Euro 2020 zavítá do Baku či Bukurešti, finále bude v Londýně

19.09.2014 15:36 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 8643
Související články
Komentáře (260 / 0 nových)
hefy
19.09.2014 13:21
#
Aspon že tak.
SunFells
19.09.2014 13:22
#
LOL, tahle píčovina mi nějak unikla.
Joey_Barton
19.09.2014 13:25
#
asi tak nějak
smazaný uživatel
19.09.2014 13:22
#
Baku
Elliasson
19.09.2014 14:54
#
Proč ne? Ázerbájdžánská ekonomika se rozvíjí hodně rychlým tempem.
ACSeRw!n
19.09.2014 15:11
#
smazaný uživatel
19.09.2014 15:20
#
Ekonomika...Mají tam ropu, kdyby místo zasraného uhlí na Ostravsku vytryskla ropa tak si v Ostravě postavíme repliky nejhezčích míst Prahy, Krumlova a Florencie a Baník by vyhrál Ligu Mistrů
Sonny Anderson
19.09.2014 15:42
#
smazaný uživatel
19.09.2014 18:34
#
Krumlova? Dobře město, jinak by jsi stavěl fetující cikány co zrovna někoho okrádají.
Talker
19.09.2014 16:19
#
To je diskutabilní...
smazaný uživatel
20.09.2014 01:11
#
Murtago
19.09.2014 23:07
#
Podle tohoto argumentu by se pořádání MS mělo přiřknout Namibii.
12janjde
19.09.2014 23:29
#
Proč,ne? To by bylo hezké,nemusí to být pořád jen ve velkých zemích,které by si ten postup dokázaly vybojovat i bez pořadatelství
smazaný uživatel
20.09.2014 19:03
#
Ústí s křížkem po funuse
smazaný uživatel
19.09.2014 13:26
#
Akce je to zajímavá, jen škoda, že to nezavítá k nám do ČR. Aspoň bychom měli záminku pro postavení nějakého pěkného stadionu.
SunFells
19.09.2014 13:29
#
Praha se mohla ucházet o to být jedním ze dvou měst, která dostanou výjimku a budou moci hostit zápasy na stadionu s kapacitou do 30 tisíc míst.

Celkově se asi moc stavět nebude, když to rozdělí mezi více zemí, kde se ty vhodné staďáky najdou.
smazaný uživatel
19.09.2014 13:35
#
Jojo, to jsem právě četl, škoda, že to nevyšlo.
smazaný uživatel
19.09.2014 13:41
#
No to jo 80% živoří a ještě aby stavěli stadion na, kterém bysme si stejně udělali akorát tak ostudu.
smazaný uživatel
19.09.2014 13:41
#
80% lidí *
smazaný uživatel
19.09.2014 14:00
#
80% lidí rozhodně neživoří
smazaný uživatel
19.09.2014 14:25
#
kolik kilometru dalnice stoji stejne jako novy velky stadion? je to blbost to tu stavet ale kdyz se neuveritelne krade na kazdym metru silnice tak vymlouvat se na penize je nesmysl
rufus
19.09.2014 13:44
#
K čemu by nám byl stadion s kapacitou 30 tisíc..
cetto
19.09.2014 14:44
#
No jasný, půlka těch stadionů má nad 60 000 a my tam budem hrát na Edenu nebo na Letný s 20 000. Tu ostudu si rád odpustím
smazaný uživatel
19.09.2014 16:34
#
bayern987
19.09.2014 18:35
#
Murtago
19.09.2014 23:08
#
smazaný uživatel
19.09.2014 13:27
#
skoda nieco mohlo prist aj Kosic
madridcan
19.09.2014 13:30
#
a 100% by vtedy prsalo
Ferguson6
19.09.2014 14:18
#
Postavil by sa kvôli tomu plánovaný Rezešov štadión?

http://www.kopa.sk/files/gallery/node63-3.jpg
smazaný uživatel
19.09.2014 15:02
#
keby nebol vyhnany, tak uz davno stadion stoji..
Ferguson6
19.09.2014 15:10
#
On z Košíc odišiel skôr ako zomrel? Zdalo sa mi, že Talianom to predal až jeho syn. Každopádne je to škoda, že sa ten štadión nepostavil a Rezeš pri futbale v Košiciach nezostal. Aj keď ktovie ako by ten štadión vyzeral dnes.
isokarhu
19.09.2014 15:54
#
stadion by nestal a rezes by skor ci nesrko aj tak umrel. ci prirodzene alebo "neprirodzene" o tom tazko spekulovat ale v kratkej dobe urcite.
smazaný uživatel
19.09.2014 18:39
#
stadion by stal..
smazaný uživatel
19.09.2014 15:25
#
No krásné, ale nestojí, kdybys viděl co v Česku plánoval nějaký Paška v Průšánkách nebo Kresta na LeRKu Brno ( dnešní Srbská) tak bys taky čuměl Nebo Martin Michal od Vondráčkové, ten chtěl s Xaverovem hrát evropské poháry a taky stavět v Počernicích stadion asi jako je Eden
Ferguson6
19.09.2014 15:32
#
Tak ukáž tie plány

V KE už potom tiež plánovali ďalšie 2 štadióny, v Blave ich naplánovali už asi 5 za posledných 8 rokov. V Trnave sa stavia asi až na tretí pokus. Nitra a Žilina tiež mali mať už niečo úplne iné.

V nepostavaných štadiónoch si naozaj nemám čo vyčítať, ale keby sa postavili tak ČR a SR majú najlepšie štadióny zo slovanských zemí (teraz už okrem Poľska a Ruska)
lukas.st
19.09.2014 15:39
#
V Trnave na druhy. Prve plany boli od Svajciarov. Malo to byt nieco ako ma Basel.
smazaný uživatel
19.09.2014 15:42
#
To bych asi nedohledal, ale ve všech třech případech mělo jít o stadiony s kapacitou od 20-30 000 na kterých se budou hrát poháry...Je fakt, že Drnovice zčásti uskutečnily tuhle fantasmagorii, hrály dlouho úspěšně ligu, zahrály si v Evropě a postavil se tam stadion skoro pro 10 000 lidí, který ve své době patřil k nejmodernějším v ČR, dnes to je ruina, ale tyhle stadiony co jsem jmenoval měly být něco mezi Edenem a stadionem Ferencvarosze
12janjde
19.09.2014 20:17
#
Jo,škoda,že nenechali v Drnovicích hrát aspoň reprezentační zápasy,vždyť to přece není žádná povinnost hrát jenom na prvoligových,nebo snad je?
db18
19.09.2014 21:49
#
hraje se v Olomouci, takže ne
12janjde
19.09.2014 23:31
#
No jo,tak nebyl žádný důvod,aby tam aspoň přátelské reprezentační zápasy nedávali dál i po bankrotu klubu a pak začátku od nejnižší soutěže místo zbytečného chátrání stadionu
smazaný uživatel
19.09.2014 15:43
#
ale zase je fakt, že ten Rezeš na to ty prachy měl
didosh
19.09.2014 16:43
#
Jj ty Prušánky...
12janjde
19.09.2014 20:15
#
Však se po sloučení s Bohemians1905 dostali do 1.ligy
smazaný uživatel
19.09.2014 15:38
#
z vytunelovanych verejnych penazi? pche... na to by uz vychodniari neboli precitliveli?
ďuriLFC
19.09.2014 17:40
#
smazaný uživatel
19.09.2014 18:41
#
a kto je na co precitliveny?
x.Kazi
19.09.2014 13:36
#
no nevím..to aby mělo všechny tyhle země zajíštěnou účast už vidím,jak fanoušci nadšením jedou do Baku
AS Trenčín
19.09.2014 16:30
#
zaistenú má len Anglicko, teda štát, kde sa hrá semi a finále. Zdroj: športky.sk
12janjde
19.09.2014 20:20
#
To je teda kravina,nechápu,proč nemůže mít jistou účast všech 13?Však by bylo 41 zemí o 11 míst,tak by v pohodě mohlo být 11 kvalifikačních skupin po 3-4
smazaný uživatel
20.09.2014 09:09
#
smazaný uživatel
19.09.2014 13:36
#
Londýn,Řím,Amsterdam,Budapešť...a Košice
smazaný uživatel
19.09.2014 13:36
#
Londýn,Řím,Amsterdam,Budapešť...a Košice
Poklopowski
19.09.2014 13:38
#
Když vidím ta vybraná města, tak na mně padá taková menší československá "blbá" nálada- a to nedokážeme ani kandidovat...
oli9
19.09.2014 13:39
#
hloupý projekt, kéž by to bylo fiasko a i fiváci a fanoušci by to bojkotovali
Ronaldo.com
19.09.2014 13:56
#
Poklopowski
19.09.2014 13:58
#
pořád jde hlavně o fotbal, vyprodáno bude stejně všude a fandové u TV se taky pobaví :-)
ACSeRw!n
19.09.2014 14:07
#
TopinB
19.09.2014 14:30
#
Airon
19.09.2014 15:17
#
Pořád je to menší kravina než Katar..
Bayernista18
19.09.2014 20:10
#
Error
19.09.2014 13:44
#
Nevím tedy, proč by se Mistrovství Evropy mělo konat v Asii, ale budiž. S tak obrovským stadionem bylo jasné, že něco přiklepnou i Baku. Ostatní destinace se mi líbí.
Arbiter
19.09.2014 13:58
#
ME je mistrovství zemí UEFA...
12janjde
19.09.2014 21:04
#
Jistě,mohli to hrát i v Ceutě nebo Kanárských ostrovech
fenixLFC
19.09.2014 23:21
#
Este raz, ME je majstrovstvami krajin UEFA
12janjde
19.09.2014 23:32
#
Však říkám a proto se divím,že to tam ještě nehráli ve španělských afrických koloniích
smazaný uživatel
19.09.2014 13:45
#
Baku, to je hodně šp atnej fór.
REPLIKATOR
19.09.2014 13:47
#
Baku, Petrohrad
smazaný uživatel
19.09.2014 14:02
#
mělo tam být Skopje a Stockholm
12janjde
19.09.2014 23:32
#
Škoda,že to nedali Makedonii
smazaný uživatel
19.09.2014 14:41
#
Co máš proti Petrželovi?
Talker
19.09.2014 13:49
#
Pokud tam je opravdu Baku, tak by se mělo máknout na jednodušší vízové politice, protože je to peklo... Mně to zabralo měsíc a to se v oblasti víz celkem vyznám.
smazaný uživatel
19.09.2014 13:51
#
Závidím postupujúcim štvrťfinalistom z Petrohradu a Baku cestu na semifinále cez celú Európu.
C0br
19.09.2014 13:52
#
když tam je Baku, tak už tam klidně mohli střelit Vladivostok
12janjde
19.09.2014 23:33
#
Mohli by to někdy zkusit nebo i ostrov Sachalin
rufus
19.09.2014 13:52
#
Jak se vůbec budou řešit zápasy základních skupin? Když se třeba Španělsko na EURO probojuje, hraje automaticky všechno v Bilbau? Nebo o tom bude rozhodovat los a Španělé by hráli třeba v Rumunsku, Rusku a Skotsku, zatímco v Bilbau budou sledovat zápasy úplně cizích reprezentací?
dantetomas
19.09.2014 14:32
#
To podla mna este nevedia ani samotni sefovia UEFA a ked nad tym zacnu premyslat, tak zistia, aku pichovinu to zasa raz schvalili. Taky europsky Katar
db18
19.09.2014 15:18
#
smazaný uživatel
19.09.2014 16:02
#
Přesně
rufus
19.09.2014 17:58
#
Toho se docela bojim..
Mike715
19.09.2014 21:24
#
12janjde
19.09.2014 23:34
#
Na Katar se těším,konečně MS v nějaké mé oblíbené zemi
smazaný uživatel
19.09.2014 14:32
#
Podle me daji skupinu do 2 mest, s Bilbaembude asi Rim.
rufus
19.09.2014 18:03
#
Podobná varianta mě taky napadla. Ale potom budou nerovnovážně silný skupiny, pokud by domácí týmy hrály skupinu na svých stadionech. V téhle konkrétní skupině by na sebe hned narazilo Španělsko i Itálií. A pak by mohla být další skupina hraná třeba v Bukurešti a Budapešti. Jelikož bude mít EURO už 24 účastníků, je klidně možný, že Maďarsko i Rumunsko se na turnaj probojují. V tom případě by hned byla jedna lehčí skupina..

Kdyby se UEFA rozhodla domácí reprezentace nechat hrát mimo svou zemi, tak by to byla ještě větší hloupost. A pokud by snad chtěli vyvážit sílu skupin bez ohledu na geografickou polohu měst, tak může být jedna skupina roztahaná třeba až z Glasgow do Baku..

UEFA tohle prostě nemá promyšlený, nebo jim vyjde nějaká strašně hloupá varianta složení skupin. Mě osobně ten nápad pořádat EURO po celé Evropě nepřijde až tak hloupý. Spíš se bojim toho, že EURO doplatí na to, že není ten projekt dostatečně dobře promyšlen..
smazaný uživatel
19.09.2014 19:36
#
No, skupiny budou téměř jistě podle košů.

Pokud fakt budou hrát repre na vlastním stadionu, tak by bylo nejlepší udělat to tak, aby tým z prvního koše měl přiřazenej stadion a druhý město vybrat až podle losu. Ale tam se může stát, že nalosujou třeba Španělsko s Ruskem, což neni moc příjemný cestování.
Navíc si myslim, že jeden tým bude hrát vždycky 2 zápasy na jednom stadionu a třetí zápas na dalším stadionu.
johnik
19.09.2014 20:12
#
já myslím, že to všechno budou losovat, a pokud někdo bude hrát ve své zemi, tak za to bude vděčit pouze štěstí.....
Olen, Tomi Hohuluk
19.09.2014 23:32
#
stesti...jasne
johnik
20.09.2014 00:50
#
illnoir
19.09.2014 16:42
#
V Bilbau bude hrat jen reprezentace Baskicka
smazaný uživatel
19.09.2014 23:31
#
smazaný uživatel
19.09.2014 13:55
#
Tohle bude nejhorsi fotbalova akce vsech doba, strasna ptakovina od UEFY!!
Gianni Scaldovani
19.09.2014 13:59
#
new_adventure
19.09.2014 14:01
#
oli9
19.09.2014 14:17
#
penepi
19.09.2014 14:28
#
REPLIKATOR
19.09.2014 14:31
#
db18
19.09.2014 15:18
#
johan14
19.09.2014 15:35
#
shitcool
19.09.2014 15:37
#
AS Trenčín
19.09.2014 16:36
#
Puskas
19.09.2014 19:34
#
Mike715
19.09.2014 21:25
#
guzman
19.09.2014 13:56
#
Delaji si prdel s Baku To jim nestaci Katar
Arbiter
19.09.2014 13:56
#
Hmm, tak půltisíce kilometrů kolem žádné z měst Navíc nejbližší Budapešť...
smazaný uživatel
19.09.2014 14:34
#
Mnichov cca 200 km, kde to bydlis, nekde v Polsku?
Arbiter
19.09.2014 14:49
#
700, východ Morava...
smazaný uživatel
19.09.2014 15:39
#
No jo, to je zas opačnej extrém, ale třeba z Prahy jseš v Mnichově v pohodě za 3 hodiny autem.
johan14
19.09.2014 15:40
#
tak to máš do Pešti do 500 km
Arbiter
19.09.2014 13:58
#
mimochodem, jak to bude? Každá země, ve které se bude konat mistrovství, bude mít automatickou účast na ME?
rufus
19.09.2014 14:06
#
Nikdo nemá jistou účast, všichni budou hrát kvalifikaci..
kiwwi
19.09.2014 14:16
#
new_adventure
19.09.2014 13:58
#
Co to jako je? Takhle to mit roztrousene po cele Evrope...to se fanousci ucestujou...to bude dobry zmatek na letistich...takze Máňo za bookuj letenku do Baku a hotel na dve noci...pak se presuneme do Amsterodamu na 2 dny...3 dny v Bilbau a nakonec pojedem do Anglie...no ty woe...to abyste uz zacali setrit ted
jiri - fcb
19.09.2014 14:02
#
to je zase píčovina
Gianni Scaldovani
19.09.2014 14:05
#
Je to naprostá hloupost. Ještě tak dvě pořadatelské země bych bral, ale dělat z toho pro hráče i fanoušky cestu kolem světa - základní skupina Bilbao, čtvrtfinále Baku, semifinále a finále Londýn, to se opravdu nepovedlo.
minikok
19.09.2014 14:48
#
ještě možnost Glasgow - Baku - Londýn
ACSeRw!n
19.09.2014 14:06
#
totalni sracka ten turnaj a navic daji finale do hnusnyho Londyna
Didier Drogba
19.09.2014 14:11
#
Byl jsi tam vůbec někdy? Londýn je krásný město
ACSeRw!n
19.09.2014 14:12
#
prave ze byl, jinak bych to asi tezko mohl hodnotit
TopinB
19.09.2014 14:32
#
A neměls náhodou něco zaraženého v řiti, třeba svoji hlavu nebo klacek? Ono by to vysvětlovalo to "hnusnyho Londyna". Londýn je krásné město
dantetomas
19.09.2014 14:36
#
No ja som z neho tiez nebol nijak paf.
Barcelonist
19.09.2014 14:40
#
Každej se z Anglie ze*rat nemusí, mě se tam taky nelíbilo...
Arne
19.09.2014 14:42
#
Hnusný není, ale já z něj taky nějak zvlášť unešený nebyl.
cetto
19.09.2014 14:47
#
Tak to jsi jeden z mála, kdo si to myslí. Ale jo, uznávám, že jeden kámoš ho miluje a jezdí tam furt, kámoška se tam už přestěhovala, ale dalších asi 20 lidí, který znám a kteří tam byli, říkali "ajo, vpoho, ale stačilo mi"
Barcelonist
19.09.2014 14:50
#
Moje zážitky jsou asi takový, že tam furt chcalo, lidi nebyli zrovna příjemný, suchý jak čumáci, nudný jak bílá zed, ani tu architekrutu jejich moc nemusím... celkově to na mě působilo ne zrovna dobrým dojmem. Ale každej má jiný chutě...
Mike715
19.09.2014 21:27
#
Anglický počasí, na to jsem se tam právě těšil
ACSeRw!n
19.09.2014 15:15
#
tak to mas hodne slaby naroky..
Milan.B
19.09.2014 15:24
#
johan14
19.09.2014 15:43
#
V porovnaní s Barcelonou, Parížom alebo Florenciou je to bieda. No tie múzeá v Londýne zadara to nemá chybu.
illnoir
19.09.2014 16:45
#
Zalezi co tam clovek dela. Londyn je kulturne naprosto fascinujici misto. Pariz je podle me jedno z nejprecenovanejsich mest a to samy Barcelona, kde se da prezit snad jen pokud tam clovek jede v zime, jinak je to mesto totalne precpany
kubys
19.09.2014 17:24
#
smazaný uživatel
19.09.2014 21:55
#
Paříž je snad nejlepší město na světě..
smazaný uživatel
19.09.2014 22:09
#
nějak se tu zapomíná na Berlín ale tak, každý máme svoje no
ACSeRw!n
19.09.2014 22:14
#
prej Berlin..
kubys
20.09.2014 01:23
#
kubys
20.09.2014 01:23
#
Berlín je boží, kulturní centrum současné Evropy.
ACSeRw!n
19.09.2014 22:14
#
nejlepsi je Dubrovnik (co se tyce Evropy)
kubys
20.09.2014 01:23
#
Tak pokud sračky v metru i samotném centru ti přijdou boží, tak budiž.
smazaný uživatel
19.09.2014 21:52
#
smazaný uživatel
19.09.2014 14:12
#
A to eště určitě do toho Londýna naserou nějaký to finále LM nebo superpohár, do toho roku 2020
smazaný uživatel
19.09.2014 19:09
#
tohle mě sere nejvíc, pořád jen Wembley... a to co píšeš, vůbec bych se nedivil, kdyby se tam do té doby ještě aspoň jedno finále LM hrálo...
co je ale úplná třešnička, že tam budou i obě semifinále - tak kde to kurva sme jasně, bude to pro účastníky jednodušší, když už pak nebudou muset cestovat, ale jsou věci, přes které vlak prostě nejede a zrovna tohle tam řadím
tohle posrali
xhejl
19.09.2014 14:10
#
Největší mrdka celýho toho systému bude to, že 4 místa na tohle ME jsou přidělována skrz výsledky v té Lize národů, co se spustí 2018. Proti tomu ještě zásadně nic (další šance pro týmy, co zmrví kvalifikaci), ale hrozná šílenost je to, že Liga národů bude rozdělena na 4 divize podle výkonosti a z každý divize půjde na ME jeden tým. Už vidím ten dramatický souboj o poslední vstupenku Moldavsko - Lichtenštejnsko

Nechápu tady tyhle šílený věci, kdy se mění to co funguje. 13 stadionů 24 týmů UEFA
Gianni Scaldovani
19.09.2014 14:15
#
UEFA mění všechno, co funguje a vymýšlí nesmysly. Třeba jako nové dresy pro rozhodčí, které se povedly tak, že si je fotbalisté často spletou se spoluhráčem...
Ferguson6
19.09.2014 15:08
#
a čo sú hráči farboslepí? Však rozhodca má vždy iný dres ako hráči. Akurát teraz majú svetlé trenírky a nie čierna.
smazaný uživatel
19.09.2014 15:50
#
No tak tam budou 2 týmy navíc, co by se tam jinak nedostaly, to neni tak hrozný.
Ale zas se to na další ročník změní, protože pořadatel bude mít jistou účast a to by pak zase nevycházelo na 20 týmů z kvalifikace (první 2 týmy, 10 skupin) a 4 z ligy národů.
prevadec spojitosti
19.09.2014 14:14
#
to by mě zajímalo jak se bude zpívat ta píseň: ,,vzhůru, vzhůůůru, vzhůůůůru do Bruselu, Kodaně a Bukurešti´´
jinak myšlenka dobrá ale jen pro ten rok, potom zase standartně
kiwwi
19.09.2014 14:17
#
neni to pre gaucovych divakov jedno kde sa to bude hrat? nerozumiem tymto reakciam
prevadec spojitosti
19.09.2014 14:20
#
Atlético de Madrid
19.09.2014 14:23
#
ma to urcite hodne organizacnich negativ a ty zeme asi nenasakne takova ta turnajova atmosfera, ale pro me u televize se nic nemeni...zapasy se urcite vyprodaj a pro ty fotbalidty nebude par hodin v letadle navic takovej problem, ani casovejch pasem tam moc neni
Arne
19.09.2014 14:41
#
Každý není gaučový divák.
kiwwi
19.09.2014 14:43
#
to ani netvrdim, ale trufnem si povedat, ze 99% z tychto co tu na to picuju su
Arne
19.09.2014 14:44
#
Zatím tu nemáš sto příspěvků od sta lidí... A máš tu mě, takže těch 99 % ti nevychází.
kiwwi
19.09.2014 14:47
#
lenze ty tu na to nepicujes
smazaný uživatel
19.09.2014 23:34
#
a co ty kiwwi? byls někdy na něčem? jen se ptám...
smazaný uživatel
20.09.2014 08:24
#
Já jsem nikdy na žádném šampionátu nebyl, protože mi je nevolno zrovna z těch fanoušků českého týmu, kteří tam jezdí, ale v tv to sleduju a tenhle systém je prostě na hovno.
db18
19.09.2014 15:19
#
Teď už jo...
smazaný uživatel
19.09.2014 15:41
#
Neni..každý turnaj v jedné nebo i ve dvou zemích má svoji atmosféru..tohle bude o ničem
kiwwi
19.09.2014 16:01
#
a co keby si to hodnotenie nechal az potom ked sa to uskutocni...ale je mi jasne ze budes picovat potom uz len z principu aj keby to boli najvydarenejsie ME v historii
smazaný uživatel
19.09.2014 16:24
#
Pokud se spletu tak to uznám. Jenom nejsem nadšený z té představy.
Bayernista18
19.09.2014 20:11
#
ELFCHILD
19.09.2014 21:02
#
nebýva zvykom vidieť tu od kiwwiho rozumný príspevok
Ferguson6
19.09.2014 14:19
#
Ty vole, všetky finále vždy len vo Wembley

A Petrohrad
ACSeRw!n
19.09.2014 14:23
#
Wembley
Petrohrad
smazaný uživatel
19.09.2014 19:12
#
smazaný uživatel
19.09.2014 14:26
#
Stockholm se tam nedostal Baku bylo jasné, že vyjde, ti poslední dobou v evropském fotbale hodně investujou i korumpujou. Je škoda, že se to nebude konat i u nás, ale je fakt, že stadion pro 30 000 lidí nebo víc je v dnešní době zcela zbytečný. Možná kdyby Baník a Zbrojovka převzaly vládu nad ligou od Sparty a Plzně tak by se stadiony zaplnily, ale to je asi jen sen fanoušků obou klubů a v Brně nebo v Ostravě města ty stadiony prostě nepostaví. V Praze by byl zbytečný, když Sparta a Slavia mají pěkné a kapacitně naprosto dostačující stánky. Psalo se, že Eden by měl navýšit kapacitu, v tom případě ano, ale to už je fuk.
penepi
19.09.2014 14:28
#
Toto je čistý humus. Už tie choré nápady organizovať to v dvoch krajinách sú totálna pixovina, ale toto je vrchol.
isokarhu
19.09.2014 14:34
#
moj tajny tip bratislava (kmotrik lotrik engerau stolen field), brno (salingrad arena), katowice (przystanek pilky i srubowaka nozniego), kaunas (kokotauskas stadionio), tampere (hulmiho ukolen keskuskenta), szekesfehervar (bazmek csapol sor arena), cluj (sralnadescu stadium) razgrad (stojan jakotyc stadionat), mattersburg (am schnitzel und jodel waldstadion), znojmo (sour pickels international stadium), umea (rostrom brostrom sodorodostrom), zilina (jan slota alias pobrezie slotoviny narodny stadion), doneck (soldiers field), rovaniemi (santa claus estadion national) a finale v presove na horse shoe track nevysiel......... picsaba !!!
smazaný uživatel
19.09.2014 14:38
#
patas92
19.09.2014 14:52
#
jan slota alias pobrezie slotoviny narodny stadion
Zaschrona
19.09.2014 15:17
#
I am Mancunian
19.09.2014 15:04
#
ACSeRw!n
19.09.2014 15:18
#
smazaný uživatel
19.09.2014 15:35
#
REPLIKATOR
19.09.2014 15:55
#
smazaný uživatel
19.09.2014 16:51
#
Bayernista18
19.09.2014 20:11
#
smazaný uživatel
19.09.2014 21:58
#
Manny
19.09.2014 22:04
#
fenixLFC
19.09.2014 23:28
#
smazaný uživatel
19.09.2014 23:36
#
typicooooo
Olen, Tomi Hohuluk
19.09.2014 23:45
#
smazaný uživatel
20.09.2014 19:01
#
ámen
Barcelonist
19.09.2014 14:39
#
Tenhle nápad není úplně špatnej... k čemu stavět zbytečný stadiony, vyhazovat zbytečný peníze za všechno možný okolo toho. V JARu jsou ty stadiony prakticky nevyužívaný a k ničemu. V Brazílii taky jich spousta nebude využití a na Ukrajinský a Polský poměry jsou tam ty stadiony taky k ničemu. Zase každej brečí pač je to něco novýho ale smysl to má... a zase tu řeší pí*oviny, stejně každej bude koukat (v Tv samozřejmě)
isokarhu
19.09.2014 14:43
#
okrem amazonas arena su ostatne vcelku slusne vyuzivane. este aj na tom v brasilii sa zvyknu hrat ligove zapasy.
Barcelonist
19.09.2014 14:45
#
ale nikde je nezaplní....
smazaný uživatel
19.09.2014 21:59
#
To aby ubourali i Nou camp tyvole..
johan14
19.09.2014 15:50
#
no ale pozri si koľko rekonštrukcií prebehne To som zvedavý, koľkokrát to naplnia v Baku, Budapešti, Bukurešti, Buseli. Jedine že tam prídu Rolling Stones keď budú oslavovať 60 rokov existencie
Ronaldo.com
19.09.2014 16:55
#
No tak asi porad bude pro tu danou zemi levnejsi opravit jeden stadion nez jich stavet 10
smazaný uživatel
19.09.2014 22:02
#
V Bukurešti už ten stadion stojí.
illnoir
19.09.2014 16:47
#
salami
19.09.2014 14:40
#
nejenom že se na ME dostane v podstatě každej aspon trochu solidní tým, ale ještě k tomu tohle, přitom ME pro mě byly asi vubec nejzábavnější fotbalový soutěžě, škoda že je to pryč
johnik
19.09.2014 14:55
#
a nemyslíš, že tím rozšířením na 24 týmu to právě zábavnější bude?
Ebola SVK
19.09.2014 22:37
#
zhodnite sa ,že sa nezhodnete
Manny
19.09.2014 15:21
#
To je to nejlepší, hodnotit něco, co ještě vůbec nezačalo
kiwwi
19.09.2014 16:02
#
zhodnotene, podciarknute, pokrcene, v kosi
johnik
19.09.2014 14:53
#
a jak budou jako základní skupiny??? jestli bude 6 skupin tak na jednu vychází 2 města......takže: Dublin, Glasgow - Kodaň, Amsterdam - Brusel, Mnichov - Budapest, Bukurest - Bilbao, Řím - Peterburg, Baku (tady by se teda dost nacestovali, nechapu proc misto Baku neni Stockholm )
kubys
19.09.2014 15:04
#
Baku, je to tam!!!
Talker
19.09.2014 15:37
#
Ironie?
johan14
19.09.2014 15:52
#
Ešte že prebili Jeruzalem. To by už bol vrchol.
kubys
19.09.2014 16:08
#
Vůbec ne, pro mě jedno z nejzajímavějších měst současnosti.
Talker
19.09.2014 16:20
#
S tím nemůžu vůbec souhlasit. Proč ti připadá jako jedno z nejzajímavějších?
kubys
19.09.2014 17:27
#
Kvůli architektonickým projektům... A nemyslím tím jen ty futuristické psycha.
kubys
19.09.2014 17:31
#
Navíc nalili neskutečné prachy i do historického centra, až to všechno bude pohromadě, tak to bude jedna velká bomba.
Talker
19.09.2014 17:45
#
Tak já tam žil, mě to nemusíš říkat. Každopádně historické centrum je relativně malé. Mě to město teda nezaujalo, zvlášť ta pekelná kombinace vedra a výparů ropy je absolutně šílená, k tomu si přidej auta stará v průměru 20 let bez filtrů, větší počet aut než v Praze...

Takže ve finále mi byla architektura úplně u zadku, protože se tam nedalo dýchat.
Talker
19.09.2014 17:46
#
Koukám, že jsem se ptal. Stále mi to ale nepřijde dostatečné.
Trand
19.09.2014 16:27
#
papanegra
19.09.2014 15:06
#
Moc hráčů nezávidím to cestování na zápasy...
lukas.st
19.09.2014 15:19
#
Pre fanuska je to dost na p... Keby chcem za nasou repre vycestovat, tak 3 zapasy hrat napr. Petrohrad, Budapest, Dublin je velmi tazke ist na vsetky. Ale tak nad fanusikmi sa asi nerozmysla ked ide o prachy.
db18
19.09.2014 15:20
#
Řím?
Stamby
19.09.2014 15:24
#
Fabregas@ole
19.09.2014 15:31
#
Na kolika z těch stadionů je/bude atletická dráha? Řím, Budapešť... ?
Zaschrona
19.09.2014 15:38
#
jeste v Baku a castecne v Glasgow
smazaný uživatel
19.09.2014 15:51
#
Jako chápu, že třeba Olympijský stadion v Římě má asi své kouzlo a historii, ale debilita je už to, dávat fotbalový šampionát na atletické stadiony...
Fabregas@ole
19.09.2014 16:03
#
Moje řeč. Dyť ten divák za brankou z toho nic nemá. O to víc nechápu ten výběr Baku
db18
19.09.2014 16:05
#
ACSeRw!n
19.09.2014 21:14
#
klasicke stadionu s atletickou drahou sou to nejlepsi kdyz se hodi pyro pred sebe, tak v pohode dopadne na drahu a muze se v klidu pokracovat v zapase
fenixLFC
19.09.2014 23:30
#
andycek1
19.09.2014 16:01
#
V budapešti nebude atletická dráha ale ten štadión bude mnet kapacitu až 69 000 tady na naše pomery obrovské Atletickú dráhu bude mnet Rím, Baku a tročku Glasgow
Fabregas@ole
19.09.2014 16:04
#
Ok, díky za upřesnění.
johan14
19.09.2014 16:05
#
Tak ja som na tom štadióne zažil 76 000 divákov, a to mal Népstadion kapacitu cez 100 000.
andycek1
19.09.2014 19:15
#
Jojo to ti verím ja som tam bol minulý rok ked tam hrával este Ferencvaros a to tam chodilo bidne návštevy ako na celu ich ligu vtedy tam bolo s chudou biedou 3 000 divákov ale zajímavé že naokolo od Česka a Slovenska stavajú veľké 30 000 štadióny Polsko, Maďarsko či Ukrajina ktoré sú finačne slabšie krajiny ale aj Macedónsko, Bulharsko alebo Rumunsko strašná hanba pre nás Pred nedávnom som bol na Legii Varšava a ja som sa do toho klub zamiloval hneď po mojom milovanom Juventuse...Neskutočné zázemie a všetko okolo tá profesionalita to na Slovensku a ani v Česku nevidíš pritom to nie je lepšia liga ale tá profesionalita a tá infraštruktúra no neuveriteľné by som povedal že som v Nemecku a potom ešte ten Národný štadión hneď za Vislou tak to bola úplná pecka zaťahovacia strecha POLSKO išlo veľmi hore miluje mich ligu normálne a hlavne LEGIU
ACSeRw!n
19.09.2014 21:15
#
polaci
kubys
20.09.2014 01:24
#
Achjo chlapče...
ACSeRw!n
20.09.2014 12:53
#
nojo.. polak se ozval
smazaný uživatel
20.09.2014 14:15
#
Erwine ty vole ty máš z těch Poláků nějaké trauma? Levičák, který by nejradši vyhladil Poláky
kubys
20.09.2014 14:16
#
ACSeRw!n
20.09.2014 15:30
#
dantetomas
20.09.2014 09:18
#
Zaschrona
20.09.2014 03:53
#
To je super, ze tu drahu oddelaji, byl jsem se ted na ten stadion mrknout v lete, takovou rekonstrukci si urcite zaslouzi.
Zaschrona
19.09.2014 15:32
#
Snad EURO 2024 uz bude s 32 tymama, ten soucasny system s 24 mancafty se mi nelibi uz ted... Kdyz uz to nema byt akce opravdu jen pro ty nejlepsi s jednoduchym systemem, tak at si tu akci aspon muzou uzit po Evrope skoro vsichni, s normalnim jednoduchym systemem a aspon tam uvidime drtivou vetsinu alespon solidnich evropskych muzstev, vcetne hracu typu dalsi Bale, Pandev, Handanovic nebo Mchitarjan - UEFA na tom financne tratit nebude a uzije si to mnohem vic fanousku po cele Evrope... Aspon by se pak mohla vyrazne zkratit kvalifikace a ten docela solidni napad Ligy narodu by se dal vypilovat do lepsiho a atraktivnejsiho formatu...
12janjde
19.09.2014 20:25
#
Jo,jo,32 by bylo nejlepších
vanGomm
20.09.2014 11:05
#
To pak by se kval.o 6 týmech ve skupinách nemusela ani snad hrátNpř.účast na EURU 2 pořádájící + 8 nasazených přímo.A ostatní nalosovat do dvojic (44) a vítězové na EURO (22 týmů).No vlastně by 60% týmů mělo účast jistou.Ne vždy kvantita znamená kvalitu.Při klasické kval.by ze 6 členné skupiny pak postupovaly de facto 4 týmy.To by znamenalo,že i hodně průměrné týmy by se přes Andorry,San Marina atp.celkem bez problémů kvalifikovaly.No a za dva roky by se všichni divili,že se jim to na MS nedaří.Viz náš národák,že ano.Já jsem zastáncem 16 týmů na EURO.To si myslím,že je tak akorát.Jen ať si zvykají a mají průpravů,že hrát na šampionátech není jen tak.
12janjde
20.09.2014 12:53
#
Ale nejlepší by bylo ME brát jako kvalifikaci MS,čili např. z minulého by by postoupili všichni z prvních 3 míst ve skupině na MS a poslední by hráli o to poslední 13.místo a bylo by to.Anebo by mohly místo ME delší kvalifikace MS,že by se to hrálo v průběhu celého toho 4letého cyklu,tak by mohlo být třeba 5 skupin po 10-11 2kolově a pak by 10 postoupilo přímo a o zbývající 3 místa by hrálo těch 5 ze 3.míst
12janjde
20.09.2014 12:55
#
Buď 2kolově nebo na nějakém turnaji na 1 místě
12janjde
20.09.2014 12:58
#
To mohli udělat už při tom rozšíření na 24,že by všichni čtvrtfinalisté z minulého ME postoupili přímo na další a zbytek by hrál kvalifikaci o těch 16 zbývajících
smazaný uživatel
19.09.2014 15:37
#
Turnaj bude k nerozeznání od kvalifikace Nejsem fanda tohohle systému
johan14
19.09.2014 15:53
#
Obávam sa že pravdu.
vanGomm
19.09.2014 20:19
#
Tak nějak.Turnaj se má hrát v jednom státě.Tohle není dobré řešení.Stejně tak i to,že na EURU bude 24 týmů.Těch 16 je přece jen na Evropu tak akorát.A 32?
sotik
19.09.2014 15:42
#
Do Příbrami
johan14
19.09.2014 16:03
#
Generální sekretář Gianni Infantino , nie je to od infant - dieťa? Niečo ako detinský, lebo to by na UEFA sedelo, keďže FIFA je geriatria.
smazaný uživatel
19.09.2014 16:38
#
A EURO 2024 bude pořádat Argentina...
Euphael
19.09.2014 17:31
#
Už si uvědomte, že to rozhodnutí není sportovní, ale politické. Přispěje to k integraci. Má to i další výhody. Třeba to, že každý musí hrát kvalifikaci, když není pořadatelská země nebo to, že nevyrostou zbytečně stadiony ve městech, které budou k ničemu po mistrovství.
Corosian
19.09.2014 18:23
#
Prispeje to k inegraci
Urs
19.09.2014 18:00
#
Toho šaška co to vymyslel by měli potrestat za rozbití nejkvalitnějšího fotbalového turnaje...
Nr.Nobody
19.09.2014 18:03
#
Picovina
Urs
19.09.2014 18:03
#
adalbertus
19.09.2014 18:23
#
za Budapest
maxton
19.09.2014 18:31
#
to uz radsej spravit ME ako hru od EA a nech si tam hraju vsetci a stadiony budu krasne a plne
smazaný uživatel
19.09.2014 18:55
#
smazaný uživatel
19.09.2014 20:02
#
strašná pičovina, strašná...
takhle ničit tradiční, krásnej turnaj
kdyby to po víc než dvaceti letech svěřili celý Anglii, tak to mohla být výborná akce
12janjde
19.09.2014 21:01
#
ME do 17 let se bude hrát v 16,finálový turnaj,kvalča,napřed 13x4-31-čili 2 z každé skupiny+5 nejlepších ze 3.míst, postoupí do 2.fáze,tam se přidá 1 nasazený a bude systém 8x4 a všichni 1.+7 2.postoupí na závěrečný turnaj a přidá se k pořadatelům
smazaný uživatel
19.09.2014 21:38
#
A ted uz jen EURO 2024 aspon 32 tymu,18 mest a statu.Tajny tip Vladivostok,Soci.
kubys
20.09.2014 01:26
#
A co by bylo špatného na Soči, ty blbe?
smazaný uživatel
20.09.2014 02:09
#
ty sasko
smazaný uživatel
20.09.2014 09:06
#
A na počesť Blattera bude Katar pridelený do Eúropy.
Talker
20.09.2014 08:25
#
Od kamarádka, která je z Moldavska:

So our prime minister (an idiot) recently made some statements about how we hope, in 2018, to be "Great Romania" again (as the 100th anniversary of 1918, when we united with various parts of lands inhabited by ethnic Romanians, including present-day Moldova and parts of Ukraine). As a result, Russia is now freaking out and goes all "We consider it irresponsible and inadmissible to multiply such statements. [...] We also hold that a reaction must follow from Brussels and other European capitals." hahah, of all countries, it's Russia who's considering some naive statements about changing borders "irresponsible" hahahahahah aren't they funny, our little Russian friends?

Rusům se najednou nelíbí změny hranic?
12janjde
20.09.2014 23:19
#
A co třeba sjednocení Německa nebo rozpad SSSR,to nebyla změna hranic?
12janjde
20.09.2014 23:22
#
A navíc pochybuju,že kdyby si severní Moldavsko odhlasovalo v referendu spojení s jižním+Valašskem a celým Rumunskem,že by se u těch .prozápadních tzv. demokratů a fanatických antirusů strhla taková nenávistá kampaň proti Rumunsku,že je agresor a podobné žvásty jako v případě Krymu
12janjde
20.09.2014 23:23
#
Stejně,jako se žádná taková mediální kampaň neorganizovala v případě odtržení jižního Súdánu či okupace Západní Sahary Marokem atp.
smazaný uživatel
20.09.2014 18:56
#
Už se tešim na ten plnej stadion v Baku na zápas ČR-Maďarsko
12janjde
22.09.2014 14:14
#
Snad se těšíš zbytečně a Maďarsko se tam nedostane
TipekCZ
07.09.2015 16:12
#
Kodaň, Baku
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.