Kapitán Realu Ramos chtěl odejít zadarmo do Číny

29.05.2019 10:53 - Aktuality
 
Kapitán Realu Madrid Sergio Ramos chtěl odejít ze španělského velkoklubu zadarmo do Číny, odkud dostal lukrativní nabídku. Prezident Realu Florentino Pérez však uvedl, že odchod třiatřicetiletého hráče se smlouvou do roku 2021 nepřipadá bez kompenzace v úvahu.

"Přišli ke mně s agentem do kanceláře a řekli mi, že mají velmi dobrou nabídku z Číny, ale kvůli tamním pravidlům nemohou za přestup zaplatit," řekl Pérez španělským médiím. "Odpověděl jsem Ramosovi, že pro Real Madrid není možné, aby pustil zadarmo svého kapitána," dodal šéf klubu.

S dlouholetou oporou se Pérez údajně rozhádal po únorovém vyřazení v osmifinále Ligy mistrů s Ajaxem. Ramos si v úvodním utkání v Amsterodamu, které Real vyhrál 2:0, nechal dát úmyslně žlutou kartu, aby si odpykal automatický distanc ve zdánlivě snadné odvetě. Vítězové předchozích tří ročníků Ligy mistrů ale na Bernabeu s nizozemským celkem prohráli 1:4 a Pérez zkušenému obránci pohrozil vyhazovem.

Ramos přišel do Realu v roce 2005 ze Sevilly a je nejdéle sloužícím hráčem klubu. Za "Bílý balet" odehrál španělský mistr světa a Evropy 606 zápasů, vstřelil 84 gólů a získal po čtyřech triumfech v domácí soutěži a Lize mistrů.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5536
Související články
Komentáře (248 / 0 nových)
pobody's nerfect
29.05.2019 10:56
#
poslat do béčka, komedianta jednoho
hightower
29.05.2019 10:58
#
Tak ať se vyplatí sám, vocas jeden
Irek
29.05.2019 11:02
#
Buď zaplaťte, nebo nic... Přeci nepustis nejdůležitějšího hráče gratis k rakosnikum
TurboPlastik
29.05.2019 12:42
#
Kolik může tak být jeho cena? 35 mil eur ?
Irek
29.05.2019 13:00
#
I tak...vyhodil by jsi do koše 35mio? Za to můžeš mít mladou pušku
Sidand
29.05.2019 13:40
#
* mld
Zenthuras
29.05.2019 17:09
#
5-10 mega euro
♥LIVERPOOL - FC♥
29.05.2019 20:48
#
5-7
Abner
29.05.2019 11:03
#
To sú aké pravidlá?
Irek
29.05.2019 13:26
#
Tuším, že když dáš 20mio, tak musím dát 20mio na daních
Kluivert9
29.05.2019 11:05
#
Perez mu zacpe hubu prachama a všechno bude ok
Bucky
29.05.2019 13:27
#
Perez mu zacpal hubu tím, že nenechá odejít kapitána zdarma, že je to nesmysl. Do Pereze se tu s oblibou kope, ale valná většina jeho kroků se v dlouhodobém horizontu jeví jako správná rozhodnutí.
Aldeano
29.05.2019 15:23
#
kardous
29.05.2019 16:30
#
Al Capone
29.05.2019 16:32
#
No jistěže, úplně rozumný krok je nechat odejít 50 gólů za sezonu a přivést gólmana...
teenz
29.05.2019 17:00
#
Každý prezident má své mouchy, Perez je ve výsledku ale v pohodě.
Bucky
30.05.2019 16:18
#
Náhrada má rok zpoždění. Nebyla chyba Ronalda prodávat, byla chyba si myslet, že ho tým bez posil dokáže nahradit. Ale není to jen o kvalitě kádru, je to i o náladě v týmu, kdy jsou hráči přežraní úspěchů, vyhrát třikrát po sobě LM je prostě něco, co hráčům na ambicích nepřidá. Teď čeká Real největší zkouška, během 2-3 sezón musí přestavět kádr, během kterých Ronalda budou následovat Marcelo, Ramos, Modrič nebo Benzema, na kterých ta uplynulá éra stála. To bude pro Florentina neskutečná výzva.
U většiny kritizovaných rozhodnutí se později ukázalo, že měl Florentino pravdu a udělal super tah. Ať už šlo o Özila, Di Mariu nebo třeba Moratu.
Hawkcz
29.05.2019 17:12
#
Já jsem hlavně nepochopil jak ho Peréz seřval za ten druhý zápas kdy je seřezal Ajax když ani nehrál.
valloire
29.05.2019 23:59
#
valloire
30.05.2019 00:26
#
stejně jako Bart Messimu co?
Zenthuras
30.05.2019 01:57
#
Messi by si tohle nikdy nedovolil. Bartomeu mu dá ty prachy, protože přijít o něj by byla katastrofa. Leoš si o plat nemusí říkat, za něj hovoří výsledky, dědo.
technecium
30.05.2019 06:48
#
Tak ještě jednou. Messiho nová smlouva od vás vyhnala Ronalda.
Kluivert9
30.05.2019 09:24
#
Messi taky chodí za Bartem škemrat, že má nabídky z Číny a že chce odejít zadarmo?
Shot2
29.05.2019 11:07
#
Tak on mu pohrozi vyhazovem a když za ním ten hráč přijde, že teda půjde, tak ho přece nemůže pustit zadarmo.

Vždyť kdyby ho vyhodil, tak ještě platí Ramosovi za nedodržení smlouvy ne?
Raul=Real
29.05.2019 11:11
#
"údajne"
j_mrazik
29.05.2019 16:12
#
Vyhodit ve fotbale = najdi si jiný klub, který za tebe zaplatí.
messinhovic
29.05.2019 11:12
#
Nj ramos intelektual
Godbless
29.05.2019 11:13
#
Pokud je to pravda, tak zklamal.. Ale moc tu nevěřím.
Juan Román Riquelme
29.05.2019 11:30
#
prave ze to pravda bude....od SR4 se to i dalo cekat
Godbless
29.05.2019 11:33
#
Pokud ano, tak je to upřímně šmejd.. Ještě bych pochopil přestup za slušnou částku, ale zadarmo do Číny..
Juan Román Riquelme
29.05.2019 11:41
#
Sergini neni prave myslitel a stejne to skonci tim, ze se mu zavre tlama lepsim kontraktem...
Godbless
29.05.2019 11:58
#
Tak kvality na Real má.. tak proč odcházet..
Kokesh
29.05.2019 11:39
#
Co se dalo cekat? Ze s lukrativni nabidkou prijde k prezidentovi, probrat budoucnoust? Ve 33 letech?

Iniestu vsichni chapou, Xaviho vsichni chapou a pod Segiem tu ctu zesmesnujici komenty...pritom se to se slovy Pereze myslim dost jasne vyjasnilo.
CHONG
29.05.2019 11:41
#
Až teda na ten požadavek, že by měl odejít zadarmo, to je dost mimo.
Abner
29.05.2019 13:57
#
Juan Román Riquelme
29.05.2019 11:54
#
Ja to i chapu, ze chce jeste vydelat poradny dukaty. Ale zpusob, kdyz rekl, ze chce odejit bez toho, aby Cinan zaplatil co i euro je hodne spatnej. Kdyz nabidnou poradny penize (vzdyt i za Bakambua dostal Villarreal 40 micu), ho sam pujdu zabalit do darkovyho papiru a odvezt na Barajas
Manny
29.05.2019 14:43
#
uplne stejne pripady a okolnosti
John Obi Mikel
29.05.2019 15:06
#
ADM
29.05.2019 15:12
#
Však to je uplne iný pripad Kapitáni Iniesta aj Xavi oznámili svoj odchod vopred, v podstate odišli "v mieri", s titulmi v rukách, za to kapitán Ramos chce odísť zadnými dverami v dobe, keď sa tímu nedarí, navyše za zvláštnych podmienok, kde splieta niečo o tom, že Čínania za neho nevedia zaplatiť kvôli pravidlám. Ten výsmech je tu podľa mňa celkom pochopiteľný no...
Raul=Real
29.05.2019 16:24
#
Uwe háže buly
29.05.2019 19:26
#
Baronne
29.05.2019 17:35
#
Tyvole
valloire
30.05.2019 00:26
#
ADM
29.05.2019 11:30
#
Takže prezident klubu klamal do médií hej? To by bol trošku hardcore pre kabínu nie?
Godbless
29.05.2019 11:33
#
Těžko říct, Peréz je schopný všeho..
Zark
29.05.2019 11:16
#
Kapitán
Kluivert9
29.05.2019 11:19
#
Visca el barca
29.05.2019 11:26
#
Nuno čomes
29.05.2019 11:29
#
Coutinho10
29.05.2019 11:34
#
Kokesh
29.05.2019 11:34
#
* kapitánů
messinhovic
29.05.2019 11:36
#
CHONG
29.05.2019 11:38
#
Bohužel, poslední dobou mě začíná srát celkem obstojně.
jiri - fcb
29.05.2019 12:10
#
Po tomhle mu tu pásku snad vezmete, ne?
CHONG
29.05.2019 12:13
#
Vůbec si netroufám odhadovat, jak tohle nakonec dopadne...
Abner
29.05.2019 14:00
#
Pásku si už nezaslúži!
Ja byť na Florentinovom mieste, dám ho na hosťovanie do Girony...nech si chlapec užije
teenz
29.05.2019 17:02
#
Proč? Protože měl nabídku na ranec peněz a přišel to říct prezidentovi? Kapitán je to výbornej, umí strhnout mužstvo, nakopnout, má správnou mentalitu. To, že chtěl vydělat z něj dělá něco míň?
valloire
30.05.2019 00:01
#
CHONG
30.05.2019 06:38
#
Na tom chtít vydělat samozřejmě nic špatného není, ale pokud kapitán a zároveň člověk, který o sobě opakovaně prohlašoval, že má madridskou krev, a že chce v Realu ukončit kariéru, přijde po katastrofální sezóně za prezidentem klubu, aby ho pustil do Číny a ještě k tomu zadarmo, na místo toho, aby právě jako kapitán šel ostatním příkladem a mužstvo znovu nakopnul a strhnul a ukázal tu správnou mentalitu, tak to prostě špatně je, to není chování hodné kapitána, to se na mě nezlob.
teenz
30.05.2019 07:15
#
Samozrejme, souhlasim. Jeden uhel pohledu. Ten druhy je ten, ze uz se citi vycerpany a mysli si, ze uz tomu muzstvu neda to co by chtel a radsi pri dobre nabidce odejde. A pokud to bylo tak, jak rika Perez, ze to prisel Ramos jen oznamit, Perez zamitl a nic vic se nedelo. Tak to beru jako ok situaci. Kazdy chce vic penez a Ramos vyhral vse, dokazu pochopit ze uz v sobe nema tu chut. Real se totiz letos tvori novy, nova era a to neni za rok, mozna ani za dva a Ramosovi je 33.
CHONG
30.05.2019 09:07
#
Jasně, může se cítit unavený, vyčerpaný i otrávený a vlastně bych se tomu ani nedivil, ale pokud má být podle něj ideálním řešením odchod v momentě, kdy na tom klub není úplně nejlíp, tak to prostě není takový kapitán kapitánů, za jakého jsme ho měli, v Realu se chystá nová éra a on by měl být jejím převozníkem, garantem té změny, který se zjistí, že ty změny probíhají v pozitivní rovině a teprve potom zvedne kotvy, klidně třeba za rok, když se ten přerod povede, ale chtít odejít teď, to prostě působí strašně špatně, jakoby mu na klubu jeho srdce vlastně ani nezáleželo, když nemá problém s tím, opustit jej z pozice kapitána v nepříjemných časech.
Zizou
30.05.2019 11:19
#
Sorry, že se do toho pletu, ale vy si tady obecně tu klubovou věrnost malujete moc růžově. Těch opravdu věrných je jako šafránu a nemyslím si, že zrovna Ramos by byl jeden z nich, i když bych ho nerad podceňoval. Takových situací, že někdo někde řekne, jak je v klubu šťastný, že by nikdy nikam neodešel a za týden je tu článek, že se spekuluje o jeho přestupu, jsou přece tuny. Navíc si myslím, že Ramos právě nemůže být garantem té změny, když má nejspíš na spoustu věcí jiný názor než Peréz, který o všem rozhoduje. Za mě u toho prostě už nechce být, protože se mu nelíbí, jak s nimi poslední rok Peréz točil a to si po tom zlatém hattricku absolutně nezasloužili.
valloire
30.05.2019 19:46
#
zase celkem souhlas ale Ramos je u nás 14 let, což je z hlediska klubový věrnosti až až
Zizou
31.05.2019 08:44
#
Jo jasně, myslel jsem to spíše obecně. A 14 sezon je určitě dostatek na to, aby se o něm jako o nevěrníkovi nemluvilo, uznávám.
valloire
31.05.2019 15:43
#
vypadá to, že se domluvíme jako dva rozumný lidi až na názor na Messiho. A i tam si psal to co já, o tom vůdcovství. Přesně takhle to mam.
teenz
30.05.2019 15:09
#
Popisujes situaci v idealnim zivote. Ale nevime, jak se Ramos citi, nevime jak to ted je v satne, jak to ma s Perezem. Nevime jake to je vyhrat vse a bojovat s vyhorenim. Mame na to jinej pohled a odchod Ramosovi nebudu mit za zle (pokud neodejde do jineho top klubu). Dokazu to pochopit. Vyhral toho pro nas moc, udelal vse, co slo a myslim ze si zaslouzi respekt at se rozhodne tak nebo tak. Nemyslim, ze by mel nest zodpovednost za prerod Realu kdyz se citi, ze uz nema takovy ambice.
valloire
30.05.2019 19:46
#
Ed_Hazard
30.05.2019 15:57
#


A hlavne požadovať odchod zadarmo v dobe, keď do číny chodia vidláci za 50M. To mi hlava nebere. Na jednej strane má prísť lukratívna ponuka z Číny, na druhej to majú problém vyplatiť?
jiri - fcb
30.05.2019 08:11
#
technecium
29.05.2019 11:58
#
Y.N.W.A
29.05.2019 12:09
#
jiri - fcb
29.05.2019 12:09
#
JessePinkman
29.05.2019 13:29
#
bayern987
29.05.2019 16:46
#
skteel
29.05.2019 11:20
#
Co na to mistni odbornici a clenove Realu?
The Krupy
29.05.2019 11:24
#
Do Číny kľudne, jeho by som v Juve fakt nedal
Kluivert9
29.05.2019 11:30
#
To asi žádnej fanoušek každého normálního klubu
The Krupy
29.05.2019 11:36
#
CHONG
29.05.2019 11:37
#
Je mi jasné, že Ramose nesnáší všichni kromě madridistů a chápu to, ale horší než Suárez nebo Alba fakt není, ty normální klube.
messinhovic
29.05.2019 11:45
#
v cem ze je Suarez jinej nez Ramos? oba zakerni (ramos imho vic), oba se pro svuj klub perou fer nefer, maji vudcovskou mentalitu (tady ramos asi vic), vitezni typove, simulujou stejne, ...
menezeris
29.05.2019 11:56
#
Kouše lidi.
2miguel1
29.05.2019 11:46
#
Ramos o level zakernejsi ako Suarez Alba
Juan Román Riquelme
29.05.2019 11:56
#
definuj co je 1 level...
Zenthuras
29.05.2019 17:13
#
V tomhle případě 100 prasáren za sezonu.
patas92
29.05.2019 12:29
#
Suarez dejme tomu...ale Alba je jenom simulant, nic víc. Ramos je kombinací simulanta, zákeřňáka a podle všeho i hlupáka.
mistr129
29.05.2019 13:39
#
Bakary3
29.05.2019 12:32
#
No...
Jako nezaujatej to vidím takhle:

Alba a Suarez - oba herci, ale až na pár úletů zákeřný nejsou..., ke klubu velmi loajální

Ramos - herec, zákeřák, ubrečenec, dobytek. Navíc jeho chování ke klubu je poslední dobou dost zvláštní.
Kluivert9
29.05.2019 12:55
#
mistr129
29.05.2019 13:40
#
Visca el barca
29.05.2019 13:47
#
Kixi Syhimour
29.05.2019 15:55
#
Ke klubu loajální soudíš dle čeho?
Bakary3
29.05.2019 20:59
#
Jejich vystupovani vuci klubu a na zaklade toho ze svyho pocitu.
bobis21
29.05.2019 12:49
#
Já s Ramosem problém nemám, takže ne všichni
technecium
29.05.2019 12:56
#
Nejsi ty vegan? Ty o tom mají taky potřebu všem okolo vyprávět
bobis21
29.05.2019 16:33
#
Oh no, někdo přispěl do veřejné diskuze něčím co se ti nelíbí
valloire
30.05.2019 00:02
#
icka
30.05.2019 12:16
#
klasika od cules
Kluivert9
29.05.2019 13:01
#
Tvoje zmiňování Barcy, nebo aspoň jejich hráčů v každém příspěvku je velmi úsměvné
Anacron
29.05.2019 13:52
#
Píše fanoušek Barcy u článku o hráči Realu
jiri - fcb
29.05.2019 13:54
#
Ano, fanda Barcy U ČLÁNKU O REALU ...
Kluivert9
29.05.2019 14:39
#
U článku o hráči Realu píšu o hráči Realu A fanoušci Realu sem tahají zase Barcu... asi nějaký komplex
Abner
29.05.2019 14:00
#
Whitemedia
29.05.2019 14:59
#
Vždyť je to zákeřný hráč, který rány rozdává, ale přijmout je už neumí, horší kombo snad ani být nemůže..
technecium
29.05.2019 15:10
#
Tak Suaréz je hodně podobný typ jako Ramos, jen prostě si u něj nevybavuju kariéru ohrožující prasárny.
Kluivert9
29.05.2019 15:18
#
Nihilister
29.05.2019 17:14
#
Takovýhle typy jsou všechny stejný ...
Baronne
29.05.2019 17:37
#
Takovej Frýdeček
Zenthuras
29.05.2019 17:13
#
Je mnohem horší, žluťásku. Největší špína ve fotbale.
Juan Román Riquelme
29.05.2019 17:34
#
tak opet jsi to prehnal s ganjou, tak plne chapu tyhle expresivni slova.
Zenthuras
29.05.2019 17:37
#
Slovo "zase" označuje nějakou opakující se činnost. Jelikož se tato činnost v žádném bodě času nestala, tvá dedukce je chybná a bezpředmětná. Doporučuji si aplikovat látku zvanou kokesh. Udělá ti dobře.
Juan Román Riquelme
29.05.2019 18:11
#
valloire
30.05.2019 00:03
#
feťáku
Erdovec
29.05.2019 17:19
#
lol
REPLIKATOR
29.05.2019 11:45
#
Srdcař
Phillipinho
29.05.2019 11:52
#
Predstava jak se Ramos uci cizi jazyk je celkem vtipna.
menezeris
29.05.2019 11:55
#
Představa jak se Messi učí jiný jazyk je celkem vtipná.
technecium
29.05.2019 12:00
#
Oproti Messimu nevypadá guma jako superpočítač
Han střelil první
29.05.2019 12:20
#
?
Shot2
29.05.2019 12:22
#
super přirovnání.
Kluivert9
29.05.2019 12:56
#
fenixLFC
29.05.2019 13:48
#
Mecikyknedliky
29.05.2019 20:00
#
Phillipinho
29.05.2019 12:11
#
Mozna jo, ale vetsi guma nez Ramos bude jenom stezi.
Kokesh
29.05.2019 12:23
#
No na webu, kde tu víc jak polovina lidí neumí napsat smysluplný komentář, o pravopisu a stylu ani nemluvě, to musí znít fakt komicky.
jiri - fcb
29.05.2019 12:24
#
co to zase je?
technecium
29.05.2019 13:17
#
Kluivert9
29.05.2019 13:18
#
Kokesh, no
Mercury
29.05.2019 13:24
#
On je fakt mimon.
jiri - fcb
29.05.2019 13:53
#
on má strašný blikance. Často je úplně v pohodě, ale pak má chvilku, kdy z něj vypadne úplná píčovina.
Reggie
29.05.2019 14:54
#
Zenthuras
29.05.2019 17:16
#
Ty sis zase dal nějaký kokesh?
valloire
30.05.2019 00:04
#
valloire
30.05.2019 00:24
#
Kokesh
29.05.2019 12:09
#
Hm, to asi nebude moc vybocovat od typickeho Spanela. Ale chapu, melo to byt asi usmevny.
jiri - fcb
29.05.2019 12:25
#
*bylo
jiri - fcb
29.05.2019 12:07
#
Kvůli tamním pravidlům nemůžou za přestup zaplatit.

Chtěl bych být malou muškou a vidět Florentinův výraz, když z nich tohle vypadlo.
madridcan
29.05.2019 12:57
#
Myslenim sa tomu priblizujes, uz len na tej vahe zapracuj
John Obi Mikel
29.05.2019 15:07
#
bayern987
29.05.2019 16:46
#
teenz
29.05.2019 17:03
#
Pepe1911
29.05.2019 20:58
#
valloire
30.05.2019 00:05
#
icka
30.05.2019 12:17
#
Bucky
29.05.2019 13:31
#
Zenthuras
29.05.2019 17:17
#
To bylo na úrovni komunikace Harryho s Lloydem.
imp
29.05.2019 13:37
#
Mam takovy tuseni, ze tohle bude Ronaldo 2.0.
Ed_Hazard
29.05.2019 18:14
#
Nech ide. Ak sa takto sprava ku klubu, ani minutu mi nebude za nim smutno.
valloire
30.05.2019 00:05
#
hoši hoši
Ed_Hazard
30.05.2019 08:08
#
Fakt si myslis ze to s Perezom len hraju? Ale prosim ta..
valloire
30.05.2019 19:48
#
Napůl. Samozřejmě je to především hra. Hra o respekt, peníze....
Zizou
29.05.2019 14:05
#
Po tom hattricku se asi v Realu dost věcí změnilo. A vztah Pereze s Ramosem je asi na bodu mrazu. Ramos to zkusil no, protože Peréz ho chtěl přece údajně vyhodit za jeho velkohubá, i když pravdivá, vyjádření, což bylo dle mého taky pochopitelné. Tohle ale docela chápu, cití se už jako legenda a taky jí určitě je. Jenže víme, jak se s legendama v poslední době v Realu zacházelo. Je to každopádně divné a samozřejmě nikdo není víc než klub (jen u Messiho o tom trochu polemizuju ), ale Ramos přišel podle mě s férovou nabídkou. Peréz se zbaví obrovského nákladu v podobě jeho jistě obřího platu, plus se určitě dost pročístí vzduch. Naproti tomu přijde o dloholetého a naprosto spolehlivého fotbalistu, který navíc zastával tu nejdůležitější roli v týmu v podobě lídra a kapitána bez náhrady. No jsem zvědavý, jestli Ramos nakonec opravdu někam neodejde a pokud ne, tak bude zajímavé, jestli dokáže plnit svou roli v týmu a zdali zůstane vůbec ještě kapitánem.
Holoubek
29.05.2019 14:32
#
Právě, aby rok po sobě odešli dva velmi kvalitní fotbalisté, ale také lídři Ronaldo vloni, Ramos letos by byla další obrovská rána pro Real. Hlavně teď když bude potřebnej každej peníz na posílení útoku.

Otázkou zůstává kdo by ho mohl nahradit. Nejlepší by byl asi Van Dijk, vůdce, jeden z nejlepších obránců současnosti, možná i ten nejlepší, vůdčí typ atd.., ale ten je zase nereálný. (jak cenově tak by asi nechtěl on sám). Další možností je Marquinhos, stále mladý(25), ale zkušený, problém by byl že ho z PSG nepustí. Pak mě napadá De Ligt, což je přesně někdo jako Ramos. Kvalitní, vůdčí typ, k tomu pořád mladý(19), houževnatý a perspektivní, ale asi půjde do Barcelony nebo někam do PL? Poslední možností je asi Hermoso, který by byl asi jako 3-4 stoper, s tím, že základ by byl Varane a Militao, a za ně Hermoso + Nacho. Asi by to šlo, ale musí se hlavně myslet na ofenzivu, plus asi jedno jméno do zálohy?

Suma sumárum, odchod Ramose bych si nepřál, je težké ho alespoň částečně nahradit, ale respekoval bych jeho přání, ikdyž aby šel úplně zadarmo, to se mi moc nelíbí.
Zenthuras
29.05.2019 17:21
#
Od kdy je Ronaldo lídr? Ten akorát nadává na spoluhráče a rozhazuje rukama. Nikdy jsem ho neviděl nikoho povzbuzovat.
Holoubek
29.05.2019 19:16
#
To je jasný, když si neviděl zápasy Realu tak pak se nedivím, že todle tvrdíš. I když ty bys to tvrdil ikdyby to byla pravda. Spolu s valloirem si podejte ruce a jděte pryč, jste oba ale uplně stejní. Oba děláte "svým" klubům ostudu. Ty Barceloně, on Realu. Takle, je mi trochu jedno, že svým chováním odpozuješ aby si někdo Barcelonu oblíbil, ale u trochu mě to mrzí u Realu.

Nicméně neříkám, že Ronaldo je lídr třeba jako Ramos, nebo jako byl Puyol. Ale určitě patří mezi ty "lepší" lídry. I když jsem to nechtěl psát, tak s porovnáním s Messim ho v této disciplíně poráží. (Messi je zas lepší v něčem jiným, každý má svoje) Ale to ty nepochopíš.
Zenthuras
29.05.2019 19:29
#
Messi ani Ronaldo nejsou lídři. Lídři týmy povzbuzujou, když je potřeba. Messi v těhlech případech mlčí a Ronaldo spoluhráčům nadává. Jinak na zápasy Realu v lize se občas kouknu, když se nudím a v LM koukám skoro na všechny, takže vím jak to je. Já a valloire jsme úplně jiní. On je senilní poblouzněný děda. Já píšu výhradně fakta okořeněný trollingovým stylem vyjadřování.
messinhovic
29.05.2019 19:41
#
valloire
30.05.2019 00:14
#
Holoubek
29.05.2019 20:05
#
No, občas něco kloudnýho řekneš, někdy je to dokonce i pravda., to samé platí i pro něj + ... okořeněný trollingem, to trolluje i on. ---> jste sice odlišní, ale skoro stejní.

Možná Ronaldo tedy není uplně takový lídr, nicméně určitý lídrovský vlastnosti měl... byl to někdo, koho tým poslouchal, ke komu vzhlížel, kterej makal na tréninkách, v zápasech, chtěl vždy vyhrávat... a tím vlastně dokopal k někdy i nadlidským výkonům svůj tým. Hlavně teda v LM...
Zenthuras
29.05.2019 20:57
#
K Messimu taky spoluhráči vzhlížej a tahá tým. To ale neznamená, že je lídr.
Zizou
29.05.2019 20:05
#
Kristýna lídr je, Leoš nikoliv. Kdyby byl, dosáhl by úplně všeho, protože fotbalově je nedostižitelný. Jenže on na to bohužel nemá povahu. Ale třeba v mých očích ho tohle nijak nesnižuje. A lídr samozřejmě na hřišti rukama rozhazuje a dokonce i nadává spoluhráčům, když se mu nelíbí jejich přístup ke hře. Tohle je právě práce lídra, plus ještě taky to hecování a povzbuzování. Každopádně ti spoluhráči to od něj musí brát, jinak je to kontraproduktivní. Já vím no, nemáš ho rád. Já taky ne, ale jeho kvality oproti Messimu zrovna v tomhle nemůžeš znehodnocovat. Nebo můžeš, ale potom je to od tebe jen zaujatost.
Holoubek
29.05.2019 20:15
#
Díky, takle dobře bych to nenapsal.
Zenthuras
29.05.2019 20:59
#
Tím, že jim nadává a shazuje je spoluhráče ničím nemotivuje. Pravý lídr dělá úplný opak. Tleská, říká jim, že to dají, atd.
Holoubek
29.05.2019 21:39
#
Tak Ronaldo dělá obojí, sice je sjede, ale zároveň je i nabudí, podpoří, dá jim víru v to, že to dokážou. Určitě neříkám, že je nejlepší lídr všech dob, ale určitě tam nějaký lídrovský vlastnosti má. A to, že se rozčiluje na spoluhráče, často oprávněně, a rozčiluje se i na sebe, když třeba nedá golovku. To se mě osobně líbí, jak to prožívá, ty emoce atd ... sám jsem podobnej, proto je mi to sympatické. Proto myslím, že se dá částečně za lídra považovat...
Zizou
30.05.2019 01:27
#
Je vidět, že to tomhle nic nevíš. Lídr je na hřišti vůdce, který si může vůči spoluhráčům dovolit téměř cokoliv a oni jej musí respektovat a jít za ním. Pokud tomu tak není, vznikají rozbroje a tým nefunguje. Pravý lídr také ví, kdy má jak zareagovat. Takže ne vždy musí hráče povzbuzovat a mazat jim med kolem huby. Pravý lídr musí umět zařvat, zmrdat, ale samozřejmě i motivovat a nabudit, protože je pravou rukou trenéra přímo na place. Kristýna byl sice v Realu lídrem až po Ramosovi, ale bylo vidět, že i jeho hráči v téhle pozici respektují. Naprosto jednoznačně se pak ale jeho vůdcovská role projevuje v repre.
Zenthuras
30.05.2019 01:55
#
Jsi úplně mimo.
Zizou
30.05.2019 11:08
#
Tak jo, určitě o tom víš se svými bohatými zkušenostmi daleko víc. A je opravdu zvláštní tohle číst od člověka, který je mimo 99% svých komentů. To 1% ti u mě zbylo za nazory na Messiho.
Zenthuras
30.05.2019 16:25
#
Já píšu výhradně fakta, akorát je okořením svým stylem, aby se na to chytilo víc lidí. Faktický základ má skoro každý můj příspěvek.
valloire
30.05.2019 19:48
#
valloire
30.05.2019 19:49
#
si skvělej
Zenthuras
30.05.2019 19:55
#
Já vím. Ale na tebe nemám, dědo. Ty těm svým bludům věříš.
valloire
30.05.2019 19:48
#
remeslnik
29.05.2019 21:05
#
CR7 byl lídr v tom smyslu, že šel příkladem. Jak životosprávou, tak touhou zvítězit. Ovšem fotbalově byl více závislý na spoluhráčích. Messi je nejlepší po fotbalové stránce, ale lídr nikdy nebyl a ani kapitán být neměl. Pásku měl mít Pique.
valloire
30.05.2019 00:15
#
nic jinýho tu nepíšu že.....
valloire
30.05.2019 00:13
#
Co to meleš holube? Srovnáváš mě s ním? Kde jsi, když se tu biju proti přesile zpupných cules a hájím Real? V prdeli co? Hlavně být za každých okolností uvědomělý a distinguovaný co? Protivníka poplácat po zádech a hlavně ho nedejbože neurazit. Prohráváme, ale jsme veselý a nejsme hulváti a užíváme si zápas. Je mi z tebe zle.
Zenthuras
30.05.2019 01:59
#
Máš pravdu, se mnou se senilní děda jako ty nemůže srovnávat. Já jsem legenda, ty jsi hňup!
Holoubek
30.05.2019 19:15
#
Tak nebudu urážet někoho jen tak. Že oni jsou v přesile a píšou kraviny a urážejí, neznamená, že se snížím přeci na jejich úroveň ne? Možná jsem na tebe kritický až moc, ale často se právě na tu úroveň level ODPAD, kde se nachází Zenthuras snižuješ. A to, že se do těch diskuzí nezapojuji tak často jako ty, když tady mají "přesilu", přeci neznamená, že mají pravdu. Jen prostě hlupákovi nevysvětlíš, že se plete, když není ochoten naslouchat.
Zenthuras
30.05.2019 19:56
#
Všichni madridioti jsou odpad hluboko podemnou!
valloire
30.05.2019 19:59
#
Je urážka a urážka. Ostřejší slovo někdy vystihne pointu. A já neurážím jen tak. Nebudeme si tu hrát na korektnost ne? Ok, možná se snižuju, ale s někým se jinak bavit nedá. Nevím o tom, že bych nějak shazoval a urážel romana, ADM, páťu, Viscu, remeslnika.... a i s tím falešným bossem se dá bavit. Ale sorry, s tímhle matrošem se jinak bavit nedá. Hlupákovi to sice asi nevysvětlíš, ale semínko pochyb zaseješ. Jinak mně to od tebe mrzí, ale jestli to máš takhle, neudělam nic.
Holoubek
31.05.2019 10:44
#
Jasně, ostřejší slovo někdy vystihne pointu víc než nějaký okecávání. Taky neříkám, že urážíš a shazuješ všechny, někteří jsou fajn na pokec, ale možná mám prostě tu hranici jinak. S hlupáky se bavit dá jen težko, proto se mi s nimi nechce ztrácet čas. Na druhou stranu, je možná dobře, že jim oponuješ, hlavně teda Zenthurasovi, protože ten povídá takový nesmysly, že když je tolikrát opakuje, myslí, že je to pravda.
valloire
31.05.2019 15:41
#
Evidentně tu hranici má každej jinde. Ty vypadáš na moc hodnýho. Ty se s podobnýma přít nebudeš. Nevyčítám ti to. Já naopak nejsem a nikdy nebudu korektní. Podobný typy jako je ten klaun se musí potírat. Na to tu jsem. Pak nastoupíš ty a můžeš se normálně bavit s normálníma cules. Já jsem Drogon, vyčistim cestu.
jiri - fcb
29.05.2019 14:53
#
Ramos to už jednou zkoušel nabídkou od Manchesteru. To si myslím, že bylo někdy před asi 4mi lety. Už tenkrát to bylo dost tvrdý jednání od něj a dostal od Floreho přidáno. Už tenkrát si myslím, že to Florentinovi nešlo moc pod fousy. Už tam bych hledal jádro pudla současného problému. Teď už mu Florentino neuhne, to ho spíš pošle do béčka.

Ramos neumí domyslet důsledky svých kroků. V době, kdy je ten klub v nejtěžších chvílích za posledních x let a kdy mají držet všichni pohromadě, tak on jako kapitán udělá takovouhle věc. Ať se cítí jak chce podhodnocený (cha, cha), tak prostě teď by měl být vzorem pro ostatní a měl by se obětovat pro tým a pro klub. Teď by měl ukázat, z jakýho těsta je jeho charakter. Vůbec si neuvědomuje, že splachuje do hajzlu to všechny ty roky, ve kterých ze sebe dělal hroznýho srdcaře a geroje. Je to hloupý člověk a jeho agent je hlupák ještě větší.
j_mrazik
29.05.2019 16:17
#
CHONG
29.05.2019 17:58
#
Bohužel
Ed_Hazard
29.05.2019 18:11
#
Zizou
29.05.2019 19:36
#
Jasně, ten jejich vztah se určitě vyvíjí už delší dobu, takže je určitě pravděpodobné, že Ramos má těch vroubků už více. Ale myslím, že z něj děláš až moc velkého hlupáka a zdá se mi, že se tady teda dost lidí cítí jako největší moralisti, protože tohle bych já přece nikdy neudělal. Navíc když ani nikdo přesně neví, jak to mezi nima vlastně je. Ramos toho pro Real udělal dost, byl vždycky ten největší bojovník (hodněkrát sice i za hranou) a srdcař, který s ním vyhrál spoustu trofejí, zlatým hattrickem počínaje. Takže v tomhle on Realu dle mého nedluží absolutně nic. Navíc tenhle borec by si zahrál kdekoliv na světě, takže i když vděčný on Realu být samozřejmě musí, tak za ty úspěchy, kterých s Realem dosáhl, by to mělo být oboustranné. A že si chce ještě na konec kariéry pohádkově vydělat? Tohle nikdo jako nechápe? Je možné, že i celou dobu třeba cítil, že si jeho práce váží. No a teď už to tak prostě necítí. Tím pádem by se dala najít i nějaká podoba jeho jednání s Kristýnou. A ten právě říkal, že si ho tam přestali vážit a proto odešel. Ramos je v té samé pozici a pokud Peréz neustopil s platem Kristýně, těžko ustoupí Ramosovi.
S jeho chováním na hřišti je opravdu jednoduché se do něj trefovat, ale kdyby třeba Barca měla loni či letos v sestavě takového borce, určitě by takhle ostudně 2x z LM nevypadla. Ramos je na jednu stranu určitě zákeřný a neférový hráč, na stranu druhou ale by ho každý trenér chtěl mít na svojí straně. Odsuzování Ramose je vlastně obhajování Peréze. A jako vážně je Peréz tak skvělý člověk? To určitě. Jsou to oba jen nadutí egoisti a můžou si podat ruce. Nakonec ale stejně vždycky vyhraje a musí vyhrát Peréz, takže Ramos ostrouhá. Podle mého si ale zaslouží vše, o co si řekne, jenže Real na své hvězdy prostě poslední dobou sere.
remeslnik
29.05.2019 21:17
#
Napsal jsi to objektivně a rozumně. Jen si myslím, že po tom, co letošek ukázal Perézovi, že si prostě nemůže jen tvrdohlavě mlet to své a musí zohledňovat i názory jiných ( viz Zizu), tak že se nakonec nějak rozhodnou ke spokojenosti obou stran ( Pérez x Ramos).
valloire
30.05.2019 00:17
#
plus minus
Unique
30.05.2019 08:54
#
unoboss
29.05.2019 14:18
#
prostě Rámos no
Raul=Real
29.05.2019 15:04
#
Otázku nového trenéra bude muset řešit vedení Espanyolu. V Katalánsku nehodlá pokračovat Rubi, o jeho služby se zajímá Espanyol a sám kouč už vedení barcelonského celku sdělil své rozhodnutí odejít. vie niekto kto sa o jeho sluzby teda zaujima?
Kixi Syhimour
29.05.2019 15:57
#
Eichel
29.05.2019 19:49
#
Betis
John Obi Mikel
29.05.2019 15:08
#
Ramose plně chápu, v Číně bude zářit jak Mikel John Obi.
oli9
29.05.2019 15:08
#
pravy srdcar
Robbie
29.05.2019 15:15
#
Ramos uz me fakt nebavi, pokud chce odejit a nevazi si Realu Madrid, tak at si jde, ale at neco zaplati, treba 30 M a privest jednoznacne De Lighta, potom by to byla povinnost
Riquete s čupřinou
29.05.2019 15:20
#
pobody's nerfect
29.05.2019 15:21
#
lépe bych ramosovi rozumové schopnosti nepopsal
Al Capone
29.05.2019 16:34
#
Ani Sergio nemůže být takový idiot aby si myslel, že ho Real pustí zadarmo. To určitě nebude tak jak se zdá.
j_mrazik
29.05.2019 16:42
#
Ono se nic nezdá, ono to tak je. Říkal to váš prezident, máš to v článku a ano, Ramos je hlupák a křivák. Dokud byl křivák ve vašem dresu vůči ostatním, tak chápu, že jste ho obhajovali, ale po tomhle? To už mi přijde fakt síla.
messinhovic
29.05.2019 16:59
#
tak on si mohl rict o pridani, a pak to zkouset ze odejde do ciny (nic realnyho nema) a rozmazne to ze neni vic chtenej v realu, a ze postve uz tak dost nastvane fanousky na pereze, njn ale perez s tim prisel prvni a ma trumfy v rukou
Al Capone
29.05.2019 17:49
#
Já ho neobhajuji, jen když se nad tím zamyslím tak to tak prostě nemůže být. Neříkám, že nechce odejít, ale rozhodně to není tak je je to napsaný v článku, to je prostě blbost. Když už by to tak chtěl Ramos (to, že odejde zadarmo) tak budiž, hloupý je na to dost, ale lidi kolem něho tak blbý určitě nejsou aby si mysleli, že tohle může projít.
Ed_Hazard
29.05.2019 18:09
#
Takze ai Perez vymysla a verejne klame? To uz ti pride uveritelnejsie? Ramos stale mlci. Mne to pride tak, ze za Perezom fakt prisiel s touto hlupou poziadavkou a myslel si, aky su velky kamosi a jak mu to v klude prejde. Perez je senilny dedo, ale co sa tyka biznisu, tak nema konkurenciu. V tomto za nim plne stojim, slusna naivita od Sergia
Al Capone
29.05.2019 18:31
#
Tohle je jen hra Pereze a Ramose...
valloire
30.05.2019 00:20
#
skoro jedinej....
Holoubek
29.05.2019 20:42
#
Zas nemůžeš brát, že by Peréz řekl uplně přesně jak to bylo. On velkej byznysman. I kdyby to tak bylo, že Ramos by fakt chtěl odejít a ne si jen zvýšit plat, tak Peréz ho nepustí dokud nebude náhrada. Dobře Militao přijde, ale Vallejo nejspíš půjde na hostování, tak potřebujeme nějakýho stopera, kterej bude 2-3 a s Militaoem soupeřit o flek. U nás se 3 TOP stopeři dostanou do základu furt. Nacha beru, že bude jako 4.
valloire
30.05.2019 00:22
#
Jak málo stačí, aby vovce odhodili legendu.
Jordi Alba
30.05.2019 02:04
#
Dobrý méno pro Real, Vovce.
Luigi4
30.05.2019 02:14
#
Díky za názor, kryso. Hodina zoologie budiž ukončena.
Jordi Alba
30.05.2019 04:07
#
Tak z toho se už nevzpamatuju.
messinhovic
30.05.2019 10:12
#
valloire
30.05.2019 20:00
#
to není pro Real....no ale to víš ne
Visca el barca
30.05.2019 08:28
#
Ten Neymar je spíš nuda novinářů ne?
blaugrana
30.05.2019 10:46
#
https://www.youtube.com/watch?v=6c4bzF1_-Ms

Je to piča,mrdka, šoina, ale aj tak by som ho rád videl znova na LW.
LAM
30.05.2019 11:35
#
Jako Neymar,Messi,Dembele by byla po týhle sezoně úplná bomba.Zápasy by stály za to.Krásně by se to dalo kombinovat-Neymar,Suarez,Messi-Neymar,Messi,Dembele-Dembele,Suarez,Messi-Neymar,Suarez,Dembele.
Visca el barca
30.05.2019 11:49
#
Pokud by to mělo bejt aspoň trochu realné,tak by si Tuchel vyžádal Dembouze. Samozřejmě bych jim za něj spiš poslal balíček Coutinho,Rakitic
Shot2
30.05.2019 11:53
#
Couts Raketa za Neymara. To je dobrej deal.
technecium
30.05.2019 13:50
#
Škoda jen, že útok Dembele, Messi, Neymar by odehrál v sezóně dohromady tak 3 zápasy, protože Dembele i Neymar jsou častěji zranění než hrajou.
XaviSimonsFCB
30.05.2019 15:11
#
Dembele by si ani nekopnul. Hrál by Luis a všichni z trojzubce by byli nestřídatelní. Jako by jsi Ernesta neznal.
Shot2
30.05.2019 11:52
#
Kdyby ten vosel zůstal, tak s tím co teď předvádí by v Barceloně ten zlatej balon dostal.
A nebudu klamat, kdyby se vrátil, vůbec by mi to nevadilo.
remeslnik
30.05.2019 12:46
#
Kdyby dřív zjistil, že jestliže chce něčeho dosáhnout, je lepší souboje ustát ( jako třeba Hazard), než ze sebe dělat chudáčka k politování a k tomu si odpustil i ty blbé řeči, tak by dávno od toho GB nebyl daleko. Nálepky ukřivděnce a křiváka se bude dlouho zbavovat ( tak jako hryzec Sua) , možná nezbaví nikdy. Je ho skoro škoda, fotbalově určitě umí.
XaviSimonsFCB
30.05.2019 15:10
#
Raději Saneho, je lepší a vyšel by levněji plus by jsme se za něj nemuseli stydět, tak jako za SUareze.
ADM
30.05.2019 15:48
#
Ako povedal v poslednom rozhovore Kempes, z Messiho sa stal väčší sebec než CR Hlavne tie prihrávky v poslednej tretine ihriska (pases en el tercio final)

https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/61225305_2490728590958136_7569403521557069824_n.png?_nc_cat=106&_nc_ht=scontent-frx5-1.xx&oh=3e1dce7883c83279e95ac45fb2d65cf7&oe=5D96DAE4
valloire
30.05.2019 20:02
#
Kempes je mistr světa.
el Principito
30.05.2019 20:33
#
valloire
30.05.2019 20:40
#
ADM
30.05.2019 20:49
#
A okrem toho 5 trofeji. Pff, kto to vobec je
valloire
30.05.2019 20:58
#
No mistr světa
ADM
30.05.2019 21:02
#
To aj taký Gilardino a ten tiež nikoho nezaujíma
valloire
30.05.2019 21:27
#
Gilardino nebyl nejlepší hráč MS a zároveň nejlepší střelec a hráč díky kterýmu jeho tým vyhrál. No Kempes no title. Ono je to jednoduchý...no Maradona no title a no Messi....
ADM
30.05.2019 21:56
#
Hele Hombre, nejakí týpci, čo šťastnou konštaláciou hviezd uhaluzili MS a okrem toho o nich dokopy nič nevie, to mne nič nehovorí takí futbalisti. Ako môžme ich postaviť do jednej línií s Leom a CR, ktorí 10 rokov držia level v najťažších súťažiach sveta, to prežijem, ale aby sa takýto hráči nad nich povyšovali? Tak to nie
valloire
30.05.2019 22:10
#
Ale hombre. Neznáš Kempese? To ti nežeru. Sice je to proti mýmu mladistvýmu názoru, ale Argentina to tenkrát dala, protože to chtěla nejvíc. Podvod tam byl s Peru, to mi nikdo nevymluví, ale chtěli to. A bez Maria by to neměli. Takže je nejenom pro mě víc než Leo. Je víc pro celou Argentinu, na to vsadim všechny tituly Realu. A to že nemá v lize tolik trofejí, to je dobou. On šel vydělávat do Valencie a opravdu okolo sebe neměl nejdražší hráče světa. Přesto vyhrál nej střelce. Hrát tehdy za Real, nasázel by 40 fíků. Dostal Argentinu v PO do finále a tam rozhodl. Ten rozdíl je, že zatímco Messi dává goly ve skupině, Kempes je dal v PO. Takže proč by se nepovyšoval?
Shot2
31.05.2019 08:43
#
To že je Mistr světa nemění nic na tom, že zrovna o Messim prohlásit, že je sobec je celkem mimo.

Ten rozhovor jsem četl. A mimo jiné tam od něj bylo zajímavé prohlášení, že Messiho kritizují, protože je to v Argentině nátuře, kritizovat co je jejich.
Byl jsem docela překvapen. Podle některých lidí jsme takový jenom my „Čecháčci"
valloire
31.05.2019 15:36
#
Maradonu nikdo nekritizuje. Ani Kempese.
Shot2
31.05.2019 17:17
#
Maradona už nehraje, jinak by ho kritizovali taky.
valloire
31.05.2019 20:01
#
Těžko. Zajistil jim mistra světa.
vilp
30.05.2019 16:53
#
Ramos za půl hoďky tiskovka. Snad fakt potvrdí, že zůstává.
imp
30.05.2019 16:58
#
Marca, AS, ABC, Jugones.. vsichni si jsou jisty, ze zustava.
messinhovic
30.05.2019 16:59
#
se queda
imp
30.05.2019 17:14
#
Nikde jsem to tady nezahlidl zmineny, ale Kristof Terreur pise, ze plan je predstavit Hazarda uz v pondeli. Samozrejme plan a realita se muze lisit, ale pokud bysme to upekli takhle rychle, tak by to bylo suprovy zahajeni leta.
ADM
30.05.2019 17:40
#
Už to tu bolo včera v expreskách tuším
imp
30.05.2019 17:49
#
No puvodne s tim prislo AS (a myslim, ze ta expreska byla na zaklade tyhle zpravy), ale to jsem tak nejak prehlizel, protoze AS bejva vetsinou shit. Terreur na druhou stranu, je hodne spolehlivej.
Godbless
30.05.2019 17:23
#
Ed_Hazard
30.05.2019 17:26
#
imp
30.05.2019 18:07
#
Ramos: "At no time have I considered going to China, I'm not going to go for free or for money."

Tohle je primo v rozporu s tim co rekl Florentino. Hmmmmm.
ADM
30.05.2019 18:18
#
Slušný úvod do ďalšej sezony
Ed_Hazard
30.05.2019 18:21
#
messinhovic
30.05.2019 18:53
#
takze nikam jsem nechtel a ta castka nesouhlasi
Shot2
31.05.2019 08:40
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.