Everton získal ještě jednu posilu, z Arsenalu přivedl Iwobiho

08.08.2019 22:44 - Aktuality
 
Everton plánuje útok na evropské poháry a v průběhu letošního léta proto přivedl řadu zajímavých posil. Tou poslední se dnes stal Alex Iwobi, nigerijský útočník přichází na přestup z londýnského Arsenalu, ten může celkem dostat až 34 milionů liber...

Třiadvacetiletý fotbalista prošel mládežnickou akademií Arsenalu a do prvního týmu patřil od sezony 2015/2016. Celkem za Kanonýry odehrál 149 zápasů, v nichž dal patnáct gólů.

"Alex byl naším hlavním cílem pro toto léto a dle mého názoru se jedná o fantastickou posilu. Jedná se o ofenzivního hráče, který vždycky tvrdě dře. Je stále mladý, ale už v tomto věku má spoustu zkušeností. V Premier League odehrál přes sto zápasů, další starty přidával v evropských pohárech a za reprezentaci," pochvaluje si příchod nové akvizice manažer Evertonu Marco Silva.

Everton získal před startem nové sezony hned sedm nových posil, už před Iwobim přišli Jonas Lössl, Djibril Sidibé, André Gomes, Fabian Delph, Jean-Philippe Gbamin a Moise Kean.
Autor: Tomáš Pavlík / bbc.com
Počet zobrazení: 6544
Komentáře (279 / 0 nových)
Ferguson6
08.08.2019 22:48
#
Naozaj logika predať Iwobiho bez náhrady, takto nám zase chýba ľavé krídlo. Mali Coutinha priviesť na hosťovanie, to by bolo top. Takto to až tak ružovo nevidím
masly008
08.08.2019 23:57
#
asi se počítá s koalou na LW
Golasso
09.08.2019 00:01
#
to by celkem šlo
Holloway
09.08.2019 00:01
#
A Auba bude sedet na lavicce? Auba, Laca a Pepe musi samozrejme hrat vsichni zaklad, na co je mame jinak?
Kucka
09.08.2019 01:22
#
Vincent Vegan
09.08.2019 07:18
#
ale s odchodem Nketiaha pak nemáme žádný backup na hrot
Holloway
09.08.2019 15:36
#
Pokud Laca nebude moct hrat, Auba pujde na hrot a zleva Nelson, Smith Rowe, pripadne Martinelli. V kratkym obdobi ani jeden z nich nebude hrat na urovni Iwobiho, ale je to investice do jejich rozvoje. Pokud se Laca nebo Auba dlouhodobe nezrani, tak k tomu snad zas tak casto dochazet nebude, stejne.
Ferguson6
09.08.2019 09:20
#
Aubu na krídle je škoda..
JiriPol45
09.08.2019 09:20
#
Auba bude na křídle hrát tak i tak.. nebude sedět chápete?
Ferguson6
09.08.2019 09:57
#
On nie, ale Laca v pohode môže. Chápeš?
Holloway
09.08.2019 15:38
#
Minulou sezonu byli s Aubou nasi dva nejlepsi hraci, takovej borec prece nemuze sedet, pokud je zdravej a nevypadl uplne z formy.
havrys99
09.08.2019 00:04
#
Manny
08.08.2019 22:49
#
cekal jsem az na oficialni potvrzeni, protoze jsem porad neveril, ze ti curaci jsou opravdu az takovi curaci..

nemam moc slov, tohle je proste hnus a ani trochu se netesim na novou sezonu, uz jenom ten zpusob, rozjedou to dva dny pred koncem, pak v posledni den uplne ticho a odjebaji to v posledni minute

je mi zle, jak se ti dva jeste oslavuji, wow, fakt borci, co nakupuji pokemony za premrstene (o kterych si stejne 95 % fanousku udelalo zaver na zaklade par tweetu) castky a poslou pryc odchovance.
a jeste koupi toho trageda luize
samozrejme se moc tesim, jak bude dostavat prilezitosti nejtalentovanejsi nelson (teda sorry, *novy neymar) pres aubu (ktery je btw na tom kridle k nicemu) a hrace za 80 mega, kdyz beztak prvnim na stridani bude henrikh

djourou mel pravdu, emery out, debil, ktery ani neumi nic normalne vyslovit, tohle je shit prodej, jak trejd z debilni nhl, hadr, nic vic

a i ten curak jenkinson dostane aspon rozluckove video v te zprave
https://youtu.be/bwnLlQ6t2uE
djourou
08.08.2019 22:55
#
cr7sux
08.08.2019 22:56
#
za písničku
Manny
10.08.2019 21:21
#
nejkompletnejsi a nejkomplexnejsi album
Doni77
08.08.2019 22:57
#
Jsem dlouho přemýšlel co tě tak štve na tomhle období z pohledu Evertonu
Babacar:)
08.08.2019 22:57
#
Hmmm,pěkná lobotomka,to vaši?
Golasso
09.08.2019 00:14
#
To jsou spíš jasné příznaky Mannyodepresivní poruchy (omlouvám se za blbý vtip všem, kteří něčím takovým opravdu trpí)
Babacar:)
09.08.2019 01:25
#
tunkic
09.08.2019 07:47
#
PP
09.08.2019 08:25
#
Bandita_Harry
09.08.2019 08:36
#
>vyřazen z kádru<
09.08.2019 09:20
#
TopinB
09.08.2019 10:55
#
REPLIKATOR
09.08.2019 11:51
#
8lampard8
09.08.2019 13:18
#
Euphael
08.08.2019 22:59
#
vem si prasek chlapce a jdi spat radsi
Euphael
08.08.2019 23:00
#
A opovaz se nekdy si znovu prehodit Arsenal do hlavnich...prebehliky nebereme zpet ty kryso!
blade115
08.08.2019 23:03
#
Ježíš on si vyndal Arsenal z oblíbených...
Kixi Syhimour
08.08.2019 23:05
#
Kixi Syhimour
08.08.2019 23:09
#
Nicméně na chvíli to může pomoci, třeba si trochu uleví, udělal jsem jednou něco podobného asi na 10 minut. Poté mi došlo, že to prostě nejde.
Bandita_Harry
09.08.2019 08:37
#
Kixi Syhimour
09.08.2019 11:19
#
Musil jsem se vyvztekat, no
mistr129
08.08.2019 23:25
#
Já zareagoval na příchod Griezmanna obdobně
Gazdo
09.08.2019 07:46
#
Taiger
08.08.2019 23:39
#
Ještě ho drží u nás Mustafi
Manny
10.08.2019 21:30
#
ale je pravda, ze tech sympataku ubyva, kde jsou ty casy, kdy byli v zakladu petr, nacho, olie, alex, coq, aaron, santi, feo nebo dokonce rosa atd.. ted se podivu na zaklad a super, laca, ale dal....
Golasso
08.08.2019 23:44
#
Nikikrew
08.08.2019 23:47
#
Manny
10.08.2019 21:22
#
urcite se budu budu ridit podle retarda typu tebe
afc
08.08.2019 23:09
#
Tiež ma to sere, ale zas nemusíš až tak preháňať. Toto vedenie spravilo za dva roky kus roboty o ktorej sa Wengerovi a Gazidisovi môže len snívať.
Golasso
08.08.2019 23:59
#
tunkic
09.08.2019 07:48
#
hyper01
08.08.2019 23:29
#
Golasso
08.08.2019 23:35
#
Si děláš srandu? Mně taky mrzí odchod Iwobiho (psal jsem o tom už víc příspěvků), ale co je moc, to je příliš.

Ještě to hodíš na Emeryho tvl, kterej na Iwobiho celou minulou sezonu spoléhal,udělal z něj platného hráče a Iwobi pod ním šel výkonnostně nahoru nejvíc za celou dosavadní kariéru. Zrovna v tomhle přestupu by mohli Emeryho fakt hledat jenom zaujatí konspirátoři, kterých se tu ale bohužel najde dost, takže asi žádný překvápko.

A ano oslavují se, protože po X letech manažerského diletantismu je konečně co oslavovat . Ty pokemony si nechám líbit
Holloway
08.08.2019 23:50
#
Kucka
09.08.2019 01:23
#
J0EL
09.08.2019 07:46
#
Manny a djorou. Aj Harabin by bol na vase konspiracie hrdy.

Prestup Iwobiho je uplne v pohode. Raul dokazal, ze je chlap na spravnom mieste. Gazidis by so 45£ mil. doviedol akurat Cahilla za 15mil. a nejakeho priemeraka z Japonska, aby podporil predaj dresov v Azii.

Toto je ina liga kamo
efjay
09.08.2019 07:52
#
MastourMascarelli
09.08.2019 07:57
#
J0EL
09.08.2019 08:31
#
Nie, toto prestupove okno to je 45£. Za Pepeho sme toto okno dali 16£.
werwolf
09.08.2019 08:51
#
A budúci rok to zaratas? Ako vieš, že aj toto leto ste neplatili nejakú splátku za hráča z minulých rokov?
afc
09.08.2019 09:01
#
Za pepeho sa bude splácať 4 roky po 16m. Za Salibu tiež sa bude splácať.
werwolf
09.08.2019 09:16
#
A Iwobi je teda čas na stôl hej?
afc
09.08.2019 13:10
#
Ja myslím, že 28m dajú hneď. Či videl si niekde, že sa píše, že to bude na splátky? A Everton má asi dosť peňazí, keďže skúšali Zahu.
werwolf
09.08.2019 13:17
#
Nečítal, ale pochybujem ze to dali naraz. Nákup na splátky nie je výnimka, ale skôr pravidlom. Aj kluby, ktoré majú prachy, kvôli FFP nakupujú radšej na splátky, aby pomer prestupy/obrat bol čo najnižší
werwolf
09.08.2019 09:16
#
*cash
J0EL
09.08.2019 09:01
#
Ja nerozumiem, co na tom nechapes. Toto prestupove obdobie sme podla vsekeho na posily mali 40-45mil £. Tzn. ze sme sa mohli pohybovat v ramci takto maleho budgetu. Takze to, ze nam stacilo dat za Pepeho toto leto len 16mil £ je Raulova genialita.

Preco by som to buduci rok neratal? Aky bude budget to ale zatial nikto nevie. A na zaklade coho sa ty domnievas, ze by sme mali platit nejaku splatku za nejakeho hraca z minulych rokov? Prestan konspirovat zbytocne.
werwolf
09.08.2019 09:15
#
Nekonspirujem, ale je to smiešne. Ani vám nedal Everton cash za Iwobiho a tiež sa pravdepodobne jedna o nejaké splátky. Pochybujem, že i my sme dali za Ndombeleho 60 mega na stôl. Jednoducho mate net spend 80 mega, pretože tie prachy musíš mat v účtovníctve. Ma to tam SKY, ale nejaký JOEL si je istý svojimi počtami.
GeneralGoat
09.08.2019 09:56
#
Net spend OK, ale zároveň pokud můžeš za ten přestupák utratit nějaký množství hotovosti, tak tě to omezuje. Jakkoliv net spend je vysokej, tak se zvládlo slušně posílit s očividně malým množstvím hotovosti, což je úspěch. Jak to vypadá v účetnictví a statistikách je asi každýmu docela jedno.
J0EL
09.08.2019 10:03
#
Ty mas fakt slepaci mozog. Nikto sa tu o net spende nehada. A evidentne mas problem aj s uctovnictvom pretoze toho roku (toto uctovne obdobie) bude za Pepeho vykesovanych len 16£ mil. Zvysok su buduce vydaje.

Pointa je, ze sme sa do toho maleho budgetu na TOTO prestupove obdobie vosli, a to aj napriek tomu ze sme mali k dispozicii len 45£ mil. Prave vdaka tym splatkam resp. rocnemu hostovaniu Salibu. Za Iwobiho sme dostali na stol 28£ + 6£ v moznych buducich bonusoch (BBC). Ak mas iny zdroj (a nie len tie tvoje sracky vytiahnute z brucha), tak sa on podel.

Sky to tam ma bez zohladnenia splatok, pretoze ano taketo celkove vydaje nas cakaju v buducich obdobiach za tieto transery. Nie TOTO prestupove obdobie a teda NEZASAHUJU do budgetu 45 mil. £.
djourou
09.08.2019 10:23
#
o budgete 45 milionov sa len pisalo, to vobec nemusi byt pravda, mohla to byt len taktika klubu...

a je trochu hlupe podla mna cakat, ze vsetky nakupy sme spravili na splatky, pricom ine splatky platit nemusime a z predajov sme dostali vsetky peniaze na stol...
J0EL
09.08.2019 10:41
#
Nemusela by to byt pravda, ale tie pocty proste do toho budgetu sedia.

Okrem Iwobiho odisli vsetci za "drobne". Naozaj si myslis, ze nam Bordeaux bude splacat 5mil. 10 rokov? Pozri ak by sme chceli ist naozaj do detailov, tak by sme sa museli pozriet aj na mzdy. Len taky Lichtsteiner bral 90tis £.

Z mojho pohladu po financnej aj kvalitativnej stranke sme si neuveritelne polepsili a letny rozpocet ani velmi nezatazili (beruc do uvahy kvalitu, ktoru sme priviedli a deadwood, ktoreho sme sa zbavili).

PS: Iwobiho medzi deadwood nepocitam samozrejme.
werwolf
09.08.2019 13:19
#
V účtovníctve majú započítané záväzky voči Lille v hodnote prestupu celého, len cash Flow je nižší z dôvodu platby formou splátok. Tým sa znižuje daňový základ.
J0EL
09.08.2019 15:15
#
Tak konecne si to pochopil. Takze budget (cash flow) stanoveny na toto obdobie sme dodrzali - 45mil £ !
djourou
09.08.2019 10:16
#
Svatej
09.08.2019 10:32
#
Kixi Syhimour
09.08.2019 11:33
#
salami
09.08.2019 11:54
#
Mozna jo, ale proto meli na prestupy tech 45.
Counter
09.08.2019 10:56
#
Jsou to dvě různé věci. Net spend takhle na papíře je těch cca 80 (mínus případné prodeje do konce měsíce), ale v účtech to bude méně (např. Saliba prostě přichází až za rok, letos za něj klub zaplatil max. pár milionů). Nikdo nerozporuje, že se v tomhle přestupáku utratilo víc než 45 mega, jen je to děláno takovým způsobem, aby vyšly účty.
J0EL
09.08.2019 11:23
#
nechapem, co na tom niekto nedokaze pochopit.
teenz
09.08.2019 08:28
#
afc
09.08.2019 09:00
#
Blaza27
09.08.2019 10:01
#
blade115
09.08.2019 08:43
#
Absolutně to nechápu, zrovna kvůli Iwobimu takový cirkus, když máte za sebou tak úspěšné léto...
Thab
09.08.2019 08:52
#
afc
09.08.2019 09:00
#
Ondiis
09.08.2019 10:49
#
Manny
10.08.2019 21:37
#
mam emeryho rad (az na extremne nudne tiskovky), ale proste me nasralo, jak rika, ze s nim pocita, a pak ok, tak jde pryc, vsak co.. kluk, ktery na to jasne ma a je tu od 6 let, kteery sam nikam nechce a jsem si jisty, ze kdyby byl celou pripravu, tak neodejde.

ale tak cely ten prispevek byl hlavne o tech dvou, sanlehim a edu, nasich novych bozich, oslavovat neco pujde, az ty posily budou hrat dobre a nebude to do budoucna znamenat zadne setreni nebo neco podobneho
Golasso
11.08.2019 08:57
#
Tak Emery s ním nejspíš fakt počítal a nelhal. Když dáš stranou všechny řeči a podíváš se, jak byl Iwobi využívaný minulou sezonu a jaký progres pod Emerym udělal, tak podle mě nenajdeš relevantní důvod myslet si, že Emery ho v týmu nechtěl. Tady je problém ten, že Emery má asi hodně omezené pravomoci kecat do přestupů a může jen "doporučit".

Co se týče Sanllehiho a Edua, tak si taky myslím, že tady pochybili. Iwobi byl pořád naše nejlepší křídlo a mohl tu ještě zůstat. Navíc je to blbost z pohledu PR, kdy si po úspěšném přestupáku, kdy jim spousta fandů začala věřit, zase podtrhli tu židli prodejem odchovance a oblíbence. Na druhou stranu oni tu svoji přestavbu vzali dost od podlahy a když se kácí les, tak prostě lítají třísky. Jinými slovy, bylo jasné, že to časem odnese i někdo, u koho to bude mrzet.

Jestli na to Iwobi má nebo nemá, to těžko spekulovat. Pravda je, že v některých aspektech hry je TOP a v některých slabší průměr. Taky je pravda, že zatím udělal progres jen v těch částech hry, na které měl talent vždycky a v těch slabých stránkách se o moc dál nepohnul. Na druhou stranu je pořád mladý a může to časem přijít. Osobně nevím, nevsadil bych si ani na jednu možnost. Uvidíme...
iamek
08.08.2019 23:46
#
Zdechlina
09.08.2019 06:37
#
Co to placas ty jarine?
Blaza27
09.08.2019 09:59
#
callix
09.08.2019 10:31
#
haiv
09.08.2019 10:54
#
Elliasson
09.08.2019 11:32
#
Nemáš náhodou Everton jako svůj TOP tým?
REPLIKATOR
09.08.2019 11:51
#
Kapřík
09.08.2019 22:31
#
Tvy problemy bych chtel mit, já fandím Blsanum.
djourou
08.08.2019 22:52
#
djourou
08.08.2019 22:54
#
aby tie reci o odchovancoch a identite neboli len recicky
iwobi predany pri prvej prilezitosti
nketiah na hostovacke v champe. v lani bol v league one na hostovacke bielik, bol najlepsi hrac svojho timu, jeden z najlepsich hracov ligy, emery sa mu za cely cas neozval a bol hned predany
esr sme skoro poslali do lipska
z amn je definitivne nahradny bek
amaechi je prec
emery si pojde senior hracov, aby si zachranoval kozu
Counter
08.08.2019 22:57
#
A nebo pojede Willocka, Nelsona a Saku.
djourou
08.08.2019 22:59
#
alebo len guendouziho
Counter
08.08.2019 23:01
#
Tak Guendouzi je výborný, doufám, že hrát bude.
Nikikrew
08.08.2019 23:49
#
Hej, v EL, micky mouse a Fa. Cupe
Counter
09.08.2019 00:06
#
Guendouzi má i na PL. Pro Xhakovy hejtry je právě Guendouzi největší naděje na jeho vystrnadění (možná ještě Ceballos).
stas87
09.08.2019 00:11
#
Nie je to len další Coquelin?
Counter
09.08.2019 00:25
#
Ne, Guendouzi je úplně jiný typ hráče, silný na míči se skvělou rozehrávkou, zatímco směrem dozadu má ještě co zlepšovat. Přišel loni z druhé francouzské ligy jako 19letý nounejm, v přípravě tak oslnil, že se hned dostal do základu a ve své první sezoně na takovéhle úrovni odehrál 3000+ minut, fakt velké zjevení.
Taiger
09.08.2019 01:38
#
wtf
Counter
09.08.2019 10:57
#
Vidíš, už máš nového adepta na hejtění
Robertson
09.08.2019 00:10
#
...alebo pozitívne :
...Nketiah je na výučbe u Bielsu,a tlačí sa aj John-Jules...
...ESR, nie je "barterový tovar"...
...Bielik, bol najlepsi hrac svojho timu v League One,Chambo v bývalom tíme PL...
...AMN je sám strojcom svojho šťastia,zatiaľ je všade "nevýrazný",zatiaľ je "chránený",ale pre mňa je " alá Iwobi"...Willock a dokonca aj Burton,/pre mňa aj Matthew Smith/ sú ďalej,a on pôjde inde...
...Amaechi nemá byť na úkor koho v A-tíme,Nelson je vyššie,a Sam Greenwood,tiež tlačí na pílu...
...UE dostal k sebe Ljunberga nie náhodou ;o)...
Counter
09.08.2019 00:26
#
Golasso
09.08.2019 00:49
#
SunFells
09.08.2019 00:57
#
Greenwoodi prostě nemají silnější nohu
djourou
09.08.2019 01:36
#
matthew smith je skvely talent ale ten nema poriadne starty este ani za u23 ako moze byt dalej ako amn greenwood detto
a najlepsim hracom mozes byt len toho timu za ktory hrajes
Robertson
09.08.2019 02:16
#
...MS je ďalej zo zmýšľaním,dôslednosťou a hlavne prejavom,že to myslí vážne,je fakt veľmi zanietený,s citom tvoriť hru ...AMN sa stále hrá ako "decko,"akoby "frajeroval",že má naviac,pritom robí banálne chyby,navonok je šikovný hráčik,ale v podstate sa prejavuje,ako namyslený priemerák, ktorý hraje za top klub ...

Chambers nastúpil do 31 zápasov v PL za Fulham,a vyšlo mu to na najlepšieho hráča sezóny v klube...ibaže nechápem pointu /o)...
efjay
09.08.2019 07:53
#
J0EL
09.08.2019 08:06
#
Blaza27
09.08.2019 10:04
#
Ondiis
09.08.2019 10:51
#
Arsenalfan
09.08.2019 00:14
#
AMN hral sracku, bielik hral treti ligu, amaechi asi zadne terno nebude, esr zustal, nketiah dobre ze sel, protoze by se pres aubu a lacu a pepeho neodstal do hry, ale potrebuje minuty, twf, kde je problem Ok, iwobi je risk, muze se vysvihnout a budeme litovat, muze ale stejne dobre stagnovat a stat se z nej druhy theo a podobni hraci, o kterych se uvazovalo jako o budoucich tahounech, az vyspeji. Osobne bych mu sezonu jeste dal. Ano, radsi bych poslal do prdele mikoho idealne s elnenym. Ale asi za ne nabidky neprisly. Nemyslim si, ze postradame koncepci a nezaclenujeme mladiky. Vuci emerymu je to nefer
Ferguson6
09.08.2019 09:23
#
A podľa teba stačí, aby bol hráč dobrý v League One na to, aby hral za Arsenal?
SunFells
08.08.2019 22:55
#
Když čekáš, že posílí levé křídlo Evertonem a oni nakonec posílí Everton levým křídlem. Stupidní a za blbých 28+6 ...Přeju mu proti nám hattrick na Emirates, ať se Sanlehi v té sedačce ztratí úplně.

https://www.youtube.com/watch?v=iMaTflY8R2E
crap rave
John Obi Mikel
08.08.2019 22:55
#
KarlVonBanhof
08.08.2019 23:07
#
fenixLFC
08.08.2019 23:25
#
Kucka
09.08.2019 01:24
#
tunkic
09.08.2019 07:51
#
Leo Rekordman
09.08.2019 08:10
#
HalaMadrid_Flx
09.08.2019 08:31
#
REPLIKATOR
09.08.2019 11:52
#
John Obi Mikel
08.08.2019 22:55
#
To jsou blbci. O parník nejlepší záložník tam.
Nikikrew
08.08.2019 23:51
#
tunkic
09.08.2019 07:51
#
REPLIKATOR
09.08.2019 11:53
#
Counter
08.08.2019 22:55
#
Tohle mi zkazilo náladu z jinak parádního přestupáku.
SunFells
08.08.2019 22:59
#
"Pamatujete tehdy v 2019 ...tehdy to skoro mohlo být dobré" ...
Counter
08.08.2019 23:47
#
Já myslím, že je to dobré i takhle. Kdyby Alex odešel na začátku přestupáku a my teprve pak napálili 80 mega za Pepeho, vnímali bychom to celé trochu jinak, než když se to stalo úplně na konec.

Ale je to prostě strašná škoda, přišli jsme v jednom přestupáku hned o tři z mých nejoblíbenějších hráčů v AFC, bude to strašná změna.
owny
08.08.2019 23:18
#
Parádní je silné slovo. Jasně, Saliba je fajn posila (i když mohl v klidu přijít už tuhle sezonu, vzhledem k té bídě ve vaší obraně), Tierney se za tu cenu taky vyplatí. Pépé už je trochu větší risk, ale pořád by měl být kvalitním hráčem. Ale Luiz? Ceballos bez opce? To už nejsou dobré posily. A teď odchod Iwobiho... Odchod Mchitarjana, Ozila, Xhaky nebo Elnenyho by vás mrzel podstatně míň.
Counter
08.08.2019 23:45
#
Podívej, do tohohle přestupáku jsme šli s hlavou dolů, protože jsme kolosálně zazdili závěr sezony a neuhráli LM. Nikdo nečekal, že přivedeme ani blbého Zahu, peníze byly sotva na Frasera. A my z toho vytáhli Pepeho, Salibu, Tierneyho, Ceballose, Martinelliho a Luize, aniž by se musel prodávat Auba/Laca. To je prostě extrémně nad plán.

O Mchitarjana nebo Özila není pořádný zájem, protože mají obří plat a třicítku na krku. Elneny by ještě do konce měsíce měl odejít, Mustafi snad taky. Iwobiho jsme asi prodali proto, aby to finančně vyšlo, je to pořád mladý talentovaný kluk, tak o něj zájem byl.

Luiz za 8 mega je za daných okolností (Koscielny) kvalitní posila, tím spíš, že jde i o oslabení CFC. A za hráče Ceballosových kvalit bychom museli vysolit solidní peníze, které nemáme, takhle aspoň máme na letošek náhradu za Ramseyho.
Holloway
08.08.2019 23:51
#
Golasso
08.08.2019 23:59
#
Je sranda, jak se ten náš přestupák teď na sílu shazuje ze všech stran
Counter
09.08.2019 00:08
#
Kdyby mi v květnu po finále EL někdo řekl, že koupíme Pepeho za 80 mega, k tomu i dalšího útočníka, záložníka, levého beka a stopera, tak jdu kontrolovat web psychiatrické léčebny, jestli jim neutekl pacient...
Golasso
09.08.2019 00:17
#
Asi tak. Neuvěřitelný přestupák po těch letech bídy.
afc
09.08.2019 09:08
#
mistr129
09.08.2019 09:24
#
Blaza27
09.08.2019 10:08
#
Fenri
09.08.2019 00:13
#
owny
09.08.2019 00:17
#
Z tohoto pohledu, kdy očekávání bylo "nic", noname posily a prodej klíčových hráčů ano, dá se hovořit o povedeném přestupáku. Ale spíš než aby jste tu přestavbu týmu vzali nějak z gruntu, tak přichází dočasná řešení, ale na druhou stranu nemáte moc možností, ten tlak na to být v top 4 je velký. [I když si osobně myslím, že to nebude stačit (možná to zachrání zimní přestupák)]

Na druhou stranu, kdyby odešli všichni, co byste rádi, aby odešli, tak soupiska bude moc úzká, myslím, že odejde max ten Elneny a Mustafi přežije.
Counter
09.08.2019 00:31
#
Tak bordelu je tam pořád dost, ale to prostě nejde všechno zvládnout za jeden přestupák. Tohle považuju za obrovský krok dopředu - je tam krátkodobá vize (Luiz, Ceballos), střednědobá (Pepe, Tierney) i dlouhodobá (Saliba, Martinelli). Fakt komplexně zmáknutý přestupák, který mi vyrazil dech, a jediné negativum je pro mě ten Iwobi.

Na LM by mělo stačit předběhnout Chelsea a MU, což je dle mého reálné, potažmo vyhrát EL, což je taky reálné.
SunFells
09.08.2019 00:47
#
Tierneymu je čerstvých 22 btw.
Counter
09.08.2019 01:20
#
A Pepe má čerstvě 24. Bral jsem to tak, že tihle dva jsou prostě hráči, kteří jsou mladí, ale zároveň se s nimi hned počítá do hry.
icefish
09.08.2019 07:01
#
Naprosto souhlasím!
Ondiis
09.08.2019 10:55
#
Edgewalker
09.08.2019 00:20
#
Kucka
09.08.2019 01:25
#
tunkic
09.08.2019 07:52
#
gunner123
09.08.2019 08:21
#
afc
09.08.2019 09:07
#
spider_8
09.08.2019 10:25
#
Oproti loňské sezoně jste výrazně posílili, pro mě jste teď jasný favorit na 4. místo
Ondiis
09.08.2019 10:54
#
Daniel
08.08.2019 23:28
#
aep_Ceallach
08.08.2019 23:33
#
Vincent Vegan
09.08.2019 07:22
#
afc
09.08.2019 09:08
#
RadekVonCZE
08.08.2019 22:58
#
Tak dobrej přestupák a oni to takhle dojebou
wesleyborland
08.08.2019 23:07
#
Parádní obchod za 40M. Mám toho kluka rád, ale Iwobi prostě bude vždycky Iwobi. Určitě se mu povede pár zápasů, ale nikdy to nebude top hráč na kterém bychom měli stavět. Ať tu šanci radši dostane Nelson, nebo Saka, nebo Emile. Navíc pokud se prodej z něho má dát do dalšího přestupového období.
Ndombele18
08.08.2019 23:12
#
Presne tak konečne uvedomely fan Arsenalu,za 40M to je užasny predaj
MastourMascarelli
09.08.2019 00:19
#
El Fáňos
09.08.2019 00:28
#
Kucka
09.08.2019 01:26
#
Vincent Vegan
09.08.2019 07:25
#
když se a to človek dívá čistě pragmaticky, tak to chápu podobně. Ale stejně mě to mrzí, protože je to jeden z těch odchovanců, kteří bojovali za znak a mohl to být na dlouhé roky dobrý univerzální squad player. Na druhou stranu skoro 40m se hodí za hráče, který by stejně byl na pomezí lavice a základu.
SunFells
09.08.2019 07:40
#
28+6
gunner123
09.08.2019 08:21
#
teenz
09.08.2019 08:31
#
Cobra
09.08.2019 09:09
#
1) 40 mega to není
2) Nelson, Saka a ten třetí zatím nejsou a ani nemusí být tak dobří, jako právě Iwobi.
3) Zbavovat se hráčů, kteří za klub bojují potažmo jsou odchovanci s HG statusem je na hovno.
4) Chtěli jste navíc křídlo, které přišlo v podobě Pepého a pak se zbavíte toho prvního, takže problém nevyřešen - pouze jste utratili 80 mil za hráče z Francie, který měl jednu dobrou sezónu.Tím nechci říct, že Pepé nebude v budoucnu dělo - může být.

Doteď mě sere odchod Walkera, spekulace o Roseovi. Winks si přes Sissoka a Ndombelého taky kopne minimálně, ale určitě bych se ho nezbavoval, protože takový hráč se hodí vždy.

Z tohoto pohledu naprosto chápu přístup Mannyho a Djourou. Byl bych stejně nasraný.
Talker
09.08.2019 09:20
#
Já furt nechápu, proč se tu opakuje jedna dobrá sezona Pepeho. Respektive to se myslí ta 17/18, kdy dal 13 golů a k tomu 5 asistencí a ta famozní lonská se ignoruje?
Counter
09.08.2019 11:01
#
Cobra
09.08.2019 12:16
#
Dobře no, tak měl jednu luxusní sezónu a jednu takovou, kterou bych čekal od jakéhokoliv lepšího ofenzivního záložníka ve Francouzské lize.

Přiznám se, že ten přehled o všech hráčích mám v prdeli, protože částky, které tento přestupový rok padají za hráče, o kterých jsem v životě neslyšel, je příliš.
wesleyborland
11.08.2019 21:06
#
Je za něj slušný balík, já bych to nedal.

Troufám si říct, že Iwobiho jsem viděl vícekrát než Ty. Iwobi prostě bude vždycky možná lehký nadprůměr. Neřikám, že mu nevyšel zápas, ale pak další 3 byl průměrný až podprůměrný. Jeho největší slabinou byla finální fáze. Nejen, že nedával góly, ale i jeho finální pasy do vápna většinou končili do hráče nebo mimo. K čemu ti takový fotbalista na křídle je? A má kvůli němu brzit Emery potenciál Nelsona a Saky, kdy po dlouhé době máme vlastní nadějný hráče a máme si je nechat utéct jako Gnabryho?

Pepé je přeci jen gólovější a má lepší finální fázi, ano bude trvat než se aklimatizuje, ale s tím se počítá i proto třeba kolem něj nabere zkušenosti Nelson, či Saka.

Takže suma sumárům, ano souhlasím, že jsme si ho ještě mohli nechat, jako backup, ale do budoucna by stejně šel. Pokud má vedení v plánu přestavbu, tak někde ti peníze prostě najít musí i za cenu možná trochu srdečních odchodů, ale pokud chceme jít nahoru tak to bude možná občas i bolet.
Ndombele18
08.08.2019 23:11
#
Tak fanušici niektory fanušici Arsenalu su fakt v piči,asi najlepšie prestupove obdobie za poslednych x rokov pre Arsenal a oni sa tu ohaňaju a nadavaju na vedenie ktore predalo hrača ktoreho tu celu sezonu vyhanaly za zle vykony
jacobT
08.08.2019 23:13
#
Ono to nie je ani tých 40m? Tak to fakt nech idu do riti s takymto predajom.
Talker
08.08.2019 23:20
#
Kdo je v rámci TOP6 vlastně vítězem přestupáku? Osobně bych řekl asi Citizens, kteří přivedli "jen" 2 hráče.

Arsenal sice získal pár zajímavých jmen, ale nemyslím si, že by se úplně posunul o úroveň dál. Spíš krůček dopředu, ale je otázka, jestli Cebalos nebude posila jako Kovačič pro nás, jestli Tierney zvládne přechod do úplně jiné kvality, co se týče ligy. Jediný 100% upgrade z mého pohledu je Pepe.

MU se střelili do nohy, když pustili 2 záložníky a útočníka a nenahradili to. Přivedli "jen" 2 obránce. Což sice potřebovali, ale stačí to na posun o krok dál? Zvládnou to v záloze a v útoku? Přijde mi, že jim tam chybí plán B a stačí zranění Martiala/Rashforda/Pogby a najednou nevím, jak budou dávat goly? Alexis is back?

Tottenham sice získal zajímavé hráče, ale přišel o Trippiera a ještě můžou přijít o Tobyho a Eriksena. A ti noví se nemusí úplně perfektně chytit.

Přijde mi, že nám vlak neujel tak, jak jsem se bál. Uvidíme, jak se chytnou posily (Zouma, Pulišič, Bats) a mladí (Abraham, Mount, CHO, James, Tomori). K tomu takový Barkley a Kovačič v přípravě i připomínali fotbalisty chvílemi, což je taky posun proti minulé sezoně.
r.mrazik
08.08.2019 23:28
#
Vítězí zatím slepice,pokud jim nikdo neodejde...pak city...a pak liver,ktery neoslabil
Tragédi přestupu jsme my...
Gareth Bale 11
08.08.2019 23:38
#
Toby vazne nikam nepujde, tim bych si byl celkem jisty.
Kixi Syhimour
08.08.2019 23:41
#
Za mě vítězí Spurs a vypadáš na optimistu
mivoda
08.08.2019 23:45
#
Spurs, jestli neodejde víc jak jeden hráč tak oni jejich přestupy jsou zajímavý Man.C.Pepek doplnil asi tam kde ho nejvíc tlačila bota Everton super přestupák na druhou stranu sedm fotbalistu s ambicemi na základ je docela dost muže si to hned sednout ale tak ne jestli jo tak mají ambice se porvat o čtyřku Arsenal nevím jména zajímavý ale na top 3.to asi nebude spíš to vidím na velký souboj o čtvrtý flek,Chelsea sem zvědavý jak se uvede Lampard podle mě by letos mohl dát víc čuchnout odchovancum a mladákum a příští rok si ten kádr doladit podle svého Pulisič je dobrý ale Hazard byl Hazard podle mě uspěch čtvrtý místo,Man U. nechápu posílí obranu oslabí zálohu a utok navíc tam drží strašné moc pruměrných hráču čtyrka by byl velký uspěch a to je tam sapousty zajímavých klubu na čekačce West Ham,Wolves Crystal /alace no bude to zajímavý
Counter
08.08.2019 23:49
#
Je příhodné, že LFC jsi vůbec nezmínil, protože prostě nikoho nepřivedli
duchnik
09.08.2019 07:29
#
Zajimave, to co rikas, neni vubec zajimave
Gazdo
09.08.2019 08:19
#
Talker
09.08.2019 09:07
#
Ti jsou u mně třetí za Citizens a Tottenhamem.
John Obi Mikel
09.08.2019 00:02
#
Mě to zkazil na konci odchod Luize, jinak jsem byl dost pozitivní.
gretzkybyldruhy
08.08.2019 23:26
#
Everton vyhrál letošní přestupy těsně před Arsenal a Spurss
El Fáňos
09.08.2019 00:29
#
Iwobim ?
Elliasson
09.08.2019 11:38
#
Keanem, Delphem, Sidibém.
El Fáňos
09.08.2019 12:48
#
no, že ten koment je zrovna pod tímto článkem, tak jsem si rýpnul. Přestupák se projeví hlavně po čase, spousta dobrých ráčů se nechytne, zatím bych byl s celkovým hodnocením opatrnější
Elliasson
09.08.2019 12:50
#
To je fakt. Ale vypadá to hodně dobře, tento Everton může být silný.
El Fáňos
09.08.2019 16:40
#
to určitě, už minulý rok měli slušný kádr, tak snad bude letos PL vyrovnanější, Everton tomu může hodně přispět
matZz
08.08.2019 23:31
#
hej může mi to někdo vysvětlit? Ke konci sezony jsem Arsenal sledoval celkem pravidelně a Iwobi mi tam vždycky přišel jako úplnej tragéd. Ok, uměl obejít hráče, ale k čemu, když neumí ani vystřelit, ani nacentrovat. Před bránou naprosto neškodnej, zbytečnej. Everton podle mě vyhodil peníze oknem.
Counter
08.08.2019 23:58
#
Je to asi jako kdybyste prodali Winkse (pokud Winkse považuješ za kvalitního hráče).
El Fáňos
09.08.2019 00:31
#
Wikns se je jiný typ a hraje rozhodně líp jak Iwobi. Souhlasím s matZzem, že Iwobi je snaživej tragéd, občas mu vyšla přihrávka finální pěkná, ale jinak nám jeho odchod spíš pomůže
captain18
08.08.2019 23:35
#
Ako sme na tom teraz vlastne s HG hracmi?
fenixLFC
08.08.2019 23:36
#
tak to som zvedavy kam s nim pocitaju. richarlison hrava zlava, v strede je gylfi, to ho chcu hodit napravo?
Zaschrona
09.08.2019 00:24
#
Richarlison hrál na jaře dobře zprava, dobře si vyhovovali s Colemanem, tak očekávám, že tam bude pokračovat. Iwobi nejspíš nalevo, plus teda očekávám, že by mohl postupem času hrát víc ve středu hřiště, desítku, tak klidně i osmičku, sílu a defenzivní píli a schopnosti na to podle mě má.

Co je fajn, tak si ho výhledově umím představit i různé varianty typu Gylfi na falešné devítce, Richarlison a Bernard/Walcott křídla a v tříčlenné záloze Gbamin, Gomes a Iwobi. Případně teda bez Gylfiho s Keanem. Stejně tak možná i nějaký jakýsi liverpoolský diamant, vzadu Gbamin, před ním Gomes, Iwobi a Gylfi na falešné devítce a spíš ze stran Kean a Richarlison. Podle mě musí být Silva docela nadšený, že má najednou mnohem víc taktických možností co s tím dělat. Jen škoda, že tam není o toho stopera navíc, pak by šlo mnohem reálněji hrát i na 3 vzadu.
stas87
09.08.2019 00:36
#
Remíza v priatelaku tomu odpovedala? Ja to nevidel vôbec, viem len výsledok. Zaujal ta niekto z našich gracov dobrým výkonom?
Zaschrona
09.08.2019 00:49
#
Já stihl pořádně sledovat jen druhou půli, před tím jsem spíš jen měl čas poslouchat komentář. Šancí jsme měli o něco víc, jenže mizerná koncovka... U vás se mi líbil Sargent, Osako, Moisander a Pavlenka. Gebre slušný, oproti tomu Pizzaro na přítelák nehorázně prasil a hrál hrozně. Ale byla to celkově docela nuda, nejzajímavější byl náběh vašeho fanouška na hřiště.
Elliasson
09.08.2019 11:46
#
Spíš ne. Werder byl lepší.
Cobra
09.08.2019 09:16
#
Bude hrát Bernard základ?
Zaschrona
09.08.2019 10:32
#
Teď o víkendu skoro určitě, dlouhodobě těžko říct. Máme tam varianty jak to točit, tipuju, že tam bude Silva i pořád dost dávat Walcotta, takže s tím mladým útočným triem a Gylfim to tam je 7 hráčů, co se bude točit na 4 místa. Spíš tipuju, že bude hrát víc z lavičky, jeho roli by dost mohl převzít Iwobi, Bernard to pak může oživovat svojí rychlostí, hbitostí, zápalem pro hru.
Cobra
09.08.2019 12:13
#
havrys99
08.08.2019 23:37
#
Leno (Martinez) - Bellerin (AMN), Sokratis (Saliba), Holding (Luiz), Tierney (Kolasinac) - Torreira (POSILA), POSILA (Guendouzi, Willock) - Pepe (Nelson, Saka), POSILA (Martinelli, ESR) - Auba (Nketiah), Laca (Ozil).
Další přestupáky budou snad ještě zajímavější. S budováním kádru jsme teprve v polovině ještě pořád máme plevel Mustafi, Elneny, otázkou je co s Chambersem, Mikym, kapitánem Xhakou a samostaná kapitola je Ozil. Naopak přijít budou muset CM a LW do základu. Už to tady navíc někdo zmiňoval, že za Aubu s Lacou teď nemáme nikoho do rotace ani na poháry (možná John-Jules?).
stas87
08.08.2019 23:37
#
Prečo by to pre Arsenal maká byt tragédia? Imobilizér raz zahral skvelý zápas a potom mal tri priemerne, možno až podpriemerne. Je za tým status HG hráča? Či je problémom cena? Ja mu ani v tom Everton veľmi neverím. Pokial na Arsenal už teraz lepších a mladších hráčov, tak Iwobi rýchlo na neho zabudnú fans Arsenalu.
aep_Ceallach
08.08.2019 23:48
#
Minulou sezónu tu na něj půlka fans plivala. Pravdou ale je, že to byl náš jediný hráč který byl schopen dopředu něco vymyslet. Stabilní výkony neměl. Ale je třeba si uvědomit že na jaře v Arsenalu nepodaval dobře výkony nikdo. Troufnu si tvrdit že ani Laca s Aubou. Ti se taky potýkali s výkyvy formy.
Counter
08.08.2019 23:52
#
Imobilizér
stas87
09.08.2019 00:04
#
To je to písanie na mobile. Už človeka unavuje, kontrolovať každé slovo. Ok, tak v súčasnosti nie sú lepší ale potenciál majú vyšší ako Iwobi, nie? Ak si odmyslis sympatie ku nemu, fakt myslíš že je ho škoda?
Counter
09.08.2019 00:16
#
jj, já pořád Iwobimu věřím, že z něj bude skvělý hráč. Pracovitý, rychlý, technický, cit pro přihrávku, přehled... Navíc je v klubu od svých sedmi let. Jen zakončení má bídné.

Ale třeba se pletu a klub udělal dobře, uvidíme za pár let.
stas87
09.08.2019 00:22
#
No ale to zakončenie je dosť podstatná vec. Tým svoj výkon posunes vyššie a tím ti potom viac verí a aj ty sám máš väčšie sebavedomie. Everton môže byt pre neho výzva, bude mat väčšiu šancu aby hral a nesedel. Kúpiť späť ho môžete vždy.
Counter
09.08.2019 00:38
#
Tak on toho odehrál dost i u nás, loni naskočil do 51 zápasů. A kdybychom ho chtěli koupit zpátky, Everton si řekne o velkou pálku, tohle není Německo
PP
09.08.2019 08:40
#
je zbrklý hrozně.. a tu finálku si prakticky vybere tu nejhorší možnou. Ale je to odchovanec a pracovitý squad player..
Counter
08.08.2019 23:55
#
Jde o to, že je to odchovanec, kterého si pipláme dlouhé roky, a teď, když to má konečně přinést výsledky, ho prodáme. Arsenal má mladší hráče na jeho pozici, ale ne lepší.
tunkic
09.08.2019 08:01
#
*Iwobilizér
Taiger
08.08.2019 23:38
#
už nebudu mít na nikoho nadávat
Blaza27
09.08.2019 10:21
#
Xhaka
Mustafi
Luiz
Ozil
Henrikh

Stačí si jen vybrat....
Busby babes
08.08.2019 23:38
#
#mufc's initial intention was to appoint a technical director before Mourinho's successor was appointed, but for the summer window, Solskjær operated under the existing recruitment structure #mulive [bbc]

Although there has been no further face-to-face contact with Darren Fletcher and Rio Ferdinand, Ed Woodward has kept them informed of changes to the timescale for a technical director appointment #mulive [bbc]

The technical director role at #mufc will not involve negotiating with or signing transfer targets #mulive [bbc]

Ty vole, sazet na to, ze United zacnou po spatnym prestupaku poustet bullshit kecy o DoF nebo podobne roli a jak intenzivne hledame, to jsou penize v bance... jak svycarsky hodinky... prodlouzeni smlouvy s DDG si asi setri az kdyby byl spatnej start do sezony.
Busby babes
08.08.2019 23:40
#
btw co ten clovek bude mit na starosti, varit kafe? Technical director, tak mozna opravar kavovaru...
Counter
08.08.2019 23:53
#
Prostě obětní beránek, který to schytá za Eda
Busby babes
08.08.2019 23:55
#
jj, presne to jsem psal na twitteru: kdo to vezme? jen totalni idiot vezme roli, kde schyta vsechnu vinu ale nebude mit zadnou sanci ovlivnit vysledek...
aep_Ceallach
08.08.2019 23:44
#
Prodat odchovance který se minulou sezónu viditelně zlepšil je neskutečné diletantství. Pěkně hořká tečka na závěr...
Holloway
09.08.2019 00:00
#
Idealni cas k prodeji, minulou sezonu hral hodne a udelal si reputaci, pristi sezonu by sedel mnohem vic na lavicce (pokud budou Auba, Laca a Pepe k dispozici, tak budou pravdepodobne startovat vsichni tri), cena by sla dolu. Navic by blokoval rozvoj Nelsona, ESR, Martinelliho. V Evertonu si zahraje poradne, bude se mit dobre. £30m+ vcetne bonusu je v pohode.
Golasso
09.08.2019 00:11
#
Bolí mě to říct, ale on ten prodej celkem i smysl dává. Horší je to fakt s tím "PR" kolem odchodu Iwobiho. Spousta fandů (včetně mě) to těžce nese kvůli pocitové stránce a někteří to vyloženě nezvládají. Takto si vedení do značné pokazilo to dobré "veřejné mínění", které si stihlo za tento přestupák vybudovat. To je jenom umocněno těmi jedinci, kteří se nikdy nesmířili s odchodem Wengera, novým vedením a teď zas vylézají z děr a mají díky takovým nepopulárním krokům nabito ostrými.

Doufám, že s tímhle negativním ohlasem vedení počítalo a bude se s ním umět vypořádat. Změny jsou nevyhnutelné a zatím pořád probíhají k lepšímu, takže osobně nevidím důvod ztrácet optimismus.

Iwobimu přeji jenom to nejlepší v novém působišti. Věřím, že je to kvalitní hráč a dokáže se prosadit. Kvůli němu se na ten Everton sem tam i mrknu
Ondiis
09.08.2019 11:05
#
El Fáňos
09.08.2019 00:26
#
Krásný pěníze a snad se mu zadaří v Evertonu, pokud chce ještě Arsenal někdy něco vyhrát, tak se ho musel zbavit, neměl na to. Nechápu ty emoce, vždyť mu všichni fans nadávali pořád to je jak s Jacksonem, dokud neumřel, tak to byl hnusnej pedofil...
krisa
09.08.2019 00:32
#
no halelujá, Everton tak nějak odpovídá Iwobiho úrovni.
mivoda
09.08.2019 00:47
#
No aby Arsenal po sezoně nekoukal na Everton zezadu po tomhle přetupáku bude možný asi všechno
Zaschrona
09.08.2019 00:41
#
Dobré je, že s nákupem Iwobiho máme dostatečnou konkurenci v podstatě na všech postech - pokud někdo bude chtít hrát, bude muset podávat výkony. To u nás prostě hrozně dlouho nebylo, snad to bude znát i na hřišti, zároveň se zdá, že konečně ten kádr bude mít nějaký rozumný počet hráčů kolem 22-23 lidí, což je taky pozitivní pro to, aby tam nebyli flákači, co nemají moc šancí hrát, tak jen berou prachy.

Zároveň další hráč s návyky z velkoklubu, za mě to je správná cesta, sbírat dál takhle mladé hráče z laviček převážně z klubů nad námi, pokud se ti kluci pak ještě třeba zlepší, proč bychom se jednou nemohli dostat taky na úroveň těch klubů, za které tihle kluci hráli. Když na počátku vůbec měli na to za ten velkoklub hrát, ta kvalita tam prostě v nich je.

K samotnému Iwobimu jsem se už vyjádřil před předchozím článkem - jsem za něj rád a za ty peníze, i vzhledem k věku, určitě radši než bych byl za Zahu, jakkoliv by byl velká posila, prostě to moc nezapadá do toho směřování, co Brands nastavil. Silva s tím snad bude docela spokojený, tak snad ty výkony na hřišti tomu budou odpovídat a zvládneme navázat na kvalitní výkony z druhé půlky minulé sezony. Se silnějším kádrem by to mělo jít...
Zaschrona
09.08.2019 00:57
#
Manchester United defender Marcos Rojo was left fuming after his proposed move to Everton fell through. The Argentina star has made only 18 appearances in the past two seasons and had been persuaded to leave Old Trafford. A loan was put in place but United changed the parameters on Thursday morning and the deal collapsed - leaving Everton without the vital addition of a new centre-back.

Jestli United reálně doufali, že za něj zaplatíme 25 milionů, jak se spekulovalo, tak jsou United ještě hůř vedený klub, než jsem se domníval. Za hostování mohli mít, tipuju, 5 milionů, mohli jsme převzít plat, místo toho jim bude sedět na tribuně nebo se ho za tu pálku budou snažit udat do zahraničí, kde ten plat zaplatí obecně podstatně hůř? No, hodně štěstí...
Kixi Syhimour
09.08.2019 05:14
#
"The Argentina star"
Slepičák
09.08.2019 08:11
#
Hokaido
09.08.2019 08:38
#
Zaschrona
09.08.2019 10:33
#
No jo.
Euphael
09.08.2019 03:37
#
krisa
09.08.2019 07:26
#
SCELO
09.08.2019 14:01
#
Vincent Vegan
09.08.2019 07:29
#
Včera jsem z odchodu Iwobiho a příchodu Luize vůbec radost neměl a zkazilo mi to radost z jinak kvalitního přstupáku. Dnes s chladnou hlavou to ale hodnotím jinak. Čistě pragmaticky se oba obchodu dají pochopit.
tunkic
09.08.2019 07:44
#
Škoda, prodejem Iwobiho trochu dojebali jinak parádně řešenej přestupák Jako squad player by byl víc než platnej a navíc posiluje už tak dobře posilující Everton
sajty
09.08.2019 08:21
#
Na jeden slušný výkon Iwobiho připadaly 3 průměrné až podprůměrné. O co jde? Dostali jsme celkem slušné peníze za hráče s naprosto nevyrovnanými výkony, za mě velmi dobrý prodej. Ještě se zbavit aspoň Elnenyho a parádní přestupák.
miguel bain
09.08.2019 08:26
#
Iwoby, ktery od 19 neudělal progres v ničem za takové prachy..pěkně. K tomu Jenkinson. Pokud se bude Bellerin starat dále o to, jestli vypadá dostatečně teple na fotkach, místo o výkony na hřišti poslal bych pryč i jeho a Arsenal bude mít docela čistý tým. Škoda jen Nketiaha, ten už měl dostávat šanci.
Blaza27
09.08.2019 10:25
#
Za toho Bellerina
miguel bain
09.08.2019 12:06
#
https://images.app.goo.gl/FoTTutpohHaLK7c59

Vyjmenuj mi nějaký nezapomenutelný okamžik z jeho hry za poslední 2-3 roky. Bellerin vždycky jenom do počtu.
Ondiis
09.08.2019 12:59
#
Patička na Ramba při tom super gólu proti Fulhamu?
Blaza27
09.08.2019 15:33
#
Ať se oblika jak chce, je mi to jedno.

Před zraněním hrál náhodou dost dobře...
gocii
09.08.2019 16:14
#
Sorry ale ten rozdil mezi nim a kymkoliv kdo ho po zraneni zastupoval byl tak obrovskej ze uz se nemuzu dockat jeho navratu, at si mimo hriste oblika co chce, to mne je uplne fuk
gunner123
09.08.2019 08:28
#
Já si myslim, že odchod je dobrá volba, obzvlášť za ty prachy.. teď bych zkoušel nelsona vlevo a doufal, že se chytne
Bakary3
09.08.2019 08:35
#


Ikdyž jsem z toho odchodu na rozpacích, jako často z Alexovy hry, stačila dnes jediná věc, abych měl jasno - jeho fotka jako asi šestiletýho v dresu Arsenalu....

Sakra, to by klub nepřežil bez nějakejch smradlavejch 34m liber (a ještě získaných v posledních hodinách přestupáku, takže s tím ani nemohli nijak počítat) a stojí to za odchod kvalitního a loajálního odchovance?

To je pro mě prostě chyba.

Když už, takoví jako Alex mají jít do lepšího a za jinačí částku, pak bych to asi pochopil i s tím, že i on by o to měl asi zájem a přál bych mu to...
Tohle nechápu.

Koukat na to čistě z materiálního hlediska - jo, 34m liber dobrejch, no a, o kus míň - mi přijde úplně zvrácený.
Když hráč uteče, nadává se mu (Cesc, Persie a další) a pak se klub dobrovolně zbaví hráče, který snad utíkat nechce.

Navíc levý křídlo je teď tedy v rukou Auby? Hmm... Tam není zrovna silnej. Nebo teda Martinelli, Nelson? No tak to nevím...
A Kola, s jeho tragickým zakončením, není křídlo.

Zajímal by mě i Alexův pohled, když mu oznámili, že ho prodávají do Evertonu... Nějak si neumím představit, že by byl happy...
Euphael
09.08.2019 09:05
#
Alli, Jota, Ndidi, Ruben Neves, Gabriel Jesus, Richarlison, Gomez, Rashford....vsechno to jsou hraci PL, v Iwobiho veku, kteri jsou jinde.

Iwobi mi nikdy nevadil, sympatak a kvalitativne na slusne urovne, ale proboha jenom proto, ze je odchovanec, tak ma byt neprodejny?
Bakary3
09.08.2019 09:13
#
Promiň, ale vypsal jsi většinou jiný posty, ty neberu. A z těch, co na křídle hrajou, bych si ani z Richarlisona nebo Rashforda na prdel nesednul.

Neříkám, že má být neprodejný, to samozřejmě ne.
Ale to, že je to odchovanec a dost loajální, ti přináší jiný věci - lidi ho mají rádi, a on zase klub, často seděl, nedělal problémy. Když hrál a ikdyž mu to nešlo, makal, i dozadu.
Skoro nemarodil, měl jsi ho prakticky pořád k dispozici.
A svou kvalitu prostě měl. Ikdyž nebyl v zakončení tak silnej, pořád aktivní ve hře, pořád něco zkoušel, nehrál alibisticky, a třeba těch druhých asistencí měl (mohl mít) mraky, v tom byl silnej.

Když si tohle sečtu, těch 34m liber za to podle mě ani náhodou nestojí.
Euphael
09.08.2019 09:19
#
Nesrovnavam je s Iwobim jednotlive, ale spis poukazuju, ze ve svem veku jsou klicovi / hraji dulezitou roli v prvnim tymu...Iwobi je proste hrac, ktery neni nenahraditelne a neni treba si ho nechavat jen proto, ze je odchovanec.
Bakary3
09.08.2019 09:34
#
Neříkám, že ne...

Ale já to vidím z druhýho pohledu - to, za co odešel, by mi za jeho prodej teda nestálo...
aep_Ceallach
09.08.2019 11:09
#
>vyřazen z kádru<
09.08.2019 09:35
#
gocii
09.08.2019 16:16
#
Tak myslim ze on s tim taky musel krapet souhlasit
PP
09.08.2019 08:36
#
Kurva.. taková větší černá kaňka na jinak nečekaně skvělém přestupáku. Pracovitý hráč, který neměl problém chodit ze střídačky, na jaře to jako jeden z mála dokázal téměř vždy po příchodu na hřiště rozhýbat, toto bylo zbytečné no..
aep_Ceallach
09.08.2019 11:10
#
Heisenberg
09.08.2019 08:41
#
Pokud teda s financema sázíme na to, že letos nutně uhrajeme top 4/vyhrajeme EL. tak mi přijde zvláštní zbavit se prověřeného hráče na pomezí základu a namísto něj se spoléhat na mladíky.

Pro fanoušky zároveň nastal velký problém. Po odchodu Iwobiho a zastrčení Mustafiho už není moc hráčů, na který by se dalo bučet. Doporučuju si dopředu vybrat mladíka, ať o něm můžete od začátku tvrdit, že je to zasranej průměrák.

A jako vždy Blame Gazidis, nepodepsal Ozila a Sančíze v jejich poslední sezoně, což vedlo k Ozilovi a Mkhimu a jejich mzdy, pro který je nemůžeme prodat. Místo toho se zbavíme odchovance a sympaťáka.
Euphael
09.08.2019 08:58
#
Neni treba hledat mladiky, Xhaka uz je pripraveny na nas diss...


nani92
09.08.2019 09:50
#
Však ešte máte Ozila
Nikikrew
09.08.2019 11:35
#
bakasa
09.08.2019 09:41
#
Fakt tady lidem vadí odchod Iwobiho? Já nevím, jsem asi zhýčkanej tím, že pamatuju Arsenal od roku 2000. V 95% případů když jsem viděl Iwobiho na hřišti tak jsem si říkal co tam takovej lempl dělá, ten by před 15 rokama maximálně leštil tribunu. Takových tam bohužel je mnohem víc, nicméně vypadá to, že se konečně jde správným směrem a mohlo by se to zlepšit.
Nikikrew
09.08.2019 10:11
#
tam podla mna ludom to skor preto vadi, pretoze je to odchovanec klubu a presiel si vsetkymi kategoriami az do Acka. Navyse, je to sympatak
Ale suhlasim s tebou, vedenie pravdepodobne sa rozhodlo konecne to cele obmenit. Iwobi ako aj dalsi hraci nemaju na Arsenal. Jeho statistiky boli fakt zufale aj ked ten prinos do hry mal znacny, podla mna je to malo a s Iwobim by sme sa asi nikdy neposunuli dalej.
aep_Ceallach
09.08.2019 11:17
#
Píšeš že na Arsenal nemá a že statistiky měl zoufalé. Ale vzápětí napíšeš že měl značný přínos do hry. Zajímavé...
Z pohledu prodeje, obměny kádru a toho že je to odchovanec měl Iwobi odcházet mezi posledníma. Je tam mraky jiných kterých se máme zbavovat i za cenu toho že budou sedět na tribuně. Tenhle krok je zoufale mimo a nedává smysl i kdyby s Nelsonem počítali místo něj.
Líbí se mi že se nové vedení činí, ale nikdo mi nevymluví že tohle byl fail.
Budoucnost ukáže. Každopádně stále věřím, že ví co dělají. Chyby dělá každý.
Nikikrew
09.08.2019 11:30
#
statistiky > jeho prinos do hry, navyse dolezita je tam ta druha veta, pretoze podla mna Iwobi ma teda nepresvedcil, ze by nas posunul dalej. Ano, bol tam vidiet progress pod Emerym ale staci to stale na Arsenal, neviem.
Buducnost ukaze, podme sa o tom bavit napr. po sezone
aep_Ceallach
09.08.2019 11:54
#
Ferguson6
09.08.2019 10:13
#
Mne nevadí ochod Iwobiho, už vôbec nie za 40 mega, vadí mi, že za neho neprišla náhrada a sme bez ľavých krídiel. Už pred príchodom Pepeho sme mali málo krídiel, teraz sme zase tam kde sme boli. Fakt som dúfal v toho Coutinha, ak mal Iwobi odísť.
Vincent Vegan
09.08.2019 11:22
#
Tak ale Coutinho na kridle je stejne zoufaly, podle toho, co jsem cetl ve spanelske sekci. Valverde ho nuti hrat LW, coz mu nejde, a proto se na nej tak blije..
Ferguson6
09.08.2019 11:31
#
Tak Arsenal núti hrať na krídle Ozila, Mkhitaryana a Aubu/Lacu, čo nie je o nič lepšie.
Vincent Vegan
09.08.2019 11:35
#
To jo, ale privadet Coutinha za 27m+plat na hostovani aby zase hral mimo svoji pozici by byla prece na hlavu..
Ferguson6
09.08.2019 12:03
#
Tak mohli pre mňa aj toho Frasera, Evertona alebo Zahu skúsiť ešte na koniec prestupáku. Alebo nejakého tretieho hroťáka, lebo za Welbecka tiež nikto neprišiel a Nketiah šiel hosťovať. Takto si zostavu proti NUFC neviem veľmi predstaviť, keď Laca ani Pepe zrejme ešte hrať nebudú.

Leno - Luiz, Sokratis, Monreal/Mustafi - AMN, Xhaka, Guendouzi, Kolašinac - Mkhitaryan, Ozil - Aubameyang možno, ako sa bude hrať na 3 stopérov. Ak by sa hralo na 4 obrancov, na buď bdue na ľavom krídle hrať Ozil alebo tam môžeme dať jedine Nelsona, ktorý bude mimo pozíciu. A presne pre toto mal prísť niekto miesto Iwobiho/Welbecka.
avicii
09.08.2019 14:41
#
Couthino väčšinu kariéry u nás hral LW
callix
09.08.2019 10:33
#
Vecko
09.08.2019 11:51
#
Já souhlasím. Arsenalu fandim od mala a takovýho lempa jako je Iwobi jsme snad nikdy neměli. Čísla mluví za vše ve 149 zápasech dal 15 golů a ve světe fotbalu už se dávno nehraje na nějaký odchovance kór když do Arsenalu přestoupil Čech nebo David Luiz nic proti nim, ale pro mě to jsou ikony Chelsie a já bych je do týmu nevzal.
Nikikrew
09.08.2019 11:27
#
No takto, urcite ma tento prestup aj mrzi, pretoze Iwobimu som daval tuto sezonu nato, aby ma presvedil ze ma na Arsenal. Navyse, je to sympatak a odchovanec klubu, co vzdy je tazke vidiet ako nam hrac odchadza do ineho timu.
Avsak ked sa nato pozriem z nestranneho hladiska, tento deal mi aj dava zmyslel. Pravdepodobne, vedenie chce konecne prekopat cele Acko timu a zbavit sa hracov, ktory jednoducho nepotiahnu Arsenal opat na tie najvyssie priecky.
Ked som si pozrel Alexove statistiky, je to fakt velka bieda. Aby mal kridelnik 1 gol na 10 zapasov, sorry ale to pramalo. Chapem, ze Iwobi nie je rodeny strelec, vzdy som si ho vazil ked prevazne prisiel z lavicky a ozivil hru, ale statistiky bohuzial nepustia a myslim si, ze potrebujeme na tuto poziciu niekoho golovejsieho. Navyse, jeho end product bol katastrofalny, to ma islo roztrhnut co on vsetko pokazil
Co ma dost stve je fakt, ze nemame poriadnu nahradu. Auba na kridle nie je tak dobry a jedine je to prilezitost pre Nelsona chytit sa a dokazat, ze ma na Acko.
Mozno ze cez zimu pojdeme po Zahovi, uvidime.

Kazdopadne Everton je podla mna pre Alexa vyborny klub pre jeho dalsi rast, zahra si tam urcite viac ako u nas. Vela stastia a vdaka za vsetko.
Ferguson6
09.08.2019 12:09
#
Inak ak by sme šli podľa hlavných pozícii hráčov, tak Arsenal má 2 brankárov, 6 stopérov, 3 ľavých obrancov, 1 pravého obrancu, 7 stredných záložníkov, 2 ofenzívnych záložníkov, 3 pravé krídla, 0 ľavých krídiel a 2 hrotových útočníkov. Neviem no, veľmi vyvážené mi to nepripadá.
Ondiis
09.08.2019 13:02
#
Nelson je levé křídlo. A AMN si rovnou zařaď do kolonky RB, ten u nás nikdy nic jinýho hrát už nebude.
J0EL
09.08.2019 13:13
#
Ferguson6
09.08.2019 13:46
#
No tak to potom náhradného pravého obrancu stále nemáme vyriešeného. Nelson je primárne pravé krídlo, v Hoffenheime zaskakoval kde bolo treba a nie je to ešte ani zďaleka hráč do základu.
Ondiis
09.08.2019 14:28
#
V Hoffe ho právě dávali napravo, i když to není jeho primární post. V přípravě hrál nalevo a za mne Belle a AMN na RB stačí. Vem si že třebas v Poolu, který byl/je na míle před námi mají za TAA jako backup jenom stopera Gomeze (pokud se nepletu). Což mi připomíná, že v nejhorším případě může RB odehrát i Chambo
Ferguson6
09.08.2019 16:12
#
Tak ale Gomez je o 2 levely lepší ako Chambers.
Fabregas@ole
09.08.2019 12:48
#
Tady se palcuje skvělej přestupák Arsenalu
Nejvíce nás tlačí bota na stoperu (to asi uzná každej). Holding, Mustafi, Sokratis, Mavrop. Soryjako, ale to je na úrovni středu tabulky.
Opravdu příchod Luize v !poslední přestupovej den!, má za důsledek to, že se budeme plácat po ramenech, jak skvěle se to vzadu vyřešilo?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.