Guehi už na šance v Chelsea čekat nebude, posílil Crystal Palace

19.07.2021 12:12 - Aktuality
Marc Guéhi (© cpfc.co.uk)
 
Marc Guehi minulý týden oslavil jednadvacáté narozeniny a dodatečným dárkem mu byl přestup. Mladý obránce už nebude čekat na šance v Chelsea a místo toho se stěhuje do sousedního Crystal Palace, ten zaplatil jednadvacet milionů liber a s hráčem podepsal pětiletý kontrakt...

Anglický mládežnický reprezentant zatím nemá zkušenosti s Premier League. Za Blues v minulosti naskočil jenom k několika pohárovým zápasům, uplynulý rok a půl strávil na hostování ve Swansea.

"Jdu do velkého klubu působícího v Premier League, je to pro mě velká šance," uvědomuje si Guehi.

"Jsem nadšen, klub se vydal na správnou cestu a získává zajímavé nové tváře. Je zde spousta kvalitních mladých hráčů, klub je stabilní a součástí kádru jsou i špičkoví fotbalisté, což mi hodně usnadnilo celé rozhodování, chtěl jsem do Crystal Palace," pokračoval.

Kormidla Crystal Palace se nedávno ujal Patrick Vieira a Guehi je třetí letní posilou Eagles, ještě před ním přišli francouzský ofenzivní záložník Michael Olise a brankář Remi Matthews. Novým kontraktem byl ve čtvrtek odměněn obránce Joel Ward.
Autor: Tomáš Pavlík / bbc.com
Počet zobrazení: 4725
Komentáře (194 / 0 nových)
Joey_Barton
19.07.2021 13:52
#
To vypadá na dobrý kauf
Kixi Syhimour
19.07.2021 13:53
#
Dost slušný prodej
r.mrazik
19.07.2021 13:55
#
modraci ty prodeje proste umi...az k neuvereni,za jak vysoke castky ty hrace streli...
O.Giroud
19.07.2021 14:40
#
to je umeni dobre predat mladeho Anglana s potencialom
Franck
19.07.2021 14:56
#
tak jo, ale 21 let a v PL si ještě neškrtnul
O.Giroud
19.07.2021 16:16
#
tak ale je to talent Chelsea, kt. mal zrejme uspesnu sezonu v Champe. Tam fakt menej ako 15 by sa ani neoplatilo predavat.
r.mrazik
19.07.2021 15:27
#
jojo...kluk z rezervy,co mu je 21 let a v PL si nekopl za 18 mega liber...uplne normalni
O.Giroud
19.07.2021 16:13
#
kluk s ktorym sa pocitalo, ze by mohol zabojovat tento rok o miesto v drese Chelsea, nieco ako Brewster v LFC. Solanke, Ibe tiez isli za 20. Za 10 by sa ho snad ani neoplatilo predavat
r.mrazik
19.07.2021 16:48
#
takovych deti,co letos zabojujou o dres Chelsea uz tam bylo...
proste je to typek,co ve 21 letech jeste nehral PL

chelsea prodavat umi...my bychom za tolik neprodali snad ani axela...
O.Giroud
19.07.2021 16:57
#
No aspon za 15 by ste predali, druha vec su hraci, u kt. klub zavaha a nakoniec maju rok do konca zmluvy co sa stalo napr. aj Chelsea s Lampteym
Talker
19.07.2021 17:41
#
Tak neber ho jako týpka, co nehrál PL. Ber ho jako mladého stopera, který hrál výborně v Champu a chtěl ho klub v PL.

To se divíš, že šla raketa za Watkinse, Bellinghama, Benrahmu a spol? Prostě talentovaný, mladý hráč, který ukazoval ty kvality každý týden.
SunFells
19.07.2021 17:53
#
Za Whitea nabízel Leeds loni dokonce 25 a Brighton odmítl i to, navzdory tomu že ho sami v té době neměli zabudovaného do sestavy. Protože se zkrátka očekává, že tak kvalitní hráč se ukáže i v PL ...a vida, po roce stojí 50.
Talker
19.07.2021 18:08
#
Právě. Tohle nebere nikdo v potaz. Řekne se, že Chelsea skvěle prodává, ale nekouká se na ty hráče přímo.
r.mrazik
19.07.2021 19:15
#
bellingham je o skoro 4 roky mladsi

no ja rikam,ze za tolik bychom snad neprodali ani axela,kterej tu PL uz hraje...
beru to tak,jak to je..typek PL nikdy nehral a je mu 21 let...
Talker
19.07.2021 19:59
#
A Watkins zase o 4 roky starší...

Každý rok z Champu přestupuje několik hráčů za solidní sumy. Většinou jsou to mladí hráči, kteří podávají výborné výkony a je o ně zájem.

CP očividně Guehiho chtěli, evidentně za něj byli ochotní dát raketu, protože věří, že se jim odmění výkony a případně slušným ziskem. Zároveň to nebyl hráč, kterého bychom chtěli prodat, protože patří mezi ty zajímavé - mladý, podává výborné výkony, může růst, na jeho postu máme hráče, kterým končí smlouvy.

Ten tvůj Axel je o dva a půl roku starší, v PL odehrál 600 minut za poslední 2 sezony, má 50k/w. Guehi má stále "juniorskej" kontrakt podle všeho na 5K/w, takže desetina.

Takže situace neporovnatelná. Máme spoustu hráčů, kterých se nemůžeme "zbavit" za rozumné peníze (nebo vůbec). Tomori a Guehi jsou jedni z těch, kteří byli zpeněžitelní.
sejber
19.07.2021 13:57
#
kokos za 18 mega nedokazeme predat ani Xhaku alebo Bellerina a chelsea dokaze druholigoveho hraca
MastourMascarelli
19.07.2021 14:09
#
Beči
19.07.2021 14:22
#
Mastný Chobot
19.07.2021 14:23
#
Radikal
19.07.2021 14:35
#
Talker
19.07.2021 14:39
#
Tak jde o jednoho z našich nejtalentovanějších obránců, stálici týmu, který bojoval o PL v Champu.

Kdyby tam nebyly % z prodeje a možnost dorovnat nabídku, tak bych byl nasranej.
Talker
19.07.2021 14:40
#
Takže nemůžeš úplně porovnávat s Xhakou, kterému táhne na 30, má určitě luxusní plat.
sejber
19.07.2021 14:54
#
ok Mavropanos 3 mega , Guendouzi 10 neverim ze za Nelsona dostaneme viac ako 10 ... proste tie predaje viete majstrovsky
Talker
19.07.2021 15:35
#
Taky máme ale milion hráčů, kterých se nemůžeme zbavit... Máme třeba 20 hráčů na prodej, prodali jsme 2 talentované stopery a to je zatím všechno.
Thomas7
19.07.2021 15:39
#
Lewis Baker, Baba, Zappacosta, Miazga, Drinkwater, Bakayoko, Michy...možná Barkley, tyto by se meli prodat ještě a věřím že z toho může být ještě slušná suma
duchnik
19.07.2021 15:45
#
Ale pulka z nich je na prodej uz x-let a nikdo je nechce ne?
Thomas7
19.07.2021 16:08
#
Bohužel...ale myslím že trojka B (Barkley, Bakayoko, Batshuai) by se prodat mohla...mozna i Zappacosta s Emersonem zpět do Itálie...zbytek bude asi problém
Godbless
19.07.2021 16:34
#
Abraham a Odoi jsou taky jednou nohou pryč ne?
VojtovaChelsea
19.07.2021 17:38
#
odoi snad ne, ikdyž se o tom hodně mluví. Něco se psalo že by šel do bayernu výměnou za Comana+doplatek, ale nevim jestli to nebyl jenom bulvár
Godbless
19.07.2021 21:38
#
To by byl dobrej deal pro Blues ne? Toho Odoie tolik nasledovaného nemám, ale Coman je kvalitní.
Thomas7
19.07.2021 18:29
#
Ja doufám že oba zustanou...i kdyz mozna Abraham pujde do vymeny za Haalanda....taky se o tom psalo, ale kdo vi jak to bude pp odchodu Girouda...
Godbless
19.07.2021 21:38
#
Prašule na Haalanda se někde musí najít.. Ziyech je taky na prodej ne?
Thomas7
19.07.2021 22:46
#
Pry ne....ale už ted vydelali z prodeje nejakych 50M liber a snad se jeste nejaky "nepotrebny" prodaji....a z vitezstvi LM dostali taky kotel prachu....tak uvidime jak to cele dopadne
Godbless
20.07.2021 12:12
#
+ Abramovič je prostě typek, jestli chce Haalanda, tak ho přivede.
M0rb1D4S
19.07.2021 15:41
#
Tak o některé prostě není zase takový zájem, nebo máme přemrštěné požadavky. Těch talentovaných stoperů tam máme daleko víc. Jediný, kdo mě bude mrzet vážně hodně, je Tino Livramento.
Talker
19.07.2021 16:01
#
Vždyť právě. Tady se říká, jak umíme prodávat, přitom jsme prodali 2 hráče, kteří se ukázali ve skvělém světle a mají budoucnost před sebou. Spousta dalších je neprodejná nebo by šli vyloženě za drobné.

Jinak s Livramentem souhlas, i Bate se mi hodně líbil, když jsem ho viděl hrát.
M0rb1D4S
19.07.2021 16:08
#
Ale když si to porovnáš s ostatními kluby, tak nám prostě ty prodeje jdou tak či tak. Samozřejmě že občas to není žádná hitparáda, ale aspoň něco za ty hráče dostaneme. Takový Moses za 4 mega do Ruska taky není úplně špatný v celkovém kontextu. A prodávat letos ještě budeme, tak se třeba zbavíme i části toho deadwoodu. Krom Drinkwatera, toho si nikdo nevezme ani zadarmo
Talker
19.07.2021 20:05
#
Tak jasně, ale zase jde o pár prodejů, kdy se ten hráč brutálně chytil, že ani taliáni nevyjednávali a dali prachy na stůl (Tomori) nebo talentovaný mladík, kterého bychom podle mého nechtěli pustit, pokud by nenabídli raketu (Guehi).

Není to tak, že bychom byli schopní prodat nějaký "trash", který pro nás má minimální hodnotu - ať už Drinkwater, Baba Rahman nebo podobně. Případně ty starší odchovance/hráče, kteří přišli jako junioři (Miazga, Clarke-Salter, Baker). Stejně tak ani Barkleyho, který je angličan, bývalý reprezentant, se nám nedaří zpeněžit.

Takový van Ginkel šel zadarmo, stejně tak i Izzy Brown a další. Na hostováních máme hráče, kterým je 26 let a hostují půl dekády.

Takového Bakayoka se snažíme zbavit už 3 roky, každý rok má úspěch na hostovačce a pokaždé nám ho vrátili.

Jsme v tom dobří, Marina jedná tvrdě, na druhou stranu máme 50 hráčů (včetně Ačka), takže se můžeme s jakýmkoliv klubem bavit o jakémkoliv postu a nabídnout jim 2-3 hráče.
Thomas7
19.07.2021 16:03
#
Ten je taky na odchodu joo???
M0rb1D4S
19.07.2021 16:10
#
Nechce podepsat novou smlouvu, stávající mu končí příští rok a vedení nebude chtít opakovat případ Lampteyho.
fenixLFC
19.07.2021 15:49
#
dostat za guendouziho tych 10 mega je nahodou ohromny uspech
Kucka
19.07.2021 14:42
#
SunFells
19.07.2021 14:53
#
Thomas7
19.07.2021 15:36
#
Navic to mají špatně, není to 18, ale 21
Nikikrew
19.07.2021 15:45
#
v tomto je Chelsea naozaj najlepsia...
Mastný Chobot
19.07.2021 16:32
#
Liverpool
j_mrazik
19.07.2021 17:40
#
Ten prodává větší dřeva za víc peněz.
Thomas7
19.07.2021 18:30
#
Například?
O.Giroud
19.07.2021 18:37
#
Ibe, Solanke
O.Giroud
19.07.2021 18:42
#
Sterling
Thomas7
19.07.2021 21:11
#
Ten je dřevo jo?
O.Giroud
19.07.2021 21:14
#
a jake
GrimeBaller98
20.07.2021 12:28
#
Solanke, Ibe, Brewster= pres 60 mega
Thomas7
20.07.2021 15:12
#
Jo uz vim, ja si na ne nemohl vzpomenout
DrQQ
21.07.2021 10:01
#
Coutinho!
Thomas7
21.07.2021 11:10
#
To je tak dřevo jo ?
DrQQ
21.07.2021 16:27
#
Ukázalo sa, že je. :-(
Thomas7
21.07.2021 18:55
#
Vsak v Liverpoolu byl famozni Ty jeho goly, radost pohledět
DrQQ
21.07.2021 21:04
#
V Barcelone bol márny, dal pár gólov a niektoré aj pekné, ale rozohrávka chabá, individuálne cez protihráča prešiel len zriedkavo, časté straty lôpt, bránenie nulové, bojovnosť mizivá, nedarilo sa mu, časté zranenia, naposledy dlhodobé. Liverpool by si ho mohol za menší obnos zobrať naspäť, Barcelone by sa veľmi uľavilo.
Thomas7
21.07.2021 22:14
#
V Barceloně je za očekáváním no, ale v Liverpoolu byl super
Manik...
19.07.2021 16:38
#
montolivo
19.07.2021 16:59
#
John Obi Mikel
19.07.2021 18:17
#
Mass
19.07.2021 18:42
#
martin.b
19.07.2021 14:01
#
Significant uncertainty over Jordan Henderson’s Liverpool future. Talks to renew contract (2023) began weeks ago & no real progress. Neither side want a Wijnaldum repeat so it may open the door to 31yo leaving

Na konci smlouvy mu bude 33, FSG evidentně nabízí 1-2letý prodloužení, tohle léto poslední šance ho plně zpeněžit, pokud podobný podmínky odmítá... nic lehkýho na rozhodování teda, takovýho lídra nemá žádnej tým PL, otázka co jeho budoucí výkonnost a zdraví..
lvrpl
19.07.2021 14:32
#
Kludne predať ak chce nezmyselne vysoký plat, klasický anglický hype. Líder top, zvyšok priemer.
Takú kariéru akú spravil v LFC by nemal nikde ani náhodou.
martin.b
19.07.2021 14:42
#
hodně radikální názor za mě teda jeden ze tří nejdůležitějších hráčů týmu
lvrpl
19.07.2021 15:23
#
Nikdy som ho nemal rád
Seydou Doumbia
19.07.2021 18:55
#
Taky za mě přehypovaný anglán, který se chove jako kokot, ale byl lídr. Fotbalově průměr někde na urovní WHU.
fenixLFC
19.07.2021 15:50
#
toto leto ho rozhodne nebudeme predavat
ondris
19.07.2021 16:12
#
Predávať sa určite nebude. Významná osobnosť v kabíne a aj jeho prínos pre hru išiel posledné roky hore, i keď nejeden fanúšik by na jeho mieste videl radšej väčšiu kvalitu. Podľa mňa u nás dohrá kariéru tak ako Milner.
martin.b
19.07.2021 16:30
#
No tady nejde o to, co si přejem nebo jak by to správně mělo dopadnout :D The Athletic si takovou informaci nevycucal z prstu, jde o nejvěrohodnější neoficiální zdroj, Dominic King z Daily Mail doplňuje, že strany jsou daleko od dohody a LFC nechce opakovat situaci s Wijnaldumem a raději by preferovala jeho letošní prodej, pokud nedojde ke zvratu v jednáních..
Remt
19.07.2021 16:51
#
Nepodepsani takového lídra by mohlo slusne rozbit kabinu. Tam bych ani neresil že by dohrál u nás kariéru a že ho nezpenezime. Tam jde o něco úplně jineho. Měli by se za každou cenu snažit domluvit s ním
martin.b
19.07.2021 20:18
#
Trochu se bojím, že Američané takhle nepřemýšlí, jednaj dost pragmaticky, což je pro ně typický i v jiných soutěžích v US… tým stárne a hledají úspory na jeho postupný omlazení, aniž by narušili svůj business plán.
martin.b
20.07.2021 10:22
#
@James Pearce
There are other tough decisions ahead.
For example, it’s simply not realistic that Klopp’s long-established front three of Mohamed Salah, Sadio Mane and Roberto Firmino will all have their contracts renewed.

Pearce strikes again !
Remt
20.07.2021 12:03
#
to že do této trojky bude třeba říznout je čím dál tím jasnější. A také je jasné že by nejgolovejsi Salah měl zůstat (ačkoliv ho z teto trojky mam nejmene rad, tak je to proste tak).
martin.b
20.07.2021 12:36
#
To jednoznačně, přesto si myslím, že většina z nás očekávala spíš postupný ústup ze slávy, především v případě Firmina, než že se ho LFC do dvou let zbaví úplně :D
aragorn
20.07.2021 18:27
#
Pokud si dobře pamatuju, jednou z Kloppových podmínek při podpisu smlouvy byla určitá pevná ruka na přestupy. Něco ve smyslu, že on je ten rozhodující v otázce přestupu. Zda hráč přijde, odejde. Přestupová komise by mu měla hráče vyhledávat a spolu s ním hodnotit atd....

Zkrátka toto mě uklidňuje, že Klopp by nenechal Henda odejít. Ten u nás musí jednoznačně ukončit kariéru. Ke Kloppovi toto nejde aby nechal takto důležitého hráče odejít pokud on sám nechce.
martin.b
20.07.2021 22:43
#
Klopp určitě nebyl pro odchod Wijnalduma, jeho kompetence sahají v tomhle ohledu především do výběru posil. Z hlediska smluv nemá žádný slovo, v podstatě žádnej manažer nemá…Pořád to zní jako scifi, že by mohl odejít, ale vedení očividně hráčům po třicítce královský smlouvy nabízet nebude, ať je to kdo je to.
aragorn
22.07.2021 16:07
#
Nevím přesně jak to je ale tipl bych si, že do smluv nějaký slovo mít bude. Wijnaldum je kapitola sama o sobě. To bych nebral jako klasický případ. Gini říkal, že o odchodu od nás ještě promluví....

Milner má 35 let a smlouvu mu prodlužují pravidelně a plat nemá taky zrovna nízký. Myslím, že jen o něco málo míň než zrovna Henderson.

Uvidíme. Každopádně tento nešvar s prodlužováním smluv našich hráčů se mi přestává líbit.
martin.b
22.07.2021 16:46
#
Co jsem četl a pochytil, kámen úrazu byla u Giniho a teď je asi i u Henda délka a struktura kontraktu. Hlavně různé výkonnostní podmínky, jimiž se klub vyhýbá situaci, kdy hráč výkonnostně odejde ale 2-3 roky bere pořád 150-200k/w. Milner je asi přesvědčil, že v jeho věku je pořád fyzicky top a dali mu další 2,5 roku, ale kdo ví, jaký podmínky má v kontraktu on Kroky určitě populární nejsou, Giniho odchod jsem ještě nějak vzal, ztráta Henda už by byla fatální. Na druhou stranu prům.věk zákl.11 je přes 28 let a to to zachraňuje jen TAA s Gomezem, musí se tak začít pomalu omlazovat a s druhým nejvyšším platovým zatížením v Evropě to půjde o to hůř.
aragorn
22.07.2021 21:08
#
Hendo pokud si dobře pamatuju má asi 140k. To z mého pohledu na kapitána obzvlášť není moc. Ani v případě, že jeho výkonnost půjde pravděpodobně postupně dolů. Pořád má ale "jen" 31 let. Nelíbí se mi, že nás klub míří k tomu FM stylu hráče po třicítce prakticky vyštvát pryč. Doufám, že je to jen hype od novinářů a ta situace není vyhrocena až v přestup. Henduv odchod by mě hodně zklamal.
Uwe háže buly
19.07.2021 14:02
#
Koukám, že mají ještě smlouvu s Blackmanem
owny
19.07.2021 14:18
#
A kdyby jenom s jedním.
Taiger
19.07.2021 15:28
#
Ty si tak slabej až je to smutný
Riviera Kid
19.07.2021 17:37
#
Ten týpek byl v Chelsea snad už ve FIFA 06
Uwe háže buly
19.07.2021 18:10
#
Právě
Seydou Doumbia
19.07.2021 18:56
#
na transfermaketu už ne tak ted nevím
Thomas7
19.07.2021 21:12
#
Ano, skoncila mu smlouva ¨...konecne
Seydou Doumbia
20.07.2021 07:00
#
To tě tak moc na jejich výplatní pásce štval?
Thomas7
20.07.2021 07:56
#
Ne, jen jsem furt nechapal, proč ho drží, kdyz stejně snad nikdy nebyl ani trojka
Thomas7
19.07.2021 21:12
#
nemaji, vyprsela smlouva
blade115
19.07.2021 14:31
#
Samo o sobě to je solidní, ale co jsem četl, tak navíc máme možnost dorovnat jakoukoliv budoucí nabídku za něj a v takovém případě mít přednostní právo na jeho odkup, takže nám ani definitivně neproklouznul mezi prsty. Ačkoliv ho plně chápu, tak je to škoda, zrovna na stoperu ten prostor pro někoho mladého je, tak je celkem škoda, že odchází on i Tomori. Třeba se ukáže aspoň Ampadu.
fenixLFC
19.07.2021 15:51
#
jak je to vlastne s tym prednostnym pravom? ked dorovnate tak ten klub musi akceptovat iba vasu alebo obe? pretoze ked iba vasu tak to staci aby hociktory klub to nejak nadstrelil. ked obe tak si vas preds ten hrac nemusi vybrat
blade115
19.07.2021 17:19
#
Já to chápu tak, že jen tu naši. A samozřejmě teda případný zájemce musí počítat s tím, že pokud nabídka nebude dostatečně vysoká, tak do toho můžeme vstoupit. Pokud ji ale na druhou stranu nějak ohromně přestřelí, tak taky dobře pro nás, protože bychom měli mít i % z dalšího prodeje. Za mě tohle je fakt ukázkový prodej. Nejlepší by samozřejmě bylo, aby se mladej prosadil u nás, ale když už chce jít, tak tohle je nejlepší způsob.
Seydou Doumbia
19.07.2021 18:58
#
no jenže když hráč bude chtít radši do City než k vám tak k čemu vám je to předkupní právo?
blade115
19.07.2021 19:29
#
Tak bude mít nejspíš smůlu, když Palace budou muset přijmout nabídku od nás.
Seydou Doumbia
19.07.2021 20:07
#
Tak to je dost na hovno. Jsem nečekal.
Remt
19.07.2021 20:48
#
Počkej, do teď jsem s tebou souhlasil co jsi napsal o koment výše, taky mi to přijde jako skvělý obchod ale myslíš že je to opravdu tak že ten hráč by musel k vám i když by nechtěl?:D to ne ne? :D
blade115
19.07.2021 21:08
#
No mohl by zůstat v CP samozřejmě. Ale jinak si nedovedu moc smysl toho přednostního práva, když by to hráč mohl takhle jednoduše obejít. Vzpomínám na Moratu v Juve, toho si prostě Real stáhl, ačkoliv v Turíně si ho chtěli nechat a on se zpátky taky dvakrát nehrnul.
Talker
19.07.2021 21:17
#
Podle mého má i hráč něco podepsaného s klubem (Chelsea) ve stylu, že pokud dorovná nabídku, tak přestoupí zpátky. Nebo to bude v jeho smlouvě s CP.

Jinak by to nedávalo smysl.
Remt
19.07.2021 23:01
#
Souhlasím. Tahle možnost tam musí být nějak ošetřená. Pokud by ten hráč už teď věděl že do Chelsea už nikdy, tak by takhle dohoda fakt asi nedávala žádný smysl.
Tsuposam
19.07.2021 15:11
#
Marina spoří na Haalanda, korunka ke korunce...
Godwinson
19.07.2021 15:37
#
Chelsea moc pěkně prodává. Věřím, že tam tu velkou nabídku za jednu z těch hvězd pošlou
Stiiing
19.07.2021 15:49
#
Beči
19.07.2021 15:54
#
Chelsea prostě ty prodeje neskutečně dává. Když si člověk vezme, že za mladého borce, který hrál jen Championship dostanou 18 mega a jiné týmy mají problém prodat své hráče, kteří hrají pravidelně PL za podobné prachy (Arsenal ), tak si člověk říká, že to dělají fakt dobře,
O.Giroud
19.07.2021 16:22
#
Preco maju potom taky problem predat Drinkwatera, Batshuayiho, Rahmana, Bakayoka ci Zappacostu?
Beči
19.07.2021 16:35
#
Tak hlavně kvůli tomu, že někteří z těch hráčů prostě za Chelsea chtějí hrát, respektive nehrát, leštit tribunu a brát královské prachy (Drinkwater) a nebo mají nesmyslné platové požadavky a nikdo je kvůli tomu nechce koupit.
Svatej
19.07.2021 16:38
#
Umetnorodat alespon 30% toho, co mame a spolecne s tim si platit vydaje je furt lepsi nez neunet prodat nic, jako drtiva vetsina tehlrch klubů. Divas se na to jen z jedné strany..
O.Giroud
19.07.2021 17:02
#
nehovorim, ze to Chelsea nerobi dobre, ale ze by sa tu z nich mali robit nejaky krali predajov no neviem
blade115
19.07.2021 17:22
#
Proč by ne? Který klub dlouhodobě prodává líp?
O.Giroud
19.07.2021 18:07
#
To by som tiez rad vedel, ale nejak percentualne s ohladom na pocet hracov a nie ze Chelsea ma kazdy rok 20 hracov na hostovani a z toho sa jeden - dvaja predaju a vyzera to dobre. A dalsich 15 posleme zas na hostovanie, jednemu skonci zmluva a 2 ostanu s Ackom.

blade115
19.07.2021 19:42
#
Tak zpochybňuješ to, že jsme králi prodejů, tak přece musíš najít nějaký klub, co je v prodejích přinejmenším stejně dobrý, jinak tvůj postoj nedává smysl.

A samozřejmě vůbec není pravda, že Chelsea umí dobře prodat jen mladíky po první povedené hostovačce. Já zmínil desetileté období, během kterého odešli za překvapivě vysoké částky i mnozí hráči áčka - Oscar, Ramires, Courtois, Hazard, KdB, Lukaku, Schurrle, ... Dokonce i provar jako Morata odešel za pěkný prachy a i svého času vyloženě nechtění hráči jako Costa nebo Fabregas neodešli zadarmo. A tam, kde třeba v této diskuzi zmíněný Liverpool pustil "deadwood" typu Moreno zadarmo, tak Chelsea vytřískala alespoň symbolické částky i za Marina nebo teď Mosese, u kterých už málokdo věřil, že se vůbec prodají.

Takže za sebe prostě nevím, co bych v tomto směru vytknul - když už dojde k prodeji, tak si nepamatuju odchod, kdy by protistrana dostala daného hráče pod cenou, spíš naopak až člověka zarazí, kolik za daného hráče Chelsea byla schopná vyždímat. Nevím o tom, že by si v tomhle směru nějaký jiný klub na top úrovni vedl dlouhodobě podobně dobře. Tak jsem právě zvědav, kým budeš kontrovat.
oddy
19.07.2021 19:46
#
Takhle z hlavy bych řekl, že by mohl konkurovat někdo z trojky Porto, Benfica nebo Monaco.
blade115
19.07.2021 20:01
#
U Monaka to asi dost nadhodnocuje ta jedna povedená generace, kterou se jim podařilo pěkně zpeněžit, ale ty portugalské týmy je pravda, že to taky celkem umí. Sice je to spíš ten typ prodejů, kdy přichází prakticky výhradně jen o své největší hvězdy kvůli prachatějším klubům z Anglie a Španělska, zatímco ty béčkové hráče nijak zvlášť dobře nezhodnocují, ale je pravda, že na rozdíl od jiných podobných klubů ty své hvězdy aspoň pouštějí jen za pořádný ranec.
O.Giroud
19.07.2021 20:01
#
No ako hovorim, je to dost skreslene lebo kupit Lukaka, KdB a potom ich predat do 2-3 rokov lebo chcu hravat, je teda umenie. To vie aj LFC kupit Bentekeho a za rok ho predat skoro za to co ho kupil. A LFC ani nema tolko prichodov a odchodov ako Chelsea lebo nema tolko "provaru". Ale ok, Can, Wijnaldum, Moreno odisli za nic a to asi robi ten rozdiel.

Ja proste nejak nepadam na zadok z Chelsea a ich predajov "deadwoodu", kedze aj tak ich zas bude minimalne 10 hostovat.
blade115
19.07.2021 21:04
#
Mícháš jabka a hrušky, Lukaku s KdB přicházeli a odcházeli za úplně jiných okolností než Benteke. A druhým dechem účelně ignoruješ všechny ty ostatní příklady. To pak těžko debatovat.
O.Giroud
19.07.2021 21:11
#
Mate sice najviac penazi z prestupov za posledne roky, ale ako hovorim je to aj tym, ze proste kupite hraca a hned do 2-3 rokov ho predavate. Ale ok tu som sa zamotal a sklzol do uplne niecoho ineho co som chcel riesit a nie nejake predaje Hazarda, Courtoisa, Lukaku a pod.

Mne islo o to, ze sa tu robi z Chelsea niekto, kto dokaze predat aj zabalene hovno. A pritom je realita taka, ze kazdy rok 15 nepotrebnych hracov na hostovani a z toho sa preda 5 a vyzera to sice pekne, ale stale tych 10 nepotrebnych hracov ostava. Ale zas beriem, ze Chelsea aspon tych 10 nepotrebnych hracov zas posle na hostovanie.
Talker
19.07.2021 21:18
#
Tohle se ignoruje, my většinou prodáme ty hráče, o které je zájem a tam dokážeme udělat slušnou cenu.

ale takového Baku se snažíme zbavit už 3 roky, vždy tam je opce a nikdo ho nechce.
blade115
19.07.2021 21:28
#
Tak ale to jsou často hráči, kteří většinu toho hostování stráví zranění. Baba, Musonda, Marin, Van Ginkel, Zappacosta... Bakayoko je zrovna specifický případ, který vždy hrál dobře, vypadalo to, že zůstane, ale pak došlo k výměně trenéra. Pak tu teda byla kategorie věcných talentů Piazona, Kalase a spol, ale tam si seriózně myslím, že klub je chtěl na ty hostovačky posílat, kdyby z nich náhodou ještě něco bylo. Nebo se prostě jevilo jako lepší poslat borce 2 roky hostovat s tím, že se třeba chytí, než ho hned prodat za málo. To prostě neberu jako neschopnost prodat, ale jako strategii, jak prodat co nejlíp.
O.Giroud
19.07.2021 20:31
#
Ale teda pozeram predaje ostatnych timov a je to teda slusna bieda
Talker
19.07.2021 20:55
#
Tak my prodali hromadu hráčů, ale kolik z nich nemělo tu hodnotu...? Na jednu stranu Ramires, Costa, Oscar, Morata, kde to bylo fakt super, na druhou podhodnocení Lukaku, KdB, Aina, Aké a spol.
smazaný uživatel
19.07.2021 22:13
#
Dortmund.
Svatej
19.07.2021 17:59
#
No z tohohle hlediska to naopak dava vetsi smysl, nez je popisovat jako bezchybny prodejce nebo neco podobnyho v obecny rovine. Jakmile to srovnavas s ostatnima, jsme králové. Jakmile to popisujes obecne, uz to vychází mozna bliz nejaky tvoji predstave o tom, jak by popis nasich prodejnich schopnosti mel vypadat.
adam95
19.07.2021 16:09
#
David de Gea and Dean Henderson are expected to be at #MUFC again for the 2021-22 season. Wolverhampton Wanderers made a loan inquiry to #mufc over Henderson early in the summer, but the proposal was firmly rebuffed.

de Gea gave some the impression he wished to leave #MUFC immediately after the disappointment of the Europa League final. He cut a distraught figure, but soon afterwards made plain to Solskjær his desire to stay.

[@lauriewhitwelltheathletic, @theathletic_uk]
sejber
19.07.2021 16:10
#
tak Lokonga iz aj oficialne
Mastný Chobot
19.07.2021 16:34
#
17m zanho, 7m za Tavaresa... nepoznam ani jedneho, ale koncepcne to vyzera na dobre prestupy. Mladi hraci, ja som spokojny.
Golasso
19.07.2021 16:53
#
Akorát ten Tavares je prý zase solidní mentál, snad to nebude další Guendouzi.
Seydou Doumbia
19.07.2021 19:01
#
yakto?
Golasso
21.07.2021 13:31
#
Má jakési video, kde se vykusuje se psem. Rád provokuje fans atd., prý jsou celkem rádi, že jde pryč
Seydou Doumbia
21.07.2021 15:36
#
To zase bude Arsenal bavit.
Kucka
19.07.2021 16:56
#
Studni
19.07.2021 17:08
#
Co hraje Lokonga? A jaký na něj jsou reference?
sejber
19.07.2021 17:32
#
stred zalohy .... referencie su pochopitelne vyborne ked zanho nevahame zaplatit 17 mega
Manik...
19.07.2021 18:05
#
Tolik?
Mastný Chobot
19.07.2021 17:47
#
CM, silny, pomerne vysoky, v 21 rokoch kapitan RSC, takze lidersky typ asi... referencie ma dost dobre, klasicky Vieira vibe
Mastný Chobot
19.07.2021 17:51
#
Este si teda myslim, ze trojclenna zaloha s nim, Thomasom a takym Aouarom/ESR by mohla byt banger
Studni
19.07.2021 17:57
#
Super, to rád slyšim. Vysoký hráč a potenciálně lídr se nám do středu pole hodí. Obzvlášť v případě, že by měl odejít Xhaka. Uvidíme, jak se chytí. Je Aouar reálný?
Mastný Chobot
19.07.2021 18:04
#
Hovori sa, ze Lyon ho potrebuje predat a ze im staci 25m. Vzhladom na to, ze AM potrebujeme a minuly rok sme boli ochotni dat zanho 40+, tak by ma velmi prekvapilo, ak by sme to neskusili. Otazka je, ci ho nebude chciet aj niekto iny, kto ma viac co ponuknut. Prekvapilo by ma keby nie.
Studni
19.07.2021 18:07
#
Věřim, že by Aouar naší zálohu dost zvedl a hned by se na to koukalo líp, tak snad to vyjde
Taiger
19.07.2021 19:18
#
Radši Madders
SunFells
19.07.2021 18:04
#
TM píše 1.83 m ...trpaslík.
Studni
19.07.2021 18:07
#
Čekal jsem víc, ale zase aspoň Torreira to neni
MastourMascarelli
19.07.2021 18:56
#
vyšší než White
SunFells
19.07.2021 19:03
#
U toho TM uvádí 1.89 To se mi teda vůbec nezdá. Ale těch 1.83 cca taky bude mít si myslím. Není to moc, ale bylo spoustu skvělých stoperů s 1.8 m. Navíc s tím skillem co má s míčem dle herbovi teorie ani nemůže moc měřit
MastourMascarelli
19.07.2021 19:06
#
podla who scored a premier league 1,82
Ndombele18
20.07.2021 09:28
#
Podla FBref 175
SunFells
19.07.2021 18:03
#
Má pochvaly od Kompanyho a Henryho, to bych si i do CV dal.
J0EL
19.07.2021 19:49
#
A ak neklame Twitter, tak aj kapitan Belgicka do 21 rokov
SunFells
19.07.2021 20:00
#
To je aj Guendouzi u Francie btw
J0EL
19.07.2021 20:20
#
To ze je vytrety ale nic nemeni na tom, ze je to skvely futbalista
owny
19.07.2021 20:24
#
Wtf, však byl max. průměrnej
O.Giroud
19.07.2021 20:32
#
uplne nudny futbalista
Side
19.07.2021 20:35
#
SunFells
19.07.2021 20:37
#
J0EL
20.07.2021 07:59
#
SunFells
19.07.2021 20:37
#
To sice jo, ale ta profesionalita trochu pokulhává.
Mates_Matesović
19.07.2021 17:46
#
#thfc are in advanced negotiations to sign Cristian Romero and Pierluigi Gollini from Atalanta. |
@AlasdairGold
Super
Mastný Chobot
19.07.2021 17:47
#
Pierluigi Gollini je popici meno, zavidim
SunFells
19.07.2021 17:53
#
jk
19.07.2021 18:14
#
Legenda ManU.
MastourMascarelli
19.07.2021 18:55
#
jk
19.07.2021 18:18
#
Gollini by měl bylo na hostovačku s opcí. Dokonce jsme prý chtěli 1+1hostování+opce. Což snad nemůžou akceptovat když má smlouvu do 2023
j_mrazik
19.07.2021 17:55
#
Už jsme prodali toho Xhaku?
SunFells
19.07.2021 18:04
#
Už Řím našel peníze?
Talker
19.07.2021 18:09
#
Našel, dali je všechny Mourkovi na platu.
Golasso
19.07.2021 18:49
#
Prý se teď chystají poslat nějakou vylepšenou nabídku či co. Jsem zvědavý, co z toho zase vyleze. Xhaka si podle drbů chtěl i ukrojit z platu, aby mohl přestoupit . Je vidět, že se klukovi u nás líbí.
SunFells
19.07.2021 19:04
#
Na jeho místě bych udělal to samé, v Itálii bude uznávaná hvězda
Golasso
21.07.2021 13:31
#
Taky si myslím, že bude
j_mrazik
19.07.2021 19:18
#
Já se mu nedivím. Na Anglii není dostatečně rychlej v rozhodování a v pozornosti. V Arsenalu dostával pravidelně čočku, často oprávněně. V Itálii s dobrou obranou a slušnými křídly bude za hvězdu.
Taiger
19.07.2021 19:23
#
The Krupy
20.07.2021 12:29
#
fenixLFC
20.07.2021 15:00
#
Golasso
21.07.2021 13:33
#
Nejspíš jo, taky to tak vidím, že v Itálii mu to půjde líp.
Taiger
19.07.2021 19:19
#
Hrozně mě mrzí, jak to s ním dopadlo, i na ME bylo vidět, že ten správnej systém a strats z něho dělá world class hráče
MastourMascarelli
19.07.2021 22:09
#
Vopi11
20.07.2021 09:33
#
Golasso
21.07.2021 13:36
#
Mě mrzí, že byl často hromosvodem frustrace pro fans. Sám ho mám docela rád a nikdy nic neosral, vždycky ke všemu přistoupil poctivě a ještě přidal tu nadstavbu v podobě lídra. Jinak ale ho za world class hráče nepovažuju, on má nedostatky, se kterými těžko něco udělá a na ME měl velké štěstí, že je skoro nikdo nevyužíval. Ta Itálie pro něj bude ideální, tam ještě bude zářit .
John Obi Mikel
19.07.2021 18:20
#
CP mladého stopera potřebuje.
Taiger
19.07.2021 19:22
#
Lokonga fajný

Takže ještě Maddison, Aarons, back up GK a Renato Sanchez a jsme gucci
Studni
19.07.2021 19:55
#
trochu se bojim, že budem spíš gucci z wishe, ale uvidíme
HalaMadrid_Flx
20.07.2021 11:16
#
jk
19.07.2021 20:50
#
Lorenzo Giani, the Juventus scout is joining Fabio Paratici at Tottenham. [@Tuttosport]
Heisenberg
19.07.2021 21:49
#
Když už sbírají děti po Londýně, tak by si od mohli vzít aspoň na hosta i naše hajpy jako Nelson a Nketiah. Williana s Lacou necháme v mekáči a bude to fajn.
John Obi Mikel
19.07.2021 23:11
#
Už zdrhli další 2 hráči. Bate a Livramento.
Svatej
19.07.2021 23:48
#
Tyvole
John Obi Mikel
19.07.2021 23:53
#
Batea jsem čekal, ale myslel jsem, že Livramento prodlouží.

Myslel bych, že asi chce hrát, ale on prý zdrhne do Brightonu, kde už je Lamptey.
Talker
19.07.2021 23:56
#
Nezdrhli, ne? Zatím se jen píše, že nechtějí prodloužit smlouvy, přičemž jim končí až za rok.
John Obi Mikel
19.07.2021 23:58
#
Fakticky máš pravdu. Akorát protože nechtějí prodloužit, tak je asi letos v létě prodáme.
M0rb1D4S
20.07.2021 08:27
#
Tak to prostě je no, někteří hráči se budou muset prodat. Bate mi nijak nevadí, do středu zálohy máme těch šikovných kluků dost. U Livramenta je to škoda, protože se klidně mohl dostat do áčka a střídat se na kraji s Jamesem.
Raylan
20.07.2021 12:50
#
Tady z toho děláte užasný prodej Chelsea, ale tenhle kluk bude skvělej a nakonec to bude ještě škoda. Dost možná nejlepší obránce v champu..
John Obi Mikel
20.07.2021 13:39
#
A když bude skvělej, tak máme přednostní právo koupit jej zpět. Jen na tom případně proděláme.
Mimalu
20.07.2021 16:22
#
podle mě teda máme pouze možnost dorovnat nabídku kterou musí CP přijmout, což je v podstatě jen zbytečný luxus který nic neřeší. Navíc nikde není psané, že Guehi k nám bude chtít zpět, klidně může podepsat s kýmkoliv jiným a nic s tím neuděláme...
martin.b
20.07.2021 22:48
#
Vyveď mě z omylu, ale dle pár zápasů co jsem viděl na tom není pohybově bůhvíjak, což dnes dost rozhoduje. Třeba se pletu a ve spolupráci s Cahillem/Tomkinsem vyroste v top CB, ale Tomori mi přijde jako mnohem větší ztráta.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.