Kalas zamířil z Chelsea na hostování do druholigového Bristolu

23.08.2018 18:10 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Související články
Komentáře (184 / 0 nových)
kylo ren
23.08.2018 15:44
#
wesleyborland
23.08.2018 15:44
#
smazaný uživatel
23.08.2018 15:44
#
On je pořad kmenový hráč Chelsea?
smazaný uživatel
23.08.2018 15:46
#
Neprodloužil letos zase s nima?
Csaplárova past
23.08.2018 17:20
#
Ten si nestěžuje. Hraje to, na co má, takže druhá anglická, ale plat z prvoligového mančaftu. Ten je happy.
dave30
23.08.2018 17:48
#
Myslím, že ta výše platu může za to, že to letos trvalo tak dlouho. Nedivil bych se, kdyby Bristol neplatil ten plat celý.
Hokaido
23.08.2018 16:03
#
Ano. A je služebně nejstarší hráč celý Chelsea. #legend
El Campeon
23.08.2018 17:57
#
Swarley
23.08.2018 17:59
#
Whitemedia
23.08.2018 18:10
#
No jo, protože byl Delac vyštván a navíc bez rozlučky..
Busby babes
23.08.2018 18:30
#
ten uz skoro mohl mit testimonial, ne?
Busby babes
23.08.2018 18:36
#
2 roky mu chybely.
smazaný uživatel
24.08.2018 12:30
#
Hokaido
24.08.2018 13:55
#
Jsme fakt paklub. Terry, Lampard a Delac si tyhle konce nezasloužili.
Falcon773
23.08.2018 19:44
#
REPLIKATOR
24.08.2018 11:16
#
Josifek
24.08.2018 13:48
#

To je hroznej humus tahle stategie ...škoda, že nevyšel ten Fulham..
John Obi Mikel
25.08.2018 07:45
#
JeséRodriguez
23.08.2018 15:46
#
Mikesh
23.08.2018 15:47
#
Borec nemá soudnost , poslal bych je do pičky hned v 2011 pokud bych nebyl základ ztráta času
mayday
23.08.2018 20:32
#
On tam ale má pravděpodobně luxusní plat, kterej by takhle nedostal. Sice chodí furt po hostovačkách, ale co. Spíš fakt nevím, co z toho má po těch letech Chelsea.
dave30
23.08.2018 21:25
#
Zřejmě jde o to, že Chelsea to nic nestojí. Pokud je o něj zájem, tak ho za ten plat půjčují. A když mají takových 30, vždy se najde někdo, kdo se prosadí a oni ho dobře prodají.
mayday
24.08.2018 00:03
#
Tak asi ano, ale zrovna Kalas je tam osmej rok, což mi přijde neskutečný. Za áčko si pravděpodobně sotva kdy kopne, a tak si myslím, že osm let je dost dlouho na to, aby klub držel hráče s posílal ho furt na hostování dokola, když z něj nic moc nemají. Určitě ne tolik, aby na tom klub jako Chelsea nějak bazíroval. Druhej pohled je, proč on furt prodlužuje smlouvu, když mu to asi taky musí být jasný.
dave30
24.08.2018 00:16
#
Tak jemu to asi vyhovuje finančně. Pochybuji, že by někde dostal vice (nevim, kolik našich fotbalistů bere vice?). Čech, Schick, možná kluci z BL a asi Dočkal (možná Vaclík). Ale co motivuje Chelsea?...
mayday
24.08.2018 00:38
#
Jo, z jeho pohledu peněz je to asi jasný, s tím souhlasím.
dave30
24.08.2018 00:53
#
Jj, dělá, co ho baví za "solidní"prachy. A že se často stěhuje? Kdo z nás by to za těch 20-25 tisíc liber týdně (ale pozor - hrubého!!!) nedělal?
Lof
24.08.2018 15:56
#
Blaza27
24.08.2018 10:12
#
Rezan
24.08.2018 16:04
#
šanci na kariéru má jenom jednu. Peníze za tohle vyjebávání po hostovačkách nestojí (teda jemu asi ano).
Talker
23.08.2018 15:48
#
Nějjak nechápu, proč nešel na hostování do Fulhamu na další rok - chápu, že za něj nechtěli dát prachy natrvalo, ale znali ho a my bychom jim ho za něco málo zas půjčili. Takže si myslím, že ten zájem asi nebyl nějak extra velký.
Talker
23.08.2018 15:53
#
Jinak kolikrát vlastně podepsal smlouvu? Za těch 8 let musel prodlužovat minimálně 2x, ne? Když jí má do 2020/2021 nebo do kdy.
Uwe háže buly
23.08.2018 16:04
#
Zajímalo by mi, kolik teďka bere se psal o 20/25k/w, míň mu asi určitě nedali
icka
23.08.2018 15:55
#
Kolar o tom mluvil, Chelsea chtela velke odstupne a to Fulham odmitl zaplatit.
Talker
23.08.2018 16:20
#
To mi přijde jako blbost - radši ho pustit na hostovačku do PL než do champu. Je otázka, nakolik byl zájem prostě ve výsledku.
icka
23.08.2018 16:29
#
Prej ho chteli jen na PO tymy v PL a on chce prej hrat stopera. Tez mi to prijde jen jako kecy.
amaral
23.08.2018 16:20
#
Pri vsetkej ucte ku Kalasovi, s respektom k vykonom, ktore za nas 2 sezony podaval, ale aj tak nevidim dovod preco by sme ho mali za nejakych 8-10 milionov, ktore by za neho asi Chelsea chcela, pred touto sezonou podpisat. Lepsi ako Chambers nie je a aj on predpokladam po uzdraveni dua Mawson-Ream moze skoncit na lavicke. Po minulorocnom zraneni nevytlacil zo zakladu ani malickeho Odoia. Takze este raz vdaka a GL v Bristole
Talker
23.08.2018 16:28
#
Tak já myslel na další hostovačku, že jste ho podle mého ani nějak extra nechtěli. Jinak by u vás byl.
smazaný uživatel
23.08.2018 16:46
#
icemike
23.08.2018 15:49
#
Nu což, ať se daří
Didi
23.08.2018 15:49
#
Stačila kalaska.
trywii & TOTTENHAM
23.08.2018 16:17
#
Taková blbost, ale neskutečně jsi mě pobavil.
REPLIKATOR
23.08.2018 17:38
#
El Campeon
23.08.2018 18:03
#
Frantszek
23.08.2018 20:00
#
smazaný uživatel
23.08.2018 21:47
#
smazaný uživatel
24.08.2018 12:31
#
Lof
24.08.2018 16:01
#
smazaný uživatel
24.08.2018 16:52
#
Briggus
23.08.2018 15:49
#
Delac vol.2
Urs
23.08.2018 15:51
#
Začarovaný kruh, ake tak pořád lepší hrát druhou anglickou než se placat u nás.
Kang & Kodos
23.08.2018 16:03
#
Možná tak z hlediska peněz.
Talker
23.08.2018 16:25
#
Myslím, že kdyby ses zeptal jakéhokoliv fotbalisty, co strávil karieru v Česku, jestli by vzali být 8 let v champu, tak by řekli ano. Pokud by řekli ne, tak buď lžou nebo jsou naprosto vylízaní.

Navíc jemu je čerstvě 25, což je pořád super věk na stopera a jednou se do PL propracuje.
Moyes
23.08.2018 16:32
#
určitě
Kang & Kodos
23.08.2018 16:45
#
Jenže on neni nějaká lopata hrající za Zlín, Brno nebo Příbram. Ten kluk měl mnohem na víc, než vymetat půlku Anglie na hostováních. A to už mu musí bejt minimálně dva roky jasný, že za Chelsea už si nikdy nezahraje. Kam se posunul od doby, kdy v 18 hrál základ v lepším holandským týmu? Má dva starty v PL, něco odkopal za repre, a když pomůže vykopat postup do PL, tak si musí najít jinej tým, protože už ho nepotřebujou. Mít s jeho potenciálem v 25 za sebou tohle (a další takovej rok před sebou) je fakt slabota
smazaný uživatel
23.08.2018 16:47
#
Uwe háže buly
23.08.2018 16:53
#
Talker
23.08.2018 17:18
#
Já reagovall na to plácat se u nás nebo champ.

Byl rok a půl v Boro, mohl se tam vypracovat v neotřesitelný pilíř obrany (vzhledem k potenciálu, o kterém mluvíš) - nestalo se tak. Byl 2 roky ve Fulhamu, který ho do PL opět nechce/nepotřebuje. Prostě asi jsou důvody, proč se hodí týmům v champu (kde má asi nadprůměrnou kvalitu) a proč už ho nepotřebují v PL (kde by asi výrazně zaostával).

Stejně tak jde i o jeho volbu (podle jeho agenta) - prý ho chtěly kluby v PL, aby hrál na RB, ale to on nechtěl. Ve výsledku by totiž dělal náhradníka a seděl na lavičce (což asi odpovídá i jeho kvalitě).

A k tomu potenciálu - jak jsi ho změřil, že je to na něj slabota? Podle FM nebo Fify? Co když ten potenciál naplnil už v 18 a na víc prostě nemá, neměl a mít nebude?

Možná mohl zkusit nepodepisovat novou smlouvu s CFC a odejít. Ale odcházel by buď někam na lavičku nebo do champu. Byl by to pro něj posun? Moc ne.
smazaný uživatel
23.08.2018 17:59
#
Byl by to pro nej posun. Konecne by pracoval pod nekym, komu by zalezelo na jeho rozvoji. Takhle je vsude jen namezdnim pracovnikem, ktery prijde, odkope si svoje a po sezone tahne jinam.
Kang & Kodos
23.08.2018 18:41
#
dinss
23.08.2018 20:32
#
dave30
23.08.2018 21:30
#
Myslíš, že za takových 20-25 tisic liber týdně je tomu klubu jedno, jak hraje? Za ty prachy si sakra pohlidaji, aby hrál a trénoval dobře (i když po sezóně odejde).
smazaný uživatel
23.08.2018 22:17
#
Myslím, že jakmile se najde vlastní hráč, který se mu přiblíží výkonnostní, Kalas jde na lavičku - což se stalo teď ve Fulhamu. A budu se na tréninku zaměřovat na odstranění jeho slabin, když si ho Chelsea na konci roku stáhne a s 90% pravděpodobností pošle ke konkurenci? Nasrat. A taky samotný fakt toho, že on hraje každý rok v jiném systému s jinými spoluhráči, což je speciálně pro obránce hodně složité. Jak máš zazářit v nějakém systému, když se balíš dřív, než se dokážeš stoprocentně adaptovat?
dave30
23.08.2018 22:24
#
Ve Fulhamu hrál rok a 3/4 pravidelně. Vypadl ze sestavy v důsledku zranění a týmu se dařilo (nebyl důvod zasahovat do obrany, když se vyhrávalo). Jestli je toto nezájem o hostujícího hráče, tak máš samozřejmě pravdu.
smazaný uživatel
24.08.2018 11:46
#
No, ten co ho v době zranění nahradil, hrál lépe než on, logicky. Tudíž nezájem Fulhamu je pochopitelný
smazaný uživatel
24.08.2018 12:38
#
a proc by nemel mit klub co ho ma na hostovani mit zajem na odstranovani jeho nedostatku? kazdej ten klub kde byl se na konci te hostovacky urcite poptaval, za kolik by ho Chelsea pustila, zkousej to urcite na nejake mensi castce, co kdyby byla Chelsea hloupa a pustila ho, protoze stejne si v Acku uz asi nikdy nekopne...A to ze hraje ve vice systemech a pod ruznyma manazerama je mozna jeho nejsilnejsi vlastnost. Zkusenej stoper uz ve 25 letech
smazaný uživatel
24.08.2018 13:19
#
A to ze hraje ve vice systemech a pod ruznyma manazerama je mozna jeho nejsilnejsi vlastnost. Zkusenej stoper uz ve 25 letech
Kang & Kodos
23.08.2018 18:45
#
Tak potenciál může každej vnímat jinak, že jo. Ale nemyslim si, že by mu někdy v 2011 moc lidí předpovídalo, že teď bude pátým rokem v Champu a pořád bude pod smlouvou u Chelsea.
A jasně, že by to byl posun. Kdyby byl někde kmenovej hráč, tak by se o něj v týmu asi starali trochu jinak.
Riviera Kid
23.08.2018 18:03
#
Blasphemer
24.08.2018 08:47
#
No, já nevím... z výkonů v repre nějak nemám pocit, že by měl na víc. V Champu se mu taky docela pravidelně stávalo, že vypadával ze sestavy na delší dobu a leštil lavičku nebo sedačku na tribuně.
Myslím že PÁTÁ NEJLEPŠÍ LIGA NA SVĚTĚ je pro něj strop a může bejt rád, že se dostal z Česka.
Zajda
24.08.2018 15:13
#
Ale potřebujou. Jenom se lidi z Fulhamu nedohodli s Chelsea. Jinak souhlasím, že by měl někam už odejít a samotnému Kalasovi to musí být jasný.
Kucka
23.08.2018 17:09
#
F.Torres
23.08.2018 18:08
#
radši hrát za Slavii, Spartu a Plzeň, kteří hrají poháry, než za jakýkoliv celek v champu s tím, že se do PL stejně nepodíváš
smazaný uživatel
23.08.2018 18:36
#
To bych bral leda v případě, že by se ty kluby dokázaly dostávat pravidelně do LM. Jinak si myslím, že je na tom po všech stránkách líp v Champu. U nás v lize by měl leda větší klídek.
F.Torres
23.08.2018 19:00
#
blíž do repre, EL taky super šance, hraješ o titul, má to smysl, zatímco být jen na hostovačkách, kde ti to může být jedno kolikátý skončíte...
dave30
24.08.2018 15:03
#
Samozřejmě máš pravdu. Kdyby mu někdo v těch 17 letech řekl ať nikam nechodí, že za 2 roky ho koupí někdo z této silné trojky a zbytek kariéry bude hrát o titul v Česku, tak by asi nikam nešel. Ale on mu to asi nikdo neřekl.
Bandita_Harry
24.08.2018 19:39
#
najlepsie vyhrat nejake tituly doma alebo v slabsej lige a potom skusit zahranicie preco nie kludne aj ten champ ak je to jeho maximum, co asi momentalne je... par rokov dozadu by z neho nejake timy v BL alebo SA L1 vedeli spravit lepsieho hraca ako chelsea
Josifek
24.08.2018 13:51
#
Myslíš, že třeba takový Limberský a další Plzenští tahouni by vyměnili svou kariéru v český lize za působení v Champu? Pochybuju. Samozřejmě hlavně teda díky Evropě. I když teda někteří z nich v čele s Limbou asi nesplňují tu tvoji podmínku, aby nebyli "naprosto vylízaní"
smazaný uživatel
23.08.2018 16:30
#
Zark
23.08.2018 16:08
#
No nevím, za baník by chtěli hrát všichni .
Snatus
23.08.2018 15:53
#
Legenda Championship.
PropanbutanovaBomba
23.08.2018 15:59
#
kylo ren
23.08.2018 16:03
#
Bral bych ho do sparty
Uwe háže buly
23.08.2018 16:53
#
O trochu lepší Štetina.
Pride
23.08.2018 20:09
#
Kapřík
23.08.2018 18:31
#
Tam už Čechy nechtějí. Když si vybírali ze dvojky Jemelka a Uros, sahli automaticky po cizinci.
Kang & Kodos
23.08.2018 18:49
#
dinss
23.08.2018 16:03
#
On brečí, že nedostává příležitost v CFC a ze už chce být někde na trvalo ale pak prodlouží smlouvu a jde hostovat dál. Já ho moc nechápu.
dinss
23.08.2018 16:12
#
Jsem na datech. Co to je? Není to jeho rozhovor u Krause?
Frank Lampard 8
23.08.2018 16:31
#
Ne ne Abba - Money Money Money, ale ten rozhovor by taky fajn, pak hrál tuším ještě dva zápasy a od té doby nic.
Frank Lampard 8
23.08.2018 16:32
#
*byl
dinss
23.08.2018 17:46
#
Jo, chapu. Už měl jít minimálne tuhle sezónu. Do acka se asi určitě nedostane a pokud ho nechce nikdo z PL tak by měl zkusit BL či L1.
patas92
23.08.2018 16:07
#
#foreveronloan
smazaný uživatel
24.08.2018 14:10
#
#HomeOnLoan 4
Zark
23.08.2018 16:07
#
Ti naši angličáci(ano, přesně jako ty maličké autíčka) to pěkně obrážejí. .
Chlupatá máma
23.08.2018 16:11
#
Zas bych na něj tak netlačil. Kolik hráčů se probojuje do áčka během prvních osmi let?
dinss
23.08.2018 16:12
#
Moses
Lacko_Boh
23.08.2018 16:12
#
Hm, chudak
jany kozak
23.08.2018 16:15
#
legenda
SpecialOne
23.08.2018 16:19
#
Měl zariskovat a neprodlužovat u náš. Vím že jistota 4letého solidního platu je lákavá, ale dostal by ho jinde. Nevím jestli by mě bavilo mít za sebou v 25 letech 8 let profi fotbalu a nemít žádný "svůj" tým.
Stannis Baratheon
23.08.2018 16:49
#
však má svůj tým, a docela solidní - Chelsea. To nemůže říct jen tak někdo.
Luc-Luc
23.08.2018 16:52
#
Kalasova Chelsea
El Campeon
23.08.2018 18:05
#
Duff
23.08.2018 20:50
#
problém je ten, že ho tam kromě sekretářky která mu dává podepsat prodloužení kontraktu nikdo nezná
dalu
26.08.2018 01:01
#
jurys
23.08.2018 16:21
#
Neverending story
FC Porto FC
23.08.2018 16:22
#
To ví ne že bude chodit na hostování ještě 3 roky
meno
23.08.2018 16:33
#
Kdybych v 21 letech neměl na Ačko klubu, kde jsem, tak prostě změním klub. Tohle plácání se na hostovačkách je úplná píčovina.
dave30
23.08.2018 22:30
#
Největší problém je, že tuto situaci (na takové úrovni) nebudeme nikdy řešit. Takže pouze teorie.
Free_player
23.08.2018 16:51
#
Kalasův Bristol
El Campeon
23.08.2018 18:05
#
smazaný uživatel
23.08.2018 16:51
#
Kdo chce kam.
Luc-Luc
23.08.2018 16:51
#
tohle je hrozne k nicemu, proc nejde nekam do Italie nebo do Nemecka ? Champ
kylo ren
23.08.2018 16:53
#
Ma navic nez na druhou ligu ale kdyz je to debil
kiwwi
23.08.2018 17:00
#
Sandstorm
23.08.2018 17:03
#
To je i oproti Fulhamu krok dolů. Bristol nebude hrát o postup. Škoda, že nevyšel např. Leeds.
Kornovec
23.08.2018 20:53
#
jn. moc jsem si pral , aby tam prestoupil Vydra , ale bohuzel. hraji ted pod Bielsou fakt dobre, 70 % drzeni mice a tak, letos by aspon PO mohlo vyjit. Zajel bych se podivat na Allend road
JessePinkman
23.08.2018 22:01
#
Sleduju je od doby, kdy tam byl manažer Simon Grayson a v týmu hvězda typu Jermain Beckford. Postoupili a v Champu zatím bída. Snad někdy přijde ten vysněný postup do Premier League. Tak třeba letos.
Vasil
24.08.2018 11:59
#
smazaný uživatel
23.08.2018 17:04
#
Jose at Utd

Worst football in PL ✅
No gameplan ✅
No tactics ✅
Fewest efforts on goal ✅
No plan B ✅
No plan A ✅
Shocking substitutions ✅
Spineless management ✅
Blaming everyone but himself ✅
Outplayed every game ✅
Rely 100% on DDG ✅

THE FINISHED ONE

GET THE FUCK OUT
Sandstorm
23.08.2018 17:10
#
Jasně za všechno může José.
smazaný uživatel
23.08.2018 17:37
#
Nejhorší fotbal hraje zatím Newcastle tuhle sezonu.
Whitemedia
23.08.2018 17:47
#
to se v neděli změní
Busby babes
23.08.2018 18:33
#
strasna panika.
Sandstorm
23.08.2018 17:25
#
Je evidentní, že on ani Vydra na PL nemají. A kam by jako měli jít jinam, než do Champu? Do Turecka?
Hokaido
23.08.2018 17:46
#
Srovnávat POTY a nejlepšího střelce Champu s Kalasem je hodně mimo.
dave30
23.08.2018 17:59
#
Samozřejmě, uvidíme po sezóně, kolik toho budou mít odehráno.
Mastný Chobot
23.08.2018 17:32
#
25 rokov
Manny
23.08.2018 21:26
#
ja jsem teda myslel, ze uz ma i vic
REPLIKATOR
23.08.2018 17:36
#
Demence už, jinak to nelze nazvat.
El Campeon
23.08.2018 18:10
#
Snad zlomí alespoň rekord v počtu klubů, za které nastoupil
Bandita_Harry
24.08.2018 20:08
#
rekord je nejakych 38 nie ? tak to sa len rozbieha tie dva roky vo Fullhame bola potom strata casu
Kohout-NL
23.08.2018 18:27
#
Forever loanee.
Salfovic
23.08.2018 18:38
#
Ját tedy spíš nechápu Chelsea, že s ním. prodloužili smlouvu.
Whitemedia
23.08.2018 18:47
#
Nás tolik nestojí, jen prostě vedení čeká, až za něj tu dardu někdo zaplatí.. kdyby Kalas neprodloužil smlouvu, tak už je dávno pryč prodaný za pár drobných, takhle není důvod spěchat.. ale taky bych byl šťastný, kdyby všichni ti průměráci zmizeli úplně
JessePinkman
23.08.2018 22:03
#
Furt nechápu, proč s ním Chelsea prodloužila. Kalas nikdy na ni nebude mít a ani za tu dardu ho neprodají.
dave30
23.08.2018 22:38
#
Ale takových hráčů má Chelsea asi 30...
REPLIKATOR
24.08.2018 11:17
#
Spíš Kalas je dement, že prodloužil s Chelsea.
dave30
24.08.2018 15:16
#
Nevím jak ty, ale pokud by mi někdo nabízel za 4 roky nějakých 130-150 miliónů (samozřejmě hrubého), tak bych se hodně rozmýšlel. Nám to ale nikdo nenabídne, tak tady můžeme psát své teorie...
smazaný uživatel
23.08.2018 18:40
#
Richard Keys on beIN Sports offers 'inside' info from #MUFC: "I’m hearing players no longer want to play for Mourinho. Woodward did his best to persuade a number of targets to sign this summer, but they won’t. They don’t like Mourinho. They don’t like his style of football."
Busby babes
23.08.2018 18:51
#
a Neville rika pravej opak.
Infernoqt
23.08.2018 19:06
#
Bailly, Zlatan i Miky přišly právě kvůli Mourinhovi do klubu. Hlavně Bailly by dneska oblékal dres Man City nebýt Mourka. Hádám, že v případě Freda to bude podobné. Hrajeme shit, ale ti hráči k nám chtěj.
Sandstorm
23.08.2018 19:10
#
Chtějí k nám kvůli penězům a pak to tak na hřišti vypadá...
icemike
23.08.2018 19:51
#
To, že tidle přišli, přece nevylučuje, že ostatní přijít nechtěli
Sandstorm
23.08.2018 19:11
#
Si vyber komu věřit no
Busby babes
23.08.2018 19:39
#
prijde mi, ze by Neville mel mit k lidem v klubu bliz...
r.mrazik
23.08.2018 22:13
#
Gary rika,ze v tymu neni spatna nalada ne?
Tenhle rika,ze k nam nechteji hraci kvuli stylu hry

Muzou mit nakonec pravdu oba
Busby babes
23.08.2018 23:53
#
mas pravdu, blbe jsem si to precetl.

ok, hele pak ale staci kouknout na to, kdo k nam pod Mourinhem prisel a uvidis, ze hraci pod nim porad hrat chteji. To ze nas nekdo odmitl se nams tavalo i pod SAFem, jako treba Ronaldinho, to je asi nejznamejsi pripad. Kroos neprisel kvuli LVG a tak...
Busby babes
23.08.2018 23:55
#
btw, s tim, co se okolo tohodle leta napsalo, tak je otazka, zda tahle veta Woodward did his best to persuade a number of targets to sign this summer, but they won’t. znamena, ze to byli hraci, co chtel Mou nebo zda to byli hraci, co chtel Woodward. Navic je to dost podivan formulace, kdyz Mourinho chtel asi hlavne zkuseneho stopera a tam se Woodward chlubil jen tim, ze byl ochoten dat 100 za Varaneho, coz odmitl Perez...
r.mrazik
24.08.2018 09:23
#
jak pises,urcite to je obcas i takove,ze nekteri hraci neprijdou kvuli nejakemu manazerovi...treba zlatan by nesel k pepkovi
ono vlastne tezko rict z tech stripku,jaka ta situace u nas vubec byla...
Mastný Chobot
23.08.2018 19:15
#
to su take keketiny vzdy
nani92
23.08.2018 19:27
#
Busby babes
23.08.2018 19:39
#
smazaný uživatel
23.08.2018 21:15
#
Možno to púšťa von sám Mourinho.
Vyzerá, že ho to už veľmi nebaví.
Busby babes
23.08.2018 23:57
#
tohle by dvaalo smysl spis kdyby poustel ven Woodward. A i by to sedelo k tomu, co posledni dobou pustil ven. Ale spis bych rekl, ze zdroj, pokud nejakej je, neni od nas z klubu, ale od tech pripadnych hracu/jejich lidi.
RadekVonCZE
23.08.2018 18:44
#
Tak ten už je v prdeli. Ať ho Chelsea radši prodá M'bourgh, Kolín, Fulham no to snad ne
smazaný uživatel
23.08.2018 18:46
#
Kéž by se mu to povedlo jako Mosesovi - po několika hostování konečně hrát základ. Bohužel tomu už moc nevěřím, spíš přijde za pár let coby hráč, který vyhořel, do nějakého průměrného ligového celku.
smazaný uživatel
23.08.2018 19:15
#
Chudák kluk. Tolik let na hostováních a za Chelsea sotva 2 zápasy. Tresnicka je prodlouzeni smlouvy ktere je naprosto k nicemu.
Pritom by ho prodali klidne za 5-7mil. a vsechny strany by byli spokojeny.
Mr.Mike
23.08.2018 19:33
#
díky Chelsea si vyzkouší život ve všech koutech Anglie
Falcon773
23.08.2018 19:44
#
Frantszek
23.08.2018 20:03
#
1.7.2019 Kalas: Trenér mě v týmu chce
konec srpna téhož roku: Kalas jde hostovat do týmu......
1.7.2020 Kalas: Trenér mě v týmu chce
konec srpna téhož roku: Kalas jde hostovat do týmu......
1.7.2021 Kalas: Trenér mě v týmu chce
konec srpna téhož roku: Kalas jde hostovat do týmu......
1.7.2022 Kalas: Trenér mě v týmu chce
konec srpna téhož roku: Kalas jde hostovat do týmu......
1.7.2023 Kalas: Trenér mě v týmu chce
konec srpna téhož roku: Kalas jde do vězení za několikanásobnou vraždu členů vedení Chelsea...
smazaný uživatel
23.08.2018 21:28
#
Jeden z těch slabších
Liquid
23.08.2018 21:37
#
snad se ho už zbavíme, v Chelsea nemá co dělat
dave30
23.08.2018 22:37
#
Mluvíš o něm, jako bys ho platil ze svého. Myslím, že Chelsea nestojí ani libru, protože kluby přebírají jeho plat. A takových má Chelsea asi 30, takže Kalas je jeden z mnoha...
Liquid
23.08.2018 22:52
#
jo zejména zbytečně dlouho jsme drželi a doufám že už nedržíme toho golmana z Bosny co si nekopl ani v ČB
dave30
23.08.2018 22:57
#
Oni v té tvé Chelsea asi nebudou tak blbí, aby platili někoho úplně zbytečně. Pokud by na někom prodělávali, tak se ho okamžitě zbaví.
Liquid
23.08.2018 23:01
#
plevelu je třeba se zbavit, Kalas nemá na to hrát za Chelsea
dave30
23.08.2018 23:18
#
Samozřejmě, ale opakuji, že zřejmě nestojí Chelsea ani libru a navíc tam takových maji hodně.
dinss
24.08.2018 00:29
#
Proc se jemu snažíš něco vysvětlovat?
pobody's nerfect
24.08.2018 07:14
#
Aby zůstalo aspoň 11 hráčů do základu
TheMally11
24.08.2018 08:29
#
ty nemáš na to fandit Čelzí
REPLIKATOR
24.08.2018 11:18
#
salami
23.08.2018 23:45
#
Nevěřim, že ho nefrustruje to, že už dvakrát vybojoval s týmem postup z Champu do PL, kterou si ale následně nezahraje. Jinak bych mu ale přál přestup, doted mi to nepřišlo tak špatný, sbíral zkušenosti a odehrál toho dost na těch hostováních, ale místo trvalýho přestupu do Fulhamu dělá krok zpátky do průměru Champu a navíc opět na hostovačku, v 25 už by se měl rozhodnout a udělat nějakej větší krok.
dave30
24.08.2018 00:20
#
Nebude to tím, že ho Fulham nechtěl? A Chelsea za něj chce asi hodně, takže si asi nemůže vybírat. Jak to vidíš ty?
dinss
24.08.2018 00:30
#
Nemusel podepisovat novou smlouvu.
dave30
24.08.2018 00:46
#
A seděl by rok na tribuně. Koupit ho zřejmě nikdo nechtěl (asi za něho chtěli moc) a na hostování tě nikdo nepustí, když máš rok do konce smlouvy. A navíc mu ta smlouva asi vyhovovala (kde by mu dali více?).
salami
24.08.2018 08:17
#
Tak existujou opce na prodloužení o rok po konci toho hostování, podobně to má teď Rondon v Newcastlu, to by mi přišlo jako smysluplnejsi, navíc nevím k čemu by bylo Chelsea dobrý si ho držet v tymu a platit mu celej plat, když by na tom aspoň hostovanim usetrili. Ale ten jeho podpis do 2021 nebo do ký to má dost možná znamená, že prostě dal bude rok co rok střídat hostování v Champu.
dave30
24.08.2018 09:17
#
Možná mu to časté stěhování až tak moc nevadí.
salami
24.08.2018 08:14
#
Tak jasně, že ho Fulham nechtěl anebo chtěl moc málo na to aby ho získal. Spíš mi šlo o to, že se sice v kariéře neposouval o velký kroky, ale o krůčky jo, teď je to ale podle mě zase návrat někam o 3-4 roky zpátky a fotbalová kariéra zase není tak dlouhá, aby vyhazoval fotbalový roky na hostování ve středu tabulky, samozřejmě je to ale lepší než ten rok prosedet v Chelsea, o tom zadna.
dave30
24.08.2018 09:26
#
V rámci stejné soutěže se ten posun posuzuje velice těžce. Možná může ve slabším týmu vyniknout víc, než ve špičkovém. Soupeři jsou to stejní a defenzivní práce bude mít zřejmě vice.
smazaný uživatel
24.08.2018 17:22
#
cirkus kalas
db18
24.08.2018 17:53
#
151bar151
25.08.2018 16:05
#
Gallas>Kalas
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.