Dostáváme ránu za ránou, řekl Potter o vyloučení debutanta Félixe

13.01.2023, 11:07
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (102)

Přidat komentář
VTID94

Až mi ho je ľúto. Takto si zabrzdiť dobre rozbehnutú manažérsku kariéru. Like Rogers,Moyes atď...

Reagovat
eder

Dobře mu tak, neměl chodit do horšího...

Reagovat
VTID94

Tak Brighton hrá dobre celkom aj po jeho odchode. Práca celého klubu nielen manažéra no...

Reagovat
Nizzie

To si málokdo uvědomí, že tam je to nastavené od majitele po uklízečku dobře, a jsou schopni si už x let vybrat vždy člověka, který do toho systému pasuje. Něco podobného teď funguje i u nás, kdy se nehoníme za každým volným pepou, jen abysme koupili hráče, ale bereme jen ty varianty, které k nám jednoznačně pasují.

Reagovat
VTID94

Presne klub musí fungovať v každom smere a každý človek v klube musí fungovať na 100% a hlavne vedieť čo robí

Reagovat
Witcher

Tak v Bohemka byla vždy dobře vedenej klub.

Reagovat
Firkraag

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Gunner14

Mel si pockat, nez vyhodi Conteho. Jenom dobre, ze sel do Chelsea

Reagovat
Eichel

Možno bude v dobe Conteho odchodu voľný a zas s tým, že pozná ligu a hrá na troch vzadu a nebol by na neho taký tlak, by to dávalo od Spurs zmysel. Plus Paratici sa tvári, že skôr chce káder budovať, než okamžite vyhrávať.

Reagovat
Front hell

Jen tak dál

Reagovat
VTID94

Reagovat
Ranoth

Reagovat
El Cid z City

I takové dny jsou...

Reagovat
eder

Pálilo tě dobré bydlo? Jen si zvykej, hrnčíři, bude hůř...

Reagovat
Nizzie

Ve Stoke nikdy nebyl.

Reagovat
eder

Ano, chybka. Správně mělo být "Hrnčíři".

Reagovat
eder

Ale ty také nemáš pravdu. Za Stoke odehrál 44 zápasů a vstřelil dokonce gól...

Reagovat
Nizzie

Wow tak to si mě utřel.

Reagovat
eder

Ale ne. Já jen přeložil jeho příjmení do češtiny, na Stoke FC jsem nepomyslel...

Reagovat
SunFells

Reagovat
Unai

Reagovat
Tommy the Gunner

Reagovat
GrimeBaller98

Dalsi flop na obzoru , aspon se Mr. Darwin Flopnez nebude citit tak spatne

Reagovat
icka

Wtf flop?

Reagovat
GrimeBaller98

Ano, Felix bude obri flop

Reagovat
celeb

ako polrocne hostovanie ani obrovskym flopom byt nemoze. Nehovoriac, ze je s CFC par hodin a herne to bolo skor nad ocakavania. Obrovska smola pri tom zakroku, pritom si v poslednom zlomku sekundy uvedomil co hrozi a nohu sa snazil odstiahnut. Ten kontakt bol nakoniec jemny a keby to nebolo herecky prifarbene, tak nikto o redke ani neuvazuje.

CFC ma teraz fakt absurdne mnozstvo smoly, zrejme sa kompenzuje nieco z minulosti ;)

Nic, treba vydrzat a nepanikarit.

Reagovat
Hlahart

půlroční hostování za 18mio s tím, že se borec v prvním zápase vyřadí na měsíc ze hry, teda flop fakt být může

Reagovat
JohnnyBravo

Reagovat
Talker

Záleží, jak to bereš. Já mám mnohem větší problémy s flopem jako je třeba Auba, kdy po půl roce nevíme, jak bychom se ho mohli zbavit nebo (pokud se nezlepší) K2, který hraje jak ponocný a už ho nikdy neprodáme ani za polovinu částky.

Z tohohle pohledu Felix je v pohodě. Bylo by lepší tam mít klauzuli, ale i tak je to prostě řešení na 6 měsíců, než se nám vrátí hráči ze zranění a než budeme moci nakupovat v létě.

Jsem mnohem radši, že jsme to vyřešili takhle, než abychom koupili někoho průměrného za 30+ s tím, že bychom pak nevěděli, jak se ho zbavit, protože ten hráč na tu úroveň nemá.

Reagovat
kvido17

Řešení na 6 měsíců a z toho se na jeden měsíc vykartoval

Reagovat
Talker

Vyautoval se na 3 zápasy, přičemž jich budeme hrát přinejmenším 22, pokud bychom postoupili přes Dortmund, tak 24. Sice to nezní tak zábavně jako na měsíc ze šesti, ale ten kontext je trošku jiný v tu chvíli.

Může se taky hráč na půl roku zranit, že jo. To nikdy člověk neví, co se stane.

Reagovat
Bakary3

A teď zásadní otázka:

Je chyba ve všech těch hracich? Fakt?

Nebo je chyba v těch / systému, kdo / proč je přivádí?

A nebo taky v celkovým nastavení Chelsea?

Na ty hráče to ve většině nevypadá.

Reagovat
kvido17

Někdo už to tu psal - ten tým je podivný mix hráčů snad čtyřech předchozích manažerů, od

dob Fabregase nemají kreativního playmakera, velké změny ve vedení..tam je podle mě potřeba začít od píky budovat nový tým. Spoustu hráčů vyházet a přivést nové, nebo vytáhnout z akademie, podobně, jako to teď probíhá v United. Vytvořit nový systém, kostru týmu a postupně to doplňovat. Zkrátka vytvořit novou identitu Chelsea. Vyhazov manažera by nic neřešil, teď je čeká minimálně rok-dva tvrdé práce a až se to "ustálí", tak hodnotit práci Pottera. Mnohem víc než výsledky by je teď měla zajímat koncepční práce.

Reagovat
celeb

tak hostovanie drahe je, ale herne musel zaujat. Mesiac stopka za toto snad ani nemoze byt.

Reagovat
kvido17

straight red jsou 3 zápasy, ne? v tom případě bude k dispozici až 11. 2. proti west hamu

Reagovat
Svatej

Nah...

Reagovat
Svatej

Ighala beres jako flop?

Reagovat
Hlahart

Proč bych mel?

Reagovat
Svatej

Pokud vim, stal podobný prachy a jeho využití bylo vicemene nula.. oprav me.klidne

Reagovat
Hlahart

Podobný prachy jako kdo? Jako Felix nebo Weghorst? Však Ighalo přišel za 4mio a nastoupil do 23 zápasů. Jen teda ta sezona byla rozdělená, takže se mj. v mezidobí stačil uzdravit Rashford. To mi moc srovnatelný nepřijde

Reagovat
Svatej

Jako Felix.

Ještě včera jsem četl (tradičně na insta) o porovnání a psali tam loan fee 12 mio, takže jsem cerpal z toho a na tom základe stavěl ten dotaz. Až teď ctu Ornsteina, ze to tak nebylo.

Reagovat
DavorSuker

Diky za normalni koment a nejsi dalsi kdo si jde kopnout do Chelsea jak je ted v oblibe Rekl bych ze 80% zde komentujicich a delajicich si z toho prdel ten zapas nevidela.. to ze Felix byl do te doby nejlepsi na hristi uz tu nikdo nerekne...Bohuzel na posranyho i hajzl spadne a to vystihuje momentalni situaci Chelsea

Reagovat
Messiáš

Byl asi o dva levely lepsi nez kdokoliv dalsi z Chelsea

Reagovat
Busby babes

https://www.telegraph.co.uk/football/2023/01/13/manchester-united-takeover-bids-imminent-middle-east-asia-us/

Manchester United have received serious takeover interest from the Middle East, Asia and America and are poised to invite formal bids from them by a mid-February deadline, Telegraph Sport can reveal.

British billionaire Sir Jim Ratcliffe is also continuing to monitor the situation closely and, while an offer from him is still expected, formal talks are yet to begin.

Reagovat
VersaceChain

Ratcliffe jen zvani a skutek utek

Reagovat
r.mrazik

hlavne pry pokud se nedostaneme do LM a v lete neprodame nejak rozumne hrace,tak na velky prestupy to nebude

Reagovat
Hlahart

Skriniar/de Vrij (nebo oba), Tielemans a Thuram všichni zadarmo + k nim Kane a pohodička

Reagovat
SunFells

To jsou náklady zhruba na úrovni vašich letních rekordních.

Reagovat
Hlahart

jako kvůli odměně + odměně agenta?

Reagovat
SunFells

Ano a ještě platům, u vysokoprofilových hráčů bez smlouvy si vždycky připlatíš, jelikož přirozeně vybírají z více nabídek a také patrně chtějí revanžovat to, že si nechali dojet kontrakt na menší mzdě než už dlouho předtím mohli mít.

Reagovat
Hlahart

Chápu, já teda trochu předpokládal, že ti borci z Itálie ani Thuram by hrozný platy mít nemuseli. Navíc by to umožnilo pustit Maguira i Lindelofa. Ekonom v United nejsem, ale třeba u Lindelofa i ta účetní amortizace už bude bídná, tak nevím, jestli by to fakt bylo tak hrozný

Reagovat
SunFells

Což je zpátky už to co napsal mrazík V Interu berou dost, ale relevantní je spíš to, že zájem o ně bude vysoký a tak vyhraje určitě i vysoká nabídka kontraktu. A zrovna MU je klub, který v single soutěži 22 letému hráči Ajaxu na 20K nabídl 150-200K což je úplně ...zbytečné

Reagovat
Hlahart

Reagovat
r.mrazik

skromne cile

Reagovat
VojtovaChelsea

Problém musí být mezi hráči a celkovým vedením jinak to není možný

Reagovat
Fodbalysta

V Chelsea to vypadá docela na návrat éry před Abramovičem.

Reagovat
Heisenberg

S tímhle rozhazujícím joudou v čele je bude Rusák za 2 roky zas zachraňovat od hrozby krachu.

Reagovat
Talker

Co se může posrat, to se posere prostě.

V každém zápase musíme střídat pro zranění, ideálně hráče, který si vede dobře.

Samozřejmě musí být tucet hráčů mimo, jinak by to nebylo dost složité.

Když už přivedeme posilu, je tak motivovaná, že se okamžitě vykartuje.

Když už to vypadá, že Kepa se třeba zlepší, tak během týdne předvede 2 obrovské hrubky.

A samozřejmě golman, který by mohl hrát místo Kepy je zraněný, takže jsme v prdeli.

Když už se dostaneme do šancí, tak je samozřejmě zahodíme.

Každopádně je potřeba si uvědomit, že to není prostě jen na Pottera - pod Tuchelem jsme od nějakého listopadu-prosince drtivou většinu času vypadali fakt mizerně s tím, že na podzim to byla absolutní tragédie už.

Tam se posralo to, že i když přišel Tuchel, měla přijít velká obměna rok a půl zpátky. Poslat do hajzlu jednodimenzionálního Jorginha, který musí mít za sebou 3 stopery, nebo je úplně k hovnu. Vyměnit Kanteho, dokud má cenu. Zbavit se Christensena s Alonsem a Azpim.

Tam nám byl čert dlužen to, že nás uspokojila výhra v LM. Měl přijít radikální řez, místo toho budeme trpět. Navíc když ještě přitáhneme Aubu, který je úplně k hovnu s K2, který sice může vynikat v Itálii, ale na tempo v Anglii se nechytá. Navíc ani za jednoho nám nikdo nic nedá.

Reagovat
vitasrp

Sorry, ten rozprodej kádru po vítězství v LM je konstrukt, který sis akorát vymyslel ty, to se absolutně neopíralo na ničem reálném.

Rudiger byl tou dobou absolutní TOP a prodával by ho jenom magor. Chyba nebyla v tom, že se neprodal, ale že jsme jej nepodepsali - Christensen to stejný.

Prodávat Kantého, když v tu chvíli byl jedním z nejlepších střeďáků na světě, zase kravina. Možná ten Jorginho se mohl poslat dál.

Chyba byla v tom, že se v tom letním přestupáku nepřivedl nějaký TOP potenciální hráč na post středního záložníka, kde jsme měli mezeru.

No a pak když se v průběhu sezóny ukázalo, co funguje/nefunguje, kde máme slabá a úzká místa, tak bylo třeba, abychom měli silný léto.

Jenže od března bylo jasný, že se silný léto kvůli změně vlastníka konat nebude. Ten úpadek prostě není o jednom chybném rozhodnutí, tam je to série špatných rozhodnutí a samozřejmě taky nepříznivá souhra náhod, která vytvořila současný stav.

Reagovat
Talker

Hele nevím, Rudiger i Christensen v tu chvíli byli TOP chvíli, navíc pouze v 3-X-X. Takže pokud bychom z nich něco vytřískali, tak by to bylo dobré.

Co se týče Kanteho, mám ho strašně rád, ale je to hráč, který je pravidelně zraněný na obrovském kontraktu, který navíc končí.

Celkově si myslím, že tam ta obměna měla přijít a měla tam být razantní reakce na sezonu, která by s jednou prohrou navíc (finále LM) nebyla úplně pozitivní.

Reagovat
DavorSuker

Souhlas Ja jen doufam, ze opravdu toho Pottera podrzi i presto, ze tahle sezona uz je totalne dojebana...Nejvtipnejsi je, ze kdyz, se vyhazoval trener za par spatnych vysledku tak lidi nadavali proc se nepodrzi manazer atd.. a tady kdyz je krize a nedari se tak jen vidim Potter out atd.. jsem rad, ze to nekdo vidi podobne a neni to jen na Potterovi

Reagovat
vitasrp

Hlavní problém teď není Potter, prostě nás dostihla hrozná rozhodnutí, která děláme od roku 2017. My jsme nikdy nevytvořili super kádr, který by k sobě pasoval, naopak jsme kupovali různě, zvláštně, někdy jsme chtěli šetřit, někdy jsme rozhazovali, ale stylem, že jsme brali zrovna to, co bylo atraktivní a k mání. A pak jsme po trenérech chtěli, aby to dali nějak rychle dohromady, nějak to k sobě slepili, aby to vůbec fungovalo. Od roku 2017 jsme přivedli následující hráče.

2017

Morata - totální výbuch

Bakayoko - totální výbuch

Drinkwater - totální výbuch

Zappacosta - otřesný přestup

Rudiger - velmi dobrý přestup, bohužel odešel zadarmo

Emerson - absolutní průměrák

Giroud - super přestup za malý peníz

Barkley - naprostý vtip

2018

Kepa - totální výbuch

Jorginho - podle mě strategicky špatný přestup, i když svoje využití našel, přesto bych to z dlouhodobýho hlediska nehodnotil jako dobrý transfer.

Kovačič - ten se opravdu povedl

Higuaín -

2019

Pulišič - měl dobré období říjen - prosinec 2019 a léto 2020, to je všechno. V součtu hrozně málo, neustále zranění, takže výbuch.

2020

Havertz - dobrý jaro 2021, dobrý jaro 2022, nikdy neudělal potřebný skok na top úroveň, zatím rozhodně neúspěch

Werner - nepovedlo se

Ziyech - měl dobrá období, která ale vždy skončila jeho zraněním, teď už je to takový mrtvý mu, takže neúspěch

Chilwell - úspěch, byť je často zraněný

Mendy - úspěch, protože prostě ty 2 sezóny měl dobrý a pomohl k trofejím, byť posledních 9 měsíců už to z jeho strany stálo za hovno.

Sarr -

Thiago Silva - nejlepší přestup posledních 10 let, úžasnej stoper a celkově osobnost.

V celkovém součtu - to je prostě strašně špatná bilance posledního vedení, který v posledních 5 letech netrefilo fakt skoro nic.

Reagovat
Hlahart

To je rámcově, jak kdybych hledal problém posledních let v United

Reagovat
Nikikrew

A kde je Lukaku?

Reagovat
vitasrp

Do léta 2021 jsem radši ani nedojel, tam přišel teda ještě Lukaku a Saul

Reagovat
JohnnyBravo

To ještě zlatej Lukaku oproti Saulovi když to tedy beru jen z výkonostního hlediska, ne finančního. Tam mi přišlo jako když přes noc úplně zapomněl hrát fotbal

Reagovat
Front hell

Na toho se snaží zapomenout

Reagovat
Unai

Reagovat
Talker

Ten problém v absenci koncepce je fakt strašnej. Já fakt doufám, že Potter (nebo kdokoliv přijde po něm) bude koncepční trenér, který bude chtít něco vytvořit.

Fakt potřebujeme konečně začít nakupovat tak, aby to k sobě nějak pasovalo. Což prostě nepůjde s neustálým rotováním trenérů, zvlášť když každý chce hrát úplně jinak.

Reagovat
John Obi Mikel

A to jsi ještě to nejhorší nenapsal. Poslední dvě léta.

Reagovat
Busby babes

to je jak cist o United.

Reagovat
celeb

Chalobah pri obocho goloch + dalsie zavahania v zostrihoch. Mal smolu, alebo to byva castejsie?

Reagovat
drevak2

Tak nechci nic moc říkat, ale ten druhý šel za Kepou jednoznačně.

Reagovat
JohnnyBravo

Rozhodně. Dost mi to připomínalo ten gol co dostal proti City. Prostě se rozhodne jít pro míč a v půlce si to rozmyslí a už je ve špatný pozici.

Reagovat
Talker

To je problém Kepy dlouhodobě. On když je na čáře, tak je to dobrý golman. Ale jakmile ho nutíš, aby vyrazil z brány, tak je to problém, protože je nerozhodný a necítí se v těch situacích komfortně.

Reagovat
Gunner14

Thiago ho slusne zjebal po tom golu

Reagovat
celeb

a koho branil Chalobah pri tom gole? Este aj Thiago na neho vycitavo pozeral. Odhliadnuc od toho, pride vam ok?

Reagovat
celeb

pozeram to znovu a znovu, chapem ze Kepa moc sympatii nema (zasluzene) a hadzanie vsetkej viny na neho zvadza, ale on spravne vyhodnotil, ze sa k tomu centru nestihne dostat, navyse do priestoru medzi nim a Viniciusom nabiehal zmateny Chalobah - maximalne by sa s nim zrazil a loptu by aj tak neziskal.

Za mna jednoznacne chyba obrancu. Nemoze jeden utocnik dostat priestor medzi brankarom a 2 stopermi: https://snipboard.io/CH4FhJ.jpg

Reagovat
JohnnyBravo

No problém je v tom, že on to vyhodnotil až když byl na půl cesty tam. Kdyby zůstal stát na čáře, tak to byl bombónek. Ale chyba Chalobaha je to rozhodně taky

Reagovat
Talker

Hele sorry, ale předvedl to samé před týdnem, jen u míče, co šel po zemi. Tohle jsou míče na malém vápně, kdy prostě od golmana očekáváš, že je pokryje. Jasně, Chalobah nezachytil ten náběh, ale tohle je prostě oblast, kde by golman měl být. A když není, tak má vyhodnotit, že má být v bráně.

Golman nemůže vyběhnout, zastavit se metr a půl od hráče a být v situaci, že ho ten útočník ani nemůže trefit, i kdyby chtěl. Tam prostě buď musí jít do toho souboje nebo má zůstat v bráně. On to odhadl naprosto špatně a vyautoval se kompletně ze hry stylem, že tam nebyla absolutně žádná šance cokoliv udělat.

Můžeme se bavit, že obránci to podcenili a že měli jít do toho souboje líp, můžeme se bavit o tom, že Kovačič měl zavřít toho centrujícího hráče dříve, ale prostě Kepa vyřešil situaci naprosto blbě.

Reagovat
celeb

tak ja som sa v prvom rade pýtal na Chalobaha, ale ok, mal by väčšiu šancu hlavičku z 7m chytiť keby nevybehol. Každopádne obranovat obrancov, ktorí tú situáciu umožnili, pričom tam mali prevahu - by som čakal od fanúšikov s ambíciami nezostupit. Thiago rušil ofsajd a Chalobah ... istil vzduch, keď v okolí nebol žiaden iný hráč súpera. Ak sa máte z tohto marazmu dostať, Potter musí analyzovať tie situácie objektívne, bez ohľadu na (ne)obľúbenosť hráčov.

Reagovat
Busby babes

https://twitter.com/LFC_Talha/status/1613652764172615680

akorat ze on spravne nevyhodnotil nic. on se tam naopak rozbehl a pak proste zjistil, ze se tam nedostane.

Reagovat
vitasrp

Jako hlavně to byla situace, ze který by útočník v 95 procentech případů nevyčaroval žádný senzační zakončení. Takže kdyby Kepa zůstal na lajně, chytne to do rukavic a na takovou situaci po 30 vteřinách zapomeneš.

Když ale udělá pět kroků do prázdna a najednou nechá prázdnou branku, tak i podprůměrně razantní hlavička doprostředka branky skončí gólem. On se výběhem nesnažil mařit tutovku soupeře (to bych to ještě pochopil), on mu prostě jenom nabídl super jednoduchý gól.

Reagovat
Busby babes

presne, ale slo mi prave o to ze rika, jak to super vyhodnotil...

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Mastný Chobot

Manchester City footballer Benjamin Mendy cleared of six rape charges

Heh, ale kariéru už má navždy v piči.

Reagovat
SunFells

Ještě nějaké případy ale má ne?

Reagovat
Mastný Chobot

However, the 28-year-old will face a second trial after the jury was unable to reach verdicts on a charge of raping one woman and attempting to rape another.

Yep.

Reagovat
SunFells

Případně zajímavá situace, kdyby byl zproštěn i těch.

Reagovat
Mastný Chobot

Za Man City by si už asi nekopol, ale zaujímalo by ma, či by mu museli doplatiť kontrakt (okrem času, kedy bol vo väzbe ofc)

Reagovat
Busby babes

oni mu kontrakta asi normalne plati dal, ne? my taky platime Masona a u nej psali, ze klub mu muze na zaklade smluv s hracskou asociaci suspendovat jen 2 tydny platu...

Reagovat
Mastný Chobot

Neviem ale ak je vo vazbe tak mi to pride smiesne ak by mu museli platit (prekazka na jeho strane kvoli ktorej nemoze robit svoju pracu). Ak by bol vysetrovany na slobode a oni by ho suspendovali kvoli PR tak budis

Reagovat
mithro

Benjamin Mendy has been cleared of six rape charges, and will face a second trial on one count of rape and one of attempted rape after jurors could not reach verdicts

Reagovat
Sandstorm

To se líbí uživateli Dominik Feri.

Reagovat
Busby babes

ten se nemuze spolehat na civilni porotu.

Reagovat
RickNash

Reagovat
mithro

ale len jedno.

Reagovat
SunFells

Mikel Arteta now has as many manager of the month awards as Jose Mourinho.

Reagovat
Jardin

Reagovat
hematop

Měli přivést Félixe Slováčka. Ten by to tam jinak šoupal. Joa bude flop.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele