Hráli jsme asi nejhůř, co jsem u týmu, je to velká facka, řekl Šilhavý

05.06.2021 08:20 - Aktuality
Jaroslav Šilhavý (© twitter.com)
 
Podle trenéra Jaroslava Šilhavého podali čeští reprezentanti v Itálii v prvních ze dvou přípravných zápasů před mistrovstvím Evropy asi nejhorší výkon za dobu, co je u týmu. Vysokou porážku 0:4 bere jako velkou facku. Věří, že se z ní mužstvo rychle oklepe a do úterní generálky na šampionát proti Albánii a následného Eura se poučí.

"Samozřejmě facka je to velká. Štve mě to, takovýmhle rozdílem prohrát. Hráli jsme asi nejhůř, co jsem tady u týmu. Špatný výkon, špatný výsledek, to je zákonité," řekl na tiskové konferenci Šilhavý, který převzal reprezentaci v září 2018.

Jeho svěřenci s výjimkou úvodních 10 minut na čtyřnásobné světové šampiony nestačili a v obou poločasech inkasovali po chybách dvě branky.

"Musím soupeře pochválit, protože hráli skvěle. Mimo těch úvodních 10 minut jsme byli u všeho pozdě. Pak jsme dostali dva hloupé góly, které jsme soupeři nabídli sami. Tím se dostali na koně a už nás přehrávali. Ve druhém poločase koncertovali a dali nám lekci," uvedl Šilhavý.

Pro český tým šlo o vyrovnání druhé nejtěžší porážky od rozdělení federace. Vyšším rozdílem prohráli reprezentanti jen předloni na startu evropské kvalifikace v Anglii (0:5). Tehdy se mužstvo z debaklu oklepalo a v dalších zápasech se zlepšilo.

"Přiznám se, že se mi to v hlavě honilo. Samozřejmě ne že bychom to udělali schválně. Asi je lepší dostat takovouhle facku teď než na samotném mistrovství. Musíme se z toho oklepat, poučit a jít dál. Samozřejmě si to vyhodnotit. A už přemýšlet o dalším zápase s Albánií a pak o samotném mistrovství," řekl Šilhavý.

Proti Itálii se představili tři stopeři Ondřej Čelůstka, Jakub Brabec a střídající David Zima, utkání jim ale nevyšlo. "Ani jeden z nich nepodal dobrý výkon. Ondra Čelůstka pak musel kvůli zranění střídat. Jak jsme hráli špatně jako tým, tak se to svezlo i na obranu," poznamenal český trenér, jehož tým se od pondělí chystá na Euro na kempu v severní Itálii.

Kvůli zranění nenastoupil další stoper Tomáš Kalas a zdravotní problémy nepustily do hry ani útočníka Adama Hložka. "U Tomáše Kalase je to otázka nějakého podrobnějšího vyšetření, které absolvuje po (nedělním) návratu do Prahy. On sám říká, že by to mělo být dobré. U Ondry Čelůstky je to čerstvé, má svalové problémy v oblasti kolena. Ještě jsem úplně nemluvil s doktorem, jak moc je to vážné," uvedl Šilhavý.

"Je to složité na tomhle postu, když vám hráči takhle vypadávají. Ale věřím tomu, že budou k dispozici. Ještě je asi možnost za zraněného hráče někoho povolat, takže to je taky varianta. Nakonec stopera hrával i Aleš Matějů v Brescii, takže to je taky řešení. Ale nechci předbíhat," dodal kouč.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2523
Komentáře (95 / 0 nových)
Kincl
05.06.2021 08:40
#
Byla to katastrofa, neustále rozehrávka v malém vápně, kdy se po třech přihrávkách ztratil míč hráči to radši vrátí, než aby zkusili přihrávku do útoku
bartes
05.06.2021 09:02
#
jardo a co jsi čekal, když tam nemáš žádného kreativního záložníka?
PISTOLERO
05.06.2021 09:07
#
Karma za Dočkala
oli9
05.06.2021 09:43
#
Jsi s Dočkalem doprdele
PISTOLERO
05.06.2021 09:56
#
Doplatíme na to, že tam nemáme nikoho kreativního
doshcz
05.06.2021 11:05
#
Ennessis
05.06.2021 11:22
#
Na Dočkala rychlé dostupování a zdvojvání neplatí, že. Navíc nechyběla kreativita, ale nabídka pro přihrávku a rychlá práce s míčem v malém prostoru. Buď rád, že tam nebyl, protože by všichni viděli, že tam být opravdu nemá.
r.mrazik
05.06.2021 11:28
#
nastesti jsme videli,ze nominovani tam opravdu byt meli...byl to koncert kreativity a rychle prace s micem na malem prostoru
PISTOLERO
05.06.2021 11:36
#
Ennessis
05.06.2021 11:38
#
Bakary3
05.06.2021 11:46
#
Rychla prace s míčem na malem prostoru - Dockalova prednost, aha
r.mrazik
05.06.2021 11:47
#
vyser se na to
Bakary3
05.06.2021 11:57
#
A nebo ty
Jestli si myslis, ze kdyz mel problemy darida nebo kral, tak by dockal, kteryho vygumuje kdejakej kopac, kterej mu celej zapas dejcha na zada, stihal...
Tak se tomu proste jen musim smat, no.
r.mrazik
05.06.2021 12:14
#
Voni dostanou 4:0, hrajou šíleně, nic si nevytvoří a stejně se najde nějakej jantar, kterej prská na to, že by tam byl dočkal místo těch, co na tom hřišti dostali tu 4...
Naštěstí bylo vidět, jak je Barák lepší hráč
Fakt se na to vyser a přilez s chytrýma kecama, až dotyčný vybraní hráči udělají nějaký výsledek...teď to působí dost debilně
Bakary3
05.06.2021 12:17
#
Samozrejme, ze barak i vsihni co byli v zakladu v zaloze jsou lepsi hraci.

Jantar jsi ty, jestli si myslis opak.
Vysledky uz udelali, ze se ti to ted hodi otocit po jednom zapase je jen tvoje debilita, gy jantare.
r.mrazik
05.06.2021 12:25
#
jak rikam,vyser se na to a prilez pozdeji gumo
Kiwi-21
05.06.2021 12:39
#
Freedo
05.06.2021 15:33
#
Mimalu
06.06.2021 08:57
#
DINHO GOAT
06.06.2021 14:12
#
Kiwi-21
05.06.2021 12:39
#
Souhlasím s ním bychom tam byly v 10
Bakary3
05.06.2021 16:03
#
Samozřejmě, byl by to první kus na stridani...
adoxx
05.06.2021 16:49
#
A teď jsme tam snad byli v 11? Protože půlku týmu jsem neviděl u míče..
Kiwi-21
05.06.2021 21:20
#
Ano i když to tak moc nevypadalo ale s ním by to lepší nebylo
Což je asi důvod proč se dostal jen do Norska či Číny
Brkoslav
05.06.2021 12:59
#
Po zápase kde nám chyběl hlavně zápal, nasazení a jistota v obraně se tady vzývá Dočkal . Pro boha živýho lidi.
Acrocephalus
05.06.2021 09:08
#
Rikejte si co chcete, ale ja po tomto uz nechci Pavlenku v narodaku ani videt. On se vzdy "tak nejak" nachomytl k nasim debaklum, pritom z pohledu divaka to zase nevypada, ze by to zavinil on. To jsou takovy priblbly goly z odrazu, tam si sahne na balon, ale nechyti... A pritom to je proto, ze Pavlenka si proste tu obranu neumi pred sebpu zkorigovat. Nezarve si, neni v obrane ani v brance panem. Hlavne proboha kdyz vidi, ze souperova taktika byla uplne jasna, ze byl zvlaste durazny presink na nase obrance (protoze Italove spravne precetli, ze hru kombinujeme postupne odzadu, obranci), tak nedostavam zbytecne obrance pod tlak kratkymi prihravkami, ne? Vzdyt nase zaloha i utocnici byli kompletne vymazani, protoze se mic k nim pres obranu vubec nedostal. Zde bylo resenim proste nakopnout mic dopredu, preskocit obranu a rovnou na zalozniky, at je sance jit dopredu. Pavlenka to vubec nepochopil. A nedokaze chytit nic navic. Vaclik je v tomto uplne jinej. A uprimne, srat na pocet minut v Seville tuhle sezonu, on chytat za repre umi a vubec na nem nerozehranost neni videt.
Vykon jinak byl teda hrozivej, to souhlas, ale co nam nejvic vadilo, v cem nas Italove prehravali? Rychle, uderne a hlavne velmi presne prihravky. Tam nasi vubec nestihali ani hlavou, natoz nohama. Vsude byli pozde. Italove videli presne kde kdo stoji, sehrani byli skvele. Blby je, ze souperi ted jasne videli, co na nas plati. Dobry na druhou stranu je, ze realizacni tym ma ted 90+2 minut materialu na to, aby tuto velkou slabinu eliminovali. Poucnejsi material snad uz ani nejde mit.
icka
05.06.2021 09:15
#
bartes
05.06.2021 09:21
#
souhlas a to tady bude spousta lidí tvrdit, že brankář ze sestupujícího týmu BL je kvalitní. Brémy jsou tak na úrovni Liberce, Jablonce, takže tam mohl být místo něho kdokoliv z TOP 6 u nás.
Greny
05.06.2021 09:26
#
Třeba Hruska
bartes
05.06.2021 09:34
#
Hruška ani nechytá, ale určitě měl jet Kolář, který je min o level lepší. Dále tam mohl jet třeba Ngyuen, Staněk se jeví dobře a určitě by se našli další 2-3 brankáři na úrovni Pavlenky
bartes
05.06.2021 09:37
#
min.na úrovni Pavlenky
Kiwi-21
05.06.2021 12:45
#
To podceňovaní Pavlenky a ještě k tomu na úkor Vaclika je fakt šílený
Acrocephalus
05.06.2021 18:21
#
To precenovani Pavlenky na ukor Vaclika je sileny, jsi chtel rict.
Kiwi-21
05.06.2021 21:21
#
Rozhodně nechtěl
Pavlenka je pro mě lepší brankář
PaYaB
05.06.2021 14:50
#
Nguyen ??? To si napsal omylem ne ?
Witcher
05.06.2021 17:44
#
Trojka je Grigar
Slavia10
05.06.2021 09:40
#
Brémy jsou možná na úrovni Jablonce, ale Pavlenka celý rok chytal proti silným týmům. Chytat BL a českou ligu není teda ani omylem stejné. To že sestoupili nemění nic na tom, že Chytat proti kvalitním týmům. A vůbec nechápu, jak v zápase, kde vůbec nefunguje záloha, obrana propadá tak za výsledek může jenom Pavlenka ze jo ? I kdyby tam byl Vaclík, tak na výkonech obrany a záložníku to nic nezmění. Žádný z těch gólů nebyla jeho chyba a ty ho chceš vyhodit z reprezentace? Z reprezentace by okamžitě ještě dnes měl být vyhozen Čelůstka s Brabcem, kteří hoří zápas co zápas.
bartes
05.06.2021 09:48
#
nikdo neříká, že za to může jen Pavlenka, ale souhlasím s tím, že organizace obrany a rozehrávka brankáře je jeho práce. A tam je takový Kolář úplně jinde. Právě díky tomu, že si ty hráče umí zorganizovat, navíc hraje libera, je mnohem vytaženější, občas chytne něco navíc atd. Když vidí, že je soupeř vytažený, tak umí balón vyhodit rukou až na půlku atd.
Oproti tomu Pavlenka míč poslal nejbližšímu obránci do špeku, ten to ještě stačil posunout na půlku a tam už míč měli Italové.
Slavia10
05.06.2021 10:06
#
Uznávám jednu chybu Pavlenkovi, v BL zjistil, že i golmani už dneska hrají nohama a zkouší to taky. Chyba je, že nepochopil že v jeho věku je na to pozdě. V Česku je nejlepší hrou nohama Kolář, protože tak hraje od 20, Pavlenka se to chce učit těsně před 30, což je opravdu pozdě. Kdyby se držel toho co umí a hrál jistotu jako to právě dělá Vaclík, tak by se možná o něm nepochybovalo, chytat umí dobře, jen učit se teď být moderním golmanem s rozehravkou, to měl začít mnohem dříve. Teď všichni vidí jasný příklad toho, proč Trpiš požaduje od golmanů umět nohama a tím pádem nemůže mít Slavia kohokoliv kdo jen dobře chytá.
Acrocephalus
05.06.2021 10:10
#
Ale chapes to, ze v klubu muze sice chytat dobre a hrat proti silnym tymum, ale to proto, ze je zvykly na hru sveho klubu? Nastupuje pravidelne, vi co cekat od svych obrancu, ale kdyz ma vymenit klubovy dres za reprezentacni, tak to stoji za hovno? Proc? No protoze se absolutne nedokaze prizpusobit hre jineho tymu. Brankar neni hazenkar, je 11.muz v poli, navic na nem stoji podrzet tym,kryt jim zada. Zarvat na obranu, dat si je do late, dobre rozehravat a nekompromisne ve vzduchu borit protihrace, kdyz mic je jeho. Pavlenka je zakriknuty, nejisty a nechytne nic navic. Je snad nahoda, ze Pavlenka byl pritomen snad u vsech ceskych debaklu a ze ma obrovske potize drzet ciste konto?
Na prvni pohled to nevypada, ze gol zavinil on. Rikam, to jsou takovy pritroubly odrazy a leckdy nechytatelne mice, ale kdyz si prehrajes zpet, co situaci predchazelo, vzdy to byla jeho spatna rozehravka, dostaval obranu pod zbytecny tlak. Italove jak vosy neprestali na obrance dotirat a vyplatilo se jim to, vubec nepotrebovali se merit s nasi kvalitni zalohou ani utokem, protoze je odstavili na vedlejsi kolej.
Vaclik jednicka v brane bez debat.
Pablos
05.06.2021 10:15
#
já s Tebou souhlasím, taky jsem nad ním včera přemýšlel
Riviera Kid
05.06.2021 11:36
#
TheTopFootbaler
05.06.2021 12:32
#
Kucka
05.06.2021 14:19
#
Selänne
05.06.2021 10:02
#
Brémy jsou tak na úrovni Liberce, Jablonce

Tuhle sračku snad nemyslíš vážně, že ne?
bartes
05.06.2021 10:16
#
máš pravdu, jablonec nebo liberec by jim dal trojku ;)......ty si snad myslíš, že tým který sestoupil z BL je lepší, než tým který hraje u nás poháry nebo o poháry? Mohl bych pak zopakovat tvou otázku ;)
Selänne
05.06.2021 10:27
#
Nechci ti do toho kecat, ale být tebou bych se zkusil podívat na soupisku Brém. To fakt nejsou žádný nazdárci. Máš tam reprezentanty Německa, Švédska, Česka, Turecka, USA nebo Kosova.

A zmiňovat tady Jablonec, který dva roky za sebou vypadl v Evropě s arménským Jerevanem a ještě k tomu dostal bůra od DAC, přičemž v obou soubojích byl daleko horším týmem...nevím nevím. Liberec pro změnu dostal 7 branek od Hoffe, které hrálo střed tabulky. Chtělo by to z naší ligy přestat dělat bůhvíjakou ligu.
bartes
05.06.2021 11:12
#
bůhvíjakou ligu ty děláš z BL. Kdyby ti reprezentanti byli tak dobří, tak Brémy přece nespadnou.
Selänne
05.06.2021 11:34
#
Ale chápeš, že takhle kvalitní týmy má většina celků z BL? Tohle je prostě top liga, kde máš kvalitu v každým týmu. Co tu vůbec zkoušíš rozjíždět?
Puskas
05.06.2021 11:36
#
bartes
05.06.2021 11:48
#
a ty chápeš to, že svým vyjádřením říkáš, že BL je o galaxii před naší ligou, Slávia by hrála střed tabulky, Sparta by byla kousek pod ní a možná Plzeň by hrála o udržení? A zbytek by hrál 2. a 3. ligu v Německu? Netuším, co se tady snažíš rozjíždět ty.......já jen říkám, že by to bylo mnohem vyrovnanější.
Selänne
05.06.2021 11:58
#
Kde tohle tvrdím? Uvědomuješ si, že krom dvou až tří klubů naše liga prostě kvalitu nemá? A ano, BL je o galaxie před naší ligou. Proto taky naše největší repre hvězdy hrají za Herhu, Hoffenheim nebo Brémy. V tom lepším případě za Leverkusen.

Ty tady popisuješ nějaký scenárie, který nemají s reálným světem nic společného. Je snad logický, že ty týmy budou jinde, když mají 20x větší rozpočty než naše kluby.
bartes
05.06.2021 12:04
#
tvl. čekal jsem, kdy přitáhneš prachy . Tohle nemá smysl řešit. A jestli myslíš těmi hvězdami Daridu, Kadeřábka a Pavlenku, tak to pak jo. To má i Slávia lepší hráče na těch postech. Nechám tě žit tvůj sen......
Selänne
05.06.2021 12:06
#
To spíše ty žiješ v nějaké fantazii. Asi je na čase si trošku rozšířit obzory.
smazaný uživatel
05.06.2021 12:48
#
To vypadá na dalšího trolla, je jich tady v poslední době nějak moc.
forma
05.06.2021 13:47
#
Jablonec byl po extrémním výprodeji. Odešel Hanousek, Trávník, Holeš,Lischka,Zelený,Masopust .... Debakl od DAC byl velmi přívětivý výsledek tenkrát.
Kiwi-21
05.06.2021 14:25
#
Debakl?
Pokud vím základní hrací doba byla 3:3 a to byly rádi že srovnaly
Normálně do odvety skvělý výsledek
Ano v prodloužení to už jednoznačná záležitost byla
I'm not funny.
05.06.2021 14:11
#
Tak ty se raději nevyjadřuj.
Bastaron
06.06.2021 02:34
#
PISTOLERO
05.06.2021 09:22
#
Salfovic
05.06.2021 09:37
#
Jen dotaz, měl včera Pavlenka alespoň jeden slušnej zákrok ?
deiw
05.06.2021 09:59
#
nad Pavlenkou jsem taky včera přemýšlel. U většiny debaklu byl vždy právě on, přitom nikdy žádnou hrubku pořádně neudělal, ale vždy ta hra byla příšerná už od obrany. Jako do repre asi pořád patří, protože prostě mimo Vaclika nemáme brankáře v kvalitnější lize ( a to ke všemu Vaclík letos ani nechytal), ale jednička být vážně nemůže. Ale zaráží mě, že sem k němu nikde včera ani žádnou výtku neslyšel.
Butter-Fly
05.06.2021 10:52
#
Didier Drogba
05.06.2021 11:50
#
není o čem, Vaclík jasná jednička
Igli
07.06.2021 11:35
#
Lašty měl být jednička...věk je jen číslo
icka
05.06.2021 09:15
#
Obrana vypadala jak z okresu.
oli9
05.06.2021 09:46
#
Tak Brabec, Celustka jsou mimo celý rok... Na to aby dirigovali obranu fakt ne
insane
05.06.2021 09:24
#
Jó, co čekat od záložní řady, kde vdle sebe hrajou Darida, Souček a Král. Nedá se jim sice upřít běhavost (i když ani tu včera moc neukázali), ale je to strašně nekreativní a pomalý trio, na kterym se prostě hra postavit úplně nedá. Druhá věc samozřejmě je, že vyloženě kreativní střeďáci jsou po stoperech dalším nedostatkovým zbožím, takže se s tim dá těžko něco dělat. Ale asi to ukazuje, že se přece jenom měl zkusit ten Dočkal – ten je sice pomalej a moc neběhá, ale kdyby měl vedle sebe dva hráče, který by byli schopný naběhat něco za něj, možná by to byla furt lepší varianta, než mít zálohu kompletně složenou z posouvačů míče.
Salfovic
05.06.2021 09:34
#
Podle mě je chyba, že Franco už dřív nevyzkoušel 3-5-2. Při našem hráčském materiálu by mi to přišlo nejlepší.
Vaclík - Král, Čelo, Kalas - Coufal, Bořil - Suk, Darida - Jankto - Schick, Krmenčík/Vydra/Hložek.
Výhodou toho systému je to, že když to jeden stoper posere, tak to za něj ještě můžou zachránit ti dva zbývající. Navíc není nutné, aby tam hráli jen ryzí stopeři, viz Chelsea, která tam měla Azplicuetu či Jamese.
Hafna
05.06.2021 09:43
#
Já nevím, podle mě je toto rozestavení 3-5-2 ted trendy, ale já ho moc nemusím a hlavně si ho nedovedu představit v repre. Ok když v klubech tak hraci hrají delší čas tak si na to zvyknou, ale aby se tak sehráli za týden v repre? Navíc pro trenéra co tento styl nikdy nehrál? Zbytečné riziko, viděli jsme jak to dopadlo když to zkoušel KJVCD.

Ti hraci tam sice typologicky zapadají, ale myslím, že by z toho realne byl ultra chaos
Salfovic
05.06.2021 09:50
#
Proto jsem psal, že bylo chybou to nevyzkoušet už dřív. Teď už je asi pozdě.
Jinak, já ten systém nemám vůbec rád, akorát oslabuje křídelní hru. Jenže to zrovna nám může být jedno, když křídla nemáme.
AnnelieseMichel
05.06.2021 10:09
#
Azpi nenastupuje na stopérovi preto, lebo sa hráči môžu zaskakovať, ale preto lebo je dobrý na lopte. Chelsea zakladá hru dlhými nakopmi od stopérovi/poprípade postupným útokom, kde sa stopéri zapájajú výrazne do hry. Na to musíš mať technický zdatných obrancov. To si myslím, že Česi úplne nemajú.
Salfovic
05.06.2021 10:15
#
To by právě alespoň trošku mohl dělat Král.
AnnelieseMichel
05.06.2021 10:27
#
Máš pravdu, toho som si tam ani nevšimol. V podstate je to niečo na spôsob De Jonga keď hrá v obrane, pretože tá technická vybavenosť je v trojčlennej obrane naozaj dôležitá. Ťažko povedať, či by to úplne stačilo a čo by to spravilo s ofenzívnou fázou.
Butter-Fly
05.06.2021 10:50
#
Stopeři jsou naše největší slabina, tak proč hrát na tři?
cubinho
05.06.2021 09:55
#
Zeptám se i tady: Čelůstka je zraněný, Kalas taky - kdyby nebyli schopni pro Euro, je ještě možné někoho místo nich donominovat?
Greny
05.06.2021 10:04
#
Myslím si že jo
Salfovic
05.06.2021 10:09
#
Spasitel Hubník: Vol. 2
Reggie
05.06.2021 10:41
#
Na konci článku o tom myslím Šilhavý mluví
Ennessis
05.06.2021 11:27
#
Když Italové ve čtvrtek měnili Pessinu za zraněného Sensiho, tak se psalo, že snad až do 10.6. to lze.
adam95
05.06.2021 10:43
#
Zavolej na stopery Standu Hoffmana a Michala Kadlece a bude to lepší než tohle duo komiků Brabec Čelůstka
Butter-Fly
05.06.2021 10:47
#
A proč nedá Holeše na stopera? Do středu zálohy se stejně přes Součka, Daridu, Krále a Baráka nedostane.
bartes
05.06.2021 11:10
#
protože Jarda není taky bůhvíjaký myslitel. Všem kromě něho je jasné, že celá sestava nemá žádné kreativní hráče a on tam stejně nikoho nedá. A do obrany se taky přece nesahá i když ti hráči tam nemají co dělat
cihi
05.06.2021 11:09
#
Chybi Kudela no, hlavne ze lhar a rasista Kamara na Euro jede...
Kluivert9
05.06.2021 11:31
#
Butter-Fly
05.06.2021 12:55
#
Dvojí metr
děd-vševěd
05.06.2021 11:13
#
Tak ukázalo nám to slabé stránky.
Stoperi, střed zálohy, chybí kreativní záložník a Krmencik nemůže být v základu.
Ono je jednodušší se bavit, co fungovalo...
krupa1919
05.06.2021 11:19
#
Vem Hubníka Jarine
Bakary3
05.06.2021 12:00
#
Bohužel, nas nejlepší stoper Kudela je doma, takze jednička kalas a s nim proste Holes, kterej je oproti tem ostatnim kopytum fotbalovej a lepsi i dozadu.

Na sehranost sere pes, k cemu je, kdyz tam jsou tragedi, kteri kupi chybu za chybou.

Pro me teda velky zklamani i coufal a boril me sere už delsi dobu.
Klidne tam zkusit ještě narychlo sadilka, nebo mateju... ikdyby to melo treba jen efekt "prober se"
OTASi
05.06.2021 16:04
#
proč ten mamlas už dávno nedal na RM Kadeře? Masopust hrál letos taky víc v obraně než v záloze a je poslendí rok totálně tragickej, nikdo by nebyl horší než on.. ale u šilhavýho bude prostě pořád v základu
Bakary3
05.06.2021 16:31
#
Jako... kader v zaloze uplne nevim, ale jak pises, masicko budiz jako kluk z lavice, ale v základu nema co delat.

Mame tam podle me 3 zajimavy varianty - barak, hlozek, kader... kazdrj uplne jinej, coz je plus, da se s tim dobre sachovat, co zrovna potrebujes.
Presto je tam porad maso...
OTASi
05.06.2021 16:35
#
a nejhorší je, že jarda je taková konzerva slávistická, že to ani nijak nebude
Bakary3
05.06.2021 18:09
#
Ja si docel myslim, ze po tomhle vyprasku i "musi" neco udelat a ukazat, ze takhle to jako dal nejde a ze z toho vyvodil důsledky
A na místě masicka to bolet nebude, samozřejmě ge po vcerejsku neposadi krale, daridu... takze bych i nejakou zmenu očekával
Stejsky87
05.06.2021 17:57
#
Těžko říct, varianty Šilhavý má, jak říkal, Aleš Matějů by mohl alternovat na stopera, Alex Král taky, i když by byla trochu škoda ho stáhnout ze zálohy. Ale stopeři se musí řešit. Popřípadě Holeš, ale má jen min. zkušeností. Kadeřábek max do zálohy místo Masopusta, bohužel nechce hrál levého beka. Snad Bořil/ Matějů to dají. Uvidíme co s Hložkem, údajně jo chtěl dát na zálohu. Brankář za mě Vaclík. Ale neměl se trenér bát říct Kolářovi, že bude jednička, byl by skutečně 11 hráč.
Stejsky87
05.06.2021 18:06
#
Resp. on se mu to nebál říct, když mu vlastně řekl, že bude trojka. Měl z něj udělat jedničku a od toho odvíjet stopera a beky, kteří jsou zvyklí na hru s Kolářem. Coufal, Holeš/Král, Zima, Bořil
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.