotómia je pôvodom české, to málokto vie
TopinB
20.05.2020 09:51
#
*Lobotomie
TopinB
20.05.2020 12:30
#
Jebe mi, v čase psaní jsem ještě neměl v sobě ranní kafe Anebo mi ten debil nahoře permanentně odpálil IQ body
technecium
19.05.2020 16:55
#
Come on, co mají říkat lidí, co pracují ve směnných provozech a ani zdaleka všichni s kým přijdou do kontaktu nebyli otestováni. Tahle smetánka fotbalistů, herců a spol absolutně není v kontaktu s realitou.
Hokaido
19.05.2020 16:59
#
A co jako? My na výběr moc nemáme, on má. Rozhodl se, že nebude nic riskovat. Je smířený s tím, že nebude brát žádné peníze, takže fakt nevidím jediný důvod mu něco vyčítat.
technecium
19.05.2020 17:00
#
Já ten důvod vidím a pěkně veliký. Měl by jít ve své roli veřejně exponovaného člověka příkladem a ne posilovat takto ubrečenými vyjádřeními frustraci lidí, co na výběr jako on nemají.
stas87
19.05.2020 17:06
#
Tym, ze nebude poberat plat ale spoluhraci ano sa prave dostal z tej skatulky vypocitavej a lenivej kopacky, nemyslis? Kazdy v casech vojny ci ineho nebezpecenstva, ktore ohozuje cely svet, tak ma prioritu chranit svoju rodinu. Na tom nevidim nic zle ci nieco, comu by si sa mal smiat. No a kazdy clovek mal sancu prerazit v tom, co mu ide. On to zvladol, kope do lopty a ma skvelu vyplatu. Harry talent na kopanie do lopty nemal, tak musi do fabriky k pasu za ovela mensie peniaze. Tak prestan vycitat Deenymu to, co by si na jeho mieste dost mozno urobil sam.
iamek
19.05.2020 17:13
#
Cartmanova máma
19.05.2020 17:28
#
Hokaido
19.05.2020 17:22
#
Imo teda příkladem jde, protože z mého úhlu pohledu je úplně zbytečné teď začít hrát. Naopak příkladem nejdou lidi jako Trump, Johnson a podobně.
Skocdopole
19.05.2020 17:25
#
Kdyby se každá kopačka vzdala jakéhokoli nároku na plat, tak by nikdo nikoho na dohrání soutěží netlačil. Jenže ty kluby jsou v situaci, kdy mají vysoké náklady (hlavně na platy) a žádné příjmy.
dave30
19.05.2020 17:42
#
A komu by prospělo, že nebudou dostávat mzdu? V Anglii mají tito milionáři téměř 50% odvody. Víš o kolik by přišel stát peněz. Pomohlo by to pouze vlastníkům klubů (spousta jich ani není z Anglie). Spočítej si, kolik má stát z takového De Bruyna (při mzdě 350 tisíc liber týdně)?
Luc-Luc
19.05.2020 17:46
#
protoze kdyz ty penize nedaji kopackam, tak budou lezet u tech majitelu pod polstarem
dave30
19.05.2020 18:18
#
To ne. Majitel si koupí třeba novou jachtu, dům, auto... Je jasné, že nechá někoho vydělat a ti dají vydělat jiným atd. Ale než se ty peníze dostanou do státního rozpočtu, tak to bude trvat dlouho a v žádném případě se tam nedostanou všechny (někdo si je třeba uloží, jachtu si koupí v USA, dům na Bali atd.). Momentálně je stát (Anglie) potřebuje v rozpočtu pro své lidi.
Skocdopole
19.05.2020 17:47
#
Já se snažím akorát vysvětlit příčinu tlaku na pokračování soutěží. Nepřímé dojení fotbalových klubů státem skrz fotbalistovu mzdu je úplně jiné téma.

Pochybuji, že většina kopaček uvažuje stylem: Hrát nechci, ale pobírat mzdu musím, protože chci plnit státní pokladnu svými odvody.
dave30
19.05.2020 18:26
#
To určitě neuvažují. Ale mě udivuje to zlomyslné a nepřející - musíte si snížit mzdy (nejlépe na nulu). Pokud není situace pro klub kritická, tak proč by to dělali? Protože jim lidé závidí? Ty kluby, které mají problémy, ty už se s hráči většinou domluvily...
Cartmanova máma
19.05.2020 17:27
#
Strašný kecy
Swarley
19.05.2020 19:20
#
má tu možnost a nikdo mu tu volbu nemůže vyčítat...
Jordi Alba
19.05.2020 18:12
#
Pokud se jim to nelíbí, tak taky můžou jít marodit nebo se na to vysrat a nebrat peníze.
bbbauch
19.05.2020 20:04
#
Ty fakt neznas dno
mesyas
19.05.2020 17:02
#
Prestat platit, nehraje = zadny plat. Kazdeho volba.
Konspiracni teoretik
20.05.2020 09:59
#
Tak má nárok na dovolenou jako každý zaměstnanec... a když tak to sám řekl, že pro nějaký peníze se na to může vysrat.. což asi úplně vystihuje, že mu o ně nejde momentálně... chápu když všechny vlády každého straší, tak prostě nechce aby to dostalo malé dítě. Podle mě je to logické... mám malé dítě a taky se bojím hlavně o něj... ne o sebe
Alons0
19.05.2020 17:13
#
Taky máme v práci pár lidí, kteří odmítají chodit, protože se bojí nákazy, a pak o víkendu hází na Facebook fotky z grilovaček.
Nikikrew
19.05.2020 17:15
#
https://www.facebook.com/25427813597/posts/10158681810448598/?sfnsn=mo

Tak ze 6 hráči mali pozitívny výsledok Covidu. Ma to ešte cenu dohravat?
iamek
19.05.2020 17:22
#
Nema
masina_LFC
19.05.2020 17:28
#
6 zo 748? to je podpriemer v UK... UK: Total cases - 246,406, Total tests - 2,682,716
Minister
19.05.2020 17:35
#
Luc-Luc
19.05.2020 17:45
#
tolik ? no tak to bych radeji zrusil i tu pristi sezonu
Godwinson
19.05.2020 18:24
#
Kixi Syhimour
19.05.2020 18:25
#
fenixLFC
19.05.2020 18:53
#
Svatej
19.05.2020 19:43
#
ratusek
19.05.2020 20:54
#
vladis271
20.05.2020 05:30
#
cristiano.K.
20.05.2020 17:27
#
kvasha16
20.05.2020 23:00
#
TheAdy
21.05.2020 14:22
#
sima.vok
19.05.2020 17:53
#
Má, 6 není moc.
prokop
19.05.2020 19:26
#
soukup
19.05.2020 20:33
#
v každém vlaku londýnského metra je statisticky nějaký nakažený, co o tom akorát neví. Má cenu jezdit v Londýně do práce a snažit se žít?
Zdechlina
19.05.2020 22:06
#
Nemá. Radši kdyby si to všichni radši preventivně hodili, co?
vladis271
20.05.2020 05:30
#
Shevchenko
20.05.2020 08:13
#
stiflerovamama
19.05.2020 17:33
#
Samozrejme jeho rozhodnutie a má naň právo keď to vidí takto.
Na druhej strane tie argumenty... Že nikto nič neskuma, nedokáže mu dať odpovede, pritom on ako argument použije nepodložené tvrdenie, že na istý typ ľudí to pôsobí iným spôsobom.
Ďalej to o tom oblečení. Odhliadnuc od toho že nikde nie je napisane že sa nemôže prezliecť a musí ísť v špinavom oblečení domov ktoré da potom k oblečeniu dieťaťa...., neviem aké sú presné pravidlá či sa nemôžu ani prezliekať a klub im nebude prať tréningové oblečenie...tak snáď na to sú nejaké pravidlá aby sa dodržiavali, a keď sa boji práve tohto tak tam to oblečenie nedá, plus teda ak by sa pralo ten vírus by sa mal praním zničiť všakže, a neviem teda či vždy keď je niekde mimo domu a príde domov separuje dane oblečenie od ostatných členov rodiny ...Typkovia sa budú dva krát do týždňa testovať takže neviem kde by chcel ten vírus na tom tréningu na to špinavé oblečenie chytiť ..
Tá narážka na kaderníctva detto, bol článok v ktorom sa pisalo že tréningové centra budú najbezpečnejšim miestom v krajine, je asi rozdiel kaderníctvo kde sa premelie kopa neznamych ľudí ako hranie s hráčmi ktorí si testovaní pre každým zápasom.
Ako vravim, každý má právo sa rozhodnúť, ale takéto argumenty od ľudí ktorí sa do toho nevyznajú neberiem, keď o návrate a opatreniach rozhodujú odborníci, ktorí sa do toho vyznajú. To by bolo reakcia aj na Busbyho, ktory to tu daval už skorej a spomenul, že to vyzerá tak že sa nehľadí na zdravie hráčov.
MastourMascarelli
19.05.2020 17:55
#
Tak nech sa na mesiac presťahuje
Feind
19.05.2020 18:18
#
debil
owny
19.05.2020 18:19
#
Doufám, že se takových najde víc a budou se dožadovat anulování sezóny.
Liquid
19.05.2020 20:29
#
Infernoqt
20.05.2020 03:22
#
Godwinson
19.05.2020 18:26
#
Tak muze se rozhodnout, jak chce. Svobodna volba. Jeho zamestnavatel muze asi udelat to same, pokud s tim ma problem
Swarley
19.05.2020 19:23
#
a může to tak udělat úúúplně každý...že většina nemá dostatečný zajištění, to je věc druhá...ale to asi nebude jeho případ...
Detective
19.05.2020 18:47
#
On má možnost si vybrat, tak si vybral. Chápu frustraci těch, co tu možnost nemaj, ale to nedělá jeho rozhodnutí lepší nebo horší. Prostě nechce riskovat i tu sebemenší možnost, že ublíží vlastnímu ditěti a je v pozici, kdy si to může dovolit. Fandim mu.
Andis
19.05.2020 18:56
#
Detective dobrý koment, je vidět že si vyrovnaná osoba
Swarley
19.05.2020 19:21
#
dave30
19.05.2020 19:24
#
Velice rozumný názor.
Konspiracni teoretik
20.05.2020 10:00
#
Andis
19.05.2020 18:52
#
Bůůůů tady je uplakánků, který hrozně sere že musej na směnu za pás a makat makat aby měli 100% platu. No a co týpek dostal od boha talent, využil ho, hraje za Watford a má vyděláno po zbytek života. Může si dovolit držkovat a nejít do práce. Důvody k tomu má logické, proč by měl ohrožovat svoje děcko, když prachy řešit nemusí. Zdejší holota takovou možnost nemá, tak plive kolem sebe
Stannis Baratheon
19.05.2020 18:58
#
Ty seš dobře mimo
Andis
19.05.2020 19:06
#
Tak je tady dost těch co si stěžujou a plivou na něj. Chápu, že ty musíš makat ale prostě kdyby ses trochu zamyslel a byl v jeho situaci a neřešil si prachy tak svoje dítě s dýchacími problémy určitě byť sebemenšímu riziku nevystavíš. Závist je šeredná věc, bere člověku energii, zdraví a zanechává šrámy na duši.
Witcher
19.05.2020 19:08
#
Ty seš dobře mimo
Stannis Baratheon
19.05.2020 19:11
#
Závist, závist, závist... dobrej kolovrátek.
Jasně, on je fotbalista, on může vše, protože má prachy. Nějaké dodržení smlouvy, nějaký respekt k fanouškům a vedení? Fakt super přístup, jeho i tvůj. Hezky ses nechal zblbnout jeho sentimentálníma.
A nemakám, takže opět trefa vedle.
dave30
19.05.2020 20:49
#
A co jiného než závist vede lidi ke psaní příspěvků o tom, že si hráči musí snížit platy? Komu to prospěje? Pouze majiteli klubu (na rozdíl od fodbalistů není milionář, ale miliardář...) a tomu závistivci. Jinak nikomu. Stát (to jsou ostatní lidé) na tom pouze prodělá. A v době nouzového stavu jdou některé smlouvy stranou. Konec konců on očekává, že bude za své chování potrestán (nebude dostávat mzdu). A myslím, že by jeho jednání nezměnilo ani zrušení smlouvy ze strany klubu (což samozřejmě klub neudělá).
Busby babes
20.05.2020 09:33
#
nejake dodrzeni smlouvy... kde ve smlouve mas, ze musis riskovat sve zdravi/zivot? Neni to naopak poruseni smlouvy ze strany zamestnavatele, ze ti nezajisti bezpecne misto pro vykon povolani?

Respekt k fanouskum? O cem to mluvis? jak nerespektuje fanousky? Koukni se nekdy na nejaka anglicka fora. Najdes tam spousty lidi, co si mysli, ze dohravat sezonu je v jejich situaci zbytecne a fotbal je na seznamu priorit uplne nekde dole...
Stannis Baratheon
20.05.2020 10:06
#
Tak chodit na, tréninky je snad jeho povinnost, pokud není zraněný, nemocný nebo k tomu nemá osobní důvod jako narození dítěte...
Nějaký strach z něčeho, ať je, ti cokoliv, to vážně není omluva proto, aby nesplňoval své povinnosti, což tréninky prostě jsou. Pokud si vyjedná výjimku, jelikož je to legenda klubu, a oni mu to prominou, prosím, jenom dobře.

A ano, spousta fanoušků je opravdu proto, aby, se liga nedohrála. Ale rozhodně to není většinový názor, a on tímto v podstatě dává najevo, že mu je jedno co mu vedení nakazuje, a místo toho to sere do médií, než aby si s vedením v klidu vyřešil. Co di o tom pak fanoušci mají myslet? Že mu je nějaký Watford u zadku, protože je ustrašený jako ty lidi, co se ho zastávají? Ať se doma klidně zabarikáduje, nebo se rovnou schová do protiatomovëho krytu, když si myslí že je jediný l, kdi má malé dítě. Tolik testování, kterým podstoupí, k tolika se normální člověk ani nedostane, a on tu stejně bude hrát na city.
Pokud na to máš jiný pohled a vidíš fotbalisty jako nadlidi, tak se asi neshodneme.
Busby babes
20.05.2020 10:56
#
"Nějaký strach z něčeho, ať je, ti cokoliv, to vážně není omluva proto, aby nesplňoval své povinnosti" no, to je jen tvoje domnenka. on muze v pohode argumentovat tim, ze proste neni zabezpeceno jeho zdravi. Kdyz by mle chodit trenovat na rozpadajici se nezkoulaudovanej stadion, tak bys rikal to same?
Busby babes
20.05.2020 10:58
#
a co si mam myslet o majitelich nebo lidech jako ses ty? ze je ti uplne u prdele nejake zdravi hracu a chces proste jen videt svoji zabavu bez ohledu na nasledky a majitele proste koukaji jen na ekonomicke dopady ale ne na zdravotni?
Stannis Baratheon
20.05.2020 12:18
#
Tak tvoje srovnání s rozpadajícím se stadionem je úplně mimo. Všechno se nedá vysvětlovat přirovnáním, vůbec to neberu jako argument, protože tady se bavíme o jedné konkrétní situaci, která s tou tvojí nemá nic společného.
Kdo řekl že těm desítkám majitelů klubů je zdraví hráčů u prdele? Však za pomoci asociací dělají vše proto, aby hráči a jejich rodina nebyli vystaveni nebezpečí, na oplátku jen chtějí, aby ti hráči chodili na tréninky a poté i hráli zápasy, ale to vše od maximálním zdravotním dohledem! Co víc pro něj jeho chlebodárci, respektive organizace, která jeho chlebodárce zaštiťuje, pro něj můžou udělat? A mysli si o lidech, kteří své zaměstnance posílají do práce co chceš, ale oni těm lidem dávají peníze. Pokud se jim pravidla nelíbí, nemusí už do té práce chodit, ale peníze nebudou. Deeney má tu výhodu, že se může ohradit a nevyhodí ho, to ale neznamená, že ignorování toho, co po tobě tvůj zaměstnavatel chce je dobré.
A jak dlouho se bude bát? Měsíc? Půl roku? Dva roky?
A ano, kdyby tito úspěšní lidé nekoukali pouze na ekonomické dopady, tak by z nich v životě nebyli miliardáři, většinou v dolarech. Je to možná kruté, ale je to tak.
prokop
19.05.2020 19:27
#
"Pro lidi tmavé pleti, Asiaty a smíšené etnikum je čtyřikrát pravděpodobnější dostat nemoc, je u nás dvakrát větší šance na dlouhodobý průběh nemoci."

Parlamentní listy hadr Žadný vědec to neootvrdil, ale černoch z Watfordu ví nejlépe
dave30
19.05.2020 19:56
#
Úplně stejně mohu říci, že to žádný vědec nevyvrátil. Víme o tom viru tak málo, ale většina má již jasno. Budu strašně rád, pokud to byla jenom "chřipečka" . A až to většina vědců na světě potvrdí, případně objeví účinnou a dostupnou vakcínu (kdyby ta "chřipečka" byla trochu horší), tak se úplně uklidním.
ratusek
19.05.2020 20:56
#
Ty se zavři fakt do té jeskyně, obleč si tu celotělovou šprcku na sebe a vylez tak za 2 roky
dave30
19.05.2020 21:23
#
Bavím se když vidím, jak tě dovede vytočit, že má někdo jiný pohled na svět než ty. Jinak ti slibuji, že tobě se omluvím osobně (tedy spíš jmenovitě, na ostravsko se nechystám), pokud vše dopadne v dohledné době dobře. Pokud bych náhodou zapoměl, tak se mi připomeň. To víš, já jsem již starší kousek...
Hokaido
19.05.2020 21:00
#
No nemůžeš, tady bych se asi zase nebál vytáhnout ten argument Russelovou čajovou konvicí. I když tam jde konkrétně o náboženství, tak se dá použít i v běžném životě.
TopinB
20.05.2020 10:15
#
Busby babes
20.05.2020 14:07
#
ano, dokazat neexistenci je nemozne. bohuzel tady prokop trosku keca, protoze jsou studie, ktere ukazuji, ze maji vetsi riziko nez belosi.
fenixLFC
19.05.2020 23:14
#
vobec to nie je napriklad v Louisiane o tolko horsie kvoli tomu ze cernosi tam maju horsie zivotne podmienky... ale preco by mal vplyv prostredia a dalsie veci brat do uvahy...
Busby babes
20.05.2020 09:35
#
coz je ale to, co on rika: je treba to zjistit, cim to je. V US to tim muze byt, co v UK?
Luc-Luc
20.05.2020 10:07
#
cernosi z te pandemie jeste udelaji rasovou otazku, to uz snad neni mozny...
fenixLFC
20.05.2020 10:49
#
ked to bude napriklad ako v usa alebo brazilii tak pokojne, kedze tam rasa casto suvisi s horsou zivotnou situaciou, horsim pristupom ku zakladnym zdrojom a hygiene.
Luc-Luc
20.05.2020 11:50
#
to mi nemusis vysvetlovat, spis by bylo potreba to vysvetlit tomu Deeneymu, ze pokud bude dodrzovat spravne hygienu bude mit stejnou sanci se nakazit jako nas Hendo treba a naopak pokud Hendo bude prase, tak ma vetsi sanci se nakazit nez Deeney (pokud teda nekdo nedokaze, ze jsou cernosi geneticky nejak vic k tomu viru nachylni treba, coz pokud vim, se jeste nestalo)
Busby babes
20.05.2020 12:02
#
https://edition.cnn.com/2020/05/07/uk/uk-coronavirus-ethnicity-deaths-ons-scli-gbr-intl/index.html

The disparities are "partly a result of socio-economic disadvantage and other circumstances, but a remaining part of the difference has not yet been explained," the study said.

jo kluci, ne vsechno hodite na to, ze jsou chudi a nemaji pristup ke zdravotni peci. Ale jo, Deeney je ten debil, protoze cte a nema jen dojmy jako vy dva.
Luc-Luc
20.05.2020 12:30
#
zkus si vygooglit, co to je Russelova cajova konvice, zminuje to Hokaido vyse...takto ja vidim tuhle debatu o tom, ze cerni nebo asiati maji vetsi riziko nakazy nebo tezsiho prubehu covid19
Busby babes
20.05.2020 14:05
#
lol. hele nepouzivej cizi terminy, kdyz jim nerozumis. Dal jsem ti odkaz, kde se cituji studie, ktere dokazuji, ze maji afroamericane v UK vetsi umrtnost a ze nelze vsechno vysvetlit nejakyma socioekonomickyma predpokladama. Neboli tvoji paralelou, dokazal jsem, ze cajova konvice u slunce existuje.
Luc-Luc
20.05.2020 14:44
#
jednak to neni cizi termin a jednak tomu nerozumis zjevne sam, protoze z " but a remaining part of the difference has not yet been explained," opravdu neni dukaz toho, ze tam hraje roli nejaka cernosska genetika (navic se tam ani nepise, jak velka ta role by mela byt), mozna ano, mozna ne, to se uvidi, ale do te doby neni Deeneyho breceni vubec na miste
Busby babes
20.05.2020 14:50
#
Even after taking into account age, demographic factors and measures of self-reported health problems, black people were still almost twice as likely to die from Covid-19 than white people.
While the report was unable to clearly outline every factor behind the trend, its conclusions make clear the the pandemic -- frequently referred to as a "great equalizer" -- is anything but.
"It is urgent the causes of this disproportionality are investigated," the UK's shadow justice secretary David Lammy tweeted on Thursday, calling the findings "appalling."

Takze mas nekolika studiema dokazano, ze cernosi jsou vic ohrozeni. Nevime proc, ale vime, ze jsou. Coz je btw presne to, co rika Deeney. Ale ty budes i nadale tvrdit, ze si to proste vymejsli a ze jim nic nehrozi... a zkousis na to aplikovat priklad, kterej na to absolutne nesedi a kterej hokaido vejs pouzil v uplne jinem kontextu, jen ty to nechapes.
Luc-Luc
20.05.2020 14:58
#
nevime proc, ale je to proto, ze jsou cerni lol Tohle mi uplne pripomina argumentaci ruznych social justice warriors, bez hlubsi analyzy problemu delaji zavery, ktere muzou byt mylne...btw udelat seriozni studii tak kratce po vypuknuti te krize, to je super vykon
Busby babes
20.05.2020 15:02
#
no, z tech studii vidime, ze cernosi maji vetsi riziko nez belosi. Co na tom nechapes? problem tu mame nekolik mesicu, data se sbiraji od zacatku. Jasne, ze se hodnoti i genetika a podobne veci, ktere mohou prispet k nalezeni leku/vakciny... aneb nerozumim tomu, tak je to proste picovina no.
Luc-Luc
20.05.2020 15:41
#
dokud se nenajde gen, ktery je za to zodpovedny, tak jsou to jenom spekulace, na ty studie jsem se nedival a ani divat nebudu, protoze na to nemam cas a ani mi to neni nejak k uzitku, ale zajimalo by me jak treba probihalo ocisteni tech dat, ktere maji z nemocnic, o socioekonomicke vlivy ? Vzali v potaz jenom prijem nebo i treba odlisny zpusob zivota ? Kdyz vime, ze treba Italove (oproti treba Svedum) se radi schazeji ve vetsich poctech, proto se tam covid siril tak rychle...ja nerikam, ze to je picovina, jenom rikam, ze se v podstate jeste nic neprokazalo krome toho, ze cim je clovek vetsi cune, tak ma vetsi sanci se nakazit...
r.mrazik
19.05.2020 19:47
#
No...u nás to někteří jedou stejně..stačí dostávat 80 procent platu a prostě zůstanou raději doma s dítětem, než aby ho poslali do školy a sami šli do práce

Snad se za tři týdny dostanou tam, kde jsme my a půjde jim to tam taky dolů..každoročně dřív nebo později na to hřiště bude muset
Urby71
19.05.2020 19:47
#
No to je strašně potkal by ses ve vápně s 19 lidmi no sakra.. ještě takovými co jsou furt testovaní.. co maj říkat lidé v továrnách kde jich jsou stovky ? .. co lékaři? .. nebo prodavačky které berou měsíčně asi tolik co ty za 2 hodiny blbečku ... zastavit plat + pokuta nebo rovnou vyhodit..
Swarley
19.05.2020 20:04
#
Když budeš jeden z nejlepších v jakémkoliv oboru, tak tě nevyhodi a ani ti nepozastavi plat... A pokud tě vyhodí, tak si nového zaměstnavatele najdeš rychle..
dave30
19.05.2020 21:07
#
Se zastavením platu jistě počítá a předpokládám, že by nezměnil jednání ani kdyby mu zrušili smlouvu (což jistě neučiní). Jinak při jeho platu 65 tisíc liber týdně, současém kurzu a 170 hodinám měsíčně mi ten plat prodavačky vychází ke 100 tisícům Kč (samozřejmě hrubého). To jsi asi ale nechtěl slyšet (natož číst).
Busby babes
20.05.2020 09:37
#
no a co, ze jsou porad testovani? to jako znamena, ze nemuzou prenaset nemoc? A ze se on nemuze nakazit? No a co, ze prodavacka vydelava za rok to, co on za hodinu? On drel celej zivot aby se dostal do pozice, kdy penize moc resit nemusi. Tak ted toho postaveni nema vyuzivat pro dobro sve rodiny? Co to je za picovinu? Kdybys vydelaval miliony tak taky budes zit jako prodavacka z tesca na rohu co ma minimalni mzdu? asi ne...
stiflerovamama
20.05.2020 10:26
#
Hmm, tu by sa hodil ten obľúbený obrazok z FB toho afroamericana čo sú tam popisy typu: Nemôžeš neurobiť skúšku keď na ňu neprídeš.
V tomto prípade by som tam dal popis:Nemôžeš prednášať nemoc, keď nie si nemocny..
stiflerovamama
20.05.2020 10:38
#
A zase sa tu navážaš do predavaciek na rohu... To sú tvoje hodnoty
Busby babes
20.05.2020 10:56
#
Busby babes
20.05.2020 10:57
#
vsimni si, ze u prodavacek reaguju na jeho argument. ale tak to je asi moc slozite...
stiflerovamama
20.05.2020 11:28
#
Dá sa to napísať aj inak, trebárs ako ľudia ktorí nemajú toľko peňazí.
Takýto štýl ,,dehonestacie,, povolaní ako ludomil neuznávam, aj keď môj súcit s predavackami za to sledovanie keď som bol dieťa má svoje hranice.
Busby babes
20.05.2020 11:32
#
lol. to uz je hodne zoufale, jak se mi tu snazit podsouvat nejakou dehonestaci kohokoliv abys pak mohl proti tomu ze sveho moralniho piedestalu argumentovat.
stiflerovamama
20.05.2020 12:07
#
Možno ťa prekvapím ale nemyslím si, že práve ty chces niekoho dehonestovat, myslím si, že si dobrý človek. Len si podľa mňa použil nevhodný spôsob.
Busby babes
20.05.2020 12:19
#
ok. diky. Pouzil jsem priklad, ktery byl pouzit predtim. A to, ze o nekom reknu, ze ma nizko prijmove zamestnani jeste neznamena, ze je to dehonestujici.
prokop
20.05.2020 11:07
#
Luc-Luc
20.05.2020 10:01
#
Deeney je blbecek, co si o sobe mysli, jakej to neni drsnak, asi pocita s tim, ze nedostane mzdu a asi mu to ani moc nevadi, on ma vydelano na nekolik zivotu, je mi lito akorat fans watfordu, pokud se soutez znovu rozbehne a oni treba i kvuli jeho absenci sestoupi
bbbauch
20.05.2020 10:03
#
Blbecek ma doma dite s dychacima potizema a nechce mu prihorsit.. ses vazne tak vylizanej nebo to hrajes?
Luc-Luc
20.05.2020 10:14
#
at se klidne zabarikaduje doma a neotravuje, ale tvrdit do medii jakej to je chudacek, protoze je cernej a covid se zameruje daleko vic na cerny, to je fakt na pest, at se misto barvy kuze a trapnym prohlasenim do medii radeji soustredi na osobni hygienu a bude na tom stejne jako jeho bili kamaradi
bbbauch
20.05.2020 10:19
#
Stacilo napsat ze to nehrajes
Busby babes
20.05.2020 10:59
#
blbecek je tu nekdo uplne jinej...
Luc-Luc
20.05.2020 11:44
#
to vis, ze jo ty elitisto
pobody's nerfect
19.05.2020 22:36
#
Takové rasistické prohlášení je přípustné? To bych v současné hyperkorektni době nečekal
cristiano.K.
20.05.2020 17:31
#
nevadí, tak at nehraje. Watford mu dá pokutu nebo vyhodí z klubu a jedeme dál.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.