Herrera potvrdil letní odchod z Manchesteru United

11.05.2019 11:41 - Aktuality
 
Poslední zápas v dresu Manchesteru United před sebou má Ander Herrera. Španělský záložník v uplynulých měsících zvažoval svoje další možnosti a nakonec se rozhodl neprodloužit končící kontrakt, vše potvrdil dnes prostřednictvím rozlučkového videa na sociálních sítích...

"V srdci mám červenou, věděl jsem to od první chvíle, kdy jsem nastoupil a oblékl tento dres. Cítil jsem se zvláštně, když fanoušci vyvolávali moje jméno a byl pyšný na to, že mě fanoušci začali považovat za součást neuvěřitelné historie klubu. V každém utkání, ať už jsme vyhráli nebo prohráli, dokonce i když jsem nemohl nastoupit, jsem chápal, co Manchester United znamená. Budu si pamatovat každý ze skoro dvou set zápasů, protože bylo ctí hrát za největší klub v Anglii," rozloučil se Herrera s fanoušky.

Herrera přišel na Old Trafford před pěti lety z Athleticu a za Red Devils sehrál 189 soutěžních zápasů. Svým dílem přispěl k triumfu v Evropské lize, se spoluhráči pak jednou vyhrál i FA Cup a Carabao Cup.

29letý Herrera nedávno dostal nabídku na návrat do Bilbaa, mnohem pravděpodobnější je ale jeho setrvání v zahraničí. Záložníka do svého kádru láká Paris Saint-Germain a pro fotbalistu je připravena tříletá smlouva s týdenním platem 160 tisíc liber.
Autor: Tomáš Pavlík / skysports.com
Počet zobrazení: 6876
Komentáře (220 / 0 nových)
Ferguson6
11.05.2019 11:42
#
Mohol by sa vrátiť do Bilbaa.
Pride
11.05.2019 11:44
#
Kixi Syhimour
11.05.2019 11:45
#
Má o něho silný zájem PSG a kvůli tomu opouští MUN, proč by měl jít do Bilbaa?
TopPlayers
11.05.2019 11:47
#
To bych teda raději šel do Bilbaa, než do PSG
Kixi Syhimour
11.05.2019 11:48
#
Silně pochybuju, vzhledem k finančnímu rozdílu a přeci jen PSG má šanci na nějaké trofeje
TopPlayers
11.05.2019 11:53
#
Jako finanční rozdíl je zřejmý, to bez debat. Na druhou stranu v lize není o co hrát, v LM vždy vybouchnou a atmosféra v týmu nebude podle mě taky nic moc.
Pipin
11.05.2019 12:04
#
Třeba bude o co hrát i v lize i v LM, to nevíme. A hlavně styl, jakým PSG hraje, musí bejt pro středního záložníka, jako je on, naprostej sen.
PP
11.05.2019 13:02
#
to mohl rovnou zůstat v MU..
TurboPlastik
11.05.2019 13:43
#
Taky bych uprednostnil Příbram před PSG
db18
11.05.2019 11:53
#
Je mu 30, tak si chce ještě vydělat.
Ruprecht
11.05.2019 14:51
#
Už 30 let
db18
11.05.2019 14:56
#
Skoro. Ale pro letní přestupové okno už to tak víceméně bude.
supporter
12.05.2019 12:42
#
db18
12.05.2019 13:00
#
Tak je to v srpnu, to akorát sedí.
romco45
11.05.2019 12:41
#
Co by ziskal v Bilbau. Ved su slabi. Nemaju ambície a nebudu hrat ani europske pohare.
H.N.T.
11.05.2019 16:13
#
Lof
11.05.2019 17:22
#
Elliasson
13.05.2019 21:37
#
Mají, ale neplní je.
Lof
11.05.2019 13:43
#
wild
11.05.2019 11:43
#
Bude chybat
Barcafan10
11.05.2019 11:49
#
OT: To bude chtít Benfica koupit od nás Cillesena, nechápu vůbec proč?? Mzdy mají Vlachodimose a nikde jsem nečetl, že by měl někam odcházet ??
Barcafan10
11.05.2019 12:06
#
Vždyť
stas87
11.05.2019 13:02
#
Svilar uz tam nie je?
Barcafan10
11.05.2019 15:09
#
Je tam taky, ale chytá ten mladý řek celou sezónu a dobře, proto nechápu, proč právě oni. Nejlepší by byl Řím.
RadekVonCZE
11.05.2019 17:41
#
Za mě Porto
Makiii
11.05.2019 11:55
#
Jeden z mala co kazdej zapas odbojoval na 150%. A necha se odejit. Tohle mi hlava fakt nebere. Kor kdyz si Ole chce zakladat na hard working hracich.

Co dosel Ole tak s Herrerou se prohral 1 zapas co se zranil, tak skoro kazdej. Zvlastni i Pogba s nim ma 5x lepsi stats, kdyz hrali spolu...

Duvod jeho odchodu by me teda taky zajimal, kdyz je takovej srdickar...

Kazdopadne, odchazi nam Herrera a Valencia, co i kdyz nikdy nebyli superstars, tak vzdycky odmakaly zapasy na plno.

A my si tu budeme nechavat pravej opak?
zidane78
11.05.2019 11:56
#
zaujimave
Kixi Syhimour
11.05.2019 11:57
#
Řekl si o moc o moc peněz
Jameson
11.05.2019 12:04
#
A to je v United, kde preplacaju všetkých (a ešte sa tunajší kvázi fans bijú do pŕs, že je najzdravsia platova politika), nejaký problém?
ACSMan
12.05.2019 21:52
#
Někdo se bil do prs, že máme nejzdravější platovou politiku?
Jameson
13.05.2019 05:38
#
Samozrejme
Johnny Bravo
13.05.2019 13:12
#
Tak bil do prs je silnej výraz, ale nic to nemění na tom, že tu nejzdravější platovou politiku máme
ACSMan
13.05.2019 21:33
#
To je pravda, prostě hráči s kvalitou (Alexis) si to zaslouží a hráči s potenciálem (Martial) taky.
Johnny Bravo
14.05.2019 13:42
#
To, že mají hráči vysoký platy, neznamená, že máme špatnou platovou politiku. Máme jí zdravější než týmy, který platěj hráčům mnohem míň a vlastně zdravější než všichni v PL.
Nikikrew
11.05.2019 11:59
#
ide mu o o prachy
tnt03
11.05.2019 12:10
#
Tak tak.. Snad budou takhle jako on makat všichni v příští sezóně.
since1880
12.05.2019 18:27
#
cristiano.K.
13.05.2019 23:18
#
prokop
11.05.2019 11:56
#
United se to dobře rozpadá, budou mít strašně slabý střed. Nechtějí Xhaku?
Busby babes
11.05.2019 11:59
#


Tohle klub posral. Ale ne ted, ale rok a pul zpatky, kdy ho mel prodlouzit, nebo i v lete. S Mourinhem problem nemel, takze pochybuju, ze by ho zrovna on nechtel podepsat. Ale da se na tom prikladu ukazat, jak klub nefunguje. Nikdo nekouka dopredu, bylo celkem jasny, ze budeme touhle dobou shanet stredniho zaloznika. A nechame si jednoho z nich odejit?
Anderovi se nedivim, klub mu nedal najevo, ze by o nej stal, dostal lepsi nabidku... tam neni moc co resit. Za tech pet let u nas odvedl dobrou praci, nesral na to, makal, mel cas na fanousky. Rivalove ho nesnasi, a ani se nedivim, ale pro nas to byl sympatak.
tnt03
11.05.2019 12:11
#
prokop
11.05.2019 12:15
#
kolik to chtěl týdně? V médiích ti částky lítají ve velkém rozmezí
Swarley
11.05.2019 12:47
#
to zase nesouhlasím, tehdy hrál hovno a nebyl důvod ho prodlužovat...pořádně něco předvedl až tuhle sezónu, kdy byl fantastický...ale za pár zápasů se smlouva neprodlužuje a jestli chtěl nějakou nesmyslnou palbu, tak to fakt nemělo cenu...
Swarley
11.05.2019 12:52
#
na druhou stranu, ten střed je úplně vybrakovaný...tam musí přijít minimálně dva hráči...
Svatej
11.05.2019 13:30
#
Pod gaalem taky nebyl špatnej ne?
bbbauch
11.05.2019 14:03
#
tam mel super sezonu
Swarley
11.05.2019 14:39
#
to už je dávno...taky není nejmladší...

jako chtěl jsem ho nechat, ale jestli chce nějaké šílené podmínky, tak fakt může jít...
wild
11.05.2019 14:14
#
hmm. Potom my ale vysvetli, zaco dostali nove 4rocne zmluvy Jones a Smalling?
wild
11.05.2019 14:14
#
*mi
Swarley
11.05.2019 14:39
#
to netuším
blade115
11.05.2019 12:01
#
Lize chybět nebude, nesympatickej ubrečenej průměrák.
EL Gringo
11.05.2019 12:05
#
Harakan
11.05.2019 12:05
#
Mě by zase v lize nechyběla Chelsea, ale tak znáš to...
TopPlayers
11.05.2019 12:07
#
to asi nikomu..
Jameson
11.05.2019 12:07
#
S úspechom prichádza aj neobluba od konkurencie...
pantondavo
11.05.2019 14:31
#
Ruprecht
11.05.2019 14:54
#
Tím to být nemusí. Příbram není úspěšná co se trofejí a umístění týče a beztak ji nemá rád nikdo. To samé Dukla Praha.
Dron
11.05.2019 15:27
#
Myslíš tu Duklu, která má 11 titulů? Duklu nikdo nemá rád právě kvůli jejim úspěchům, nebo spíš kvůli způsobu, jakým ty tituly získávali.
Gunner14
11.05.2019 12:10
#
Busby babes
11.05.2019 12:12
#
Paddington
11.05.2019 12:26
#
Je fakt, ze on ale za tych 5 rokov väčšinou ako priemerak hral, akurat to vynahradzal tym, ze ten klub mal fakt rad, takže to trošku skreslovalo pohľad na neho, ale je fakt, ze tych top vykonov bolo proste na taky klub malo.
Busby babes
11.05.2019 12:35
#
za normalni situace by to byl hrac sirsiho kadru, neco jako Fletcher treba.
RAFI
11.05.2019 13:12
#
Takže přesně to, co potřebujeme.
Busby babes
11.05.2019 13:29
#
takovej hrac se vzdycky hodi. Problem u Herrery je, ze nemame lepsi hrace, kteri by hrali zaklad misto nej.
leroy
11.05.2019 16:30
#
Fletcherovi by mohol leštiť akurát tak kopačky.
Busby babes
11.05.2019 16:40
#
to je mozny, ale Fletch byl podobnej hrac, proste clen sirsiho kadru.
Kapřík
12.05.2019 12:52
#
Carrick
11.05.2019 12:38
#
pingla
11.05.2019 12:58
#
měl lepší čísla než Kante, ale je to průměrák
Gerrard-8
11.05.2019 13:06
#
Herrera>Kante
pingla
11.05.2019 13:13
#
v jedné sezóně ano, to byla pravda
TurboPlastik
11.05.2019 13:44
#
Když je Kante zraněný, tak ano
Svatej
11.05.2019 13:31
#
fenixLFC
11.05.2019 14:25
#
Gerrard-8
11.05.2019 15:29
#
bylo to mysleno sarkasticky...
fenixLFC
11.05.2019 16:45
#
a kto tu reaguje na teba?
Lof
11.05.2019 13:45
#
Tommy the Gunner
11.05.2019 20:43
#
since1880
12.05.2019 18:27
#
Harakan
11.05.2019 12:03
#
Zrovna on, že všech záložníků United měl zůstat . Tohle je prostě FAIL!!!!!
juveforever
11.05.2019 12:09
#
United po odchode Fergusona totálne stratil tvár
REPLIKATOR
11.05.2019 12:11
#
To se mi líbí.
Kuba408
11.05.2019 12:29
#
nejsi sám
Busby babes
11.05.2019 12:13
#
treba ji ted v lete zase trochu najdem.
since1880
12.05.2019 18:28
#
to snad vsichni vime
REPLIKATOR
11.05.2019 12:10
#
Krysa opouští potápějící se loď.
r.mrazik
11.05.2019 12:12
#
v srdci ma cervenou...komik
Busby babes
11.05.2019 12:14
#
tak zrovna on je jeden z mala, komu by to slo verit.
r.mrazik
11.05.2019 12:26
#
ze hraje naplno mu nikdo nebere...ale tyhle slinty...this is my sen
Busby babes
11.05.2019 12:30
#
no ja v tomhle teda vubec nemyslim to, ze to vzdycky odmakal. Ale za tech pet let fakt pusobil tak, ze ma klub rad, ze to pro nej neni pretvarka a hra na fanousky. Tim nerikam, ze to tak neni, jen rikam, ze pokud bych to nekomu z tohodle tymu veril, tak by to byl asi Ander. Kdyz pominu odchovance, ale i u nekterych bych mel pochybnosti.
r.mrazik
11.05.2019 12:35
#
reci mel pekny...a kdyz prislo na ciny,tak utekl do PSG...
jaky jiny dukaz chces?
Busby babes
11.05.2019 12:38
#
jak na ciny? jaky utekl do PSG. kdyz nevidis, ze se na nej klub vysral, tak je to pak tezky... Kdyby mu klub dal nabidku smlouvy rok rok a pul zpatky, tak podepsal za daleko mene. Ale klub to neudelal, dal mu najevo, ze o nej nestoji. Tak prijal nabidku odjinud. Stejne jako by to udelal kazdej zamestnanec v jakemkoliv jinem zamestnani, pokud by mu stavaji daval najevo, ze o nej tak uplne nestoji.
r.mrazik
11.05.2019 12:40
#
jak tohle muzes vedet??!!
jak muzes vedet,ze nedostal nabidku uz loni,nebo driv?
jak dostal najevo ze o nej nestoji? hral do konce sve smlouvy

proste jen tvoje domnenky
Busby babes
11.05.2019 12:47
#
ne, to nejsou moje domnenky. Takhle se o tom uz rok pise, ze klub proste nezacal s Herrerou jednat o nove smlouve. Stejne tak to ted popisujou i komenty z Herrerova okoli:

Simon Stone z BBC:As reported previously by me and others, Ander Herrera to leave
@ManUtd
this summer. No agreement over contract. Herrera felt club were late coming to table. Club felt demands - huge - were way too high. Best for both parties I think.

uz i tuhle sezonu zustaval jen diky tomu, ze jsme aktivovali opci.
r.mrazik
11.05.2019 12:50
#
od toho tam ta opce byla ze jo
nabidku smlouvy dostal, Ole ho chtel...ze to mohlo byt driv je mozne,ale to nemeni nic na tom,ze dostal dobrou nabidku a manazer ho chtel
kecy o tom,ze se na nej klub vysral je pitomost...nikdo mu podepsat nebranil
Busby babes
11.05.2019 12:55
#
kdyz s tebou nekdo zacne jednat par mesicu pred vyprsenim smlouvy, tak to ve fotbale ukazuje, ze o tebe tak uplne nestoji. Ze treba doufali, ze privedou nekoho jineho ale nevyslo to, etc. jedes tu dneska hrozny kraviny.
r.mrazik
11.05.2019 12:58
#
pred par mesici prisel taky novy manazer
ty tu kraviny porad
Busby babes
11.05.2019 13:00
#
no a? my jsme zjistili, ze Herrerovi bude koncit smlouva az v prosinci, kdy se zmenil manager? My jsme to nevedeli uz treba loni v lete?

Jako mozny to je, u nas bych tomu klidne i veril, ze v prosinci nejaka sekretarka koukla na smlouvu a rika: hele, Anderovi v lete konci, nebudem s tim neco delat?
smazaný uživatel
11.05.2019 17:15
#
cr7sux
11.05.2019 13:44
#
minulou sezonu odehral 1200min v pl, mourinho s nim ocividne nepocital, ole ano
vladis271
11.05.2019 15:01
#
a potom uteče do PSG kvôli platu.
Elliasson
13.05.2019 21:41
#
Jak víš, že to je PSG? Co když to bude Athletic?
Paddington
11.05.2019 12:24
#
A nema lebo neprijal tu jednoročnu ponuku čo mu dal klub? Tak to ok potom
r.mrazik
11.05.2019 12:25
#
jednorocni nedostal...
Paddington
11.05.2019 12:28
#
Si na neho zbytočne tvrdy no on mal United fakt rad
r.mrazik
11.05.2019 12:36
#
mozne to je,vysledek je ale vypovidajici..
Paddington
11.05.2019 14:50
#
A vadi ti, ze odišiel? Mne ani tak veľmi nie, aj keď je to zbytočne ďalšia vec naviac, ktoru musime riešiť
r.mrazik
11.05.2019 15:05
#
prijde mi to skoda,kdyz slo videt,ze jim to funguje s maticem a pogbou...
ale ze bych si kvuli nemu rval zily,to asi ne
Busby babes
11.05.2019 12:28
#
to, ze neprijal nabidku klubu neznamena, ze v tomhle lze. Klub se na nej vysral ne on na klub. Kdyz pak prijdou na posledni chvili, tak mu tak nejak davaj najevo, ze o nej tak uplne nestoji.

Druha vec jsou tyhle reci obecne. Hraci to rikaji, protoze to fanousci chteji slyset. Kdyby vic priznavali svuj profesionalismus a ze proste maji svoje kariery, nejsou fanousci klubu, ale hraci, bylo by to mozna lepsi.
Nicmene Herrera je jeden z mala, kterym by se ty reci daly i verit.
r.mrazik
11.05.2019 12:37
#
nikdo se na nej nevysral...nemuzes vedet,odkdy ho lamali,aby podepsal smlouvu
Busby babes
11.05.2019 12:39
#
ja to nemuzu vedet, ale ty vis, ze se na nej nevysrali. Tak jo, to je dobra logika. Staci jen cist, co se o tom psalo od lidi, kteri obecne maji dobre info o United.
r.mrazik
11.05.2019 12:41
#
ty lidi,kteri pisou takovy veci,ktere se v pulce nevyplni...parada
ja jen rikam,ze nemuzes vedet,ze se na nej vysrali...coz nevysrali
ty logiko
Busby babes
11.05.2019 12:48
#
fajn, takze ja nemuzu vedet, ze se na nej klub nevykaslal, ale ty muzes vedet, ze to neudelal. Ok, jak to vis?
r.mrazik
11.05.2019 12:50
#
protoze mu dal nabidku na prodlouzeni a i Ole chtel,aby zustal....co chces vic? vykourit od Eda??
Busby babes
11.05.2019 12:57
#
a to vis odkud? od tech lidi, co se v pulce pripadu pletou? Sorry, ale nemuzes to jet napul: kdyz pisou, to co rikas ty, tak je to pravda, a kdyz neco jineho tak lzou? Respektive rikat to samozrejme muzes, jen je to smesny.
r.mrazik
11.05.2019 13:08
#
protoze to rikal Ole
Busby babes
11.05.2019 13:29
#
Ole rikal, ze pokud Herrera nechce v klubu byt, tak ho nechce?
Busby babes
11.05.2019 13:39
#
ja ti nevim...
https://www.manutd.com/en/news/detail/Solskjaer-says-Man-United-midfielder-Ander-Herrera-could-return-against-City-or-Chelsea?utm_campaign=ManUtd&utm_medium=post&utm_source=twitter

Solskjær on Herrera: "We want the best players in this club. Let's hope club and player find an agreement. We will have a strong squad next season. Ander has been very good since I came in." brezen 2019

Solskjær on Herrera staying: "You have to ask him. I don't know how they've been the last few talks. He's always giving his all. It doesn't matter if he's got five five years left of his contract or five weeks"

nevim, me teda neprijde, ze by Ole nekde rekl, ze ho nechce...
cr7sux
11.05.2019 13:45
#
Cartmanova máma
11.05.2019 12:51
#
REPLIKATOR
11.05.2019 12:30
#
kartu
Gunner14
11.05.2019 12:40
#
As blood leaves the heart and is oxygen-rich, it is bright red. When the blood returns to the heart, it has less oxygen. It is still red but will be darker. This darker red appears blue because of how light travels through the skin
pantondavo
11.05.2019 14:32
#
Athletic má taky hodně červený.
Ruprecht
11.05.2019 14:56
#
obávám se, že Busby babes si ho moc maluje
vladis271
11.05.2019 15:00
#
Vsadim gule
11.05.2019 12:28
#
Tuhle sezonu měl dobrou, ale jinak Průměr. Ale jednu sezonu by se ještě hodil, na jiných postech máme větší problémy. Zas si říkám ze uvolní místo třeba někomu kvalitnejsimu. To ukáže čas.
Busby babes
11.05.2019 12:33
#
predloni byl hracem sezony. to je n k tomu: letos dobrej, jinak prumer.

Jinak souhlasim. Hodil by se jeste jednu sezonu, je to dobrej hrac sirsiho kadru. Nekoho lepsiho by to chtelo, jenze to chtelo i kdyby Ander zustal. A CM je urcite poste, ktery budem chtit pres leto vylepsit, takze ted by to idealne chtelo dva CM. Zas je to mozna sance pro Garnera.
leroy
11.05.2019 12:38
#
Žiadna tragédia. Na lavičku možno bude chýbať, ale ako prvú voľnú na post je aj tak treba kupit vyššiu kvalitu,
Ako takú mal akurát tuto sezónu, inak jeden zo symbolov priemernosti posledných rokov.
Neviem co chce inak robit v PSG, tam dohral. Ako nema na repre nema Ano na najvyšší klubový level.
Jandak
11.05.2019 12:40
#
Prumerny hrac, ale z tech prestupu po odchodu Gilla byl asi nejlepsi. Coz dokazuje tu tragedii.
MySch017
11.05.2019 12:43
#
Zbaviť sa hráča, ktorý odmaká na ihrisku každú sekundu a namiesto toho tu dať zmluvy invalidom ako Jones, Smalling, Young či alibistický Martial, to mi vážne hlava neberie. Aj keby si zapýtal veľa, tak čo? Edo prepláca totálnych priemerákov (vyššie spomínaní obrancovia, Fellaini, Sánchez...), a hráčovi, ktorý na ihrisku stále potil krv, to odmietli dať??

Totálny amatérizmus vedenia, radšej si nechať lemry lemravé a pracantov sa zbavovať? Blahoželám, Ed
r.mrazik
11.05.2019 12:47
#
a dalsi..nenapadlo vas,ze reci Oleho,ze nechce hrace,kteri v tom klubu chteji hrat a zustat,patrila prave Anderovi??
Busby babes
11.05.2019 12:49
#
a proto jsme mu do posledni chvili nabizeli smlouvu? ty mas dneska formu.
r.mrazik
11.05.2019 12:52
#
nespadl jsi na hlavu?
koncila mu smlouva...dostal nabidku na novou...Ole ho chtel...on odmitl a nepodepsal...Ole mel reci o hracich,kteri by meli v klubu chtit hrat....
Busby babes
11.05.2019 12:56
#
jj, Ole myslel Herreru, ale zaroven mu druhej den nabizeli smlouvu. Jo, to dava velkej smysl.
r.mrazik
11.05.2019 12:57
#
ja zapomnel,ze tys u toho vseho sedel
Busby babes
11.05.2019 12:59
#
to nekde rikam? ja vychazel z toho, co pises. Ze jsme mu nabizeli smlouvu. Ale dle tebe jsme mu ve stejny cas nabizeli novou smlouvu a zaroven o nem Ole mel rikat, ze ho v klubu nechce. Jo, to dava smysl.

Btw uplne stejne bych mohl rikat: jak vis, ze to Ole myslel na nej? tys s nim mluvil?
r.mrazik
11.05.2019 13:02
#

konec...muze za ED...nazdar
Busby babes
11.05.2019 13:06
#
no mas pravdu, s tebou to nema cenu. Na jedne strane mi vycitas, ze beru info od novinaru a rikas, ze se jim neda verit. A argumentujes... tim, co pisou novinari. smesny.

Ad Ed. jak maly decko na piskovisti. Gratulki, dneska to jedes ve stylu Old Trafforda a podobnych.
MySch017
11.05.2019 12:51
#
čo to pre boha živého trepeš?
r.mrazik
11.05.2019 12:52
#
nic...na tebe je to slozity...
muze za to ED!!! staci?
MySch017
11.05.2019 12:57
#
Tak si prečítaj ešte raz, čo si napísal... Ole nechce v klube hráčov, ktorí v klube chcú hrať a zostať tu? To má aký význam toto?
r.mrazik
11.05.2019 13:00
#
ok...prepsal jsem se a mela tam "nechteji hrat a zustat"...
smazaný uživatel
11.05.2019 17:16
#
Infernoqt
11.05.2019 13:30
#
Nr.Nobody
11.05.2019 12:47
#
Naprosto prumernej hrac, kterej nevycniva vubec nicim. Mozna tak svym chovanim.
Swarley
11.05.2019 13:12
#
to zase ne, to nejvydařenější období pod Olem byl možná nejlepší hráč...super pohyb, narážečky, náběhy, skvělý i dozadu...
since1880
12.05.2019 18:29
#
AM9
11.05.2019 12:51
#
Průměrák, ale bojoval a makal.
Dirk10
11.05.2019 12:55
#
Průměrný hráč.Jen ať jde
vizul
11.05.2019 13:18
#
kdyby byl tak silnej junajtiťák,jak rika,proby neprodlouzil kontrakt?..vi dobre,ze to neni uz davno nejlepsi klub na svete a taky diky nemu..proste zdrha z prumernyho klubu
nani92
11.05.2019 13:22
#
Kedysi sa hráči u nás lúčili trofejami, dnes videami
vladis271
11.05.2019 15:09
#
Nihilister
11.05.2019 21:13
#
jenage
11.05.2019 13:33
#
Tohle prostě nepochopím. Další hřebík do rakve.
Busby babes
11.05.2019 13:44
#
https://www.planetfootball.com/quick-reads/why-manchester-united-fans-should-be-excited-by-transfer-target-daniel-james/

Nejake povidani o Danielu Jamesovi.

Videa z clanku mi nefungovala, tak tady je gol proti Brentfordu:
https://www.youtube.com/watch?v=ZeoIxqTWfK0

tady proti Stoke:
https://www.youtube.com/watch?v=C9lUEyHrnS4

Tak uvidime no. Za tech 15 mega... bud trefime jackpot a vyjde z nej neco jako treba Alli proTottenham, Robertson pro Pool nebo ho za par let prodame za tech 15 nekam do Sotonu nebo tak...
cr7sux
11.05.2019 13:53
#
kurva, ten je rychly
Coutinho10
11.05.2019 13:48
#
Gayle...WBA vede
Whitemedia
11.05.2019 13:51
#
Coutinho10
11.05.2019 13:53
#
Villu nemam proste nejak rad uz z minulosti
fenixLFC
11.05.2019 14:44
#
tak oni oba tie timy su k nicomu villa mi nebol nikdy sympaticka a WBA ani envies ze je v lige dokial mclean a podobni niekoho nezrakvili ti ked v lige nebudu tak by sa fakt nic nestalo
Coutinho10
11.05.2019 14:51
#
taky mi tam neschazi tak doufam v Leeds/Derby
Busby babes
11.05.2019 13:54
#
Whelan to dobre posral no... ja bych teda radsi Villu nez WBA.
Coutinho10
11.05.2019 14:03
#
j, dobre to potrestal, ale chyba velka to jo
ja nejradsi teda viteze ze 2. zapasu Leeds/Derby, ale radsi Leeds a kdyby z teto dvojice to nedotahl ani jeden ve Wembley, tak radeji WBA
Busby babes
11.05.2019 14:12
#
jinak tezko soudit, kterej z tehle tymu by mel nejlepsi sanci se udrzet. tipnul bych si, ze se udrzi max jeden z postupujicich. Idealne misto Burnley. A kdyby jeste nekdo preskocil treba Brighton...
Coutinho10
11.05.2019 14:30
#
tyhle dva by mohli spadnout.... a z postupujich:

Norwich - vetsinou jdou hned dolu, ale pral bych jim...oni jedou neco jako Huddersfield v 1. sezone, jak tam maj nekolik tech nemeckych hracu, tak by to mohli ozivit, ale otazka na jak dlouho

Sheffield Utd. - tam mam trochu obavu, ze ta kvalita bude nizsi, ale bude zajimavy, jak posilej a v uvodu budou neprijemny

Leeds/Derby/Aston Villa - tam by v pripade postupu ten tym mohl jit jeste vys...tam bych veril, ze by se mohli zachranit...muze to byt zajimava adresa pro posily

WBA - sice tam nejaky hraci po sestupu zustali, ale po Sheff.Utd. z postupujicich bych jim veril asi nejmin, ale dlouho se drzeli, takze mozny je vse
blade115
11.05.2019 14:56
#
Norwich je úplně jiný tým, než jak si ho většina pamatuje z minulých let. Všechny ty průměráky vykopali, postavili to na vlastních hráčích, obětovali tomu sezónu a teď jedou. Champ si podmanili, v PL by mohli být zkraje v šoku tou rozdílnou kvalitou, ale na udržení bych jim alespoň rok věřil.

Sheffield jsem neviděl asi ani jednou, fakt nevím, co od nich čekat.

Leeds bych z té skupiny PO věřil nejvíc na záchranu. Ale je to podmíněno Bielsou na lavičce, což je u takového labila dost nejistý. Pokud by to ale udrželi, vhodně tým doplnili a toho magora udrželi, fakt by mohli být dobří, asi i nejlepší ze všech nováčků.

Derby na to upřímně spíš nemá. Až moc jim to stálo na hostujících hráčích, z těch vlastních to je prostě druholigová kvalita, na PL tam nemá snad nikdo. Lampard taky zatím moc trenérských zkušeností nenabral. Přál bych jim to hrozně moc, ale asi by spadli hned zpátky.

Villans to nemají moc v pořádku s financemi. Nehrají špatně, ale předpokládám, že jim někdo v létě vezme dost důležitého Graelishe, což by pro ně mohl být průser. Plus nejspíš neudrží ani Abrahama, který si ten Champ dává úplně neskutečně. A pokud jo, není jisté, že v PL by se chytil, ve Swansea byl hrozně mdlý.

WBA je dost nevyzpytatelné, zkušenosti s PL mají, na rozdíl od ostatních dostatečně čerstvé, tak by se třeba udržet mohli. Ale spíš bych byl radši, kdyby postoupilo Derby / Leeds, spolu s AV jsou to pro mě docela nezajímavé týmy...
13
11.05.2019 17:26
#
Norwich - tak to já bych jim teda úplně nevěřil, viděl jsem letos jejich dva zápasy na živo a úplně top pokoukání to nebylo. Nejsem si jistý, jestli třeba takový Pukki bude schopný dávat v PL dostatek gólů na jejich udržení.
blade115
11.05.2019 17:42
#
Já věřím v jejich charakter no. Nejsou to žádné namyšlené rádoby hvězdy, nemají tam žádné vyhlášené tragédy, mají očividně rozumné vedení, trenér má podporu a alespoň doteď jim ten systém funguje. Je v tom dost pragmatismu, což já si ale myslím, že pro tyhle týmy je spíš plus. Uvidíme, já bych nejvíc věřil Leedsu, pak Norwichi, AV a WBA asi zhruba stejně a nejméně Derby a Sheffieldu. Ale Sheffield spíš neumím zařadit, no.
Elliasson
13.05.2019 21:53
#
Když se tady řeší Championship, nedá se mi to nezeptat. Co se stalo s QPR, že z nich je tak strašný tým?
Ligter
11.05.2019 14:43
#
Whitemedia
11.05.2019 13:49
#
Villa teď solidní Luizovinka..
Whitemedia
11.05.2019 14:13
#
za WBA vlastně hraje Ox
mimi_united
11.05.2019 14:17
#
Jeho sme si mali nechať na lavičku Mix španielskeho technika a nekompromisného ostrovného hráča
oli9
11.05.2019 14:49
#
a kdo bude hrát na tom hřišti ?
***Chelsea FC***
11.05.2019 14:19
#
Za Mourinha jeden čas fakt dobrý CDM
EXoRcIsT
11.05.2019 14:22
#
Ander budes chybat Jeden z mala hracov po SAFovej ere ktoreho som mal fakt rad
Paddington
11.05.2019 14:46
#
Teraz ale hlavne dúfajme, ze ho bude nasledovať aj Mata, to by sa to celkom dobre prečistilo, ked sa pridaju Darmian, Rojo, Smalling/Jones, Valencia, Sanchez.
Ruprecht
11.05.2019 15:02
#
Moc často se nestává, aby odcházelo tolik hráčů. Tohle není CSM ani jiný fotbal. manažer.
oli9
11.05.2019 14:49
#
United by nejdarši vyměnili 10 hráčů , ono to chvilku bude trvat ten tým je uplně romrdaný, nekvalitní..... jen co čtu tak Pogbičkaaa když se mu povedou 2 z 10 zápasů ono to bude nějaké 2,3 roky trvat něž přijde kvalita a sedne si to....jestli teda nějaká přijde
Ruprecht
11.05.2019 15:02
#
since1880
12.05.2019 18:30
#
hele toto se melo resit x let zpatky ne ted.
owny
11.05.2019 14:49
#
vladis271
11.05.2019 15:12
#
zlatá<3 ale naivná
Gunner14
11.05.2019 15:13
#
wtf
cr7sux
11.05.2019 16:54
#
Assassin
11.05.2019 19:13
#
Je strašne smutné ako taký mladý človek môže byť tak vymetený. Príroda je niekedy krutá.
vladis271
11.05.2019 14:53
#
Whitemedia
11.05.2019 15:08
#
GOOOOOOOL
Whitemedia
11.05.2019 15:11
#
Gibbs teď tragická minuta
Gunner14
11.05.2019 15:11
#
Gibbs WBA v PL nechceme
Busby babes
11.05.2019 15:12
#
takze Graelish zaridil oba goly.
Whitemedia
11.05.2019 15:12
#
a TAMYYYYYYYY
Spiky
11.05.2019 15:14
#
Paráda ešte by to chcelo jeden gól a atmosféra na štadióne paráda
Whitemedia
11.05.2019 15:32
#
Aston Villa první tým v letošní sezoně, co dokázal otočit zápas, ve kterém WBA vstřelil první branku zápasu
djourou
11.05.2019 15:37
#
https://arseblog.news/2019/05/bielik-backed-for-big-future-by-charlton-assistant-boss/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

on aj martinez mali uplne fenomenalne hostovacky. ak im nedame sancu, tak definitivne na to kaslem
Busby babes
11.05.2019 15:47
#
Axel Tuanzebe’s game by numbers vs. West Brom:

100% take-ons successful
100% aerial duels won
100% tackles won
94% pass accuracy
6 ball recoveries
2 interceptions
1 foul

Dneska zahral velmi dobre. jsem na nej hodne zvedavy v priprave.
Wazza228
11.05.2019 20:04
#
To já taky, určitě bude v obraně přínosem. Někde jsem četl, že Ole vyhlásil, že stopera nepotřebuje, protože se vrací Axel a on s ním počítá. Samozřejmě jsem za něj rád, ale stejně bych uvítal, kdyby někdo kvalitní a zkušenej přišel, aby se od něj Axel učil. Smalling, Jones nebo Lindelof podle mě nejsou ideální vzory
Busby babes
11.05.2019 20:49
#
Axel ma rozhodne sanci. Smalling, Jones ani Bailly nepredvadi vykony, ze by pres ne nemohl preskocit. Ja bych taky jeste privedl poradneho stopera. Posila, Lindelof a pak Axel, Smalling, Jones, Bailly... z tehle tri bych minimalne jednoho v lete prodal.
Tomanatura
11.05.2019 16:24
#
prodluzme Jonesum a typky s hodnotou 40 mega poustejte zadarmo
Zaschrona
11.05.2019 16:54
#
Tak Salford v poločase vede 1:0 a je blízko postupu do FL. Teď ještě sehnat nějaké fanoušky.
smazaný uživatel
11.05.2019 17:16
#
Skvělé, kluk jde správným směrem. Taková špínka si náš dres nezaslouží.
Fesak
11.05.2019 19:37
#
hned je sympatickejsi
Coutinho10
11.05.2019 20:10
#
Leeds
Whitemedia
11.05.2019 21:43
#
To je bída, jak ty fandíš úplně naopak
Coutinho10
11.05.2019 22:05
#
Leeds je tradicni tym a dost mi v PL chybi a ted je po tech dlouhych letech asi nejbliz k postupu, tak bych je hodne chtel do PL...velka skoda, ze podelali ten zaver a nepostoupili na primo ze 2. mista

jinak Derby bych taky rad v PL, ale tady u me je Leeds vejs a pokud by Derby zvladlo odvetu, tak budu prat jim ve Wembley jednoznacne
UK-77'
11.05.2019 22:51
#
sejber
11.05.2019 20:36
#
Len aby tych 160 od psg nebol iba vymysel nejakych podvodnikov
Busby babes
11.05.2019 22:10
#
United squad vs Cardiff:

De Gea, Romero, Grant

Valencia, Young, Dalot, Jones, Smalling

Pereira, Fred, Pogba, McTominay, Garner, Gomes, Lingard, Mata

Martial, Chong, Rashford, Greenwood

Dle MEN. Tak uvidime. Tipnu: DDG - Tony, Smalling, Jones, Young - Scott, Pogba, Garner - Lingard, Rashford, Greenwood.
blade115
11.05.2019 22:20
#
Ne Mata? Já o něm uvažuju v draftu...
Busby babes
11.05.2019 22:24
#
tak Mata asi taky bude odchazet... tezko soudit.
blade115
11.05.2019 22:30
#
Ach jo, tak asi radši McArthur no...
Busby babes
11.05.2019 22:31
#
fakt nevim, kdyz jsem to psal, tak jsem tam puvodne Matu misto Lingarda napsal.
blade115
11.05.2019 22:35
#
McArthur bude hrát určitě, tak snad radši on, nemám rád tuhle nejistotu, jestli vůbec nastoupí.
Coutinho10
11.05.2019 22:57
#
Shaw taky nic jo ...to abych překopával draft
Busby babes
11.05.2019 23:25
#
hele ono tohle je takovej obecnej prehled, casto tam nekdo chybi. Treba prijedou pozdeji nebo tak.
Coutinho10
11.05.2019 23:39
#
j to je fakt, ještě počkám a nebo si ho tam nechám a připravim si nějakou náhradu na lavičku
owny
12.05.2019 07:29
#
200. pro Liverpool bez trofeje
Makiii
12.05.2019 08:57
#
Tolstobik
12.05.2019 13:38
#
Ty jeho ublizeny ksichty a spanelsky simulovani a breceni mi fakt chybet nebudou, co ale chybet bude jsou jeho vykony - posledni sezony hral slusne. Jen teda budeme muset privest nejen RB a CB (idealne), ale taky dva zalozniky....
since1880
12.05.2019 18:27
#
dobra zprava. Tento ret.rd je opravdu hruzou...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.