Hušbauer bude ze Slavie hostovat v druholigových Drážďanech

14.01.2020 11:12, aktualizováno 14.01.2020 14:05 - Aktuality
Josef Hušbauer (© dynamo-dresden.de)
 
Záložník Josef Hušbauer odchází z pražské Slavie do druholigových Drážďan na půlroční hostování s opcí. Německý klub, který je poslední v tabulce, může v případě záchrany získat devětadvacetiletého fotbalistu na přestup. Slavia i Dynamo o tom informovaly na svých webech.

Hušbauer přišel do Edenu ze Sparty v prosinci 2015. S červenobílými získal po dvou prvenstvích v lize a domácím poháru. V minulém ročníku postoupil s vršovickým týmem do čtvrtfinále Evropské ligy a v aktuální sezoně se představil v Lize mistrů, kam klub postoupil po 12 letech. Za Slavii ve 122 ligových zápasech celkem zaznamenal 22 gólů a 33 asistencí, další čtyři branky a dvě asistence přidal v evropských pohárech.

"Ve své fotbalové kariéře jsem toho už dost zažil a zvládl několik situací pod tlakem. Rád bych tyto zkušenosti využil v boji o záchranu a předal je svým spoluhráčům. Od první minuty tady mám dobrý pocit, také z rozhovorů s odpovědnými lidmi a trenérem Markusem Kauczinskim. Těším se na novou výzvu," řekl Hušbauer pro web Dynama.

Už dříve na sociálních sítích napsal, že angažmá ve Slavii patřilo k vrcholům jeho kariéry. "Jistě pochopíte, jak velkou váhu mají moje slova, když řeknu, že tyto čtyři roky patřily k těm nejkrásnějším v celém mém fotbalovém životě. Spolu jsme dokázali nemožné a jsem moc hrdý. S klidným svědomím mohu říci, že se Slavia stala mým domovem a celé ty roky jsem dělal maximum, abych byl pro ni přínosem," prohlásil Hušbauer, kterému smlouva ve Slavii vyprší po této sezoně.

Jednadvacetinásobný český reprezentant si vyzkouší druhé zahraniční angažmá, na jaře 2015 hostoval v italském Cagliari, kde se však neprosadil, zasáhl jen do tří soutěžních utkání a po půl roce se vrátil do Sparty.

"Pepa dostával už v průběhu podzimu nějaké nabídky. Bavili jsme se s ním o tom, zda je využít či nikoli. Vzhledem k tomu, že nás na jaře čeká jen patnáct zápasů, řešili jsme to nejen s ním, ale i s ostatními hráči. Těm, kteří potřebují herní praxi, jsme chtěli vyjít vstříc. V případě Pepy to bylo i o tom, že chtěl zažít nějakou novou výzvu, hledal změnu prostředí," uvedl trenér Slavie Jindřich Trpišovský.

Hušbauer měl podle svého agenta Ondreje Chovance atraktivní nabídku z Levski Sofia, ale Slavia se s bulharskou stranou nedohodla. "Pepa bude hrát před vyprodaným stadionem a fantastickým publikem. V pondělí odletěl za klubem do Španělska, kde se momentálně připravuje. Zároveň bych tím rád dementoval nesmyslné články o tom, že Pepík nechce opustit komfortní zónu velmi dobře placeného hráče, a proto prý odmítal nabídky, jak tvrdí údajné 'ověřené zdroje z klubu'," prohlásil Chovanec pro stránky své agentury.

Slavii už minulý týden opustila další dlouholetá opora útočník Milan Škoda, jenž po osmi letech v Edenu odešel do tureckého Rizesporu. Suverénní lídr české nejvyšší soutěže ještě v pondělí poslal nizozemského útočníka Micka van Burena na půlroční hostování bez opce do Haagu.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 6680
Komentáře (216 / 0 nových)
3M
14.01.2020 11:21
#
La Vecchia Signora
14.01.2020 11:22
#
shitcool
14.01.2020 11:24
#
Z LM do posledníhu týmu druhé ligy? Reprezentace je pro něj už pasé předpokládám ...
TheMally11
14.01.2020 14:09
#
když tam mohl být Schick co seděl na střídačce, tak pasé být nemůže
exot12
14.01.2020 15:15
#
Porovnávaš Lipsko, prvý tým Bundesligy a posledný tým druhej ligy?
Uwe háže buly
14.01.2020 18:07
#
Hušbauer když byl v top formě, tak se v Serii A neprosadil ani v sestupujícím týmu, odehrál asi 10x míň jak Schick a byl taky v repre debílku.
Baronne
15.01.2020 10:53
#
Už se na to vyser
Bucky
16.01.2020 12:55
#
Pa2el
16.01.2020 16:37
#
A přesto byl náš nejlepší hráč v drtivé většině zápasů...
ACSMan
14.01.2020 11:25
#
Bude tam hvězda a nebo právě skončil kariéru.
Nr.Nobody
14.01.2020 11:29
#
jany kozak
14.01.2020 11:32
#
z ligy majstrov do 2. Bundesligy
La Vecchia Signora
14.01.2020 11:34
#
skoro 3.
madridcan
14.01.2020 11:34
#
Z akej Ligy Majstrov?
Losinho
14.01.2020 11:37
#
To je to, na co Slováci koukají v televizi, když nemají odpolední nebo noční.
Wendigo
14.01.2020 12:22
#
V televízii asi trt, pokiaľ nechytáš platený kanál O2 TV Väčšina Čechov tak čo viem musela sledovať zápasy Slavie v LM cez streamy. Toto zasa my na Slovensku máme podchytené trochu na vyššej úrovni a garantujem ti, že keby slovenský klub hral skupinovú fázu LM, tak tie zápasy verejnoprávna TV kúpi a odvysiela
Fakt
14.01.2020 12:25
#
Ok
Banikovec7
14.01.2020 12:38
#
Jojo, protoze prava na takovou soutez se bezne nakupujou mesic pred zacatkem.
Wendigo
14.01.2020 12:59
#
To nie, najbližšie sa práva budú dať zakúpiť až od sezóny 2021/2022. V RTVS však pracujú špičkoví športoví analytici, ktorí vyhodnotili, že v sezónach 2018/2019, 2019/2020 a 2020/2021 nebude v skupinovej fáze LM účinkovať žiaden slovenský klub, preto do tendrového súboja so súkromnými vysielateľmi na tieto tri sezóny nešla a prezieravo zakúpila len práva na EL, o ktorú bol vďaka Slovanu v tejto sezóne na Slovensku eminentný záujem. Keď bude "hroziť", že nejaký slovenský klub sa prebojuje v LM do skupinovej fázy, analytici STV to určite včas odhadnú a vysielacie práva zakúpia v predstihu
Mustang™
14.01.2020 13:56
#
Banikovec7
14.01.2020 14:37
#
Tak to pak jo
Losinho
14.01.2020 14:40
#
Nemusím bejt analytik abych věděl, že si v příštích letech nikdo ze Slovenska k LM ani nečuchne.
Kiwi-21
15.01.2020 10:59
#
Tak já si myslím že ty předkola pořád hrát budou
Do toho pár slovenských hráčů má na to aby hráli i v týmu co bude hrát v LM když ty hráče mají inviduálně o něco málo lepší jak my i když ne o tolik co myslí Slováci ale Škrniar v Interu LM hrát bude

To že jejich kluby jsou na úrovni FNL a přinejlepším spodek naší ligy z vyjma Slovanu co by se možná dostal do skupiny o titul
capaccio
16.01.2020 10:25
#
Myslim, ze momentalne taka Sparta by prehrala aj s Dunajskou.
Bucky
16.01.2020 14:20
#
Myslím, že se Spartou z formy by měl problém i Slovan ve své nejlepší formě za dlouhou dobu.
capaccio
16.01.2020 16:05
#
Slovan Liberec urcite.
Bucky
17.01.2020 12:49
#
Ten si nás zrovna celkem povodil.
Kiwi-21
17.01.2020 10:25
#
Možná lepší nemyslet
Sparta ať je na tom jak chce ze soupeři v domácím poháru proti týmům z nižší soutěže postupovaly což většina týmu u vás tu 2.ligovou kvalitu má
capaccio
17.01.2020 14:54
#
Slusna analyza
John Obi Mikel
14.01.2020 16:12
#
ratusek
14.01.2020 17:26
#
Uwe háže buly
14.01.2020 18:08
#
Losinho
14.01.2020 14:14
#
Nevím, já mám O2.
EAG le grand amour
14.01.2020 15:05
#
..to ale bohužel nemáme jak ověřit, že je to pravda.
dextroza_m
14.01.2020 15:17
#
Ty vole, ale to už je moc sci fi zase, ne?
Bex5
15.01.2020 15:36
#
Agent z Melmacu
15.01.2020 09:27
#
merčiakova tv by to kúpila?
doubt
Wendigo
15.01.2020 11:27
#
Však predtým kupovali pravidelne... Problémom pri spomínaných troch ročníkoch bola hlavne rastúca cena a fakt, že od sezóny 2018/2019 sú tie vysielacie práva výhradné len pre jednu TV. Ak by však zaznamenali zvýšený divácky záujem o LM napríklad v podobe, že by nejaký slovenský klub pravidelne postupoval so skupinovej fázy, tak by myslím mali na to, aby tie vysielacie práva znovu zakúpili.
Agent z Melmacu
15.01.2020 14:45
#
predtým áno, teraz už nato nemajú...
a keby sa tam dostal nejaký slovenský klub, mohla by ich otubidovať markíza
La Vecchia Signora
14.01.2020 12:24
#
madridcan
14.01.2020 13:55
#
Čiže sú natom rovnako ako fanúšikovia Slavie
jany kozak
14.01.2020 13:25
#
sezonu zacal v skupine LM a skonci ju pravdepodobne v time ktory zostupi do 3.BL
stas87
14.01.2020 14:43
#
3.BL neexistuje.
Salfovic
14.01.2020 15:00
#
O to je to horší.
Losinho
14.01.2020 11:33
#
Snad se v létě vrátí zpátky. Teď na jaro je to dobrý řešení, ale dlouhodobě nám určitě pořád má co dát.
Mumloch
14.01.2020 14:21
#
montaigne33
14.01.2020 22:44
#
Souhlas, ještě by SKS mohl být prospěšný...
cristiano.K.
14.01.2020 23:23
#
jinými slovy zbavení platu na půl roku a pak se uvidí
sergo
14.01.2020 11:35
#
Hosi,co sa deje?Obcas kuk Slaviu v Lm,bola to parada a tak ocakaval ze sa o nich budu trhat ine kluby,minimalne s top 5lig,a to sa sama druha liga,Turecko,Holandsko spodok.Ako toto nechapem.Radsej mali ostat doma ked po nich idu take nic moc kluby.Nasi zas hraju s prepacenim h...o a chcu ich,toto fakt je divne.
TK87
14.01.2020 11:39
#
Oni ale odcházejí jen starší hráči širšího kádru, prodejní artikly jako Souček nebo Olayinka by šly určitě do TOP5. Spíš jsem zvědav na to, koho přivedou do útoku, když je Bolka s Komličenkem pošle do řiti :)
Wendigo
14.01.2020 12:24
#
Zrovna Olayinka že by bol zaujímavým artiklom pre kluby z TOP 5 líg?
žrout
14.01.2020 12:28
#
Rozhodně, dokonce se psalo i o zájmu AS Řím, ale kdo ví, jak konkrétní byl. Je v repre Nigérie, v LM podával skvělé výkony. Má své nedostatky, ale úžasné fyzické dispozice, skvělý pressing, nic nevypustí, je rychlej. Až se ještě trochu zklidní a nebude takový plašan, bude ještě žádanější.
Wendigo
14.01.2020 12:46
#
V repre Nigérie ale zatiaľ nie je. Odohral len symbolickú minútu v priateľskom zápase s Brazíliou, alebo aj niečo viac?
žrout
14.01.2020 14:10
#
Od té doby myslím nic nepřidal.
Sedu
14.01.2020 12:42
#
Husbauer je hrac v nejlepsim veku a jeste tak dva roky bude. Btw jeho kvality nespocivaji v dynamice, muze hrat skvele jeste 5-6 let.
žrout
14.01.2020 14:11
#
Jenže moderní fotbal právě vyžaduje tu dynamiku aspoň na nějaké úrovni. Říkal to i Paska v nedávném rozhovoru, proč se naši fotbalisté neprosazují v zahraničí.
cetto
14.01.2020 15:19
#
Podle této teorie by se každej současnej slávista měl s prestem v noze prosadit v zahraničí.
Losinho
14.01.2020 15:21
#
On ale neřekl, že to je jediná podmínka.
PlackaSKS
14.01.2020 15:51
#
Cetto se prostě zase přepočítal
žrout
14.01.2020 17:32
#
žrout
14.01.2020 12:22
#
Kdybys něco věděl o SKS, tak bys věděl, že tohle nejsou v současnosti klíčoví hráči, v LM toho odehráli minimum a navíc jsou v pokročilém fotbalovém věku (Škoda skoro 34, Hušby skoro 30). MvB má sice 27, ale podzim hodně proseděl na střídačce (v LM myslím nenastoupil ani jednou).
O Koláře, Coufala, Součka, Ševčíka nebo Olayinku se zajímají úplně jiné kluby z úplně jiných lig, ale zatím nikam nejdou. Suk prý půjde po EURO, ale kdo ví, jestli se nakonec neobjeví někdo, kdo by splnil finanční podmínky už teď v zimě. Podle mě by bylo pro SKS lepší, kdyby přestoupil už teď.
JessePinkman
14.01.2020 16:31
#
Tochal
15.01.2020 15:56
#
MvB hrál v LM dvakrát, nastoupil do domácích zápasů s Borussií a Barcelonou. Ale jinak máš pravdu.
žrout
15.01.2020 16:26
#
myslel jsem v základu
Tochal
15.01.2020 16:29
#
Jo, tak to hrál jenom v předkole v Kluži.
žrout
15.01.2020 16:37
#
Tam myslím nastoupil ještě na hrotu, protože pořád věřili, že je schopný dát góla. V průběhu podzimu realizák vystřízlivěl
cristiano.K.
14.01.2020 23:24
#
odchází hráči, kteří nehráli základ
Beči
14.01.2020 11:38
#
Moc to nechápu. Pro něj je to rapidní posun dolů a Slávka přijde o jistotu ve středu zálohy, který je na naší ligu stále ještě velmi platný.
Piky
14.01.2020 11:44
#
Nepřijde mi to zas tak směšný. Nutno si uvědomit, že Hušby moc na výběr neměl. Ve Slavii už ho evidentně nechtěli a týmy z top 5 lig se o něj fakt prát nebudou. Nějaké Bulharsko nebo Polsko fakt žádné terno není a trmácet se do debilního Turecka, kde neví, jestli dostane prachy... tady si zahraje sice druhou ligu, ale prachy podle mě bude mít slušný, navíc bude mít jistotu, že mu budou chodit. Každej zápas bude mít famózní atmosféru a přichází jako velká hvězda - takže když se mu bude dařit a bude trochu fotbalovej, což je vzhledem k tomu, jak současný Drážďany vypadaj, skoro jistota, tak ho tam budou milovat. Rodinu de facto může nechat doma, případně může žena přejít do nemocnice v Ústí. Když se mu tam bude líbit a udrží se, tak tam může hrát dál, když by se spadlo, tak tady v Čechách si ho vezme de facto jakejkoliv tým a může tu dělat playmakera do pětatřiceti. Takže proč ne.
Muffi
14.01.2020 12:42
#
v čem je Turecko debilní?
hrají tam 3 naši hráči a všichni jsou členy reprezentace, Čelůstka dokonce oporou a to kope v Antalyasporu nebo kde.
dontcallmeandre
14.01.2020 15:59
#
Rajtoral a Šural potvrzují, v Turecku by klidně strávili zbytek života.
LuckyCharlie
14.01.2020 17:42
#
TurboPlastik
15.01.2020 01:52
#
Seš dement
dontcallmeandre
15.01.2020 12:07
#
Fedro
14.01.2020 15:20
#
Hezky napsáno, naprostý souhlas
rocket
14.01.2020 16:09
#
Super napsáno, druhá bundesliga je u nás naprosto podceňovaná soutěž. Myslím tím ekonomicky a zázemím a fanoušci. Hušby tam bude za hvězdu a pokud se dokážou zachránit tak tam zůstane.
TurboPlastik
15.01.2020 01:54
#
S tou hvězdou bych byl opatrný
cristiano.K.
14.01.2020 23:26
#
spíš nechtěli platit jeho plat, protože v lize byl platnější než celej Stanciu.
Shevchenko
14.01.2020 11:45
#
Mu je 29
mistr129
14.01.2020 11:48
#
Břečka do Kasimpasy
Losinho
14.01.2020 11:54
#
Za takový prachy
mistr129
14.01.2020 11:56
#
A jo
tronec
14.01.2020 12:09
#
Uz se o tom píše nekolik dní, dokonce na oficiální stránce Jablonce, aoe není to o Slavii, tak tady clanek nebude
mistr129
14.01.2020 12:10
#
Ofiko je to asi půl hodiny
tronec
14.01.2020 12:12
#
Husbauer je taky ofiko jen chvíli
ACSeRw!n
14.01.2020 12:26
#
Urs
14.01.2020 11:56
#
Zřejmě s ním pánové ve vedení nepočítají, ale je to škoda. Navíc si myslím, že má klidně na 1.BL než na Drážďany. Kor když teď má zřejmě poslední šanci být v nominaci na EURU.
Bohemak12
14.01.2020 12:00
#
OT - Bílek trenerém Astany . Docela čumim
Greny
14.01.2020 12:03
#
Super volba ten odchod ke Kazachum.. u nás je podceňovanej skrz repre .. také jsem na něj byl neprávem tvrdej přitom ve finále a zpětné v čase prostě odvedl dobrou praci
Netvor
14.01.2020 12:05
#
Selänne
14.01.2020 12:11
#
ne
Petr325
14.01.2020 12:41
#
Josifek
14.01.2020 16:01
#
Však jsem tu poslední roky už x krát říkal, že bych ho klidně bral do Sparty, že těžko ted seženeme někoho lepšího..
JessePinkman
14.01.2020 16:33
#
Vlkoslav
18.01.2020 20:06
#
Pred lety tu po jeho euru nekdo psal, ze s vyhlidkou do budoucnosti cz repre, se na jeho trenerske pusobeni u nadoraku bude jeste vzpominat jako na uspesne obdobi
db18
14.01.2020 12:04
#
Black Jagir
14.01.2020 12:05
#
žrout
14.01.2020 12:25
#
dave30
14.01.2020 12:22
#
Spousta lidí tady nechápe, ale mně to smysl dává. Slavia evidentně začíná šetřit (že by podmínka Nezmara, aby zůstal?). Těch 15 jarních zápasů s takovým náskokem odehraje kdokoliv. Navíc mohou dát příležitost mladým. No a kdo by přebral Pepův plat na půl roku? Zoufalé (poslední) Drážďany zkouší cokoliv a ten jeho plat asi unesou. A v létě se uvidí...
Muffi
14.01.2020 12:40
#
Fabregas@ole
14.01.2020 14:54
#
dontcallmeandre
14.01.2020 16:00
#
To bych chápal, že e Nezmarovi nemusí líbit, že mu Tvrdík kecá do toho, koho neprodat. Tvrdík se do některých hráčů umí asi fakt zamilovat. A zorvna trojka Škoda, MvB a hušbauer o tom nejspíš ví své.
JessePinkman
14.01.2020 16:33
#
20DollarsInMyPocket
14.01.2020 17:00
#
Coutinho10
14.01.2020 20:41
#
zajímavý, něco na tom asi bude
Lof
15.01.2020 06:33
#
naheCZ
15.01.2020 09:03
#
Dave477
15.01.2020 09:56
#
Sosi
14.01.2020 12:29
#
Podle me to delaji nyni dobre. Fotbal je o penezich a zbavovavt se starsich hracu na ukor perspektivbejsich je dobra cesta, kadr se musi tocit a obmenovat.
mayday
14.01.2020 12:34
#
V podstatě naprosto ideálním věku a na vrcholu sil je ve Slavii asi víceméně nechtěnej. Ať už z důvodu výkonnosti nebo mzdy.
Sedu
14.01.2020 12:35
#
Čína už Slávii prakticky nedává peníze. Jsou odkázáni sami na sebe. Brzy prijdou další vyprodeje.
Sheldon
14.01.2020 12:41
#
Jsme rádi, že mezi nás chodí členové ekonomického oddělení SK Slavia Praha a svou pravdou nás ochraňují před vytvářením spekulací
TheMally11
14.01.2020 14:12
#
Mumloch
14.01.2020 14:22
#
John Obi Mikel
14.01.2020 16:14
#
dave30
14.01.2020 16:37
#
Nechci malovat čerta na zeď, ale... Praha - Tchaj-pej plus odmítnutí pozvání na návštěvu ze strany prezidenta - to vše asi s čínskými investicemi zamává . Ale jak píšeš, nejsem člen ekonomického oddělení SKS. Třeba je vše naprosto v pořádku.
Sedu
14.01.2020 16:45
#
Aspoň příště nikoho nenapadne experimentovat s Číňanama.
Sedu
14.01.2020 16:46
#
Hochu hochu, čteš někdy noviny??
Baryss
15.01.2020 08:53
#
Sedu
14.01.2020 16:42
#
Mám:
https://www.eurofotbal.cz/kluby/cesko/slavia-praha/prestupy/
https://www.transfermarkt.com/sk-slavia-prag/startseite/verein/62

Kdo koukal na LM tak ví, že by Slávii stačil jeden opravdu dobrej útočník. Zřejmě by ještě hrála EL. Prodali Krále, do útoku nikoho nemají. Ty nové nákupy mladých kluků jsou loterie. Slávie prostě nemá peníze.
Losinho
14.01.2020 18:49
#
A proto pustila Škodu zdarma a Hellebrand stál už teď víc než Hušbauer. Zajímavý.
dave30
14.01.2020 19:38
#
Já myslím, že Hellebrand stál zhruba tolik, kolik by Slavia dala za jarní platy Škody a Hušbauera. Nevěřím, že dvacetiletý hráč se zhruba 600 minutami v nejvyšší soutěži (na podzim asi 330) a kterému v létě končí smlouva, by mohl stát více než 10 milionů (plus bonusy případně procenta z dalšího prodeje).
Uwe háže buly
14.01.2020 20:12
#
Tak všude píšou, že víc stál..
dave30
14.01.2020 20:42
#
Já už toho četl tolik (u různých přestupů) a přitom mi opravdu informovaní lidé potvrdili, že to bylo třeba dosti výrazně jinak...
Uwe háže buly
14.01.2020 21:17
#
Tak vždycky se ta skutečná přestupová částka bude trochu lišit od toho, co se uvádí v medích. Ale většinou se vychází z toho co se pustí do novin nebo co proběhne ruznyma insiderama.
dave30
14.01.2020 21:26
#
Já vím, už jsme na toto téma spolu diskutovali. Ale opravdu se mi potvrdilo, že u mladých hráčů ta částka byla klidně třetinová a ostatní byly bonusy. A třeba o Číně se raději ani nebudu vyjadřovat...
Uwe háže buly
14.01.2020 22:03
#
Ale tohle neni jen u přestupů z česka, to je v globálním měřítku.
dave30
14.01.2020 22:58
#
Ale v zahraničí (v tom civilizovaném) většinou napíší, že např. 10 mega je přestup a dalších 6 mega bonusy...
Sedu
15.01.2020 23:53
#
dave30
14.01.2020 23:01
#
U nás většinou napíší - částka za přestup může být až 50, 100, 200...milionů.
Losinho
14.01.2020 20:24
#
Sport psal 25? Tak to pod 15 určitě nebude.

Že se zužuje kádr před jarem, kde máme jen ligu, mi zvláštní nepřijde. Kdyby šlo o prachy, tak ty prodeje vypadají jinak.
dave30
14.01.2020 20:48
#
Tak snad budeš mít pravdu a žádný další výprodej se nebude konat. Nicméně politická situace není ideální...
Losinho
14.01.2020 20:50
#
Časem to možný určitě je ale teď to tak nevypadá a v létě před možnou LM by to musela být fakt extra krize
Mass
15.01.2020 04:01
#
To že ty znáš hráče jen z transfermarktu už víme. Slavie ale sledovala Helebrandta a Oscara přes rok, loterie nejsou.
Sedu
16.01.2020 00:07
#
Delas si legraci, ze jo. Castky za opravdu talentovane hrace jsou v evropskem meritku uplne jinde. Pokud vim, ambice Slavie nebyly jen v domaci soutezi. Kde jinde chces porovnavat kvalitu hracu, nez na Transfermarktu? Kdo maze, ten jede. Anglicani za chvili vystridaji na cele koeficientu Spanely. Cesi se propadaji, ceny zhruba odpovidaji mizerii a odrazi se v dlouhodobem horizontu. Vymena nazoru s naivkou je ubijejici.
Losinho
16.01.2020 12:06
#
Sedu
16.01.2020 22:29
#
Nevim, co je k smichu na tom, ze penize urcuji kvalitu hrace. Resp. ze cenova nabidka odpovida +/- par procent realne cene.
Losinho
17.01.2020 07:52
#
To +/- je dost výrazný a Transfermarkt je podobně kvalitní jako Wikipedie.
Sedu
17.01.2020 19:07
#
Ano Wikipedie obcas neni presna, ale porad presnejsi, nez jakykoliv clovek na teto planete co se vseobecneho rozhledu tyce. Je to jednoduche. Podivejte se na ceny hracu klubu, ktery je dlouhodobe uspesny. Srovnavat potom treba jednoho hrace, kteremu se podari sezona s 10x drzsim hracem je blbost. Slavisti hrali letos v poharech skvele, ale nemohou zopakovat neco podobneho nekolikrat za sebou. Ti hraci nemaji kontinualni kvalitu. Dokazi se vytahnout na silnejsiho, protoze nemaji co ztratit. Ale jak je videt, ani tak zajem ze zapadnich tymech nijak nevzrostl.
žrout
16.01.2020 15:11
#
Sedu
16.01.2020 22:30
#
Tohle vase placani po hlave bez argumentu je dost arogantni, rek bych skoro debilni.
žrout
16.01.2020 23:07
#
Porovnávat kvalitu hráčů podle ceny na Transfermarktu? Co ti na to mám říct? Cena hráče stoupá tím, když hraje v evr. pohárech nebo TOP západní soutěž. Když je srovnatelný hráč v česku, má na TM kolikrát násobně menší hodnotu, zvlášť mlaďasové. To jsi fakt nevěděl?
Sedu
17.01.2020 18:59
#
No v TOP poharech nebo zapadni soutezi nehrajou nahodou ze. Kouknete se na ceny mladiku v lepsich klubech. A to staci treba na Lipsko.
žrout
17.01.2020 19:44
#
Stačí se podívat klidně i do druhých lig, kde má i ve středu tabulky v průměrném týmu hráč ve 23 letech cenu 10 mega euro, aniž by kdy předtím hrál jinou soutěž než druhou ligu, popř. národní pohár. V repre taky není. I kdyby byl někdo takhle produktivní, nikdy nebude mít na TM v naší lize takovou hodnotu. Na tu se dostal jenom Souček po účasti ve čtvrtfinále EL, předváděl skvělé výkony ve sk. LM a navíc je stabilním článkem reprezentace. A to je největší hvězda českého mistra, zatímco jsem tam úplně random narazil na nějakého Bowena z průměrného Hullu. Dále např. Komličenko, který je produktivnější než Bowen, byť je pouze o rok starší, má pouze poloviční hodnotu. Opravdu hrají v průměrných týmech Champu o tolik lepší hráči, než jsou největší hvězdy v naší lize?
Sedu
18.01.2020 14:41
#
Bavime se o talentu vs cena. Rikam, ze ti mladi kluci ve Slavii nenahradi hrace jako je Skoda nebo Kral, nemluve o tom, ze i oni k sobe potrebovali spickoveho utocnika na uroven, do ktere se dostali. Cinani na takoveho utocnika maji, proc ho Slavie nedostala?? Kdyby ti mladi byli tak supertalentovaní ze nahradi Krale, stali by mnohem vic a zrejme by byli v Nemecku. Vubec nechapu, kam mirite.
žrout
18.01.2020 14:45
#
Tak ještě jednou. Můžeš mi, prosím, připomenout, kolik stál Král půl roku před odchodem do Ruska?
Sedu
19.01.2020 11:14
#
Napisu jen jedno jmeno abys pochopil: Haland
žrout
19.01.2020 14:32
#
Škoda, že utíkáš od tématu, ale čekal jsem to. Nevadí.
Pokud se budeš chtít vrátit k diskuzi, můžeš mi odpovědět na poslední otázku ohledně ceny Krále půl roku před jeho odchodem do Ruska. Díky.
Sedu
20.01.2020 04:31
#
O tom ta diskuze neni. Je o tom, ze Slavia nedostava penize od Ciny, protoze misto po hraci jako je Kral, by zaplnili opravdu talentovanym utocnikem, ktereho potrebuji jako sul. Ti mladi kluci s nizkou cenou jeste nic nedokazali, proto mluvim o loterii. Sancho s Halandem jsou mladsi jako oni a v poslednim zapase nastrileli dohromady ctyri goly. To jsou opravdu talentovani mladi hraci. Chapu, ze Slavia na takove hrace nema, i kdyby se slozila Cina se Severni Koreou a Ruskem dohromady. Ale mohli koupit hotoveho utocnika s prokazatelnymi vysledky. Ted k tomu Transfermarktu. Ceny hracu tam maji dostatecnou vypovedni hodnotu. Kluby dlouhodobe nakupujici nejdrazsi hrace, jsou pravidelne ve ctvrtfinale LM. Opravdu se daji najit rozdily mezi hraci, kteri stoji 2 mil. EUR nebo 10 milionu. Mysleno ve stejne vekove kategorii. Neni to tak, ze hraci se stejnou kvalitou na Vychode jsou vyznamne levnejsi nez na Zapade. Trh je globalni. Je jedno kolik stal Kral, ti novi se na jeh uroven proste nemusi dostat.
žrout
20.01.2020 10:59
#
Tvl jistě že ta cena má výpovědní hodnotu, ale ne u random hráčů, které ti lidi z TM v životě neviděli. Tady se nebavíme o všem dobře známých hráčích, které kupují čtvrtfinalisté LM. Jistěže tam jsou už ceny velice přesné. Ale není ani technicky možné, aby dokázali naprosto přesně ohodnotit každého mladého kluka z kdejaké díry. Ty si fakt myslíš, že 18 letý talentovaný kluk někde z Ghany bude mít na TM stejnou cenu jako podobně talentovaný hráč v Anglii? Nenech se vysmát
Král přestoupil za 12 mio Euro, přitom ještě před půl rokem měl cenu milion. Tehdy měl na TM navíc cenu 800 tisíc Euro, teď má podle TM cenu 7,5. Podle TM měl před přestupem cenu 3,5, ale odcházel za 12. Tak si prosím tě uvědom, že ty ceny jsou pouze orientační a v reálu ti hráči přestupují za úplně jiné peníze. Jestli bereš cenovky hráčů na TM jako měřítko kvality v úzke fotbalové špičce, která se SKS ale vůbec netýká, pak ok, má to nějakou výpovědní hodnotu. Pokud podle TM ceny porovnáváš kvalitu kluka z kdejakého zapadákova, pak jsi mimo.
Navíc tady se nikdo nebaví o rozdílu pětinásobku ceny. Tam je jasné, že to není náhodou. Zbytečně mi tady píšeš jasný věci, které jsem nikdy nepopíral. Nejsou tam tak propastné rozdíly v hodnotě hráčů, ale zároveň nejsou ty ceny u všech odpovídající.
Co se týče ambicí SKS, tak jistě, že má ambice i mimo naši nejvyšší soutěž. Proto se taky dostala do čtvrtfinále EL a do skupiny LM. Jestli si myslíš, že budou utrácet jako přední týmy z TOP lig, aby se dostali aspoň do semifinále LM, tak jsi úplně mimo kontext našeho prostředí. Zkus si třeba zjistit něco o tom, jaké měli plány s RB Salzburg v Rakousku a proč teda nakonec založili RB Leipzig. Napovím ti: zjistili, že fotbalový kontext Rakouska je pro ně limitující v jejich cílech a to měli de facto neomezené fin. možnosti. Podobně limitující je taky Český kontext. Zkus si přečíst na iDnes aspoň rozhovor s Nezmarem z prosince, abys začal trochu víc chápat realitu. Mohlo by ti to pomoct.
Sedu
20.01.2020 04:51
#
A jeste k tem druhym ligam. Husbauer jde do Drazdan za stejnou cenu jakou ma Mousa Kone. Dovolim si tvrdit, ze ta uroven cenam odpovida. Oba hrace znam velmi dobre. To znamena, ze prumerny hrac Ceske repre ma uroven kvalitniho utocnika z druhe BL, byt je Dynamo momentalne posledni a zrejme spadne. Ceska liga ma v poslednich letech tak nizkou uroven, ze krome par tymu se rovna 3BL. To ze nase repre obcas uhraje super vysledek treba s Anglii na tom nic nemeni. Btw bez krajanku bychom na ME nepostoupili zcela jiste.
žrout
20.01.2020 10:32
#
Zaprvé Hušbauer je v repre na lavičce, zadruhé je pomalej, takže neperspektivní pro moderní fotbal a zatřetí není ani klíčovým hráčem Slavie (byť je produktivní), protože jinak by se ho nezbavovali.
Srovnávat kvalitu hráčů s věkovým rozdílem 6 let a na úplně jiné pozici (střední záložník x hroťák) podle ceny na TM je úplně mimo to snad ani nemůžeš myslet vážně.
Nehledě na to, že asi o tom přestupu do Drážďan nic nevíš, když si myslíš, že tam jde Hušbauer za 3,5 evropskejch. Jestli to nevíš, tak tam jde hostuje. Kámo, nevím, kde žiješ, ale jsi mimo
Jistěže 2.BL je souhrnnou kvalitou lepší než naše první liga, o tom se ale nikdo nepře. Jenom říkám, že ani takový šutér jako Komličenko v ještě relativně mladém věku má poloviční hodnotu než borec z druhé na západě, který není ani tolik produktivní. To je prostě neobjektivní hodnocení. Známý fakt je, že menší východní ligy jsou podhodnocené, protože nejsou tolik středem zájmu.
žrout
20.01.2020 11:10
#
A ještě k tomu tvému příkladu Hušbauer a Kone.
Asi si to ani neuvědomuješ, ale právě jsi dal krásný příklad neobjektivity cen na TM.
Protože není možné, aby hráči na stejné úrovni (což tvrdíš ty) měli stejnou cenu, když mají 6 let věkový rozdíl. Cena hráče totiž není dána pouze jeho aktuální kvalitou, ale taky potenciálem se do budoucna zlepšit. Proto mladí hráči cca do 24 let stojí o dost více než třicátníci, byť mají podobnou aktuální výkonnost.
Takže jsi uvedl hezký příklad buď tvé neobjektivnosti v porovnání kvality hráčů, nebo neobjektivní hodnocení hráčů podle cen na TM.
Sedu
20.01.2020 17:58
#
Jsi tak trochu arogantni kokot. Zajimam se o fotbal snad od 8 let, co jsem chdil s tatou na fotbal. Maradonovu ruku jsem videl v realnem case a ty mi tady tykas a nadavas do mimonu. Mel by sis naliskat smejde.
žrout
20.01.2020 23:22
#
Všechna čest vašemu věku a že se zajímáte tak dlouho o fotbal, ale očividně to neznamená, že máte patent na pravdu. Když už dojdou argumenty, tak začnete vytahovat vykání a že jste viděl Maradonu v reálném čase (jak mám asi tak vědět, kolik vám je - měl jste si to napsat třeba do nicku, když vám na tom tolik záleží). Nic to ale nemění na tom, že jste v tomto tématu mimo realitu. Ani vaše urážky na tom nic nezmění
Kepy_FCB
14.01.2020 13:44
#
věřím Hřibovi že je vyžene
Sedu
14.01.2020 16:30
#
Byl bych mu vděčnej. Přes komouše u mě nejede vlak.
RM1999
14.01.2020 17:04
#
Dnes udělal dost významnej krok
Andis
14.01.2020 12:49
#
Tady je už rozšířen axiom, že hráč 30 už jakože končí nebo dohrává kariéru. V podstatě takové to paouškování, protože nevím o čem mluvím. Nutno si přiznat že realita je taková, že Hušby není taková hvězdá jak píše a vykřujuje tady v česku. Další tradiční místní nešvar, dělat z českých hráčů mega hvězdy, viz. Slávie - se může rovnat TOP soupeřům, což sme viděli na vlastní oči. Neskutečné dva body ve skupině je jasný důkaz. A odchod Slávistů do zahraničí to je jenom důsledek
nebabisch
14.01.2020 13:01
#
Ty jsi strašnej retard.

Slavie se zbavuje drahých a nepotřebných hráčů, nikoliv hráčů kteří jsou pro ni důležití a táhnou ji.
Bakary3
14.01.2020 13:31
#
Tou druhou větou bych pro něj už vůbec netrápil klávesnici
nebabisch
14.01.2020 13:37
#
Je to imbecil jak z diskuze na idnes.
Rarášek
14.01.2020 15:43
#
nebabisch
14.01.2020 19:44
#
A druhej retard ti to palcuje.
Rarášek
14.01.2020 19:55
#
Co mi kdo palcuje?
Imos
15.01.2020 23:57
#
Sedu
14.01.2020 12:57
#
3,5 je zatim nejvyssi cena za Husbauera. Do Italie odchazel za 3. Pokud nespadnou, tak zrejme zustane a bude spokojenej.
Spalovač šancí
14.01.2020 13:11
#
Logické hostování. Na jaře by ve Slavii pravděpodobně moc nehrál a měl by problém dostat se na Euro. Ve Drážďanech naopak bude vytížený a pokud se nezraní, Šilhavý ho vezme. A pomůže-li Dynamu k záchraně, bude si v létě po úspěšném Euru vybírat, zda se vrátí do Slavie, nebo půjde v Německu o úroveň výš.
Radin
14.01.2020 15:26
#
Slavie prostě zkouší. Jaro má na to vyzkoušet jak bude fungovat tým s mladejma a posilama. Když to nepůjde, vrátí se zpět ligové jistoty. Nevidím v tom nic špatného. Hušba už na poháry neměl fyzicky a asi chtěl vzít co bylo
Modi6
14.01.2020 17:14
#
Mnohem lepší než Levski Sofia
sitmin
14.01.2020 18:33
#
Ma na sobe spartanskej dres?
Blitzblane
14.01.2020 21:49
#
to je drážďan podle toho loga. jejich druhej červenej, ale vypadalo to tak.
Coutinho10
14.01.2020 20:43
#
ikdyž 2. Bundesliga, tak pořád kvalitní soutěž a atmosféra tam bude taky super, není to daleko, takže na ten půl rok ideál....na Bulharsko atd. má ještě čas
Witcher
14.01.2020 20:57
#
Konečně se zase dostavaj čeští hráči do zahraničních velkoklubů
Mass
15.01.2020 04:17
#
Tak Dynamo má průměrnou návštěvnost 27k.
Blitzblane
14.01.2020 21:45
#
Blitzblane
14.01.2020 21:50
#
Btw jakto že mu tam skopčáci dali na dres háček u Š?
wyqinac
15.01.2020 10:46
#
meli mu tam radsi dat SCH?
Blitzblane
22.01.2020 21:16
#
ne normálně bez diakritiky. HUSBAUER
REPLIKATOR
14.01.2020 22:32
#
cristiano.K.
14.01.2020 23:30
#
strašně jsem ho tenkrát do Slavie nechtěl viz spartanská minulost a kecy v rande jako dítě

Když se mu nebude dařit, tak půjde hrát třeba za rok za Mladou Boleslav,jestli skončí Matějovský. Ztratit může akorát repre a pokud udělá v sezoně 5+7 a Dynamo se zachrání, tak i ta repre bude otevřená.
dontcallmeandre
15.01.2020 12:10
#
Já jsem ochotný se vsadit o láhev vína, že udělá na jaře v drážďanech minimálně 11 kanadských bodů.
cristiano.K.
15.01.2020 21:15
#
já do toho nejdu, když jsem řekl 12
♥LIVERPOOL - FC♥
14.01.2020 23:54
#
PEPI!!!
Zaschrona
15.01.2020 03:38
#
Slavie to dělá rozumně. Hráči typu Škoda nebo právě Hušbauer už Slavii pomohli dostat zpět na český vrchol korunovaný účastí v LM, ale pokud ten fotbal chtějí začít dělat trochu smysluplně, tak je na čase to začít omlazovat, těch hráčů kolem a přes třicet tam je příliš mnoho, s tím logicky spojené i velké platy. S pohledem do tabulky je ideální čas na menší přestavbu - Slavie by podle mě ještě měla poslat pryč Tecla a Frydrycha, ti fakt nejsou něčím, co bych viděl jako hráče pro klub s perspektivou hrát na podzim zas LM. Ani to není tak, že by si nemohla Slavie z hostování stáhnout perspektivnější náhrady...
Logan
15.01.2020 10:58
#
zas nemůžeš protočitvšechny starší hráče najednou, musíš tamít nějakou posloupnost. to by se uplně zbořila kabina a kostra týmu. navíc Frydrych nebude mít takový prachy a je dbrej do kabiny, do ířky týmu,neremcá, to samý Tecl, navíc slávista.
Takvá obměna se musí dělat postupně,ale dělat se musí jinak by to bylo jako v Plzni.
Mass
15.01.2020 03:56
#
Tak na tu pozici 8 sou k dispozici momentálně čtyři hráči, navíc Ševčík i Sýkora chytili formu, Oscar má obrovskej potenciál a Hušba by seděl. A že radši vzal Drážďany než Sofii? Stejný peníze, blízkost a možnost se vrátit, když to nevyjde.
Alf14
15.01.2020 07:32
#
on má jen 29 let ? já myslel že už tak 35
mayday
15.01.2020 11:53
#
Tos myslel blbě.
Lof
15.01.2020 09:26
#
bungee
15.01.2020 12:26
#
Hušbauer 2.liga v Německu; Zmrhal jde s Brescií do 2. sestoupit; Škoda random tým v Turecku, na který zrovna padne karta a bude tam koupání; Barák stojí v Udine. A ostatní "top" týmy z ligy aby platili paušál za hostování. Nic moc.
žrout
15.01.2020 12:48
#
Tak to je prý nakonec automatické obcování s ovcí či co
db18
15.01.2020 13:04
#
Losinho
15.01.2020 13:31
#
Tatínek na to má svůj názor
Bonetti
15.01.2020 13:47
#
založeno leden 19, ale dobrý pokus
db18
15.01.2020 14:25
#
Jako před rokem, nebo za 4 dny?
žrout
15.01.2020 16:27
#
ondrasch77
16.01.2020 15:01
#
Kepy_FCB
15.01.2020 17:49
#
dave30
15.01.2020 21:42
#
Já spíš nechápu, proč tohle divadlo? To nemohl říci rozhodčímu a ten by to odvolal? Nebo se bál, že by mu dal žlutou za simulování?
ondrasch77
16.01.2020 15:02
#
Asi měl vsazeno
Coutinho10
15.01.2020 18:41
#
btw. Rizespor prave hraje turecky pohar s Galatasaray a Milan Škoda uz je pripraveny na lavicce nahradniku
PlackaSKS
15.01.2020 22:51
#
KingMaster13
16.01.2020 11:26
#
Coutinho10
15.01.2020 19:54
#
OT: Milan Škoda už je na hřišti za stavu 1:1 šel už v 60. minutě
Coutinho10
15.01.2020 20:22
#
to je škoda, Milan měl velkou šanci, když dostal přihrávku do šance, ale bohužel obránce Galatasaraye mu to na poslední chvilku ukopl a Gala místo toho udeřili na druhé straně, ikdyž to celkem zavánělo faulem
Coutinho10
15.01.2020 20:24
#
VAR gol Galatasaraye odvolal
Losinho
15.01.2020 20:40
#
takovej typickej začátek
Coutinho10
15.01.2020 20:47
#
jako bylo by to hodně krutý, kdyby to fakt skončilo 1:2 po tý jeho šanci
na jeho obranu toho obránce měl fakt za zády, takže kdyby chtěl vystřelit, tak by musel hned levou a on to chtěl brát pravou, takže mu to o 1-2 vteřiny déle trvalo a takže dal obránci šanci a ten mu to odkopl
Blasphemer
16.01.2020 13:13
#
Takže od příště už sedí.
John Obi Mikel
16.01.2020 14:43
#
Střídal
Coutinho10
16.01.2020 18:05
#
tak Gala byl tezky souper, ale je potreba aby i jeho spoluhraci vic zabrali, protoze za tu pulhodinu tam sli asi jenom 2 centry, takze tezky s timto neco delat a spis to bylo pretazeny nebo si to stahl brankar, takze moc sanci se ukazat nemel...uvidime v lize, kde hned na zacatku je ceka klicovy zapas s tymem, kam uz skoro malem prestoupil, takze to muze mit slusny naboj
Mass
15.01.2020 20:32
#
Kde na to koukáš?
Coutinho10
15.01.2020 20:35
#
přes stream Chance jsem koukal...už je konec, hraje se to na 2 zápasy....odveta je příští čtvrtek
Coutinho10
15.01.2020 20:36
#
zkoušel jsem i nějaký stream třeba sport365, ale tam to nebylo, takže těch možností nebylo tolik, ale Chance/Tipsport to naštěstí měli se streamem
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.