iDnes: Místopředseda Sparty Přibyl měl srdeční vadu

12.02.2012 20:22 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5808
Komentáře (262 / 0 nových)
mesyas
12.02.2012 20:24
#
je škoda že dnešní moderní době se stávají taková případy ty peníze co se vynaložejí na války a podobné nesmysly tak by se měly dát na výzkum zdravotních technologií
smazaný uživatel
12.02.2012 20:40
#
Au contraire, právě války a zbrojení jsou to co žene lidský pokrok dopředu. Studená válka byla z hlediska technické inovace pro Západní svět pravým požehnáním. A aji když je zdravotnická technika sebelepší, tak dokud člověk nedojde k doktorovi tak mu stejně nikdo nepomůže. Leda že by na sobě měl každý přístroj monitorující zdravotní stav. Což by byla napochybně technologie převzatá z armády, a už vidím jak by se do toho každý hrnul aby si ho honem pořídil a nechal se imrvére špehovat.
adalbertus
12.02.2012 20:41
#
a kam že to žene dopředu?
smazaný uživatel
12.02.2012 20:51
#
Výš, jen výš, závratně, na plný pecky.
12janjde
12.02.2012 22:31
#
normálně,za války si právě ti lékaři můžou vyzkoušet zákroky na zraněných vojácích.Podobně postupovali za Římské říše,že lékaři a vědci zkoumali zranění gladiátorů či vojáků a pak na základě toho vymýšleli nové léčebné postupy
Rssa
12.02.2012 20:47
#
Heleď, byl si to ty, kdo se mě minule ptal na nějaký tip na film na večer? Čerstvě bych ti musel teď doporučit The Warrior, dostalo mě to emočně jak dlouho nic, trapézy Toma Hardyho si zaslouží Oscara!
smazaný uživatel
12.02.2012 20:49
#
Super, zrovna sem ho dotáhl
Rssa
12.02.2012 20:56
#
Tak si udělej čas a koukni se na to, co nejdříve. A důrazně doporučuju, aby ses na to koukl sám
smazaný uživatel
12.02.2012 20:58
#
Donesl sem si jabko, čaj, zhasl sem světla a du na to.
Rssa
12.02.2012 20:59
#
Vem si ještě kapesníčky
smazaný uživatel
12.02.2012 21:03
#
Našel sem čtyři s vůní heřmánku, snad budou stačit.
smazaný uživatel
12.02.2012 22:21
#
Nebudou
Pinturicchio
12.02.2012 20:50
#
Hardy
Rssa
12.02.2012 20:56
#
Batman má problém
marty9637
12.02.2012 20:57
#
To bude parádní Bane..
Rssa
12.02.2012 21:01
#

Jestli je pravda, že Bane v komiksu zlomil Batmanovi páteř, tak po dnešku chválím výběr Hardyho, protože jemu to uvěřím. Škoda akorát Christiana Balea, měl jsem ho rád
marty9637
12.02.2012 21:17
#
A to já ho zase moc rád nemám.. To ať ho klidně přelomí vejpůl... jako u každýho dobrýho Batmana mi bude záporák sympatičtější, než netopejr
smazaný uživatel
12.02.2012 21:19
#
To je taky tím, že záporáky hráli fenomenální herci . Ostatně, hlavní záporné postavy bývají většinou zajímavější a živější než kladní hrdinové.
marty9637
12.02.2012 21:21
#
Oni to u Batmana dělají totiž schválně.. Člověk se líp naladí na tu ponurou atmosféru, když fandíš záporákovi
smazaný uživatel
12.02.2012 21:23
#
Jo. Tučňáka mi bylo skoro líto .
marty9637
12.02.2012 21:28
#
To mi povídej.. Aji obou Jokerů, Otázníka v podobě Jima Careyho, asi nejnádhernější roli Umy jako Ivy, Lee Jonese jako Two face.. Jedinej koho mi nebylo líto byl asi Arnie
smazaný uživatel
12.02.2012 21:31
#
Já jsem viděl asi jen ty první dva Netopýri a pak ten s Heathem, který mě jako Joker moc neoslovil.
marty9637
12.02.2012 21:33
#
Arnie tam hrál nějakýho zmrazovače.. Heath byl náhodou fajn..
Rssa
12.02.2012 21:35
#
Buď rád, ty první filmy byly ještě fajn (na to, že jsou od Burtona ), ale pak se to zvrhlo a není to pěkné pokoukání. Rozhodně nedoporučuji nakoukat zpětně "Batmana 3 a 4 "
smazaný uživatel
12.02.2012 23:17
#
Co si chtěl říct tím že jsou od Burtona ?!?!
Rssa
12.02.2012 23:19
#
Že filmy od Burtona jsou nudné, přebarvené, celkově nic moc.
smazaný uživatel
12.02.2012 23:31
#
přebarvené??? si jich moc neviděl vid ? typickej rys Burtonovi tvorby je (nebo spíš bylo) to že většinou byl děj posazenej do ponurý a temný atmosféry a ty napíšeš že sou přebarvený
smazaný uživatel
12.02.2012 23:35
#
ale zase na druhou stranu jestli seš paf z warriora tak to chápu
Rssa
13.02.2012 11:25
#
No to víš, že viděl. Burtonovky staví jen na své zvláštnosti a divnosti, přebarvené jsou taktéž až příliš. Beeltejuice, neonoví Batmani, Karlík , Alenka , Sweeney Todd (dobrá, tam to bylo stylovější, ale nepovedený film). Možná tak Ospalá díra byla celkem ponurá.
Jeden jediný film, který mám od Burtona rád, je Velká ryba...a to kvůli Ewanovi, kterého prostě žeru.
smazaný uživatel
13.02.2012 11:29
#
Střihoruký Edward a Ed Wood. Plus ještě Karlík, zbytek se těm třem nemůže vůbec rovnat.
Rssa
13.02.2012 11:42
#
Edward je hrozný kýč a nuda, Wood mě nechytl a Karlík je barevný fujtajbl.
smazaný uživatel
12.02.2012 21:41
#
Bože...netopýry .
marty9637
12.02.2012 21:21
#
Oni to u Batmana dělají totiž schválně.. Člověk se líp naladí na tu ponurou atmosféru, když fandíš záporákovi
Rssa
12.02.2012 21:23
#
Všichni herci tvrdí, že hrát záporáka je mnohem mnohem zábavnější a více vděčné, než zahrát hlavního hrdinu. U toho je to hodně těžké, musí se zahrát tak, aby nebyl úplný Mirek Dušín (což by sralo hodně lidí) a aby nebyl k smíchu.
Prostě hrát záporáka se vyplatí herecky, uznáním a oceněním (třeba právě Joker na Oscarech), zato hlavní hrdina se vyplatí větším honorářem.

A myslím, že zrovna Bale svého Batmana zvládl s přehledem, je to taky moc fajn herec, což lze vidět z jeho menších projektů.
smazaný uživatel
12.02.2012 21:27
#
Drsný časy, tam hrál Bale dobrýho magora . Ideálním příkladem, kdy jsem fandil víc záporákovi byl film Nájemní vrazi. Sice jeden z nejlepších Stalloneho filmů, ale hrál tam pěknýho suchara.
Rssa
12.02.2012 21:33
#
No, s tím Stallonem nesouhlasím, měl mnohem lepší filmy, i když toto byla celkem pohodovka. Lepší průměr v jeho filmografii, ale na Demolition Mana, Tango a Cashe, Cliffhangera a samozřejmě pecky Rocky a Ramba, toto nemá.
Bale je prostě fajn a nejlepší Batman - Clooney byl s bradavkama k smíchu, Keaton byl skrček a celkově divný, Kilmer taky nic moc...
smazaný uživatel
12.02.2012 21:39
#
Jo, Bale zahrál Batmana asi nejlíp ze všech. Pokud jde o Sylvestra...já jsem v jeho filmech zálibu nenašel. První Rambo mě docela bavil.
Rssa
12.02.2012 21:43
#
Tak to já jsem skalní Stallonovec a Schwarzeneggerovec...krásné vzpomínky na éru videa, filmů přetáčených z kazety na kazetu, pokoutně přehrávanými z kazet z videopůjčovny. Žádné rozmazlené DVDripy či dokonce BRripy
smazaný uživatel
12.02.2012 23:59
#
Schwarzenegger je hrdina mojich dětských filmů, Stallone byl vždycky až ten druhý. Ale Rambo byl větší drsňák než Schwarzenegger v čemkoliv A Warrior je perfektní film, sice klišoidní a ždímá emoce až moc plánovaně, a taky na mě to rodinné smíření moc nefungovalo ale jinak je byl perfektní zážitek.
božský John
13.02.2012 13:12
#
Komando To je nejlepší Arnieho film
smazaný uživatel
13.02.2012 20:19
#
Nejlepší Arnoldův film je T2...Komando je skvělý béčko, rád na něj čas od času kouknu, ale radši mám T2 a Predátora.
Pinturicchio
12.02.2012 20:58
#
Jestli jsi neviděl, koukni na Bronsona, geniální.
Rssa
12.02.2012 21:02
#
Viděl, Hardyho jsem prvně zaregistroval v RocknRolle, neskutečně se vyšvihl...teď mě čeká Tinker Taylor Soldier Spy, tam taky hraje, uvidíme, zda zvládne špionážní thriller aniž by někomu neurval ruku
Pinturicchio
12.02.2012 21:04
#
R'nR musím zkouknout, chystám se na to už delší dobu. Každopádně parádní chamaleon, co role, to proměna k nepoznání. ( A super byl i v Inception )
smazaný uživatel
12.02.2012 21:06
#
Je to dobrý film. A jak bývá u Ritchieho filmů zvykem, má dokonalý soundtrack. Ale přesto je to o něco slabší než Sbal prachy a vypadni a Podfu(c)k.
Pinturicchio
12.02.2012 21:09
#
Tyhle dva filmy jsem nikdy moc nemusel, overrated.
Rssa
12.02.2012 21:10
#
Ti dám overrated
Pinturicchio
12.02.2012 21:11
#
Fakt že jo. Jako filmy OK, ale na to, jaký je kolem toho poprask, e-e
smazaný uživatel
12.02.2012 21:12
#
To mi ani nepřišlo, že byl kolem těch filmů poprask.
Pinturicchio
12.02.2012 21:14
#
Ale jo, stačí kouknout na CSFD, k tomu bylo vztahováno to overrated.
smazaný uživatel
12.02.2012 21:16
#
Asi bych se měl přestat toulat po ulicích a podívat se občas na internet.
smazaný uživatel
12.02.2012 23:19
#
chyba je lepší si udělat vlastní názor než číst recenze
Ligter
12.02.2012 23:28
#
Recenze je také dobré číst. Samozřejmě, že důležitý je vlastní názor, ale i čtení recenzí je dobré k pochopení jiného názoru (ať už fundovaného či ne), potažmo upevňování vlastní pozice - třeba v konfrontaci s autorem recenze.
Rssa
12.02.2012 21:25
#
Ti popraská kůže, až tě přehnu přes koleno a naplácám ti, ty poprasku jeden. Jak toto můžeš říct? Tyto dva filmy jsou špičkou v daném žánru, kterou doteď v podstatě nikdo nepřekonal.
smazaný uživatel
12.02.2012 22:24
#
božský John
13.02.2012 13:14
#

Když pominu to, že Ritchie svym režírovánim úplně překopal filmový stereotypy, tak i tak to stačí na triple facepalm (s přehledem)
Rssa
12.02.2012 21:10
#
Tak to je jasné...Snatch i Lock, Stock and Two.... byli naprosto bomby z ničeho nic, u RocknRolly se Ritchie vracel z tvůrčího pekla, kam spadl manželstvím s tou žilnatou fúrií, ale povedlo se a film to byl zábavný.
r.mrazik
12.02.2012 22:25
#
RnR je bohuzel slabsi...ja si nemohl vzpomenout,koho tam Hardy hral (mimochodem muj oblibenec) a von hral toho gaye...
Rssa
12.02.2012 22:28
#
Jj, "Hezoun Bob" To byl ještě jako lunt, pak přibral asi 600 kg na svalech, zestárl trochu v obličeji.
r.mrazik
12.02.2012 22:32
#
ale stejne je to borec...v Bronsonovi byl neskutecnej...
smazaný uživatel
12.02.2012 22:32
#
Stačí roční kokainová kůra a bude zase hubeňour .
Rssa
12.02.2012 22:39
#
Vzhledem k tomu, že Hardy byl alkoholik a bral drogy bych byl nerad, kdyby do toho spadl znova a dopadl jako nějaká troska. Radši ať je z něj korba.
smazaný uživatel
13.02.2012 07:46
#
výbornej film, Hardy tam sice nikomu ruku neurve, ale ve scénách, kdy vypráví na gauči Oldmanovi je po herecký stránce naprosto geniální , normálně mi u toho spadla čelist a to se mi líbil už Rócknrolle aj Počátku
pepindo8
12.02.2012 20:53
#
Skvělej film a Austin ho*ado jak svině v tom ringu
Rssa
12.02.2012 20:57
#
Jaký Austin?
mesyas
12.02.2012 21:04
#
dobrej film a Hardy se proměnil v Banea dřív než batman še do kina akorát mi na tom filmu hodně vadí jedna věc a to ty souboje jsou nekustečně nerealné
smazaný uživatel
12.02.2012 21:45
#
Mně osobně Warrior připadal jako neskutečně vyhypovaná blbost, kterou z podprůměru tahá akorát hlavní trojice.
smazaný uživatel
12.02.2012 21:47
#
Naopak z poslední doby co můžu doporučit je Moneyball. To se mi fakt líbilo, a Pittovi bych za to přál Oscara.
terry
12.02.2012 22:31
#
Já taky od Warriora čekal trochu víc, ale úplně špatný to nebylo. Když bych to ale porovnal, tak Moneyball pro mě byl ještě větší zklamání. U obojeho obrovskej hype a Moneyball mě vůbec nevzal. Přiznávám, že baseball nesleduju, ale stejně se mi to nelíbilo.
Rssa
12.02.2012 22:43
#
Tak hlavní je, jak se to nakonec líbí tobě a jak tě to oslovilo. Film může mít 100x blbější příběh, 100x klišovitější příběh, 100x chyby a nepřesnosti ve faktografii a prostě tě něčím zaujme. Třeba podobně to mám s Gladiátorem - příběh nalajnovaný, historické nepřesnosti, ale Crowe, hudba a režie to posouvá do výšin.
smazaný uživatel
12.02.2012 22:50
#
Souhlas
smazaný uživatel
12.02.2012 23:33
#
smazaný uživatel
12.02.2012 22:51
#
Já baseball taky nesleduju, ale o něj tam podle mně ani tak nejde. Dobře to shrnul na čsfd v komentáři POMO.
Ligter
12.02.2012 22:46
#
Pitt byl výborný.
Rssa
12.02.2012 22:03
#
Blbost to nebyla, možná trochu nereálné tím turnajem, ale příběh byl dobrý, hlavní trojka výborná a celkově to fungovalo tak, jak mělo. Oproti Figtherovi, kde jsem Marky Markovi moc nevěřil, nebo Wrestlerovi, který byl nuda k uzoufání s mimózním Rourkem...
Ale každý má svůj vkus
smazaný uživatel
12.02.2012 22:17
#
Právě, každý má svůj vkus. Mně se to prostě nelíbilo, od začátku víš, jak to dopadne, je to navíc hrozně nereálný. Mně dojme celá řada filmů, ale tohle se mnou nedělalo vůbec nic. Wrestler nebyl špatnej, ale taky žádnej zázrak. Máš profil na čsfd?
Rssa
12.02.2012 22:27
#
No právě, že to dopadlo nakonec jinak, než jsem čekal. Zas tak předvídatelné to nebylo. A nečekal jsem, že mě to tak dostane, kvalitně odvedená práce.
Mám, stejný nick.
smazaný uživatel
12.02.2012 22:49
#
Já nevim, mně to přišlo hrozně předvídatelný. Jako ono o to ani tolik nešlo, ale se mnou to ani nehlo, a to je potom u takovýho filmu problém. Kouknu
Rssa
12.02.2012 22:55
#
Nehlo? Ty nejsi člověk !
smazaný uživatel
13.02.2012 20:19
#
Je to strašně prvoplánový a laciný, aspoň tak to přišlo mně.
smazaný uživatel
12.02.2012 23:15
#
r.mrazik
12.02.2012 22:30
#
dejove je ten film bida...herci,rezie a i hudba to ale dali o hodne vys...
smazaný uživatel
12.02.2012 23:14
#
smazaný uživatel
12.02.2012 23:13
#
mě osobně moc nebavil , docela předvídatelnej jediný co je na tom zajímavý je to real story jinak nic moc.
smazaný uživatel
13.02.2012 09:52
#
The Warrior
mesyas
12.02.2012 21:08
#
ano války, konfliky vždy v tkaových časech vymyslí nějakej stát(píšu stát protože ten člověk k někomu určit patřit bude) novinku aby ukázal osatní jak jsou silní, jako když si zvířata ukazujou genitálie a kdo ho má větí vyhrává. jak píšeš má to spoustu pozitiv ale taky negativ atomovky, jedy, nové zbraně to je ta druhá stránka a to jendou dožene svět do (_|_)
Hawkcz
13.02.2012 09:14
#
To sice žene dopředu pokrok, ale kvůli Studé válce se Amerika zvolna dostala do finančního srabu - který se projevuje i teď, a SSSR to přivedlo ke krachu a následnému rozpadu (což je pravděpodobně dobře). hlavně díky takzvaným hvězdným válkám (ne ty filmy ). Na druhou stranu to dalo spoustě lidem pracovní místa, to že se pak náboje a rakety znehodnocovaly v pouštích a stepích na střelnicích je věc jiná. Navíc pokrok je to primárně v technologiích souvisejících s vojenstvím + lékařstvím, takže těžko můžeme očekávat velký skok třeba v grafických kartách, technologiích těžby, či léčbě rakoviny.
r.mrazik
13.02.2012 10:01
#
v tomhle pravdu nemas...valky obecne maji vliv i na ty veci,ktere zminujes...nebo si jako myslis,ze vse je vyvijeno cilene?
Hawkcz
13.02.2012 11:33
#
Nemluvim snad o vsem, ale opravdu si nemyslim, že například když světlo světa spatřila optická myš má souvislost s válečným úsilím, nemyslím si že třeba technologie hloubkové těžby měla souvislost s válkou. To fakt ne.
Hawkcz
13.02.2012 11:37
#
Ještě záleží na tom samozřejmě jaké války jsou na mysli. Třeba u takových občanských válek si nemyslím že by někam hnaly pokrok z hlediska technologií. Jasně že se vyvíjejí nové a nové zbraně třeba i pro strýčka příhodu a budoucí potencionální války, ale pro to nemusí být země ani ve válce, ale vyvíjí aby neztratila krok. No je to můj názor.
smazaný uživatel
13.02.2012 11:13
#
To není pravda. Války jsou prostě všeobecně motorem pokroku.
L4HV4CZ
13.02.2012 12:28
#
Tvrdá realita. Moc se o tom nemluví - a ani se nedivim - ale prý "výzkum" "doktora" Mengeleho posunul genetiku a eugeniku za pár let kupředu o několik desetiletí. Docela humáč, ale nenaděláš nic.
Totéž platí i o technologiích apd..
Matyx
12.02.2012 23:03
#
Válka a tyhle věci ženou svět kupředu! Podobným prvkem je v současné společnosti jen Sport - točí se kolem nějak také stovky miliard ročně jen proto, aby se mohlo ve Světě válčit mírovými prostředky - fotbal jako představitel je úžasný. Nyní lidi chodí na fotbal místo na frontu, všechny to sjednotí v boji proti nepříteli, ale po zápase se zas každý normální člověk baví s jiným nehledě na to, komu kdo fandí. To je kouzlo sportu a fotbalu - sjednotí lidi, aby proti sobě válčili na pár hodin týdně a pak je zas pustí domů živé a zdravé. I proto tato kauza Přibylovi smrti vyvolala zbytečný humbuk, protože se o ní zajímali všichni jako kdyby to byl válečný akt. Ono to tak možná vypadalo - vražda člověka, který se rozhodl rozkrýt korupční síť v českém fotbalu. A to je právě ta sračka - Přibyl se nic nechystal rozkrýt, jemu šlo jen o vlastní kapsu a prospěch. Tím neříkám, jaký člověk to byl, jen poukazuji na fakta. Jemu jsem nic špatného nepřál, i přes to, že jsem ho jako člověka a personu českého fotbalu neměl rád, jako redaktora ČT jsem ho rád měl. To je jen věc náhledu. Každopádně nic takového si nezasloužil, ani on, ani nikdo jiný. Tak to je. Takže - budiž mu lehká zem a ať nalezne mír v duši. Nebo jak to říkají pitomci - R.I.P. (což je fakt strašná hovadina - odpočívej v pokoji máte psát kurva nebo něco jiného.) A nejvíc k smíchu jsou pak záchvaty s hlásáním upřímné soustrasti jeho rodině. Myslíte si, že těm rodinám tenhle kec pomůže? Vaše soustrast nikomu nepomáhá a už vůbec ne že jí hlásáte na Eurofotbal.cz
lubik
12.02.2012 20:24
#
bude chybět na Letný, myslel jsem si že nám pomůže a budem hrát i lepší fotbal + lepší reprezentace klubu
rufus
12.02.2012 20:28
#
Tjn, na lepší prezentaci klubu se musí ještě zapracovat. Líbilo se mi, jak Přibyl okomentoval tu situaci kolem Pergla a Kweukeho.
Ivan Bogdanov
12.02.2012 20:31
#
jak?
Ivan Bogdanov
12.02.2012 20:32
#
okomentoval?
rufus
12.02.2012 20:36
#
Že k tomu Sparta okamžitě měla zaujmout jasný postoj a vysvětlit, co se přesně stalo. Nelíbilo se mu, že média začala spekulovat, kdo koho jak urážel a až v reakci na to Sparta vydala prohlášení, že se už k situaci dál vyjadřovat nebude a přiložila video ze zápasu, ať si udělá obrázek každý sám.
Filip12
12.02.2012 20:25
#
Foe Feher Puerta Přibyl mělo by se zamezit v moderním fotbalu takovým to událostem
smazaný uživatel
12.02.2012 20:27
#
Tak tohle jsem nechytl
smazaný uživatel
12.02.2012 20:28
#
Vždyť jediny co máji společné je umrtí ! ...Přibyl nebyl fotbalista.
Filip12
12.02.2012 20:41
#
jen sem poukazoal na společnou údalost a je jedno jestli to je ředitel nebo uklízečka prostě kdo pracuje ve fotbalu tak by měl podstoupit prohlídku
vocasisko
12.02.2012 20:45
#
a uklízečka, která pracuje ve firmě vyrábějící mléko je jiná uklízečka, než uklízečka, která pracuje ve fotbalovým týmu?
smazaný uživatel
12.02.2012 20:49
#
Kdo ví jestli to pochopí
rufus
12.02.2012 20:53
#
On to chápe moc dobře. Dělá si tady z toho srandu a baví se reakcema, který tu na něj lidi píšou. Jen na něj reagujte dál, aby měl důvod sem pořád chodit..
smazaný uživatel
12.02.2012 20:57
#
Však já jsem rád, že sem Filda chodí. Aspoň tady není nuda
vocasisko
12.02.2012 20:59
#
tak to je snad jasný každýmu, teda každýmu, kdo sem pravidelně chodí, ale i tak mě zajímá jeho reakce
Filip12
12.02.2012 20:58
#
sával sem jen příklad osobností
vocasisko
12.02.2012 21:00
#
podle mě by v tom případě, ale měli pravidelně podstupovat prohlídky všichni lidi na světě, protože že se toto stane funkcionáři u fotbalu je stejná pravděpodobnost, jako, že se to stane někomu na podobné pozici ve firmě zabívající se úplně něčím jiným, než je fotbal
Filip12
12.02.2012 21:39
#
jenom co dělaj fyzicky namáhavou když někdo sedí v kaceláři 24/7 nad papírama neznámená to že nemůže být vyčerpán jako hráč po 90 minutách
Oxbow
12.02.2012 21:07
#
Proc jsi tak hloupej
smazaný uživatel
12.02.2012 21:09
#
Oxbow
12.02.2012 21:56
#
Snad mi nechces rict, ze nemam pravdu?
Didier Drogba
12.02.2012 23:58
#
to nemá smysl...
adalbertus
12.02.2012 20:27
#
už mu dejte pokoj
homeles8
12.02.2012 20:29
#
smazaný uživatel
12.02.2012 20:30
#
lubik
12.02.2012 20:34
#
ano stačil jeden článek měli by ho nechta odpočívat v pokoji, když už článek tak životopisnej něco jak píše Puskas
Carlos Juan Pablo
12.02.2012 20:36
#
homeles8
12.02.2012 20:37
#
co jako?
Carlos Juan Pablo
12.02.2012 20:59
#
Není mi jasné, o co vám jde. Je přeci jasné, že se objeví minimálně 2-3 zprávy s novinkou o úmrtí, případně pokročilé vyšetřování a závěr po pár dnech. Na tak vysoce postaveného muže docela logické. A nějaké "dejte mu pokoj" je naprosto k ničemu. Protože už teď je jasné, že tohle je závěr všech zpráv o něm, pokud nenastane velký převrat, s kterým se ovšem počítat nedá. A pokud jde uživateli o nějaký (falešný) sentiment, že se příliš rozebírá jeho smrt, tak u toho už jsme byli - zprávy končí, on tím nic nezmění a třeba není o čem psát na české scéně, tak se rozběhne diskuze o GL právě tady.
smazaný uživatel
12.02.2012 20:39
#
http://www.youtube.com/watch?v=tB4HIlSYYgs&feature=related

On byl profesionál, v takovém mladém věku a čeho všeho dosáhl a šel by víš a víš.. Takové lidi jako on v dnešní době potřebujeme co nejvíce.. Příba byl velkou nadějí pro českej fotbal, snad se narodí co nejvíce lidí podobných jeho osobností.

Odpočívej v pokoji. Nezapomenem.
herbage
12.02.2012 20:44
#
výš a výš
smazaný uživatel
12.02.2012 20:53
#
ajta krajta, červenám se..
homeles8
12.02.2012 20:59
#
smazaný uživatel
12.02.2012 21:06
#
Filip12
12.02.2012 21:20
#
červenám jak máky v obilí
smazaný uživatel
12.02.2012 21:23
#
fabec1222
12.02.2012 20:41
#
už ho nechte chudáka, ať může odpočívat v pokoji
dwarf253
12.02.2012 21:39
#
Veřejnost (kterou zastupují i lidi jako Michal Petrák, kterým se touhle zprávou hroutí svět) potřebuje vědět, co se stalo. Na to tu ty média máme ne?
bruchy
12.02.2012 20:44
#
ACSPARTAPRAHA
12.02.2012 20:52
#
Takových lidí je škoda..............skrytá srdeční vada, kurva. to pak můžeš mít miliony a jsou ti k ničemu............
homeles8
12.02.2012 20:59
#
tak to každýmu co umře je k ničemu to co měl
rossoneri89
12.02.2012 22:57
#
ach ked si pomyslim ze takto mohol velmi lahko skoncit aj Cassano hroza
12janjde
12.02.2012 23:02
#
Se tu vždycky sejdou nějací filmoví fanatici,co začnou vyprávět o všech anglickojazyčných filmech,co byly natočeny v posledních 50 letech
smazaný uživatel
12.02.2012 23:06
#
A tobě to vadí?
12janjde
13.02.2012 13:55
#
Tak,ale je to tady eurofotbal.cz nebo eurofilm.cz?
smazaný uživatel
13.02.2012 14:17
#
Nebuď takový fašista . V diskuzích se tu probírají různá témata (alkohol, muzika, ženský, ultras a hooligans, politika). A vzhledem k tomu, že tu nikdo nikoho neuráží, diskuze je vedena v přátelském tónu a leckdy sem dá některý uživatel zajímavý tip na film, tak nevím, proč by to mělo někomu vadit. Není tvou povinností naše plky o filmech číst.
smazaný uživatel
13.02.2012 14:42
#
Hele tady se kolikrát řeší takové věci (politika, ekologie, ekonomika, věda...), že si myslím, že filmy jsou ještě celkem snesitelné
12janjde
13.02.2012 16:25
#
No jo,ale na ta prvně zmíněná témata se většinou přejde od zemí,o kterých se píše v článku,že spolu hrály fotbal
smazaný uživatel
13.02.2012 16:27
#
To rozhodně není pravidlo. Na nefotbalové téma se přejde někdy jen tak.
Rssa
12.02.2012 23:19
#
Jj, vždy čekáme, až někdo zemře, ať můžeme diskutovat v článku o něm
Ligter
12.02.2012 23:29
#
A kolik je tam skvělých filmů v těch 50. letech.
r.mrazik
13.02.2012 10:03
#
v 50 letech? na to snad nikdo nekouka
r.mrazik
13.02.2012 10:04
#
a navic neumim cist...ale stejne...filmy starsi jak 40 let? ehm...
j_mrazik
13.02.2012 10:06
#
Kmotr je starej 40 let. Prý z roku 1972.
r.mrazik
13.02.2012 10:10
#
vyjimka potvrzujici pravidlo...ale tak jasne,tech filmu by se par naslo...
smazaný uživatel
13.02.2012 10:18
#
Mechanický pomeranč, ten je ještě o rok starší. A určitě by se našly i další filmy.
smazaný uživatel
13.02.2012 10:28
#
Dr. Divnoláska je dokonca z šedesátých let. Ale uznávám že to už je extrém, ten film je dokonca černobílý
smazaný uživatel
13.02.2012 10:34
#
Tak třeba Stezky slávy, co jsi mi doporučoval, jsou z padesátých let. A je to skvělý film. Ale pro mě je to z té doby spíš výjimka.
Lubinterista
13.02.2012 10:45
#
že vám do toho skáču, ale nadčasový z této doby je 2001: Vesmírná odysea, ale člověka musí toto téma trochu zajímat a hlavně být psychicky připraven. Já už se asi dva roky chystám podivat podruhý, ale stále nenastala vhodná chvíle
smazaný uživatel
13.02.2012 10:45
#
smazaný uživatel
13.02.2012 10:48
#
Já sem to myslel hlavně ironicky, ze Západního světa se dívám plus mínus na všecko. Sice mám pořád mezery jako kráva ale nevyhýbám se žádnému období ani žánru, snad možná kromě ultraordodoxních artovek.
stas87
13.02.2012 11:01
#
rozchod nadera a simin si videl ci cital?mna to celkom laka pozriet si to,snad to nebude zly film..
smazaný uživatel
13.02.2012 11:08
#
Mám to ve výhledu, zatím sem do sebe cpal anglicky mluvené filmy které jsou nominovány na některého z Oscarů. Z kinematografie Středního východu jsem toho zatím moc neviděl, tak su docela zvědavý.
stas87
13.02.2012 11:12
#
ja som bol vcera v kine na forces speciales,scenar klasicky ale celkom sa mi to zapacilo,tatkiez z tejto oblasti
r.mrazik
13.02.2012 11:16
#
tak podle toho,co jsem slysel tak film slabota...tobe se to libilo?
stas87
13.02.2012 11:18
#
tak tam mozes natocit len film o zachrane ludi,to tuto oblast dost limituje,niektore pasaze sa mi pacili ale nie vsetko,kto chce tak tie slabe miesta najde a odsudi ten film,ja by som mu osobne dal 60%
r.mrazik
13.02.2012 11:25
#
hmm...ja to nevidel,tak nemohu rikat...jen co jsem slysel...pry takova divna slatanina,jak kdyby nevedeli,z jake strany to vzit...takove hodne podobne "slzy slunce" jsou pry mnohem lepsi
smazaný uživatel
13.02.2012 11:19
#
Díky za tip, to hned stáhnu. Francouzi se v posledních pár letech v akčních filmech neuvěřitelně zvedli, tak snad nezklame ani tohle.
stas87
13.02.2012 11:22
#
jj,na to ak neznasam francuzsko ako celok tak ich filmy su dobre proste ked sa povie francuzsky film tak si vybavim blbec k veceri pre mna spicka v zanru komedie
smazaný uživatel
13.02.2012 11:27
#
Tož Francouzi jsou přes film machři, jsou tuším jediná země na světě která dokáže zásobovat svůj trh domácí tvorbou a zároveň mají snad třetí nejvyšší počet návštěvníků kin na světě. Jestli někdo dokáže konkurovat USA, tak jsou to jenom oni. Pro mě je vrchol francouzské komedie Muž z Acapulka, Dobrodružství Rabiho Jákoba, nebo Oskar. Brutální filmy všechny tři. Každý trochu jinak, ale všecky skvělé.
r.mrazik
13.02.2012 11:29
#
rabi jákob
smazaný uživatel
13.02.2012 11:32
#
Muž z Acapulca je skvost jejich kinematografie. Ještě mám moc rád Sedmou rotu, Poslední adresu, Prohnilí atd. A krom toho, mají Francouzi talent i na potřeštěné komedie, viz. Blázniví bažanti. Z novějších věcí doporučuji filmy od Kassowitze.
božský John
13.02.2012 13:17
#
Prohnilí a Sedmá rota...hrozně hezký filmy ( u prohnilejch i pokračování)
Rssa
13.02.2012 11:34
#
Nesouhlasím. Jediný konkurent USA v počtu filmů za rok nebo v příjmech z filmů je indický Bollywood. Francie je sice soběstačná, ale řadil bych ji až za ně, spolu s německým filmem (který je ale často koprodukční, tak vypadá objemově menší), brtiským, čínským a překvapivě korejským filmem. Tady bych si ale nedovolil spekulovat, který je větší a samostatnější.
smazaný uživatel
13.02.2012 11:43
#
Ale jo, Indie má těch filmů asi víc, trh je nejspíš trocha větší, ale když porovnáš počty obyvatel tak ti to ještě víc vyzdvihne Francii. Myslel jsem to tak že Francie je jediný stát který má ambice a možná aji možnost konkurovat USA ve světě a jinde než na svém domácím trhu. Britové by toho byli schopní taky, ale vzhledem že mluvíjou anglicky tak dokážou splynout s americkou produkcí a jejich úsilí je tak rozmělněné a úspěchy míň vidět. Naopak Francouzům jazyk dost ubližuje, i když jim automaticky otvírá francouzsky mluvící trh který není vůbec zanedbatelný. Ale kdybys pominul jazykový hendikep tak na tom Francie bude mnohem líp. Což se ukázalo třeba na Umělcovi ve kterém se nemluví.
Rssa
13.02.2012 12:05
#
Teď už je mi to jasné, jak si to myslel.
přesně to sedí k jejich povaze, Francouzi si vždy mysleli na vyšší mety, než byli schopni dosáhnout. Jejich trh je obrovský a i filmy jsou originálnější nebo novátorštější než ty britské, ale na Hollywood i Bollywood nikdy asi mět nebudou.
smazaný uživatel
13.02.2012 12:09
#
No, když neměli na Hollywood v 60. ani v 70. letech tak už na něho nebudou mět asi nikdy. Ale doufám že budou bojovat jako lvi, páč to co v posledních letech produkují se mi hodně líbí.
smazaný uživatel
13.02.2012 12:11
#
Btw, slyšel si o tomhle?
http://www.csfd.cz/film/306731-intouchables/
Stáhnout se to dá docela snadno, ale zehnat titulky je noční můra. Pokud ti nestačíjou španělské a nebo nizozemské. Ale dřív nebo pozdějš se alespoň anglické objevíjou.
Rssa
13.02.2012 12:21
#
Bohužel neslyšel, ale vypadá to slibně.
Jo a vzpomněl jsem si na další francouzský film, který stoji za to.
http://www.csfd.cz/film/138734-muj-zivot-ve-vzduchu/
Velké překvapení pro mě.
smazaný uživatel
13.02.2012 11:36
#
Z francouzských filmů mám hrozně rád Drž hubu!
stas87
13.02.2012 11:49
#
ja na anglicke a americke filmy nepozeram,mam voci nim predsudky ktorych sa tazko zbavim,ani taky almodovar(snad to pisem spravne)ma neoslovil,mam rad nocni filmovy klub na ct2,tam ponukaju obcas velmi zaujimave veci,ked uz tak valecne filmy tak mne sa paci 9rota,to ma okamzite chytilo a celkom zly nebol ani film posledny skotsky kral
smazaný uživatel
13.02.2012 12:04
#
Almodovar je ale Španěl. A ten točí tak osobité filmy že stojí mimo národní charakteristiku. Viděl si Olimpius inferno? Je to ruský film z Gruzínsko - Ruského konfliktu. Hodně slušně natočený a realistický, na to jaký měl nejspíš účel.
stas87
13.02.2012 12:13
#
ja viem ze je to spanel diky za tip,mna lakaju take krajiny ako je rusko,gruzinsko,afghanistan ci pakistan,ale chcel by som sa dozit toho keby niekto natocil film o talibane,nie len to hrozne ale co tych ludi spaja,ich osobne zazitky s talibanom,na to ako pozeraju na spojeneckych vojakov....snad mi budes rozumet nemas treba tip na nejaky baskicky film?to je dalsia oblast ktora ma zaujima
smazaný uživatel
13.02.2012 12:16
#
Z Baskitska jsem viděl jenom tohle.
http://www.csfd.cz/film/168953-kryci-jmeno-vlk/
Ale spíš než Baskitský film je to Španělský film o Baskitsku a ETA. Ale je to zajímavě natočené a hraje tam Eduardo Noriega takže to stojí za to.
12janjde
13.02.2012 13:58
#
Já viděl MS v inline hokeji s baskickým komentářem
Rssa
13.02.2012 12:17
#
Almódovar je čím dál horší. Mám nejradši jeho prostřední tvorbu - Carne Tremula je vrchol jeho díla, Vše o mé matce druhý. Teď už je to karikatura a úchyl.
Rssa
13.02.2012 12:19
#
Jo a podezírám tě, že mi čteš myšlenky. To už snad není možné. Noriega
Rssa
13.02.2012 11:30
#
Koukni na Point Blank, to je takový realističtější Taken. A pokud vypneš mozek, tak oba Okrsky 13 jsou dobrá zábava.
smazaný uživatel
13.02.2012 11:33
#
Point Blank jsem viděl v pátek. Perfektní film, ta nemluvná scéna jak se na policejní stanici dívajou na záběry z kamery je neskutečná.
Rssa
13.02.2012 11:44
#
Tak vidíš. Jak si k tomu filmu vlastně přišel? On je u nás docela neznámý.
smazaný uživatel
13.02.2012 11:55
#
Ani nevím. Nejspíš na základě někoho toho že jsem si o něm přečetl komentář kohosi ze csfd, páč sem z tama neznal ani herce ani režiséra, kromě Eleny Anayana. Nebo mě ho doporučil někdo tady.
Rssa
13.02.2012 12:03
#
Každopádně chválím za výběr. A Elena je moc fajn baba.
smazaný uživatel
13.02.2012 12:07
#
Nevíš ještě o něčem takovém? Unknown jsem viděl a moc mě to nechytlo. A na staré 80. filmy které jsou na stejné brdo se mi dívat nechce.
Rssa
13.02.2012 12:15
#
Chtěl jsem ti doporučit Harjunpää ja pahan pappi, ale koukám, že už jsi ho viděl .
Tak možná korejskou hitovku http://www.csfd.cz/film/284225-muz-odnikud/. Podobný koncept, osamělý mstitel s tajemnou minulostí, moc povedený film. Nebo trochu starší Mel Gibson - Payback Directors Cut.
A pokud chceš pomstu s příchutí béčka - Somrák s brokárnou
smazaný uživatel
13.02.2012 12:21
#
Díky, zkusím se v tom pak prohrabat. Teďka musím jít do práce.
Rssa
13.02.2012 12:26
#
Já do hodiny
stas87
13.02.2012 12:43
#
ked uz juhokorejske filmy tak:http://www.csfd.cz/film/182330-pouta-valky/ velmi dobre
r.mrazik
13.02.2012 11:17
#
stanleyho nedavam
smazaný uživatel
13.02.2012 11:20
#
To je škoda. Ani Olověná vesta tě nechytla?
r.mrazik
13.02.2012 11:24
#
moc ne...ale je fakt,ze jsem videl hodne davno...kubrick me moc nechytl...
Pinturicchio
13.02.2012 10:45
#
Těch filmů je spousta, stačí hledat. Třeba filmy Bilyho Wildera ( Sunset Blvd., Pojistka Smrti, Ztracený víkend ), Hitchcock, samozřejmě Kubrick a mnoho a mnoho dalších.
r.mrazik
13.02.2012 11:15
#
kubricka jsem nikdy moc nedaval...ale jak rikam,par jich je...
smazaný uživatel
13.02.2012 11:20
#
Olověná vesta, pomeranč, Vesmírná odysea, Eyes Wide Shut, Osvícení, tohle je hřích nevidět. To patří do síně slávy celosvětové kinematografie
smazaný uživatel
13.02.2012 11:22
#
Eyes Wide Shut mě nikdy nechytl. Ale zařadil bych tam Divnolásku, to je tak brutální válečná satira že to člověku bere dech.
smazaný uživatel
13.02.2012 11:23
#
Olověná vesta Podle mně nejlepší film o Vietnamu.
smazaný uživatel
13.02.2012 11:24
#
s Četou rozhodně
Pinturicchio
13.02.2012 11:26
#
Born on the 4th of July i Heaven and Earth jsou dle mě lepší, než Četa. A hlavně, Apokalypsa, to je neskutečný film.
smazaný uživatel
13.02.2012 11:30
#
To máme doma na DVD, ale zatím jsem se k tomu nedostal. Ono je to tuším nějak hrozně dlouhý, ne? Já se takhle chystám už delší dobu na Tenkrát v Americe, to má snad 4 hodiny.
smazaný uživatel
13.02.2012 11:31
#
(Apokalypsa)
Pinturicchio
13.02.2012 11:32
#
Záleží, jakou máš verzi, je jich víc. Já mám DVD s tou 200 minutovou.
smazaný uživatel
13.02.2012 11:31
#
Apocalypsa. A Deer Hunter.
Pinturicchio
13.02.2012 11:33
#
Toho jsem zatím neviděl.
Pinturicchio
13.02.2012 11:34
#
A sice to není o Vietnamu, ale asi můj nejoblíbenější válečný film je Tenká červená linie.
smazaný uživatel
13.02.2012 11:35
#
smazaný uživatel
13.02.2012 11:37
#
To je taky zajímavý film. Já mám raději starší tvorbu z válečných filmů. Třeba Příliš vzdálený most. To je skvělá záležitost. Tuna vynikajících herců. A samozřejmě Železný kříž.
Pinturicchio
13.02.2012 11:40
#
Mně se líbí právě proto, že je to tak antiválečné a neoslavuje to válku jako zábavu, ale naopak ji ukazuje jako jedno z největších zvěrstev, které si lidi "vymysleli".
smazaný uživatel
13.02.2012 11:41
#
No, to většina filmů, o kterých tu byla řeč . Ty oslavné moc nemusím, pokud to není návykovka jako Bratrstvo neohrožených, nebo moderní pohádka o vojínu Ryanovi.
Pinturicchio
13.02.2012 11:43
#
Ryan mě štve, protože právě Linii vzal Oscara ( byť na těch cenách samozřejmě tolik nezáleží )
smazaný uživatel
13.02.2012 11:45
#
Já na Oskary moc nedám . Mimochodem, Nejdelší den znáš? To byl v mnohém dosti unikátní film. A zajímavý je, že autoři filmu byli v podstatě nařčeni z rasismu.
Pinturicchio
13.02.2012 11:46
#
Jen podle názvu, ale mám ho na seznamu toho, na co chci kouknout.
smazaný uživatel
13.02.2012 11:48
#
http://www.csfd.cz/film/19807-velka-cervena-jednicka/

tohle je taky výborný válečný film, který končí tím, jak američani vtrhnou do tehdejšího Československa a je tam nejlepší scéna v tehdejším koncentráku
Rssa
13.02.2012 11:50
#

A tebe taky
Válečné filmy jsou moje slabost. Jdou vypozorovat trendy, kdy dříve v 50. letech se točilo o válce propagandisticky, v 60. a 70. letech spíše heroicky a odlehčeně, koncem 70. let a 80. léta ovládli kritici a odpůrci války a válečný zvěrstev, a od 90. let převažuje realismus válečné vřavy, protože technologie už dost pokročila.

Pokud můžu doporučit, tak kromě zmíněných je vhodné kouknout na dobrý Von Ryanův Express, Oddíl 10 z Navarone, Tucet špinavců (dnes by to byl blockbuster jak sviňa), odlehčený Velký útěk, Kam orli nelétají, z novějších určitě Království od Berga nebo Mariňák. Je mi jasné, že Band of Brothers zmiňovat nemusím, stejně tak korejské Pouta války či sestřeleného jestřába.
smazaný uživatel
13.02.2012 11:51
#
Kam orli nelétají
smazaný uživatel
13.02.2012 11:58
#
Válečný filmy mám moc rád. Bohužel, u některých si nepamatuju název. Můžu doporučit tyto snímky: Signum Laudis, Tora Tora Tora, Ponorka, zmiňovaný Železný kříž, Stihači na start, Gettysburg, Hamburger Hill, Šedá zóna, Ďáblova dílna, Trestný prapor (seriál), Nepítel před branami, Patton, Příliš vzdálený most, jako oddychovku Kellyho hrdinové a v podstatě novodobý "remake" Tři králové, stejně se jmenuje i luxusní český seriál o československém odboji.
Ligter
13.02.2012 12:36
#
A ještě bych zmínil Nejdelší den.
Ligter
13.02.2012 12:37
#
Aha, pardon, už vidím zmínku nahoře. O tom rasismu jsem vůbec neslyšel, zajímavý.
smazaný uživatel
13.02.2012 14:21
#
Ten film je unikátní v tom, že zobrazuje boj každé ze zúčastněných stran konfliktu. A nejen to, navíc všichni mluví svým rodným jazykem, to ve starších válečných filmech nikdy nebylo. Po uvedení filmu do kin se ozval jakýsi spolek afroamerických válečných veteránů, kterým se nelíbilo, že ve filmu nejsou žádní černoši, kteří v Normandii prokazatelně bojovali. On by to byl celkem problém natočit, protože v americké armádě fungovala v té době rasová segregace a černí měli podle všeho své vlastní jednotky. Takže by ve filmu musela být obsažena kapitola jenom s černochy a to by mohlo filmařům komplikovat natáčení. Takže to podle mě nebyl rasismus, ale pragmatismus.
Rssa
13.02.2012 11:58
#
Teda konkrétně ten výstřik radosti bylo z A Bridge Too Far. Inspirace pro hru Commandos a v tom filmu hrál v podstatě každý, kdo v tu dobu na Zemi něco znamenal (Hopkins, Olivier, Redford, Caan, Bogarde, Connery, Caine, Fox, Gould, O´Neill, Ullman....jako by dnes hráli v jednom mužstvu Messi, CR, Pelé, Maradona a Best.)
smazaný uživatel
13.02.2012 12:00
#
Přesně. A došlo i na humor, viz. scéna kdy silnější Němci nabízí zdrceným Britům diskuzi o kapitulaci a oni jim odpoví: Nemáme tu pro vaše zajatce moc místa. Mrzí nás to, ale vaši kapitulaci nepřijímame .
Rssa
13.02.2012 12:09
#
Jo, prostě typický britský humor (a věřil bych i tomu, že by to ve skutečnosti tak být mohlo), neamerický konec...celkově obrovsky našlapaný film.
smazaný uživatel
13.02.2012 11:37
#
Můj Das Boot, nebo Jdi a dívej se. A ještě bych tam zařadil Most přes řeku Kwai.
smazaný uživatel
13.02.2012 11:38
#
Co Pahorek?
smazaný uživatel
13.02.2012 11:44
#
To sem neviděl. Ale myslím že je někdo v mojich záložkách a čeká až budu mět čas.
smazaný uživatel
13.02.2012 11:45
#
smazaný uživatel
13.02.2012 11:41
#
Když už se bavíte o válečných filmech, tak se musím zeptat - máte rádi MASH?
smazaný uživatel
13.02.2012 11:43
#
Nikdy jsem na to cíleně nekoukal, ale některé díly mě baví. Nebo máš na mysli film?
smazaný uživatel
13.02.2012 11:44
#
Seriál. Ten film (ten, co byl natočený před seriálem, s jinými herci) jsem nikdy neviděl.
smazaný uživatel
13.02.2012 11:46
#
já jo, jedinej Radar je původní i v seriálu
smazaný uživatel
13.02.2012 11:48
#
Jojo, to vím.
smazaný uživatel
13.02.2012 11:48
#
Film je super. Je to sice už dávno, co jsem to viděl, ale jsou tam nezapomenutelné scény.
smazaný uživatel
13.02.2012 12:01
#
MASH je perfektní. Já sem ho nikdy nesledoval cíleně že bych se těšil na další díl, ale vždycky když byl v televizi tak jsem si ho pustil. A on tam byl často, takže sem ho viděl asi třikrát dokola. A pokaždé je perfektní.
smazaný uživatel
13.02.2012 14:30
#
Tak on v televizi běží pořád dokola, snad i na několika televizních stanicích. Já měl donedávna všechny díly i ten závěrečný film, ale pak se mi podařilo zničit externí disk, a všechno šlo do háje. Jinak u mashe musim pochválit dabing, kterej v drtivý většině seriálů a filmů nesnášim, tak tady se to povedlo. Vlastně dabing můžu jen u některých starších filmů, a pak u Simpsonů, Mashe, a Red Dwarfa.
12janjde
13.02.2012 16:31
#
Já bych teda anglické filmy bez dabingu nebo aspoň bez titulků v češtině,sledovat nemohl,sice jsem se anglicky ve škole chvilu učil,ale rozumím tak asi každému desátému slovu,kdyby to bylo v nějaké slovanské řeči,tak bych to bez dabingu zvládl líp,ale anglicky asi těžko
smazaný uživatel
13.02.2012 20:21
#
Však já na to koukám s titulkama...s anglickýma nebo českýma. Ale je fakt, že anglicky umím hodně dobře, ty titulky mám spíš jako takovou berličku když občas něčemu nerozumím.
Rssa
13.02.2012 11:44
#

vím, že už jsi zadaný homelessem a Matrim, ale miluju tě
Pinturicchio
13.02.2012 11:46
#
:-*** Pro Tebe se v mém srdci ještě místo najde.
Rssa
13.02.2012 11:55
#
Tenká červen linie je tak odlišný válečný film, že prostě sedne jen těm nejvyhlášenějším filmovým fajnšmekrům . Atmosférické jak sviňa, soundtrack boží (hlavně Journey to the line), k přemýšlení. Super. A mohlo to být delší
Pinturicchio
13.02.2012 11:58
#
Právě, ta přemýšlivost, oslavování života, nádhera. . Jinak ze soundtracku mám nejradši tohle :

http://www.youtube.com/watch?v=j924qaMb0d8
Rssa
13.02.2012 12:07
#
Jj, Zimmer, když se ještě neopakoval, tak byl geniální skladatel. Hlavně se uvrtával i do nejistějších projektů, teď už je to samý Sherlock, samí Piráti...snad jen OST k Dark Knight byl Zimmer v nejlepší formě (i když to byla spolupráce)
r.mrazik
13.02.2012 12:15
#
....ehm...to je uz moc velka onanie...
r.mrazik
13.02.2012 12:15
#
mysleno ke kvalitam toho filmu a rezisera...ne k tobe
Rssa
13.02.2012 12:16
#
Koukni na ten film a budeš onanovat taky
r.mrazik
13.02.2012 13:58
#
videl jsem a prislo by mi to dost divny
smazaný uživatel
13.02.2012 11:28
#
Mně se víc líbí Olověná vesta. Četa má super atmosféru (věřim, že takhle nějak to fakt ve Vietnamu vypadalo), hudbu a herecký výkony, ale mně prostě nesedí moc ten příběh. To dělení na dobráky a na hajzly bylo trošku přehnaný.
smazaný uživatel
13.02.2012 11:27
#
Taky jí řadím ke špici. Společně s Apokalypsou, Četou a Lovcem jelenů.
smazaný uživatel
13.02.2012 11:31
#
Lovec jelenů jsem viděl jen jednou, a to už je hrozně dávno. Někdy se na to musím zas podívat.
smazaný uživatel
13.02.2012 11:23
#
a zítra dávají fenomenální film od Formana a to Přelet nad kukaččím hnízdem
r.mrazik
13.02.2012 11:24
#
nerikam,ze jsem to nevidel...jen...nevim,kubrick mi nesedl...nic vic
smazaný uživatel
13.02.2012 11:19
#
Tucet špinavců, filmy od Hitchcocka, westerny od Leoneho, Kubrick...těch filmů je spousta a je tam spousta opravdových skvostů...
smazaný uživatel
13.02.2012 11:22
#
+ bych doplnil již zmíněného Kmotra, nebo jeden hodně starý kousek - Dvanáct rozhněvaných mužů. A určitě by mně ještě něco napadlo.
smazaný uživatel
13.02.2012 11:24
#
Osudy dobrého vojáka Švejka a Poslušně hlásím.
božský John
13.02.2012 13:22
#
i naše předválečný...
Kdo by neměl rád Cestu do hlubin študákovy duše, Kristiána, veselohry s Burianem. To můžeš vidět stokrát a stejnak to je sranda(teď seru na nějaký arcimoudrý kecy o kvalitě, nejsem odborník)
j_mrazik
13.02.2012 13:31
#
Prostě je to dobrý a je to sranda.... Taková ta milá sranda, ne že bys brečel smíchy, ale parádní oddychovka.
Puskas
13.02.2012 13:57
#
A je tam vše - humor, šarm, elegance, jiskři to tam... Sice mnohdy jednoduché, ale pěkné.
Ligter
13.02.2012 14:00
#
Já mám rád Školu, základ života. Kupříkladu. Ale přijde mi škoda, že se v souvislosti s prvorepublikovým filmem mluví jen o veselohrách.
Puskas
13.02.2012 14:03
#
No bo toho moc jiného nebylo , pár věcí, ale jen pár.
božský John
13.02.2012 15:41
#
Protože to je první, co Tě napadne, když se řekne prvorepublikovej film.. Nedbalý,líný, neprospívá. Zavřete oči, odcházím, čekám. Ligvééréé.......
smazaný uživatel
13.02.2012 14:31
#
Já už neviděl filmy s Burianem hrozně dlouho. Ale pamatuju si, že se mi to líbilo
Rssa
13.02.2012 11:27
#
Na sever severozápadní linkou je třeba film, který poráží na hlavu svou dobrodružností, napínavostí, zábavností a humorem filmy mladší o 53 let mladší. Stejně tak Někdo to rád horké nebo Útěk v řetězech.
Jiirda
12.02.2012 23:19
#
Strašná tragédie pro českej fotbal .. je mi líto jeho rodiny a kamarádu... tak mladej a tak úspěšnej chlap .. s ročním dítětem
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.